Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

En Son Otomobil - Taşıt - Kamyon - Pikap Araç Haberleri


Admin

Önerilen İletiler

  • Admin

Bu yeni MG konsepti, Tesla'ya yapılan "Siber" bir saldırıdır

Çin’in SAIC’in sahibi olduğu MG, Cyberster konseptini açıkladı ve yüksek performanslı elektrikli spor otomobil konsepti, açıkça Tesla’nın Roadster'ına doğru savaşı taşımak için tasarlandı.

BB1feRI0.img?h=631&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

İki koltuklu üstü açık yerleşiminin yanı sıra, MG hayranlarının markanın hikayeli geçmişinden tanıyabileceği tek özellik yuvarlak farlardır. Ancak, bunlar bile araç çalıştırıldığında açılan "Sihirli Gözler" adı verilen yenilikçi etkileşimli birimlerdir. Cyberster ayrıca, arabanın uzunluğu boyunca uzanan ve kapının ana hatlarını izleyen sözde "Lazer Kayışı" LED şeridine sahip. Dört kapılı bir Tron ışık döngüsü hayal edin ve çok uzakta olmayacaksınız.

Genel tasarım çok günceldir (elektrikli araba oyunu için tasarlanmış), derin bir ön ayırıcıya sahip uzun, alçak bir burun, yüksek bir bel çizgisi ve çift hızlı tümsekler / devrilme halkaları ile yüksek bir arka güverteye çıkan kompakt bir kabin içerir. Arka lambalar, Union Jack bayrağına göre ok tarzı dönüş sinyallerine sahip görünüyor. Mini'nin bu konuda söyleyeceği bir şey olmasını bekliyoruz.

Ancak, MG'nin Cyberster ile uğraştığı kişi Mini olmayacak. Şirket, aracın akü kapasitesini veya motor çıkışını henüz açıklamadı, ancak üç saniyeden daha kısa sürede 0-100 km / s hızlanacağını ve tek bir şarjla 500 mil yol alacağını söyledi. Bu, onu yaklaşmakta olan Tesla Roadster ve hatta Lotus, Pininfarina ve Rimac gibileriyle karşı karşıya getiriyor. Muhtemelen fiyatın çok altında.

MGF / TF, 2011'de üretimden çıktıktan ve 16 yıl önce piyasaya sürüldüğünden beri iki kişilik bir koltuk sunmadı. Bunun yerine, Çin mülkiyeti altında yeniden doğuşundan bu yana şirket, uygun fiyatlı aile odaklı araçlara ve EV'lere odaklandı ve dünyanın çoğuna satış yaptı, ancak ABD'ye satmadı.

"Spor otomobiller MG DNA'sının can damarıdır ve Cyberster bizim için son derece heyecan verici bir kavramdır" diyor. SAIC Design Advanced London Direktörü Carl Gotham.

Markanın roadster'a dönüşü gerçekten cazip bir olasılık. Elon endişelenmeli mi?

BB1feBEj.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

BB1feGpT.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

BB1feNlw.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Kaynak: Hagerty

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

2022 Golf R Otobanda Saatte 290 Kilometre Yapıyor

Almanya merkezli Automann-TV'den o şanslı adam, kıskanılacak bir lüks olan Autobahn'da yeni bir Volkswagen Golf 8 R hissesi aldı. İlk olarak, 0-62 mil / saat (saatte 1-100 kilometre) testini tamamlayarak, aralığın zirvesine 4,51 saniyede anında ulaştı. Daha sonra, yüksek hızlı koşusu için otoyolda performans dişli hatchback'i aldı ve saatte 180 mil (saatte 289 kilometre) öpüştü. Ja, das ist schnell (bu hızlı).

Automann, GPS'in 172 mph (277 km / s) kaydettiğini ve hızın elektronik olarak sınırlı olduğundan, serbest bırakıldığında potansiyel olarak daha da hızlı gidebileceğini kaydetti.

BB1fgXxq.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Golf ilk olarak 1974'te Wolfsburg'daki montaj hattından çıktı ve küçük hatchback ile bir aşk ilişkisi doğurdu. Golf'ün merkezinde McDonald's tarzı bir tabela olsaydı, 35 milyondan fazla satıldığı için "on milyonlarca hizmet verildi" yazardı. Başlangıçta, Golf 1.5 litrelik dört silindirli bir motora ve saatte 95 mil hıza sahipti.

BB1fhgcX.img?h=840&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

2012'de VW, turboşarjlı 2.0 litre dört silindirli ve 147 mil / saat azami hıza sahip yeni Golf R varyantını piyasaya sürdü. Aynı motor Audi TTS'de kullanıldı, ancak Golf 256 beygir gücü ve 243 pound-feet tork ile (Audi'nin TTS'si 265 hp ve 258 pound-feet tork üretir). 2022 için VW, motoru seçiminize göre altı ileri manuel şanzıman veya yedi ileri çift kavramalı şanzıman eşleştirdi ve tamamen yeni model 315 beygir gücü ve 310 pound-feet torka ulaşacak.

BB1fh422.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Bu Otobanda koşusunda, Automann Golf 8 R'yi bu sefer yaz lastikleriyle donattı; o kadar çabuk olmayan sonuçları olan kış lastikleriyle zaten test etmişti. Son çalışma, Golf R'nin hafife alındığını bir kez daha gösteriyor. Archie Hamilton Racing, Volkswagen'in iddia ettiğinden yaklaşık 20 ek beygir gücü üretebildiğini bulmak için sadece birkaç hafta önce dyno'ya koydu.

Kasım ayında bildirdiğimiz gibi, Kuzey Amerikalılar GTI ve R'yi standart Golf'lerimizle neredeyse aynı fiyatlardan satın alıyor. Volkswagen, 2022 Golf R'nin bu yılın sonlarında 2022 GTI ile Stateside'ı piyasaya süreceğini söyledi. Tork vektörü ve Drift modu ile, bu küçük ama güçlü araba çok geçmeden ülkenin her yerinde kendini önemsiyor bulacak.

Kaynak: The Drive

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Elektrikli arabalar için şarj istasyonlarına odaklanmayın. Değiştirilebilir pillere ihtiyacımız var

Editöre: Elektrikli araç şarj istasyonları? Gerçekten mi?

BB1akX2i.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Onu yıllar önce C-SPAN'da ilk gördüğümden beri bir Joe Biden destekçisiyim, ancak altyapı faturasının bu özel kısmına kafam karıştı. Bu tür istasyonları kullanmak için kimin zamanı var?

Bunun yerine değiştirilebilir pillere odaklanmalıyız.

Bu tür pillerle elektrikli otomobil tasarlamak kesinlikle sorun yaratacaktır. Biri için imha. Ayrıca, arabaların herkese uyan tek boyutlu bir pil kullanmasını sağlamak. Ancak standardizasyon, uluslararası anlaşma ile güçlendirilebilir. Benzin istasyonlarının orijinal versiyonlarında da tasarım sorunları olduğundan eminim.

Ronald Webster, Long Beach

Editöre göre: Biden altyapı planı, şehirlerimizin yaşayabilirliği, iş büyümesi, istihdam yaratma ve Çin'in ABD üzerindeki artan hakimiyetini dengelemek için hayati önem taşıyor.

Çoğu zaman hükümetimiz bir sorun görür ve görmezden gelir. Tartışır, dava açar ve çözüm yollarını aşarız. Şimdi büyük düşünmez ve ülkenin çıkarına en iyi şekilde kararlı davranmazsak, hayal gücümüzün ötesinde bir bedel ödeyeceğiz.

Kongre Cumhuriyetçileri, size mesajım, iyi maaşlı işlerdeki muazzam artışın ekonomik faydasına bakmak. Neyin mümkün olduğunu sormaya başlayın ve harekete geçin.

Sid Pelston, Marina del Rey

::

Editöre: Biden'in altyapı planı kapsamlı ve hem yaşlanan altyapının iyileştirilmesi hem de milyonlarca Amerikalı için yukarı doğru hareketlilik sağlayacak işler yaratılması açısından acilen gerekli. Yaşlanan havalimanlarının, demiryolu tünellerinin ve ülke genelindeki yolların modernizasyonu dahil olmak üzere, yapılması gereken çok acil iş var.

Works Progress Administration'ı yürüten Başkan Roosevelt'ten Eyaletlerarası Karayolu Sistemini oluşturan Başkan Eisenhower'a kadar, ülkemiz uzun bir hırslı iki taraflı altyapı harikaları geçmişine sahiptir. Bize ihtiyaç duyduğumuz kritik iyileştirmeleri verirken aynı zamanda istihdam yaratacak kapsamlı bir altyapı faturası geçirerek bu gurur verici geleneği geri kazanalım.

Steven M. Clayton, Okyanus, NJ

::

Editöre: Amerikan İşler Planı benim neslimin Yeni Anlaşmasıdır. İkinci Dünya Savaşı'ndan bu yana en büyük iş programı. Bu planın geniş doğasını eleştirirken aynı zamanda cumhurbaşkanımızın Çin ile bağlantıları hakkında yanlış anlatılar uyduran tüm Cumhuriyetçiler için, onlardan argümanlarının öncülünü yeniden değerlendirmelerini istiyorum.

Başkan Roosevelt, benzer tehditkar bir "sosyalist" etiketiyle yüzleşmek zorunda kaldı.

Bu yatırımları yapmazsak, ülkemizin elektrik şebekesine ve genel altyapısına önemli yatırımlar yapan bir Çin hükümetine kıyasla ulusumuz egemenliğini ve gücünü korumayı bırakacaktır.

COVID-19'un insani ve ekonomik kayıplarından sonra, mali şahinlerin modası geçmiş ve gerici düşüncesine sarılmayı göze alamayız. Gerçek bir iyileşmeye ihtiyacımız var. Özgür kalacaksak, bu özgürlüğü korumak için yatırım yapmalıyız. Amerikan İşler Planını geçin ve Amerika'nın zirvede kalmasını sağlayın.

Henry Wilson, Barrington, Hasta.

Kaynak: Los Angeles Times 

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

2024 GMC Hummer EV SUV - 79,995 $ 'dan başlayan fiyatlarla

hummerevsuv-2-1617299077.jpg?crop=0.867x

Genel Bakış

2024 GMC Hummer EV SUV, geçen yüzyılın en ikonik, en kötü arazi araçlarından birinin tamamen elektrikli bir yeniden tasavvurudur. Hummer markası artık GMC şemsiyesi altında yaşarken, kusursuz tasarımı ve olağanüstü arazi yetenekleri EV formunda sadakatle destekleniyor. Aslında, ikincisi, SUV'nin gelişmiş teknolojisi, inanılmaz güç çıkışı ve dört tekerlekten direksiyon dahil olmak üzere yenilikçi özellikleri sayesinde tartışmalı bir şekilde daha etkileyici olacak ve çok fazla ballyhooed yengeç modunu etkinleştirecek. Yeniden keşfedilen Hummer'ın en ilginç yönü, hızlı şarj süreleri ve tahmini 300'den fazla mil menzil sağlayan devasa bir pil paketi sağlayan Ultium pil teknolojisidir. Kabinin içinde, yüksek teknoloji içeriği ve bir açık hava deneyimi yaratan çıkarılabilir tavan panellerinin bir karışımı ile pikap-kamyon muadili ile görsel olarak aynıdır.

2024 için Yenilikler Neler?

Yaklaşık iki yıl önce üretime başlayacak olan yeni Hummer EV kamyonetinin lastik izlerini takiben, yaklaşan SUV versiyonu, ilk sürümler 2023 başlarında GMC bayilerine ulaşmaya başladığında daha kısa bir dingil mesafesi ile farklı bir gövde stili sunacak.

Fiyatlandırma ve Hangisi Satın Alınır

Hummer EV2 79.995 $

Hummer EV2x 89.995 $

Hummer EV3x 99.995 $

First Edition: 105.595 ABD doları

Motor, Şanzıman ve Performans
Hummer EV kamyonetini temel alan ve model adlarındaki üst simge ile ima edilen SUV versiyonu iki veya üç elektrikli motorla çalıştırılacak. EV2 ve EV2X, tahmini 625 beygir gücü üreten ve GM'nin 7400 pound-feet tork olduğunu iddia ettiği çift motorlu düzene sahiptir. EV3X ve Edition 1, iddia edilen 830 midilli ve 11.500 pound-feet olan bir üçlü motora (biri önde, ikisi arkada) sahiptir. Bununla birlikte, bu inanılmaz tork iddialarının neden yanıltıcı olduğunu zaten açıkladık. Gerçek maksimum tork değerlerinin 1000 ile 1100 pound-feet arasında değişmesini bekliyoruz. En güçlü Hummer EV SUV ayrıca yaklaşık 3,5 saniyelik bir sıfırdan 60 mil / saate kadar süresine sahiptir ve bu, bu kadar büyük ve ağır bir makine için oldukça hızlıdır.

Kamyonet ile karşılaştırıldığında, SUV daha kısa bir dingil mesafesine sahip (126.7 inç'e karşı 135.6), bu da onu park durumlarında ve yollarda daha manevra kabiliyetine sahip hale getirmelidir. Ayrıca, CrabWalk ile dört tekerlekten direksiyon ve onu 6 inç yükseltebilen Extract modlu ayarlanabilir bir havalı süspansiyon dahil olmak üzere kamyon versiyonundan en sevdiğimiz off-road güzelliklerini miras alacak. GMC, arka kapıya monte edilmiş tam boyutlu bir yedek lastikle kalbimizi de çekiyor. Ayrıca, 35 inç arazi lastiklerinde 18 inç jantlar, ekstra alt gövde koruması, manevra sırasında daha iyi görüş için alçakta monte edilmiş kameralar, ağır hizmet bileşenlerine sahip geliştirilmiş akslar içeren özel bir donanım sunan isteğe bağlı bir Extreme Off Road paketi var. bir kilitli ön diferansiyel ve kilitli bir farkı elektronik olarak taklit edebilen arka motorlar.

Menzil, Şarj ve Pil Ömrü

Her Hummer, GM'nin yeni Ultium pil teknolojisinden yararlanıyor ve bu da onu eski gaz yakan H2 ve H2 SUT'tan çok daha çevre dostu yapıyor. Temel EV2 modeli standart bir 400 voltluk elektrik sistemine sahipken, aynı zamanda diğer her trimte standart olarak gelen 800 voltluk sistemle birlikte sunulmaktadır. GM, Hummer EV'nin devasa bir 200.0 kWh pil paketine sahip olacağını söyledi, ancak resmi boyutu veya kullanılabilir kapasitesini hala bilmiyoruz. Yine de, 300 kW'a kadar yüksek şarj hızları ile birlikte, elektrikli SUV, 300 milin üzerinde iddia edilen bir sürüş menziline sahip.

İç Mekan, Konfor ve Kargo

Hummer EV SUV'nin içi kısmen sağlam ve kısmen de Sci-Fi. Üç boyutlu gösterge paneli, hem dikey hem de yatay havalandırma deliklerine ve 12,3 inç dijital gösterge kümesi içeren bir çift büyük ekrana sahiptir. Hummer, görünüşleri uğruna kullanıcıları hayal kırıklığına uğratmak yerine, kalın T şeklinde bir vites değiştirici ve orta konsolda bir döner sürüş modu seçicisi dahil olmak üzere çok sayıda sert düğme ve fiziksel anahtarlama tertibatına sahiptir. Birinci sınıf Edition 1'deki malzemeler, deri dikişli yüzeyler ve farklı bronz vurgularla çok lüks görünüyor. Hummer'ın kabininin bir başka belirleyici özelliği de çıkarılabilir tavan panelleridir. Infinity Roof adı verilen sistem, kullanıcıların dört şeffaf Sky Panelini ve ön koltuktaki yolcuların üzerindeki I-bar'ı kaldırmasına olanak tanıyor. Yük tabanının altındaki depolamanın yanı sıra SUV Hummer, arka koltuk katlanmış haldeyken 82 metreküp geniş bir kargo alanına sahiptir.

Bilgi-Eğlence ve Bağlantı
Hummer'ın en son elektrik teknolojisi, 13,4 inç büyüklüğünde dokunmatik ekranlı bilgi-eğlence sistemi ve kapsamlı bağlantı seçenekleri ile tamamlanacak. Çoğu GMC modelinde olduğu gibi, Apple CarPlay, Android Auto ve abonelik tabanlı bir Wi-Fi hotspot gibi istenen içeriğin standart olarak gelmesi bekleniyor. Ayrıca mevcut yükseltmelerin güçlü bir Bose stereo, yerleşik navigasyon, arka koltuk bilgi-eğlence sistemi ve kablosuz şarjı içermesini bekliyoruz. SUV Hummer ayrıca, her türlü ekipmana güç sağlamak ve hatta diğer elektrikli araçları şarj etmek için kullanılabilen 6,0 kW'lık yerleşik bir jeneratör ile de mevcuttur.

Güvenlik ve Sürücü Yardımı Özellikleri
Hummer EV SUV, otoyolda eller serbest sürüşe izin verecek GM'nin Süper Cruise'un gelişmiş bir versiyonuna sahip olacak. Ayrıca, şu anda birçok ana modeli süsleyen bir dizi sürücü yardım teknolojisine sahip olmasını bekliyoruz. Hummer EV SUV'nin çarpışma testi sonuçları hakkında daha fazla bilgi için Ulusal Karayolu Trafik Güvenliği İdaresi (NHTSA) ve Karayolu Güvenliği Sigorta Enstitüsü (IIHS) web sitelerini ziyaret edin. Temel güvenlik özellikleri muhtemelen şunları içerecektir:

 Standart ileri çarpışma uyarısı ve otomatik acil frenleme
 Standart şeritten ayrılma uyarısı ve şerit tutma yardımı
 Standart uyarlanabilir hız sabitleyici
Daha fazla bilgi mevcut oldukça, bu hikayeyi aşağıdakilerle ilgili daha fazla ayrıntıyla güncelleyeceğiz:
 Yakıt Ekonomisi ve Gerçek Dünya MPG
 Garanti ve Bakım Kapsamı

Kaynak: CarAndDriver

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Daimler Trucks, eCascadia ve eM2 elektrikli kamyonları için ön siparişleri açtı

Daimler Trucks North America Salı günü, pilli elektrikli eCascadia ve eM2 kamyonlarının artık ön siparişe açık olduğunu duyurdu. Şirket, her iki kamyonun da ABD'de satışa sunulan en uzun menzilli ticari elektrikli araçlar olacağını iddia ediyor. Kamyonlar 2022'nin sonlarında üretime girecek, bu yüzden onları yollarımızda görmeye başlamadan önce biraz beklememiz gerekiyor.

BB1fpAaD.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Hem eCascadia hem de eM2, Daimler Trucks'ın tamamına sahip olduğu bir yan kuruluş olduğu düşünüldüğünde, Detroit Diesel ününe sahip Detroit'ten elektrikli aktarma organlarına sahip olacak. Detroit'in dediği gibi bu "ePowertrain", tek veya çift motorlara sahip olacak ve 23.000 pound-feet tork sunacak. Sistem, eM2'de 230 mil ve eCascadia yarıda 250 mil için iyi olacak.

Daimler, sipariş sürecinin bir parçası olarak bir "eConsulting" hizmeti sunuyor - bu Daimler çalışanları eşyalara "e" yapıştırmayı seviyorlar, değil mi? - bu, şirketlerin şarj seçenekleri gibi konularda tavsiyelerde bulunarak yeni elektrikli kamyonları filolarına entegre etmelerine yardımcı olacak.

Daimler herhangi bir fiyat bilgisi vermedi, ancak bunlar büyük, ağır Sınıf 8 ve orta hizmet kamyonları olduğundan, "çok" mahallede bir yerde olmasını beklerdik.

Kaynak: ROADANDSHOW

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

MG Cyberster Konsepti MGB - 500 Mil Mesafeye Bir Selam!

BB1fBfZ3.img?h=563&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

MG Cyberster konsepti, bu ay Şangay Otomobil Fuarı'nda gösterilecek olan, 500 mil menzil vaat eden elektrikli bir roadster.

Otomobil üreticisi MG şu anda Çinli SAIC'e ait ve Çin'de ve Birleşik Krallık'ta iki EV dahil olmak üzere bir dizi araç sunuyor.
MG şu anda, Çin'in Yeni Enerji otomobil yetkisi ve kendi iç pazarındaki talebe göre daha fazla tahrik planlarıyla birlikte bir istasyon vagonu da dahil olmak üzere elektrikli modeller sunuyor.

Bazıları MG'yi yalnızca 1980'lere kadar devlette satılan ve on yıllarca sahil kenarındaki yazlık evlerin garajlarında kalan lastik tamponlu MGB'ler için hatırlayabilir. Ancak MG, 2000'li yılların ortalarında SAIC tarafından satın alındığından beri çok meşguldü ve şu anda Avrupa ve Çin'de yeterince çeşitli bir ürün yelpazesine sahip. Ne yazık ki, sevilen MGB'nin ruhani bir halefi gerçekleşmedi - Çin iç pazarının öncelikleri, her türlü roadster veya convertible için büyük ölçüde kabul görmüyor. Bu, MG'nin şu anda Birleşik Krallık'ta sunulan sedan, hatchback ve crossover'ları piyasaya sürdüğü anlamına geliyor.

Ancak bu ayın ilerleyen günlerinde MG, elektrikli Cyberster konsepti biçiminde MGB'nin uzun zamandır beklenen halefini resmi olarak piyasaya sürecek. Konseptin ilk görüntüleri, Union Jack şeklindeki arka lambalar da dahil olmak üzere bazı maceralı ayrıntılarla şık bir konsept ortaya çıkaran Şangay Otomobil Fuarı öncesinde piyasaya sürüldü.

Cyberster'ın otomobil üreticisinin Londra'daki Gelişmiş Tasarım Merkezi tarafından geliştirildiği söyleniyor ve konsepte 800 kilometre veya 497 millik bir menzil sağladığını iddia ettiği kendi EV platformunun yanı sıra, üç saniyenin altında 0 ila 62 mil / saat lansmana sahip olduğu söyleniyor.

BB1fBiTt.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

MG, roadster'ın diğer teknik ayrıntılarını paylaşmıyor, en azından Şangay Otomobil Fuarı başlayana kadar, bu yüzden iddia edilen özelliklerin arkasında ne tür bir pil olduğunu bulmak için birkaç gün beklememiz gerekecek. Şimdilik, dış ve iç tasarımlar, konsepte bu ilk bakışın ana noktasıdır. Ve kuşkusuz, MGB ile görsel bir bağlantının görülmesi çok daha zor olsa bile, "dijital fiber" iç tasarım teması da dahil olmak üzere göze çarpacak çok şey var.

SAIC Design Advanced London direktörü Carl Gotham, "Cyberster, MG'nin geleceğine güçlü bir şekilde bakan, mirasımıza dokunan ama daha da önemlisi teknolojimizi ve gelişmiş tasarımımızı temel alan cesur bir ifadedir," dedi.

"Cyberster bizim için çok heyecan verici bir kavram."

BB1fBpmc.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Cyberster'ın üretim aşamasına geçme olasılığı ne kadar?

Ana şirket SAIC şimdilik söylemiyor, ancak Çin şehirlerindeki konvertibllere karşı devam eden isteksizlik nedeniyle üretim için dönüştürülebilir bir tonlu aracın bile iç pazarında iyi sonuç vermeyeceği gerçeğinden başlayarak şüphecilik için pek çok neden var.

Sportif kupalar sadece biraz daha popüler, ancak Porsche 911 gibi kendi başlarına dünya çapında bir marka olan modellerden bahsetmedikçe, çok az sayıda otomobil üreticisi onları Çin'de sahaya sürmekle uğraşıyor. Şimdi bir spor otomobil için olası fiyat etiketini atın. 500 millik bir batarya ile ve Cyberster konsepti çok fazla rüzgarla karşı karşıya.

Cyberster'ın altındaki teknoloji, 500 millik bir menzil pahalı bir miktar aşırı öldürme olsa bile, yakın gelecekte görebileceğimiz bir şeyin önizlemesi olabilir. MG halihazırda bir istasyon vagonu da dahil olmak üzere elektrikli modeller sunuyor, bu nedenle gelecekteki araçlarında bazı teknoloji ve tasarım unsurlarını görmemiz iyi bir bahis. Sadece göletin bu tarafında değil.

Kaynak: AutoWeek

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Hyundai, yeni Santa Cruz 'Sport Adventure Vehicle' ile ABD pikap pazarına girdi

Hyundai, bu yaz satışa çıkması planlanan küçük SUV benzeri bir araç olan Santa Cruz ile ABD pikap pazarına giriyor.

Hyundai, 2022 Santa Cruz'a "Spor Macera Aracı" diyor çünkü bir SUV veya crossover özelliklerine sahip, ancak bir kamyonetin yatağına sahip.

Amerikan otomotiv endüstrisinde karışık sonuçlar veren bir araç stili.

BB1fGNVv.img?h=587&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Hyundai Motor, bu yaz satışa çıkması planlanan küçük SUV benzeri bir araç olan Santa Cruz ile ABD pikap pazarına giriyor.

Hyundai, 2022 Santa Cruz'a "Spor Macera Aracı" diyor. Kompakt bir SUV veya crossover'ın birçok özelliğine sahiptir, ancak bir kamyonetin yatağıdır. Bu tür araç stili, Amerikan otomobil endüstrisi boyunca birkaç kez geldi ve geçti. En önemlisi, 1950'lerde ve 1960'larda başlayan Ford Ranchero ve Chevrolet El Camino ve daha yakın zamanlarda, 2000'lerden itibaren Subaru Baja.

Endüstri analistlerine göre, Santa Cruz'un otomobil veya crossover alıcılarını daha büyük, daha geleneksel bir alıcıya sahip olanlardan daha fazla çekmesi bekleniyor. Özellikle Jeep ve Subaru gibi dış mekan odaklı markalardan alıcılar diyorlar.

Autotrader'ın yönetici editörü Brian Moody, "Bunun gerçekten iyi olacağını düşünüyorum" dedi. "Otomobil üreticilerinin araştırması, insanların sizi yoldan çıkarabilecek daha fazla araç türü istediğini gösteriyor gibi geliyor."

BB1fGRnu.img?h=587&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Hyundai, Santa Cruz için fiyatlandırmanın yaz aylarında bayi showroomlarına gelmesine yakın bir zamanda duyurulacağını söyledi. Moody, yaklaşık 27.000 $ 'dan başlayan Toyota Tacoma gibi orta boy bir pikapın başlangıç fiyatından daha ucuz olması gerektiği için aracın fiyatlandırmasının önemli olacağını söyledi.

Santa Cruz, yakın zamanda yeniden tasarlanan Hyundai Tucson SUV'un ön ızgarası ve farları dahil tasarım öğelerini paylaşıyor. Ayrıca SUV ile aynı araç platformunda veya tabanında üretilir.

Aracın içinde sekiz veya 10 inçlik bir orta bilgi-eğlence dokunmatik ekranı ve geleneksel fiziksel göstergeler yerine isteğe bağlı bir 10 inç dijital sürücü kümesi ekranı bulunuyor. Ayrıca, yeni araçlar için sıradan hale gelen bir dizi güvenlik ve rahatlık özellikleri sunar.

Hyundai Motor Kuzey Amerika CEO'su Jose Munoz yaptığı açıklamada, "Cesur stiliyle Santa Cruz, hem Hyundai hem de bir bütün olarak endüstri için tüm yeni segment bölgelerini kırıyor" dedi.

BB1fGVXq.img?h=587&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Büyük, tam boyutlu pikapların onlarca yıldır en çok satan araçlar olduğu ABD'de pikap yatakları olan daha küçük araçlar tipik olarak pek başarılı olamadı. Son zamanlarda, Subaru Baja, üretimden kaldırılmadan önce yalnızca yaklaşık dört yıl boyunca satıldı. Ford Explorer SUV'nin "Sport Trac" adı verilen bir versiyonu gibi daha büyük modeller bile sadece on yıl sürdü.

Edmunds.com'un içgörü direktörü Jessica Caldwell, "Kesinlikle bir miktar kumar ve bu segment yıllar boyunca denendiğinden ve kimsenin gerçekten çok başarılı olduğunu düşünmüyorum," dedi. "Ama şu an ne kadar sıcak kamyonlar olduğunu düşünmek için kesinlikle en iyi zaman olduğunu düşünüyorum."

Caldwell, bu tür araçların "oldukça pratik ve kullanışlı" olduğunu, ancak aynı zamanda "ilginç" ve ABD otomobil endüstrisinde niş bir segment olduğunu söyledi.

Santa Cruz, otomobil endüstrisinin "yekpare" yapı olarak adlandırdığı bir süreçle bir araya getirilecek. Arabaların nasıl üretildiği olan süreç, aracın şasisinin / gövdesinin bir olduğu yerdir. Bu, çoğu pikap ve bazı minibüsler ve SUV'lar için "gövde üzerinde gövde" yapısıyla karşılaştırır ve bu, araçların gövdesini ve şasisini üretimin sonuna doğru birleştirir.

BB1fGRnI.img?h=587&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Şu anda piyasada bulunan en dikkat çekici yekpare pikap Honda Ridgeline'dir. Bu tür bir yapı tipik olarak daha yumuşak bir sürüş sağlar, ancak şasi üzerinde gövde olan Ford F-150 veya Chevrolet Silverado gibi kamyonlardan daha az kapasite sağlar. Wrangler SUV tabanlı orta boy bir pikap olan Jeep Gladiator, aynı zamanda şasi üzerinde gövde üzerindedir.

Santa Cruz standart olarak tahmini 190 beygir gücü ve 180 fit pound tork ile 2.5 litrelik sıralı dört silindirli bir motorla gelecek. Tahmini 275 beygir gücü ve 310 fit pound tork ile daha güçlü bir 2.5 litrelik doğrudan enjeksiyonlu turboşarjlı motor da mevcuttur. Her ikisi de sekiz ileri otomatik şanzımanla eşleştirilmiştir.

Santa Cruz, Hyundai'nin Montgomery, Alabama'daki fabrikasında, en çok satan Tucson SUV dahil olmak üzere diğer birkaç Hyundai modeliyle birlikte üretilecek.

BB1fGNWb.img?h=587&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

BB1fGL0p.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

BB1fGOMI.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

BB1fGS18.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

BB1fGS1q.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Kaynak: CNBC

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Bu Lamborghini LM002 Bombasını Karda İzlemek İnanılmaz Tatmin Edici

Urus olmadan önce Lamborghini LM002'yi inşa etti. Başlangıçta askeri kullanım için tasarlanmış, Countach'tan doğal olarak havalandırılmış bir V-12, bir manuel şanzıman ve bazı gerçekten devasa lastikler içeriyor. LM002'ler inanılmaz derecede nadirdir, bu nedenle çoğu iklim kontrollü toplayıcı garajlarında el değmeden oturur. Ama bu değil.

Kidston Productions YouTube kanalı tarafından bir araya getirilen karlı Gymkhana benzeri bir videoda, LM002'nin mükemmelliğine ilk elden tanık olabiliyoruz. Gerçek faydacı bir tarzda, karla kaplı bir dağ geçidine kolaylıkla tırmanmadan önce kamyonun, ıssız yoldan İsviçre'deki bir kayak yamacına uçmakta hiçbir sorunu yoktur. Arka plandaki o V-12 film müziğiyle yan yana geldiğini görmek tuhaf ama tuhaf bir şekilde tatmin edici.

BB1fHjHv.img?h=559&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Bu videonun bu belirli LM002'nin değerine ne yapacağından emin değiliz, ancak yine de var olduğundan memnunuz. Ne de olsa bir takımın maliyeti 20.000 dolardan fazla olan lastikleri yok etme riskini alacak kadar cesur bir mal sahibi değildir.

Bir LM002'niz olsaydı bu tür şeyler yapar mıydınız? Yoksa sahiplerin büyük çoğunluğu gibi olup, onu saklamak mı istersiniz? Yorumlarda bize bildirin.

Kaynak: Motor1

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Toyota, elektrikli ve hibrit kamyonların & pikapların yakında geleceğini doğruladı

Pazar günü ayrıntılı olarak açıklanan geniş kapsamlı bir elektrifikasyon duyurusunun bir parçası olarak Toyota, tamamen elektrikli ve hibrit modeller de dahil olmak üzere elektrikli kamyonlar geliştirdiğini doğruladı. Japon üretici henüz bu teknolojileri hangi model hatlarının alacağını söylemiyor, ancak şirket "yakın gelecekte hibrit ve BEV güç aktarma organları da dahil olmak üzere kamyonet serisine elektrifikasyon getirmeyi planladığını" söylüyor. Söylentiler, bu yıl içinde piyasaya çıkması beklenen üçüncü nesil tam boyutlu Tundra'nın da bu araçlar arasında olacağı konusunda ısrar ediyor.

BB1fNhps.img?h=650&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Resmi basın açıklamasına göre, "Toyota, 2025 yılına kadar dünya çapında yaklaşık 70 elektrikli modeli genişletmeyi planlıyor. Gelecekteki bu seri, BZ (Sıfırın Ötesinde) adını taşıyan yedi tanesi de dahil olmak üzere 15 özel BEV içerecek." Beyond Zero, bu hafta Çin'deki Auto Shanghai 2021 fuarında öne çıkan Toyota BZ4X elektrikli SUV konseptinde tanıtılan yeni bir alfanümerik model adlandırma sistemidir.

Bu yeni tamamen elektrikli veya hibrit kamyonlardan herhangi birinin BZ adını taşıyıp taşımayacağı hemen belli değil.

a close up of a car: Toyota released the first photos of its new BZ4X electric SUV concept.Toyota BZ4X elektrikli SUV ortaya çıktı

Toyota uzun zamandır hibrit ve plug-in hibrit araç teknolojisinin ön saflarında yer alıyor ve aynı zamanda küresel elektrikli araç satışlarında da lider durumda. Bu hakimiyete rağmen, şirket Tesla, Nissan ve Chevrolet gibi rakipleriyle savaşmak için tam bir BEV sunma konusunda isteksiz davrandı. Bunun yerine Toyota, California gibi seçkin küresel pazarlar için Mirai sedan gibi küçük hacimli ürünler geliştirerek niş hidrojen yakıt hücresi modellerini vurgulamayı seçti. Burada görülen BZ4X kompakt crossover'ın nihai üretim versiyonu, şirketin küresel olarak satışa sunduğu ilk modern BEV olacak. Toyota, modeli 2022'de dünya çapında satışlar için hem Japonya'da hem de Çin'de inşa etme planlarını doğruladı.

Toyota, tam boyutlu Tundra veya orta boy Tacoma'nın pilli veya hibrit bir versiyonunu yapacak olsaydı, bu hareket, Tesla Cybertruck, GMC Hummer EV ve Rivian'ı içerecek şekilde ayarlanmış elektrikli yeni nesil iş makinelerinin büyüyen dalgasının bir parçası olurdu. R1T, Chevy'nin popüler Silverado'unun ve Ford'un 2021 için PowerBoost hibrit modelini kazanan en çok satan kamyonetinin pille çalışan versiyonlarından bahsetmeye gerek yok.

2007 model yılından beri satışta olan bugünün ikinci nesil Tundra, yerli otomobil üreticilerinin daha modern, teknoloji açısından zengin ve yakıt açısından verimli kamyonlarının gerisinde kaldı. Yeni bir elektrikli veya gazlı-elektrikli hibrit model, oyun alanını düzleştirmek için uzun bir yol kat edecektir.

Kaynak: RoadShow

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

2022 Ford Evos İlk Bakış: SUS'un Dönüşü

Aklınızı 2011 Frankfurt Otomobil Fuarı'na geri verin. Ford orada martı kanadı kapılara ve Ford'un çağdaş üretim arabalarının çok ötesinde bir tasarıma sahip muhteşem Evos Concept'i tamamladı. Orijinal Evos'un asıl amacı, o sırada Ford'un stilini sergilemek ve geliştirmekti. Yeni Evos, Çin'deki Ford için benzer bir şey yapmak için burada ve bu sefer bu sadece bir konsept değil.

BB1fPdZS.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Yeni Evos aslında Çin pazarına yönelmiş tamamen üretime hazır bir otomobil. Aynı zamanda, Çinli otomobil üreticisi Changan Automobile ve Blue Oval'in ortak girişimi olan Changan Ford tarafından büyük ölçüde geliştirilen ilk Ford. Stil taze ve tamamen modern. Yükseltilmiş bir hatchback oranlarına sahip bir SUV olan Evos, bize eski Subaru Outback SUS'un tavrıyla Acura ZDX'i (en azından ethos açısından) hatırlatıyor. Ancak eski Acuras ve Subarus'u bir kenara koyarsak, yeni Evos, Ford için Çin'de yeni bir çağın başlamasına yardımcı oluyor.

Evos'un tamamen modern dış görünüşünü tamamlamak için, iç kısım teknoloji ve dev ekranlarla dolu. Gösterge panelinin üst yarısı, neredeyse iç mekanın tüm genişliğini kaplayan ve iki ekran içeren devasa bir panel ile kaplıdır. Birincisi, 12,3 inçlik bir dijital gösterge paneli ve ikincisi, Ford Sync + 2.0 ile çalışan 27 inçlik bir 4K bilgi-eğlence ekranı.

Tıpkı Mustang Mach-E gibi, yeni Evos da, Ford'un havadan güncellemeleri destekleyen yeni tam ağ bağlantılı araç E / E mimarisiyle destekleniyor ve Ford'un yeni SAE Seviye 2 sürücü destek teknolojisi BlueCruise'a sahip olacak. Diğer zarif özellikler arasında, ön yolcunun devasa ekranın yarısını devralmasına ve ilgili bilgileri sürücüye aktarmasına olanak tanıyan yeni bir "yardımcı pilot" modu yer alıyor.

Yeni Evos, Çin pazarına özgü bir Mach-E ve Escape'in yeni bir PHEV versiyonu ile birlikte satışa sunulacak. Evos, bir Ford sözcüsünün "Bronco Sport gibi" dediği 2.0 litrelik turboşarjlı I-4 ile güçlendirilecek. Evos için belirli çıktılar hakkında bir bilgi yok, ancak Bronco Sport'taki 2.0 litre 245 beygir gücü ve 275 lb-ft tork üretiyor ve Evos'un sayılarının benzer olacağını varsaymak güvenli. Şu anda gelecekte mevcut olabilecek diğer isteğe bağlı güç aktarma organları hakkında ayrıntılı bilgi yok.

BB1fPdZX.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

BB1fPscv.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

BB1fPghl.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

BB1fPscD.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Ne yazık ki, şık görünümüne, sağlam güç aktarım mekanizmasına ve SUV benzeri gövde stiline (Amerikalı alıcıların bayıldığı üç şeye) rağmen, Ford'un Evos'u Çin dışında satma planı yok - en azından şimdilik.

Kaynak: MOTORTREND

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

GM, Çin'de Satılacak Küçük, Sevimli Bir Elektrikli Arabasını Tanıttı

Wuling Hong Guang Mini EV küçük, sevimli ve süper ucuzdur ve Çin'in en çok satan elektrikli otomobili olmasına yardımcı olur. Ve yakında dönüştürülebilir bir sürüm olacak.

BB1fPjzM.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Kısmen General Motors'a ait bir şirket olan SAIC-GM-Wuling tarafından üretilen Hong Guang Mini EV, yaklaşık 4.400 $ 'a eşdeğer bir başlangıç fiyatıyla satılıyor. Şimdi Hong Guang Mini EV ailesi büyüyor. Şirket kısa süre önce hamur işlerinden ilham alan yeni bir renk yelpazesini ve küçük arabanın dönüştürülebilir bir versiyonunu açıkladı.

Hong Guang MINI EV Macaron bu ayın başlarında tanıtıldı. Beze bazlı kurabiyeleri düşündüren yeşil, sarı ve pembe olmak üzere üç pastel tonda sunulur. Macaron modellerinin maliyeti 5,775 ila 6,700 dolar arasındadır.

Bu hafta Şangay Motor Show öncesinde tanıtılan Hong Guang Mini EV Cabrio, katlanabilir bir kumaş tavana sahip. Önümüzdeki yıl üretime girecek. Şirket, dönüştürülebilir versiyon için henüz bir fiyat açıklamadı.

Uygun fiyatı düşünüldüğünde, Mini EV serisinin temel - çok basit - ulaşım sağlaması şaşırtıcı değil. "2 + 2" gövde stiline sahip olarak tanımlanır, yani arka koltuklar yalnızca ara sıra kullanım içindir.

Ön tamponundan arkaya kadar, Mini EV 115 inç uzunluğunda veya Amerika Birleşik Devletleri'nde satılan en küçük arabalardan biri olan bir Fiat 500'den iki fit daha kısadır. Mini EV, saatte 100 mil azami hız sağlayan 27 beygir gücünde bir elektrik motorundan güç alıyor ve tek bir şarjla 105 mil yol alabiliyor.

GM'ye göre, Hong Guang Mini EV Temmuz ayında satışa çıktı ve 270.000 adet satıldı.

BB1fPoZR.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

BB1fPuGp.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Kaynak: CNN

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Honda, Şangay'da bir prototip elektrikli SUV'yi tanıttı

Honda E pilli elektrikli hatchback bugün piyasadaki en havalı küçük elektrikli araçlardan biridir. Maalesef ABD'de bizim için bu, dost canlısı yerel Honda bayilerimizde asla göremeyeceğimiz bir şey değil, ancak bu, gelecekteki Honda EV'leri için geçerli olmayacak.

BB1fPSll.img?h=731&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Pazartesi günü Şangay Motor Show'da görücüye çıkan Honda SUV E: Prototip, onu ABD'ye yapma şansı çok daha yüksek olacak gibi görünüyor - tabii ki üretime geçerse.

Honda E nispeten düşük menzile sahip küçük, elektrikli bir şehir otomobili iken, E: Prototip prototipik (üzgünüm değil) bir crossover SUV gibi görünüyor. Bununla ilgili hiçbir şey bilmiyoruz, havalı görünmesi ve burada bulamadığımız Honda Connect adlı üçüncü nesil bir bağlantı özelliğini paketlemesi dışında.

Honda, 2024 yılında ABD pazarı için General Motors tarafından Tennessee'de inşa edilmesini planlayan iki pilli elektrikli SUV sunacağını daha önce doğrulamıştı.

Kaynak: ROADSHOW

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Mercedes-Benz EQS, ABD'deki ilk elektrikli SUV'si mi olacak

Mercedes-Benz, Auto Shanghai 2021'de EQB adında yeni bir elektrikli SUV ortaya çıkardı. Bu, şirketin ilk kitlesel pazar EV'si olan EQC'yi getirme planlarını iptal ettikten sonra ABD'de satacağı ilk toplu pazar elektrikli SUV. Şubat. EQS sedan bu yıl satışa çıktıktan sonra ABD'deki ikinci kitle pazarı elektrikli Mercedes-Benz olacak.

BB1fOYXt.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

EQB, EQC'den biraz daha uzun bir elektrikli SUV ve yedi kişilik alanı var. Bununla birlikte, Mercedes-Benz, EQB'nin tam şarj olduğunda 66.5kWh pil paketinden 419 kilometre veya yaklaşık 260 mil çıkmasını beklediğini söylediği için menzil departmanında göz kamaştırmayacak. Bu rakam, tipik olarak daha doğru tahminler üreten Avrupa'nın WLTP test standardına da dayanmaktadır. EPA dereceli aralık muhtemelen daha az olacaktır. Mercedes-Benz, daha uzun menzilli bir versiyonun çalışmaların sürdüğünü ancak daha fazla ayrıntı sunmadığını söylüyor.

ABD'ye gelmeden önce, EQB Çin'de (dolayısıyla Auto Shanghai'da açıklanacak) ve 2021 sonunda yerelleştirilmiş üretimle Avrupa'da piyasaya çıkacak. Nihai ABD modeli Avrupa'dan ithal edilecek. Mercedes-Benz daha önce EQA adında daha küçük bir elektrikli SUV duyurmuştu, ancak şu an için sadece Avrupa.

EQB, hem dört tekerlekten çekişli hem de önden çekişli konfigürasyonlarda sunulacak ve bazıları mütevazı miktarda fermuar için 200kW'dan fazla güç (yaklaşık 270 beygir gücü) sunacak. 100kW'a kadar bir oranda şarj edebilir, ancak bu ABD'ye girişle değişebilir. Ve elbette, direksiyon simidinin arkasında ve gösterge panelinin ortasında bulunan bir çift büyük ekran üzerinde çalışan Mercedes-Benz'in MBUX bilgi-eğlence sistemi ile donatılmıştır.

Mercedes-Benz Pazartesi günü fiyatlandırmadan bahsetmedi, ancak EQB'nin EQS'nin kullanacağı beklenen altı rakamlı fiyat etiketinden daha ucuza mal olacağını varsaymak güvenli, çünkü bu SUV'de elektrikli sedanların çok sayıda çan ve ıslık sesi bulunmuyor. . Değeri ne olursa olsun, şirketin ABD pazarına girişini iptal etmeden önce EQC'nin 70.000 doların biraz altında başlaması gerekiyordu.

Kaynak: THE VERGE

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Xpeng Motors, Yeni Elektrikli Aracı P5'in Satışını Başlattı

Yeni bir elektrikli araç (EV) çok geçmeden sokaklarda dolaşmaya başlayacak. Çin merkezli XPeng Motors (NYSE: XPEV) Pazartesi günü yaptığı açıklamada, üçüncü ve en son üretim modeli olan Xpeng P5 için ön siparişleri kabul etmeye başladığını duyurdu.

BB1fPpYV.img?h=840&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

P5, üreticisi tarafından "aile dostu sedan" olarak tanımlanıyor. G3, kompakt bir SUV ve P7 "spor sedan" dan oluşan bir ürün serisine katılıyor.

İlk kez değil, Xpeng, yeni ürününün piyasadaki "otomotiv sınıfı lidar teknolojisi" özelliğine sahip ilk EV olmasıyla övündü. Gelişmiş destekli sürüş sistemlerinde gerekli kabul edilen Lidar, "ışık algılama ve menzil" anlamına gelir ve aracı çevreleyen araziyi "görmek" için kullanılan bir uzaktan algılama teknolojisidir. Xpeng 5, 12 ultrasonik sensör, beş milimetre dalga radarı ve 13 yüksek çözünürlüklü kamera içeren bir donanım serisine katılan iki lidar ünitesine sahiptir.

Xpeng CEO'su He Xiaopeng'in aktardığına göre, "P5, sürücünün konsantrasyonunu ve çabasını manuel sürüşün zahmetinden kurtarmayı amaçlayan navigasyon destekli otonom sürüş vizyonumuzu gerçekleştiriyor" dedi.

"Her türlü hava koşulunda ve en zorlu sürüş koşullarında otonom sürüşü mümkün kılmaya çalışıyoruz," diye ekledi.

Şirket, 2021 takvim yılının dördüncü çeyreğinde P5 teslimatlarına başlamayı beklediğini söyledi. Model rezerve eden "erken kuş" müşterilerinin ücretsiz şarj ve süper şarj hizmeti alacağını söyledi.

Şimdiye kadar, Xpeng, ön sipariş alımı hakkında herhangi bir istatistik yayınlamadı.

Yatırımcılar lansman konusunda temkinli bir şekilde iyimser görünüyorlardı. Pazartesi günü, S&P 500 endeksinin% 0,5 oranında düştüğünü gören pazar için genel olarak düşüş gününde Xpeng'in hisselerini% 0,9 artırdılar.

David ve Tom Gardner'a yatırım yapan dahilere bir ipucu varsa, dinlemek için para ödeyebilir. Sonuçta, on yıldan fazla bir süredir yayınladıkları haber bülteni Motley Fool Stock Advisor, piyasayı üçe katladı. *

David ve Tom, yatırımcıların şu anda satın alabileceği en iyi on hisse senedi olduğuna inandıkları şeyi açıkladılar ... ve XPeng Inc. onlardan biri değildi! Doğru - bu 10 hissenin daha iyi alımlar olduğunu düşünüyorlar.

Kaynak: The Motley Fool

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Üreticiler, alıcılar için yeni araba tedarik etmekte zorlanıyor

Ülke yeniden açıldığında, otomobil alıcıları, bayiliklerin gerçekten stoklarının azalması gibi alışılmadık bir sorunla karşı karşıya. Bazı müşteriler haftalarca arama yaptı ve dünya çapındaki bilgisayar çipi kıtlığı nedeniyle potansiyel olarak beklenenden daha fazla ödeme yaptı.

Kaynak: NBC NEWS

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Stream Tesla Cybertruck RV eklentisi CyberLandr için toplam 50 milyon dolarlık ön sipariş aldığını söylüyor.

BB1gg5SF.img?h=840&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Steam CyberLandr'ın ön siparişlerinin yalnızca ilk 15 günde 1.000'i aştığını söylüyor.

2022'de talebin 10.000 adede ulaşmasını beklediğini de sözlerine ekledi.

Yüksek teknolojili karavan eklentisinde duş, mutfak ve yatak mevcuttur.

Tesla'nın Cybertruck için yüksek teknolojili bir RV eklentisi satan bir şirket, talebin o kadar yüksek olduğunu ve gelecekteki gelirde 50 milyon dolardan fazlasını temsil eden ön siparişleri şimdiden çektiğini söyledi.

Las Vegas merkezli analiz şirketi Stream Bu CyberLandr'ı, Cybertruck'ı çok amaçlı hale getirmek için tasarladı, böylece onu hafta sonu gezileri ve hatta acil durumlarda taşınabilir bir ev olarak kullanabilirsiniz. CyberLandr'ın normal park alanlarına sığdığı ve duş, mutfak ve yatak ile birlikte geldiği belirtildi.

BB1gfWUF.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Ayrıca bir su filtreleme sistemine, ses otomasyonuna ve internet erişimi için Starlink çanağına sahiptir.

Nisan başında başlatılan ön siparişler, ilk 20'si 40.000 $ 'a mal oldu ve kademeli olarak normal perakende fiyatı 50.000 $' a yükseldi.

Steam Müşterilerin ilk 15 günde 1.000'den fazla ön sipariş verdiğini söyledi.

Stream It's CEO'su Lance King, "CyberLandr'a olan talebi 2022'de 10.000'den fazla birim olarak tahmin ediyoruz," dedi.

Şirketin yalın üretim danışmanları Munro and Associates ile çalıştığını ve Stream It'in yüksek kaliteli bir ürün sunarken yüksek talebi karşılamasına yardımcı olacağını söyledi.

Steam Daha önce, CyberLandrs'ı Teksas'ta üreteceğini ve Tesla'nın Cybertrucks'larını da yapmayı planladığını söylemişti. Şirkete göre Tesla, 2021'in sonlarına doğru yapılması planlanan CyberTruck ön siparişlerini göndermeye başladığında teslimata hazır olacaklarını da sözlerine ekledi.

Kaynak: Business Insider

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Bu Porsche 677 Konsept, gelecekten bir 911'e benziyor

BB14kdaF.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

İkonik bir spor otomobilde çılgın bir değişiklik.

Porsche 911 gelişirken bile, şirketin 1963'te çizdiği görünümden çok da uzaklaşmıyor. Ne kadar şişman ya da ne kadar modern olursa olsun, 911'in şekli hala hemen tanınabilir. Peki ya Porsche 911'i dramatik yeni bir yöne götürdüyse (öyle olacak değil)? Çarpıcı Ferrari F42 konseptinden sorumlu aynı sanatçı olan grafik tasarımcı Pawel Breshke, ikonik 911'e ultra fütüristik yaklaşımını sunuyor.

MSN Autos üzerinde Porsche'yi araştırın

Breshke, en son kreasyonunu Porsche Cyber 677 olarak adlandırıyor. İsmen bir 911 olmayabilir, ancak bu konseptin silueti, kendine özgü yeni ipuçları olsa da, ikonik orijinalin hayranlarına tanıdık gelmelidir. Cyber 677, şık iki çubuklu bir aydınlatma armatürü (yeni Genesis G80'de bulacağınıza benzer) ve hem karbon fiber hem de bronz vurgularla öne çıkan benzersiz bir ön kısma sahip. Bunun altında, her iki tarafta iki büyük havalandırma deliği var.

BB14k7Kn.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Cyber 677'de harika bir ayakkabı seti var. Bronz ve siyah beş kollu jantlar, benzersiz alt etek detayları ve aynalar yerine ince kameralar gibi, herhangi bir Porsche'de gördüğümüz hiçbir şeye benzemiyor. 677'nin arka ucu, 911'in ışık çubuğunu ödünç alan diğer unsurlardan daha fazla "üretim" gibi görünüyor, ancak konsepte seçkin bir görünüm kazandıran mavi renkli egzoz uçları gibi özel ayrıntılar da var.

BB14k7Ie.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Tasarımcı Pawel Breshke bize e-posta yoluyla "Birkaç ay önce yeni bir Porsche konsepti tasarlama fikrim vardı, ancak bunun 911'in başka bir kopyası olmasını istemedim" dedi. "Yeni bir şey yaratmak istedim ve aklıma bir siber fikir geldi. Bu fikir beni markanın mevcut bazı önemli özelliklerini kırmaya zorladı, ancak tüm dünya tarafından çok tanınan genel silueti korumak istedim."

BB14k7KH.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Konseptin içinde daha da dramatik. Merkez ekran yok, sadece orta ekranın olması gereken yerde bir avuç anahtar var. Direksiyon simidi dikdörtgen şeklindedir ve ön ve ortada mavi bir "Porsche" logosunun yanı sıra hız göstergesi olarak işlev gören arkasında büyük bir kavisli ekrana sahiptir. Özellikle sürücü ayak boşluğunda bol miktarda deri, aynı zamanda alüminyum armatürler ve benzersiz aydınlatma detayları var.

Porsche'nin şu anda Cyber 677 konseptine sunduğu en yakın şey, markanın ilk tamamen elektrikli aracı olan Taycan. Ve önümüzdeki 911'in yakın zamanda bu dramatik bir tasarım yaklaşımını benimsemesini beklemiyoruz, ancak Breshke'nin belki de gelecek yüzyılda ikonik spor otomobile dönüşebilecek şeyi üstlenmesini takdir ediyoruz.

Kaynak: Motor1

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...
  • Admin

Yeni Elektrikli Hummer, Dört Miata Kadar Ağır Olacak

Tamam, yeni Hummer'ın çok büyük olacağını biliyorduk. Hummer adına yaşaması gerekiyordu. Ancak bu kadar büyük olmasını beklemiyorduk: Yeni bir rapor, en yüksek özellikli GMC Hummer EV'nin boş ağırlığını 9046 lbs olarak gösteriyor.

BB1gSd7c.img?h=561&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Meraklı site GM Trucks tarafından bildirilen ve Autoblog tarafından dikkatimize sunulan sayı budur ve Road & Track bunu bir GMC sözcüsü ile doğruladı. Spesifik olmak gerekirse, bu göz kamaştırıcı sayı yalnızca solungaçlara yüklenmiş Launch Edition için geçerli gibi görünüyor. Mantıklı, bir nevi: Launch Edition, yeni Hummer'ın devasa kamyonet versiyonuna dayanıyor (bir SUV gövde stili de mevcut olacak) ve 1000 hp üreten üç elektrikli motorla mevcut en güçlü aktarma organı seçeneğini taşıyor. ve 200 kWh pil. Çünkü, GMC'nin Launch Edition'ın yapacağını söylediği gibi, 9000 lb-plus 3 saniyede 0-60 yapmak için 9000 lb-plus bir teçhizat elde etmek çok fazla elektron gerektirir.

Merak edenler için, yeni Hummer pikap aslında orijinal Hummer H1'den çok daha büyük, ilk sivil özellikli Hummer ve otomobil meraklıları ve çevrecilerden neredeyse evrensel olarak küçümseyen biri. Autoblog'un belirttiği gibi, 2006 Hummer H1 Alpha 8113 lbs ağırlığında ve 185 inç uzunluğundaydı. Yeni EV Hummer alıcı, eski donanımdan 31,8 inç daha uzun (yaklaşan Hummer EV SUV, alıcıdan 20 inç daha kısa olacak ve "yalnızca" 830 hp üretecek).

Olayları bir perspektife oturtmak için, yepyeni bir Mazda MX-5 Miata Kulübü, Car and Driver'daki meslektaşlarımız tarafından ölçülen 2345 lbs ağırlığındadır. Yeni bir GMC Hummer EV alıcıya 334 lbs malzeme koyarsanız (örneğin, iki yetişkin artı birkaç cep telefonu ve içecek), üst üste dizilmiş dört Miata kadar ağırlığa sahip bir araca sahip olacaksınız. . Bunu daha da ileriye götürmek için, geçen yıl monte edilen Road & Track gibi bir Caterham 7 kit arabası 1202 lbs ağırlığındadır. Yeni bir EV Hummer, bir yığın halinde 7,53 Caterham ağırlığında. Lanet olsun.

Burada başka bir sorun daha var: 4.5 tonluk yeni Hummer'ın, New York City'deki yoğun trafiğe maruz Brooklyn Köprüsü de dahil olmak üzere ABD'de bir dizi köprüyü geçmesi yasal olarak yasaklanacak. Sanırım Hummer seyahatlerinizi önceden planlamanız gerekecek, sadece şarj endişeleri yüzünden değil.

Kaynak: RoadAndTruck

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Volocopter, Banliyöleri ve Şehirleri Bağlamak için Yeni 4 Koltuklu Uçan Taksiyi Tanıttı

EVTOL, 155 mil / saate kadar hızlara ulaşabilir.

VoloConnect_3.jpg?w=1000

Volocopter, en son uçan taksisiyle daha büyüğünün gerçekten daha iyi olacağını umuyor. Alman girişim şirketi, üçüncü elektrikli dikey kalkış ve iniş (eVTOL) uçağını henüz tanıttı ve öncekilerden daha fazla alan ve menzil sunuyor.

Banliyöleri şehirlere bağlamak için tasarlanan yeni VoloConnect, 112 mil / saat seyir hızında veya 155 mil / saat azami hızda 100 mil mesafe kat edebilir. Dört koltuklu, şehir sınırları dışından emisyonsuz uçuşlarda yolcuları güvenli bir şekilde metropol alanlara taşımayı hedefliyor.

Uçak, iki itici fan ile birlikte altı kaldırma elektrik motoru ve rotor tarafından kolaylaştırılan bir kaldır ve it uçurma stiliyle karakterize edilir. Volocopter, kompakt tasarımın doğal olarak kararlı ve ileri uçuş sırasında oldukça verimli olduğunu söylüyor. Aynı zamanda düşük durma hızı ve kolay kullanım vaat ediyor.

VoloConnect_2.jpg

VoloConnect'e ek olarak, şirketin mevcut programında VoloCity ve VoloDrone yer alıyor. Takma adından da anlaşılacağı gibi VoloCity, 22 millik kısa şehir gezileri için tasarlanmış iki koltuklu bir eVTOL'dur. İlk insanlı testini 2011 yılında tamamladı ve o zamandan beri 1.000'den fazla uçuş gerçekleştirdi. Bu arada VoloDrone, kargo taşımak için özel olarak üretildi.

CEO Florian Reuter yaptığı açıklamada, "VoloConnect, dünya çapındaki şehirler için uygun fiyatlı, verimli ve sürdürülebilir uçuş mobilite çözümleri sunma misyonumuzun bir sonraki boyutunu somutlaştırıyor" dedi. "VoloConnect’in daha uzun görevleri ve daha yüksek yükleri destekleme kapasitesi, mevcut VoloCity ve VoloDrone ürünümüzden alınan müşteri içgörülerinden yararlanarak, başka bir güçlü büyüyen pazar talebine hizmet ediyor"

VoloConnect_1.jpg

VoloConnect'in 60 millik menzili, Archer Aviation'ın 2024 yılına kadar Los Angeles'ta faaliyete geçmesi gereken yakın zamanda lanse edilen eVTOL'u ile aynı seviyededir. Yaklaşık 391 milyon dolar fon toplayan Volocopter, 2026 yılına kadar tasarımı için sertifika almayı hedefliyor. , şirket 2023 yılına kadar Singapur'da ticari faaliyetlere başlamayı planlıyor ve VoloCity ile 15 dakikalık turist uçuşları için şimdiden 1.000 rezervasyon aldı. Volocopter ayrıca ABD'deki uçağını kullanmak için yasal onay istiyor.

Gözlerinizi gökten ayırmayın millet.

Kaynak: Robb Report

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.