İçeriğe atla


Fotoğraf

İSLAMDA KADIN EVDEN ÇIKAMAZ, ÖRTÜNMESİNE GEREK YOKTUR TESETTÜR SİYASİDİR

PERDE ARKASI KADINI

Bu başlığa 7 cevap verilmiş

#1 abdullahabdal

abdullahabdal

    Yeni Üye

  • Φ Üyeler
  • Pip
  • 94 İleti

Gönderi Tarihi: 25 Nisan 2013 - 01:09

Tesettür siyasi bir harekettir. Örtünmenin İslam diniyle hiç bir ilgisi yoktur. Kurandan kanıtlar ve örnekler verdiğim  bu yazıyı okuduğunuzda gerçeğin böyle olduğunu kolayca görebileceksiniz.

 

İslam ve Kuran günümüz dünyasına uygun değildir. Kurana uymak zorunluluğu sizi Dünyanın dışına iter.

İslamda örtünme zorunluluğu yoktur. Olamazda! Çünkü kadının örtünmesine gerek yoktur. Kuranda kadının sokağa çıkmaması gerektiğini, evinde oturmak zorunda olduğunu yazan ayet vardır. Müslüman kadının sokağa çıkması yasak ve Kuranda müslüman erkeğin karısını sokağa çıkarması yasak, kadın örtünse ne olur örtünmese ne olur. Müslüman kadın belki evinde yakın akrabalara karşı örtünebilir. Kadının evinde bile örtünmesi gerekmez. Çünkü kendini göstermeden perde arkasından konuşup görüşmesi ayeti vardır.

 

Örnek verecek olursak; halanız ve teyzenizden birinin kızlarının evine gittiniz. Sizinle teke tek görüşmesi İslam kuralları açısından mümkün değildir. Başka bir kadın yada erkeğin evde olması durumunda ise, ancak onunla aranızda bir perde ve engel varken konuşabilirsiniz. Kurandaki ayetler buna izin vermektedir. Müslümanım dediğiniz anda buna uymak zorundasınız.  

 

Aslında radikal İslamcıların söyledikleri doğrudur. Talibanın Hizbullahın söylediği gibi İslamda evinden çıkamayan kadınlar erkeklerin bulunduğu ortamda çalışamaz. Erkeklerle beraber okula gidemez. Sinema ve tiyatroya gidemez. Erkeklerin bulundukları ortamlarda olmaları yasaktır. Kadının şahit olmasinin koşulu,  erkek şahit bulunmadığı ortamlarda bir olayın olmasıdır. Çünkü mahkeme ortamında erkekler vardır. İslamda erkeklerin anne, hala,teyze, kızkardeşler dışında akrabalarla dahi aynı ortamda olması yasaktır.  

 

Kuranda ki Azhab -33 ayetine göre Kadınların evden çıkartılmaları yasaklanır. Azhab-53 ayetinde ise perde arkasından konuşmaları gerektiğine işaret edilir. Kuranın bu uygulaması kadını sosyal yaşamın dışında tuttuğu gibi, yaşamdan da koparır. Bu kadar ağır uygulama tepki çekeceği ve uygulanmayacağı için, İslamcılar evden çıkma yasağını  peygamberin eşleri ve cariyeleri içindir diye yumuşatmaya çalışırlar. Oysa ki, Bir ülkede Kıraliçe artık sokağa çıkamaz diye bir kanun yapılmış olursa, O ülkede yaşayan diğer kadınlar sokağa çıkabilirler mi? Kıraliçeye konulan her yasak hemcinslerine zaten konulmuş demektir. Peygamber eşleri çıkamıyorsa kadınlar hiç çıkamazlar.Yazının ilerleyen cümlelerinde Peygamber eşlerine konulan kuralların diğer kadınlar içinde zorunlu olduğunu örnek ayetlerle açıklayacağım.

 

Nisa-23 ayetinde erkeğe nikah düşmeyen kadınlar sayılmıştır. Müslüman erkeklerin bu nikah düşmeyen kişiler dışında kadınlarla  aynı ortamda bulunabilmeleri ancak evlenmeleriyle mümkündür. Anneniz, halalarınız, teyzeleriniz, Kız kardeşleriniz kardeşlerinizin çocukları ve gelininiz dışındaki kadınların sizinle aynı ortamda bulunması yasaktır. Kuran eyetlerine göre; Kardeşlerinizin eşleri, Amcanızın eşleri ve kızları, dayınızın eşleri ve kızları, halalarınızın ve teyzelerinizin kızları bile sizinle aynı ortamda bulunamaz.

 

NİSA-23-Size şunlarla evlenmek haram kılındı: Analarınız, kızlarınız, kız kardeşleriniz, halalarınız, teyzeleriniz, erkek kardeş kızları, kız kardeş kızları, sizi emziren süt anneleriniz, süt kız kardeşleriniz, karılarınızın anneleri, kendileriyle zifafa girdiğiniz karılarınızdan olup evlerinizde bulunan üvey kızlarınız,-ANNELERİ ile ZİFAFA girmemişseniz ONLARla evlenmenizde size bir günah yoktur- öz oğullarınızın karıları, iki kız kardeşi bir araya getirmeniz. Ancak geçenler başka. Şüphesiz Allah çok bağışlayıcıdır, çok merhamet edicidir.
 

Nur 31 de ise kadınların kimlere kendilerini göstermeyecekleri sayılmıştır. Babaları, oğulları ve kardeşleri dışında herkesten kendilerini sakınmaları gerekmektedir. Amca ve dayı bile bir kadın için sakıncalı görülür.

 

NUR-31.Mü’min kadınlara da söyle, gözlerini haramdan sakınsınlar, ırzlarını korusunlar. görünen kısımlar müstesna, zînetlerini göstermesinler. Başörtülerini ta yakalarının üzerine kadar salsınlar. Zinetlerini, kocalarından, yahut babalarından, yahut kocalarının babalarından, yahut oğullarından, yahut üvey oğullarından, yahut erkek kardeşlerinden, yahut erkek kardeşlerinin oğullarından, yahut kız kardeşlerinin oğullarından, yahut müslüman kadınlardan, yahut sahip oldukları kölelerden, yahut erkekliği kalmamış hizmetçilerden, yahut da henüz kadınların mahrem yerlerine vakıf olmayan erkek çocuklardan başkalarına göstermesinler. Gizledikleri zinetler bilinsin diye ayaklarını yere vurmasınlar. Ey mü’minler, hep birlikte tövbe ediniz ki kurtuluşa eresiniz!

 

Akraba erkekleri için bile sakıncalı sayılan kadının ev dışında yaşam olanağı kısıtlıdır. İslam, kadına evinin içinde yaşamayı mecburi hale getirir.  İslamda kadın sokağa çıkamaz. Kadının Sokağa çıkamamasının nedeni olarak  İslam ve Kuranı gösterebiliriz. İslamda nikahsız olarak seksin yaşandığı her türlü olay hatta tecavüz bile zina sayılır. Tecavüzün kanıtlanabilmesi için dört şahit gerekir. Dört şahit bulmanın olanaksız olması nedeniyle şikayetçi olunamaz. Bir kadının dört kişinin gözü önünde tecavüze uğradığını düşünelim. Bu durumda şahit bulunsa bile kadın recm edilecektir. Şeriatta recm edilme nedeniyle kadınlar tecavüz cülerini  şikayet edememektedirler. Evlilik dışı ilişkinin kanıtlanması için bu tecavüz bile olsa dört şahit gerektirmesi şeriatta kadını eve kapatır. Çünkü İslamda her türlü kadın erkek ilişkileriyle ilgili anlaşmazlıklar da kadın ölür erkeğe hiç bir şey olmaz.

 

İslamda Muhammedin yaptığını yapmak “sünnet” sayıldığı için, Muhammedin yaşadığı gibi yaşamak onu örnek almak zorunluluğu vardır. Müslümanlar onun giyindiği gibi giyinmeye, onun gibi sakal bırakmaya, onun gibi tuvalet yapmaya çabalarlar. Kuranda onun yaptığını yapmak ayetlerle anlatılır bu ayetleri yazının ilerleyen yerlerinde okuyabileceksiniz. Ayetlerde  müslümanlara Muhammedi örnek alması öğütlenmiştir.

 

Ayetlerin dışında bir Kuranda olmayanı tamamlayıcı hadisi şerif ler vardır. Konuyla ilgili bazı hadisler şunlar.

"Peygamber hiç bir vakit ayak üstünde işemedi" (Hanbel 4/196; 6/136,192,213).
"Peygamberin ayak üstünde işediğini gördüm" (Buhari 4/60,62; Hanbel 4/246; 5/382,394).

“Bıyıkları kısaltın, sakalları uzatın;”(Buhârî, Libas, 63-64; Müslim, Tahâret, 52; Ebu Dâvûd (4199)

“Hz. Âişe (anlatıyor: “Rasulullah buyurdular ki: ‘On şey fıtrattandır: Bıyığın kesilmesi, sakalın uzatılması, misvak, istinşak (burna su çekmek), mazmaza (ağza su çekmek), tırnakları kesmek, parmak mafsallarını yıkama, koltuk altını yolmak, etek traşı olmak, intikâsu'lmâ yani istinca yapmak.’ ”(Müslim, 56 (261); Ebû Dâvûd, Tahâret 29, (53); Tirmizî, Edeb 14

 

Muhammedin yaptıklarını örnek almak zorunluluğunu aşağıda azhab-37 ayetinde net olarak görmekteyiz. Bu ayette Muhammedin kendi geliniyle evlenmesinin nedeni olarak, ilerde bir baba evlatlıklarının karısıyla evlenmek ister ise, Muhammedi örnek alsınlar ve sıkıntı yaşamasınlar diye yazar. Kuran Müslümanların Muhammed gibi davranmaları halinde sıkıntıları kalmayacağını yazar. Müminlere örnek olduğunu yazar.

 

AZHAB SURESİ-37.Zeyd, eşinden yana senin isteğini yerine getirip eşini boşayınca, onu seninle evlendirdik ki,

Evlatlıklar eşlerinden yana babalıklarının  isteklerini yerine getirip onları boşadıklarında, Müminlere evlatlıklarının eşleriyle evlenmeleri konusunda bir zorluk olmasın.Allah’ın emri mutlaka yerine getirilmiştir.

 

Bu konuyla ilgili olarak Burhan dergisi 2013 yılı 89.sayısında Dr.Emin Işık şöyle açıklama yapmaktadır.

“Bütün dinler peygamberler vasıtasıyla uygulanmıştır. Peygamberin vazifesi sadece tebliğ etmek değildir. Peygamber sadece dini bildirmekle kalmaz o dinin nasıl uygulanacağını da öğretir.Din, Allah’ın emrettiği şeyi Peygamberin gösterdiği gibi yapmaktır. Mesela Allah namazı emretmiştir; nasıl kılınacağını ise Peygamber Efendimiz göstermiştir. Onun gösterdiği şekilde kılınırsa ancak Allah o ibadeti kabul eder. Bir kimse; “Allah namazı emretmiş ama ben onu bildiğim gibi yaparım, kendi kafama uydururum” derse o namaz kabul olmaz. Kur’an’da; “egıymussalate” buyurulur, o kadar…  Niye namaza secdeden başlamıyoruz da kıyamdan başlıyoruz? Neden Fatiha’yı kıyamda okuyoruz da oturunca okumuyoruz? Bunların hepsini yerli yerince Peygamber Efendimiz öyle gösterdiği için öyle yapıyoruz. Bakın şunu unutmayın: Din, Peygamberin yaptığını yapmaktır. Çünkü onun yaptığı, Allah tarafından tasdik edilmiştir. Bu konuda ayet-i kerimede mealen şöyle buyrulmaktadır: “Peygamber size neyi verirse onu alın, Peygamber sizi neyden sakındırırsa da ondan uzak durun.” (Haşr Suresi, 7)”

 

HAŞR-7.Allah’ın, diğer memleketlerin ahalisinden savaşılmaksızın peygamberine kazandırdığı mallar; Allah’a, peygambere, onun yakınlarına, yetimlere, yoksullara ve yolda kalmışlara aittir. O mallar, içinizden yalnız zenginler arasında dolaşan bir servet hâline gelmesin diyedir. Peygamber size ne verdiyse onu alın, neyi de size yasak ettiyse ondan vazgeçin. Allah’a karşı gelmekten sakının. Allah’ın azabı çetindir.

 

Kuran Muhammedin yaşamının örnek alınması gerektiği konusunda kesin ayetler vermektedir. İslamda dört kadınla evlenileceğini söyleyen kişiler, Muhammedin dörtten çok fazla karısı olduğunu unutmuş gözükürler.

 

AZHAB SURESİ-21.Andolsun, Allah’ın Resûlünde sizin için; Allah’a ve ahiret gününe kavuşmayı uman, Allah’ı çok zikreden kimseler için güzel bir örnek vardır.

 

Kuran'ın oldukça büyük bir bölümünü oluşturan geçmiş kavimlerin ve peygamberlerin hayatlarının bizlere  anlatılmasının amacı sizce ne olabilir? Olaylardan ve onların yaptıklarından örnek alınması içindir. Kuranda anlatılan  kavimlerin büyük bölümü, kendilerine gönderilen peygamberleri yalanlamış, onlara düşmanlık göstermiş kavimlerdir. Bu taşkınlıklarından dolayı Allah'ın azabıyla yeryüzünden silindiği yazılıdır. Allah Kuran'da, bu helak olaylarının sonraki insanlara da birer ibret olması gerektiğini bildirir. Örneğin Allah'a isyan eden bir grup Yahudi'ye verilen bir ceza anlatıldıktan sonra,"Bunu, hem çağdaşlarına, hem sonra gelecek olanlara 'ibret verici bir ceza', iman sahipleri için de bir öğüt kıldık" denmektedir.

 

BAKARA-66.Biz bunu, hem onu görenlere, hem de sonra geleceklere bir ibret ve Allah’a karşı gelmekten sakınanlara da bir öğüt kıldık.

 

Yazımın başında Muhammedin ve eşlerinin davranışlarının Müslümanları neden bağlayıcı olduğunun  açıklamasını yapmak zorunda kaldım. Kadının eve hapsolması günümüz dünyasında kabul edilebilecek bir şey değildir. İslamın yok olması anlamına gelir. Bu nedenle inkar etmeye çalışmaları dışında çıkar yolları yoktur. Evden çıkmama sadece peygamber eşlerine aittir gibi savunma işlemine kalkışanlar olabilecektir. Yukarda açıklamalar sonucunda kadınlarını sokağa çıkarmama emrinin sadece muhammedin eşlerini ve cariyelerini kapsamadığını, Müslümanları kapsadığını anlatmış oldum.

 

Kadınlar konusunda bu kadar önemli bir zorunluluğun İslam alemince bilinmediğini düşünebilirmiyiz? Tabi ki hayır. Bu ayetleri ve peygambere uyma zorunluluğunu bilen islamcılar, kadınlar konusunda bu açıklamayı neden yapmamışlardır? Bunun nedeninin günümüz kadınına Kuranın emride olsa böyle ilkel bir uygulamayı kabul ettiremiyecek olmalarıdır. Bu cemaat yada tarikat liderleri Kurana ve islama uymak yerine İslam ve kuranı kendilerine uydurmaya çalışmışlardır. Peygamber eşlerine yaptırılan Kuran emri neden kadınlara farz olmasın? Kuranda “Ey Muhammed üç gün oruç tut” diye bir ayet olsaydı Müslümanlar bu üç gün orucu tutmayacaklarmıydı ? “Ey peygamber hanımları Cuma namazı kılın” diye emir olsaydı. Tüm kadınlar Cuma namazlarına gitmek zorunda kalmayacaklarmıydı?

 

AZHAB-33. Ey peygamber hanımları evlerinizde oturun ve ilk câhiliyet devrinde olduğu gibi sokaklara çıkmayın ve dua edin ve zekât verin ve itâat edin Allah'a ve Peygamberine. Ancak ve ancak Allah, ey Ehl-i Beyt, sizden her çeşit pisliği, suçu gidermek ve sizi tam bir temizlikle tertemiz bir hale getirmek diler.

 

Kadınlar konusunda Kuranın uygulaması kadınların evlerini karargah yapmasıdır. Bu uygulama ile kadınların evlerinden çıkmaması istenmektedir. Bir kadın ben müslümanım diyor ise, evinden çıkmamak zorundadır. Bir erkekte Müslümanım dediğinde karısının evden çıkmasına izin vermeyecektir. Erkek izin verirse, kadında evden çıkarsa ortada Müslümanlık kalmayacaktır. Müslüman kadınlar evde başka erkekler olduğunda ortada görülmeyecek perde arkasında olacak ve kendisini göstermeyecektir.

 

Günümüzde kadınlar evden çıktıkları gibi, ayrıca çalışan kadınlar da vardır. Tesettür kıyafeti giymekle Müslümanlığının devam ettiğini düşünen kadınlar vardır. Karısı tesettür giydiğinde Müslümanlığının devam ettiğini zanneden erkekler vardır. Tesettürü yapan kendini örttüğünü düşünen  müslümanım deyip çalışıyor. Gezmeye eğlenmeye gidiyor. Bu nasıl bir Müslümanlıktır. Ben müslümanım diye söyleyenlerin  evinde oturma zorunluluğun var. Kuran ayetlerine uymayanların Müslümanım diye söylemesi ikiyüzlülük olur.  

 

AZHAB-53.Ey iman edenler! Peygamberin hanımlarından bir şey istediğiniz zaman perde arkasından isteyin.

Böyle davranmanız hem sizin kalpleriniz, hem de onların kalpleri için daha temizdir. Allah’ın Resûlüne

rahatsızlık vermeniz ve kendisinden sonra hanımlarını nikâhlamanız ebediyyen söz konusu olamaz. Çünkü

bu, Allah katında büyük bir günahtır.

 

İman eden Müslüman erkeklere yapılan ikaz çok önemli. Dikkat ederseniz bu ikaz peygamber eşlerine değil, ziyarete gelen erkeklere yapılıyor. Peygamber eşlerinden bir şey istediğinizde perde arkasından isteyin diyor. İşte üzerinde durmamız gereken cümle budur. Burada geçen perde arkası sözünden ne anlamalıyız. Eğer peygamber eşlerinin yüzlerinin kapalı olması gerektiği  anlatılmak istense, bu emrin gelen misafirlere değil de, direk peygamber eşlerine söylenmesi gerekirdi. “Ey peygamber eşleri gelen misafirlere yüzlerinizi göstermeyin” şeklinde olması gerekirdi. Eve gelen misafirlere seslenilerek, peygamber eşlerinden bir şey istediğinizde, onlardan perde arkasından isteyin diye yazıyor. Eve gelen namahrem erkeklerle perde arkasından konuşulması gerektiği açık ve net ortadadır. Kadının üstünü örtün kapatın emri değildir. Bu ayette geçen perde arkasından isteyin sözlerinden yola çıkarak, ne yazık ki kadınların  baş ve yüzlerini göstermemesi, peçe takması gerektiği öne sürülmüştür. Hâlbuki anlatılmak istenen sadece ev içindedir.

 

Yukarıdaki ayetler kadınların sokağa çıkmayıp evde oturmaları gerektiğini, erkeklerle ancak perde arkasından görüşebileceklerini kendilerini göstermemeleri gerektiğini, her konuda Muhammedi örnek alarak onun yaptığını yapmalarını anlatmaktadırlar. Muhammedin ne yapıyorsa sende yap anlamındadır.

 

Sonuç olarak kadınların tesettür ve örtünme diye bir zorunluluklarının olmadığı görülmektedir. Çünkü evden çıkmalarının ve kendilerini göstermelerinin yasak olduğu bilinirken tesettüre ihtiyaç kalmamaktadır.

 

 

Kaynaklar;

Kuranmeali,org.Diyanet işleri bşk. Kuran meali.

Burhan dergisi. Şubat-2013 sayı;89

 

 



#2 dennise

dennise

    Kıdemli Üye

  • Yasaklanmış
  • PipPipPipPip
  • 2.486 İleti

Gönderi Tarihi: 25 Nisan 2013 - 08:01

 

NİSA-23-Size şunlarla evlenmek haram kılındı: Analarınız, kızlarınız, kız kardeşleriniz, halalarınız, teyzeleriniz, erkek kardeş kızları, kız kardeş kızları, sizi emziren süt anneleriniz, süt kız kardeşleriniz, karılarınızın anneleri, kendileriyle zifafa girdiğiniz karılarınızdan olup evlerinizde bulunan üvey kızlarınız,-ANNELERİ ile ZİFAFA girmemişseniz ONLARla evlenmenizde size bir günah yoktur- öz oğullarınızın karıları, iki kız kardeşi bir araya getirmeniz. Ancak geçenler başka. Şüphesiz Allah çok bağışlayıcıdır, çok merhamet edicidir.

 

 

harika ayet ; Allah ensesti yasakliyor !

 

dunyada cok yaygindir ensest iliski ...

 

 

 

AZHAB-53.Ey iman edenler! Peygamberin hanımlarından bir şey istediğiniz zaman perde arkasından isteyin.

Böyle davranmanız hem sizin kalpleriniz, hem de onların kalpleri için daha temizdir. Allah’ın Resûlüne

rahatsızlık vermeniz ve kendisinden sonra hanımlarını nikâhlamanız ebediyyen söz konusu olamaz. Çünkü

bu, Allah katında büyük bir günahtır.

 

 

bu da harika bir ayet : ))

 

Peygamberin SAV eslerine ozel olarak inmistir : ) Peygamber ile evlenen kisi bunu biliyor ... buna ragmen onunlar evleniyor :)

 

musluman eve kapanmaz ;

 

 

kadinlar diledikleri gibi cikip gezerler ; anlattigin ayet kadinin eve kapanmasini anlatmiyor ;

 

 

tedbir niteligi tasidigini goruyoruz ..

 

 

 

 

Perde arkasindan isteyin diyor !

 

yani kapi arkasindan .. iceriye girmeye curret etmeyin diyor !

 

perde arkasindan yani kapi, pencere arkasindan ... haneye girmeyin demek oluyor bu :D

 

 

 

siz de kadini eve tikmak olarak algiliyorsunuz :D

 

E ANlaticezz



#3 dennise

dennise

    Kıdemli Üye

  • Yasaklanmış
  • PipPipPipPip
  • 2.486 İleti

Gönderi Tarihi: 25 Nisan 2013 - 08:08

gunumuzde de oyle ben yakin arkadaslarimin kiz arkadaslarinin evine gidebiliyorum nezaketi ile

 

ama aktivite arkadaslarimin ya da herangi bir tanidigimin evine gidersem tabi ki kiz arkadasi evde yalniz ise

 

iceriye girmem ; boylesi daha uygundur ;

 

perde arkasindan yani kapi arkasindan isterim ;

 

borcum mu var ; kapi arkasindan birakirim ; alicagim mi var kapi arkasindan alirim ... kapinin esiginden iceri girmeyin diyor ayette.

 

 

ayette de onu vurguluyor ; sohbete gitmiyorlar ki adamlar ; is gormeye gidiyorlar ; e tabiki haneye girmeleri ahlaka uygun degildir ! ev sahibesi ne kadar da misafirperver olsa bunun yakisiksiz kalicagi asikardir !

 

kapiyi acarken bile dikkat edilir buna taninmayan adama kapi sonuna kadar degil ; yariya kadar acilir .. is gorebilecek imkani saglayacak kadar ..

 

islami elestiriyonuz ama kendiniz de ayni ayetin hukmu geregi tanimadiginiz bir adamin karisi kapiyi acarsa, adam evde yoksa kapi esiginden isinizi gorursunuz; yani perde arkasindan !

 

 

sizin de kariniz evde yalniz olsa ve yabanci adamlar ugrasa sizin kariniz da ev hali ile kapiyi sanuna kadar acmadan is gorecek kadar acar .. bu sadece bir tedbirdir ... derseniz ki biz moderniz e flort te modern : )) evli olmanin da onemi olmuyor flort icin ... flortun yolu da acik ..



#4 abdullahabdal

abdullahabdal

    Yeni Üye

  • Φ Üyeler
  • Pip
  • 94 İleti

Gönderi Tarihi: 25 Nisan 2013 - 23:30

Allah kendisine kötü mü diyor..Kendi kendini yalanlayan islam...

 

Adem ve havvanın iki çocuğunun sex yapmasıyla çoğaldınız diyen islam..

Bir yandan ensest ilişkiyle gurur duyarken diğer yandan ensestimi yasaklıyor..

 

İnsanın halasının kızını ensest saymıyormusunuz..

Doktorlar ve zeki insanlar sakat doğum olur diyor..islam ve kuran neden bunu bilmez..?



#5 dennise

dennise

    Kıdemli Üye

  • Yasaklanmış
  • PipPipPipPip
  • 2.486 İleti

Gönderi Tarihi: 26 Nisan 2013 - 19:31

 

Allah kendisine kötü mü diyor..Kendi kendini yalanlayan islam...

 

duz mantikla bakmak genelde dini elestirenlerin mantigi oluyor

 

 

 

 

 

Adem ve havvanın iki çocuğunun sex yapmasıyla çoğaldınız diyen islam..

Bir yandan ensest ilişkiyle gurur duyarken diğer yandan ensestimi yasaklıyor..

 

helal ve haramlar donemden doneme degismistir .. o zaman haram degildi ; simdi ise haram kilinmis ..

 

biz haram kilindigi bir donemdeyiz artik ..

 

 

İnsanın halasının kızını ensest saymıyormusunuz..

Doktorlar ve zeki insanlar sakat doğum olur diyor..islam ve kuran neden bunu bilmez..?

 

akraba evliliklerinin bazi kombinasyonlari acikca yasaklanmistir ... Kuranda bu cok acik ...

 

ama bazi kisilerde akrabalik bagi yine de bulunabilir .. bunun hesabini ince secereyle yapmak lazim ..

 

halasinin kizi diyorsun ; hangi halasinin ; hangi secereden halasinin ?



#6 dennise

dennise

    Kıdemli Üye

  • Yasaklanmış
  • PipPipPipPip
  • 2.486 İleti

Gönderi Tarihi: 26 Nisan 2013 - 19:41

 

Peygamberin hanımlarından bir şey istediğiniz zaman perde arkasından isteyin.

Böyle davranmanız hem sizin kalpleriniz, hem de onların kalpleri için daha temizdir.

 

ayette perde arkasindan istemek demek ;

 

ayni zamanda oraya perdeyle gidin demek te oluyor : )))

 

dikkatli dusunulurse birseyi perde arkasindan istemek isteyen kiside olmasi gereken bir vasif olmus oluyor bu ayette yani Peygamber esleri serbest birakilmis ...

 

 

diger bir deyisle ; perdeniz yoksa gozlerinize ve bakislariniza ve niyetinize perde cekin diyor .. ayet erkeklere emrediyor cunku - Peygamber hanimlari zaten ust duzey iffetlidirler ...

 

bir hadsiz goz temasi insanin icine karisik-huzursuz duygular dusurebilir ; bundan sakinan sahipli bakislar ise iffete daha uygundur .. karsilikli saygi ve kardeslige de daha uygundur ...



#7 Misafir_aykdry_*

Misafir_aykdry_*
  • Misafirler

Gönderi Tarihi: 27 Haziran 2014 - 10:44

Örtünün siyasi olduğunu söylemek hangi akla hizmet söylenilmiş bilemedim kadın erkekten kendini sakınacak saklayacak dinimizde örtünmek vücut hatların görünmeyecek şekilde tenin gözükmeyecek şekilde ve tek bir saç telini eş kardeş baba dışında hiç bir erkek göremeyecek şekilde giyinmektir....



#8 EŞŞEK

EŞŞEK

    Yeni Üye

  • Φ Üyeler-
  • Pip
  • 27 İleti

Gönderi Tarihi: 18 Ağustos 2014 - 21:41

Abdullahabdal burada da doğru söylemiş, hakikaten ayetler gösteriyorki kadınlar kesinlikle evde tıkılı kalmalı, karısını evden dışarı çıkaran müslüman erkek günah işler, kadın da aynı şekilde dışarıya çıkması düşünülemez bile...

 

Kuran bu şekilde yazdığına göre; yok efendim bur da şu denmeye çalışmış, aslında bunu anlatmaya çalışıyor demek Kuran'ı Kerimi inkardır dinden çıkma anlamına gelir.

 

İşte ben yıllardır bunu söylüyorum, ortada İslam alimi diye bir şey yok, İslam din birliği diye bir şey hiç yok... Herkes kendi anladığı kendi yorumladığı veya anlamak istediği şekilde Kuran'ı Kerimi yorumlamış, neden İslam alimleri bir araya gelip Kuran'ı Kerimi yorumlayamıyor, çünkü aralarında korkunç fikir ayrılıkları var, kitapta yazan çoğu şeyi günümüz yaşantısında herhangi bir yere sokamazlar da o yüzden.... Allah bizleri affetsin sanırım çok büyük yanlış içindeyiz.





Cevap ekle