Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 10 Haziran , 2021 Admin Paylaş Gönderi tarihi: 10 Haziran , 2021 En Son İş Dünyası Haberleri (Türkiye ve Dünyadan) Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 10 Haziran , 2021 Yazar Admin Paylaş Gönderi tarihi: 10 Haziran , 2021 Türkiye'nin en değerli 20 markası Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance, 2021 yılına ilişkin "Türkiye'nin En Değerli Markaları-Turkey 100" çalışmasını tamamladı. 2021 Sıra: 20 2020 Sıra: 20 Marka değeri: 338 milyon dolar MARKA: DenizBank Türkiye'nin en değerli 20 markası - 3 ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 2021 Sıra: 19 2020 Sıra: 30 Marka değeri: 370 milyon dolar MARKA: Aselsan Türkiye'nin en değerli 20 markası - 4 ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 2021 Sıra: 18 2020 Sıra: 18 Marka değeri: 399 milyon dolar MARKA: Anadolu Efes Türkiye'nin en değerli 20 markası - 5 ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 2021 Sıra: 17 2020 Sıra: 14 Marka değeri: 415 milyon dolar MARKA: Opet Türkiye'nin en değerli 20 markası - 6 ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 2021 Sıra: 16 2020 Sıra: 19 Marka değeri: 421 milyon dolar MARKA: Halkbank Türkiye'nin en değerli 20 markası - 7 ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 2021 Sıra: 15 2020 Sıra: 15 Marka değeri: 451 milyon dolar MARKA: Ülker Türkiye'nin en değerli 20 markası - 8 ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 2021 Sıra: 14 2020 Sıra: 17 Marka değeri: 509 milyon dolar MARKA: VakıfBank Türkiye'nin en değerli 20 markası - 9 ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 2021 Sıra: 13 2020 Sıra: 12 Marka değeri: 541 milyon dolar MARKA: BSH Türkiye'nin en değerli 20 markası - 10 ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 2021 Sıra: 12 2020 Sıra: 13 Marka değeri: 617 milyon dolar MARKA: Bim Türkiye'nin en değerli 20 markası - 11 ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 2021 Sıra: 11 2020 Sıra: 16 Marka değeri: 709 milyon dolar MARKA: Vestel Türkiye'nin en değerli 20 markası - 12 ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 2021 Sıra: 10 2020 Sıra: 10 Marka değeri: 787 milyon dolar MARKA: Ford Otosan Türkiye'nin en değerli 20 markası - 13 ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 2021 Sıra: 9 2020 Sıra: 6 Marka değeri: 789 milyon dolar MARKA: Türk Telekom Türkiye'nin en değerli 20 markası - 14 ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 2021 Sıra: 8 2020 Sıra: 9 Marka değeri: 836 milyon dolar MARKA: Yapı Kredi Türkiye'nin en değerli 20 markası - 15 ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 2021 Sıra: 7 2020 Sıra: 7 Marka değeri: 917 milyon dolar MARKA: Akbank Türkiye'nin en değerli 20 markası - 16 ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 2021 Sıra: 6 2020 Sıra: 2 Marka değeri: 952 milyon dolar MARKA: Ziraat Bankası Türkiye'nin en değerli 20 markası - 17 ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 2021 Sıra: 5 2020 Sıra: 4 Marka değeri: 1 milyar 61 milyon dolar MARKA: Turkcell Türkiye'nin en değerli 20 markası - 18 ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 2021 Sıra: 4 2020 Sıra: 3 Marka değeri: 1 milyar 190 milyon dolar MARKA: Garanti BBVA Türkiye'nin en değerli 20 markası - 19 ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 2021 Sıra: 3 2020 Sıra: 8 Marka değeri: 1 milyar 193 milyon dolar MARKA: İş Bankası Türkiye'nin en değerli 20 markası - 20 ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 2021 Sıra: 2 2020 Sıra: 5 Marka değeri: 1 milyar 585 milyon dolar MARKA: Arçelik Türkiye'nin en değerli 20 markası - 21 ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 2021 Sıra: 1 2020 Sıra: 1 Marka değeri: 1 milyar 605 milyon dolar MARKA: Türk Hava Yolları Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 15 Haziran , 2021 Yazar Admin Paylaş Gönderi tarihi: 15 Haziran , 2021 Bezos'un eski eşi MacKenzie Scott, hayır kurumlarına 2,7 milyar dolar daha bağışladı Amazon'un kurucusu Jeff Bezos'un eski eşi MacKenzie Scott, Salı günü, büyük servetinin 2.74 milyar dolarını daha bağışladığını söyledi. 286 kuruluşa hediyeleri bir blog yazısıyla duyuran Scott, "orantısız serveti" "az sayıda ele" yerleştirdiğini söylediği servet açığını patlattı. Scott, kendisinin ve hayırsever ekibinin "değişime ihtiyacı olan sistemlerin sağladığı bir serveti dağıtmaya çalıştığını" söyledi. Amazon.com'un hızlı büyümesi hem Scott'ın hem de Bezos'un servetini yükseltmeye yardımcı oldu ve eski kocasının neredeyse 200 milyar dolarlık serveti onu Bloomberg Milyarderler Endeksi'ne göre dünyanın en zengin insanı yaptı. En zengin 22. kişi olan MacKenzie Scott, neredeyse 60 milyar dolar değerinde. Hediyeler, Scott'ın Aralık ayında servetinin 4,2 milyar dolarını diğerlerinin yanı sıra gıda bankaları ve eğitim kurumları gibi hayır kurumlarına bağışladığını açıklamasının ardından geldi. Amazon.com'un hisseleri, pandemi sırasında insanlar satın alımlarını çevrimiçi perakendeciye kaydırdıkça yükselirken, küçük işletmeler genellikle pandemi kilitlenmeleri ve diğer kısıtlamalar nedeniyle mücadele etti. Scott'ın serveti, Bezos'unki gibi, geçen yıl hisseleri %30'dan fazla artan e-ticaret şirketinin servetine bağlı. Scott, her gün eşitsizliklere karşı mücadele ettiğini söylediği insanlarla ilgili blog yazısında, "Herhangi bir servet, onları da içeren kolektif bir çabanın ürünüdür" diye yazdı. "Zenginliği şişiren sosyal yapılar önlerinde engeller oluşturuyor. Bu engellere rağmen hepimize fayda sağlayan çözümler sunuyorlar." Scott, bağışlarının odak noktasının kendisi değil, 2.74 milyar dolarını bağışladığı 286 grup olmasını dilediğini söyledi. Kendisi ve ekibinin ilk çeyreği "ihmal edilen alanlarda çalışan, eşitlik odaklı, kar amacı gütmeyen ekipleri" belirleyerek geçirdiğini söyledi. Bu alanlar şunlardır: Yüksek öğretim Dini ve etnik ayrılıklar arasında köprü kuran kuruluşlar Sanat ve kültür kurumları Kadınları ve kızları güçlendiren gruplar Topluluk katılımını destekleyen gruplar Blog gönderisinin sonunda listelenen 286 grup arasında Alvin Ailey Amerikan Dans Tiyatrosu, Amerikan Kızılderili Koleji Fonu, Chinatown Toplum Geliştirme Merkezi, El Paso Community College ve Museo de Arte de Puerto Rico gibi kar amacı gütmeyen kuruluşlar yer alıyor. Kaynak: NBC NEWS Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 12 Temmuz , 2021 Yazar Admin Paylaş Gönderi tarihi: 12 Temmuz , 2021 Elon Musk Büyük Bir Problemle Karşı Karşıya Elon Musk Pazartesi günü, bazı Tesla hissedarlarının Musk'ın SolarCity'yi Musk'ın kuzenlerinden 2016'da satın almak için harcadığı 2.6 milyar doları geri ödemesini sağlamak için dava açtığı Delaware'deki bir mahkemede kürsüye çıkacak. SolarCity, elbette, tam bir felaket oldu. Delaware, Wilmington'daki Chancery Mahkemesi, Musk'ın ifadesinden başlayarak Pazartesi gününden başlayarak iki haftalık bir duruşma yapacak. Reuters'e göre asıl soru, Musk'ın Tesla'nın "kontrol hissedarı" olup olmadığıdır. SolarCity anlaşması tamamlandığı zaman. Davayı yöneten sendika emeklilik fonları ve varlık yöneticileri, Musk'ın Tesla'ya 2,6 milyar dolarlık anlaşmanın maliyetini geri ödemesini ve SolarCity hissesinden elde ettiği kârı boşaltmasını istiyor. Kazanırlarsa, bir bireye karşı en büyük yargılardan biri olacaktır. Tulane Üniversitesi Hukuk Fakültesi'nde profesör olan Ann Lipton, "Mahkemenin Elon Musk'ın Elon Musk olduğu gerçeğini ve Tesla ile olan ilişkisini görmezden gelmesinin çok zor olacağını düşünüyorum" dedi. Musk'ın ünlü statüsü, Tesla yönetim kurulu üyeleriyle kişisel bağları ve bu yönetim kurulu üyelerinin SolarCity ile olan mali bağları göz önüne alındığında, davanın olağandışı bir durum olabileceğini söyledi. SolarCity, Elon'un iki kuzeni Lyndon ve Peter Rive tarafından kuruldu. Duruşmanın geçen Mart ayında gerçekleşmesi gerekiyordu, ancak pandemi nedeniyle ertelendi. Davada zaten bol miktarda baharat var. İşte Musk ve bir avukatın ifadesinde buna karşı mücadele eden bir avukat: Avukat Randy Baron'un Pazartesi günü Musk'ı sorgulaması bekleniyor. Bilgin olsun, arkadaşlarıma düzenli olarak benzinli araba kullanıp kullanmadıklarını soruyorum ve evet derlerse burnumu çekip "Ne kadar utanç verici" diye tekrar ediyorum. Kaynak: Jalopnik Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 1 Ağustos , 2021 Yazar Admin Paylaş Gönderi tarihi: 1 Ağustos , 2021 Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 3 Ağustos , 2021 Yazar Admin Paylaş Gönderi tarihi: 3 Ağustos , 2021 Alibaba, Pekin'in iş baskısı arttıkça yatırımcılara güvence vermeye çalışıyor Alibaba, Salı günü hisse geri satın alma planlarında %50'lik bir artış açıklayarak yatırımcıları rahatlatmaya çalıştı ve biraz karışık sonuçlar bildirdi. Çinli çevrimiçi alışveriş devi, son aylarda Pekin'in özel sektöre yönelik artan baskısıyla karşı karşıya kaldı ve geleceğiyle ilgili endişeleri artırdı. Salı günü, satışlardaki artışa rağmen kazançlarında düşüş bildirdi. 45,1 milyar yuan veya yaklaşık 7 milyar dolarlık net gelir, bir yıl önce kazandığı 47.6 milyar yuan'dan düştü. Ancak düzeltilmiş kazançları, analistlerin yakın zamanda düşürdüğü tahminlerden biraz daha iyiydi. Alibaba'nın 205,7 milyar yen veya yaklaşık 32 milyar dolar olan geliri, bir yıl öncesine göre %34 artarken beklentilerin biraz altında kaldı. Refinitiv tarafından ankete katılan analistler, gelirin 209 milyar yuan'a ulaşacağını tahmin ediyorlardı. Şirket, mevcut 10 milyar dolarlık geri satın alma planından, gelecek yıl boyunca 15 milyar dolarlık hisse geri satın alacağını duyurarak yatırımcılara güvence vermeye çalıştı. Ayrıca, Nisan ayından bu yana ABD'de işlem gören hisselerinin 3,7 milyar dolar değerinde geri satın aldığını açıkladı. Alibaba'nın ana işi olan e-ticaret, koronavirüs pandemisi sırasında iyi dayandı ve insanlar evlerinden çıkmadan bir şeyler satın almak için çevrimiçi alışverişe yöneldikçe yükseldi. Şirket ayrıca, geçen yıl dünyanın çoğunu sarsan durgunluğu önleyen Çin'deki devam eden ekonomik güçten de yararlandı. Ancak Çinli düzenleyicilerden daha fazla inceleme olasılığı büyük görünüyor. Mayıs ayında Alibaba, ilk çeyreği için yaklaşık 1,2 milyar dolar zarar açıkladığını söyledi - bu, esas olarak Pekin'in şirketi bir tekel gibi davranmakla suçladıktan sonra şirkete verdiği 2,8 milyar dolarlık rekor para cezasından kaynaklandı. Alibaba Group'un kurucu ortağı ve başkan yardımcısı Joe Tsai, para cezası açıklandığında endişeleri küçümsedi ve şirketin "bu konuyu geride bırakabileceğinden" "memnun olduğunu" söyledi. O sırada bir telefon görüşmesinde yatırımcılara verdiği demeçte, "Bu ceza kararıyla, rekabet karşıtı yasa kapsamındaki bazı belirli konularda iyi bir rehberlik aldık" dedi. Pekin'in daha geniş kapsamlı baskısı pes etmedi. Alibaba'nın New York'ta işlem gören hisseleri, yatırımcıların bu tür şirketlerin Çin dışında ticaret yapma yeteneği de dahil olmak üzere Çin teknolojisi konusunda endişe duymasıyla Temmuz ayında yaklaşık %14 düştü. (Alibaba ayrıca Hong Kong'da işlem görüyor; 2019'daki ikili liste, şirket için sembolik bir eve dönüş olarak lanse edildi.) Araç çağırma devi Didi, Haziran ayının sonunda New York Menkul Kıymetler Borsası'nda halka açıldıktan kısa bir süre sonra, Pekin, siber güvenlik endişeleri nedeniyle onu uygulama mağazalarından yasakladı. Hisse senedi düştü ve hala halka arz fiyatı olan 14$'ın oldukça altında işlem görüyor. ABD menkul kıymet düzenleyicileri de, Menkul Kıymetler ve Borsa Komisyonu'nun geçen hafta personele, ticaret planları onaylanmadan önce bu tür firmalardan daha fazla bilgi vermelerini istemelerini söylemesiyle, gelecekteki Çin halka arzlarıyla ilgili endişelerini dile getirdiler. Sayıları giderek artan sektörlere yönelik düzenleyici incelemeler de yatırımcıları korkuttu. Geçen hafta bir borsa satışı, Alibaba da dahil olmak üzere birçok önde gelen Çinli teknoloji şirketinin piyasa değerinden yüz milyarlarca doları sildi. Bu, Pekin'in eğitim teknolojisi, gıda dağıtımı ve diğer sektörler için direktifler yayınlamasıyla geldi. Çin devlet medyası o zamandan beri yatırımcıları sakin olmaya çağırdı ve bir gazete yatırımcılara "piyasaya güvenmelerini" söyledi. Geçen hafta Securities Times'da yayınlanan bir yorum, "Kısa vadeli bir şok, uzun vadeli pozitif eğilimin doğasını değiştirmez" dedi. "Çin ekonomisi ve pazarları, genişliği ve derinliği açısından avantajlıdır." Kaynak: CNN Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 7 Eylül , 2021 Yazar Admin Paylaş Gönderi tarihi: 7 Eylül , 2021 Meksika'da Amazon deposunun Gecekondu ve Çadır Evlerle Çevrili fotoğrafları, teknoloji devi uluslararası alanda ayak izini genişletmeye devam ederken viral hale geldi. Viral fotoğraflar, Meksika'da yıpranmış evlerle çevrili devasa yeni bir Amazon tesisini gösteriyor. Amazon, istihdam yaratacağını söyledi, ancak araştırmalar, merkezlerin genel istihdamı her zaman artırmadığını buldu. Şirket, e-ticarette Walmart ile rekabet etmek için 2015 yılında Meksika pazarına girmeye başladı. Meksika, Tijuana'da genişleyen yeni bir Amazon sipariş karşılama merkezi, bozulan konutlarla çevrilidir. Fotoğrafçı Omar Martinez, Amazon'un canlı, beyaz tesisi ile etrafındaki çökmekte olan barakalar arasında keskin bir kontrast gösteren deponun fotoğraflarını çekti. Reddit ve Twitter'da geniş çapta paylaşıldılar ve tartışıldılar. Martinez, deponun yerini Insider ile paylaştı - ABD-Meksika sınırının yaklaşık 3 mil güneyinde. Amazon sözcüsü Marisa Vano, Insider'a "Tijuana'daki Lojistik Merkezimizin yakında açılmasının" "bölgede 250'den fazla iş yaratacağını" söyledi. Amazon'un ABD depolarında ödeme saatte 15 dolardan başlıyor ve şirket, çalışanların bu yılın başlarında sendikalaşmama kararı verdiği Bessemer, Alabama deposu da dahil olmak üzere merkezlerinde, rekabetçi sağlık sigortası ve emeklilik faydaları olduğunu söylediği şeyleri düzenli olarak ilan ediyor. Ancak, Davenport, Iowa gibi yeni depoları olan bazı bölgeler için ekonomistler, Amazon'un rekabetçi ücretlerinin yerel perakendecileri bu ücrete uymaya zorlayabileceğini ve bunun da kaç kişiyi istihdam edebileceklerini sınırlayacağından istihdam oranlarını düşürebileceğini söyledi. . Ekonomistler, toplulukların uzun vadeli ekonomik büyümeyi görebilmeleri için işlerin yüksek ücretli olması gerektiğini ekledi. 2018'de Ekonomi Politikaları Enstitüsü'nün bir raporu, yeni bir Amazon deposunun yükseldiği depolama ve depo işlerinde %30'luk bir artış olmasına rağmen, alanlarda istihdamda her zaman genel bir artış olmadığını buldu. Raporda, "bir tür istihdam yerinden edilmenin meydana geldiği veya depolama işlerindeki büyümenin, genel yerel ekonomi için geniş tabanlı istihdam kazanımlarına yayılmak için çok sınırlı olduğu" belirtildi. The Economist, benzer şekilde 2018'de Amazon'un yerine getirme merkezi çalışanlarına diğer işverenlerden daha az ödeme yaptığını bildirdi. Amazon, şirketin e-ticaret devi Walmart ile rekabet etmesine yardımcı olacak bir hareketle 2015 yılında Meksika pazarına girdi. Amazon'un şu anda ülkede beş yerine getirme merkezi var ve Vano Insider'a şirketin o zamandan beri Meksika genelinde 15.000 iş yarattığını söyledi. Geçen yıl, teslimat hızlarını iyileştirmek için Meksika'daki yeni depolara 100 milyon dolar harcadığını duyurdu. Ülkenin en büyük metro alanlarından ikisi olan Monterrey ve Guadalajara'da iki sipariş karşılama merkezi kurulacak ve şirketin Meksika'ya dağılmış en az 27 dağıtım istasyonu olacak. Mexico News Daily'ye göre, Meksika Eyalet Valisi Alfredo Del Mazo Maza, Amazon'un genişlemesinin ülkedeki pandemi kaynaklı ekonomik serpintiyi önlemeye yardımcı olacağını söyledi. Vali, "Amazon, ekonomik iyileşmede ve mevcut yönetim tarafından Meksikalı ailelerin refah düzeyini iyileştirmek için ortaya konan hedeflerin yerine getirilmesinde başlıca müttefiklerden biri ve stratejik bir ortak haline geldi" dedi. Kaynak: Business Insider Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 9 Eylül , 2021 Yazar Admin Paylaş Gönderi tarihi: 9 Eylül , 2021 Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 9 Eylül , 2021 Yazar Admin Paylaş Gönderi tarihi: 9 Eylül , 2021 Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 11 Eylül , 2021 Yazar Admin Paylaş Gönderi tarihi: 11 Eylül , 2021 Amazon'un Kendi Televizyonunu Yapmasının Gerçek Sebebi Amazon (NASDAQ: AMZN), şirket içinde tasarlanan iki yeni akıllı TV serisini tanıttı. Bunun gibi üreticilerle ve rakip Roku'nun (NASDAQ: ROKU) yıllardır sahip olduğu ortaklıklar yerine, ürünün kontrolünü daha fazla ele alıyor. Televizyon hattı üzerinde doğrudan kontrol, Amazon'a kendi fiyatını belirleme ve diğer ürün ve hizmetlerle daha derin entegrasyon sağlama yeteneği verir. Ancak Amazon'un kendi televizyonlarını yapmak istemesinin gerçekten tek bir temel nedeni var: Reklam. Rakiplerden daha büyük bir fırsat Bağlı TV reklamcılığı hızla büyüyor ve Amazon, mevcut 50 milyon Fire TV kullanıcısıyla bu pazardan yararlanmak için iyi bir konumda. eMarketer'a göre, ABD'deki bağlantılı TV reklam harcamaları bu yıl 13 milyar doları aşacak. Dijital reklamcılığın en hızlı büyüyen segmentlerinden biridir. Harcama 2024 yılına kadar yaklaşık 25 milyar dolara ulaşacak. Roku gibi şirketleri yatırımcılar için umut verici yapan şey budur. Ancak Amazon'un reklamcılık işi, bağlantılı TV alanının çok ötesine geçiyor. Reklamlarla dolu bir perakende web sitesine sahip. Bir TV, Amazon'un reklam görüntülemesi için başka bir yüzeyden çok daha fazlasıdır. İzleyiciler hakkında çok sayıda değerli veri toplayabilir. Ancak Amazon'un akıllı TV pazarını kırma yeteneği sınırlı kaldı. Fire TV kullanıcılarının çoğu, eklenti oynatıcı cihazlarından gelir. Bu arada, Roku, ABD'de satılan tüm yeni akıllı TV'lerin üçte birini oluşturuyor. Roku, akıllı TV kullanıcılarının hangi içeriği izlediğini ve doğrusal televizyonda hangi reklamları gördüklerini belirlemek için ses içeriği tanıma (ACR) kullanır. Daha sonra bu verileri dijital reklamlarını uyarlamak ve içerik önerilerini iyileştirmek için kullanabilir. Amazon bunu bir adım daha ileri götürebilir. Televizyon yayınında bir ürün için bir reklam görürseniz, Amazon uygulamasını açtığınızda veya web sitesinin ana sayfasına gittiğinizde, belki o ürünün önerilerinizde açıldığını görürsünüz. Roku, internetin her yerine reklam yerleştirebilen bir reklam satın alma platformuna sahip olsa da, Amazon, premium reklam envanterini kendi web sitelerinde sunabilir ve bu da onu platformlar arası reklamlar için daha çekici bir reklam platformu haline getirir. Amazon rekabeti azaltabilir Amazon, aktif kullanımlarından sürekli gelir elde edebiliyorsa, TV setlerinin satışından kâr etmek zorunda değildir. Şirket, Fire TV çubuklarını Roku'nun akış çubuklarının çok altında fiyatlarla satmak için bu modele güvendi. Ve Roku'nun oyuncu brüt marjının son çeyrekte -%5,9 olduğunu düşünürsek, Amazon'un her Fire Stick'in satışından para kaybetmesi muhtemeldir. Büyük teknoloji şirketlerinin pazara girmesini engelleyen şey, TV satışlarındaki ince marjlar. Örneğin, Vizio, cihaz satışlarında yaklaşık %10 brüt kar elde ediyor; bu, brüt kar marjının yalnızca %5 olduğu 2018 yılına göre önemli bir gelişmedir. Yine de, marjları kırmızı mürekkep bölgesine düşmeden önce Amazon'un fiyatlandırmayı düşürmesi için çok yer var. Roku, büyük ölçüde televizyon setleri üretmeye harcamaktansa işletim sistemini lisanslamayı tercih ederdi. Ancak Roku, Amazon'dan çok daha küçük bir şirkettir ve bir şeyi yapmaya ve onu son derece iyi yapmaya odaklanmıştır. Amazon, kendi akıllı TV markasını geliştirmek için sermaye ve yeteneklere sahip olduğundan, rakiplerinden daha düşük fiyata daha iyi bir televizyon sunabilir. Tabii ki para kaybedecek, ancak platform işinden ek gelir elde ettiğinizde bu fark kolayca telafi edilir. Roku, geçen yıl kullanıcı başına 36,46 ABD doları gelir elde etti. Benzersiz avantajları sayesinde Amazon, televizyon seti başına yüksek marjlı gelirde Roku'nun ortalamasından çok daha fazlasını üretebilir. Rekabetin fiyatını düşürmek, Amazon'un akıllı TV pazarına girmesine ve insanların izleme alışkanlıklarının değerli verilerini ele geçirmesine yardımcı olabilir. Kaynak: TheMotleyFool Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 21 Eylül , 2021 Yazar Admin Paylaş Gönderi tarihi: 21 Eylül , 2021 Amerika da Borsa bir günde 600 puan kaybetti Dow, Çin gayrimenkul probleminin Amerika'ya sıçrama korkusu nedeniyle Temmuz ayından bu yana en kötü günü geçirdi ve 600 puan kaybetti Kaynak: USA TODAY Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 21 Eylül , 2021 Yazar Admin Paylaş Gönderi tarihi: 21 Eylül , 2021 Çalışma, ABD'nin bu sonbaharda temerrüde düşmesinin 6 milyon işe mal olacağını ve 15 trilyon dolarlık serveti yok edeceğini söylüyor Salı günü yayınlanan bir analize göre, Kongre borç tavanını yükseltmeyi başaramazsa ve ülke bu sonbaharda ödeme yükümlülüklerini temerrüde düşürürse ABD acil bir resesyona girebilir. Moody's Analytics'in baş ekonomisti Mark Zandi, borç tavanı üzerinde uzun süreli bir çıkmazın ABD ekonomisine 6 milyon işe mal olacağını, hanehalkı servetinin 15 trilyon dolarını yok edeceğini ve işsizlik oranının kabaca yüzde 9'a yükselmesine neden olacağını buldu. yüzde 5 civarında. Her iki taraftaki milletvekilleri, ekonomik felaketten kaçınmak için borç tavanının yükseltilmesi gerektiği konusunda hemfikir, ancak bunu nasıl yapacakları konusundaki anlaşmazlıkları yoğunlaştı. Başkan Donald Trump döneminde ulusal borcun 8 trilyon dolara yakın artmasına rağmen Cumhuriyetçiler, Başkan Biden'in harcama planlarına karşı Demokratların borç tavanını artırmalarına yardım etmeyi reddetmekte kararlılar. Hazine Bakanlığı, ABD yükümlülüklerini Ekim ayında ödemek için "olağanüstü tedbirlerini" tüketeceğini ve milletvekillerine felaketi önlemek için harekete geçmeleri için çok az zaman tanıyacağını söyledi. Demokratlar, hükümeti finanse etmek için yeni planı açıkladılar, GOP tezgahlarıyla büyük bir hesaplaşma olarak borç tavanını askıya aldılar “Bu ekonomik senaryo felaket. ... Moody's Analytics'te müdür yardımcısı ve ekonomist olan Zandi ve Bernard Yaros tarafından yazılan raporda, gerileme 2008 mali krizi sırasında yaşananlarla karşılaştırılabilir” dedi. Borç limiti, Hazine'nin ülke faturalarını ödemek için çıkarabileceği maksimum borç miktarıdır. Trump yönetimi sırasında varılan bir anlaşma uyarınca 2019'dan geçen ayın başına kadar askıya alındı. Kongre borç limitini artıramazsa, Hazine borçları vadesi geldiğinde ödeyemez. Hazine Bakanı Janet L. Yellen bu haftanın başlarında böyle bir temerrütün ABD tarihinde eşi görülmemiş olacağını söyledi. Moody's'in “en iyi tahmini”, Hazine daha kesin bir gün vermese de bu tarihin 20 Ekim olduğu yönünde. Bu noktada, Hazine yetkilileri, Sosyal Güvenlik'teki yaşlılara borçlu olunan 20 milyar doları ödememek veya ABD borcunun tahvil sahiplerine ödememek gibi dayanılmaz seçeneklerle karşı karşıya kalacaklardı - bu, ABD kredisine olan inancı zayıflatabilecek ve federalleri kalıcı olarak yönlendirebilecek bir karar. borçlanma maliyetleri daha yüksek. Borç limitinin yükseltilmemesi, küresel finansal piyasalar üzerinde feci etkiler yaratacaktır. Yatırımcılar, geri ödeme konusundaki belirsizlik nedeniyle ABD borcunu üstlenme riski için daha yüksek bir getiri oranı talep ettikçe faiz oranları artacaktır. Faiz oranlarındaki bir artış, ekonomide dalgalanarak sadece vergi mükellefleri için değil aynı zamanda tüketiciler ve diğer borç alanlar için de maliyetleri yükseltecektir. Yatırımcılar ABD hazinelerini satın almanın güvenliğini sorguladıkça ABD dolarının değeri de uzun vadede düşecektir. Otomobil ve konut kredilerinin maliyeti artacaktır. GOP mali krizin önlenmesine yardımcı olmayı reddederken, Beyaz Saray borç tavanında tavizleri reddediyor Moody's raporunda, "Hisse senedi fiyatları, satışların en kötü anında neredeyse üçte bir oranında düşecek ve hanehalkı servetinin 15 trilyon dolarını silecektir" deniyor. Çıkmaz çözüldüğünde piyasa toparlanacak, ancak kayıpların bir kısmı kalıcı olacaktır. “Hazine getirileri, ipotek oranları ve diğer tüketici ve kurumsal borçlanma oranları, en azından borç limiti çözülene ve Hazine ödemeleri yeniden başlayana kadar yükseliyor.” Her iki taraf da borç tavanı ihlalinden kaçınılacağından emin. Hem Beyaz Saray yetkilileri hem de GOP milletvekilleri son günlerde borç tavanının yükseltileceği veya askıya alınacağı konusunda ısrar ettiler. Ancak bunun nasıl olacağı konusunda keskin bir şekilde bölünmüş durumdalar. Cumhuriyetçiler, yeni harcama önceliklerinde trilyonlarca doları zorladıkları için Demokratların borç sınırını kendi başlarına artırmaları konusunda ısrar ettiler. Ancak Demokratlar bu yaklaşımı reddettiler çünkü borç tavanının yükseltilmesini gerektiren mevcut ulusal borç seviyeleri her iki tarafın da bir dizi politika önceliğinden kaynaklanıyor. Biden yönetimi tarafından takip edilen harcama paketi ne olursa olsun, borç tavanının yükseltilmesi veya askıya alınması gerekecek. İleriye giden yol belirsiz. Kongre Demokratları Pazartesi günü, afet yardımı ve Afgan mülteci yeniden yerleşim fonları için acil fonlamanın yanı sıra, bu ayın sonunda kapatılacak olan federal hükümeti finanse ederek borç tavanının askıya alınmasını paketleme planını açıkladılar. Cumhuriyetçilerin tedbiri engellemesi bekleniyor, ılımlı GOP senatörleri bile borç tavanını yükseltmeyi içerdiği sürece bu pakete karşı oy kullanacaklarını söylüyor. Demokratlar daha sonra bir sonraki adımları hakkında bir seçimle karşı karşıya kalacaklar. Sorunun borç tavanı ihlal edilmeden çözülmesi bile uzun vadede ABD vergi mükelleflerine ve Amerikan ekonomisine zarar verebilir. Zandi ve Yaros'a göre, Obama yönetimi altında 2011 ve 2013'teki borç tavanı üzerindeki bütçe savaşları, mali belirsizlik yarattı ve ticari yatırımları azalttı ve ABD ekonomisine 2015 yılına kadar 180 milyar dolara ve 1,2 milyon istihdama mal oldu. Tarihsel olarak, her iki taraf da borç tavanının yükseltilmesini sağlamak için bir araya geldi. Bunu siyasi bir piyon haline getirmek, ABD hükümetine olan uluslararası inancı tehlikeye atacak ve ihlal edilmese bile borçlanma maliyetini artıracaktır. Zandi bir röportajda, "Bütün bu süreçteki marifet, vergi mükelleflerine daha yüksek maliyetle yansıyacak" dedi. “Bunu en azından iki taraflı olmayan bir şekilde yapmanın bir maliyeti var.” Kaynak: The Washington Post Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 6 Aralık , 2021 Yazar Admin Paylaş Gönderi tarihi: 6 Aralık , 2021 İşten Ayrılan Amerikalı Sayısı Rekor Sayıya Ulaştı İşini bırakan Amerikalıların sayısı artmaya devam ediyor. Eylül, "Büyük İstifa"nın yavaşladığına dair hiçbir işaret olmadan bir rekora daha imza attı. Kaynak: CBS Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 7 Nisan , 2022 Yazar Admin Paylaş Gönderi tarihi: 7 Nisan , 2022 Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 13 Ağustos , 2023 Yazar Admin Paylaş Gönderi tarihi: 13 Ağustos , 2023 Çin Tam Bir Çöküşe mi Gidiyor? Bu Şirketler İçin Ne Anlama Geliyor? Jeopolitik uzman Peter Zeihan'a göre Çin, güçlü imparatorluğunu on yıl içinde devirebilecek bir zorluklar fırtınasıyla karşı karşıya. Yakın zamanda yapılan bir röportajda Zeihan, Çin'in devasa ordusunun, vatandaşları üzerindeki sıkı kontrolünün, ABD'ye olan devasa borcunun, ihracata bağımlılığının, azalan işgücünün ve tek çocuk politikasının, tümünün Çin'in istikrarını ve büyümesini nasıl tehdit ettiğini ortaya koydu. Ayrıca Çin'deki erimenin küresel sonuçları ve bunu önlemek için ne yapılması gerektiği konusunda da uyarıda bulundu. Bu liste, Çin'in yaklaşan kıyametinden fayda sağlayabilecek veya zarar görebilecek şirketleri içerir. Bu liste geçen yıl boyunca %7,87 performans gösterdi. Karşılaştırıldığında, S&P 500 aynı dönemde %6,10'dur. Bu liste, Teknoloji hisselerinin %50,00'ini, Tüketici Döngüsel hisselerinin %30,00'ını, Sanayi hisselerinin %10,00'ını içermektedir. Liste performansı, eşit ağırlık metodolojisi kullanılarak hesaplanır. Bu liste, web taranarak ve konuyla potansiyel olarak alakalı güvenlikleri ortaya çıkarmak için algoritmalarımız kullanılarak oluşturulmuştur. Listenin eğitici olması amaçlanmıştır ve bir izleme listesi için uygun olabilecek menkul kıymetleri içerir. Yatırım veya ticaret amaçlı değildir. Microsoft, sağlanan veri ve bilgilerin herhangi bir yatırım kararı için temel olarak kullanılmasını önermez. NIO A.Ş. NIO. NIO Inc, birinci sınıf akıllı elektrikli araçların araştırma, geliştirme ve üretimi ile uğraşan Çin merkezli bir holding şirketidir. Şirket ağırlıklı olarak üst düzey akıllı elektrikli araçların tasarımı, geliştirilmesi, üretimi ve satışı ile uğraşmaktadır. Şirketin ürünleri ağırlıklı olarak ES8, ES6, EC6 ve ET7'yi içermektedir. Şirket, pil değiştirme teknolojileri ve otonom sürüş teknolojileri geliştirmektedir. Elektrikli araçları, süper bilgi işlem platformu NIO Adam ve süper algılama sistemi NIO Aquila dahil olmak üzere NAD (NIO Otonom Sürüş) teknolojisini kullanıyor. Şirket ayrıca, şarj yığınları, araç internet bağlantı hizmetleri ve uzatılmış ömür garantileri sunmaktadır. Şirket, faaliyetlerini ağırlıklı olarak iç pazarda yürütmektedir. NIO Inc. geçen aya göre +%19,38 ve geçen yıla göre -%38,02 olup, S&P 500'ü geçen aya göre +%18,82 ve geçen yıla göre -%44,12 geride bıraktı. Alibaba Grup Holding Limited BABA. Alibaba Group Holding Ltd, teknoloji altyapısı ve pazarlama platformları sağlar. Şirket yedi iş kolunda faaliyet göstermektedir. Çin Ticaret bölümü, diğerlerinin yanı sıra Taobao, Tmall ve Freshippo gibi Çin perakende ticaret işletmelerini ve toptan ticareti içerir. Uluslararası Ticaret segmenti, Lazada ve AliExpress gibi uluslararası perakende ve toptan ticaret işletmelerini içerir. Yerel Tüketici Hizmetleri segmenti, Ele.me, Amap, Fliggy ve diğerleri gibi konum tabanlı işletmeleri içerir. Cainiao segmenti, yerel ve uluslararası tek noktadan hizmet veren lojistik hizmetleri ve tedarik zinciri yönetimi çözümlerini içerir. Bulut segmenti, yerli ve yabancı işletmeler için Alibaba Cloud ve DingTalk gibi genel ve hibrit bulut hizmetleri sunmaktadır. Dijital Medya ve Eğlence segmenti, Youku, Quark ve Alibaba Pictures'ı, diğer içerik ve dağıtım platformlarını ve çevrimiçi oyun işini içerir. İnovasyon Girişimleri ve Diğerleri segmenti, Damo Academy, Tmall Genie ve diğerlerini içerir. Alibaba Group Holding Ltd. geçen aya göre +%4,31 ve geçen yıla göre +%0,93 ile S&P 500'ü geçen aya göre +%3,76 ve geçen yıla göre -%5,18 geride bıraktı. Baidu, Inc. BİDU. Baidu Inc, Çince bir İnternet arama sağlayıcısıdır. Şirket, Baidu.com Web Sitesinde, kullanıcıların Web Sitesinde sağlanan bağlantılar aracılığıyla Web sayfaları, haberler, resimler, belgeler ve multimedya dosyaları dahil olmak üzere bilgileri çevrimiçi bulmasını sağlayan bir Çince arama platformu sunmaktadır. Şirket, Baidu Core segmenti ve iQIYI segmenti olmak üzere iki segment üzerinden faaliyet göstermektedir. Baidu Core, temel olarak arama tabanlı, besleme tabanlı ve diğer çevrimiçi pazarlama hizmetlerinin yanı sıra Şirketin yeni yapay zeka (AI) girişimlerinden ürün ve hizmetler sağlar. Baidu Core içinde Şirketin ürün ve hizmet teklifleri, Mobil Ekosistem, Baidu Yapay Zeka Bulutu ve Akıllı Sürüş ve Diğer Büyüme Girişimleri olarak kategorize edilir. iQIYI, platformunda orijinal, profesyonelce üretilmiş ve iş ortakları tarafından oluşturulmuş içerik sunan bir çevrimiçi eğlence hizmeti sağlayıcısıdır. Baidu Inc. geçen aya göre -%3,78 ve geçen yıla göre -%1,05, S&P 500'ün geçen aya göre -%4,34 ve geçen yıla göre -%7,16 altında performans gösteriyor. JD.COM, INC. JD. JD.com Inc, ağırlıklı olarak e-ticaret işiyle uğraşan bir holding şirketidir. Şirket iki segmentte faaliyet göstermektedir. JD Retail segmenti, Çin'deki çevrimiçi perakende, çevrimiçi pazar yeri ve pazarlama hizmetlerinden oluşmaktadır. Şirket elektronik ürünler, ev aletleri ve diğer genel mal kategorileri sunmaktadır. Şirketin, üçüncü taraf tüccarların üzerinde ürün sunduğu kendi çevrimiçi platformu vardır. Şirket, internet sitesi kanallarında üçüncü kişi üye işyerlerine, tedarikçilere ve diğer iş ortaklarına pazarlama ve görüntülü reklam hizmetleri sunmaktadır. Yeni İşletmeler segmenti, üçüncü taraflara sağlanan lojistik hizmetleri, denizaşırı işletmeleri, teknoloji girişimlerini ve ayrıca lojistik gayrimenkul yatırımcılarına varlık yönetimi hizmetlerini ve geliştirme mülklerinin satışını içerir. JD Logistics aracılığıyla üçüncü şahıslara depolama, nakliye, teslimat ve satış sonrası hizmet dahil olmak üzere kapsamlı tedarik zinciri çözümleri sunar. Şirket, faaliyetlerini ağırlıklı olarak Çin pazarında yürütmektedir. JD.Com Inc. geçen aya göre +%1,22 ve geçen yıla göre -%35,97'dir ve S&P 500'ü geçen aya göre +%0,66 ve geçen yıla göre -%42,07 geride bırakmıştır. Li Oto A.Ş. LI. Li Auto Inc, esas olarak akıllı elektrikli araçların tasarımı, geliştirilmesi, üretimi ve satışı ile uğraşan, Çin merkezli bir yeni enerji binek araç (NEV) otomobil üreticisidir. Şirketin ana ürünleri, Li ONE markası altındaki spor arazi araçlarıdır (SUV'ler). Ayrıca çevre ürünleri satar ve şarj istasyonları, araç İnternet bağlantı hizmetleri ve uzatılmış ömür garantileri gibi ilgili hizmetler sağlar. Şirket, faaliyetlerini Çin'deki yan kuruluşları ve değişken faizli kuruluşlar (VIE'ler) aracılığıyla yürütmektedir. Li Auto Inc. geçen aya göre +%9,20 ve geçen yıla göre +%23,72'lik bir performans sergileyerek S&P 500'ü geçen aya göre +%8,64 ve geçen yıla göre +%17,62 geride bıraktı. Kaynak: Microsoft Start Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Φ vesser Gönderi tarihi: 18 Nisan Paylaş Gönderi tarihi: 18 Nisan Tarih 13.08.2023 at 07:15 , Admin dedi: Çin Tam Bir Çöküşe mi Gidiyor? Bu Şirketler İçin Ne Anlama Geliyor? . . . paylaşım için teşekkürler Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 21 Nisan Yazar Admin Paylaş Gönderi tarihi: 21 Nisan Jeff Bezos destekli Rivian ikinci tur işten çıkarma planlıyor Elektrikli araç üreticisi Rivian, elektrikli araçlara olan talebin azalması nedeniyle yıl için ikinci bir işten çıkarma planlıyor. Jeff Bezos destekli şirket, Şubat ayında Kuzey Amerika ve Avrupa'daki 16.790 çalışanının yüzde 10'unu işten çıkardı ve şimdi yüzde birini daha bırakmayı planlıyor. Bezos, otomobil üreticisine 700 milyon dolar yatırım yaparak onu en büyük hissedar haline getirdi ve Amazon şirketin yüzde 17 hissesine sahip oldu. Son işten çıkarmalar, Tesla'nın sahibi Elon Musk'un bu hafta ülke çapındaki fabrikalarda 14.000 kişiyi işten çıkarma kararının ardından geldi. Rvian'ın satışları 2023'te ikiye katlanmasına rağmen, elektrikli araç meraklılarının arabalarını zaten satın almalarının ardından diğer şirketlerle aynı düşüşlerle karşı karşıya olduğu bildiriliyor; bu da daha az hevesli araba alıcılarının gaz tüketen alternatiflerinden vazgeçmek için kalabalığa katılmadığı anlamına geliyor. Rivian'ın işten çıkarılmasının ardından hisseleri Çarşamba günü yüzde 3,4'ten ertesi günün sonunda yüzde bire düştü. Rivian, Business Insider'a şunları söyledi: "Bu zor bir karardı ancak yıl sonuna kadar brüt kar marjını olumlu tutma hedefimizi desteklemek için gerekli bir karardı." Rivian, Şubat 2023'te maliyetleri azaltmak için iş gücünün yüzde altısını işten çıkardı ve aynı yılın Aralık ayında 20 pil hücresi geliştirme çalışanını işten çıkardı. Şirket, bazı otomobil parçalarını kendi bünyesinde üreterek ve tedarik sözleşmelerini yeniden müzakere ederek maliyetleri düşürmek için adımlar attı. Bu, diğer şirketlerin EV fiyatlarını düşürme eğilimine yanıt olarak Rivian'ın tamamen elektrikli R1T pikap ve R1S SUV fiyatlarını 3.100 dolar düşürmesiyle gerçekleşti. Veriler, şirketin geçen yıl toplamda 50.000'den fazla EV teslim ettiğini gösterdi. Geçtiğimiz ay Rivian, Gürcistan'da 2026'da açılması planlanan 5 milyar dolarlık üretim tesisinin inşaatını durdurduğunu da duyurdu. Bunun yerine şirket, daha uygun maliyetli R2 EV'nin üretimini Normal, Illinois'deki mevcut tesisine taşımayı tercih ederek 2,25 milyar dolar tasarruf sağladı. R2, R1'in 76.700 dolarlık fiyat etiketine kıyasla 45.000 dolara mal olan daha küçük ve daha ucuz bir SUV. Rivian'ın maliyet düşürücü girişimleri, Elon Musk'un, şirketin hızlı büyümesini ve bazı iş fonksiyonlarının çoğaltılmasını işten çıkarmaların nedeni olarak göstererek Tesla'nın işgücünün yüzde 10'unu azaltma kararını yansıtıyor. Musk, personele yazdığı bir mektupta, "Şirketi bir sonraki büyüme aşamasına hazırlarken, maliyetlerin azaltılması ve üretkenliğin artırılması için şirketin her yönüne bakmak son derece önemlidir" dedi. Kaynak: Daily Mail Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 22 Nisan Yazar Admin Paylaş Gönderi tarihi: 22 Nisan Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 24 Ekim Yazar Admin Paylaş Gönderi tarihi: 24 Ekim Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Önerilen İletiler
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.