Jump to content

Bruce Lee, Karın Kaslarını Geliştirmek İçin Bu 6 Çekirdek Yakma Hareketini Kullandı

By Admin, 11/25/2020
  • 70 views
  • 0 comments

Bruce Lee, Karın Kaslarını Geliştirmek İçin Bu 6 Çekirdek Yakma Hareketini Kullandı

Athlean-X'in kurucusu Jeff Cavaliere C.S.C.S. Film tarihinin en ünlü zayıf ve parçalanmış adamlarından biri olan dövüş sanatları efsanesi Bruce Lee'nin kullandığı eğitim rutinini yıkıyor.

Antrenman, her biri minimum kez veya bitene kadar (OTE) gerçekleştirilecek olan 6 hareketten oluşur. Caveliere, tutarlı bir şekilde uygulanırsa 22 gün gibi kısa bir süre içinde gözle görülür değişiklikler görmeye başlayabileceğinize inanıyor. Cavaliere, videodaki her egzersiz için doğru formu göstermenin yanı sıra, Lee'nin alkol ve abur cubur tüketimini azaltmak gibi bazı beslenme alışkanlıklarını benimsemesini de öneriyor.

İlk hareket ayakta dirsek bükülmesidir (OTE'nin her iki tarafında 25 tekrar). 25 tekrara giderken dinlenmek ve yeniden gruplanmak için duraklamanız gerekiyorsa, sorun değil. Cavaliere, "Bunu hızlandırmaya çalışmayın, bu çok yavaş ve bilinçli bir hareket" diyor. "Her iki tarafta da obliklerde kasılma olsun."

Sonra, bir dizi kurbağa vuruşu için yere vurun (25 OTE). Cavaliere, "Dizlerinizi göğsünüze doğru getirin ve ardından tek bir hareketle yukarı doğru çekin" diyor. "Pelvik posterior rotasyonun, alt karın aktivasyonunun, aşağı inmenin, bacakların düzleştirilmesinin sağlanması için yerden biraz pelvik kaldırma yaparsınız, bu alt karın için izometrik bir zorluktur, geri gelirsiniz ve devam et. "

Bruce-Lee-1200x1200.jpg

Bunu, uzanmış bir pozisyondan yapılan tek bacak kaldırma (her iki tarafa OTE) takip eder ve karın kaslarında maksimum kasılma elde etmek için düz bir bacak sağlar. Cavaliere, "Bu orta seviye bir hareket, çünkü aynı anda hem yukarıdan aşağı hem de aşağıdan yukarıya hareketiniz var" diyor. "Hareketi aşağıdan yukarıya doğru sürün. Sadece bacağınızı kalça fleksörünüzle kaldırmayın; kaldırırsanız, karın kaslarınızın yorulduğunu hissetmeniz gerektiğinde bacağınızın yorulduğunu hissedeceksiniz."

Dördüncü hareket, oturmuş dirsekten diz dizme hareketidir (her iki tarafta OTE), eğer bunu doğru bir şekilde yapıyorsanız, üst vücut dengenizi zorlayacak ve ardından tam oturma (25 OTE).

Lee'nin rutinindeki son egzersiz ejderha bayrağıdır. Cavaliere, "Kendi kendine düşünebilirsin, bu egzersizi yapmamın hiçbir yolu yok" diyor. "Yapmanız gereken tek şey bir dakikadır. Bir seferde kaç saniye ara verdiğiniz umrumda değil, bu antrenman bitmeden bir dakika biriktirmelisiniz." Yeni başlayanlar için, kol hareketini kısaltmak için dizlerini içeri getirmeyi tavsiye ediyor.

"Bunu yaparak, o son çiviyi tabutun içine koyacaksın" diyor. "Bundan sonra hiçbir şey yok, bu yüzden sahip olduğunuz her şeyi verin ve size söz veriyorum, harika bir karın kası egzersizi yapacaksınız."

All Out Studio'da Men’s Health, Women’s Health, Prevention'dan 200'den fazla evde egzersiz videosunu ve daha fazlasını 14 gün boyunca ücretsiz deneyin!

Kaynak: Men's Health

Recommended Comments

Comments

There are no comments to display.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.