Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

En Son Otomobil - Taşıt - Kamyon - Pikap Araç Haberleri


Admin

Önerilen İletiler

  • Admin

2022 Toyota Tundra: İşte Yeni Nesil Kamyona İlk Bakışınız

Mevcut nesil Toyota Tundra ortaya çıktığında nerede olduğunuzu hatırlıyor musunuz? 2014'te olduğu gibi, kimsenin tahmin edemeyeceği bir şey; Tahmin etmem gerekirse, muhtemelen, ayrılığın hangi tarafında olduğuna bağlı olarak, Plain White T's tarafından Hey There Delilah veya Beyonce tarafından Irreplaceable mırıldanıyordun. Ne olursa olsun, şimdi 2021 ve nihayet yeni bir Tundra yolda. Bir göz atmak ister misin?

BB1gRZ1J.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Şimdi, çok olmadığını biliyorum. Yine de Toyota bu sürümü gelen kutuma bıraktı ve en azından yeniden tasarlanan pikabın ön yüzüne resmi bir bakış. Tundra'nın yeni platformu veya aktarma organı seçenekleri hakkında hiçbir ayrıntı yayınlanmadı, ancak her ikisi hakkında da çok sayıda spekülasyon var.

Bazıları Toyota'nın potansiyel olarak evini yüksek performanslı bir Tundra'da bulabilecek bir çift turbo V8 geliştirdiğini söylese de, o kadar emin değilim. Bu daha çok bir Lexus'a özel gibi görünüyor, ancak Toyota kamyonları için heyecanlanacak çok şey olmalı. Bayiler, yeni Tundra'yı Şubat ayında görmekten kesinlikle mutluydu ve ona "yerli kamyonlarla baştan sona gidecek" bir "dünya çırpıcısı" diyorlardı.

Elektrikli bir Tundra'nın duyurulması, nihayet gerçekleştiğinde bir formalite olacak ve muhtemelen pil gücünü turboşarjlı bir V6 ile eşleştirecek. Bu, onu 35 kilowatt'lık bir elektrik motoruyla ikiz turbo motoru güçlendiren Ford F-150 PowerBoost'a doğrudan rakip yapar. Görünüşe göre, Toyota kendisini 2000'lerden 2020'lere çekmeye hazır.

Çağdaş Tundra'nın maksimum 10.200 pound'undan çekme kapasitesinde bir artış ve ayrıca geliştirilmiş taşıma kapasitesi de bekleyin. F-150'nin 14.000 pound'luk yüksek filigranına rakip olmak büyük bir adım gerektirir, ancak yeterli parayla (neredeyse) her şey mümkündür.

Oh, ve 2014'te Tundra'nın orta döngü yenilemesine dikkat çekmek isteyenler için, bunu duymak istemiyorum. Muhtemelen Maroon 5'in yeniden dirilişi hakkında bir şeyler düşünüyordun.

Kaynak: THE DRIVE

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

KIA K5 OPTIMA'NIN YERİNE GEÇECEK ÇOK İYİ BİR OTOMOBİLDİR

KIA bu günlerde pek çok değişiklik geçiriyor ve bunlardan biri orta boy sedan modelini yeniden adlandırmayı içeriyor. Bumper2Bumpertv, K5'in Optima'nın yerini aldığını ve araca bir avantaj kazandırdığını söylüyor.

2021-Kia-K5-750x422.jpg

Kaynak: Bumpertobumper TV

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...
  • Admin

Rolls-Royce'un 28,4 milyon dolarlık Tekne Kuyruklu, deniz temalı lüks aracı

AAKtFHj.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Dünyanın en pahalı yeni otomobili bugün Rolls-Royce tarafından tanıtıldı - ve arkadan uzanan bir şemsiyesi var! 28,4 milyon dolarlık Boat Tail dönüştürülebilir grand tourer, son derece kişiselleştirilmiş deniz temelli limuzinlerin ultra özel üçlüsünün ilkidir. Soğutulmuş şampanya ve açık havada yemek yemeyi seven zengin bir çift tarafından özel olarak görevlendirilmiştir - bu nedenle aracın inanılmaz arka güvertesi bir yemek takımı, uyumlu sandalyeli döner kokteyl masaları ve arkada yemek yemek istediklerinde otomatik olarak açılan bir şemsiye barındırır. Onların Roller.

AAKtDyp.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

AAKtDyr.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

AAKtrKZ.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

AAKtyZR.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

AAKtwQR.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

AAKtyZV.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

AAKtwQW.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

AAKtBkZ.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

AAKtwR3.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

AAKtFHQ.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

AAKtrLh.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

AAKtrLq.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

AAKtz10.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Kaynak: DailyMail

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Bu İnanılmaz Elektrikli VTOL, Bir Seferde 40 Yolcu Taşıyabilir

Kelekona, çoğu eVTOL üreticisinin çok küçük düşündüğünü düşünüyor. Düzinelerce taşıyabilecekken neden bir avuç yolcu taşımayı bırakasınız ki?

Kelekona03.jpg

New York merkezli operasyon, pek çok eVTOL başlangıcı gibi bir hava taksi konsepti üzerinde çalışmıyor; bir hava minibüsü üzerinde çalışıyor. Şirket, havada fermuarlarken 40 yolcu taşıyabilecek büyük bir sıfır emisyonlu uçak üretmeyi umuyor.

Illium’un yedi sığabilen en son konsepti haricinde, son birkaç yılda gördüğümüz eVTOL prototiplerinin çoğunda yalnızca iki ila üç yolcu için yer vardı. Kelekona’nın temelde toplu taşıma aracı olan konsepti, yaklaşık 10.000 pound kargo kapasitesi taşıyabilir. EVTOL döneminin henüz başlangıç aşamasında, bu rakamlar duyulmamış.

Kelekona'nın sahip olduğu tek şey de boyut değil. Görünüşe göre hava minibüsü oldukça hareketli olacak. Kelekona’nın web sitesi, uçağının Los Angeles ve San Francisco arasındaki 330 millik uçuşu bir saat içinde yapabileceğini vaat ediyor. Bu, bir havalimanına gitme zahmeti olmadan Kaliforniya'nın iki büyük şehri arasında uçmak için alacağı süre kadardır.

Peki, şirketin pille çalışan hava otobüsü tüm bunları nasıl başaracak? Uçak hakkında gerçekten bildiğimiz tek şey, zeplin şeklindeki gövdesinin 3 boyutlu baskılı kompozitten yapılacağı ve sekiz adet arızaya karşı emniyetli vektör fanı ve değiştirilebilir bir batarya ile çalıştırılacağıdır. uçuşlar arasındaki dönüş süresini en aza indirmek için. Şirket tarafından YouTube'da yayınlanan bir video, hayranların aracı yerden kaldırıp ileri doğru itmek için döndüklerini ve sonra yere inerken orijinal konumlarına döndüklerini gösteriyor.

Kelekona şimdilik toplu taşımaya odaklandığını söylese de, şirket eVTOL için askeri nakliye ve hava ambulansı gibi başka kullanımları öngörüyor. Henüz uçan minibüsün üretimi için bir zaman çizelgesi açıklanmadı, ancak konsept kesinlikle farklı ve göz önünde bulundurmaya değer bir şey. Bizi izlemeye devam edin.

 

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Rimac, 1.900 beygirlik elektrikli hiper otomobilinin üretim versiyonunu tanıttı

Üç yıl sürdü, ancak Rimac sonunda Concept Two elektrikli hiper otomobilinin üretim versiyonunu göstermeye hazır. Yeni tanıtılan Nevera (adını Hırvatistan'daki ani Akdeniz fırtınalarından almıştır) hala dört motorlu bir 1.914HP kurulumuna odaklanıyor, ancak aerodinamiği iyileştirmek için bir dizi gövde değişikliği içeriyor. Bir ülke sürüşünde arabanın keyfini ne kadar süre çıkaracağınız da açık. 120 kWh pilin WLTP test döngüsünde sağlıklı bir 340 mil menzil sunacağı tahmin ediliyor, ancak bunun daha muhafazakar bir EPA derecesi ile düşmesi muhtemel.

AAKB8La.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

AAKB4Zm.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

500kW'lık şarj sistemi, Nevera'yı sadece 19 dakikada boştan yüzde 80'e kadar şarj edebilir, ancak buna ayak uydurabilecek birkaç istasyondan birini bulmanız gerekecek.

Kontağı açmaya yarayan yüz tanıma sisteminden bahsedilmiyor (hala geleneksel bir anahtar var), ancak Nevera'nın hala bol miktarda teknolojisi var. Yaklaşan bir Sürücü Koçu özelliği, "seçilmiş" yarış pistlerinden geçerken görsel-işitsel rehberlik sağlamak için AI'yı otomobilin birçok sensörüyle (13 kamera, 12 ultrasonik sensör, altı radar ünitesi) birleştirecek. Coach 2022'ye kadar hazır olmayacak, ancak hiper arabanızı sosyal statünüzü sergilemekten daha fazlası için kullanmanıza yardımcı olmayı vaat ediyor.

AAKB8LH.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Bazı modern arabalarda olduğu gibi, Rimac da iç mekan için bir dizi dijital bilgi ile fiziksel kontrollerin aşinalığı arasında bir denge kurmaya çalışıyor. Üç ana ekrana ve görünüşte gerekli olan mobil uygulamaya (pist günlerinden elde edilen performans verileriyle birlikte) sahip olsanız da, sürüş modu ve pencereler gibi şeyler için hala bir dizi düğme ve geçiş var.

Çoğu hiper otomobilde olduğu gibi, zorluk sadece bir tanesine sahip olmak olacaktır. 2 milyon € (yaklaşık 2,44 milyon $) fiyatını boşverin - Rimac, Nevera'dan sadece 150 adet üretiyor ve siparişler başladıktan kısa bir süre sonra muhtemelen kapatılacaklar.

Nevera, 1,85 saniyelik 0-60 MPH hızı, 258 MPH maksimum hızı ve 8,6 saniyelik çeyrek mil ile Tesla'nın yeni nesil Roadster'ından daha iyi performans gösterebilir. Bununla birlikte, aynı zamanda on kat daha pahalıya mal olmaya hazır ve Tesla'nın iddia ettiği 600 millik menzil tutarsa, neredeyse o kadar uzağa gitmeyebilir. Ham performans rakamları için değil, lüks ve Rimac'ın performans bilgisi için para ödüyorsunuz.

Kaynak: Engadget

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

2022 Subaru Outback Wilderness İlk Testi: Doğrudan Showroom'dan Satış Sonrası Yetenek

Subaru kurnaz değilse hiçbir şey değildir. 1990'ların ortalarında SUV satışları patladığında ve şirketin otomotiv tekliflerini geride bırakmakla tehdit ettiğinde, Legacy vagonuna kaplama ekledi ve Subaru Outback'i yarattı. 2000'lerde Subaru, uygun fiyatlı performans açığını Impreza WRX ile kapattı. Bugün, çok sayıda Crosstrek, Forester ve Outback alıcısının Subaru bayilerinden çıkıp, yükseltilmiş jantlar, arazi lastikleri ve süspansiyonlu asansörler için yerel 4 Wheel Parts mağazalarına girmesiyle, otomobil üreticisi yeni 2022 Subaru Outback ile para kazanıyor. Wilderness, yeni Wilderness alt markasının ilki. Subaru, satış sonrası pazarı kendi oyununda yenebilecek mi? Evet yapabilir.

AAKCKJE.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Ne var ne yok?

Yeni 2022 Outback Wilderness ile Subaru, sahiplerinin uygulamak istediği en popüler off-road modlarını, onlara fabrika destekli bir garantiyle birlikte bayilerden sunmak için geliştirdi. Outback XT'ye dayanan ve 260 beygir gücü ve 277 lb-ft torka sahip 2.4 litrelik bir turbo düz dört motora sahip olan yeni Outback Wilderness, 18 inçten 17 inç'e kadar tekerlekleri küçültüyor ve onları Yokohama Geolandar ile sarıyor. -arazi lastikleri ve zaten kaldırılmış dört tekerlekten çekişli istasyon vagonuna 0,8 inç ek yerden yükseklik, 9,5 inç sağlar.

İşlevsel olarak Subaru, Outback Wilderness paketini yeni bir koruma levhası, arazide düşük hızda yol tutuşunu iyileştirmek için otomobilin sürekli değişken şanzımanının hafifçe revize edilmiş ayarı, bazı X-Mode revizyonları ve daha güçlü bir portbagaj ile tamamlıyor. Yerden yüksekliği 9,5 inç'e çıkarmanın yanı sıra, revizyonlar Outback'in nispeten zayıf arazi açıklığı açılarını da iyileştiriyor; yaklaşma/kopma/kalkış açılarının tümü, Outback stoku için 18.6/19.4/21,7 dereceden Outback Wilderness için 20.0/21.2/23,6 dereceye yükselir.

AAKCKJL.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Subaru ayrıca Outback Wilderness'ta bir dizi stil değişikliği yaptı, bunları İlk Sürüşümüzde okuyabilirsiniz.

Outback Wilderness ve Outback XT

Bedava öğle yemeği diye bir şey yoktur ve 2022 Subaru Outback Wilderness'in off-road odaklı değişikliklerinin yol performansına zarar vermesini bekliyorduk. Test rakamlarının gösterdiği gibi, Subaru çok satan SUV üzerindeki olumsuz etkileri azaltan etkileyici bir iş çıkardı.

Outback Wilderness, 0-60 mph'den 6.1 saniyede ve çeyrek mili 14.7 saniyede 96.1 mph'de hızlandırdı. Bu, 0-60 mil testinde uzun vadeli 2020 Outback Onyx XT'mizin (önceden en off-road özellikli Outback) sadece 0,2 saniye gerisinde ve Outback Onyx'in sadece 0,1 saniye gerisinde (ancak 0,2 mil daha hızlı) çeyrek mil. Outback Wilderness'ın revize edilmiş CVT "dişlileri" ve 17 inçlik jantların off-roader'ın çeyrekte biraz hız kazanmasına yardımcı olduğundan şüpheleniyoruz.

Şaşırtıcı bir şekilde, Outback Wilderness'ın arazi lastikleri, uzun vadeli Outback Onyx'imize kıyasla frenleme ve yol tutuş performansına yardımcı oldu. Outback Wilderness, 60-0 mil panik durdurma testimizde, Onyx'i iki fit geride bırakarak uzun bir 127 fit'e ihtiyaç duydu ve ortalama 0.63 g ile 27.2 saniyede sekiz rakamlı rotamızı geçti. Outback Onyx XT mi? Eh, en iyi koşusu sırasında ortalama 0.62 g ile sekiz rakamını turlamak için 27.5 saniyeye ihtiyacı vardı.

Daha az şaşırtıcı olan, Outback Wilderness'in EPA yakıt ekonomisi derecelendirmeleridir. Outback XT'nin 23/30/26 mpg'sinin çok altında, 22/26/24 mpg şehir/otoyol/birleşik ağlar.

MT'nin off-road test alanlarına giderken yolda, Outback Wilderness, standart bir Outback'ten o kadar da farklı hissetmiyor. Süspansiyon, çukurları ve genleşme derzlerini hızlı ve yetenekli bir şekilde dağıtarak sürüş kalitesi mükemmel kalır.

Turboşarjlı düz dörtlü sayesinde, 2022 Subaru Outback Wilderness, kendini güçsüz hissetmeyen nadir modern Subarus'lar arasındadır. CVT, neredeyse "devreye sokmak" için hızlıdır ve motoru güç bandının eteğine yerleştirir ve agresif bir şekilde sürerken uygun miktarda devir tutacak kadar akıllıdır. Güç dağıtımı, daha az turboşarjlı Outback'lerden biraz daha yumuşak olsa da, Wilderness'ın turbo-dörtlü ve CVT'si şehir trafiğinde hala dalgalanma hissedebilir.

AAKCPfR.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Şaşırtıcı olmayan bir şekilde, Outback Wilderness'in yoldan aşağı inme biçimindeki en göze çarpan değişiklikler, arazi lastiklerinden kaynaklanmaktadır. Yeni başlayanlar için daha fazla yol gürültüsü var. Subaru'nun Yokohama'ları, satış sonrası modifiye edilmiş bir Subaru'da BFGoodrich K02 gibi daha agresif bir arazi lastiğinin yaptığı gibi uçmasa da, Outback Wilderness'ın kabini kesinlikle diğer versiyonlardan birkaç desibel daha yüksek. Direksiyon hissi de biraz acı çekiyor. Outback Wilderness, direksiyon girişlerine karşı olağan araba benzeri tepkilerden biraz keskinliğini kaybeder ve merkezdeki hissi biraz daha belirsizdir.

Outback Wilderness Off-Road Nasıl?
Neyse ki Outback Wilderness, kaldırım bittiğinde gürültü ve direksiyon takasını telafi ediyor. Bir spor otomobilin yol tutuşunu iyileştirmeye çalışırken olduğu gibi, lastikler de SUV'nizin arazi kabiliyetini geliştirmek için yapabileceğiniz en hafife alınan ve gözden kaçan modifikasyonlardır. Outback Wilderness' Yokohamas'ın ek çekiş ve yan duvar koruması, Subaru'nun standart tork yönlendirmeli dört tekerlekten çekiş sistemi ile birleştiğinde, vagonun yumuşak kum, çakıl ve çamurda hareket etmesine yardımcı olur.

2022 Subaru Outback Wilderness'in yeni süspansiyonunun en büyük avantajları, iyileştirilmiş yaklaşma ve kırılma açılarıdır. Normal bir Outback off-road yapmak, burnunuzu izlemek ve göbeğinizi mogulların üzerine atmadığınızdan emin olmak için bir egzersizdir. Outback Wilderness'te hala biraz dikkatli olmanız gerekiyor, ancak yükseltilmiş kurulumu endişelerin bir kısmını hafifletmeye yardımcı oluyor ve sizi patikadan eve hasar görmeden çok daha fazla varmanızı sağlıyor.

Standart Outback (veya gerçekten herhangi bir crossover) gibi, Wilderness'in süspansiyonu da ne çok fazla artikülasyona sahip ne de hızlı çemberleri iyi idare ediyor. Subaru'nun elektroniği, Outback'in hareket etmeye devam etmesini sağlamak için havadaki lastiğin frenini almak için hızlı olsa da, dar, teknik arazide seyrederken bir lastiği havaya kaldırmak oldukça kolaydır. Benzer şekilde, Outback Wilderness'in askıya alınması, yukarıda belirtilen hızlı çemberler üzerinde oldukça hızlı bir şekilde seyahat dışı kalıyor. Geri tepmeyi asla cezalandırmıyor, ancak yavaşlama ipucunu alıyorsunuz.

Ne Kadardır ve Bir tane Almalı mıyım?
2022 Subaru Outback Wilderness fiyatları 38.120 dolardan, daha pahalı turbo olmayan Outback Touring'den 500 dolar daha düşük ve turbo serisinin "temel" modeli Outback Onyx XT'den 1.850 dolar daha fazla. Satış sonrası pazarda yalnızca tekerleklere ve arazi lastiklerine 2.000 dolardan fazla harcayacağınız gerçeğini hesaba katarsanız, Outback Wilderness hevesli off-roaders için büyük bir fırsat gibi görünmeye başlar. Süspansiyon asansörünü ekleyin, yerden yükseklik ve diğer Wilderness güzelliklerini ekleyin ve bu düpedüz bir çalma.

2022 Subaru Outback Wilderness, Rubicon veya Mojave Yolu ile asla başa çıkamayabilir, ancak Subaru'nun değişiklikleri sayesinde, çamurlu iki yol ve çöl patikalarının üstesinden rahatça ve yetenekli bir şekilde gelecektir. Kilitli diferansiyeller ve gerçek dört tekerlekten çekiş sistemleri eğlencelidir, ancak yeni Outback Wilderness'in çoğu alıcının ihtiyaç duyacağı tüm yetenekleri sağladığından şüpheleniyoruz.

SPECIFICATIONS2022 Subaru Outback Wilderness

BASE PRICE$38,120

PRICE AS TESTED$39,965

VEHICLE LAYOUTFront-engine, AWD, 5-pass, 4-door SUV

ENGINE2.4L/260-hp/277-lb-ft turbo DOHC 16-valve flat-4

TRANSMISSIONCont variable auto

CURB WEIGHT (F/R DIST)3,928 lb (57/43%)

WHEELBASE108.1 in

LENGTH x WIDTH x HEIGHT191.3 x 74.6 x 66.4 in

0-60 MPH6.1 sec

QUARTER MILE14.7 sec @ 96.1 mph

BRAKING, 60-0 MPH127 ft

LATERAL ACCELERATION0.77 g (avg)

MT FIGURE EIGHT27.2 sec @ 0.63 g (avg)

EPA CITY/HWY/COMB FUEL ECON22/26/24 mpg

ENERGY CONS, CITY/HWY153/130 kWh/100 miles

CO2 EMISSIONS, COMB0.82 lb/mile

Kaynak: MOTORTREND

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

2021 Hyundai Santa Fe Yeni Yüzünü Gösterdi: Daha Güzel Bir İç Mekanı

BB14YB7S.img?h=561&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Hyundai Santa Fe, 2021 için cesur bir yeni yüz ve daha güzel bir iç mekan içeren bir stil güncellemesi alıyor.

Yeni sunulan özellikler arasında Arazi Modu seçici ve daha büyük bir dokunmatik ekran yer alıyor.

2021 Santa Fe, bu yılın sonuna kadar ABD'de satışa çıkacak.

Yeni bir ızgara tasarımı getiren tasarım yenilemesi sayesinde eskisinden çok daha ilginç görünen 2021 Hyundai Santa Fe'ye merhaba deyin. Orta boy iki sıralı SUV, daha büyük Palisade'nin kabininden birkaç ipucunu papağan gibi gösteren ve aynı zamanda birkaç yeni özelliği devralan yenilenmiş bir iç mekana sahip.

Yeni ön uç, donanım seviyesine bağlı olarak birkaç farklı desene sahip olabilen daha geniş ızgara tarafından domine ediliyor. Yeni bir aydınlatma imzası, T şeklinde LED gündüz sürüş farlarını içerir. Arkada, yeni bir koruma plakası ve reflektör ile birlikte arka lambaları birbirine bağlayan bir LED aydınlatma şeridi var. Küresel modelin bu fotoğrafları, daha önce mevcut olandan daha tek renkli bir renk şeması gösteriyor, ancak bunun ABD'de sunulup sunulmayacağını bilmiyoruz.

BB14YxdB.img?h=665&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

İçeride Hyundai, Santa Fe'nin ön panelini daha çok üç sıralı Palisade'ye benzeyecek şekilde yeniden düzenledi. Şirket, Santa Fe'nin artık daha hoş yumuşak dokunuşlu malzemeler sunduğunu ve vites değiştirmenin bir buton düzenini benimsediğini söylüyor. 10,3 inçlik bir dokunmatik ekran ve bu şekilde donatılmış modellerde dört tekerlekten çekiş sistemi için ayarlamayı ayarlayan bir Terrain Response kadranı artık mevcut. Hyundai, ABD güç aktarma organları hakkında ayrıntı paylaşmadı, ancak 2.4 litrelik sıralı dört ve turboşarjlı 2.0 litre sıralı dört motorların devam etmesini bekliyoruz. Sonunda Santa Fe serisine bir melez katılabilir.

Bu güncellenmiş modelin yıl sonuna kadar satışa çıkmasını beklediğimizden, önümüzdeki birkaç ay içinde 2021 Hyundai Santa Fe hakkında ABD'ye özgü daha fazla ayrıntı duymayı bekliyoruz.

Kaynak: CarandDriver

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

2022 Toyota Corolla Cross, Şirketin Ürün Grubunda Kompakt Bir Geçiş Eksikliğini Dolduruyor

Amerikalılar SUV'larını seviyorlar ve ABD, Toyota Motor Company'nin izniyle bir seçenek daha elde ediyor. 2022 Toyota Corolla Cross, dünyanın en çok satan aracı adını ve stilini Toyota Highlander'dan alarak Kuzey Amerika pazarı için yeni bir teklif haline getiriyor.

AAKDbAY.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

2022 Corolla Cross, mevcut nesil Toyota Prius ve Corolla ve Lexus UX ile aynı platform tarafından destekleniyor. Boyutları Toyota C-HR'den biraz daha büyüktür ve Toyota RAV4, Highlander, Sequoia ve Land Cruiser'dan daha küçüktür.

Önde Toyota, modele LED farlar ve siyah gövde vurgularıyla çevrili siyah bir ızgara verdi. Donanım seviyesine bağlı olarak entegre bir arka spoyler ve 17 veya 18 inç jantlar var.

AAKDbBd.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Toyota, yeni kompakt crossover'ını L, LE ve XLE donanım seviyelerinde satacak, hepsi aynı motorla ve alıcının önden veya dört tekerlekten çekiş seçeneğiyle çalışacak. 2.0 litrelik dört silindirli elektrik santrali, Corolla sedan'ın "S" sınıflarında olduğu gibi 169 beygir gücü ve 150 libre fit tork elde ediyor. Corolla Cross, önden çekişli model için birleştirilmiş EPA tarafından tahmin edilen 32 mpg ve dört tekerlekten çekişli versiyon için birleştirilmiş 30 mpg ile gelen sedan muadilinden biraz daha az yakıt verimlidir.

AAKD2C9.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Corolla Cross, JetSki gibi küçük bir yüke veya küçük bir çekmeli U-Haul römorkuna eşdeğer olan 1.500 pound'a kadar çekme kapasitesine sahiptir. Römork çekmek aracın yakıt verimliliğini düşürür.

AAKD4nw.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Toyota, Corolla Cross'un içini doğrudan Corolla sedan ve hatchback oyun kitabından söküp aldı. Kabin, elektrikli açılır tavan, çift bölgeli otomatik klima kontrolü (tek bölge standarttır), SotTex döşeme, ısıtmalı ön koltuk, elektrikli bagaj kapağı ve 10 yönlü elektrikli ayarlanabilir sürücü koltuğu içerecek şekilde isteğe bağlı olarak seçilebilir.

AAKD6x7.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Apple CarPlay ve Android Auto standarttır. 7 inçlik sürücü bilgi ekranı, 8 inçlik dokunmatik bilgi-eğlence ekranı ve dokuz hoparlörlü JBL ses sistemi mevcuttur. Corolla Cross LE ve XLE modellerinde arka koltuktaki yolcular için standart kablosuz şarj ve iki USB şarj bağlantı noktası bulunur.

İki sıralı crossover, 60/40 oranında katlanabilen arka koltuğa sahiptir. Arka koltuğu, sıralı Corolla Cross XLE'de iki bardak tutuculu bir orta kol dayama ile bölünerek araçtaki toplam bardak tutucu sayısı altıya çıkıyor. Her Corolla Cross beş kişiliktir.

Otomobil üreticisi, Corolla Cross için çapraz çubuklu bir portbagaj, bisikletler için bir aktivite montajı ve tüm hava koşullarına uygun paspaslar dahil olmak üzere bir dizi aksesuarı kullanıma sunmayı vaat ediyor.

Her Corolla Cross, yaya algılamalı bir çarpışma öncesi uyarı sistemi, adaptif hız sabitleyici ve otomatik uzun huzmeler içeren Toyota Safety Sense güvenlik teknolojileri paketi ile donatılmıştır. Corolla Cross LE ve XLE sınıfları, kör nokta izleme ve arka çapraz trafik uyarısı alır. Üst düzey XLE modellerinde ayrıca otomatik frenlemeli ön ve arka park yardımı bulunur. Dokuz hava yastığı standarttır.

2022 Toyota Corolla Cross için fiyatlandırma henüz açıklanmadı. Bu yıl bayi partilerine ulaştığında, düşük ila orta 20.000 $ aralığında başlamasını bekleyin.

Kaynak: Newsweek

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

2022 Toyota GR 86, 2022 Toyota Supra A91-CF Edition

Toyota, pistlere ve sokaklara yeni bir performans düzeyi getiriyor. Bu hafta Teksas'ta iki yeni spor otomobil modeli görücüye çıktı: 2022 Toyota GR 86 ve 2022 Toyota Supra A91-CF.

AAKFqlE.img?h=745&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

2022 Toyota GR86

2022 Toyota GR 86, Japon otomobil üreticisinin BRZ kupası için mimariyi kullanan Subaru ile birlikte tasarladığı platformdan inşa edilen yeni nesil bir tasarımdır.

Mevcut Toyota 86'ya benzer bir stile sahip ancak standart LED farlar gibi modern parlama ve kalabalıkta öne çıkmasına yardımcı olan yeni dış renk seçenekleri. Model başlangıçta bir Track bRed boya işi giymiş olarak gösterildi.

GR 86'daki "GR", Toyota'nın performans araçlarının sürüş dinamiklerini geliştirmekten sorumlu, Toyota içinde hassas odaklı bir mühendislik bölümü olan Toyota Gazoo Racing'i temsil eder.

AAKFxxh.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

ABD'deki müşteriler, tabanda GR 86 veya GR 86 Premium donanım seviyesi alabilecekler. Her iki model de önceki versiyona göre 228 beygir güç ve 184 nm tork, 23 beygir güç ve 28 nm tork üreten 2.4 litrelik dört silindirli bir motordan güç alıyor. Alıcılar, altı ileri manuel veya altı ileri otomatik şanzıman seçeneklerine sahipler.

Tüm bu güç, hafif GR 86'yı 6,1 saniye gibi kısa bir sürede sıfırdan 60 mil / saat'e taşıyor, bu da onu özellikle zippy yapmıyor - geleneksel Toyota RAV4'ten daha hızlı, ancak RAV4 Prime'dan daha yavaş.

Aracın Toyota serisindeki konumuna uygun düzenlemelerle iç mekan da dış kısım kadar sportif. Alcantara döşeme, deri vurgular, deri kaplama sürücü temas noktaları ve kabin genelinde gümüş renkli kaplama parçaları ile uyum sağlar.

Yeni GR 86, Normal, Spor ve Pist sürüş modları için üç modlu bir dijital ekrana, 7 inçlik bir sürücü bilgi ekranına, altı hoparlörlü bir ses sistemine ve standart olarak 8 inçlik bir dokunmatik bilgi-eğlence ekranına sahip. Apple CarPlay, Android Auto ve Toyota Connected Services, GR 86 Premium'da mevcuttur.

Yalnızca otomatik şanzımanlı modeller, Subaru'nun EyeSight aktif güvenlik sistemini taklit eden bir standart güvenlik teknolojisi paketi alır. Liste, çarpışma öncesi frenleme, adaptif hız sabitleyici, çarpışma öncesi gaz yönetimi, şeritten ayrılma uyarısı, sallanma uyarısı, öndeki araç çalıştırma uyarısı ve uzun far asistanını içerir.

Satın alınan her yeni GR 86, Ulusal Otomobil Sporları Birliği'ne bir yıllık ücretsiz üyelikle birlikte gelir.

Modelin fiyatı henüz açıklanmadı. Bu yıl sonra satışa çıkacak.

2022 Toyota Supra A91-CF

2022 Toyota Supra A91-CF, beşinci nesil Supra'nın gövde stilini ve palet ayarlı sürüş dinamiklerini temel alıyor. Sınırlı sayıda üretilen model, Kuzey Amerika'ya özeldir ve adındaki "CF"yi, iç ve dış kısmında bulunan karbon fiber öğeler dizisinden alır.

Toyota, geleneksel Supra gövdesine bir karbon fiber ön ayırıcı, yan rockerlar ve ördek gagalı spoyler ekledi. 19 inçlik mat arka tekerlekler üzerinde sürüyor ve alıcının mat gri Phantom, Absolute Zero White veya Nitro Yellow boya işinde tercih ettiği bir banyoya sahip.

AAKFCMe.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

AAKFm8q.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Yeni Mark V Supra, turboşarjlı 3.0 litrelik altı silindirli motorundan 382 beygir gücü alıyor ve sıfırdan 60 mil / saate 3,9 saniyede hızlı bir şekilde çıkmasına yardımcı oluyor. 2021 model yılı için Supra 3.0 şasisine yapılan sürüş dinamikleri ayarlarını koruyor.

Alcantara döşeme, deri ve kabin genelinde karbon fiber döşeme parçaları içeren GR Supra A91-CF Edition'ın iç tasarımına siyah ve kırmızı renk düzeni hakimdir. On dört yönlü elektrikli ayarlanabilen, ısıtmalı spor koltuklar, deri kaplı direksiyon simidi ve spor pedallar standarttır.

Alıcılar ayrıca standart 8,8 inç dokunmatik bilgi-eğlence ekranı, kablosuz Apple CarPlay, uydu radyo, 12 hoparlörlü JBL ses sistemi ve yaya algılamalı bir çarpışma öncesi uyarı sistemi, şeritten ayrılma uyarısı, otomatik yüksek seviye içeren bir dizi güvenlik teknolojisine sahip oluyor. kirişler ve hız sınırı bilgileri.

600 adet ile sınırlı olan modelin fiyatları, bu sonbaharda satışa sunulacağı tarihe yakın bir tarihte açıklanacak. Ulusal Otomobil Sporları Derneği'ne ücretsiz bir yıllık üyelik, satın alma işlemine dahil edilecektir.

Kaynak: Newsweek

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Porsche'nin Gerçeküstü Gece Fotoğraf Çekimi Çölde Dronlarla Yapıldı

Yeni modeller için fotoğraf çekimleri söz konusu olduğunda, bir fotoğrafçıya verilen brifing banaldan olağanüstü uç noktalara kadar değişebilir. Genellikle görev, arabayı düz arka planların önünde veya genel bir manzara etrafında sürüşü net bir şekilde gösteren bir dizi fotoğraf oluşturmaktır. Otomobil gazetecileri, bunları kesmek ve yayınlamak için düzenlemek kolay olduğu için bunlara bayılır. Tabii ki, ara sıra yaratıcılar tasmalarından kurtuluyor ve biraz daha canlı ve ilginç bir şey ortaya koyuyor. Babar Afzal'ın yeni Porsche Panamera'nın fütüristik çekimi, PetaPixel aracılığıyla ikinci kategoride çok yer alıyor.

AAKICuY.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Porsche'nin yeni Panamera'yı tanıtmaya yönelik "Tutkunun Yansımaları" kampanyasının bir parçası olan Afzal'ın çekim konsepti, çarpıcı bir görüntü oluşturmak için drone ışıkla boyama tekniklerini kullanarak arabayı çöl bölgelerine götürmeyi içeriyordu. Sonuç, arabaları aydınlatan korkunç ışık çizgileri ve çevredeki çıplak manzara ile akıldan çıkmayacak kadar güzel. Dört kapılı spor sedan, Birleşik Arap Emirlikleri'ndeki Khor Fakkan yakınlarındaki bir vadinin kayaları ve kumları arasında yer alıyor.

AAKIQQA.img?h=840&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Görüntüleri üretmek için, güçlü LED ışıklarla donatılmış insansız hava araçları, geleneksel fotoğraf aydınlatmasıyla birlikte manzaraların ve araçların etrafında uçtu. Uzun pozlama çekimleri ve birleştirme, dronların hareketini yakalamak için kullanılır ve hafif boyamanın karakteristik parlak çizgilerini üretir. Sahnelere aydınlatma eklemek için otomobilin kendi farları ve arka lambaları da kullanıldı. Çekimler, uzak bölgelerdeki içgüdüsel manzaraları yakalamak için uzun süredir ışıkla boyama tekniklerini kullanan bir fotoğrafçı olan Reuben Wu'nun çalışmalarından ilham aldı.

AAKIAjz.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Afzel, "Beni bu işbirliği konusunda gerçekten heyecanlandıran şey, sadece bana ne istersem yapma özgürlüğü verilmesi değil, aynı zamanda herhangi bir müdahalenin olmamasıydı" dedi. "Beni gerçekten buna çeken şey buydu." Fotoğrafçı, yine de çekimin zorluklarla karşılaşmadığını belirtiyor. Hafta sonu trafiği neredeyse felaketle sonuçlandı ve son dakika yeniden planlanmasına yol açtı. Daha da kötüsü, çekimlerin yapıldığı vadide GPS alımı zayıftı. Bu, dronların programlanmış yollarını doğru bir şekilde takip etmelerini zorlaştırdı ve son görüntüleri üretmek için çok önemliydi. Ekipman sorunları, zaman çizelgesi zaten yeterince sıkıyken 45 dakikayı da yaktı.

Sorunlara rağmen ekip sebat etti ve nihai sonuçlar sıkı çalışmalarının bir kanıtı. Fotoğraflar, bir kentsel distopyanın ortasından ziyade uzak çöl yollarında olsa da, eterik, neredeyse siberpunk bir his veriyor. Işıkla boyama yöntemi, Panamera'nın zengin metalik boyasına giren parlak ışınlarla otomobilin kıvrımlarını göstermek için harika bir iş çıkarıyor. Kuşkusuz, çölde araba sürerken etrafımızda beliren hatalı ışık ışınları görseydik, muhtemelen durur ve duyularımızı hatırlamak için bir mola verirdik. Ancak fotoğraf sanatı olarak, gerçekten hayret edilecek bir şey.

Temel olarak, otomotiv fotoğrafçılığı, hepimizin çok sevdiği tutkuyu yakalayan sanat biçimidir. Larry Chen ve Jeff Zwart gibi isimler, araba dünyasında ciddi bir ağırlığa sahipler, çünkü çoğumuz kendi lensleri sayesinde ulaşamadığımız değerli metali takdir edebiliyor ve tadını çıkarabiliyoruz. Porsche gibi otomobil üreticilerinin ve Afzal gibi fotoğrafçıların bu eserleri ortaya çıkardığını ve ürettiğini görmek harika, çünkü yapmasalardı, dünyanın her yerindeki yatak odası duvarları özel bir şey istemeye devam edecekti.

Kaynak: TheDrive

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Lamborghini Essenza SCV12: FIA'ya Özel Karbon Fiber Rulo Kafesiyle Satın Alabileceğiniz İlk Araba

Pistte güvenlik söz konusu olduğunda, büyük bir çarpışma veya devrilme durumunda sürücüyü korumak için bir takla kafesi kesinlikle gereklidir. Tarihsel olarak, bunlar, sürücüyü darbelere veya olası kabin girişlerine karşı daha iyi korumak için tasarımlar yıllar içinde daha karmaşık hale gelen kalın çelik borulardan yapılmıştır. Bununla birlikte, Lamborghini'nin sadece piste özel yeni hiper arabası, tipik devrilme kafesinden tamamen kaçınıyor ve onun yerine FIA onaylı karbon devrilme yapısıyla değiştiriyor.

AAKNSuN.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Söz konusu otomobil, Ferrari'nin XX Programına benzer şekilde şirket tarafından yürütülen bir gel ve sür programının parçası olan Lamborghini'nin Essenza SCV12'si. Araba sahipleri, onları şirket tarafından düzenlenen seçkin etkinliklerde kullanıyorlar ve Lamborghini tarafından Sant'Agata'daki özel bir askıda arabalar yolda değilken bakılıyor. Bu, sadece satın alma fiyatını değil, aynı zamanda biraz pist eylemi için düzenli olarak uzak yerlere seyahat etme zamanını da kolayca karşılayabilen, yakacak nakit parası olan varlıklı meraklıları hedefleyen bir üründür.

AAKNSuP.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Lamborghini, otomobilin, özellikle karbon fiber rulo yapısı söz konusu olduğunda, FIA Hypercar güvenlik standartlarına uyan pazardaki ilk araç olduğu gerçeğini dile getiriyor. Bunun ana faydalarından biri, iç kısımda büyük çelik borular olmadan oldukça fazla alan boşaltmasıdır. Ford GT gibi diğer otomobiller, mevcut çatı ve sütun yapısına bir çelik rulo kafes entegre ederek bunu başardı, ancak Lamborghini'nin tasarımı metal borulardan tamamen kaçınıyor. Bunun yerine, karbon kompozit monokok, çarpışma yapısının kendisi olarak hizmet eder. Tabii ki, hala tırmanmak için karbon fiber yan darbe yapısı var, ancak yine de içeri girmek ve çıkmak, tipik tekerlekli kafesli piste göre daha kolay görünüyor.

AAKNKCO.img?h=840&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Eklenen iç mekan, Lamborghini'nin, sınırlı sayıda sadece piste özel hiper otomobillerine girerken ve inerken muhtemelen takla kafeslerinden geçmekten bıkmış olan zengin müşterisine hitap etmeyi amaçlıyor. Tasarım hakkında yorum yapan fabrika sürücüsü Marco Mapelli, "Essenza SCV12 sadece heyecan verici deneyimler sunabilen hızlı bir otomobil değil, aynı zamanda inanılmaz derecede konforlu ve ferah bir kabine sahip. Bu, tüm beyefendi sürücülerin takdir ettiği benzersiz bir özellik. o istendi."

Biri, Lamborghini'nin koçluk sürücülerinin öğrencilerinin homurdanmalarını duymaktan bıktıkları ve şirketin yalnızca piste özel özel ürünlerinin dar kokpitlerinden şikayet ettikleri için bu özelliğin ortaya çıkmış olabileceğinden şüpheleniyor. Bunun doğru olup olmadığı elbette saf spekülasyon olmaya devam ediyor. Ne olursa olsun, yine de otomobil üreticisinin şapkasında bir tüy var. Artık yapılabileceği aşikar olduğuna göre, rakiplerinin gelecekteki otomobillerde fikri kopyaladıklarını görmeyi tamamen bekliyoruz. Ne de olsa Lamborghini'nin onları modası geçmiş hale getirdiğine göre, hiçbir iş adamı yuvarlanma kafesinden çıkarken yakalanmak istemez.

Kaynak: THE DRIVE

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Yeni Ferrari F171: 'reborn Dino' süper otomobil hibrit V6 kullanacak

AAKRRNa.img?h=839&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Ferrari'nin 2022 lansmanı öncesinde prototip formunda test edildiği görüntülenen, yakında çıkacak olan ortadan motorlu hibrit süper otomobili, firmanın Dino'dan bu yana V6 motor kullanan ilk modeli olacak.

Maranello'nun ikinci hibrit modeli olarak SF90 Stradale'i takip edecek olan makine, dahili kod adı F171 altında geliştiriliyor.

Ferrari şu ana kadar otomobilin gelişimi konusunda ağzı sıkı olsa da, hibrit güç için tek bir elektrik motoruna sahip çift turboşarjlı 3.0 litrelik V6 motora sahip olduğu anlaşılıyor.

AAKS5VT.img?h=748&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Dört tekerlekten çekiş sunmak için ön aksta bir motora sahip olan SF90'ın aksine, yeni makine sadece arkadan çekişli olacak. SF90'da olduğu gibi, yeni model, kapsamlı bir plug-in hibrit sistem olmayacak olsa da, yalnızca elektrikle sınırlı çalışma sunacak.

AAKS1NJ.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Motor ayrıca yakında çıkacak Purosangue SUV'da da yer alacak.

Yeni hibritin daha önceki bir prototipi, yoğun bir şekilde modifiye edilmiş bir LaFerrari şasisi kullanılarak görüldü, ancak en sonuncusu, arkadaki sahte egzoz boruları da dahil olmak üzere revize edilmiş üretim gövdesine sahip.

AAKScOk.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Makine, aynı zamanda V6 tabanlı bir hibrit güç aktarma organına sahip olan, yakında çıkacak olan McLaren Artura'nın beğenisine rakip olacak şekilde ayarlandı.

AAKSalS.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Purosangue ile birlikte, yeni hibrit muhtemelen Ferrari'nin menzilini ve ürün yelpazesini genişletmeye yardımcı olmakla görevlendirilecek ve markanın elektrifikasyon programını ilerletecek.

AAKS8GG.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Bu yılın başlarında şirket, muhtemelen çift motorlu, dört tekerlekten çekişli iki kişilik ilk tam elektrikli otomobilini 2025'te piyasaya süreceğini doğruladı.

Kaynak: AUTOCAR

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 4 hafta sonra...
  • Admin

2021 Chevy Corvette C8 İlk Ayrıntılar Ortaya Çıkıyor: Yenilikleri Öğrenin

BB10u6dB.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Manyetik Seçici Sürüş Kontrolü bağımsız bir seçenek haline gelecektir.
GM-UAW grevinin 2020 Chevrolet Corvette üzerinde olumsuz bir etkisi oldu çünkü C8'in kullanılabilirliği üretimin başlangıcındaki bir gecikme nedeniyle engellendi. Sadece bu da değil, ortadan motorlu 'Vette'nin ilk model yılı, koronavirüs pandemisi nedeniyle bir darbe daha aldı ve General Motors'u spor otomobilin sahip olduğu yoğun talep göz önüne alındığında, mümkün olan en kötü zamanda Bowling Green fabrikasındaki üretimi durdurmaya zorladı. . Müşteriler artık 2020MY Corvette sipariş edemeyecek, bu nedenle tüm gözler 2021MY'de.

Facebook'taki C8 Corvette Owners forumunun bir üyesi ve Michigan, Clio'daki Simms Chevrolet'in satış elemanı olan Aaron Bradlee Adams, 2021 Corvette için yedekte olan bazı değişikliklere rastladı. Aşağıdaki bilgiler, bayilerin yeni araba siparişleri vermek için kullandıkları bir yazılım olan Global Connect Order WorkBench'ten alınmıştır.

BB11TEdN.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Kaynak: Motor1

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Yeni Lotus Emira Spor Otomobil İlk Çıkışı, İngiliz Otomobil Üreticisi İçin Yeni Bir Bölüm Sinyali Verdi

Lotus'un geleceği geldi. Lotus Emira adı verilen ortadan motorlu yeni bir spor otomobil, bugün Elise, Exige ve Evora'dan bir iş ve performans kaymasının sinyalini verdi.

AALRrek.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Lotus Cars'ın genel müdürü Matt Windle, "Emira, Lotus için ezber bozan bir şey" dedi. "İşin dönüşümünde bugüne kadar elde ettiğimiz her şeyin bir işareti, ilerlememizin somutlaşmışı. Gerçekten küresel bir performans otomobil markası olma yolunda çok önemli bir kilometre taşı."

Emira, yeni Lotus Spor Araba Mimarisine biniyor. Bağlı alüminyum şasisi, şirketin gelecekte piyasaya sürmeyi planladığı tamamen elektrikli bir hiper otomobil olan Evija'dan ilham alan gövde panellerine sarılmıştır.

AALRmfY.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Araba, bir Jeep Wrangler'dan yaklaşık altı inç daha uzun ama neredeyse aynı genişlikte. Sadece iki metre yüksekliğinde olacak. En hafif haliyle, Emira 3.000 poundun biraz üzerindedir.

Lotus'un tasarım direktörü Russell Carr, "Emira, büyük orantıları, geniş ayak izi ve kaslı kalçaların arasında alçakta oturan bir kabini ile egzotik bir süper otomobilin görsel dramasını yakalıyor" dedi.

AALRmgr.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Konik arka kısmı, geniş arka ve oymalı kapıları ve havalandırmaları süper otomobil stilini yansıtıyor. Dikey tam LED farlar standarttır. Arabanın yanında, C sütununa entegre edilmiş bir Emira amblemi var. Arka köşelerde, ince bir fren lambası ile birbirine bağlanan C-şekilli LED ışık kümeleri bulunur. Siyaha yerleştirilmiş ikiz egzoz boruları, ışığın altına oturur.

AALRd4g.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Lotus, modeli Goodyear Eagle F1 Supersport lastiklerine sarılı standart 20 inç jantlarla (beş seçenek mevcuttur) donattı. Michelin Pilot Sport Cup 2 lastikleri Lotus Drivers Pack ile birlikte sunuluyor.

Lotus, eski mühendisliğin bir kısmını yeni modele taşıyacak. Emira First Edition, gücünü şirketin mevcut Toyota'dan türetilen 3.5 litrelik V6'sından alacak. 2022 yazından sonra üretilen otomobillerde, onu harekete geçirmek için bir Mercedes-AMG 2. litrelik turbo-dört bulunacak. Her iki motor da manuel, otomatik veya çift kavramalı şanzımanla birlikte sunulacak.

AALRreK.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Kaynak: Newsweek

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 3 hafta sonra...
  • Admin

Bu fütüristik bölmeler, yolları boşaltmaya yardımcı olabilir

Trafik sıkışıklığı, dünyanın dört bir yanındaki şehirler için bir sorundur, bazıları tıkanıklıkları hafifletmek için elektrikli scooterlara, bazıları ise yapay zeka özellikli trafik ışıklarına yönelmektedir. Ancak bir şirket, çözümün, çelik bir raydan asılı şehirlerde dolaşan sürücüsüz yüksek hızlı kapsüller ağı oluşturmak olduğuna inanıyor.

AALUuDY.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Haziran ayında Belarus merkezli uSky Transport, Birleşik Arap Emirlikleri'nde Dubai sınırındaki Sharjah'da 400 metrelik bir test hattı açtı.

Dışarıdan bakıldığında, elektrikle çalışan bölmeler parlak beyaz renkteyken, iç mekanlar, ortam aydınlatması, salon müziği ve tabandan tavana pencereler dahil olmak üzere birinci sınıf bir havayolu süiti gibi hissedilecek şekilde tasarlanmıştır. İki yastıklı koltuk ve iki katlanabilir koltuğa sahip test edilen araç, dört yolcu taşıyabiliyor.

uSky, şu anda saatte 150 kilometreye (93 mil) kadar seyahat edebilen araçlarla tam olarak uygulanan bir şehir çapında saatte 10.000 yolcuyu destekleyebileceğini söylüyor - güvenlik nedenleriyle testte en yüksek hızlarına ulaşamasalar da Izlemek.

AALUm38.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Şirket, amacının yeşillik, yürüyüş yolları ve kamusal eğlence alanları için kullanılabilecek yolları ve zemin alanını boşaltmak olduğunu söylüyor. uSky Transport'un CEO'su Oleg Zaretskiy, "Zemin seviyesi tamamen aşırı doymuş ve insanlar trafik sıkışıklığından bıktı. İnsanlar emisyonlardan bıktı" diyor.

uSky'ye göre, bir kilometrelik metro inşaatı 150 milyon dolara mal olabilirken, bu sistemin maliyeti yaklaşık 10 milyon dolar. Ve daha az yapısal malzeme kullanarak karbon emisyonlarını azaltır.

Şirket ayrıca saatte 90 kilometre (56 mil) maksimum hızda 48 tona kadar yük taşıyan kargo konteynerlerini taşımak için benzer bir teknoloji geliştirdi.

Mobilitede fark yaratmak
Yerin üzerinde hareket eden taşıma bölmeleri - genellikle "gökyüzü bölmeleri" olarak adlandırılır - bazen monoraylar veya teleferiklerle karşılaştırılır. Ancak daha fazla esneklik sunuyorlar, diyor danışmanlık firması McKinsey & Company'nin ortak ortağı Stephanie Haag.

AALUqAj.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

"Teleferikte bir arabanız var ve her zaman aynı hızda gidiyor" diyor. "[Gökyüzü bölmelerinde], kentsel alanlarda daha kısa yolculuklar veya daha uzun mesafeler için tasarlanmış olanlar gibi, belirli bir altyapı üzerinde birçok farklı kabin kullanabilirsiniz".

Haag, şehir çapında yoğun bir ağda sıkışıklığı önlemek için dikkatli bir planlama gerektireceği konusunda uyarıda bulunsa da, gelişmiş mobilite ve sürdürülebilirlik vaatleri tutulursa, bunun hala geniş çapta benimsenen bir çözüm olabileceğine inanıyor.

Gelecekteki genişleme planları
Bu yılın ilerleyen saatlerinde uSky, Şarja'da 2,4 kilometrelik (1,5 mil) bir hat inşa etmeyi planlıyor, bu da yolcu bölmesini daha yüksek hızlarda çalıştırmasını ve yolcu ve kargo bölmelerinin aynı ağa nasıl entegre edilebileceğini göstermesini sağlıyor.

uSky'nin test hatlarının bulunduğu Sharjah Araştırma Teknolojisi ve İnovasyon Parkı'nın CEO'su Hussain Al Mahmoudi'ye göre, gökyüzü kapsüllerinin Emirlik'in sürdürülebilir, fütürist bir merkez olma stratejisini güçlendirmesi umudu.

Test hattı hazır ve çalışır durumdayken, uSky ayrıca emirliğin doğusundaki kıyı kasabası Khor Fakkan çevresinde bir hat inşa etmek için ilk onay aldı.

Komşu emirlik Dubai de şehir trafiğinin üzerinde çalışacak sürücüsüz bölmeler araştırıyor ve Virgin Hyperloop gibi diğer küresel şirketlerin bölge için yüksek teknolojili ulaşım bölmeleri geliştirdiği bildiriliyor.

Zaretskiy, uSky'nin BAE'nin ötesine de baktığını söylüyor. "Bizim için en umut verici alanların Orta Doğu [ve] Asya -- Hindistan ve Pakistan gibi doğal nüfus artışının olduğu yerler olduğunu görebiliyoruz" diyor.

Haag, kapsüllerin toplu taşımanın az gelişmiş olduğu ve mobilite çözümlerine yönelik artan talebin olduğu ülkeler için daha uygun olduğunu ekliyor. Yine de Zaretskiy, uSky Transport'un Amerika Birleşik Devletleri ve Kanada da dahil olmak üzere ülkelerden sorular aldığını söyledi.

Zaretskiy, şirketin ilk ticari sözleşmesini Sharjah'da yıl sonuna kadar tamamlamayı umduğunu, bunun da uSky kapsüllerinin 2024 yılına kadar trafikte çalışmaya başlayacağı anlamına geldiğini ekliyor.

AALUqAt.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Kaynak: CNN

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Joby Aviation'ın elektrikli hava taksisinin 150 millik bir uçuşu tamamlamasını izleyin

AAMChJK.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Elektrikli hava taksileri henüz gerçek bir şey değil, ancak bir dizi iyi finanse edilen girişim bunu değiştirmek için çıktı. Bunların başında, altı rotorlu uçağının 150 millik etkileyici bir uçuşunu tamamlayan kayda değer bir videosunu yayınlayan Kuzey Kaliforniya merkezli bir elektrikli havacılık şirketi olan Joby Aviation yer alıyor.

Kulağa çok etkileyici gelmiyor ama aslında elektrikli bir uçak tarafından şimdiye kadar gerçekleştirilen en uzun uçuşlardan biri. Seattle ve Vancouver ya da Los Angeles'tan San Diego'ya bir seyahate eşdeğerdir - bölgesel ortaklar tarafından büyük havayollarına günde yüzlerce kez gerçekleştirilen bölgesel seyahat türü. Bu kirletici uçakları Joby'ninki gibi sıfır emisyonlu bir uçakla değiştirmek, CO2 emisyonlarının azaltılmasına yönelik büyük bir adım olabilir.

elektrikli bir uçak tarafından şimdiye kadar gerçekleştirilen en uzun uçuşlar arasında
Toyota tarafından desteklenen ve yakın zamanda Uber'in uçan taksi bölümünü satın alan şirket, 2024 yılına kadar bölgesel seyahatler de dahil olmak üzere tam ölçekli bir hava taksi hizmetini faaliyete geçirmeyi planladığını söyledi. 150 millik uçuşun amacı, uçağın tek şarjla ne kadar uzağa uçabileceğini göstermek, aracın menzili ve piliyle ilgili endişeleri gidermekti. New York City'den Montauk'a uçmak istiyorsanız Joby, meyve suyunuz bitmeden sizi oraya götürebileceğini göstermek istedi.

Joby'nin kurucusu ve CEO'su JoeBen Bevirt yaptığı açıklamada, “Bugünün pil teknolojisiyle birçok kişinin imkansız olduğunu düşündüğü bir şeyi başardık” dedi. "Böyle yaparak, San Francisco ve Lake Tahoe, Houston ve Austin veya Los Angeles ve San Diego gibi yerler arasında rahat, emisyonsuz hava yolculuğunu günlük bir gerçeklik haline getirme yolunda ilk adımı atmış olduk."

Joby'nin uçağı 14 millik bir daire çizerek 11 kez uçtu ve toplam uçuş süresi bir saat 17 dakika oldu.
Joby'nin uçağı iki nokta arasında uçmak yerine 14 millik bir daire çizerek 11 kez uçtu ve toplam uçuş süresi bir saat 17 dakika oldu. Elektrikli uçuşun zorlukları düşünüldüğünde bu etkileyici bir başarı. Güç-ağırlık oranı en büyük engelleyicilerden biridir. Enerji yoğunluğu - belirli bir sistemde depolanan enerji miktarı - temel ölçüdür ve günümüzün pilleri çoğu uçağı yerden kaldırmaya yetecek kadar enerji içermiyor. Bunu tartmak için: jet yakıtı bize, aynı derecede ağır olan bir pilden yaklaşık 43 kat daha fazla enerji verir.

Ancak Joby, piyasada bulunan lityum iyon pillerinin özellikle havacılık kullanımları için uyarlandığını söylüyor:

Bir 811 NMC katodu ve bir grafit anot hücresi, dahili testlerin ardından, uçağı 150 mil uçurmak için gereken spesifik enerji, dikey kalkış ve iniş için spesifik güç ve döngü ömrü arasında en uygun dengeyi sağlamak için seçildi. uygun fiyatlı bir hizmet sunmak. Laboratuarda, bu pilin beklenen nominal uçuş döngülerimizin 10.000'den fazlasını yapabildiğini gösterdik.

Joby'nin enerji sistemini geliştiren ekip, daha önce Tesla'da pil mühendisliğini yöneten güç aktarma organları ve elektronik başkanı Jon Wagner tarafından yönetiliyor.

Joby'nin beş kişilik bir araçla küçük bir başlangıç yapmasına yardımcı olur. Mevcut pillerdeki enerji yoğunluğu iyileşene kadar daha yüksek kapasiteli uçaklar gelmeyecektir. Ancak Joby'nin özel bir satın alma şirketi veya SPAC ile ters bir birleşme yoluyla halka açıldığı için finansal bir tamponu var. Anlaşmanın bir parçası olarak Joby, teknolojisini tamir etmeye ve mükemmelleştirmeye devam etmek için kullanacağı 1,6 milyar dolar nakit alacak.

Soru şu: Şirketi 2024'e götürecek ivmeye sahip mi?

Kaynak: THE VERGE

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Korkunç Tahoe (Terrifying Tahoe), Cehennem Kedisi (HellCat) ile Galibiyet İçin Döğüştü

AAMIhFK.img?h=661&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Bu korkunç bir SUV!

Dodge Challenger, Amerikan otomotiv camiasında inanılmaz derecede popüler bir araba haline geldi. Performansta en iyinin en iyisi olmak için yıllarca süren yoğun çaba, Dodge'u yenilik ve teknolojik ilerlemenin ön saflarına yerleştirdi. Çirkin düşük güçlü ekonomik otomobiller üretme döneminden dünyanın en hızlı kas ve spor otomobillerinden bazılarının üreticisi olmaya bu çılgın geçiş, markaya kült benzeri bir takipçi kazandırdı. Diğer markaların aksine, bu takip büyük ölçüde yüzde 100 haklı olarak kabul edilir. Hellcat özellikle inanılmaz bir arabadır ve uygun fiyatlı 707 beygir gücünde bir canavardır. Dodge ve Hellcat'in popülaritesindeki bu artışın çok fazla rekabeti de beraberinde getirdiğini görmek daha da şaşırtıcı.

Bu acımasız rekabetin bir örneği, Hennessey Performance tarafından üretilen 800 beygir gücündeki Chevy Tahoe'dur. Tabii ki Hennessey her zaman inanılmaz hızlı arabalar yapma işindeydi ama bu özel bir durum. Çoğu insan hızlı bir araba düşündüğünde, genellikle yüksek sürüşlü, ağır bir SUV düşünmezler. Ancak, bu kötü 2018 Chevy Tahoe'yu görmediler. Kaputun altında, harika bir dört tekerlekten çekiş sistemi aracılığıyla şaşırtıcı bir 800 beygir gücü ortaya çıkaran gülünç Hennessey süper şarjlı HPE800 motoru var. Bu, bu şovu durduran Tahoe'yu bir Hellcat katili yapıyor.

Bu etkileyici güç aktarma organı, otomotiv tanrısının en büyük kreasyonlarından biri olan Hellcat'i yuvarladığında gerçekten test edildi. Bu canavar kesinlikle botlarında titriyordu. İkisi, teker teker teker teker ayağa kalkarken, birbirlerine üstünlük göstermek için hızlandılar ve kükrediler. Kendini beğenmiş Hellcat, gören herkesin hayran kalması için parıldayan geniş çamurluklarıyla şık ve alçak görünüyor. Tahoe alçakgönüllü ama yıkılmaya hazır. Damalı düştüğünde Tahoe, Sicilyalı bir mafya patronunun göğsüne bir kurşun gibi hattan fırladı. Hellcat hızı oldukça iyi tuttu ama sonunda Tahoe bitiş çizgisini muhteşem bir şekilde geçerken hedefini kaçırdı. Yeterince sıkı çalışmayla en hızlı arabaları bile yenebileceğinizi size gösteriyor, bu Tahoe bunun kanıtı.

Kaynak: Motorious

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...
  • Admin

Kia, Eşsiz Konsept Otomobil Üretmek için Soul EV'yi Hurda Yığınından Kurtardı

Pazartesi günü erken saatlerde Kia UK, Boardmasters 2021'in Cornwall, İngiltere'deki lansmanını anmak için bir kerelik bir tasarım olan Kia Soul EV Boardmasters Edition'ı duyurdu. Araba, orijinal olarak hurda yığını için tasarlanmış, türünün tek örneği bir üretim öncesi modeldir.

AAN7Bnk.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Kia UK, bu yıl 11-15 Ağustos tarihlerinde düzenlenecek olan İngiliz sörf ve müzik festivalinin otomotiv partneri. Şirket, otomobili etkinlik boyunca sergileyecek.

Kia UK, tek seferlik 2019 Kia Stinger GT420 paletli otomobilin izinden giderek, ikinci kez üretim öncesi bir otomobili yeniden tasarladı.

Soul'un kendine özgü kutulu tasarımı korunurken, stok tekerlekleri ve lastikleri, 16 inç parlak beyaz çelik jantlar ve 265/75 R16 Maxxis Bighorn kum lastikleri için değiştirildi. Yeni tekerlekler ve lastikler, üç inçlik bir kaldırma ve yeni özel adaptörler ve modifiye payandalar içeren tamamen bağımsız bir süspansiyon ile donatılmalıydı.

AAN7Gkl.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

30 inçlik artan bir çapa sahip olan yeni lastiklere uyum sağlamak için bölme duvarı ve ön ayak boşlukları önemli ölçüde yeniden işlenmek zorunda kaldı.

Yeni bir özel yapım çelik portbagaj, bir çift sörf tahtasını taşımak için ideal olan geri dönüştürülebilir hafif çelik borudan yapılmıştır.

Çatı, Neptün Mavisi metalik boya ve siyaha sahiptir. Parlak beyaz çıkartmalar üstyapı boyunca uzanır.

Stok güç aktarma organını koruyan araç, 64 kilovat saatlik uzun menzilli pil paketi ve 150 kilovatlık elektrik motorundan üretilen 201 beygir gücü ve 291 lb-ft tork elde ediyor.

Şirket, araca yapılan modifikasyonların aracın menzilini büyük ihtimalle etkileyeceğini söylüyor. Standart otomobilin menzili yaklaşık 236 mildir.

İç kısımda, pratikliği ve bagaj alanını en üst düzeye çıkarmak için arka koltuklar kaldırıldı. Gövde, PEFC sertifikalı ladin ağacından yapılmış ahşap bir güverteye dönüştürülmüştür. Güverte, deniz kenarı hissi uyandırmak için beyaza boyanmıştır.

Tahta rafı, çatıya monte bir güneş paneli ve bir çift Lazer ST4 Evolution LED spot ışığı ile eşleştirilmiştir.

Standart Kia Soul'dan alınan araç, Apple CarPlay ve Android Auto ile 10,25 inç dokunmatik ekranlı bilgi-eğlence sistemi ve 10 hoparlörlü Harman/Kardon Premium ses sistemine sahip.

12 voltluk bir eğlence pili ve ana elektrik invertörü, ana pili boşaltmadan sürücünün cihazlarını şarj edebilir.

Kaynak: Newsweek

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Finnjet Artık Sahip Olabileceğiniz En Çirkin Araba

Bu 1983 Mercedes-Benz Finnejet, koleksiyonunuzun en büyük sohbeti olacak.

Antti Rahko emekli olduğunda, birçok emeklinin planladığı gibi, kendisini meşgul edecek bir şeye ihtiyacı olacağını biliyordu. Özellikle Florida'da ikamet eden biri olarak boş zaman aktivitelerine yatırım yapmak yerine, hurdalıklardan parlak ve krom parçalar toplamaya başladı ve bu 1984'e kadar uzanıyordu, yani şimdi Mercedes olarak bilinen şey üzerinde çalışmaya başladığında. -Benz Finnjet, ona ekleyecek çok şeyi vardı.

AANffJk.img?h=595&w=895&m=6&q=60&o=f&l=f

Otomatik şanzımanla desteklenen 125 beygir gücünde turbo dizel 2998cc 5 silindirli motorla çalışan bu Finnejet, kromun gerçekten sizi eve götüreceğini kanıtlıyor. Bu araba hakkındaki manşete girmeden önce, mekanik yönleri tamamlamak için çift egzoz sistemine, hidrolik direksiyona, elektrikli frenlere ve elektrikli camlara sahiptir. Bu, yardımcı iki jet motorunu, üç pili ve üç alternatörü çalıştırmayı saymıyor.

AANfCjg.img?h=840&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Şimdi, Guinness Rekorlar Kitabı'nda adı geçen ve Discovery Channel'da 200'den fazla kez yer alan elektrikli camlardan biraz daha fazlasını alacak. Bu Finnjet 40 farklı arabadan, 36 aynadan, 86 lambadan, çeşitli türbin gövdelerinden, kanatlardan, krom tamponlardan, kaplamalardan, jant kapaklarından ve neden olmasın, bir uzay mekiğinden oluşuyor.

AANfCjA.img?h=840&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Rahko bu vahşi arabayı 1984'te Amerika Birleşik Devletleri'ne göç eden Finlandiyalı eşi Eini için yaptı. Yapının temeli, 1962 Chrysler Imperial'den parçalar içeren iki Mercedes-Benz 300 TD istasyon vagonudur.

AANfy9S.img?h=840&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Almanya'daki Essen Otomobil Fuarı'na girdikten sonra Avrupa'daki otomobil sahnesinde tanınmaya başladı. Yukarıda belirtilen övgülere ek olarak, kreasyon aynı zamanda dünyaca ünlü Houston Art Car Parade'in üç kez kazananıdır. Burada görün.

Kaynak: Motorious

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Lamborghini Modern Zamanın Countach'ını Tanıttı

AANit6O.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Spor Arabayı Yeniden Tanımlamak

Lamborghini, 1971'de Countach'ı piyasaya sürdüğünde, egzotik bir spor otomobil konseptinin tamamını yeniden tanımladı. Şık şekli, benzersiz makaslı kapıları ve güçlü V12 motoruyla Countach yoldaki hiçbir şeye benzemiyordu. Ve yarım yüzyıl sonra, Countach'ın 50. yıl dönümünü kutlamak için en uygun şekilde, bugün İtalyan otomobil üreticisi bu efsanevi isme layık yeni bir modeli duyurdu: Lamborghini Countach LPI 800-4.

AANivMR.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Otomotiv Simgesi

Automobili Lamborghini Başkanı ve CEO'su Stephan Winkelmann, "Countach LPI 800-4, tıpkı öncüsü olduğu gibi, anın vizyoner bir otomobili" dedi. Winkelmann, "En önemli otomotiv ikonlarından biri olan Countach, yalnızca Lamborghini'nin tasarım ve mühendislik ilkelerini somutlaştırmakla kalmıyor, aynı zamanda sınırları yeniden keşfetme, beklenmedik ve sıra dışı olanı gerçekleştirme ve en önemlisi hayallerin bir parçası olma felsefemizi temsil ediyor."

AANimd2.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Orijinal

Lamborghini'nin tarihindeki belki de en ünlü model olan Countach, birçok acemi otomotiv meraklısına ilham verdi. Eskiden Countach, birçok çocukluk odasının duvarlarında poster biçiminde (posterleri hatırlıyor musunuz?) bulunabilirdi. Keskin açıları ve zarif, alçak profiliyle orijinal Countach, spor otomobile gerçek anlamda fütüristik bir yaklaşım getiriyor. Bu son teknoloji araba elli yaşında olabilir, ancak bugün aynı egzotik görünüyor.

AANivN1.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Ayırt Edici Siluet

Countach'ın imza niteliğindeki keskin açıları ve ikonik kama şekli, Countach'a kendine özgü siluetini veren önden arkaya uzanan çizgi gibi yeni modele yarım yüzyıl ileriye taşıyor. Kapılardaki geniş hava girişleri ve pencerelerin arkasındaki havalandırma delikleri de tanıdık Countach çehresini çağrıştırıyor.

AANivN3.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Arka Görüntüsü

Yeni Countach'ın üç üniteli arka lamba grupları, otomobilin en dış kenarlarına yerleştirildi ve orijinal tasarıma modern bir yorum getirildi. Daha sonraki Countach modelleri, otomobilin aşırı stilini daha da güçlendiren büyük bir arka kanada sahiptir. Yeni Countach LPI 800-4'ün sabit kanadı yok; bunun yerine, nihai performansı sağlamak için elektronik olarak çalıştırılan üç konumlu bir spoyler kullanır.

AANijvY.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Makaslı Kapılar

Orijinal Countach'ın belki de tek özelliği - bu iki özelliği yapın - benzersiz makas kapıları. Bu kapılar V12 Lamborghinis ile eş anlamlı hale geldi, dolayısıyla yeni Countach LPI 800-4'te de bu kapılar var.

AANiqRB.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Hafif

Bu şaşırtıcı yeni Lamborghini Countach LP 800-4, baştan sona karbon fiberden kapsamlı bir şekilde yararlanıyor. Monokok şasi ve gövde panellerinin tamamı karbon fiberdir, bu da son derece sert ancak hafif bir paket sağlar.

AANimdh.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Olağanüstü Performans

1970'lerin ortalarından itibaren Countach modellerinin yarattığı çarpıcı performansa uygun olarak, yeni Countach LPI 800-4 eşit derecede aşırıdır. Bu özel Lamborghini sadece 2,8 saniyede 62 mil hıza ve 8,6 saniyede 124 mil hıza ulaşabiliyor. Arabanın en yüksek hızının 221 mil olduğu bildiriliyor.

AANihlD.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Klasik Tekerlekler

Countach LP 800-4, klasik 1980'lerin stil etkilerine sahip 20 inç ön ve 21 inç arka tekerleklere sahiptir. Özel jantlar, karbon seramik frenler tarafından sağlanan durdurma gücü ile Pirelli P-Zero Corsa lastiklerle donatılmıştır.

AANimdq.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

İç mekan

Countach LPI 800-4'ün direksiyonuna geçme fırsatına sahip olan çok az kişi, bu araca özgü 8,4 inçlik orta dokunmatik ekranın keyfini çıkaracak. Bluetooth ve Apple CarPlay bağlantısına ek olarak, "Stile" etiketli bir düğme var. Düğmeye basmak, sürücüye Countach tasarım felsefesini sağlar.

AANijwr.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Daha rahat

Bu modern Countach, orijinalinden ipuçları alsa da, çok daha lüks bir iç mekan sunuyor. Otomobil üreticisine göre lüks deriyle kaplanmış koltuklar, "1970'lerin tasarım ve teknolojisinin cesur stiline ve iyimserliğine gönderme yapan" kare motifli klasik bir görünüme sahip.

Kaynak: autonxt

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Hey Mercedes, lütfen yeni C-Serisi Arazi vagonunu atlamama izin ver

Mercedes-Benz, gelecek ayki Münih Otomobil Fuarı'ndaki ilk tanıtımından önce bu hafta yeni C-Serisi All-Terrain'i tanıttı ve resmi fotoğraflardan biri, kaldırılmış, gövde kaplı vagonun tatlı bir sıçramayla çekildiğini gösteriyor. Hey Mercedes, eğer bunu okuyorsan, onu da yapmalıyım. All-Terrain'in muhtemelen ABD'de satılmaması umurumda değil. Yasak vagondan atlamama izin ver!!!

AANt9pa.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

C-Serisi All-Terrain, 2016'dan beri Avrupa'da bulunan ancak geçen yıl standart vagonun yerini almak üzere Amerika'ya giden daha büyük E-Serisi All-Terrain tarafından belirlenen formülü takip ediyor. Audi Allroad, Volvo V70 Cross Country ve AMC Eagle gibi otomobillerin hepsi Mercedes'ten önce gelir. Yine de C-Serisi All-Terrain oldukça radikal ve Mercedes ilk kez daha küçük Audi A4 Allroad ve Volvo V60 Cross Country modelleriyle mücadele ediyor.

AANt9pc.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

En göze çarpan, tekerlek bombeleri, tamponlar ve yan eteklerdeki yeni siyah plastik kaplama elemanlarıdır. All-Terrain ayrıca sahte koruma levhası elemanları, benzersiz bir ızgara tasarımı ve 17 ila 19 inç arasında değişen modele özgü tekerleklerle farklı tamponlara sahip. Mercedes, All-Terrain'in standart C-Serisi vagondan 0,2 inç daha uzun ve 0,8 inç daha geniş olduğunu ve yerden yüksekliğinin 1,6 inç artırıldığını söylüyor.

Daha uzun sürüş yüksekliğine ek olarak, All-Terrain bazı başka işlevsel yükseltmeler de alıyor. Dört bağlantılı ön süspansiyonda daha büyük direksiyon mafsalları bulunurken, arka süspansiyon, arka aks taşıyıcısına monte edilmiş çok bağlantılı bir kurulumdur ve pasif amortisörler, yolda daha iyi sürüş konforu ve arazide daha fazla denge için ayarlanmıştır. All-Terrain ayrıca motor, şanzıman, direksiyon, dört tekerlekten çekiş sistemi ve denge kontrolünün davranışını değiştiren Offroad ve Offroad Plus olmak üzere iki yeni sürüş moduna sahip. İlki, toprak veya çakıl yüzeyli "kolay" yollar içindir, ancak ikincisi daha dik ve daha engebeli arazi içindir ve bir yokuştan iniş kontrol özelliği içerir. All-Terrain ayrıca yaklaşık 4.000 pound çekebilir ve treyler stabilite kontrolü ve treyler park yardımı gibi özelliklere sahiptir.

AANtf4P.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Aksi takdirde, All-Terrain normal C-Serisi vagonla hemen hemen aynıdır. Hepsi 48 voltluk yarı hibrit sisteme sahip olan hem benzinli hem de dizel motorlu dört silindirli motorlarda mevcuttur ve All-Terrain elbette değişken dört tekerlekten çekiş sistemi ile standart olarak gelir. Süper şık iç mekanda dijital bir gösterge grubu ve Mercedes'in en yeni MBUX bilgi-eğlence sistemini çalıştıran 10.3 inç veya 12.3 inç merkezi dokunmatik ekran seçeneği bulunuyor. Mevcut teknoloji, geliştirilmiş masaj koltukları, gösterişli uyarlanabilir LED farlar, kablosuz güncellemeler ve tonlarca sürücü yardımı özelliği içerir.

C-Serisi All-Terrain'in ABD'de satılma şansı olduğuna dair umudumu koruyorum. En son bir C-Serisi vagon aldığımızdan bu yana yirmi yıla yakın bir süre geçti ve All-Terrain'i getirmek hem bu isim plakasını güçlendirecek hem de Mercedes'e sınıfındaki baskın modellere bir rakip verecek. Diğer taraftan, bu modelin kar marjları kesinlikle E-Sınıfı muadilinden daha düşüktür, bu nedenle iş durumu muhtemelen çok daha zordur. Ancak All-Terrain sadece Avrupa'ya özgü bir ilişki olarak kalsa bile, yine de bir tanesine atlamam gerekiyor.

AANtfyY.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Kaynak: ROAD / SHOW

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.