Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

Admin

Önerilen İletiler

  • Admin

Benelli, Küçük İyileştirmelerle 2022 Leoncino 800 Trail'i Tanıttı

AAVKQ4a.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

İyileştirilmiş performans ve bir dizi birinci sınıf özellik, bu orta sikletin değerini daha da yükseltiyor.

Benelli, küçük değişiklikler ve geliştirmeler içeren 2022 Leoncino 800 Trail'i tanıttı; bunlardan en dikkat çekeni 800cc motorda yapılan revizyonlar. Sonuç olarak, güncellenen model, daha iyi performanstan ve önceki sürümlerin özelliklerine yönelik geliştirmelerden yararlanır.

AAVKICb.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Benelli, EICMA 2021'de Leoncino retro tarzı roadster serisinde 125cc, 250cc, 500cc ve 800cc dahil olmak üzere yeni deplasmanları piyasaya sürdü ve ikincisi markanın en üst modeliydi. Benelli Leoncino 800 ayrıca yükseltilmiş bir çift egzoz sistemi, 19 inç ön lastiğin yanı sıra bir plaka tutucusu ve düz yol yarışlarından ilham alan yan plakaya sahip bir Trail versiyonuyla geliyor.

AAVKwAj.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Benelli'nin sınıfının lideri motoru, yeni motosikletin kalbinde yer alıyor. 754cc sıvı soğutmalı dört zamanlı çift silindirli motor, 8.500 rpm'de 76,2 beygir gücü ve 6.500 rpm'de 49 ft-lbs tork üretir. Üstten çift eksantrik mili zamanlaması, silindir başına dört valf ve çift 43 mm çapında bir gaz kelebeği gövdesi vardır. Ayrıca 6 vitesli şanzıman ve kaydırmalı debriyaj kullanıyor.

AAVKICo.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Leoncino 800'ün tanınabilir çelik kafes çerçevesi, yeni motoruna ve performansına daha iyi uyması için güncellendi ve güçlendirildi ve Trail'de ve standart versiyonlarda aynı. Süspansiyon da iyileştirildi. 50 mm payandalara ve 148 mm hareket mesafesine (Standart versiyonda 140 mm) sahip etli bir ters çatala sahiptir. Arka monoshock 140 mm'ye kadar hareket eder ve koltuğu yerden 834 mm yükseklikte bırakır.

Ayrıca, Trail ve Standard modelleri arasındaki tek fark olan önde 120/70 19" ve arkada 170/60 17" olan topuzlu çift amaçlı lastiklerle birlikte gelir. Ön frenler, radyal olarak monte edilmiş kaliperlere sahip çift 320 mm'lik bir kurulumdan oluşurken, arka frenler, çift pistonlu kaliperli 260 mm çapında bir disktir. Tam LED ön ışığın hemen üzerinde bulunan TFT ekran ve far, motosikletin üstün çekiciliğini daha da artırıyor.

AAVKL3D.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Maliyet ve bulunabilirlik açısından Leoncino 800 Trail, Nisan 2022'den itibaren İtalya'daki tüm yetkili Benelli bayilerinde gri, kahverengi ve yeşil renklerde satışa sunulacak. Bunu takiben, Avrupa'nın diğer bölgelerinin de aynı şeyi yapması bekleniyor. Yeni Leoncino 800 Trail'in fiyatı 8,590 €'dur, bu da kabaca 9,535 USD'dir. Bu arada, 8,290 € veya 9,202 ABD Doları için bir A2 versiyonu sunulmaktadır. Benelli, Leoncino 800 Trail'i ve diğer çeşitleri Kuzey Amerika serisine tanıtabilseydi, bu harika olurdu.

Kaynak: RideApart

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Yamaha, Osaka Motosiklet Fuarında MT-09 Siber Rallisini Sergiledi

AAVAH92.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Cyberpunk, Motard ile buluşuyor.

AAVArmk.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Yamaha, 2021'de en yeni nesil modeli tanıtırken MT-09'a bir makyaj yaptı. Far tasarımı böcek gözlüden tam teşekküllü uzaylıya dönüşürken, yeni ışık kümesi çıplak spor motosikleti modernize ediyor. Görünüşe göre, marka 2022 Osaka Motosiklet Fuarı'nda MT-09 Siber Rallisi'ni tanıttığı için, Team Blue için kozmetik güncelleme yeterince fütürist değil.

AAVANLi.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

MT-09, Yamaha'nın tasarım alıştırmalarına yabancı değil. EICMA 2013'te firma, MT-09 Sokak Rallisi'ni halka tanıttı. Supermoto tarzı yorum, showroom zeminine çarpmadı, ancak far kaportası, entegre el korumaları, yan plaka, tank örtüleri ve çatal kapakları MT-09'un holigan tavrını güçlendirdi. Yamaha tasarımcıları, 2022 MT-09 Cyber Rally için kuyuya geri döndüler, ancak yeni konsept, kentsel ralli fikrini bir sonraki seviyeye taşıyor.

AAVAJlH.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

2014 Yamaha MT-09 Sokak Rallisi

AAVACxV.img?w=768&h=432&m=6

Tıpkı selefi gibi, Cyber Rally de supermoto kitabından bir yaprak alıyor. MT-09 ayrıca küçük bir ön cam ve yeni fara entegre edilmiş el korumaları alır. Ancak bu sefer, el koruyucuları artık bir karbon fiber yapıya ve aerodinamik bir forma sahiptir. Anteni andıran şekil, MT-09'un uzaylı estetiğini artırıyor, ancak bu görünüm baştan sona bitmiyor.

Yamaha ayrıca Cyber Rally'ye yeni radyatör kapakları ekliyor. Daha büyük üniteler sadece çıplak bisiklete ekstra koruma sağlamakla kalmaz, aynı zamanda solungaçlar hava akışını yönetmeye yardımcı olur, sıcak havayı motordan ve sürücüden uzaklaştırır. Son olarak, Team Blue, genişletilmiş bir susturucuya sahip yeni bir sistem lehine, egzozun altında kalan stoktan vazgeçer.

Cyber Rally'ye takılan tüm parçaların Yamaha aksesuar ortağı Y's Gear tarafından geldiğini unutmamalıyız. Hiçbir firma, Osaka Motosiklet Fuarı'ndan sonra bir MT-09 Cyber Rally kitinin mevcut olup olmayacağını doğrulamadı. Yamaha, 2021'de MT-09'a makyaj yapmış olabilir, ancak Y's Gear'ın Cyber Rally gövdesi bu fütürist tasarımı daha da ileriye taşıyor.

Kaynak: RideApart

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Bir Peugeot Adventure Motosiklet yolda mı?

AAVOZWD.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Yakında Fransız otomobil üreticisinden daha fazla iki tekerlekli görebilir miyiz?

Fransız otomotiv üreticisi Peugeot, daha önce iki tekerlekli dünyayla uğraşmıştı. Şirket geçmişte bir dizi iki ve üç tekerlekli scooter çıkardı. Şimdi, Fransız firmasından olası bir ADV scooter'ın görüntüleri çevrimiçi olarak ortaya çıktı. Resmi bir onay olmamasına rağmen, tasarım bitmiş gibi görünüyor ve gerçek bir model olma potansiyeline sahip.

Fransız şirket, ADV segmentinde bir scooter tanıtmanın eşiğinde görünüyor. Honda, X-ADV ile zaten temelleri atmış ve son ADV 350'nin piyasaya sürülmesiyle varlığını daha da sağlamlaştırmıştır. Bu nedenle, macera-scooter oyunu, bir scooter, bir macera bisikletinin dinamik çok yönlülüğü ile birleştirilmiştir.

peugeot-adventure-scooter-revealed_01.as

Bennets tarafından yayınlanan bir makalede, olası scooter'ın fotoğrafları yayınlandı. Fotoğraflar, çift spor lastikler ve uzun yol süspansiyonu ile vurgulanan, net arazi ilhamına sahip bir scooter'ın CAD çizimlerini gösteriyor. Çizimler büyük olasılıkla Mahindra'nın 2019'da Peugeot'nun iki tekerlekli şubesinin %100'ünü devralan Asya patent ofislerine ait. Bu anlaşmanın ardından 2021 yılına kadar yedi yeni model sunmaktan söz edildi, ancak pandemi ve onunla birlikte gelen tüm engeller, Fransız Evi'nin programlarının uygulanmasını kesinlikle yavaşlattı. Bilmeyenler için Mahindra, Hindistan'ın en büyük otomotiv şirketlerinden biridir.

Mevcut durumda, çizimler bir üretim modelinde bekleyebileceğimize oldukça benzer görünüyor. Dikiz aynaları ve plaka montajı gösterilmiştir ve radyal montajlı kaliperli çift ön fren diskleri, ters çatal ve arka monoşok bu kalibrede bir scooter için iyi bileşen özellikleri gibi görünüyor. Diğer maceracı tasarım öğeleri arasında yukarıya doğru bir yönelimde gibi görünen egzoz yer alıyor. Başlık borusu garip bir açıda görünüyor ve engebeli, engebeli arazide kolayca takılabilir gibi görünüyor.

Motor, 7.250 rpm'de 36 beygir gücünde ve 5.750 rpm'de yaklaşık 28 ft-libre maksimum torkta derecelendirilmiş üç tekerlekli Metropolis'ten 400 cc tek silindirli bir motor gibi görünüyor. Ayrıca, yaklaşmakta olan ADV scooter, daha hafif olması nedeniyle büyük olasılıkla Metropolis'ten daha çevik olacaktır. Ne zaman veya ne zaman açıklandığını görmek için henüz çok erken; hiçbir resmi duyuru yapılmadı ve test sırasında geliştirmenin ilerlemesini ölçmemize izin verecek hiçbir prototip görüldüğüne dair rapor yok.

Kaynak: RideApart

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

2022 Triumph Tiger 1200 İlk Sürüş

AAVDNdL.img?w=768&h=576&m=6

Triumph'un yeni Tiger 1200 modelleri, önceki tekliflerinden önemli ölçüde iyileştirildi.

Japon ve Avrupalı bisiklet şirketleri, Harley-Davidson pastasından biraz pay almak için yıllarını harcadılar. Ve dürüst olalım - asla gerçekten başarılı olmadılar. Canavar ABD pazarının cazibesi motosiklet üreticileri için karşı konulamaz ve onlarca yıldır böyle. Adil olmak gerekirse, sonuç olarak bazı ilginç ve eğlenceli bisikletler elde ettik, çünkü sıra dışı tasarımlar sadece yakalanıp yakalanmadıklarını görmek için tanıtıldı. Yol boyunca, özellikle mevcut formülleri kopyalamaya yönelik girişimlerde bulunulduğunda, bazı mutlak kokuşmalar da oldu; Gerçek bir melez iğrençlik görmek istiyorsanız, 1980'lerin Moto Guzzi California'sına bakın. Aynı şey macera motosikleti dünyasında da yaşanıyor, üreticilerin hepsi şu anda BMW'nin GS'sinin sahip olduğu yüksek pazar payını azaltmak için yarışıyor.

Muhtemelen son yıllardaki en iyi macera motosikletlerinden bazıları, üreticilerin sadece GS'nin iyi olduğu şeyleri hedeflemekten ziyade yol veya arazi performansını öncelik olarak takip ederek kendi yollarına gitmelerinin sonucudur. Bu, Triumph'un yeni Tiger 1200'ün lansmanında doğrudan BMW R 1250 GS'yi çağırma kararını biraz şaşırtıcı kılıyor. Ancak Hinckley'in yaptığı gibi, tamamen yeni Tiger'ın nasıl GS'den 14 hp daha fazla ürettiğini, daha düşük fiyatlı olduğunu, 37 pound'a kadar daha hafif olduğunu (karşılaştırılabilir modellere ve özelliklere göre) ve daha fazla özelliğe sahip olduğunu açıklamak için büyük çaba sarf etti. ve daha iyi teknoloji. Sunucular, ağırlık farkının önemini göstermek için 37 kiloluk bir spor çantası bile sağladı.

AAVDNdM.img?w=768&h=512&m=6

Triumph'tan beş Tiger 1200 modeli mevcuttur; Test etmek için elimizde bunların yüzde 80'i vardı: GT Pro, GT Explorer, Rally Pro ve Rally Explorer. Temel model Tiger 1200 GT yoktu. (Krallık Yaratıcısı/)

Ama şimdilik, okul bahçesindeki itişmeleri bir kenara bırakıp yeni Tiger 1200'ün ne olduğuna odaklanalım: başlı başına harika bir macera bisikleti.

Giden Tiger 1200, manşetleri kaplayan bir motosiklet olmayabilir, ancak kesinlikle iyi noktaları vardı. Pürüzsüz, güçlü bir motor, iyi düzenlenmiş bir şasi ve yüksek düzeyde konfor, onu uzun mesafe sürücülerinin kalbinde etkili bir yol turu macera motosikleti olarak bir yer edindi. Ancak rakiplerine kıyasla uzun şasisi ve dikkat çekici ağırlığı ele alınması gerekiyordu. Yeni Tiger 1200 Triumph ile motosikletin çekiciliğini artırmaya çalıştı; yeni model beş varyantta üretilecek.

Bu alt modeller iki ana kategoriye ayrılıyor: 7.9 inç süspansiyon hareketi ve 19/18 inç döküm jantlar ile daha yol odaklı Tiger GT; ve telli 21/18 inç kurulum ve süspansiyon hareketi ile 8,7 inç'e yükseltilmiş Tiger Rally Pro. Her iki model de, standart 5,3 galonluk üniteye karşı 7,9 galonluk bir gaz deposu içeren Explorer versiyonunda mevcuttur.

AAVDPKj.img?w=768&h=512&m=6

Triumph'un Tiger 1200 GT modelleri, döküm tekerlekleri ve 7,9 inç tekerlek hareketi ile serideki daha yol odaklı modellerdir. (Krallık Yaratıcısı/)

Teknik özellik sayfalarının hızlı bir şekilde kontrol edilmesi, Kaşifler için kör nokta radarı (dikiz aynasındaki bir ışık kör noktalara yaklaşan veya yaklaşan araçlar konusunda uyarır) ve radar hız kontrolünün olmaması seçeneği dışında gerçek bir sürpriz ortaya çıkarmıyor. Triumph, bunun müşterilerle ve genellikle radar sabit hız kontrolü konusunda telaşlanmayan potansiyel müşterilerle konuşmaktan kaynaklandığını söylüyor; aslında, bazıları buna oldukça karşıydı.

şasi

Showa yarı aktif süspansiyon, iki konumlu ayarlanabilir koltuk, temel GT dışındaki her şeyde iki yönlü hızlı vites değiştirme ve ayarlanabilir bir ekran ile birlikte tüm modellerde standart olarak gelir. Güzel bir değişiklik, tüm sürücü modlarının artık özelleştirilebilmesi ve sürücülerin bisikleti tercih ettikleri seçeneklerle kurmalarına olanak tanıyor. Off-Road ve Off-Road Pro modları, sürücülerin araziye özgü çekiş kontrolünü ve ABS'yi kullanmasına veya bunları kapatıp eski moda bir şekilde yapmasına olanak tanır.

Tüm Tiger 1200 modellerinde Showa yarı aktif süspansiyon bulunur, ancak Rally modelleri daha uzun seyahat mesafesine sahiptir. (Krallık Yaratıcısı/)

Mekanik tarafta, en dikkat çekeni şasi olmak üzere, hafif ancak sert bir şaft tahrik sistemi sağlayan bir Tri-Link salınım kolu kurulumu ile birkaç göze çarpan özellik vardır. Salınım kolunun ucundaki ağırlığı en aza indirmek için Triumph, ön konik kutusunda daha düşük bir oran kullanarak, ağırlık ve boyutun çok önemli olduğu ikinci konik kutusunda daha küçük ve daha kompakt bir dişli takımına izin verdi. Pratikte, yeni salınım kolu ve arka süspansiyon kurulumu, bazı arazi şaft tahrikli bisikletlerin maruz kalabileceği tıkırtı ve tıkırtı çok daha az ile pürüzsüz ve sessizdir.

AAVDsUz.img?w=768&h=512&m=6

Triumph Tri-Link salınım kolu, daha iyi süspansiyon performansı için kolun ucundaki ağırlığı en aza indirir. (Krallık Yaratıcısı/)

Şasi artık, düşme durumunda motosikletleri şasi hasarına karşı biraz daha az eğilimli hale getirmek isteyen sürücülere yanıt olarak eklenen, cıvatalı arka ayaklıklara sahip cıvatalı bir alt şasiye sahip. Artık arazi sürüşü için arka ayak dayama yerleri çıkarılabilir; bir alt çerçeveye zarar verecek kadar şanssızsanız, en azından tüm çerçeveyi değiştirmeniz gerekmez. Mühendisler bisikleti ince yapmak için çok çalıştılar, bu yüzden ayaktayken ayaklarınızı yere indirmek ve daha kolay hareket etmek daha kolay.

5 fit-8'de GT'yi çok kolay buldum; Yelpazenin diğer ucunda, koltuğu yüksek konumda olan Rally Explorer yönetilebilirdi, ancak bir ayağınızı yere sağlam basmak için iyi bir popo hareketi gerektiriyordu.

Motor

Motor açısından her şey değişimdir: Boru şeklindeki çelik şaside Tiger 900 tarafından kullanılan aynı düzensiz ateşleme düzeni kurulumuna sahip yeni 148 hp 1160cc motor asılıdır. Bu ateşleme sırası, güç veren T-düzlem krank tasarımından gelir. 180-270-270 derece aralıklarla darbeler. Buradaki fikir, tipik süper pürüzsüz üçlüye biraz daha fazla karakter verirken hissi ve izlenebilirliği artırmaktır.

Kaplan 1200 Yolda

Yeni Tiger 1200'ün açılış tadı, tam bir günlük yol sürüşüydü, 70 mil seyir, biraz şehir sürüşü ve ardından sonsuz akan virajların bir karışımını içeriyordu. Tek elle çalıştırılan ayarlanabilir ekranın kullanımı kolaydır ve rüzgarı uzak tutmak için iyi bir iş çıkarır, ancak arazi gününde toz girmesi nedeniyle biraz sertleşirler. Eski Tiger 1200'ü etkileyen ısı emme sorunu büyük ölçüde iyileştirildi ve TFT ekranındaki yeni ve düzenli ekran, sürücülerin dikkati dağılmadan sürüşe konsantre olmalarını sağlıyor. Arkadan aydınlatmalı anahtar tertibatı, eve uzun bir gece yolculuğu için hız sabitleyiciyi bulmayı kolaylaştırır. Isıtmalı tutamaklar ve koltuk, konforlu sürüşün yılın daha soğuk zamanlarına kadar uzatılmasına yardımcı olacaktır.

İlk küçük olumsuzluk, bir saatlik sürüşten sonra gidonlardaki titreşimler bende parmaklarda karıncalanma bıraktığı için, yolun uzun bir seyir bölümünde geldi. Motor hızları ve viteslerle uğraşmak, titreşimlerin en çok 5.000 rpm işareti civarında fark edildiğini gösterdi. Daha kalın bir yol tipi eldivene geçmenin durumu iyileştirdiğini, ancak titreşimlerin hala orada olduğunu belirtmekte fayda var. 70 mph'de altıncı viteste seyir, rpm'yi biraz daha düşük tuttu, bu yüzden gerçekten bir sorun değildi.

Virajlara girdikten sonra, titreşimler kısa bir süre sonra bulanık bir tepe noktası ve muhteşem motor sesi içinde unutuldu. Yeni motor, belirli bir boksör ikizi ile tam olarak aynı olmasa da, dönüşler arasında yeterli miktarda itme ile akan yüksek bir viteste ilerleyebilir. Ancak devirler şarkı söylemeye başladığında Tiger 1200 canlanıyor. T-düzlem üçlüsünün şarkı söylerken verdiği ses, his ve güç sarhoş edicidir ve sürücülere dönüşlerde şasiyi daha fazla itmeleri için yalvarır. Ve işte burada Tiger 1200 ilk asını oynadı.

Ön tekerlek boyutu, 19 inç veya 21 inç ne olursa olsun, Tiger 1200 yetenekli bir virajdır.

İster 21 inçlik Rally'de, ister 19 inçlik GT Pro'da, standartta veya Explorer'da olun, bu şey dönüşler boyunca kesinlikle baş döndürücü. 21 inçlik tekerlekli bir bisiklet biraz hantal, hatta belirsiz hissettirmeli ve Explorer'ın yaklaşık 8 galonluk tankı yön değiştirmeyi zorlaştırmalı. Ancak hiç kimse Tiger'ın şasi mühendislerine söylememiş gibi görünüyor. Test edilen dört varyantın tümü (tek eksik temel model GT idi), sonsuz dönüşleri kolaylıkla yapmaktan mutluydu.

Tasmalardan kurtulmak için biraz boşluk bırakan 19 inçlik ön lastik, daha sert viraj girişleri ve daha fazla iz freni ile Ralli'nin 21 inçlik lastiklerini geride bırakmaya başlıyor. Benzer şekilde, Explorer modelleri hızlı sürerken biraz daha fazla kaslanır, ancak işler yoluna girdiğinde bu çok büyük bir fark değildir. İlginç bir şekilde, Ralli'deki daha yüksek süspansiyon, biraz daha fazla yerden yükseklik sağlar, böylece GT'ye göre dönüş ortasında daha fazla yatış açısı taşınabilir. Triumph'un şasi geliştirme şefi Felipe Lopez, GT'deki ayak yüksekliğinin konfordan ödün vermeden yeterli sürüş yüksekliği sağlayacak şekilde tasarlandığını söyledi. Referans olarak, GT standart olarak Metzeler Tourance'da gelirken, Ralli Karoo Caddesi'ni yönetiyor.

AAVDHr2.img?w=768&h=576&m=6

AAVDPKs.img?w=768&h=512&m=6

Brembo Stylema Monoblok frenler çok fazla his ve güce sahiptir, ancak ilk ısırık, üst düzey stoperlerden beklenenden daha az agresiftir. (Krallık Yaratıcısı/)

Kirli Kaplan 1200

İkinci gün, büyük Triumph'un telafi etmek için en fazla zemine sahip olduğu bir alan olan toprakta geçti. Giden 1200 hiçbir zaman arazideki en doğal bisiklet olmadı, bu yüzden yenisinin kanıtlaması gereken gerçek bir nokta vardı. Sağlanan bisikletler, yeni şasiden yararlanmak için yeterli kavrama sağlamak için el kitabı onaylı Michelin Anakee Wild lastikleriyle donatılmış Rally Pro modelleriydi. Kabul edelim: Eski 1200'e kıyasla 55 pound'luk bir ağırlık kaybıyla, yeni model araziye dönüşmekte başarısız olamazdı. Ancak kilo kaybı hikayenin sadece yarısıdır.

Önceki Tiger 1200'den bu yeni modele ağırlık kaybı önemli olsa da, şasi değişiklikleri ve T-düzlem krank, Tiger'ın 2022 oyununu gerçekten yükselten şeyler. (Kingdom Creative/)

Beş bisiklet, uzun, gevşek bir tırmanışın tepesinde kaymak üzere durur, biniciler, toz bulutları yerleşmeden önce bir saniye onları içine çekerken sırıtıyor. Herkes aynı toz sakalını takar; herkes aynı aptal sırıtışı giyiyor. Çarpıcı inişli çıkışlı tepeler önlerinde uzanıyor. Birisi bir motoru çalıştırmadan ve patikadan geri dönmeden önce sessizlik sadece birkaç saniye sürer; manzara iyi olabilir, ancak bu bisiklet uzun süre boşta oturmak için çok eğlenceli. Beş bisikletli yük treni dalgalı arazide zikzaklar çiziyor, her köşesi daha büyük bir toz bulutuyla noktalanıyor, T-uçak üçlülerinin havlaması komşu tepelerde yankılanıyor.

Yolda sert bir şekilde sürüldüğünde hayat bulan motor, aynı hikayeyi toprakta da tekrarlıyor. Bir kez şarkı söylemeye başladığında, gaz kelebeği ve arka lastik arasında o kadar doğal, o kadar öngörülebilir bir bağlantı var ki, sanki inçlik mükemmel bir hassasiyetle sonsuza kadar güç kayması yapabiliyormuş gibi görünüyor. Bu, toprak bir yolda akmayı, bisikleti gazda yönlendirmeyi ve her uç noktaya kadar frenlemeyi, her biti asfalt dönüşleri oymak kadar bağımlılık yapar. Triumph, Tiger'ı arazi sürüşü için bir zevk haline getirmek, yakıt deposunu kısaltmak ve sürücüyü ön temas alanına yaklaştırmak için en başından beri çok çalıştı. Süspansiyondan gelen esnek, iyi kontrol edilen performansla birleştiğinde, özellikle bir macera bisikleti için ön lastikten gerçekten etkileyici bir his sunan bir motosiklet ortaya çıkıyor.

2022 Triumph Tiger 1200 GT, GT Pro ve GT Explorer Teknik Özellikleri

MSRP: 19.100 $ / 21.400 $ / 23.100 $
Motor: DOHC, sıvı soğutmalı sıralı 3 silindirli; 4 valf/silindir.
Deplasman: 1.160cc
Çap x Strok: 90.0 x 60.7mm
Şanzıman/Son Tahrik: 6 vitesli/şaft
İddia Edilen Beygir Gücü: 148 hp @ 9.000 rpm
Talep Edilen Tork: 96 lb.-ft. @ 7000 rpm
Yakıt Sistemi: Elektronik gaz kelebeği kontrolü ile çok noktalı sıralı elektronik yakıt enjeksiyonu
Debriyaj: Islak, çok katlı terlik/yardımcı; hidrolik olarak çalıştırılan
Çerçeve: Çelik boru çerçeve, alüminyum alt çerçeve
Ön Süspansiyon: Showa 49mm USD çatal, yarı aktif sönümleme; 7,9 inç seyahat
Arka Süspansiyon: Showa monoshock, yarı aktif sönümleme, otomatik elektronik ön yük ayarı; 7,9 inç seyahat
Ön Fren: Brembo M4.30 Stylema Monoblok radyal kaliperler, OC-ABS'li ikiz 320 mm yüzer diskler
Arka Fren: Brembo 1 pistonlu kaliper, 282 mm disk ve OC-ABS
Tekerlekler, Ön/Arka: Dökme alüminyum; 19 x 3,0 inç / 18 x 4,25 inç
Lastikler, Ön/Arka: Metzeler Tourance; 120/70R-19 / 150/70R-18
Tırmık/Yol: 24,1°/4,7 inç
Dingil mesafesi: 61,4 inç
Yerden Yükseklik: TBA
Koltuk Yüksekliği: 33,5 inç / 34,5 inç (ayarlanabilir)
Yakıt Kapasitesi: 5,3 gal. (GT, GT Pro) / 7,9 gal. (GT Gezgini)
Talep Edilen Islak Ağırlık: 529 lb. / 540 lb. / 562 lb.
İletişim: zafermotorcycles.com
2022 Triumph Tiger 1200 Rally Pro ve Rally Explorer Teknik Özellikleri

MSRP: 22.500 $ / 24.200 $
Motor: DOHC, sıvı soğutmalı sıralı 3 silindirli; 4 valf/silindir.
Deplasman: 1.160cc
Çap x Strok: 90.0 x 60.7mm
Şanzıman/Son Tahrik: 6 vitesli/şaft
İddia Edilen Beygir Gücü: 148 hp @ 9.000 rpm
Talep Edilen Tork: 96 lb.-ft. @ 7000 rpm
Yakıt Sistemi: Elektronik gaz kelebeği kontrolü ile çok noktalı sıralı elektronik yakıt enjeksiyonu
Debriyaj: Islak, çok katlı terlik/yardımcı; hidrolik olarak çalıştırılan
Çerçeve: Çelik boru çerçeve, alüminyum alt çerçeve
Ön Süspansiyon: Showa 49mm USD çatal, yarı aktif sönümleme; 8,7 inç seyahat
Arka Süspansiyon: Showa monoshock, yarı aktif sönümleme, otomatik elektronik ön yük ayarı; 8,7 inç seyahat
Ön Fren: Brembo M4.30 Stylema Monoblok radyal kaliperler, OC-ABS'li ikiz 320 mm yüzer diskler
Arka Fren: Brembo 1 pistonlu kaliper, 282 mm disk ve OC-ABS
Tekerlekler, Ön/Arka: Spoke, tubeless; 21 x 2,15 inç / 18 x 4,25 inç
Lastikler, Ön/Arka: Metzeler Karoo Caddesi; 90/90-21 / 150/70R-18
Tırmık/Yol: 23,7°/4,4 inç
Dingil mesafesi: 61,4 inç
Yerden Yükseklik: TBA
Koltuk Yüksekliği: 34,4 inç / 35,2 inç (ayarlanabilir)
Yakıt Kapasitesi: 5,3 gal. / 7.9 gal.
Talep Edilen Islak Ağırlık: 549 lb. / 575 lb.
İletişim: zafermotorcycles.com

Kaynak: Cycle World

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

VanMoof, e-bisiklet serisini 2,998 Dolarlık S5 ve A5 ile yeniliyor

VanMoof, çekirdek e-bisiklet serisini iki yıldır ilk kez güncelliyor. Farklı kullanım durumları için tasarlanmış iki yeni model var.

Şirket, S5'i daha uzun sürüşleri göz önünde bulundurarak yarattı. Sürüş pozisyonunun yüksekliğini artırmak için düz çerçeveyi elden geçirdi. 165 ila 210 cm boyunda (yaklaşık 5'5" ila 6'11") arasındaki sürücüler içindir. Daha büyük, 27,5 inç jantlar var ve temel e-bisiklet 23 kg (51 lbs) ağırlığında.

A5'e gelince, bu daha kısa yolculuklar ve şehir gezileri için tasarlandı. Alt basamaklı açılı bir çerçevesi vardır ve 155 ila 200 cm yüksekliğindeki (kabaca 5'1" ila 6'7") biniciler içindir. 24 inç tekerleklere sahiptir ve 22 kg (48.5 lbs) ağırlığındadır. Hem arka hem de ön taşıyıcılar için destek var

Ön kısım 10 kg'a (22 lbs) kadar taşımak üzere tasarlanmıştır ve eşyaları sabitlemek için elastik bir kabloya sahiptir. Her iki bisiklet de arka taşıyıcılarla donatılabilir. Normal raf, 15 kg'a (33 lbs) kadar yükler için tasarlanmıştır, ağır hizmet seçeneği ise 27 kg'a (59,5 lbs) kadar rahatça desteklemelidir.

AAVT4dY.img?w=768&h=372&m=6

VanMoof, motoru her iki bisiklette de yükseltti. 250W, 5V Gen 5 motor ile şirket, bu modellerin en yumuşak sürüşleri sağlayacağını söylüyor. Motorda bir e-shifter, tork sensörü ve entegre pil bulunur. Geliştirilmiş Turbo Boost, 2020'nin S3'ünde 59 Nm'ye kıyasla 68 Nm tork sağlayacak.

Her iki model de 26 hücreli, 47V kalıcı pile sahiptir, ancak küçük farklılıklar vardır. S5, 487Wh kapasiteye sahipken, A5'ler 463Wh kapasiteye sahip. Tam güçte ve ekonomi modunda, S5 150 km'ye (93 mil) kadar bir menzil sunacak, A5 ise 140 km'ye (87 mil) kadar menzile sahip olacak. Takılabilir pil ile bunları 140 km'ye kadar uzatabilirsiniz.

Gen 5 şarj cihazını kullanarak pili iki buçuk saatte ve altı saat 30 dakikada tam kapasiteyle yüzde 50 oranında şarj edebileceksiniz. Hızlı şarj cihazı bu süreleri önemli ölçüde kısaltır. E-bisikletinizin pilini bir saatte yarı kapasiteye, dört buçuk saatte ise yüzde 100'e kadar şarj edebileceksiniz.

AAVT63q.img?w=668&h=562&m=6

S5 ve A5'te yeni olan, gidonda entegre LED ekranlı bir halo halka arayüzüdür. USB-C şarj bağlantı noktasına sahip bir telefon yuvası da var.

Hırsızlığa karşı koruma teknolojisi, ayağınıza bir dokunuşla kurabileceğiniz bir Gen 5 tekme kilidi içerir. Döndüğünüzde kilidi otomatik olarak açılacaktır. VanMoof, Apple Find My desteği için sertifikalandırma üzerinde çalışıyor ve Bisiklet Avcılarını kullanmaya devam edecek. Bu ekip, kaybolmasından veya çalınmasından sonraki iki hafta içinde bisikletinizi bulamaz ve kurtaramazsa, size yenisini gönderir.

S5 ve A5, 2.448 dolara mal olan S3 ve X3'ten daha pahalı. Her birinin fiyatı 2.998$/2.298£/2.498€ olacak. Şirket, yeni modelleri ne zaman göndereceğinden bahsetmedi.

Kaynak: Engadgets

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Honda, Grom, Ruckus ve CRF Dual-Sports'un Güncellenmiş Sürümlerini Piyasaya Sürüyor.

AAVPZkm.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Big Red'in küçük bisiklet serisi, hak ettiği bir güncelleme alıyor.

Honda hem cadde hem de pist kullanımına yönelik orta ila büyük cc makineleri ile bilindiği kadar, cana yakın ve eğlenceyi seven modelleriyle de tanınıyor. Honda Grom ve Trail 125 gibi motosikletler, dünyanın her yerindeki motosiklet sahnesini şekillendirmede uzun bir yol kat etti ve iki tekerlek üzerinde patlama yapmak için bir sürü güce ihtiyaç duymadığı fikrinin gerçek kanıtlarıdır. Bu arada, CRF gibi motosikletler, arazi sürüşünü herkes için eğlenceli hale getirmeye devam ediyor.

Şimdi, Honda son zamanlarda sokak bisikleti serisinde bazı önemli güncellemeler yaptı, bunların en dikkat çekeni CB500 serisinin çok ihtiyaç duyulan yeniden tasarımı olacak. Honda, bu sefer 2023 Honda Grom, 2023 Honda Ruckus, 2022 Trail 125 ve 2022 Honda CRF300 motosikletlerinden oluşan küçük motosiklet serisini yeniledi. Sonuna kadar okuyun ve Honda'nın bizi çok da küçük olmayan bir sürprizle bıraktığını göreceksiniz.

2023 Honda Grom

AAVPZkx.img?w=768&h=432&m=6

Her şeye Grom ile başlayan yeni motosiklet, sevdiğimiz her şeyi koruyor. Grom asla ciddiye alınmamalı. Akılda eğlence ve zevk ile geliştirilmiştir. Alçak selesi ve cana yakın, küçük duruşu, onu sürmesi son derece kolay bir motosiklet yapar - okula veya işe hızlı bir şekilde gidip gelmek, ya da boş bir park yerinde veya go kart pistinde. Honda, 2023 model yılı için grom'u iki varyantta sunuyor: 3.499 $'a ABS olmayan bir versiyon ve 3.799 $'a bir ABS versiyonu. Mat Siyah Metalik, Kiraz Kırmızısı, Force Silver Metalik ve İnci Beyazı arasından seçim yapabileceğiniz renkler (ABS versiyonuna özel).

2023 Honda Ruckus

AAVPV6w.img?w=768&h=432&m=6

Honda Ruckus da kendi güncellemelerini alıyor. Küçük scooter, karakter dolu ve modern, şehirli şık bir tarza sahiptir. Ruckus, Honda'nın büyüyen özel scooter alt kültürüne yanıtıydı ve normalde bir scooter'da bulmayı beklemeyeceğiniz çarpıcı tasarım öğeleri içeriyor. Örneğin, açıkta kalan bir çerçeveye, yuvarlak farlara ve genel bir endüstriyel stile sahip. 2023 model yılı için Beyaz/Metalik Mavi, Gri ve Metalik Mavi/Tan renklerinde mevcuttur ve 2,899 ABD Doları karşılığında perakende satıştadır.

2022 Parkur 125

AAVPZkO.img?w=768&h=432&m=6

Keyifli ve ulaşılabilir miniMOTO modelleri söz konusu olduğunda hiçbir üretici Honda'nın yanına yaklaşamaz ve Trail 125 böyle bir makinenin mükemmel bir örneğidir. Model, Monkey ve Super Cub gibi motosikletlerin moda olduğu altın bir motosiklet dönemine benziyor. Trail 125, üzerinde geliştirildiği metropolitan Super Cub'a göre bir dizi sağlam geliştirmeyle iftihar eder ve onu sıradan yol ve arazi yürüyüşleri için mükemmel kılar. 2022 modeli 3,999 $ karşılığında canlı Parlayan Kırmızı renkte sunuluyor.

2022 CRF300L ve CRF300L Rallisi

AAVPV6I.img?w=768&h=432&m=6

AAVPV6Q.img?w=768&h=432&m=6

CRF300L, güçlü gücü, düşük ağırlığı ve mükemmel yol ve arazi performansı ile motosiklet endüstrisinin en popüler çift spor modelidir. Model, hem düşük maliyetli ulaşım hem de gerçek bir çift spor eğlencesi sunmaya hazır, normal ve ABS versiyonlarında sunuluyor. Honda'nın CRF Performance serisinden taşınan geniş bir güç bandı, öngörülebilir kullanım ve estetik unsurlara sahiptir. Oldukça yetenekli arazi aracı, normal model için 5,349 dolar ve ABS versiyonu için 5,649 dolar tutuyor.

Bu arada, yeni CRF300L Rally, işleri bir sonraki seviyeye taşıyor. CRF300L Rally, el korumaları, ek yakıt kapasitesi, tam gövde ve çerçeveye monte ön cam içeren temel CRF300L'ye yapılan konfor odaklı bir yükseltmedir. Pratiklik ve değeri birleştirirken Dakar Rallisi'nin anılarını hatırlatıyor. Rally varyantı, normal kardeşinden daha uzun mesafe maceraları için daha idealdir, ancak aynı zamanda harika bir banliyö. Rally, ABS ile birlikte 6.399$ ve 6.099$ olarak fiyatlandırılıyor. Ayrıca 6.099 $ karşılığında ABS'siz olarak da temin edilebilir.

2022 XR650L

AAVPV6W.img?w=768&h=432&m=6

En iyisini sona sakladık ve bu 2022 Honda XR650L. Bu bisiklet ne kadar arkaik ve modası geçmiş görünse de, yıllar boyunca ona tapan sizler sayesinde yaşamaya devam ediyor. Yaşına rağmen, inanılmaz derecede uyarlanabilir, tek izli patikalarda, toprak yollarda ve arka yollarda heyecan verirken yine de güvenilir şehir içi ulaşım sağlar. Gururlu bir Baja mirasıyla birleşen bu özelliklerin kaçınılmaz sonucu, modele 2022 için bir stil yenilemesi verildiğini öğrenmekten memnuniyet duyacak olan sadık bir sürücü takipçisidir. Fiyatı 6,999 ABD dolarıdır ve beyaz renkte mevcuttur.

Kaynak: RideApart

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Honda Hornet Konsepti Gerçeğe Yaklaşıyor Gibi Görünüyor

AAR2FUX.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Kırmızı Takım bize yuvanın içinde heyecan verici bir bakış sunuyor.

Kasım 2021'de Honda, dünyaya pek çok kişinin radarında bile olmayan bir konsepte şaşırtıcı bir bakış sağladı. Yeni Hornet Konsepti, kendi adıyla, Honda'nın geçmişinden efsanevi bir isim plakasının - bilgisayarla işlenmiş biçimde - yeniden canlandırılması gibi görünüyordu.

Tarihi Hawk adı kadar geriye gitmese de, Hornet bir süredir ortalıkta dolaşıyor. Aslında yirmi dört yıl.. Honda Motocicletas España'nın (veya Honda Motorcycles İspanya) resmi Instagram hesabında yayınladığı son iki videoda, Honda'nın tam da bu tür düşüncelerden yararlandığı görülüyor.

İlki, Honda Hornet logolarının son 24 yıldaki gelişimini gösteriyor. 1998, 2000, 2003, 2007, 2013 ve tamamen yeni Hornet logoları oldukça hızlı bir şekilde yanıp sönüyor. Buna eşlik edecek biraz fon müziği var, ancak zamanla Hornet'in farklı nesillerinin her birinden gelen motor sesleri için uygun bir temel görevi görüyor.

Honda, New Hornet Concept hakkında henüz herhangi bir teknik detay açıklamadı ve bunları oldukça sıkı bir şekilde gizli tutuyor. Ancak, tamamen yeni Hornet'in kısa pazarlama klipleriyle ilişkili ses, hayranları bunun bir ikiz olduğundan şüpheleniyor. Tabii ki, hayranların Honda'nın Instagram'ında bunu söylemekten çok mutlu olduklarını, ancak sosyal medya sayfalarını kim yönetiyorsa, her şeyi oldukça sessiz tutuyor.

Altyazı, "Hornet Concept—Bir efsanenin yeniden doğuşu. Bu modelle ilgili tüm haberleri almak ister misiniz? Buradan kaydolun: Link bio'da" ve ardından ilgili hashtag'ler. İlginç bir şekilde, Hornet hafıza şeridindeki bu küçük yolculuk, bu listede yer alan diğer tüm Hornets'ten kesinlikle oldukça farklı olan Hindistan'ın Hornet 2.0'ını içermiyor. Kesin olan bir şey var: Bu kısa video kliplerde duyduğumuz Hornet kesinlikle bir single gibi gelmiyor.

Bu Hornet Konseptinin her halükarda sadece bir konseptten daha fazlası olma yolunda olduğu oldukça açık görünüyor. Honda, yeni Hornet'in üretim lansmanı için henüz bir zaman çerçevesi açıklamamış olsa da, Honda'nın - çoğu OEM gibi - bir yıldönümü yılını boşa harcamayacağını söyleyebiliriz. 2022, Hornet isim plakasının 24. doğum gününü işaret ediyor, bu da 2023'ün 25. yıl dönümü olacağı anlamına geliyor. Yeni Honda Hornet, 2023 modeli olarak piyasaya sürülebilir mi? Demek istediğim, pek çok şey olabilir - ama bu kesinlikle onlardan biri.

Kaynak: RideApart

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Yeniden tasarlanan Cannondale Topstone, güncellenmiş süspansiyona ve iyileştirilmiş geometriye sahip

AAVWpnm.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Cannondale, Topstone karbon çakıl bisikletini güncellenmiş geometri, 100g ağırlık kaybeden Kingpin süspansiyon, geliştirilmiş lastik açıklığı ve tek bir kaynaktan güç alan entegre ışıklar, radar ve ekran için SmartSense teknolojisi ile yeniledi.

SuperSix Evo SE, en hafif yarışçı olarak çakıl yığınının tepesinde kalırken - birinci sınıf 'çapraz bisikletten neredeyse ayırt edilemez - Topstone, İsviçre Ordusu bıçağı teklifi olarak ayarlandı. Topstone, SuperSix Evo SE'ye göre biraz daha rahat bir kafa borusu açısına sahiptir, bu aynı zamanda tepkisellikten ödün vermeden daha fazla denge vaat eden bir sürüş sağlar. Bisikletin arka ucunda, marjinal olarak (5 mm) daha uzun zincir destekleri de daha uzun bir dingil mesafesine katkıda bulunur ve bu da güvenli bir sürüşe katkıda bulunmalıdır.

2019'da piyasaya sürülen Topstone, her şeyi yapan en iyi çakıl bisikleti teklifi olarak Slate'in üzerine yerleştirildi. En yeni Cannondale Topstone, yakın zamanda duyurulan Synapse ile birkaç ipucu paylaşıyor. SmartSense sistemi, gelişmiş görme ve görülme güvenliği için bir Garmin Varia radarının yanı sıra bir aydınlatma sistemi ile entegre olur.

Çakıl bisikletinin ilk yinelemesinin Ai alt braketini değiştirmek, dişli bir English/BSA alt braketidir - sade ve basit kötü bir şey değildir - bu, önceki tasarımdan biraz daha aşağıdadır ve ofset bombeli arka tekerlek özelliği bu çakıl bisikletinin en son güncellemesiyle de gitti. (Bu, önceki sürümde yapamadığınız diğer tekerlekleri değiştirebileceğiniz anlamına gelir.) Yeniden tasarlanan orta göbek ve zincir hattı ile birlikte, uzatılmış ve düşürülen sürücü tarafındaki zincir desteğine bir güncelleme gelir.

Önde iki yüzüğün gerekliliğine hala yemin edenler, 1x aktarma organları kalabalığı gibi memnun kalacaklar. Tek aynakol dişlisi çalıştırılırken ön vites değiştirici tırnağı kullanımda değilse, mekanik yuva çıkarılabilir.

AAVWpnq.img?w=730&h=411&m=6

Matej Mohoric gibi yokuş aşağı yol yarışçıları not alın: Cannondale Topstone bir damlalık direğini kabul edebilir. Asfalt dışında daha konforlu bir sürüş arayanlar, düşürülen koltuğun sele borusuna bağlı kaldığı SAVE arka pivotu da ek uyumluluk sunar. Güncellenmiş SAVE süspansiyon teknolojisi, yerini aldığı sızdırmaz kartuş yatak sisteminden daha hafif, daha basit ve tartışmasız daha güvenilir olan IGUS burçlarına dayanmaktadır.

Askıya alınmış Cannondale Topstone ayrıca 30 mm hareket veya kilitleme özelliği sunan Lefty Oliver çatal seçeneğiyle de mevcuttur. Lefty çatal seçenekleri, hidrasyon, paketler, depolama veya diğer aksesuarlar için montaj noktalarını barındırmaz.

AAVWcuE.img?w=730&h=410&m=6

Cannondale, çatal olmadan yeni Topstone'un ağırlığının yaklaşık 1.200g olduğunu iddia ediyor.

Cannondale, dokuz farklı stok Topstone versiyonu sunar; yedi tanesi 700c tekerlekler için, ikisi ise 650b tekerlekler için yapılandırılmıştır. Güncellenen Cannondale Topstone serisinin ayakta durma yüksekliği de önceki modellere göre biraz daha düşük, bu da stabilite ve yol tutuşuna katkıda bulunmayı vaat ediyor.

Cannondale Üst Taş Geometrisi

AAVWhU2.img?w=730&h=470&m=6

AAVWfag.img?w=630&h=664&m=6

AAVWb3X.img?w=730&h=468&m=6

AAVVX1h.img?w=630&h=667&m=6

Cannondale Topstone Fiyatlandırması
Topstone Carbon 1 Lefty: 7.800 $ (SRAM Force AXS XPLR, Hollowgram 22 tekerlek)

Topstone Karbon 1 RLE*: $7,800

Topstone Carbon 2 Lefty: 4.200 $ (Shimano GRX 800, damlalıklı direk seçeneği)

Topstone Carbon 2L**: 4.200$ (Shimano GRX 800)

Topstone Karbon 3L: 3.300 Dolar

Topstone Karbon 3L: 3.300 $ (650 milyar)

Topstone Karbon 3: 3.300 Dolar

Topstone Karbon 3: 3.300 $ (650 milyar)

Topstone Carbon 4: 2.800$ (Shimano GRX 400)

*RLE, hem radar hem de ışıklarla donatılmış SmartSense sistemini belirtir

**L, modelin SADECE SmartSense ışıklarına sahip olduğunu, ancak daha sonra eklenebilecek radar olmadığını belirtir.

Tüm teknik özellikler, ayrıntılar, renk seçenekleri ve daha fazlası Cannondale web sitesinde mevcuttur.

Kaynak: Outside

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Scorpion EXO-1400 Klonlayıcı ve Aranea Grafiklerinde Mevcut Karbon Havası

AAW0mDs.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Bu birinci sınıf karbon fiber kapak için iki yeni grafik.

Scorpion, bir süredir uygun fiyatlı ancak üstün kaliteli kasklar üretiyor. Marka, büyük ölçüde 2021 MotoGP Dünya Şampiyonu Fabio Quartararo'nun kapağında Scorpion kask tercih etmesi sayesinde kısa süre önce küresel beğeni topladı. O zamandan beri kask üreticisi, Quartararo'nun başarısının anısına tam yüz kapaklarının özel sürümlerini piyasaya sürdü.

Scorpion'un kapsamlı kask model listesine en yeni ilavesi, popüler tam yüz kaskı EXO-1400 Carbon Air'de estetik revizyonlar şeklinde geliyor. Yeni renklere dalmadan önce, bu şık kapağın temellerine bir göz atalım. Yeni başlayanlar için, üç boyutta mevcut olan bir Ultra TCT karbon fiber kabuğu kullanır. Kabuğun içinde, bir çarpışma durumunda darbe kuvvetlerini daha da dağıtan çok yoğunluklu bir astar bulunur. Genel olarak, EXO-1400 Carbon Air, orta boyda 1.250 gram tüy gibi hafif bir teraziye sahiptir.

AAVZFGD.img?w=768&h=432&m=6

Diğer olanaklar arasında, hızlı açılan Ellip-Tec mekanizmasına takılı büyük bir çizilmez vizör bulunur. Geri çekilebilir bir dahili güneşlik, kaskı her türlü hava koşulunda kullanım için çok yönlü hale getirirken, gerçekten sıcak, yaz günleri için pakete yedek bir füme vizör dahildir. Siperlikler, pakete dahil olan Pinlock MaxVision buğu önleyici film ile de uyumludur. Kaskın içinde, tüm astarlar yüzünüzü rahat ve kuru tutan Kwikwick 3 kumaşla kaplanmıştır. Scorpion'un Airfit Concept şişirme sistemi de kaskın iç kısımlarına entegre edilmiştir ve sıkı, yarışa hazır bir uyum sağlar.

2022 için, Scorpion EXO-1400 Carbon Air'de iki yeni tasarım görücüye çıkıyor. Birincisi, Aranea keskin, pürüzlü kenarlar ve keskin daralan renkler ile vurgulanan sportif ve agresif grafiklere sahiptir. Bu arada Cloner, daha ince bir tasarıma sahip ve açıkta kalan karbon örgüsünü gururla sergiliyor. Aranea ve Cloner tasarım seçeneklerinin eklenmesiyle, EXO-1400 Carbon Air şimdi toplam 16 varyasyonda mevcuttur. XS'den 2XL'e kadar boyutlandırılmış Scorpion'un birinci sınıf karbon kaskı 399,90 Euro'dan veya 440 USD'den başlayan fiyatlarla satılmaktadır.

Kaynak: RideApart

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

2022 Honda CB1000R Siyah Serisi

AAWeAtI.img?w=768&h=576&m=6

Honda'nın CB1000R Black Edition'ı, makul litre sınıfı sokak dövüşçüsü. KTM 1290 Super Duke R veya Ducati Streetfighter V4'ün vahşi aşırılıkları Honda için değil. Hayır, Honda bu motosikletle iddia ediyor gibi görünüyor, litre sınıfı bir yarış replikasının tüm beygir gücüne ihtiyacınız yok. Güçlü, dengeli performansa, güzel görünüme ve cazip bir fiyata ihtiyacınız var. Sonra tam olarak bunu teslim etmeye devam ediyor.

AAWewo8.img?w=768&h=576&m=6

AAWeAtN.img?w=768&h=576&m=6

AAWdYMZ.img?w=768&h=576&m=6

Kaynak: Cycle World

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

2022 Husqvarna TE 300i

AAWk8Ev.img?w=768&h=576&m=6

AAWkjp8.img?w=768&h=512&m=6

AAWkjpo.img?w=768&h=512&m=6

AAWks4u.img?w=768&h=332&m=6

AAWk9Zl.img?w=768&h=576&m=6

AAWks5b.img?w=768&h=512&m=6

AAWkjr0.img?w=768&h=576&m=6

AAWkjse.img?w=768&h=576&m=6

2022 Husqvarna TE 300i Teknik Özellikleri

MSRP: $10.999
Motor: Sıvı soğutmalı, iki zamanlı tek silindirli
Çap x Strok: 72.0 x 72.0mm
Deplasman: 293cc
Şanzıman/Son Tahrik: 6 vitesli/zincir
Dirt Rider Ölçülen Beygir Gücü: 40.0 hp @ 8.600 rpm
Dirt Rider Ölçülen Tork: 25.4 lb.-ft. @ 6.800 rpm
Yakıt Sistemi: 39mm gaz kelebeği gövdesi ile Transfer Portu Enjeksiyonu (TPI)
Debriyaj: Islak, çok tabakalı Sönümlü Diyafram Çeliği (DDS); hidrolik çalıştırma
Çerçeve: Merkezi çift beşik krom çelik
Ön Süspansiyon: WP Xplor 48 mm çatal, sıkıştırma sönümlemesi ve geri tepme sönümlemesi ayarlanabilir; 11,8 inç seyahat
Arka Süspansiyon: WP Xact şoku, yay ön yükü, yüksek/düşük hızlı sıkıştırma sönümlemesi ve geri tepme sönümlemesi ayarlanabilir; 11,8 inç seyahat
Ön Fren: Braktec 2 pistonlu kaliper, 260 mm disk
Arka Fren: Braktec 1 pistonlu kaliper, 220 mm disk
Lastikler, Ön/Arka: Dunlop Geomax AT81; 80/100-21 / 110/100-18
Tırmık/Yol: 26,5°/NA
Dingil mesafesi: 58,5 inç
Yerden Yükseklik: 14,2 inç
Dirt Rider Ölçülen Koltuk Yüksekliği: 37.4 inç.
Yakıt Kapasitesi: 2.25 gal.
Dirt Rider Ölçülen Yaş Ağırlık: 246 lb.
Kullanılabilirlik: Şimdi
İletişim: husqvarna-motosikletler.com

Kaynak: Dirt Rider

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Peugeot Motosiklet, 2022 için Pulsion 125 Scooter'ı Güncelliyor

AAWm3iG.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Bu şehir banliyösü, sportif ve tur odaklı varyantlar alıyor.
2018'de Peugeot Motocycles, evet, "R" olmadan, üretime geçirmeyi umduğu yeni konseptleri piyasaya sürmeye başladı. Şirketin piyasada zaten bir scooter listesi vardı ve yeni modeller çıkarmanın yanı sıra, model yelpazesindeki mevcut iki ve üç tekerlekli araçları da güncellemeyi dört gözle bekliyordu. Ek olarak, Pulsion scooter piyasaya sürüldü ve markanın en iyi kentsel scooter olarak hizmet etmesi gerekiyordu.

Fransız üretici, 2022'ye hızlı bir şekilde, Pulsion 125'in güncellenmiş bir versiyonunu yayınladı. Şehir içi ulaşımda yapılan yükseltmeler, Peugeot'nun, ürettiği motosikletlerin genel kalitesini iyileştiren fabrikasında bazı değişiklikler yapmasının bir sonucu olarak geldi. Ek olarak, yeni Pulsion 125 scooter, artık Euro5 uyumlu olan 125cc tek silindirli bir motor olan revize edilmiş bir PowerMotion motora sahip. Motorda yapılan güncellemeler, 8.800 rpm'de 14,4 beygir gücünde maksimum güç çıkışı sağlıyor, bu da küçücük bir 125cc değirmen için oldukça etkileyici.

Peugeot Motocycles'dan Daha Fazla:

Şekillendirme söz konusu olduğunda, Pulsion 125 modern, maksi-scooter stilini koruyor. Scooter'a yan profilinden bakıldığında, yeni başlayanlara yönelik 125cc'lik bir scooter'dan daha büyük ve daha güçlü bir şeyle karıştırılması kolay olabilir. DRL ile tamamlanan tam LED aydınlatmadan oluşan yeni bir dizi elektronik özellik de alır. Ayrıca, yeni Pulsion 125m'de, sürücünün akıllı telefonunu arayüzle eşleştirmesine ve yerleşik navigasyon ve telefon bildirimleri gibi özelliklere erişmesine olanak tanıyan i-Connect özelliği bulunur. Dahili bir USB şarj cihazı da standart olarak gelir. Güvenlik özellikleri arasında acil fren uyarı sistemi bulunur.

Pulsion 125'in iki çeşidi mevcuttur - Active olarak adlandırılan temel sürüm, i-Connect özelliğini almaz ve şehir görevi için tasarlanmış daha barebone bir banliyödür. Ancak orta sınıf GT versiyonu, tüm elektronik özelliklerin yanı sıra renkli ön cam ve sportif mat boyadan oluşan tur odaklı olanaklara sahip. Son olarak, en üst düzey Allure varyantı, daha uzun mesafeli yolculuk konforu için standart 39 litrelik bir üst çanta ile daha da premium. Bu, zaten geniş olan koltuk altı saklama alanının üzerinde ek bagaj alanı görevi görür.

AAWlGAh.img?w=768&h=432&m=6

Fiyatlandırma ve bulunabilirliğe gelince, yeni Peugeot Pulsion Active varyantı için 4,549 Euro'dan (4.913 USD), GT versiyonu için 4.899 Euro'dan (5.291 USD) ve Allure için 4.999 Euro'dan (5.399 USD) başlıyor. Scooterlar artık Fransa'daki Peugeot bayilerinde satılmaktadır.

Kaynak: RideApart

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Elektrikli Motosiklet Markası Horwin, Niyobyum Zengini Pilleri Test Edecek

AAWn4o5.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

10 dakikalık şarj süreleri ve artırılmış enerji kapasitesi sunar.

Elektrikli motosiklet pazarı gelişmeye devam ederken, üreticiler ve yeni başlayanlar benzer şekilde rekabette öne geçmenin yollarını arıyor. Değiştirilebilir pil ağlarından katı hal pillerine kadar, mühendisler ve tasarımcılar EV üstünlüğüne giden birden fazla yol olduğunu keşfediyor. Almanya merkezli elektrikli motosiklet ve scooter markası Horwin için cevap, zamanın çok kısa bir sürede şarj olan daha yoğun pil ünitelerinde yatıyor.

Bu amaçlara ulaşmak için Horwin, niyobyumla zenginleştirilmiş lityum iyon piller geliştirmek için Brezilyalı niyobyum uzmanları CBMM ile ortaklık kuruyor. Esas olarak Brezilya'dan tedarik edilen niyobyum, titanyuma rakip Mohs sertlik derecesi demir benzeri sünekliği sayesinde alaşımları güçlendirmek için sıklıkla kullanılır. Horwin anlaşmasına göre, CBMM ve Toshiba, niyobyum-titanyum oksit (NTO) kullanarak hızlı şarjlı lityum iyon geliştirecek.

Toshiba'nın mevcut lityum titanyum oksit (LTO) anotlarıyla karşılaştırıldığında, NTO üniteleri üç kat daha fazla enerji kapasitesine sahip olacak ve yeniden şarj aralıklarını 10 dakikaya indirecek. Horwin, hazır olduğunda, NTO pillerini CR6 üretim modeline benzer bir prototipte test edecek. Mevcut CR6, 6,2 kW (8,3 beygir gücü) bir motora sahiptir ve tek bir şarjla 93 mile kadar ulaşır. Firma, NTO güç ünitelerinin bu rakamı büyük ölçüde artırmasını bekliyor.

Horwin Brezilya CEO'su Pricilla Favero, "CBMM'nin uzmanlığı ve öncü ruhu, yeni çözümler geliştirme konusunda son derece yetenekli ekibimize eklendiğinde, beklenti, niyobyum pilli motosikletin Brezilya pazarında 2024 gibi erken bir tarihte satışa sunulmasıdır" dedi. “Yakında herkesin ultra hızlı şarjlı bir elektrikli motosiklet kullanabilmesi için çalışıyoruz. Niyobyum piller, bu şarj farklılığına ek olarak, nispeten geniş bir aralıkta 20.000'e kadar şarja izin vermeleri nedeniyle güvenlik ve pil ömrü açısından faydalar sağlar; bu, tek başına son zamanlardaki en büyük ilerlemedir."

Yine de bu, CBMM'nin üstlendiği tek ortak girişim değil. Şubat 2022'de Brezilyalı şirket, yeniden canlanan elektrikli motosiklet markası Lightning ile bir anlaşma imzaladı. CBMM, Lightning için hâlâ niyobyum açısından zengin pil paketleri geliştirirken, ekip, yüksek performanslı uygulamalar için hafif ve yüksek verimli bir pil geliştirmeyi hedefliyor. Horwin'in amaçları doğrultusunda, CBMM güvenilirliğe odaklanacak ve performans ölçütlerinden daha fazlasını kapsayacaktır.

CBMM Batarya Program Yöneticisi Rogério Marques Ribas, "Çok kararlı bir unsur olarak daha güvenli ve daha verimli operasyonlara olanak sağlıyor" dedi. "Ayrıca, lityum interkalasyonunu kolaylaştıran daha açık kristal yapısı nedeniyle, pile zarar vermeden on dakikadan daha kısa sürede tam şarj sağlar."

Kaynak: RideApart

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Yamaha, Ténéré 700 World Raid ile Afrika Eko Yarışına Katılacak

AAWoyJx.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Birinci sınıf biniciler Alessandro Botturi ve Pol Tarres bu sezon ralli makinesini kullanacak.

Daha yüksek özellikli bir Ténéré 700 World Raid üretim modelinin piyasaya sürülmesinin ve fabrika ekiplerinin 44 yıllık rekabetin ardından Dakar'dan beklenmedik bir şekilde ayrıldığının duyurulmasının ardından Yamaha, yarış dünyasında manşetlere geri döndü, ancak bu sefer yeni modeliyle orta siklet macera bisikleti sahneye çıkıyor.

Şimdi, Japon üretici, üretim modeli yakında piyasaya sürülecek olan yeni Ténéré 700 World Raid makinesiyle WR450 enduro yarış motosikletlerinden ralli yarışlarına geçeceğini doğruladı. 15-30 Ekim 2022 tarihleri arasında, yarış odaklı ralli bisikleti, Monako'dan Dakar, Senegal'e geçecek 12 aşamalı bir ralli olan Africa Eco Race'e katılacak.

Yamaha, "yeni Ténéré World Raid'in istisnai DNA'sını kanıtlamak, aynı zamanda ulusal etkinliklere katılan Ténéré müşterilerinin yarış ruhunu uluslararası uzun mesafe Rally Raid etkinliklerine kadar desteklemeyi amaçlayan kapsamlı bir müşteri programı hazırlamaya çalışıyor. " Bu, yalnızca Yamaha'nın Ténéré World Raid modelini sergilemesi için değil, aynı zamanda bu motosikletin üretim modelini yakında satın alabilecek olan meraklılar için de heyecan verici bir fırsat sunuyor.

AAWo9Wj.img?w=768&h=432&m=6

Yamaha'yı temsil eden Rebel X Sports Ténéré World Raid Takımı, deneyimli bir Rally Raid sürücüsü ve "World Raid" modelinin temel aldığı Ténéré 700 prototipinin Proje Yöneticisi Manuel Lucchese liderliğinde AER'de yarışacak. Deneyimli bir Dakar yarışçısı olan ve etkinliğin son iki raundunu kazanan Alessandro Botturi, yeni T7'yi kullanacak. Ona, iki tekerlekli makinelerin, özellikle de Ténéré 700'ün en iyilerinden biri olduğunu kanıtlayan bir motosikletin pilotluğu söz konusu olduğunda, diğer dünyaya ait becerileri sayesinde aşina olabileceğiniz, deneme şampiyonu İspanya'dan Pol Tarres eşlik edecek. -Çevresinde ADV'ler var.

Zorlu arazinin yoğun taleplerine daha iyi direnmek için yarışa hazır Ténéré 700 World Raid, daha büyük bir yakıt deposu ve KYB süspansiyonu gibi tonlarca Orijinal Yamaha Teknolojisi Yarışı (GYTR) donanımıyla yüklenecek. 21-29 Nisan tarihleri arasında Yamaha Ténéré World Raid Team, sekiz etaptan oluşan ve 2.700 kilometreyi aşan Tunus Çöl Mücadelesi'nde yarışacak. Tunus Çöl Mücadelesi, bu yıl yapılacak Afrika Eko Yarışı için motosikletlerin ve sürücülerin hazırlanmasında önemli bir basamak.

Kaynak: RideApart

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

MV Agusta One-Of-One Superveloce Testalarga ile dalga geçiyor

AAWjwol.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Yine de herhangi bir çıkış tarihi belirtilmedi.

MV Agusta, güzel ve sınırlı üretim modellerine yabancı değil. Superveloce, yakın geçmişte markanın en çok rağbet gören baskılarından bazılarının tuvali oldu.

MV Agusta Ago, sayısı sınırlı olan pek çok modelden biridir. Ago, özellikle, bir 311 üretim çalışmasıyla sınırlıydı. MV Agusta da EICMA 2021'de kendi parçasını sergiledi ve geçen yılki gösteride "En Güzel Bisiklet" ödülünü bile kazandı.

Şimdi, 2022 için marka, İtalyanca'dan "Broadhead"e çevrilen Testalarga adlı türünün tek örneği başka bir sürümle bir kez daha bizimle dalga geçiyor. Bisikletin ilk teaser'ı yaklaşık dört gün önce Instagram'da yayınlandı.

Ana kapak fotoğrafı Superveloce'nin koltuk delikli süet koltuğuna aitti. Diğer ayrıntılı çekimler, motosikletin renk düzenine bir bakışın yanı sıra deliklere sahip olan motosikletin sol kaportasının bir görüntüsüne benzeyen şeyleri içerir. MV Agusta'nın kırmızı, beyaz ve altın ile Ago'nunkine benzer bir renk paleti kullanacak gibi görünüyor. Yakından bakarsanız, MV Agusta'nın en azından önde bir çift sarı tekerlekle gideceğini göreceksiniz.

Bir sonraki çekim, Superveloce'nin İtalyan Tricolore'u gibi ayrıntıların yanı sıra kaportada yazılı olan baskının adını içeren kuyruğunu gösteriyor. Ardından, motosikletin geri kalanıyla bağdaştırılması için altın sıçraması olan yakıt kapağının bir fotoğrafını çekiyoruz. İlk teaser'daki son gösteri, motosikletin arkadan bir görüntüsüdür ve hatta görüntünün altından size sallanan çift egzoz uçlarını bile seçebilirsiniz.

İlk teaserın ardından MV Agusta, hem Facebook hem de Instagram beslemelerinde başka bir resim yayınladı. Bu sefer, arka tekerleğin altın renginde ve Pirelli lastiklerine sarılı olacağını ortaya koyan, motosikletin kuyruğunun arkadan bir görüntüsünü görüyoruz.

Gönderi, Testalarga'nın saatte 0 ila 100 kilometre (saatte 62 mil) zamanının sadece 3,05 saniye ve 0 ila 200 kilometre (saatte 124 mil) zamanının sadece 9 saniye olacağını okuyor.

O zaman şimdilik bu kadar. MV Agusta herhangi bir çıkış veya lansman tarihi belirtmedi. Marka bize basitçe “#Testalarga'nın tam tanıtımı için bizi izlemeye devam edin” dedi. Peki, tamam o zaman, MV, Biraz daha bekleyeceğiz.

Kaynak: RideApart

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Honda, Malezya'da 2022 RS-X Repsol Sürümünü Tanıttı

AAWDotj.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Bu sportif banliyö, günlük işe gidip gelirken MotoGP hayallerinizi yaşamanızı sağlar.

Çoğu Asya şehrinin kentsel yollarına scooter ve alt yapı şeklindeki sportif yolcular hakimdir. Çoğunlukla batı dünyasının gözlerine yabancı olan bu bisikletler, çıplak ve spor motosikletlerin sportif stilini scooterların kullanışlılığıyla birleştiriyor. Neredeyse tüm büyük Japon imalatçıları, Asya pazarına özgü geniş bir sportif taşıt veya alt yapı yelpazesine sahiptir.

Şaşırtıcı olmayan bir şekilde, bu segment, Avrupa ve ABD pazarlarındaki ağırlıklı olarak premium segmentle karşılaştırıldığında bile, satışlarının büyük bir kısmını oluşturuyor. Malezya, Tayland, Endonezya ve Hindistan, Asya'daki çoğu motosiklet üreticisi için kilit pazarlar olarak hizmet ediyor. Özellikle Malezya'da Honda, RS-X Repsol Edition şeklinde MotoGP'den türetilmiş bir görünümde sportif bir banliyö ayakkabısı yayınladı. Sadece 5.000 ünite ile sınırlı olan RS-X Repsol Sürümü, taşıtlara, okula veya işe gidip gelmek için günlük olarak kullanabilecekleri bir MotoGP replikasına sahip olma şansı sunuyor. Aynı zamanda, sadece 9,550 RM veya 2,191 ABD Doları eşdeğeri ile oldukça ucuz.

AAWDotm.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

RS-X Repsol Sürümü, mütevazı RS-X underbone banliyösüne dayanmaktadır. 149.16cc tek silindirli bir motorla donatılmıştır ve 9.000 rpm'de 15.8 beygir gücü ve 7.000 rpm'de 10 ft-lbs tork pompalar. Elbette, bu güç rakamları, bu makinenin Honda RC213V'nin aksine toz içinde kalmasını sağlayacak, ancak hey, gerçekten olduğundan çok daha hızlı göründüğü inkar edilemez ve kentsel ormanda, bence tam olarak doğru . RS-X kesinlikle kendi tarafında hız ve güce sahip olmasa da, tutumlu ve yakıt verimliliğine sahip.

Honda'nın PGM-Fi elektronik yakıt enjeksiyonuna sahiptir ve gücü altı ileri manuel şanzıman aracılığıyla arka tekerleğe aktarır. Diğer özellikler, ilkel bir tek kanallı ABS sistemi ile donatılmış ön ve arka disk frenleri içerir. Standart bir teleskopik çatal, öndeki süspansiyon görevlerini yerine getirirken, önceden yüklenebilen bir monoshock, yükü arkada alır. Dijital bir LCD gösterge paneli, ihtiyaç duyabileceğiniz tüm temel sürüş bilgilerinin yanı sıra banliyö segmentinde birinci sınıf bir özellik olan bir vites konumu göstergesine sahiptir. 4,5 litrelik bir benzin deposu, geniş bir menzil sağlar ve günlük işe gidip gelmenizin kapsamına bağlı olarak muhtemelen birkaç gün sürecektir.

Kaynak: RideApart

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

2023 GasGas ES 700 İlk Bakış

GasGas ES 700 için fiyatlandırma ve bulunabilirlik henüz açıklanmadı; sadece 2023 modeli olacağını biliyoruz.

AAWQQym.img?w=768&h=576&m=6

Halihazırda Husqvarna'nın ana şirketi olan KTM, GasGas'ı satın aldığında ne düşüneceğimizi gerçekten bilmiyorduk. Pek çok yabancı için KTM'leri GasGas makineleri olarak yeniden adlandırma fikri mantıklı gelmiyordu. Ancak otomotiv dünyasına bir göz atın ve bunun çok yaygın bir uygulama olduğunu anlayacaksınız. Chevrolet/GMC, Ford/Lincoln, Hyundai/KIA ve Toyota/Lexus'un hepsi, hemen hemen aynı platformları temel alan çok benzer modelleri paylaşırlar.

KTM, GasGas'ı devraldığından beri, şirket yanıyor - evet, öyle olmalı - çünkü bu modeller, süperkros makineleri, arazi yarışçıları veya Moto3 yol yarışçıları olsun, çevredeki turuncu padok çadırlarının altında zaten kanıtlanmış kazananlar. dünya. Ancak ES 700 ve kardeşi SM 700'ün piyasaya sürülmesiyle birlikte GasGas, muhtemelen ilk kez sokak yasal pazarına girerken bize olacakların bir önizlemesini veriyor.

GasGas'ın önceki model yelpazesine bakıldığında bir şeyin eksik olduğu açıkça görülüyor: sokaklarda yasal olan çift amaçlı bir makine. KTM'nin 690 Enduro R'si hatırlayabileceğimizden daha fazla kez yeniden icat edildiğinden (zaten Husky'de 701 Supermoto olarak bir kamera hücresi oynuyordu) ve 701 Enduro artık Husqvarna'nın serisinde olmadığından, süper single'ı GasGas ES 700 enduro olarak yeniden adlandırmaya ne dersiniz? ? Bu uygulama, Husky'nin pazarda hız kazanmasına iyi hizmet etti ve şimdi kesinlikle KTM markaları çatısı altında kendi kimliğini bulmaya başlıyor. Bu nedenle, ürün hattını biraz daha hızlı hareket ettirmek için biraz Turuncu adrenalin çekme sırası GasGas'ta. Ne yazık ki, ABD'li alıcılar ES 700 ve SM için 2023 model yılını beklemek zorunda kalacaklar, ancak geldikleri konusunda bilgilendirildik ve dünya çapındaki diğer pazarlarda kemerlerinin altında bir yıl geçirecekler.

AAWR37d.img?w=768&h=576&m=6

GasGas' ES 700, yeni satın alınan KTM Group markasının ilk ikili sporudur. (GazGaz/)

ES 700'ün kalbinde, dört valfli denenmiş ve gerçek 692.7cc sıvı soğutmalı SOHC tekli bulunur. Güç, 6.500 dev/dak'da sağlanan 54 pound-feet tepe torku ile 8.000 dev/dak'da 74 hp olarak derecelendirilmiştir. Delik, 80 mm strok ile 105 mm'lik bir kuyruk ölçer. Valfler, giriş tarafında parmak takipçileriyle ve egzoz tarafında külbütör kollarıyla çalıştırılır. Bir çift buji, verimli yanma sağlar. Elektronik yakıt enjeksiyonu, kablolu gaz kelebeği tarafından kontrol edilir. Güç, altı vitesli bir şanzımana hidrolik tahrikli bir APTC kaydırmalı kavrama ile beslenir.

KTM kuzeni ile aynı şasi geliyor. Çerçeve bir krom-molibden çelik kafes ünitesidir, alt çerçeve ise daha düşük bir ağırlık merkezi için koltuğun altında 3,6 galonluk yakıt deposunu da barındıran kendinden destekli bir poliamid parçadır. Son olarak, tek parça, döküm alüminyum salıncak çok sert ve hafiftir ve kaynak gerektirmez.

ES 700 ve SM 700 arasındaki en büyük fark, yürüyen aksamdır. ES, 9.8 inç hareket mesafesine ve 30 tıklama sıkıştırma ve geri tepme sönümleme ayarına sahip 48 mm WP Xplor USD çatal alır, bir ayağında sıkıştırma sönümleme devresine ve diğerinde geri tepme sönümleme özelliğine sahiptir. Şok, Pro-Lever bağlantılı ve 9,8 inç hareket mesafesine sahip tamamen ayarlanabilir bir WP Xplor'dur; hem yüksek hem de düşük hızlı sıkıştırma ve geri tepme sönümlemesi için hükümlere sahiptir. Koltuk yüksekliği 36,8 inçtir. Önde 21 inç ve arkada 18 inç arkada alüminyum telli jantlar, sırasıyla 90/90-21 ön ve 140/80-18 arka boyutlarında Continental TKC 80 lastikleri taşır. Sonuncusu, önde çift pistonlu Brembo ve 300 mm diskli ve arkada tek pistonlu kaliper ve 240 mm diskli frenlerdir.

690 Enduro R'yi bağışçı olarak kullanmanın harika bir avantajı, ES'nin daha iyi güvenlik ve performans için bu motosikletin elektronik sürücü yardımcıları ve modları paketini kullanmasıdır. Standart, yukarı ve aşağı hızlı vites değiştirici ve ABS ile çekiş kontrolünü de kontrol eden bir çift sürüş modudur. ES'de Sokak modu, hem ABS'yi hem de çekiş kontrolünü motosikletin yatış açısına göre optimize etmek için altı eksenli bir IMU kullanır. Ancak köpeğin pislikte yemesine izin vermek istediğinizde, ön tekerleğin kaldırılmasına izin veren (bu size ve benim için tekerlekler), TC'yi keserek arka lastiği döndürebilmeniz ve arka ABS'yi kapatan Offroad moduna geçin. tamamen. Modlar, gidondan anında değiştirilebilir. Basit bir enduro tarzı kısa çizgi, yalnızca ihtiyacınız olan temel bilgileri sağlar.

ES 700 ve SM'nin eklenmesiyle, GasGas artık serisinde bir çift gerçek yol makinesine sahip. Bu onlar için harika ama aynı zamanda sırada ne olduğuna dair merakımızı da artırdı. ADV ve diğer sokak modelleri de master planda mı?

2023 GasGas ES 700 Talep Edilen Özellikler

MSRP: $TBD
Motor: 692.7cc, DOHC, sıvı soğutmalı tek
Çap x Strok: 105.0 x 80.0mm
Şanzıman/Son Tahrik: 6 vitesli/zincir
İddia Edilen Beygir Gücü: 74.0 hp @ 8.000 rpm
Talep Edilen Tork: 54.0 lb.-ft. @ 6.500 rpm
Yakıt Teslimatı: Elektronik yakıt enjeksiyonu
Debriyaj: Islak, çok diskli terlik; hidrolik çalışma
Motor Yönetimi/Ateşleme: Elektronik, kablolu sürüş
Çerçeve: Krom-mol borulu uzay çerçeve, toz boya kaplı
Ön Süspansiyon: 48 mm WP Xplor, sıkıştırma ve geri tepme sönümlemesi ayarlanabilir; 9,8 inç seyahat
Arka Süspansiyon: WP Xplor şok, tamamen ayarlanabilir; 9,8 inç seyahat
Ön Fren: Brembo 2 pistonlu kaliper, yağlanmaya duyarlı ABS ile 300 mm disk
Arka Fren: Brembo 1 pistonlu kaliper, 240 mm disk ve yağlanmaya duyarlı ABS
Tekerlekler, Ön/Arka: Alüminyum jantlı parmaklı jantlar; 21 inç/18. içinde.
Lastikler, Ön/Arka: 90/90-21 / 140/80-18
Tırmık/Yol: 27,7°/4,6 inç
Dingil mesafesi: 59,1 inç
Yerden Yükseklik: 10.6 inç
Koltuk Yüksekliği: 36,8 inç
Yakıt Kapasitesi: 3,6 gal.
Kuru Ağırlık: 322 lb.
İletişim: gasgas.com

Kaynak: Cycle World

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...
  • Admin

Çinli Üretici Keeway, GT270 Maxi-Scooter'ı (mopet) Tanıttı

AAXaqDZ.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Bu orta ağırlıktaki scooter'ın 2022'de Hindistan pazarında piyasaya çıkması bekleniyor.

Çinli motosiklet üreticisi Keeway, çoğunlukla küçük ila orta hacimli makinelerden oluşan birinci sınıf ama uygun fiyatlı iki tekerlekli araçları sayesinde Avrupa ve Asya'da oldukça iyi bir isim yaptı. Qianjiang Grubu altında, Keeway'in bisikleti, Benelli ve QJ Motor'unkine benzer bileşenleri paylaşıyor. Çinli şirketin üretim tesisinden çıkması beklenen en yeni model, Asya pazarında piyasaya sürülmesi planlanan GT270 maxi-scooter.

AAXaYio.img?w=768&h=432&m=6

Bu maxi-scooter, yaklaşık 20 beygir gücü pompalayan 278.2cc tek silindirli, sıvı soğutmalı bir motorla çalışır. Asya'daki banliyö scooterlarının çoğunluğunun motor hacminin 200cc'den büyük olmadığı göz önüne alındığında, GT270 kesinlikle uzun mesafeli tur odaklı bir scooter olarak pazarlanacak ve Yamaha XMAX ve Kymco'nun maxi gibileriyle kafa kafaya gidecek. -scooter teklifleri.

Keeway GT270, oldukça saygın bazı bileşenlerle destekleniyor. Süspansiyon görevleri, 35 mm teleskopik çatallardan oluşan KYB donanımı tarafından yapılırken, arkada ön yük ayarlı çift amortisörler bulunur. Frenlere gelince, GT270, çift kanallı ABS ve J.Juan kaliperleri ile tamamlanmış bir üst sınıf fren sistemine sahip. Keeway, GT270'e DRL'lerle tamamlanmış bir LED projektör farı ve bir takometre, soğutma sıvısı sıcaklık göstergesi, kilometre sayacı ve saat içeren yarı dijital bir gösterge paneli taktı. Anahtarsız ateşleme sistemi, birinci sınıf bir his verirken, yerleşik bir USB bağlantı noktası, hareket halindeyken çok ihtiyaç duyulan bazı kolaylıklar sunar.

770 mm'lik sele yüksekliği, daha kısa sürücüler için bile oldukça erişilebilir olmalıdır, ancak 147 kilogramlık kuru ağırlık, bu boyuttaki tur scooterları için bile biraz ağırdır. Belki de scooter'ın 9,5 litre benzin alabilen hacimli yakıt deposu, GT270'in yakıt yudumlayan tek silindirli motoru göz önüne alındığında oldukça etkileyici bir menzil vaat ettiği için ağırlığını telafi edebilir. Ayrıca, 10 litrelik sele altı saklama alanı, sürücüye hareket halindeyken tüm eşyalarını güvenli bir şekilde saklama rahatlığını sunar.

AAXaCVk.img?w=768&h=432&m=6

GT270, İnci Beyazı, Mat Mavi, Mat Siyah, İnci Beyazı, Mat Mavi ve Mat Siyah olmak üzere altı renkte sunulacak. Fiyatlandırmaya gelince, scooter'ın 3.600 USD'lik basketbol sahası çevresinde perakende satış yapması bekleniyor. Spesifik olarak, Keeway GT270'in 2022'de Hindistan pazarına ve Keeway'in oldukça büyük bir pazar varlığına sahip olduğu komşu Asya ülkelerine girmesi bekleniyor.

Kaynak: BikeDecho

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.