Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

Tarafsiz bir dinsel egitim verilebilir mi?


canugur

Okullarda dini egitim nasil verilmelidir?  

15 üye oy verdi

  1. 1. Okullarda dini egitim nasil verilmelidir?

    • 1. Tüm dinler esit olarak derslerde islenmeli.
      12
    • 2. Yalnizca islamiyet egitimi verilmeli.
      5
    • 3. Hic bir din egitimi verilmemeli.
      13


Önerilen İletiler

Ben yine de tüm dinlerin, esit bicimde dinsel derslerde islenmesine karsi degilim.

 

Ögrenci bu sayede karsilastirma ve yorumlama yetenegine sahip olacaktir.

 

Rusya dinleri, devrimden sonra tam yasakladi, simdi, Rus nazileri dahil tüm dinsel tarikatlar hortladi???

 

Cünkü halk bilgisizdi. Yorum sahibi edilmeyen, bilgilendirilmeyen halk, sonunda yine dinin tuzagina düstü.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

yorumlara aciktir  :clover:

 

ilahiyat ve imam-hatipler anket disidir :D

7362[/snapback]

 

 

 

ASLINDA BU YAZINLA SU FORUMDA NAZILIK YAPAN TEK KISI SEN OLUYORSUN..AYRIM YAPIYORSUN CUNKU SUNLAR ANKET DISI DIYEREK...EH BOYLECE KAFATASCI SEN OLUYORSUN HERHALDE DEGILMI :D

7762[/snapback]

 

ANLYIS DÜZEYINIZ EVLERE SENLIK :D

 

eger bir soruyu anlamadiysaniz, lütfen yanit vermeyiniz.

 

IYI YA. DIN DERSLERININ EN IYI VERILDIGI OKULLAR; ZATEN IMAM HATIPLER VE ILAHIYAT OKULLARIDIR.

DOGAL OLARAK ANKET DISIDIR,ZIRA ATEIZM DERSLERI DEGIL DIN DERSLERI VERMEK, O OKULLARIN ANA GÖREVLERIDIR :D

yoksa ilahiyatlarda tarafli hristiyan dersleri mi veriliyordu :D

 

YANI YAZMIS OLMAK ICIN YAZMAK BAZEN INSANI BÖYLE DURUMLARA DÜSÜRSE DE HOS GÖRÜLÜYÜZ INANIN.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Gayet acik.

 

Konu:

TARAFSIZ BIR DIN DERSI VERILEBILIR MI?

 

imam hatipler zaten din okullari oldugundan ankete dogal olarak girmezler. Özellikle yazdim ve anlasilsin diye de belirttim.

imam hatiplerde tarafsiz din egitimi verilmeyecegini hepimiz biliyoruz.

 

sorunun amaci, din egitimi verilirken, istenilirse tarafsiz olunabilir mi, olunamaz mi?ya tamamen din egitimi agirlikli, veya hic verilmemeli mi seklinde.Yahut verilecekse bu is nasil olmali.

bu son derece normal bir arastirma.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

yorumlara aciktir  :clover:

 

ilahiyat ve imam-hatipler anket disidir :D

7362[/snapback]

Anket yapmaya kalkıyon tarafsızlıktan bahsediyon senkendindin taraf tutuyon vede altına şaçma sapan not düşüyon senin özgürlük anlayışın bu herhalde başkasının haklarını kısıtlamak bide kalkmışın elalemin anketlerine mana buluyon sen ilk önce kendi anketine bakkkkkkkkkkkkkk

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Cok yazikya imam hatipler ayrimciliklami okutuluyor saniyorsun...yahu OSS aciklandi ilk 10 icersinde yabanci dilde 7 tane imam hatipli var...

 

ama diyorsunki hep din agirlikli...sen ne yapcanki agirligini onun disindaki okullarda 8 saat ingilizce var 2 saat din dersi var bu niye zoruna gitmio...niye agirlikli yabanci dil okuyanlarda bu ankete katilamazdiye ayrim yapmiosun...eh nede olsa imam hatipliler ALLAH diyor...seninde zoruna gidiyor...zoruna gitmesin bence..benim hic zoruma gitmio cunku :D

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Tarafsiz dinsel egitimler verilir. Verilmelidir de.

Nasil?

Dilerin tarihi

Dinlerin ortaya cikis nedenleri

Dinlerin yayilma sirasindaki kullandigi olumlu ya da insanlik disi uygulamalar

Insanin korkularinin, dinleri nasil ortaya cikardigi

Ilahi ve ilahi olmayan dinlarin karsilastirilmasi.

Din koyucularinin ruhsal yapilari

Bir dinin ortaya ciktigi dönemlerde o toplumun ekonomik yapisi.

 

BU BILGILER ISIFINDA DIN DERSLERI PEKALA VEILEBILIR.

VE BU BILGILER ISIGINDA INANAN INSANLAR GERCEK INANCLILARDIR.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 yıl sonra...

Bana göre hiçbir din eğitimi zorunlu ders olarak verilmemeli ne ilköğretimde ne lisede ne de üniversitede.Hiçbir eğitim kurumunda (imam hatip hariç) dini eğitim zorunlu olarak verilmemeli ama seçmeli ders olarak verilmelidir.İsteyen öğrenci seçmeli ders olarak almalı diye düşünüyorum.Ayrıca ben Türkiye'de bu hükümet ve bu halk zihniyeti varken tarafsız din eğitimi verileceğine de inanmıyorum.Bir ateist olarak,ben din eğitimlerinin karşısında değilim.Bence her din eşit bir şekilde verilmeli (zorunlu ders olmamak kaydıyla) Tarafsızlık ülkemizde henüz yerini alamadı,alır mı da hiç bilmiyorum.Yıllardan beri insanların islamiyet dışında diğer inanışlar hakkında bilgi sahibi olmalarının engellenmesi de ayrı bir konudur,daha küçücük yaşlarda din kültürü öğretmenlerinin sınıflarda öğrencilerin anlamadıkları sureleri ezberlemelerini beklemeleri ve kötü koşullarda sure okuyarak birşeylerden yardım dilenmelerini talep etmeleri de.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Bana göre hiçbir din eğitimi zorunlu ders olarak verilmemeli ne ilköğretimde ne lisede ne de üniversitede.Hiçbir eğitim kurumunda (imam hatip hariç) dini eğitim zorunlu olarak verilmemeli ama seçmeli ders olarak verilmelidir.İsteyen öğrenci seçmeli ders olarak almalı diye düşünüyorum.Ayrıca ben Türkiye'de bu hükümet ve bu halk zihniyeti varken tarafsız din eğitimi verileceğine de inanmıyorum.Bir ateist olarak,ben din eğitimlerinin karşısında değilim.Bence her din eşit bir şekilde verilmeli (zorunlu ders olmamak kaydıyla) Tarafsızlık ülkemizde henüz yerini alamadı,alır mı da hiç bilmiyorum.Yıllardan beri insanların islamiyet dışında diğer inanışlar hakkında bilgi sahibi olmalarının engellenmesi de ayrı bir konudur,daha küçücük yaşlarda din kültürü öğretmenlerinin sınıflarda öğrencilerin anlamadıkları sureleri ezberlemelerini beklemeleri ve kötü koşullarda sure okuyarak birşeylerden yardım dilenmelerini talep etmeleri de.

 

Oylamaya katılmadım, zira konu başlığı ile seçenekler uyuşmuyor. Ama düşüncemi söyleyeyim.

 

Dinler hakkında, felsefe derslerinde herhangi bir felsefi akım gibi, bilgi verilebilir bence. Bir sakıncasının olacağını düşünmüyorum.

 

Bu eğitim verilirken, yazım tekniği çok önemlidir.

 

Türkiye'deki din kültürü ve ahlak bilgisi derslerinde, gazetelerde, hatta ansiklopedilerde bile İslam "korunur", tarafsız bilgi verilmez.

 

Tarafsız bir din eğitiminde "sevgili peygamberimiz", "Allah'ın gönderdiği son peygamber", "diğer dinler bozulmuştur" gibi, "yargı belirten" çarpık ifadeler kullanılmamalıdır.

 

Peki nasıl olmalıdır?

 

İslam: 600'lü yıollarda, Mekke'de Muhammed bin Abdullah adlı kişi tarafından kurulan bir dindir. Bu kişi, Allah adı verilen bir ilah olduğunu, evreni bu ilahın yarattığını, insanların asıl yaşayacakları yerin "ahiret" denilen metafizik bir yer olduğunu, insanların bu dünyada gheçici olarak bulunduklarını, buradaki geçici bulunuş sebebinin de insanların ahiret adı verilen ve 2 bölümü bulunan yerde hangi bölüme gideceklerine karar vermek olduğunu ileri sürmüştür. Muhammed bin Abdullah, kendisinin Allah adını verdiği ilah tarafından görevlendirildiğini iddia etmiştir. Bu dine göre...

 

Hristiyanlık: Birinci Yüzyılda, Roma İmparatorluğunun Yahuda eyaletinde, Nasıra kentinde "Nasıları İsa" namlı kişi tarafından kurulmuştur. Nasıralı İsa, Musevi din adamlarının Museviliğin esaslarını tahrif ettiklerini iddia ederek kendi düşüncelerini yaymaya başlamıştır. Musevi din adamlarının şikayeti üzerine devlet görevlileri tarafından tutuklanarak idam edilmiştir. babasının kim olduğu bilinmemektedir. Bu nedenle, tek ilah olarak kabul edilen Yehova'nın oğlu olduğu iddia edilmektedir. Bu iddiayı kendisinin mi ileri sürdüğü, yoksa, başkalarının mı ona atfettiklerine dair farklı görüşler vardır. Bu dine göre...

 

Bu tarafsız bir tanımdır.

 

Tarafsız din bilgisi bu şekilde verilebilir.

Tarafsız din eğitiminin içinde, "peygamberimiz", "kutsal değerlerimiz" gibi aidiyet zamirleri kullanılmaz; tarafsız din eğitiminde, ""müşrikler", "putperestler", "kafirler" gibi ifadeler de bulunmaz.

 

Saygılar.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Neyse ki iyi bir iş yapıp not ortalaması ile geçme sistemini çıkardılar, bu işten en çok hayıflananlar din dersi öğretmenleridir. Çünkü sure ezberlememekte inat eden öğrenciye sıfır da verseler öğrenci not ortalaması ile geçiyor, bir şey yapamıyorlar...

 

Aslında önceden çıkan kredili sistem en gerçekçi ve geçerli sistemdi ama ikide bir yapboz tahtasına dönen milli eğitimimiz bu sistemi de yedi, uygulayamadılar veya işlerine gelmedi. Kredili sistemde ister din dersinden alırsın kredini, ister felsefeden. Kredini tamamladın mı üst programa geçersin.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Arkadaşlarıma katılıyorum. Din dersleri kaldırılıp felsefe olarak verilmeli. Ancak bilim felsefesine geçişte sona erdirilmelidir. Felsefenin başlangıcı metafizik olduğundan. Metafizik felsefe içinde, arkadaşlarımın söylediği gibi tam tarafsız olarak islamdan da eşit olarak diğer dinlerdende bahsedilebilir.

 

Okullardaki okutulan derslerin hepsi bilimseldir ve madde ile ilgilidir. Metafizik felsefenin aslı maddeye dayanmadığı, bilimsel nitelik taşımadığından ders olarak okutturulamaz. Ders olma dayatması milli eğtimin çelişkisidir.

 

Ayrıca böyle güncel bir konuyu geçmişlerden bulup getirip güncelleyen sayın obscuritycode2a ya teşekkür ederim.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Sayin Maraba sizce Turkiyede bu mumkun mu?Din dersini felsefe gibi vermeleri...Dusunsenize bole birsey olsa nasil olurdu;

 

--Hz.Muhammetin hayat felsefesi(dogumu,hayati,amcsinin yaninda kalisi,ticarete atilmasi,magara olayi uzar gider.....)

 

--Hz.Muhammetin hosgorusu

 

--HAdi cocuklar kuranin felsefesine girelim

 

--Islamda melek ve ahiret inanci

 

....

 

..

 

.

 

Daha yazarimda simde bana dalga mi egciyorsun derler....Ama Baksaniza en basiti mufredata baksaniz bu boledir...Bunun felsefesi olsa acaba nasil olurdu?

 

Bu konuda haklısın ama sayın innocent:

 

Felsefe dersine girilirken bilim felsefesine temel olmuş metafizik felsefeden bahsedilirken, doğuşu gelişmesi ve sonundan bahsedilir. Bu arada teolojidende (din bilgileri) kısaca ve tarafsızca bahsedilir. Ayrıntılarına girilmez, girilmemeli. Aksi yapılırsa bilim dersi olmaz, metafizik felsefe de ders olamaz.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

innocent, haklısın. Çünkü müfredata göre okutulan ders "Din kültürü"dür zaten, "Din dersi" değildir. Din kültürü dediğiniz zaman dinlerin bir insanlık kültürü olarak genel anlamda incelenmesi anlaşılır. Müfredatta sure ezberletme kesinlikle yoktur. Namaz öğretme müfredatta yoktur. Fakat öğrentmenler müfredatı bırakıp bunları anlatıyorlar, kimse de itiraz etmiyor.

 

"Dine itiraz edersem Allah bi musibet verir belki, neme lazım" düşüncesi beyinleri kaplıyor, bundan kurtulmak çok zor. İnsanlar bazen kendileri için de değil, sevdikleri için korkutuluyorlar. Buna ne çare bulunabilir ben bilmiyorum. Altı yaşındaki çocuğunun Allah tarafından lösemiye yakalatılması olasılığı insanları tir tir titretiyor. Minicik yavrun gözünün önünde ıstırap içinde kıvranarak eriyecek ve sen çaresizce izleyeceksin. Bununla kalsa iyi, evlenip mutlu olmayı düşündüğün sevgilin (veya evlendiysen eşin) fahişe olur diyen bile var. Bana dendi diye söylemiyorum, ben böyle şeylere izin vermem ve aşırı tepki de veririm hatta ama çevreden duyuyorum.

 

O yüzden karamsar olma demek istesem de bunu tam olarak diyemiyorum. Bak bir şey söyleyeyim, karamsarlığı dindarlar da yaşıyorlar. Bu dünya bu toplum hiç bir zaman "Allah'ın istediği gibi olmayacak" diye umutsuzluğu kapılan dindarlar da gördüm. "Kıyamet yakın" umutsuzluğu nedir? Budur.

Hali durumu iyi olan, mutlu huzurlu olan daha çok korkuyor ve bu durumunu korumak için doğaüstü güçlerden daha çok medet umuyor. Din başta ezilenlerin umudu olarak ortaya çıkarken, zamanla müreffehlerin dini oluyor. Roma imparatorluğu öyle olmadı mı? İlk Hristiyanları yok etmeye çalışan bu imparatorluk, sonra bir Hristiyan imparatorluğuna dönüştü.

 

Din öğretileri kendisine inanmayanları da, inananları da karamsar yapıyor. Hep endişe, hep endişe. Öleceksek ölelim yahu, ne var da? Endişe, endişe, nereye kadar?

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

İslam: 600'lü yıollarda, Mekke'de Muhammed bin Abdullah adlı kişi tarafından kurulan bir dindir. Bu kişi, Allah adı verilen bir ilah olduğunu, evreni bu ilahın yarattığını, insanların asıl yaşayacakları yerin "ahiret" denilen metafizik bir yer olduğunu, insanların bu dünyada gheçici olarak bulunduklarını, buradaki geçici bulunuş sebebinin de insanların ahiret adı verilen ve 2 bölümü bulunan yerde hangi bölüme gideceklerine karar vermek olduğunu ileri sürmüştür. Muhammed bin Abdullah, kendisinin Allah adını verdiği ilah tarafından görevlendirildiğini iddia etmiştir. Bu dine göre...

 

Hristiyanlık: Birinci Yüzyılda, Roma İmparatorluğunun Yahuda eyaletinde, Nasıra kentinde "Nasıları İsa" namlı kişi tarafından kurulmuştur. Nasıralı İsa, Musevi din adamlarının Museviliğin esaslarını tahrif ettiklerini iddia ederek kendi düşüncelerini yaymaya başlamıştır. Musevi din adamlarının şikayeti üzerine devlet görevlileri tarafından tutuklanarak idam edilmiştir. babasının kim olduğu bilinmemektedir. Bu nedenle, tek ilah olarak kabul edilen Yehova'nın oğlu olduğu iddia edilmektedir. Bu iddiayı kendisinin mi ileri sürdüğü, yoksa, başkalarının mı ona atfettiklerine dair farklı görüşler vardır. Bu dine göre...

 

Bu tarafsız bir tanımdır.

 

Tarafsız din bilgisi bu şekilde verilebilir.

Tarafsız din eğitiminin içinde, "peygamberimiz", "kutsal değerlerimiz" gibi aidiyet zamirleri kullanılmaz; tarafsız din eğitiminde, ""müşrikler", "putperestler", "kafirler" gibi ifadeler de bulunmaz.

Sayın BrainSlapper...

Yukarıdaki tanımlamalarınız M. Kemal Atatürk'ün "Medeni Bilgiler Kitabı"ndan alıma gibi :D

 

Ve doğru olan tanımlama da budur diye düşünüyorum...

 

Lakin şu vardır ki "Din Kültürü" diye bir şey yoktur...

 

Her zaman söylüyorum "Din" ile "İnanç" ayrımına varmak lazımdır diye...

"Din" dediğimiz şey "Toplumsal Normlar" içeren bir sistemdir.

Anayasal düzenden önceki toplumsal düzendir.

 

Öncelikle eğer bir Din dersi verilecekse

"Din(ler) Bilgisi ve Ahlak Kültürü" olmalı idi adı.

Çünkü Ahlak, temellerini "Kültür"den alır.

 

"Din Kültürü" adı en baştan "güdümlü" bir addır.

Öncelikle sorulmalıdır "Hangi dinin kültürü?"

Cevap?

Alın size niyet!

 

Gerçi "Din Bilgisi" adı da tartışılır ancak en azından "Dinler" dediğimizde

Tüm dinlere ait bilgilerin aktarılacağı

Sayın BrainSlapper'in dediği gibi bir içeriğe sahip olabilir...

 

"Ahlak Kültürü"de hem içinde bulunulan toplumun Ahlaki Kültürü

Ve hemde diğer etkileşimde olunulan Kültürlerin Ahlak anlayışını vermesi açısından önemlidir.

 

Ya da asıl olarak "Medeni Bilgiler" diye bir derste temel olarak Dinler Tarihi ve Kültür Dersi verilebilir...

 

Ne olursa olsun uzun bir tartışmaya müsait bir konudur ancak ben en baştan konulan adın bile hatalı ya da güdümlü olduğuna inanıyorum...

 

Saygılarımla...

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Sayın BrainSlapper...

Yukarıdaki tanımlamalarınız M. Kemal Atatürk'ün "Medeni Bilgiler Kitabı"ndan alıma gibi :D

 

Ve doğru olan tanımlama da budur diye düşünüyorum...

 

Atatürk'ün öyle bir kitabı olup olmadığını bilmiyorum. Varsa ve benim bugün yazdıklarımı, O yıllar önce söylemişse, aklın yolu birdir demek lazım. :clover:

 

hatta İslam söz konusu oldugu için pozitif bir ayrım olmalıdır.

 

Dinler hakkında bilgi verilirken hiçbir dine karşı ne pozitif, ne de negatif ayrımcılık olmamalıdır.

Siz İslamiyet'e pozitif ayrımcılık istersiniz, başka biri hinfuizme, diğer birisi satanizme ayrıclık ister.

Bu işin sonu gelmez.

 

Saygılar.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Dinler hakkında bilgi verilirken hiçbir dine karşı ne pozitif, ne de negatif ayrımcılık olmamalıdır.

Siz İslamiyet'e pozitif ayrımcılık istersiniz, başka biri hinfuizme, diğer birisi satanizme ayrıclık ister.

Bu işin sonu gelmez.

 

Saygılar.

 

hayır efendim ne münasebet.

hinduların ülkesinde hinduizme pozitif yaklaşmamalarını söylemek hayatın gerçekleri ile bagdaşmaz.

aynısı hıristiyanlar için ve digerleri içinde geçerlidir.

kraldan fazla kralcı olmaya gerek yok, bu zaten mümkünde degil.

Türkiye'de yaşayanların çogunlugu müslümansa, o zaman İslam söz konusu oldugunda pozitif bir ayrımcılık zaten dogal olarak gerçekleşiyor. bunu bizim isteyip istemememiz hiç bie şeyi degiştirmez.

tabi ki isteyen istedigi inanç dogrultusunda kendisinin veya çocugunun egitimi noktasında özgürdür.

bunada karışmaya kimsenin hakkı olmamalıdır.

bunun aksi olursa asıl o zaman bu işin sonu gelmez.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

boşig, Atatürk'ün bir kitabından alıntıdan bahsederken ve cümlenin sonuna smili koyarken ne demek istediğini açıklayabilir misin?

Derhal...

 

Ben bu "Yurttaş İçin Medeni Bilgiler" kitabı okumadım.

Ancak Atatürk'ün "Din" "Tarih Bilimi" ve "Medeni Kültür" ile ilgili görüşlerini okuduğum kitaplarda hep bu kitaptan alıntılar vardı.

 

Özellikle "İslamiyet"in ortaya çıktığı dönem ile ilgili M. Kemal'in "Kendi El Yazısı" ile yazdığı yazılar son derece "Tarafsız"dı...

 

Sayın BrainSlapper'in nitelediğim örneğini okuyunca birden heveslendim, belki de o okumuştur o kitabı diye ve hoşuma gitmişti.

Çünkü yazısı benzerlik gösteriyordu...

Buna ve Sayın BrainSlapper ile olan samimiyetimize dayanarak o ifadeyi oraya yerleştirdim...

 

Size ne gibi bir anlam ifade etti bu merak ettim doğrusu?

 

Kaldı ki Sayın BrainSlapper dahi yanlış anlamadı!

 

Saygılarımla...

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

yorumlara aciktir :clover:

 

ilahiyat ve imam-hatipler anket disidir :D

 

Şimdi olaya farklı taraflardan bakmak gerek. Kişilerin inançlarına geniş açılardan bakılmaya izin veriliyor ve yorum yeteneği fikri veriliyor lâkin ideoloji dendiği zaman okullarda sadece Kemalist ideolojiye dayalı eğitim veriliyor. Dolayısı ile baştan çarpıklık bulunuyor. Bırakalım çocuklar ideolojilerin hepsini öğrensinler değil mi efendim?

 

Diğer taraftan, unutmayalım ki Müslüman bir toplumda yaşamaktayız. Nesil, hızla dine karşı bilgisiz tavırlar sergilemekte. Bu her din için geçerli aslında. Şahsım adına söyleyebilirim ki, ben duaları okulda öğrendim. Ha çok güzel bir din eğitimi veriliyor mu Hayır. Ahlak ve Temizlikten müteşekkil bir eğitim sistemi ancak takdir edersiniz ki bu ülkenin bağımsızlığı iman ruhu ile sağlanmıştır. İslam ile alakası olmayan kişiler de zaten soğuk bakarlar normaldir.

 

Ne düşünebiliriz ki sizce? Din öğretmeni sınıfa giriyor. İslamı anlatıyor, Allah birdir diyor. Sonra kalkıyor, İsa Tanrıdır diyor. Sonra dönüyor, Hz Ali Allahın nuru ile yaratılmıştır diyor falan filan. Bunların önüne ancak İslami anlayışı koyabilirseniz gerisi gelmekte.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Şimdi olaya farklı taraflardan bakmak gerek. Kişilerin inançlarına geniş açılardan bakılmaya izin veriliyor ve yorum yeteneği fikri veriliyor lâkin ideoloji dendiği zaman okullarda sadece Kemalist ideolojiye dayalı eğitim veriliyor. Dolayısı ile baştan çarpıklık bulunuyor. Bırakalım çocuklar ideolojilerin hepsini öğrensinler değil mi efendim?

Sayın Yusufi...

Öncelikle yukarıdaki koyuladığım ifadenize mahsuben şunu sormak isterim;

 

1- Siz bir eğitimci misiniz?

 

2- Eğitim Felsefesi denen dal'dan haberiniz var mıdır?

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

 

Size ne gibi bir anlam ifade etti bu merak ettim doğrusu?

 

Kaldı ki Sayın BrainSlapper dahi yanlış anlamadı!

 

Saygılarımla...

 

Yanlış anlama yok, sadece anlayamadım. Şimdi tam anlaşıldı, sorun da kalmamış oldu...

 

Saygı ve sevgiler...

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.