Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

Gündemdeki Oyunlar 2008


LaRsiE_

Önerilen İletiler

Arkadaşlar Gündemdeki Oyunları Elimden Geldiği Kadarı İle Sizlerle Paylaşmaya Devam Edicem Önericeğiniz Beyendiğiniz Oyunları Bu Başlık Altında Toplıyabiliriz...

Oyunları İndirmek İsteyen Üyelerimiz Lütfen ÖM Atsın

 

 

flapu9.jpg

Sistem Gereksinimi

 

Minimum Specifications

 

* Windows XP/Vista. (If running Windows Vista, SP1 is recommended)

* DirectX 9.0c

* Pentium 4 @ 3.0GHz or Athlon 64 3000+

* 1GB RAM.

* Graphics Card: GeForce 6800 / Radeon X1300 or above

* DirectX Compatible Sound Card

* Dual Layer Compatible DVD-ROM Drive

* 12.5 GB Hard Drive Space

 

Recommended Specifications

 

* Windows XP/Vista. (If running Windows Vista, SP1 is recommended)

* DirectX 9.0c

* Intel Core 2 Duo @ 2.66Ghz or Athlon X2 3800+

* 2GB RAM.

* Graphics Card: GeForce 8800 or Radeon X1950

* Sound Card: Creative Sound Blaster X-Fi Sound Card.

* Dual Layer Compatible DVD-ROM Drive

* 12.5 GB Hard Drive Space

 

Supported Graphics Cards:

 

ATI Radeon X1300, X1600, X1800, X1900, X1950, HD2600, HD2900, HD3870

NVIDIA Geforce 6800, 7100, 7300, 7600, 7800, 7900, 7950, 8600, 8800, 9800

 

 

Oyun Hakkında

Race Driver GRID Ön İnceleme :

 

Codemasters, yaptığı açıklamayla yarış oyunu Race Driver GRID’i duyurdu. TOCA Racer Driver serisinin devamı niteliğindeki oyun Colin McRae DIRT oyununda kullanılan Neon grafik motoru kullanılarak geliştirilecek. 2008 yılında PC, PS3 ve Xbox 360 platformlarına çıkacak oyunda birçok lisanslı yarış pisti ve araba bulunacak. Önümüzde Colin Mcrae Dirt gibi canlı bir örneği varken, oyunun grafik kalitesinin daha üst seviyelere çıkıp aşağıdaki ss’lerdeki gerçekçiliğe ulaşılması hiç de zor değil. Bu oyunla PC’deki yarış oyunlarında bir çığır açılacak ve PS3'ten ağzımızın suyu akarak izlediğimiz Gran Tourismo, PGR gibi bir oyunumuz olacak.

Üretici ; “DiRT için kullandığımız motor üzerinde çok değişiklik yapmadan kullanarak oyuncuları daha sıkı bir aksiyonun içine bırakacağız. Hasar modellemeleri, kalabalık ve meraklı seyirci grupları, zeki rakipler ve eşi görülmemiş yarış günü organizasyonları ile bambaşka bir oyun hazırlıyoruz,”

“GRID başlangıç çizgisinden damalı bayrağa kadar, yani yarış boyunca meydana gelebilecek fiziksel ya da psikolojik tüm olaylara odaklanacak ve oyuncuyu da oyunun içine çekecek. Öyle ki, oyun içinde yarışmacılar zafer sarhoşu olup işi artistliğe vuracak ya da sinirlenip kazalara yol açacaklar. Biz bu tip etmenlerle farklı ve muhteşem bir yarış atmosferi oluşturmaya çalışıyoruz. GRID, süspansiyon ayarlayıp arabanıza gövde dövmesi atıp sadece hava basmanıza olanak veren basit bir oyun olmayacak,” şeklinde açıklamalar var.

Üç kıta üzerinde düzenlenen organizasyonlar ile ilerleyecek oyunda iki grup güçlü araba olacak: New ve Classic. Bu türlerdeki arabalar ile yapacağımız yarış türlerinin başında ise Circuit ve Drift yer alıyor. Resmi pistlerin yanı sıra şehir içi parkurlarda da şampiyonalara katılacak, prestij yapmaya çalışacağız. Oyunda içine inilecek şehirlerin başında San Francisco, Washington ve Detroit geliyor. Aynı zamanda İngiltere’nin sokakları da ayağımızın altında olacak. En hoş nokta ise, tüm bu şehirlerin kendine özgü atmosferinin olması. Evet, yarışların babası Drift’in mekânı ise Japonya elbette. Gece yarışları ile ünlü kentlerin bulunduğu Japonya, legalliğin dışına çıkılan en hoş ülkelerden biri olacak tabii. Uzak Doğu… Yokohama… bekleyin bre ulan bizi.

Kaynak

 

 

Tur : Yarış

Yapımcı : Codemasters

Yayıncı : Codemasters

Platform : PC, PS3, Xbox 360, Nintendo DS

Cıkıs Tarihi : Q3 2008

Website : racedrivergrid.com

 

Oyun görüntüleri için tıklayınız

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

2uz5nww.jpg

 

Geçtiğimiz sene piyasaya sürülen Quake Wars ve gene yakın zamanda çıkan Unreal Tournament 3?ten sonra, online FPS oyunları kervanına Frontlines: Fuel of War da katılacak. Uzun bir süredir geliştirilmekte olan oyun, Kaos Studio tarafından hazırlanıyor. Kaos Studio içinde çalışan ekip, daha önce Trauma Studio olarak faaliyet göstermişti. Trauma, Battlefield 1942 için Desert Combat modunu geliştirdi. Başarılı Desert Combat?la dikkatleri üstüne çeken yapımcı, Digital Illusions tarafından satın alındı. Batllefield 2?nin geliştirilmesinde yer aldı. Bir süre daha çalışmalar yaptıktan sonra, Digital Illusions tarafından kapatıldı. Trauma Studio?nun ömrü kısa sürdü. Ama daha sonrasında yapımcı ekip THQ?nun şemsiyesi altına girerek Kaos Studio adında, Frontlines: Fuel of War?ın yapımına başladı. Oyun aslında bir süre kapalı kutu vaziyetteydi. Daha sonra açıklanan detaylar, gösterilen videolar ve ekran görüntüleriyle detayları gün yüzüne çıktı. Son olarak yapılan beta testiyle beraber oyunu deneme fırsatı yakalandı.

 

Frontlines, konu olarak petrol için büyük bir savaşa giren Western Coalition ve Red Star Alliance arasında Ortadoğu'daki mücadeleyi ele alıyor. İki tarafta aslında farklı ülkelerin bir araya gelip oluşturdukları birer koalisyon. Western Batı tarafını, Red Star ise Doğu tarafını oluşturuyor. Oyunun ana menüsünde Singleplayer, online, LAN, normal ayarlar ve ekstra seçenekleri yer alıyor. Ancak beta olduğu için sadece online oynanabiliyor, normal ayarlar seçilebiliyor ve ekstradan Field Guide?a bakılabiliyor. Normal ayarlarda kontrolleri, grafikler, sesler gibi kısımlar bulunuyor. Bir de Hud Preference(Görüş tercihleri) kısmı var. Buradan ekrandaki göstergeler(Düşmanların isimleri, objektiflerin yeri, mini harita vs?) ayarlanabilir. Field Guide, yapımla ilgili temel işlevleri, kullanılanları ve senaryodaki ayrıntıları ele alıyor. Buradan oyunun hikayesi, savaşların hangi zamanlarda yapıldığı(War Timeline adında 2005 şu ülke katıldı, bunlar yaşandı gibi ayrıntılar var), ne gibi gelişmelerin yaşandığı, araçlar, silahlar, karakter sınıflarının detaylarına bakılabilir.

 

Kaos ortamına giriş

 

Battlefield gibi online FPS?lerden alışıldık genel işleyiş, Frontlines?ta da sürüyor. İşaretli olan yerlere gidip(Petrol kuyusu, rafineri gibi) burayı kendi tarafımıza katıyoruz. Sadece gerekli yere gidip orada durmamız ve rengi kendi tarafımıza değiştirmek kalıyor. Her yer ele geçirildikten sonra, son olarak rakip tarafın ana üssünü ele geçirmeye çalışıyoruz. Ana üs de alındıktan sonra raund bitiyor ve yeni raund başlıyor. Betada bunun dışında başka bir oyun modu yoktu.

 

Frontlines betaya girdiğimizde 6 farklı sınıf karşımıza çıkıyor. Bunlar; Assault, Heavy Weapon, Sniper, Anti-Vehicle, Special Ops ve Close Combat. Her sınıfın kendine göre avantajları ve dezavantajları var. Her sınıfta üç ayrı silah bulunuyor. Sınıfın çeşidine göre ana silahı(Anti-Vehicle?sa roket atar, Heavy Weapon?sa ağır makineli gibi), tabanca ve yine sınıfa göre patlayıcı var. Mesela Special Ops?ta, C-4 bulunurken, Sniper ise Frag Grenade kullanıyor. Her iki koalisyondaki sınıflar, birbirine eşit güçte. Red Star?daki Heavy, Western?deki Heavy?le aynı uzaklığa, aynı hasar oranında ateş ediyor. Bu konuda bir torpil yok. Aynı şekilde genel işleyiş tutturulmaya çalışılmış. Mesela Anti-Vehicle, araçların hakkında rahatlıkla geliyor. Yere mayın döşeyerek araçları patlatabiliyor. Ancak birebir karşılaşmalarda, mesela Close Combat karşısında etkisiz. Bunlar zaten normal bir durum. Aynı şekilde Sniper uzaktan çok güzel avlayabiliyor, ancak yakın çatışmalar da daha etkisiz.

 

Oyun görüntüleri için tıklayınız

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

kbyh6o.jpg

 

Oyun Hakkında

İlk olarak 2002'de yayınlanan Stronghold Crusader, bu sefer Extreme olarak yeniden oyun severlerle buluşmaya hazırlanıyor. Firefly Studios tarafından geliştirilen oyunda, 10.000 adet birim olacak. Düşmanlara karşı yeni geliştirilmiş taktik imkanı, yükseltilmiş yapay zeka belirtilen özellikler arasında yer alıyor. Stronghold Crusader Extreme, Vista'la da uyumlu olarak çalışacak. Yapımın çıkış tarihi 28 Nisan olarak gösteriliyor.

 

 

Görüntüler

 

 

Video

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

2llejww.jpg

 

Oyun Hakkında

Black Sea bu sefer Worldshift'le sefere çıkıyor

 

Daha önce Knights of Honor'ı geliştiren Bulgaristan bazlı yapımcı Black Sea Studios, bu sefer WorldShift'le oyuncuların karşısına gelmeye hazırlanıyor. Strateji türündeki yapımda oyuncular güçlü Relic'leri ve eşyaları ele geçirip, daha kuvvetlenecekler. Çeşitli taktikler geliştirecekler.

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Oyun Gereksinimleri

 

CPU: 2,4 GHz (Dual-Core / Quad-Core)

RAM: 1 GB RAM Windows XP / 2 GB RAM Windows Vista

HDD: 3 GB

DirectX 9.0c ? 256 MB (Radeon x1600 / GeForce 7600)

 

Oyun Görüntüleri

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

23j21ht.jpg

 

OS: Windows XP or Vista

- Processor: 2.4+GHz Intel or 2.0+GHz AMD

- Memory: 1 GB RAM (XP); 2 GB RAM (Vista)

- Video Card: NVIDIA GeForce 6 series(6800GT or better); ATI 1300XT or better (X1550, X1600 Pro and HD2400 are below minimum system requirements)

- Hard Drive Space: 12 GB

- Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card and drivers

 

 

- OS: Windows XP or Vista

- Processor: 2.6+GHz Intel or 2.4+GHz AMD

- Memory: 2 GB RAM

- Video Card: NVIDIA GeForce 7900 GTX or higher; ATI X1800 XL series or higher

- Hard Drive Space: 12 GB

- Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card and drivers - 5.1 sound card recommended

 

 

Oyun Hakkında

Uzun yıllar önce Stan Lee’nin kurduğu, mesai saatleri sabah sekiz akşam beş süper kahramanları olan Marvel çizgi roman firması, birçok insan için eğlence kaynağı olmuştur. Hatta bu çizgi romanları saklayıp yangın merdiveni, eski bir gardırop gibi saçma sapan mekânlara sığdırıp, koleksiyon yapanlar da vardır.

Gerçekten Marvel, süper kahramanların ilk çalıştığı şirketlerden biridir. Aradan geçen zamanda ise Marvel büyük bir süper kahraman familyasına ev sahipliği yapmıştır. Eğer ki Marvel gibi bir firma olmasaydı, günümüzdeki ve gönlümüzdeki en sevdiğimiz, en popüler kahramanlarımızın yarısı dahi olamazdı. Hatta genelde sevilen iyi kahramanlar olmasına rağmen kötü yürekli kahramanlarını bile popüleştirmeyi başarmış, onları dahi insanlara sevdirmiş, örnek almalarını sağlamıştır. Geçen zaman ve gelişen teknoloji ile kahramanlar çift boyuttan çıkıp, üç boyuta büründü. Dolayısıyla da onları, filmlerde ve oyunlarda boy gösterirken buluverdik. Spider Man, X-Man gibi kahramanlardan sonra sıra, Iron Man’e geldi (Nedir bu … Man bulmacası?). Her şey dâhil bunca sebep yüzünden Marvel gibi bir şirkete şapka çıkartıyor, iyi ki varsın diyoruz.

 

Görüntüler

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 3 hafta sonra...

14j7pqu.jpg

 

Serious Sam'in yapılma nedeni diğer oyunlardan farklıydı aslında. Tabii ki herkes para kazanmak için yapıyor ama CroTeam'in asıl amacı oyunun motorunun reklamını Serious Sam ile yapmaktı. Oyunu ellerinden geldiğince iyi yapmaya çalışmışlardı ama belki de beklemedikleri bir şey oldu ve Serious Sam çok beğenildi (bu tabii herkes için geçerli değil). E durum böyle olunca da ne yapılır? Yenisi için kollar sıvanır, oyun iyice cicili bicili hale getirilir ve demosu çıkarılır...

 

Serious Sam 2 size yine eğlenceli ve komik saatler geçirtmeyi vaadediyor. Bu oyun bir FPS, ancak bildiğiniz FPS'lerden değil. Diğerlerindeki gibi dramatik, korkutucu, tarihi sahneleri olan bir oyun da değil. Haritaya atıyor sizi ve "temizlik" yapmaya başlıyorsunuz.

 

Oyunu bilmeyenleri de düşünerek böyle anlatıyorum; oyunda silah ve cephane sıkıntısı pek çekmiyorsunuz ilkinde olduğu gibi. Sıkıntı çekmiyorsunuz, çünkü üzerinize gelen düşmanların sayısı çok aşırı ve bu nedenle bol cephane lazım.

 

Demo 235 MB ve bir bölüm içeriyor. Bölüm size tadımlık bir Serious Sam macerasını kurgu bilim filmlerden aşina olduğumuz "aşırı gelişmiş" bir şehirde sunuyor. Bölümün sonunda da bir hava aracına binip karşı tarafa geçiyorsunuz ve görevi bitirip ciddiyeti (!) yine bozmadan son videoyu izliyorsunuz. Tabii insan demoda bir bölüm daha olsun istiyor ama artık onun için de oyunu almanız gerekecek.

 

Düşmanlar çok çeşitli ve bazılarının tipi yine komik :) Diplerine kadar girebilirseniz son derece detaylı olduklarını göreceksiniz. Bu grafiksel detaydan sadece düşmanlar değil diğer çevre grafikleri de nasibini almış. Oyuda HDR desteği de mevcut ama ben ATI katımla deneyemedim maalesef, çünkü desteklemiyor. Ayrıca aynı anda çok sayıda nesne görünmesine ve çevre grafiklerinin oldukça detaylı olmasına rağmen grafiklerden biraz fedakarlık yapınca oyunun hızı istenilen seviye olan 60 FPS'ye çıkıyor hemen.

 

Ancak ortalık çok karıştığında hızdaki düşmelere hazırlıklı olun derim şimdiden. Oyuna başlamadan önce grafik ayarlarını mutlaka kontrol edin, çok fazla ayar var. Sisteminiz için en uygun olanını deneyerek bulabilirsiniz. Düşmanlara tabiri caizse "göbekten" girdiğinizde ekranda öyle bir efekt karmaşası yaşanıyor ki ekran kartlarımızı ciddi biçimde terletir cinsten. Oyunun sistemimizi ne kadar zorladığından bahsederken oyunun "beni oku" dosyasında yazan sistem ihtiyaçlarını da size sunayım, indirmeden önce bir fikriniz olur en azından...

 

Minimum: 1.5 GHz AMD AthlonXP ya da P4 2 GHz, 256 MB RAM DirectX 8 destekli ekran kartı.

 

Buraya dikkat! Oyun DirectX 8 desteklemeyen kartlarla çalışmıyor. Yani mesela GeForce 4 MX'te çalışmayacakken, GeForce 3 kartı olanlar oyunu oynayabilecek; ne kadar hızlı olur orasını bilemem.

 

Tavsiye Edilen: 2 GHz AMD AthlonXP ya da P4 2.6 GHz, 512 MB RAM, DirectX 9 destekli ekran kartı.

Tam Detay İçin: 2 GHz Athlon64 ya da P4 3 GHz, 1 GB RAM, GeForce 6800 ya da ATI X800 serisi ve yukarısı.

 

i2.jpg

 

Şimdi devam edebiliriz. Sesler ilk oyuna benziyor. Ne çok iyi ne de çok kötü. Zaten genelde silah, düşman ve patlama seslerinden başka bir ses pek de yok demoda. EAX destekleniyor.

 

Hani klasik oyun incelemelerinde atmosfer diye bir bölüm vardır ya. Bu oyunda o atmosferi yorumlamak zor biraz. Çünkü oyunda insanı havaya sokan önemli unsurlardan biri atmosferin iyi yansıtılmasıdır. SS2'de de atmosfer nasıl diye soracak olursanız, kan gövdeyi götürüyor, her şey çok hızlı olup bitiyor ve eğer bir FPS oyununda aradığınız şey önüme geleni dümdüz edip geçeyim ve fazla kafa yormayayım ise bu oyunun atmosferi gayet iyi :) Zaten oyunun size atmosfer bakımından sunmak istediği o hiç düşmeyen tempo.

 

Yapay zeka konusunda da pek diyecek bir şey yok SS2 için. Sizi gören koşup geliyor yanınıza size olan sevgisinden dolayı :P

 

Demo için sanırım anlatılacak her şeyi anlattım. Demoyu mutlaka deneyin, tavsiye ederim. Resmi olmayan bir puan vermem gerekirse demo için, 5 üzerinden 4-4,5 arası bir yerlede duruyor kafamdaki puan. İyi oyunlar...

 

Oyun Görüntüleri için tıklayınız

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 1 yıl sonra...

2uz5nww.jpg

 

Geçtiğimiz sene piyasaya sürülen Quake Wars ve gene yakın zamanda çıkan Unreal Tournament 3?ten sonra, online FPS oyunları kervanına Frontlines: Fuel of War da katılacak. Uzun bir süredir geliştirilmekte olan oyun, Kaos Studio tarafından hazırlanıyor. Kaos Studio içinde çalışan ekip, daha önce Trauma Studio olarak faaliyet göstermişti. Trauma, Battlefield 1942 için Desert Combat modunu geliştirdi. Başarılı Desert Combat?la dikkatleri üstüne çeken yapımcı, Digital Illusions tarafından satın alındı. Batllefield 2?nin geliştirilmesinde yer aldı. Bir süre daha çalışmalar yaptıktan sonra, Digital Illusions tarafından kapatıldı. Trauma Studio?nun ömrü kısa sürdü. Ama daha sonrasında yapımcı ekip THQ?nun şemsiyesi altına girerek Kaos Studio adında, Frontlines: Fuel of War?ın yapımına başladı. Oyun aslında bir süre kapalı kutu vaziyetteydi. Daha sonra açıklanan detaylar, gösterilen videolar ve ekran görüntüleriyle detayları gün yüzüne çıktı. Son olarak yapılan beta testiyle beraber oyunu deneme fırsatı yakalandı.

 

Frontlines, konu olarak petrol için büyük bir savaşa giren Western Coalition ve Red Star Alliance arasında Ortadoğu'daki mücadeleyi ele alıyor. İki tarafta aslında farklı ülkelerin bir araya gelip oluşturdukları birer koalisyon. Western Batı tarafını, Red Star ise Doğu tarafını oluşturuyor. Oyunun ana menüsünde Singleplayer, online, LAN, normal ayarlar ve ekstra seçenekleri yer alıyor. Ancak beta olduğu için sadece online oynanabiliyor, normal ayarlar seçilebiliyor ve ekstradan Field Guide?a bakılabiliyor. Normal ayarlarda kontrolleri, grafikler, sesler gibi kısımlar bulunuyor. Bir de Hud Preference(Görüş tercihleri) kısmı var. Buradan ekrandaki göstergeler(Düşmanların isimleri, objektiflerin yeri, mini harita vs?) ayarlanabilir. Field Guide, yapımla ilgili temel işlevleri, kullanılanları ve senaryodaki ayrıntıları ele alıyor. Buradan oyunun hikayesi, savaşların hangi zamanlarda yapıldığı(War Timeline adında 2005 şu ülke katıldı, bunlar yaşandı gibi ayrıntılar var), ne gibi gelişmelerin yaşandığı, araçlar, silahlar, karakter sınıflarının detaylarına bakılabilir.

 

Kaos ortamına giriş

 

Battlefield gibi online FPS?lerden alışıldık genel işleyiş, Frontlines?ta da sürüyor. İşaretli olan yerlere gidip(Petrol kuyusu, rafineri gibi) burayı kendi tarafımıza katıyoruz. Sadece gerekli yere gidip orada durmamız ve rengi kendi tarafımıza değiştirmek kalıyor. Her yer ele geçirildikten sonra, son olarak rakip tarafın ana üssünü ele geçirmeye çalışıyoruz. Ana üs de alındıktan sonra raund bitiyor ve yeni raund başlıyor. Betada bunun dışında başka bir oyun modu yoktu.

 

Frontlines betaya girdiğimizde 6 farklı sınıf karşımıza çıkıyor. Bunlar; Assault, Heavy Weapon, Sniper, Anti-Vehicle, Special Ops ve Close Combat. Her sınıfın kendine göre avantajları ve dezavantajları var. Her sınıfta üç ayrı silah bulunuyor. Sınıfın çeşidine göre ana silahı(Anti-Vehicle?sa roket atar, Heavy Weapon?sa ağır makineli gibi), tabanca ve yine sınıfa göre patlayıcı var. Mesela Special Ops?ta, C-4 bulunurken, Sniper ise Frag Grenade kullanıyor. Her iki koalisyondaki sınıflar, birbirine eşit güçte. Red Star?daki Heavy, Western?deki Heavy?le aynı uzaklığa, aynı hasar oranında ateş ediyor. Bu konuda bir torpil yok. Aynı şekilde genel işleyiş tutturulmaya çalışılmış. Mesela Anti-Vehicle, araçların hakkında rahatlıkla geliyor. Yere mayın döşeyerek araçları patlatabiliyor. Ancak birebir karşılaşmalarda, mesela Close Combat karşısında etkisiz. Bunlar zaten normal bir durum. Aynı şekilde Sniper uzaktan çok güzel avlayabiliyor, ancak yakın çatışmalar da daha etkisiz.

 

Oyun görüntüleri için tıklayınız

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.