Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 11/10/2019 in all areas

  1. 1 point
    Aksiyonu neredeyse yok denecek kadar az, süresi de 3 saatle çok uzun gelebilir bazılarına ama ben keyifle izledim. Misler gibi koltuğuma oturdum, kahvemi yaptım ve Robert De Niro'nun, Al Pacino'nun Joe Pesci'nin ve Martin Scorsese'in keyfini çıkardım. Zaten aksiyonu çok olan, aşırı hareketli filmleri izlerken ben hep uyuyakalıyorum çünkü o filmler beni ve kafamı çok yoruyor. Ama bu film tam istediğim dozdaydı, yorulmadığım gibi onu izlerken resmen dinlendim. Böyle dinlendiren filmlerin hastasıyım.
  2. 1 point
    Ben yokken hiç kahve vereniniz olmadı mı kıyamam 😞
  3. 1 point
    Akşamları kırmızı ışıkta oturuyorum aslında çok da fazla oturamıyorum çoğu zaman erkenden uyuya kalıyorum. Sabahta mutlaka gün doğumunu izlemek için erkenden uyanıyorum. Ben uyanmadam kediler uyandırıyor zaten..
  4. 1 point
    Bırakmak istediğiniz 11 verimsiz alışkanlık Hadi başlayalım. Fazla Çalışmak Bazı günler 12 veya 13 saat çalışabilirim. Sadece egzersiz yapmak ve yemek yemek için mola veriyorum. Ve bunu birkaç gün devam ettirebilirim. Ancak birkaç gün sonra her zaman bir kaza meydana gelir. Büyük zaman. Mücadele ediyorum İşleri halledemiyorum. İşlerin yapılmasını bile istemiyorum. Bu iyi değil. Böylece ne kadar çalıştığımla daha hesaplanmayı öğrendim. Ernest Hemingway gibi, günün zirvesinde çalışmayı bırakın. Endişelenmek Ya ben kırılırsam? Ya işimi kaybedersem? Ya beni sevmiyorsa? Ya kanser olursam? Ya bu uçak düşerse? Ya görüşümü kaybedersem? Eğer ben…? Kafanızı bir devekuşu gibi kuma soktunuz, bu düşünce biçiminin ne kadar özümsediğini göremezsiniz. İşte size bir şey var: BU İKİNCİ DOĞRU KALMAYACAKSINIZ. Kendini aş. Endişelenmeyi bırak. Ve yararlı bir şeyler yapın. inatçılık Her zaman insanlarla uğraşıyoruz. Hiç düşündünüz mü: “Neden bu adamı dinlemeliyim?” Veya: “Ne biliyor?” Bilmiyorum. Belki senden daha fazla? Sadece başkalarını dinleyene kadar bilemeyiz. Her zaman alaycı ve inatçı olduğunda, aslında kendini sabote ediyorsun. Sağlığınızı Yok Saymak Hissetme şekliniz işinizin kalitesini belirler. Her zaman yorgun ve kendini kötü hissediyorsan, iyi iş çıkmasını nasıl beklersin? İyi durumda olduğunuzda ve iyi yediğinizde, çalışmanız bunu yansıtacaktır. Şuna Bakıyorum - Şunu Kontrol Ediyorum Ne yapıyorsun? Sık sık “Sadece Instagram'ı kontrol ediyordum” ya da onun gibi bir şey söylüyoruz. Ancak “kontrol etmek” faydalı bir faaliyet değildir. Bir fiil olabilir, ancak gerçek bir eylem değil. Bloglamaya başladığımda, istatistiklerimi daima sebepsiz yere kontrol ettim. Sonra düşündüm: Kontrol etmenin sonucu nedir? Hiçbir şey değil. Öyleyse yapmayı kes. Hedefinin Olmaması Başarılı insanlar her defasında “Hedeflerim yok” der, her şeyin berbat olduğunu biliyorum. Bunu hedeflemeden kim bir şeyde başarılı olabilir? Hikayelere inanma. İnsanlar sadece çaba harcamadan başarılı olduklarına inanmanızı sağlamak istiyor. Bir hedef belirleyin ve daha sonra ona doğru çalışın. Evet demek Çoğu insan hayır demekten korkar. Belki insanları hayal kırıklığına uğratmak istemezsin. Belki de hayır kelimesinden rahatsızsındır. Bilmiyorum. Önemli değil, gerçekten. Önemli olan şudur: Eğer evet demeye devam edersen, başka birinin hayatını yaşıyorsun. Bunu düşün. Derinden, hepimiz bunun doğru olduğunu biliyoruz. Kendi zamanımızı bile kontrol edemiyoruz. Hayatının tam kontrolünde olmak ister misin? Milyonlarca şeye hayır, önemli olan birkaç şeye evet deyin. Hafızanıza Güvenmek Düşüncelerinizi, fikirlerinizi, görevlerinizi vb. Yazmamak delidir. Neden? Çünkü hafızanıza güvenirken çok fazla beyin gücü harcıyorsunuz. Her şeyi yazdığınızda, beyin gücünüzü başka şeyler için kullanabilirsiniz. Problem çözme gibi. Bu gerçekten yararlı ve kariyerinizi geliştiriyor. Kişisel Eğitiminizi İhmal Etmek “Bravo! Üniversiteyi bitirdim. Hoşçakal, eski kitapları toparla! ”Kim bir şey öğrenir ve sonsuza dek durur? Beynimize neden bu fikrin yerleştirildiğini bile bilmiyorum. Okuldan çıkınca öğrenmenin durduğunu hep düşündüm. Ama gerçek şu ki: Öğrenme durduğunda hayatın durur. Kendine yatırım yap. Birşey öğren. Kitapları oku. Dersleri alın. Video izleyin. Evden yap veya yerlere git. Önemli değil. Sadece yeni şeyler öğren. Yaşam konusunda daha üretken ve daha heyecanlı olacaksın. Şikayet Etmek / Yakınmak Hepimiz biliyoruz ve yine de hepimiz yapıyoruz. Şikayet, her zaman bırakmaya çalıştığımız alışkanlıklardan biridir. Ama asla bitmez. Ben farklı değilim Bu yüzden kendime her zaman şikayetin bir çaba kaybı olduğunu hatırlatırım. Sadece bunun farkındalığı durmanıza yardımcı olacaktır. Odak eksikliği Birçok başarılı insan odaklanma yeteneğinin büyük olmasının bir numaralı nedeni olduğunu söylüyor. Ve bu sürpriz değil. Her yerdeki insanlar hiçbir zaman bir yere varamazlar.
  5. 1 point
    Uyku Uzmanları Uykuyla İlgili 15 İddiayı Aydınlattı - Doğru mu yoksa Yanlış mı? 1. Uyumadan önce yatağınıza uzanarak televizyon seyretmek rahatlamak için çok iyidir? Cevap: Bunu tavsiye etmiyoruz. Televizyon size yakın olduğu için çok parlak mavi ışık veriyor ve buda sirkadiyen ritim harekete geçirir ve devamlı uyanık olmaya zorlar. 2. Uyumadan önce içki almak uykuya dalmanıza veya uyumanıza yardımcı olur? Cevap: Doğru ama fazla içmemek şartıyla. Fakat bu normal uyumaya karşı bir uyku şeklidir çünkü alkol ilaç olarak alınmış gibidir ve normal uyuma yerine onun yardımıyla uyunuyor olacağından bu önerilmiyor. Çünkü alkol önce yardım eder fakat etkisi geçtiğinden vücudunuzda yol açtığı etkiyle sizi rahatsız etmeye başlar. Buda uzun uyama durumunu ortadan kaldırır. 3. Yatakta gözlerinizi kapatarak dinlenme uyumak kadar yararlıdır? Cevap: Doğru değil. Uyku henüz anlamadığımız bir şekilde vücudumuza dinlen me için yardımcı oluyor. Gözleri kapamak bu anlam da bir yardım etmiyor sadece rahatlamaya yol açıyor. 4. Eğer uyuyamıyorsanız yatakta kalınız ve tekrar uykuya dalmaya çalışınız? Cevap: Uykuya dalmayı çok düşünmek ve bunu amaca dönüştürmek sizi daha da uyanık duruma geçireceğinden uzmanlar bunu önermiyor. Uzmanlar öncelikle rahatlamayı ve uykuya dalma olayını çok fazla düşünmemeyi öneriyor. Bir süre yatakta kalın ve eğer hala uyuyamıyorsanız kalkın ve başka bir şey yapın ve yataktan uzaklaşın. 5. Birçok yetişkin 5 saat veya daha az uykuya ihtiyaç duyar Cevap: Doğru değil. Araştırmalar gösteriyor ki bu en az 6 saat ve daha fazla olmalıdır. 6. Beyniniz ve vücudunuz daha az uykuya adapte olur Cevap: Yanlış. Vücudumuz kesinlikle daha az uykuya adapte olamaz. Her zaman uykunuzu tam almaya özen gösteriniz. 7. Günün hangi saatinde uyuduğunuz önemli değildir? Cevap: Yanlış. Uyuduğumuz saatler çok önemlidir. Biyolojik saatimiz uykuyu da içeren bir saattir ve bu saati kaçırdığınızda vücut dengenizi de bozduğunuzu aklınızda tutmanız gerekiyor. 8. Yatmadan 4 saat önce yapılan egzersiz uykunuzu sarsacaktır veya rahatsız edecektir. Cevap: Buna doğru veya yanlış diyemiyoruz çünkü bu çoğunluk la o kişinin kişisel durumuna bağlıdır. Uyku uzmanları uykudan bir saat öncesinde hiç bir şekilde üst düzeyde egzersiz veya vücut çalışması yapılmamasını öneriyor. 9. Rüyalarınızı hatırlamak iyi bir gece uykusunun işaretidir. Cevap: Bu da doğru değil ama kabus görürseniz o başka çünkü kabus uykunuzu bölecektir. 10. Yatmadan önce peynir yemek (veya başka bir yiyecek) kabus görmenize neden olur. Cevap: Bunu şöyle açıklayalım: Özellikle bir yiyeceğin buna yol açtığını söyleyemeyiz fakat ağır yemek yemenin (uykudan önce) uykuya zarar vereceğini söyleyebiliriz. Devamlı çalışan bir mide derin uykuya dalmanıza karşı bir savaşa girecektir. 11. Yüksek sesle horlama can sıkıcı ve başkalarını rahatsız eden fakat zararsızdır. Cevap: Yüksek sesle horlama aslında boğazınızda bir tıkanma olduğunu gösterir. Eğer sadece oysa zararsızdır ama uyku apnesine dönüşürse zararlı olacaktır. Ayrıca çoğunlukla yüksek horlama ve şişmanlık uyku apnesinin önemli bir göstergesidir. 12. Sabah uykusunda kalma ertelemesi kalkmaktan daha iyidir. Cevap: Sabahları çalar saatinizi en erken kalkma saatine değil en çok uyuma durumunuzu göz önüne alarak ona göre ayarlayınız. Erteleme düğmesini kullanmayı kesinlikle aklınızdan çıkarın. REM denilen en derin uyku sabah saatlerinde olduğundan o saatleri en uzun şekle getirmeniz gerekmektedir. 13. Sabahları erken kalkan biri olabilirsiniz. Cevap: Gece kuşu veya sabah erken kalkan biri olmak çoğunlukla genetik özelliklere dayanmaktadır. Bunu istediniz diye değiştiremezsiniz fakat neyi değiştirebilirsiniz onu açıklayayım: Mavi ışık buna yardımcı olabilir. 14. Hafta sonları kaybettiğiniz uykuyu tekrar yakalayabilirsiniz. Cevap: Bir çoğumuza iyi görünse de bu durum aslında sosyal jetlag olarak adlandırılır ve biyolojik ritmimiz veya saatimiz için iyi değildir. Hafta içi kısa uyumak hafta sonu uzun uyumak biyolojik ritmimizi bozacağından her zaman iyi bir uykuyu tercih etmeniz daha iyi olacaktır. (Jetlag: Uçakla seyahat ettiğinizde farklı saatler arasındaki yorgunluğu simgeler) 15. İyi uyusanız bile can sıkıntısı yaşarsanız bu sizi yorgun eder. Cevap: Evet doğru. Can sıkıcı bir görüşme veya sosyal açıdan yapacak bir şey yoksa bu sizi daha da yorgun edecek.
  6. 1 point
    Paslanmaz Çelik Evye Nasıl Temizlenir Mutfak lavabosunun temizlenmesi genellikle unutulan ev işlerinin kategorisine girer, böylelikle şirketi süpürgeliklerin tozunu ve yatağın altına süpürerek tutar. Ancak paslanmaz çelik lavabonuzu yeni gibi görünecek şekilde parlatmak düşündüğünüzden daha kolaydır. İhtiyacınız olan tek şey muhtemelen zaten kilerinizde oturan birkaç ev malzemesi. Paslanmaz çelik bir lavabonun nasıl temizleneceğine dair adım adım kılavuz için okumaya devam edin. Evyeyi Boşaltın ve Durulayın İlk önce, lavaboyu tamamen boşaltın (tüm kauçuk paspaslar veya metal lavabo ızgaraları dahil). Daha sonra, varsa, musluğu püskürtücü kullanarak lavaboda sıcak suyla iyice durulayın. kabartma tozu serpin Nemli lavaboya kabartma tozu serpin. Lavabonun tüm yüzeyini ince bir kabartma tozu tabakasıyla örtün ve kenarları dahil ettiğinizden emin olun. İşte kabartma tozu ile kendi ev yapımı temizleyiciler nasıl yapılır! Lavaboyu temizle Islak bir sünger veya temizlik bezi kullanarak, lavaboya kabartma tozu ile ovalayın. Lekeli veya kirli kalan bölgelere dikkat ederek, paslanmaz çelik gren yönünde fırçalayın. Gerekirse biraz daha fazla su ekleyebilirsiniz. Su ve kabartma tozu, fırçaladığınızda, lavabonun kaplanmasında macun oluşturur. Kabartma tozu, aşındırıcı bir temizleyici olarak çalışır, ancak paslanmaz çelik yüzeyi çizmeyecek kadar yumuşaktır. Lavaboyu temizlemeyi bitirdiğinizde, Bir Limon Kullanarak, Tekrar Fırçalayın Bir limonu ikiye bölün ve lavaboya yine lavabonuzu kaplayan kabartma tozu macunu ile tekrar ovalamak için limon yarımlarını kullanın. Limon suyunda (ve limon suyunda!) Bulunan yüksek asit seviyeleri, lavabonuzu hoş bir narenciye kokusu ile tazelemek yerine bakterilerle savaşmanıza yardımcı olabilir. Evin etrafında bir limon kullanmak için bu 10 beklenmedik şekilde göz atın. Durulama Kabartma tozu ve limon suyunu suyla yıkayın. Kullanılmış limon tatlılarını temizlemek ve tazelemek için çöpe atın. İşte çöp atığının nasıl temizleneceği Su Lekeleri İçin Sirke Sirke ile doldurulmuş bir sprey şişesi ile tüm lavaboya püskürtün. Sonra sirkeyi lavabonun içine temiz bir bezle parlatın, sirke doğal bir dezenfektan ve su lekesi sökücü olarak çalışır. Sirkenin temizleyemediği bir şey var mı? Size para kazandıracak bu 19 sirke temizleme kesmesine bakın. Zeytinyağıyla durula ve Parlat Son olarak, kalan suyu veya sirkeyi alarak lavabonun kuru bir bezle kurulayın. Sonra parlamayı gerçekten arttırmak için zeytinyağı kullanın. Kuru bir bez üzerine küçük bir miktar dökün ve tahılın yönünde çalışarak lavabonun üzerine sürün. Erişim yağlarını silin ve parlak lavabonuza hayran kalın! Eldeki zeytinyağı yok mu? İşte paslanmaz çelik lavabonun unu nasıl cilalayacağınız!
  7. 1 point
    Çimento mu Dediniz..! - Bakın Eviniz İçin Ondan Neler Yapabilirsiniz?
  8. 1 point
    Çok güzel....
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.