Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

Admin
 Paylaş

Önerilen İletiler

  • Cevaplar 171
  • Tarih
  • Son Cevap

Bu Başlıkta En Çok Gönderenler

  • Admin

    172

Bu Başlıkta En Çok Gönderenler

  • Admin

2021 Beta 250 RR

BB1e3xKu.img?h=840&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Hassas yönlendirme, tek yola hakim olmasına yardımcı olur

Yağ enjeksiyonlu olduğu için önceden karıştırılmış yakıt gerekmez

Biraz şaşırtıcı güç

Sağlam dengeleyici sayesinde minimum motor titreşimi

Pürüzsüz hidrolik kavrama

Eksikleri

2,6 galonluk yakıt deposu, daha uzun yolculuklar için biraz daha büyük bir kapasite olabilir

Gidonda biraz rahatsız

Karar

BB1e3tf0.img?h=840&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Beta'nın sürüş kalitesinin, motorunun ve yumuşak kavramanın olumlu yönleri, test sürücümüz Allan Brown'a göre bu motosiklete yüksek puanlı bir A- notu veriyor.

Genel Bakış

Beta 250 RR, İtalyan üreticinin 249cc iki zamanlı arazi motosikletidir. Teknik enduro arazisinden tek yollu veya sıradan yangın yollarına ve aradaki her türlü eğlenceli sürüşe kadar sıradan arazi sürücüleri veya yarışçılar için bir oyun motosikletinden daha fazlası olacak şekilde tasarlanmıştır.

2021 Güncellemeleri

İncelememizde ele aldığımız gibi, güncellemeler arasında daha güçlü bir arka alt çerçeve, çatal ve şoktaki şim istiflerinde değişiklikler, yeni bir koltuk köpüğü ve koltuk tabanı, geliştirilmiş bir hava filtresi muhafazası, yeni yan panel montajı ve kırmızı bir renk bulunmaktadır. düzeni.

a bicycle is parked next to a motorcycle: 2021 Beta 250 RR Race Edition

Fiyatlandırma ve Çeşitler

Temel model Beta 250 RR, 8.799 $ 'lık bir MSRP'ye sahip, ancak aynı zamanda 9.399 $' dan gelen bir Yarış Sürümü'nde de sunuluyor. İkisi arasındaki temel farklardan birkaçı, Race Edition'ın temel modelin Sachs ön süspansiyonunu bir KYB AOS (Air-Oil Separate) kapalı kartuş çatalıyla ve Metzeler 6 Days arazi lastikleri için Michelin Enduro yarışma lastikleriyle değiştirmesidir. Race Edition'da ayrıca el korumaları, yarış grafikleri ve koltuk kılıfı bulunur.

BB1e3uWr.img?h=840&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Güç Aktarma Organı: Motor, Şanzıman ve Performans

Şirket içi dinamomuzda test edildiğinde, 250'lerin rakamları, markanın geçen yıl dinlediğimiz en yüksek yer değiştirmeli arazi modeli olan 300 RR'den çok uzak değildi. 2021 Beta 250 RR'nin zirve rakamları 8.100 rpm'de 38.9 hp ve 6.600 rpm'de 27.3 pound-feet tork idi.

250'yi sürdüğümüzde, gücünün büyük kardeşinin gerisinde çok fazla düşmediğine şaşırdık (0,4 daha az tepe beygir gücü ve 1,1 pound-feet daha az tepe torku). "Daha büyük deplasmanlı kardeşine kıyasla orta kademe torkunda küçük bir azalma olsa da, 250 RR motor çok iyi çalışıyor ve daha hafif ve daha serbest devir yapıyor." Motorun dengeleyicisi, motor titreşimini minimumda tutar.

Altı ileri vitesli şanzımanı süper düşük bir birinci vitese ve altıncıya kadar yeterli aralığa sahip ve Brembo debriyajının sorunsuz çalıştığını bildirdi.

BB1e3Bs5.img?h=840&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Taşıma

Biraz sert bir şasi ve iletişimsel bir ön uçtan gelen doğrult ve ateş benzeri direksiyon, Beta'yı tek yollu bir domine etmek için bir araya geliyor. DOT onaylı Michelin enduro lastikleri, daha sert yüzeylerde de etkileyici bir açılı çekiş ve güven sağlar.

BB1e3tf9.img?h=840&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Test ettiğimiz temel modelin tamamen ayarlanabilir Sachs süspansiyonu, kolay ayar yapılmasına izin verdi ve "bisikletin arkasının iyi olduğunu ve Sachs şokunun çataldan biraz daha fazla tuttuğunu" fark ettik.

Frenler

Frenleme, önde bir Nissin iki pistonlu kumpas ve 260 mm disk kombinasyonu ve arkada bir Nissin tek pistonlu kumpas ve 240 mm disk ile yapılır.

Yakıt Ekonomisi ve Gerçek Dünya MPG'si

Yakıt ekonomisi rakamları şu anda mevcut olmasa da, motosikletin sert sürülmesi durumunda yakıt sarfiyatının en iyisi olmadığını belirttik.

Ergonomi: Konfor ve Fayda

Beta, dar bir şasiye ve kolay vücut pozisyonu ayarlamalarına izin veren açık, düz bir kokpite sahiptir; ancak gidonda daha iyi bir konfor görmek istiyoruz.

Elektronik

Beta, elektrikli bir marş motoruyla donatılmıştır, ancak bir kickstarter ayrı bir seçenek olarak yaklaşık 400 $ 'a satılmaktadır. Yakıt deposunun üzerinde bir ateşleme haritası düğmesi bulunur ve iki harita ayarı arasında geçiş yapmak için kullanılır. Önceden kablolanmış dönüş sinyali bağlantılarına sahip tam bir ışık kiti de dahildir. Sürücüye kullanışlı bilgiler sağlamak için çubuk pedinin önüne kompakt bir çizgi monte edilmiştir.

Garanti ve Bakım Kapsamı

250 RR'nin hem temel hem de Yarış Sürümleri altı aylık sınırlı garantiye sahiptir.

Kalite

Beta 250 RR, çok yönlü sürüş özelliği ve şaşırtıcı gücü nedeniyle Cycle World test sürücüsünden yüksek puanlar alıyor. Güncellenen süspansiyon, paketi de gerçekten iyileştiriyor. Gidon ve yakıt deposu boyutundaki birkaç küçük ihlal, onu A + almaktan alıkoyuyor.

2021 Beta 250 RR İddia Edilen Özellikler

MSRP: 8.799 ABD doları
Motor: 249 cc, sıvı soğutmalı, tek silindirli iki zamanlı
Delik x Strok: 66,4 x 72,0 mm
Şanzıman / Nihai Tahrik: 6 vitesli / zincir
Yakıt Teslimatı: Keihin PXK 36mm karbüratör
Debriyaj: Islak, çok diskli, hidrolik olarak çalıştırılır
Motor Yönetimi / Ateşleme: AC-CDI Kokusan w / dual map switch
Çerçeve: Çelik çift kızak
Ön Süspansiyon: 48 mm Sachs ters çatal, tamamen ayarlanabilir; 11.6 inç seyahat
Arka Süspansiyon: Sachs şoku, tamamen ayarlanabilir; 11.4 inç seyahat
Ön Fren: 2 pistonlu kaliper, Nissin 260mm disk
Arka Fren: 1 pistonlu kaliper, Nissin 240 mm disk
Tekerlekler, Ön / Arka: Telli tekerlekler
Lastikler, Ön / Arka: Enduro rekabeti; 21 inç / 18 inç
Tırmık / Patika: Yok
Dingil açıklığı: 58,3 inç
Yerden Yükseklik: 12.6 inç
Koltuk Yüksekliği: 36,6 inç
Yakıt Kapasitesi: 2,6 gal.
Islak Ağırlık: 228 lb. (yakıtsız)
İletişim: betausa.com
Cycle World Test Edilmiş Teknik Özellikler

KOLTUK YÜKSEKLİĞİ: 37.3 IN.
Islak Ağırlık: 247 lb.
Arka tekerlek Beygir Gücü: 38.9 hp @ 8.100 rpm
Arka Tekerlek Torku: 27.3 lb.-ft. @ 6.600 dev / dak

Kaynak: Motor Cyclest 

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

2021 Indian Chieftain Motosiklete İlk Bakış

Üretim ultra-premium V-twin bagger hayranları için mevcut seçenekler dribletinde, seçiminiz gerçekten sadece iki markaya (Harley-Davidson ve Indian) düşüyor. En azından sağlam elektronik süitler, tam donanımlı gezi olanakları, fabrika desteği ve klasik bir soy gibi şeylerle ilgileniyorsanız, Milwaukee ve Minneapolis çok kısa bir listedeki en iyi yarışmacılardır. Ve H-D, 2021 torbalayıcı serisini çoktan düşürmüş olduğundan, şimdi sahne ışıkları Hintlilerde; markanın bagger portföyünün en üst noktası olarak hizmet veren ultra premium, sınırlı sayıda bir bisiklet olan 2021 Chieftain Elite'e girin.

BB1ecor0.img?h=876&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

BB1ecFDQ.img?h=1361&w=1119&m=6&q=60&o=f&

Yeni, yeniden tasarlanan Chief 2022 modeli olarak geçtiğimiz ay piyasaya sürülmesiyle birlikte, Hintli yeni yıl Chieftain'lerinden hiçbirine aynı düzeyde güncelleme verecek gibi görünmüyor; Örnek olarak, Chieftain Elite 2021 model yılı adını taşıyor ve geçen yıla göre nispeten değişmemiş gibi görünüyor, bu da bisikletlerin hemen bayilerde satışa sunulacağı anlamına geliyor. Ancak bu, Hintli'nin seçkin torbacısının tamamen aynı olduğu anlamına gelmez; stil daha abartısız ve bir şey için "özelden ilham alıyor" ve bir diğeri için, 2021 Chieftain Elite dünya çapında yalnızca 120 birimle sınırlı bir seri elde ediyor ve bu onu Indian Motorcycle'ın şimdiye kadarki en seçkin Elite modeli yapıyor.

BB1ecDjB.img?h=834&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Yeni Elite'teki en belirgin değişiklik, tavrın değişmesidir. Indian, bu yıl bling'i geri çevirdi ve 2021 modeline cömertçe vurgulanmış selefinden daha bastırılmış bir hava verdi, ancak yine de çok lüks iki tonlu bir boya işi alıyorsunuz; Bu, Hintli’nin seçkin formülünün büyük bir parçasıdır. Karbon Kristali üzerinde yeni Thunder Black Canlı Kristal tonları, motosiklete biraz ağırlık veriyor ve galonlarca şeker boyası ve krom parçalarının çok pre-pandemik olduğunu gösteriyor gibi görünüyor; neden bir iki kademe aşağı indirmiyoruz? Ama yine de savaş kaputunu ön çamurlukta tutacağız.

Bu, mevcut Chieftain Elite’in boyama işleminin daha az titiz olduğu anlamına gelmez; Indian, bu renkleri elle dikkatlice yerleştirmenin 24 saatten fazla süreceğini iddia ediyor ve boyanın içine yerleştirilmiş tunç pul, şeylere biraz daha fazla etki ve derinlik veriyor. Bu sefer motor kaplamaları, tüm motosiklete daha fazla sokak havası veren koyu renkli Slate Smoke ile yapılır. Şekiller ve silüetler tanıdık çizgilerini koruyor, ancak bu yeni renk şeması, aerodinamik kaporta ve çarpık yan çantaların daha sert bir kenar kazanmasıyla göze biraz hile veriyor. Alçaltılmış süspansiyon ve açık bir çamurluk altında yuvarlanan 19 inçlik ön tekerleğin daha fazla açığa çıkmasıyla özel hava daha da güçlendiriliyor, ancak bu kendi içinde yeni bir şey değil. Aynısı, iki katlı Rogue koltuk ve dış cepheyi gözetleyeceğiniz renk uyumlu armalar için de geçerli (bunlar da geçmiş yıllara göre daha az şatafatlı görünüyor).

Geçen yılın Chieftain yeni Thunderstroke 116'yı gördü ve Hindistan'ın en güçlü hava soğutmalı motoru bu yıl yine (iddia edilen) 126 pound-feet tork ve düşük hızlarda ısının yönetilmesine yardımcı olmak için arka silindir devre dışı bırakma ile tamamlandı. Ve yine de üç seçilebilir sürüş modu elde edersiniz - Tur, Standart ve Spor - tercihinize göre gaz tepkisini ayarlamanıza izin verir.

Hindistan'ın amiral gemisi modeli olduğu göz önüne alındığında, Chieftain Elite'de bir miktar üst düzey fabrika donanımı beklenebilir, bu nedenle tam Pathfinder LED aydınlatma, düğme gücüne sahip renkli bir parlama ön cam, geniş döşeme tahtaları gibi olanaklar bulacaksınız. ve tümü standart olan büyük bir etkiye ve üstün ses kalitesine sahip entegre bir 400 watt ses sistemi. Ayrıca, mevcut hava durumu ve trafik katmanları ve Apple CarPlay entegrasyonu ile kullanışlı 7 inçlik Ride Command bilgi-eğlence sistemi de merkezde yer alıyor; diğer standart bitler arasında ABS, anahtarsız ateşleme, lastik basıncı izleme ve 18 galondan fazla kargo kapasitesi sunan hava koşullarına dayanıklı ve uzaktan kilitlenen yan çantalar bulunur.

Aksesuarlar? Sorman komik. Indian, bu konuda geri adım atmıyor, turne ve konfor için eksiksiz bir tamamlayıcı eklenti sunuyor (gidonlar ve koltuklar, renk uyumlu, uzaktan kilitlenen gövde ve ayarlanabilir hava delikli renk uyumlu sert alt kaportalar ve daha fazlası ) yanı sıra performansı artırmak için (Thunderstroke 116 Aşama 1 ve Aşama 2 kitleri, Aşama 1 Geçmeli Egzoz Kiti ve Aşama 1 Oval Geçmeli Susturucu Kiti ve çok daha fazlası).

Daha da iyi haber, Hintli'nin yeni modelin fiyatını yükseltmemiş olmasıdır; Chieftain Elite için (hala yüksek olan) 34.999 $ ödersiniz. Ancak bu, işleri aceleye getirecek aksesuarlar eklemenin tavşan deliğinden aşağı inmeye başlamadan önce.

Ancak gerçek bir güncelleme veya bahsedilecek değişiklik olmasa bile, yeni Chieftain Elite yakışıklı, iyi donanımlı bir makinedir ve paranız varsa - ya da sadece merakınız varsa - artık bayilerde.

BB1ecDk4.img?h=818&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Kaynak: Motorcyle Cruser 

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 3 hafta sonra...
  • Admin

Triumph, elektrikli TE-1'in ve güç yoğun EV aktarma organlarının önizlemesini yapıyor

BB1eSNYc.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Triumph, ürün yelpazesine en az bir elektrikli motosiklet eklemeye hazırlanıyor. Elektrifikasyon dünyasına götürmeyi planladığı yolu göstermek için üretime yakın bir aktarma organının konseptinin çizimlerini ve resimlerini yayınladı.

BB1eSCnh.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Eskizlerde tasvir edilen ve TE-1 olarak adlandırılan prototip, "Bana bak, ben elektrikliyim!" Diye bağırmayan sportif bir tasarıma sahip. Bir egzoz sistemi ekleyin ve benzinle çalışan bir bisiklet olarak kolayca geçebilir. Şirkete göre bu kasıtlıydı. TE-1'in şu anda pistonlu bir model kullanan meraklılarına hitap etmesini istiyor.

BB1eSHsR.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Triumph EV projesini Mayıs 2019'da Sıfır Emisyonlu Araçlar Ofisi'nden finanse ederek başlattı, bu da İngiliz vergi mükelleflerinin bisikletin gelişimine katkıda bulunduğu anlamına geliyor. Warwick Üniversitesi'nde Williams Advanced Engineering, Integral Powertrain ve WMG'nin yardımını aldı. Yaklaşık iki yıl sonra dörtlü, güç ve enerji arasında ideal bir denge kurduğu bildirilen bir sistem tasarladı. Triumph, sürekli güç ve hızlı şarj süreleri sağlamak için geliştirilen 15 kilovat-saatlik pil paketine çok dikkat edildiğini belirtti.

BB1eSPKh.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

TE-1 için güç, zirvede 174 beygir gücü ve 107 beygir sürekli güç sağlayan bir elektrik motorundan geliyor. Triumph ek spesifikasyonlar yayınlamamayı seçti, ancak Motorcycle News, bisikletin 485 pound ağırlığında ve 120 mil menzil sunduğunu öğrendi. Hızlı şarj teknolojisi, pil paketini yaklaşık 20 dakikada% 80 şarjla bitirir. Triumph, binicilere içten yanmalı bir motorun performansını elektrikli bir pakette vermeyi amaçladığını vurguladı, ancak gördüğünüz şeyin galerilere inmesi zorunlu değil.

BB1eSHsM.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

riumph önümüzdeki aylarda TE-1 prototipini test etmeye başlayacak, ancak Motorcycle News'e, modeli üretim için onaylamadan önce hala maliyet engelini aşması gerektiğini söyledi. Ne zaman yapacağı havada.

"Bizim için, bunun için para ödemeye istekli yeterli sayıda insanın olduğu bir fiyat noktasında olmalı. Pil maliyetleri düşerken, yine de pahalıdır, bu nedenle indirebildiğimizde bisiklet piyasaya çıkacaktır. insanların ödemeye hazır olduğunu düşündüğümüz bir bedel, "dedi şirketin baş ürün sorumlusu Steve Sargent.

Triumph, elektrikli TE-1'in ve güç yoğun EV aktarma organlarının önizlemesini yapıyor ilk olarak 23 Mart 2021 Salı 11:31:00 EDT'de Autoblog'da göründü. Lütfen yayın kullanım şartlarımıza bakın.

Kaynak: autoblog

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 3 hafta sonra...
  • Admin

Segway (Evet, Segway) Tüm 'Tron' Fantezilerinize Layık Bir Hibrit Motosiklet Yapıyor

BB1frL5c.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Segway'in artık eskiden olduğu şirket olmadığının kanıtı için, en yeni iki tekerlekli aracından başkasına bakmanıza gerek yok.

Şu anda Çinli robotik girişimi Ninebot'un sahibi olduğu marka, Apex H2 motosiklet konseptini açıkladı. Hibrit bir hidrojen-elektrikli güç aktarma organıyla güçlendirilen motosiklet, saatte 93 millik bir en yüksek hıza ulaşabilecek ve bu da tüm zamanların en hızlı Segway'i haline gelecektir.

segwayapexh202.jpg

Apex H2, markanın 2019 elektrikli süper motosiklet konsepti olan Apex'in devamı niteliğindedir. Bu prototip gibi, bir Tron devam filminde yerinde olmayacak, baş döndürücü bir siberpunk'tan ilham alan bir tasarıma sahip. Parlak siyah beyaz motosikletin tamamı cesur şekiller, keskin açılar ve tuhaf tek taraflı ön çataldır. Tasarımın en çarpıcı yönü, dikkatinizi tekerleklerine ve şık motor bölmesine çeken neon ışıklı vurgulardır.

Motor kurulumu da kendi başına kalıyor. New Atlas'a göre Apex H2, gaz halindeki hidrojeni özel bir yakıt hücresi aracılığıyla elektrik enerjisine dönüştürecek hibrit bir güç aktarma sistemine sahip olacak. Ninebot, hidrojen-elektrik kurulumunun 80 beygir gücü üretebileceğini ve bisikleti dört saniyeden kısa sürede sıfırdan 60 mil / saate roketleyebileceğini söylüyor. Orijinal Segway'in - evet, alışveriş merkezi polisleri tarafından tercih edilen kötü şöhretli iki tekerlekli kişisel nakliye aracının - 10 mil / saate ulaştığı düşünüldüğünde, bu, Apex konseptinin alıntılanan 124 millik azami hızından daha yavaş olsa bile oldukça etkileyici. Elbette, iki bisiklet arasında önemli bir fark var: Apex H2, satın alabileceğiniz nadir konsept araçlardan biri olacak.

Ninebot, bisikletin 2023'te üretime gireceğini ve teslimatların aynı yıl başlaması bekleniyor. H2 nihayet satışa çıktığında, bisiklet, tekerlekli bir Wall-E-esque motorlu sandalye ve saatte 25 mil gidebilen yüksek performanslı, Lamborghini onaylı bir go-kart içeren çeşitli Segway serisine katılacak. Sen yap, Segway.

Kaynak: Robb Report

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin başlığı şöyle değiştirdi En Son Motosiklet ve Bisiklet Haberleri
  • Admin

Elektrikli scooter yönetmeliği Resmi Gazete'de yayınlandı - 'Akrobatik hareketler yapmak' yasaklandı

Elektrikli scooter'ların kullanımına ilişkin düzenlemeler getiren yönetmelik Resmi Gazete'de. Düzenlemeye göre; elektrikli scooterın izin alınarak yapılan gösteriler dışında, akrobatik hareketler yapılarak sürülmesi yasaklandı.

Elektrikli scooter yönetmeliği bugünkü Resmi Gazete'de yayımlandı.

Düzenleme ile trafikte tehlikeli hareketlerde bulunan e-scooter kullanıcılarının önüne geçilmesi amaçlanıyor. Yayımlanan yönetmelikle birlikte e-scooter kullananlar birçok kurala uymak zorunda olacak. Hız sınırı, kullanma yaşı, hangi yollarda kullanılabileceğine ilişkin detaylar belli oldu.

Düzenlemeye göre; elektrikli scooterın izin alınarak yapılan gösteriler dışında, akrobatik hareketler yapılarak sürülmesi yasaklandı.

ef254b18-4cf4-11ea-95a0-43d18ec715f5?fit

Yönetmeliğin 'amacı' bölümünde, "a) Paylaşımlı elektrikli skuter (e-skuter) işletmeciliği faaliyetlerini ülke ekonomisinin gerektirdiği şekilde düzenlemek, bu faaliyetlerde düzeni ve güvenliği sağlamak, ulaşımın çevre üzerindeki egzoz emisyon ve karbon salınımı gibi olumsuz etkilerini azaltarak çevresel değerleri korumak, hareketliliği artırarak kısa mesafeli seyahatlerde şahsi araç kullanımı yerine paylaşımlı e-skuter kullanımının yaygınlaştırılması ile paylaşımlı e-skuterlerin diğer ulaşım türleri ile entegre, sürdürülebilir bir ulaşım sistemi içerisinde gelişimini sağlamak üzere bu faaliyetlere ilişkin pazara giriş şartlarını ve hizmet üretenler ile hizmetten yararlananların hak, yükümlülük ve sorumluluklarını, b) elektrikli skuter ve kullanımına ilişkin 13/10/1983 tarihli ve 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanununda sayılan hususlar dışında kalan diğer hususları, belirlemektir" açıklaması yapıldı.

Yönetmeliğin kapsamı ise, "Bu Yönetmelik, karayolunda kullanılacak e-skuterler, paylaşımlı e-skuter işletmeciliği faaliyeti yapanlar ile bu faaliyetlerden yararlananlar ve bu faaliyetlerde kullanılan her türlü e-skuterleri kapsar" ifadeleri ile açıklandı.

Sürücülerin uyacakları kurallar

Yönetmelikte, E-skuter kullanımına ilişkin genel hususlarda ise şunlar belirtildi:

"E-skuter sürücülerinin uyacakları kurallar aşağıda gösterilmiştir:

a) E-skuterin;

1) Ayrı bisiklet yolu veya bisiklet şeridi varsa taşıt yolunda sürülmesi,

2) Otoyol, şehirler arası karayolları ve azami hız sınırı 50 km/s üzerinde olan karayollarında sürülmesi,

3) İkiden fazlasının taşıt yolunun bir şeridinde yan yana sürülmesi,

4) Yaya yollarında sürülmesi,

5) Başka bir araca bağlanarak, asılıp tutunarak sürülmesi,

6) İzin alınarak yapılan gösteriler dışında, akrobatik hareketler yapılarak sürülmesi,

7) Manevra için işaret verme halleri dışında tek elle sürülmesi,

😎 Kamu nizamını bozacak, özel mülkiyeti ihlal edecek ve yayalar, engelliler veya hareket kısıtlılığı olan kişilerin güvenli ve bağımsız hareketlerini, araç ve yaya trafiğini engelleyecek şekilde park edilmesi,

b) E-skuterde;

1) Diğer araçlar izlenirken, geçilirken, manevra yapılırken; karayolunu kullananların hareketini zorlaştırıcı, tehlike doğurucu davranışlarda bulunulması,

2) Sürücü dışında başka kişilerin taşınması,

3) Sırtta taşınabilen kişisel eşya harici yük ve yolcu taşınması,

yasaktır.

(2) Kullanılacak e-skuterin; gece diğer araç sürücüleri ve yayalar tarafından rahat bir şekilde fark edilmelerini sağlamak üzere; önde beyaz ışık verecek ve en az 20 metre önü aydınlatabilecek şekilde bir adet far, arkada, kırmızı renkte ışık veren bir lamba ve kırmızı reflektör ile 30 metreden duyulabilecek ses çıkarabilen zil, korna veya benzeri ses aleti ile teçhiz edilmiş olması zorunludur.

(3) E-skuter kullananlar 2918 sayılı Kanunda ve ilgili diğer mevzuatta belirtilen kurallara uymakla yükümlüdürler."

İzin verecek merciler

Yönetmelikte, paylaşımlı e-skuter izni verecek merciler ise şöyle belirtildi:

"Bu Yönetmelik kapsamında yetki belgesi almış olan gerçek veya tüzel kişilerin, paylaşımlı e-skuter faaliyetlerinde kullandıracakları e-skuterler için;

a) Büyükşehir belediyesi kurulu bulunan illerde UKOME’den,

b) Büyükşehir belediyesi bulunmayan illerde il trafik komisyonundan,

c) (a) ve (b) bentlerinde belirtilen mercilerin görevli ve yetkili olmadığı ve özel kanunlar ile belirlenmiş alanlarda, kendilerine yetki verilmiş ilgili kurum ve işletmelerden izin almaları ve 24'üncü maddenin ikinci fıkrasındaki harcı ödemeleri zorunludur."

Kaynak: Birgün

 

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 4 hafta sonra...
  • Admin

Husqvarna Vektorr elektrikli scooter / motosiklet herkesin geçtiği yola katılıyor

Husqvarna'nın motosiklet yapımı bölümü, ürün yelpazesine kademeli olarak elektrikli modeller ekliyor. 2018'de 6.7 beygir gücünde bir minibike piyasaya sürdükten ve 2021'in başlarında E-Pilen adlı üretime yakın bir konsept ortaya çıkardıktan sonra, pille çalışan scooter segmentine nasıl girmeyi planladığını gösteren Vektorr adlı bir tasarım çalışmasının önizlemesini yaptı.

BB1gtdxU.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Çevrimiçi olarak tanıtılan Vektorr, genellikle motorlu testereler ve iki zamanlı enduro arazi motosikletleriyle ilişkilendirilen bir şirket için yeni bir çığır açıyor. Husqvarna'nın adını koyduğu ilk elektrikli scooter ve şirketin şimdiye kadar ürettiği en şehir odaklı model. Doğrudan işlerini yapmak için çevik, sessiz bir scooter arayan şehir kullanıcılarını hedefliyor. Tek bir yuvarlak far, her iki tarafta kaporta ve sarı vurgulu iki tonlu bir boya işine sahiptir. Ortalama bir scooter'dan biraz daha fütüristik, ancak 22. yüzyıldan kalma gibi görünme noktasına kadar vahşi değil.

BB1gt3Eg.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

HUSQVARNA VEKTORR ELEKTRİK SCOOTER KONSEPTİ

Tam teknik detaylar henüz açıklanmadı. Tek bildiğimiz, Vektorr'un maksimum 60 mil sürüş menziline ve yaklaşık 30 mil / saat maksimum hıza sahip olduğu. Bağlam için, 50 cc'lik tek silindirli bir motorla çalışan bir Peugeot Kisbee, saatte 30 mil hızla zirveye çıkıyor, ancak üreticiye göre 1,6 galonluk yakıt deposu 236 millik bir menzil sunuyor.

BB1gtm0D.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Husqvarna, scooter pazarındaki genişlemesinin İspanya, Fransa, İtalya ve Almanya'da yeni bayiler almasını gerektireceğini açıkladı. Vektorr'un üretim versiyonunun ne zaman piyasaya sürüleceğini açıklamadı, ancak meraklı web sitesi Visor Down, scooter'ın geçici olarak 2022'de çıkacağını öğrendi. Amerika'da görüp göremeyeceğimize dair bir kelime yok.

BB1gtdyf.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Kaynak: autoblog

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Arnold Schwarzenegger, elektrikli bisikletiyle Gym'e Gidiyor

BB1gIpQ0.img?h=672&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Arnold Schwarzenegger, Perşembe günü California, Venice Beach'teki Gold's Gym'e giderken arkadaşlarıyla birlikte elektrikli bir bisiklet sürerken yakalandı.

73 yaşındaki eski Kaliforniya valisi, bir kolunda Amerikan bayrağı, diğerinde Kaliforniya eyalet bayrağı olan siyah bir ceket giyen Güney Kaliforniya'daki bahar gününde tamamen siyah bir takım giydi. Takımını siyah pantolon ve ayakkabılarla tamamladı.

Vücut geliştirme simgesi, üzerinde 'ABD' yazan Amerikan bayrağı amblemi bulunan gri bir üst kısmı olan yansıtıcı güneş gözlüğü ve siyah bir yüz maskesi takıyordu.

On yıllardır bağlı olduğu ünlü spor salonunun açık alanında, bir göğüs makinesinin başında otururken arkadaşları ve hayranlarıyla sohbet ediyor.

2003'ten 2011'e kadar Kaliforniya Valisi olarak görev yapan Schwarzenegger, geçtiğimiz Ocak ayında Dodger Stadyumu'nda aşılanırken görüldü.

Los Angeles'ta bisiklet gezilerinde sıkça görüldüğü için, daha önce Kaliforniya'da kapalı spor salonlarıyla salgın kapanma süresi boyunca fiziksel olarak aktif kalmaya devam etti.

Schwarzenegger, görevdeki Vali Gavin Newsom, Caitlyn Jenner, San Diego Belediye Başkanı Kevin Faulconer ve eski Temsilci Doug Ose gibi bir dizi Cumhuriyetçi meydan okuyucuyla karşı karşıya olduğu için, Kaliforniya'da yapılacak geri çağırma seçimleri hakkında ayın başlarında The New York Times ile sohbet ediyor.

Schwarzenegger, 2003 yılında Demokrat Gray Davis'e karşı kendi geri çağırma zaferine atıfta bulunarak, 'Neden seçildim? Trump neden seçildi? Çünkü insanlar politikacılardan memnun değildi. Politikacılardan nefret ediyorlar. Onlara güvenemezler. Bu en önemli hikaye. '

Schwarzenegger, ileriye doğru bir göreve aday olma planının olmadığını söylese de, birden fazla cephede siyasi olarak aktif kalmaya devam ediyor.

"Ofisten ayrıldığınızda, farkına varmışsınızdır - bunu böyle kesemeyeceğimi fark ettim," dedi. Sadece geçici bir iş olan bu işi bitirdiğim için, bu sadece geçici bir şekilde ilgim olduğu anlamına mı geliyor? Hayır! Takip ile spor gibi. '

Kaynak: DailyMail

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 1 ay sonra...
  • Admin

LiveWire'ın İlk Elektrikli Motosikleti 21,999 Dolardan Başlıyor, 234 Km Menzilli var

Bu yılın başlarında Harley-Davidson, elektrikle çalışan motosiklet işini kendi alt markasına dönüştürdü. Eskiden şirketin elektrikli bisiklet üreticisinin adı olan LiveWire, şimdi ünlü üreticinin elektrikli motosiklet evi. Yeni LiveWire One, marka altında piyasaya sürülen ilk modeldir.

AALYDRJ.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Kentsel alanlardaki ve dışındaki sürücüler için tasarlanan LiveWire One, 146 mil tamamen elektrikli bir öfkeye sahiptir. DC hızlı şarj cihazı ile 60 dakikada yüzde sıfırdan yüzde 100'e şarj olabiliyor. 45 dakikada yüzde sıfırdan yüzde 80'e çıkabilir.

LiveWire One, Harley-Davidson LiveWire ile neredeyse aynı motosiklettir. Yeni bir isim, rozet ve boya var, ancak bunun dışında aynı şey.

Motosikletin Harley versiyonu, Ewan McGregor ve Charley Boorman motosiklet yolculuğunun son bölümünde destekleyici bir rol oynadı. "Love Way Up", Güney Amerika'nın ucundan Los Angeles'a yolculuklarını anlatıyor. Apple TV+ üzerinden izlenebilir.

LiveWire One motosikletinin fiyat etiketi 21,999 dolardan başlayacak şekilde ayarlandı. Bu, Nissan Kicks'in başlangıç fiyatından 2.000 $ daha fazla, ancak Harley-Davidson LiveWire'ın 30.000 $ fiyat etiketinden çok daha az. Model için finansman bayilik aracılığıyla sağlanmaktadır.

LiveWire One, 18 Temmuz'da Kuzey Kaliforniya'daki Uluslararası Motosiklet Fuarı'nda fiziksel olarak ilk kez sahneye çıkacak.

Motosiklet bu yaz ABD'de piyasaya çıkıyor ve uluslararası pazarlarda bulunabilirlik bunu takip edecek. Müşteriler motosikleti bugün LiveWire.com'da veya California, New York ve Texas'taki 12 LiveWire marka bayisinde görebilirler. Ek LiveWire bayilerinin sonbaharda devreye girmesi bekleniyor.

AALYzFX.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

AALYvO6.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

AALYBlt.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Kaynak: Newsweek

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 1 ay sonra...
  • Admin

Bird, yani scooter şirketi, kendi e-bisikletini piyasaya sürüyor

Kuş scooterlarını hatırlıyor musun? Dakikada kiralayabileceğiniz elektrikli ilk mil/son mil scooter'larını biliyor musunuz? Perşembe günü yayınlanan bir rapora göre, şirketin varlığının olduğu bir şehirde yaşamıyorsanız, COVID'den kurtulduğunu ve gerçekten de satın alabileceğiniz bir e-bisikleti piyasaya sürmeye hazırlanıyor olduğunu bilmek sizi şaşırtabilir. TechCrunch tarafından.

Bisikletin adı "Kuş bisikleti" ve Perşembe günü istediğiniz renkte (gri veya siyah olduğu sürece) 2,299 $ başlangıç fiyatıyla satışa sunulacak. Başlangıçta her yerde mevcut olmayacak, yalnızca belirli pazarlarda olacak. Hangi pazarları seçin? Bilmiyoruz, çünkü Bird henüz bunu açıklamadı, ancak bisikletin bu sonbaharda ülke çapındaki perakendecilerde satışa sunulmasını umuyor.

AANw0tY.img?w=768&h=512&m=6

PDPImages_900x.jpg?v=1629288219

original13_900x.jpg?v=1629288103

BirdBike_1_1471eb72-059a-47ba-a52a-b6e9c

210812_BIRD4033_Bird_Bike_Edited_Photo_S

MN1_3109_1_1024x1024.jpg?v=1629131979

original_8_1024x1024.jpg?v=1629125378

original23_900x.jpg?v=1629293964

original18_900x.jpg?v=1629291644

Kaynak: Bird Bike

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...
  • Admin

2022 Honda Africa Twin And Africa Twin Adventure Sports Storm Avrupa

AANQGhB.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

AANQGhK.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

AANQCWj.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Küçük değişiklikler ve yeni grafikler bu ADV'yi yeni yıl için geliştiriyor.

27 Ağustos 2021'de Honda, Avrupa'da 2022 CRF1100L Africa Twin ve Africa Twin Adventure Sports'u resmi olarak piyasaya sürdü. Değişiklikler küçüktür, ancak her zamanki gibi macera duygusu, herhangi bir sürücünün yapmak istediği kadar büyüktür. Hadi bir bakalım.

AANQCVE.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

2022 CRF1100L Africa Twin artık standart olarak bir alüminyum arka taşıyıcıya sahip. Çoğu sürücü muhtemelen zaten bir tane kuracağından, bu satın alma sonrası endişelenecek bir aksesuar daha az. Bu arada, 2022 CRF1100L Africa Twin Adventure Sports, 110 mm daha alçak, beş kademeli ayarlanabilir ön cama sahip.

AANQyqw.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

2022 Africa Twin modellerinin her ikisinde de DCT, yeni yıl için ayarlarında biraz iyileştirme alıyor. Honda, özellikle ilk iki vitesteki ayarları değiştirdiğini söylüyor, bu nedenle önceki DCT yinelemeleriyle bindiyseniz, ayakta başlamanız ve düşük hızlı manevralar belirgin şekilde daha yumuşak olmalıdır.

AANQyqI.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Doğal olarak, 2022 Africa Twins'in her ikisi de 2022 maceranıza doğru başlamak için cesur yeni grafiklere sahip. Africa Twin Adventure Sports, ön çatal ve DCT kapağı gibi bronz tonlu vurgulara sahip. Bunlar, özellikle sade ve karartılmış yeni Cracked Terrain grafiğine karşı çarpıcı görünüyor. Arkaya doğru “Adventure Sports” yazan küçük metin, 80'lerin dijital çalar saatini andıran bir yazı tipiyle yazılmıştır ve burada kullanıldığı kadar kötü bir şey değildir.

AANQyqR.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Bu arada, normal 2022 Africa Twin, belirli bir renkte olmayan bir Büyük Logo tasarımına sahip. Aksine, yıl boyunca mevcut olan üç renk yolunun hepsinde. Çoğu insanın bir Africa Twin düşündüğünde muhtemelen kafalarında canlandırdığı inci beyazı, mavi ve kırmızı renklerden siyah, kırmızı ve tamamen siyah renk gruplarına kadar, üçü de 2022 için bu yeni Big Logo uygulamasını alıyor. Honda Eve gitmek istemiyorum, bu yüzden Büyük gidiyor ve sizin de yapacağınızı umuyor.

Kaynak: RideApart

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...
  • Admin

BMW'nin e-bisiklet konseptleri, şehir dışındaki motosiklet, şehir içindeki bisiklettir.

BMW kısa süre önce bir değil iki e-bisiklet konsepti sergiledi. Duyurular, bir şey yollarda değil, yalnızca kağıt üzerinde yaşadığında yapılması kolay olan tonlarca gee-whiz iddiasıyla serpilir. Ancak bir fikir gerçek bir çözüm olarak gözüme çarptı: kalabalık şehirlerdeki hızlı e-bisiklet hızlarını sınırlamak için coğrafi çit kullanımı. Özellikle de BMW'nin halihazırda Avrupa'da dağıtılan, çalışan bir coğrafi sınırlama çözümüne sahip olması nedeniyle.

AAOfQx0.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

En azından Avrupa'da speed-pedelec olarak bilinen hızlı e-bisikletler (veya ABD'de Sınıf 3 e-bisikletler), tıpkı BMW'nin yeni konsept bisikletleri olan BMW i Vision AMBY ve BMW gibi 45km/sa (28mph) hıza ulaşabilir. Motorrad Vision AMBY.

BMW, i Vision'ı doğal olarak 300 km'ye (186 mil) kadar bir menzil için "hızlı şarj" olan 2.000 Wh'lik devasa bir pille donatılmış pedal destekli bir e-bisiklet olarak görüyor. Bu arada Motorrad Vision, geleneksel bir motosiklet gibi bir gaz kelebeği ve ayaklıklara sahip olacaktı. Her ikisinin de farklı yol türleri için yönetilen üç hızı olacaktır. Bisiklet yollarında 25km/s (15.5mph), şehir içi yollarda 45km/s (28mph) ve şehir sınırlarının ötesindeki çok şeritli yollarda 60km/s (37mph) hıza kadar. Bisikletler ayrıca, bir aracın arkadan yaklaştığını görsel ve sesli bir uyarıyla sürücüyü uyarmak için yakınlık radarı ile donatılacaktı.

AAOfHCh.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

AAOfQxc.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Bu araçlar şimdilik sadece konsept olarak var. Ancak ilginç olan, BMW'nin coğrafi sınırlama kullanarak hız denetimini dahil etmesidir. Geçenlerde gözden geçirdiğim etkileyici Stromer ST2 gibi S-pedelec'ler, Amsterdam gibi şehirlerdeki korumalı bisiklet yolları için güvenli değil, sürücüleri agresif taksilerin yanında yoğun caddelere çıkmaya zorluyor ve bununla yüzleşelim, kendilerinden başka kimsenin nasıl olduğunu bilmediğine inanan BMW sürücülerine sahip. düzgün sürmek için. S-pedelec sürücüleri, sıradan bisikletlerin yanında sürmek için hızlarını ayarlayabilmelerine rağmen, bazıları bunu yapmamayı seçiyor ve bu da güvenli olmayan bir eşitsizlik yaratıyor. Geofencing bunu çözebilir.

BMW bunu gerçeğe dönüştürmek için gereken her şeye sahip
BMW'nin otomobillerinde kullandığı bu tür sorunlara zaten bir çözümü var. Şirketin sözde eDrives Bölgeleri, düşük emisyon bölgeleri olarak işaretlenmiş şehirlerin belirli bölümlerine girerken otomobilleri otomatik olarak tamamen elektrikli sürüş moduna geçirmek için daha yeni plug-in hibritleriyle iletişim kuruyor. BMW'nin GPS navigasyon sisteminde bulunan coğrafi sınırlama teknolojisi ile birlikte çalışır. Bu eDrive Bölgeleri, Avrupa çapında yaklaşık 80 şehre uygulanmadan önce ilk olarak en büyük dört Hollanda şehrinde konuşlandırıldı.

Bu AMBY konseptlerinde coğrafi sınırlamanın böylesine "merkezi bir rol" oynamasına şaşmamalı: BMW, bunu e-bisikletler için gerçeğe dönüştürmek için gereken her şeye zaten sahip.

Şehir sınırları içinde S-pedelec pedallarına güç dağıtımını sınırlayan bir geofencing çözümü, bu hızlı e-bisikletleri ait oldukları korumalı bisiklet yollarına geri koyacaktır. Ayrıca, şehir içi ve şehirden uzun yolculuklar için S-pedelec'lerin arabalara harika alternatifler olarak benimsenmesine de yardımcı olacaktır. Bu da, Avrupa şehirlerinin ilk etapta bu düşük emisyonlu bölgelerin yaratılmasına yol açan çevresel hedeflerine ulaşmalarına yardımcı olacaktır.

İyi bir konsept bir konuşma başlatabilir. Ve başka bir şey değilse bile, BMW kesinlikle bunu başardı. Şimdi umalım ki düzenleyiciler ve şehir plancıları buna dikkat etsinler.

Kaynak: THEVERGE

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Yeni Specialized Toro e-bisiklet, tüm arazilerin üstesinden gelebilir ve formda kalmanıza yardımcı olur

Specialized, işe gidip gelmek, hafta sonu patika gezintileri ve hatta hedef kalp atış hızına dayalı kişiselleştirilmiş egzersizler için çok amaçlı yeni bir elektrikli bisiklet çıkardı.

AAOFQRE.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Specialized Tero, trafikte ve patikalarda iyi görüş sağlayan, zorlu arazide iyi kontrol için sizi tekerleklerin arasına yerleştiren hafif alüminyum ÇERÇEVE dik sürüş konumuna sahip elektrikli bir dağ bisikletidir. Ayrıca sürüşü yumuşatmak için 110 mm ön süspansiyona, gevşek yüzeylerde ekstra kavrama için 2,3 inç Zemin Kontrol lastiklerine ve bol durma gücü için SRAM disk frenlerine sahip olursunuz.

Tero, 2.900 £ (yaklaşık 4.000 $ / 5.500 AU $) ila 4.500 £ (yaklaşık 6.200 $ / 8.500 AU $) arasında değişen bir dizi konfigürasyonda mevcuttur. Bu, zorlu bir E-MTB'yi bırakın, herhangi bir e-bisiklet için çok makul bir fiyat.

Karşılaştırma için, mevcut en yüksek puanlı elektrikli bisikletimiz Cowboy 4'ün maliyeti 2.290 £ (yaklaşık 3.200 $ / 4.200 AU $) ve engebeli patikalar için değil, yalnızca şehir sokaklarının üstesinden gelmek için üretildi.

Kontrol sende

Son aylarda e-bisiklet uygulamalarında gerçek ilerlemeler görmeye başladık; Bosch gibi şirketler, sürücülere bisikletlerinin güç desteği ayarları ve performansı üzerinde tam kontrol sağlıyor. Tero, doğru menzil ve güç desteği dengesini elde edebilmeniz için motosikletin üç modunu değiştirmenize olanak tanıyan Özel Görev Kontrolü uygulamasıyla birlikte çalışır.

Uygulama ayrıca kablosuz güncellemeler sağlar, yani en son yazılım sürümlerini (genellikle e-bisiklet bakımının önemli bir parçası) almak için bisikletinizi Özel bir servis merkezine götürmeniz gerekmez.

Ayrıca, elektrikli bisiklet sürmenin geçerli bir egzersiz şekli olarak artan bir tanınırlık görüyoruz. Apple Watch 7, bir e-bisiklet sürerken yakılan kalorileri daha doğru bir şekilde hesaplamak için yeni bir moda sahiptir (muhtemelen kalp atış hızınızı ve harcadığınız mesafeyi kullanarak, harcadığınız efor miktarını tahmin etmek için) ve Toro'da Akıllı Kontrol modu vardır. bu, yolculuğunuz için bir hedef mesafe, süre veya hedef kalp hızı belirlemenize olanak tanır.

Bu yapıldıktan sonra, bisikletin yerleşik MasterMind sistemi, güç yardımı miktarını gerçek zamanlı olarak otomatik olarak ayarlayacaktır.

Sürüşünüzün sonunda, Turbo Sistem Kilidi, Görev Kontrol uygulaması aracılığıyla motosikletin motorunu devre dışı bırakmanıza ve herhangi birinin sürüşünüzü kaçırmaya çalışması durumunda bir hareket sensörü alarmını etkinleştirmenize olanak tanır. Yine de en iyi bisiklet kilitlerinden birine yatırım yapmak isteyeceksiniz ve e-bisiklet sigortası akıllıca bir yatırımdır, ancak hırsızları caydırmak ve hayatlarını zorlaştırmak için başka bir değerli araçtır.

Kaynak: TechRadar

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 3 hafta sonra...
  • Admin

Bu Yeni Motosiklet, Sıçrayan Mobula Işınından Tasarlanmış

AAPr3Sk.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Bandit9'un yeni Supermarine motosikleti yerüstü seyahati için tasarlanmış olabilir, ancak ilhamı denizin altından geliyor.

James Cameron bilimkurgu destanında yersiz görünmeyecek tek seferlik motosikletler inşa etmek için on yıl harcadıktan sonra, Vietnam merkezli mağaza seviye atlamaya hazır. Bunu şimdiye kadarki en iddialı projesinden daha iyi yapmanın yolu: Sıçrayan mobula ışını gibi görünecek şekilde tasarlanmış, sipariş üzerine üretilmiş bir sokak bisikleti.

Supermarine türünün tek örneği olmayabilir, ancak mağazanın önceki kreasyonları kadar hayali görünüyor. Bunun nedeni, tasarım ipuçlarını mobula ışınından alan aerodinamik bir gövdedir. Halk arasında şeytan ışını olarak adlandırılan deniz canlısı, yüzerken suyun yüzeyini yarıp uçuyormuş gibi görünmesiyle bilinir. Bisikletin ABS plastik, yüksek mukavemetli reçine veya karbon fiberden oluşan yontulmuş gövdesinin akıcı şekli, denizden alınan tek unsur değil. Çerçevesi ayrıca mercan resifinin yapısından ilham almıştır. Askeri sınıf 7075 alüminyumdan yapıldığı için de aynı derecede güçlü olmalıdır.

AAPrb3F.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Mağazaya göre, motosikletin tekno-organik tasarımının kalbinde, iki sıvı soğutmalı, 8 valfli Triumph Twin motordan biri seçiminiz olacak. Daha küçük olan 900 cc değirmen, 7.500 rpm'de 73 hp ve 3.800 rpm'de 59 ft lbs tork üretiyor. Bu, çoğu kişi için fazlasıyla yeterli olacaktır, ancak daha fazla güç istiyorsanız 1.200 cc'lik bir motora yükseltebilirsiniz. Daha büyük değirmen, 7.250 rpm'de 102 hp ve 4.250 rpm'de 83 ft libre büküm üretiyor. Supermarine, hangisini seçerseniz seçin hızlıdır. 900 cc motorla 120 mph maksimum hıza sahipken, 1200 cc bunu 130 mph'ye kadar itiyor.

Diğer özellikler arasında elektronik yakıt enjeksiyonu, titanyuma yükseltilebilen paslanmaz çelik egzoz sistemi ve Nitron veya Ohlins süspansiyon yer alıyor. Bu hızlarda ihtiyaç duyacağınız durdurma gücü, Brembo 4 pistonlu frenler veya daha da güçlü Behringer 6 pistonlu frenler sayesinde gelir. Bisikletin kokpitine özel bir LED ekran yerleştirilmiştir, böylece aslında ne kadar hızlı seyahat ettiğinizi de takip edebilirsiniz.

AAPr8Eb.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Geceleri bir deniz canlısı gibi şehrinizde gezinmeyi hayal ettiyseniz, Bandit9 şu anda Supermarine için sipariş alıyor. Fiyatlandırma için şirkete ulaşmanız gerekecek, ancak geçmiş yapılara dayanarak, 30.000 doları aşan bir başlangıç fiyatı bekleniyor. Teslimatlar Aralık ayında başlayacak.

Kaynak: Robb Report

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Pedal gücü: Brompton Electric neden yakıt krizini aşmak için mükemmel bir banliyö bisikletidir?

Özellikle Lycra'daki orta yaşlı adamlar bile yetişmek için mücadele ederken, her ön avluda süzülerek geçen araba kuyrukları konusunda tatmin edici bir şey var.

AAPyNIr.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Döngüden işe kendini beğenmişliğimin nedeni? Parlak yeni katlama hızı makinem Brompton Electric. Her ne kadar trafik ışıklarında durduğumuzda özellikleri hakkında beni sorgulamak için durup heyecanlı bisikletçilerin sayısına bakılırsa, muhtemelen adını şimdiye kadar bileceksiniz.

Gerçekten de Brompton'ın elektrikli versiyonu bisiklet sahnesine yeni bir ekleme değil. Katlanır bisiklet markası, güçlü versiyonunu ilk olarak 2017'de, 2.595 £'lik muazzam başlangıç fiyatına rağmen (çoğunlukla) çılgın eleştiriler korosuyla piyasaya sürdü.

Ancak son zamanlarda, yükseltilmiş yeni bir cıvata mavisi modeli ve elektrikli bisiklet ilgisindeki bir artış, satışların arttığını gördü - ve bu, mevcut yakıt krizinin e-bisiklet satışlarının daha da fırlamasına neden olmasından önceydi.

AAPySOx.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Ana sebep(ler)? Vücut ve gezegen üzerindeki karşılaştırmalı nezaketleri. E-bisikletler sadece çevre için sürüşten daha iyi değil, aynı zamanda bazı uzmanlara göre pedal çevirme de. Profesör Mike Berners-Lee'nin eko el kitabına göre Muz Ne Kadar Kötü? Berners-Lee'ye göre, kimyasal enerjiyi bisiklet tahrikine dönüştürmede insan bacakları kadar verimli).

Elektrikli bisikletler, açıkça, anlarını yaşıyorlar - peki neden özellikle bir Brompton? İlk olarak, (göreceli) hafifliği. Denediğim diğer e-bisikletler tıknaz ve ağır hissettirirken, Brompton çok daha çevik hissetti, sadece 13,7 kg (artı çıkarılabilir lityum demir pil için 2,9 kg, ne kadar bagaja ihtiyacınız olduğuna bağlı olarak iki farklı taşıma çantasıyla geliyor) Taşımak).

AAPz0a4.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Elbette, bu onu orijinal Brompton'dan daha ağır yapar, ancak yine de, ister dairenize ister işyerindeki asansöre çıksın, kısa mesafeleri taşımak için yeterince taşınabilir - bisiklet hırsızlığı başkentte hızla artmaya devam ettikçe, giderek daha kritik hale geliyor. Bu hafta sonu Richmond Park'ta bisikletçilere yönelik şiddetli pala saldırılarından sonra, bisikletinizi içeride saklayabilmek her zamankinden daha önemli bir düşünce gibi geliyor.

Elektrikli bisikletleri ailemin nesliyle ilişkilendirmek için yıllar harcadıktan sonra, bir mühtedi olmanın uzun sürmediğini kabul edeceğim (yeni göz kamaştırıcı mavi renk yardımcı oldu). Daha küçük motosiklete ve yeni bisiklet pozisyonuma alıştıktan sonra, F1 mühendisliğiyle çalışan pille çalışan boost bağımlılık yaptı. O ölümcül Hyde Park rüzgara meyilli mi? Sorun değil. Tepe başlar? Bir esinti! Sabahın erken saatlerinde 30 dakikalık yolculuğum daha az korkutucu geldi. Brompton, Strava zamanımdan sadece beş dakika kısaltmakla kalmadı (15.5mph'ye kadar hızlara ulaşıyor - önceki işe gidip gelme hızımı yargılama), aynı zamanda diğer uçta bir kıyafet değişikliğinden kurtardı. Zar zor ter dökerken neden yedek kıyafet alayım?

AAPyKvA.img?h=745&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Döngünün kendisine gelince, Brompton'ım bana yeni bir arkadaş lejyonu kazandırmış gibi görünüyor. Yıllar boyunca sabahları işe gidip gelen huysuz insanlara alıştım ama tek yapmam gereken e-bisikletime geçmekti ve aniden sohbet etmek istiyorlar. “Söyledikleri kadar iyi mi?” Her sabah King's Road'dan geçtiğim orta yaşlı bisikletçiye soruyor (evet, pilin devreye girmesi için geçen birkaç saniyeyi affedebilirseniz). Bisikletimin mavi cilası farlarda parıldarken, "Rengi seviyorum" diye yorum yapıyor bir başkası. Ertesi gün, yeşil Türk versiyonuna binen göz alıcı bir girişimciyi bir iş toplantısına götürüyorum. "Ben takıntılıyım," dedi esintili bir şekilde, Gloucester Yolu'nda süzülürken, ruj sürülmüş ve sabah buluşması için hazır.

O tek değil. Brompton'ın pille çalışan dürtme özelliği, 25 millik menzili ve pedalların size ne zaman yardım edeceğini bildiği anlamına gelen akıllı akıllı sensör teknolojisi ile bisiklet için sihirli bir kafein vuruşu gibi hissettiriyor. Pil, bisikletten tek bir kolay tıklamayla ayrılır, böylece her yerde şarj edebilirsiniz ve en son yükseltilmiş model, daha yumuşak ve daha hızlı tepki süreleri ve daha yüksek kaliteli bir performans için donanım iyileştirmeleri ile birlikte gelir. Mart ayından bu yana, gidonunuzdaki kullanışlı bir gösterge panosundan kilometre, hız, yolculuk süresi ve pil kapasitenizi takip edebileceğiniz parlak yeni bir uygulama ile birlikte geliyor.

Doğal olarak, bu tür bir sihrin bir bedeli vardır: Ana iki vitesli modelin maliyeti 2.875 £ iken, işe gidip gelmeniz özellikle engebeli ise 145 £ ek ücret karşılığında altı vitesli bir vites versiyonuna yükseltebilirsiniz. Süper kaliteli cıvata mavi cila, bunun üzerine 195 £ daha - insanüstü bir duygu gidip gelmek için ödenecek ağır bir bedel.

Yine de, parlak yeni tekerlekleriniz bir elektrik direğinden çalındığında her sezon yeni bisikletler almaktan daha ucuzdur. Benim gibi bir ömür boyu pedallı bisikletçi olarak geriye kalan tek dezavantajı? Pil artırmanızın suçlu zevkine bir kez alıştıktan sonra, geri dönmek için mücadele edebilirsiniz.

Kaynak: EveningStandart

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Super73 RX: En üst seviye e-bisiklet her türlü yolun üstesinden gelebilir

Super73 RX, ikonik bir e-bisiklet markasının amiral gemisi modelidir. Elektrikli bisikletlerle ilgileniyorsanız, büyük olasılıkla Super73'ü duymuşsunuzdur. Motosikletten ilham alan tasarımları gerçekten popülerdir ve RX, çoğu özelliğe sahip birinci sınıf bisikletidir. Arabam dükkândayken birkaç hafta boyunca onu kullanma şansım oldu ve bir araba değişimi olarak nasıl durduğunu ilk elden deneyimledim.

AAPD4kU.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Super73'te gözatın

Gövde

AAPD2uA.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

RX, hiçbir şekilde ucuz bir e-bisiklet olarak kabul edilmez. 3.495 $ 'dan gelen, hem şehir hem de arazi sürüşü için birçok harika özelliğe sahip birinci sınıf bir elektrikli bisiklet.

RX'in çerçevesi uçak sınıfı alüminyum alaşımdan yapılmıştır ve iki renkte gelir: Carmine Red ve Rhino Grey. Çift tüplü tasarımın yanı sıra, bir benzin deposu gibi üste monte edilmiş pil ile gerçekten motosiklet görünümünü çekiyor. Çok sağlam ve 325 pound'a kadar binicileri destekleyebilir.

Göründüğü kadar havalı olsa da, hırsızlar için de çekici. Kalın çerçeve, standart bir U kilidi kullanmayı daha da zorlaştırır. Neye sabitlerseniz ona yaslanmanız ve bu süreçte boya işini çizme riskini almanız gerekir.

Çerçevenin her yerinde montaj noktaları var, ancak Super73'ün web sitesinde bunlardan yararlanabileceğiniz pek çok aksesuar yok. Ancak Super73 topluluğu güçlüdür, dolayısıyla piyasada çok sayıda üçüncü taraf aksesuar bulunmaktadır. Bir tane alacak olsaydım, kesinlikle eşyalarımı taşımak için bir heybe veya başka bir saklama yeri isterdim.

Performans ve aralık

AAPD6Ey.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

RX'in gerçekten parladığı yer performansıdır. Hub motoru, 2.000 watt'a kadar tepe gücü üretebilir. Ne kadar hızlı olmasını istediğinize bağlı olarak dört farklı sürüş modu vardır. Varsayılan olarak, 20 mil / saate kadar çıkan sınıf-2 moduna ayarlanmıştır, ancak zamanımı Sınırsız olarak ayarlayarak geçirdim.

E-bisikletlerle ilgili yerel yasalarınızı kesinlikle öğrenmelisiniz, böylece nereye binebileceğinizi ve hız sınırlarının ne olduğunu bilirsiniz. Hız sınırlarına uymak için elimden gelenin en iyisini yaparım, ancak bazen daha hızlı giderken daha güvende hissettiğim sokaklarda araba sürerim. Burada Los Angeles'ta bisiklet şeritli çok fazla sokağımız yok, bu yüzden omuzda yeterli yer olmadığı için hareket eden bir aracın önüne çekmek zorunda kaldığım zamanlar olabilir. Bu durumlarda, RX'in trafik akışına daha iyi uyum sağlamak için kolayca 28 hatta 30 mil hıza çıkma yeteneğine sahip olmasına sevindim.

Menzil, nasıl ve nerede sürdüğünüze bağlıdır. Super73, 960 watt saatlik pilin yalnızca gaz kullanarak 20 mil hızla 40 artı mil ve Eco pedal yardım modunu kullanarak 75 artı mil gittiğini tahmin ediyor. Gazı oldukça düz yollarda 20-28 mil hızla kullanma deneyimime göre, şarj etmeden önce yaklaşık 30-35 mil gidebilirdim. Ancak, sürüş sırasında pil şarjını kaybettiğinden kesinlikle performansta bir düşüş fark ediyorsunuz. Yanınıza almanız gerekiyorsa pil çıkarılabilir ve tam olarak şarj olması yaklaşık 6-7 saat sürer.

RX tek hızlı bir bisiklettir ancak direnci kontrol etmek için dört seviye pedal desteği ve hızınızı sınırlamak için dört sürüş modu vardır ve bunların tümü sol gidondaki denetleyici kullanılarak ayarlanabilir. Hızınızı, mesafenizi ve kalan pilinizi göstermek için ince bir LCD ekrana sahiptir. Ancak, bu sizin için yeterince büyük değilse, telefonunuzu gidon üzerine monte ederseniz, RX ekran olarak kullanmak için Super73 uygulamasına da bağlanabilir.

Gücü durdurmak için RX, çok duyarlı ve sizi daha yüksek hızlarda yavaşlatmak için harika olan hidrolik disk frenlere sahiptir. Ayrıca parlak, 600 lümenlik bir farı ve bisiklet yolunda kimseyi maruz bırakmayacağım son derece yüksek sesli bir kornası var. Yine de yolda arabaların dikkatini çekmek için harika.

Süspansiyon sistemi, önde hava destekli bir ters helezon yaylı çatal ve arkada bir coilover bindirme mono şok ile etkileyicidir. Bu, kalın, 5 inç genişliğindeki kalın lastiklerle birlikte, bisikleti neredeyse yok edilemez hissettiriyor. Şehrin en zorlu sokaklarının ve en çamurlu toprak yolların üstesinden gelmek için tam donanımlıdır.

Sadece sana ne kadar çamur atabileceğine dikkat et. Küçük çamurluklar sizi orada korumak için fazla bir şey yapmıyor.

Konfor

AAPD8wH.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

RX'i sürmek ne kadar rahatsa, pedal çevirmek o kadar da rahat değil. Super73'lerin motosiklet gibi görünmesi gerektiği için, koltuk 32 inç'te alçak ve ayarlanamıyor, bu nedenle benim gibi uzun bir kişi, küçük pedallar ve kranklarda uygun bacak uzantısı elde edemiyor. Neyse ki koltuk, arkama yaslanabileceğim kadar uzun ve rahat, böylece gerçekten ihtiyacınız olan tek şey olan, hızlanmak ve dik yokuşları tırmanmaya yardımcı olmak için pedal çevirmek hala mümkün.

İtmeli gaz kelebeği motosiklet estetiğinden uzaklaşıyor. Engebeli yollarda sabit durmak biraz zor oluyor ve bir süre sonra baş parmağımı ağrıtıyor. Motosiklet görünümünü tamamlamak için döner gaz kelebeği tercih ederim.

Super73 RX kimler içindir?

Tasarımı nedeniyle bir Super73 satın alıyorsanız ve sigorta veya kayıt gerektirmeyen bir motosiklet deneyimi için RX'in size sunacağı çok şey var. İşe gidip gelmek için harika olabilir, ancak hafta sonları yolları da yırtabilir.

RX ile çok eğlendim ve aslında şimdiye kadar sürdüğüm diğer tüm e-bisikletlere kıyasla sokakta sürerken kendimi daha güvende hissediyorum. Trafiğe ayak uyduracak kadar güçlüdür ve hemen hemen her türlü yol koşulunun üstesinden gelebilir.

Bütçesi ve garajı olanlar için harika bir seçenek, ancak merdivenli bir apartman dairesinde yaşayan birinin yaşam tarzına uymayabilir. Diğer e-bisikletler gibi rahatça pedal çevirme esnekliği sağlamayabilir, ancak bir araba yerine, sizi A'dan B'ye götürmek için çok eğlenceli.

Kaynak: RoadAndShow

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Tünel Konsepti Motosikleti Dar Alanlarda Acil Durumlara Hazır

AAPO7co.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Tüm kahramanlar pelerin takmaz, bazıları kask ve deri giyer.

Her türlü kaza veya acil durum yaşamak için korkunçtur - ister içinde olun, ister olaya dahil olan bir yakınınızın haberini heyecanla bekliyor olun. Ancak, bu acil durumun bir tünel içinde olması, erişimin otomatik olarak kısıtlanması nedeniyle katlanarak daha kötüdür.

AAPO4aE.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Belirli bir tünelin bireysel özellikleri, farklı türde erişim zorluklarına neden olur, ancak bu Tünel Bekçisi konsepti gibi bir sistem, çoğunu halledebilir gibi görünüyor. Endüstriyel tasarımcı Syu Wei Chen, 2021'de bu tasarımla tasarım ödülleri topladı ve nedenini görmek kolay.

AAPOdmE.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Her şeyden önce: Tünel Bekçisi yalnızca burada gördüğünüz elektrikli acil durum motosikletinden ibaret değildir. Bunun yerine, acil bir durumda bir tünelde optimum verimlilik için tasarlanmış eksiksiz bir sistemdir. Chen, operatörlerin bisikletlerine binmeye hazır oldukları ve bulundukları tünelin içindeki acil bir durumu halletmek için hızla gönderdikleri bir Tünel Bekçi istasyonu hayal ediyor. Bisikletler istasyonda şarj olur ve ihtiyaç duyulana kadar sabırla bekler.

AAPOdmF.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Tünel boyunca duvarlar boyunca yangın hortumları bulunmaktadır. Tünel Bekçisi motosikletlerinde bu hortumlar için kancalar bulunur, böylece bir operatör hortumu anında motosiklete bağlayabilir ve ardından tünel içinde meydana gelen yangınları püskürtebilir. Gerekirse bisikletin arkasında ayrı bir yangın söndürme köpüğü haznesi ve meme düzeni bulunur.

AAPO8Wm.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Diğer özellikler arasında, Tünel Bekçisi bisikleti acil duruma doğru hızlanırken tünel içindeki havanın dolaşımına yardımcı olan bir duman dağıtıcısı bulunur. Ayrıca havadaki partikülleri yakalamaya ve onları yere indirmeye yardımcı olmak için ince bir sis püskürtür, böylece tüneldeki herkes için daha az solunum ve görme sorunu olur. Ayrıca fütüristik bir sepete benzeyen bir sedye de var, bu nedenle bir Tünel Bekçisi operatörü yaralı bir kişiyi bağlayabilir ve uygun tıbbi müdahaleyi alabilecekleri tünelden hızla çıkarabilir.

AAPOdmJ.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Chen, 2021 yılında şimdiye kadar bu proje için dört ayrı tasarım ödülü kazandı ve aynı zamanda Red Dot Tasarım finalisti oldu. Geçmişte motosikletle ilgili olmayan birçok tasarımın yanı sıra 2020'de elektrikli bir evcil hayvan ambulans konseptli scooter ve 2021'de yeni bir tür arazi motosikleti dediği şey yarattı. gelecekte gerçek motosikletler.

Kaynak: RideApart

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Kawasaki Drapes 2022 Ninja ZX-10R Gizli Yeni Bir Görünümle

AAPNGce.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

AAPNx5Z.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

AAPNuS3.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

AAPNA3D.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Bir ninja layık renk şeması.
İnsanlar Kawasaki motosikletlerini düşündüğünde akla tek bir renk gelir: yeşil. Kirli motosikletlerden spor motosikletlere, kruvazörlerden ADV'lere kadar renk, markanın ürün yelpazesini doyurur. Yakın zamanda piyasaya sürülen Z650RS retro çıplak bisiklette bile Kawasaki, orta büyüklükteki geri dönüşü orman yeşilinin zarif bir tonunda sunmayı seçti.

Üretici, Kasım 2021'de yoğun bir şekilde revize edilmiş ZX-10 süper motosiklet platformunu tanıttığında, renk RR ve KRT Edition görünümlerine hakim olurken, R versiyonu ince yeşil vurgulara sahipti. Şimdi, ZX-10R 2022'ye geri dönüyor, ancak Team Green, imza rengini bir Metalik Mat Grafenesteel Gri/Metalik Diablo Siyahı renk şeması lehine değiştiriyor.

Ducati'nin Panigale V4 SP ve XDiavel Black Stars'ına benzer şekilde Kawasaki, ZX-10R'yi kırmızı vurgulu iki tonlu gri/siyah renk kombinasyonuyla karanlıkta kaplıyor. Kuyruk, tank ve ön panodaki metalik siyah tonlar, mat gri gövde ile ton kontrastı eklerken, yarıştan ilham alan grafikler ve ZX-10R logosu, modelin sportif ruhunu vurgular. 2022 boya işi, 2021 modelinin gizli tavrını koruyor ancak pakete daha fazla yetenek katıyor.

Tabii ki, kaplamaların altında, aynı on altı valf, 998 cc sıralı dört, süper motosiklete 203 beygir gücüne ve 82,5 ft-lb torka güç veriyor. Showa 43 mm'lik ters Balance Free Fork, Ninja'nın kıvrımları kesmesine izin verirken, Balance Free gaz yüklü şok, yatay arka bağlantılı denge sağlar ve ZX-10R'nin çevikliğine uyum sağlar.

2022 Kawasaki Ninja ZX-10R KRT Sürümü

Team Green'in ikonik renginin büyük bir hayranıysanız, 2021 ZX-10RR ve 2022 ZX-10R KRT Edition, tüm marka sadıklarını tatmin edecek kadar yeşile sahip. ABS olmayan versiyon için 17.199 $ ve ABS modeli için 18.199 $ 'dan yeni boya ucuza gelmeyecek. Yalnızca yeni bir gizli görünüm kazanmasına rağmen, ZX-10R 900 dolarlık bir fiyat artışı alıyor. Yine de, Kawasaki yeşilini küçümsüyor olsanız da, tapıyor olsanız da, markanın 2022'de işleri değiştirdiğini görmek güzel.

Kaynak: RideApart

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...
  • Admin

Polis, COP26 İklim Zirvesinde Elektrikli Harley-Davidson Livewires kullanıyor

COP26 olarak da anılan 2021 Birleşmiş Milletler İklim Değişikliği Taraflar Konferansı şu anda dünya liderlerinin iklim değişikliğini ve eldeki bu büyük sorunu ele almak için olası çözümleri tartışmak üzere buluştuğu İskoçya'da gerçekleşiyor. ABD Başkanı Joe Biden de dahil olmak üzere 120'den fazla üst düzey kişinin katıldığı zirvede, sokaklarda yoğun bir polis aracı bulunması bekleniyor. Elbette bu, etkinliğin amacı göz önüne alındığında ters etki olarak yorumlanabilir, bu nedenle Harley-Davidson İskoç polisine Livewire elektrikli motosikletler sağlıyor.

AAQc62F.img?h=643&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Visor Down tarafından bildirildiği üzere, COP26 sırasında Glasgow sokaklarında devriye gezmekle görevlendirilen Polis İskoçya memurları, standart çıkışlı Yamaha FJR'lerini ve BMW R1250 RT'lerini elektrikli Harley-Davidson Livewires için takas ettiler. Elbette bunlar, polise teslim edilmeden önce Harley-Davidson Europe ve yerel bayiler tarafından modifiye edildi, elektrikli bisikletler artık geleneksel ışıklara, PA sistemine ve geleneksel sarı ve mavi renge sahip.

AAQbYLo.img?h=1119&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Rapora göre, Livewires 22 Ekim'de Polis İskoçya'ya teslim edildi ve ilgili memurlara normal motosikletleri ile bu elektrikli üniteler arasındaki farklara alışmaları için bolca zaman tanıdı.

Police Scotland Roads Policeing'den Müfettiş Darren Faulds, Visor Down'a verdiği demeçte, "Mümkün olan yerlerde COP26'nın sürdürülebilir ve çevre dostu bir şekilde denetlenmesini sağlamak için önlemler aldık." "Sürdürülebilirliğimizi iyileştirme çalışmalarımız Harley-Davidson'ın desteği sayesinde geliştirildi ve güvenli ve emniyetli bir etkinliğin gerçekleştirilmesine yardımcı olmak için mevcut yol polisliği varlıklarımıza ek olarak bu elektrikli motosikletleri memnuniyetle karşılıyoruz."

AAQbYLu.img?h=1119&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

2019'da kendi Jonathon Klein'ımız Harley-Davidson Livewire'ı incelerken paylaştığımız gibi, bisiklet üreticisine göre 78kW motor ve 15,5 kilowatt saatlik pil kombinasyonu 146 mil menzil için iyidir. Muslukta 105 beygir gücü ile, elektrikli Harley sadece 3,0 saniyede sıfırdan 60 mil / saat hıza çıkabilir ve sonuçta 110 mil / saat hıza ulaşır.

Devriyenin esas olarak şehir merkezi ile sınırlı olması ve etkinliğin genel merkezi, havaalanı ve diğer güvenli yerler arasındaki kısa rotalar ile nispeten kısa sürüş mesafesi yeni, elektrikli polis kruvazörleri için bir sorun olmamalıdır.

Kaynak: theDRIVE

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.