Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

Önerilen İletiler

  • Admin
Gönderi tarihi:

Thames Nehri okyanusun en büyük ahşap yelkenli gemisi olan Götheborg'u karşılıyor

AA10r5b0.img?w=768&h=480&m=6

AA10rpmm.img?w=768&h=480&m=6

  • Cevaplar 99
  • Tarih
  • Son Cevap

Bu Başlıkta En Çok Gönderenler

  • Admin

    100

Bu Başlıkta En Çok Gönderenler

  • Admin
Gönderi tarihi:

Rapora Göre: Orca Balinaları aynı sabah bir yelkenliyi batırır ve bir başkasına çarpar. Bilim adamları cevap arıyor

AA10CJ2I.img?w=768&h=576&m=6

Raporlara göre, bir grup orka, Portekiz kıyılarında küçük bir yelkenliye saldırarak batmasına neden oldu.

Kısa bir süre sonra orcas yakındaki başka bir küçük gemiye çarptı.

Bilim adamları, bölgede neden bu kadar çok katil balina saldırısı olduğunu araştırıyorlar.

Raporlara göre, 31 Temmuz'da bir orka sürüsü Portekiz açıklarında bir yelkenliye saldırdı ve birkaç saat sonra aynı bölgede başka bir gemiyi hedef aldı.

Yerel medyanın "normalden çok daha kötü" olarak nitelendirdiği ilk olayda orcas, Portekiz'in Sines sahilinden yaklaşık yedi mil açıkta beş kişiyi taşıyan küçük bir yelkenliye çarpmıştı.

Orca saldırıları bazen yelkenlileri hareketsiz hale getirdi, ancak yerel medya bu durumda geminin batmaya başladığını söyledi.

The Sun'a göre tatilde olan beş mürettebat cankurtaran sallarına bindi ve telsizle yardım istedi. Portekiz Donanması tarafından yapılan açıklamaya göre, yakındaki bir balıkçı teknesi onları kurtarmayı başardı.

Alışılmadık bir şekilde, birkaç saat sonra yakınlarda başka bir orca saldırısı gerçekleşti.

Newsweek, ikinci orca saldırısının içinde iki yolcu bulunan küçük bir yelkenliyi kapsadığını bildirdi.

Yerel medya kuruluşu Portugal Resident'a göre, saldırı sırasında uyuyan yolcular Lizbon'dan Algarve'ye seyahat ediyorlardı.

Portekiz sakini, 26 fit uzunluğa kadar uzayabilen orkaların tekneye çarptığını ve dümeni ısırarak hareketsiz hale getirdiğini söyledi. Kuru havuza çekildi.

Portekiz Sakini'ne göre, 2020'den bu yana Portekiz ve İspanya'nın İber Yarımadası'nda orkaların gemilere yönelik 200'den fazla saldırısı kaydedildi.

AA10eAP1.img?w=768&h=576&m=6

Medya kuruluşu, bilim adamlarının, katil balinaların meraktan mı, yaramazlıktan mı yoksa intikamdan mı hareket ettiğini belirlemek için artan sayıda orca saldırısını araştırdıklarını söyledi.

Insider daha önce 2020'de İspanyol ve Portekiz kıyılarında orkaların bir dizi saldırgan eylemi hakkında rapor vermişti. O sırada uzmanlar The Observer'a katil balinaların kasıtlı saldırılar düzenlemiş olabileceğini ve belki de yüksek düzeyde strese işaret ettiğini söyledi.

Kaynak: Business Insider

  • 2 hafta sonra...
  • 2 hafta sonra...
  • Admin
Gönderi tarihi:

1.3 milyon sterlinlik lüks Batman tarzı denizaltı, katlanır kanatlara sahiptir

AA11jOzn.img?w=768&h=434&m=6

Manta ışını şeklindeki Kronos Denizaltısı, on yolcu kapasiteli olup ticari, kurtarma ve muharebe operasyonları için uygundur.

Suffolk ve BAE merkezli Highland Systems, hibrit geminin "dünya çapında denizaltı üretimine yepyeni bir konsept getirdiğini" söylüyor.

Fütüristik hidrodinamik tasarım, nakliye için katlanır kanatlara sahiptir. Ayrıca, "yakıt tüketimini önemli ölçüde azaltan, maksimum hızı artıran ve üstün stabilite sağlayan yenilikçi bir gövde tasarımına" sahiptir.

Dokuz metre uzunluğunda, manta ışını şeklindeki denizaltı, suda 80 km/s, dalgaların altında ise 50 km/s hıza ulaşabilir. 250 metreye kadar derinliğe inebilir ve 36 saat sürecek bir hava beslemesine sahiptir. Bir hibrit tahrik sistemi - dizel ve elektrikli - 1.200 beygir gücü üretir ve 54 saatlik seyahat süresi sağlar. İç mekanda uyarlanabilir aydınlatma, klima ve otomatik yaşam destek sistemi bulunur.

Zanaat planları ayrıca askeri uygulamalar için torpidoların taşınabileceğini öne sürüyor.

Şirket, Kronos'un BAE'de üretileceğini belirtti ancak henüz bir teslimat tarihi açıklanmadı.

Kaynak: Cover Media

  • Admin
Gönderi tarihi:

Vision Marine Dıştan Takma Motorlu Elektrikli Tekne 175 KM'yi Vurdu

AA11mE5n.img?w=768&h=432&m=6

Bu, herhangi bir elektrikli deniz taşıtının saatte 160 km işaretini ilk kez geçtiği zamandır.

Vision Marine Technologies, elektrikli tekneler konusunda uzmanlaşmış Kanadalı bir şirkettir ve kısa süre önce E-Motion 180E adlı 180 beygir gücündeki elektrikli dıştan takma motorunu piyasaya sunarak, türünün şu anda mevcut olan dünyanın en güçlüsü olduğunu markalaştırdı. Eşdeğer bir gaz motoru gerektiren birçok uygulama düşünülerek tasarlandı, ancak kapasitesini göstermek için şirket ikisini 32 fit (9.75 metre) katamaran sürat teknesinin arkasına bağladı ve gitti. hız rekorları için avcılık.

Teçhizat, geçen hafta Lake of Ozarks Shootout'taki çalışması sırasında 109 mil (175 km/s) hıza ulaşmayı başardı. Bu yıllık etkinlik, Amerika Birleşik Devletleri'ndeki en büyük izinsiz tekne yarışıdır ve insanlar, hangi teçhizatın en hızlı olduğunu görmek için zamana karşı yarışmak için gülünç derecede güçlü teknelerle buraya gelirler - bu biraz Goodwood Hız Festivali tepe tırmanışı gibi, sadece su üzerinde tutulur.

Kaynak: Inside EVs

  • Admin
Gönderi tarihi:

Titanik'in şimdiye kadarki en yüksek kaliteli görüntüsü, su altı enkazının şaşırtıcı yakın çekimlerini gösteriyor. Bir göz at.

Bir keşif ekibi, 1912'de ilk seferi sırasında batan ikonik yolcu gemisi Titanik'in en kaliteli görüntülerini yakaladı.

Arkasındaki organizasyon OceanGate Expeditions başkanı Stockton Rush, dünyanın ilk ve tek sualtı enkazının 8K videosu olan görüntülerin, deniz arkeologlarının Titanik'in çürüme oranını daha fazla incelemesine yardımcı olacak "şaşırtıcı ayrıntı" gösterdiğini söyledi. sefer.

Ayrıca, bir basın açıklamasına göre, bilim adamlarını yaklaşık 12.500 fit derinlikte bulunan gemi enkazının içinde ve çevresinde gelişen deniz yaşamını belirlemede destekleyecek.

'Batılmaz' gemi

Titanic 2022 Expedition ekibinin görüntüleri, uzmanların ölüme mahkûm lüks yolcu gemisi hakkında şaşırtıcı yeni ayrıntıları belirlemesine yol açtı.

OceanGate Expeditions Titanik uzmanı Rory Golden, basın açıklamasına göre, "Örneğin, çapa üreticisi Noah Hingley & Sons Ltd.'nin adını iskele demirinde hiç görmemiştim" dedi.

Golden, "On yıllardır enkazı inceliyorum ve birden fazla dalışı tamamladım ve bu düzeyde ayrıntıyı gösteren başka bir görüntü gördüğümü hatırlamıyorum," diye devam etti Golden. "Bunca yıldan sonra, önceki nesil kamera teknolojilerinde o kadar belirgin olmayan yeni bir ayrıntı keşfetmiş olmamız heyecan verici."

Golden, görüntülerdeki "en şaşırtıcı kliplerden" birinin Titanik ikiye bölündüğünde okyanus tabanına düşen tek uçlu kazanlardan birini gösterdiğini söyledi. Basın açıklamasına göre, "Özellikle, Titanik enkazı 1985'te tanımlandığında ilk tespit edilen tek uçlu kazanlardan biriydi" diye ekledi.

Atlantik'in ortasında bir buzdağına çarptığında Titanik'teki 2.240 yolcu ve mürettebattan 1.500'den fazlası hayatını kaybetti. Daha sonra raporlar, 110 yıldır döşendiği Britannica.com'a göre, muhtemelen saatte yaklaşık 30 mil hızla seyahat eden pruva bölümünün okyanus tabanına ulaşmasının yaklaşık altı dakika sürdüğünü iddia etti.

Kuzey İrlanda, Belfast'taki Harland & Wolff tersanesinde inşa edilen 882,5 fit uzunluğundaki gösterişli Titanic, şimdiye kadarki en büyük gemiydi. Britannica.com, pruvanın kırılması durumunda kapatılabilen ve batmaz olarak kabul edilen bir dizi bölme kapısı ile inşa edildiğini söyledi.

15 tonluk bir çapa yerleştirmek için kullanılan vinç ve geminin şu anda çöken ana direğine orijinal olarak takılan bir kelepçe de dahil olmak üzere diğer ayrıntılar görüntülerde görülebilir.

Basın açıklamasına göre, deneyimli bir Titanik dalgıç olan PH Nargeolet, "Videonun ilerleyen kısımlarında, korkuluğun iç kısmında üç yuvarlak yapı görüyorsunuz" dedi. "Bunlar, Titanik limandayken gemiyi rıhtıma sabitlemek için rıhtım halatlarını kıyıdaki direklere beslemek için kullanılan üçlü pervazlar."

Görüntüler ayrıca lazer ölçekleme sisteminden gelen küçük yeşil ışıkları da gösteriyor; bu, keşif ekibinin kameralar ve Titan denizaltısının ana görüş penceresi aracılığıyla görüntüledikleri nesnelerin boyutunu hesaplamasına izin verdi.

Gemide beş mürettebat bulunan Titan, dünyanın tek derin dalış karbon fiber denizaltısıdır. Bir OceanGate Expeditions sözcüsü, Insider'a organizasyonun NASA ile birlikte onu tasarlamak ve tasarlamak için çalıştığını söyledi.

2022 Titanic Expedition'ın tamamlanmasıyla OceanGate Expeditions, batığa yapılacak bir sonraki geziyi şimdiden planlıyor. 2023 yılının Mayıs ayında başlayacak ve yeni çekimler yapacak.

Kaynak: Business Insider

  • Admin
Gönderi tarihi:

Gezi Gemisinde (Cruise) çalışanların en alt kamaralardan çektiği video viral oldu

 

  • 2 hafta sonra...
  • Admin
Gönderi tarihi:

Dünyanın İlk Özel Konut Süper Yatı olan Çok Büyük 289 metrelik 'Njord' İçindeyiz

Mülkiyet baş ağrısı olmadan kendi özel yatçılık deneyiminiz mi? Konut süperyat Njord'un vaat ettiği şey bu. Sadece karbon nötr yakıtla çalışan dünyanın ilk süperyatıdır ve 117 çarpıcı özel konut ile donatılacaktır.

Njord'un yaratılışı küçük bir başarı değil. 948 metrelik devasa gemi Ocean Residences Development tarafından geliştiriliyor ve ünlü Alman gemi yapımcısı Meyer Werft tarafından inşa edilecek. 2026 yılında teslim edilmesi planlanmış olsa da Ocean Residences Development, on konuttan oluşan ilk koleksiyonuna bir göz attı ve bunlar hayal ettiğimizden bile daha muhteşem.

AA12aFsW.img?w=768&h=432&m=6

Küresel emlak komisyoncusu Ajans tarafından temsil edilen konutların fiyatları 8,5 ila 70 milyon dolar arasında ve iki ila altı yatak odalı 1.500 metrekare ile 9.000 metrekare arasında değişiyor. Kendi özel asansörü de bulunan 16 adet dubleks ve tripleks bulunmaktadır. Ünlü iç mimarlar David Linley ve Kelly Hoppen, ilk on konutun tasarımından sorumlular ve deniz üzerinde farklı renk paletleri, malzemeler ve stiller ile güzel evler tasarladılar.

Linley, denizden ödünç alınan tonlar ve doğal ışığı yansıtan bol miktarda ayna ve cam ile taze, çağdaş bir tarz seçti. Yarattığı mekanlar, manzarayı, rahatlığı ve ihtişamı ön planda tutan mücevher kutusu gibi evler. Hoppen'in konutlar için tarzı, manzaraların merkezde olmasını sağlayan sade, nötr bir renk paleti ile kesinlikle kozmopolit.

AA12aFt2.img?w=768&h=432&m=6

Onaylanan diğer tasarımcılar ve mimarlar arasında dünyaca ünlü Denniston'dan Jean-Michel Gathy; FM Architettura'dan Francesca Muzio; Taylor Howes; Sabrina Monte-Carlo'dan Sabrina Monteleone; 1508 Londra; ve daha fazlası. Bu, konutların ve ortak alanların aynı görünmemesini, bunun yerine özel bir ev gibi tasarlanmasını sağlamak içindir.

AA12aCfq.img?w=768&h=432&m=6

Tipik süper yat odalarınızdan daha fazla kara tabanlı bir konutu andıran 15 özel tasarlanmış kat planı vardır. Her birinin tarzı ve yerleşimi farklı olsa da, her birinde tavandan tabana pencereler, özel balkonlar, Studio Becker tarafından tasarlanmış özel dolaplar, Gaggenau aletleri, akıllı ev teknolojisi, gömme dolaplar ve en-suite banyolar bulunur. Ayrıca kişiselleştirilmiş temizlik hizmetleri, çamaşırhane, çiçekçi ve terzi bulunmaktadır.

The Agency'nin kurucusu ve CEO'su Mauricio Umansky, "Njord, daha önce gördüğümüz hiçbir şeye benzemeyen bir gemide sınırsız olanaklarla, adresiniz olarak okyanusa sahip olmak için eşsiz bir fırsat sunuyor" diyor.

Gemideki imkanlar arasında seyahat ve gezi konsiyerji, yerleşik hangarlı bir Eurocopter 160; dört süper yat limuzin ihalesi; iki dalış ve balıkçı teknesi; yat ve yelken kulübü; ve bir dalış merkezi. Ayrıca dünya standartlarında altı restoran ve bar olacak; Chenot Spa ve Sağlık Merkezi; Chenot spor salonu ve fitness merkezi; kapıcı hastanesi; gözlemevi; golf simülatörü; Çocuk Kulübü; bir gurme pazarı; dükkanlar; ve 10.000 şişelik bir şarap mahzeni. Ayrıca birçok teras, bir ana havuz, iki açık havuz, bir gece kulübü ve caz salonu ve eğlenmek için birçok köşe bulunmaktadır.

AA12aJsk.img?w=768&h=432&m=6

Adını İskandinav deniz tanrısından alan Njord, Antarktika, Akdeniz ve ötesine yolculuklarla dünyanın çevresini dolaşacak ve sakinler evlerinin rahatlığında diledikleri her yolculuğu yapabilecekler. Sahiplik bakım maliyeti, satın alma fiyatının yüzde beşi olacaktır.

Njord sadece hoşgörü için değildir, ancak bunlardan bolca vardır; gemi, dünyanın en gelişmiş teknolojisi ve araştırma gemileri ile seyahat ettiği her yerde bilimsel ve oşinografik araştırmalar yapacak donanıma sahiptir. Geliştiricilerin, kurucuların, tasarımcıların, mühendislerin ve dahil olan herkesin desteklemeye kararlı olduğu birçok hayır kurumu, misyon ve amaç vardır. Sadece karbon nötr yakıtla çalışan ilk süper yat olmakla kalmıyor, aynı zamanda karbon ayak izinin küçük kalmasını sağlamak için katı çevresel düzenlemeler ve gelişmiş güç yönetim sistemleri ile inşa edilecek.

AA12aOvw.img?w=768&h=432&m=6

Ajans müdürü Santiago Arana, "Njord, bugün mevcut olan en zengin özelliklere sahip süper yatlardan birinde dünya vatandaşı olmak isteyen alıcılar için muhteşem bir fırsat" diyor. “Ultra zenginler yaşam deneyimlerini yükseltmek için yeni yollar aramaya devam ederken, bu konut ürünü kategorisi mevcut pazar için çığır açıyor.”

Aşağıdaki Njord'un çarpıcı konutlarının daha fazla fotoğrafına göz atın:

AA12aOvz.img?w=768&h=432&m=6

AA12aR2n.img?w=768&h=432&m=6

AA12axNX.img?w=768&h=432&m=6

AA12aFto.img?w=768&h=432&m=6

Kaynak: Robb Report

  • 2 hafta sonra...
  • Admin
Gönderi tarihi:

Dünyanın En Yeni Süper Tankeri, Ham Petrol Taşımasına Yardımcı Olmak İçin Yelken Kullanıyor

Ağır endüstriler karbon ayak izlerini azaltmak için harekete geçerken, birçok şirket, fosil yakıtlara olan bağımlılıklarını azaltırken operasyonlarını olabildiğince normal şekilde sürdürmek için yenilikçi yöntemler araştırıyor. Ama yelkenlerin ticari gemiciliğe geri dönebileceğini hiç düşünmemiştim. Ham petrolü okyanuslar arasında taşımak için yelkenlerin kullanılması daha da gülünç görünüyor. Bununla birlikte, en yeni Çin dizel süper tankeri, rüzgarla çalışan denizciliği tekrar moda haline getirmek için yerleşik konvansiyonları yıkmayı hedefliyor.

AA12yOR4.img?w=768&h=432&m=6

Dalian Shipbuilding Industry Company tarafından inşa edilen MV New Aden, kısa süre önce China Merchants Energy Shipping'e teslim edildi. İki milyon varil petrol sporları taşıyabilen 1092 fit uzunluğundaki yeni süper tanker, çarpıcı bir şekilde benzersiz bir özellik, dört karbon fiber kanat yelkeni. Her kanat yelkeni 131 fit uzunluğundadır ve tankere toplam 12.900 fit kare yelken alanı verir. Yelkenler, Aerofoil Sails Intelligent Control adlı otomatik bir sistem tarafından çalıştırılacaktır. Sistem, yelkenlerin açısını optimize etmek için rüzgar hızı ve gemi yönü gibi gerçek zamanlı verilere tepki verir.

Bununla birlikte, kanat yelkenleri yalnızca ek bir tahrik kaynağıdır. Çin Sınıflandırma Derneği, yelkenin dizel yakıt tüketimini en az yüzde 9,8 azaltacağını ve Orta Doğu ile Doğu Asya arasındaki bir rotada yaklaşık 3,200 ton CO2 emisyonu azaltacağını tahmin ediyor. Emisyondaki göçük sadece bir kovadaki düşüş olsa da, bu kavramın gerçek dünyadaki uygulamalarda etkili olacağını ve yaygın olarak benimsenmesini teşvik edeceğini umuyoruz. Öte yandan, fosil yakıtları taşımak için daha çevre dostu bir yöntem geliştirmeye yönelik ikiyüzlü bir girişimdir.

Kaynak: Jalopnik

  • 2 hafta sonra...
  • Admin
Gönderi tarihi:

 

  • Admin
Gönderi tarihi:

İnanılmaz 55 metrelik trimaran, özel denizaltı ve deniz uçağı ile birlikte geliyor

Kendi özel denizaltı ve deniz uçağı ile birlikte gelen 178 ft'lik bir süper yat için tasarımlar açıklandı.

AA13mrrK.img?w=768&h=460&m=6

Epiphany, dünya çapında yelken ve yüksek enlemler için tasarlanmıştır ve üç güverte ve çelik bir gövde ile misafirler ve mürettebat aylarca kolayca yüzebilir.

Steve Kozloff Designs tarafından tasarlanan trimaran, geminin köprülerin altından geçebilmesi için direklerin 70 derece öne eğilmesine izin veren bir Chantiers de l'Atlantique Katı Yelken sistemine sahiptir.

Serbest duran direkler, yelkenlerin indirilip kaldırılabilmesi için 360 derece döner ve yarda ve kefen içermez.

California merkezli Steve Kozloff Designs, deniz aracının "yeni ve heyecan verici devrimci konseptlere sahip birinci sınıf bir yelkenli yat" olduğunu söyledi.

Üç güverteye yayılan Epiphany'nin iç mekanı, panoramik manzaralar sunan büyük pencerelerle karakterize edilir. Orta gövdenin pruvasında yer alan 700 metrekarelik bir ev sahibi süiti ve çapraz kirişte iki ana süite sahiptir. Tam lükste on iki misafir ağırlayabilen yat, sekiz mürettebat için kabin alanına sahip.

Üst güvertede, tavandan tabana pencerelerin çevredeki deniz manzarasının panoramik manzarasını sağladığı bir piyano ve eğlence alanı vardır. Bar, piyanodan iki adım yukarıda, benzersiz ve davetkar alanlar sağlıyor.

Tepedeki buzlanma, 1.500 metrekarelik bir su kenarı oyun alanı oluşturmak için tüm gövdeler boyunca açılan kıç tarafındaki geri çekilebilir plaj kulübüdür. Tam ışınlı bir garaj, bir A5 Icon deniz uçağını ve bir Nemo U-Boat Worx denizaltısını, özel fırlatma sistemlerini ve diğer su oyuncaklarını idare edebilir.

Ancak trimaran ucuza gelmiyor çünkü sizi 180 milyon sterlin civarına geri getirecek.

Kaynak: Cover Media

  • 2 ay sonra...
  • 3 hafta sonra...
  • Admin
Gönderi tarihi:

Bu Çılgın 243 Ayaklık Süper Yat Konsepti, Denizin Üzerinde "Uçabilmesi" İçin Dev "Kanatlara" Sahip Olacak

AA16HpoV.img?w=768&h=432&m=6

Hidrofiller bir asırdan fazla bir süredir var, ancak Lazzarini onları her zamankinden daha büyük ve daha iyi hale getirmeyi umuyor.

Her türlü yıkıcı tasarımıyla tanınan İtalyan stüdyosu, inşa edildiğinde dünyanın en büyük folyo yatlarından biri olmasa da biri haline gelebilecek yeni bir konsepti açıkladı. 243 fitlik, vaftiz adı Plectrum, denizlerde inanılmaz hızlarda "uçmasına" izin veren dev kanatlarla donatılacak.

Folyo teknolojisinin geçmişi 1900'lere kadar gitmektedir, ancak günümüzde elektrikli motorlu teknelerde, sörf tahtalarında ve hatta suda taşınan bisikletlerde görülmektedir. Folyolar ayrıca rekabetçi yelkenin büyük bir parçasıdır. Aslında Plectrum, tasarım ipuçlarını America's Cup'ta yarışan radikal yeni tek gövdeli tekne sınıfından alıyor. AC75'ler, yarışın başladığı 1851'den bu yana en hızlı, en ekstrem gemiler olarak kabul ediliyor.

Ancak yeni süper yat, yelkenli tekneler gibi rüzgar tarafından itilmek yerine, her biri 5.000 beygir gücünde üç motorla hareket ettirilecek. Lazzarini, Pectrum'un tam eğimde 75 deniz miline ulaşabileceğini ve pürüzsüz bir sürüş ve minimum sürtünme için folyoların onu sudan yukarı ve dışarı kaldırabileceğini iddia ediyor. Stüdyo ayrıca, teknoloji henüz orada olmasa da hidrojenle çalışabileceğini söylüyor.

Stüdyo yaptığı açıklamada, "1964'te gemi inşasının benzer gemi inşa etme kabiliyetine sahip olduğunu hatırlamak istiyoruz" dedi. Gerçekten de Amerika'nın ilk hidrofoil gemisi USS Plainview 1964'te denize indirildi ve 65'te denize indirildi. "Bu farklı süper yat konfigürasyonu, benzer boyuttaki geleneksel gemilerden çok daha hızlı seyahate olanak sağlayacak."

Hafif karbon ve kompozit karışımından üretilen şık kap, çarpıcı bir turuncu tonda tamamlandı. İçeride, yaşam alanları dört güverteye bölünmüştür ve altı misafir kamarası ile bir sahibin süitini içerir. Dışarıda, pruvada bir helikopter pisti bulunurken, arka güvertede havuzlu büyük bir plaj kulübü vardır. Geminin ortasında, iki bot için bir garaj var. Ayrıca kıç tarafında araba ve su oyuncakları için bir garaj vardır.

Plectrum bu aşamada hala bir konsept olsa da Lazzarini Design, yatın talep üzerine yaklaşık 87 milyon $'a (80 milyon €) inşa edilebileceğini söylüyor.

Kaynak: Robb Report

  • 3 hafta sonra...
  • Admin
Gönderi tarihi:

Bu Gizli Yeni 244 Metrelik Kaşif Yat Konsepti, Katil Balina Gibi Görünmek Üzere Tasarlandı

AA17tSlJ.img?w=768&h=432&m=6

Dynaship Yacht Design, açık denizlerde keyifli bir zaman geçirmenizi istiyor. Öyle ki, İtalyan stüdyosu sizi dünyanın en uzak köşelerine tam bir lüks içinde götürebilecek yeni bir kaşif yat kaleme aldı.

Konsept, Dynaship'in Nautilus 650 modeline dayanmaktadır, ancak revize edilmiş bir düzene ve yükseltilmiş bir tahrik sistemine sahiptir. Yeni Black Whale sürümü aynı zamanda adından ilham alan ayırt edici bir mat siyah dış yüzeye sahip.

Uzun, okyanus ötesi keşif gezileri için tasarlanan 244 fitlik sağlam bir buz sınıfı gövdeye sahiptir ve denizde 40 günlük şaşırtıcı bir özerklik sunar. Dynaship'in kurucusu Franco Gnessi, Black Whale'in aynı zamanda "yeşil enerjili" bir yat olduğunu söylüyor, ancak motorlarla ilgili ayrıntılara girmedi.

AA17tSlV.img?w=768&h=432&m=6

Tasarımcı yaptığı açıklamada, "Son zamanlarda bize sunulan devrim niteliğinde bir ürünü benimsedik, bunlar çok düşük sıcaklıklarda bile çalışmak üzere onaylanmış en yeni nesil Azimut podlardır" dedi. "Şimdilik bunu gizli tutmayı tercih ediyoruz."

Bildiğimiz şey, geminin tahmini azami hızının 17 deniz mili ve seyir hızının 15 deniz mili olduğu. Ayrıca hareket halindeyken temiz, yeşil enerji üretmek için güneş panelleri ile donatılacak. Stüdyo, kurulumun veriminin yüksek enlem bölgelerinde karasal iklimlere göre yaklaşık üç kat daha fazla olduğunu iddia ediyor.

AA17tXBY.img?w=1920&h=1080&q=60&m=2&f=jp

Herhangi bir iyi kaşif gibi, Kara Balina da oşinografik araştırma yapmak için gerekli tüm teçhizatı bir araya getirir. Yine de hepsi iş değil ve oyun yok. Yat, sizin ve denizci arkadaşlarınızın keyfini çıkarabileceğiniz çok sayıda havuzla donatılmıştır. Sözü açılmışken, gemi beş VIP ve bir kaptan kamarasında 12 kişi uyuyabilir. İkincisi pruvada ileri yerleştirilmiştir ve bir havuza doğrudan erişimi vardır. Ayrıca 18 mürettebat için konaklama yeri bulunmaktadır.

Tabii ki, bir denizaltı, Jet Ski'ler ve kıç yüzer iskelede saklanabilen bir bot dahil olmak üzere tam bir su oyuncakları cephaneliği bekleyebilirsiniz. Ayrıca yaklaşık dört tonluk bir helikopter alabilen bir helikopter pisti de bulacaksınız. Tesadüfen, bu bir orca ile yaklaşık aynı ağırlıkta.

Kaynak: Robb Report

  • Admin
Gönderi tarihi:

Haftanın Teknesi: Bu Yeni 161 Metrelik Süperyat, Derin Su Keşfi için İki Kişilik Bir Denizaltıyı Barındırmak Üzere Tasarlandı

AA17C47r.img?w=768&h=432&m=6

Süper yat konseptleri, mühendisliğin sınırlarını zorlayan radikal tasarımlarla ilgili olmak zorunda değildir. Christian Leyk tarafından tasarlanan Coba, macera arayan bir aile için 161 metrelik pratik bir minimalist kaşiftir. Düşük hacmi, 5.000 deniz mili uzunluğundaki menzili ve yumuşak İskandinav tarzıyla Coba, su üzerinde yüzen bir plaj kulübüdür.

Sub 500GT konsepti, güneşte ve suda eğlenmeyi merkeze alır. Adını, Leyk'in küçük oğlunun en sevdiği Netflix programı Octonauts'taki bir karakterden alıyor. Ancak Leyk'in ana ilham kaynağı, aşırı derinlere dalan, ancak küçük yatlarda depolanacak kadar küçük olan kompakt denizaltılara yönelik artan talebe yanıt olarak geldi.

Leyk, Robb Report'a "Cep kaşifleri her zaman ilgimi çekmiştir ve cep denizaltılarının evrimi başka bir entrika katmanı ekliyor" dedi. “Ailelerin eğlence alanına ihtiyacı var ama bunun 2000 metrekarelik bir salon olması gerekmiyor. Birlikte çıkıp keşfedebilmek daha önemli.”

AA17CpK0.img?w=768&h=432&m=6

Derli toplu kıç güverte, iki kişilik bir denizaltı ve 29,5 fitlik çok amaçlı bot için alan da dahil olmak üzere su oyuncaklarına ayrılmıştır. Sahipler ayrıca kara gezileri için iki jet ski veya bir araba arasında seçim yapabilir. Ön güvertede ek bir kurtarma teknesi saklanır.

Her iki yöne dönebilen gömülü, yüksek özellikli, çok amaçlı bir vinç, kıç güvertenin ortasında aynı hizada oturur ve toplam ayak izini çok fazla tüketmeden oyuncakların güvenli ve kolay bir şekilde yerleştirilmesine olanak tanır. Oyuncaklar sudayken güverte, basketbol oynamak veya akşam partileri için bir aktivite alanına dönüşüyor.

Leyk, "Profesyonel olarak gigayachts eskizlerini sevsem de, kişisel olarak bağlı hissettiğim bir şey değiller çünkü benimkinden çok uzak bir yaşam tarzından bahsediyorlar" diyor. "Coba, dünyayı ayakları yere basmayan bir ortamda yelkenle dolaşmak isteyen dört kişilik bir aile için pratik bir tekne."

Üst kıç güverte, ailenin açık havada yemeklerin tadını çıkarmak veya açık havaya çıkarak rahatlamak için bir araya geldiği yerdir. Kompakt güneşlenme güvertesinde, oturma yerlerine sahip küçük bir gözlem platformu, yatın en yüksekten manzarasını sunar.

Sadelik göz önünde bulundurularak tasarlanan Coba, küçük bir ekip için tasarlanmıştır. Leyk, "Bu tekneyi en fazla dört veya beş mürettebat çalıştırabilir ki bu, 161 fitlik bir yat için oldukça büyük bir değerdir" diyor. "Tek gereken bir kaptan, oyuncakları çalıştırmak için birkaç güverte ekibi ve iki iç ekip, bu da ailenin mahremiyetini hâlâ koruduğu anlamına geliyor."

Yaşam, her yönden denize bakan açık plan, ışıkla dolu bir yaşam alanı - su üzerinde yüzen bir teras - etrafında toplanıyor. Dinlenmek için kanepeler, küçük bir okuma köşesi ve entegre bir bar alanı ile kapalı aile yemekleri için bir yemek masası vardır.

Tasarımcı, "Bir evde olduğu gibi, bir yat düzeninde de ister kitap okuyor ister bir kadeh şarabın tadını çıkarıyor olsun, ailenin her üyesinin sessiz vakit geçirebileceği yeterli köşeye sahip olması gerekir" diyor. "Coba'nın sahip olmadığı şey, özel bir plaj kulübü, çünkü tüm yatın bir plaj kulübü olarak performans göstermesi gerektiğine inanıyorum."

İçeride, tam kirişli kaptan kamarası, ana güvertenin ön tarafında yer alıyor. Beyaz duvarlar, yeniden tasarlanmış ahşap zeminler ve minimum tirizli geniş pencereler, beyaz tavan ve plantasyon tarzı bir ayrıntı için vantilatör ile kumsal havasını sürdürüyor.

Her iki taraftaki açılır balkonlar, deniz üzerinde yoga, güneşlenme veya sabah kahvelerinin özel olarak tadını çıkarabileceğiniz teraslar oluşturur. Başlığın arkasında yağmur duşu, duvar duşu ve erkeklere ait lavabolar bulunan en-suite banyo bulunmaktadır. Alt güvertede iki çift konuk bulunur.

Performans tarafında Coba, kolay manevra kabiliyeti ve ses yalıtımı için azimut bölmeleriyle donatılmış dizel-elektrik hibrit tahrik sistemine sahip olacak şekilde tasarlanmıştır. Polonya'ya gitmek isteyen yat sahipleri için, yatın sığ 9,8 fitlik su çekimi ve ekstra kaplaması, gerekirse buz sınıfında bir gövdenin eklenmesine izin verir. 5.000 millik menzili, ister buzda seyir ister tropik bölgelerde seyir olsun, uzak bölgelerde özerklik sağlar.

Kaynak: Robb Report

  • Admin
Gönderi tarihi:

Bu Şık Yeni 256 Metrelik Konsept, Bir Sürat Teknesiyle Çaprazlanmış Bir Süperyat Gibi

AA17RyNH.img?w=768&h=432&m=6

M51 Concepts'ten Anthony Glasson, son tasarımı için bir sürat teknesini bir süper yatla geçmeye karar verdi.

Vector adıyla anılan 256 fitlik tekne, bir runabout'un müstehcen, alçak profilini çok daha büyük bir teknenin orantıları ve performansıyla birleştiriyor. "Şık ve modern" olarak nitelendirilen yeni araç, hafif bir alüminyum gövdeye ve üst yapıya sahiptir. Glasson, bunun "farklı renk kombinasyonları için mükemmel bir tuval" sağladığını ve yatın mavi ve beyaz olmak üzere iki tonlu çarpıcı bir kaplamaya sahip olduğunu söylüyor.

42 fitlik genişliğiyle Vector, ortalama sürat teknesinden daha geniştir ve uzundur. Bu nedenle, behemoth hem içeride hem de dışarıda büyük miktarda alan sunar. Yaşam alanları, koyu renk paleti ve zengin ahşabı daha açık renkli mobilyalar ve gösterişli, altın rengi vurgularla ustaca dengeliyor. Konaklama açısından Vector, yedi kabinde 12 kişiye kadar konaklayabilir. Kaptan süiti, iki VIP ve iki ikiz ana güvertede otururken, geri kalan iki ikiz alt güvertede bulunabilir. Alt güverte ayrıca bir spor salonu, masaj odası ve saunaya ev sahipliği yapmaktadır.

AA17Rn11.img?w=768&h=432&m=6

Dışarıda, güverteler göz alıcı sarmal merdivenlerle birbirine bağlanmıştır. En alttan başlayan açık plaj kulübü bar, salon ve gömme jakuzi ile donatılmıştır. Birkaç adım yukarıda, ana güvertenin kıç tarafında 20 kişilik üstü kapalı bir açık havada yemek alanı bulunur. Bir başka seviye, sahibine bağlı olarak helikopter pisti, havuz, dinlenme salonu ve hatta jakuzi ile donatılabilen geniş köprü güvertesidir. Glasson'un alçak, aerodinamik silueti korumak için güneşlenme terasından kaçındığını fark edeceksiniz.

Yatın kendisi gibi, tahrik sistemi de biraz karışık. Hibrit kurulum, Vector'e tahmini 5.000 deniz mili menzil sağlamak için hem dizel hem de elektrik kullanacak. Ayrıca, motorlu tekneler de dahil olmak üzere, tam bir oyuncak filosunu barındırabilen tam kirişli bir garaj ile donatılmıştır.

AA17RkIv.img?w=768&h=432&m=6

Kaynak: Robb Report

  • Admin
Gönderi tarihi:

Carnival, Yolcuların Kötü Davranışlarını Durdurmak İçin Değişiklikleri Duyurdu - Şu Anda Yaptığı 3 Şey - Shaquale Oneil de içinde

Bahar tatili ve yaz seyahati sezonları yaklaşırken, Carnival Cruise Line, gelecekteki yolcuların ve olası yolcuların, gemilerinde asi veya yasa dışı faaliyetlere müsamaha göstermeyeceğini bilmelerini istiyor.

AA17XbiL.img?w=768&h=768&m=6

Cruise Hive'a göre ilk olarak, kruvaziyer şirketi yaklaşan gemi yolculukları için rezervasyon yaptırmış kişilere bir "Konuk Danışma" e-postası göndermeye başladı. Bu e-posta, asi, rahatsız edici veya yasa dışı faaliyetlerin 500 dolarlık para cezalarından yolcuların gemiden indirilmesine ve gelecekteki Karnaval yolculuklarından men edilmelerine kadar değişen sonuçlarla karşılanacağını açıkladı.

Ardından, Carnival'ın başkanı Christine Duffy, bir YouTube videosunda yolcular arasındaki rahatsız edici ve yasa dışı faaliyetler konusuna daha fazla değindi. Ayrıca, bu tür davranışlara müsamaha gösterilmeyeceğini de kaydetti.

Duffy, "Kötü davranan insanların haberlerini ve sosyal medya gönderilerini hepimiz gördük" dedi. “Mağazalarda ve restoranlarda, spor karşılaşmalarında, okullarda, uçaklarda, eğlence parklarında ve evet, yolcu gemilerinde de oluyor. Misafirlerimizin gemide güvenli, eğlenceli ve harika bir tatil geçirmeleri için attığımız adımları sizlerle paylaşmak istiyorum.”

Carnival'ın e-postaları ve Duffy'nin videosu, geçen yıl gemilerinde çok sayıda rahatsızlık olduğu için sürpriz olmadı.

Örneğin, 27 Haziran 2022'de meydana gelen bir olayda, 40 ila 60 kişi, Carnival Magic'te Doğu Karayipler'den sonra New York'a dönerken meydana gelen sadakatsizlik suçlamaları üzerine başladığı iddia edilen bir tartışmaya karıştı. yelken

Ardından, birkaç gün sonra, 6 Temmuz 2022'de Carnival Elation'da, gemi Bahamalar'a yaptığı beş gecelik bir yolculuğun sonunda Jacksonville, Florida'daki ana limanına dönerken başka bir arbede yaşandı.

Duffy videosunda, Carnival'ın emniyet ve güvenlik politikalarını açıklayan ayrıntılar, "rezervasyondan önce incelemeniz gereken" bilet sözleşmesine dahil edilmiştir. Ardından, "Bu yüzden lütfen birbirimize, ekibimize ve okyanusa saygı duyarak Karnaval tatilinizin güvenli, eğlenceli ve unutulmaz geçmesini sağlamamıza yardımcı olun."

İşte Carnival'ın deniz yolculuklarının tüm yolcular için güvenli ve eğlenceli olmasını sağlamak için attığı adımlar.

Gemilerde Daha Fazla Güvenlik

Carnival'ın güvenliği artırmaya ve asi, yıkıcı veya yasa dışı faaliyetleri hızlı ve ciddi bir şekilde ele almaya yönelik ilk adımının daha fazla güvenlik personeli eklemek olması mantıklıdır.

Limanlarda Uyuşturucu Bulan Köpekler

Karnaval artık bagajları taramak için ana limanlarda narkotik koklayan köpekleri de kullanıyor. Bu taramalar hem rutin hem de rastgele gerçekleşir.

Duffy, "Misafirlerimiz, hem ana limanlarımıza hem de varış limanlarımıza rastgele arama yapmak için köpeklerin geldiğini görünce şaşırmamalı," dedi.

Duffy, "Herhangi bir karışıklık olması durumunda, misafirlere bazı eyaletlerde esrar ve kenevir ürünleri yasal olsa da, geminize biniyor olabileceğiniz eyaletteki yasalara bakılmaksızın federal yasalara uymamız gerektiğini hatırlatmama izin verin," diye devam etti. . "Tıbbi esrar kullanan misafirler için, seyahatiniz sırasında alternatif bir terapi konusunda doktorunuza danışmalısınız."

18 Yaşından Küçük Yolculara Sokağa Çıkma Yasağı

Karnaval ayrıca gemilerinde bir gençlik sokağa çıkma yasağı uyguladı.

17 yaşında veya daha küçük olan yolcuların kamaralarında saat 01.00'e kadar bulunmaları gerekir. Bunun istisnası, seyahat eden gruptaki en az 21 yaşında bir yetişkinin eşlik etmesidir.

Kötü Davranışın Sonuçları

Carnival'ın davranış kurallarını ihlal etmenin sonuçları, Carnival'ın e-postalarında, Duffy'nin videosunda ve gemi seyahati sözleşmesinde açıklanıyor. Duffy ayrıca, yolcuların biniş sırasında davranış kurallarını kabul etmesi ve kabul etmesi gerektiğini söyledi.

Örneğin, "Misafir, gemideyken herhangi bir ahlaksız, şehvet uyandıran, uygunsuz, müstehcen, saldırgan veya çirkin davranışta bulunmamayı kabul eder ve bu politikanın ihlalinin konuğa herhangi bir geri ödeme yapılmadan gemiden atılma veya hapsedilme ile sonuçlanabileceğini özellikle kabul eder. ve ülkesine geri dönüş ve seyahat masrafları konuğun kendisine ait olmak üzere," Gemi Bileti Sözleşmesinde belirtilmektedir.

Sözleşme ayrıca "herhangi bir yasa dışı faaliyet veya rahatsız edici davranışa müsamaha gösterilmeyeceğini" belirtiyor. Davranışları diğer konukların veya mürettebatın rahatını, eğlencesini, güvenliğini veya esenliğini etkileyen herhangi bir misafir, masrafları kendisine ait olmak üzere gemide alıkonulacak ve/veya gemiden indirilecek ve Karnaval ile yelken açması yasaklanacaktır. gelecek."

Ayrıca, Carnival politikasının ihlal edilmesi 500$ para cezasına çarptırılacaktır.

Son olarak, Duffy'nin açıkladığı gibi, Karnaval eğlence amaçlı/tıbbi esrar ve diğer yasa dışı kontrollü maddelerin bulundurulmasını ve kullanılmasını yasaklayan ABD federal yasasına uygundur.

Carnival'in esrar politikasını ihlal etmenin sonuçları, ihlal başına 500 ABD doları para cezasını içerir. Ayrıca, o kamaradaki tüm konukların gemiden indirilmesiyle sonuçlanabilir.

  • 2 hafta sonra...
  • 2 hafta sonra...
  • 4 hafta sonra...
  • Admin
Gönderi tarihi:

Bezos'un Beklentisi Bitti - 500 Milyon Dolar Değerindeki Dünyanın En Büyük Süper Yatı Sonunda Amazon Kurucusuna Teslim Edildi

AA19ElYz.img?w=768&h=422&m=6&x=255&y=103

Ne Oldu: Business Insider'ın yatçılık yayını Boat International'a dayandırdığı haberine göre, fiyatının 500 milyon dolar olduğu bildirilen ve Bezos tarafından sipariş edilen süperyat Perşembe günü yeni sahibine teslim edildi.

Boat International'a göre Koru olarak da bilinen gemi 127 metre uzunluğunda, dünyanın en büyük ve Hollanda'da inşa edilen en büyük yelkenli yatı.

Geminin deniz denemeleri, inşaatın son aşamaları olarak Şubat ayından beri yapılıyordu. Daha önce Y721 kod adıyla anılan yatın yapımı yaklaşık beş yıl sürdü.

Geçen yıl bir noktada, Koru'dan sorumlu Hollandalı özel yat üreticisi Oceano, Koru'nun üç uzun direğinin köprünün altından geçmesine izin vermek için Rotterdam'daki tarihi bir köprünün sökülmesini talep ettiğinde kendisini tartışmalara saplanmış halde buldu. Yerel halk, sökmeyi protesto ederek Oceano'yu tekneyi gece karanlığında direkleri olmadan başka bir tersaneye çekmeye zorladı. Direkler sonradan takıldı.

Mart ayı başlarında, raporlar yatın yeni sahibine doğru yola çıkmaya hazır olduğunu bildirmişti.

Yatın 230 fit yüksekliğiyle dünyanın en uzunu olduğu ve çalışması için 40 denizciden oluşan bir mürettebat gerektirdiği bildiriliyor. 500 milyon dolarlık fiyat etiketinin yanı sıra yıllık 25 milyon dolarlık işletme maliyeti de içeriyor.

Neden Önemli: Amazon'un CEO'luğundan ayrılan ancak e-ticaret perakendecisinin yönetim kurulu başkanı olmaya devam eden Bezos, Forbes'a göre yaklaşık 125,1 milyar dolarlık servetiyle dünyanın en zengin üçüncü adamı.

Amazon'un kurucusu, parti yapan tip olarak iyi bilinir - 2022'de, o ve kız arkadaşı Lauren Sanchez, yeni yılı Karayipler'de haftada 42.000 $ 'lık bir süper yatla karşıladı.

Kaynak: Benzinga

  • Admin
Gönderi tarihi:

Jeff Bezos'un Dünyanın En Yüksek Yelkenli Yatı Olan 127 Metrelik 'Koru'yu Aldığı Bildirildi

AA19GZlD.img?w=768&h=432&m=6

 

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.