Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

En Son Müzik Haberleri (Türkiye ve Dünyadan)


Admin

Önerilen İletiler

  • Cevaplar 68
  • Tarih
  • Son Cevap

Bu Başlıkta En Çok Gönderenler

Bu Başlıkta En Çok Gönderenler

  • Admin

Beyoncé'nin 'Rönesans' albümü: Bizi dans pistine çağırırken özür dilemeyen ve şehvetli birisi yapıyor

Bazen boğucu, bazen de açıkça şehvetli. 40 yaşındaki Beyoncé özür dilemeye gerek olmadığını biliyor. Hiç böyle hissettiğinden değil, ama şimdi tamamen özgür.

Yeni albümün kapağında - gümüş rengi, parlayan bir atın üzerinde rengârenk bir şekilde poz veren kısa giyimli şarkıcı yer alıyor - “Rönesans” ile onun iyi tonlanmış bir kalçadan daha fazlasını çıplak gösterebileceğini belirtti.

Beyoncé ayrıca dinleyicilerin yaklaşık üç yıldır üzerinde çalıştığı şarkılarla kendi müzikal yolculuklarını yaratmalarına izin vermek için “Limonata” ve 2020’nin “Black is King” projesinin ayrılmaz unsurları olan görsel bir bileşenden bilinçli olarak kaçındı.

“Rönesans”ın açılış single'ı “Break My Soul” Haziran ayında geldiğinde, hayranlar büyük ölçüde Robin S.'nin 1993 kulüp marşı “Show Me Love”ın muhteşem bir örneğinin sağladığı dans pisti havasıyla heyecanlandı ve beklenen oldu. ev müziğinin benzer bir itişini içeren tam albüm.

Çoğu, ağır perküsyon, kafa karıştıran ritimler ve merak uyandıran sekanslarla sabitlenmiş planı takip ederken, Beyoncé en derinlerini hip-hop ve müstehcen gösterilere adadı.

İki tane daha planlanmış olan "Act 1" altyazılı albümden öne çıkanlardan bazıları. Çünkü müritlerinin bildiği gibi, Beyoncé'nin bir sonraki sahnesi her zaman hazırdır.

"Alien Superstar": Sentezleyiciler, söz açısından zengin ve müzikal olarak zikzak çizen bu fütüristik sürtüşmenin arka planında sürünürler. Beyoncé, sonunda tezine ulaşacak olan hızlı tempoda "Ben tek kişiyim/benimle rekabet etmeye çalışarak zamanını boşa harcamam" diyor: Eşsiz olmayı kutlayın.

"Cuff It": Beyoncé'yi "bir şeyler (küfür) havasında" bulan duygulu bir bop. Bir Yvonne Elliman gerilemesi gibi gelebilir, ancak Beyoncé'nin müfredat dışı faaliyetleri için aklında daha yarışçı bir şey var. Dabbles of trombon, ortak yazar Nile Rodgers'ın imzası olan gitar-funk sesi ve Sheila E.'nin perküsyon nezaketi, nabzı atan bir baş sallamaya eşittir. "Hiç böyle eğlendin mi?" Beyoncé bilmek istiyor.

AA105A5x.img?w=768&h=432&m=6&x=284&y=59&

“Rahat”: Kalın, katmanlı karışıklıklar ve sarhoş edici bir ritim, kabul temasını yönlendiriyor. "Kendimi rahat hissediyorum, kim olduğumla rahatım... Kendimi seviyorum, kahretsin," diye sert bir perküsyon söylüyor. Ayrıca, Beyoncé-ness'ini sorgulayacak kadar aptal olan herkese “Hala 10, hala burada” olduğunu hatırlatıyor.

“Taşı”: Konukları Grace Jones (!) ve Nijeryalı şarkıcı Tems'in onu desteklemesiyle Beyoncé sert ve sert. Jones'la birlikte, "Yoldan çekilin, kızlarımla birlikteyim ve hepimizin boş alana ihtiyacı var/Vezirler geldiğinde, diğerlerinin dediği gibi denemeyin."

“Pure/Honey”: Parçayı yöneten seken synth-bass ve Beyoncé'nin “kötü (küfürler) sola, para (küfürler)” sağa yönlendirdiği bölünmüş kişilik bir şarkı, bilerek bir tonda paylaşmadan önce, “Bunun maliyeti olmalı bu kadar iyi görünmek için bir milyar." Madonna'nın “MDNA” aşamasının tonları da kenarlarını fırçalıyor. Şarkının daha az açıklayıcı olan ikinci bölümü, bir paten pisti döndürücü kadar kaygısız, savurgan bir melodi ile pop'a sapıyor.

“America Has a Problem”: Albümdeki en ilgi çekici başlıklı şarkı, kocası Jay-Z'nin ortak yazdığı The-Dream'in prodüksiyonunu ve prodüksiyona güç veren gergin bir hi-hat içeriyor. Beyoncé, ilahi bir nakarat arasında sıkışmış bir sıvı rap'e girer: "Bundan daha yükseğe çıkamazsın...aşk bundan daha yükseğe çıkamaz." Her ihtimale karşı, işler çok sevimsizleşirse, "ganimet istediğini yapacak" diye de hatırlatıyor.

“Energy”: Jamaikalı rapçi Beam'in yer aldığı ve Kelis'in 1999'da bazı tartışmalara yol açan “Get Together With You” şarkısını örnekleyen baharatlı bir müzik. Çarşamba günü Kelis, Avrupa'ya erken gelişinden sonra "Rönesans"ın sızdırılmasının ardından bir hayranının şarkı hakkındaki Instagram yorumuna yanıt verdi: "İlgili tüm 3 tarafın saygısızlık ve mutlak cehalet seviyesi şaşırtıcı." (Şarkı, Pharrell Williams ve Chad Hugo tarafından Neptunes takma adlarıyla yazılmıştır.) Ancak çatışma bir yana, eski tarz bir kulüp DJ'inin hassasiyetiyle parçaya karışan “Break My Soul”un hızlı ve ustaca bir başlangıcıdır.

AA104qJK.img?w=768&h=768&m=6&x=322&y=264

"Plastic Off the Sofa": Beyoncé'nin muazzam vokalleri, woozy gitar tınıları ve meleksi geri vokallerle tempoyu serinleten bu güzel duygusal nostalji paketinde sergileniyor. Beyoncé'yi sevimli bulan dosdoğru bir aşk şarkısı. "Senden daha havalı olmama rağmen bence çok havalısın," diyor göz kırpıp gülerek.

“Virgo's Groove”: Albümdeki en uzun şarkı (altı dakikadan biraz fazla), süngerimsi oluğu ve Beyoncé'nin sevgi beyanları ile “Plastic Off the Sofa”nın kusursuz bir tamamlayıcısı. (“Sen benim hayatımın aşkısın” şarkı boyunca tekrarlıyor) bu açık bir alana sapıyor. Merak ediyorsanız evet, Beyoncé bir Başak.

“Yaz Rönesansı”: Beyoncé, arka planda “I Feel Love” girdaplarının bir örneği olarak, hırslı yapıtını Donna Summer'a selam vererek tamamlıyor. Şarkının pop eğilimleri ve sarkık yürüyüşü, onun ince olmayan alaylarıyla karşı çıkıyor: "Rol oynadığımda sevdiğini biliyor musun, şimdi ben kimim?/Ben bir doktorum, ben bir hemşireyim, ben bir öğretmenim/Dominate seni yenmenin en iyi yolu bu." Arzuların esir aldığı bir albüme uygun bir koda.

Kaynak: USA TODAY

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

İspanya'da savcılar Shakira için 8 yıl hapis talep edeceklerini söyledi

AA106Xvm.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&

İspanya'daki savcılar Cuma günü yaptığı açıklamada, Kolombiyalı pop yıldızı Shakira'nın vergi kaçakçılığı iddiasıyla yargılanması beklenen davasında suçlu bulunursa mahkemeden sekiz yıl iki ay hapis cezasına çarptırılmasını isteyeceklerini söyledi.

Tam adı Shakira Isabel Mebarak Ripoll olan Shakira, 2012 ile 2014 yılları arasında İspanyol hükümetine 14,5 milyon avro (15 milyon dolar) vergi ödememekle suçlanıyor. Savcılar ayrıca 24 milyon avro (24 milyon dolar) para cezası da isteyeceklerini söylediler. ).

İddianame, Shakira'ya yönelik altı suçlamayı detaylandırıyor. Şarkıcı bu hafta savcılar tarafından sunulan bir uzlaşma anlaşmasını reddetti ve bunun yerine mahkemeye gitmeyi seçti. Henüz bir deneme tarihi belirlenmedi.

Londra'daki yayıncıları Cuma günü yaptığı açıklamada, Shakira'nın "birey ve vergi mükellefi olarak kusursuz davranış sergileyerek her zaman yasalara uyduğunu ve işbirliği yaptığını" söyledi. Gazeteciler İspanyol Vergi Dairesini onun haklarını ihlal etmekle suçladılar.

Shakira'nın İspanyol halkla ilişkiler ekibi bu haftanın başlarında, sanatçının 3 milyon avro faiz de dahil olmak üzere borçlu olduğu söylenen tutarı emanete yatırdığını söyledi.

Barselona'daki savcılar, Grammy kazananının 2012 ve 2014 yılları arasında her yılın yarısından fazlasını İspanya'da geçirdiğini ve ülkede vergi ödemesi gerektiğini iddia etti.

Shakira, geçtiğimiz günlerde iki çocuğu olduğu FC Barcelona'nın yıldızı Gerard Piqué ile 11 yıllık ilişkisini sonlandırdı. Aile Barselona'da yaşıyordu.

Kaynak: Los Angeles Times

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...
  • Admin

Müzik dünyasının en zengin üç country şarkıcısı kadın işet o üç

AA10r48J.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

#1. Dolly Parton

- 2020 net değeri: 600 milyon dolar

Dolly Parton bugün yarım milyar dolar değerinde, ancak şarkıcı müziğinde, aslında hiçbir şeyden gelmediği konusunda ön plana çıktı. Appalachia'da büyüyen 12 çocuktan biri olan Parton'un ailesi fakirdi - en ünlü şarkılarından biri olan “Coat of Many Colors”da yazdığı bir gerçek.

AA10qZB2.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

#2. Shania Twain

- 2020 net değeri: 400 milyon dolar

Shania Twain'in tüm zamanların en başarılı country müzik yıldızlarından biri olması, yolunun her zaman açık olmasından kaynaklanmadı. Yıldız, 15 yıl boyunca sesini kaybetmesine neden olan bir vokal yaralanması geçirdi, şiddetli bir çocukluktan kurtuldu ve son derece zor bir boşanmadan sonra zirveye çıktı.

AA10rj8k.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

#3. Taylor Swift (iki şarkıcı aynı sırada)

- 2020 net değeri: 365 milyon dolar

Uluslararası pop yıldızına dönüşen country şarkıcısı, politik çıkış belgeseli ve Sundance'in açılış şarkısı "Miss Americana"nın yayınlanmasıyla büyük bir 2020 yılı geçirdi ve en yeni albümü "Folklore" ile pandemi ortasında daha mütevazı köklere geri döndü. 15 yaşında Nashville'deki keşfinden bu yana elde ettiği muazzam başarıya dayanan Swift, büyüyen servetini iyilik için kullanırken yeni medya ("Kediler") ve kişisel olarak keşfedilmemiş bölge (sosyal eylem) arasında kendini genişletmeye devam ediyor.

Diğer üçüncü bir erkek...

Kaynak: Stacker

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Sanatçılar daha önce şarkı sözlerini değiştirdi. Ancak Beyoncé ve Lizzo'nun son revizyonları yeni bir dönemin parçası

Dinleyiciler ve engellilik savunucuları, yetenekçi bir karalama olarak görülen bir şarkı sözüne karşı konuştuklarında, yazın en sıcak yeni müziğinin arkasındaki yıldızlardan bazıları kendilerini sıcak suda buldular.

Geri tepme hızla geldi ve sanatçılar da aynı hızla yanıt verdi. Lizzo, Instagram'da şarkı sözlerini düzenlediğini duyurdu ve "Asla aşağılayıcı bir dil kullanmak istemiyorum" dedi. Beyoncé'nin ekibi, albüm çıkışından birkaç gün sonra benzer bir yanıt yayınladı ve "kasıtlı olarak zararlı bir şekilde kullanılmayan kelime değiştirilecek" dedi.

Söz konusu "spaz" terimi, ilk olarak Lizzo'nun Haziran ayında yayınladığı "Grrrls" adlı single'da yer aldı. Daha sonra Beyoncé'nin merakla beklenen albümü "Renaissance"ın geçen ay çıkan "Heated" parçasında yer aldı.

"Spastik" kelimesinden türetilen kelimenin farklı kültürel çağrışımları vardır - ABD'de, kontrolü kaybetmeyi tanımlamak için kullanılan bir konuşma dilidir. Emory Üniversitesi'nde bir kültür eleştirmeni ve profesörü olan Nsenga Burton, Afro-Amerikan Yerel İngilizcesinde “bölgede” veya “her şeyi ortaya koyuyor” - ya da olumsuz ya da olumlu bir heyecan durumunda olmayı tanımlayabilir.

Bununla birlikte, Birleşik Krallık'ta bu terim, özellikle spastik serebral palsili olanlar olmak üzere, engelli topluluğa karşı bir karalama olarak yorumlanmaktadır.

Şarkı sözlerini değiştirmek yeni bir şey değil. Küçük Richard'ın "Tutti Frutti"si, toplu tüketim için sterilize edilmeden önce müstehcen bir gece kulübü melodisiydi. Taylor Swift de dahil olmak üzere çağdaş sanatçılar, kişisel gelişime atıfta bulunarak, daha önce kaydedilmiş şarkıları tekrar gözden geçirdiler ve şarkı sözlerini olumsuz veya rahatsız edici çağrışımlarla değiştirdiler.

Ancak Beyoncé ve Lizzo'nun son revizyonları, sağlamlık konusu etrafında ateşledikleri konuşmalar ve rahatsız edici lirik eleştirmenlerinin görüşlerini iletebilme hızları nedeniyle dikkat çekicidir. Bu parçaları çevreleyen gevezelik, belirli sanatçılardan, özellikle de Siyah kadınlardan ne beklediğimiz ve toplumun eğlence ve kültürel mihenk taşlarını nasıl yorumladığı ve koruduğu konusundaki daha büyük tartışmalarla da bağlantılı.

Şarkı sözleri neden değişiyor ve bu sefer farklı olan ne?
Sözler, ister bir cover şarkının parçası olsun, isterse bir sanatçının kendi müziğinin güncellemeleri olsun, farklı nedenlerle değiştirilir. Chapel Hill'deki Kuzey Carolina Üniversitesi'nde müzik bölümünde profesör olan Jocelyn Neal, birçok revizyonun ırk, cinsiyet ve cinsellik ile din ile ilgili dile bağlı olduğunu söyledi. Bazı şarkı sözleri, halkın zevklerine veya modern zamanlara uyum sağlamak için değiştirilirken, diğerleri bir sanatçının kendi görüşlerini daha iyi vurgulamak için güncellenir.

Neal, The Man in Black'in John Prine şarkı sözündeki değişikliğine ve Nine Inch'in cover'ına işaret ederek, "Johnny Cash'de dini bir bakış açısına hitap edecek söz değişiklikleri yaptığı birçok örnek var," dedi. Nails'in "Acı".

Sanatçıların bazı şarkıların birden fazla versiyonunu yapması alışılmadık bir durum değil. Neal, şarkı sözlerinin yerel bir beyzbol takımı gibi bir şeye atıfta bulunabileceği durumlara işaret ederek, bunun bazen belirli bölgesel pazarlara hitap etmek için yapıldığını söyledi. Müstehcen müziğe sahip sanatçılar, radyo çalmaya ve diğer ticari teşhir biçimlerine izin veren genellikle "temiz" sürümler yayınlar (akıntı çağında bile).

Neal, Beyoncé ve Lizzo'nun hızla güncellenen şarkılarına gelince, farklı olanın, yetenek etrafında ürettikleri konuşma miktarı olduğunu söyledi.

“Yeteneklilik geçmişte bu konuşmaların (şarkı sözü değişiklikleri etrafında) şimdi olduğu kadar çok bir parçası olmadı ve bence bu farkındalıkta bir değişiklik ve muhtemelen uzun zamandır gecikmiş bir odak değişikliği” dedi. dedi ve daha önce revize edilen şarkıların çoğunun “bu dil değişikliklerinin merkezinde sağlamlık olmadığını” da sözlerine ekledi.

Ayrıca dikkate değer mi? Neal, "Sanatçılara geri bildirim sağlamak için çok daha halka açık bir platform" olarak hizmet veren sosyal medya sayesinde bu davadaki eleştiriler daha da arttı. Önceki yıllarda, bir dinleyici, bir radyo istasyonuna şikayet etmek için bir kartpostal göndermiş olabilir, dedi - gözlemlerinin başkalarının dikkate alması için geniş çapta paylaşılacağının garantisi olmadan.

AA10CW8o.img?w=768&h=432&m=6&x=184&y=48&

Bazı eleştirmenler Beyoncé'yi (94. Akademi Ödülleri'nin yayını sırasında resmedilmiştir) ve Lizzo'nun şarkı sözlerini çevreleyen tepkinin Siyah kadın sanatçılar için çifte standart gösterdiğini ve kültürel bağlamı dikkate almadığını söylüyor. - Mason Poole/A.M.P.A.S./Getty Images

Lizzo ve Beyoncé'nin "spaz" kelimesini kendi şarkılarından kaldırma kararları çoğunlukla kutlandı ve bazılarının ilk etapta kullanıldığını eleştirmeye odaklandığı bazı durumlar hariç.

Ancak bu hamle, kelimenin kullanım amacının daha derinden düşünülüp düşünülmemesi gerektiği konusundaki tartışmaları da ateşledi. Bazıları, sanatçıları çevreleyen söylemin, Siyah kadınların farklı bir standartta tutulmasının bir örneği olduğu endişesini dile getirdi.

Bu haftanın başlarında Insider için yazdığı bir makalede yazar Keah Brown, serebral palsili olmaktan ve Lizzo ve Beyoncé'nin kararına minnettar olmaktan bahsederken, aynı zamanda Beyaz ve Siyahi olmayan sanatçılara “güçlü dil kullanma konusunda çok daha gevşek” verilmesi konusundaki hayal kırıklığını vurguladı.

Toplumun “psiko” veya “topal” gibi diğer güçlü terimleri kullanan Siyahi olmayan sanatçıları geri itmediğini ve söz konusu sanatçıların bu tür sözleri Lizzo ve Beyoncé kadar hızlı değiştirmediğini belirtti. “Sorun benim için 'spaz' kelimesinin ötesine geçiyor” diye yazdı.

Burton, başlangıçta, Lizzo'nun rahatsız edici şarkı sözlerinin bazıları için incitici bir terim olduğunu ve çok çabuk yeniden kaydettiğini kabul etme istekliliğini takdir etti. “Bence bu sorumluluk ve eğitim alma isteği gerektiriyor” dedi.

Ancak çok az insanın bu terimin Afro-Amerikan toplumunda nasıl kullanıldığı hakkında konuştuğunu fark etti.

“İnsanlar Siyah kadınların bedenlerini ve dilini kontrol etmekte rahatlar ve bu, özellikle sanatla uğraşırken bir sorundur” dedi. "Özellikle, Amerika Birleşik Devletleri'nden olan ve terimi Siyahların kullandığı şekilde kullanan iki Siyah kadınla uğraşırken, en azından bu yinelemede, engelli toplulukla hiçbir ilgisi yok."

Burton, kişinin dille neyi amaçladığının ve nasıl algılandığının “iki farklı şey olabileceğini” ve “nihayetinde mesajınızın amaçlandığı şekilde alınmasını istiyorsunuz” diye ekledi.

"Bu şekilde alınmıyorsa ve değiştirebiliyorsan, yapmalısın" dedi. “Ama gerçekten her zaman Siyah kadınların boyun eğdiğini hissetmiyorum. Hiçbir hata yapamayız, kelimeleri kültürümüzün kullandığı şekilde bile geri çekilmeden kullanamayız.”

Düzenlemeler, sanatı korumak ve onunla yüzleşmekle ilgili daha büyük sorularla ilgilidir.
Günümüz teknolojisi, çevrimiçi makalelerden müziğe kadar belirli çalışmaları oldukça hızlı bir şekilde güncellemeyi kolaylaştırıyor. İnsanlar hala fiziksel medya toplarken, akış popüler bir tüketim modu olmaya devam ediyor - ve değişikliklerin hızla yapıldığı yer burası. Apple Music, YouTube ve Spotify'da "Heated" de dahil olmak üzere şarkıların akışlı sürümlerinde yapılan düzenlemelerin bildirildiği "Rönesans" tam bir hafta bile çıkmamıştı.

Neal, "Bir şarkının dijital versiyonunu akış için kontrol eden bir kaynak varsa ve bu kaynak değişirse, ortalama bir hayran bu önceki versiyona erişmekte zorlanacak" dedi. bazı popüler müziğin giderek geçici doğası, tüm medya türlerinde ve hatta akademik dünyada görülen bir şeydir.

Bu, “insanların bir şeyleri çok hızlı değiştirmesine izin verilip verilmediği” ve hesap verebilirlik konusunda daha büyük sorulara yol açtı ve bunun kütüphane ve bilgi bilimlerinde çalışanların aktif olarak düşündüğü bir şey olduğunu söyledi.

Burton, halkın geri bildirimlerine yanıt verme ve sanatı "gerçek zamanlı" olarak güncelleme yeteneğinin de bir gün müzisyenler için sorun yaratabilecek bir şey olduğunu söyledi.

"Sonu ne? Şimdi geri dönüp 'Dinle, buradaki nakaratı sevmiyorum' diyebilirsin” dedi. "Nerede bitiyor?"

Lizzo, "Grrrls"in yeni düzenlenmiş bir versiyonunu duyurduğunda, kendisini "dünyada görmeyi beklediğim değişimin bir parçası olmaya adadığını" söyledi. - Arturo Holmes/Getty Images
Net bir cevap olmayabilir. Ancak bazı daha büyük felsefi soruların ortasında bile, birçoğu, eleştirmenleri dinleyerek ve şarkı sözlerini derhal ayarlayarak, Beyoncé ve Lizzo'nun nihayetinde olumlu bir şey yaptıklarına dikkat çekti. (Lizzo, Haziran ayında konumunu "dünyada görmeyi beklediğim değişimin bir parçası" olmak için kullandığını bile belirtmişti.)

Neal, "Lizzo dünyada iyilik yapmak için bir an yakaladı ve bu, o platforma sahip bir sanatçının yapabileceği bir şey" dedi. "Bence bu heyecan verici."

Popüler şarkıların sözlerinin önemli olup olmadığı konusunda onlarca yıl süren tartışmalar olsa da Neal, şu anda sanatçıların - ve hatta onlardan öncekilerin - önemli olduklarını belirttiklerini söyledi.

Beyoncé ve Lizzo etrafındaki çeşitli sohbetler, popüler müzikten beklediğimiz ve sorguladığımız şeylerde yeni bir döneme işaret ediyor. Ayrıca, çevremizdeki dünyanın değişmeye devam etme şeklini sorgulama ve işleme geleneğinin bir parçasıdırlar.

Neal, "Bu sadece müzik değil, sadece pop müzik değil, sadece şu anda değil," dedi. “Bu, kendi geçmişimiz ve eğitim süreçlerimizle ilgili.”

Kaynak: CNN

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...
  • Admin

Nicki Minaj, 'Süper Freaky Girl' Billboard Hot 100'de 1 Numaraya Yükselerek Tarih Yazıyor

Nicki Minaj'ın haftası kesinlikle "süper" bir başlangıç yapıyor.

Minaj'ın Rick James'in 1981 klasiği “Super Freak”i örnekleyen parçası “Super Freaky Girl”, Billboard Hot 100 listesine bir numaradan giriş yaptı. Bu, Lauryn Hill'in “Doo Wop ( That Thing)” geri döndü. Hill'in ilk ve tek solo albümü “The Miseducation of Lauryn Hill” de ABD Billboard 200 listesinde bir numaraya girdi.

James'in orijinal sürümü hiçbir zaman ilk 20'ye girmedi, 16'da zirve yaptı. Ardından 1990'da M.C. Hammer, Grammy ödüllü “U Can't Touch This” için “Super Freak”i örnekledi. Ancak sunucu Billboard Hot Rap Songs tablosunda en üst sıraya yerleşirken, şarkı Hot 100'de sadece sekize kadar çıktı.

AAWRiwt.img?w=768&h=1152&m=6&x=269&y=112

Billboard Hot 100, dijital indirmeler, akışlar ve radyo yayını yoluyla toplam tüketimi etkiler. “Super Freaky Girl”ün çentiklediği 89.000 dijital indirme, bu yıl herhangi bir parçanın en büyük dijital satış haftası oldu.

Onika Tanya Maraj doğumlu sanatçı, dönüm noktasının ardından Twitter'da tepki gösterdi.

Başarıyı açıklayan hesapları retweetledikten sonra Minaj, gözyaşlarını tutan emoji ile “Sen yaptın” yazdı. Tweet, Minaj'ın sevgiyle kısaca "barbiez" veya "barbz" olarak anılan hayran kitlesine yönelikti.

"Super Freaky Girl", Minaj'ın "yakında" çıkacak olan beşinci uzun albümünde yer alacak.

Pazar günü geliyor – Minaj'ın bu yılki MTV Video Müzik Ödülleri için üç konuk sunucudan biri olarak konseri. Beş kez VMA kazananı, Newark, New Jersey'de LL Cool J ve Jack Harlow ile birlikte ödül törenine ev sahipliği yapacak.

Minaj ayrıca iki VMA'ya aday gösterildi ve Michael Jackson Video Vanguard Ödülü'nü alacak. Geçmişteki alıcılar arasında Madonna, Jennifer Lopez ve Janet Jackson bulunmaktadır.

Orijinal parçaya ek olarak Minaj, hayranlara hem ikinci kişiliği “Roman”ı içeren bir remiks hem de şarkının akapella versiyonunu verdi. Amazon'dan yeni bir canlı radyo uygulaması olan Amp'teki "Queen Radio" programının ilk bölümü sırasında "Super Freaky Girl"e giriş yaptı. Şarkı, 2014'ten beri Kesha ile yasal bir savaşta olan müzik yapımcısı Dr. Luke tarafından ortaklaşa yapıldı. Geçmişte Minaj ile çalıştı ve Doja Cat'in Minaj'ın yer aldığı ve listenin zirvesinde yer aldığı “Say So”nun arkasındaydı. 2020'de sıcak 100.

Kaynak: USA TODAY

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Dove Cameron, VMAS 2022'de 'En Seksi Çarşamba Addams' Ödülünü Hak Etti

Dove Cameron, yaklaşmakta olan Addams Ailesi uyarlamasında Çarşamba Addams'ı zaten yayınladıklarını biliyor, değil mi?

VMAs 2022'de En İyi Yeni Sanatçı dalında aday gösterilen oyuncu, deri kemerlerle süslenmiş çiçekli maksi elbisesiyle siyah halıda yürüdü. Görünüşü, şarkıcının gotik tırnak sanatına, vampir deri yakasına ve örgülü saç örgülerine kadar, Çarşamba Addams'ı adeta çığlık attı - emo karakterine pek de ince olmayan bir selam.

AA11cZwl.img?w=768&h=1152&m=6&x=313&y=74

AA11czrj.img?w=768&h=1085&m=6&x=290&y=14

sofya carson

AA11cSkr.img?w=768&h=1152&m=6&x=287&y=15

 

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BLACKPINK'in 'Pink Venom'u İkinci Hafta Sıcak Trend Şarkılar Listesinde İlk Sırada

AA11czzn.img?w=768&h=508&m=6

BLACKPINK'in "Pink Venom" şarkısı, yayınlandığı ilk tam haftanın ardından Twitter tarafından desteklenen Billboard'un Hot Trending Songs listesinde (3 Eylül tarihli) ikinci haftasında 1 numarada yer alıyor. Parça, 19 Ağustos'taki resmi çıkışından bir hafta önce zirvede ilk çıkışını yaptı.

Daha önce bildirildiği gibi, “Pink Venom” Billboard Global 200 ve Billboard Global Excl'de 1 numaraya yükseldi. Haziran 2021'den bu yana dünya çapındaki en büyük haftalık akış toplamına sahip ABD listeleri.

Hot Trending Songs'un başka bir yerinde, BTS'in 2020'deki “Dynamite” şarkısı, piyasaya çıkışının ikinci yıl dönümü için büyük yankı uyandıran yeni bir rekor olan (grafiklerin Ekim 2021'deki lansmanına tarihlenen) 2 numaradan yeniden giriş yapıyor. Grup, rekor kıran sekizinci ilk beş vuruşunu grafikte iddia ediyor.

Ayrıca, Mark Tuan üçüncü Hot Trending Songs hitini “Far Away” 16 numaraya ulaştığı için kaydetti. Bu, 26 Ağustos'ta çıkan ilk solo albümü The Other Side'ın çıkış single'ı. Tuan daha önce listede “ My Life” (Şubat ayındaki 14 numaralı zirve) ve “Son Nefes” (No. 16, Aralık). GOT7, üye olarak Haziran ayında “Nanana” ile 5 numaraya yükseldi.

Twitter tarafından desteklenen ve Capital One sponsorluğunda Billboard'un Popüler Trend Şarkılar listeleri, son 24 saat veya son yedi gün içinde görüntülenebilir olarak, Twitter'da küresel müzikle ilgili trendleri ve sohbetleri gerçek zamanlı olarak takip eder. Her hafta Cuma'dan Perşembe'ye kadar olan etkinlikleri kapsayan grafiğin haftalık, 20 konumlu bir versiyonu, her Salı Billboard.com'da Billboard'un diğer haftalık çizelgeleriyle birlikte yayınlanır. Listeler, yeni çıkanlar, ödül gösterileri, festival anları, müzik nostaljisi ve daha fazlasıyla ilgili vızıltıları vurgular. Hot Trending Songs, insanların ne dinlediklerini değil, ne hakkında konuştuklarını takip etmesi bakımından benzersizdir.

Sürekli gelişen Popüler Trend Şarkılar sıralaması için Billboard.com'u ziyaret etmeye devam edin ve en son haftalık grafik için her Salı günü kontrol edin.

Makalenin tamamını okumak için buraya tıklayın.

Kaynak: Billboard

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...
  • Admin

Süperstar stadyum gösterisinde, Lady Gaga yere çarpıyor

AA11IguD.img?w=768&h=512&m=6

Her iki durumda da, Lady Gaga, Cumartesi gecesi Dodger Stadyumu'ndaki kalabalığın içinde yapımcısı BloodPop'u görünce, pandemi ile ilgili birden fazla gecikme nedeniyle nihayet piyasaya sürülen en son turu Chromatica Ball'da üzerinde çalıştığı senaryodan vazgeçmiş gibi görünüyordu. Temmuz, albümün yayınlanmasından iki yıldan fazla bir süre sonra eşlik etmesi gerekiyordu.

Işıltılı, yüksek tempolu dans müziğiyle dolu olmasına rağmen, “Chromatica”, Gaga'nın depresyon ve bağımlılıkla mücadelesini ve bir kabus gibi hissetmeye başlayana kadar bir rüya gibi görünen pop yıldızlığı türünü acımasızca belgeliyor. Gerçekten de, şarkıcı “Fun Tonight”ı tanıtırken – ünlünüzden sizden daha çok zevk alan bir partnerle eğlenmemekle ilgili – şarkıyı birlikte yazdığı Michael Tucker adındaki BloodPop’u, en küçüğüne yakın bir yerde gözüne kestirdi. konserin iki aşaması.

Ona "harika bir insan" diyen Gaga, yapımcının "gerçekten zor bir dönemden" geçtiği sırada her gün evine geldiğini söyledi - "o kadar sinirliydi ki, hiç kızmayacağımı düşünmemiştim. ” Verandada oturup üç paket sigarayı zincire vuracağını söyledi; Stadyumdaki on binlerce hayrana “Nasıl bir şey olduğunu bilmiyorsunuz” diyerek kısaca yikes alarmını çalmakla tehdit etti.

AA11IguF.img?w=768&h=512&m=6

Sonra eski güzel BloodPop'u hatırladı - "Beni yargılamadı" - onu şarkı yazmak için ev stüdyosuna nazikçe ikna etti. "Sanırım seninle ilgili en sevdiğim şey Blood, sadece müzikte iyi olmaman," dedi. "Beni gerçekten önemsiyordun. Ve gerçekten iyi olmamı istedin."

Yeterince büyük pop şovlarına gidin ve söz, bir süperstarın kendi kendini mitolojikleştirmesinin zırhında bir çatlak görme şansı gibi bir şey olur. Ve Lady Gaga, kuşkusuz, zırh konusunda yaşıtlarından daha az ilgili değil: Şarkıcı, Cumartesi günkü, sert kenarlı Brutalist mimariden esinlenen bir sette oynanan ve bir tür özel tasarım lahitle kaplı iki saatlik performansına başladı. hit eski filmlerinden üçünü kuşandı: “Bad Romance”, “Just Dance”e, “Poker Face”e. hakkında video ... insanlıktan çıkma eğiliminde olan bir dünyada kurtuluş arayışı?

Yine de, Gaga, çatlakları açığa çıkarmaya - sergilemeye - çoğu kişiden daha fazla kararlıdır. BloodPop'a haykırışı, bir ağaçtan büyümüş gibi görünen bir piyanonun arkasından, o ikincil sahnede, grubu ve dansçıları eksi tek başına verdiği uzun, serbest bir dizide geldi. “A Star Is Born”dan canavar gücü baladını “Shallow”u ve “The Edge of Glory”i, yutkunan vokali ve ipeksi ama itici piyano çalmasıyla 1975'te Dodger Stadyumu'nda Elton John'u çağrıştırdı - gösterinin bir şekilde hissettirdiği bir çağ en ayrıntılı haliyle bile el yapımı. Daha az mutlu bir şekilde, aynı zamanda havalı bir şekilde alınan 2016 LP'sinden akşamın tek seçimini temsil eden bir meşale şarkısı olan “Angel Down”ı da yaptı. "Joanne'den," dedi, sanki en iyisi boş bırakılmış anıları dürtmek istermiş gibi, oldukça acıklı bir şekilde kitabın yarısında.

AA11IguG.img?w=768&h=530&m=6&x=199&y=141

Yine de, Gaga'nın muazzam ana sahnede liderliğini yaptığı gösterişli prodüksiyon numaraları bile - örneğin, büyük bir başarı elde eden “Stupid Love” veya öfkeli bir disko havasında geçen “Replay” - bile heyecan verici derecede çirkin bir niteliğe sahipti: sahneyi çevreleyen ekranlar ve onu geleneksel pop-diva sunumu fikirleriyle çelişen bazı kısır ifadeler yaparken yakalar. Ya da “Babil” de olduğu gibi, üretilmiş bir görüntünün ardındaki gerçek insan üzerindeki dedikodunun bedeli hakkında acılı bir yüksek nota, canlı bir şarkıcı için hamle yaparken sesindeki sertliği duyardınız. Gaga'nın, gelecekteki bir proje için Cumartesi günkü konseri çektiği açıktı - “52.000 kişi. Hepsi satıldı. 30 kamera sana doğrulttu," diye tweet attı sonra - onun terli, sinirli dolaysızlığına daha fazla saygı duymanı sağladı.

Gösteri, dayanıklılık mesajı onu erken COVID döneminin bir mihenk taşı haline getiren ve burada sıkı bir şekilde paketlenmiş kalabalıklar arasında zor kazanılmış bir zafer şarkısı gibi çalınan “Rain on Me” ile coşkulu bir koşuyla doruğa ulaştı. Ancak bir havai fişek gösterisinden sonra bile Gaga bitmedi: “Top Gun: Maverick”ten 1980'lerin utanmaz parçası olan “Hold My Hand”i söylemek için ortalıkta kaldı.

Bir programlama eylemi olarak seçim çılgıncaydı. Yine de kendine olan inancının bir sembolü olarak mı? Tamamen sevimli.

Kaynak: Los Angeles Times

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 1 ay sonra...
  • 2 hafta sonra...
  • 2 hafta sonra...

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.