Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

En Son Otomobil - Taşıt - Kamyon - Pikap Araç Haberleri


Admin

Önerilen İletiler

  • Admin

Honda'dan yeni bir spor araba ama sanki NSX'e benziyor

AA11zexs.img?w=768&h=384&m=6

• Oranlar ortaya monte edilmiş bir motor (veya motor) önerir.

• Acura NSX'in daha küçük bir halefi olabilir mi?

Yeni bir babanın gece geç saatte bebek malzemeleri için koşuşturması, karanlık bir ofis parkının ışıklı penceresinde gözüne bir şey çarptığında aniden daha ilginç hale gelir. Daha yakından bakmak için araziye girer ve şunu keşfeder: küçülmüş bir Acura NSX'e benzeyen Honda rozetli bir spor araba. Ama bu ne?

Birkaç ay önce Honda, iki elektrikli spor otomobil hazırladığını açıkladı ve her ikisinin de teaser görüntülerini gösterdi. Ancak bu ofis parkı keşfi, çarşafın altındaki arabaların hiçbirinin şekline uymuyor gibi görünüyor. Ön uç stili, geniş yan hava girişlerinin görünümü ve kokpitin gövde içindeki konumu, 2017'de internette ortaya çıkan çatısız bir roadster olan tanımlanamayan başka bir Honda spor otomobiline benziyor.

Bu sefer araba cam gölgelikli bir coupe. Cam gölgeliğin arkasında, dış iskelet benzeri A sütunlarını görebiliriz. Araba soldan direksiyonlu ve yolcu bölmesi kesinlikle iki kişilik görünüyor. Ultra kısa bir burun, büyük ölçüde soğutma aparatı ile kaplanmış görünüyor ve güçlü bir şekilde bir orta motor - yoksa bu orta motor mu? - düzenini öneriyor.

Bir zamanlar Amerika Birleşik Devletleri'ne gittiği söylenen ortadan motorlu S660 spor otomobilin halefi olabilir. Ve bu, markanın bu yılın başlarında yaptığı duyuruya paralel olarak bir EV şeklini alabilir. Acura NSX şimdi boyun eğiyor, yeni bir Honda spor otomobili için zaman olgunlaştı ve bunu gün ışığında görmeyi çok isteriz.

Kaynak: Car and Driver

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...
  • Admin

Aranacak 3 Güvenilir Küçük SUV ve Almamanızı Önereceğimiz Bir Tanesi

Bazı insanlar çok fazla yer kaplamayan kompakt bir SUV'a ihtiyaç duyar. Bu güvenilir küçük SUV'lar yüksek güvenlik puanlarına, en yeni teknolojiye ve herkesin eşyaları için yeterli kargo alanına sahiptir. Ayrıca atlanmaya değer bir spor arazi aracı da var, ancak hepsi kötü haber değil.

Güvenilir küçük SUV'ler için bir numaralı seçim Mazda CX-50'dir.

AA12gE8O.img?w=768&h=512&m=6

2023 Mazda CX-50, bazı küçük SUV'leri test ederken Edmunds'un bir numaralı seçimiydi. Mazda'nın CX-50'si, en son teknoloji alıcılarının bekleyebileceği tüm 2023 için yepyeni. Keskin yol tutuşu, lüks bir iç mekan ve hatta arazi kabiliyeti sunar. Şeritte kalma yardımı, arka akıllı fren desteği ve kör nokta izleme, favori güvenlik özelliklerinden bazılarıdır. Henüz resmi güvenlik puanları yok, ancak bunlar yakında çıkacak. Mazda, 2023 CX-50 SUV'yi yepyeni Huntsville, Alabama fabrikasında üretiyor.

MSRP aralığı: 26.800 $ – 41.550 $

Honda'nın CR-V'si, kontrol etmeye değer başka bir güvenilir küçük SUV

2022 Honda CR-V, güvenilir bir küçük SUV olarak bilinir. İyi bir yakıt ekonomisi ve geniş bir iç mekan sunar. Sürücüler ve uzmanlar, CR-V'nin rahat olduğunu ve akıllı depolama çözümlerine sahip olduğunu bildiriyor. En iyi güvenlik sistemlerinden bazıları, çarpışmayı azaltan fren sistemi, şeritte kalma yardımı ve kör nokta izlemedir. Ulusal Karayolu Trafik Güvenliği İdaresi (NHTSA), 2022 CR-V'ye beş yıldızlı bir genel güvenlik derecesi verdi.

MSRP aralığı: 26.800 $ – 36.600 $

Mazda CX-5, sportif ve sürüşü eğlencelidir
Edmunds, bu listede üçüncü sırada yer alırken, 2022 Mazda CX-5'in en güvenilir küçük SUV'lardan biri olduğunu söylüyor. Mazda'nın SUV'si keyifli sürüşüyle ünlüdür. Ayrıca, yolcuların getirmesi gereken her şey için kargo bölümünde bolca yer vardır. İç mekan yüksek kaliteli ve şikayet edilecek başka bir şey yok. En iyi güvenlik sistemlerinden bazıları akıllı fren desteği, şeritte kalma yardımı ve arka çapraz trafik uyarısını içerir. NHTSA, CX-5'e beş yıldızlı bir genel güvenlik derecesi verdi. Ayrıca, Karayolu Güvenliği Sigorta Enstitüsü (IIHS), bu Mazda SUV'ye çarpışma testlerinde yüksek puanlar verdi.

MSRP aralığı: 26.250$ – 39.000$

Güvenilir bir küçük SUV'a ihtiyacınız varsa GMC Arazisini atlayabilirsiniz.

14 küçük SUV arasında 14. sırada yer alan 2022 GMC Terrain, ortalamanın altında kaldı. Konforlu bir iç mekan ve teknoloji, Arazi hakkında olumlu olarak belirtilirken, zayıf bir motor, yavaş şanzıman ve zorlu sürüş, bazı olumsuz yönler olarak kaydedildi. GMC'nin SUV modeli de rakiplerine göre yüksek bir fiyata sahip. Arka çapraz trafik uyarısı, kör nokta izleme ve güvenlik uyarısı koltuğu güvenlik sistemlerinden bazılarıdır. NHTSA, 2022 GMC Terrain'e beş yıldızlı bir güvenlik derecesi verdi, ancak daha iyi seçenekler var.

MSRP aralığı: 27.900 $ – 36.600 $

Güvenilir küçük SUV segmenti, tüketici için iyi olan çok fazla rekabete sahiptir. Otomobil üreticileri, rakiplerini yenmek için sürekli olarak bu SUV'leri daha güvenli ve daha güvenilir hale getirmeye çalışıyor. Bu kötü bir sorun değil, ancak seçeneklerin sayısını artırıyor.

Kaynak: MotorBiscuit

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

2023 BMW XM, 644 HP ve Çılgın Bir Tasarıma Sahip Bir Hibrit Süper SUV

BMW, plug-in hibrit güç aktarma organına sahip bir performans SUV olan yeni 2023 XM'yi tanıttı.

Çift turbo V-8 ve 644 beygir gücü ve 590 pound-feet tork üretmek için bir araya gelen bir elektrik motoruna sahiptir.

XM 159.995 dolardan başlıyor ve 2023'ün ilk çeyreğinde ABD'de satışa çıkacak.

BMW M, en çok M3 ve M5 gibi spor salonları ile tanınır. Ancak performans bölümü son zamanlarda pek çok yeni yöne gidiyor ve yeni 2023 XM, bu yeni unsurların çoğunu tek bir araçta birleştiriyor - bu, M'nin yeni amiral gemisi olması gerektiği için. Yalnızca M olarak sunulan bir SUV olan XM, aynı zamanda M amblemini taşıyan ilk hibrit olan yeni bir plug-in-hibrit güç aktarma organını da sunar. XM'nin konsept versiyonu geçen yıl piyasaya çıktığında tartışmalı oldu ve şimdi 2023'ün ilk çeyreğinde ABD'de satışa çıkması planlanan üretim versiyonuyla ilgili tüm ayrıntılara sahibiz.

AA12jC0w.img?w=768&h=512&m=6

XM'nin güç aktarma sistemi, sekiz vitesli otomatik şanzımana entegre edilmiş bir elektrik motoruyla birleştirilmiş çift turbo 4.4 litrelik V-8'den oluşuyor. Ayrıca, tahmini 30 mil elektrikli sürüş menzili sağlayan 25,7 kWh'lik bir pil takımı da var. Toplam çıkış 644 beygir gücü ve 590 pound-feet torkta oturuyor ve daha sonra talep edilen 735 hp ve 735 pound-feet ile daha da güçlü bir Label Red versiyonu gelecek. Bu, XM'yi mevcut en güçlü üretim BMW yapar ve 6062 pound'luk kütlesi etrafında hareket etmek için tüm bu homurdanmaya ihtiyaç duyacaktır.

M'ye özel olmasaydı, XM aksi takdirde X8 adını taşıyabilirdi. Hem X5 hem de X6'dan oldukça büyük, ancak üç sıralı X7'den daha küçük, Audi'nin Q7 ve Q8 SUV'ları arasındaki ilişkiye çok benziyor. XM, beş koltuklu iki sıralı bir modeldir ve iç tasarımı, konsept versiyonda görülen daha vahşi tasarım öğelerinin çoğuna sahiptir. İki tonlu mavi ve kahverengi deri renk şeması mevcuttur ve kahverengi "vintage" deri eskimiş görünmek içindir. Tavan döşemesinde, bir telefon geldiğinde yanıp sönen veya dışarıda bir nesne algılandığında kapıyı açmaya çalışan LED aydınlatma elemanlarının eşlik ettiği ilginç bir desen de var.

AA12jz8g.img?w=768&h=512&m=6

Dış tasarım, BMW'nin diğer birçok SUV'sinden daha köşeli ve heybetli. Öndeki büyük böbrek ızgaralar, en son X7'deki gibi bölünmüş farlarla çevrilidir. Güçlü, aksanlı bir karakter çizgisi yanlarda yükselir ve klasik BMW Hofmeister kıvrımına bir selam olarak arka kapılarda yükselir. Arka camın her bir üst köşesine kazınmış BMW logoları vardır ve agresif görünümlü arka lambalar yanları sarar. Dörtlü egzoz uçları ve difüzör elemanları arka tampona gösterişli bir görünüm kazandırıyor. 23 inç jantlar standart ancak 22 inç isteğe bağlı ve BMW daha küçük boyutun ağırlıktan tasarruf ettiğini söylüyor.

Adaptif amortisörler, elektronik olarak kontrol edilen sınırlı kaymalı arka diferansiyel ve arkaya eğimli dört tekerlekten çekiş sistemi gibi standart donanımdır. 48 voltluk aktif viraj demirleri BMW M için yeni bir özellik olsa da XM havalı süspansiyon yerine geleneksel çelik yaylar kullanıyor. Bu yılın başlarında bir prototip XM'nin ilk sürüşümüz, büyük ölçüde direksiyon ayarı sayesinde şaşırtıcı derecede ilgi çekici bir sürüş deneyimi ortaya çıkardı; bu nedenle, hızlı yol tutuşunun korunup korunmadığını görmek için son versiyonu örneklemeyi sabırsızlıkla bekliyoruz.

AA12k2gj.img?w=768&h=512&m=6

XM, Audi RS Q8 ve Mercedes-AMG GLE63 gibi diğer yüksek performanslı SUV'lerle rekabet edecek ve hatta Aston Martin DBX ve Lamborghini Urus dahil olmak üzere daha yüksek hedefler hedefliyor. 159.995 dolardan başlayacak, ancak seçenekler bu toplama önemli bir miktar eklemeli ve daha güçlü Label Red modeli 185.000 doların üzerinde bir etiket fiyatı taşıyacak. Beğenin ya da beğenmeyin, bu süper SUV artık M serisinin zirvesini temsil ediyor ve önümüzdeki yılın başlarında ABD bayilerine ulaşmaya başlayacak.

Kaynak: Car and Driver

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Maserati, Porject24 süper spor otomobilinin ilk görüntülerini gösteriyor

Maserati, İtalyan şirketin "Trident markasının performansını maksimum ayrıcalık ifadesine yükselttiğini" söylediği, İtalyan şirket tarafından tasarlanan bir süper otomobil olan Project24'ün ilk görüntülerini sundu.

AA12rAHJ.img?w=768&h=582&m=6

Maserati, her otomobilin benzersiz olduğunu ve diğer tüm modellerden farklı olduğunu ve müşterilerin bu süper spor otomobilin potansiyelinden en iyi şekilde yararlanmayı amaçlayan bir dizi özelleştirmeden yararlandığını ortaya koyduğundan, Project24 sınırlı ve özel bir modelden başka bir şey değildir.

AA12rFGx.img?w=768&h=511&m=6

Project24 hakkında bilgi vermeyen İtalyan marka, yeni özel modelin başlangıç noktası olarak, 7500 rpm'de 630 hp güç verebilen 3.0 litrelik Nettuno V6 bloğuna sahip MC20'nin özelliklerine sahip olacağını söyledi. Gücü arkaya gönderen sekiz ileri çift kavramalı otomatik şanzımanla birleştirilen 3000 rpm'de başlayan 730 Nm maksimum tork, bu nedenle Project24'ün MC20'den bile daha radikal olmasını bekleyin.

AA12ryDk.img?w=768&h=582&m=6

MC20'nin, Trident markasının arka orta motoruna sahip, 325 km/s'nin üzerinde maksimum hıza ulaşan ilk iki koltuklu süper otomobil olduğu ve karbon fiber monokoklu ilk Maserati olduğu unutulmamalıdır. aracın bir bütün olarak 1500 kg'lık bir tüy ağırlığına sahip olduğunu.

Kaynak: AutoGear

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

2022 Toyota Land Cruiser 70 Serisi Değişmeyi Reddediyor

Modern SUV'ler gitgide daha karmaşık hale geldikçe, şaşırtıcı bir marka her şeyi eski moda tutuyor. Evet, RAV4 Prime ve Supra gibi şeyler üreten otomobil üreticisi hala yaklaşık 40 yıllık bir kamyon inşa ediyor. Doğru, Toyota Land Cruiser 70 Serisi, minimum değişiklikle 38 yıldır piyasada olan bir araç. Ve Amerika Birleşik Devletleri'nde yaşıyorsanız, yeni bir tane satın alamazsınız.

2022 Toyota Land Cruiser 70 Serisi'nin fiyatı ne kadar?

Fiyatlandırma açısından, 2022 Toyota Land Cruiser 70'in maliyeti 67.400 AUD veya 43.336 USD'dir. Bu SUV, çeşitli donanım seviyelerinde ve konfigürasyonlarda mevcuttur. Bu nedenle, fiyatlandırma diziliş boyunca değişir. Ancak genel olarak konuşursak, eski bir okul kamyonu için oldukça uygun geliyor. Özellikle böyle bir beygir olmak için tasarlanmış olanı.

AA12waBJ.img?w=768&h=517&m=6

Ne yazık ki, Amerika Birleşik Devletleri'nde satılık yeni bir Toyota Land Cruiser 70 Serisi bulamayacaksınız. Bu araç 40 yaşına yaklaştığı için Amerika'daki yönetmeliklere uymuyor. Ayrıca, bu eski tarz SUV'nin bu kadar popüler olması pek olası değil. Son derece basit ve modern konfordan yoksun. Klimalı olması Toyota için bile bir satış noktası.

Bir Land Cruiser 70 Serisini içe aktarabilir misiniz?

EPA ve DOT standartları nedeniyle, daha yeni bir Land Cruiser 70 serisi ithal etmek neredeyse imkansızdır. Şimdi, 25 yıllık kural nedeniyle, Amerika Birleşik Devletleri'ne daha eski bir Land Cruiser ithal edebilirsiniz. Aslında bunu sizin için yapacak şirketler var. Bunlara Land Cruiser Direct ve diğerleri gibi şirketler dahildir. Ve bu, bir Toyota 4 × 4 ithal etmenin bazı baş ağrılarını gidermeye yardımcı olacaktır.

Bir Land Cruiser 70 ithal etmek istediğiniz için suçlanamazsınız. The Drive'a göre, bu SUV'ler son derece yetenekli ve otomotiv dünyasında daha basit bir zamana geri dönüyorlar. Klasik araçların meraklıları arasında bu kadar popüler olmasının bir nedeni var. İster bir arazi SUV, ister bir kas arabası olsun, geçmişe giden bir yol sunuyorlar.

Toyota Türkiye'de Land Cruiser satıyor mu?

Son zamanlarda Toyota, Land Cruiser'ın Türkiye'de satışını durdurma kararı aldı. Bu, modern lükse sahip yetenekli bir SUV isteyen insanları Lexus'a bakmaya zorladı. Oldukça can sıkıcı olsa da, Land Cruiser satışlar açısından sürekli olarak son sırada yer aldı. Pek çok insan bir Toyota için böyle bir prim ödemek istemiyor gibiydi. Ancak bunu yapanlar için gizli zenginlik seviyesi eşsizdi.

AA11ELrV.img?w=768&h=556&m=6

Ayrıca, Land Cruiser ile kilometrelerce yol kat etmeye hazır bir arazi SUV'u elde edersiniz. Bu araçlardan birini saatte yüz binlerce kilometrede görmek şaşırtıcı değil. Ve bu, belirli bir alıcı grubunun takdir ettiği bir şey. Daha eski Land Cruiser modelleri bile, uzun bir süre boyunca güvenilirlik konusunda bir üne sahip oldukları için bir üst sınıfa sahiptir.

Kaynak: Motor Biscuit

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Audi Tasarımcıları Ne Düşünüyor?

İçten yanmalı motorlardan elektrifikasyona geçiş ve otomatik ve otonom araçlara geçişle birlikte, otomotiv tarihinin en dönüştürücü anındayız. Audi, yeni teknolojinin ilk uygulayıcılarından biridir ve mühendislik geliştikçe tasarım da gelişir. Audi, ilk e-tron EV teklifleri için radikal olarak farklı tasarımlar yaratmak yerine, geçmiş ve gelecek arasında bir köprü oluşturan daha geleneksel stili tercih ediyor, ancak bu sadece ilk adım.

Audi'nin geliştirme sorumlusu Oliver Hoffmann ve Audi'nin Malibu, California Design Loft'taki tasarım başkanı Marc Lichte ile Audi'nin sonraki adımları hakkındaki düşüncelerini duymak için oturduk.

Lichte'nin işaret ettiği gibi, hem Kaliforniya'da hem de Pekin'de tasarım stüdyolarına sahip olmak, tasarımcıların Audi'nin en önemli pazarlarından ilham almalarını sağlıyor. Her biriyle ilgili farklı hassasiyetler var, ancak görünüşler yine de açık bir şekilde Audi olarak kalmalıdır. Kendi tanımladığı gibi, "Bir kola şişesi dünyanın her yerinde tanınabilir, ancak tatlar bölgeye göre biraz değişir."

EV mimarisinin "kaykay" şasisinin ortaya çıkmasıyla birlikte, tasarımcılar içten yanmalı aktarma organlarında bulunan kısıtlamaların daha azıyla yeni bir özgürlüğe kavuştular. Bu, tasarımcılar ve mühendisler arasındaki savaşların geçmişte kaldığı anlamına gelmiyor. Hoffman, genellikle araç yüksekliği ile ilgili olarak, milimetre ölçeklerinde hala tartışmaların olduğunu belirtiyor.

Tasarım teknolojisi de gelişiyor. Malibu Design Loft'a girdiğinizde, kil veya işaretleyici kokusu yoktur. Artık her şey dijital ve kıtaları kapsayan daha sorunsuz ve verimli bir iş akışı için 3D VR modellemeyi içeriyor. Sonuç olarak, Audi hızlı bir şekilde konseptler yaratıyor.

SUV'u yaratmak?

Audi, geçen yıl Skysphere değişken dingil mesafesi konseptinin piyasaya sürülmesiyle Design Loft'u vaftiz etti. "Küre" terminolojisi, ilk başta dış stile göre öncelik alan iç mekana atıfta bulunur. Çin, Urbansphere minivan benzeri araçla yanıt verdi ve bu da, sürücü sürüş görevlerinden muaf olacağından, otomatik sürüşün iç mekanları nasıl etkileyeceği konusunda bize bir fikir veriyor.

AA12Gb70.img?w=768&h=432&m=6

Sırada, Lichte'nin otonom sürüşü entegre edeceğini ve Audi'nin tasarım yönünde bir sonraki büyük adımı temsil edeceğini söylediği yaklaşan Activesphere konsepti var. Araçlar aerodinamik verimliliği en üst düzeye çıkarmak için sürüş yüksekliklerini azaltacağından SUV tanımının bile gelişeceğini ima ediyor.

Bir sonraki konsepte olan coşkusu hissedilir ve Audi'nin bu değişen manzaraya nasıl adapte olduğunu ve geliştiğini görmekten heyecan duyuyoruz. Kesin olan bir şey var: gelecek çok farklı görünecek.

Kaynak: Car and Driver

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Yeni Hennessey VelociRaptor 500 Bronco Neden Tehlikeli Bir Offroader?

Gittikçe daha fazla insan off-road maceralarına bağımlı hale geliyor. Ne de olsa, bu tür geziler, maceracıların tipik yol gezileri sırasında genellikle yaşayamadıkları heyecan ve keyif sunar. Ancak tüm araçlar yoldan çıkamaz; Asfaltın bittiği yerde sadece seçkin birkaç kişi düzgün iş yapabilir.

AA12SN9Y.img?w=768&h=404&m=6

Konu, off-road özellikli araçlar söz konusu olduğunda, hemen hemen her Amerikan otomobil üreticisinin sunabileceği en az bir tane vardır. Yine de, Wrangler gibi mükemmel 4x4 araçlar yaratan Jeep'ten daha fazla yol dışında seçkin bir üne sahip olan bir marka yoktur.

Bununla birlikte, diğer markalar sonsuza kadar sessiz kalamaz. On yılın başında Ford, Ford Bronco ile Wrangler'a meydan okudu. Jeep, Wrangler 392 ile yeniden ilgi odağı oldu, ancak rakibi 2022 Ford Bronco Raptor ile cevap verdi. Bu sadece 4x4'lük bir oyun değildi, aynı zamanda badass off-roaders arasındaki bir rekabetti.

İlginç bir şekilde, Hennessey Performance Engineering kenarda izliyor ve fırsat kendini gösterdiğinde üzerine atlamayı bekliyor. Üzerinde Hennessey rozeti bulunan Ford'un 4x4 SUV'si VelociRaptor 500 Bronco ile geldi. Görünüşe göre, onun bir badass off-roader olmasının birçok nedeni var.

Ford Bronco'dan Hennessey VelociRaptor 400 Bronco'ya

Ford, Bronco'nun altıncı neslini 2021'de tanıttı, 25 yıllık aradan sonra isim plakasını birçok hayran ve meraklının sevincine yeniden diriltti. Altı nesil Bronco'nun tanıtımında büyük bir tantana vardı, çünkü Ford sonunda Jeep Wrangler'a yasal bir off-road yarışmacısı olacaktı.

Motor gerçekten bir arazi SUV'sinin ana özelliği olmasa da, yine de hayati bir parçadır. Böylece Ford, Bronco'ya oldukça güçlü bir motor verdi - 300 hp ve 325 lb-ft tepe tork sağlayan 2.3 litrelik turbo şarjlı EcoBoost sıralı dört değirmen. Ford, 330 hp ve 415 lb-ft tork sağlayan isteğe bağlı 2,7 litrelik çift turboşarjlı EcoBoost V6 sunuyor.

Ancak Bronco'nun arazi kabiliyeti, 4x4 unsurlarında yatmaktadır. Ford, Bronco'yu gelişmiş dört tekerlekten çekiş teknolojileri, şasi mimarisi ve G.O.A.T ile Arazi Yönetim Sistemi ile kutsadı. Modlar. Bir Dana 44 AdvanTEK katı arka aks ve Dana AdvanTEK bağımsız ön diferansiyel ünitesi de yardımcı olur.

Hennessey bu yeni Ford 4x4 SUV'ye atladı ve VelociRaptor 400 Bronco'yu yarattı. Esasen Hennessey'den ayar alan bir Bronco Badland trimi olan VelociRaptor 400 Bronco, 405 hp maksimum çıkış ve 503 lb-ft maksimum tork sağlayabilen bir V6 değirmenine sahiptir. Ayrıca, 35 inç arazi lastikleri, ön ve arka VelociRaptor tamponların yanı sıra geri çekilebilir yan basamaklarla donatılmış 18 inçlik Hennessey jant setini içeren Hennessey Off-Road Paketi'ne de sahiptir.

Ford, Bronco'yu Raptor'a Dönüştürüyor

Ardından Ford, sert arazi meraklıları için bir SUV olarak Bronco Raptor'u tanıttı. Tıpkı diğer Raptorlar gibi, Bronco Raptor da güç seviyesinin yanı sıra kapalı yeteneklerini de güçlendiren bir dizi yükseltmeye sahiptir.

Güce gelince, Bronco Raptor, Raptor olmayan kardeşinden daha güçlü olduğunu kanıtlıyor. Çift turboşarjlı V6 motoru, 418 hp maksimum çıkış ve 440 hp maksimum tork sunar. Bu, Bronco Raptor'un güç açısından VelociRaptor 400 Bronco'nun çok üzerinde olmadığı anlamına gelse de - ikincisi daha fazla tork sunar - elit arazi teknolojisi ve donanımı içeren bir dizi yükseltme ile birlikte gelir.

Örneğin, Bronco Raptor, artırılmış süspansiyon hareketi ve palet genişliği için tamamen kutulu, yüksek mukavemetli çelik bir çerçeve ile birlikte gelir. Aynı zamanda ağır hizmet tipi çarpma ve kaydırma plakaları ve güçlendirilmiş B sütunu traversi ve C sütunu ile birlikte gelir.

Ayrıca Bronco Raptor, Ford Performance tarafından geliştirilen akslar giyiyor. Ford, sağlam arka aksı 235 mm halka dişli ile arka yarı yüzer Dana 50 Ağır Hizmet AdvanTEK'e yükseltti ve Dana 44 AdvanTEK ön tahrik ünitesine 210 mm halka dişli ile yükseltilmiş yarım miller verdi. Ford ayrıca üç modlu gelişmiş bir 4x4 sisteminin yanı sıra 67.7:1'e kadar gezinme oranı için 3.06 4x4 LO oranına sahip yükseltilmiş bir transfer kutusu da içeriyordu.

Ford Bronco Raptor'dan Hennessey VelociRaptor 500 Bronco'ya
Ford Bronco Raptor, Bronco'dan ve VelociRaptor 400 Bronco'dan üstün olduğu için, Hennessey bir sonraki kreasyonunu ondan türetmeye karar verdi - VelociRaptor 500 Bronco. Hennessey, VelociRaptor 400 versiyonunu oluştururken kullandığı formülü uygulamış ancak Ford Bronco'yu çok daha üst bir seviyeye taşımış.

Hemen hemen tüm kreasyonları gibi Hennessey de Bronco Raptor'un motoruna odaklandı. Mühendisler yeni bir yüksek kapasiteli ara soğutucu kurdular, tescilli motor yönetim sistemi ayarını uyguladılar ve düşük akışlı egzoz modifikasyonları yaptılar. Bu değişiklikler, VelociRaptor 500 Bronco'nun yaklaşık 550 lb-ft tork ile 500 hp'de yaklaşık yüzde 20 daha fazla güç çıkışı sunmasını sağlıyor.

VelociRaptor 500 Bronco, kapasitesinin yanı sıra, daha fazla yol tutuşu ve daha dinamik bir stil sunar. Hennessey bunu, 37 inç arazi lastikleriyle donatılmış 18 inçlik Hennessey jantları, bir ön ve arka dengeleme kiti, sis farlarına sahip bir VelociRaptor ön tamponu ve bir VelociRaptor arka tampon yükseltmesi takarak başardı.

Pakete ayrıca Hennessey ve VelociRaptor dış cephe rozetleri, Heritage Edition kaplamalı Hennessey işlemeli koltuk başlıkları ve seri numaralı bir motor bölmesi plakası dahildir. Bu yükseltmeler ve Bronco Raptor'ın üstün 4x4 yeteneği, VelociRaptor'u gerçekten de kötü bir arazi aracı yapıyor.

Kaynak: Ford, Hennessey Performance Engineering

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Toyota RAV4 Pikabı, İntikam için Ford Maverick'le Mücadele Edecek

Hayır, gözlerin sana oyun oynamıyor. Toyota RAV4 kamyonunun Ford Maverick'ten intikam almak istediğini okudunuz. Toyota RAV4, Ford Maverick'e olan satışlarını kaybediyor, bu yüzden müşteri tabanını geri kazanmak için bir kamyon olabilir.

Toyota RAV4 kamyonu Ford Maverick'e meydan okuyor

AA139jfR.img?w=768&h=325&m=6

Torque haberlerine göre, Toyota RAV4 kamyonunun Ford Maverick ve Hyundai Santa Cruz ile rekabet etmeye geldiği hakkında ortalıkta dolaşan söylentiler var. RAV4'ü temel alan yeni kompakt kamyon Toyota Stout olabilir.

Yeni kamyon 2023'e kadar Avustralya'da piyasaya sürülebilir ve 2024'te Amerika'ya inebilir. Diğer ülkelerde Fiat Toro ile savaşacaktı. Ancak Toyota Hilux, kompakt bir model yerine orta boy bir kamyon olmasına rağmen inanılmaz bir seçenek gibi görünüyor.

Ford Maverick hızlı bir oranda beklenmedik bir popülerlik kazandığından, Toyota'nın pazara yeni bir rakip çıkarmak için acele ettiği bildiriliyor.

Maverick alıcılarının yaklaşık yüzde 80'i ilk kez bir kamyon alıyor. Yeni müşterilerin çoğu Toyota RAV4 ve Honda CR-V'den geliyor. Ayrıca, Ford'un yüksek bir marka sadakat oranı vardır, yani bu müşterileri yıllarca elinde tutabilir.

RAV4 kamyonundan ne beklenir

Toyota RAV4 kamyonu veya Toyota Stout, RAV4'ü temel alabilir. Aynı platformu ve süspansiyon kurulumunu paylaşabilir. Bu, Toyota'ya zaman kazandıracaktı çünkü tamamen yeni bir araç geliştirmek zorunda kalmayacaktı.

Artı, SUV'ları kamyonlara dönüştürmek işe yarıyor gibi görünüyor. Ford Maverick, temelde bir yataklı bir Ford Escape'dir ve Hyundai Santa Cruz, Hyundai Tucson ile pek çok ortak noktaya sahiptir.

Bununla birlikte, Santa Cruz daha güçlü bir turboşarjlı motorla sunuluyor ve RAV4 kamyonunun da biraz daha fazla güce ihtiyacı olabileceğini düşünüyoruz.

RAV4, 203 hp ve 184 lb-ft torka sahip standart 2.5 litrelik dört silindirli bir motora sahiptir. RAV4 Hybrid, 219 hp ve 163 lb-ft tork sağlamak için 2,5 litrelik sıralı dört motor ve iki elektrik motoru kullanır.

Ancak RAV4 Prime, 302 hp ve 165 lb-ft tork sağlamak için aynı motoru ve bir elektrik motorunu kullanır. Amerika'daki ilk Plug-in hibrit kompakt kamyon olabilir. Ayrıca, RAV4 3.500 libreye kadar çekebilir, ancak Santa Cruz 5.000 libreye kadar çekebilir.

Kompakt Toyota kamyon hakkında daha fazla bilgiyi ne zaman öğreneceğiz?

AA139jfX.img?w=768&h=431&m=6

Potansiyel Toyota RAV4 kamyonu veya Toyota Stout hakkında bir güncelleme almamız birkaç ay sürebilir. Ancak saat 2023 lansmanı için ilerliyor.

Toyota'nın önce yeni kamyonu mu yoksa yeni nesil Toyota Tacoma'yı mı tanıtacağını merak ediyoruz. Ayrıca, Ford Maverick Tremor ile savaşmak için bir TRD Off-Road modelinin gelmesini bekliyoruz.

Kompakt kamyon büyük olasılıkla RAV4 gibi yekpare bir tasarıma sahip olacak. Bununla birlikte, yükseltilmiş amortisörler ve süspansiyon ayarı ile daha yüksek bir yerden yükseklik olabilir.

Söylentiler, yeni Tacoma'nın mevcut Toyota Tundra'ya benzer bir tasarıma sahip olacağını öne sürüyor. Peki mini kamyon diğerleriyle eşleşecek mi yoksa RAV4'e mi benzeyecek? Maverick, Ford serisinde daha büyük kamyonlara benziyor, Santa Cruz ise Tucson ile eşleşiyor.

En son Toyota güncellemeleri için bizi takip etmeye devam edin. Bu hikayeyi takip etmeye devam edeceğiz ve daha fazla ipucu için araştıracağız.

Kaynak: MotorBiscuit

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.