Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

Admin

Önerilen İletiler

  • Admin

Bu güçlü arazi tipi e-bisikletin maksimum 240 km menzili var ve 200 kg'ye kadar yük taşıyabilir

Bu yıl pek çok arazi tipi kargo e-bisikletini gördük, ancak yeni Rattan Quercus kesinlikle en güçlülerinden biri. Bu kalın lastikli bisiklet, tek şarjla maksimum 150 mil menzil için iki pili tutabilen ve sürücü dahil 450 lb yük kapasitesine sahip uzun menzilli bir e-bisiklettir. Hafta sonu maceraları için bir sürü bisiklet paketleme malzemesi var.

180_3f7158d5-82a1-4aed-9806-33d67cf0e054

Rattan, Kaliforniya merkezli bir şirkettir ve Quercus'u "e-bisikletlerin İsviçre Çakısı" olarak tanımlamaktadır. Standart olarak bir Samsung pille birlikte gelir, ancak ikinci bir pille birlikte paketlenebilir ve maksimum menzil için her ikisi de aynı anda çerçeveye monte edilebilir.

53_680x.jpg?v=1698743295

Her zaman bir e-bisiklette olduğu gibi, gerçek dünyadaki performans Quercus'u nasıl sürdüğünüze bağlı olacaktır. Birkaç yüz kiloluk kamp malzemesiyle yüklemek, doğal olarak kilometrenin azalması anlamına gelecektir, tıpkı tepelerle mücadele etmek veya pedal çevirmek yerine gazdan yararlanmak (bisiklet gaz modunda 30mph'lik bir azami hıza sahiptir).

bdccada98431b633a6ab707517e19fa1_dc7c6c6

Bisiklet, yüksek yoğunluklu farlar ve telefonunuzu navigasyon için kullanırken şarj etmenize olanak tanıyan bir LCD gidon kontrol ünitesi ile donatılmıştır. Hidrolik disk frenler, ağır yükler taşırken ihtiyacınız olan durdurma gücünü sağlar ve Kenda 20*4 kalın lastikler, çakıl ve kum gibi gevşek yüzeylerde çekiş ve kontrol sağlar.

49_ef5b9531-62d3-4961-937a-d271b4ae5773_

Quercus'ta ayrıca pedalları çevirmeye başladığınız anı algılayan ve bazı e-bisikletlerde motor geç devreye girdiğinde meydana gelebilecek ani yalpalamayı önleyen bir tork sensörü de bulunuyor.

50_48e5bf58-62c2-47ba-bbc4-bcb288e0144d_

Belki de en şaşırtıcı olanı fiyattır. Quercus şu anda tek pil ve çerçeve paketiyle 1.749 $ (indirim 349 $) veya iki pille 2.399 $ erken kayıt fiyatıyla satışta. Bu kesinlikle ucuz değil, ancak teknik özellikler göz önüne alındığında yine de oldukça saygın.

Kaynak: Advnture

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...
  • Admin

Bisikletlere yönelik bu fütüristik 'güneş enerjili otoyol' şimdiden bir etki yaratıyor: 'Yaklaşık 500 eve enerji sağlayabilir'

Resimde, orta refüjde ilerleyen bir dizi güneş panelinin bulunduğu bir otoyol ve bunların altında da korumalı bir bisiklet yolu görülüyor. Temiz enerji toplarken aynı zamanda bisiklet yolculuğunu korumak ve teşvik etmek mi istiyorsunuz? Herkes için bir kazanç gibi görünüyor.

2022'de Güney Kore, yenilenebilir enerji kaynaklarının mevcut kullanımını, şu anda mevcut olan %15'ten 2034 yılına kadar %40'a çıkarmayı içeren temiz enerji geleceği planlarını duyurdu.

Kömür enerjisi ülkenin toplam enerji kullanımının %40'ını oluştursa da (Ağustos 2022 itibarıyla), Güney Kore hükümeti bu rakamı düşürmek için karbon vergisi getirmek, denizaşırı kömür santrallerinin finansmanını durdurmak ve bina ücretlendirmesi dahil olmak üzere çeşitli girişimlerde bulundu. elektrikli araçlar için istasyonlar.
Ayrıca başkent Seul, güneş panellerinin kullanımını artırmak için büyük bir adım attı.

Reddit başlığındaki bazı yorumcular, bisikletçiler için tehlike ve çevredeki arabalardan kaynaklanan gürültü ve hava kirliliği gibi endişeleri öne sürerek otoyolun ortasındaki kapalı bisiklet yoluna şüpheyle yaklaşırken, bir Reddit kullanıcısı ilk elden bisiklet sürme deneyimini paylaşabileceğini iddia etti. o özel yolda.

Redditor, "Bisikletimi bu 'güneş otoyolunda', Hollanda'daki SolaRoad'da ve Güney Kore'deki bazı küçük yollarda sürme şansına sahip oldum" diye yazıyor. "Güney Kore bisiklet yolunda oldukça fazla egzoz kokusu duyuluyor... Hala çok temiz ve sanırım güneş panellerinin yaklaşık 500 eve enerji sağlayabileceğini tahmin ediyorlar."

Başka bir yorumcu geleceğe bakabildi ve güneş panelli bisiklet yolu hakkında da olumlu bir değerlendirme yaptı ve şöyle yazdı: "Daha fazla araç elektrikli hale geldikçe hava daha temiz olacak ve gürültü azalacak."

Kaynak: TCD

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 3 hafta sonra...
  • Admin

Segway Xyber, bir eBike ile bir off-road motosikleti arasında mükemmel bir geçiş olabilir

Segway-Ninebot, en yeni icatlarına isim verme konusunda İngilizce konusunda hızlı ve gevşek davranabilir ancak CES 2024'te yaşam tarzı ürünlerini sunarken ortalığı karıştırmadı.

sec6-model.png

Ninebot S kendi kendini dengeleyen bir araca (aynı zamanda bir oyun çevre birimine) dönüşen bir go-kartın arasına, bu sefer tipik bir eBike ile arazi motosikleti arasındaki sınırları da bulanıklaştıran bir eBike olan yeni Xyber yerleştirildi.

2024'ün sonunda kamu tüketimine sunulacak olan bu düz hatlı elektrikli sürüş, 175 Nm tork üretebilen bir arka göbek motoruna sahipken, motodan ilham alan açık şasi, birleşik bir elektrik menzili için iki adet 1440kWh'lik pil paketini depolayabiliyor. 95 mil - bu ciddi bir macera için fazlasıyla yeterli.

sec6-scroll1.png

Segway-Ninebot, makineyi "off-road spor performansı eBisiklet" olarak adlandırıyor ve sonuç olarak, 0'dan 32 km/saat hıza 2,5 saniyede çıkacağını iddia ederken, önde ve arkada 120 mm'lik süspansiyon hareketinin emmek için kullanıldığını iddia ediyor. çarpmalar.

Xyber oldukça standart off-road pedallarına ve zincir tahrik sistemine sahip olduğundan, görüntülerin sizi aldatmasına izin vermeyin, bu da sürücülerin ruh halleri değiştiğinde bacak gücünü birleştirebilecekleri anlamına gelir.

sec7-swiper-1.png

Bununla birlikte, bir tanıtım videosu, sürücülerin bacaklarını döndürmeden etrafta dolaştığını açıkça gösteriyor; bu, kadansa ihtiyaç duymadan güce erişmek için muhtemelen motosiklet tarzı bir döndürme gazı veya başparmak kaydırmanın olacağı anlamına geliyor.

sec7-swiper-2.png

Fiyatlandırma veya en yüksek hızlar hakkında da henüz bir bilgi yok; uzatılmış sele ise iki kişilik sürüş alanı olduğunu gösteriyor. Ancak daha yakından baktığınızda Segway-Ninebot'un isteğe bağlı ekstra olarak satılabilen arka ayak tabanlarını sağlamadığını göreceksiniz. Her iki durumda da, en iyi elektrikli bisiklet rehberimiz için sıra dışı bir rakip olabilir.

DNA'daki teknoloji

Gear Junkie ve diğer bazı kaynaklara göre Xyber, kalan şarj, mevcut hız ve daha fazlasının okunması için dijital bir kokpitin yanı sıra sürücülerin müziği Bluetooth hoparlörler aracılığıyla kontrol etme becerisine de sahip; bu işlev yine ekranda sergileniyordu. firmanın Gokart Pro2'si de CES'te sergilendi.

sec5-swiper-1.png

Segway'e göre, yaklaşmakta olan off-road eBike aynı zamanda, hava karardığında X şeklindeki ön farı açmak ve hatta araziye bağlı olarak verilen gücü ayarlamak gibi şeyler yapacak olan Aktif Sahne Algısı olarak tanımladığı şeye de sahip olacak.

sec5-swiper-3.png

Akıllı telefon uygulaması entegrasyonu, navigasyon talimatlarının gidona monteli küçük ekranda gösterilmesine ve pitoresk bir kahve molası sırasında sürüş bilgilerinin saklanmasına olanak tanıyacak.

Kaynak: TechRadar

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 3 hafta sonra...
  • 3 hafta sonra...
  • Admin

Bir e-bisikletten motosiklet heyecanı yaşayabilirsiniz ve satın alacağınız şey budur

Super73_YM22_S2-White_Hero_800x.jpg?v=16

Hemen konuya geçelim: Ride1Up Revv1, onu test ederken hızla favori e-bisikletlerimden biri haline geldi. Sağlam çerçevesi, destekleyici koltuğu, tam süspansiyonu ve moped sokak lastikleriyle Revv1 bir motosiklet hissi veriyor. Sorunsuz ve dengeli sürüş, özellikle yüksek hızlarda güven verir. Herkesin en iyi elektrikli bisikletler listesine aday.

Super73_YM23_SAdventure_Corsetti_Hero_80

E-bisikletler arasında en büyük bataryaya veya en güçlü motora sahip olmasa da yine de mevcut en hızlı e-bisikletlerden biridir. Aşağıda ele alacağımız bazı uyarılarla birlikte, arazi sürüşü için "kilidini açma" kodlarıyla onu 37 mil / saate kadar itebilirsiniz. Ancak bu e-bisikletin hikayesinde saf hızdan çok daha fazlası var.

Güvenli ve konforlu bir yolculuk

23YM_S2-Blackout_FrontHero_800x.jpg?v=16

93 poundluk Revv1 hafif değildir ancak sağlam şasi ve sağlam bileşenler, sürüş sırasındaki güvenlik hissine katkıda bulunur. 20 inç Bafang mag tekerlekler üzerindeki dört inç genişliğindeki CST Scout moped sokak lastikleri güç ve çekiş gücü katar. Kalın lastikleri maksimum basınç altında şişirirseniz, lastik duvarlarının ilave esnekliği, konforlu koltuk ve çift süspansiyon olağanüstü konfor sağlar. Yorgun veya gergin hissetmeden orta ila uzun mesafeler boyunca sürdüm.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Thunderbike SPS 5'i Tanıttı: Gelişmiş Sportster Hızlandırması

Geçen yılın sonunda, Avrupa özel yapım Harley-Davidson motosikletleri dünyasına yaptığımız keşif bizi SPS 4 olarak bilinen bir şeyle tanıştırdı. S 1250 çeşidinin bir Sportster'ı olarak ortaya çıkan bu motosiklet, Almanya'da Thunderbike tarafından modifikasyonlara uğradı ve bunun sonucunda Dikkat çeken ve kalıcı bir izlenim bırakan bir sürüş.

4k_SPS-5-_Thunderbike_Michael-Rauscher_G

SPS, Thunderbike'ın izole edilmiş özel yapım bir motosikleti değil, daha ziyade standart Sportster'ların agresifliğini artırmak için zaman içinde hazırlanmış bir bisiklet ailesidir. Son zamanlarda bu aile, SPS 5 olarak bilinen yeni bir üyeyi bünyesine kattı.

4k_SPS-5-_Thunderbike_Michael-Rauscher_G

SPS 4'ün birinci aşama versiyonu olarak tanımlanan SPS 5, selefi gibi Sportster S'yi temel alıyor ancak Thunderbike'ın "mükemmel hızlanma partisi" olarak tanımladığı şeye dönüştürüldü.

Bu, daha yüksek hızlara ulaşmak için orijinal motorun daha güçlü bir motorla değiştirilmesi anlamına gelmez. Bunun yerine, özel ikisi bir arada Dr. Jekill ve Mr. Hyde egzoz sistemi gibi geliştirmelerle de olsa orijinal motor kalıyor. Buradaki odak noktası hızlanma hissini arttırmaktır.

1-4k_SPS-5-_Thunderbike_Michael-Rauscher

Bu duyguyu artıran, orta kontrolleri tamamlayan arkaya monteli ayak dayama sistemi ve hız hissini yoğunlaştıran yeni tekerleklerdir. Bu tekerlekler, temel motosikletin orijinal lastiklerine sarılmış basit ama etkili bobber tekerleklerdir ve öndeki orijinal tek diskli freni korur.

4k_SPS-5-_Thunderbike_Michael-Rauscher_G

Thunderbike, sürüş deneyimini geliştirmek için Sportster'ın koltuğunu da yenileyerek kaymayı önlemek için normal koltuğu daha belirgin kenarlı bir koltukla değiştirdi. Daha dar gidonlarla birlikte sürücü daha yüksek kontrol ve konfor deneyimi yaşar.

Toplamda Thunderbike, yapıda kullanılan ve toplam değeri 7.000 Euro olan 25 ana satış sonrası parçayı listeliyor. Bu rakama egzoz sistemi, çalışma saatleri ve Parlak Parlak Mavi ile bronz vurguların karışımından oluşan çarpıcı boya işi gibi ek bileşenler dahil değildir.

4k_SPS-5-_Thunderbike_Michael-Rauscher_G

Harley-Davidson SPS 5'in şu anki sürücüsü açıklanmasa da, kendine özgü varlığı, mahallenizde gözden kaçmamasını sağlıyor.

Kaynak: DaxStreet

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

2024 Honda XR650L Motosiklet (Motokros)

Güç kaynağı

31 yıldır sürekli üretimde olan XR650L, olduğu gibi kurşun geçirmezdir.

2024-xr650l-white-650x380.png

6.999 $'lık MSRP, bütçede modlar için veya hak ettiği dünya turu için bisikleti Tibet'e gönderme maliyeti için yer bırakıyor.

Yol kenarındaki uygun onarımlar için hava soğutmalı ve karbüratörlü.

Çıkışlar

37 inçlik koltuk yüksekliği her türlü standarda göre uzundur.
Sıkışık sürüş pozisyonu.
Küçük gaz tankı menzili sınırlar.

Ne, kickstarter yok mu?

Karar

XR650L macera motosikletini en saf haliyle temsil ediyor.

Honda'nın çift amaçlı güçlü makinesinin arkasında otuz yıllık kanıtlanmış güvenilirlik var ve hala kalplerimizde bir yeri var.

Genel Bakış

2024-xr650l-gallery-02-750x750.jpg

1990 yılı civarında, Amerikan Honda'nın Ar-Ge departmanından bir çalışan, derginin reklam departmanının ev sahipliği yaptığı yıllık sektör gezisi olan Cycle World Trek'e bazı tanıdık donanımlara sahip bir Frankenstein motosikletiyle geldi. Honda'nın "ADV öncesi" NX650'sinden elektrikli marş motoruyla donatılmış bir XR600 arazi motosikleti şasisine sahipti. CW çalışanları aracı sürdükten sonra bunun yalnızca bir Honda çalışanının hafta sonu tutkusu projesi olmadığına ikna oldular; bunun gelecekteki bir üretim modelinin prototipinden başka bir şey olmadığından emindiler.

İki yıl sonra Honda, XR650L'yi resmi olarak 1993 modeli olarak tanıttı; şu anda tüm motosiklet dünyasında en uzun süredir devam eden, en az değişen modellerden biri. Otuz bir yıllık üretim, XR650L'yi hava soğutmalı, karbüratörlü bir anakronizm haline getirdi. Bazıları için XR-L bir nostalji yolculuğu; ona büyük Scott Summers'ın ellerinde beklenmedik bir yarış başarısı yakalayan XR600R'yi hatırlamadan bakamıyorlar.

2024-xr650l-gallery-03-750x750.jpg

Diğerleri için zamansız bir çekiciliği var. Basit, faydacı, son derece güvenilir bir single olarak, dünyayı dolaşmak istedikleri bisiklet bu. Onları kim suçlayabilir? Tibet'in Nyainqêntanglha Dağları'nda bir arıza yaşayacaksanız, muhtemelen bunun bir çekiç, bir J-B Weld tüpü ve birkaç tane ile hayata döndürmeye ikna edebileceğiniz bir XR-L'de gerçekleşmesini tercih edersiniz. yakındaki bir dua çarkının dönüşleri.

Geçen yıl, güvenilir XR650L'nin üretiminin 30. yılı kutlandı. Muhtemelen çok az tantanayla geçti. Sadece birisinin ona hak ettiği partiyi vermesini umabiliriz; çok uzakta biri, Tibet Platosu'nda tek yoldaşı olarak klasik gümbürtüyle sürüş yapan biri, inançları haklı olarak onlarca yıllık Honda mühendisliğine dayanıyordu.

Sadeliği teknik yenilikten, dayanıklılığı değerlilikten ve işlevsellikten ziyade işlevselliğe değer verenler olduğu sürece, XR650L gibi bir bisiklete her zaman ihtiyaç duyulacaktır.

2024 Güncellemeleri

2024-xr650l-gallery-04-750x750.jpg

2024 yılı için XR650L'nin yeni grafikleri var: Tanktaki kırmızı ve mavi şeritler, geçen yılki modeldeki kırmızı ve siyah şeritlerin yerini alıyor.

Fiyatlandırma ve Çeşitler

Honda XR650L'nin fiyatı 6.999 dolardır.

Yarışma

Honda XR650L piyasadaki tek basit, uzun ömürlü ikili spor değil. Suzuki DR650S ve Kawasaki KLR650 uzun zamandır XR-L'nin ana rakibi konumunda.

Suzuki (7.099 $), XR'den yaklaşık 20 pound daha ağırdır ve 10,4 inç yerden yüksekliğe sahiptir (XR650L'nin 13 inç yerden yüksekliği ile karşılaştırıldığında). DR'nin hafif sokak önyargısının da faydaları var: XR-L'nin 37 inçlik koltuk yüksekliğiyle karşılaştırıldığında, DR, 34,8 inçlik koltuk yüksekliği ve onu 33,2 inç'e indiren isteğe bağlı alçaltma kitiyle önemli ölçüde daha erişilebilir.

Bu grupta sıvı soğutmalı, yakıt enjeksiyonlu KLR, saf dual spordan çok ADV-lite'a yaklaşıyor. Yakıtla dolu XR-L'den yaklaşık 115 pound daha ağır olsa da, bu ağırlığın bir kısmı daha büyük kapasiteli yakıt deposundan kaynaklanıyor (6,1 galon ve 2,8 galon). KLR, ABS'li (7.199 $) veya ABS'siz (6.899 $) olarak seçilebilir ve temel DR ve XR ile karşılaştırıldığında lüks gibi görünen bir LCD ekran, kaplama ve ön cam içerir. 8,3 inçlik yerden yükseklik ve 34,3 inçlik koltuk yüksekliğiyle KLR, en cadde odaklı modeldir.

Özetle XR650L, grubun en off-road'a layık modelidir; en hafif olanıdır ve yerden en fazla yüksekliğe sahiptir, ancak aynı zamanda en yüksek koltuğa sahiptir.

Güç Aktarma Organı: Motor, Şanzıman ve Performans

XR650L, 6.120 rpm'de ve 31,42 lb.-ft'de 34,05 hp üreten 644cc SOHC hava soğutmalı tek silindiri kullanır. CW dyno'da en son 5.320 rpm'de tork. NX650'den (uzun süredir üretilmiyor) türetilen motor, artan tork için farklı bir kam kullanıyor. 42,5 mm'lik sabit hızlı (CV) bir karbüratörle beslenir ve beş vitesli şanzımana sahiptir. Kuru karter yağlama sistemi, yağı depolamak için çerçeve borularını kullanır; doldurma kapağı yakıt deposunun önündeki omurgada bulunur.

XR-L'nin motoru, sağlam monteli, tırtıklı metal ayaklıklara sadece bir miktar titreşimin sızmasına izin veren dişli tahrikli bir dengeleyici sayesinde nispeten düzgün çalışıyor. Devir aralığı boyunca bol miktarda tork ve son derece geniş bir kullanılabilir güç yayılımı mevcuttur. Bu da iyi bir şey çünkü ne zaman vites değiştireceğinize karar vermenize yardımcı olacak bir takometre yok. Motorun buharı bittiğinde, bir çentik yukarı tıklamanız yeterli.

XR-L elektrikli marşlıdır ve marş motoru yoktur. Gidona monte edilmiş bir jikle kolu ve sıkıştırmayı azaltmak için marş devrinde bir egzoz valfini açık tutan bölünmüş loblu bir eksantrik mili yardımıyla ateşlenir. Elektrikle çalıştırma uygun olsa da, kickstarter'ın eksikliği en ıssız yerlere giden sürücüler için her zaman bir sıkıntı olmuştur.

Selede uzun oturma pozisyonu, XR-L'nin sürücüye arabaların üzerinde harika bir görüş sunması anlamına gelir. Dezavantajı ise iç dikiş sorunu yaşayan sürücülerin 37 inçlik sele yüksekliğiyle mücadele etmesidir. (Honda/)

2024-xr650l-four-stroke-engine-915x584.j

Şasi ve Kullanım

2024 Honda XR650L, sıkıştırma sönümleme ayarı ve 11,6 inç hareket mesafesine sahip 43 mm'lik geleneksel teleskopik Showa çatal, 11 inç hareket mesafesine sahip tamamen ayarlanabilir Pro-Link Showa şok ve yarı çift beşikli çelik çerçeve kullanıyor. Tam boyutlu arazi tekerlekleri (21 önde, 18 arkada) ve 13 inç yerden yüksekliğiyle XR-L, kir için hazırdır.

XR-L, tam kapsamlı sokak ekipmanı ve elektrikli marş motoruyla eski, çok sevilen XR600R'ye çok benzese de, yaklaşık 50 pound daha ağırdır. Bu, örneğin XR-L'nin biraz üst kısmı ağır hissettiği ve bir kamyon gibi yönlendirdiği yavaş hızlı kum yıkamada veya - söylenmesi gerekir - onu bir devrilmeden kaldırırken en çok fark edilir.

Tam dolu yakıtla iddia edilen 346 poundluk XR650L, daha odaklı, yüksek performanslı ikili sporlarla karşılaştırıldığında bir tanktır ancak kategorisinde açık ara en hafifidir. Arazi odaklı geometrisi, doğrudan atlamalardan uçması ve tahmin edilebileceği gibi çakıllı yangın yollarında kayması anlamına geliyor. Sokakta yol tutuşu diğer çift amaçlı bisikletlere çok benziyor; yani şaşırtıcı derecede iyi; özellikle geniş bir gidonun sağladığı kaldıraç kuvvetinin ve uzun hareket mesafeli süspansiyonun yumuşaklığının XR-L'ye meydan okuduğu dar ve engebeli arka yollarda. beklentiler.

Yakıt deposunun yanlarındaki fil kulakları, uzun vadeli güvenilirlik açısından otoyol hızlarında havayı silindire yönlendiriyor. Her zaman aptal görünüyorlardı. Güzel görünüm, büyük Acerbis veya IMS deposu kadar uzaktadır. (Honda/)

Frenler

XR650L'de önde 256 mm diskli çift pistonlu kaliper, arkada ise 220 mm diskli tek pistonlu kaliper bulunur. Dünyadaki en yüksek özelliklere sahip kurulum olmasa da kullanım amacına tamamen uygundur.

Yakıt Ekonomisi ve Gerçek Dünya MPG'si

Honda, XR650L'den 52 mpg tahmin ediyor.

Ergonomi: Konfor ve Fayda

Bundan kaçış yok: XR-L uzun bir motosiklet. Yerden yüksekliği en üst düzeye çıkarmak için tasarlanmış yüksek ayaklıklar ve alçak bir gidon ile birleştiğinde, çift amaçlı motosikletlerin taviz vermekle ilgili olduğu göz önüne alındığında, ergolar oldukça tavizsizdir. XR650L'nin güzel dolgulu, orta genişlikte, motokros tarzı selesi ve kısa yakıt deposu, pozitif ön uç hissi için sürücülerin ağırlıklarını virajlarda motosikletin ön ucuna vermelerine olanak tanır.

Küçük, 2,8 galonluk bir depo şehirdeki patlamalar için uygundur, ancak gerçekten alışılmışın dışında bir yolculuk için sürücüler daha büyük satış sonrası seçenekleri değerlendirmek isteyebilir.

Ve evet, XR-L'de bir yolcu tutma kayışı ve katlanabilir yolcu mandalları bulunurken, iki kişilik sürüş en iyi şekilde, sürüş arkadaşınızı ormanın ortasında bisiklet bozulduktan sonra onu bırakmanız gereken acil durumlar için saklıdır. , güvenilir bir XR kullanıyor olsalardı muhtemelen kaçınılabilecek bir senaryo.

Çıplak kemikli kokpitte gereksiz hiçbir şey yok. Hız göstergesi 115 mil / saate çıkıyor. Motosikletin azami hızı da buna oldukça yakın. (Honda/)

Elektronik

Elektronik? Hangi elektronik? Ateşleme ve aydınlatma için gerekenlerin yanı sıra XR650L, modern sürücü yardımlarından, yakıt enjeksiyonundan, ısıtmalı elciklerden vb. yoksundur.

Garanti ve Bakım Kapsamı

Honda, XR650L'yi bir yıllık devredilebilir sınırlı garantiyle kapsıyor. HondaCare Koruma Planı ile ek kapsam mevcuttur.

Kalite

Honda'nın güvenilirlik konusunda nasıl itibar kazandığını biliyor musunuz? Bu, XR650L gibi bisikletler üreterek gerçekleşti. XR-L'nizi kış boyunca bir gölete batırıp bir sonraki baharda taradıktan sonra ilk seferde ateşlenmesini bekleyebileceğinizi söylemiyoruz, ancak şehir efsanelerine bakılırsa, çok daha tuhaf şeyler var. olanlar, bu kesin. Şık dönüş sinyalleri, anahtarlama donanımı ve ilkel kaplamalara sahip olabilir, ancak 31 yıllık üretim, bunun bilinen bir miktar olduğu anlamına geliyor. Bir dayak alacak.

2024 Honda XR650L'nin İddia Edilen Teknik Özellikleri

Satış Fiyatı: 6,999$
Motor: 644cc, SOHC, hava soğutmalı tek silindirli; 4 valf
Çap x Strok: 100,0 x 82,0 mm
Şanzıman/Son Tahrik: 5 vitesli/zincir
Yakıt Dağıtımı: 42,5 mm diyafram tipi CV karbüratör
Debriyaj: Islak, çok plakalı
Motor Yönetimi/Ateşleme: Katı hal CD'si
Çerçeve: Çelik boru
Ön Süspansiyon: 43 mm havayla ayarlanabilen Showa kartuşlu çatal, sıkıştırma sönümlemesi ayarlanabilir; 11,6 inç seyahat
Arka Süspansiyon: Pro-Link Showa amortisör, tamamen ayarlanabilir; 11,0 inç seyahat
Ön Fren: 2 pistonlu kaliper, 256 mm disk
Arka Fren: 1 pistonlu kaliper, 220 mm disk
Tekerlekler, Ön/Arka: Telli tekerlekler
Lastikler, Ön/Arka: 3,00-21 / 4,60-18
Eğim/Trail: 27,0°/4,0 inç.
Dingil mesafesi: 57,3 inç
Yerden Yükseklik: 13,0 inç
Koltuk Yüksekliği: 37,0 inç
Yakıt Kapasitesi: 2,8 gal.
Islak Ağırlık: 346 lb.

Kaynak: Cycle World

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...
  • Admin

Harley-Davidson'un En Yeni Elektrikli Motosikleti Geldi

LiveWire, S2 Del Mar'ın arkasında S2 Arrow platformunu kullanan üçüncü ve ikinci elektrikli motosikleti olan yeni S2 Mulholland'ı resmi olarak duyurdu. Performans kruvazörü olarak tanımlanan S2 Mulholland şu anda ABD'deki perakendecilerde 15.999 $'dan ve Kanada'da satışa sunuluyor. 21.999 Kanada Doları karşılığında.

2024_S2MH_Red_00000.png?w=1600&q=80

S2 Mulholland, S2 Arrow'un entegre bataryası, motoru ve aynı zamanda şasisinin merkezini oluşturan yerleşik şarj cihazı ve invertörü de dahil olmak üzere bileşenlerinin çoğunu Del Mar ile paylaşıyor.

home_featured_content_Sustainable_Surfac

BB1kjbsR.img?w=720&h=455&m=6

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...
  • 2 hafta sonra...
  • Admin

Dünyanın En Uzun Menzilli Elektrikli Motosikleti

Elektrikli motosikletler sıfır emisyon ve hızlı şarj süreleri sunuyor ancak pil menzili sektörde önemli bir sorun olmaya devam ediyor.

3950399598.jpg

Bu kruvazör modeli, 410 mil menzile, hızlı şarj özelliklerine ve elektrikli bisikletler için etkileyici güç çıkışına sahiptir.

Evoke'un yenilikçi teknolojisi ve benzersiz pil tasarımı, 6061-GT'yi pazarda öne çıkarıyor ve elektrikli motosiklet endüstrisinde öncülük ediyor.

Elektrikli motosikletler harikadır; hızlıdırlar, yağ değişimi gerektirmezler ve emisyonları büyük bir sıfırdır (en azından sürüş sırasında). Ancak pil teknolojisi arka planda bir sorun olmaya devam ediyor. Fosil yakıt menziline veya performansına ya da benzersiz bir durumda veya iki durumda her ikisine de sahip olabilirsiniz; ancak bu durumda, normalde bir öğle yemeğinde yapacağınız hızlı bir mola yerine, bir öğün etrafında yakıt ikmali planlamanız gerekecektir. gaz istasyonu.

Ancak her şeyde olduğu gibi elektrikli araçlarda da teknoloji hızla ilerliyor ve pillerin güç yoğunluğu artarken ağırlıkları azalıyor. En iyi ICE sanatçılarını çevreci hale getirebilecek (aynı zamanda kıskançlıkla) performanslar ve yola çıkmadan önce yalnızca bir fincan kahve içmenize izin verecek şarj süreleri (doğru hızlı şarj cihazlarıyla) yaşadık. Bu menzil koşusunda bugün yeni bir şampiyonumuz var. Lightning LS-218 elektrikli motosiklet performansı açısından neyse, bu motosiklet de elektrikli motosiklet yelpazesi açısından odur. Otoyol hızlarındaki en kötü menzili 200 milin üzerinde olarak değerlendiriliyor; optimum menzili ise bunun iki katından çok daha fazla.

Doğruluğu sağlamak için bu makalede derlenen bilgiler üreticilerin yanı sıra Electrek ve Visordown gibi diğer yetkili kaynaklardan alınmıştır.

Elektrifikasyon giderek yaklaşırken, Amerika pazarı bir avuç güçlü elektrikli motosikletle olgunlaşıyor

En Uzun Menzilli Elektrikli Motosiklet Nedir?

Elektrikli araçlar, teknolojilerinin çok hızlı ilerlemesi nedeniyle özeldir; kıyaslandığında ICE arenasının yenilikten yoksun olduğu anlaşılıyor. Ancak bu tamamen doğru değil çünkü içten yanmalı motor da teknolojinin ileri sıçradığı benzer aşamalardan geçti. Elektrikli araçlar, farkındalık ve karbon emisyonlarını azaltma ihtiyacı gibi faktörlerin birleşimi nedeniyle şu anda tam da böyle bir aşamada. Evoke, iki tekerlekli araçlar alanındaki bu gelişmenin ön saflarında yer alan şirketlerden biri.

Bu spesifik modele dalmadan önce Evoke'un kısa geçmişi: Nispeten yeni bir şirkettir ve resmi olarak on yıl önce Çin'in Pekin şehrinde kurulmuştur. Sadece bir motosiklet şirketi değil; aynı zamanda elektrikli araçları için belirli bileşenlere ihtiyaç duyan herkese yönelik bir hizmet sağlayıcıdır. Yamaha'nın Volvo gibi bir otomotiv müşterisi için çapraz bir V8 geliştirmeye açık olması gibi, Evoke de herkese farklı voltajlara sahip modüler Lityum-iyon akü paketleri sunmaktan mutluluk duyacaktır.

Şirket, amiral gemisi ürünü için (Evoke 6061-GT) anlaşılır bir şekilde en iyi pillerini kullanmayı seçmiştir. Bilgilerinizi tazelemek açısından, önceki iki modeli, tasarım açısından oldukça geleneksel olan şehir içi yarış araçlarıdır (kafes çerçevesi, sokak dövüşçüsü stili, dik sürüş konumu) ve EV doğasına dair tek ipucu, arka tekerlekteki göbek motorudur. Ancak 6061-GT, ister menzil, ister şarj, ister başka herhangi bir açıdan öne çıkıyor. Evoke 6061-GT'yi Özel Yapan Nedir?

Eğlenceli gerçek: Çerçeve motosikletler arasında benzersizdir

6061-GT, ahır arkadaşlarının tüm geleneklerini alıp pencereden dışarı atıyor. Evoke'un bunun için seçtiği format bir kruvazördür. Artık kruvazörlerin tanımı gereği uzun saatler boyunca eyerde rahat olması gerekiyor, elektrikli motosikletler ise menzil sınırlamaları nedeniyle bunu yapamıyor (birçok otoyolda hızlı şarj ağlarının olmamasından bahsetmiyoruz bile). Ancak Evoke, 6061-GT serisiyle bu formatı seçip bunda başarılı olabileceğini düşünüyor. Onlara inanma eğilimindeyiz.

6061-GT'nin pil paketi, hızlı şarjla 30 dakikada doldurulabilir. Daha iyiye gitmek ister misin? Ultra hızlı DC şarjı kullanın ve 15 dakika kadar kısa bir sürede yola geri dönebilirsiniz. Bu kadar hızlı şarj edildiğinde sıcaklıklar yükselir (hiç şüphesiz telefonunuzu hızlı şarj ederken öğrenmiş olmanız gerekir), bu nedenle pil paketini soğuk tutmak için iki aşamalı katı su soğutmalı bir sisteme sahiptir. Daha iyi verimlilik için 6061-GT'nin elektrik sistemi maksimum 336 Volt voltajda çalışıyor ve Evoke, tasarımında daha fazla PCB ve daha az kablo kullanılmasını sağladı.

Bu, uzun ömürlülük için yapılmıştır; teller genellikle ilk önce bozulan ve arızalanan parçalardır, dolayısıyla mantık, arıza noktalarını en aza indirmek için bunları en aza indirmekti. Son olarak, elektrik motorları aldıkları enerjinin yüzde 94'üne kadar aktarmayı başarıyor; bu hem verimlilik hem de performans (ve menzil) açısından her zaman iyi bir haber. Tüm bunlar 120 beygir gücü ve 124 MPH azami hıza neden olurken, 29,7 kWh pil maksimum 410 mil menzile sahiptir. Evet, 410 mil!

Kaynak: TopSpeed

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...
  • Admin

Yeni Thule ReVert (Bisiklet) Askı Askısı Temelde Kendi Kendini Kaldırıyor

Thule aceleci davranan biri değil; çoğu zaman yeni bağlantı askılarını daha uzun ve daha sıkı testlere tabi tutmak için erteliyor. Bu yüzden test ettiğimiz hiçbir şeyde temelde hiçbir sorun yaşamadık ve raflarının çoğu zaman aşırı inşa edilmiş görünmesinin nedeni de bu.

Dikey askılı bisiklet taşıyıcı kategorisine giren (neredeyse) son büyük taşıyıcı marka olmalarının nedeni de budur. Sonbahar geldiğinde bu durum yeni Thule ReVert Dikey Bisiklet Rafı ile değişecek. Ayrıca kaldırmayı ve indirmeyi son derece kolay hale getiren yeni ve akıllı bir özellik sunuyor.

4'lü bisiklet (899 $) ve 6'lı bisiklet (1.099 $) seçenekleri mevcut olup arazi şartlarına uygundur ve bisiklet başına 55 pound'a kadar taşıma kapasitesine sahiptir. 4 bisikletli model için bu toplam 220 pounddur ve rafın kendisi de 73 pound ağırlığındadır.

6'lı bisiklet rafının maksimum yükü 250 lbs'dir, bu nedenle tam yüklüyse bisiklet başına ağırlık payınız biraz daha düşük olacaktır. Raf ağırlığı 88 lbs'dir. Ancak dört bisiklet için sınır, hafif eMTB'leri kolayca taşımasına izin veriyor.

Benzersiz özelliği, üzerinde kaç tane bisiklet olursa olsun kaldırmayı ve indirmeyi son derece kolaylaştıran Çift TiltAssist Damper'dır.

Gaz şoku o kadar güçlü ki, indirmek için rafı fiziksel olarak aşağı çekmeniz gerekecek; aracınızın arkasına erişirken veya bisiklet yüklerken orada kalacaktır. Daha sonra hafifçe ittirin ve tamamen yüklü olduğunda bile kendisini yukarıya doğru kaldırsın.

Üst tarafa yakın bir yerde bulunan büyük bir kumanda koluyla çalıştırılır, böylece raf tamamen dolu olsa bile ona ulaşmak kolaydır. Serbest bırakmak için aşağı çekin ve rafı aşağı çekin, ardından tekrar çekin ve bırakın; raf sizin için kaldıracaktır.

Tekerlek tepsileri tekerleğe, çatala veya kadroya çok fazla bükülme kuvveti uygulamayacak şekilde dikkatli bir şekilde açılandırılmıştır. Test ettikleri bazı rafların, tutuldukları açının çok sert olması nedeniyle büyük tümseklerde tekerleklere zarar verdiğini söylüyorlar. Ancak gidonun birbirine yerleşmesine yardımcı olmak için biraz açıya ihtiyaçları vardı.

Tekerlekler, çapraz çubuklara cıvatalanmış kalın kauçuk kayışlarla yerinde tutulur. Çocuk bisikletlerini taşımak için daha küçük tekerleklere uyacak adaptörler de olacak. Eylül ayında satışa sunulacak olan bu ürün, ilmekli kablo kilidi için bağlantı noktalarına sahiptir (ayrı olarak satılır).

Thule Santu Hitch Rafa Monte Kargo Kutusu

Yeni Thule Santu kargo kutusu, Epos bisiklet raflarına 11 fit küp depolama alanı ekliyor. 100 pound'a kadar taşıma kapasitesine sahip. Kilitli kapak, eşyalarınızı güvende tutar.

Epos Rafındaki kirişlerin etrafına sarılarak kurulumu nispeten hızlı ve kolay hale getirir. Thule, bunun pratik olacak kadar kolay olduğunu, ancak birisinin onu hızla açıp çalabileceği kadar kolay olmadığını söylüyor. Onu kolaylık suçlarının beklenmedik bir kurbanı haline getirmek için yeterli çalışma gerekiyor.

İki bisiklet tepsisini kapsar, böylece üç bisikletlik bir rafta arabaya en yakın bisikletiniz için bir bisiklet yerini açık bırakacaktır.

Kayışlar kasaya içeriden cıvatalanmıştır; burada ayrıca içerideki yükü sabitlemek için bağlama kayışları da bulacaksınız. MSRP'nin fiyatı 799 ABD dolarıdır ve Ağustos 2024'te satışa sunulacaktır.

Kaynak: BikeRumor

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.