Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 1 Mart , 2020 Admin Paylaş Gönderi tarihi: 1 Mart , 2020 Bir Motosiklet Üreticisinden İnanılmaz Hafif Süper Otomobil - Yarış Arabası 12 yıldan fazla bir süre önce, Avusturyalı motosiklet üreticisi KTM, ilk otomobili olan KTM X-Bow'u ("tatar yayı" olarak telaffuz edildi) piyasaya sürdü. O zamandan beri, X-Bow sessizce parça bağımlılarına hafif, hiper-minimalist ve Audi destekli bir seçenek sundu. Ancak X-Bow'un Graz merkezli bisikletçinin bir araba yapıp yapamayacağını görmek için sadece bir kerelik bir deney olduğunu düşünüyorsanız, tekrar düşünün. Marka kısa süre önce, savaşçıları izlemek ve yeniden doğmuş GT2 sınıfındaki rekabet için homologlaşmak için satmayı umduğu kapalı bir kokpit süper otomobili olan yeni X-Bow GTX'i tanıttı. X-Bow GTX, alçak asılı burnu, büyük ön ayırıcı ve arka difüzörü ve şişkin çamurlukları ile kesinlikle bir süper otomobilin bir parçası gibi görünüyor. Ayrıca orijinal X-Bow ve X-Bow GT4'ten daha uzun bir dingil mesafesine sahip gibi görünüyor, X-Bow'a dayanan ve popüler GT4 sınıfı için onaylanmış müşteri yarış arabası (ve aşağıda bir galeriye yerleştirdik) . Ancak ilk KTM X-Bow gibi, GTX de Audi kaynaklı bir motorla çalışıyor - bu sefer TT RS'nin turboşarjlı 2,5 litrelik sıralı beş silindirli GT2 spesifikasyonlarında 600'den fazla beygir gücü üretecek şekilde ayarlandı. Bu, herhangi bir araba için çok fazla güçtür, ancak özellikle 2.200 pound'un üzerinde bir arabada aşırıdır (Performans Dengesi önlemleri uygulanmadan önce). Bu, KTM GTX'in belirtilen boş ağırlığının her 4,4 pound'u için 1 beygir gücüne sahip olduğu anlamına gelir. Neden bu kadar aşırı güç / ağırlık oranına sahip bir araba yaratmalıyız? KTM'nin nihai hedefi, profesyonel GT yarışını düzenleyen yaptırım kuruluşu SRO'dan onay belgesi almak ve GTX'in şu anda sadece iki seçeneği olan yeni GT2 sınıfında rekabet etmesini sağlamak: Porsche 911 GT2 RS Clubsport ve Audi R8 LMS GT2. Geçen yıl yeniden piyasaya sürülen GT2 sınıfı, GT3 spesifik yarışçılardan daha hızlı ve daha güçlü otomobiller için tasarlandı. Ancak KTM X-Bow GTX'te gördüğünüz devasa kanat ve zemin efektlerine rağmen GT2 otomobilleri aslında GT3'lerden daha az aero çalışıyor. KTM X-Bow GTX ile yeni GT2 spesifikasyonunu benimseyen dizilerden birinde kampanya dışında başka neler yapabilirsiniz? KTM, GTX'in yola çıkan bir versiyonundan bahsetmiyor, ancak 2021'de araba için tek markalı bir Cup serisi başlatmayı planlıyor. Bu sonbaharda ilk yarışını yapacak. Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Önerilen İletiler
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.