Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

En Son Otomobil - Taşıt - Kamyon - Pikap Araç Haberleri


Admin

Önerilen İletiler

  • Admin

2022 Chevy Corvette, süper otomobil benzeri bir performans ve mütevazı bir fiyata heyecan verici bir sürüş

AAVoutD.img?w=768&h=384&m=6

KELLEY MAVİ KİTAP

Artıları

Olağanüstü değer
Rahat ama çevik
Güçlü standart V8
Ortadan motorlu bir spor araba için iyi kargo alanı

Eksileri

Manuel şanzıman yok
Kötü arka görüş
2023'e kadar Z06 yok

Ne var ne yok?

IMSA GTLM Şampiyonası Sürümü

Fiyat: 2022 Chevrolet Corvette, coupe için 60.900 $ ve üstü açılır için 68.400 $'lık başlangıç MSRP'sine sahip. 3LT dönüştürülebilir model 79.850 dolardan başlıyor.

Chevrolet, ikonik Corvette'in C8 nesli 2020'de orta motor konfigürasyonuyla çıktığında eski bir kehaneti yerine getirdi. Onlarca yıldır söyleniyordu ve sonunda gerçek olduğu için daha mutlu olamazdık. Standart V-8 motor, heyecan verici bir hızlanma sağlar ve orta motor düzeni, konfordan ödün vermeden olağanüstü yol tutuşu sağlar.

Chevrolet Corvette, spor otomobillerde en iyi değerlerden biri olmaya devam ediyor. Audi R8 ve Porsche 911 gibi çok daha pahalı lüks spor otomobillerle rekabet edebilecek performansa ve inceliğe sahip, ancak orta motorlu Porsche 718 Boxster ve Cayman'a daha yakın bir fiyata sahip. Nispeten mütevazı bir bütçeyle süper otomobil benzeri performans ve estetik arıyorsanız, Corvette bu segmentte rakipsiz bir değer.

2022-chevrolet-corvette-stingray-imsa-gt

2022 Chevrolet Corvette fiyatlandırması

2022 Chevrolet Corvette'in fiyatı, 1LT taban döşemesi için coupe için 60.900 dolardan ve cabrio için 68.400 dolardan başlıyor. Daha yüksek teknoloji ürünü 2LT trimi, coupe için 68.200 dolardan ve cabrio için 75.200 dolardan başlıyor. Son olarak, 3LT modeli coupe için 72.850 dolardan ve cabrio için 79.850 dolardan başlıyor.

Değer her zaman Chevrolet Corvette'in güçlü takımlarından biri olmuştur. Başlangıç fiyatı nihayet 2022 için 60.000 doları aştı, ancak yine de bu kalibrede bir ortadan motorlu spor otomobil için olağanüstü bir değer.

Porsche 718 Cayman ve Boxster benzer başlangıç fiyatlarına sahip ancak 718'deki 4 silindirli temel motor o kadar güçlü değil ve seçeneklerin maliyeti çılgına dönebilir. Corvette'in bir diğer yakın rakibi, standart olarak süper şarjlı bir V8 ile gelen ancak 70.000 doların hemen altında başlayan Jaguar F-Type.

Tüm Corvette modelleri için 1.295$'lık bir varış ücreti uygulanır.

2022 Chevrolet Corvette'i Sürmek

Ortadan motorlu C8 nesli, kendinden önceki diğer Corvette'lere benzemese de, yine de büyük, doğal emişli bir V8 motoruyla çalışıyor. Hızla değişen 8 vitesli DCT şanzıman aracılığıyla arka tekerleklere güç sağlayan bu V8, yıldırım hızında hızlanma ve 194 mil / saat'e kadar maksimum hız sunar. Corvette, iyi tasarlanmış orta motor düzeni ve çevik yol tutuşu ile eşleşen bu aktarma organları ile gerçek bir Amerikan süper otomobilidir.

C8 Corvette, her gün sürebileceğiniz bir spor otomobil olarak isim plakasının itibarını sürdürüyor. Günlük sokak sürüşünde rahat ve sakindir ve hatta V8 ile çalışan bir spor otomobil için gazda oldukça iyidir. Corvette gerçekten de hafta içi işe gidip hafta sonu piste çıkabileceğiniz bir otomobil. Konfor ve performansı artıran uyarlanabilir amortisörler ekleyen isteğe bağlı Manyetik Sürüş Kontrolü ile daha da iyi hale gelir.

Sürüş modları Corvette'in kişiliğini biraz değiştirebilir. Bu sürüş modları, güç dağıtımı, süspansiyon, direksiyon ve daha fazlası gibi çeşitli sistemleri ayarlar. Kendini açıklayan sürüş modları arasında Tur, Hava Durumu, Spor ve Pist bulunur. Direksiyon simidindeki bir düğmeyle etkinleştirebileceğiniz özelleştirilebilir bir Z Modu da var.

Tüm model yelpazesinde bulunan Z51 seçenek paketi, Corvette'in performansını iyileştirir. Süspansiyonu, frenleri ve egzozu değiştirirken yükseltilmiş lastikler, ağır hizmet tipi bir soğutma sistemi ve elektronik sınırlı kaymalı diferansiyel ekleyerek Corvette daha iyi bir palet oyuncağı haline gelirken hala sokakta sürmek için harika bir spor otomobil. Z51 paketi ile Corvette'in 0-60 mph süresi sadece 2,9 saniyedir.

2022-chevrolet-corvette-stingray-003-162

İç konfor

Chevy Corvette'in içi son derece sürücü odaklı. Hareketli sürüş sırasında bile ulaşılması ve kullanılması kolay, güzel bir şekilde düzenlenmiş kontrollerle sürücünün etrafını pratik olarak saran bir kokpite sahiptir.

Koltukların arasındaki uzun düğmeler ilk başta ürkütücü gelebilir, ancak düşündüğünüzden daha sezgiseldirler. Ayrıca, kare şeklindeki direksiyon simidi ilk bakışta tuhaf görünebilir, ancak kontrolü kolayken neden konforu ve görüşü en üst düzeye çıkarmak için tasarlandığı çabucak anlaşılır.

İki kişilik spor arabalar pratiklikleriyle bilinmezler ama Corvette şaşırtıcı miktarda kargo alanına sahiptir. Bagajdaki cömert kargo alanı ve konforlu koltuklarla bir araya gelen “frunk” – ön bagaj – arka koltuklara ihtiyacınız olmadığı sürece Corvette'i şaşırtıcı derecede pratik bir günlük sürücü haline getiriyor.

Dış tasarım

Chevrolet Corvette'in ortadan motor mimarisi, ona egzotik ama kaslı bir estetik kazandırıyor. Seleflerine pek benzemiyor ama yine de belirgin bir şekilde Corvette'e benziyor. Büyük V-8 motorunu barındıran bir çıkıntı ile iyi şekillendirilmiş gövdesi boyunca keskin açılara sahiptir. Ön panodaki ve kapıların arkasındaki hava kanalları belirgindir ancak çok abartılı değildir.

Bu dış görünüşte sevdiğimiz bir şey, her 2022 Corvette'te üstsüz eğlencenin bir seçenek olmasıdır. Coupe modeli, boyalı, çıkarılabilir bir çatı paneli ile birlikte gelir ve dönüştürülebilir, geri çekilebilir bir hardtopa sahiptir. Cabrio, kabini çıkarılabilir tavan panelinden daha fazla açar ve coupe'nin aksine, sürüş sırasında tavanı yukarı ve aşağı koyabilirsiniz.

Favori özellikler

Orta motor düzeni

Onlarca yıllık söylentiden sonra ortadan motorlu Corvette nihayet 2020'de geldi ve biz hala heyecanlıyız. İkonik Corvette'e hak ettiği süper otomobil statüsünü veriyor.

Z51 performans paketi

Mevcut Z51 paketi, fiyata fazla bir şey eklemeden Corvette'e ekstra stil ve performans katıyor. Performans egzozu, frenler ve süspansiyonun yanı sıra bazı estetik iyileştirmeler ekler.

Standart özellikler

Corvette'i bu kadar iyi bir değer yapan şeyin bir kısmı, 1LT taban döşemesindeki standart özelliklerin cömert listesidir. Standart özellikler arasında çift bölgeli otomatik klima kontrolü, Bose 10 hoparlörlü ses sistemi, OnStar, uzaktan çalıştırma, elektrikli ayarlanabilir koltuklar ve direksiyon kolonu, arka park sensörleri ve mekanik sınırlı kaydırmalı diferansiyel bulunur.

Standart bilgi-eğlence sistemi, Wi-Fi erişim noktası özelliği ve kablosuz Android Auto ve Apple CarPlay ile 8 inçlik bir dokunmatik ekrandır. Sürücünün hemen önünde, çoklu seçilebilir modlar ve gösterge konfigürasyonları ile 12 inçlik tamamen dijital bir gösterge kümesi bulunur.

Fabrika seçenekleri

2LT kaplamaya yükseltme, bazı mükemmel lüks ve teknik özellikler ekler. Navigasyon, Bose Performance Serisi 14 hoparlörlü ses, baş üstü ekran, ön kamera, arka kamera aynası, performans verileri ve video kaydedici, ısıtmalı ve havalandırmalı koltuklar, elektrikli koltuk destekleri, ısıtmalı direksiyon simidi, kablosuz şarj pedi ve bir garaj kapısı açacağı.

3LT trim, 2LT modeline benzer donanıma sahiptir ve öncelikle bir iç yükseltmedir. GT2 koltuklara (LT2'de isteğe bağlı), özel deri kaplamalı iç pakete ve süet mikrofiber kaplı üst iç döşeme paketine sahiptir.

2LT ve 3LT kaplamalarda standart olarak gelen birkaç güvenlik teknolojisi özelliği, arka çapraz trafik uyarısı ve kör nokta izlemeyi içerir.

Corvette için en çekici seçenek paketlerinden biri, herhangi bir donanıma coupe veya cabrio olarak ekleyebileceğiniz Z51 Performans Paketi. Z51, benzersiz bir arka spoyler ve ön ayırıcıya sahip bir görünüm paketi getiriyor, ancak bunu elde etmenin asıl nedeni performans yükseltmeleri. Bunlar arasında performansa göre ayarlanmış bir süspansiyon, frenler, egzoz ve arka aks oranı ile elektronik sınırlı kaymalı diferansiyel yer alıyor. Ayrıca yüksek performanslı lastikler ve ağır hizmet tipi bir soğutma sistemi ekleyerek onu pist kullanımına daha hazır hale getiriyor.

3LT modelleri için mevcut olan IMSA GTLM Şampiyonası C8.R Sürümü (6.595 $) 2022 için yenidir. IMSA GTLM 2020 sezonunda C8.R'nin hakimiyetini anıyor. Z51 Performans Paketi gerektirir ve temel olarak temel aldığı yarış arabalarını taklit eden bir görünüm paketidir. Sarı fren kaliperleri, benzersiz tekerlekler, yüksek kanat spoyleri ve “C8.R Edition” arması ile Accelerate Yellow veya Hipersonik Gri renklerde mevcuttur.

Dış ve iç mekanı beğeninize göre kişiselleştirmenize izin veren çok çeşitli seçenekler var. Kontrast dikişlerden tekerlek seçeneklerine ve hatta emniyet kemerlerinin rengine kadar bu, fiyatı çıldırmadan kendi başınıza yapabileceğiniz bir spor otomobil.

Motor ve şanzıman

Üçüncü model üretim yılında, C8 Corvette hala sadece bir motor seçeneğine sahip. Chevrolet, piste hazır Z06 varyantının 2023 model yılı için hazır olacağına söz verdi. Bunu beklerken, koltukların arkasındaki doğal emişli 6.2 litrelik V8'den fazlasıyla memnunuz.

Motor 490 beygir gücü ve 465 lb-ft tork üretiyor. Z51 paketiyle birlikte gelen performans egzozu, 5 hp ve 5 lb-ft tork ekler. Her Corvette arkadan çekişli ve 8 vitesli çift debriyajlı otomatik şanzımana sahiptir. Manuel bir seçenek görmeyi çok isteriz, ancak bu DCT hızlı ve tatmin edici geçişler sağlar.

6.2 litrelik V8

490 beygir gücü @ 6.450 rpm (495 w/performans egzozu)

5,150 rpm'de 465 lb-ft tork (470 w/performans egzozu)

EPA şehir/otoyol yakıt ekonomisi: 15/27 mpg

Kaynak: MarketWatch

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

İşte Ferrari Purosangue SUV'nin Yüzüne İlk Gerçek Bakışınız

AAVpX8Q.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Ferrari'nin her şeye gücü yeten Sport Utility Aracına verdiği artık bir sır değil. Kapıları ve iç mekanı hakkında casusluk yapıldı, isim verildi, söylenti yapıldı ve ardından dava açıldı - iyi ya da kötü, on yılın şimdiye kadarki en abartılı sürümlerinden biri. Ama en sonunda, onu kamuflajından arındırılmış olarak Ferrari'nin kendisi tarafından yayınlanan bir teaser görüntüsünde ilk kez gerçekten görmemiz gerekiyor. Uzun zamandır beklenen resmi onay, uyanıp vergilerin hala var olduğunu öğrenmek kadar şaşırtıcı, evet, ama en azından sonunda burada.

Ne yazık ki, hala inanılmaz derecede belirsiz. Bu, Ferrari Purosangue'ın ön yüzü ve 2022'de biraz daha ileri bir tarih olarak gösteriliyor. Elbette burada söyleyebileceğimiz çok fazla bir şey yok, ancak hibrit far/karakter çizgisinde etkili görünüyor. mevcut SF90'dan gelen desen ve daha da öfkeli olması dışında GTC4Lusso'nun ağzı açık kalan ağzını belli belirsiz anımsatan bir ön ızgara. Öfkeli bir Ferrari SUV beklenebilecek her şeydi; "Purosangue" adı İtalyancada safkan anlamına geliyor ve şirket bir SUV'nin şahlanan atı onurlu bir şekilde taşıyabileceğini kanıtlamak istiyor.

ferrari_purosangue_44.jpg

Ferrari, 2015'te halka açıldığından ve Sergio Marchionne liderliğinde bu yıla kadar kazancını ikiye katlama sözü verdiğinden beri, bir crossover finansal bir kaçınılmazlık oldu. Duvarda yazı var: Ya zamana ayak uydurur ve rekabet edersin ya da parayı masaya bırakırsın ve tüm şirketler - Ferrari kadar ünlü bir şirket bile - para kazanmak için vardır. Lotus gibi düşük hacimli bir spor otomobil üreticisi bir crossover çıkardığında bunun ciddi olduğunu biliyorsunuz.

Purosangue'ın varlığının ötesinde herhangi bir şey tamamen spekülasyon olsa da, bir Ferrari'ye yakışan güç sayılarının mümkün olduğunca göz korkutucu bir pakette ve bunun nasıl bir Ferrari olduğu hakkında çok fazla konuşma görmeyi tamamen beklerdim. Lamborghini ve Porsche, markalarının spor otomobiller konusundaki itibarına zarar vermeden sırasıyla Urus ve Cayenne'den benzeri görülmemiş meblağlar elde etmeyi başardılar, böylece yapılabilir. Ferrari'nin de bunu yapıp yapamayacağını zaman gösterecek.

Kaynak: TheDrive

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Hennessey Venom F5 Hypercar Son Testte 271.6 MPH'yi Gördü

AAVrnEH.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Bu 437.1 km/sa!

BB1bXkqd.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Hemen hemen herkes Hennessey Venom F5'in arkasındaki asıl amacın 300 mil bariyerini parçalamak olduğunu biliyor. Amerika doğumlu hiper otomobil, 2021'de aerodinamik doğrulama testi sırasında 200 mil (322 km/s) ve yüksek hız testi sırasında Ocak ayında 250 mil (402 km/s) hıza ulaştıktan sonra yavaş yavaş oraya geliyor. Hava yastığı olmayan makine geri döndü ve bu sefer 437,1 km/s hıza ulaşmayı başardı.

BB1bXbxk.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Koşu, Şubat ayında Florida'daki Johnny Bohmer Proving Grounds'ta, Hennessey'nin direksiyon, fren, motor ve aerodinamik için son kalibrasyonları yapmak üzere Venom F5'i aldığı yerde gerçekleşti. Başka bir deyişle, şirketin amacı, önceki testlere kıyasla daha yüksek bir hızın kilidini açmak değildi. Bununla birlikte, 271.6 mil (437.1 km/s) hıza ulaşmayı başardı.

BB1bXmpA.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Şirket kurucusu John Hennessey, artık araba üretmeye odaklanıldığını söylediğinde, başka bir yüksek hızlı koşu beklemeyin. Her şey plana göre giderse, bu yıl 12'den fazla Venom F5 teslim edilebilir. Texas merkezli tuner'in en üst düzey yetkilisi, yüksek hızlı testin muhtemelen 2022'de, 1.817 beygir gücündeki V8'in hiper otomobilin 300 mil işaretine yaklaşmasını sağlayacağını umduğumuzda yeniden başlayacağını söylüyor.

BB1bX8K0.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Uzun zamandır 2.1 milyon dolardan satılan Venom F5, yalnızca 24 adetle sınırlı ve özel olarak tek debriyajlı, kürek değiştiricili yarı otomatik şanzımanla geliyor. Çift turbolu canavarın en yüksek hızı 500 km/s'nin üzerinde olduğu duyuruldu, ancak onu gördüğümüzde buna inanacağız. 0 ila 62 mph (100 km/s) hızının 2,6 saniye sürdüğü söylenir, ancak 0-249 mph (0-400 km/s) hızının sadece 15.5 saniyede koşması daha etkileyicidir.

BB1bXkqA.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Sonraki En Hızlı Araba?

BB1bX5UA.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Hennessey İlk Venom F5'i Sundu, Yeni Lozan Gümüş Kaplamasını Gösterdi

BB1bXmpU.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Hennessey Venom F5 Çarpıcı Mojave Altın Boyasıyla Monterey'e Geldi

BB1bX5UH.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

SSC Kuzey Amerika, Tuatara ile de 300 mil hıza ulaşmak istediği için hız rekoru peşinde koşan tek kişi Hennessey değil. Umarım, Koenigsegg de Jesko Absolut ile aksiyondan bir parça ister. Bugatti'ye gelince, sınırsız Chiron Super Sport 300+'ın bir prototipi ile 304,77 mil / saat hıza ulaştıktan sonra artık bu kadar hızlı gitmekle ilgilenmiyor. Resmi bir rekora hak kazanmak için gerektiği gibi iki yönlü bir koşunun ortalama hızı değildi, ancak yine de etkileyici bir başarıydı.

Kaynak: Motor1.com

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Bugatti Centodieci 31.000 Mil Sürüş Testinden Sonra Üretime Hazır

AAVDygy.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

10 üretim modelinin teslimatları bu yıl içinde başlayacak.

AAVDlhz.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

10 Bugatti Centodieci alıcısından herhangi biri, 8,8 milyon dolarlık ultra nadir hiper otomobillerine 31.000 mil koyabilecek mi? Bu nedenle, Chiron tabanlı, EB-110 temalı kara füzelerinden herhangi biri 3.100 mil görecek mi? Bu tür sınırlı üretim makinelerinin tarihini takip edersek, cevap muhtemelen kocaman bir hayır. Ancak bu, Bugatti'nin bir Centodieci prototipinde bu kadar mesafe kat etmesini engellemedi ve böylece test aşamasını sona erdirdi.

AAVDF41.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Bugatti, olayı kutlamak için iyi seyahat eden Centodieci test arabasının 10 yeni fotoğrafını yayınladı. 2019'da Pebble Beach'te tanıtılan beyaz otomobilin aynısı mı bilmiyoruz, ancak yaklaşık bir yıl önce Nürburgring'de gördüğümüz prototipin aynısı. Aynı zamanda bir Dondurucuda gördüğümüz prototipin aynısı. Ve bir çöl. Ve bir rüzgar tüneli. Millet, bu araba her yerdeydi ve İtalya'daki efsanevi Nardo test pistindeki son görevi tamamlandı.

AAVDigD.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Bugatti'nin dayanıklılık testi başkanı Steffen Leicht, “Yüksek hızlı pisti ve yol tutuşu kursu ile Nardo test merkezi, yoğun dayanıklılık testleri için ideal koşulları sağlıyor” dedi.

AAVDA47.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Bugatti, Centodieci'nin genişleyen pistte günde 745 mil hızla stres testine tabi tutulduğunu söylüyor. Buna, Chiron'a verilen 261 mil sınırından kuşkusuz biraz daha düşük olan, hiper otomobilin elektronik olarak sınırlandırılmış 236 mil / saat azami hızına kadar sprintler de dahildir. Gövdesi 1990'ların destansı EB110'una saygı duruşunda bulunsa da, Centodieci, dört tekerleğin hepsinin kullanması için 1.600 beygir gücü pompalayan W16 motoruna kadar gerçekten bir Chiron'dur.

AAVDA4a.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

8.8 Milyon Dolarlık Centodieci'ye bakın:

AAVDF4g.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Bugatti'nin teknik proje müdürü Carl Heilenkötter, "Centodieci, aşırı durumlarda bile en üst düzeyde güvenilir yol tutuşu sağlamak için bilinçli olarak sınırlarına kadar sürülmüştür. Çoğu otomobil bu aralığa asla girmese de, yine de test edilir. Bu, markanın felsefesidir ve bu nedenle tüm bu testler için bu kadar büyük çaba sarf ettik. Bugatti kendini en yüksek kalite standartlarına, dayanıklılığa ve müşteri memnuniyetine adamıştır."

AAVDlhG.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Buradan, bu Centodieci prototipi için geriye kalan tek şey, geçen yıl katlandığı denemelerin ve sıkıntıların nihai bir değerlendirmesidir. Tamamlandığında, Bugatti 10 üretim modelinin teslimatlarına başlayacak. Öngörülemeyen gecikmeler hariç, hepsi 2022'nin sonuna kadar sahiplerin elinde olacak.

AAVDb0f.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Kaynak: Bugatti

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

ABT Modları ile Audi RS6 Avant Taktik Yeşil Mükemmellikte Sınırlar

AAVEoDk.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Vagonlar sıkıcı mı? Tekrar düşün.

Özellikle Tactical Green gibi özel bir renkte hızlı bir mülkle uğraşıyorsak, vagonlara olan sevgimiz derinden gelir. Bir Audi Exclusive boyası giyen bu RS6 Avant, Dört Yüzük taşıyan tüm RS SUV'larını unutturacak. Çift turbo 4.0 litrelik bir V8'i sallayan son derece pratik bir aile arabası. Bu durumda 4.0 litrelik motora ABT tarafından masaj yapılmıştır.

AAVErnq.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Alman tuner, hafif hibrit güç aktarma organını 700 hp ve 880 Nm (650 lb-ft) torka çıkardı ve sadece 3,1 saniyede 0 ila 62 mil (100 km/s) hıza ulaştı. Düz, 200 mil (322 km/s) hız yapmalıdır. Hemen fark edilmese de ABT, RS6 Avant'ın daha da kaslı görünmesini sağlamak için ince bir karbon fiber aero gövde kiti de uyguladı. Yepyeni hızlı vagon, birçok modunu göstermek için Amsterdam'daki arkadaşımız Auditography tarafından çekildi.

AAVED6Z.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Audi Sport'un tipik çift oval egzoz uçları, ABT'nin gövdeden dışarı çıkan büyük 102 mm kaplamalara sahip dörtlü paslanmaz çelik kurulumu ile değiştirildiği için geride kaldı. Her ne kadar siyah jantlardan hoşlanmasak da, onlar karanlık gövde eklentileri ve rozetleri ile uyumludur. RS6 Avant, yüksekliği ayarlanabilir bir süspansiyon sayesinde yola önde 25 milimetre (bir inç) ve arkada 30 mm (1,2 inç) daha yakın hale getirildi.

AAVEMye.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

700 hp hala yeterli değilse, ABT RS6 Avant'ı etli 740 hp ve 920 Nm (679 lb-ft)'ye kadar seve seve çevirecektir. Avrupa için üretilen bu Taktik Yeşil örnekle, sokakta yasal kalması için korkunç yumuşak sınırlayıcı ve benzin partikül filtresine (OPF) sahiptir, ancak buna rağmen, araba dururken motor oldukça acımasız ses çıkarır.

AAVEoDk.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Hala vaktiniz varken V8 müziğinin keyfini çıkarmak isteyebilirsiniz çünkü Audi şimdiden tamamen elektrikli bir RS6'yı düşünüyor. Yakın zamanda tanıtılan A6 Avant E-Tron Concept, bu on yılın sonunda üretime girecek ve teknik geliştirme patronu Oliver Hoffman, elektrikli A6 serisinin performans versiyonlarını içereceğini doğruladı.

Kaynak: Motor1.Com

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Sadece İki SUV Yeni IIHS Emniyet Kemeri Standartlarına Uyduğu İçin En İyi Seçildi

AAS9LZz.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Karayolu Güvenliği Sigorta Enstitüsü (IIHS), daha iyi emniyet kemeri hatırlatıcılarının araba kazası ölümlerini azaltmaya yardımcı olabileceğini düşünüyor.

Araştırmaya göre, 2019'da kazalarda ölen ön koltukta oturanların yarısının emniyet kemeri takmadığı ortaya çıktı.

IIHS Başkanı David Harkey bir basın açıklamasında, "Artık herkes emniyet kemerlerinin kullanıldığında hayat kurtardığını biliyor" dedi. "Araştırmamız, etkili emniyet kemeri hatırlatıcılarının, kemer kullanımı konusunda titiz olmayanları emniyet kemeri takmaya sevk ederek hayat kurtarabileceğini gösteriyor. Bu yeni derecelendirmeler, üreticileri bu potansiyeli fark etmeye zorlamak için tasarlandı."

IIHS, otomobil üreticilerini emniyet kemeri hatırlatmalarını güçlendirmeye zorlayabilecek yeni bir derecelendirme sistemi yayınladı.

Yeni derecelendirme sistemi, İyi, Kabul Edilebilir, Marjinal ve Zayıf'tan oluşan bir spektrumdur.

Otomobil üreticilerinin yeni ölçekte İyi bir derecelendirme elde etmesi için, bir otomobilin emniyet kemeri hatırlatıcısının, araç tokası açıkken araç saatte en az 6 mil hızla hareket ederken ön panelde, üst panelde veya orta konsolda sesli bir sinyal ve görsel uyarı oluşturması gerekir. işgalci tespit edildi.

Uyarı, kabin arka plan gürültüsünden duyulabilecek kadar yüksek olmalıdır. Ön sıradaki bir yolcunun kemeri takılı değilse en az 90 saniye ve ikinci sıradaki bir yolcu için en az 30 saniye görsel ve sesli hatırlatıcılar sürmelidir.

İkinci sıradaki kemeri takılı olmayan bir yolcuyu sürücüyü uyaran görsel bir gösterge de dahil edilmelidir.

Federal ulaşım standartları, araçların toplamda dört ila sekiz saniye boyunca sesli bir uyarı vermesini ve en az 60 saniye süren görsel bir uyarı göstermesini gerektirir.

Testlerinde, IHS'nin değerlendirdiği 26 2022 model yılı SUV'sinden sadece ikisi İyi bir derece aldı: Subaru Forester ve Subaru Ascent.

Her iki araç da, ortamdaki motor ve yol gürültüsünden dört kat daha yüksek olarak kaydedilen ve yalnızca yolcu emniyet kemerini taktığında kesilen, takılmamış koltuklar için uyarılar veriyor.

Test edilen beş SUV Kabul Edilebilir olarak derecelendirildi: Hyundai Palisade, Hyundai Tucson, Nissan Pathfinder, Nissan Rogue ve Nissan Murano.

Yedi tane daha Marjinal derece aldı: Jeep Compass, Jeep Renegade, Jeep Wrangler, Mazda CX-5, Mazda CX-9, Toyota RAV4 ve Toyota Highlander.

Test edilen SUV'lerin neredeyse yarısı Kötü not aldı: Audi Q3, Buick Encore, Chevrolet Equinox, Chevrolet Traverse, Ford Escape, Ford Explorer, Honda CR-V, Honda HR-V, Honda Pilot, Mitsubishi Eclipse Cross, Volvo XC40 ve Volkswagen Atlas.

Düşük puan alan araçlarda, sesli uyarılar beş saniye kadar kısaydı ve ortamdaki motor ve yol gürültüsünden ancak 1 desibel daha yüksekti. Mitsubishi Eclipse Cross, yalnızca sürücü tarafı için ses gereksinimlerini karşılarken, yolcu tarafında yalnızca görsel bir simge açıldı.

IIHS, otomobil üreticilerinin bu yeni standartları karşılaması için çok fazla güçlük olmaması gerektiğini söylüyor.

IIHS Kıdemli Test Koordinatörü Sean O'Malley, "Bu sorunların çoğu yeni donanım gerektirmiyor" dedi. "Düşük puan alan araçlar arasında bile, sesli uyarının süresini uzatmanın işe yaraması mümkün."

Kaynak: Newsweek

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Toyota GR Corolla, yüksek performanslı bir hatchback

AAVJIaY.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Toyota, daha düşük, daha sert süspansiyona ve isteğe bağlı manuel şanzımana sahip, ancak normal bir Corolla'dan daha fazla güç üretmeyen bir motora sahip Corolla Apex sedanını zaten sunuyor. GR Corolla, bir performans otomobilinde çok daha ciddi bir girişim.

Ayrıca, yalnızca bir şanzıman seçeneğiyle, altı ileri manuel olarak mevcuttur. Araçta herhangi bir otomatik şanzıman sunulmamaktadır. Günümüzde otomobillerde manuel şanzıman bulmak zor ve özellikle Amerika'daki birçok sürücü onları nasıl çalıştıracağını bile bilmiyor.

GR, Toyota'nın yarış takımı Gazoo Racing'in kısaltmasıdır. Toyota'ya göre, hevesli bir yarış sürücüsü olan Toyota başkanı Akio Toyoda, otomobilin geliştirilmesinde doğrudan yer aldı. Aynı zamanda Toyota'nın BMW ile birlikte geliştirdiği iki kişilik spor otomobil Toyota GR Supra'nın adının bir parçası.

GR Corolla, sürücünün arka veya ön tekerleklere ne kadar güç gideceğini seçmesine olanak tanıyan değişken bir dört tekerlekten çekiş sistemine sahiptir. Gücün %60'ını ön tekerleklere veya %70'ini arkaya göndererek sürücüye aracın kullanımı üzerinde yüksek derecede kontrol sağlar.

Otomobilin ön ve arka çamurlukları, gövdeden dışarı doğru uzanır ve araca daha iyi yol tutuşu için geniş bir duruş sağlar ve geniş performans lastiklerine izin verir. Tavan, ağırlığı azaltmak ve otomobilin ağırlık merkezini düşürmek için karbon fiberden yapılmıştır. Kaput ve ön kapılar alüminyumdan yapılmıştır. Kaput, ön çamurluklar ve arka tampondaki havalandırmalar, havanın otomobilin gövdesinden geçmesine izin vererek aerodinamik sürtünmeyi azaltır. Arkada üç egzoz borusu var.

GR Corolla, Japonya'nın Motomachi kentindeki özel bir GR üretim tesisinde inşa edilecek. Toyota ayrıca ABD'de satılmayan ancak aynı 3 silindirli motorun bir versiyonuna sahip olan bir alt kompakt performans modeli olan GR Yaris'i orada yapıyor. GR Yaris'teki motor biraz daha az beygir gücü üretir.

Performans kompakt otomobil segmenti, son yıllarda Ford Focus RS gibi rakiplerin gelip gittiğini gördü, ancak yine de Volkswagen Golf R ve Honda Civic Type R gibi popüler modeller var. Bu otomobil türünün kökleri ralli yarışlarına dayanıyor. , yarışlar virajlı yollarda ve bazen çekiş ve çevikliğin çok önemli olduğu toprak yollarda yapılır. Toyota'ya göre GR Corolla'nın dört tekerlekten çekiş sistemi ralli yarışlarında ve ralli yarışları için geliştirildi.

GR Corolla başlangıçta iki versiyon halinde sunulacak. Temel sürüm Core olarak adlandırılacak ve bu yıl daha sonra başlaması planlanan üretimin ilk yılında daha iyi donanımlı bir Devre Sürümü sunulacak. Toyota henüz otomobilin fiyatını açıklamadı.

AAVJTRA.img?w=768&h=432&m=6

Kaynak: CNN

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Aston Martin'in Yeni Vanquish Hybrid'i 830 Beygir Gücünün Üzerine Çıkacak

AAVBnN1.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Aston Martin, ikonik Vanquish isim plakasını 2019'da canlandırdığını duyurdu. Yeni nesil süper otomobille ilgili ayrıntılar o zamandan beri çok azdı, ancak şimdi değirmen hakkında bazı güçlü yeni bilgilere sahibiz.

Aston Martin serisindeki Valhalla ve Valkyrie'nin altında yer alan yalın, ortalama, ortadan motorlu makinenin başlangıçta şirket içi 4.0 litre V-6 ile çalıştırılması gerekiyordu. Ama görünen o ki plan değişti. Autocar'ın bildirdiğine göre, şimdi Mercedes-AMG'nin iki güçlü kardeşi gibi tehditkar çift turbo V-8 ile donatılacak. (Aston Martin, Robb Report'un güç aktarma organıyla ilgili yorum talebine hemen yanıt vermedi.)

Valhalla'nın güçlü V-8'i Mercedes-AMG GT Black Series'den gelirken Vanquish'in V-8'i muhtemelen Mercedes-AMG GT 63 SE Performance ile aynı akort durumunda olacak. Yine de bu hapşırılacak bir şey değil. Yanmalı motorun yaklaşık 630 beygir gücü ürettiği söyleniyor.

Mercedes-AMG

V-8, aynı zamanda bir elektrik motorunu da içerecek yeni bir plug-in hibrit kurulumun atan kalbi olacak. Yeni Vanquish'te toplamda 831 atlık bir çıktı bekleyebilirsiniz. Karşılaştırıldığında, Valhalla 937 beygir gücü için iyidir, Valkyrie ise 1,160 beygir gücü üretir.

AAVBdxz.img?w=768&h=432&m=6

Aston Martin

Şirket, 2025 yılına kadar tüm platformlarında hibritleşmeyi onayladı. Günümüzün en güçlü süper arabalarına mutlak güç açısından kesinlikle rakip olan yeni hibrit, Ferrari 296 GTB ve McLaren Artura ile rekabet edecek.

Aston Martin de kendisiyle yarışacak. Yola hazır Vanquish, muhtemelen tek markalı küresel yarış serilerine yönelik, sadece piste yönelik bir ikiz üzerinde teşvik edecek. Kim bilir, kartlarda daha da fazla beygir gücü olabilir.

AAVBdxQ.img?w=768&h=432&m=6

Değirmen de Vanquish'teki tek değişiklik olmayabilir. Aston Martin'in başkanı Lawrence Stroll, Autocar'a modelin muhtemelen Vanquish Vision yerine yeni bir isim alacağını söyledi. Ayrıca, mevcut üstyapının muhtemelen daha büyük bir motoru desteklemek için ayarlanması gerekecek.

Ne yazık ki, bitmiş ürünü görmemiz biraz zaman alacak. Vanquish'in resmi tanıtımının, 2025 için müşteri teslimatları ile gelecek yılın sonlarında gerçekleşmesi planlanıyor.

Kaynak: Robb Report

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Yeni Toyota GR Corolla Silindir Başına 100 Beygir Gücü Sağlıyor

AAVNN23.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Toyota'nın en iyi yarış arabası sürücüleri Amerika'nın en yeni spor arabasını imzaladılar. 2023 Toyota GR Corolla, manuel şanzıman ve silindir başına 100 beygir gücü arayan meraklılar için sıcak bir hatchback.

Toyota, GR Corolla'yı bu yılın sonlarında ABD kıyılarına ulaştığında iki donanım seviyesinde satacak: Core Grade ve Circuit Edition.

Her iki sınıfın gövdesi, geleneksel Corolla Hatchback tasarımını agresif ayrıntılarla değiştirir. Toyota'nın GR Corolla Core Grade, beyaz, siyah veya Süpersonik Kırmızı boya ile satılacak. GR-Four damgalı yan rocker'lar ve geniş çamurluk işaret fişekleri, otomobilin performansına saygı duruşunda bulunurken, renk uyumlu tavanı bir dudak spoyleri ile birlikte gelir. Koltukları GR logosunu taşır.

GR Corolla Circult Edition, aynı yan rocker'lar ve geniş çamurluklarla beyaz, Supersonic Red veya Heavy Metal dış renk seçenekleriyle 2023'te sınırlı sayıda üretilecek bir modeldir. Dövme bir karbon fiber çatı, havalandırmalı çıkıntılı kaput ve spoyler ekler. İç mekanda kırmızı vurgulu Brin Naub süet süslemeli spor koltuklar ve lansman yılına özel Morizo imzalı vites topuzu yer alıyor.

Otomobilin her iki versiyonu da 18 inç parlak siyah 15 kollu dökme alaşım jantların etrafına sarılmış Michelin Pilot Sport 4 lastikleri üzerinde sürüyor.

Tüm modellerde Toyota'nın 300 beygir gücü ve 273 pound-feet (lb-ft) tork sağlayan küçük ama güçlü turboşarjlı 1,6 litrelik üç silindirli motoru bulunur. Motorla sadece altı ileri manuel şanzıman eşleştirildi.

Bu, 169 beygir gücünde maksimuma çıkan geleneksel Corolla'dan büyük bir yükseltme.

AAVO2nM.img?w=768&h=512&m=6

AAVNN25.img?w=768&h=512&m=6

AAVO0b3.img?w=768&h=512&m=6

AAVOj3L.img?w=768&h=512&m=6

AAVOaff.img?w=768&h=512&m=6

AAVO5k1.img?w=768&h=512&m=6

AAVObQU.img?w=768&h=512&m=6

AAVOee3.img?w=768&h=512&m=6

AAVO0bw.img?w=768&h=512&m=6

Dört tekerlekten çekiş standart olarak gelir ve ön ve arka tekerleklere 60-40, 50-50 veya 30-70 güç dağıtımı sunan ön-arka güç ayarlarıyla özelleştirilebilir. GR Corolla Circuit Edition ayrıca ön ve arka Torsen sınırlı kaymalı diferansiyellere sahip.

Arabanın hırlaması arkadaki üçlü egzozdan geliyor.

Toyota, modelleri Apple CarPlay ve Android Auto dahil olmak üzere her zamanki Corolla teknolojisi paketiyle donattı. Üst düzey bir JBL ses sistemi mevcuttur.

Spor arabalar geleneksel olarak tipik binek araçlardan daha az donanımlı olsa da, Corollalar ayrıca şirketin en gelişmiş sürücü destek ve güvenlik teknolojisi paketi olan Toyota Safety Sense 3.0 ile birlikte gelir.

Her GR Corolla alıcısı, uzman eğitimiyle yüksek performanslı bir sürüş etkinliği sunan Ulusal Otomobil Sporları Birliği'ne 1 yıllık ücretsiz üyelik alır.

Arabanın fiyatı bu yıl içinde açıklanacak.

Kaynak: Newsweek

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Adam Ferrari Satın Alıyor ve Üç Kilometre Yol Kat Etmeden Kaza Yapıyor

Birleşik Krallık, Derbyshire polisi Cuma sabahı, 1 Nisan sabahı Ferrari 488 satın alan bir sürücünün de 488 kaza yaptığını söyledi. Polis olayda herhangi bir yaralanma olmadığını söyledi.

AAVQ2vU.img?w=768&h=425&m=6

Bilmeniz gereken hemen hemen her şey bu, ancak polis, neredeyse anında kaza yapan biri tarafından satın alınma talihsizliğine sahip olan üzücü ve hasarlı bir 488'i gösteren bazı fotoğraflar da yayınladı.

Polis, takip eden bir tweet'te bunun "Bir Nisan aptalı değil" olduğunu açıkladı ve bununla kaza hakkındaki tweetlerinin şaka olmadığını, çünkü kelimenin tam anlamıyla alındığında, bu belirli Ferrari'nin sürücüsü aslında, bir Nisan aptalı.

BBC, kazanın Birleşik Krallık, Derby'de, özellikle de St Alkmund's Way'de olduğunu ve yerel saatle 11.00'den biraz önce meydana geldiğini söyledi. Daily Mail, kazaya karışan tek otomobilin 488 olduğunu, otomobilin yoldan çekildiğini ve sürücünün kendi çekicisini ayarladığını ekliyor. Polis ayrıca Daily Mail'e sürücünün "tutuklanmadığını veya herhangi bir suçla itham edilmediğini" söyledi, bu da uyuşturucu ve/veya alkolün bir faktör olmadığını gösteriyor, ancak bu beni burada ne olduğu konusunda biraz daha şaşkına çeviriyor.

Birisi bir Ferrari satın aldı ve sonra yasadışı bir şey yapmadan onu iki milin altına düşürmeyi mi başardı? Bu, aptallığın zirvesidir, ancak sürücü muhtemelen yüzlerini bir tomar parayla ovarak yaşayabilecekleri herhangi bir utancı yatıştırabilir. Eminim başka bir Ferrari satın almaya ve bunların hiçbiri olmamış gibi davranmaya da cezbedeceklerdir, ancak yaparlarsa, bayiden eve başka birinin sürmesini tavsiye ederim. Benim gibi. ben buralardayım Bana haber ver.

Kaynak: Jalopnik

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Lexus LC F Üretmeyecek, Ama Başka Bir Planı Var

Lexus, 2010'ların başında LFA ile otomotiv dünyasını ateşe verdi, ancak şirket, sınırlı çalışması sona erdiğinden beri, sınıfının en iyisi bir performans arabasına sahip olmadı. Ancak, sınıfının en iyisi yeni bir performans arabası hala köşede olabilir.

AAW6CPX.img?w=768&h=385&m=6

Geçen yıl, Lexus'un LC500 grand tourer'da yüksek performanslı bir görünümle F rozetini yeniden ön plana çıkarmayı planladığına dair söylentiler ortaya çıktı. Bu planlar fizibilite etüdü sürecinde suya düştü, ancak Lexus'un hâlâ amiral gemisi performans planları var. Geçen hafta sonu Long Beach Grand Prix'sinde Lexus Motor Sporları Müdürü Jeffrey Bal ile neler olduğunu öğrenmek için konuştuk.

Bal, "LC bir tur aracı, mükemmel bir şekilde dengelenmiş, 50/50 ağırlık dağılımına sahip," dedi. "Söylentiler, LC F için bir tasarım ve çalışma olduğu yönünde... Baktılar ve bu bizim için uygun bir çalışma değil."

Bahsettiği söylentiler, LC F'nin 660 beygir gücü üreten ikiz turbo 4.0 litrelik bir V-8 ile güçlendirileceğini iddia etti. Nihayetinde, oldukça ağır bir nihai ürünün performansından mı yoksa sadece yüksek performanslı bir grand tourer geliştirmenin maliyetinden mi dolayı proje rafa kaldırıldı. Bunun yerine, yeni nesil Lexus performansı başka bir yöne gidecek.

Lexus, bir sonraki performans arabası GT3 yarışını almayı planlarken, Bal, Tokyo Auto Salon'da tanıtılan Toyota GR GT3 konseptinin yolda olabileceklere dair bir ipucu sunduğunu söyledi.

"Tokyo Salon konsepti. Geliştirme aşamasındayız ve gerçekten heyecanlıyız, ancak henüz çok fazla ayrıntıyı paylaşabileceğimiz bir noktada değiliz. Gördüğünüz araba çok çarpıcı ve gördüğümüz şey şu. yakın olacak."

Bu, LFA'nın gerçek halefi gibi bir şey mi olacak? Bal, aracın performans yelpazesinde tam olarak nereye ineceğini belirtmese de, bize ne bekleyeceğimiz konusunda bir fikir verdi:

Bence sektör, meraklılar ve mevcut sahipler, herkes sırada ne olduğunu soruyor. Elimizde 500 tane yaptığımız bu inanılmaz arabamız vardı, diğer tüm egzotikler arasında bir tek boynuzlu at. Bunun halefi olarak sahip olmamız gereken bir şey var. Aynı şekilde, bunların halefi olarak şu anda planlanmış bir şey olmadığını bilen IS F ve GS F sahipleri, LFA ile IS, GS, RC F platformları arasında bu arabaların alma potansiyeline sahip olduğu bir boşluk var. içinde boşluk.
Bence sektör, meraklılar ve mevcut sahipler, herkes sırada ne olduğunu soruyor. Elimizde 500 tane yaptığımız bu inanılmaz arabamız vardı, diğer tüm egzotikler arasında bir tek boynuzlu at. Bunun halefi olarak sahip olmamız gereken bir şey var. Aynı şekilde, bunların halefi olarak şu anda planlanmış bir şey olmadığını bilen IS F ve GS F sahipleri, LFA ile IS, GS, RC F platformları arasında bu arabaların alma potansiyeline sahip olduğu bir boşluk var. içinde boşluk.

Bunun, bu yeni Lexus'un mevcut LC500 ile eşleştirilmesiyle aynı şekilde, doğrudan grand touring SL ile eşleştirilen özel bir performans otomobili olan Mercedes AMG GT'ye benzeyip benzemediği sorulduğunda, Bal, haklı olabileceğimizi belirtti. Izlemek:

"Tarif ettiğiniz [AMG GT]'ye daha yakın bir şey var ve biz onu yakından incelerken buna düşebilir, ancak henüz bir şey duyurmaya hazır değiliz."

Bir sonraki Lexus performans ürünü gerçekte ne olursa olsun, beklenti, Lexus'un onu GT3 yarışını IMSA'nın yeni GTD Pro kategorisinde almaya devam etmesidir. Mevcut RC F programı 2018'den beri yarışlar kazanıyor ve mevcut fabrika takımı Vasser Sullivan, bu araba ile 2018'de bir sprint yarış şampiyonası kazandı. Bal, yeni arabanın Ford'un yaklaşmakta olan fabrika Mustang programında yarışmak için tam zamanında, 2024'te piyasaya çıkmasını umuyor. Şu anda, Vasser Sullivan Lexus, GTD Pro'da BMW, Porsche, Corvette, Acura, Mercedes ve Lamborghini'nin arabalarına karşı yarışıyor.

Bal ayrıca, Lexus'un ürün yelpazesinin diğer öğelerine performans enjekte etmenin yollarını aradığını da vurguluyor. Bu, yakın zamanda GS F gibi orta büyüklükteki bir M5 rakibine dönüş anlamına gelmese de, mevcut arabalara daha fazla performans odaklı yaklaşımlar getirebilir. Bu, geçen yıl piyasaya çıkan IS500 gibi daha fazla araba anlamına geliyorsa, bu çok iyi bir şey olacak.

Ne yazık ki, başarısız fizibilite çalışması ve onun yerine planlanan özel performans ürünü, bir üretim LC F görmeyeceğimiz anlamına geliyor. Ancak, bu çalışma devreye alındığından, bir prototip LC F'nin yapılmış olma ihtimali var. Eğer öyleyse, Lexus'un kollarında orijinal BMW M8 gibi bir şey olabilir; üretime ulaşma umutları sona erdikten sonra onlarca yıl paylaşılmayı bekleyen bir GT otomobilin tamamen orijinal bir performans çeşidi olabilir.

Kaynak: Road and Track

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Hangi Araba En İyi Ortam Aydınlatmasına Sahiptir?

AAW2wu4.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Birkaç hafta önce güneş batarken, tereyağlı bir deri denizinde mutlu bir şekilde yerleşirken oğlumun bir Mercedes-Benz S 580'deki futbol antrenmanını bitirmesini bekliyordum. Alacakaranlık çökerken, arabanın içi parlamaya başladı ve kabini turuncudan mora ve maviye değişen renklerde çevreleyen yüzlerce LED tarafından aydınlatıldı. O gün nasıl hissettiğinize bağlı olarak, bu size biraz dans kulübü müziği açıp tekrar 21 yaşındaymış gibi davranmanız veya biraz caz ile rahatlamanız için ilham verebilir. O zaman eskiyi seçtim.

Bazı insanlar bunun hileli olduğunu düşünüyor ve diğerleri onu seviyor. Ne düşündüğünüzü görmek istedim: Hangi arabalar en iyi ortam aydınlatmasına sahip ve bu sizin için bir satış noktası mı?

On iki yıl önce, Cars.com, BMW ve Almanya'daki Ilmenau Teknoloji Üniversitesi'nde Aydınlatma Mühendisliği Grubu tarafından yürütülen ortam aydınlatması hakkında bir araştırma yayınladı. Grup, çalışmanın sonucunun, ortam aydınlatmasının bir sürücünün algılanan güvenliğini ve otomobilin kalitesini artırabileceğini gösterdiğini söyledi.

Cars.com, "İç ortam aydınlatması, mekansal algıyı artırarak aracın içinin geceleri daha büyük görünmesini sağlıyor" dedi. "Işıklar, geceleri hafif donanımlı bir araç sürerken de yorgunluğu azaltabilir, ancak çalışma, ortam aydınlatmasının 'uyanıklık' üzerindeki etkisi veya ışığın bir sürücünün ruh halini veya performansını iyileştirme kabiliyeti konusunda yetersiz kanıtlara sahipti."

BMW, Porsche ve Jeep'in Grand Wagoneer'ı, algılanan değerini daha da artırmak için ortam ışığını kullanır. Heyecan verici bir bakış açısıyla, Hyundai Sonata gibi otomobiller, otomobili daha lüks hissettirmek için bu psikolojik iyileştirmeden yararlanıyor. Kia, 11 renk ile Soul Turbo modelinde Mood Lighting adını verdiği şeyi kullanıyor; hoparlörlerde, ışık, çalmakta olduğunuz müziğe göre zaman içinde titreşir. Bu korkak Soul olduğu için, Kia altı ruh hali efektine Hey! Yo!, Seyahat, Parti Zamanı, Geceyarısı Şehri, Romantizm ve Kafe.

S 580'i sadece bir haftalığına kullandım, ancak 496 beygir gücünü yolda zorlamadığım zamanlarda renkleri değiştirmek ve kombinasyonlarla oynamaktan çok eğlendim. Yine de, insanlar ortam ışığına sahip bir araba satın aldıklarında, sadece ayarlayıp unutmazlarsa, diğer seçenekleri körelmeye bırakırlarsa merak ediyorum. Ne düşünüyorsun?

Kaynak: The Drive

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Mercedes-Benz Vision EQXX İlk Ride İnceleme: Geriye Bakmak Yok

AAWctkJ.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Kapı paneli kaplamasındaki 3D baskılı öğeler kadar küçük bir şey bile, otomobil üreticisinin verimlilik ve sürdürülebilirliğe daha fazla odaklandığını gösteriyor. Koltuğumdaki etkileyici pürüzsüz deri mi? Bu kaktüsten yapılmış. İç kısmın alt yarısını kaplayan ipek benzeri kumaş mı? Geri dönüştürülmüş plastik şişeler. Yerdeki o salak tüylü halı mı? Daha fazla plastik çöp. Bir hayvanın şimdiye kadar bu iç kısma en yakın olduğu yer mantarın yer altı kök yapısı olan miselyumdan yapılan oturma yerleridir. Diğer köşeleri daha fazla geri dönüştürülmüş çöpten yapılmış 3D baskılı parçalar süslüyor. Dokunmama izin verilen her parça, modern bir Mercedes-Benz'de evdeymiş gibi hissettiriyor.

AAWc91F.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Kabinin kendisi… rahat. Burada elbette dört koltuk var, ancak EQXX'in tavan çizgisinin çılgınca daralması ve geleneksel arka camın yerini alan güneş panelleri dizisi göz önüne alındığında, arka koltuklar biraz karanlık ve dar geliyor. Ön camlar oldukça fazla ışık alıyor, ancak aracın kısa kaputunun üzerinde gördüğüm her şey, mavi gösterge paneli kapağı ve ön camın aşırı eğimi sayesinde hafif mavi bir renge sahip.

AAWctkQ.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

EQXX'in güç aktarma sistemi verimliliği en üst düzeye çıkarmak için her türlü hileyle yüklüyken, arka akstaki tek elektrik motoru güç bulmakta zorlanıyormuş gibi hissetmiyor. Başlangıçta 201 beygir gücü ortaya çıkarırken, mühendis bana çıkışı birazcık 240 hp'ye çıkarabildiklerini söyledi. Otomobilin hafifliğe odaklandığı göz önüne alındığında, bu Mercedes'in gerektiğinde kalkıp kayabilmesi şaşırtıcı değil. Şoförüm gösteriş yapmak için birkaç kez uğraşsa da, odak noktasının her şeyden önce verimlilik olduğunu bana hemen hatırlatıyor. Ayrıca yolculuğumuzda asla frenlere dokunmaz, mümkün olduğu kadar verimli bir şekilde sürmek için serbest bırakma ve güçlü rejenerasyon arasında geçiş yapar.

AAWc6WK.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Hareketli bir mühendislik projesi olmasına rağmen, EQXX yolda normal hissettiriyor. Sürüş kalitesi EQS pürüzsüz değil, ancak karmaşık (ve ağır) bir havalı süspansiyon kurulumunu çalıştırmamak gereksiz ve EQXX'in ortalama C-Sınıfı kompakt sedanınız kadar iyi sürdüğünü söyleyebilirim. Ön camın üzerinde bir miktar rüzgar sesi var ama A sütunlarından veya yan aynalardan hiçbir şey duymuyorum. İç mekanda daha fazla ses geçirmez malzeme olsaydı muhtemelen biraz sakinleşebilirdi, ancak yine ağırlık verimliliğin düşmanıdır ve Mercedes-Benz mühendisleri bu arabadaki her bileşeni gramına kadar etiketlemiş ve ölçmüştür.

AAWcfY2.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Dışarıdayken, devasa ön ekranı sayesinde arabanın topladığı neredeyse her veri noktasını kontrol edebiliyorum. 47,5 inçlik bir sütundan diğerine koşan bu ekranın gerçek hayattaki versiyonu, piyasaya sürüldüğü zamanki çerçevesiz görünümünden yoksun. Şimdi burada olan şey daha çok ince, uzun bir ekran şeridi, ancak gösterebildiği şey etkileyici. Modern bir video oyun motorunda (Mercedes hangisi olduğunu söylemiyor… henüz), grafikler, içinde bulunduğum diğer tüm arabalardan daha iyi. Farklı ekranlar, hava akışının nereden geldiğini, ne kadar verimlilik kazanıldığını veya kaybedildiğini gösteriyor. güneş enerjisi, reküperatif frenleme veya arka rüzgar gibi şeyler tarafından. Hatta araç hızının ayarlanmasına bağlı olarak daha fazla veya daha az verimli sürüşün olabileceğini bile tahmin ediyor. Burada çok fazla vay faktörü var, ama daha da önemlisi, bu mühendislere her son elektronu sıkıştırmak için ihtiyaç duydukları tüm bilgileri veriyor.

AAWctlz.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Yolculuğumuzun sonunda ekranı kontrol ettim ve 100 kilometrede yaklaşık 8,3 kilovat saat tahmini bir verimlilik gördüm. Avrupa WLTP tahminlerine göre bu, EQE'den iki kat daha verimlidir. Yeterince komik, aslında 100 kilometrede akıllara durgunluk veren 8.7 kWh yakan rekor koşudan da daha iyi. Kim bilir, belki Mercedes ikinci, daha cüretkar bir koşu deneyecek. Ne de olsa otomobil üreticisi, daha da verimli olmanın yollarını bulmak için Almanya'dan Fransa'ya yaptığı yolculukta topladığı tüm verileri hâlâ ezip geçiyor.

AAWcfYv.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Pek çok kişi sadece daha büyük piller ve onunla birlikte gelen menzil isterken, tüm bu ek ağırlık sadece verimlilik denklemini karmaşıklaştırıyor. Alıcılara şarj konusunda gönül rahatlığı sağlayacak bir EV inşa etmek için çok daha fazlası var. Ve bu amaçla, EQXX'in yenilikleri bize fikirlerimizin tükenmesinden önce daha gidecek çok yolumuz olduğunu gösteriyor.

AAWcfYy.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Editörün notu: Bu hikayeyle ilgili seyahat masrafları, otomobil endüstrisinde yaygın olan üretici tarafından karşılandı. Roadshow personelinin yargıları ve görüşleri bize aittir ve ücretli editoryal içerikleri kabul etmiyoruz.

AAWcfYB.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

AAWc92X.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

AAWcvUe.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

AAWc938.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Kaynak: RoadShow

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

New York Otomobil Fuarı'ndaki en yeni otomobiller

AAWdJOX.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

AAWdENY.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Toyota GR Corolla (2023)

Ralliden ilham alan GR Corolla, bu yıl ilk müşterilerine ulaştığında GR Yaris'in üç silindirli G16-E motorunun 300 HP'lik bir versiyonuna sahip olacak. Yalnızca manueldir ve AWD sisteminin ön-arka tork dağılımı 60-40, 50-50 veya 30-70 olarak ayarlanabilir.

AAWdJPg.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Hyundai Kona N (2022)

Kona SUV, N performans tedavisini alan en son Hyundai modelidir. 8 vitesli, devir uyumlu DCT şanzımana ve eLSD'ye sahip 276 beygirlik, 2 litrelik, turboşarjlı bir motorla çalışır.

AAWdJPo.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Alfa Romeo Ton (2023)

Alfa'nın ilk kompakt SUV'si, ABD'deki müşterilere ulaşmadan yaklaşık bir yıl önce Kuzey Amerika'daki ilk çıkışını yapıyor. Güncellenmiş bir Jeep Compass platformuna binen Tonale'nin iki güç aktarma seçeneği vardır: 30 mil elektrik menzilli 272 HP plug-in hibrit veya 256 HP turbo şarjlı I4.

AAWdlrC.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Nissan Leaf (2023)

Leaf EV, 2023 model yılı için makyajlanıyor ve bu yaz satışa çıkmadan önce ilk kez halka açılıyor. Güncellemeler, daha iyi aerodinamik için yenilenmiş ön uç stili ve revize edilmiş lastik deflektörleri, difüzör ve arka spoyleri içerir.

AAWdzYL.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Chrysler Airflow Grafit Konsepti (2022)

Chrysler, 2025 yılına kadar ilk BEV'sini piyasaya sürmeyi taahhüt etti. New York gösterisi, ilk olarak Ocak ayında CES'te görülen Airflow Concept'in yeni bir versiyonunu alıyor, bu sefer siyah-bakır renk şemasına sahip.

AAWdJPR.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Hyundai Palisade (2023)

New York, yenilenen Palisade SUV'ye ilk bakış için sahne. Daha geniş kademeli ızgara, belirgin bir ön aydınlatma imzası ve yeni çok kollu alaşım jantlar kozmetik revizyonlar arasında yer alıyor. Yükseltilmiş bilgi-eğlence sistemi ve ek sürücü yardımı teknolojisi de var.

AAWdzYW.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Chevrolet Blazer (2023)

Chevy, 2023 için yeni bir ön kaplama, ızgara ve LED lambalar alacak olan Blazer için makyajlı bir makyaj yaptığını duyurdu. 10 inç orta ekran ve kablosuz şarj artık tüm modellerde standart.

AAWdEOA.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Jeep Wagoneer L (2023)

Jeep'in en büyük SUV'si, bu yıl L modellerinin gelmesiyle 12 inç büyüyecek. Wagoneer ve daha lüks Grand Wagoneer, hem uzatılmış formda hem de 510 HP'ye kadar geliştiren yeni, çift turbo 'Hurricane' sıralı altı ile sunulacak.

AAWdpqt.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Deus Vayanne (2023)

Avusturya'nın ilk elektrikli hiper arabası, iki yıl önce kurulan Viyana merkezli OEM, Ital Design ve Williams Advanced Engineering arasındaki işbirliğinin ürünüdür. Her biri hedeflenen 2200 HP ve 500 mil menzile sahip sadece 99 araba sunulacak.

AAWdzZ4.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Ford GT Holman Moody Sürümü (2022)

En yeni GT Heritage Edition'ın altın ve kırmızı boyası, 1966'da Le Mans'ı üçüncü bitiren Holman Moody-run GT40'a saygı duruşunda bulunuyor. New York gösteri standında, podyuma çıkan GT40 Mk.II, şasi no. S/1016.

AAWdHi3.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Volkswagen ID. Buzz (2024)

Üretime hazır ID olan ilk ABD otomobil fuarı görünümünü yapıyor. Buzz, EV olarak yeniden tasarlanan klasik bir T1 Microbus'tur. Avrupa'da satışlar bu yıl içinde başlıyor; 2024'te Kuzey Amerika'da satışa çıkmadan önce uzun dingil mesafesi versiyonu gelecek yıl ortaya çıkacak.

AAWdJQV.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

VinFast VF9 (2023)

Vietnamlı yeni gelen VinFast, yeni EV serisini yapmak için Kuzey Carolina'da bir fabrika kuruyor. VF9, yaklaşık 56.000 ABD Doları'na ve pil takımının kiralama maliyetine perakende satış yapacak üç sıralı bir SUV.

AAWdEPe.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Chevrolet Silverado EV (2024)

GM'nin yakında her yerde bulunacak Ultium pil ve tahrik üniteleri etrafında inşa edilen ve ortalama bir kamyonetten daha şık bir şekilde tasarlanan Silverado EV, gelecek yıl geldiğinde yaklaşık 400 mil menzile sahip olacak.

AAWdhN3.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Indi One (2023)

Startup Indi, lastik parçalama hızlanması hakkında daha az ve EV'nin sahibinin dijital yaşamını araca genişletmedeki rolü hakkında daha fazla olduğunu iddia ediyor. Yerleşik, Windows tabanlı bir VIC (araçla tümleşik bilgisayar), araç sahibinin cihazlarıyla bütünleşir ve hatta AR ve VR deneyimleri veya oyun için bir platform sağlar. Siparişler, 2023'ten beklenen ilk teslimatlardan önce açıldı.

AAWdpqO.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Ford Bronco Raptor (2022)

Yarışlardan ilham alan ilk Ultra4 SUV olduğu iddia edilen en ekstrem Bronco, kayalarda sürünürken otoyol hızlarında çöllerde yanmak kadar mutlu olacak şekilde tasarlandı. Daha dengeli, yüksek hızlı viraj alma için normal dört kapılı Bronco'dan 9,8 inç daha geniştir.

AAWdA07.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Kia Telluride (2023)

Kia'nın üç sıralı SUV'si, 2019'daki ilk çıkışından bu yana pek çok ödül ve satış aldı. New York ziyaretçileri, yeni, araziye hazır X-Line ve X-Pro donanım seviyelerini içeren makyajlı 2023 modelini ilk kez görüyor.

AAWdhNw.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Toyota bZ4X (2023)

Toyota'nın hibrit motorlarla uzun bir başarı geçmişi var; şimdi ilk tam akülü elektrikli aracı (BEV) geliyor. Kompakt SUV, EPA tarafından tahmin edilen 252 mil menzile sahip ve 2025 yılına kadar ortaya çıkması planlanan yedi bZ (Sıfırın Ötesinde) model serisinin ilki.

AAWdEQF.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Kia Niro (2023)

Popüler Niro crossover, 2023 model yılı için tamamen yenidir ve yalnızca elektrikli formda mevcuttur: hibrit, plug-in hibrit veya tamamen pilli elektrikli araç (BEV). Sonbaharda satışa çıkıyor.

AAWdA0x.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Chevrolet Corvette Z06 (2023)

Tamamen yeni, doğal emişli, düz düzlem krank V8, yeni Z06'nın kalbinde yer alıyor. Yeni gelen, merkezi egzoz kümesiyle normal C8 Stingray'lerden kolayca ayırt edilir.

AAWdA0P.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Nissan Ariya (2023)

Denizaşırı müşteriler zaten Ariya EV'lerini alıyor, ancak Kuzey Amerika teslimatları tedarik zinciri kesintileri nedeniyle sonbahara kadar ertelendi. Crossover SUV için fiyatlandırma 47.125 ABD dolarından başlıyor.

AAWdA0Z.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Kia EV9 Konsepti (2023)

İlk kez geçen yıl Los Angeles'ta gösterilen EV9, 2023'te gelmesi beklenen gelecekteki bir Kia elektrikli SUV amiral gemisinin ön izlemesini yapıyor. Zaten EV6 ve 2022 Yılın Dünya Otomobili ödülünü kazanan Hyundai Ioniq 5'in temelini oluşturan E-GMP mimarisine dayanıyor. New York'taki ilk basın gününde açıklandı.

AAWdA13.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Subaru Solterra (2023)

Subaru geleneğine uygun olarak, ilk BEV'i olan Solterra yalnızca AWD modeli olarak sunulur ve yakın kuzeni Toyota bZ4X'ten daha fazla araziye hazır olacak şekilde tasarlanmıştır.

Kaynak: Autocar

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

2023 JEEP WAGONEER L VE GRAND WAGONEER L BÜYÜK SUV'LARIN EN BÜYÜKLERİ

AAWgPXt.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Jeep'in lüks SUV serisi, yeni uzun dingil mesafesi Wagoneer L ve Grand Wagoneer L modelleri ile kelimenin tam anlamıyla büyüyor. Aynı zamanda, bu devler, çift turboşarjlı Hurricane düz altı gücü lehine Hemi V8 motorundan vazgeçiyor. L açıkça Uzun Dingil Mesafesi anlamına gelir ve bu durumda bu, 130 inç (3.302 mm) dingil mesafesi için ortaya ekstra 7 inç (178 mm) eklendiği anlamına gelir ve Wagoneer L'nin yeni 12 inç'inin çoğunluğunu oluşturur. (305 mm) daha uzun toplam uzunluk için toplam 226.7 inç (5.758 mm). Wagoneer ve Wagoneer L çeşitleri ayrıca yeni bir Karbür donanım seviyesi ekler.

Tekerlekler arasındaki ekstra boşluk, kabinde daha fazla alan anlamına gelirken, ekstra toplam uzunluk, üçüncü koltuk sırasının arkasına daha fazla kargo hacmi ekler. Artık standart dingil mesafesi modelinden 15.8 fit küp daha fazla kargo hacmi var ve Wagoneer'de toplam 42,1 fit küp (1,192 litre) ve Grand Wagoneer için 44,2 (1.252 litre) oluşturuyor. Üçüncü sırada 0,12 fit küp (3,6 litre) kapasiteli küçük bir saklama bölmesi de var.

AAWggHH.img?w=662&h=441&m=6

Bu şey bir yatak odasını yutabilir.

Jeep Wagoneer L, Sport Utility Vehicle rolünü hala yerine getiriyor ve Jeep, aracın koltuklar katlanmış haldeyken tam 4' x 8' kontrplak levhaya sığabileceğini söylüyor. Home Depot'ta bunlardan birini görmeyi çok isteriz. Ekstra uzunluk aynı zamanda modellerin önemli ölçüde daha ağır olduğu anlamına gelir, aslında 200 pound (91 kg), toplam 6.704 pound (3,041 kg).

Belirtildiği gibi, 2023 Jeep Wagoneer L ve Grand Wagoneer L, hem standart hem de yüksek çıkışlı tatlarda yeni Stellantis'in yeni 3.0L Hurricane çift turbo sıralı altı motorunu içeriyor. Motorun standart çıkış varyantı, 420 beygir gücü ve 468 lb-ft tork üreten Wagoneer L'de mevcut olacak. Bu arada Grand Wagoneer L modelleri, motorun 510 beygir gücü ve 500 lb-ft tork üreten yüksek çıkışlı versiyonunu alacak. Jeep'e göre, her iki motor da mevcut V8 motor seçeneklerine göre bir ila iki mpg birleşik derecelendirme iyileştirmesine sahiptir.

Jeep, L modellerine ek olarak, 510 beygir gücündeki Hurricane motoruyla sınırlı sayıda normal dingil mesafeli Grand Wagoneer üretecek. Her iki uzatılmış dingil mesafesi modeli de 2022'nin ikinci yarısında satışa sunulacak ve fiyatları varış tarihlerine yakın açıklanacak.

Devasa cipler, Cadillac Escalade ESV, Chevrolet Suburban, GMC Yukon XL, Ford Expedition Max ve Lincoln Navigator L gibi rekabetin büyük mac'lerine karşı çıkacak. Bu yeni varyantların fiyatları daha sonraki bir tarihte açıklanacak.

AAWgGe3.img?w=662&h=441&m=6

AAWgE6a.img?w=662&h=441&m=6

2023 Wagoneer L Carbide

Kaynak: Muscle Cars and Trucks

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BMW Tasarım Patronu 2023 X7 Stil Değişikliklerini, Ayrık Farları Açıklıyor

AAWgDrg.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Büyük SUV yeni bir yüze ve yenilenmiş bir iç mekana kavuştu.

BMW X7, 2023 model yılı için büyük bir yeniden tasarım aldı. Büyük SUV, yeni bir ön fasya, arkada küçük değişiklikler ve yenilenmiş bir iç mekan aldı. Yeni bir BMWBlog videosu, çeşitli stil değişikliklerini tartışmak için şirketin tasarım patronu Domagoj Dukec'i kameraya alıyor.

AAW9Arr.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Ön taraftaki en önemli değişiklik, 2023 için ayrık far tasarımına geçiştir. Dukec'e göre, far tasarımını bölmek, BMW'ye X7'nin yeni ön ucunu yeniden tasarlama konusunda daha fazla özgürlük verdi. Farlar işlevseldir ve belirli standartları karşılaması gerekir, bu da tasarımcıların yapabileceklerini sınırlar, ancak gündüz yanan farlar farklıdır. Stil açısından daha az kısıtlayıcıdırlar ve stil öğelerinin çoğunu üste ve işlevsel öğeleri aşağıya koyarak BMW'nin bir marka kimliği oluşturmasına yardımcı olurlar.

AAW9ArW.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

BMW, ızgarayı eski modelden daha küçük göstermek istedi, ancak fiziksel olarak daha küçük değil. Yeni ızgara aydınlansa da, yeni ızgara bir öncekiyle aynı ölçülerde olduğundan, değişiklik tamamen görseldir. Arka kısım, karartılmış arka lambalar ve bir cam parçasının arkasına yerleştirilmiş yeni krom kaplama gibi daha ince değişiklikler aldı. BMW ayrıca X7 için daha büyük tekerlek boyutunu 22 inçten 23 inç'e çıkardı.

AAW9As5.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

İçeride BMW, geleneksel düzeni markanın geniş, kavisli ekranıyla değiştirerek ön konsolu tamamen yeniledi. Anahtar, BMW'nin öncekinden daha az düğmeye sahip olduğu anlamına gelir ancak iDrive 8 ile teknolojiyi önemli ölçüde geliştirir. X7, markanın en son teknolojisine uyum sağlamak için yeni bir gösterge paneli, yeni havalandırmalar ve diğer değişikliklere sahiptir.

AAW9As5.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Video, güçten bahsetmiyor, ancak X7, SUV'nin her iki güç aktarma organını da hibritleştiriyor. Temel 3.0 litrelik sıralı altı, markanın 48 voltluk hafif hibrit desteği sayesinde artık 375 beygir gücü (279 kilovat) ve 383 pound-feet (519 Newton-metre) tork üretiyor. 4.4 litrelik çift turboşarjlı V8 aynı sisteme sahip ancak aynı 523 hp (390 kW) ve 553 lb-ft (749 Nm) tork üretiyor.

AAW9Fr3.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

X7, marka için bir amiral gemisidir ve yeniden tasarım, yeniden tasarımıyla daha da öne çıkmasına yardımcı olurken, onu taze hissettirmelidir. Yeni ön fasya cesur ve yenilenen iç mekan SUV'nin iç mekanına rakiplerin de sahip olduğu modern bir his veriyor.

AAW9HSc.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Kaynak: Motor1.Com

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Yeni Nesil Chevy Trax SUV Bu Yılın Sonunda Çıkış Yapacak

AAWfYuR.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

General Motors'un Buick Encore ve Chevrolet Trax alt kompakt SUV'lerini öldüreceğini iddia eden raporlar geçen ay ortaya çıktı. Chevy, Cuma günü üretimin durdurulduğunu doğruladı, ancak yıl sonundan önce yeni bir Trax görmeyi bekleyebileceğimizi de söyledi.

Bir sözcü, "Chevy, mevcut Chevrolet Trax'in üretiminin 2022'nin sonlarında sona ereceğini doğrulayabilir," dedi ve daha sonra otomobil üreticisinin "bu yıl içinde tamamen yeni bir Trax ortaya çıkaracağını" da sözlerine ekledi. Yeni nesil Trax'ın üretiminin 2023'ün ilk yarısında başlaması bekleniyor.

Yeni nesil Trax'i tam olarak nelerin beklediği henüz belli değil. Tek bildiğimiz, General Motors'un Trax'ı alt kompakt (ve daha taze) Chevy Trailblazer'dan daha iyi ayırt etmek için akıllıca olacağı, çünkü ikincisi kesinlikle birincisinin satışlarını yamyamlaştırdı. Chevy hızla EV ağırlıklı bir ürün yelpazesine doğru ilerlediğinden, her zaman güçlü bir elektrifikasyon olasılığı da vardır.

Yeni Trax 2022'de piyasaya çıktığında daha fazlasını öğreneceğiz.

AAWg2s0.img?w=768&h=548&m=6

AAWfM3X.img?w=768&h=548&m=6

AAWfYvO.img?w=768&h=548&m=6

AAWg2sV.img?w=768&h=548&m=6

AAWfM4E.img?w=768&h=548&m=6

AAWg0r1.img?w=768&h=548&m=6

AAWg0rd.img?w=768&h=548&m=6

AAWfWjd.img?w=768&h=548&m=6

AAWfYxm.img?w=768&h=548&m=6

Kaynak: RoadShow

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.