Jump to content
Sign in to follow this  
Admin

Diğer İnsanları Size Karşı Saygı Göstermeye Zorlayacak 33 Akıllı Alışkanlık

Recommended Posts

Diğer İnsanları Size Karşı Saygı Göstermeye Zorlayacak 33 Akıllı Alışkanlık

Bunların çoğu küçüktür, davranışlardaki ince değişiklikler, ancak diğer insanların size ne kadar saygı duydukları üzerinde büyük bir etkisi olabilir.

İnsanlar işten ne istiyor? Son zamanlarda yapılan bir ankette, paradan çok, faydalardan çok, iş güvenliğinden çok daha fazlasına, saygı duyulmak istediklerini söylüyor.

Bu size benzerse, işte her gün aldığınız saygıyı nasıl artırabilirsiniz? Birlikte çalıştığınız insanları, her gün saygılı davranmak için eğitmenize olanak tanıyan, geliştirebileceğiniz belirli alışkanlıklar olduğu ortaya çıkıyor.

İşte bunlara bağlı kalmak istiyorsanız, yardımcı olabilecek bu kanıtlanmış alışkanlıklardan 33'ü. Birkaçını uygulayın, diğerlerinden ilham alın ve muhtemelen temettüleri hızlı bir şekilde göreceksiniz.

1. Konuşun.

Sesini duyurmazsan, hak ettiğin saygıyı ve saygıyı alamazsın. Bununla başlıyoruz - kendinizi konuşma konusunda eğitin - çünkü bu listedeki diğer alışkanlıklar, başlamaya saygı duymaya karar vermenize bağlıdır.

2. Kibar olun.

Saygı duyan insanlar haklı olarak bunu beklerler. Öyleyse, saygılı ilişkilerin tonunu ayarlayın: Bu yüzden başlamak için toplum kibar normlar geliştirdi. Ayrıca, bu alışkanlığın tam tersi sonucu hatırlayın: Kaba olmayan ya da allık dolu olan insanlar, etkileşimde bulundukları diğerlerinde saygısızlıktan ilham alır.

3. Başkalarını etkileşimlerini planlamaya davet edin.

Eğer saygı istiyorsan, zamanına saygı duymayı da içerir. Bu nedenle, meslektaşlarını ihtiyaçları için sorumluluk almaya teşvik edin. Vaktinizi almaları gerektiğinde, zamanınızı yönetmek için ya bir asistan ya da bir bekçi kullanın ya da en azından bir dijital takvimi paylaşın. (Uyarı: Bu stratejinin çalışması için, aşağıda No. 4 ila 7'de açıklanan, takip edilmesi gereken birkaç anahtar püf noktası vardır.)

4. Kendiniz için ihtiyacınız olanı her zamanı ayarlayın.

No 3'teki kendi randevu alma stratejinizi izlemeye karar verirseniz, önce kendiniz için ihtiyacınız olan her zamanı planlayarak ilk önce kendinize hizmet etmeniz çok önemlidir. Acımasız olun, sadece kalanları herkes için terk edin. Unutma, takviminde ne olduğunu başkasına haklı çıkarmana gerek yok; sadece önce kendinize zaman ayırmanız gerekiyor.

5. Takvim görünümünüzün varsayılan ayarını özel olarak ayarlayın.

Kullanılamayan zamanlarınızda ne yaptığınız çoğu insanın işi değildir, bu nedenle paylaşılan takvim yöntemini kullanıyorsanız, tüm etkinlikler için varsayılan ayarın özel olduğundan emin olun. Bu şekilde, çoğu zaman bloğu başkaları için "kullanılamıyor" olarak karşımıza çıkacaktır ancak neden uygun olmadığınızı haklı çıkarmanıza gerek yoktur.

6. Takvim randevunuzu varsayılan olarak 15 dakikaya ayarlayın.

On beş dakika birçok etkileşim için yeterli zamandır, ancak bir varsayılan ayarlamazsanız, insanlar otomatik olarak ihtiyaç duyduklarından daha fazla zaman zamanlar. Elbette değişmez bir kısıtlama değil; Patronunun bir saate ihtiyacı olursa, bir saatini programlayabilir. Ancak varsayılan bir zaman ayarlamak, insanları zamanınıza saygı göstermelerini çok pratik bir şekilde teşvik eder.

7. İşyeri dışındaki zamanlarınızı takviminize yerleştirin.

Sabah 6'da, işten sonra spor salonuna gitmek. Haftada birkaç kez? Sabah 9: 00'a kadar çalışmanıza izin vermeyen bir otobüse binmek? Bu etkinlikleri takviminize ekleyin (özel modda), böylece başkaları gelmeyi planlamanızdan veya ayrılmayı planlamanızdan önce toplantı planlamaz.

8. İnsanların isimlerini öğrenin ve kullanın.

Takviminizden devam ederek, başkalarının adlarını öğrenmek ve kullanmak için bir noktaya gelin. Bunu yapmak, onlara saygı duymanın ve onların kendinize yakınlık hissetmelerini sağlayacak bir şeydir. Ayrıca sizi hatırlayacaklar ve karşılık vermek zorunda kalacaklarını (ya da gerçekten utandığını) hissedecekler.

9. Başlıkları kullanın.

Açıkçası, doğal ya da uygun hissetmiyorsa bunu yapmayın, ancak insanları iyi tanımıyorsanız, onlara ilk isimleri yerine bay, bayan, Bay ya da Bayan olarak hitap etmeyi deneyin. . Genel olarak, bunun gibi bir saygı duymak tonu belirleyecek ve onların size saygı duymasını da teşvik edecektir

10. Planları yap.

Liderlik bir boşluktan nefret ediyor ve insanlar önceliklerini empoze etmeyen başkalarına önceliklerini empoze etmekte özgürler. Öyleyse planlar yap. Stratejileri duyurun. Hava emmek, senin fikrin herkesin çalışma planı haline gelir. Bu, hem iş yaşamınız hem de kişisel yaşamınız için geçerlidir.

11. "Önce reddet sonra kabul et" (ancak farklı dil kullanın)

Jeff Bezos bu “katılmıyorum ve adalet” dilini kullanıyor. Yapacağınız plandan emin olmasanız bile, kendi terimlerinizi kullanabilirsiniz, ancak güvenilirlik için bir itibar geliştirin. Bir şey yapacağınızı söylerseniz takip edin.

12. Soru sormaya istekli olun.

Profesyonel geleceğinizi başkasının planına aktaracaksanız, bu konuda birçok soru soracak kadar kendinize saygı gösterin. Anlaşılmasın, bir itici değilsin ve insafsızca yönetilmeyecek. Ayrıca, kaç kez birinin soru sorduğu ve herkesin de cevabı bilmek istediği ortaya çıktığı bir toplantıya katıldınız.

13. Konuşmadan önce başkalarını tanıyın.

Katkılarınızın konuşma akışına nasıl uyduğunu kabul ederek küçük bir duygusal zeka gösterin. Uygulamada bunun anlamı, söyleyecek bir şeyiniz varsa, önünüzde kimin konuştuğunu kabul etmenizdir. Onlara kredi verdikleri için saygılarını toplayacaksın. (Örnek: "Mükemmel nokta, John, ve bu düşünmemiz gereken başka bir şey düşünmemi sağlıyor ...")

14. teşekkür etmeyi unutma.

Basit, temel nezaketin özel bir örneği. Size hiçbir şey yapmaz ve ince bir sinyal gönderir. Yine, açıkça kaba bir şekilde insanlara ilham veren saygısızlıklara karşı bir savunmadır.

15. Bir şey değil demeyi unutma.

Bu benim için süregelen bir kampanya oldu, ama saygı uyandırmak istiyorsanız, "Sorun yok" ya da benzerlerinden ziyade "Bir şey değil" deyin. "Bir şey değil" teşekkür etmeye değer bir şey yaptığınızı ve böylece saygı duymaya değer olduğunuzu belirtir

16. Birden fazla e-posta adresi kullanın.

Kişisel kullanım için en az bir e-posta ve iş için bir veya daha fazla e-posta alın. Bütün bunlar, başkalarının şartlarınız üzerinde sizinle etkileşime girmesini sağlamak ve onların istek ve görüşmelerinde olmamanız, her saatte bir isteklere cevap vermek için acele etmenizdir.

17. E-posta etiketleri ve filtreleri kullanın.

16 numaralı öneri için çok mu geç? Sorun değil. İletileri ayırmak, yanıtlarınıza öncelik vermek ve diğerlerini programınıza yanıtlamalarını beklemek için yanıtlamak için e-posta hesabınızdaki etiketleri ve filtreleri kullanmak için zaman ayırın.

18. Hatırlatıcıları ayarlayın.

Ancak, başkalarına yanıt vermeyi ertelemeye karar verdiğinizde (yukarıdaki No. 17), ister e-posta yoluyla, ister başka şekilde, nihayetinde yanıt verdiğinizden emin olun. Hatırlatıcıları ayarlayın, böylece başınızı daha sonra cevaplama gerekliliğini ortadan kaldırabilirsiniz

19. Birden fazla telefon numarasına sahip olmak.

Verilecek birden fazla e-posta adresine sahip olmakla aynı fikirdir. İnsanlara zamanlarında cevap vermenize gerek yoktur; sizin için uygun olduğunda yanıt verin (tabii ki içinde). Ancak, ikinci bir telefon için ödeme kartlarda değilse, Google Voice, Sideline veya mevcut telefonunuza ikinci bir numara eklemenizi sağlayan diğer servisleri kullanmanızı öneririz.

20. İnsanların hatalarını hoş görmeyi ve onlara bir şans daha vermeyi unutmayın.

Genellikle kendiniz için ayağa kalkarken, başkalarına karşı iterek sararsınız. Bu nedenle, sözlü bir kaçış yolu vererek ve yüzlerini korumalarını sağlayarak onlara saygıyla davranın (ve karşılıklı saygılı olun). Örnek olarak, olumsuz çabaları yerine, olumsuz bir sonuç için maddi olmayan bir durumu suçlayın.

(Örnek: "Belki de iletişim kurduğumuzu düşünüyorum John, ancak ihtiyacımız olan şeyi yapmadık ve bunun sonucunda bugün daha fazla çalışmak zorunda kalacağız." onu dışarıda bırakmak.)

21. Başarıları paylaşın.

Zamanı geldiğinde kredi aldığınızdan emin olun. Ancak, başkalarına da katkıda bulundukları şey için kredi verme fırsatları arayın. Bunu yaptığınız için sizi hatırlayacak ve saygı duyacaklar.

22. Başkaları iyi yaptığında farkına varın ve paylaşın.

Bu çabanın bir parçası olmasanız bile (veya özellikle de), meslektaşlarınız büyük kazançlar kazandığında departmanınızdaki veya şirketinizdeki diğer insanları kutlamaya istekli biri olarak bilinir.

23. İstenilme Durumunda kalın.

Sektörünüzün ön saflarında yer alın. Bağlantılarınızı beslediğinizden ve daha fazlasını yaptığınızdan emin olun. Çalıştığınız kişiler arasındaki itibarınızın kalitesini artıracak ve uzmanlığınızı geliştireceksiniz.

24. Herzaman birden çok seçenek bulundurun.

Başka seçeneklere sahip olmak, talepte kalmanın ne olduğunun bir parçası. Ayrıca, istediğiniz zaman başka bir şey yapabileceğinizi bilmek için kendinize olan güveninizi güçlendirir; Bu güven aldığınız saygı düzeyini etkileyecek ve etkileyecektir.

25. Kısa bir çalışma günlüğü tutun.

Gerçekleştirdiğiniz şeylerden, elde ettiğiniz fikirlerden ve diğerleriyle etkileşimlerinizden kaçınmaya çalışın. Günün sonunda sadece birkaç not hatırlamanızı ve saygı duyulması gereken biri olarak taşımanızı sağlamak için yeterli olabilir.

26. Bekleyin ve yönlendirin.

Bir patron için çalışırken veya müşteriler için çalışırken, ihtiyaç duyacağı şeyleri veya sahip olacakları soruları tahmin etmeye çalışın ve sormadan önce yanıtlayın. Bir uzman olarak size saygı duymayı öğrenecekler.
27. Proaktif olarak paylaşın.

Bir meslektaşın buluşması gereken birini tanıyor musun? Bölümünüzün bilmesi gereken bir makale okudunuz mu? Bu bilgiyi başkalarıyla paylaşan tür olarak bilinir hale gelir.

28. Herzaman iyi giyinin (biraz).

Şimdi oldukça rahat bir dünyada yaşıyoruz. Ancak, meslektaşlarınızın nasıl giyindiğinin biraz ötesini giyerseniz, incelikle size biraz daha saygı göstermeleri gerektiğini gösterirsiniz.

29. İyi geribildirim verin.

Diğer insanlar da sizin kadar iyi bir şekilde bilinçlidirler, iyi gizleyip gizlememeleri. Bu yüzden, resmi rolünüz olmasa bile iyi, yapıcı, olumlu geribildirim sunun. Bir meslektaşının sunumundan sonra, iyi yaptığını düşündüğünüzü anlatan kısa bir not, çok fazla yakınlık ve saygı uyandırabilir.

30. Müzakere edin.

İlk teklifi almayın - önemli olan hiçbir şeyde. Kendiniz için ayakta durarak saygı gösterin.

31. Bazen hayır deyin.

Sınırları belirle ve onlara uy. Başkalarını da sınırlarınıza saygı duymaları konusunda cesaretlendireceksiniz.
32. Bilmiyorsan itiraf et.

Kendine güvenen insanlar, bir şey bilmediklerinde, özellikle de işlerini daha iyi yapmak için ihtiyaç duydukları veya bilmek istedikleri bir şey olduğunda kabullenmeye isteklidirler. Kabul etmeye ve öğrenmeye istekli olmak saygı uyandırır.

33. Devam etmeye istekli olun.

Hak ettiğin saygıyı alamıyorsan, çalışacak başka bir yer bul. Paradoksal olarak, devam etmek, az önce bıraktığınız yerde size daha fazla saygı uyandırır!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.