Jump to content

Ümit Ürkmez

Φ Members
  • Content Count

    333
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Nötr

About Ümit Ürkmez

  • Rank
    Genç Üye

Profile İnformation

  • Sex
    Erkek
  • Location
    isstanbul
  • Interests
    spor magazin haber

Recent Profile Visitors

1,936 profile views
  1. Farkındalık: Cinsel Hayatınıza Pozitif Bakış Katın Farkındalık (Mindfulness), son zamanların en popüler konularından birisi. Ve haklı olarak – oldukça da güçlü bir şey! Stres ve kaygının üstesinden gelmek için farkındalığa ihtiyaç duyuyoruz. Sağlığımıza yardım edebileceğini ve yeme düzenlerini optimize edebileceğini biliyoruz. Peki ya seks hayatlarınız? Farkındalık, gerçek bir seks hayatının anahtarı olabilirse ne olur? Farkındalık: Vücudumuza Etkileri Var olmak, duyguları hissetmek için % 100 gereklidir. Sizi neyin rahatlattığını, sevgilinizin dokunuşunu veya yüzünüz
  2. Yeni Başlayanlar İçin 4 Pratik Yoga Yöntemi Yogada öğrenilecek, keşfedilecek bir çok şey var ve nereden başlamalı sorusu hep kafa karıştırıcı olmuştur. Yazımızdaki 4 pratik yoga yöntemi ile yogaya ilk adımınızı kolayca atacaksınız. İşte yeni başlayanlar için pratik yoga yöntemleri: 1. Nefes tekniği (Dirga pranayama) Temel yaşam kaynağımız nefestir. Bizlerin yaşamı alınan gıdadan ya da sudan çok havaya bağlıdır. Yemek yemeden veya su içmeden günlerce yaşayabiliriz ama nefes almadan birkaç dakika içerisinde yaşamımızı yitiririz. Nasıl yaparız? Yoga yaparken, bacakları
  3. Fitness Yaparken Motivasyonu Sağlamanın 5 Yolu Sağlıklı ve formda olma amacı ile bir çok kez spor salonlarının yolu tutmuşuzdur. Kendimizi motive eder çalışmalara büyük bir hevesle başlarız. Sonrasında motivasyonumuzun azalması ile birlikte emeklerimiz de boşa gitmiş olur. Egzersiz yaparken motivasyonu korumak düzenli spor yapan kişiler için bile oldukça zor olabilir. Özellikle yoğun olduğunuz dönemlerde, fedakarlık edip bu zamanı spor için harcamak birçok kişiye zor gelebilir. Bu tür durumlarda bir kenara bıraktığımız egzersiz aslında hayatımızda çok büyük bir öneme sahiptir. Eğ
  4. Düzenli Egzersiz Yapmanın Hayatımıza 7 Olumlu Etkisi Kendinizi daha iyi hissetmek, enerjinizi arttırmak ve yaşam sürenizi uzatmak istiyorsanız düzenli egzersiz bunun için biçilmiş kaftan. Kimilerinin zayıflamak, kimilerinin kaslarını sıkılaştırmak, kimilerinin de sağlıklı yaşamak için yaptığı spordur, egzersiz. Amaç ne olursa olsun, düzenli olarak yapılan egzersizin sağlık açısından önemi büyüktür. Tüm kasların çalışmasını sağlamak ve körelmelerini engellemek amacıyla belirli aralıklarla bu egzersizlerin ‘bilinçli’ olarak yapılması insana her zaman olumlu faydalar sağlar. Düzenli e
  5. Yeni Başlayacaklar İçin AcroYoga ve 6 Faydası AcroYoga, akrobasi ile yoganın harmanlanması ile ortaya çıkan ve çift olarak yapılan bir yoga tekniğidir. Diğer yoga tekniklerinden farklı olarak birliktelik, uyum ve güven odaklı bir çalışmadır. Temel olarak “base” ve “flyer” rollerini içerir. “Base” kişisi sırtüstü yatıp, ayaklarıyla “Flyer” kişisinin denge noktalarından kaldırıyor. “Flyer” kişisi de önce temel yoga duruşlarıyla esneme yapıyor. Sonrasında is
  6. Spor Öncesi ve Sonrası Beslenme Nasıl Olmalı? Spor yapmak için bütün ekipmanınız hazır mı? O halde çalışmaya hazırsın! Aslında, en önemli malzemeyi unutuyorsunuz o da yemek. Spor öncesi ve sonrası beslenme çok önemlidir. Vücudunuzu harekete geçirmeden önce doğru beslenmelisiniz. Yapacağınız antrenmandan sonra da ne yediğinizin de gerçekten önemlidir. Yaptığınız egzersiz sonrası vücudunuzun ihtiyacı olan enerjiyi almak, daha büyük, daha güçlü kaslar oluşturmanıza olanak tanır. Bu, egzersizden önce ve sonra ne yediğiniz hakkında düşünceli olmanız anlamına gelir. Spor salonunda tüm sı
  7. Evde Spor Yapmak: En iyi egzersiz ve spor uygulamaları Spor salonu üyeliği olmadan ter atmak istiyorsunuz fakat spor salonuna gidecek zamanı bulamıyorsanız. Evde spor yapmak için kullanacabileceğiniz bir o kadar yararlı ve pratik uygulama mevcuttur. Bu uygulamalar sayesinde hem aletli hem de aletsiz egzeresiz yapabilirsiniz. Evde Spor Yapmak: En iyi egzersiz ve spor uygulamaları 1. Freeletics Bodyweight Bu uygulamanın ücretsiz sürümü, belirli sayıda tekrar yerine, zamana dayalı 900 ekipmansız antrenman içerir. Yüksek yoğunluklu interval antrenmanı ve kuvvetlendirici egzersizler aras
  8. Şok Diyet:15 Günde Kolayca 20 Kg Verin Piyasada birçok diyet listesi var ve hangi diyeti uygulayacağınızı şaşırıyorsunuz değil mi? Bu diyet türleri arasından son zamanlarda öne çıkan diyetlerden birisi de şok diyet. Şok diyet, kısa sürede zayıflamak isteyenlerin tercihi durumunda, diğer diyet yöntemlerinden farkı ise tamamen kilo verme odaklı bir diyet olmasıdır. Şok Diyeti Nedir? Şok Diyeti, tükettiğiniz besinler yolu ile aldığınız kalorileri aktif olarak yakmanıza yarayan bir diyet türüdür. Bu diyette vücudunuzun açlık moduna girmesi ile birlikte yağ yakmanız kolaylaşır ve kolayca k
  9. Yoga Asana Pratikleri: Evrende Denge Arayışı Yoga asana pratikleri kesinlikle asana uygulamasından daha fazlasıdır, ancak asana pratiği sadece germek, bükmek ve esnemek gibi hareketlerin ötesine uzanmaktadır. Yoga duruşlarının ya da asana’nın ortak bir çevirisi, rahatça tutulan bir yer ya da konum anlamına gelir. Rahatça konumlandırılan bu konum metaforu, oturuşta rahatça tutulan pozisyonu ima ettiği için oturmuş bir yogi veya yogini’nin vizyonunun ötesine uzanacaktır. Geçmişte yoga asana uygulaması gündelik hayatta barış, farkındalık ve mutluluk bulma pencerise
  10. 5.4.2021 günlük iddia tahminleri wolverhampton westham ms kg var oran 1.80 everton crystallalace ms1 oran 1.60 barcelona valladolid ms1 oran 1.22 fenerbahçe denizli ms 1 oran 1.22 bursaspor altay mskg var oran 1.62 benfica marttimo ms 1 oran 1.35
  11. Kazein Protein ve Whey Protein Arasındaki Farklar Piyasada bugüne kadar hiç olmadığı kadar çeşit protein tozu vardır. Bu protein tozları arasından iki tip protein içeren toz ön plana çıkmaktadır: kazein protein ve whey protein diğer bir adıyla peynir altı suyu proteini. Bu iki protein türü de sütten türetilmiş olsa da, büyük ölçüde farklıdır. Bu makalede kazein ve peynir altı suyu proteini, sağlığa yararları ve ihtiyaçlarınız için doğru olanı nasıl seçeceğiniz konusunda sizi aydınlatmaya çalışıcağız. Kazein Protein ve Whey Protein Arasındaki Farklar
  12. Transandantal Meditasyon ve Faydaları Meditasyonun hem duygusal hem de fiziksel refahı desteklediği düşünülmektedir. Hindistan’ın eski Vedik geleneğine dayanan son derece etkili olan transandantal meditasyon, çeşitli ruhsal hastalıklara iyi geldiği ve günlük yaşama huzur duygusu getirdiği düşünülmektedir. Daha büyük bir anlam arayışında olmak, kaygıdan kurtulmak ya da aklınızdan geçen düşünceleri yavaşlatmak istiyorsanız meditasyon yapabilirsiniz. Transandantal Meditasyon Nedir? Daha önce hiç denemediyseniz transandantal meditasyon yapmak size zor görünebilir ama denediğiniz zaman ne
  13. Egzersizin Eğlenceli Hali:Zumba Dansı ve Faydaları Egzersiz yapmak sizi sıkıyor ise zumba tam size göre! Zayıflamak için sadece spor salonlarını kullanmak zorunda değilsiniz, bunu daha eğlenceli hale getirmek için zumda dersleri alabilirsiniz. Zumba dersleri hem zayıflama hem de sosyelleşmek için çok uygun bir yöntem. Daha önce herhangi bir yerde zumba yapan insanlara denk geldiyseniz büyük ihtimalle ne kadar eğlenceli olduğunu da biliyor olmalısınız. Tipik CrossFit veya spinning derslerinde duyduğunuz homurdanmalar yerine, Zumba sınıfında çekici dans müziği ile keyifli anlar geçirebili
  14. Bikram Yoga Olarak Bilinen Sıcak Yoga Nasıl Yapılır? Bikram Yoga Nasıl Yapılır? Bikram Yoga Faydaları ve Hareketleri Nelerdir? Bikram yoga adını kurucusu olan Yogiraj Bikram Choudhury’den almaktadır. Aynı zamanda sıcak yoğa olarak da bilinen bikram yoga, nemli bir ortamda, yaklaşık 40 derece sıcaklıkta yapılan bir yoga türüdür. Bikram yoga, düzenli olarak uygulandığında, genel sağlığınız için faydalı olmakla birlikte kas ağrılarınıza iyi gelecektir. Bikram Yoga Nasıl Yapılır? Bikram Yogaya Hazırlık Aşaması Bikram yogayı hakkıyla yapmak istiyorsanız yapmadan önce hazırlık yapmanız
  15. Uyku hem zihinsel hem de fiziksel sağlığınızı korumak için çok önemlidir. Ancak birçoğumuz sağlığımız için çok önemli olan bu konuyu ihmal etmekteyiz. Günümüz toplumunda oluşturduğumuz 7/24 düzenimiz içinde uyku düzenimizin bozuk olduğu da bir gerçektir. Uyku probleminin şekil ve boyutları çok farklıdır. Bazı zamanlarda uykuya dalmakta çok zorlanırken, bazen de gece boyunca birçok kez uyanırız. Kişilere göre durumlar farklılık gösterse de, sonuç olarak bitkinlik, çaresizlik ve yalnızlık hissi verir. Bu durum kolayca diğer ruh sağlığı sorunlarına da etki edebilir. Yaşanan bu duruma çözüm
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.