Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

figgaro

  • başlık
    14
  • yorum
    27
  • görüntü
    13.271

yılbaşısını yerim..!


figgaro

961 görüntü

tersliklerle girdiğim yeni yıl gecesi gelecek yıllarada isyan ettim..ölü tavuk almaktansa tavukçudan, canlı bi tavuk alayım dedim pazardan..neyse aldım eve geldim..bide efes güneşi..neysem dama çıktım..tavuğu tam keseceem sırada kıpraştı..tavuk uslu dur derken kaçtı..tutayım derken mangal damdan aşşa düştü..kömürler mahallenin muhtelif yerlerine serpildi..alt kattan ohaa ayıı..! diye bir ses duydum..nasıl içlenmişsem efes güneşini bi dikmede bitirmişim..sonra tavuun yan apartın damına uçtuğunu gördüm.. o celallenmeyle komşu apartın kapısına dayandım..kapıcı ziline bastım..çıktı..adam pencereden buyurun figgaro bey..valla yılbaşı için bize geldiysen doluyuz be abii..memleketten akranlar geldi falan dedi..aç lan dedim kapıyı başlatma yılbaşı gecenden sanki dansöz oynatacak kemiksiz..neyse dama çıktım..tavuu yakaladım..bi cıyaklıyoo bi cıyaklıyodu kii..aparttaki ahali çıktı..hepsi bi ağızdan üstüme gelir..bi elimde bıçak..bi elimde tavuk..oturan kadınlardan biride hayvan haklarında görevliymiş..allaaa kadın nasıl çimkirir..diğer kattaki de bunun ağzı içki kokuyor..falan demez mi..noldu mu sonra..hepinizi keserim lan dedim..ve geceyi karakolda kutladım..bunlar neysede en çok zoruma giden şu oldu..kimi aradysam karakola gelmedi..inanmadılar yada dansözlerin etkisindeydi

ler galiba..helede bi can arkadaşım telde tombala tombalaaa ben kazandım diye bağırıyodu yaa ..kahroldum.. :( bu yılbaşı başımı yedi...sabahh polis arkadaştan rica ettim gazteyi verdide..son iki rakamı tutmuş biletimin..buna sevindim. :)

5 Yorum


Önerilen Yorumlar

Oldukça maceralı bir gece geçirmişsiniz, senenin geri kalan günlerini sakin bir şekil de geçirmeniz dileği ile.. :)

 

Saygılar

 

 

Yoruma sekme

Yılbaşısını yemişsin de yılbaşısı tavugunu yiyebildin mi bariiii... Çok güldümmmm bu yazıyı okurken... Ne gerek vardı ki sanki öyle kanlı bıçaklı yılbaşısına...

 

Yoksa sen de mi benim gibi vampir olmak istiyorsun? stuart.gif

 

 

Yoruma sekme
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.