Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 23 Ekim , 2021 Yazar Admin Paylaş Gönderi tarihi: 23 Ekim , 2021 Jeff Bezos'un Hollanda tersanesinde 500 milyon dolarlık rapor ettiği süper yatına ilk bakış Jeff Bezos, süper yat tarzında yelken açmaya yaklaşıyor gibi görünüyor. Amazon'un kurucusu ve eski CEO'sunun, şimdi herkesin görmesi için gün ışığına çıkarılan gizli, süper boyutlu bir geminin sahibi olduğu bildiriliyor. Autoevolution web sitesi, bu hafta, Batı Hollanda'daki Zwijndrecht kasabasındaki bir tersanede görülen Y721 Projesi'nin bir dizi fotoğrafını yayınladı. 500 milyon doları aşan bir fiyat etiketine sahip 417 fit uzunluğunda, üç direkli zanaat, Hollandalı inşaatçı Oceanco tarafından inşa ediliyor. YouTube kanalı Dutch Yachting bir hava videosu sundu (yukarıda). Autoevolution, yatın Hollanda'nın başka bir kasabası olan Alblasserdam'a gittiği ve burada son bir montajın yapılacağı bildiriliyor. Oceanco, yaygın raporlara rağmen teknenin Bezos için olduğunu doğrulamadı. Gazeteci Brad Stone, Cuma sabahı gizli tekne hakkında tweet attı. Bezos hakkında "Amazon Unbound" adlı kitabında Stone, lüks yat sahipliği dünyasına geçişin Bezos'un "geeky teknoloji uzmanından dünyayı dolaşan megamilyardere dönüşümünü" müjdelediğini söyledi. Evening Standard, daha önce ayrıntıların sıkı bir şekilde tutulduğunu bildirmişti ve Bezos'un yatının, şirketin web sitesine göre "dünyanın en büyük ve en ekolojik yelkenli yatlarından biri" olan Oceanco'nun Black Pearl'ünden sonra modellenebileceğini söyledi. Site, yatın 2.877 metrekarelik yelkenlerinin sadece yedi dakikada ayarlanabileceğini ve 30 knot'luk en yüksek yelken hızlarına ulaşabileceğini söylüyor. Geminin deniz denemelerini tamamlamasının ardından 2022'de teslimat yapılması planlanıyor. Y721 - ya da Bezos'un adı ne olursa olsun - teslimatta diğer rekorların yanı sıra dünyanın en büyük yelkenli yatı ünvanını alacak. Bir zamanlar Microsoft kurucu ortağı ve milyarder Paul Allen'a ait olan 414 metrelik süper yat Ahtapot, bu yaz açıklanmayan bir fiyata ismi açıklanmayan bir alıcıya satıldı. Allen 65 yaşında öldükten neredeyse bir yıl sonra 2019'da 325 milyon dolara listelendi. Bloomberg'in bildirdiğine göre fiyat bir noktada 278 milyon dolara düştü. Kaynak: GeekWire Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 8 Kasım , 2021 Yazar Admin Paylaş Gönderi tarihi: 8 Kasım , 2021 Virgin Voyages, Seyir Gezisini Nasıl Yeniden Keşfediyor? Kruvaziyer endüstrisi, dünyanın her yerinden açık denizlere çıkmak isteyen gezginlerden her yıl milyarlarca dolar getiriyor. Gemiler devasa ve yiyecek bol. Tek bir destinasyona yerleşmek istemeyen tatilciler için denenmiş ve gerçek bir formül. İşleri biraz sarsmayı denemek için Richard Branson'a bırakın. Virgin Voyages gemisi Scarlet Lady'nin açılış yolculuğuna 2020'de çıkması gerekiyordu ama belli ki bu planlar gerçekleşmedi. Artık insanlar aşı olduklarına ve tekrar seyahat etmeyi düşündüklerine göre, mürettebat denizcileri karşılamaya hazır. Virgin'in Baş Ticaret Sorumlusu Nirmal Saverimuttu bize şunları söyledi: "En karşı konulmaz yaşam tarzı markalarından birini ve daha çok kara tabanlı bir seyahat deneyimini yansıtan gemi tatillerini yaratmak için yola çıktık. Biz buna 'Bakire Yola Yelken Açmak' diyoruz. .' Burası Denizcilerin okyanusta bir butik otelin ihtişamı ve inceliğiyle karşılaştığı, bizim rahat-lüks, tarz ve hizmet anlayışımızla birleştiği yerdir. karadaki favorilerinize rakip olan Michelin'den ilham alan menüler tarafından size getirilen inanılmaz mutfak deneyimleri, sıradan olağanüstü hale geliyor.Bir gemi yolculuğunun en iyi kısımlarını aldık ve Virgin bükümlerimizi ekleyerek sofistike, ancak rahat bir sığınak yarattık. 18+ gezgin için inanılmaz bir değere sahip deniz." Pandeminin başlangıcında olan her şeyden sonra, insanların bir yolcu gemisine binme konusunda anlaşılır bir endişesi var, ancak Virgin, deniz seferlerinin resmi olarak Ekim 2021'de başladığına göre, yeni yaklaşımlarıyla bu korkuların bir kısmını yatıştırmaya çalışıyor. Nirmal "Denizcilerimizin tamamen deneyime odaklanabilmeleri için seyahat etmenin mümkün olan en güvenli yolunu belirledik. Denizcilerimiz ve Mürettebatımız sadece aşılanmamalı, aynı zamanda düşük kapasitede çalışıyoruz. gemiye binmeden önce hızlı bir COVID-19 antijen testi ve COVID-19 virüsü de dahil olmak üzere mikropların %99,9'unu öldüren gelişmiş bir hava filtreleme sistemi olan AtmosAir'i kurduk. mağaza veya spor etkinliği.Yalnızca Denizcilerimizi ve Mürettebatımızı güvende tutmak için fazladan yol kat etmekle kalmayacak, aynı zamanda gelişmiş temizlik, fiziksel mesafeyi içeren Voyage Well sağlık ve güvenlik protokollerimize güveniyoruz. hem CDC'ye hem de yerel yönergelere uymak ve bunlara uymak." Sıkı güvenlik protokolleri bir yana, bir sonraki tatiliniz için Scarlet Lady'den bilet almayı düşünmek için birçok neden var. İşte Virgin'in gemi seyahati dünyasında işleri karıştırmaya çalıştığı yollardan sadece birkaçı... Çocukların evde kalması gerekiyor. Misafirlerin gemiye binmek için 18 yaşından büyük olması gerekir, bu nedenle bakıcıyı arayın. Gemi turları, her yaş için eğlence sunan gemilerle aile dostu tatil seçenekleri olma eğilimindedir. Virgin, yetişkinlere aile zamanına ara verme ve iyi ihtiyaç duyulan yetişkin eğlencesine odaklanma şansı sunuyor. Nirmal'e göre, "Bir Virgin şirketi olarak, araştırma odaklı bir markayız ve planlama ve müşteri deneyimi yolculuğuna çok şey katıyoruz. İlk günlerimizde, gelecekteki Denizcilerimizi tanımak için çok zaman harcadık ve Bu süreçte, izleyicilerimizin sofistike ancak rahat yetişkinlere özel bir deneyim istediğini ortaya çıkardı.Bu format bize eğlencemizde daha yaratıcı özgürlükler verdi, gemideki çocuk alanları yerine, daha fazla fitness alanı ekleme esnekliğine sahip olduk. , açık hava boks ringimiz ve özel gün doğumu ve gün batımı yoga güvertemiz gibi. Balkonlara kırmızı hamaklar da ekleyebildik." Gemi eğlencesi Broadway'in ötesine geçiyor. Virgin Voyages, yaratıcı ve deneysel eğlence için bir kuluçka merkezi olmaya hazırlanıyor. Scarlet Lady'nin tiyatrosu, daha az geleneksel programlamaya izin vermek için birkaç farklı düzene dönüştürülebilir. UNITLED DANCESHOWPARTYTHING, izleyicileri ayakta tutar ve sanatçılarla birlikte hareket eder. Bir ilişki terapisti, izleyicilerin Never Sleep Alone'da açıkça paylaşmaya teşvik edildiği etkileşimli bir tavsiye şovuna ev sahipliği yapar. Geminin her yerinde performansları olan Phantom Folktales adlı gezici bir şov bile var. Popüler müzikaller ve cover gruplarından oluşan her zamanki teklifiniz kesinlikle bu değil. Büfeler hiçbir yerde bulunamadı. Gemide yemek yeme hakkında bildiğinizi düşündüğünüzü unutun. Yemek hattı yok. Resmi bir yemek odası yok. Scarlet Lady, Razzle Dazzle'da vejetaryen yemeklerden The Wake'de üst düzey bir biftek yemeğine veya The Test Kitchen'da gerçekten eşsiz ve instagramlanabilir bir deneyime kadar her şeyi sunan 20'den fazla restorana ev sahipliği yapmaktadır. The Galley yemek alanı alanında da hazır yemek seçenekleri mevcuttur. Resmi geceyi unut. Scarlet Lady'de yelken açarken kimseden belli bir şekilde giyinmesi istenmez. Kesinlikle temalı etkinlikler var, ancak insanlar önerilen temaya bağlı kalmayı veya paketlediklerini yargılamadan giymeyi seçebilirler. Scarlet Night, konukların en çok giyinmeye meyilli oldukları ve daha sonra geminin "her şey olur" mantrasını sağlamlaştırmak için tüm kıyafetleriyle havuza atlamaya davet edildikleri partidir. Bir içki paketi seçmeye gerek yok. Ne kadar veya ne içmek istediğinize önceden karar vermek, kendiliğindenliği masadan kaldırır. Konukların seyahatleri boyunca devam eden bir sekmeyi çalıştırmalarına izin vererek, yeni arkadaşlar için bir içki satın alabilir veya Virgin Voyages uygulamasını kullanarak geminin neresinde olurlarsa olsunlar bir şişe şampanya siparişi verebilirler. Doğaçlama. Şampanya. Partiler. Daha fazlasını söylememize gerek var mı? İstediğiniz kadar aktif (veya pasif) olun. Tüm gün öylece uzanmak istemeyen insanlar için, denizciler, 80'lerden ilham alan ve sallama ağırlıklarını içeren, mutlaka denenmesi gereken bir grup fitness derslerine katılmaya davet edilir. Kendi programınıza göre çalışmayı tercih ederseniz, koşu parkuru, boks ringleri ve daha fazlası da var. Seçim senin. Seçim özgürlüğü, Virgin Voyages gezisini almaya değer kılan en önemli faktörlerden biridir. Konuklar katı bir programa bağlı değildir, bu nedenle herkes kendi hızında hareket edebilir. Katılmak için tonlarca günlük aktivite var, ancak atari salonuna bir şişe şampanya getirtebilir, böylece biraz köpük yudumlayabilir ve onun yerine eski tarz Mortal Kombat oynayabilirsiniz. Sen yapıyorsun. Kaynak: redbook Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 11 Kasım , 2021 Yazar Admin Paylaş Gönderi tarihi: 11 Kasım , 2021 Dünyanın en büyük yatına ilk bakış Dünyanın en büyük yatı Somnio için, süper zenginler için dudak uçuklatan bir yüzer daire işlevi görecek ilk resmi iç mekan çizimleri açıklandı. 2024 yılında piyasaya sürülecek olan Somnio, hem uzunluk hem de hacim olarak dünyanın en büyük yatı olacak ve 'en yeni temiz motor teknolojisi' ile güçlendirilecek. Şu anda, İtalyan gemi inşa firması Fincantieri'nin bir parçası olan Norveç'te Vard tarafından inşa ediliyor. Kaynak: DailyMail Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 18 Kasım , 2021 Yazar Admin Paylaş Gönderi tarihi: 18 Kasım , 2021 Riva'nın Rivale 52'si Güçlü ve Rahat İkiz 900 hp MAN dizel motorları, Rivale 52'ye 38 knot'luk bir üst sıçrama sağlar. İkiz 1.050 hp MAN isteğe bağlıydı. Nezaket Ferretti Grubu Riva's Rivale 52, İtalyan tersanesinin Aquariva ve Rivarama'yı içeren klasik tasarım serisinin bir parçasıdır. Güverte altında üç kamara ile kuruludur: önde en-suite ana kamara ve iskele ve sancak tarafında iki adet ikiz yataklı misafir kamarası. Güverte altındaki mutfakta ocak, lavabo, mikrodalga fırın ve plazma TV'nin altında buzdolabı/dondurucu bulunmaktadır. Ana güvertenin hidrolik olarak kaldırılan deri güneşlenme minderi, bir Avon RIB'yi yerleştirebilecek bir garajı gizler. Basın zamanında, 573.949 $ ile 1.434.873 $ arasında değişen 17 Rivale 52 mevcuttu. Arşivden "Rivale'nin toplam uzunluğu 53 fit'e yakın ve 15 fit'lik cömert bir kirişe sahip. Gövde, derin V yüksekliği ve 16 derecelik yükselişi, püskürtme rayları ve tırmıklı bir yay ile bir araya gelmesiyle geleneklere uygundur. Pervaneler, çekişi azaltmaya ve daha verimli bir şaft açısı sağlamaya yardımcı olan yarı tünellerde taşınır. Dümenler tünellerin içine sıkışmış ve trim tırnakları girintili, yani hatları bozacak hiçbir şey yok.” Kaynak: Yachting Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 2 Aralık , 2021 Yazar Admin Paylaş Gönderi tarihi: 2 Aralık , 2021 Bu 64 Metrelik Çelik Kaşif Yat, 5 Yıldızlı Lüks ile Uzak Maceralar Sunuyor “Dış”tan gelen bir isimle, yeni kaşif-yat konsepti Exo, unsurlarla bütünleşecek şekilde tasarlandı. Liebowitz & Partners'dan Richard Liebowitz tarafından kaleme alınan 208-footer çelik, iki amaç düşünülerek tasarlandı. Hayatını yatçılıkla geçiren Liebowitz, okyanus keşiflerinin zorluklarına dayanacak kadar sağlam bir gemi yaratmak için dümendeki deneyimlerinden yararlanırken, aynı zamanda bu gemileri lüksün kucağında tutuyor. Exo, tam deplasmanlı gövdesi ve dalga kıran pruva ile dalgalı sularda gezinebilecek. İngiliz tasarım stüdyosuna göre, korunaklı koylar kadar engebeli pasajlarda gezinirken kendi unsurunda olacak. Her yere gidebilen gezgin, her biri 1.600 beygir gücünde iki CAT motoru ve üç jeneratörden oluşan hibrit dizel-elektrikli tahrik ile donatılacak. Bu, Exo'ya tahmini 5.000 deniz mili menzil ve 16 deniz mili azami hız sağlıyor ve ayrıca hız ne olursa olsun her şeyi güzel ve sorunsuz tutmak için Quantum'un Sıfır Hız dengeleyicileri ile donatılacak. Liebowitz ve Ortakları Stüdyo, "Geminin dayanıklılığı, kabiliyeti ve güvenilirliği hemen hemen tüm olasılıklara ve iklimlere hitap etmelidir" diyor. Bu arada Exo'nun 1.300GT'lik iç mekanı kendine has cazibe merkezlerine sahip. Standart olarak, çağdaş ana salon hafif, havadar bir his veriyor ve mutfağın kıç tarafına doğru akıyor. "Müze benzeri" sahibinin süiti önde yer alır ve maça mahremiyeti sunarken, konuklar için dört kamara alt güvertededir. Exo 12 artı mürettebat uyuyabilir. Yatın takma adıyla uyumlu olarak dışarıda da görülecek çok şey var. Geminin tepesinde, okyanusta vahşi yaşam manzaraları için olgunlaşmış olan gözlem güvertesi var. Başka bir yerde, ön güverte bir açık hava yemek alanı, salon ve jakuzi ile donatılmıştır; üst güverte ise başka bir yemek alanına, spor salonuna ve bir gökyüzü salonuna ev sahipliği yapmaktadır. Stüdyo, Exo'nun ayrıca 34 fitlik bir alana yayılan sınıfındaki en büyük ihalelerin yanı sıra eksiksiz bir su oyuncakları paketi sunduğunu söylüyor. Ayrıca bir plaj kulübü ve ıslak bar bekleyebilirsiniz. Aşağıda Exo'nun daha fazla resmine göz atın: Kaynak: RobReport Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 9 Ocak , 2022 Yazar Admin Paylaş Gönderi tarihi: 9 Ocak , 2022 VIKING temalı, 160 metrelik bir süperyata bir bakış VIKING temalı bir süper yat için konsept ortaya çıktı Norveçli bir tasarımcı, 64.500 metrekarelik yelkenlerle güçlendirilmiş ve Viking uzun gemilerinden ilham alan çarpıcı bir süper yat için iddialı konsept planlarını açıkladı. 528 fit uzunluğundaki benzersiz tasarım, şu anda Florida'da bulunan ve Viking gemilerinin güzelliğinden 'her zaman' etkilendiğini söyleyen Norveçli Kurt Stand'ın beyniydi. Strand, "Süper yat "Norveç", uzay çağı teknolojisi ve karbon fiberden yapılmış patentli Falcon kule direkleri ile modern bir Viking gemisinin bugün nasıl görüneceğini hayal ediyorum" dedi. 'Norveç' yelkenli yatının 64.500 fit karelik devasa yelkenleri, sadece bir düğmeye basılarak sadece altı dakika içinde açılabilir ve açılabilir. Yelkenler, geleneksel Viking gemilerinde görülen güçlü kare yelkenleri taklit etmek içindir. Taşıma sistemi, potansiyel olarak dönen kuleler ile hassas manevralara izin verecek, yani geminin yelkenleri kaldırmak veya resif yapmak için ters rüzgarlara ihtiyacı olmayacak. Kaynak: Daily Mail Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 12 Ocak , 2022 Yazar Admin Paylaş Gönderi tarihi: 12 Ocak , 2022 GM'nin Yeni Elektrikli Duba Teknesi, Siz ve Arkadaşlarınız Gölde Emisyonsuz Gezmenizi Sağlıyor General Motors denizcilik sektörüne heyecan verici bir adım attı. Ülkenin en büyük otomobil üreticisi, gelecek nesil çevre bilincine sahip denizciler için tasarlanmış, pille çalışan yeni bir duba teknesinin örtüsünü resmen kaldırdı. Geçen hafta Las Vegas'taki Tüketici Elektroniği Fuarı'nda (CES) tanıtılan fütüristik 25 metrelik, Pure Watercraft ile ortaklaşa kaleme alındı. 2011 yılında kurulan Seattle merkezli bu ekip, elektrikli tekneler ve tahrik sistemleri yapımında uzmanlaşmıştır. GM, yeni teknecilik çağı için sıfır emisyonlu gemiler yaratmak amacıyla geçen Kasım ayında şirketin yüzde 25 hissesini satın almak için 150 milyon dolar yatırım yaptı. General Motors/Pure Watercraft Şirketin 10 adede kadar rahatça ağırlayabilen yeni lüks günlük kruvazörü, denizcilerin zararlı emisyonlar salmadan dalgalar arasında hız yapmalarını sağlayacak. Gemi, her ikisi de 66 kWh GM pil takımına sahip iki konfigürasyonda sunulacak. Tekneye en yüksek 14 mil hızla 32 mil veya 5 mil / saat seyir hızında 120 mil kat etme yeteneği verecek tek bir 25 kW elektrikli dıştan takmalı motoru tercih edebilirsiniz. Alternatif olarak, 25 kW'lık çift elektrikli dıştan takmalı motorlar, 23 mil hızla giderken 26 mil veya 5 mil hızla giderken 120 mil menzil vaat ediyor. Pure Watercraft, e-botun su sporları, balık tutma veya arkadaşlarla gezinti için harika olduğunu söylüyor. Bu sürümün zamanlaması da daha iyi olamazdı. Sıklıkla gözden kaçan duba segmenti, ABD rekreasyon tekne pazarının yaklaşık yüzde 20'sini temsil ediyor ve her yıl yüzde 20'den fazla bir oranda hızla büyüyor. Pure Watercraft'ın CEO'su Andy Rebele yaptığı açıklamada, "Pontoon botu patlama yaşıyor, çünkü insanlar suya çıkmak ve aileleri ve arkadaşlarıyla harika açık havada sosyalleşmek istiyor" dedi. "Bu tekne, geleneksel bir duba teknesiyle karşılaştırılabilir bir fiyata, motor gürültüsünden ve yakıt ve bakım güçlüklerinden arınmış, onlara daha keyifli bir deneyim sunuyor." Gerçekten de, e-botun tek dıştan takma motorlu model için 45.000 dolardan ve çift dıştan takma motorlu model için 60.000 dolardan başlaması bekleniyor. Ön siparişler şu anda tamamen iade edilebilir 100 $ depozito ile kabul ediliyor ve ilk teslimatların 2022'nin sonlarına doğru yapılması planlanıyor. Kaynak: Robb Report Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 22 Ocak , 2022 Yazar Admin Paylaş Gönderi tarihi: 22 Ocak , 2022 Bu 71 metrelik Süper Yat Konsepti, Açık Denizleri Kesmesine Yardımcı Olması İçin Jilet Keskinliğinde Bir Pruvaya Sahiptir SkyStyle, en yeni süper yat konsepti Unique 71'i vaftiz etti ve ilk bakışta, gemi kesinlikle bu ismin hakkını veriyor. 223-footer, onu şu anda su üzerinde olan her şeyden ayırmak için tasarlanmış tamamen benzersiz bir kama benzeri profile sahiptir. Uçak iç mekanlarında uzmanlaşmış İtalyan tasarım stüdyosu, ilk yat konseptini pazara sunmak için Denison ile güçlerini birleştirdi. SkyStyle'ın kurucuları Max Pardo ve Lucas Colombo, Ft. Lauderdale firması 2021 Monaco Yacht Show'da ve Unique 71 için destek almayı başardı. Colombo yaptığı açıklamada, "Denison, projeye ve yat endüstrisine yeni ve taze değerler katma niyetimize büyük ilgi gösterdi" dedi. Tekil süperyatın neden Denison'ın dikkatini çektiğini anlamak kolay. Alüminyum gövdesi ve üst yapısı ile üçgen tekne, açık denizleri kesmesine yardımcı olan zarif hatlara ve jilet keskinliğinde bir pruvaya sahiptir. Ayrıca, İtalyan ekibine göre, kendisine 30 knot maksimum hız ve 25 knot seyir hızı verecek ikiz dizel motorlarla donatılacak. Bu arada gemi, çevrenin manzarasını sağlarken bol miktarda doğal ışığın içeri girmesine izin verecek, etrafı saran cam panellerle karakterize ediliyor. Her bir cam panelin şeffaflığı, denizcilere biraz daha mahremiyet sağlamak için de ayarlanabilir. Sadece 43 fitlik bir kirişe sahip olan Unique 71, dört güverteye yayılmış ve merkezi merdivenlerden veya gemi ortasındaki asansörle erişilebilen cömert yaşam alanları sunar. Gemi, bir ana kamara, bir VIP süit ve dört kamarada 12 misafir ağırlayabiliyor. Ayrıca alt güvertede 17 mürettebatın konaklayabileceği dokuz kamara bulunuyor. 12 kişilik tiyatro, camla kaplı skylounge, bilardo salonu ve barın yanı sıra dokunmatik helikopter pisti, yüzme havuzu, jakuzi, spor salonu ve spa gibi çok sayıda gösterişli olanak da bulunmaktadır. Düzen elbette istek üzerine özelleştirilebilir. Dension'dan Alex G. Clarke, "Denison'ın bu çığır açan tasarımı sunması ile, bir müşterinin bu projeyi geliştirmeye ve bu projeyi gerçeğe dönüştürmeye yardımcı olmak için teklifler toplamak için birden fazla tersaneye yaklaşmasını sağlıyor" dedi Dension'dan Alex G. Clarke. "Zorluk, hem bireysel olarak hem de yatın iş/kişisel kullanımında bu vizyonu ve müşterinin hedeflerini anlayabilen bir tersane bulmaktır." Bu olası yapı hakkında daha fazla bilgi için Clarke ile iletişime geçebilirsiniz. Aşagıdaki fotoğrafları kontrol et: Kaynak: Robb Report Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 3 Şubat , 2022 Yazar Admin Paylaş Gönderi tarihi: 3 Şubat , 2022 Jeff Bezos'un 540 Milyon Dolarlık Yatını Rıhtımdan Çıkarmak İçin Tarihi Bir Köprünün Sökülmesi Gerekiyor ADutch şirketi şu anda Amazon'un kurucusu Jeff Bezos için tamamlandığında dünyanın en büyük yelkenli gemisi olacak 417 metrelik bir mega yat inşa ediyor. Tek sorun? Üç direği, Hollanda tarihinin ve altyapısının büyük bir parçasını sökmeden tersaneden ayrılmak için çok uzun: De Hef olarak da bilinen Koningshavenbrug köprüsü. Köprü, 1927'den beri Rotterdam'da duruyor. 1940'ta Alman Luftwaffe şehri bombaladığında ağır hasar gördü. 2017 yılında köprünün tadilatı sırasında, belediye meclisi sakinlerine köprünün bir daha asla sökülmeyeceğine söz verdi. Ancak Dutch News'den Bezos paranız olduğunda, asla o kadar uzun olmaz: Bezos'un üç direkli yat Alblasserdam'daki Oceano tersanesi tarafından inşa ediliyor ancak orta kısım tam yüksekliğe kaldırıldığında köprünün altından geçemeyecek kadar büyük. Şimdi Oceano ve Bezos, masrafları kendilerine ait olmak üzere köprünün geçici olarak sökülmesi konusunda konseye başvurdu. Rijnmond'a göre, yerel tarih uzmanları ve diğerlerinin muhalefetine rağmen şehir yetkilileri bu adımı atmaya hazır. Yerel tarih topluluğu Historisch Genootschap Roterodamum'dan Ton Wesselink, "İşler önemlidir, ancak endüstriyel mirasımızla yapabileceklerinizin ve yapmanız gerekenlerin sınırları vardır" dedi. Bezos, kesinlikle karşılayabileceği fiyaskonun bedelini ödüyor. Insider'ın bildirdiğine göre, geçen yıl 26.7 milyar dolar kaybetmesine rağmen Bezos'un bankada hala 168 milyar doları var. Milyarder tarafından üstlenilen maliyet, Hollandalı sakinleri rahatlatacak gibi görünmüyor. Yetkililer dikkatli bir planlama ile köprünün sadece bir gün kadar sökülmesi gerektiğini umuyorlar. Yatın bu yıl içinde denize açılmaya hazır olması planlanıyor. Amazon'un kurucusu yatı 2018'de devreye aldı. Y721 olarak adlandırılan tekne, Oceano'nun şirkete göre Atlantik Okyanusu'nu "bir litre yakıt yakmadan" geçebilen ünlü çevre dostu yatı Black Pearl'e dayanıyor. . Ancak Architectural Digest'e göre Bezos'un görevlendirdiği tek gemi bu değil: Ancak bu, Bezos için iki yeni tekneden sadece biri: Ayrıca, inşaatçı Damen Yachts'ın YS 7512 adlı gölge gemisini de devreye aldı. Bu destek gemisi 246 fit uzunluğundadır ve 45 ek mürettebat ve misafir barındırır. Ayrıca bir helikopter pisti ve toplantı alanına sahip olacak ve Bezos'un dalış ve şnorkel ekipmanları, jet ve su kayağı, su kaydırağı ve sörf tahtaları gibi sayısız su oyuncağı için geniş bir depolama alanına sahip olacak. Nicholson, gölge gemilerin süper yat endüstrisinde büyüyen bir fenomen olduğunu ve sahiplerinin hazır bulundurmak istedikleri bir oyuncak daha olduğunu söylüyor. “Artık onları bir süperyat satın alımına eklenti olarak daha fazla görüyorsunuz” diyor. “Neredeyse bir zorunluluk haline geldiler.” Bu nedenle, Amazon teslimat sürücüleri bir kasırga sırasında güvende kalmaya çalıştıkları için torbalara kaka yaparken veya işten çıkarılmayla tehdit edilirken, Bezos süslü teknesini açık okyanusa çıkarmak için büyük altyapı parçalarını söküyor. Kaynak: Jalopnik Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 18 Şubat , 2022 Yazar Admin Paylaş Gönderi tarihi: 18 Şubat , 2022 1000'den fazla lüks araba taşıyan terk edilmiş kargo gemisi Atlantik'te yanıyor Atlantik Okyanusu'nda 1000'den fazla Porsche ve diğer lüks araçları taşıyan terk edilmiş bir kargo gemisi yanıyor. Felicity Ace'deki yangın Çarşamba günü çıktı. Ülke ordusuna göre, alevler patladığında gemi Portekiz'deki Faial adasının yaklaşık 90 kilometre güneybatısındaydı. Geminin sahibi Snowcape Car Carriers'a göre, gemideki 22 mürettebatın tamamı Portekiz Hava Kuvvetleri üyeleri tarafından kurtarıldı ve "sağlıklı" durumdalar. DAHA FAZLASI: İkinci el araba fiyatları rekor seviyede, çip sıkıntısı ve suçlanacak yüksek talep Felicity Ace hala Atlantik Okyanusu'nda sürükleniyor ancak Snowcape Car Carriers, ilk kurtarma ekibinin Cuma günü geleceğini tahmin ediyor. Şirket, "Gemiye katılmak için daha fazla kurtarma varlığı hazırlanıyor" dedi. Yangına neyin sebep olduğu belli değil. Bir gemi takip web sitesi, Felicity Ace'in Rhode Island'a doğru yola çıktığını gösteriyor. Yangın, otomobil üreticilerinin çip sıkıntısının getirdiği envanter sorunlarıyla boğuşmasıyla ortaya çıkıyor. DAHA FAZLA: 'Kontrolden çıktı': Yeni arabalar için binlerce etiket fiyatı ödeyen alıcılar Porsche yaptığı açıklamada, "Felicity Ace adlı ticaret gemisinin 22 kişilik mürettebatının güvende ve iyi olduklarına dair hemen düşüncelerimiz rahatladı. Nakliye şirketi ile temas halindeyiz ve gemideki arabaların detayları şu anda açıklandı" dedi. bilinen. Ne olduğunu ve sonraki adımları doğrulamak için henüz çok erken olsa da, Porsche AG'deki meslektaşlarımızla birlikte, çözüm bulmak için müşterilerimizi ve bayilerimizi elimizden geldiğince destekliyoruz." Volkswagen, ABC News'e gemide arabaları olduğunu doğruladı. Alman otomobil üreticisi, "Olay hakkında daha fazla bilgi almak için nakliye şirketi ile temas halindeyiz" dedi. Kaynak: ABC News Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 18 Şubat , 2022 Yazar Admin Paylaş Gönderi tarihi: 18 Şubat , 2022 Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 27 Şubat , 2022 Yazar Admin Paylaş Gönderi tarihi: 27 Şubat , 2022 Bu 300.000 dolarlık elektrikli sürat teknesi saatte 30 milden fazla hızla suyun üzerinde süzülüyor - bir göz atın Bu 300.000 dolarlık elektrikli sürat teknesi saatte 30 milden fazla hızla suyun üzerinde süzülüyor - bir göz atın İsveçli elektrikli tekne üreticisi Candela, yeni hidrofoil teknesini bu yıl müşterilerine teslim edecek. Teknoloji, teknenin su yüzeyinin üzerinde kaymasını sağlar. Candela, folyo kullanımının teknenin daha az enerji kullanmasına ve daha geniş bir menzile sahip olmasına izin verdiğini söylüyor. Sürat teknesi hidrofiller üzerinde su yüzeyinin üzerinde kayar İsveçli elektrikli tekne üreticisi Candela, hidrofil kanatlar üzerinde suyun üzerinde seyreden bir gemi olan en son modeliyle elektrikli tekne pazarını popülerleştirmeyi umuyor. Candela C-8, tekneyi folyoların üzerine kaldırmak için bilgisayar sensörlerini kullanır, böylece gövdesi suyun üzerinde yükselir. Bunu yaparken, sürtünmeyi azaltır ve tekneye güç sağlamak için gereken enerji miktarını düşürür. Candela'nın iletişim müdürü Mikael Mahlberg'e göre, sürat teknesinin su altı folyoları, tekne belirli bir hıza ulaştığında tıpkı bir uçağın kanadı gibi çalışıyor. Sensörler tarafından yönlendirilen yerleşik bir bilgisayar sistemi, tekne 16 knot hıza ulaştığında tekneyi folyoların üzerine çıkmaya yönlendirir. Candela, elektrikli tekne pazarını yaygınlaştırmak istediğini söyledi Mahlberg, Insider'a, içten yanmalı motor alternatiflerine kıyasla mevcut ürünlerin daha düşük menzili ve hızı nedeniyle elektrikli teknelere olan kamu ilgisinin engellendiğini söyledi. Su yüzeyinde kaymak için tasarlanmış bir gövdesi olan elektrikli planya teknelerinin, daha fazla yüzey gerilimi oluşturdukları için genellikle pil gücünü hızla kaybettiğini söyledi. Hidrofoil teknolojisinin elektrikli teknelere daha uzun menzil sağlayabileceğini söyledi. Mahlberg, "Elektrik kullanmak istiyorsanız, bunu yapmanın tek yolu bu," dedi. Üretici, C-8'i çalıştırmanın geleneksel içten yanmalı motorlarla çalışan teknelerden daha ucuz olduğunu söylüyor C-8 sürat teknesi 20 deniz mili (en yüksek 30 deniz mili) hızında seyrediyor ve tek bir şarjla 50 deniz miline kadar seyahat edebiliyor. 8,5 metre uzunluğundaki tekne, 8 kişiyi ağırlayabiliyor ve ön kabinde 4 kişi konaklayabiliyor. Mahlberg, Insider'a, teknenin tamamen sessiz olduğunu, folyoları üzerindeyken herhangi bir uyanma olmadığını ve daha düşük enerji gereksinimi nedeniyle geleneksel içten yanmalı motorlu bir tekneye kıyasla kullanımın %95'e kadar daha ucuz olabileceğini söyledi. "Candela ile fikir, fosil yakıtsız göllere ve okyanuslara geçişi hızlandırmaktır. Bunu yapmak için, yalnızca günümüzün elektrikli teknelerinden çok daha iyi değil, aynı zamanda içten yanmalı motorlu teknelerden çok daha iyi olan bir elektrikli tekne yapmalısınız. Yapabileceğiniz en iyi tekneyi yapmalısınız” dedi Mahlberg. C-8, önceki tasarımlardan daha verimli bir hidrofil sistemine sahiptir C-8 üzerindeki çalışmalar 16 ay önce başladı. Ancak hidrofoil teknolojisi 2014'ten beri geliştirilmekte ve şirketin 2019'da piyasaya sürülen ilk modeli Candela C-7'de kullanılıyordu. Mahlberg'e göre, C-8 modeli, daha verimli bir folyolama sistemine sahip olduğu ve seri üretilmek üzere tasarlandığı için önceki modele göre bir gelişmedir. "Tesla model S ile karşılaştırıldığında Tesla Roadster ile aynı… aynı fiyat, çok daha gelişmiş ürün" dedi. Şirket ayrıca bu yıl bir deniz otobüsü feribotu denemeyi planlıyor. Mahlberg, Insider'a Candela'nın 2026 yılına kadar hem eğlence hem de ticari tekneler de dahil olmak üzere yılda 1.800 tekne inşa etmeyi planladığını söyledi. Şirket, bu yıl İsveç'in Stockholm kentinde bir hidrofil su otobüsü piyasaya süreceğini söyledi. 30 yolcu kapasiteli gemi, 2022'nin sonlarında Stockholm Belediyesi tarafından daha büyük, dizel motorlu feribotların potansiyel bir ikamesi olarak denenecek. Mahlberg, "Deniz taşımacılığına bakarsanız, su kaynaklı taşımacılıktan küresel uçuş emisyonlarından daha fazla emisyon var" dedi. Candela, Avrupa'nın dört bir yanından feribot siparişleri aldığını da sözlerine ekledi. C-8'in teslimatları bu yaz başlayacak Mahlberg, feribot denemesinin 2022'nin sonlarına kadar başlamayacağını, ancak C-8'in teslimatlarının bu yaz ilk 100 müşterinin teknelerini teslim almasıyla başlayacağını söyledi. C-8'i satın almak yaklaşık 290.000 € (329.000 $) tutarındadır. Mahlberg, Insider'a Candela'nın esas olarak Avrupa ve ABD pazarlarına odaklanacağını söyledi. "ABD en büyük pazarımız çünkü birçok insan sadece 300.000 dolarlık bir tekne satın alıp görmeden çevrimiçi sipariş vermekle süper havalı" dedi. Elektrikli tekne pazarı genişliyor Candela C-8, elektrikli tekneler için büyüyen bir pazara katılıyor. Geçen yıl Bloomberg, eski Space X mühendislerinden oluşan bir ekibin 300.000 dolarlık bir elektrikli sürat teknesi inşa etmeyi planladığını bildirdi. Arc'taki ekip, sınırlı sayıdaki elektrikli tekneleri Arc One'ın da geleneksel bir içten yanmalı motorlu tekneden daha ucuz olacağını ve şirketin web sitesine göre bu yıl piyasaya sürüleceğini söyledi. X Shore gibi diğer elektrikli tekne şirketleri de geçen yıl yeni modellerini piyasaya sürdü. Kaynak: Business Insider Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 1 Mart , 2022 Yazar Admin Paylaş Gönderi tarihi: 1 Mart , 2022 Daha önce yanmaya başlayan ve Porsche, VW ve Lamborghini taşıyan kargo gemisi kurtarılamadı ve battı Binlerce yeni Volkswagen, Porsche ve Lamborghini aracını taşırken alev alan kargo gemisi Felicity Ace, basın açıklamasına göre Salı sabahı battı. Operatörlerinden Salı günü yapılan bir basın açıklamasına göre, yaklaşık 4000 araba taşıyan gemi "sancak tarafına giden bir liste çektikten" sonra battı. Felicity Ace, Salı günü yerel saatle sabah 9 civarında Portekiz'in Azor takımadalarından yaklaşık 253 mil uzakta sular altında kaldı. Felicity Ace'in bir sözcüsü, bilgilerin yerel bir gemi kurtarma ekibinden geldiğini ve geminin durumuyla ilgili ek ayrıntıların henüz mevcut olmadığını söyledi. Salıdan önce, gemi sahipleri Japonya merkezli Mitsui O.S.K. Lines nakliye şirketi (MOL), 25 Şubat'ta geldi ve teknenin stabil olduğunu ve kurtarma ekipleri tarafından bordaya alındığını söyledi. Şirket, Felicity Ace'i Azorlar açıklarında güvenli bir bölgeye taşımak için bir kurtarma gemisi kullandığını söyledi. Sorunlar, 16 Şubat'ta geminin Emden, Almanya'dan Davisville, Rhode Island'a giderken alev almasıyla başladı. MOL'ye göre yangın birkaç gün devam etti ve sonunda 25 Şubat'ta söndü. Tüm mürettebat yaralanmadan tahliye edildi ve gemi terk edildi. Felicity Ace'in ateşinin, pilleri alev alan bir dizi elektrikli araba tarafından karmaşıklaştığı bildirildi. Yangına ilk olarak neyin neden olduğu henüz belli değil. Kaynak: Men's Health Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 1 Mart , 2022 Yazar Admin Paylaş Gönderi tarihi: 1 Mart , 2022 Valhalla Boatworks'ün Yeni Bir Amiral Gemisi Var Valhalla Boatworks V-55, dört veya beş adet 600 hp Mercury Verado V-12 dıştan takmalı motorla çalıştırılabilir. Nezaket Viking Yachts/Valhalla Boatworks Viking Yachts ailesinin bir parçası olan Valhalla Boatworks, yeni bir amiral gemisi modeli olan Valhalla 55 için planlarını açıkladı. 55 metrelik orta konsolun 1 No'lu Gövdesinin bu yaz yapımına başlaması ve modelin dünya prömiyerinin 2022 Fort Lauderdale Uluslararası Boat Show'da yapılması bekleniyor. Viking Yachts Başkanı ve CEO'su Pat Healey bir basın açıklamasında “Böyle bir şey olmayacak” dedi. "Büyük bir orta konsolun ve lüks bir sportif balıkçı yatının özelliklerini bir araya getirerek yeni bir standart belirliyoruz." V-55, 15 fit, 6 inçlik bir kirişe sahip olacak ve bu da onu bir açık deniz turnuva teknesi, yüksek performanslı bir spor yat, bir balık ve seyir ekspres teknesi veya bir süper yat ihalesi olarak kullanılabilir hale getirecek. Güç, dört veya beş 600 beygir gücündeki Mercury V-12 Verado dıştan takmalı motorlar olacak. Viking Tasarım ve Mühendislik Başkan Yardımcısı Lonni Rutt basın açıklamasında "Tekne bu motorlar için tasarlandı ve üretildi" dedi. "Ağırlığı ve beygir gücünü desteklemek için bir travers ve yapı geliştirdik. Teknolojiye uyum sağlamak yerine teknolojiye hazırlandık ve onunla çalışıyoruz.” Birkaç Valhalla 55 özelliği daha: 1.200 galon yakıt alacak, Seakeeper 9 gyrostabilizer için alana sahip olacak, iki adet 65 galonluk canlı kuyuya sahip olacak, dokuz adede kadar öne bakan sandalye ile döşenecek, bir standart Zipwake Dinamik Trim-Kontrol Sistemi ve kabinde 6 fit, 10 inç boşluk payına sahip olacak. Kaynak: Yachting Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 6 Mart , 2022 Yazar Admin Paylaş Gönderi tarihi: 6 Mart , 2022 Suzuki Marine, 2022 İçin Yeni DF250 “SS” Dıştan Takmalı Motorunu Tanıttı Yeni dıştan takmalı motor, Suzuki'nin Hassas Kontrolü ile uyumluluğa sahip ilk motordur. Suzuki Marine'in izniyle Dünyanın önde gelen dıştan takmalı motor yenilikçisi Suzuki Marine, günümüzün performansa dayalı tekneleri için ekstra tekme sağlamak üzere tasarlanan şirketin "SS" Spor Serisi yüksek performanslı motorlarının yeni amiral gemisi olan 2022 için yeni DF250SS V6 4 Zamanlı dıştan takmalı motorunu tanıttı. Bas, Bay ve Sığ su uygulamaları dahil. Bu yeni motor, bugün Güney Karolina Greenville'deki 2022 Bassmaster Classic sırasında olta balıkçılarına ve sektöre sunuldu. Ayrıca bu ayın sonunda Oklahoma, Tulsa'da 2022 REDCREST'te gösterilecek. Yeni DF250ATSS, Suzuki'nin Dijital Pro-Pedal Ayak Gazı ile entegre olacak Suzuki'nin son teknoloji ürünü Suzuki Hassas Kontrol (SPC) elektronik vites ve gaz kelebeği sistemi ile uyumluluğa sahip ilk SS Serisi dıştan takmalı motordur. Suzuki SS dıştan takmalı motorlar, olta balıkçılarına ve kayıkçılara güçlü delik atışı, güçlü orta mesafe çekişi ve büyük yakıt ekonomisi sağlamak için yaratıldı. Artık, tekneciler Suzuki'nin kanıtlanmış SPC sistemiyle entegre olarak, karışıma net, duyarlı vites değiştirme, ipeksi yumuşak hızlanma ve spor otomobil benzeri çalışma ekleyebilirler. Suzuki'nin SPC entegrasyonuna ek olarak, yeni DF250SS, asimetrik olarak tasarlanmış bir skeg ile yeni bir alt ünite dişli kutusuna sahiptir. Bu yeni tasarım, geliştirilmiş direksiyon stabilitesi sağlarken, geliştirilmiş performans için suyu verimli bir şekilde keser. Bu modern kasanın içinde, bol miktarda düşük seviye tork sağlayan güçlü dişliler ve daha büyük bir pervaneyi sallama yeteneği bulunur. Daha fazla seçenek arasında, yeni güncellenen Emme sistemi, motor titreşimini azaltmak ve yüksek yükler altında kararlı çalışma sağlamak için güncellenmiş İtme Montaj sistemi ve genel performansı artırmak için tasarlanmış yeni bir Watergrip pervane serisi yer alıyor. Yeni Suzuki Big-Block V6 motor tasarımı, DF250ATSS'nin yalnızca canlandırıcı delik vuruşu sağlamakla kalmayıp, aynı zamanda tam gaz kelebeğine kadar göz sulandıran hızlanma sağlamasını sağlar. Günümüzün üstün performans teknelerinin performansları kadar iyi görünmeleri gerekir; yeni DF250SS ayrıca ek panjurlar, üst kapak tutamakları ve yeni güncellenmiş "SS" grafikleri içeren yeni revize edilmiş bir kaporta tasarımına sahiptir. Suzuki, popüler Mat Siyah renginin yanı sıra Suzuki'nin isteğe bağlı Yeni Beyaz rengiyle devam ediyor. Farklı tekne tarzlarına uyum sağlamak için 20” (L) ve 25” (XL) şaft uzunluklarında mevcuttur. Kaynak: Boating Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 8 Mart , 2022 Yazar Admin Paylaş Gönderi tarihi: 8 Mart , 2022 Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 19 Mart , 2022 Yazar Admin Paylaş Gönderi tarihi: 19 Mart , 2022 Tarih 01.03.2022 at 09:33 , Admin dedi: Daha önce yanmaya başlayan ve Porsche, VW ve Lamborghini taşıyan kargo gemisi kurtarılamadı ve battı Binlerce yeni Volkswagen, Porsche ve Lamborghini aracını taşırken alev alan kargo gemisi Felicity Ace, basın açıklamasına göre Salı sabahı battı. Kaynak: Men's Health Lamborghini, Felicity Ace (Okyanusta lüks otomobillerle batan gemi) nedeniyle Aventador'un üretimine yeniden başlamak zorunda Almanya'dan Rhode Island'a yaklaşık 4000 VW Grubu aracı taşıyan ve 1 Mart'ta Atlantik'te batan bir kargo gemisi olan Felicity Ace, su altında kaybolduğunda tam 85 adet yepyeni Lamborghini'yi taşıdı. Bu 85 arabanın çoğu Urus SUV'lardı, ancak 15'i Aventadors, şirket Road & Track'e doğruladı. Lamborghini o zamandan beri Aventador'un üretimine son verdi, ancak CEO Stephan Winkelmann Perşembe günü Avrupalı gazetecilerle yaptığı bir yuvarlak masa röportajında, özellikle denizde kaybolan 15 Aventador LP 780-4 Ultimae biriminin yerini almak için montajı yeniden başlatmayı planladığını doğruladı. Winkelmann, "Aklımızı toparladık ve neyse ki bu arabaları değiştirebiliyoruz, bu nedenle ABD'deki müşterilerimiz için batık gemi nedeniyle herhangi bir kayıp olmayacak. Ve geri kalan her şeyi değiştirebiliyoruz. Aventador zordu ama başardık." Aventador LP 780-4 Ultimae, 770 beygir gücü, aktif aerodinamik ve dört tekerlekten direksiyon ile V-12 süper otomobili için son bir gönderme süslemesi olacaktı. Gelecek yıl hibrit motorlu bir araba ile değiştirilecek. Felicity Ace ile çöken kalan 70 Lamborghini'nin tamamı hala üretimde, bu nedenle şirkete göre müşteriler için yedek parça bulmakta herhangi bir sorun olmayacak. Lamborghini, müşterilerin yeni araçlarını ne zaman almayı bekleyebilecekleri konusunda kesin bir zaman çizelgesi paylaşmadı, ancak Road & Track'e etkilenen alıcılara öncelik verdiğini söyledi. Sözcü, "Siparişlerin mümkün olan en kısa sürede değiştirilmesini sağlamak için üretim kapasitesine öncelik vermek için çalışıyoruz." Dedi. "Müşteriler üzerindeki etkiyi mümkün olduğunca en aza indirmeye çalışacağız." Diğer VW Grubu markaları, kayıp arabalarını değiştirmek için yoğun bir şekilde çalışıyorlar. Bentley, Automotive News'e gemide önceden satılan 189 Bentley'den 100'ünü değiştirmek için "bir çözüm bulduğunu", geri kalanların ise yıl sonuna kadar değiştirilmesi gerektiğini söyledi. Audi, yayına gemideki 1800 otomobilinin tamamının da değiştirileceğini söyledi. Kaynak: Road & Track Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 12 Nisan , 2022 Yazar Admin Paylaş Gönderi tarihi: 12 Nisan , 2022 Yaratıcılar, dünya yelken hız rekorunu kırmak için tasarlanmış tekneyi tanıttı Dünya yelken hız rekorunu kırmak için tasarlanan bir teknenin son tasarımı ortaya çıktı. Uzay gemisi benzeri SP80 teknesi, tek güç kaynağı olarak yalnızca rüzgar ile 80 knot (yaklaşık 92mph) maksimum hız ile rekorlar kitabına girmek amacıyla inşa edilmiştir. İsviçre merkezli SP80'deki yetkililer, tekneyi bir deniz roketi olarak nitelendirdi ve bu yılın sonunda resmi olarak fırlatmayı planladıklarını söyledi. Tekne ilk konseptten daha büyük olacak - on metre uzunluğunda ve yedi metre genişliğinde - ama yine de dev bir uçurtma tarafından dalgaların arasında çekilecek. Kokpitte iki pilot için yer olacak - biri uçurtmayı yönetirken diğeri tekneyi yönetecek. Son versiyon olarak ortaya çıkan bu şık, fütüristik şekil ile 2021 yazından beri yapım aşamasındadır. İsviçre Federal Teknoloji Enstitüsü Lozan'da (EPFL) yelken, uçurtma sörfü ve mühendislik ilkelerini birleştiren bir mühendis ve öğrenci ekibi tarafından tasarlanmıştır. Kurucu ortak ve pilot Benoit Gaudiot şunları söyledi: "Geliştirme aşamamızın çok başlarında, 80 knot'a kadar güvenli bir şekilde hızlanmak için gemide yalnız olmanın bir seçenek olmadığı açıktı. "150 km/s'de tek bir göreve odaklanmak şart. Böylece uçurtmayı yöneten bir pilotumuz olacak, bir yardımcı pilot da teknenin yörüngesini sağlayacak. Ancak düşük hızlarda, yani yaklaşık 30 deniz mili, Tekne tek başına gezilebilir, bu da yolcuları olağanüstü bir deneyim yaşamaları için karşılamamıza olanak tanır." SP80 teknesi ünlü İtalyan tersane Persico Marine'de monte ediliyor ve ana gövdesinin Nisan ayında SP80'in Renens, İsviçre'deki genel merkezine ulaşması bekleniyor. Tekne, sponsorluk anlaşması nedeniyle ünlü İsviçreli saatçi Richard Mille'in adını taşıyor. Kaynak: Cover Media Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 12 Nisan , 2022 Yazar Admin Paylaş Gönderi tarihi: 12 Nisan , 2022 Dünyanın İlk Elektrikli Yarış Teknesi Artık Bir Renderdan Daha Fazlası Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 2 Mayıs , 2022 Yazar Admin Paylaş Gönderi tarihi: 2 Mayıs , 2022 GM ve eski SpaceX mühendisleri tarafından inşa edilen elektrikli tekneler bir sonraki büyük şey olabilir - bir göz atın son yıllarda pazarlarında devrim yarattılar. Sırada: elektrikli tekneler. Analistlerin 2028 yılına kadar iki katından fazla 7,8 milyar dolara çıkacağını öngördüğü bir pazarla, elektrikli tekneler artık bilinen faydalar vaat ediyor: motorlu teknelerin çevre üzerindeki etkisini azaltırken herhangi bir duman kokusu olmadan daha sessiz bir sürüş sunar. Bazı ödünler de tanıdık gelebilir - eleştirmenler, bir deniz aracını çalıştırmak için gereken enerji miktarının, yüksek hızlara ulaşmalarını veya uzun mesafeler katetmelerini zorlaştırdığını savunuyor. Bu, otomobil devi General Motors'un, Seattle merkezli elektrikli dıştan takma motor start-up Pure Watercraft'ın %25 hissesini 150 milyon $'lık bir hisseyle Kasım 2021'de elektrikli teknelere odaklamasını engellemedi. Ocak ayında GM ve Pure Watercraft, ortaklıklarından kaynaklanan ilk ürünü tanıttı: elektrikli bir duba tekne. İşte bu teklifin yanı sıra, halihazırda bir sıçrama yapan eski SpaceX mühendislerinden oluşan bir ekipten biri de dahil olmak üzere, vızıldamaya değer diğer elektrikli teknelere bir göz atın: Pure Watercraft ve GM'in elektrikli duba teknesi şu anda sadece 100$ depozito ile online olarak ön siparişe açık – ancak nihayetinde, tek dıştan takmalı motora sahip bir tekne için en az 45.000$ ve ikiz dıştan takmalı motorlar için 60.000$ ödemeniz gerekecek. 25 fit, 9 inç uzunluğundaki teknenin 10 yolcuya kadar sığması bekleniyor. Tek motorlu versiyon, ikiz motorlu versiyon için saatte 23 mil ile karşılaştırıldığında, saatte 14 mil azami hıza ulaşabilecek şekilde faturalandırılır. Her motor 25 kilovattır ve tümü 66 kilovat saatlik GM otomotiv sınıfı pille çalışır. Bluetooth özellikli bir gaz kelebeği ile birlikte gelen tekneler, muhtemelen saatte ortalama 5 mil hızla su üzerinde 120 mil kadar bir seyahat menziline sahip olacak. Bu menzil, en yüksek hızda seyahat eden tekneler için önemli ölçüde azalacaktır. Müşterilere ilk teslimatların 2022'nin sonlarında yapılması bekleniyor. The Arc One Arc geçen yıl piyasaya çıktı ve Eclipse Ventures ve Andreessen Horowitz gibi firmalardan ve Will Smith, Kevin Durant ve Sean "Diddy" Combs gibi ünlü yatırımcılardan şimdiden 30 milyon dolardan fazla fon topladı. Mart ayında şirket, Tesla Model Y'deki pilin üç katı büyüklüğünde, 220 kWh'lik devasa bir elektrik piline sahip olan Arc One adlı 24 fitlik tamamen elektrikli bir kruvazörü tanıttı. Bu pil, 500 beygir gücünde bir motora güç sağlar ve Arc'a göre elektrikli sürat teknesi saatte 40 mil hıza ulaşacak. Arc One, hafif bir alüminyum gövdeye sahiptir ve 12 kişiye kadar sığabilir ve ayrıca 60 fit küp depolama alanına sahiptir. Şirket, şarj başına kabaca üç ila beş saatlik seyir süresi alacağınızı söylüyor. Tekne yüksek bir başlangıç fiyatıyla geliyor: 300.000 dolar. Şirketin web sitesinde 1.000 $ depozito ile bir tane rezerve edebilirsiniz. Teslimatların bu yaz başlaması bekleniyor. Candela C-8 İsveçli teknoloji şirketi Candela kısa süre önce C-8 adlı "uçan elektrikli aracını" tanıttı. Şirket, elektrikli teknenin, sürüklenmeyi önemli ölçüde azaltmak ve C-8'in geleneksel bir tekneye göre yaklaşık %80 daha az enerji kullanmasına olanak sağlamak için, teknenin çoğunu sudan çıkaran kanatlar veya kanatçıklar gibi aslında hidrofiller kullandığını söylüyor. C-8'in 30 knot veya saatte yaklaşık 35 mil hıza ulaşması ve şarj başına yaklaşık 58 mil seyahat etmesi bekleniyor. Yaklaşık 28 metrelik tekne, sekiz yolcuya uyacak şekilde tasarlandı ve hatta dört kişilik bir ön kabine sahip. Belki de şaşırtıcı olmayan bir şekilde, aynı zamanda ucuz değil. C-8, 290.000 Euro'luk bir başlangıç fiyatıyla geliyor ve bu şu anda 305.000 doların biraz üzerine denk geliyor. Şirket Perşembe günü yaptığı açıklamada, Candela'nın ABD, Avrupa ve Kanada'da 100'den fazla ünite sattıktan sonra bu yaz tekneleri müşterilere teslim etmeye başlamayı beklediğini söyledi. Kaynak: CNBC Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 20 Mayıs , 2022 Yazar Admin Paylaş Gönderi tarihi: 20 Mayıs , 2022 'Yeni bir deniz türü': Çin, AI sistemi ve otonom gemi filosu ile dünyanın ilk drone taşıyıcısını tanıttı Çin'in deniz araştırması ve gözlemi yapmak için düzinelerce otonom insansız hava aracı, gemi ve denizaltı içeren türünün tek örneği bir yapay zeka sistemine sahip bir insansız hava aracı gemisi başlattığı bildiriliyor. South China Morning Post'un haberine göre, 88 metre uzunluğunda, 14 metre genişliğinde ve 6 metre derinliğinde olan gemi, uzaktan kontrol edilebilir veya açık suda otonom olarak seyredebilir, ayrıca hedefleri gözlemlemek için bir ağ oluşturabilir ve deniz güvenliğinin sağlanmasında rol oynayabilir. China's Science and Technology Daily'ye göre, deniz felaketlerinin önlenmesinde, deniz ortamının izlenmesinde ve açık deniz rüzgar çiftliği bakımında yardımcı olması bekleniyor. Zhu Hai Yun adlı gemi, Güney Deniz Bilimleri ve Mühendisliği Guangdong Laboratuvarı (Zhuhai) tarafından geliştirilen ve aynı zamanda “Güney Okyanus Laboratuvarı” olarak da bilinen Akıllı Mobil Okyanus Stereo Gözlem Sistemi (IMOSOS) adı verilen dünyada ilk yapay zeka sistemine sahip. Sun Yat-sen Üniversitesi'nden. Laboratuar müdürü Chen Dake geçen yıl Science and Technology Daily'ye verdiği demeçte, "Akıllı, insansız gemi, okyanus gözlemi için devrim niteliğinde değişiklikler getirecek güzel, yeni bir "deniz türü". Devlete ait China Daily'ye göre, 18 knot'a kadar veya saatte yaklaşık 33 km'ye eşdeğer hızlar için tasarlanan geminin yıl sonuna kadar kullanılmak üzere teslim edilmesi bekleniyor. Gemiyi inşa eden şirket CSSC Huangpu Wenchong Shipping Co, yaptığı açıklamada, taşıyıcının bir hedef deniz bölgesinde konuşlandırılabileceğini ve otonom insansız hava araçları, gemiler ve sualtı araçlarını kullanarak "üç boyutlu dinamik gözlemler" gerçekleştirebileceğini söyledi. “İnsansız su üstü araçları için dizel, dalga ve güneş enerjisiyle çalışan araçlar var. Zhuhai Yunzhou Intelligence Technology'nin kurucusu ve başkanı Zhang Yunfei, geçen yıl sualtı için yüzeyden sualtına gözlemler yapabilen akıllı profil şamandıralar ve ayrıca sualtı [planör] var” dedi. Şirket, geminin okyanus gözleminin verimliliğini ve seviyesini iyileştirmesi ve daha iyi deniz bilimsel ve teknolojik yeteneğinin geliştirilmesine yardımcı olmasının yanı sıra yeniliği daha da geliştirmesinin beklendiğini söyledi. Taşıyıcı ve parçaları – tahrik, güç sistemleri, araştırma sistemleri ve otomasyon sistemleri dahil – bildirildiğine göre yerel olarak inşa edildi. Haberlerden politikaya, seyahatten spora, kültürden iklime - The Independent'ta ilgi alanlarınıza uygun bir dizi ücretsiz haber bülteni var. Okumak istediğiniz hikayeleri ve daha fazlasını gelen kutunuzda bulmak için burayı tıklayın. Kaynak: The Independent Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 4 Haziran , 2022 Yazar Admin Paylaş Gönderi tarihi: 4 Haziran , 2022 Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 20 Haziran , 2022 Yazar Admin Paylaş Gönderi tarihi: 20 Haziran , 2022 Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 31 Temmuz , 2022 Yazar Admin Paylaş Gönderi tarihi: 31 Temmuz , 2022 CLX96 Deniz Denemelerine Hazırlanıyor CL Yachts CLX96'nın tam yükte 24 ila 25 knot yapabileceği bildiriliyor. Nezaket CL Yachts CL Yachts, markanın ilk Deniz Aktivite Gemisi veya SAV olan CLX96'nın Pasifik Okyanusu boyunca, Panama Kanalı'na ve ardından Fort Lauderdale, Florida'ya bağlı olduğunu söylüyor. Planlar, CLX96 sonbaharda Fort Lauderdale Uluslararası Tekne Fuarı'nda resmi ilk çıkışını yapmadan önce, bu yaz Florida'da bir grup potansiyel gemi sahibinin deniz denemeleri yapması için. CLX96'daki çizgiler, İtalya merkezli tasarımcı Jozeph Forakis'e aittir ve bazı tasarım ipuçları iş teknelerinden alınmıştır. İki seviyeli bir güverte evi ve ters çevrilmiş bir ön cam var. İkincisinin iki işlevi vardır: kaba suyu geleneksel olarak eğimli ön camdan daha hızlı temizlemek ve sarkık camdan kaynaklanan sera etkisini azaltarak yatın içini serin tutmaya yardımcı olmak. CL Yachts'a göre yeni model tam yükte 24 ila 25 knot hıza ulaşabiliyor. Zaten ödüllü bir tasarım: CLX96, 2020 İyi Tasarım Ödülü, 2021 Bronz A' Tasarım Ödülü ve 2021 Uluslararası Yat ve Havacılık Ödülleri kazandı. Kaynak: CL Yachts Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 7 Ağustos , 2022 Yazar Admin Paylaş Gönderi tarihi: 7 Ağustos , 2022 Jeff Bezos'un 500 Milyon Dolarlık Süper Yatı Köprü Tartışmasından Sonra Yerini Değiştirdi, Sonuçların kötüye gitmesini engelledi. Dünyanın en zengin ikinci adamına ait bitmemiş bir mega yat, tehditlerin hedefi olduktan sonra Hollanda'daki tersaneden çıktı. İşte geminin neden taşındığı ve nereye gittiği. Benzinga daha önce, süperyatın çok büyük olması nedeniyle inşa edildikten sonra bir geçitten geçemeyeceği ortaya çıktıktan sonra bir Hollanda şehrinde mahsur kaldığını bildirmişti. Geminin geçmesine yardımcı olmak için tarihi bir köprü sökülecekti. New York Post, yatın 24 mil uzakta bulunan Greenport'taki Oceanco tersanesine taşındığını bildiriyor. Süper yat 417 fit uzunluğunda ve şu anda “Y721” adını taşıyor. YouTube kanalı Dutch Yachting, aşağıda görüntülenebilecek olan, çekilen geminin videosuna sahiptir. Kanalın sahibi olan yat meraklısı Hanco Bol, çekme hakkında yazdı. Bol, “Hiç bu kadar hızlı giden bir nakliye görmemiştik” dedi. Normalde rotayı geçmek için neredeyse iki kat daha fazla zamana ihtiyaç duymasına rağmen, geminin Kuzey kanalı boyunca güneybatıya gitmesi üç saatten az sürdü.” Bol, yatı yapan şirket Oceanco'nun, Bezos'un büyük ismini çevreleyen tanıtım nedeniyle hızlı hareket etmeyi seçebileceğini söyledi. Neden Önemli: Bezos'un süperyatı, şehrin "De Hef" olarak da bilinen tarihi Koningshaven Köprüsü'nü geçici olarak sökmeyi kabul etmesiyle yerel sakinlerin eleştirilerine konu oldu. Köprü kararı, yerel halktan, köprünün sökülmesi durumunda yata yumurta atacakları yönünde tehditlere yol açtı. "De Hef" 150 yaşın üzerinde ve 130 fit açıklığa sahip. Köprü 2017 yılında yenilenmiş ve dönüm noktası statüsü kazanmış ve II. Dünya Savaşı sırasında bombalandıktan sonra ulusal bir anıt olarak hizmet vermektedir. Oceanco, halkın geri çekilmesinin ardından belediye meclisinin köprüyü geçici olarak sökme talebini geri çekti. Bol, tesadüfen, süperyatın çekilmesinin zaman kazandıracak olsa da "De Hef" in altına girmekten kaçındığını söyledi. Bol, "Bence bu kasıtlıydı," dedi. Bitmemiş süper yat dünyanın en büyüklerinden biri olacak ve Bloomberg Milyarderler Endeksi'ne göre 165 milyar dolarlık servetiyle dünyanın en zengin ikinci adamı olan Bezos'a ait olacak. Kaynak: Benzinga Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Önerilen İletiler
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.