Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 23 Ağustos , 2021 Admin Paylaş Gönderi tarihi: 23 Ağustos , 2021 Koenigsegg Designer, Gemera'nın Parçalı Bilim Kurgu Koltuklarını Açıklıyor Hemen ortaya koyalım: Sürekli nakit akışı olan bir multimilyoner değilseniz, yeni bir Koenigsegg Gemera aşırı derecede pahalı olacaktır. Cömert bir sahibiyle arkadaş olmadıkça asla araba kullanamazsınız. Bu, markanın mega arabalarının ve ilgili teknoloji ve tasarım yeniliklerinin nüfusun geri kalanı için önemsiz olduğu anlamına gelmiyor. Benimle burada kal: Bırakın ayda bir tane sürmeyi, daha azımız bir ay gezgini görecek. Yine de, ay gezicisinin icadı, günlük uygulamalarda kullandığımız çok sayıda teknolojinin kapısını açtı: örneğin mikroişlemcilerin minyatürleştirilmesi. NASA sayesinde, 1970'lerde havayolu pilotları ve yolcuları için koltuk yastıklamasını ve çarpışma korumasını iyileştirmek için geliştirilen hafızalı köpüğümüz var. Bu bizi koltuklarında yukarıda bahsedilen hafızalı köpüğü kullanan Koenigsegg'e geri getiriyor. Bir trilobit fosili gibi bölümlere ayrılmış -ya da bu modern arabaya daha uygun olarak, parçalanmış ışık parçaları- bu aile boyutundaki arabanın dört koltuğu, gelecek yıllar için oturma tasarımı hakkında bilgi verebilecek sıra dışı bir yapıya sahip. Çılgın dahi Christian von Koenigsegg tarafından geçmiş modellerde icat edilen ve tasarımcı Sasha Selipanov tarafından markanın yeni dört koltuklu modeline entegre edilen koltuklar hem ilginç hem de işlevsel. Seri üretilen arabaların bu fikri alıp yolcuları serin ve rahat tutmak için bunun bir versiyonuyla yuvarlanması ihtimalinin ötesinde değil. Rusya yerlisi Selipanov, şık Essentia konseptinin arkasındaki yaratıcı güç olduğu Genesis'ten Koenigsegg'e geldi. Essentia'da Selipanov'un çalışmalarında çeşitli dokuları nasıl bütünleştirdiğini görebilirsiniz; bu tercihleri 2019'da İsveçli otomobil üreticisine beraberinde getirdi. Essentia'daki döşeme ve döşemeler hem paralel hem de çapraz çizgilerden oluşuyor; Gemera, bu temaların bazılarını içeride yansıtıyor. Selipanov, benzersiz bir şekilde bölümlere ayrılmış koltuklar fikri için övgüyü ertelerken, onları şu anda dünyanın en hızlı dört koltuklu arabasının gövdesine dönüştürdü. Yolculuğa çıkabilenler için, kısa ve uzun yolculuklarda yorgunluğu azaltmak için tasarlanmış bu koltuklara bir Gemera takılmıştır. Selipanov, "Fikir, segmentlerin temelde rahat olmaları için olabildiğince küçük olmaları, ancak aralarında havanın hareket edebilmesi için aralıklı olmalarıdır," diye açıklıyor. "Yani arabanın içinde oturmaktan asla yorulmuyorsunuz. Sırtınızın terlediğini hissetmiyorsunuz ve aracın performansının tadını çıkarıyorsunuz." İçeride, Gemera'nın Minik Dostu Dev motoru, E85 biyo yakıt veya gazla çalışan 2.0 litrelik, üç silindirli kuru karterli çift turbolu bir motordur. Koenigsegg, Vulcanol gibi yenilenebilir metanol, Photofuel gibi bir alternatif veya bir karışım şeklinde Gen 2.0 etanol ile takıldığında ve doldurulduğunda, "en azından güneş enerjisi gibi yenilenebilir elektrik kaynakları üzerinde çalışan bir EV kadar CO2 nötr hale geliyor" diyor. ya da rüzgar." Bütün bunlar bir yana, havalandığında bir roket gibi fırlayacak. Bu hafızalı köpük koltuklar, işlem sırasında bir omurun yerinden çıkmasını engeller. Sadece 300 Gemera inşa edilecek ve her biri 1,7 milyon $ başlangıç fiyatına sahip olacak. Hiç araba kullanamayabilirim, ancak Selipanov ve Koenigsegg, endüstrinin her yerine damlayacak sorunlara yaratıcı çözümler getiriyor. Rahat koltuklar sadece bir tanesi ve daha fazlası gelecek. Kaynak: TheDrive Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Önerilen İletiler
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.