Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

Admin

Önerilen İletiler

  • Admin

Honda, 2022 Yeni Hornet Konsept Tasarımını EICMA 2021'de Tanıttı

AAR2FUX.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Şimdilik sadece bir uçuş.

Son birkaç yıldır kalbinizde Honda Hornet şeklinde bir delik var mı? Öyleyse, Honda'nın EICMA 2021'deki duyurularından biri bugün sizi oldukça mutlu etmeli. Kırmızı Takım, "2022 Yeni Hornet Konsepti" olarak adlandırdığı şeyi ortaya çıkarmak için EICMA'nın uluslararası motosiklet sahnesine dönüşünü seçti.

Her zamanki konsept kuralları elbette burada geçerlidir. Şimdilik, herhangi bir spesifikasyonla ilgili olarak kesinlikle sıfır bilgi verilen bir tasarım alıştırması. Hindistan'da daha önce piyasaya sürülen 184cc Honda Hornet 2.0'a aşina iseniz, 2022 New Hornet Concept'in stilinin o motosiklete biraz ailevi benzerlik taşıdığını söyleyebiliriz. İkiz olarak yanılmazlar, ancak ikisini kesinlikle görebilir ve hemen New Hornet Concept'in 2.0'ın ağabeyi olduğunu düşünebilirsiniz.

2022 New Hornet Concept'in çizgileri, modern motosiklet tasarımının durumuna yakışır şekilde keskin, köşeli ve agresif. Orijinal Hornet, 599cc sıvı soğutmalı sıralı dört motorla güçlendirildiğinden, 2022'de kabaca eşdeğer bir şey bekleyebilir miyiz? Orijinal Hornet ayrıca bazı pazarlarda CB600F olarak satıldı ve bugün bu formda piyasaya sürülseydi dizide 2021 CB500F ile CB650R arasında yer alacaktı.

Bu noktada, Honda'nın deplasman veya motor mimarisini kabaca aynı tutma niyetinde olup olmadığını bilmiyoruz. Sonuçta Honda, Hornet adıyla istediğini yapabilir. Deplasman ve/veya motor mimarisi farklı olabilir. Honda'nın mevcut serisine ek olarak piyasaya sürülmesi veya belki de yenilenmesi gereken mevcut bir modelin yerini alması amaçlanan bir model olabilir. Hatta bazıları elektrikli olup olmadığı konusunda spekülasyonlar yaptı. Bununla birlikte, Honda elektrikli motosikletleri kesinlikle boru hattında bir yerde olsa da, bu 2022'de olası bir gelişme gibi görünmüyor.

Kaynak: RideApart

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

11 efsanevi Harley-Davidsons (ve 5 adam)

AARhs1a.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

The Whole Hog

Geçtiğimiz on yıl Harley-Davidson için zordu. Satışlar düştü; CEO'su Matthew Levatich 2020'nin başlarında görevinden ayrıldı; ve hatta korona virüsü Harley hissesinin piyasa kaosundan önce de can çekişiyordu. Ancak motosiklet üreticileri ve nesiller boyunca sadık biniciler arasındaki efsanevi statüsünü hiçbir şey zedeleyemez. Milwaukee merkezli Harley-Davidson, 20. yüzyılın başlarından beri bisiklet üretiyor ve çoğu Amerikan klasiği. İşte Harley-Davidson'ın en ikonik makinelerinden bazıları - iyi bir önlem için atılmış birkaç dud ile.

BB11zCM6.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Efsanevi: 1915 Harley-Davidson 11F

Bunun gibi erken modelleri eklemeden efsanevi Harley'ler hakkında yazamazsınız. 11F, mekanik tahrikli bir yağ pompasına ve oyunu değiştiren üç vitesli kayar dişli şanzımana sahip ilk modeldi. Bunlar hala ara sıra açık artırmaya çıkıyor; bir tanesi 2017'de Sotheby's'de 48.000 dolardan fazla satıldı. Liste, orijinal fiyatın 275 dolar olduğunu belirtiyor (enflasyona göre ayarlanmış, bu, bugünün doları ile yaklaşık 7.000 dolar).

BB11zQoo.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Efsanevi: 1936 Model E

Eski bir Harley hayal etmeniz istenseydi, muhtemelen Model E'ye benzerdi. Bu makine parçası, Harley meraklıları arasında mafsallı motor olarak bilinen şeyi ilk gösteren makineydi. Bu motor Harley'lerde yalnızca 1948'e kadar kullanılmış olsa da, etkisinin, rakamın ima ettiğinden çok daha büyük olduğu ve o zamandan beri yapılan tüm Büyük İkizlerin temelini oluşturduğu kaydedildi.

BB11zGBE.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Efsanevi: 1941 WLDR

Üretimi II. Dünya Savaşı ile kesintiye uğrayan bu motosiklet, hak ettiği değeri asla tam olarak alamadı. Şirket, WLDR popüler hale gelirken üretimi askeri motosikletlere kaydırdı. Ancak bundan önce, efsanevi motosiklet yarışçısı Babe Tancrede, bu bisikletlerden birini sürerek 1940 Daytona 200'ü kazandı; bu yarış, zorluklar nedeniyle tarih kitaplarına geçti: 77 yarışçı yarışa başladı ve sadece 15'i tamamladı.

BB11zEFp.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Efsanevi: 1940'ların WLA "Liberator"

Bu motosiklet, Harley (ve Amerikan) tarihindeki yerini hak ediyor. Sivil WL modeline dayalı olarak, 1941'den '45'e kadar Ordu özelliklerine (dolayısıyla adındaki "A") göre inşa edildi ve II. Dünya Savaşı sırasında (daha sonra Kore Savaşı için de) hem ABD ordusu hem de müttefiklerimiz tarafından kullanıldı . Savaş sona erdiğinde askerler onu işgal altındaki Avrupa'ya sürdükten sonra, Liberator takma adını aldı.

BB11zCMw.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Efsanevi: 1958 ve 1964 Duo-Glides

1958'de Harley-Davidson, FL Hydra-Glide'ı yeniden tasarladı ve salıncaklı ve ikiz şoklu bir arka süspansiyonu tanıttı (dolayısıyla adında "ikili"). Orijinali muhteşem bir bisikletti, ancak Panhead olarak adlandırılan 1964 modeli onu yeni estetik seviyelere taşıdı ve ona bir tur bisikletinin işlevselliğini (ön cam, sert bagaj bölmeleri vb.) verdi.

BB11slwK.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Efsanevi: 1969 'Easy Rider' Captain America Chopper

Belli bir yaşın üzerindeki herkes bu bisikleti Peter Fonda ve Dennis Hopper'ın oynadığı filmden tanıyacaktır. Pek çoğunun bilmediği şey, "Easy Rider"daki bisikletin Fonda, bisiklet özelleştiricisi Tex Hall ve aktör Dan Haggerty tarafından, Fonda'nın müzayededen satın aldığı 1952 Harley-Davidson Hydra-Glide modelinin temeli ile inşa edildiğidir. Kaptan Amerika helikopteri, filmin son sahnesinde düştü, ardından Haggerty tarafından yeniden inşa edildi. 2014 yılında 1,4 milyon dolarlık nihai bir teklifle açık artırmaya çıkarıldı.

BB11zGBN.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Efsanevi: 1969 Electra Glide

Electra Glide, 1966'da Harley'nin elektrikli marş özelliğini (eğer safsanız bisikleti tekmeyle çalıştırabilirsiniz) ve daha güçlü kürek başlı motoru tanıttıktan sonra Duo-Glide'ın yerini aldı. Ancak 1969 yılına kadar şirket, iki yıl sonra standart hale gelecek ve Harley-Davidson tasarımıyla eş anlamlı hale gelecek bir özellik olan yarasa kanadı kaplamasını (aerodinamik kabuk) piyasaya sürmedi. Electra Glide'ın yerini ne aldı diye sorabilirsiniz? Hiçbir şey değil; hala üretiliyor.

BB11zCMD.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Efsanevi: 1977 FXS Low Rider

2009'a kadar üretimde olan Low Rider, 2014'ten 2016'ya kısa bir canlanma ile bir Harley-Davidson çağdaş klasiğidir. 1970'lerin sonlarında, gelişen satış sonrası özelleştirme trendini hedefleyen tanıtıldı. Yaygın modifikasyonlar arasında süspansiyonların düşürülmesi ve alçak koltuklar ile geri çekilebilir gidonların eklenmesi yer aldı, bu nedenle Harley bu özelliklere sahip motosikletleri doğrudan fabrika zemininden sunmaya karar verdi. Üretiminin ilk yılında, diğer tüm Harley modellerini geride bıraktı.

BB11zIFY.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Efsanevi: 1990 FLSTF Fat Boy

Hiç motosiklet kullanmamış olsanız bile, muhtemelen Fat Boy'u duymuşsunuzdur. Milwaukee Wisconsin Journal-Sentinel'in eski bir Harley yöneticisinden alıntı yaparak "Harley'nin şimdiye kadar tanıttığı en havalı motosikletlerden biri" olduğunu ve bu güne kadar şirketin en ikonik modellerinden biri olmaya devam ettiğini kaydetti.

BB11zIG7.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Efsanevi: VRSCA V-Rod

2001'de tanıtılan bu Harley, yüksek devirli bir motoru ve dönüşlü bir arka lastiği ile bir drag yarışçısının hayalidir. V-Rod piyasaya çıktığında, Motorcycle Cruiser dergisi bunun şirketin sadece "kutunun dışında... kutuyu havaya uçurduğunu" düşünmediğini kanıtladığını belirtti. İnceleme, "V-Rod kesinlikle Harley'nin daha önce yarattığı çeşitli nişlerin yakınından geçmiyor ve bizi bir Harley'in teknolojik, estetik ve işlevsel olarak ne olabileceğine dair düşüncemizi genişletmeye zorluyor" diyerek devam etti.

BB11zCMT.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Efsanevi: 2006 VRSCSE2

Screamin' Eagle V-Rod, bakılması gereken bir şey. Sürücüler, kaslı hızlanmasını ve etkileyici yol tutuşunu severler. Harley-Davidson'ın Özel Araç Operasyonları ekibi tarafından yalnızca bir yıl için sınırlı sayıda (2.200'den fazla) üç renk kombinasyonunda üretildi: siyah ve elektrikli turuncu, kömür arduvaz ve kırmızı inci ve krom sarı inci ve platin inci.

BB11zCN2.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Dud: 1981 Sportster

Bu bisiklet, garip tasarımı ve düşük performansı nedeniyle Harley'nin şimdiye kadar yapılmış en kötü motosikletlerinin birkaç listesini yaptı. Ancak 2006 tarihli bir New York Times makalesi, Sportster'ın 1973 gibi erken bir tarihte "hızını kaybettiğini", "hızlı bir şekilde dört silindirli, 900 cc Kawasaki Z-1 gibi sofistike, son derece güçlü Japon motosikletlerinin gerisinde kaldığını" kaydetti.

BB11zEG3.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Dud: 1981 XR750

Açıkça görülüyor ki 1981, Harley-Davidson için parlak bir yıl değildi. Birçok eleştirmen tarafından şirketin en kötüsü olarak adlandırılan bu bisiklet, herkesin bildiği üzere düşük güç ve dengesizlik nedeniyle sürücülerin sola doğru eğilmesine neden oluyor. Bu özel model yılı, AMF'nin Harley-Davidson'ı yönettiği ünlü düşük performanslı on yılda yapıldı. 50 yılı aşan tarihi boyunca 1981 modelinin sadece bir an olduğunu belirtmek gerekir - XR750 aksi takdirde sürekli olarak düz pist yarışlarının efsanevi araçlarından biri olarak anılır.

BB11zGCi.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Dud: 2001 Ultra Klasik

Harley tarihinin bu dönemi, şirketin V-Twin motoruyla ilgili sorunlarla tanınır. 2001 Ultra Classic ile ilgili özel sorun, motorunun, bazı modellerde sadece 15.000 mil kadar sonra onarım gerektiren, endişe verici bir şekilde hızlı bir şekilde aşınan plastik parçalar kullanmasıydı.

BB11zCNr.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Dud: 2014 Electra Glide

Diğer modeller çok sevilse de, 2014 Electra Glide, büyük ölçüde motor ve frenlerle ilgili sorunlardan rahatsız olduğu için değil. Bu sorunlar, 2015 yılında 45.000 bisikletin büyük bir geri çağırma çabasına yol açtı; Bu model toplamda beş kez geri çağrıldı.

BB11zNXw.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Dud: 2017 Projesi Livewire Elektrikli Motosiklet

25 bin dolara, tek şarjla sadece yaklaşık 50 mil giden (dört saate kadar süren) bu elektrikli motosikleti satın alabilirsiniz. Açık yolda yaşam için çok fazla. 2020 sürümü daha iyi istatistiklere sahipti, ancak yaklaşık 30.000 ABD Doları ile daha da yüksek bir fiyatla satıldı. Devam eden kurumsal kayıpları önlemeye yardımcı olmak amacıyla Harley-Davidson, önümüzdeki birkaç yıl içinde e-bisikletler de dahil olmak üzere eksiksiz bir elektrikli araç serisi sunmayı planlıyor.

Kaynak: Cheapism

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Bu İtalyan yapımı e-bisiklet, 200 km'ye kadar menzile sahip

AARkOmI.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

İtalyan şirketi Noko, 200 km'ye (veya 124 mil) kadar koşmaya devam edebileceğini iddia ettiği üç yeni e-bisikleti tanıttı. Bu, herhangi bir e-bisikletin en geniş menzili değildir (örneğin, WAU Bisikleti, takılı ekstra güç paketi ile 215 mil kadar koşabilir), ancak Noko'nun bisikletleri de son derece hafif olacak ve onları işe gidip gelmek için çok daha pratik hale getirecektir. depolamak.

WAU, siz aküsünü takmadan önce 22 kg ağırlığa sahip bir terazi takarken, Noko yeni bisikletlerinin sadece 14,8 kg ağırlığında olacağını iddia ediyor.

Bu, onları uzun menzilli bir bisiklet bir yana, herhangi bir e-bisiklet için hafif hale getirecektir. Bağlam olarak, mevcut en yüksek puanlı bisikletimiz Cowboy 4, 43,5 mil maksimum menzile sahip ve 18,9 kg ile 19,2 kg arasında ağırlığa sahip. Listemizdeki en hafif bisiklet olan Ribble Hybrid Al e, yalnızca 13,1 kg ağırlığında ve maksimum 60 mil menzile sahip.

hafif bir dokunuş
eBikeTips'in bildirdiği gibi, Noko'nun yeni serisindeki üç model Forza, Tempo ve Vulcano.

Cowboy 4'e çok benzeyen Forza ve Tempo, zincir yerine karbon tahrik kayışlı yol bisikletleridir (bakımı azaltmanın kullanışlı bir yolu). Forza, adım adım çerçeveye sahipken, Tempo adım adımdır. Her iki bisiklet de 3.990 €'dan başlıyor (yaklaşık 4.500 $ / 3.400 £ / 6.300 AU $).

Vulcano, Ribble CGR Al E elektrikli çakıl bisikletinden tamamen farklı olmayan bir tahrik zinciri ve düşme gidonları ile biraz daha sağlam bir meseledir. Fiyatı 4.350 €'dan başlıyor (yaklaşık 4.900 $ / 3.700 £ / 6.900 AU $).

Tüm bisikletler bir renk seçeneği ve üç boyutta gelir; Pek çok e-bisiklet, erişilebilirliklerini sınırlayan tek bir çerçeve seçeneğiyle mevcut olduğundan hoş bir sürpriz. Gelecek yıl teslimat için şimdi ön sipariş vermeye hazırlar.

Analiz: mesafeye gitmek
Peki, Noko'nun yeni motosikletleri gerçekten tam 200 km yol gitmeye devam edecek mi? Muhtemelen hayır - ama koşullara ve onları nasıl sürdüğünüze bağlı.

ABD'de, biniciler bazen belirtilen maksimum menzilin pedal yardımına dayandığını ve yalnızca gaz kelebeği kullanılarak elde edilebilecekten çok daha kısa olduğunu görünce hayal kırıklığına uğrarlar. E-bisikletlerle ilgili AB yasaları nedeniyle Forza, Tempo ve Vulcano'da gaz kelebeği olmayacak ve motorları yalnızca siz pedal çevirirken devreye girecek. Kendiniz daha fazla iş koyarsanız ve beş yardım ayarından en düşük olanı kullanırsanız, daha fazla menzil elde edersiniz.

Çevresel faktörler de önemlidir ve en üst sıra sadece ulaşılabilir ideal koşullar olacaktır. Yol durumu, rüzgar, sizin ve bagajınızın toplam ağırlığı ve hatta kıyafet seçimleriniz gibi faktörlerin hepsinin gerçek dünya performansı üzerinde etkisi olabilir.

Lastikleri de optimum basınçta tutmanız gerekecek; patlak lastikler yolda daha fazla direnç anlamına gelir ve bu da motor azalan verimliliği telafi ettiğinden kolayca gözden kaçabilir.

Bununla birlikte, bir üretici, rakamlarının gerçek dünya performansına dayandığını belirtmek için kendi yolundan gitmedikçe (Juiced Bikes'ın yaptığı gibi), aynı sınırlamalar her zaman geçerli olacaktır. Noko'nun yeni bisikletlerinden birinde tam 200 km'yi yuvarlayamasanız bile, menzil aynı ağırlık kategorisindeki diğerlerinden çok daha büyük olmalıdır.

Kaynak: TechRadar

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Filipin Merkezli Startup Lycan, 2022'de İlk Modellerini Sunacak

AARk0eD.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Buharlı yazılım mı yoksa bir sonraki büyük şey mi?

Filipinler uzun zamandır birçok otomotiv ve motosiklet şirketi için bir üretim merkezi olmuştur. Hindistan, Endonezya ve Tayland kadar büyük olmasa da, birçok OEM ucuz işgücü sağlamak için Filipinler'e güveniyor. Bu, KTM, Kawasaki ve CFMoto gibi markaların motosikletlerini rekabetçi fiyat noktalarında perakende satabilmeleriyle sonuçlandı.

Güneydoğu Asya ülkesinde birkaç küçük, yerli üretici olsa da, hepsi uygun fiyatlı, giriş seviyesi segmente odaklandı ve çoğunlukla yeniden yapılandırılmış, Çin malı bisikletlerden oluşuyor. Ancak Lycan, kendisini diğerlerinden ayırmaya çalışır. Tamamen Filipinli başlangıç, 2022 gibi erken bir tarihte en son teknolojiyle donatılmış büyük bisikletler üretmeyi planlıyor. Referans olarak, Filipinler'de büyük bisikletler, genellikle 400 cc'den daha büyük deplasmanlara sahip birinci sınıf iki tekerlekli araçlara atıfta bulunur, çünkü yalnızca 400cc ve üzeri motor hacmine sahip bisikletlerin otoyolu kullanmasına izin verilir.

AARk0eH.img?w=768&h=432&m=6

Bununla birlikte, Lycan müşterilerine sadece otoyol erişimi sunmak istemiyor. Ayrıca, bireysel kullanıcılarla son derece kişiselleştirilmiş etkileşim sunarak kullanıcı deneyimini yükseltmek istiyor. Bunu yapmak için Lycan, bisikletin genel sağlığı, sahibinin sürüş tarzı ve yeni işlevleri öğrenme yeteneği ile ilgili çeşitli veri noktalarını izlemek için çok sayıda yapay zeka sistemini bisiklete entegre ediyor. Şirket bunların hepsini henüz ayrıntılı olarak açıklamamış olsa da, gelecek modellerde AI'nın gelişmişliğinin kapsamını görmek kesinlikle ilginç olacak.

Lycan, piyasaya çıktıktan sonra, ilgili alıcıların çevrimiçi bir konfigüratöre giriş yapıp hayallerindeki bisikleti mevcut iki şablona göre tasarlayabilecekleri, sipariş üzerine yapılan bir yaklaşımı benimsiyor olacak. G6 ve Challenger 1 şeklinde seçilebilecek iki model olacak. G6, sportif, modern bir kruvazör şeklini alırken Challenger 1, kafe yarışçı stilinin bir ipucu ile fütüristik bir spor motosiklete benziyor. Alıcılar, konfigüratör aracılığıyla motosikletlerini beğenilerine göre uyarlayabilecek, ayrıca aksesuarlar, özel parçalar ve boya ekleyebilecekler.

DAB Motors, Ultra Sınırlı Konsept E-RS İçin Burberry ile İşbirliği Yapıyor
Tasarım tamamlanıp onaylandıktan sonra, bisikletler tamamen kendi bünyesinde monte edilecek. Lycan'ın bisikletleri için tam motor konfigürasyonu henüz kesinleşmedi, ancak şirketin henüz elektrikli güç aktarma organları kullanmayacağı kesin, çünkü bunlar Filipinler'de henüz ana akıma çarpmadı. Bu nedenle, premium segmentte otoyol erişimi sağlamak için elbette 400cc ile 650cc arasında değişen motor boyutları görmeyi bekleyebiliriz. Lycan, motosikletleri piyasaya sürmenin yanı sıra, motosikletin yapay zeka sistemleriyle entegre olabilen akıllı kasklar geliştirmeyi de hedefliyor.

Kaynak: RideApart

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Custom Builder Go Takamine Brat Style 2022 Indian Chief'i Sunuyor

AARlOGv.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

İkinci Chief Build-Off yarışmacısı ortaya çıkıyor.

Indian Motorcycle, 2022 için Chief platformunu tamamen yeni bir çerçeve, barebone stili ve markanın Ride Command teknolojisi ile elden geçirdi. Indian, Chief'in özel yapım doğasını göstermek için 2022 Chief Custom Build-Off yarışmasını başlattı. Usta inşaatçılar Paul Cox, Keino Sasaki ve motokros harikası Carey Hart'ın yer aldığı yarışma, kruvazörün stilistik çok yönlülüğünü sergileyecek.

AARlQxS.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Paul Cox ve Keino Sasaki, helikopterden ilham alan Chief'i tanıttıktan sonra, Brat Style muhtarı Go Takamine, markanın köklerini onurlandıran eski tarz bir Chief sunuyor. Takamine, sert kuyruklu, tank vardiyalı eski bir Hintliyi düz takip etmesiyle bilinir ve 2022 Kızılderili Şefi, motosikletçiliğin o altın çağını yakalar.

AARlKu7.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

2022 Chief Limited ile başlayan Takamine, çantaları, ön camı ve stok çamurluklarını kaldırıyor. Kruvazörün stok çift amortisör kurulumu arkada 3 inç hareket mesafesi sağlayabilir, ancak Takamine bu sayıyı sıfıra indirerek Chief'i şasi ve arka aks arasında bir çapraz elemanla zorluyor. Brat Style üreticisi daha sonra arka çamurluk için 1937 Ford Truck yedek lastik çamurluğunu yeniden kullanır. 1940'lardan kalma orijinal bir Indian Chief çamurluk uç parçası, döneme uygun bir dokunuş eklerken, düşük profilli hanım evladı çubuğu, eskinin dikmeye monteli çamurluklarını geri çağırıyor.

AARlM9r.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Önde, pirinç yükselticiler ve alçak gidonlar bobber stiliyle aynı hizada, ancak Takamine, modern bir siluet için dört inçlik yuvarlak dokunmatik ekranı deponun altına yerleştiriyor. Çatal örtüler ön uca daha fazla görsel ağırlık verirken Takamine daha ince bir profil için yakıt deposunu iki inç daraltır. Yaylı solo deri sele, pirinç ayak dayamaları, çift koni uçlu egzoz boruları, geri tepme far ve Shi-Sa arka lambası retro görünümü korur.

AARlKus.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Siyah bir tabana boyanmış Brat Style Chief tankında eski tarz deniz tarağı ve Indian'ın altın rengi klasik yazı logosu bulunur. Kitaplarda üçlü iki yapıyla, Carey Hart'ın platforma son bakışını ve 2022 Kızılderili Şefi gelenekleri arasındaki nihai hesaplaşmayı dört gözle bekliyoruz.

AARlGOJ.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Kaynak: RideApart

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Porsche yakında bugüne kadarki en gelişmiş (ve pahalı) e-bisikletini piyasaya sürebilir

Porsche, mevcut serisinden biraz daha uygun fiyat etiketleri ile yeni bir elektrikli bisiklet serisi planlıyor olabilir. Alman otomobil üreticisi, premium e-bisiklet üreticisi Greyp'in ('üzüm' olarak telaffuz edilir) çoğunluk hissesini satın aldı ve yeni bir premium iki tekerlekli araç serisinin yolda olabileceğini düşündürdü.

AARnRFb.img?w=640&h=360&m=6

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Suzuki Yeni Başlayanlar İçin GSX-R 125'i 2022 Güncelliyor

AARv4WZ.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

GSX-S 125 de eğlenceye katılıyor.

Avrupa'daki genç, acemi binicilerin küçük hacimli motosikletlerle, özellikle de 15'ten fazla midilli paketlemeyen 125 cc'lik makinelerle başlamaktan başka seçeneği yok. Bunun nedeni, genç motosikletçilerin kurşunu daha hızlı, yüksek performanslı makinelerde yemeden önce küçük bir şeyle başlamasını gerektiren katı lisans düzenlemeleridir.

Hayalinizdeki bisikleti satın alabilmek için birkaç yıl beklemek zorunda kalma fikrini yutmak zor olsa da, kendilerini yeni biniciler için mükemmel bir geçiş yolu ilacı olarak sunan, gerçekten de başlangıç için ilginç bir dizi seçenek var. Suzuki, GSX-R ve GSX-S 125 ile bu segmentteki rekabet üstünlüğünü artırmayı hedefliyor. Bu iki motosiklet, daha büyük kardeşleri olan 750 ve 1000'in değerlerini alıyor ve işleri büyük bir farkla aşağıya çekiyor.

AARvcAA.img?w=768&h=432&m=6

AARv7pJ.img?w=768&h=432&m=6

GSX-R ve GSX-S, mimari olarak genellikle aynıdır ve yalnızca üstyapıları ile farklılık gösterir. GSX-R tam bir kaporta takarken, GSX-S daha geleneksel bir çıplak bisiklet yaklaşımını benimsiyor. Gövdenin altında, 2022 modellerinde 124.6cc, sıvı soğutmalı, yakıt enjeksiyonlu, tek silindirli bir motor bulunur. Giden modellerin aksine, yeni motor şimdi 500 RPM daha yüksek devir yapıyor, 15 beygir gücünde biraz daha homurdanıyor ve elbette, her zaman önemli olan Euro 5 uyumluluğu.

Yeni Suzuki GSX-S ve GSX-R 125 modelleri, 2022'nin başlarında Avrupa bayilerine girmeye başlayacak. Çıplak GSX-S, mavi, siyah ve beyaz olmak üzere üç renkte satılacak; GSX-R, her ikisi de Suzuki yarışlarından ilham alan canlı renklere sahip mavi ve siyah şeklinde iki renk seçeneğine sahip olacak. Yeni bisikletlerin fiyatları henüz açıklanmadı, ancak diğer 125cc rakiplerine benzer şekilde, yaklaşık 3.600 Euro veya yaklaşık 4.100 USD civarında fiyatlandırılması bekleniyor.

Kaynak: RideApart

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Honda, Hindistan'da H'Ness CB350 Yıldönümü Sürümünü Tanıttı

AARxeJH.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Bu klasik tarzdaki makine, 2022 model yılı için özel bir baskı alıyor.

Ekim 2020'de Honda, Hindistan pazarında çok özel bir motosiklet piyasaya sürdü. CB350, Hindistan pazarında retro tarzı bir çıplak motosiklet olarak yeniden ortaya çıktığında, dünyanın geri kalanı bu şık ve şık motosikletin diğer pazarlara da çıkacağını umarak kıskançlıkla izledi. Ne yazık ki, GB350 biçimindeki Japonya dışında, bisiklet kesinlikle yalnızca Hindistan'a özgü bir model olarak kalacaktı.

Bununla birlikte, 2022 model yılı için Honda motosiklet ve scooter Hindistan, H'Ness CB350'yi süsleyerek dünyanın geri kalanını kıskandırmaya devam ediyor. Özel bir Yıldönümü Sürümü döşemesiyle piyasaya sürülen motosiklet, bazı birinci sınıf öğeler ve yeni bir renk grubu içeren bir stil değişikliği alıyor. Önceki modelle mekanik olarak aynı kalsa da, CB350 Yıldönümü Sürümü, motosikleti önümüzdeki model yılında daha da çekici hale getirmek için kısa revizyonlara sahiptir. Değişikliklere daha yakından bakalım, olur mu?

AARxc2k.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

 

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Graft EV, Hafif Elektrikli Dirtbike E0.12'yi Tanıtıyor

AARK1rT.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Bu bir elektrikli deneme bisikleti mi yoksa elektrikli bir dağ bisikleti mi?

Graft EV, QD.41 ATV ve XC.24 UTV gibi dört tekerlekli araçlar kullanan elektrikli arazi araçları konusunda uzmanlaşmış Tayvanlı bir şirkettir. Serideki iki tekerlekli araç, fazla bakım veya endişe duymadan çıkarılabilen hafif ve az bakım gerektiren bir arazi motosikleti olan E0.12'dir.

AARJYV7.img?w=768&h=432&m=6

AARK9At.img?w=768&h=432&m=6

Kir bisikletçileri ışığın güçlü olduğunu biliyor ve Graft'ın hafif E0.12'sinde bundan tonlarca var. Çerçevenin kendisi, bir 3D yazıcıda yapılmış titanyum bağlantı elemanları ile öğütülmüş alüminyumdan yapılmıştır. Hafif trendi sürdürmek, alüminyum arka salıncak ve 21 inç karbon fiber jantlardır. Sonuç olarak, bisiklet çok kolay yönetilebilir bir 50 kilograma veya yaklaşık 110 pound'a ulaşıyor.

AARK1rV.img?w=768&h=432&m=6

AARJYVb.img?w=768&h=432&m=6

Taşıma, bir dizi teleskopik çatal ve Fox'tan bir merkezi yaylı payanda tarafından gerçekleştirilir. Evet, motosikletler için en iyi bisiklet ve arazi süspansiyonlarından bazılarını yapan aynı Fox. Aynı zamanda ayarlanabilir ve frenler de her yerde disklerdir.

Enstrümantasyona gelince, bir dijital gösterge podu bisikletin çerçevesine yerleştirilmiştir ve size hızınız ve motor devri gibi verileri düzgün ve kolay okunur bir pakette verir.

AARKdGG.img?w=768&h=432&m=6

AARK7zb.img?w=768&h=432&m=6

Arka zincir dişlisi de motosikletin boyutuna göre oldukça büyük. 20 kilovat veya yaklaşık 26 beygir gücü ürettiği için motor sarkık değil, bu da onu diğer 200 ila 250cc motosikletlerle eşit hale getiriyor. Aynı arka dişli, 440 Nm'ye kadar tork veya 324 pound-feet tork elde etmesine yardımcı olur. Motoruna güç sağlamak, her iki tarafa çerçeveye monte edilmiş iki hücreli bir pil takımıdır ve bir artı olarak, aynı zamanda çıkarılabilir. Greft, bu makalenin yayınlandığı tarihte hücresinin pil kapasitesini yayınlamadı.

Dayanıklılık açısından model IP67 standardına göre derecelendirilmiştir, bu da su altında 30 saniyelik bir dalışı hasar görmeden yapabileceği anlamına gelir. Özellikle hafif bir duşun zemini yumuşatmasından sonra, toprak yollar için oldukça faydalı bir derecelendirme.

Yazma sırasında, bu bisiklet henüz mevcut değil. Greft'in kontrol etmeniz için bir web sitesi var, ancak olduğu gibi, dikkat edilmesi gereken en değerli elektrikli endurolardan biri olabilir.

Kaynak: RideApart

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BMW Motorrad, 2022 Koleksiyonunda Sao Paulo Jet Kaskını (Motosiklet) Tanıttı

AARMt0E.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Başınızı koruyun ve esintiyi hissedin.

Ekipman koleksiyonunuzda yeni bir kaskın zamanı geldi mi? İster yenisini ister sadece 2022 için yeni bir eklenti arıyorsanız, BMW Motorrad ürün yelpazesine Sao Paulo jet kaskını tanıttı. Günlük binicilerin tipik olarak bu tarzda aradığı konfor ve özelliklere sahip basit, havadar bir jet kaskıdır.

Kabuk güçlendirilmiş fiberglastan yapılmıştır ve Sao Paulo'nun sığabileceği kafa ölçüm aralığını kapsayacak şekilde iki kabuk boyutunda gelir. Boyutları 53/54 ile 63/64 arasında değişir ve bu kask unisex bir model olarak tasarlanmıştır.

Uzun, şeffaf bir vizör ile birlikte gelir, ancak Sao Paulo'ya uyacak ek füme ve renkli vizör seçenekleri ek ücret karşılığında aksesuar olarak mevcuttur. Ayrıca entegre bir açılır güneşlik de vardır, böylece durup güneş gözlüğü takmaya veya ana kalkanınızı kapatmaya gerek kalmadan gözlerinizi güneş ışınlarından kolayca koruyabilirsiniz.

İç kask dolgusu, 2021'deki çoğu modern kaskta olduğu gibi hem çıkarılabilir hem de yıkanabilir. Değiştirilebilir havalandırma portları, hem kaskın üst orta kısmında, hem de arka spoylerde arkada bulunur. Bir jet kaskı olduğu için alt kısmı açık ve havadar, bu yüzden bol miktarda havalandırma da almalısınız. Rüzgar gürültüsü bir endişe kaynağıysa, kulak tıkacı takmak isteyebilirsiniz - ancak bu, tüm jet ve diğer birçok motosiklet kaskı türü için de geçerlidir.

2022 için BMW Motorrad, Sao Paulo jet kaskını satıldıkları bölgeye göre değişebilen veya değişmeyen bir dizi renkte sunuyor. BMW Motorrad koleksiyonundaki diğer parçalarda olduğu gibi, tüm parçalar tüm bölgelerde bulunmayabilir. En güncel fiyatlandırma ve bulunabilirlik bilgileri için, bu kask veya zevkinize hitap eden diğer herhangi bir BMW donanımıyla ilgili olarak yerel BMW Motorrad bayinize danışmak en iyisidir.

Kaynak: RideApart

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

KTM ve Husqvarna 2022 Fabrika ve Rockstar Enduro Motosikletlerini Tanıttı

AARTIB8.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Homologasyon gereksinimlerini karşılamak için sınırlı miktarlarda üretilmiştir.
KTM ve Husqvarna, dünya çapında pazardaki en iyi, en performans odaklı arazi makinelerinden bazılarını üretmeleriyle tanınırlar. 2022 model yılı için, iki kardeş şirket şüphesiz daha da iyi makineler çıkardı, Yarışa Hazır. KTM'nin yeni Fabrika sürümü makinelerine ve Husky'nin 2022 Rockstar Energy sürümü bisikletlerine daha yakından bakalım.

KTM 450 ve 250 SX-F Fabrikası

AARTIBd.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

2022 için KTM, yarışa hazır teknolojiyle donatılmış makinelerini kitlelere sunmaya devam ediyor. Red Bull KTM Fabrika Yarış Ekibi tarafından kullanılan makinelerle neredeyse aynı olan yeni 450 ve 250 SX-F Fabrika Sürümü makineleri, daha da iyileştirilmiş motor performansına, daha hafif şasiye ve nihayetinde öncekilerden daha büyük bir rekabet avantajına sahiptir. Hem 450 hem de 250 SX-F'nin her biri yalnızca 400 adet üretilecek ve bu da onları piyasadaki en seçkin arazi yarış makineleri arasında yapacak.

Teknik açıdan bakıldığında, yeni 450 SX-F Factory, masaya daha da hızlı ürünler getiriyor. Geliştirilmiş performans ve genel olarak daha hafif bir ağırlık sunan yeni ve geliştirilmiş 450 cc tek üstten eksantrik mili motoru bulduk. Bu arada 250 SX-F Fabrikası, daha fazla tork ve en yüksek güç sağlayan yeni bir 250cc DOHC motora sahip oluyor. Her iki Fabrika Sürümü makinesi de debriyaj kullanmadan vites değiştirmeyi kolaylaştıran yeni bir hızlı vites değiştirme özelliğine sahiptir. Motosikletler ayrıca çekiş kontrolü, kalkış kontrolü ve standart olarak iki sürüş modu ile bir sonraki seviye elektroniklere sahip.

Husqvarna FC 250 ve FC 450 Rockstar Sürümü

AARTZtB.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Benzer şekilde KTM'nin kardeş şirketi Husqvarna, FC 250 ve 450 Rockstar Edition modelleri şeklinde 250 ve 450 sınıfı homologasyon makinelerini piyasaya sürdü. FC450, KTM 450 SX-F Factory Edition'da bulduğumuz güncellemelerin tümünü içeriyor. Benzer şekilde, FC 250 Rockstar Edition, KTM 250 SX-F Factory Edition'daki iyileştirmeleri taşır. Her iki bisiklet de daha iyi enerji dağılımı, çömelme önleme ve sertlik için optimize edilmiş revize edilmiş bir krom molibden çerçeve alır.

İki bisiklet, KTM Factory Edition makineleriyle aynı motor ve süspansiyon bileşenlerini paylaşıyor. Bu nedenle, AER teknolojisine sahip WP XACT 48 mm ön çatalları alırlar. Arka kısım da aynı derecede etkileyici ve aletsiz ayarlanabilme özelliğine sahip. Benzer şekilde, FC 250 ve 450 de, motosikletin beş vitesli şanzımanlarına entegre edilmiş hızlı vites değiştirme olarak da bilinen Easy Shift teknolojisi ile turuncu makinelerde bulunan sofistike elektronik aksama sahiptir.

Kaynak: RideApart

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Brough Superior, Lawrence Tabanlı Nefud Scrambler'ı Tanıttı

AARZYQc.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Yollara çıkmaya hazır.

Norton'dan BSA'ya, bir zamanlar feshedilmiş İngiliz markalarının çoğu artık uluslararası üreticilerin elinde. Böyle bir marka Brough Superior. Fransız girişimci Thierry Henriette, Brough Superior adının haklarını aldıktan sonra, o ve yeni CEO Albert Castaigne, Fransa'nın Toulouse kentinde mağaza açtı.

Mart 2021'de firma, Lawrence adındaki karbon fiber kaplı bir roadster olan ilk modelini tanıttı. Adını ünlü arkeolog, diplomat, yazar, ordu subayı ve motosiklet sürücüsü T.E. Lawrence, yeni çıplak bisiklet, markanın üstün uyum ve bitişini yeniden yakaladı. Şimdi, Brough Superior'un yeni Nefud Scrambler'ı Lawrence platformu üzerine inşa edildi ve lüks, stil ve bir nebze arazi kabiliyeti sunuyor.

Hala T.E.'ye yaslanıyor. Lawrence derneği Brough, yeni karıştırıcısına Suudi Arabistan'daki Nefud çölünün adını verdi. Pas kırmızısı görünüm, Nefud'da bulunan kırmızı kumu bile taklit ediyor. Özel boya işinin yanı sıra Nefud, Lawrence'tan yükseğe monte edilmiş egzoz boruları, bir koruma plakası, koruyucu bir far ızgarası ve bir sineklik ile ayrılıyor.

AAS05GG.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Çoğu karıştırıcı gibi, Nefud da çıplak muadilinden daha uzun gidonlara ve daha alçak ayaklıklara sahiptir. Brough Superior ayrıca modeli Michelin Anakee Wild lastikleriyle donatılmış yeni bir tekerlek seti ile donatıyor.

İki modelin farklılıkları olsa da Lawrence ve Nefud oldukça benzer. 88 derecelik, 977cc V-ikiz kalır, 102 beygir gücü ve 64 lb-ft tork pompalar. Bu sıvı soğutmalı değirmen hala şasinin stresli bir parçası olmaya devam ediyor. Fior tarzı çatal, arazi maceralarını yolları yakmakla sınırlayabilir, ancak her iki uçtaki monoşok, cesur kaşifler için geri tepme ve ön yükleme ayarlamaları sağlar.

AAS0a3m.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Ne yazık ki, Brough Superior henüz yeni model için fiyatlandırma veya kullanılabilirlik açıklamadı. Bununla birlikte, Nefud Lawrence'ın yakınındaysa, yeni karıştırıcı için yaklaşık 65.000 € (73.350 USD) ödemeyi bekleyin.

Kaynak: RideApart

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Suzuki Yepyeni 2022 GSX-S1000GT+'yi AIMExpo'da Sergileyecek

AARVgTm.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Yeni yıla doğru başlamak.

GSX-S1000GT+'nin yanı sıra Suzuki, 2022 Hayabusa ve GSX-S1000'i de sunacak. Markanın ürün yelpazesi 2022'de büyük ölçüde aynı kalsa da, üç model 2021 boyunca Suzuki'nin en son güncellemelerini aldı. Bayiler ve müşteriler COVID sonrası bir dünyada motosiklet sürmeyi dört gözle beklerken, GSX-S1000GT+ hafta sonu kaçamakları ve uzak mesafeler için harika bir seçenek sunuyor. savrulan yol gezileri.

Motosiklet Endüstrisi Konseyi pazarlama ve etkinlikler direktörü Andre Albert, "AIMExpo'nun vizyonu her zaman tüm güç sporları endüstrisini tek bir yerde bir araya getirmek olmuştur" dedi. "AIMExpo, bayilere, OEM'lere ve satış sonrası pazarına bağlantı kurmak ve yaptıkları işin ticari yönüne odaklanmak, gelecek yılın başarılı geçmesini sağlayacak görüşmeler yapmak için benzersiz bir fırsat sunuyor. Suzuki bu Ocak ayında bize katılacak."

COVID-19 nedeniyle iki yıllık gecikmeler ve iptallerden sonra, motosiklet etkinlikleri nihayet geri dönüyor. EICMA, iki yıllık bir aradan sonra 2021'de geri döndü ve şimdi, Kuzey Amerika'nın en büyük motosiklet ve güç sporları fuarı olan AIMExpo, 19-22 Ocak 2022'den itibaren konuklarını Las Vegas Kongre Merkezi'nde ağırlayacak.

Triumph, Zero ve Sur Ron gibi üreticilerin katılımıyla endüstri liderleri, distribütörler ve bayiler için en yeni ürünleri piyasaya sürecek. Gösterinin öne çıkan noktalarından biri, House of Hamamatsu'nun yepyeni 2022 GSX-S1000GT+'yi piyasaya sürmeyi planladığı Suzuki standı olacak.

GSX-R1000 K5'ten türetilen 999cc sıralı dörtlü bir motora sahip olan Suzuki'nin yeni sport-tourer'ı 11.000 rpm'de 150 beygir gücü ve 9.250 rpm'de 79.7 pound-feet tork üretiyor. Marka, bu performansı yeni bir ön kaporta, uzun ön cam ve isteğe bağlı yan çantaların pratikliği ile eşleştiriyor. Suzuki, AIMExpo fuarında yeni GSX-S1000GT+'yı sergileyerek platformun yeni yönünü gözler önüne serecek.

Suzuki Motor USA Başkan Yardımcısı Kerry Graeber, "Sektörümüzün bir araya gelmesi her zamankinden daha önemli" dedi. "Güç sporları işinin karşı karşıya olduğu olağanüstü koşullar göz önüne alındığında, bağlı kalmamız ve bağlantıda kalmamız zorunludur. Yüz yüze iletişim gibi hiçbir şey bunu başaramaz ve AIMExpo bunun gerçekleşmesi için mükemmel bir fırsat sunar."

Kaynak: RideApart

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

İtalyan Startup Scarponi Elektrikli Mini-Bisiklet Serisini Tanıttı

AARZsK0.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Scarponi'nin Indiegogo'daki girişimlerine destek olabilirsiniz.

Anew İtalyan şirketi, hızla büyüyen elektrikli motosiklet segmentinde kendisine bir isim yapmak istiyor. Scarponi Motorcycles, bir süredir pazara girişiyle dalga geçiyordu. Aylarca süren Ar-Ge çalışmalarının ardından şirket nihayet elektrikli motosiklet yelpazesini tanıttı: mini bisiklet sahnesine biraz eğlence katmayı amaçlayan bir mini bisiklet üçlüsü. Scarponi şu anda Indiegogo'da yeni bisikletleri sergiliyor. Hadi daha yakından bakalım.

AARZzXK.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Her üç bisiklet de Scarponi'nin V.S.S veya Sanal Anahtar Sistemi dediği şeyle donatılacak. Bisikletin elektrik motorunu jeneratör olarak kullanan bir enerji rejenerasyon sisteminden ve motosiklete aynı anda güç sağlarken akü şarj sisteminden oluşur. Ayrıca, kullanıcının pilden ne kadar enerji akabileceğini tam olarak değiştirmesini sağlar. Ayrıca V.S.S, sürücünün vites değiştirmesine izin vererek, daha verimli performans ve nihayetinde daha çekici bir sürüş sunarak geleneksel bir manuel şanzıman görevi görür. Scarponi'nin model yelpazesi üç bisikletten oluşur: SP-Rinascita, SC-Density ve CR-Gravity.

AARZnGN.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

SP-Rinascita, günümüzün çıplak bisikletlerinde gördüğümüze benzer, şık hatlara ve agresif gövdeye sahip, sportif tarzda bir elektrikli mini bisiklettir. Scarponi, SP-Rinascita'nın "geleneksel iki tekerlekli araçların tipik duygularını ve hislerini değiştirmeden, elektrikli tahrik sistemine geçişe rehberlik etmek amacıyla İtalyan motosiklet geleneğinden ilham aldığını" belirtiyor. Bu arada, SC-Yoğunluk benzer şekilde SP-Rinascita'ya benziyor, ancak bir "şehir karıştırıcısı" olduğunu iddia ediyor. Sokak lastiklerinde ayakkabılı olmasına rağmen, günümüzün scrambler'larına benzeyen ince stil ipuçlarına sahiptir.

Son olarak, CR-Gravity, Scarponi'nin retro esinli bir makineyi yorumlamasıdır. Kafe yarışçılarında bulduğumuz şeye benzer kırpılmış bir kuyruğa sahiptir ve beyaz vurgulu koyu yeşil retro bir renkle tamamlanmıştır. Suni deri selesi ve elektrik motorunun kapağı, retro esintili bir dokunuş için kahverengi renktedir. Şimdi, bir bakışta, üç motosikletin de tamamen aynı platformu paylaştığı ve yalnızca küçük stil özellikleri açısından farklı olduğu açıktır.

AARZnGR.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Her üç bisiklet de, 11 kW'lık tepe gücü dışarı pompalayan Fırçasız bir elektrik motoruyla donatılmıştır - bu yaklaşık 15 beygir gücüdür. Sürekli güç, 5kW veya 6.7 beygir gücünde sabitlenir ve bu da onu şehir içi sürüş için uysal bir arkadaş yapar. Scarponi, 72V, 50 AH lityum iyon pil paketinden saatte 60 mil maksimum hız ve 60 mil menzil talep ediyor.

Kaynak: RideApart

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Honda, 2022 CBR1000RR-R Spa 100. Yıldönümü Sürümünü Tanıtıyor

AASby2n.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Aynı tasarım, yeni yarış atı.

2022, Honda'nın övülen Fireblade serisinin 30. yıl dönümünü ve marka, özel üretim CBR1000RR-R SP ile kutluyor. Yeni yıl sadece Fireblade'in doğum gününü değil, aynı zamanda Belçikalı Spa Circuit'in 100. yıldönümünü de kutlar. Bu olayı anmak için Team Red, sınırlı sayıda başka bir Fireblade piyasaya sürüyor.

Belçikalı pist günü ve etkinlik organizasyonu DG Sports, Honda CBR1000RR-R Spa 100'ü sadece pist silahı olarak üretecek. 2022'de yeni Fireblade, 215 beygir gücündeki sıralı dört, alüminyum elmas çerçevesini ve aerodinamik gövdesini korur, ancak gelişmiş orta menzil gücü, viraj dengesi ve virajdan çıkış hızı kazanır.

Spa 100 sürümü tüm yeni iyileştirmeleri içerecek, ancak DG Sports ekibi Honda'yı yoldaki yasal aynalardan, ABS sisteminden ve göstergelerinden arındıracak. Oradan, ünlü yarış bisikleti uzmanı Mario Kupper, CBR1000RR-R'yi daha agresif bir sürüş pozisyonu için ayarlanabilir arka setler ve yeni klipslerle donatacak.

Fireblade'in Showa BPF ön ucu, Öhlins 43 mm çatal kartuşlarından ekstra destek alırken, Öhlins TTX arka şok şasiyi tamamlıyor. Bir Öhlins direksiyon amortisörü, teçhizatı sabitlerken, Brembo Corsa Corta ön ana silindir ve yeni çelik örgülü fren hatları, yarışa uygun durma gücü sağlar.

Kupper ayrıca sıvı soğutmalı, 998cc sıralı dörtlü yeni bir HRC motor yönetim sistemi ve dokuma tezgahı ile donatacak. Bir Arrow egzozu, ateş püskürten Fireblade'in kilo vermesine ve güç kazanmasına yardımcı olacak ve yapışkan Dunlop kayganlıkları CBR1000RR-R Spa 100'ün pist potansiyelini optimize edecek. Tabii ki, koruma da devrenin anahtarıdır ve yeni bir el freni koruması ve GBRacing motor koruyucuları, yarış pistine uygundur.

Elbette, DG Sports'un yükseltmeleri Fireblade'i daha güçlü bir palet aracı yapacak, ancak aynı zamanda onu daha pahalı bir bisiklet yapacak. Neyse ki, müşterilerin özel bir görünüm için fazladan harcama yapmaları gerekmeyecek, ancak standart CBR1000RR-R SP'nin 28.500$'a satılmasıyla, Spa 100 sürümünün MSRP'ye büyük bir fiyat artışı katacağından eminiz.

Kaynak: RideApart

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 3 hafta sonra...
  • Admin

Bimota Japan Enfes ve Sınırlı KB4 İçin Satın Alma Penceresini Açtı

AAR5Um1.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Göz kırp ve onu özleyeceksin.

Parlak yeni Bimota KB4'ü almak için can atıyorsanız ve Japonya'da yaşıyorsanız, iyi haberlerimiz var! 17 Ocak 2021'de Bimota Japan, KB4 için ilk satın alma başvuru penceresini açtı. Bimota'nın bu türden kaç tane uygulama penceresi sunmayı planladığı şu anda belli değil, sadece birden fazla olacak.

17-31 Ocak 2022 arasında, Bimota Japan'ın ilk KB4 sipariş penceresi başvurular için açıktır. Hem OEM hem de Japon distribütörü Kawasaki, planlanan üretim hacimleri konusunda kararsız kalırken, pencere açıkken kaç satın alma başvurusunun alındığına bağlı olarak bir tür akış şeması var.

Bimota Japan, bu ilk KB4 çalışması için planlanan üretim sayısından daha az satın alma başvurusu alırsa, başvuran herkes KB4'lerini satın almak için bir sözleşme imzalayabilir. Ancak, mevcut bisikletlerden daha fazla başvuru alırlarsa, Bimota Japan, alınanlar arasından kazanan uygulamaları seçmek için bir piyango sistemi kullanacak.

İlk seferde bir KB4 satın alma hakkını kazanamayan gönderilen tüm başvurular, gelecekte henüz belirlenmemiş bir noktada otomatik olarak bir sonraki satın alma başvuru penceresine aktarılacaktır. Değerlendirmeye hak kazanmak için, tüm satın alma başvurularının belirtilen süre içinde alınmış olması gerekir. Bimota Japan penceresinin dışında alınan başvurular dikkate alınmayacaktır.

Bimota Japan, satın alma hakkı kazananları için iki tür sözleşme görüşmesi sunuyor: Yüz yüze veya çevrimiçi. Çevrimiçi müzakereler Microsoft Teams aracılığıyla gerçekleştirilecek ve her iki sözleşme müzakeresi türünün de, garajınızda, oturma odanızda ve hatta geceleri yorganınızın altında düzgün bir şekilde yerleştirilmiş bir KB4 görmek istiyorsanız, uymanız gereken katı zaman sınırları vardır (biz kazandık). t yargıç).

Bir KB4 için satın alma başvurusu göndermek için Japonya'da yaşıyor olmanız ve Bimota KB4'ünüzü orada teslim almayı planlamanız gerekir. Her yeni bisiklet alımında olduğu gibi, potansiyel alıcıların karşılaması gereken, elbette ödeme kabiliyeti de dahil olmak üzere bir dizi başka gereksinim vardır. Bimota'nın Japon tüketim vergisi de dahil olmak üzere KB4 için önerilen MSRP'si 4.378.000 ¥ veya yaklaşık 38.207 $'dır. Ancak Bimota Japan, bireysel bayilerin farklı fiyatlar belirleyebileceğini belirtiyor; bu nedenle, yerel bayinizde şahsen bir satın alma sözleşmesi müzakere etmeyi planlıyorsanız bu, bilmeniz gereken bir şeydir.

Satın alma başvurusunun yanı sıra tüm ayrıntılar, Kaynaklarımızda bağlantı kuracağımız Bimota Japonya'nın web sitesinde mevcuttur. 17 Ocak 2022'de bu yazı yazılırken, Bimota'nın şu anda ana sitesinde KB4 için bir ön sipariş iletişim formu bulunuyor, ancak şu anda Bimota Japonya'nınkine benzer bir satın alma başvuru sistemi kurulmamıştı.

Kaynak: RideApart

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

2022 Harley-Davidson Street Glide İlk Bakış

AASWRQD.img?w=768&h=576&m=6

Harley-Davidson Grand American Touring serisi, bazı ikonik uzun menzilli kruvazörleri içeriyor ve 2022 için en popülerlerden biri olan Street Glide, üç yeni renk grubuyla geri dönüyor. Biniciler, Vivid Black, Midnight Crimson veya White Sand Pearl arasında seçim yapabilecekler. Vivid Black için başlangıç MSRP'si 22.249$'dır. Fiyat, diğer iki renk seçeneği için 575 dolar daha artıyor.

Özellikle son yıllarda daha büyük bir motora ve daha yüksek teknik özelliklere sahip Street Glide Special olarak da sunulduğundan, bu uzun süredir devam eden sokak motosikleti modelinin bir incelemesini yapmayalı uzun zaman oldu.

AASWGI8.img?w=768&h=576&m=6

Standart Street Glide, 5.020 rpm'de 93 hp ve 3.250 rpm'de 111 pound-feet tork üretebilen 1.745cc Milwaukee-Eight 107 V-twin'i paketliyor. Destekli ve kaydırmalı debriyajlı altı vitesli Cruise Drive şanzıman kullanır, 49 mm Çift Bükme Valfı çatalı ve alçaltılmış, ayarlanabilir arka süspansiyon ile birlikte gelir. Reflex Linked Brembo fren kiti, 829 kiloluk makineyi durdurur ve bir Boom! Box 4.3 bilgi-eğlence sistemi, sürücülerin melodilerine, aramalarına ve navigasyon bilgilerine kolayca erişmelerini sağlayan eller serbest Bluetooth işlevi sağlar.

Döşeme tahtaları, alçak oturma yüksekliği ve dik sürüş konumu, Street Glide'ı olağanüstü bir uzun menzilli bisiklet haline getiriyor ve entegre sert bagaj, bir hafta sonu kaçamağı için bavul hazırlamayı kolaylaştırıyor. Çok çeşitli aksesuar eklentileri, sürücülerin daha fazla yolcu konforu, daha iyi rüzgar koruması ve daha gelişmiş performans özellikleri için Street Glide'ı kolayca özelleştirebileceği anlamına gelir. Sürücülerin sıklıkla tercih ettiği bir paket, çeşitli zorlu sürüş senaryolarında güvenliği ve dengeyi artırmak için şasi, fren ve motor kontrol sistemlerinden toplanan bilgileri kullanan RDRS Güvenlik Geliştirmeleri paketidir.

AASWWYk.img?w=768&h=576&m=6

2022 Harley-Davidson Street Glide White Sand Pearl. (Harley Davidson/)

2022 Harley-Davidson Street Glide Teknik Özellikleri ve Fiyatı

Fiyat: 22.249 $
Motor: 1.745cc, hava soğutmalı V-twin; 8 valf
Çap x Strok: 100.0 x 111,1 mm
Sıkıştırma Oranı: 10.0:1
Yakıt Teslimatı: Elektronik Sıralı Port Yakıt Enjeksiyonu (ESPFI)
Debriyaj: Islak, çok katmanlı
Şanzıman/Son Tahrik: 6 vitesli/kayış
Çerçeve: Hafif çelik boru
Ön Süspansiyon: 49 mm Çift Bükme Valfı çatalı; 4,6 inç seyahat
Arka Süspansiyon: Alçak, elle ayarlanabilir; 2.1 inç seyahat
Ön Fren: 4 pistonlu kaliperler, çift 300 mm yüzer disk
Arka Fren: 4 pistonlu kaliper, 300 mm disk
Tekerlekler, Ön/Arka: Enforcer II dökme alüminyum; 19 x 3,5 inç/18 x 5,0 inç
Lastikler, Ön/Arka: Dunlop Harley-Davidson Serisi; 130/60-19 / 180/55-18
Tırmık/Yol: 26,0°/6,7 inç.
Dingil mesafesi: 64,0 inç
Koltuk Yüksekliği: 26,1 inç (yüklü)
Yakıt Kapasitesi: 6.0 gal.
Talep Edilen Boş Ağırlık: 829 lb.
Mevcut: 2022

Kaynak: Motorcyclist 

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Yamaha, Tayvan'da EMF Elektrikli Scooter'ı Tanıttı

AASZPfZ.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Gogoro'dan değiştirilebilir pil teknolojisine sahiptir.

Sektördeki çok sayıda tanıtım ve spekülasyonun ardından herkes Yamaha'nın E01 elektrikli scooter'ı piyasaya sürmesini beklerken, şirket bunun yerine EMF'yi tanıttı. Tayvan'da bulunan Yamaha EMF, Team Blue'nun Tayvan'ın en büyük ve en agresif elektrikli iki tekerlekli üreticisi Gogoro ile yaptığı işbirliğinin sonucudur. Gogoro, diğer pazarlarda da hızla ivme kazanıyor.

Gogoro'nun değiştirilebilir pilleri Yamaha EMF'de kullanılır. Pil teknolojisinin yanı sıra, Gogoro'nun her yerde bulunan pil değiştirme istasyonu ağıyla da uyumludur. Bu, pilin şarjı biterse, bir Gogoro takas istasyonuna gidip tam şarjlı bir yedek alabileceğiniz anlamına gelir. Küçük boyutuna rağmen EMF, hareketli bir makinedir. Değiştirilebilir pilleri, onu saatte 0'dan 50 kilometreye veya saatte yaklaşık 31 mil hızla 3,5 saniyenin altında hızlandırabilen 7,6 kW'lık orta monte bir motora güç sağlar. Bu, 125cc benzinle çalışan motorlarla karşılaştırılabilir yaklaşık 10 beygir gücüne eşittir.

AASZZlF.img?w=768&h=432&m=6

Yamaha EMF, çeşitli teknik özelliklere de sahiptir. Dijital LED gösterge paneli, seçilebilir güç modları, LED projektör ışıkları, NFC özellikli akıllı anahtar, kombine fren sistemi ve hatta ön eşya bölmesi listedeki özellikler arasında. Yamaha EMF'nin modern, agresif stili, tüm bu özelliklerle güzel bir uyum içindedir. Küçük boyutları, 785 mm sele yüksekliği ve 114 kilogramlık kullanıma hazır ağırlığı ile onu çok erişilebilir kılıyor. Açık mavi, koyu yeşil ve koyu siyah, scooter için kullanılabilen üç renk seçeneğidir.

Scooter'ın donanımı ve temelleri, standart teleskopik çatallar ve arkada ikiz amortisörlerle donatılmış boru şeklindeki çelik bir şasiye dayanmaktadır. Bu arada, 10 inçlik alaşım jantlar sırasıyla ön ve arka 200 mm ve 190 mm disk frenlerle donatılmıştır. Fiyatlandırmaya gelince, Yamaha EMF e-scooter'ı özel bir tanıtım fiyatı olarak 99.800 $ NTD'ye sunuyor, bu da yaklaşık 3.611 USD'ye denk geliyor.

Kaynak: RideApart

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Deluxe Hoverbike Şimdi 770 Bin Dolara Satışta

AAT60aF.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Hiç bir Jet Ski'ye bakıp “Tanrım, keşke bunlardan biriyle uçabilsem?” diye düşündünüz mü? Kuşkusuz, Jedi'nin Dönüşü'nden, Marge'ın çocuklarını hoverbike'ların gerçek olduğuna ikna ettiği Simpsons bölümüne kadar, kişisel hovercraft'ın pop-kültür damgası yüksektir.

Ancak bir kez daha bilim kurgu, bilim gerçeği alanına girmeye çalışıyor. Robb Report'un yazdığı gibi, Japon startup A.L.I. Technologies kısa süre önce, üretime girmesi planlanan gazla çalışan kişisel bir hovercraft olan XTurismo Limited Edition'ın piyasaya sürüldüğünü duyurdu. Şirket, bu aracın çalışırken nasıl görünebileceğinin bazı görüntülerini sağladı, ancak Inside Edition tarafından yayınlanan gerçek dünya videosu, sorunsuz, hızlı ve kolay uçuşun hala çok uzakta olduğunu gösteriyor.

XTurismo Limited Edition, 660 poundun biraz üzerinde bir ağırlığa sahiptir ve maksimum 220 pound ağırlığı taşıyabilir. Robb Report'un makalesinde belirtildiği gibi, araç için kullanılan motor, başlangıçta rekabetçi motosiklet yarışları için tasarlanmış bir Kawasaki motorudur. Spesifikasyonlara göre maksimum hızı saatte sadece 50 mil kadar utangaç.

Şimdilik, üretici A.L.I. Technologies, fiyatının 770.000 dolar olduğu ve yarış pistlerinde kullanılmasıyla sınırlı olacağı bildirilen 200 yapıyor. Bunun yarış yerine eğlence için tasarlanmış bir versiyonunun beklentisiyle ilgilenen insanlar için makale, A.L.I. Technologies, önümüzdeki yıllarda piyasaya sürülmesi planlanan bir tüketici sürümü üzerinde çalışıyor.

Kaynak: Insidehook

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.