Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

Admin

Önerilen İletiler

  • Admin

2022 Honda CB300R Avrupa'ya Giriyor

AATeRVN.img?h=768&w=1366&m=6&q=60&o=f&l=

Onunla birlikte geliştirilmiş süspansiyon getiriyor.

Honda, Avrupa pazarında yeni ve geliştirilmiş CB300R'yi tanıttı. Bu bisikletin bölgede yeni başlayan bir bisiklet olduğunu tam olarak söyleyemeseniz de, ilk kez bisiklete binen gençlerin yasal olarak sürmesine izin verilmediğinden, kesinlikle çok daha uysal ve sürmesi kolay bir makine olduğunu söyleyebilirsiniz. onun büyük kardeşleri. Bununla birlikte, sıralamada yükselmek isteyen genç biniciler artık CB300R'de daha sağlam bir seçeneğe sahipler.

2022-cb300r-abs-matte_pearl_blue-650x380

Yeni başlayanlar için, yeni CB300R, motorda onu Euro 5 uyumlu hale getiren geliştirmeler içeriyor; bu, Big Red'in bisikleti Avrupa'da satmaya devam etmesi için gerekli bir güncelleme. 25 midilli ve 20 ft-lbs tork ile oldukça yaya güç rakamları ortaya çıkarır. Bu arada, hem bir stil güncellemesi hem de Euro 5 uyumluluğu ile bağlantılı olarak yapılmış bir hareket gibi görünen revize edilmiş bir egzoz sistemi alıyor.

AATeNcm.img?w=768&h=432&m=6

Küçük kapasiteli neo-retro roadster'ın belki de en büyük ve en dikkate değer güncellemesi süspansiyonu, özellikle ön çatalları. Bisiklet, önceden yüklenebilen arka monoşokunu korurken, ön uç şimdi birinci sınıf Showa Büyük Pistonlu Ayrı Fonksiyon Çatalları ile süslenmiştir. SFF-BP çatalları, daha büyük, daha güçlü CB650R'de bulunanlarla aynıdır ve hafif CB300R'nin canlı performansını artıracağından emin olabilirsiniz. Ancak, CB650R'de bulduğumuz radyal olarak monte edilmiş çift ön disk frenleri almıyor. Bunun yerine, tek ön kaliper kurulumunu koruyor.

Özelliklere gelince, 2022 model yılı için yeni olan, şehir içi sürüşü, özellikle dur-kalk trafiğini bir esinti haline getirmek için tasarlanmış bir yardımcı kaydırmalı debriyajın entegrasyonu. Bisiklet, tam bir LED ışık takımı, bir LCD gösterge paneli ve yeni bir IMU sensörü sayesinde yeterince ilginç, viraj ABS ile giden modelde bulunan diğer tüm özellikleri koruyor. Bununla birlikte, Honda, 25 beygir gücündeki bir makinede kesinlikle bunlara ihtiyacınız olmayacağından, çekiş kontrolü ve tekerlek kontrolü gibi diğer şık IMU destekli özellikleri dışarıda bıraktı.

Görmediyseniz eğer:

Yeni Honda CB300R'nin çok yakında ABD pazarına girmesi bekleniyor. Fiyatlandırmaya gelince, 2022 CB300R İngiltere'de 4,899.00 £'dan başlayan perakende satışları ile yaklaşık 6.559 USD'ye denk geliyor. Ancak kaynaklar, bisikletin Kuzey Amerika'ya girmesi durumunda biraz daha yüksek bir fiyat etiketi getirmesini bekleyebileceğimizi öne sürüyor.

Kaynak: Honda

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Zongshen Yeni RX1S Macera Motosikletini Tanıttı

AATkeXi.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Yeni motosiklet, giriş seviyesi ADV sahnesini fırtına gibi almak istiyor.
Küçük deplasmanlı macera bisikletleri, yolların genişlediği ve otoyolların bol olduğu ABD'de pek bir anlam ifade etmeyebilir. Bununla birlikte, motosikletlerin lüks olmaktan çok kamu hizmetleri olarak görüldüğü Asya'da, küçük kapasiteli makineler egemendir. Son yıllarda, üreticiler yeni küçük bisikletler söz konusu olduğunda daha maceracı hale geldi. Giderek daha fazla yeni spor motosikletler, ADV'ler ve hatta 300cc'den küçük motorlara sahip kruvazörler görüyoruz.

Küçük deplasmanlı macera segmentine giren en yeni motosiklet, RX1S ile Çinli motosiklet üreticisi Zongshen'den geliyor. Çin'de, giriş seviyesi ADV'nin yeni baskısı görsel ve mekanik yükseltmelerden geçti ve Honda CRF190L ile rekabet ediyor. Motosikletin tasarımı, kardeşi RX1 ile aynıdır. Öte yandan bu, yeni bir mavi ve gümüş boya şemasına sahip. Ayrıca, RX1'de 170 mm'den 175 mm'ye kadar yerden yükseklik ile daha uzun bir duruşa sahiptir.

AATk9Uq.img?w=768&h=432&m=6

RX1S, 25 beygir gücü ve 17 ft-libre tork üreten 249cc sıvı soğutmalı tek silindirli bir motorla çalışır. Kilometre sayacı okumalarını gösteren yarı dijital gösterge paneli, saat ve vites konumu gibi teknik unsurlar, iyi performansını tamamlıyor. Önde uzun mesafeli bir USD çatalı ve arkada önceden yüklenebilen bir monoşok süspansiyonu oluşturuyor. Her iki ucunda da çift kanallı ABS tarafından desteklenen tek bir disk kullanır.

Bununla birlikte, bisikletin diğer unsurları, bir bütçeye uyacak şekilde yapıldığını gösteriyor. Örneğin, DRL'lere sahip temel bir halojen farın yanı sıra uzun, ancak ayarlanamayan bir ön cam alır. Sürücü ve yolcu odaları, tek parça bir yükseltilebilir koltuktan oluşur. RX1S, bu benzersiz ADV estetiği için 14 litrelik bir yakıt deposu, arka raf ve yukarıya doğru kıvrılmış bir egzoz içerir. Son olarak, RX1S, önde ve arkada sırasıyla 100 ve 130 bölümlü lastiklerle kaplanmış 17 inç alaşım jantlarla donatılmıştır.

Kaynak: RideApart

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Indian Motosikleti Yeni 2022 Scout Rogue'u Çıkardı

AATmVM5.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

2022 için hem 1.133cc hem de 999cc çeşitleriyle sunulan Indian'ın yepyeni Scout Rogue'una göz atın. 

Görünüşe göre, bu günlerde motosikletlerdeki kaportalar yeni ve sıcak bir şey ve sadece spor turları, standartlar ve kafe yarışçıları için değil, görünüşe göre kruvazörler için de. Bu eğilimin en son kanıtı, Indian'ın yepyeni Scout Rogue'u, oldukça standart bir sorun olan Scout, dikkatli bir şekilde yerleştirilmiş bir ön gövde parçası ve bir ek parça sayesinde, stoklayıcının bir şekilde daha özel bir versiyonuna “dönüştürüldü”. daha büyük ön tekerlek. Çok yakından ilişkili temel model kardeşi gibi, yeni 2022 model yılı motosikleti de iki versiyon halinde sunulacak; büyük 1,133cc Scout Rogue ve daha küçük deplasmanlı Scout Rogue Sixty, neredeyse aynı makine (en azından görsel olarak) ama Indian'ın daha küçük, 999cc sıvı soğutmalı V-twin'iyle süslenmişti.

AATn1ho.img?w=768&h=512&m=6

Yeni motosikletler ağırlıklı olarak mevcut Scout Bobbers'ı temel alıyor, alçaltılmış duruşlar, karartılmış yüzeyler ve solo koltuklar ile birlikte 19 inçlik bir ön tekerleği de karışıma getiriyor. 

Indian, yeni motosikletleri "ikonik Indian Scout'un en agresif yinelemesi" olarak adlandırıyor, ancak pazarlama konuşmasına hızlı bir dalış bize bunun yalnızca stilde olduğunu söylüyor. Esas olarak, önde çeyrek kaporta, mini apehanger gidon, yuvarlak spor tarzı koltuk, karartılmış çamurluklar, tekerlekler ve valf kapakları şeklinde yeni gövdeye bakıyorsunuz ve hepsinden önemlisi, bir 19 inç ön tekerlek. Scout Sixty modellerinin önceden karartılmış valf kapaklarıyla gelen tek Scout olduğunu belirtmekte fayda var.

AATn1hv.img?w=768&h=512&m=6

1.133cc motor, büyük 2022 Scout Rogue için değişmeden kalıyor, ancak Indian'ın potansiyelini daha da artırmak için aksesuar performans eklentileri de var. 

Motor ve süspansiyon açısından Indian yeterince yalnız kaldı, bu nedenle her iki Rogue da temel Scout Bobber bisikletleriyle aynı bileşenlerle yuvarlanıyor, ancak Hintli yeni Rogue'larda Pirelli kauçuğu yerine Metzelers'ı tercih ediyor. Bu, ekstra maliyet seçeneği olarak sunulan tek diskli frenler ve ABS ile aynı inceltilmiş çamurluklar, tekli koltuk ve alçaltılmış duruş (sadece 2 inçlik arka çıkış) anlamına gelir. Motor performansı değişmemiş görünüyor, 69ci Rogue 8.100 rpm'de 100 hp iddia ediyor ve Rogue Sixty, Bobber Sixty kuzeni ile aynı 72 atı, her ikisi de 7.200 rpm'de sunuyor.

AATmZ8h.img?w=768&h=512&m=6

Kimse buna kafe yarışçısı demeyecek, ancak bu yeni çeyrek kaplama, Scout'a önden daha sportif bir bakış atıyor. Ayrıca mevcut Scout ve Scout Bobber modelleri için aksesuar olarak da mevcuttur.

Rogue modelleri, siyah renkte 11,499 $'dan başlayan ve ABS'li Stealth Gray'de 13.399 $'a kadar çıkan büyük Scout Rogue ile temel Scout'unuzdan biraz daha yüksek fiyatlandırılır. Scout Rogue, Black Metallic, Storm Blue, Sagebrush Smoke, Black Smoke, Black Smoke Midnight ve Stealth Gray renklerinde mevcuttur. (Bir not olarak, Indian'ın özelliklerine göre, büyük Rogue modeli yaklaşık 10 pound daha hafiftir, ancak bu bir yazım hatası olabilir.)

AATn3OL.img?w=768&h=568&m=6

Sürüş kalitesini etkilemesi en muhtemel değişiklik, yeni 19 inç ön tekerlek. Her iki model de Metzeler kauçuklu siyah dökme alüminyum halkalara sahiptir. 

AATmUM7.img?w=768&h=576&m=6

Düşük profilli solo koltuk, binicilerin yere kolay erişmesini sağlar. Aksesuar koltukları da mevcuttur.

Bu arada Rogue Sixty, cüzdanınızı 9,999 $'a ayarlayacak iyi eski siyah metalik renkte ve Titanium Smoke ve Bronze Smoke'da mevcuttur; ABS'li Bronz veya Titanyum için 11.399 $ ödemeniz gerekecek.

Hintliler kesin tarihler vermese de, bisikletler önümüzdeki birkaç ay içinde satışa sunulacak.

AATn1hM.img?w=768&h=576&m=6

Storm Blue'daki (ABS) 2022 Indian Scout Rogue, 12.899 $ fiyat etiketine sahip

Tabii ki Indian, Rogues için aksesuar açısını da zorluyor, bu nedenle bisikletlerinin stilini ve performansını yükseltmek isteyen sürücüler, performans, aydınlatma, stil ve konfor kategorilerinde Indian Motorcycle aksesuarlarından çeşitli eklentiler seçebilirler. Şirket, markalaşma nedeniyle beraberindeki bir giyim hattını bile çıkardı.

AATmUMg.img?w=768&h=512&m=6&x=38&y=80&s=

Siyah metalik 2022 Scout Rogue Sixty, bu yıl bayilere ulaştığında 9,999 dolara mal olacak.

İlginç bir şekilde Indian, Scout Rogue'un stok yan kaporta ve spor tarzı solo koltuğunu Scout ve Scout Bobber modelleri için aksesuar olarak kullanıma sunmuştur, yani bunlardan birine zaten sahipseniz, yeni bir görünümden yalnızca birkaç işlem uzaktasınız. (19 inç ön tekerlek hariç). Çeyrek kaplama, Scout Rogue modelleri, 2015–2022 arası Scout modelleri ve 2018–2022 Scout Bobber modelleri için renk uyumlu olabilir.

AATn1hX.img?w=768&h=512&m=6

Diğer küçük İzciler gibi, Rogue Sixty de Indian'ın 999cc sıvı soğutmalı V-twin'iyle donatılmış olarak geliyor.

AATn3Pa.img?w=768&h=512&m=6

Titanium Smoke'daki (ABS) 2022 Rogue Sixty, cüzdanınızı 11,399 $'a çıkaracak

AATn1i1.img?w=768&h=512&m=6

Mini maymunlar ve eklenen çeyrek grenaj, Scout Rogue Sixty'ye tutum bölümünde bir destek sağlıyor.

AATmQXT.img?w=768&h=576&m=6

19 inçlik siyah döküm jant da Scout Rogue Sixty'nin duruşunu değiştiriyor ve onu Scout kardeşlerinden ayırıyor.

AATn1id.img?w=768&h=512&m=6

Rogue için ayarlanabilir sırt amortisörleri ve daha serbest akan borular, Indian'ın aksesuar kataloğunda da mevcuttur.

Indian, elbette tamamlayıcı bir Rogue kıyafet ve teçhizat koleksiyonu da çıkardı.

2022 Scout Rogue / Rogue Altmış Teknik Özellikler

MSRP: 11,499 $ / 9,999 $'dan başlayan fiyatlarla
Motor: DOHC, sıvı soğutmalı V-twin; 4 valf/silindir.
Deplasman: 1,133cc / 999cc
Çap x Strok: 3.0898 x 2.898 inç / 3.661 x 2.898 inç.
Sıkıştırma Oranı: 10.7:1 / 11.0:1
Şanzıman/Son Tahrik: 6 vites, kayış / 5 vites, kayış
İddia Edilen Güç: 100 hp @ 8.100 rpm / 78 hp @ 7.200 rpm
Talep Edilen Tork: 72 lb.-ft. @ 6.000 rpm / 65 lb-ft @ 5.800 rpm
Yakıt Sistemi: Kapalı çevrim elektronik yakıt enjeksiyonu
Debriyaj: Islak, çok katmanlı
Ön Süspansiyon: 41 mm teleskopik çatal; 4,7 inç seyahat
Arka Süspansiyon: Çift sarmal şoklar, önyükleme ayarlanabilir; 2.0 inç seyahat
Ön Fren: 2 pistonlu sabit kaliper, 298 mm yüzer disk (opsiyonel ABS)
Arka Fren: 1 pistonlu kaliper, 298 mm yüzer disk
Tekerlekler, Ön/Arka: Dökme alüminyum; 19 x 3,50 inç / 16 x 3,50 inç
Lastikler, Ön/Arka: Metzeler Cruisetec; 130/60B-19 / 15080R-16
Tırmık/Yol: 29,0°/4,7 inç
Dingil mesafesi: 62.0 inç
Yerden Yükseklik: 5.1 inç
Koltuk Yüksekliği: 25.6 inç
Yakıt Kapasitesi: 3,3 gal
Kuru Ağırlık: 525 lb. / 520 lb.
Kullanılabilirlik: 2022 Başı
İletişim: indianmotorcycle.com

Kaynak: Motorcycle Cruiser 

 

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

CCM'nin Mirası '71 Titanyum İmalatında Bir Ustalık Sınıfıdır

AATndvd.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

CCM, 2021'de tamamen yeni Maverick ve bir Golden Jubilee Scramble etkinliğinin yayınlanmasıyla 50. yılını kutladı. Ne yazık ki, firmanın Heritage '71 Ti modeli, top 2022'de düştükten sonra piyasaya çıkmadı, ancak ultra sınırlı model artık yıldönümü kutlamalarını bir yıl daha devam ettirmeye hazır.

Bolton merkezli markanın popüler Spitfire platformuna dayanan Heritage '71, hala sıvı soğutmalı, 600cc tek silindirli değirmene sahiptir. Bununla birlikte, mühendisler güç rakamlarını 55 midilliden 62 beygir gücüne ve torku 42,8 lb-ft'den 48,6 lb-ft'ye yükseltiyor. CCM, daha yüksek gerilimli motoru, Heritage'ın boş ağırlığını 300 pound'a düşüren karbon fiber motor bağlantılarıyla tamamlanan, elde üretilmiş ham titanyum şasiyle eşleştiriyor.

Titanyum çerçevenin yanı sıra, '71 ayrıca Raptor Titanium ayaklıklara, titanyum cıvata takımına ve elle kaynaklı, 64 bölümlü QD Racing Titanium egzoz sistemine sahiptir. Maxis DTR1 yarış lastikleri, özel yapım 7 kollu Dymag yarış tekerlekleri, Brembo frenler ve tamamen ayarlanabilir Ohlins Blackline süspansiyon şasiyi tamamlarken, elle boyanmış özel Heritage boyası dikkat çekiyor.

Şampanya eloksallı üçlü kelepçeler, oyulmuş Monza doldurma kapağı, Clews Competition radyatör korumaları ve kuyruk bölümünde Alan Clews imzalı plaket gibi ek kozmetik dokunuşlar '71 Ti'yi daha da farklı kılıyor. 50. yıldönümü karbon paketi, modelin performansına ve stiline katkıda bulunurken, uyarlanabilir viraj LED far ve sıralı çok işlevli göstergeler güvenliği ön planda tutuyor.

CCM, modelin özelliklerini açıklamış olsa da, özel sürüm modelin MSRP'sini henüz açıklamadı. Heritage '71 Ti'nin 71 birimlik sınırlı çalışması göz önüne alındığında, fiyat etiketi CCM Spitfire Six'in 9.995 £ (~12.200$) etiket fiyatının üzerinde yükseliyor. Ancak, ilgilenenler CCM web sitesinde bir yapı noktası talep edebilir. Yarışçı ve mühendis Alan Clews'in CCM'yi kurmasından elli yıl sonra, markanın Heritage '71 Ti'si yalnızca Jeff Smith'in titanyum çerçeveli BSA iş makinesini takdir etmekle kalmıyor, aynı zamanda CCM'nin gelecek 50 yılının temellerini de atıyor.

Kaynak: RideApart

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Bu 400 Beygir Gücü Süperşarjlı Suzuki Hayabusa'a Kulaklarınızı Açın

AATpw9b.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Duymak? Bu halkımızın şarkısı!

TTS Performance'daki süper şarj uzmanları, yaptıklarını kesinlikle seviyor ve gösteriyor. YouTube kanallarına göz atın ve daha fazla güç ve hızın hizmetinde her türlü harika çalışmayı göreceksiniz (ve duyacaksınız). TTS'nin ilk test turunu yapmak için yakın zamanda en yakın uçak pistine götürdüğü bu 401 beygir gücündeki Suzuki Hayabusa'yı alın.

TTS'den Richard Albans'ın videonun başında açıkladığı gibi, burada görülen TTS Performance supercharger, devam eden bir çalışmadır. Tamamlandığında, kayışın üzerinde CNC ile işlenmiş güzel bir örtü olacak - ancak çekim amacıyla, hepimizi bisikletin içinden geçirirken açıkta kaldı. Tankın altına yerleştirilmiş bir intercooler var ve hava akışını desteklemek için tank stok teçhizatının yaklaşık 40 mm üzerine yükseltildi. Ayrıca sola monte edilmiş süper şarj cihazı için yana monte edilmiş küçük bir yağ deposu da var.

Supercharger yerindeyken, bu 'Busa'yı ilk test çalışmaları için çıkarmanın zamanı geldi. Yine de, mağazanızda bir dinamo varsa, elbette ne tür bir güç ürettiğinizi görmek için bazı sabit veriler almak isteyeceksiniz. Demek istediğim, neden olmasın? Doğal olarak, Albans'ın yaptığı da tam olarak buydu.

Ayrıca Falcons Tarafından Desteklenmektedir:

Umarım, bu videodaki sesleri doğrudan kulağınıza ileten iyi bir kulaklığınız vardır, çünkü bir sonraki parça dyno çalışmasıdır. Karlı, beyaz peregrine şahin nasıl yaptı? 401 beygir gücü ve en yumuşak güç eğrisi sizi nasıl yakalar? Beklentiden memnun, biraz hız yapmak ve 'Busa'yı adım adım ilerletmek için uçak pistine gitti.

TTS'nin çok önemli testler yapmasına izin veren yakınlarda bir havaalanına sahip olması harika olsa da, bir hava alanını gerçek uçaklarla paylaşmanın tek kötü yanı, onu da kullanmak istemeleridir. Böylece, 'Busa bir helikopter inmeden ve gün için tüm eğlencelerine son vermeden önce çok fazla iyi koşu alamadı. Albans, yaklaşık yarım gazda yaklaşık 145 mil hıza çıktığını bildirirken, bu gün yapılacak çeyrek mil süreleri yoktu.

Bu sadece ilk test olduğu için elbette gelecekte daha fazlası olacak. Şu anda, 'Busa, iyi bir sürükleme bisikleti yapmak için henüz uzatılmamış olan stok dingil mesafesi ile kurulmuştur. Aynı zamanda stok sürüş yüksekliğinde oturuyor ve henüz indirilmedi. Ancak Albans, son derece güçlü olmasına ve ön tekerleğin her viteste kaldırmak istemesine rağmen, kontrol edilmesinin de son derece kolay olduğunu bildirdi. TTS'nin gelecekte bazı ek ayarlamalar ve testler yaptıktan sonra bu motosikletin nasıl geliştiğini görmek ilginç olacak.

Kaynak: RideApart

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Ducati Lenovo, 2022 MotoGP Görünümünü Tanıttı

AATAecM.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Yeni Ducati Kırmızısı görünümü daha da fazla performansa işaret ediyor.

Favori motosiklet yarış serimiz MotoGP'deki aksiyonun 6 Mart'ta Katar'da yeniden başlaması planlanıyor. Tüm takımların kışı gelecek sezon için sıkı bir şekilde çalışarak geçirdiklerini biliyoruz. Bu, yarış makinelerinden sorumlu mühendisler, tasarımcılar ve teknisyenler arasındaki bir savaş olduğu kadar zihinsel ve fiziksel bir savaştır. Bu noktada, pistte sıkça göreceğimiz renkler hakkında zaten iyi bir fikrimiz var.

AATA4X1.img?w=768&h=432&m=6

AATzXK3.img?w=768&h=432&m=6

Elbette MotoGP, güçlü bir kırmızı çizgi olmadan asla tamamlanmaz. Ducati'den başka birinden bahsetmiyorum. İkonik İtalyan üretici, 2022 sezonu için tasarımını açıkladı ve şimdiye kadarkilerin en iyisi olabileceğini söylemekle yetindi. Ducati, Desmosedici GP 22'nin orijinal Ducati Kırmızısı rengini ilk kez MotoGP'de taşıdığını iddia ediyor. Ducati'nin ünlü CEO'su Claudio Domenicali, "Desmosedici GP 22 motosikletlerinin yeni Ducati Kırmızısı görünümü, pist yarışları için geliştirdiğimiz motosikletler ile her Ducatista'nın satın alabileceği motosikletler arasındaki daha yakın bağın bir kanıtıdır."

Ducati, 2022 sezonu için cihazlar, hizmetler, altyapı ve çözümlerde dünya çapında bir teknoloji lideri olan isim ortağı Lenovo'dan önemli destek almaya devam edecek. Lenovo, mühendislerin uzaktan çalışırken bisikletten gerçek zamanlı veriler almasına ve garajla bağlantı kurmasına olanak tanıyan Uzak Garaj girişimini pekiştirmek ve geliştirmek için Ducati Corse'nin teknik ekibiyle yakın işbirliğine devam edecek. Bu, yarış mühendislerinin ve teknisyenlerinin motosikleti pite girer girmez hemen ayarlamasına ve motosikletin kurulumuna gelince daha hesaplı kararlar almasına olanak tanır.

Elbette serideki en yetenekli iki yarışçı, Ducati Lenovo Ekibi'ni yönetmeye devam edecek. 2021 MotoGP'de dokuz podyum ve dört zaferle ikinci olan Francesco Bagnaia ve geçen yıl beş podyum ve iki galibiyetle dördüncü olan Jack Miller, Desmosedici GP 22'yi zafere götürmek için ellerinden geleni yapacaklar. Her iki sürücü de 2022'de fabrika Ducati takımı için üst üste ikinci yıl yarışmaya devam edecek.

AATA2yN.img?w=768&h=432&m=6

AATAgJ4.img?w=768&h=432&m=6&x=449&y=99&s

Kaynak: RideApart

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...
  • Admin

2022 Honda CB500F ABS İlk Bakış Ön izlemesi

AAU1B5C.img?w=768&h=576&m=6

2022 CB500X orta boy macera bisikletinde olduğu gibi, Honda'nın 2022 CB500F çıplak bisikleti, yol tutuş üzerinde olumlu bir etki yaratmayı vaat eden birkaç önemli şasi güncellemesiyle gelecek. Yeni makine, bu ay Honda bayilerinde, geçen yılki modelden 200 $ daha fazla olan 6,699 $'dan başlayan fiyatlarla satışa sunulacak.

AAU1Ib8.img?w=768&h=543&m=6

Yeni CB500F'de daha hafif bir salınım kolu bulunur. 

Yeni 41 mm Showa SFF-BP ters çatal dahil olmak üzere, CB500X'te gördüğümüzle aynı değişiklikler, gelişmiş sağlamlık ve yanıt verebilirlik sağlar. Bu değişiklik, daha hafif bir salıncak ve önde güncellenmiş bir fren paketi ile tamamlanıyor; yeni fren kurulumunda iki adet 296 mm disk ve dört pistonlu, radyal montajlı kaliperler bulunur. Güncellenmiş alüminyum döküm jantlar, genel olarak daha iyi yol tutuşu sağlamaya yardımcı olurken aynı zamanda ağırlığı azaltmaya da yardımcı olur.

AAU1Ibg.img?w=768&h=576&m=6

CB500F'ye yapılan büyük güncelleme, yeni bir ters çevrilmiş Showa SFF-BP çatalıdır.

Bu popüler sokak motosikleti 471cc paralel ikiz motorunu, kaydırmalı ve yardımcı kavramasını ve dokuz konumlu ön yük ayarlı Pro-Link arka şokunu koruyor.

AAU1ydK.img?w=768&h=576&m=6

Basit, dijital enstrümantasyon size ihtiyacınız olan tüm bilgileri verir.

Bu bisiklet, 2013 model yılı için ilk çıkışından bu yana görünüm bölümünde uzun bir yol kat etti ve daha yetişkin estetiğini tek bir Mat Gri Metalik renk grubuyla 2022'ye taşıyor.

AAU1ruJ.img?w=768&h=576&m=6

2022 Honda CB500F, 6.699 dolardan başlıyor. (Honda/)

2022 Honda CB500F ABS Teknik Özellikleri ve Fiyatı

Fiyat: 6.699$

Motor: 471cc, DOHC, sıvı soğutmalı paralel ikiz; 4 valf/silindir.
Çap x Strok: 67,0 x 66,8 mm
Sıkıştırma Oranı: 10.7:1
Yakıt Dağıtımı: PGM-FI w/ 34mm gaz kelebeği gövdeleri
Debriyaj: Islak, çok katmanlı, terlik/yardımcı
Şanzıman/Son Tahrik: 6 vitesli/zincir
Çerçeve: Çelik boru
Ön Süspansiyon: 41 mm Showa SFF-BP USD çatal; 4,3 inç seyahat
Arka Süspansiyon: Pro-Link şoku, dokuz konumlu ön yükleme ayarlanabilir; 4,7 inç seyahat
Ön Fren: 4 pistonlu kaliperler, ABS'li çift 296 mm disk
Arka Fren: 1 pistonlu kaliper, 240 mm disk ve ABS
Tekerlekler, Ön/Arka: Dökme alüminyum; 17 inç/17 inç
Lastikler, Ön/Arka: 120/70-17 / 160/60-17
Tırmık/Yol: 25,5°/4,0 inç
Dingil mesafesi: 55,5 inç
Koltuk Yüksekliği: 31,1 inç
Yakıt Kapasitesi: 4,5 gal.
Talep Edilen Boş Ağırlık: 416 lb.
Mevcut: Şubat 2022
İletişim:powersports.honda.com

Kaynak: Motorcyclist 

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Moto Morini Özel X-Cape Gold Wheels Edition'ı Tanıttı

AAU6vgL.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Moto Morini'nin 85. yıldönümü için İtalyan maceracı bir tutam altın alıyor.

İtalyan motosiklet üreticisi Moto Morini, şirketin 85. yıl dönümü şerefine 2022 sezonu için envanterine X-Cape 650 macera motosikletinin benzersiz bir çeşidini sunuyor. Moto Morini, orta sınıf X-Cape 650 macera gezicisine dayanan ve özel modelin neredeyse tüm özelliklerini taşıyan Gold Wheels Edition adını veriyor.

AAU6sII.img?w=768&h=432&m=6

Moto Morini, X-Cape'e daha da zarif bir görünüm kazandırmak için Gold Wheels Edition'ı altın renkli telli jantlarla donatıyor. Moto Morini Genel Müdür Yardımcısı Alberto Monni, bu özel modelin önemini şöyle açıklıyor: "Altın rengi, diğer şeylerin yanı sıra 2022'de 85. yılını kutlayan Moto Morini ailesinin prestijini ve enerjisini temsil ediyor." Altın jant seçeneği, siyah döküm veya siyah tel kollu jantları içeren diğer seçeneklerle uyumludur.

Yeni özel sürüm çeşidinin teknolojisi ve özellikleri tamamen değişmedi. Gold Wheels Edition, İtalya'da 7.690 Euro'ya (8.690 USD), siyah telli jant versiyonundan 200 Euro ve dökme alüminyum jant versiyonundan 500 Euro daha pahalıdır. X-Cape'in özel baskı Gold Wheels versiyonu, şirketin 85. yıldönümünü ve markanın Çinli şirket Zhongneng Vehicle Group'un mülkiyeti altında olmasının beşinci yılını anıyor.

AAU6ABl.img?w=768&h=432&m=6

649cc paralel ikiz, sekiz valfli motor, 8.250 dev/dak'da 60 beygir gücü ve 7.000 dev/dak'da 42 ft-lbs tork üretir. Saatte 108 mil beyan edilen en yüksek hıza sahip ve bir Bosch elektronik yakıt enjeksiyon sistemi tarafından tahrik ediliyor. Bisiklete çelik boru kafes çerçeve, ayarlanabilir Marzocchi çatal, Brembo frenler ve Pirelli Scorpion Rally STR lastikleri dahildir.

Kaynak: RideApart

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

İlk Sürüş: Kawasaki'nin Z900 SE'si Temel Modeli Yıktı

AAUcKF4.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

İyi bir şeye sahipseniz, geleneksel bilgelik onunla fazla uğraşmamaktır. Kawasaki'nin yeni Z900 SE ile takip ettiği yol bu. Japon devinin saygıdeğer Z900 ABS çıplak bisikleti, biraz sessiz olmasına rağmen yüksek bir başarı elde etti, ancak hiçbir zaman birinci sınıf bileşenlere sahip olmadı. Temel model eski frenlere ve 948 cc sıralı dört motorun sunduğu canlı ve hareketli performansla çelişen yumuşak, süngerimsi bir süspansiyona sahiptir. 10.699 $ fiyatla satılan Z900 SE, daha iyi bir miras aldı.

Kawasaki, ön süspansiyonun yerine tamamen ayarlanabilir 41 mm Showa çatalı ile süspansiyon ve frenlere çok ihtiyaç duyulan dikkati vermeyi uygun gördü ve amortisör, kıyaslandığında çok daha üstün yol tutuşu için parlak altın S46 Öhlins ünitesine yükseltildi. temel modele. Ve frenlerde artık çift Brembo dört pistonlu M4.32 kaliperler ve yeni bir Nissin ana silindir bulunuyor. Fren gücünde gece gündüz fark olmasa da, hissedeceğiniz fark gerçekten fark edeceksiniz. Kolda sıktığınız şey, kaliperde elde ettiğinizle hemen hemen aynıdır, hala uğraşmanız gereken biraz müdahaleci bir ABS sisteminiz olduğunu göz önünde bulundurursak.

Önemli olan üstün performans, Z900 puanını kitabımda birkaç basamak yukarı çıkardı. Zaten 5.000 rpm'nin kuzeyinde gerçekten canlanan güzel bir motorla süslenmiş olan Z900 SE, bu çıktıyı yeni süspansiyon aracılığıyla daha yumuşak ve daha kontrollü bir şekilde sağlıyor ve bunu stok Z900'ün rekabet edemeyeceği bir şekilde yapıyor. ile birlikte.

AAUcJyN.img?w=768&h=432&m=6

Bu çok yönlü bir motosiklet. Ayak işlerini yapmak bir rüya ve aklı başında hızlarda 1000 cc'nin altındaki makinelerin çoğuna ayak uyduracak, ancak olmadığı bir şey olmaya çalışmıyor, bu da BMW, KTM, Ducati gibilerle rekabet eden üst düzey bir çıplak bisiklet. ve Aprilia. SE, temel modele göre ekstra 1,600 $ geri alacak ve frenler ve süspansiyon ile birlikte, Metalik Kıvılcım Siyahı ve Şeker Kireç Yeşili'nin oldukça hoş boya şemasına ve aynı zamanda parıldayan küçük metalik boya pullarına sahip olacaksınız. gece. Buna karşılık, temel model oldukça yumuşak gri ve mor renk tonları alır.

AAUcS5n.img?w=768&h=432&m=6

Ancak bisikletin eksiklikleri var. Kawasaki, Z900 SE'de hala kablolu gaz kelebeği kullanıyor ve bu nedenle hız sabitleyici mümkün değil. Makine ayrıca, bu günlerde kurs için eşit olması gereken bir hızlı vites değiştiriciden yoksundur. Hâlâ dört değişken motor modu, bir Yüksek ve Düşük güç modu, ABS, çekiş kontrolü ve akıllı telefon bağlantısı alıyorsunuz, böylece elektronik cephede her şey kaybolmuyor.

AAUcJz9.img?w=768&h=432&m=6

Bir artı, 948 cc motorun güvenilirlik açısından kaya gibi sağlam olduğunu kanıtlamasıdır, bu büyük ölçüde Kawasaki'nin 1970'lerin başlarına dayanan büyük kapasiteli dört silindirli motorlar hakkında ansiklopedik bir bilgiye sahip olmasından kaynaklanmaktadır, bu nedenle emin ellerdesiniz orada. Kawasaki, Z900 SE ile modern bir çıplak bisiklet için gerekli olan birçok kısa bilgiyi doldurdu ve iyi bir tane yaptı. Z900 SE, hız sabitleyici ve hızlı vites değiştiriciye sahip olursa harika olabilir.

Kaynak: Robb Report

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Resmi: Honda Hawk 11, Osaka Motosiklet Fuarı 2022'de Prömiyer Yapacak

AAUj9dj.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Team Red, Mart ayı öncesinde bizi heyecanlandırmak için bir teaser resmi ve video yayınladı.

Pekala, bu uzun sürmedi. Honda'nın Africa Twin ve Rebel 1100'de bulunan aynı 1.084cc paralel ikizi kullanan yeni bir teklifle ilgili spekülasyonlar çok yaygın. Japon dergisi Young Machine (Honda'nın tasarım ekibi için bir cephe olmadığına tamamen ikna olmadık), 2022 Şubat'ında yeni motosikletin neye benzeyebileceğine dair bazı spekülatif renderlar bile yayınladı.

25 Şubat 2022 Cuma gününe hızlıca ilerleyin ve Honda, yaklaşmakta olan Hawk 11'in bu teaser görüntüsünü yayınlayarak varlığını resmileştirdi. 19-21 Mart tarihleri arasında düzenlenecek olan 2022 Osaka Motosiklet Fuarı'nda dünya çapında prömiyer yapacak. Red ayrıca Hawk 11 için sadece Japonca web sitelerinden birinde 25 saniyelik kısa bir tanıtım videosu yayınladı. Şimdi ve 19 Mart arasında ikinci bir teaser videosu yayınlamayı planlıyor.

Honda'nın şimdiye kadar yayınladığı teaser görüntüsü ve tek video, motosikletin far, kaporta ve dönüş sinyalinin aşırı sağ ön yakın çekimini gösteriyor. Görüntüler, genellikle teaserların yolu olan karanlık ve gizemli. Soichiro'nun İnşa Ettiği Ev, aynı zamanda, tüm önemli spesifikasyon bilgilerini, lansman öncesinde kasten göğsüne yakın tutuyor. Bu tamamen beklenen bir şey, ancak ortaya çıktıktan sonra tasarım için de durum böyle olacak mı?

AAUjlGw.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Honda'nın resmi Hawk 11 teaser'ı, Young Machine'in ayın başlarındaki spekülatif sunumuna ne kadar benziyor? Teaser'da görebildiğimiz küçük parça benzer çizgiler içeriyor. Honda'nın teaser görüntüsündeki yuvarlak LED far, kaportada YM'nin görüntüsünden daha az girintili görünüyor. Ancak, o resmi teaser'da aydınlatıldığı ve spekülatif render'da bu şekilde çizilmediği için bu aynı zamanda bir optik illüzyon olabilir.

Motordaki olası değişiklikler ne olacak? Honda'nın Hawk 11 hakkındaki kısa açıklayıcı metin paragrafı, stilin öneminden ve ayrıca bir bisikletin yalnızca özelliklerine göre değerlendirilmediğinden bahsediyor gibi görünüyor. Bize göre bu, bu model için güç ünitesi bölümünde pek bir değişiklik olmayacak gibi görünüyor. CB1000R'nin yerini alacak mı? Bu görülmeye devam ediyor.

Honda, 2022 için şimdiye kadar duyurulan üç büyük Japon motosiklet fuarının hepsinde bir gösteri yapmayı planlıyor: Osaka, Tokyo ve Nagoya. Bu bölgelerde olacaksanız ve katılmakla ilgileniyorsanız, biletler şu anda Kaynaklarımızda bağlantı vereceğimiz özel bir Honda web sitesi aracılığıyla satışta.

Kaynak: RideApart

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Efsanevi Şasi Üreticisi Egli Kendi Üretimi Bisiklet Üzerinde Çalışıyor

AAUaNFA.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

İşte şimdiye kadar bildiklerimiz.

İsviçreli motosiklet fısıltısı Fritz W. Egli, 1968'de özel olarak yapılmış Vincent'larından birini ilk İsviçre Tepe Tırmanış Şampiyonası zaferine ilk kez ikna eder etmez, hayatındaki yolu açıktı. Adam, oldukça basit bir şekilde, motosiklet şasisini daha iyi hale getirmek için bu dünyaya gönderildi. Vincents ile işe başlarken, fırsat eşitliği yaratıcısıydı ve önümüzdeki on yıllar boyunca başarılı Suzuki, Honda, Ducati, Kawasaki, Yamaha ve Triumph ile çalışan makineler üretti.

Belki de en çok bu özelliğiyle biliniyor ama 2024'te bu değişmek üzere. Fritz Egli hala ortalıktayken, 2015 yılında Egli Motorradtechnik AG atölyesinin dizginlerini resmi olarak Alexander Frei'ye devretti. Frei, İsviçre'nin Bettwil kentinde Egli'nin standartlarına ve geleneklerine uygun olarak işi yürütmeye devam ediyor. 2019'da ekip yepyeni bir motosiklet üzerinde çalışmaya başladı ve ilk kez Egli tarafından kendi bünyesinde üretilen bir V-twin motora sahip olacak.

Şirket anlaşılır bir şekilde kartlarını göğsüne son derece yakın tutuyor - sonuçta, her şey plana göre giderse, son derece sınırlı sayıdaki motosikletini 2024'e kadar piyasaya sürmeyecek. İsviçre yayını Moto.ch'a göre, bu 1400cc'lik bir değirmen, ama Egli'nin şimdiye kadar söylediği tek şey bu. Oh, ve şirket, belki de frenler ve ABS sistemi dışında, evdeki hemen hemen her şeyi geliştiriyor.

Geçmiş, Gelecekle Tanışın:

Şirket küçük olsa da, ekipmanının son teknoloji ürünü olduğu bildiriliyor. CNC, CAD, 3D baskı kapasitesi ve özel bir karbon fiber departmanı mevcut ve hesaba katılıyor. Şirket şu anda AB için çalışıyor. Bu bisikletin piyasaya sürülmesi beklentisiyle bir tasarımcı olarak homologasyon.

Tahmin edebileceğiniz gibi, yılda yaklaşık 12 bisiklet üretmek amacıyla üretim küçük tutulacak. Bu özel bir şey de ucuza gelmeyecek - MSRP'nin 100.000 İsviçre Frangı'nın biraz üzerinde veya yaklaşık 108.566 $ olduğu bildirildi.

İster satın almayı planlıyor olun, ister birçoğumuz gibi vitrin müşterisi olun, yine de bu yüzde 100 Egli yapımı makinenin son haliyle nasıl göründüğünü görmek ilginç olacak.

Kaynak: RideApart

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Dunlop, Yeni Nitelikli Core SporMotosiklet Lastiklerini Piyasaya Sürüyor

AAU9dq6.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Qualifier Core, Dunlop'un orta seviye spor segmentinde eskiyen Qualifier II'nin yerini alıyor.

Fransız lastik üreticisi Dunlop, performans odaklı sokak bisikleti lastiği yelpazesine en son ilavesini Qualifier Core şeklinde sunuyor. Qualifier Core, ünlü Qualifier II'nin halefidir ve bütçe bilincine sahip binicilere hitap etmek için çeşitli boyutlarda mevcuttur.

Konu lastikler konusunda akıllı ve tutumlu olmaya gelince, her zaman piyasadaki en yeni, en modern kauçuğu almak zorunda değiliz. Kırsal kesimde veya ara sıra pist günlerinde hareketli sürüşler için, birinci sınıf markaların ikinci hatları olarak adlandırılanlar genellikle yeterlidir. Bu, güvenlik veya uzun ömürden ödün vermeden bütçeye duyarlı sürücüler için özel olarak üretilmiş lastik stillerini ifade eder. En yeni özelliklere ve bileşiklere sahip olmalarına rağmen, tam olarak performansın en uç noktasında değiller.

Lastik Tarafı Aşağı, Parlak Tarafı Yukarı Tutun:

Dunlop'un Niteleyici Çekirdeği tam da budur: kendisini çeşitli sürüş stillerine uygun, çok yönlü bir lastik seti olarak sunan, bütçeye uygun bir spor motosiklet lastiği. Dunlop Motorrad Europa Pazarlama Müdürü Luca Davide Andreoni, Qualifier Core'u özel yapan şeyin altını çiziyor: "Tıpkı hypersport lastik ailemizin diğer üyeleri gibi Qualifier Core da bir hipersport lastiğinin tipik genlerini sunuyor: dinamik yol tutuş özellikleri, mükemmel kuru yol tutuşu ve çok iyi geribildirim.”

Qualifier II, 2009'dan beri piyasada, ancak diğer lastikler fiyat, performans ve dayanıklılık açısından artık onu geride bıraktı. Malzeme bilimi ve üretim tekniklerindeki ilerlemeler nedeniyle, 13 yıl, spor lastiklerinin evriminde birden fazla nesile eşittir. 2022 sezonu için, yeni Qualifier Core, eski Qualifier'ın yerini alıyor ve bütçe dostu spor/sokak lastiği GPR-300 ile Sportsmart serisindeki süper spor lastikleri arasında konumlanıyor.

AAU96UY.img?w=768&h=432&m=6

Dunlop'un daha yumuşak ve daha sert bir kauçuk bileşimini karıştıran HC teknolojisi (Isı Kontrol Teknolojisi) de gemide. Niteleyici Çekirdek, diğer lastikler gibi sırt şeritleri yerine farklı kauçuk bileşimlerinden oluşan katmanlar kullanır. Daha yumuşak hamur, daha sert olanın altında yer alır ve lastiğin daha hızlı ve daha iyi ısınmasını sağlar. Artan silika içeriğiyle, lastik sırtı ıslak ve soğuk koşullarda daha da iyi performans gösterecek şekilde yeniden karıştırıldı ve modifiye edildi.

Önde 120/70 ZR 17, arkada 160/60 ZR 17 ve 180/55 ZR 17 standart sokak boyutları mevcut olacak. Dunlop, daha önce yalnızca belirli supersport motosikletlerde bulunan 120/60 ZR 17 ve 200/50 ZR 17 dahil olmak üzere bu yıl içinde daha fazla boyut satmayı planlıyor. Ayrıca günümüzün sport-touring makineleri için tasarlanmış 190/50 ZR 17 boyutlarında da satışa sunulacak. Popüler hipersport boyutu 190/55 ZR 17, süper motosikletleri için paranın karşılığını veren bir kauçuk seti için pazardakiler için de üretilecek.

Kaynak: Motorroad Online

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Touratech Aventuro Rambler, Çok Yönlü ADV Kaskınız Olmak İstiyor

Bu çok yönlü kapak hem yolda hem de arazide kullanıma uygundur ve tercihlerinize göre yapılandırılabilir.
Alman dişli ve ekipman üreticisi Touratech, en yeni kaskı Aventuro Rambler'i tanıttı. Macera kaskı ekstra pratiklik içeriyor. Aventuro Rambler, herhangi bir macera için mükemmel bir arkadaştır. Aventuro Rambler, ister zorlu bir arazi turu, ister günlük işe gidiş geliş, isterse hafta sonu şehir dışına bir gezi olsun, her türlü binicilik için idealdir.

Bu yeni macera kaskı yalnızca kendine özgü tasarımıyla değil, aynı zamanda optimum güvenlik ve konfor sağlayan özellikleriyle de öne çıkıyor. Elbette Aventuro Rambler, geçerli tüm uluslararası güvenlik gereksinimlerine uygundur ve sayısız testte doğrulanmış en son teknolojiyi kullanır. Bir fiberglas kabuğa ve katlanabilen bir güneşliğe sahiptir.

AAUabRq.img?w=768&h=432&m=6

İç yastıklama, COOLMAX dolgudan oluşur ve değiştirilebilir ve yıkanabilir, böylece maksimum dayanıklılık sağlanır. Alt kısımdaki yansıtıcı bantlar ise kötü havalarda ve geceleri görüşü iyileştirir. Çok sayıda köpük dolgu şeridi kullanan Ergo Dolgu Sistemi, kaskın kullanıcının özel kafa şekline en uygun şekilde ayarlanmasını sağlayarak, pedler yatarken bile güvenli, rahat ve güvenli bir oturma sağlar.

Aventuro Rambler, sizi sıcak havalarda serin tutmak için dört adet ayarlanabilir hava girişine ve dört adet ayarlanabilir hava çıkışına sahiptir. EPS köpükten yapılmış optimize edilmiş hava geçiş yolları, etkisini artırır. Arazi hava girişi ve çıkarılabilir çene perdesi, arazi sürüşü sırasında hava akışını artırır. Çene bölgesi boyunca uzanan, öne doğru genişleyen ve sternum ve köprücük kemiğini korumak için kaskın etrafından geçen yumuşak bir kauçuk kenarlık.

Aventuro Rambler'da klasik bir çift D halka kapama kullanılmıştır. Ekstra uzun çene kayışı daha rahattır, çünkü kask her çıkarıldığında çift D halkalarını açmak zorunda kalmak yerine çenenizden ve kafanızdan kaymak için gevşetilebilir. Aventuro Rambler herhangi bir alet kullanmadan yaklaşık iki dakika içinde bir versiyondan diğerine dönüştürülebilir. Sürücü, gözlük takma ve vizörü çıkarma veya vizör yerindeyken standart bir sokak kurulumunda çalıştırma seçeneğine sahiptir. 352,06 Euro veya mevcut uluslararası nakliye seçenekleriyle yaklaşık 398 ABD Doları tutarındadır.

AAUa23r.img?w=768&h=432&m=6&x=407&y=164&

Kaynak: TouraTech

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Fiido D11 Katlanır E-Bike Hem Uygun Fiyatlı Hem Şık

AAUl4gN.img?h=768&w=1366&m=6&q=60&o=f&l=

E-bisikletlerle ilgili en büyük evcil hayvanım, boyut, ağırlık ve maliyettir. Fiido D11 bunların hepsine hitap ediyor.

Fiido D11, 1.099 $ (820 £, 1.536 AU $) fiyatla 38 kiloluk katlanır bir e-bisiklettir. Bu hafif veya ucuz görünmese de, selefi Fiido X'in (şu anda en iyi listemizde) 43,7 pound ağırlığında ve 1,799 dolara mal olduğunu düşünün.

Her iki Fiido bisikleti de disk frenlerle donatılmıştır ve pedal yardımı ile veya pedalsız sürüşü kolaydır. X, D11'in daha güçlü bir motora (350 watt) ve daha yüksek maksimum hıza (20 mph) sahip daha parlak ve rafine bir versiyonudur. Bununla birlikte, D11 daha hafiftir, daha ucuzdur ve onu 15 mil / saat'e çıkarmak için bir pedal yardım işlevine sahiptir (bir gaz kelebeği de vardır). Ayrıca X'in ziline kıyasla elektrikli bir kornaya sahiptir.

AAUl4gQ.img?w=768&h=432&m=6

Birkaç ay sürdükten sonra, dürüstçe harika olduğunu söyleyebilirim. Bir köşede veya bir arabanın bagajında saklanacak kadar küçük katlanır ve bir kat merdivenle kolayca yukarı taşınabilir. Eşsiz sele borusu pil yerleşimi, aşağı boru hacmini en aza indirir ve bisikleti dengeler. Bu tasarım aynı zamanda kaldırmayı ve katlamayı daha kolay hale getirir.

Elbette, X'in bir şifre kilitleme sistemi ve ışıkların ve kabloların çerçeveye entegrasyonu dahil olmak üzere bazı tasarım avantajları vardır. Ancak, şık görünümlü bir banliyö veya pratik, profesyonel ve daha uygun fiyatlı kompakt bir bisiklet arıyorsanız, D11 bütçenize uyar.

AAUl8NH.img?w=768&h=432&m=6

Kaynak: RoadShow

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Rajputana Customs' Royal Enfield Bobber Motorsiklet

AAUnJ1M.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Rajputana Customs'tan arka süspansiyonsuz gerçek bir bobber yapısı.

Rajputana Customs bir bobber yaptı, ancak Triumph Bonneville Bobber gibi gördüğümüz modern makinelerin aksine gerçek bir tane. Elbette, Bonneville hala harika bir bisiklet, ancak arka süspansiyonu, geleneksel bobber'lar arka süspansiyonun lüksüne sahip olmadığı için adını sorguluyor. Bisikletin bir bobber üzerinde sallanacağını düşündüyseniz, sadece gerçek bir tane alın ve sallamayı yapacaksınız.

AAUnMK8.img?w=768&h=432&m=6

AAUnJ1R.img?w=768&h=432&m=6

Hindistan merkezli Rajputana Customs, Hindistan pazarı için motosiklet özelleştirme konusunda uzmanlaşmıştır. Kendi sitesinde, Royal Enfield motosikletleri için birkaç cıvatalı kitin yanı sıra pirinç bileşenler, koltuklar ve özellikle süslü bir tasarım diline sahip diğer gövde parçaları vardır. Üstelik, kontrol edebileceğiniz kapaklar ve diğer ürünler de var.

AAUnMKe.img?w=768&h=432&m=6

AAUnMKj.img?w=768&h=432&m=6

Gerçek bir bobber yapısı yapmak için, Rajputana bir Royal Enfield Interceptor 650 üzerinde çalışmaya başladı ve bir arka yay seti ve yeniden işlenmiş bir ön süspansiyon eksikliği ile tamamlanmış gerçek bir eski tarz bobber yaptı. Interceptor'dan geriye kalan tek şey direksiyon başlığı, çerçeve halkaları ve üst borudan bir bölüm artı koyu yeşil bir gölgeyle renklendirilmiş bazı özel bölümleri olan 648cc paralel ikiz motor. Çerçeve, aynı renk tonu için sıkıcı siyah boyasını da atıyor.

Interceptor 650'yi gerçek bir bobber'a dönüştürmek için bazı fedakarlıklar yapılması gerekiyordu. Çerçeve, stok bisikletten tamamen farklı görünüyor, Rajputana'nın orijinal bobber sınıflandırmasını elde etmek için ikiz yayları ve salınım kolunu silmek için şasinin tüm arka bölümünü çıkarmak zorunda kalmasına izin verildi.

AAUnMKn.img?w=768&h=432&m=6

AAUnMKt.img?w=768&h=432&m=6

AAUnJ1V.img?w=768&h=432&m=6

Bisikletteki diğer dikkate değer parçalar arasında yüksek sesli bir egzoz "sistemi" var ve ben hafifçe "sistem" diyorum çünkü esasen sonunda bazı hileli altın kaplamalarla ısıyla sarılmış bir boru. Koltuk ayrıca yaylıdır, bu nedenle uzun bir yolculuktan sonra muhtemelen kırık yerine ağrılı bir sırtla karşılaşacaksınız, bu nedenle biraz esneklikten tamamen yoksun değil. Motorun iç parçaları, hunileri ve ekleri de altınla kaplayan giriş treni ve motor ve gövde üzerinde yine altınla boyanmış çok miktarda süsleme dışında hemen hemen el değmemiş. Rajputana Gümrükleri çok süslü donanımlardan hoşlanıyor gibi görünüyor ve şeytan ayrıntıda gizli.

Şimdi, bu biraz can sıkıcı ve muhtemelen bu bisikletli kanyon oymacılığını yapmak zor olacak, ancak Rajputana'nın gerçek bir bobber tarzı bisiklet yapmaya olan bağlılığı, günümüzde nadiren yapıldığı için dikkat çekicidir. Arka süspansiyonu olmayan gerçek bir bobber, eski Harley-Davidsons'a geri döner. Rajputana, sırt kıran bir motosiklet için bel kıran bir iş yapmış olmalı, ama buna ek olarak, aynı zamanda oldukça boyun kırıcı değil mi?

Kaynak: RideApart

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Aprilia, Japonya'da Yeni SR GT 200 Macera Scooter'ını Piyasaya Sürüyor

AAUpBzZ.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Aprilia'nın en yeni kentsel scooter'ı, büyüyen ADV scooter segmentinde kendisine bir isim yapmayı hedefliyor.

Son yıllarda, scooter'lar basit şehir koşularından çok yönlü, çok yönlü makinelere dönüştü. Yamaha TMAX'in yarattığı maksi-scooter çılgınlığı, Avrupa ve Asya'da, özellikle de kolay ve konforlu bir yolculuk arayan iki tekerlekli araç tutkunları arasında bir devrimi ateşledi. Birkaç yıl sonra, Honda, bir maksi-scooter ve bir macera motosikleti arasında bir geçiş olan X-ADV'yi piyasaya sürdüğünde oyunu bir kez daha değiştirdi.

Oradan macera scooter segmenti doğdu ve çoğunlukla Honda geniş hacimli segmentte rakipsiz kaldı. Bununla birlikte, diğer üreticilerin varlıklarını hissettirmeye çalıştıkları yer, daha küçük deplasman segmentinde, özellikle de 200cc ve altındaki deplasmanlarda. Honda'nın kendisi, ADV150 ile X-ADV'nin bebek bir versiyonunu yayınladı ve aynı şekilde diğer birçok üretici de yaptı. Bu sefer, kentsel macera scooter dünyasına en yeni giriş, bize Aprilia'dan başkası gelmiyor.

AAUpKAF.img?w=768&h=432&m=6&x=557&y=42&s

Piaggio grubu altında, Aprilia kesinlikle scooterlara ve banliyö dostu makinelere yabancı değil. Aslında, Asya ve Avrupa pazarlarına özgü bir dizi küçük bisiklete sahiptir. Bununla birlikte, İtalyan üretici yeni scooter'ı Japon pazarında piyasaya sürdü ve kesinlikle diğer birkaç Asya ülkesi için de mükemmel bir seçim olacak gibi görünüyor. Görüyorsunuz, tıpkı Honda ADV150 ve diğer scooterlar gibi, SR GT 200 de genellikle çukurlar ve engebeli yol yüzeyleriyle dolu şehir ormanının üstesinden gelmek için tasarlandı. Bu nedenle, uzun seyahat süspansiyonu, iri lastikler ve daha fazla kaldıraç için geniş bir gidon içerir.

Tasarım açısından, Aprilia tasarım dilini bu scooter'a kusursuz bir şekilde entegre ediyoruz. RS660 spor motosikletine benzeyen öfkeli görünümlü ön yüz gibi daha büyük, daha sportif kardeşlerinden bazı stil ipuçlarını ödünç alıyor. Renk şemaları da Aprilia Factory Racing'inkine benziyor ve motosikletin Aprilia'nın yarış DNA'sını beraberinde getirdiğini açıkça ortaya koyuyor. Tri-LED ışıklar ön şeridi oluşturur ve geceleri güvenli ve güven veren bir sürüş için önünüzdeki yolu aydınlatır.

Aprilia, teknik özelliklerden de vazgeçmedi. SR GT 200, daha fazla yakıt ekonomisi için otomatik motor çalıştırma ve durdurma işlevinin yanı sıra, hareket halindeyken cep telefonunuzu eşleştirmenizi sağlayan isteğe bağlı bir teknoloji paketine sahiptir. Performans, sıvı soğutma ve elektronik yakıt enjeksiyonu ile donatılmış 174cc tek silindirli motordan gelir. 17,4 beygir gücü üretiyor ve onu şehir içinde ve arka yollarda son derece küçük bir banliyö yapıyor. Japonya'da, yaklaşık 4,762 ABD Doları eşdeğeri için perakende satış yapmaktadır.

Kaynak: RideApart

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.