Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

KURANDA NAMAZ YOKTUR.NE ZAMAN NASIL KILINACAĞI DA YAZMAZ


abdullahabdal

Önerilen İletiler

Hem diyosunuz ki salat namaz demek değil hem de allahin namazi sevmediği hakkındaki ayeti ornek veriyosunz salata namaz değil diyen biri, için de salat gecipte namaz olarak adlandirilan ayeti ornek veremez bu çok tezat bi durum anlattiginiz herşeyi curutuyo zaten...

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

     1/ İSRA suresi 78 Ayet (Güneşin zevalinden öğle vaktinde Batı'ya kaymasından gecenin karanlığına kadar (belli vakitlerde) namazı kıl. Bir de sabah namazını kıl. Çünkü sabah namazı şahitlidir)

     2/Ta-HA Suresi 130 Ayet (O halde, onların söylediklerine sabret ve güneşin doğuşundan ve batışından önce Rabbini hamd ile tespih et. Gece vakitlerinde ve gündüzün uçlarında da tespih et ki hoşnut olasın)

    3/HUD Suresi 114 Ayet ((Ey Muhammed!) Gündüzün iki tarafında ve gecenin gündüze yakın vakitlerinde namaz kıl. Çünkü iyilikler kötülükleri giderir. Bu, öğüt alanlar için bir öğüttür.)

    4/MAİDE Suresi 6 Ayet (Ey iman edenler! Namaza kalkacağınız zaman yüzlerinizi, dirseklere kadar ellerinizi ve -başlarınıza mesh edip- her iki topuğa kadar da ayaklarınızı yıkayın. Eğer cünüp iseniz iyice yıkanarak temizlenin. Hasta olursanız veya seferde bulunursanız veya biriniz abdest bozmaktan (def-i hacetten) gelir veya kadınlara dokunur (cinsel ilişkide bulunur) da su bulamazsanız, o zaman temiz bir toprağa yönelin. Onunla yüzlerinizi ve ellerinizi meshedin (Teyemmüm edin). Allah size herhangi bir güçlük çıkarmak istemez. Fakat o sizi tertemiz yapmak ve üzerinizdeki nimetini tamamlamak ister ki şükredesiniz.)

     BU SENİN İÇİN AYRICA MAİDE Suresi 8 Ayet (Ey iman edenler! Allah için hakkı titizlikle ayakta tutan, adalet ile şahitlik eden kimseler olun. Bir topluma olan kininiz sizi adaletsizliğe itmesin. Adil olun. Bu, Allah'a karşı gelmekten sakınmaya daha yakındır. Allah'a karşı gelmekten sakının. Şüphesiz Allah yaptıklarınızdan hakkıyla haberdardır.)

       5/ NİSA Suresi 43 Ayet (Ey iman edenler! Sarhoş iken ne söylediğinizi bilinceye kadar, bir de -yolcu olmanız durumu müstesna- cünüp iken yıkanıncaya kadar namaza yaklaşmayın. Eğer hasta olur veya yolculukta bulunursanız, veyahut biriniz abdest bozmaktan gelince ya da eşlerinizle cinsel ilişkide bulunup, su da bulamazsanız o zaman temiz bir toprağa yönelip, (niyet ederek onunla) yüzlerinizi ve ellerinizi meshedin. Şüphesiz Allah çok affedicidir, çok bağışlayıcıdır.)

       6/NUR Suresi 58 Ayet (Ey iman edenler! Ellerinizin altında bulunanlar (köleleriniz) ve sizden henüz büluğ çağına ermemiş olanlar, günde üç defa; sabah namazından önce, öğleyin elbiselerinizi çıkardığınız vakit ve yatsı namazından sonra (yanınıza girecekleri zaman) sizden izin istesinler. Bu üç vakit sizin soyunup dökündüğünüz vakitlerdir. Bu vakitlerin dışında (izinsiz girme konusunda) ne size, ne onlara bir günah vardır. Birbirinizin yanına girip çıkabilirsiniz. Allah, âyetlerini size işte böylece açıklar. Allah hakkıyla bilendir, hüküm ve hikmet sahibidir.)

         GÜZEL KARDEŞİM NAMAZLA İLGİLİ BİLDİĞİNİ ZANNETTİĞİN KONULARDA İNŞALLAH YARDIMCI OLABİLMİŞİMDİR.Birdaha BİR KONU HAKKINDA BİRŞEYLER SÖYLEYECEKSEN İYİCE ARAŞTIR ÖYLE YALAN YANLIŞ ÖĞRENİP KENDİNİDE KANDIRMA BAŞKA ARKADAŞLARIMIZIN KARDEŞLERİMİZİNDE AKLINI BULUNDURMA'ki Kedini yakma Yüce RABBİM YAR VE YARDIMCIN OLSUN AKIL  FİKİr İhsan eylesin

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Misafir ismail önder

Kuranın pek çok yerinde akletmiyor musunuz düşünmüyor musunuz geçer ve kalpleri mühürlenenlerden bahseder be akılsız Kur'an ı Kerim emretmez mi ki ey Allaha iman edenler rasulune itaat edin kevser suresinde namazı kılmak emredilmiyor mu islamı sırf karalamak insanların aklını bulandırmak için kullananlara lanet olsun namaz kılana yazıklar olsun ayetinden bahs etmişsinde peşindeki ayetten niye bahs etmedin melun namazını gösteriş için kılanlara sırf çıkar için namaz kılanlaradır o lanet surenin başında ki ayet dini yalanlayanları gördün mü der işte orada müslümanmış gibi görünüpte müslümanların arasına nifak sokan aşşağılıklardan bahseder işte sen kendin için o ilk ayeti alacaksın

 

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Düşüncen doğru ama eksik yazmışsın. SALAT KELİMESİ DUA,İSTİGRAF,RAHMET,YARDIMLAŞMA DAYANIŞMA VE NAMAZ ANLAMINA GELİR.Salat kelimesine benzer bir örnek verim. mesale YÜZ çok anlamı vardır.bir kaç örek yazim. DENİZ,de YÜZ , YÜZ LİRA VERİRMİSİN , YÜZ,ün KİRLENMİŞ , O,na YÜZ VERME , KOYUNUN DERİSİNİ YÜZ  alsana kapı gibi kanıt kardeşim  İSLAM DİNİ EN HAYIRLISIDIR TABİKİ DİĞER DİNLERE SAYGIMIZ SONSUZDUR. SAYGILAR....

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...

Namaz kılmak İslam’ın  Kuran da yazan bir ibadeti değildir.Kuran ın hiçbir yerinde namaz kılınmasına dair bir açıklama yada ayet yoktur.Kimse gösteremez çünkü yoktur.Namazın nasıl .

.

.

.

etmektedirler.SALAT kelimesinin bilerek ve isteyerek insanları kullanmak için yanlış tercüme edilmektedirler. Salât kelimesi, dua, istiğfar, rahmet gibi anlamlara gelir.

MA’UN-4.5.6.Yazıklar olsun o namaz kılanlara ki,Onlar namazlarını ciddiye almazlar.Onlar gösteriş yaparlar.    ilmi bilgim yok ama mal da değilim namazı reddederken warlığını belirtmişsin;  namaz kılmayın demiyor ki , kıldığınız namazı reklam için kılmayın diyor, yani namazın kılınması gerektiğini wurguluyor...smile.png))

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

merhaba ben hüseyin kuranda namaz yok salat var diyen arkadaş merak etigim konu müslüman olup olmadıgın deyilsen eger sen neden rahatsız oluyosunki namazdan olmayan bi ibadeti yapıyorlarsa o müslümanların sorunu müslümasan eger allah gün içinde senin tabirinle salat yani dua etmemizi istemiş tarifdede rükü ve secdede var hz muhamedin bize öretigide kurandaki gibi dua etmek ayakta rüküde secdede yani hz muhamet kendi icat etmemiş rükü ve secdeyi allah tarif etmiş ayrıca samimi bi müslümansan eger farklı görüyorsan sende bildigin gibi yapabilirsin yani gün içinde allaha dua edebilirsin sen gün içinde kuranda geçen dua etme ibadetini rükü ve secdesiz yaparsan ama öyle olduna inanarak hiç bi alim demezki senin ibadetin alah katında geçersiz aksine hz muhamed namazı farklı kılan birine müdahale etmedigini anlatan hadis var sen eger ibadetini o şekil yapıyosan kimsenin itiraz etmeye hakı yok o seninle allah arasında allah samimi yapılan herşeyi görür beliki dierlerinden fazla olur sevabın beki az olur onur kararını layıkı neyse allah bilir ben ibadetimi böle yapıyom desen itirazım olmaz ama sen miletin yaptına saygısızca yaklaşmışsın yazınla hz muhamedin biçok hadisini okudum kuranın dışında kuranda olmayan bişşey yo hz alondan i de öyleydi söyledikleri her söz kurandan biraz düşünür ve incelersen kuanın dışına hiç çıkmamışlar zaten isteselerde çıkamazlardı çünki kuranda anlatılmayan deyinilmeyen konu yok kurana hayranlıgımda arayıpta bulamıycam hiç bişey yok ben rastlamadım bu güne dek

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

merhaba ben hüseyin kuranda namaz yok salat var diyen arkadaş merak etigim konu müslüman olup olmadıgın deyilsen eger sen neden rahatsız oluyosunki namazdan olmayan bi ibadeti yapıyorlarsa o müslümanların sorunu müslümasan eger allah gün içinde senin tabirinle salat yani dua etmemizi istemiş tarifdede rükü ve secdede var hz muhamedin bize öretigide kurandaki gibi dua etmek ayakta rüküde secdede yani hz muhamet kendi icat etmemiş rükü ve secdeyi allah tarif etmiş ayrıca samimi bi müslümansan eger farklı görüyorsan sende bildigin gibi yapabilirsin yani gün içinde allaha dua edebilirsin sen gün içinde kuranda geçen dua etme ibadetini rükü ve secdesiz yaparsan ama öyle olduna inanarak hiç bi alim demezki senin ibadetin alah katında geçersiz aksine hz muhamed namazı farklı kılan birine müdahale etmedigini anlatan hadis var sen eger ibadetini o şekil yapıyosan kimsenin itiraz etmeye hakı yok o seninle allah arasında allah samimi yapılan herşeyi görür beliki dierlerinden fazla olur sevabın beki az olur onur kararını layıkı neyse allah bilir ben ibadetimi böle yapıyom desen itirazım olmaz ama sen miletin yaptına saygısızca yaklaşmışsın yazınla hz muhamedin biçok hadisini okudum kuranın dışında kuranda olmayan bişşey yo hz alondan i de öyleydi söyledikleri her söz kurandan biraz düşünür ve incelersen kuanın dışına hiç çıkmamışlar zaten isteselerde çıkamazlardı çünki kuranda anlatılmayan deyinilmeyen konu yok kurana hayranlıgımda arayıpta bulamıycam hiç bişey yok ben rastlamadım bu güne dek

Peki, siz Kuranda paragraf nasil yazilir, cumleler nasil bitirilir, noktalar ve virgullerin nereye konuldugunu da ogrendiniz mi?

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Misafir ubeydullah kücük

Namaz kılmak İslam’ın  Kuran da yazan bir ibadeti değildir.Kuran ın hiçbir yerinde namaz kılınmasına dair bir açıklama yada ayet yoktur.Kimse gösteremez çünkü yoktur.Namazın nasıl .

.

.

.

etmektedirler.SALAT kelimesinin bilerek ve isteyerek insanları kullanmak için yanlış tercüme edilmektedirler. Salât kelimesi, dua, istiğfar, rahmet gibi anlamlara gelir.

Kur'an-ı Kerim'de Beş Vakit Namazın Bulunup Bulunmadığı

 
 

Karar Tarihi: 22/01/1998 

Karar No: 4

 

  cahil olmayalım bi zahmet bilmiyorsak bir bilene soralım gönderdiğim yazı diyanet işlerinin kararıdır. sorsam bir fatihayı veya besmeleyi cekemessin belki kendinide başkalarınıda ifsat etme.ve lütfen okul aşağıdaki yazıyı

 

Belirli şartları taşıyan Müslümanlara günde beş vakit namazın farziyeti Kitap, sünnet ve icma ile sabittir. Beş vakit namazın eda edileceği vakitlere ve ne şekilde eda edileceğineKur'an-ı Kerim'in bir kısım ayetlerinde mücmel olarak işaret olunmuş, bu işaretler Rasalül1ah (s.a.)'in kavli ve fiili sünnetiyle açıklık kazanmıştır. Bilindiği üzere Kur ' an-ı Kerim ' deki mücmel emir ve hükümleri açıklama yetkisi, Onu insanlara tebliğle görevli olan Peygamber (s.a.) Efendimize aittir. O namazı bizzat kılarak ve Müslümanlara imam olup kıldırarak nasıl kılınacağını öğrettiği gibi bunların vakitlerini de göstermiştir. Gerek kılınış şekli, gerek vakitleri ile ilgili bu uygulama ameli tevatür o1arak, günümüze kadar devam etmiştir. 

Kur'an-ı Kerim' de beş vakit namaza mücmel olarak işaret eden ayetlerden Taha Süresinin 130 uncu ayetinde:

"...Güneşin doğmasından önce de, batmasın dan önce de Rabbını övgü ile tesbih et. Gecenin bazı saatlerinde ve gündüzün etrafında (iki ucunda) da tesbih et ki, rızaya ulaşasın." buyurulmuş; güneşin doğmasından ve batmasından önce , gece saatlerinde ve gündüzün iki ucunda olmak üzere beş ayrı vakitte Cenab-ı hakk' ı tesbih yani namaz kılmak emredilmiştir. 

 

Bakara Süresinin 238 inci "namazlara ve ayrıca orta namaza devam edin" mealindeki Ayet-i kerimede "namazlar" anlamındaki "salâvat" kelimesi çoğuldur. Arapça da çoğul üçten başlar. "İki'' ye tesniye denir ve ''iki namaz'' sözü "salateyn'' şeklinde söylenir. Demek oluyor ki, ayetteki ''salavat'' sözünden en az üç namaz anlaşılır. Ayrıca bir de "orta namaz" var. Çünkü matuf, matuf aleyhten (üzerine atıf yapılandan) ayrıdır. Bu sebeple "orta namaz", "namazlar'' ifadesine dahil olmadığı gibi, her iki yanında eşit sayı bulunmadığı için, üç namazın arasında yer alacak bir namaza ''orta namaz'' denilmesi de mümkün değildir. O halde, ayetteki "salavat" kelimesi, en az dört namazı ifade eder. Orta namaz buna eklendiğinde beş vakit namaz ortaya çıkar. Orta namazın ikindi namazı olduğu bazı hadislerde açıklanmıştır. 

 

Hüd süresinin 114'üncü ayetinde ise, "Gündüzün iki ucunda ve gecenin (gündüze) yakın saatlerinde namaz kıl..." buyurulmaktadır.

.

Ayet-i celilede ''gündüze yakın saatler" anlamındaki "zülef" kelimesi, "zülfe" nin çoğuludur. Yukarıda belirtildiği üzere en az üç adedi ifade eder. demek oluyor ki, bu ayete göre gecenin gündüze yakın saatlerinde, (akşam, yatsı ve sabah namazı olmak üzere) en az üç namaz var. Ayrıca gündüzün iki ucunda da iki vakit var. Böylece bu ayet-i kerimeden de namazın beş vakit olduğu anlaşılmaktadır. 

 

Bunlardan başka Nisa, 4/103. Hud, 11/114; İsra, 17/78; Rum, 30/17-18; Nur, 24/36; Kaf, 50/39-40; Dehr (İns8n) , 76/25-26 ayet.-i kerimelerinde de beş vakit namaza veya vakitlerine mücmel o1arak işaret eden ifadeler bulunmaktadır. Bu mücmel ifade ve işaretler, Rasulüllah ( s.8. ) , in söz ve uygulamalar ile açıklanmış, onun açıkladığı ve uyguladığı şekilde bütün Müslümanlar tarafından ameli uygulama olarak günümüze kadar devam ettirilmiştir. Asr-ı Saadetten beri her asırda Müslümanlar beş vakit namaz kılmış hiç kimse bunun aksini söylememiştir. Bu itibarla "Kur'an' da beş vakit namazın bulunmadığı iddiasının ilmi hiç bir değeri yoktur.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Sen o ayeti yanlış anlamışsın orada sana vermek istediği mesaj gösteriş için namaz kilanlar yani Allah emretti diye değil herkes böyle övsün diye namaz kilanlarin vay haline diyor namaz kilanlari sevmem diye birşey geçmiyor sen şükret günahlarından dolayı rızkını kesmiyor Allah. Suyunu acilastirmiyor

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

birader bir kaç kez kuran ın Türkçe mealini okumuş olsaydın onlarca ayette  namazı nasıl kılındığını anlattığını görürdün. peygamber efendimizden önceki peygamberlerede namazın farz olduğunu  belirttiğini görürdün.bakara suresinde  Allahın ayetlerini saklayanlara lanet ediyor

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...

Namazda hangi sureler okunur?

 

 

...

 Bundan böyle Kur'an'dan kolayınıza geleni okuyun; O, içinizden hastaların olacağını, diğer bir kısmının Allah'ın lütfundan bir kar aramak üzere yeryüzünde yol tepeceklerini, diğer bir kısmının da Allah yolunda çarpışacaklarını bilmektedir; O halde o (Kur'an)dan kolayınıza geleni okuyun; namazı kılın, zekatı verin ve Allah'a karz-ı hasen verin! 

...

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Namaz kılmak İslam’ın  Kuran da yazan bir ibadeti değildir.Kuran ın hiçbir yerinde namaz kılınmasına dair bir açıklama yada ayet yoktur.Kimse gösteremez çünkü yoktur.Namazın nasıl

.

.

.

etmektedirler.SALAT kelimesinin bilerek ve isteyerek insanları kullanmak için yanlış tercüme edilmektedirler. Salât kelimesi, dua, istiğfar, rahmet gibi anlamlara gelir.

salat destek verme zorlukları sırtlanma zihinsel gelişim gibi anlamları içeriyor ayetlerde gecen konu bütünlüğünde bu anlamları kullandığımızda herşey anlam kazanıyo

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

salat: destek destekleşme yardım zorlukları sırtlanma zihinsel gelişim ve bunun gibi anlamları kapsayan ve dinin diregi olacak şekilde çok kapsamlı bir kelimedir .zaten ayetlerde geçen salat kelimelerine bu anlamlarıyla okudugumuzda herşey anlam kazanıyor.bir örnrk vereyim allah ve melekleri peygambere salat ederler ey iman etmiş kişiler sizde salat edin içtenlikle onu gözetin kollayın ayetinde geçen salat kelimesine namaz veya dua veya istiğfar anlamlarını verinde bir okuyun bakayım nekadar anlamsız birşey ortaya çıkıyo.kuranda bu tip anlam çarpıtmaları çok vardır lütfen uyanık olalım.kuranda namaz kelimesi yoktur ne vardır tazarru ile dua vardır .tazarru nedemektir yaradanın karşısında acziyetini göstererek yalvara yakara kendi dilinde allahtan istemedir bu isteme aninda öylebir ruh halinde olursunki o an kendini secdeye kapanmış olarak yakarırsın ama bu hal kişiseldir belli bir şekil yokturdur kişinin rabbisinin karşısındaki acziyet göstergesi değişkendir işte kurandaki namazdiye adlandırabilecegimiz kelime tazarru ile allaha yalvara yakara dua etmektir bunun ne vakti vardır nede kalıplaşmiş bir şekli vardır.

 

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Cahilliğin cahilliği bilmişlik taslamasından bellidir

 

Senin doğrun, benim doğrum diye bir şey yok.

İnsanın doğru bildiği yanlışlar vardır ve insan doğru bildiği yanlışlar yüzünden hata yapandır.
En doğrusunu bilen Allahtır

 

Ey Allahım! Bizi de kat kervanına, Muhammed'in hürmetine kavuştur cennetine

 
Mevlana Celaleddin Rumi
Ey Hak tâlibi can! Önce ambara giren fâreden kurtulma çaresini ara, ondan sonra buğday toplamaya çalış. Büyüklerin büyüğü olan, gönüllere gönül kesilen sevgili peygamberimizin; "Namaz ancak kalp huzuru ile tamam olur." hadisini hatırla da nefisten ve şeytandan kurtulmak için kalp huzuru ile namaza başla.

Eğer ambarımızda, hırsız bir fâre bulunmasaydı, kırk yıllık ibâdet buğdayı nereye giderdi? Her gün azar azar da olsa, candan ve sevgi ile sâdıkâne yapılan ibâdetlerden, iyiliklerden hâsıl olan iç rahatlığı ve huzur neden gönlümüzde hissedilmiyor?

Çakmak demirinden bir çok kıvılcım sıçradı. İlâhî aşkla yanan gönül onları çekti aldı. Fakat karanlıkta gizli bir hırsız var. Kıvılcımları söndürmek için üstlerine parmak basıyor. Dünyada mânevî bir çerağ uyanmasın diye, o karanlıktaki hırsız, kıvılcımları söndürüyor.

Allah'ım, senin inâyetin, merhametin bizimle beraber oldukça, şeytandan, o alçak hırsız (nefs-i emmâre)den ne korkumuz olur? Sen, bizimle berâber olup, bizi korudukça, ayak altında yüz binlerce tuzak olsa da önemi yoktur." (Mesnevî, beyt: 380-387)

Mevlana -rahmetullâhi aleyh- Allâh'ın huzûruna boş çıkmamak gerektiğini, geceleri yarın için hazırlık yaparak geçirmek gerektiğini ne güzel ifâde eder:

 

"Dostların yanına eli boş gelmek, değirmene buğdaysız gitmeye benzer. Cenab-ı Hakk, mahşer gününde, halka; "Kıyamet günü için ne armağan getirdiniz?" diye soracak. Sizi ilk yarattığımızda olduğu gibi, eli boş, azıksız olarak, tek başınıza muhtaç bir halde geldiniz." diye buyuracak. "Haydi söyleyin kıyamet günü için, armağan olarak ne getirdiniz?" Yoksa, sizde dünyadan ahirete dönmek ve Allah'ın huzuruna çıkmak ümidi yok mu idi? Kur'an'ın kıyamet hakkındaki haberi, size boş mu görünmüştü?

Kıyamet gününü inkar etmiyorsan, o dostun kapısına böyle eli boş olarak nasıl ayak atıyorsun? Azıcık olsun, uykuyu, yemeyi içmeyi bırak da Hakk'la buluşacağın zaman için bir armağan hazırla... Ey Hakk âşıkı, geceleri az uyuyanlardan, seher vakitleri günahlarının bağışlanmasını isteyenlerden ol.

Ana rahmindeki çocuk gibi azıcık oyna, kımılda da sana, nûr gören duygular bağışlasınlar. Ana rahmine benzeyen, şu sıkıntılı, kasvetli, kederlerle dolu dünyadan dışarı çıkarsan, yer yüzünden daha geniş, daha ferah bir âleme çıkmış olursun. "Allah'ın yarattığı yeryüzü geniştir. Kulluk, ibadet edilecek yerleri çoktur." demişlerdir ya, işte o geniş yer, peygamberlerin gitmiş oldukları yerdir; mânâ âlemidir. O geniş sahada, gönül daralmaz. Yaş ağacın dalı orada kurumaz."

Kaynak: Mesnevî, beyt: 3171-3183

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 3 hafta sonra...

 

Namaz, oruç ve hac kişinin kendinden başka kimseye faydası olmayan ibadetler olduğu için salih amel sayılmaz. Ancak, zekat başkasına faydalı olan bir ibadet olduğu için salih amel sayılır. Allah katında ancak salih amel sahibi müminler ödüllendirilir.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Sevgili abdullahabdal/ sen nasıl ve kimi okuyorsun bilmem ama namaz Allah'a teslimiyettir namazın kılınması bu şekilde kabul edilmiştir düzen olsun diye her insan farklı yöne döner ve kafasına göre hareket yaparsa karmaşa olur

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Bu maun suresini tam olarak okuyun ondan sonra olup olmadigina karar verin

Orada gaflet icinde yani kuru kuruya zekat vermeden yoksun doyurmadan gosteris icin icin namaz kilanlarin vay haline diyor allahi teala bir ayetten ornek veriyorsak tam olara verelim lutfen sadece bir misrasini deg 1.2 .3 4 5 6 yida ornek verelim saygilar

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.