İçeriğe atla


Fotoğraf

ERİŞİLMEZ İKON'UN SAHİFESİ.....


Bu başlığa 1106 cevap verilmiş

#1 İNTERLOCK

İNTERLOCK

    Uzman Üye

  • Φ Üyeler
  • PipPipPipPipPip
  • 4.085 İleti

Gönderi Tarihi: 15 Ağustos 2005 - 17:28

bu başlığı açmamın sebebi mucibesi şudur ki...
bugüne kadar şiirlerimi ciromiki'nin sahifesine yazıyordum.Çünki kendimi
keşfim o noktada birden belirmişti.Birde Esra hanım'ın sahifesinde şiirlerimi
bulabilirsiniz.Bunun nedeni ise tamamen bir tesadüf eseridir.
Şimdi kendi sahifemi açmış bulunuyorum.Yalnız şiirlerimi değil denemelerimi de
bu sahifelerde izleyebileceksiniz.
Bu sahife tarafından sürekli güncellenecektir.
Sorularınız olduğu takdirde buradan veya özelden bana ulaşabilirsiniz.
Yazdıklarınız tarafımdan bizzat incelenecek ve süratle cevaplanacaktır..
Bu çok ciddi görevin bilincindeyim,mutluyum,gururluyum
-----------------------------------------------------------------------


ŞİİRİMİN ADI :adaptasyon sürecim

ŞİİRİMİN KONUSU : Yeni değişim, uyanışlar ve intibah açınımları

ŞİİRİMİN FELSEFESİ : Ben değişirsem dünya da değişir...

ŞİİRİMİN KURGUSU : İlahlar ve ikonlar üzerine çarpaz bağlantılı denişik
varsayımlar bağlamında.....

ŞİİRİMİN SEVK MERKEZİ : Yaydan çıkan okun gideceği yer belli olmaz..


ŞİİRİM:
-----------

KAVENİN SOLUK SİGARA DUMANI ORTAMI
DAĞATTI KAFALARI, BAŞLARI
BİRDEN ÇİFT ATINCA BEN
MUİTTİN ABİ SİNİRİNDEN KAFAMA ATTI TAŞLARI....


SAYGILAR...SAYIN ŞİİR VE EDBİYAT DOSTLARIM. :clover: :clover: :clover:

Bİ MOORTİP VERSİYONU..


#2 alamet-i farika

alamet-i farika

    Deneyimli Üye

  • Φ Üyeler
  • PipPipPip
  • 653 İleti

Gönderi Tarihi: 15 Ağustos 2005 - 17:34

bu başlığı açmamın sebebi mucibesi şudur ki...
bugüne kadar şiirlerimi ciromiki'nin sahifesine yazıyordum.Çünki kendimi
keşfim o noktada birden belirmişti.Birde Esra hanım'ın sahifesinde şiirlerimi
bulabilirsiniz.Bunun nedeni ise tamamen bir tesadüf eseridir.
Şimdi kendi sahifemi açmış bulunuyorum.Yalnız şiirlerimi değil denemelerimi de
bu sahifelerde izleyebileceksiniz.
Bu sahife tarafından sürekli güncellenecektir.
Sorularınız olduğu takdirde buradan veya özelden bana ulaşabilirsiniz.
Yazdıklarınız tarafımdan bizzat incelenecek ve süratle cevaplanacaktır..
Bu çok ciddi görevin bilincindeyim,mutluyum,gururluyum
-----------------------------------------------------------------------


ŞİİRİMİN ADI :adaptasyon sürecim

ŞİİRİMİN KONUSU : Yeni değişim, uyanışlar ve intibah açınımları

ŞİİRİMİN FELSEFESİ : Ben değişirsem dünya da değişir...

ŞİİRİMİN KURGUSU : İlahlar ve ikonlar üzerine çarpaz bağlantılı denişik
                                varsayımlar bağlamında.....

ŞİİRİMİN SEVK MERKEZİ : Yaydan çıkan okun gideceği yer belli olmaz..


ŞİİRİM:
-----------

KAVENİN SOLUK SİGARA DUMANI ORTAMI
DAĞATTI KAFALARI, BAŞLARI
BİRDEN ÇİFT ATINCA BEN
MUİTTİN ABİ SİNİRİNDEN KAFAMA ATTI TAŞLARI....


SAYGILAR...SAYIN ŞİİR VE EDBİYAT DOSTLARIM. :clover:  :clover:  :clover:

İletiyi Görüntüle

güselim.şirinim.eski çekirgem interlock...
aha bu dediğin naneleri yiyebilmen için çok güsel bi bölüm war forumda...yazıyo işte BLOG diye danalar kadar...burayı meşgul etme çocuum...orda bi blogun olsun,biz seni ziyaret edelim...nası fikir?
bu arada benim çekirgeliğime dönmek istersen kapıyı 3 kere çal... :D

uzun, sıkı bir çalışma günü sonunda evine gidersin,yatarsın, gözlerini yumarsın. ve birden kalkar ve farkına varırsın ki; o gün boyu çalışma, sadece bir rüyaymış. içine uyandığın hayatı asgari ücrete satmak yeterince kötüyken, şimdi bir de rüyalarını bedavaya alırlar.


#3 İNTERLOCK

İNTERLOCK

    Uzman Üye

  • Φ Üyeler
  • PipPipPipPipPip
  • 4.085 İleti

Gönderi Tarihi: 15 Ağustos 2005 - 17:45

sayın nazanözkan hanımefendi.( bu sayfa çok ciddidir canım ablamda ondan) :wub:

öncelikle bana gösterdiğiniz yüksek alaka ve değer beni bugünlere getirip
kendi değerlerimi fark etmemi sağlamış bulunmaktadır...
yapıcı eleştirinizi dikkatle inceledim.Ve o kadar haklı buldum ki söylemeye
utanıyorum..
Sizin furumdaki pozisyonunuz ve yüksek bilginiz benim yolumu pırıl pırıl
aydınlatmaktadır..Nasihat ve taatlarınıza her daim muttacım.

sevgiler, saygılar ve hörmetlerrr...

ps: ben sizin eski değil eskimeyen çekirgenizim efendim.
( yani : grasshopperinizim)
:clover:

Bİ MOORTİP VERSİYONU..


#4 İNTERLOCK

İNTERLOCK

    Uzman Üye

  • Φ Üyeler
  • PipPipPipPipPip
  • 4.085 İleti

Gönderi Tarihi: 15 Ağustos 2005 - 17:57

EFENİM,

NAZAN ABLAMIN DEĞERLİ YÖNLENDİRMESİ SONUCU BİR BLOCK AÇMIŞ
DURUMDAYIM..

BİLGİLERİNİZE ARZ OLUNUR...

Bİ MOORTİP VERSİYONU..


#5 Misafir_hakanbaranyildirim_*

Misafir_hakanbaranyildirim_*
  • Misafirler

Gönderi Tarihi: 16 Ağustos 2005 - 09:56

EFENİM,

NAZAN ABLAMIN DEĞERLİ YÖNLENDİRMESİ SONUCU BİR BLOCK AÇMIŞ
DURUMDAYIM..

BİLGİLERİNİZE ARZ OLUNUR...

İletiyi Görüntüle

YAKIŞIKLIM,şiirin yine beni hayal kırıklığına uğrattı...Realist bir şair olduğunu varsayarak şunu diyorum:sana dönme yakarlar dedim ama okeyi vurursan adamı yakarlar demeyi unutmuşum. Kendimi bu minvalde suçlu hissediyorum,fazla taş isabet etmemesi tek tesellim olacaktır....

Kendim daha çok DADAİZM'e yakın hissetiğimden olacak şiirlerini beğenmiyorum ama şiir yazmadaki amaç ve felsefeninin hastasıyım....canım çekirgem.....fazla değişme, seni yönlendirme çabalarına girenlere uyma,kendin yolunu kendin çiz...-ulan biri zamanında bana bu nasihatları verecekti,şimdi ALİM olmuştum,üzüldüm şimdi kendime...ustan,tek ustan Zıplayan dana ..

Son sözüm de NAZAN'A........"yazıyo işte BLOG diye danalar kadar" lafı bir gönderme mi, Dana 'yı kötü olarak kullanman beni yaraladı,teesüflerimi sunar,iade de etmem bu lafı......

#6 İNTERLOCK

İNTERLOCK

    Uzman Üye

  • Φ Üyeler
  • PipPipPipPipPip
  • 4.085 İleti

Gönderi Tarihi: 16 Ağustos 2005 - 16:49

SAYIN HAKANIM ABİM

SANIYORUM Kİ NAZAN ABLAM EĞER BU LAFI SANA DOKUNDURMUŞSA
BİR İLTİFATTIR BENCE BU....ŞİMDİ SEN SORUCAKSIN NİYEDİYE.
ŞU BOYUTTADIR Kİ :

DANA-İ Bİ-MÜDANİ : ZAMANININ EN YÜCE ALİMİ ANLAMINA GELİYOMUŞ
HATTA EFLATUN'A DA ( BİLMEYENLERE PLATON) ZAMANINDA
DANA-İ YUNAN DERLERMİŞ....

YANİ NAZAN ABLAM SANA : DANALAR GİRMİŞ BOSTANA, KOV BOSTANCI DANAYI
YEMESİN LAHANATI DEMEMİŞ
ALİM BİR ADAMSIN DEMEK İSTEMİŞ BENCE
AYRICA BLOCKUMU OKU, FELSEFEMİ İRDELE
TAATLARDA BULUNALIM
KESTANE KEBAP,ACELE CEVAP... :clover:

Bİ MOORTİP VERSİYONU..


#7 İNTERLOCK

İNTERLOCK

    Uzman Üye

  • Φ Üyeler
  • PipPipPipPipPip
  • 4.085 İleti

Gönderi Tarihi: 17 Ağustos 2005 - 13:09

SAYIN FURUM SAKİNLERİ VE FANATİKLERİM

BİR AÇIKLAMA YAPMAK LÜZUMU HASIL OLDU KENDİMCE
HBY'YE CEVABEN GÖNDERDİĞİM İLETİYE CEVAP VERMEDİ DİYE KIKIR KIKIR
GÜLENLER OLDUĞUNU SEZİNLEMEKTEYİM.( FRAK)
O KİŞİLER ALINIP DURMASINLAR ÇÜNKÜM HBY BİR KAÇ GÜNLÜĞÜNE
SEYAHATE GİTMİŞ.KUŞLAR SÖYLEDİ.GELİNCE ACELE CEVAP YAZACAK...
ÇATLASIN .... :P

ŞİNDİ BU SEBEPLE BİR DİPNOT AÇIYORUM, DİKKATLE OKUYUP,İNCELEYİNİZ...
BLOCKUMUN GÜNCELLİĞİ DEVAM EDİYOR.HALA İÇİNİZDE ZİYARET ETMEYENLER
VARSA HEMEN VAZİFENİZİ YERİNE GETİRİNİZ..SON UYARIDIR!....

PUAN VERMEYİ SAKIN UNUTMAYIN :angry2:

BİR İKAZ DA CİROMİKİYE!!!
KAÇIMIZ AKILLIYIZ KONU BAŞLIĞI ALTINDAKİ AŞKORTİSİMİ HEMEN OKUSUN :excl: :excl: :excl:

Bİ MOORTİP VERSİYONU..


#8 karçiçeği_m

karçiçeği_m

    Uzman Üye

  • Φ Yeni Üyeler
  • PipPipPipPipPip
  • 4.432 İleti

Gönderi Tarihi: 19 Ağustos 2005 - 12:10

SEVGİLİ İNTERLOCK :excl:
YAZILARINI YAKINDAN TAKİP EDİYORUM ŞİİRİN HARİÇ :P DİĞER YAZILARINI ÇOK HOŞ BULDUM.DEVAMINI BEKLİYORUM....BEN YENİ KATILDIM VE BLOCKUNDAN Bİ HABERİM.BU KONUDA AYDINLATIRSAN MEMNUN OLACAĞIM.
SEVGİLER...

#9 İNTERLOCK

İNTERLOCK

    Uzman Üye

  • Φ Üyeler
  • PipPipPipPipPip
  • 4.085 İleti

Gönderi Tarihi: 19 Ağustos 2005 - 12:43

SEVGİLİ YENİ FANIM KLİMAM KARÇİÇİĞİ NNN

BENİ KENDİ YETENİĞİM YARATTI AMA SİZ HAYRAN GRUBUM BUGÜNKÜ
ERŞİLMEZ KONUMUMA ERİŞTİRMİŞTİR.
SORUMLULUK OMUZLARIMDA
BİLİNÇ TAM KARŞIMDADIR.
BİLİNÇ KİMDİR?
BİLİNÇ İŞTİRAKEN MÜŞTERİK OLMUŞTUR.
ŞU ANDA BEN BİŞİY DEMİŞİMDİR.
İŞALLAH İYİ BİŞİY DEMİŞİMDİR.

ÖNEMLİ PS DİPNOTUDUR:

BLOCKUMA PROFİLİMDEN TIKLAYABİLİR VE BANA ULAŞABİLİRSİNİZ.
KISACA : 5'İ UNUTMAYALIM PLEASE... :excl:

Bİ MOORTİP VERSİYONU..


#10 İNTERLOCK

İNTERLOCK

    Uzman Üye

  • Φ Üyeler
  • PipPipPipPipPip
  • 4.085 İleti

Gönderi Tarihi: 19 Ağustos 2005 - 12:58

BU ARADA SEVGİLİ NAZAN ABLACIĞIM
SEN ÇOOK GÜZELMİŞİN , ÇATLA ESRA
EN GÜZEL HATTA KARADENİZİN DEĞİL KOZMOS DENİZLERİNİN BİLE
SAKİN GÜZELİDİR...

NAZAN ABLAMA KİMSELER LAGALUGA EDEMEZ...NEREDESİN HBY, EGENİN MAVİ
SULARINDAN ÇIKTA GEL ARTIK....

NİDEYİM SAHNI ÇEMEN....NE DEMKSE BU.... :clover: :clover: :clover:

Bİ MOORTİP VERSİYONU..


#11 alamet-i farika

alamet-i farika

    Deneyimli Üye

  • Φ Üyeler
  • PipPipPip
  • 653 İleti

Gönderi Tarihi: 19 Ağustos 2005 - 14:15

aferim çekirge...
güselim tabi...hatta ustaların en güseli afet-i dewran nazan.ım ben... :P
az kaldı sabret,hakan abin'in eli kulağında...

uzun, sıkı bir çalışma günü sonunda evine gidersin,yatarsın, gözlerini yumarsın. ve birden kalkar ve farkına varırsın ki; o gün boyu çalışma, sadece bir rüyaymış. içine uyandığın hayatı asgari ücrete satmak yeterince kötüyken, şimdi bir de rüyalarını bedavaya alırlar.


#12 İNTERLOCK

İNTERLOCK

    Uzman Üye

  • Φ Üyeler
  • PipPipPipPipPip
  • 4.085 İleti

Gönderi Tarihi: 19 Ağustos 2005 - 14:21

NAZAN ABLA
KOMÜNİKASYONUNUZA MÜŞTERİKİM ABLACIM
ŞİMDİ İLETİŞİMİN SÜRAT DEVRİ DE SANA BİŞİ SORUCAM ABLA

BU İLETİŞİMİ CİNLER Mİ YAPTIRIYO
ADAM KOSKOCA YAZARÇİZER SİTESİ GLADYATÖRÜ
HALA KARGI YERİNE CİN KULLANIYO ABLA YAA...
CİDDİ CİDDİ BEN ONLARLA KONUŞUYORUM DİYO, İNANMIYORUM
ÇÜNKÜ NEDEN SOR:
VALLA SABAHA KADAR BEKLEDİM BENİMLE PATRİCİ DİYE BİRİ
KONUŞMAYA GELMEDİ :(

MUHTELİF RESİMLERİNDEN ÖRNEKSEME FORMATLARINI BLOCKUNDADA
GÖRMEK İSTİYORUZ FANLARIN OLARAK.... :clover:

Bİ MOORTİP VERSİYONU..


#13 Misafir_maydalin_*

Misafir_maydalin_*
  • Misafirler

Gönderi Tarihi: 19 Ağustos 2005 - 17:56

interlock :D :P aslında çok sey yazmıştım ama anlayamadım neden bu kadarı cıktı :P

kolay gelsin...

#14 İNTERLOCK

İNTERLOCK

    Uzman Üye

  • Φ Üyeler
  • PipPipPipPipPip
  • 4.085 İleti

Gönderi Tarihi: 19 Ağustos 2005 - 20:37

SAYIN NAZAN ABLAM

BLOCKUNA KOYDUĞUN MUHTELİF PROFİL FOTOLARIN BİRBİRİ ARASINDA
İHTİLAF YARATMIŞ...
HANGİ FOTOĞRAFÇIYLA ÇALIŞTIN?
HERBİRİNDE AYRI BİR USTALIK İNCELİĞİ SEZİNLEDİM..
FOTOĞRAFLARA 5 PUANIMI DA VERMİŞ BULUNUYORUM.

HAMİŞ NOTUDUR DİKKATLE FURUM SAKİNLERİ OKUSUN:

DERHAL BU FOTOĞRAFLARI GÖRÜN, HAYRETE DÜŞÜN, FEYZ ALIN VE
PAK BİR 5 PUAN VERİNİZ HEMEN
TEŞEKKÜR EDER, MUTLULUKLAR DİLERİM...

Bİ MOORTİP VERSİYONU..


#15 alamet-i farika

alamet-i farika

    Deneyimli Üye

  • Φ Üyeler
  • PipPipPip
  • 653 İleti

Gönderi Tarihi: 20 Ağustos 2005 - 08:51

güselim hby.nin yokluğunda bunnarı yazıosun ama gelince ya senin ya benim aazımızı burnumuzu daatır walla...
soona bana demesin benim çırağımı elimden aldın diye...zaten kıl bana biliyosun...

uzun, sıkı bir çalışma günü sonunda evine gidersin,yatarsın, gözlerini yumarsın. ve birden kalkar ve farkına varırsın ki; o gün boyu çalışma, sadece bir rüyaymış. içine uyandığın hayatı asgari ücrete satmak yeterince kötüyken, şimdi bir de rüyalarını bedavaya alırlar.


#16 Misafir_hakanbaranyildirim_*

Misafir_hakanbaranyildirim_*
  • Misafirler

Gönderi Tarihi: 20 Ağustos 2005 - 11:43

SAYIN HAKANIM ABİM

SANIYORUM Kİ NAZAN ABLAM EĞER BU LAFI SANA DOKUNDURMUŞSA
BİR İLTİFATTIR BENCE BU....ŞİMDİ SEN SORUCAKSIN NİYEDİYE.
ŞU BOYUTTADIR Kİ :

DANA-İ Bİ-MÜDANİ : ZAMANININ EN YÜCE ALİMİ ANLAMINA GELİYOMUŞ
HATTA EFLATUN'A DA ( BİLMEYENLERE PLATON) ZAMANINDA
DANA-İ YUNAN DERLERMİŞ....

YANİ NAZAN ABLAM SANA : DANALAR GİRMİŞ BOSTANA, KOV BOSTANCI DANAYI
YEMESİN LAHANATI DEMEMİŞ
ALİM BİR ADAMSIN DEMEK İSTEMİŞ BENCE
AYRICA BLOCKUMU OKU, FELSEFEMİ İRDELE
TAATLARDA BULUNALIM
KESTANE KEBAP,ACELE CEVAP... :clover:

İletiyi Görüntüle

YAKIŞIKLI ve aynı zamanda FAN'ları varken KLİMA takan çekirgem,yakında FB kadar büyük olursun sen, "herkes bir gün İNTERLOCK'çu olacak" diyen müridlerin olur-özellikle kullandım mürid kelimesini,sana dini bir motif de kazandırmış oldum-......

DANA-İ Bİ-MUDANİ: anlamına nereden baktın bilmiyorum ama kanımca yanlış,bence daha çok "her daim dana" anlamına geliyor,yani kurtarayım derken,sıçıp sıvamışsın....Ayrıca Ege'nin mavi sularından gelmeme rağmen gördüklerimden sonra kendime gelip-gelmeyeceğim belli olmaz,özellikle İNGİLİZ turistlere bu konuda teesüflerimi sunarım...

Bir at yarışı müdavimi olduğumdan şunu ekleyeyim: BLOG'un notu 5 olmalıdır,PLASE ise 4,daha aşağı verme gafletine düşenler Bütün hayatlarını göz önüne getirsinler: hayat tatlı değil mi? benden uyarı........Tek us-a-tan zıplayan dana....
Yine son sözüm NAZAN'a : çekirgemin kafasını karıştıma,o aynaya bakınca BİLİNÇ' i görüyormuş,yani Nirvana'ya ulaşmaya ramak kaldı,ayağından çekme,beni dellendirme...terli terli su içmedim, onu da eklemek isterim...

#17 alamet-i farika

alamet-i farika

    Deneyimli Üye

  • Φ Üyeler
  • PipPipPip
  • 653 İleti

Gönderi Tarihi: 20 Ağustos 2005 - 13:01

canım ikoncuum...
demek ki sendeki entellektüel(böle mi yazılıodu?)zekanın farkındayız ve paylaşmaya çalışıoruz seni...
hemen d.tün kalkmasın...
hakanbey:öle bilmiş bilmiş hariçten gazel okumayınız...varsa bi bildiiniz,anlatmak istediğiniz buyrun meydan sizin...

ha bu arda çok önemli nottur size: televizyonu yakından seyretme,tanımadığın insanlarla konuşma...

uzun, sıkı bir çalışma günü sonunda evine gidersin,yatarsın, gözlerini yumarsın. ve birden kalkar ve farkına varırsın ki; o gün boyu çalışma, sadece bir rüyaymış. içine uyandığın hayatı asgari ücrete satmak yeterince kötüyken, şimdi bir de rüyalarını bedavaya alırlar.


#18 İNTERLOCK

İNTERLOCK

    Uzman Üye

  • Φ Üyeler
  • PipPipPipPipPip
  • 4.085 İleti

Gönderi Tarihi: 20 Ağustos 2005 - 13:12

ANLIYORUM INTERLOCK DENEN ZAT-I MUHTEREM VE UÇSUZ BUCAKSIZ
SATORİ DENİZİNDE YÜZÜP DURAN DANA-İ MÜDANİ-İ PİR'İN ARANIZDA
PAYLAŞILAMAMASI DOĞALDIR!...

SAMSARADAN KURTULMUŞ , NİCE KAİNATLAR AŞMIŞ, ARANIZA KONMUŞ
SİMURGUN ÇOK AZ KİŞİ SİZİN KADAR FARKINA VARDI..
BEN UÇMAYIMDA NAZAN ABLAM KİM UÇSUN?
ABİM EGENİN İNGİLİZ SULARINDA MAVİLERLE UĞRAŞIRKEN, SENİNLE BEN
NE CİNNİLERLE UĞRAŞTIK, O FARKINDA MI?
GİDERKEN BANA BİR GEL DEDİ Mİ?
ORDABİKERE BİLEM BENİ ANDI MI?
ORDA İNTERNET Mİ YOK

BU KADAR KİNAYE YETER.
İKNAİYAT YETTİ Mİ BİLMEM..
BEN NEYİ BİLİRİM, BİLİRMİYİM, BİLMEM...

PİRİM NAZAN ABLAM, SAFIN SAZANIN 1 NOLU FANINDAN SEVGİLER :clover:

Bİ MOORTİP VERSİYONU..


#19 Misafir_hakanbaranyildirim_*

Misafir_hakanbaranyildirim_*
  • Misafirler

Gönderi Tarihi: 20 Ağustos 2005 - 18:40

Çok YAKIŞIKLI ama bir o kadar da küstahlaşan ve ustasına göndermelerde bulunan çekirgem -bu sana son çekirge deyişimdir- tez aklını başına devşir yoksa tez zamaanda kafan *****...! Bir "usta" sadece bir defa uyarır o da çok geç olmuştur...

Canuğur! Sendeki bu Reich takıntısını da anlamış değilim,daha önce okumadığına ya da anlamadığına kanaat getirmiştik,bu kısa zamanda çok yol katetmişsin...ya da katletmişsin mi demeliydim...

Tabiki son söz NAZAN'a: Gördün mü ne hale soktun İNTERLOCK'u...***** kalkmasına neden oldun! Bir NİNJA adayı daha kayboldu,hem de dumanla...Ayrıca televizyonu çok yakından izlemiyorum,insanlarla tanışmadan önce adlarını soruyorum,bu durumda tanışmış oluyor muyuz,FETVAlarını bekliyorum...Yolda yürürkende meyhanede yeriz diye cüzdan bakıyorum,lakin henüz bulamadım.....Kendi paramızla gitmemiz caiz midir?Değilse nedir?

#20 İNTERLOCK

İNTERLOCK

    Uzman Üye

  • Φ Üyeler
  • PipPipPipPipPip
  • 4.085 İleti

Gönderi Tarihi: 20 Ağustos 2005 - 19:09

I'M MYSTİC WARRİOR :excl:

KENDİNİ BİL..
ÇOK YILLAR ÖNCE TAPINAĞIMIN KAPISINA BU SÖZÜ YAZDIM
SAYIN HBY
BU SÖZÜMÜ ŞİNDİ YİYİM Mİ?
O ZAMAN O YÜCE SAYGINLIĞIM NERDE KALIR...
BİNNERCE DOĞDUM, BİNNERCE ÖLDÜM
ŞİMDİ NERDEN SENİN KUCAĞNA DÜŞTÜM KADER RÜZGHARLARI BENİ BU
SÜFLİ DÜNYAYA NEDEN ATTI?
BENİM GİBİ YÜCE BİR İNSAN BU SÜFLİ FURUMDA NE ARIYO GİBİ MUTTEŞEM
LAFLARI CANIM ABİCİM BEN SANA SÖYLEMİYORUM Kİ.
BÜYÜK USTAM,CANIM KANKAM HBY
BAKMA O LAFLARI BAŞKALARINA ETTİĞİME
ÇEKİRGEN HER DAİM MİLİTANINDIR
SEN EMRET BEN SIÇRAR GELİRİM
TÜM KAVE SENİN NİNJALARINDIR CANIM ABİM
EMRET SENİNLE DİDİM'E, EGE SAHİLLERİNE BİLE BAĞRIMA TAŞ BASAR GELİRİM
BUNLARI NAZAN ABLAMA SAKIN SÖYLEME
İLK 4-5 SATIRI SÖYLEYEBİLİRSİN :clover: :clover:

Bİ MOORTİP VERSİYONU..


#21 İNTERLOCK

İNTERLOCK

    Uzman Üye

  • Φ Üyeler
  • PipPipPipPipPip
  • 4.085 İleti

Gönderi Tarihi: 21 Ağustos 2005 - 10:10

CANLARIM,FANLARIM :clover:

BUGÜNKÜ KONUMUZ " ADABI MUYAŞERET HUSUSLARI" DIR.
MUYAŞERETİ, ADABI İLE BİLEN
İŞARETİ ALIR
İŞARET ONA ŞART GÖSTERİR
ŞARTI GÖRÜR
ŞARŞAR AKAR
ŞUURLANIR
BAŞI ARŞA ERER...

ARŞA ERER NOLUR: ÇOĞU ŞAŞIRIR :clover:

SİZE VERDİĞİM BU İRŞAD BİLGİLERİNİN TEŞEKKÜRE İHTİYACI YOKTUR.
DERHAL SADECE BLOCKA GİDİP 5 PUAN VERİNİZ...
İNTERLOCKUNUZ FURUM SAKİNLERİNİN HADEMESİDİR.....

Bİ MOORTİP VERSİYONU..


#22 drmavi

drmavi

    Yeni Üye

  • Φ Yeni Üyeler
  • Pip
  • 6 İleti

Gönderi Tarihi: 21 Ağustos 2005 - 21:26

İnterlock arkadaşımızın bahsettiği sayfasına ulaşabildim...

Sıkı çalışmış arkadaşımız doğrusu kutlarım tam puan...

Sıradışı...sınır ötesi...gizemli...muharrik...

bir o kadar da canlı ve sıcak...şiirsizliğin şiirini yazmak marifet...

Sayfanız ve hayranınız bol olsun diyorum...

#23 İNTERLOCK

İNTERLOCK

    Uzman Üye

  • Φ Üyeler
  • PipPipPipPipPip
  • 4.085 İleti

Gönderi Tarihi: 21 Ağustos 2005 - 21:33

CANIM BİR NUMARALI KANKAM DIRMAVCIM CANIM... :wub:

SERVİSİMİZ SÜRATLE CEVABİ POZİSYONU ALMAKLA ÜN YAPMIŞTIR.
BİLDİĞİNİZ GİBİ ÜSTÜN SOMİKONUNUZ DERHAL HİZMETE MALİKTİR.
ANCAK MALİK'İ CEHENNEM ZEBANİSİ POZİSYONUNDA ALGILAMAMANIZI
HASSETEN RİCA EDERİM
NEDENİNİ ŞÖYLE İZAH KABİLDİR; CANUYUR BÜYÜK ABİMİZ BURAYA İLK ÜYE
OLDUĞUM GÜN ÜSTÜN VE MUTTEŞEM BİR AKIL ÜSTÜ BİR TESBİT İLE
BENDENİZE İBLİS VE ŞEYTAN İKİ DEĞİŞİK CİNN BİÇİM KAVRAMINI UYGUN
GÖRMÜŞLERDİ EFENDİM.

ANCAK BİR HAMİŞTİR:
SİZİN ZİYARET ETTİĞİNİZ SAHİFEM VE SÖYLEDİĞİNİZ GÜZEL SÖZLER BENİ
HUŞYAR ETMİŞTİR EFENDİM DE PROFİLİMDEN BLOCKUMU TIKLAYARAK
GİRECEĞİNİZ SERVİSTE TETKİKLERDE BULUNDUKTAN SONRA 5 NET VE PAK
PUAN RİCA EDECEĞİM.
HADİMİNİZ SOMİKON INTERLOCK :clover: :clover:

Bİ MOORTİP VERSİYONU..


#24 İNTERLOCK

İNTERLOCK

    Uzman Üye

  • Φ Üyeler
  • PipPipPipPipPip
  • 4.085 İleti

Gönderi Tarihi: 22 Ağustos 2005 - 18:20

WANTED- WANTED-WANTED
----------------------------------
KAYIPLAR ARANIYORLAR İLANIDIR..
TÜM FURUM SAKİNLERİNİN DİKKATİNEDİR, ALAKALARINADIR VE ÇOK CİDDİDİR

EPEY ZAMANDIR NAZAN ÖZKAN ABLAM KAYIPTIR
TÜM ARAMALARIMA RAĞMEN KENDİSİNDEN BİR İZ BULAMAMIŞIMDIR
KENDİLERİNİN NE OLDUĞU HAKKINDA DERİN ŞÜPELER İÇİNDİYİMDİR

İLAVETEN :
H.B.Y ABİMDE BİR SÜREDİR GÖLGE HALİNDE UÇUŞMAKTADIR
YOĞUNLAŞMASINDA EKSİKLİKLER TESPİT ETMEKTEYİM
VE ACİP DUYGULAR İÇİNDEYİMDİR
DEĞİŞİK BİR DENEYİMDİR
DENEYİM NE DEMEKTİR, BUNUDA DENEMEK GEREKEBİLECEKTİR

TÜM FURUM ARKADAŞLARIM,YOLDAŞLARIM
YARDIMLARINIZI BEKLER, İZ BULANLARIN ŞAHSIMA ACİLEN VE DERHAL
BİLGİ ULAŞTIRMASINI GECE-GÜNDÜZ BU SAHİFEDEN ULAŞTIRMASINI RECA
EDERİM BİLAKİS VE FİLHAKİKA
SEVGİLER :wacko: :unsure:

Bİ MOORTİP VERSİYONU..


#25 alamet-i farika

alamet-i farika

    Deneyimli Üye

  • Φ Üyeler
  • PipPipPip
  • 653 İleti

Gönderi Tarihi: 23 Ağustos 2005 - 10:51

canımdan çok sewdiğim,çıraklık mertebesinden kalfalık mertebesine yükselmesine az kalmış çekirgem inter...
seni uzunca bir bir müddet dipsiz kuyularda merdivensiz,denizler ortasında yelkensiz bıraktığım için çok üzgünüm...
döndüm ama merak etme...
sakın korkma...o hakan'a da bakma kafası yerinde diil...
kalbi ege'de kalmış...

uzun, sıkı bir çalışma günü sonunda evine gidersin,yatarsın, gözlerini yumarsın. ve birden kalkar ve farkına varırsın ki; o gün boyu çalışma, sadece bir rüyaymış. içine uyandığın hayatı asgari ücrete satmak yeterince kötüyken, şimdi bir de rüyalarını bedavaya alırlar.




Cevap ekle