Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

2021 Honda Rebel (Motosiklet) İlk Sürüş İncelemesi


Admin

Önerilen İletiler

  • Admin

2021 Honda Rebel (Motosiklet) İlk Sürüş İncelemesi

BB1dvaig.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

"Honda Rebel" adı her zaman "başlangıç motosikleti" ile eşanlamlı olmuştur. 2017'nin yeniden tasarımının orijinal 250 platformundaki radikal iyileştirmesine rağmen Honda, Rebel 500 sahiplerinin yüzde 88'inin sahipliğin ilk 18 ayı içinde daha büyük hacimli bir motosiklet satın aldığını iddia ediyor. Honda’nın buradaki sorunu, bu satın alma işlemlerinin yüzde 73’ünün Honda markasının dışında olması. Honda’nın buradaki ikilemi, bu sürücüleri nasıl koruyacağımızı bulmaktır. Daha küçük modeli aştıktan sonra mezun olabilecekleri daha büyük bir bisiklet sağlamak mı? Ya da öğrenmeye benzer, ancak 18 aylık marjı geçecek kadar dayanma gücüne sahip bir motosiklet mi sağlıyorsunuz?

BB1dvkcj.img?h=1679&w=1119&m=6&q=60&o=f&

Honda her ikisini de yapmış olabilir. Rebel 1100, Africa Twin'de kanıtlanmış ancak kruvazör havasına uyacak şekilde modifiye edilmiş paralel ikiz bir Unicam motoru kullanıyor. Bisiklet sadece yaklaşık 500 pound ağırlığında, maliyeti 10.000 dolardan az ve üçüncü viteste 80 mil hızla çarpabilir. Honda, bir kruvazörün ne olduğu ve ne olabileceğinin sınırlarını zorluyor, aynı zamanda hala yüzde 100 Honda Rebel olan bir motosiklet yapıyor.

Umduğumuz gibi, Africa Twin'in güç uygulamasında gördüğümüz teknolojinin çoğu Rebel 1100'e düştü. Güç girişi, tork kontrolü (Honda'nın çekiş kontrolü), motor freni ve vites değiştirme noktalarının hepsi üç seviyede programlanabilir. . Bunlar Yağmur, Spor ve Tur modlarına uyacak şekilde ayarlanmıştır, ancak Kullanıcı modu bunları tercihlerinize göre ayrı ayrı ayarlamanıza izin verir. Bu ayarlanabilirlik, motosikletin müşteri tabanını büyük ölçüde genişletir. Deneyimli bir sürücü olarak, kendimi TC kapalı, Güç dolu, Motor Frenleme ortada ve vites değiştirme noktası yüksek olarak buldum. Lanet olsun. Birdenbire motorcu barlarına gitmek ve Dyna kardeşleri ego-kontrol etmek istiyorum (bana gelin, inekler). Ancak daha az agresif ortamlar kullanan acemi bir binici, tepkisini beğenilerine daha çok, daha bağışlayıcı bulabilir ve devir sınırlayıcının yüksekliğini keşfetmeyecekleri kadar yüksek olmayabilir. Daha dostça bir motosiklet olurdu.

Unicam motoru, devir aralığında daha önce en yüksek torku sağlayacak şekilde yeniden planlandı ve yüzde 20 daha büyük bir volan ile donatıldı, ataleti yüzde 32 artırdı ve ona daha fazla kruvazör hissi veriyor. Her silindir için farklı kam profilleri, 4.000 rpm'nin altında bir "derin darbe sesi" ve 4.000 rpm'nin üzerinde "güçlü bir darbe sesi" oluşturmak için zamanlamayı değiştirir. Olabilir, ama boşta kalan ses derin ama çok boğuktu ve nabız sesinde herhangi bir farklılık hayal etmediğimden emin olamadım. Güç uygulaması tüm aralık boyunca hassas ve pürüzsüzdür, ancak yine, 6.000 rpm'de nabız duymadım veya hissetmedim. Hoş bir kükreme oldu, ancak hiçbir noktada aradığım darbeli efekti duyamadım ya da daha hızlı dönerken herhangi bir motorun tipik olandan farklı kayda değer bir varyasyonunu duyamadım.

BB1dv1vK.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

1.084cc yer değiştirmeyi barındırmak için Rebel 1100'de daha büyük bir şasi bekliyordum. Ben sadece aradığımı aldım. 59,8 inçte, 1100'ün dingil mesafesi daha küçük 500 ve 300 modellerinden yalnızca 1,1 inç daha uzundur, ancak sürücünün konumu bunu yansıtmaz. Her iki modelde de arka arkaya otururken dizimi 1100'ün gidonuna 500'den en az bir inç daha yakın bulduğumda şaşırdım. Bunu yeni modelin 35 derecelik viraj açıklığına bağlıyorum. Bunu 2020 HD Low Rider S'de sırasıyla 29,5 / 30,5 derece sol ve sağ ile karşılaştırın. Rebel 300 ve 500 modelleri sportif bir eğim açısı elde etmeye çok fazla vurgu yapmadı ve anlaşılır bir şekilde öyle, ancak açık ki bu özellik Honda'nın önceliklerinden biriydi. İnce ayaklıklar botumun genişliğini bile uzatmadı; Çok yüksek fren koluna basmaktan kaçınmak için sağ parmağımı yukarıda tutmak zorunda kaldım, daha büyük bir eğim açısı için kısayollar. Ancak 35 derecelik işarete ulaşmak için bazı fedakarlıklar var gibi görünse de, eğim açısı hala etkileyici hissediyor. Test sürüşümüzde sadece birkaç kez mandalları kazıdım ve bunların çoğu yapmaya çalıştığım zamandı.

BB1dvkcT.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Showa tarafından üretilen süspansiyon, ön ve arkada geri tepme ayarlıdır. Sırtlama şokları performans anlamına gelir ve küçük tümsek uyumu mükemmeldir, ancak daha büyük herhangi bir şeyin, normalde rahat olan koltukta ve omurganızın yukarısında bir şok gönderme potansiyeli vardır. Bu takas, alçak koltuk yüksekliği ve kruvazör silueti ile gelme eğilimindedir. 43 mm çatal yumuşak taraftadır, ancak çoğu potansiyel alıcının muhtemelen göreceğinden daha hızlı bir hızda sürülürken bile sakinliğini korur. Bu fiyat noktası için, bir kruvazörde, süspansiyon fazlasıyla yeterli.

BB1dv8Si.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

1100, arkada 256 mm disk üzerinde bir Nissin çift pistonlu kaliper ve önde 330 mm rotor üzerinde radyal olarak monte edilmiş Tokico dört pistonlu bir kaliper ile durur. Ayarlanabilir ön koldaki fren hissi hassas ve duyarlıdır, ön süspansiyonun ve Dunlop D428 lastiğinin sınırlarını keşfetmenize olanak tanır.

BB1dv6g2.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Honda'dan beklediğimiz gibi yol tutuşu hoş bir şekilde nötrdür ve düşük hızlarda özel bir güven uyandırır. Büyük ölçüde motor yerleşiminin ağırlık dağılımı üzerindeki etkisi sayesinde, zaten hafif olan Rebel inanılmaz derecede dengeli ve çevik hissediyor. Kablolu bir gaz kelebeği kullanılmasına ve güç dağıtım sürecinde bol miktarda bilgisayar müdahalesine rağmen, gaz kelebeği hissi hala dikkat çekicidir ve hassas düşük hızda uygulamaya izin verir.

BB1dvhUz.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Çift kavramalı şanzımanın otomatik vites değiştirme özelliği bu uygulamada çok iyi çalışıyor ve manuel debriyaj modeline 22 pound eklese de korktuğumdan bağlı sürüş deneyiminden uzaklaşmıyor. Sadece 700 $ 'lık bir fiyat farkıyla, her iki modeli de test eden çoğu müşterinin DCT'ye karar vereceğini hayal ediyorum.

Rebel'in çıplak kemik stiline rağmen, Honda birkaç yaratık konforuna gizlice girmeyi başardı. Koltuğun altında, sürücüler 3 litre saklama alanı ve bir USB-C şarj bağlantı noktası bulacak.

BB1dvkd6.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Fit ve bitiş, temel modelden bir adım ötede, ancak kruvazör alanında çıta çok yüksek. Rebel'de çok sayıda plastik panel, açıkta bulunan kablo tezgâhları ve çeşitli su tesisatı bulunuyor. Işığın motorun etrafından geçmesi için çok az yer vardır, bu da motosikletin merkezine çok yoğun, mekanik bir görünüm verir. Bu, sıvı soğutmalı bir motor kullanırken bölgeyle birlikte gelir ve çoğu, değiş tokuşu yapmaktan mutluluk duyar.

BB1dvkd8.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Özelleştirme her zaman olduğu gibi kruvazör sahipliğinin kilit noktasıdır ve Honda, koltuklar ve gidonlardan tam bir ön kaplamaya kadar uzanan eksiksiz bir aksesuar kataloğu aracılığıyla bunu ele aldı. Satış sonrası krallar Burly Brand ve Vance & Hines, sadece 1100 için üretilmiş ve satılmaya hazır sele çantalarını, şokları ve geçmeli egzoz setlerini sergileyen basın lansmanında sahadaydı. Bununla birlikte, plastik, kablolama ve bilgisayar sistemlerinin fazlalığı nedeniyle, bu bisikletin özelleştirme potansiyeli, bir ev özelleştirme platformu değil, cıvatalı ürünlerle sınırlı görünüyor.

BB1dvfWs.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

İlk başta Rebel adını bu daha büyük, daha yetenekli motosikletin üzerine koymanın aptalca olduğunu düşündüğümü itiraf edeceğim. Gölge çizgisini neden güncellemiyorsunuz? Bu isim ve beraberinde gelen stil, uzun zamandır bir başlangıç bisikleti olarak kabul edilmiştir. Ama bu değişikliğin hiç de kötü bir şey olmadığını fark ettim. Sportster 1200s ve Indian's Scout 1,138cc'de geliyor, bir bisikleti 500'den daha büyük bir şeye başlamak ya da daha küçük bir şeye başlamak ve hızlı bir şekilde ticaret yapmak isteyen sürücülere çekici hale getirmek çok mantıklı geliyor. gördüm. Hafif, orta büyüklükte şasi, ayarlanabilir güç modları ve özelleştirilebilir ayarlar, bu bisikleti inanılmaz derecede çok yönlü ve dolayısıyla daha geniş bir sürücü yelpazesi için daha çekici hale getiriyor. Ve 10.000 dolarlık fiyat etiketi de aynı şeyi yapıyor.

BB1dvkd9.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

2021 Honda Rebel Teknik Özellikleri

BB1dvkcn.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

MSRP: 9.299 ABD Doları / 9.999 ABD Doları (DCT)
Motor: 1,084cc, SOHC, sıvı soğutmalı Unicam paralel ikiz; 4 valf / silindir
Delik x Strok: 92.0mm x 81.5mm
Şanzıman / Nihai Sürüş: 6 vitesli
Talep Edilen Beygir Gücü: Yok
İddia Edilen Tork: N / A
Yakıt Sistemi: 46mm gaz kelebeği gövdeli PGM-FI elektronik yakıt enjeksiyonu
Debriyaj: Islak çoklu
Motor Yönetimi / Ateşleme: Tam transistörlü ateşleme
Çerçeve: Çelik boru kafes konstrüksiyon
Ön Süspansiyon: 43 mm geleneksel teleskopik çatal, koyu titanyum oksit kaplamalı, yay ön yükü ayarlanabilir; 5.5 inç seyahat
Arka Süspansiyon: Çift Showa şokları, 12,5 mm şaftlar, omzunda basınçlı rezervuarlar, yay ön yükü ayarlanabilir; 3,7 inç seyahat
Ön Fren: 4 pistonlu monoblok, radyal monteli hidrolik kaliper, ABS ile yüzer 330 mm disk
Arka Fren: 1 pistonlu hidrolik kaliper, 256 mm diskli ABS
Tekerlekler, Ön / Arka: Döküm; 18 inç / 16 inç
Lastikler, Ön / Arka: Dunlop D428; 130 / 70-18 / 180 / 65-16
Tırmık / Patika: 28.0 ° / 4.3 inç
Dingil açıklığı: 59,8 inç
Yerden Yükseklik: 4,7 inç
Koltuk Yüksekliği: 27,5 inç
Yakıt Kapasitesi: 3.6 gal.
İddia Edilen Islak Ağırlık: 487 lb./ 509 lb. (DCT)
Kullanılabilirlik: Şimdi mevcut

BB1dvkct.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

BB1dv6fC.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Kaynak: Cruiser

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Alp görmesin🙄 Sürekli motor sayıklıyor hiç istemiyorum almasını.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.