Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 27 Kasım , 2024 Yazar Admin Gönderi tarihi: 27 Kasım , 2024 Motosiklet şirketi ilginç bir görünüme sahip tamamen elektrikli bir model tanıttı — işte teslimatları nasıl devrim niteliğinde değiştirebileceği Motosiklet şirketi PNY, teslimat yapmak için tasarlanmış bir elektrikli motosiklet yarattı. Electrek'te yayınlanan son bir makaleye göre, benzersiz tasarım bir minibüs yerine kullanılmak üzere yaratıldı ve daha büyük teslimat araçlarına sürdürülebilir bir çözüm sunuyor. Ponie P2 olarak bilinen yeni elektrikli motosiklet, koltuğun altında büyük bir kargo kasası ve isteğe bağlı bir arka bagajla üretildi. Bir minibüsün yeteneklerini taklit etmek için PNY, motosikleti mümkün olduğunca fazla depolama alanıyla yarattı. Electrek'in raporlarına göre, Ponie P2 normal bir minibüsle aynı kapasiteye sahip olmasa da muhtemelen tüm bir posta teslimat rotasını tamamlayabilir. Ancak, bir minibüsle karşılaştırıldığında, P2 bu posta rotasını bir motosikletin şerit ayırma ve park etme avantajlarıyla tamamlayabilir ve rotanın verimliliğini artırabilir. Dahası, saatte 60 mil hıza ulaşabilen motosiklet, piyasadaki daha büyük dört tekerlekli kargo e-bisikletlerinden daha hızlı ve daha çeviktir. Sonuç olarak, Ponie P2 dar bisiklet şeritlerinde kolayca ilerleyebilir ve teslimat sürelerini daha verimli hale getirir. Dahası, saatte 22 mil şehir hızlarında seyahat ederken 93 mil olarak belirtilen motosikletin şarj başına menzili teslimatlar için uygundur. Electrek ayrıca, ana kargo alanının altında düz bir paket olarak bulunan büyük 6,7 kilovat-saatlik CATL aküsü sayesinde motosikletin dengesini vurgular. PNY'nin tamamen elektrikli teslimat bisikleti, şirketlere ve sürücülere teslimat rotalarını tamamlamak için daha verimli ve uygun maliyetli bir araç sunar. Benzinle çalışan araçlarla karşılaştırıldığında, EV'ler daha düşük rutin bakım maliyetlerine, daha sessiz motorlara ve sıfır egzoz kirliliğine sahiptir. Elektrikli bir motosiklete veya arabaya geçtikten sonra, yakıttan da önemli miktarda tasarruf edebilirsiniz. Geçtiğimiz yıl PNY, EICMA Milan Motosiklet Fuarı'nda tamamen elektrikli motosikletini sergiledi. Bir yıl sonra PNY, motosikletinin birkaç pilot programla yola çıkmaya hazır. DHL ve yerel posta hizmetleri, üretim hattından ilk Ponie P2 serisini satın almak için sözleşme imzalayan gruplardan bazılarıdır. Kaynak: TCD Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 3 Şubat Yazar Admin Gönderi tarihi: 3 Şubat Airwolf havalanıyor: 225 km/saat - 140 mil/saat uçan motosiklet geldi Çek şirketi UDX, Airwolf adlı çığır açan bir elektrikli dikey kalkış ve iniş (evTOL) prototipi tanıttı. Bu yenilikçi hoverbike hız, verimlilik ve çeviklik için tasarlandı. Gelişmiş tahrik sistemiyle Airwolf, saatte 142 mile kadar hızlarda hem havada asılı kalma hem de seyir kabiliyetlerine ulaşmak için ayrı ayrı eğilebilen kanallı fan teknolojisinden yararlanıyor. Airwolf'u diğerlerinden ayıran şey etkileyici gücü ve manevra kabiliyeti. 430 beygir gücü üreten bu aracın "sinek kuşu benzeri" bir çevikliğe sahip olduğu belirtiliyor. Hoverbike, pil sistemindeki zorlanmayı azaltmaya yardımcı olan ve sonuç olarak genel uçuş menzilini ve verimliliğini artıran dört bağımsız hareket eden fan ünitesine sahip. Son teknoloji tasarımına rağmen UDX, prototipi tanıttığından beri iyileştirme için önemli alanlar belirledi. Önemli bir sınırlaması uçuş süresidir; Airwolf, yeniden şarj edilmesi gerekmeden önce yalnızca 25 dakika havada kalabiliyor. Bu kısıtlama, özellikle uzun mesafeli yolculuklar veya genişletilmiş uçuş uygulamaları için pratik kullanımda bir zorluk teşkil ediyor. Operasyon açısından, Amerika Birleşik Devletleri'nde bir Airwolf'u uçurmak belirli bir eğitim gerektiriyor. Prototipi yasal olarak uçurmak için, kullanıcıların spor pilot lisansı almak için 20 saatlik uçuş eğitimini tamamlamaları gerekiyor. Bu gereklilik, operatörlerin hoverbike'ın benzersiz uçuş dinamiklerini idare edebilecek şekilde yeterli eğitime sahip olmasını sağlıyor. Eğitim gereksinimlerinin ötesinde, uygun fiyatlılık başka bir engel. 320.000 dolarlık bir fiyat etiketiyle Airwolf pahalı bir yatırım olmaya devam ediyor. Alanında uzman olan Kaptan Electro, bu yüksek maliyetin yaygın benimsenmenin önündeki potansiyel bir engel olduğunu ve erişimi yalnızca bu tür gelişmiş kişisel ulaşımı karşılayabilenlerle sınırladığını vurguladı. Airwolf gibi evTOL'ların arkasındaki teknoloji, kentsel hareketlilik için önemli faydalar sunuyor. Bu uçaklar, geleneksel kara taşımacılığına bir alternatif sunarak trafik sıkışıklığını önemli ölçüde azaltabilir. Fosil yakıtla çalışan araçların aksine, elektrikli tahrik sistemleri sıfır doğrudan emisyon üretiyor ve bu da onları çevre dostu bir seçenek haline getiriyor. Kaynak: The BrightSide of News Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 5 saat önce Yazar Admin Gönderi tarihi: 5 saat önce Geleceğin Porsche Motosikleti Porsche, Spor Arabalarla eş anlamlıdır. Porsche'yi düşündüğünüzde, aklınıza gelen görüntü genellikle şık ve güçlü bir 911'dir. Ancak, Porsche ambleminin tamamen farklı bir şeyi, belki dört tekerlekli yerine iki tekerlekli bir şeyi süslediği bir geleceği hayal edebiliyor musunuz? Evet, bir Porsche motosikleti gerçekten harika olurdu. BMW, hem spor otomobiller hem de süper motosikletler geliştiren tek Alman markası olabilir, ancak Porsche da aynısını yapabilir - eğer tek seferlik bir tane yapmak isterse. Efsanevi Alman markası geçmişte Harley-Davidson ile iş birliği yapmıştı, bu yüzden işe yabancı değiller. Şimdilik, hayal gücümüzü bununla serbest bırakabiliriz, ancak bir dijital render sanatçısı, geleceğin Porsche motosikleti için oldukça harika bir tasarım ortaya koydu. Şuna bir bakın! Bir Porsche Motosikleti Nasıl Görünebilir View this post on Instagram A post shared by An Improbable Future (@an_improbable_future) An_Improbable_Future'ın bir Instagram gönderisi bize fütüristik bir Porsche motosikletine dair bir bakış açısı sağladı. Açıkça, render yapay zeka tarafından tasarlanmış gibi görünüyor, ancak bize sorular sordurdu. Bu render, bir Porsche motosikletinin nasıl görünebileceğine dair gerçekten fütüristik bir yaklaşım olsa da, çok fazla Porsche DNA'sı yok. Herhangi bir Porsche'nin şık ve atletik duruşu açıkça bellidir ve bu motosiklet daha çok siber bir gelecek aracına doğru eğiliyor ve ayrıca elektrikli bir güç aktarma organına sahip gibi görünüyor. Porsche bu dünyaya adım atsaydı, elektrikli muhtemelen en iyi seçeneği olurdu, çünkü Taycan ve Panamera gibi etkileyici elektrikli ve hibrit araçları zaten var. Karbon fiber gövde, elektronik olarak ayarlanabilir süspansiyon ve Ducati Panigale V4 ile rekabet eden performans odaklı ergonomiye sahip olabilir. Rejeneratif frenleme, aktif aero ve Taycan'dan alınan dijital bir ekran ekleyin ve yarış pistinde olduğu kadar otoyolda da evinde gibi hissedecek iki tekerlekli bir canavar elde edersiniz. Porsche'nin elektriklendirmeye milyarlarca dolar yatırım yapmasıyla, elektrikli bir süper motosiklet sıfır emisyon hedeflerine eldiven gibi uyacaktır. Energica ve Ducati V21L MotoE prototipi gibi rakiplerle başa baş rekabet edecektir. Ancak, muhtemelen bu render'a hiç benzemeyecektir. Çok daha şık ve aerodinamik bir süper motosiklet hayal ediyoruz - BMW S 1000 RR gibi bir şey düşünün. Yine de, bu render bir Porsche süper motosikletine hiç benzemese bile, yine de harika görünüyor ve durup takdir etmek ve sonra "ya şöyle olsaydı?" diye merak etmek zorunda kaldık. Kaynak: HotCars Alıntı
Önerilen İletiler
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.