Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

Önerilen İletiler

  • Admin
Gönderi tarihi:

 

  • Admin
Gönderi tarihi:

Nissan Sakura, Burada Kullanabileceğimiz 14 bin dolarlık EV

AAXCJme.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Nissan, Japonya'da 112 mil menzil ve 14.000 doların hemen altında bir başlangıç fiyatı ile Sakura kei araba EV'yi piyasaya sürdü.

Mitsubishi ikiz rozetli eK X'e sahip olan Sakura, 63 hp ve 144 lb-ft tork üreterek 80 mil / saat hıza ulaşmasını sağlıyor.

Nissan ve Mitsubishi kei arabalarını diğer pazarlarda nadiren sunduğundan, iki EV şimdilik Japonya'da sunulacak.

100 milin biraz üzerinde menzile ve 14.000 doların altında bir fiyata sahip bir EV, EV fiyatlarının şu anda nerede olduğu göz önüne alındığında, günümüzde kulağa mümkün görünmüyor, ancak Nissan'ın Japonya'da piyasaya sürdüğü şey tam olarak bu. Nissan Sakura sadece birkaç gün önce ortaya çıktı ve dış boyutları onu kei otomobil sınıfına sağlam bir şekilde yerleştirdi.

Bununla birlikte, Sakura, ülkenin WLTC test döngüsünde 112 mil menzil sağlayan 20.0 kWh pili ile çok gerçek yeteneklere sahip gerçek bir dört kapılı otomobil.

Daha da önemlisi, adını Japonya'nın geleneksel kiraz çiçeğinden alan otomobil, Kuzey Amerika dışında ekonomik elektrikli kişisel taşımacılığın nasıl olduğuna dair bir pencere sunuyor.

63 hp ve 144 lb-ft tork üreten tek bir elektrik motoruyla çalışan Sakura'nın taşıması sadece 2359 pound'a sahip, ancak normal otoyol hızlarını oldukça kolay bir şekilde, 80 mil / saat'e çıkarak oldukça kolay bir şekilde yapacak.

Tabii ki, Sakura'nın ana noktası, küçücük boyutları ve toplam 58.1 inç genişliği, 133,7 inç uzunluğu ve 15.7 fit dönüş yarıçapı ile şehir dışı sürüşe uygunluğu ve dört taşıma kabiliyetidir. insanlar rahat. 65,2 inçlik yüksekliği, ona kutulu bir minibüsün profilini verirken, aynı zamanda bir miktar kargo alanı satın alıyor - mutlaka Costco koşuları için değilse. 7 inçlik bir gösterge panelinin yanı sıra 9 inçlik bir bilgi-eğlence ekranı ve birçok başka düğme ile iç mekan hiç de çıplak değil.

Nissan, "Üç sürüş modu - Eko, Standart ve Spor - farklı durumlar için en uygun performansı sağlar, " diyor. "E-Pedal Step'i kullanarak, sürücü gaz pedalını gevşeterek yumuşak ve istikrarlı bir şekilde yavaşlayabilir; bu aynı zamanda rejeneratif frenleme yoluyla pili de şarj eder. Sakura'nın hızı sadece gaz pedalı kullanılarak modüle edilebilir."

Aslında bu sadece bir Nissan modeli değil çünkü Mitsubishi, Nissan'ın birkaç yıl önce yaptığı mali kurtarma nedeniyle ortaya çıkan Nissan ile yakın bir ortaklık sayesinde kendi versiyonunu alıyor. Mitsubishi'nin versiyonu eK X olarak adlandırılıyor ve markanın mevcut kurumsal ön fasyasını (bir kenara, 1980'lerin Japon çizgi filminden bir kötü robotun yüzüne çok benziyor) giydiği için içte ve dışta çok benzer.

Bu menzile sahip eyaletteki hemen hemen tek EV'nin, EPA döngüsünde 110 mil menzil sunan Mini Cooper SE Electric olduğunu, ancak aynı zamanda Sakura'nın başlangıç fiyatının iki katından daha pahalı olduğunu belirtmekte fayda var. İki araba birbirinin segmentinde değil, bu yüzden bu karşılaştırma açıkça elma elma değil, çünkü kei arabaları burada bir istisna dışında sadece 25 yaşın üzerindeki gaz motorlu özel ithalatlarla temsil ediliyor. ABD'de başlangıç fiyatı 20.000 doların altında bir yana, 14.000 doların altında olan yeni bir elektrikli otomobilin olmaması, elektrikli otomobil modellerinin fiyatları büyük ölçüde tek yönde ilerlemeye devam ettiği için kaçırılmış bir fırsat olabilir. Nissan ve Fisker'in dikkate değer istisnaları dışında pek çok otomobil üreticisi de 30.000 dolardan başlayan modeller planlamıyor.

AAXCJmh.img?w=768&h=513&m=6

Nissan Başkan Yardımcısı Asako Hoshino, "Yepyeni Sakura, Leaf ve Ariya'yı kitlesel pazarda bir elektrikli araç olarak takip ediyor. Bunun Japon pazarı için ezber bozan bir şey olacağına ve Japonya'daki müşteriler için elektrikli otomobilleri çok daha erişilebilir kılacağına inanıyoruz." dedi.

Sakura'nın ABD yolları için çok küçük olduğunu söylemeden önce, Mitsubishi'nin elektrikli i-MiEV'i on yıl kadar önce burada çok daha az menzille sunduğunu belirtelim. Ve menzilden bahsetmişken, Mini Cooper SE, farklı test döngülerinde de olsa 112 mil işaretinden de uzak değil.

Açıkçası, i-MiEV kesinlikle bir arabada yapacağınız her türlü yolculuk için değildi, ancak yine de şu anda piyasada bulunan hiçbir EV de her yolculuk türü için değil. Örneğin, bir EV'de Denver'dan Banff'a gitmekte zorlanacaksınız. Bununla birlikte, bir banliyö ve market alıcısı olarak, i-MiEV ve boyutlarındaki araçlar, çoğu EV hanesinde olduğu gibi, daha uzun yolculuklar için başka arabaları olan belirli bir EV kullanıcısına hitap ediyordu.

Nissan, Sakura eyaletini teklif etmeli mi? Aşağıdaki yorumlarda bize bildirin.

Kaynak: Autoweek

  • Admin
Gönderi tarihi:

Modifiye Nissan Ariya, 2023'te Kuzeyden Güney Kutbuna Araba Sürecek

AAXEg7a.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Güçlendirilmiş AWD elektrikli SUV, İngiliz maceracı Chris Ramsey tarafından 16.800 millik destansı yolculukta sürülecek.
Nissan Ariya elektrikli crossover, manyetik Kuzey Kutbu'ndan Güney Kutbu'na giden İngiliz maceracı Chris Ramsey ile birlikte destansı bir yolculuğa çıkacak.

AAXECC1.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Nissan, Ramsey ve ekibinin bir Ariya e-4ORCE ile -30⁰C ila 30⁰C (-22F ila 30⁰C) arasında değişen sıcaklıklarda çeşitli bölge ve kıtalarda 27.000 kilometre (16.777 mil) üzerinde seyahat etmesiyle bunun dünyanın ilk tamamen elektrikli sürüş macerası olacağını söylüyor. 86⁰F).

Chris Ramsey, herhangi bir türde bir araçla kutuptan direğe giden ilk kişi olacak, yolculuğuna Kuzey Kutbu'nda başlayıp, Antarktika'ya geçmeden önce Kuzey, Orta ve Güney Amerika'ya inecek. Tahmin edebileceğiniz gibi, rota Ramsey ve ekibini karla kaplı buzul manzaraları, tehlikeli dağ tırmanışları ve uçsuz bucaksız çöl tepeleri dahil dünyanın en uç ve güzel manzaralarından bazılarına götürecek.

AAXEldC.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Aşırı koşullara ve önünde uzanan asfalt yolların kronik eksikliğine dayanabilmek için Nissan Ariya e-4ORCE, yükseltilmiş tekerlekler, lastikler ve süspansiyondan oluşan özel bir sağlam dış kaplama da dahil olmak üzere çeşitli modifikasyonlardan geçecek. Ana araca, destek aracı olarak görev yapacak ikinci bir modifiye Nissan Ariya e-4ORCE eşlik edecek.

Nissan'ın basın açıklaması "küçük" bir ayrıntıya değinmiyor, yani takımın Arctic ve Antarctica gibi bölgelerde Nissan Ariya'nın pil takımını nasıl şarj edeceği. Yine de, 389 beygir gücündeki Ariya e-4ORCE'nin ideal koşullarda şarj başına 265 mil yol kat ettiği tahmin edildiğinde, bir planları olduğundan eminiz.

AWD modeli, yumuşaklık ve denge için güç çıkışını ve fren performansını doğru bir şekilde yönettiği söylenen Nissan'ın en gelişmiş dört tekerlekten kontrol teknolojisine sahiptir.

AAXEGri.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Chris Ramsey için, Pole to Pole seferi, 2017'de kendi Nissan Leaf'i kullanarak 56 gün boyunca 10.000 millik Moğol Rallisi'ni tamamladıktan sonra bir EV'deki ikinci büyük sefer olacak.

"Misyonumuz, elektrikli araçların kutupların keskin soğuğundan Güney Amerika'nın sıcak ve nemli ormanlarına kadar en zorlu ortamların üstesinden gelebileceğini göstermek ve dünyanın dört bir yanındaki sürücülerin günlük taleplerini karşılarken sürüşün canlandırıcı olduğunu göstermek. Keşfimizde böylesine önemli ve yenilikçi bir küresel marka ortağı görmek harika."

Pole to Pole'un kurucusu Chris Ramsey

Macera Mart 2023'te başlayacak.

Kaynak: Inside EVs

  • Admin
Gönderi tarihi:

Korkutucu Hız: CEO, Bentley'in Yeni Elektrikli Aracının 1,5 Saniyede 0-100 KM/S Yapacağını İddia Ediyor

AAXFw3a.img?w=768&h=422&m=6

Bentley Motors 1919'dan beri faaliyet gösteriyor ve o zaman içinde sadece lüks otomobil üretimiyle değil, hıza olan bağlılığıyla da tanındı. Tarihsel olarak spor yarışları dünyasında tanınan Bentley, 24 Saatlik Le Mans yarışında (1927 - 1930) arka arkaya dört zafer kazandı.

Elektrikli araçlar (EV'ler) denilince akla gelen ilk düşünce hız olmasa da, Tesla Model S Plaid, Audi e-tron GT RS ve Porsche Taycan Cross Turismo Turbo gibi son zamanlardaki yüksek performanslı modeller, hızlanmanın hızlanma olduğunu göstermiştir. dört saniyenin çok altında (bazıları daha da düşük) hızlar norm haline geliyor.

Bentley'in CEO'su Adrian Hallmark, en yeni EV'leri için daha da hızlı iddialarda bulundu. Şirketin ilk tam elektrikli aracı 2025'te geldiğinde, akıl almaz miktarda beygir gücüne ve ardından ürkütücü derecede hızlı bir hızlanma süresine bakıyor olabilir.

Bentley'in Hız Geçmişi

İngiliz üretici Bentley Motors Limited, 1998 yılından bu yana Volkswagen Grubu'nun bir yan kuruluşu olmasına rağmen, araç dünyasında kendi adını çok net bir şekilde duyurdu. Lüks otomobillerin ve SUV'lerin üretiminden sorumlu olan üretici, zamanını sınıf seviyelerini yükseltmek ve modellerinde hızı artırmak arasında paylaştırdı.

Şirketin tarihinde çok erken bir tarihte yarış dünyasına girdiler. İlk büyük yarış etkinlikleri, modifiye edilmiş bir yol otomobiliyle girdikleri 1922 Indianapolis 500'dü. Duesenberg yarış şasisine sahip özel otomobillere karşı yarışan Bentley, şaşırtıcı bir şekilde 500 mili ortalama 74.95 MPH ile tamamladı ve 19. sıradan başladıktan sonra 13. sırada tamamladı.

Daha sonra, 1926'da Kaptan Woolf “Babe” Barnato, bir önceki yıl ilk Bentley'inde (3 litrelik) birkaç Brooklands yarışı kazandıktan sonra Bentley'e yatırım yaptı. Barnato, işe 100.000 £ 'dan fazla (bugünün dönüştürme oranlarında 125,728,50 USD'ye eşdeğer) yatırdıktan sonra şirketin başkanı oldu ve yarışa kazanılmış bir ilgiyle sürekli tasarımı teşvik etmeye devam etti.

Aynı dönemde, "Bentley Boys" bilinen bir varlık haline geldi. İngiliz sürücü grubu, Barnato ve Bentley arabalarını kullanmayı tercih eden diğer birkaç zengin adamı içeriyordu. Markaya dikkat çekerek, Bentley adını yüksek performansla özdeşleştirdiler. 1927'den 1930'a kadar 24 Saatlik Le Mans yarışında art arda dört galibiyet elde ettiklerinde yapımcıya daha fazla dikkat çekildi.

Şirket, Bentley Blower ve yarış ve hızlı teslimat için optimize edilmiş diğerleri de dahil olmak üzere özel yarış ürünleri geliştirmeye devam etti. Yeterince test edilmemiş ve ara sıra güvenilmez otomobillerle geliştirme aşamasında birkaç aksaklık daha yaşamalarına rağmen, 1930'ların başlarına kadar bu sorunlardan geri dönmeyi başardılar.

Bentley, Calais ve Fransız Rivierası'ndan kalkan ekspres bir tren olan Le Train Bleu'ya karşı yarıştıkları Mavi Tren Yarışlarında evine galibiyetler getirdi. Kazançları ve reklamları aracılığıyla, pahalı arabalara olan tutkuyu azaltan 1929 Wall Street Kazasına kadar bu yarış yörüngesine devam etmeleri istendi.

Modernizasyon teknikleri ve yarışa olan ilginin artmasıyla birlikte, şirket geri dönmeye ve önceki hız geçmişine doğru çalışmaya devam etti. Lüks otomobiller üretmeye odaklanan Bentley, markasını yeniden şekillendirdi ve pazardaki başarısını Motor Sporlarına geri döndürdü ve 2018'de yarış dünyasına giriş için en yeni ve en gelişmiş yol otomobili Continental GT'yi duyurdu.

İLGİLİ: Yeni Bentley Bentayga EWB, Zengin SUV'leri Bir Sonraki Seviyeye Taşıyor

Bentley CEO'sundan Süper Hızlı Hızlanma İddiaları

Mayıs 2022'de Bentley CEO'su, şirket tarafından "100'ün Ötesinde" stratejisinin bir parçası olarak üretilen ilk tam elektrikli otomobilin dünyanın en hızlı araçlarından biri olacağını belirtti. Bentley halihazırda Flying Spur ve Bentayga modellerinin “100 EXP GT” adlı bir konsept tasarımı da dahil olmak üzere hibrit versiyonlarını üretiyor. Şirketin neredeyse başlangıcından bu yana takip ettiği hız ve inovasyon yörüngesindeki en yeni adım olarak, yaklaşmakta olan akülü elektrikli otomobilin 2025'te piyasaya çıkması bekleniyor.

Modelin henüz bir ismi olmasa da Hallmark'ın belirlediği beklentiler karşılanırsa, görücüye çıktığında ismin çok iyi bilineceğinden emin olabilirsiniz. Şirkete göre, EV 1400 beygir gücü ile donatılmış olarak gelecek ve sadece 1,5 saniyede 60 MPH hıza ulaşabilecek.

EV dünyasına yapılan son eklemelerin iki saniyeden daha kısa bir sürede bu hızlanma işaretçisine ulaşmasıyla, bir zamanlar imkansız bir hedef gibi görünen şey, şimdi süper hızlı spor araba yinelemelerinin EV dünyasında bir sonraki rasyonel adım gibi görünüyor. Hallmark, şirketin mevcut hız amiral gemisinin (Continental GT) 650 beygir gücü ürettiğini ve bu nedenle "BEV ile bunu iki katına çıkaracaklarını" kaydetti.

Bununla birlikte, hızların "mide bulandırıcı" olabileceğini ve bunu göz önünde bulundurarak şirketin isteğe bağlı olarak G kuvvetini 2,7 saniyeye düşürmek ve 60 MPH'ye hızlandırmak için aracı gaza getirmeyi planladığını belirtti. Bu, sürücünün EV'nin sunacağı "talep üzerine büyük miktarlarda torktan" yararlanmak isteyip istemediğine karar vermesine olanak tanır.

Duyuruya göre model ayrıca, Bentley markasına uygun olarak oldukça gür bir iç mekana ve ekstra ses yalıtımına sahip olacak. Aracın mevcut Volkswagen Grubu elektrikli platformu üzerine inşa edilmesi bekleniyor ve “tipik” EV gibi görünmeyebilir. 260.000 doların biraz üzerinde bir fiyatla sunulması bekleniyor ve bunu "Beşte Beş" planlarının bir parçası olarak Bentley'den (2025'teki ilk sürümün ardından her yıl bir tane) dört elektrikli otomobil daha takip edecek.

Kaynak: HotCars

  • Admin
Gönderi tarihi:

Hyundai Mobis, gösterge panelleri için döner ekran geliştiriyor

AAXKYnr.img?w=571&h=382&m=6

SEUL, 26 Mayıs (UPI) -- Güney Kore'nin otomobil parçası üreticisi Hyundai Mobis, otomotiv kokpit sistemi için ayarlanabilir bir ekran teknolojisi geliştirdiğini duyurdu.

Seul merkezli şirket Pazartesi günü yaptığı açıklamada, ekranın yukarı ve aşağı hareket edecek şekilde tasarlandığından yeni teknolojinin döner ekran olarak adlandırılabileceğini söyledi.

6K OLED panellerle donatılan hareketli kavisli ekran, şirketin mevcut otomotiv ekranları arasında en büyüğü olduğunu iddia ettiği 34 inç boyutunda.

Bir Hyundai Mobis yetkilisi UPI News Korea'ya verdiği demeçte, "Sürücü koltuğundan yolcu koltuğuna uzanan döner ekran, sürüş bilgileri ve eğlence malzemeleri de dahil olmak üzere çeşitli içerikleri gösterebilir."

"Büyük boyutuna rağmen, döner ekran sadece tek bir ekrana sahip, bu da sürücülerin araç otonom moddayken tam ekran video izleyebileceği anlamına geliyor" dedi.

Yetkili, şirketin ekranları ticari olarak piyasaya sürmeye hazır olduğunu ve bu yıl içinde potansiyel müşterilerle buluşmaya başlayacağını söyledi.

Emniyet kapatması var.

"Bir sürücü aracı sürerken, ekran aşağı inerek sadece sürüş verilerini veriyor. Bu insanların güvenliği için" dedi.

Gözlemciler, dünya otonom sürüşe doğru koşarken döner ekran teknolojisinin önemli olduğuna dikkat çekiyor.

Daelim Üniversitesi'nden otomotiv profesörü Kim Pil-soo bir telefon görüşmesinde, "Sürücüsüz araçlar yolda çalışırken, arabalardaki insanlar için eğlence deneyimi çok önemli olacaktır. O zaman ana kullanıcı arayüzü araba ekranıdır." dedi.

"O zaman, ekran daha esnek olacak şekilde tasarlanmalı ve artan sayıda şirket bu tür teknolojiler üzerinde çalışacak. İleriye dönük olarak, Sony'nin gösterdiği gibi yalnızca otomobil üreticileri değil, diğer sektörlerden firmalar da bu alana girecektir" dedi. .

Japonya'nın eğlence devi Sony, Las Vegas'ta düzenlenen 2020 Tüketici Elektroniği Fuarı sırasında Sony Vision-S adlı çalışan bir elektrikli konsept otomobil sergiledi.

Kaynak: UPI News

  • Admin
Gönderi tarihi:

VW ID.Buzz Obi-Wan Kenobi, Star Wars Kutlaması İçin Karanlık ve Aydınlık Taraflarını Gösteriyor

AAXMStY.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Tek seferlik modeller hem yolcu hem de kargo modellerine dayanmaktadır.
VW, kimlik için siparişleri kabul etmeye başladı. Birkaç hafta önce vızıldadı, ancak şimdiden çok heyecanlı elektrikli otobüse özel bir versiyon veriyor. Obi-Wan Kenobi'yi satın alamazsınız çünkü Anaheim, CA'daki Star Wars Kutlamalarının sadece bir kereye mahsus bir parçası. VW, Lucasfilm'in tasarımcılarıyla ilk kez bir araya gelerek, kargo olarak başlayan Dark Side Edition'ın katıldığı yolcu modeline dayalı bir Light Side Edition yarattı.

AAXMXw0.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

VW, Disney+'ta Star Wars dizisi “Obi-Wan Kenobi”nin yayınlanmasıyla aynı zamana denk gelecek şekilde ikiliyi bugün tanıttı. Bu iki benzersiz elektrikli kamyonet, ID olarak daha geniş bir kampanyanın parçası. Buzz, R2-D2 ve C-3PO ile birlikte oynadığı 60 saniyelik bir klipte zaten yer aldı. Otomobil üreticisinin tasarım patronu Jozef Kabaň'a göre, bu işbirliği tamamen "iki ikonu bir araya getirmek" ile ilgili. Sınırlı Star Wars serisinin dünyanın dört bir yanından nesiller boyu hayranlarını birbirine bağlaması gibi, VW de ID Buzz'ın aynı şeyi yapmasını bekliyor.

AAXMXw7.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Henüz fark etmediyseniz, kimlik. Buzz Light Side Edition, Obi-Wan Kenobi'nin tuniği için kullanılan rengi taklit etmek için alt kısmı bej rengiyle tamamlıyor. Mavi vurgular Obi-Wan'ın mavi ışın kılıcını gösterirken, parlak krom yüzeyler Star Wars'ta yer alan uzay gemileri ve droidlere bir selam niteliğinde. VW, ısmarlama 21 inç jantlar tasarladı ve orta kapaklarda ve yan camlarda Rebel Alliance'ın logolarını uyguladı.

AAXMJk1.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Kimliğe gelince. Buzz Dark Side Edition, kargo minibüsü parlak siyah alt bölümü mat üst yüzeyle birleştiriyor. Darth Vader'ın ışın kılıcı kırmızı yan çizgiler, pencere yüzeyleri ve ışıklar için ilham kaynağı oldu. Diğer elektrikli minibüsle aynı tekerlek tasarımına sahip, ancak gövde ve orta kapaklar için Empire logosuna uygun olarak farklı bir kaplamaya sahip.

AAXMO3o.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

VW, her ikisi de şirketin marka elçisi ve serinin yıldızı Ewan McGregor'un da katıldığı "Obi-Wan Kenobi"nin galasında sergilendi.

Kaynak: Motor1.Com

  • Admin
Gönderi tarihi:

Lucid Air Dream Edition, Bir şarjla 687 Mil (1100 KM) sürülebiliyor

Lucid Air Dream Edition serisi, menzil kaygısı için mükemmel tedaviyi temsil eder. Amerika Birleşik Devletleri Çevre Koruma Ajansı'ndan (EPA) 500 milden fazla resmi menzil derecesine sahip olan Air Dream Edition, şu anda dünyanın en uzun menzilli üretim arabasıdır. Ama daha ileri gidebilir mi?

AAXNYTl.img?w=768&h=407&m=6

The Kilowatts YouTube kanalından Ryan, hipermiling sürüşü için bir Air Dream Edition aldı ve tek bir şarjla yaklaşık 700 mil seyahat etti.

EV'den 520 Milden Fazla Sıkmaya Çalışmak

19 inç jantlar takıldığında, Lucid's Air Dream Edition, resmi EPA dereceli 520 mil menzile sahiptir. Bununla birlikte, 21 inçlik jantlarda sürerken, EPA dereceli menzil 481 mile düşer. Lucid Air Dream Edition bunu, 118 kWh pilinden 933 hp çıkış ve 737 lb-ft'den fazla tork sunarken yapıyor.

Air Dream Edition'ın EPA derecesinin gerçek dünya menzili için geçerli olduğunu kanıtlamaya yönelik girişimlerde bulunulmuştur. Olabildiğince normal sürüşte, elde ettikleri en yakın menzil 517 mil civarındaydı, diğer sürüşler ise yaklaşık 500 mil elde etti.

Ancak Kilowatts'ın hipermiling girişimi farklıdır - Ryan, bunu yapmak için çeşitli teknikler kullanarak EV'nin pilini son şarja kadar sıkıştırmaya çalışacaktır.

Hypermiling Girişimi İçin Birkaç Püf Nokta

Ryan'ın ekibi, basit bir hedefle Lucid'den bir Air Dream Edition ödünç alabildi - olabildiğince uzağa sürün. Aslında, tek bir şarjla (999 mil) güneş enerjisi olmayan bir elektrikli araç (prototipler dahil) tarafından katedilen en uzun mesafe için Guinness Dünya Rekorunu kırmayı hedefliyorlar.

Bunu başarmak için birkaç hileleri vardı. Örneğin, araçtaki gereksiz ağırlıkları (paspaslar gibi) kaldırırlar ve lastik basıncını arttırırlar. Air Dream Edition'ı her üç saatte bir sürücüleri değiştirerek 27 mil sabit bir hızda süreceklerdi. Durmaları veya geri dönmeleri gerektiğinde, sürücü 27 mil / saat hıza geri dönmeden önce boş vitese geçecek ve yanaşacaktı.

Bir test sürüşünden sonra Ryan'ın ekibi, tek bir şarjla yaklaşık 6,4 mil/kWh veya 750 mile kadar maksimum verimlilik elde ettiklerini öğrendi. Bu, rekor denemelerinde başarısız olabilecekleri anlamına gelir. Yine de geziye devam ettiler.

Karar: 687.4 Mil (1100 KM) Tam Elektrikli Menzil

Yolculuk sırasında bir lastik, EV'nin verimliliğini etkileyen basınç kaybetmeye başladı. Neyse ki onlar için, Lucid'in mobil ekibi sorunu bir sonraki planlanmış durakta çözdü. Ancak ekibin çabalarına rağmen, pilin enerjisi bittiğinde gidebildikleri en uzak mesafe 687,4 mil idi.

Kaynak: HotCars

  • Admin
Gönderi tarihi:

SSC Tuatara, AWD Kurulumunda Ön Motorlarla Elektriklenecek: Rapor

BBZLIHm.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

BBZLUfU.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Sadece piste özel Tuatara Striker'ın da Ağustos ayında Pebble Beach'te çıkış yapacağı bildiriliyor.

SSC Tuatara, 282,9 mil hızla dünyanın resmi olarak tanınan en hızlı üretim otomobilidir. Resmi olarak vurguluyoruz çünkü fabrika stokunun en yüksek hızı şu anda biraz tartışmalı. Diğer şeylerin yanı sıra, Tuatara'nın kendisi muhtemelen çok daha hızlı ve elektrikli bir dört tekerlekten çekişli versiyon partiye katılırsa daha da yükselebilir.

Motor Authority'ye göre, böyle bir araba yapım aşamasında. SSC'nin kurucusu ve CEO'su Jerod Shelby'nin yakın tarihli bir röportajda, projenin detayları tartışılmamış olmasına rağmen, söylediği bildirildi. Ön tekerlekler için çift motor gibi bazı bilgiler kullanıma sunuldu. Elektrikli Tuatara'nın içten yanmalı motorunun durumu bilinmese de bu, hiper otomobile dört tekerlekten çekiş sağlar. Bu nedenle Tuatara rozeti takmayabilir. 2025 teslimatları için hedeflenen projenin, standart Tuatara üretiminden bağımsız olduğu söyleniyor.

Raporda ayrıca daha az soyut bir şeyden de söz ediliyor – Tuatara Forvet. Tuatara'nın bu sadece pist versiyonu Mayıs 2021'de çıkış yaptı, ancak şimdi kişisel çıkışını Ağustos ayında Pebble Beach'te yapacağını öğreniyoruz. Striker, kısmen büyük bir arka kanat, ön ayırıcı, modifiye difüzör ve diğer aero ince ayarları sayesinde standart arabaya kıyasla 160 mil / saatin üzerindeki hızlarda bastırma kuvvetini üç katına çıkardı. Güç aynı kalıyor, ancak ortaya monte edilmiş, çift turboşarjlı 5.9 litrelik V8'den zaten mevcut olan 1.750 beygir gücü (1.305 kilovat) ile, bir güç yükseltmesinin uzaktan gerekli olduğu söylenemez.

Motor1.com, onay ve bu bilgi hakkında yorum için SSC Kuzey Amerika ile temasa geçti. Yeni haberler ortaya çıkarsa bir güncelleme ile atlayacağız.

SSC, Nevada otoyolunun uzun bir bölümünde ortalama iki yönde ortalama 316 mil/saatlik bir en yüksek hız rekoru talep ederek 2020'de dünyayı şok etti. Verilerin daha sonra yanlış olduğu kanıtlandı ve SSC o zamandan beri 300 mil işaretine doğru ilerliyor. Sadece birkaç gün önce SSC, Tuatara'nın Florida'daki Johnny Bohmer Proving Grounds'ta 295 mil / saat hıza ulaştığını gösteren bir video paylaştı, ancak hız tek bir yönde elde edildi, bu yüzden resmi olmayan bir kriter.

Kaynak: Motor1.Com

  • Admin
Gönderi tarihi:

Nissan Ariya EV, Kutuptan Kutuba Keşif Sürüşü Yapan İlk Araba Olmak İstiyor

Elektrikli araçların kontrolü ele geçirdiğini ilk başta kabullenmek zor oldu. Egzoz notası ve "ruh" eksikliği düşüncesi, çoğu alıcı ve meraklı için yeterince korkutucuydu. Ancak elektrikli otomobillerle ilgili en tartışmalı kısım menziliydi ve hala öyle. Evet, EV'ler, menzil kaygısıyla bizi titretmekten, şimdi uygun bir şarj istasyonu bulma güvencesine sahip olmaktan çok uzun bir yol kat etti.

AAXPskX.img?w=768&h=404&m=6

Ancak, uzun mesafeli seyahat, uzak yerler ve soğuk havalar söz konusu olduğunda, insanlar EV'ler hakkında hala belirsiz olduğundan, kırılması gereken kalın bir duvar var. Nissan, EV'lerin sunabileceğini dünyaya göstermek için maceracı Chris Ramsey ile ortaklık kurdu. Ve bunun için Ramsey, bir Nissan Ariya ile Kuzey Kutbu'ndan Güney Kutbu'na ilk kez araç seferine çıkıyor. Evet, doğru duydunuz. Bu, bir aracın yukarıdan aşağıya inmeye çalıştığı ilk sefer olacak ve tamamen elektrikli bir araç.

Bu çok iddialı bir görev ve burada tehlikede olan çok şey var. Ancak bu tek ralli koşusu, EV'lerin kendisine atılan her şeyi kaldırabileceğini dünyaya kanıtlamaya yardımcı olacak. Arctic Trucks'tan adamlar, Ramsey'in Nissan Ariya'sını bilinmeyene hazırlanmak için modifiye etmesine yardım edecek. Bu keşif gezisinin temel amacı "sürdürülebilir yaşam tarzları, koruma projeleri ve yenilenebilir enerji inovasyonu konusunda farkındalığı artırmak". Ramsey bu görevde başarılı olursa, o zaman başka bir Guinness Dünya Rekoru etiketine bakıyor! Ve Nissan, "tükenmiş" Ariyas'a bakıyor.

İngiliz maceracı Chris Ramsey, tamamen elektrikli Nissan Ariya ile Kuzey'den Güney Kutbu'na giden ilk kişi olacak.

17.000 Millik Güzel Ama Öngörülemeyen Manzara

Henüz kimsenin Kuzey'den Güney Kutbu'na gitme görevini üstlenmemesinin bir nedeni var. Bitirmek için dayanıklılıktan çok daha fazlasına ihtiyaç duyan hain bir yoldur. Yolculuk Antarktika'da başlar ve Kuzey Kutbu'nda biter. Ramsey ve ekibi 14 ülke ve 17.000 milden geçecek.

Aracın uçacağı veya yüzeceği bölümler olacak. Ve yolculuk sırasındaki sıcaklıklar -22 derece Fahrenhayt kadar düşük ile 90 derece Fahrenhayt arasında değişecektir. Ramsey, Nissan Ariya ile birlikte kalın buz, karlı buzullar, dağlar, ormanlar ve çöllerle mücadele etmek zorunda kalacak.

Chris Ramsey Elektrikli Araçlarda Toplanmayı Seviyor

Chris Ramsey burada Chris Angel Mindfreak olmaya çalışmıyor! Ramsey'in Kutuptan Kutuba keşif gezisi, o ve ekibi son dört yıldır planladığı için bir gecede olan bir fikir değil. Yani, evet, bu adam hazırlıklı olmaktan daha fazlası.

Ramsey ve eşi, 2017 Moğol Rallisi'ni Nissan Leaf ile tamamlamıştı. İngiltere'den Sibirya'ya 20 ülkeyi geçen 10.000 millik bir koşuydu. Moğol Rallisi'ni elektrikli araçla tamamlayan ilk kişiydi. Yani Ramsay, uzun mesafeli seyahat için bir EV kullanmanın risklerini biliyor.

Sefere Hazır Nissan Ariya Büyük Bir Şekilde Modifiye Edilecek

Bu keşif gezisi için Nissan Ariya, zorlu hava ve arazi koşullarının üstesinden gelmek için yapısal olarak büyük ölçüde değiştirilecek. Nissan ve Ramsey, bu işi yapmak için Arctic Trucks'a girdiler. Bu adamlar, SUV'ları ve kamyonetleri dönüştürme ve onları "Kutup"a hazır hale getirme konusunda yılların deneyimine sahipler.

Ariya, ralli sınıfı uzun seyahat süspansiyonu, arazi lastikleri ve çok fazla dayak yemesi için çeşitli gövde modifikasyonları ile güçlendirilecek. Şasi ayrıca yol boyunca çok fazla kazımaya dayanacak şekilde sağlamlaştırılabilir. Nissan, Ariya'nın maksimum 265 mil için derecelendirilen AWD versiyonunu sağlayacak. Bu, yolculuk boyunca çok sayıda şarj durağı anlamına gelir, tek başına şarj için en az 70 durak.

Güç aktarma düzeni düzeni, her aksta bir tane olmak üzere iki motora enerji sağlayan 87 kWh'lik bir pil paketi ile değişmeden kalacak. Kombine çıkış 389 hp ve 442 lb-ft torktur. Bu yolculuk aynı zamanda Nissan'ın e-4ORCE AWD sistemi için mükemmel bir test alanı olacak. Bu yükseltilmiş Ariya'ya, bir destek aracı olarak modifiye edilmemiş bir Nissan Ariya eşlik edecek. Böylece, perakende sınıfı bir EV'nin fiyatları hakkında da bir fikir edinebileceğiz.

Ramsey Bu Göreve Mart 2023'te Başlayacak

Hem Ramsey'in hem de Nissan'ın amacı, EV'lerin her şeyi yapabileceğini dünyaya göstermek. Güzergah boyunca, okul ziyareti yapmak ve çocuklara yenilenebilir enerjinin avantajlarını göstermek gibi benzer projelere de katılmayı planlıyorlar. Bu görev, Nissan için ikinci BEV - Ariya'nın yeteneklerini sergilemesi için mükemmel bir vitrin olacak.

Nissan Leaf, ilk BEV'iydi ve otomobil manzarasını bozan bir araçtı. Leaf, Tesla gelene kadar dünyadaki en başarılı EV iken, diğer otomobil üreticilerinin portföylerinde şimdiye kadar en az iki EV varken Nissan'ın yavaşladığını görmekten kesinlikle üzgünüz. Ancak bu Kutuptan Kutuba yolculuk, Nissan'ın ihtiyaç duyduğu hızlı başlangıç olabilir. Ramsey ve ekibi bu misyonu Mart 2023'te ortaya koymayı planlıyor.

Kaynak: HotCars

  • Admin
Gönderi tarihi:

DeLorean, Evrimleşmiş Elektrikli Konsept Otomobilini Ağustos İlk Haftasında Sergileyecek

AAXRyXb.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Orijinal DMC DeLorean'ın satışa çıkmasından kırk yıldan fazla bir süre sonra, martı kanadı donanımlı spor otomobilin yeni bir versiyonu sahneye çıkacak. EVolved olarak adlandırılan, yeniden doğmuş spor otomobil, atasının hileli kapı tasarımını koruyor ancak bloklu stilinden vazgeçiyor. Yukarıda resmedilen araç sadece bir konsept olsa da şirket, stilinin gelecek üretim modeline yakın olduğunu bize garanti etti.

AAXSMPj.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

EVolved'in güç aktarma sistemi, orijinal DeLorean'ın düşük güçlü arkaya monteli altı silindirli motoruna göre çok farklı bir hayvan çünkü yeni otomobil motivasyon için elektriğe güveniyor. Şirket ayrıntılara hakim, ancak en az 300 mil sürüş mesafesi hedefliyor.

AAXSIxm.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Bu görüntülerde görebildiğimiz kadarıyla, EVolved büyük bir tur aracının rotasını izliyor gibi görünüyor. Sadece iki kapısı olmasına rağmen, açıklıklar arka koltuklara girip çıkmayı kolaylaştıracak kadar geniş görünüyor.

AAXSthb.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Bu arada, Italdesign tarafından kaleme alınan kaporta, A sütunlarından arka uca doğru gittikçe daralan, bir uçak gövdesinin temel stilini taklit eden konseptin gölgeliği ile otomobilin aerodinamiğini vurguluyor gibi görünüyor. Bu yeni DeLorean'a bir dizi geniş ve şehvetli arka çamurluk sağlayan bir ayrıntıdır. Çoğu modern araçta olduğu gibi, EVolved'in kabini bir çift büyük ekranın etrafında toplanıyor gibi görünüyor: biri gösterge panelinde, diğeri orta konsoldan ön panele yükseliyormuş gibi görünen bir bilgi-eğlence sistemi.

AAXSnDR.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

DeLorean, EVolved konseptini Ağustos ayında Pebble Beach Concours d'Elegance'de resmi olarak tanıtmayı planlıyor, bu yüzden bu görüntüleri şimdilik bir meze olarak düşünün. Yine de, EVolved'i şahsen ve umarız satın alınabilir bir üretim aracı olarak görmek için sabırsızlanıyoruz.

Kaynak: Car and Driver

  • Admin
Gönderi tarihi:

Lexus Elektrikli Spor konsepte bir göz atın

AATQq3C.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

AATQbLa.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

AATQgtK.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

AATQgtW.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

AAXUTkH.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

AAXURBt.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

  • Admin
Gönderi tarihi:

Buick, Elektrikli Arabalar İçin Yeni Logosunu ve Yeni Adını Açıkladı

AAXXL3O.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Eski otomobil üreticisi Buick, dünyanın en eski otomobil üreticilerinden biridir. Aynı zamanda Amerika'nın en uzun ömürlü otomotiv markası ve tamamen elektrikli bir otomobil üreticisi olarak yaşamayı planlıyor. Buick, bu on yılın sonuna kadar tamamen elektrikli bir portföye olan bağlılığının bir parçası olarak yeni bir marka dönüşümünü duyurdu. İlk Buick EV'nin 2024 yılına kadar satışa çıkmasını bekleyebilirsiniz ve yeni bir rozet, yeni bir tasarım kimliği ve ilk olarak 1959'da piyasaya sürülen Buick'in Electra isim plakasının yeniden canlandırılması ile gelecek.

AAXXWNl.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Global Buick ve GMC Design yönetici direktörü Sharon Gauci bugün yaptığı açıklamada, "Gelecek ürünlerimiz şık, dinamik ve ileriye dönük bir görünümü vurgulayan yeni bir tasarım dilini benimseyecek." Bu, 2020 Şanghay Otomobil Fuarı'nda ilk kez görücüye çıkan Electra konsept SUV şeklinde Buick'in önceden önizlediği bir tasarım yönü. O zamanlar, Car and Driver, üretime yönelik Electra SUV'nin konseptin kavisli cam tavanından ve harika kelebek kapılarından şaşırtıcı bir şekilde vazgeçeceğini, ancak büyük olasılıkla pürüzsüz ve fütüristik şeklini koruyacağını tahmin etmişti.

Yeni İsim, Yeni Konsept

Buick, yeni bir rozeti piyasaya sürerek elektrik geçişini tamamlıyor. Otomobil üreticisi, 1990'dan bu yana Buick'in ambleminde yapılan ilk önemli değişiklik olduğunu ve yeni rozetin 2023'te Buick araçlarının önünü süslemeye başlayacağını söyledi. Yeni Buick rozeti, tanıdık dairesel logo olmadan idare ediyor; bunun yerine, şimdi, otomobil üreticisine göre şirket kurucusu David Dunbar Buick'in atalarının mirasını hatırlatan yatay olarak hizalanmış şık üç koruyucu çubuklara sahip. Buick ayrıca, yeni keşfedilen kimliğine eşlik edecek yeni tipografi, güncellenmiş renk paletleri ve yeni bir pazarlama yaklaşımı sunmayı planlıyor.

1029eb90-e1ac-11ec-b77f-8eaaa8dcd9ec.cf.

Gelecekteki tüm Buick EV'ler, onları ayırt etmek için alfasayısal bir son ek ile Electra adını taşıyacak. Buick, 1959'da ilk Electra tam boyutlu lüks otomobilini tanıttı, ancak 1991'de azalan satışlar nedeniyle onu seriden çekti ve yeni bir elektrikli araç için Electra'dan daha iyi bir isim düşünemiyoruz. Marka ayrıca, Buick'in neredeyse kırk yıl önce sunduğu 1985 Wildcat konseptinin bir evrimi olan Wildcat EV adlı yeni bir elektrikli konsepti de ortaya çıkardı.

Buick

a3f6c3a0-e1ae-11ec-be53-3c7bf183a1ad&thu

Bu arada, ABD'deki tüm yeni Buick araçları, üç yıllık OnStar ve Connected Services Premium Planı ile standart olarak gelecek. Paket, uzaktan kumandalı bir anahtarlık ve Wi-Fi verileri içerir. Buick'in şu anda ABD'deki mevcut portföyünde yalnızca dört aracı olmasına rağmen - Encore, Encore GX, Envision ve Enclave - 2021 aslında otomobil üreticisinin yeni otomobil alımları için en iyi yılıydı ve perakende satışlar %7,6 arttı. Otomobil üreticisi, satışların %73'ünün ilk kez Buick müşterileri olduğunu onayladı ve Electra'nın bu trendin devam etmesine yardımcı olmasını umuyor.

Kaynak: SlashGear

  • Admin
Gönderi tarihi:

Pil takımı, Rivian'ın Illinois montaj fabrikasında alev aldı

AAXY37x.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Geçen hafta sonu, Rivian'ın Normal, Illinois'deki montaj fabrikasında hatalı bir pil takımı nedeniyle yangın çıktı. Normal kasabası haberi resmi hükümet web sitesinde yayınladı ve Automotive News'in yangın raporuyla dikkatimize sunuldu.

Yangın, Rivian'ın tesisin pil test alanında test edilmekte olan tek bir hatalı pil paketinde kontrol altına alındı. İtfaiyeciler geldiğinde batarya termal kaçaktan geçiyordu. Bu nedenle, itfaiyeciler ilk alevler söndürüldükten çok sonra bataryayı serin tutmak ve tekrar alev almasını önlemek için bataryaya soğuk su vermeye devam etti. Indiana, Bloomington'dan itfaiyeciler, büyük tesisteki Normal itfaiyecilere yardım etmek için çağrıldı. Yangın tamamen söndürüldükten sonra, binayı tekrar güvenli ve çalışır hale getirmek için havalandırmaya başladılar.

Automotive News, olayla ilgili olarak Rivian'dan bir açıklama aldı ve pil paketinin yangından önce zaten hatalı kabul edildiğini belirtti.

Sözcü, AN'ye verdiği demeçte, "Etkinlik sırasında herhangi bir yaralanma olmadı ve bölgedeki üretim yeniden başladı. Akülerimizin her biri, araçlarımıza kurulum için onaylanmadan önce sıkı ve kapsamlı bir test rejiminden geçiyor."

Olay oldukça uzundu. Normal itfaiyeciler sabah 10:38'de geldiklerini ve sönen pilin nihayet öğleden sonra 2'de Rivian'a teslim edildiğini söylüyor. Yangının nedeni hala araştırılıyor ve hasar yalnızca pil paketi, pil paketi taşıyıcısı ve test kabini ekipmanıyla sınırlıydı.

Kaynak: Autoblog

  • Admin
Gönderi tarihi:

Volkswagen, Tesla'yı EV Başarıları İçin Övdü: İşte Elon Musk'ın Cevapta Söyledikleri

Elektrikli araç alanındaki rekabet her geçen gün daha da yoğunlaşıyor. Arenanın sunduğu muazzam potansiyel göz önüne alındığında, endüstri, yeni başlayanların ve eski otomobil üreticilerinin büyük bir baskı yaptığını gördü.

AAY5ngR.img?w=768&h=422&m=6&x=460&y=54&s

Tesla, Inc. (NASDAQ: TSLA) ilk hareket eden olması nedeniyle sektörde zorlu bir konum oluşturmuştur. Boğaziçi rekabetin ortasında bile, şirketler birbirlerine karşı karşılıklı bir hayranlığı paylaşıyor. Alman otomobil üreticisi Volkswagen AG (OTC: VWAGY) Çarşamba günü, #saysomthingniceday #drivebigger ve #driveelectric hashtag'leri ile benzerlerinde gördüğü iyi şeyleri bildiren bir dizi tweet gönderdi.

İlgili Bağlantı: Musk'ın Atılgan İletişimi Tesla Hisselerini Vurdu, Nio ve Çinli Akranları Hava Durumu Kilitlemeleri, GM Bolt Satışlarını Zorladı: EV Industry Week'in Öne Çıkanları

Ve Tesla'da Almanya şirketi, EV devinin EV'lerin geleceği için ne kadar çok şey yaptığını kabul ettiğini söyledi. Musk, iltifatı hemen kabul etti ve karşılığında Volkswagen'i övdü.

Şirketler arasındaki dostluk sektör için iyiye işaret ediyor. Analistler, EV pazarının "sıfır toplamlı bir oyun" olmadığını her zaman vurguladılar. Sektörün vaat ettiği potansiyel, birden fazla oyuncunun karlı bir şekilde çalışmasına izin verecek kadar büyüktür.

Bununla birlikte, Volkswagen geçmişte EV oyununda Tesla'yı yenme niyetini dile getirdi. CEO Herbert Diess geçen hafta şirketin 2025 yılına kadar EV yarışında Tesla'yı geçtiğini gördüğünü söyledi.

Kaynak: Benzinga

  • Admin
Gönderi tarihi:

Mercedes-Benz EQS SUV'nin İç Mekanı Nefesinizi Kesecek

Mercedes-Benz EQS sedan, dünyanın en aerodinamik üretim otomobili olmasının yanı sıra, paketlediği çok sayıda ekranla da bizi şaşırttı. Ancak bir sedan olmak, Mercedes-Benz'in neden aynı kalibreye sahip bir SUV çıkarmadığını düşünmeye de pek çok kaşları kaldırdı. Bu, Nisan 2022'de EQS SUV'nin piyasaya sürülmesiyle yanıtlandı. Sedanın "vay be" olduğu her şey ve daha fazlası.

AAY6uqe.img?w=768&h=404&m=6

Uzun gövde yapısı ve isteğe bağlı üçüncü sıra koltuklarla SUV, pratiklik ve konforda zirveye ulaştı. Lüks, artık teknolojinin ve bir sürü ekranın hakim olduğu bir beyinsiz olmaya devam ediyor. Çılgın 56 inç MBUX Hiper Ekranı SUV'de bile devasa görünüyor ve yapay zeka destekli uyarlanabilir araç içi özellikler, EQS SUV'u sizi özel hissettirmek için gelişen bir varlık haline getiriyor!

Mercedes-Benz EQS SUV, EQS sedan ile iç mekan özelliklerinin çoğunu paylaşıyor, ancak ekstra bir sıra ile yediye kadar koltuk, daha fazla baş mesafesi sağlıyor ve daha fazla pratiklik sağlıyor.

EQS SUV Üç Sıra Konfor, Lüks ve Pratikliğe Sahiptir
Mercedes-Benz EQS SUV, EQS sedan ile aynı dingil mesafesini paylaşıyor ancak yüksekliği 7,8 inçten fazla uzuyor. Eklenen yükseklik, isteğe bağlı bir üçüncü sıra ile birleştiğinde, onu yedi kişiye kadar oturabilen geniş bir SUV yapar. Bu SUV'nin üçüncü sırasının tavan boşluğu, 35.4 inç'te birinci ve ikinci sıraya göre marjinal olarak daha düşük, ancak yine de üç sıralı bir SUV için övgüye değer.

Her üç sıra da kullanımdayken, kargo alanı 6.8 cu-ft ile sınırlandırılmıştır. İsteğe bağlı üçüncü sıradaki daireyi zemine katlayın ve 28.2 cu-ft elde edin. İkinci sıra koltukları katlayarak daha da ilerleyin ve 71,3 fit karelik cömert bir kargo alanıyla karşılaşacaksınız. İkinci sıra koltuklar ayrıca çeşitli kargo türlerini karşılamak için 40:20:40 katlama oranı sunar.

KOLAY GİRİŞ özelliği, 11,4 inç ileri hareket ederek üçüncü sıra koltuklar için giriş ve çıkış için teslim edilir. Yüksek teknolojiye bağımlı bir iç mekan olmasına rağmen, Mercedes-Benz yine de EQS SUV'yi lüksle doldurmanın yollarını buldu. Gösterge panelinde ve kolçaklarda Nubuk deri ile Neopren'i kaynaştıran bir NEOTEX yapısı bulunur. İç mekan aynı zamanda gerçek ahşaptan yapılmış ve alüminyum kaplamalarla birleştirilmiş benzersiz bir kaplama malzemesiyle de ön plana çıkıyor.

Orta konsol, açık gözenekli manolya ağacından yapılmış ve "Mercedes-Benz" logosu ile lazerle oyulmuş benzersiz bir saklama kapağına sahiptir. Tüm koltuklar, el yapımı çekiciliği vurgulayan dikişlerle en kaliteli deriyle kaplanmıştır. Konfor özellikleri, her üç sıra için üst üste dizilmiştir.

İlk sıra, hafızalı ve lüks bir koltuk başlığına sahip elektrikli olarak ayarlanabilen havalandırmalı koltuklara sahip. İkinci sıra, elektrikli olarak ayarlanabilen sırtlık ve koltuk sırası ayarlarıyla daha fazla rahatlık katıyor. Ayrıca isteğe bağlı premium kolçaklar alır. Üçüncü sıra, katlanır koltuk başlıklarına ve isteğe bağlı ısıtmalı fonksiyona sahip iki adet geri çekilebilir tekli koltuğa sahip olduğu için dışarıda bırakılmaz.

İlgili video: Mercedes-Benz EQS SUV gezintisi

Mercedes-Benz EQS SUV İç Mekan Her Şey Hakkında Ekranlar
EQS SUV'nin göz kamaştırıcı özelliği, ekran durumudur. Standart ekran paketi, dijital bir gösterge paneli ve 12,8 inçlik portre stili dokunmatik ekran birimi içerir. Ancak çılgın 56 inçlik MBUX hiper ekran paketi nedeniyle bu, yoldaki herhangi bir EQS SUV'da nadiren görülecektir. Temel olarak bu ünitede, tam gösterge paneli bir ekrandır!

12,3 inç sürücü ekranı, 17,7 inç merkezi bilgi-eğlence ünitesi ve 12,3 inç yolcu ekranından oluşuyordu. Tüm bu ekranlar OLED teknolojisini sergiliyor. Akıllı MBUX arayüzü, üç ayrı ekranı da eksiksiz bir arayüze dönüştürür. Bu tamamen dijital gösterge paneli, temizlemeyi de kolaylaştıran çizilmeye dayanıklı silikat camla kaplanmıştır.

Bu dijital harikanın kalbi, karmaşık programlamayı basitleştiren 8 CPU çekirdekli, 24 GB RAM işlemcidir. Müzik dinleme trendlerinden temalara kadar her şey, çeşitli yerleşik modlar kullanılarak küratörlüğünü yapabilir veya MBUX'un AI bitlerini yapmasına ve alışkanlıklarınıza uyum sağlamasına izin verebilir. Bahsetmişken, melodi görevleri, 15 hoparlörlü Dolby Atmos özellikli Burmester surround ses sistemi tarafından halledilir.

İkinci sıra koltuklar ayrıca ön sıra koltukların sırtlıklarında iki adet 11,6 inç dokunmatik ekran içeren MBUX High-end Arka Koltuk Eğlence Plus özelliğine sahip. İkinci sıra, android uygulamalarını destekleyen ve ayrıca ayrılıp kullanılabilen isteğe bağlı bir MBUX tablet ile paketlenebilir.

Mercedes-Benz EQS SUV Kabin Teknolojisi Entegrasyonu: Olabildiğince Fütürist

En son haliyle MBUX yazılımı uyarlanabilir ve bilgi-eğlence işlevlerinin ötesine geçer. Harita özelliğine entegre edilmiştir ve çeşitli araç içi ve aktarma organları ile ilgili bitler için GPS konumlarını hatırlayabilir. Ardından 27 dili destekleyen ve Natural Language Understanding (NLU) algoritması ile gelen "Hey Mercedes" var.

Ve diğer tüm teknoloji özellikleri, EQS SUV'daki bir öğrenme algoritması ile desteklenir. Sürücü ve yolcuların ruh halleri ve hareketleri, iç ortam aydınlatması, müzik çalma, parfüm dağılımı ve hatta koltukların konumu ve masaj işlevleri gibi öğeleri değiştirmek için kullanılır.

Tüm bunlar ya kabin içindeki çeşitli kameralar aracılığıyla ya da kullanım trendleri izleniyor. Araç ayrıca dijital ödemeler de dahil olmak üzere çeşitli güvenli özellikler için parmak izi, yüz ve ses tanıma dahil olmak üzere artırılmış güvenlik ve güvenlik özelliklerine sahiptir. Mercedes-Benz, teknolojiyi sorunsuz bir şekilde günlük işlevlerimize entegre etmeyi başardı.

Mercedes-Benz EQS SUV: Yüksek Sürüşlü Alman Lüksünün Geleceği
Yoğun teknoloji özelliklerinin entegrasyonunun sürüşle birlikte gelen duygusal deneyimi nasıl engelleyeceği konusunda her zaman şüpheciydik. Ancak Mercedes bize, ev televizyonunuzdan daha fazla ekran alanıyla birleştirilmiş sofistike teknolojinin yoldayken birlikte barış içinde var olabileceğini gösteriyor gibi görünüyor. Ayrıca, EQS SUV'da öne çıkan teknolojiye rağmen lüks arka planda kaybolmadı. Bu tamamen elektrikli SUV, tamamen elektrikli lüks otomobillerin bir sonraki sayfasını sergiliyor.

Kaynak: HotCars

  • Admin
Gönderi tarihi:

Jeepster olarak adlandırıldığı söylenen Jeep EV yeni fotoğrafta görünüyor

AAY8DOB.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Birkaç ay önce, Stellantis bize uluslararası pazarlar için yakında çıkacak olan elektrikli Jeep'inin önden ve arkadan görüntülerini verdi. Tıknaz küçük adam bir hit oldu, gerekli tüm Jeep ipuçlarını küçük bir pakette paketledi - model bu yıl piyasaya çıktığında Renegade'in altına girecek - yine de temiz, canlı ve tavır dolu. Dahili olarak "Project 516" veya "Junior" olarak bilindiği söylenen bu, Tychy, Polonya ve Hindistan'da inşa edilecek. Kısa bir süre önce bir prototip Dodge Hornet crossover'a göz attığımız Autopareri forumunun bir üyesi, kamufle edilmiş Jeep olduğu söylenen şeyin bir fotoğrafını yayınladı. Gönderi, fotoğrafın nerede çekildiğini açıklamadı. Emin olmak zor ama görünüşe göre Jeep, yan aynalar dışında konseptten üretime pek bir şey değiştirmemiş.

Bu doğruysa harika bir şey olurdu. Modelle ilgili ayrıntıları henüz bilmiyoruz, ancak görünüşü dikkat çekmeli.

Bildiğimiz şey, Peugeot-Citroen ailesinde paylaşılan ve aynı zamanda eCMP adı verilen tamamen elektrikli bir versiyonda gelen CMP platformuna dayandığı. Tonale altında bir Fiat ve gelecek olan Alfa Romeo - Brennero olarak adlandırılmayacak - Project 516'nın marka tarafından tasarlanmış versiyonlarıdır. İsimlerden bahsetmişken, söylentiye göre Jeep'in adı Jeepster olacak, ilk olarak bir Willys'e verilen bir takma isim. - 1948'den 1850'ye kadar Overland ürünü, ardından 1966'dan 1973'e kadar bir Kaiser Motors ürününe, ardından 2020'de özel baskı Renegade'e.


Junior Jeepster'ın, 1.2 litrelik bir Peugeot ünitesi olması beklenen içten yanmalı bir motorla bu yıl Kasım ayında montaj hatlarına çıkması planlanıyor. Elektrikli versiyonun Nisan 2023'te, ardından da Ocak 2024'te hafif hibrit döşemenin üretilmesi bekleniyor. Aynı platform üzerine inşa edilen Peugeot e-2008, 50 kWh'lik bir bataryaya sahip ve 134 beygirlik bir motora güç veriyor ve ön tekerlekleri bir hıza kadar döndürüyor. WLTP döngüsünde 193 mil menzil. Yine de e-2008, Renegade'in inçleri içindedir, bu nedenle bu özellikler bu alt Renegade Jeep için küçülebilir. Elektrikli Jeepster, Pug'da olduğu gibi CATL'den bir pille başlayacak ve ardından üretim başladıktan kısa bir süre sonra Çinli otomobil üreticisi BYD'nin hücrelerine geçecek.

Jeepster'ın ne zaman dört tekerlekten çekişe geçeceği belli değil çünkü CMP platformu böyle bir aktarma organını barındıracak şekilde tasarlanmamıştı. Geçen yılın raporları, 2024 yılına kadar beklenmeyen AWD Alfa Romeo versiyonunun, her iki aksı da çeviren ve ardından AWD sistemini Jeep ile paylaşan ilk versiyon olacağını söyledi. Ancak bu, ön tekerlekleri döndürmek için içten yanmalı motoru ve arka tekerlekleri döndürmek için bir e-motoru kullanan ICE versiyonuna atıfta bulunuyordu. Pil-elektrikli trim için mağazada ne olduğu belli değil.

Stellantis görünüşe göre Jeep, Fiat ve Alfa Romeo için yıllık yaklaşık 300.000 üretime sahip, Jeep satışlarının bunun üçte birinden biraz fazlasını oluşturduğu düşünülüyor. ABD dışındaki yerlere gidenlerin sızdırılmış görüntüsü için Autopareri'ye göz atın.

Jeepster olarak adlandırıldığı söylenen Jeep EV, Autoblog'da 6 Haziran 2022 10:44:00 EDT'de yayınlanan yeni fotoğrafta görünüyor. Lütfen yayınların kullanımına ilişkin şartlarımıza bakın.

Kaynak: autoblog

  • Admin
Gönderi tarihi:

Polestar'ın ilk elektrikli SUV'si resmi olarak Ekim 2022'de piyasaya çıkacak

AAYaHcd.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Şirket, elektrikli performans markasının uygun şekilde adlandırılmış üçüncü aracı olan Polestar 3'ün resmi tanıtımını Ekim 2022'de yapacağını duyurdu. Polestar'ın ilk spor arazi aracı olacak ve ilk ABD'de yapılacak.

Polestar 3, Polestar'ın ABD'deki son derece rekabetçi ve oldukça kazançlı SUV pazarına girme girişimini işaret ediyor. Çıktığında, premium kategoriye girecek ve Tesla Model X, Audi E-tron, Mercedes-Benz EQE, Rivian R1S ve Fisker Ocean gibi EV'lerle rekabet edecek. Özellikle Polestar, Volvo'nun Güney Carolina, Charleston'daki fabrikasında monte edilecek ve ona şirketin ABD topraklarında yapılan ilk EV'si olma ayrıcalığını kazandıracak.


Lansman sırasında Polestar 3, 600 km'den fazla menzil hedefi olan çift motorlu bir aktarma organı ve büyük bir bataryaya sahip olacak. Polestar 2 fastback sedandan daha yüksek sürüşlü bir araç olmasının yanı sıra Polestar 3, otoyol sürüşü için kısmen otonom sürüş sistemine de sahip olacak. Bu, Volvo'ya eller serbest karayolu sürüşü için bileşenler sağlayan tedarikçi Luminar'ın yanı sıra yerleşik bilgi işlem donanımını sağlayacak Nvidia'nın bir lidar sensörünün dahil edilmesi sayesinde olacak.

Ana şirketi Geely ile birlikte Polestar'ın ortak sahibi olan Volvo, bir sonraki büyük platform güncellemesi olan Ölçeklenebilir Ürün Mimarisi'nin (SPA2) bir parçası olarak eller serbest bir otoyol sürüş özelliğini kullanıma sunacağını söyledi. 2022'de nesil XC90 SUV ve Polestar 3.

Polestar kısa süre önce özel amaçlı bir satın alma şirketi veya SPAC ile birleşerek halka açılma planlarını duyurdu. Bu birleşmenin "2022'nin ilk yarısında" kapanması bekleniyor, ardından Polestar halka açık bir şirket olacak.

Polestar şu ana kadar yalnızca iki araç piyasaya sürdü: 155.000 dolarlık hibrit coupe Polestar 1 ve Polestar 2 sedan. Polestar 3'e ek olarak şirket, 2023'te kompakt bir SUV (Polestar 4) ve 2024'te Polestar 5 (née Precept) spor sedanı piyasaya sürmeyi planlıyor. Şirket ayrıca Polestar O2 adlı şık bir roadster konseptini tanıttı ve Polestar 2'nin yüksek performanslı versiyonunu sınırlı üretime sokuyor.

Kaynak: The Verge

  • Admin
Gönderi tarihi:

Dikkatli Olun: Amerikalı Endüstri Uzmanı Sadece Tesla, Ford ve Rivian Piyasada Kalabileceğini açıkladı

AAYdH9j.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Zamanını elektrikli otomobilleri yıkmak için harcayan bir otomobil endüstrisi uzmanı olan Sandy Munro, otomobil üreticilerinin büyük çoğunluğunun başaramayacağını öne sürüyor.
Sandy Munro'ya göre, birden fazla EV'nin kapsamlı bir şekilde parçalanmasından öğrendiklerine dayanarak, Ford gelecekte hayatta kalabilen tek eski otomobil üreticisi olabilir. Bu arada, neredeyse her EV girişiminin zorlanacağını ve çoğunun başarısız olacağını düşünüyor. Yıllar boyunca bunun birçok kanıtını gördük. Bununla birlikte, Munro için sürpriz olmayan Tesla hayatta kaldı ve Rivian'ın da üstesinden gelmek için gerekenlere sahip olduğuna inanıyor.

Sandy Munro, otomotiv endüstrisinde yıllardır, özellikle Detroit bölgesi ve çevresinde iyi bilinen bir isim olsa da, Tesla'nın araçlarını parçalamaya başlayana kadar gerçekten "EV radarına" gelmedi. O zamandan beri Munro, bir dizi başka EV'nin yapısını bozmaya geçti ve bu tür görevlere devam etmeyi planlıyor.

Munro kısa süre önce parçalamak için bir Rivian R1T'ye sahip oldu, ancak kendisi ve karısı buna çok düşkündü, kendileri için tutmaya karar verdiler, bu da Jeep Wrangler 4xe plug-in hibrit elektrikli araçlarından (PHEV) kurtulmak anlamına geliyordu. . Ancak, sonunda, Munro bir R1T elektrikli kamyonu nasılsa parçalara ayırmaya karar verdi. Ve en azından söylemek gerekirse, şimdiden tamamen etkilendi. Munro, kamyonun 100.000 dolara mal olması gerektiğini düşündüğünü söyleyecek kadar ileri gitti.

Açık olmak gerekirse, yukarıdaki son video Munro Live YouTube kanalından gelmiyor, bunun yerine Steven Mark Ryan tarafından Solving The Money Problem adlı kanalı için üretildi ve yayınlandı. Steven, esas olarak Tesla ile ilgili olan borsa hakkında açık ve ayrıntılı tartışmalar sağlar.

Bununla birlikte, Munro'nun görüşlerinin, gözyaşlarıyla ilgili araştırmalarla desteklemek için sağlam bir çaba sarf ettiği kendi kişisel görüşlerine dayandığını unutmayın. Üstelik Steven, Munro'nun uyarısı hakkındaki tartışmasının kendi kişisel "düşünme süreci ve benim akıl yürütmeme" dayandığını çok net bir şekilde ortaya koyuyor. İnsanları düşündürmek için bu tartışmaları bir araya getiriyor. Steven yazıyor:

"Her zaman olduğu gibi, bu videoda sadece düşünme sürecimi ve muhakememi paylaşıyorum. Kendi beyninizi kullanmaya devam edin. Koyun olmayın."


Kısa video yaklaşık 1 dakika civarında bir reklam içeriyor, ancak Steven aşağıdaki konuları ve zaman damgalarını önceden sağlıyor, böylece Munro'nun sözleriyle ilgili ayrıntılara atlayabilirsiniz.

Videoyu izleme şansınız olduğunda, düşüncelerinizi bize bildirmek için "kendi beyninizi" kullanın. Sizce Munro haklı mı? Sizce geleceğin otomotiv endüstrisi ve en ünlü markaları için neler getireceğini düşünüyorsunuz? EV girişimleri ne olacak?

Kaynak: Inside EVs

  • Admin
Gönderi tarihi:

Honda Prologue Elektrikli SUV Üretim Modeli Olarak Render Edildi

AAYetfW.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

AAYeLLC.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Kaynak: Inside EVs

Bir hesap oluşturun veya yorum yazmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmak zorundasınız...

Bir Hesap Oluşturun

Forumumuzda üyelik çok basit ve ücretsizdir!

Yeni Bir Hesap Oluşturun

Giriş Yap

Hali hazırda bir hesabınız var mı? O zaman Giriş Yapın.

Giriş Yapın
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.