Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

En Son Drone Haberleri - İHA Haberleri


Admin

Önerilen İletiler

  • Admin

Yeni bir ton balığı robotu, daha çevik ve verimli su altı dronlarına yol açabilir

Su altında yüzebilen robotlar yeni bir şey değil. Örneğin, Carnegie Mellon bu yılın başlarında ünlü yılan botuna su yetenekleri kazandırmak için türbinler ve iticiler taktı. Ancak bunu gerçek hayattaki bir balığın zarafetiyle, hızıyla ve zahmetsizliğiyle çok az kişi yapabilir. Bilim adamlarının tam da bunu yapabilen bir robot yaratmaya çalışmaktan kaçınmaları değil, balıkların daha hızlı ya da daha yavaş yüzdüğü kesin olarak anlaşılması zor bir şey.

AANnOFP.img?h=700&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Deniz biyologları bir süredir, sırrın kuyruklarının sertliğini değiştirebilmelerinde bir yerlerde yattığını biliyorlardı. Sorun şu ki, bir balık yüzerken bunu ölçmek zor. Bununla birlikte, Virginia Üniversitesi'nden araştırmacılar, akışkanlar dinamiği ve biyomekaniğin bir kombinasyonunu kullanarak, yalnızca bu soruya yanıt vermekle kalmayıp aynı zamanda özel olarak tasarlanmış bir kuyruğu olan bir robotun neredeyse onun kadar iyi olmasını sağlayan bir formül türettiklerini söylüyorlar. suda hızlanma ve yavaşlamanın doğal karşılığı.

Formülü, yaptıkları ton balığı benzeri bir robota uyguladıklarında, sabit sertlikteki kuyruğu olan robotun neredeyse yarısı kadar enerji kullanarak daha çeşitli hızlarda yüzebildiğini buldular. Eğer bir bisikletçiyseniz, bu benzetmeyi seveceksiniz. Çalışmanın ortak yazarlarından Dan Quinn, Big Think'e “Tek kuyruk sertliğine sahip olmak, bisiklette tek dişli oranına sahip olmak gibidir” dedi. "Yalnızca bir hızda verimli olurdunuz. San Francisco'da sabit vitesli bir bisikletle bisiklet sürmek gibi olurdu; sadece birkaç blok sonra yorulursunuz."

Virginia Üniversitesi ekibi, ton balığı büyüklüğünde bir makineyi kemerlerinin altına alarak, kuyruk teknolojilerini hem daha büyük hem de daha küçük robotlarda kullanmak üzere ölçeklendirmeyi planlıyor. Ayrıca bir vatoz gibi dalgalanan bir tane geliştiriyorlar. Çalışmaları, bir gün, uzak bir yere hızla seyahat edebilen ve ardından bölgeyi araştırmak için yavaşlayabilen bir dron sınıfına yol açabilir. Suda yaşayan bir yılan robotu gibi, bu, Donanmanın gemilerinde hasar olup olmadığını kontrol etmek için kullanabileceği bir şey.

Kaynak: EnGadget

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Cevaplar 71
  • Tarih
  • Son Cevap

Bu Başlıkta En Çok Gönderenler

Bu Başlıkta En Çok Gönderenler

Gönderilen Görseller

  • Admin

DJI'nin yeni drone'u: Mini SE

Editörlerimiz, bu ürünleri beğeneceğinizi ve bu fiyatlarla beğeneceğinizi düşündüğümüz için bağımsız olarak seçti. Bağlantılarımız aracılığıyla bir şey satın alırsanız, bir komisyon kazanabiliriz. Fiyatlandırma ve bulunabilirlik, yayınlanma zamanı itibariyle doğrudur. BUGÜN Alışveriş hakkında daha fazla bilgi edinin.

Teknoloji şirketi DJI kısa süre önce yeni başlayanlar için uygun kompakt ve taşınabilir bir drone olan Mini SE drone'yu piyasaya sürdü. Uzman rehberliğine dayanarak daha önce piyasadaki en iyi drone olarak adlandırdığımız DJI Mini 2'den daha uygun bir fiyat noktasında mevcuttur. DJI Mini SE drone aynı zamanda yaklaşık 242 gram ile nispeten hafiftir - 249 gramdan daha az olduğundan, ABD'de uçmak için Federal Havacılık İdaresi'ne (FAA) kaydettirmeniz gerekmez. dronu eğlence amaçlı kullanıyorsanız, önceden bir FAA güvenlik testine girmeniz gerekecek.

DJI Mini SE drone

DJI Mini SE

AANsWS7.img?w=500&h=500&m=6

Amazon'da DJI Mini SE 299,00 $

DJI Mini SE 299,99 $ Best Buy'da

DJI Mini SE 299,00 $ B&H Photo'da

Mini SE drone, 12MP hava fotoğraflarını ve 2.7K Quad HD videoları destekler. Pürüzsüz çekim yapmak için kamerayı sabitleyen 3 eksenli motorlu bir gimbal ve drone'nun tam olarak havada durmasını sağlayan görüş sensörleri ile inşa edilmiştir. Bir microSD kart olmadan fotoğraf ve video çekebilseniz de DJI, içeriği depolamak için bir kart gerektiğini söyledi.

61WKUF3y9qL._AC_SL1500_.jpg

Drone, 4 kilometreye (yaklaşık 2,5 mil) kadar bir mesafede HD video beslemesini koruyan bir uzaktan kumanda ile birlikte gelir. Çıkarılabilir kontrol çubukları da uzaktan kumandanın içinde saklanabilir. Drone'nun hafifliği, markasına göre diğer modellere göre daha uzun süre havada kalmasını sağlıyor ve tam şarjla 30 dakikaya kadar uçuş süresi sunuyor. Cihazı herhangi bir USB Type-C kablosu, DJI Şarj Tabanı veya DJI İki Yönlü Şarj Merkezi kullanarak şarj edebilirsiniz.

Bu drone, Dronie, Circle, Helix ve Rocket dahil olmak üzere birden fazla QuickShot modu sunar ve bunların tümü drone'yu kayıt sırasında önceden ayarlanmış bir hareketle uçmaya yönlendirir. Ve CineSmooth modu, dronun uçuş hızını ve hareketlerini yavaşlatıyor ve şirketin özellikle dar alanlarda uçarken faydalı olduğunu söylüyor.

İlgili: Isıyı yenmek için uygun maliyetli bir yol mu arıyorsunuz? Çalışma alanınızda serin kalmanıza yardımcı olmak için yüksek puan alan bazı masa fanlarını derledik.

Ek olarak, drone, DJI Fly uygulamasıyla eşleşerek, cihazın nasıl kullanılacağını öğrenmenin yanı sıra fotoğraf ve video çekmenizi sağlar. Ayrıca videolar oluşturmanıza ve düzenlemenize yardımcı olacak şablonlar sunar. Uygulama, kullanıcılara, drone kullanıcılarının fotoğraf ve video paylaşmaları için bir sosyal medya platformu olan SkyPixel'e erişim sağlıyor.

61W2wExtAXS._AC_SL1500_.jpg

Şirkete göre DJI Mini SE, Mavic Mini ve Mini 2 dronlarına nispeten benzer bir tasarıma sahip. Mini SE'nin Mini 2'nin uçak tasarımını kullandığını, ancak daha yüksek rüzgar hızı direncini desteklediğini ve Mavic Mini'ye benzer bir performans sunduğunu söyledi. Bununla birlikte, Mini SE'nin daha güçlü uçak kollarına ve onu Mavic Mini'den ayıran bir USB-C şarj bağlantı noktasına sahip olması dikkat çekicidir. Mini SE'de ayrıca lens üzerinde "4K" baskısı yoktur ve arka uçak durum göstergesi tıklanabilir değildir. Ek olarak, Mini SE'nin uzaktan kumandaları Mavic Mini'lerle değiştirilebilir, ancak Mini 2'lerle değiştirilemez.

719+udIpdqS._AC_SL1500_.jpg

DJI'nin drone pervanelerini koruyan 360 derecelik Pervane Koruması gibi belirli aksesuarlar Mini SE ile uyumludur. Ayrıca, bir dizi uyumlu aksesuar kullanmanıza izin veren Snap Adaptörünü drone'a da takabilirsiniz. Drone sadece açık gri renkte mevcut olsa da, kişiselleştirmek ve süslemek için DJI's DIY Creative Kit'i satın alabilirsiniz.

51TEcohAqHS._AC_SL1500_.jpg

Daha önce bildirdiğimiz gibi, Tello ve PowerVision gibi markalar da yeni başlayanlar için kullanımı kolay drone'lar sunuyor. Diğer dronlar belirli durumlarda kullanılmak üzere tasarlanmıştır - örneğin Parrot Anafi yarışmak için kullanılabilir.

Kaynak: TODAY

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 3 ay sonra...
  • Admin

Yeni drone teknolojisine özel bakış

NBC haberleri, ABD ordusunun savaş bölgelerindeki birlikleri korumak için halihazırda kullandığı bir drone sistemine özel bir bakış attı ve çok az insan müdahalesi ile çalışabilir. Yapay zeka tarafından desteklenir ve olası gelen tehditleri algılar.

 

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 3 hafta sonra...
  • Admin

SMASH Dragon ile tanışın: Havadaki İHA'ları ortadan kaldırmak için silahlı bir drone

AASCyJi.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

İsrailli küçük silah üreticisi Smart Shooter, düşman silahlı insansız hava araçlarının yepyeni bir güvenlik tehdidi yelpazesini ön plana çıkarırken, uçarken statik ve hareketli hedefleri isabetli bir şekilde vurmak için silahlı bir drone sistemi olan SMASH Dragon'u piyasaya sürdü.

Düşman nesnelerin veya insanların hassas bir şekilde hedeflenmesini sağlayan, şirketin savaşta kanıtlanmış SMASH teknolojisini içeren SMASH Dragon, sistem, çeşitli insansız hava araçlarına ve diğer insansız hava platformlarına monte edilebilen gelişmiş bir robotik silah yüküdür.

Şirkete göre, uzaktan çalıştırılan “son derece hafif” sistem, uzun görev dayanıklılığına sahip ve uçarken hedefleri vurmasını sağlayan “benzersiz bir stabilizasyon konseptini entegre ediyor”. Gelişmiş bilgisayar görme yeteneklerine sahiptir ve çeşitli saldırı tüfekleri, keskin nişancı tüfekleri, 40 mm ve diğer mühimmatlarla birlikte kullanılabilir.

Şirket, henüz faaliyete geçmese de, canlı ateş testlerini başarıyla tamamladığını ve şu anda ileri geliştirme aşamalarında olduğunu ekledi.

Smart Shooter CEO'su Michal Mor, "Smart Shooter'ın SMASH teknolojisi, karadaki, havadaki ve denizdeki tehditlerin hassas bir şekilde ortadan kaldırılmasını sağlıyor. Artık insansız bir hava platformuna monte edilmiş aynı hassas, savaşta kanıtlanmış hedef nişan teknolojisini sunmaktan mutluluk duyuyoruz" dedi. dronlar söz konusu olduğunda, görev dayanıklılığını ve maliyetini etkilediği için platform ağırlığı kritik bir faktördür ve son derece hafif SMASH Dragon'un bu kriteri karşıladığını duyurmaktan gurur duyuyoruz".

Smart Shooter'ın çeşitli sistemleri vardır, SMASH 2000 de dahil olmak üzere, birliklere silahlarında, ilk atışta 120 metreye kadar yüksek hızda uçan dronları takip edip vurabilen yerleşik hedefleme algoritmaları ile hassas bir anti-drone sistemi sağlar.

Ayrıca, zırhlı bir taktik araca monte edilebilen ve 300 metreden daha uzaktaki hem yerde hem de havada hareketli hedefleri başarıyla vurabilen SMASH Hopper adlı hafif uzaktan kumandalı bir silah istasyonunu piyasaya sürdü.

Yaklaşık 15 Kg ağırlığındaki SMASH Hopper, bir operatör tarafından güvenli bir mesafeden veya Plasan Re'em Zırhlı Toyota Hilux aracına monte edildiğinde korumalı bir aracın içinden kontrol edilen kompakt ve kolay konuşlandırılabilen bir sistemdir ve “tek atışta tek atış” sağlar. isabet” yeteneği.

Smart Shooter'ın ürettiği diğer sistemler gibi güvenli tetik mekanizmasına sahiptir ve otomatik tarama ve hedef tespiti ile gece ve gündüz yeteneği sunar. Sistem, çeşitli hafif insanlı ve insansız araçlara ve platformlara yerleştirilebilir.

 
Rafael Advanced Defence Systems'ın eski çalışanları tarafından yürütülen, basit donanım ve gelişmiş görüntü işleme yazılımının birleşimi, temel silahlara sahip her askeri, hedefini vuran her tüfeğin ilk mermisiyle etkili bir şekilde keskin nişancılara dönüştürebilir.

Hizbullah ve Hamas, İsrail'e insansız hava araçları gönderdi ve grubun İHA'larını hem saldırı operasyonlarında hem de istihbarat toplamada kullanılmak üzere yükseltmeye çalıştıkları söyleniyor.

IDF'ye göre, geçen yıl içinde Hizbullah, İsrail'e 74 insansız hava aracı göndererek İsrail hava sahasını ihlal etti, bu 2020'deki 94 insansız hava aracından bir düşüş, ancak yine de 2019'da sınırdan geçen 54 İHA'dan bir artış.

IDF geçen Çarşamba günü bir Hizbullah insansız hava aracını ele geçirdi.

Kaynak: The Jerusalem Post

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Drone ölümcül Abu Dabi yangınına ve tanker patlamalarına yol açmış olabilir

AASRbfp.img?w=768&h=384&m=6

DUBAİ, Birleşik Arap Emirlikleri (AP) - Polis, olası bir insansız hava aracı saldırısının Pazartesi günü Abu Dabi'de üç petrol tankerini vuran bir patlamaya ve Abu Dabi Uluslararası Havalimanı'nın bir uzantısında Pazartesi günü başka bir yangına yol açarak üç kişinin ölümüne ve altı kişinin yaralanmasına yol açmış olabileceğini söyledi.

Abu Dabi polisi, ölenlerin iki Hindistan uyruklu ve bir Pakistanlı olduğunu belirledi. Polisin hafif veya orta dereceli yaralar aldığını söylediği yaralıların kimliği belirtilmedi.

Polis, soruşturmanın sürdüğünü söyledi.

Abu Dabi polisi olası saldırı için hemen herhangi bir şüpheli sunmazken, Yemen'in Husi isyancıları, Birleşik Arap Emirlikleri'ni hedef alan bir saldırının sorumluluğunu detaylandırmadan üstlendi. İran destekli Husiler, BAE yetkililerinin daha sonra gerçekleştiğini inkar ettiği birkaç saldırı olduğunu iddia etti.

Olay, Yemen'in yıllarca süren savaşının tüm şiddetiyle sürerken ve BAE bandıralı bir geminin kısa süre önce Husiler tarafından ele geçirildiğini bulduğu sırada gerçekleşti. Bu, Abu Dabi'nin Arap dünyasının en fakir ulusunu parçalayan çatışmadan ulusal güçlerini büyük ölçüde geri çekmesine ve oradaki yerel milisleri desteklemeye devam etmesidir.

Abu Dabi polisi, ön soruşturmaların, iki bölgeye düşen ve patlama ve yangına neden olmuş olabilecek muhtemelen insansız hava araçlarına ait küçük uçan nesnelerin tespit edildiğini gösterdiğini söyledi. Daha fazla ayrıntı vermeden olaylardan önemli bir hasar olmadığını söylediler.

Polis, havalimanı yangınını "küçük" olarak nitelendirdi ve uluslararası havalimanının halen yapım aşamasında olan bir uzantısında çıktığını söyledi. Etihad Havayolları'na ev sahipliği yapan havalimanı yıllardır yeni Orta Saha Terminalini inşa ediyor, ancak yangının orası olup olmadığı belli değildi.

Havaalanı ve Etihad, yorum taleplerine hemen yanıt vermedi, ancak Pazartesi sabahı bir dizi uçuş ertelendi.

Polis, diğer patlamanın Musaffah bölgesindeki Abu Dabi Ulusal Petrol Şirketi'ne ait bir depolama tesisinin yakınında üç petrol nakliye tankerine çarptığını söyledi. Abu Dabi şehir merkezinden 22 kilometre (13 mil) uzaklıktaki mahallede ayrıca bir petrol boru hattı ağı ve nakliye kamyonlarının ülke çapında yakıt taşıdığı 36 depolama tankı var.

Pazartesi günü, Husi askeri sözcüsü Yahia Sarei, grubun BAE'nin derinliklerinde bir saldırı başlattığını söyledi. Yakında bir açıklamanın yayınlanacağını söyleyerek daha fazla ayrıntı vermedi.

Tankerlerin alev aldığı ADNOC depolama tesisinin konumu, Husilerin Yemen'deki kalesi olan Saada'nın yaklaşık 1.800 kilometre (1.100 mil) kuzeydoğusundadır.

BAE, 2015'in başından beri Yemen'de savaşta ve grubun Yemen'in başkentini ele geçirmesinin ve uluslararası destekli hükümeti devirmesinin ardından İran destekli Husilere karşı saldırılar başlatan Suudi liderliğindeki koalisyonun kilit bir üyesiydi.

BAE, karadaki asker sayısını azaltmış olsa da, savaşa aktif olarak katılmaya ve Husilerle savaşan kilit milisleri desteklemeye devam ediyor. Ayrıca Yemen'deki terörle mücadele operasyonlarında ABD ile yakın işbirliği içindedir.

Husiler son haftalarda baskı altına girdi ve BAE'nin müttefiki ve desteklediği Yemen kuvvetleri isyancı grubu ülkenin önemli güney ve orta illerinde geri püskürttüğü için ağır kayıplar veriyor.

Yemen'in BAE destekli Devler Tugayları tarafından desteklenen ve Suudi hava saldırılarının yardımıyla hükümete bağlı güçler, bu ayın başlarında güneydeki Shabwa eyaletinin tamamını Husilerden geri aldı ve yakındaki Marib eyaletinde ilerleme kaydetti.

Olay, Güney Kore Devlet Başkanı Moon Jae-in'in BAE'yi ziyaret etmesiyle ortaya çıktı. Cumhurbaşkanının Pazar günü Emirlik Başbakanı ve Dubai hükümdarı Şeyh Muhammed bin Rashid Al Maktoum ile yaptığı görüşmede, iki ülkenin BAE'ye orta menzilli Güney Kore karadan havaya füze satışı için yaklaşık 3.5 milyar dolar değerinde bir ön anlaşmaya vardığı bildirildi.

Husiler, Abu Dabi'nin havaalanına ve Emirlik'in Barakah nükleer santraline yönelik önceki saldırıları üstlendi - Emirlik yetkililerinin geçmişte reddettiği iddialar.

Husiler, savaş boyunca Suudi Arabistan ve BAE'yi hedef alan kaba ve belirsiz saldırılar başlatmak için bomba yüklü insansız hava araçları kullandı. Grup ayrıca Suudi havaalanlarına, petrol tesislerine ve boru hatlarına füzeler fırlattı ve önemli nakliye rotalarında saldırılar için bubi tuzaklı tekneler kullandı.

Suudi Arabistan'da bu saldırılardan bazılarında sivil ölümleri olmasına rağmen, ezici sayıda sivil ölümleri Yemen'de gerçekleşti. Savaş, Yemen'de hem sivil hem de savaşçı olmak üzere 130.000 kişiyi öldürdü ve yoksul ülke genelinde açlığı ve kıtlığı şiddetlendirdi.

Risk istihbarat şirketi Verisk Maplecroft'ta bir analist olan Torbjorn Soltvedt, şüphenin Husilere düşeceğini, ancak Irak merkezli milislerin de BAE'yi saldırılarla tehdit ettiğini kaydetti.

"Bugünkü saldırı, İran destekli grupların, Emirlik'in Irak siyasetine müdahale ettiği iddialarına yanıt olarak Abu Dabi'ye saldırmakla tehdit etmesinden sadece birkaç gün sonra geldi" dedi.

"Saldırı, BAE ve bölgenin diğer ana petrol üreticilerinin karşılaştığı son derece karmaşık füze ve drone tehdidinin bir başka hatırlatıcısı" dedi. “Körfez İşbirliği Konseyi ülkeleri bölgesel gerilimleri dağıtmak veya bölgesel devlet ve devlet dışı aktörlerin düşmanlığını caydırmak için bir çözüm bulmadıkça saldırılara karşı savunmasız kalacaklar.”

Kaynak: MarketWatch

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Tarihi Sutro Tüneli'nin içini incelemek için drone kullanıldı

AAT6anI.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

DAYTON, Nevada ABD. (KOLO) - İnsanların gidemediği yerlere drone'ların gidebildiği bir çağda yaşıyoruz.

Sutro Tünel Proje Müdürü Chris Pattison, "Bugün hedefimiz, tüneli haritalamak için insansız hava araçlarını kullanmak ve yeniden açmak için ne yapmamız gerektiğini bulmak" dedi.

EROCK ve Associates, Dayton'dan Virginia City'nin altındaki madenlere kadar yaklaşık 4 mil yeraltına giden Sutro Tüneli'nin içine bakmak için insansız hava araçlarını kullanmak üzere getirildi.

Pattison, "Adolph Sutro, Virginia City'ye geldi ve sel sorunları yaşadıklarını fark etti" dedi. "Avrupa'daki diğer madenlerin yaptığını yapmak ve drenaj inşa etmek istedi."

1869'da hizmete giren tünel, 1878'e kadar tamamlanmadı - Comstock lode'un ana yıllarının büyük bir kısmı eksik. Ancak yıllar içinde madencilik azalmasına rağmen tünel, II. Dünya Savaşı'na kadar kullanımda kaldı.

Pattison, "İnsanlar Virginia City'ye giden bu tüneli kullanabildiler, cevheri içeri ve dışarı taşıdılar, madencileri içeri ve dışarı taşıdılar ve suyu tahliye edebildiler," diye detaylandırdı Pattison.

Tünel girişin hemen yanında oyulmuş, ancak drone uçuşları bu ilk mağaradan sonra oldukça açık olduğunu gösteriyor, ancak ne kadar açık kaldığı hala belirsiz.

Nihai hedef, hem tüneli hem de çevresindeki 26 dönümlük alanı tarihi bir turistik cazibe merkezi haline getirmek.

Kaynak: KOLO

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 1 ay sonra...
  • Admin

Dünyanın İlk Hidrolik Dronu, 500 Milden Fazla ve Altı Saatlik Kesintisiz Uçuş Vaat Ediyor

AAUg1i2.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Henüz havada tam olarak dengeli görünmeyebilir, ancak Flowcopter adlı bir şirket, yüzlerce mil ve saatlerce süren uçuş süreleri sağlayan pompalar ve gaz motorları için pil ve elektrik motorları ticareti yapan dünyanın ilk hidrolik drone'unu inşa ediyor.

Bir gün pillerin ve elektrik motorlarının, arabalardan büyük konteyner gemilerine, hatta uçaklara kadar, güvendiğimiz tüm araçlara güç sağlama görevine geleceğine dair çok az şüphe var, ancak şu anki gerçek şu ki, benzin ve diğer fosil yakıtlar çok daha yüksek yoğunluklu yakıtlardır. akülerden daha fazla kaynak sağlar ve motorları ve motorları önemli ölçüde daha az ağırlıkla çok daha uzun süre çalıştırabilir.

Öyleyse, gökyüzü dünyayı çaprazlayan gazla çalışan uçaklarla doluyken, tek tek rotorlara güç sağlayan küçük gaz motorlarına sahip dörtlü helikopterler neden yok? Sorun şu ki, gazla çalışan motorlar elektrik motorları kadar hassas bir şekilde kontrol edilemez ve bir quadcopter üzerindeki her rotorun dönüş hızını anında ve doğru bir şekilde ayarlayabilmek, istikrarlı ve kontrol edilebilir uçuş için çok önemlidir. Pervane veya jet motorunun tek görevinin tek yönde itme sağlamak olduğu bir uçakta hassas kontrolün olmaması bir sorun değildir, ancak bir quadcopter'de, her dönen bıçağın bitmeyen rüzgar esintilerine karşı koymak ve rüzgardan kaçınmak için sürekli olarak ayarlanması gerekir. sonsuz yerçekimi.

Bir insansız hava aracındaki gaz motoru, elektrik motorlarına güç sağlayan bir jeneratöre güç sağlamak için kesinlikle kullanılabilir - Chevrolet Volt gibi erken elektrikli araçların menzillerini genişletmek için yedek olarak kullandığı bir yaklaşım - ancak Flowcopter tamamen yeni bir şey deniyor. Her bir pervaneye güç sağlayan elektrik motorları yerine, hortumlar aracılığıyla sonsuz bir hidrolik sıvı akışıyla çalışan hidrolik motorlar onları döndürür.

Drone'nun vaat edilen performansının - hem havada stabilite hem de kargo taşıma yetenekleri açısından - anahtarı, "hafif uçak tipi sertifikalı bir motoru", motorlara hidrolik sıvı akışını kontrol edebilen bir Dijital Deplasmanlı Pompa ile eşleştirmek. önemli ölçüde daha fazla güç sunarken elektrik motorlarının performansına rakip olacak kadar hassas. Her bir hidrolik motor 129 beygir gücü üretebilir, ancak her birinin ağırlığı 12 pounddan daha azdır.

Flowcopter, hidrolik güçle çalışan drone'unun işlevsel prototipleri üzerinde çalışıyor ve test uçuşları, henüz kargo taşımaya tam olarak hazır olmayan güvenlik iplerine bağlı bir drone gösterse de, bu etkileyici bir konsept kanıtı ve daha da gelişecek. gelişmiş yapı malzemeleri genel tasarıma dahil edilmiştir.

Şirket, hidrolik motorlar, Dijital Deplasmanlı Pompa, gaz motoru ve yakıt tankları gibi davranmıyor, ancak lityum pillerin ağırlığı ve sınırlı elektrikli dron yelpazesi ile karşılaştırıldığında, hidrolik dronu ağır değil. umut verici bir tasarım. Flowcopter, drone'unun yakıt ikmali yapmadan havada kalabileceğini (veya bazen geleneksel kanatlı uçaklar gibi motorsuz süzülerek uçuşa geçerek) altı saate kadar ve 900 kilometreye kadar çapraz mesafelerde kalabileceğini iddia ediyor. Daha kısa uçuşlar, 330 pound'a kadar olan yükleri kolaylaştırabilir ve drone'yu, uçuşlar arasında trafik veya uzun şarj süreleri ile uğraşmak zorunda olmayan daha yetenekli bir kısa menzilli otonom dağıtım aracı haline getirebilir.

Kaynak: Gizmodo

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

General Atomics, İkonik Predator'un Başarısı İçin 'Gambit' Drone'u Tanıttı

AAUzcLJ.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

General Atomics Perşembe günü, dünya çapında kullanılan ikonik Predator serisinin yerine geçecek yeni bir insansız hava aracını tanıttı.

San Diego merkezli şirketin havacılık sistemleri bölümü, jetle çalışan yeni "Gambit" uçağının hava hakimiyeti için üretildiğini ve yapay zeka kullanacağını söyledi.

Bölüm Başkanı David R. Alexander, şirketin askeri operasyonlar için otonom uçak geliştirmede endüstriye öncülük ettiğini söyledi.

Alexander, “Şimdi bir kez daha insansız hava araçları, yazılım, görev sistemleri entegrasyonu ve daha fazlasıyla mümkün olanın sınırlarını zorluyoruz” dedi. "Gambit, UAS'ın savaş alanı genelinde menzil ve ölçekteki düşmanları tespit etmek, belirlemek ve hedeflemek için insanlı uçaklarla işbirliği içinde çalıştığı yeni bir çağı başlatacak."

Şirket, uçağın adının satrançta bir açılış hamlesi teriminden türetildiğini söyledi.

Herhangi bir spesifikasyon yayınlanmadı, ancak geminin ABD Hava Kuvvetleri'nin "sadık kanat adamı" programı için, insanlı uçakları destekleyen otonom dronları öngördüğünden daha fazla geliştirildiği söyleniyor.

Predator 1995 yılında hizmete girdi ve yüzlercesi üretildi. O zamandan beri Reaper, Gray Eagle ve diğer varyantlar tarafından başarılı oldu.

Kaynak: Times Of San Diego

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Bu Kudretli Yeni Hava Kuvvetleri Silahı, Dronları Thor'un Çekici Gibi Çarpacak

AAUCCQz.img?w=768&h=384&m=6

Mikrodalga radyasyonu, kurşun kalem kadar ince bir ışın yerine geniş bir yayda ışınlanabilir ve bir mikrodalga sisteminin aynı anda birden fazla insansız hava aracını vurmasını sağlar. Bu, sürüler ve diğer toplu saldırılarla daha iyi başa çıkabilmesini sağlar. Yukarıdaki Hava Kuvvetleri videosuna göre, THOR prototipi şimdiden “yüzlerce” drone düşürdü. Görünüşe göre Thor'un çekici ile sınır gökyüzü.

Kaynak: Popular Mechanics

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 4 hafta sonra...
  • Admin

Büyük DJI Mini 3 Pro sızıntısı, heyecan verici acemi drone'u hakkında her şeyi ortaya koyuyor

AARTHeR.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

DJI Mini 3 Pro, aylarca süren söylentilerden sonra nihayet kapağı kırdı ve bize heyecan verici yeni başlayan drone'a ilk net bakışımızı veren sızdırılmış bir videoda göründü.

@DealsDrone tarafından Twitter'da yayınlanan aşağıdaki video, Mini 3 Pro'nun neye benzediğini gösteriyor ve uzun zamandır beklenen uçan kamera hakkında birkaç soruyu yanıtlamaya yardımcı oluyor.

Başarılı olması beklenen DJI Mini 2 gibi, Mini 3 Pro'nun tabanındaki bir etiket, terazinin 250g'nin hemen altında olacağını gösteriyor. Bu önemlidir çünkü birçok bölgede 250 gramın altındaki dronları yerel havacılık yetkililerine kaydettirmeye gerek kalmadan uçurmanıza izin verilir.

Ancak 242g Mini 2'den sadece birkaç gram daha ağır olsa da, DJI Mini 3 Pro, bu yeni 'Pro' lakabını haklı çıkaracak birçok yeni özelliğe sahip görünüyor.

Ön tarafta, görüntüleri pürüzsüz tutmak için yeniden tasarlanmış üç eksenli bir gimbal var, bu da bunun yerine daha elektronik tabanlı bir stabilizasyon biçimine geçebileceğine dair söylentileri yalanlıyor. Bu gimbal tasarımı, videolarda alışılmadık görünüyor, yalnızca bir tarafta bir eklenti var, ancak bu muhtemelen dikey videoyu desteklemesine izin verecek.

Bu gimbal, f/2.8 Mini 2'den çok daha parlak f//1.7 merceğe sahip bir kameraya sahiptir ve bu, düşük ışık performansını iyileştirmeye yardımcı olacaktır. Objektifin önündeki işaretlere bakılırsa, aynı 24 mm odak uzaklığına sahip görünüyor.

Süper kompakt dronların ana dezavantajlarından biri pil ömürleridir, ancak DJI Mini 3 Pro burada büyük bir gelişme sunmalıdır. Sızdırılan video, Mini 2'ninkinden yaklaşık %10 daha fazla kapasiteye sahip 2.453 mAh pile sahip olacağını gösteriyor. Bu, yaklaşık 35 dakikalık resmi bir uçuş süresi bekleyebileceğimiz anlamına geliyor.

Belki de Mini 3 Pro'daki en büyük yeni eklemeler, yeni sensörleridir. Sızan video, dronun engellerden kaçınmaya yardımcı olmak için büyük ön ve yer sensörlerine sahip olacağını gösteriyor.

Bu, uçuş sırasında ağaçların etrafında gezinmesine yardımcı olacak herhangi bir engelden kaçınma özelliğinden yoksun olan DJI Mini 2'ye göre büyük bir gelişme olacaktır. Mini 2'nin sadece alt tarafında (engellerden kaçınmak için olmayan) yer algılama sensörleri vardır ve ön tarafta havalandırma delikleri olmasına rağmen herhangi bir ön sensörden yoksundur.

Sensör boyutu, kare hızları, ActiveTrack gibi yazılım özelliklerinin dahil edilmesi ve gerçekten yeni bir kontrolör ile gelip gelmeyeceği (bir tür soyulmuş) dahil olmak üzere DJI Mini 3 Pro hakkında henüz bilmediğimiz birkaç ayrıntı var. DJI RC Pro'nun alt versiyonu), daha önce sızdırılmış bazı ambalajlarda ortaya çıktı.

DJI Mini 3 Pro'nun önümüzdeki birkaç hafta içinde resmi olarak piyasaya çıkması bekleniyor.

Bu DJI Mini 3 Pro sızıntısı, kompakt drone'nun zaten mükemmel olan DJI Mini 2'nin temel zayıflıklarını, yani engellerden kaçınma eksikliği, sınırlı pil ömrü ve eskiyen bir kamerayı muhtemelen düzelteceğini gösteriyor. Ancak bu özellikler maliyete ne kadar katkıda bulunacak?

DJI ayrıca standart bir Mini 3 piyasaya sürmeyi planlamıyorsa, isme 'Pro' eklenmesi, bu yeni drone'nun 449 $ / 419 £ / 749 AU $'a mal olan Mini 2'nin yanında oturmak için daha premium bir seçenek olacağını gösteriyor.

Bu, Mini 3 Pro'nun, 2020'ye geldiğinde 799 $ / 769 £ / 1.499 AU $'a mal olan bir drone olan DJI serisindeki daha büyük Mavic Air 2'nin yerini etkili bir şekilde alabileceği anlamına geliyor. Eğer öyleyse, bu onu Mini 2 ve DJI arasına yerleştirecektir. Air 2S (999 $ / 899 £ / 1699 AU $), şu anda satın alabileceğiniz en iyi dronlar için rehberimizin başında yer almaktadır.

Muhtemel fiyat artışına rağmen, Mini 3 Pro hem yeni başlayanlar hem de deneyimli fotoğrafçılar için heyecan verici bir drone. 249 g ağırlığı ve boyutu, sensör boyutunun 1/1.3 inç CMOS çipine (Mini 2'de 1/2.3 inçten) yükselmesi beklenen, yürüyüşler veya manzara fotoğrafçılığı gezileri için ideal hale getirecektir.

Drone'yu kutudan çıkar çıkmaz ve DJI'nin otomatik modlarında uçarken çok daha kullanışlı hale getirmesi gerektiğinden, engellerden kaçınmanın dahil edilmesi yeni başlayanlar için de büyük bir anlaşma.

Henüz net olmayan şey, DJI'nin Mini 3 Pro'yu daha kaliteli dronlarından nasıl ayırt etmeyi planladığı. Ancak bu 'Pro' adının dahil edilmesi, bir fiyat karşılığında yapabileceği en iyi mini drone olduğunu gösteriyor.

Kaynak: TechRadar

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Alfabe (Google) Teksas'taki En Büyük ABD Drone Teslimat Testine Başlayacak

AAVQYTI.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

(Bloomberg) -- Alphabet Inc.'s Wing (Google), Perşembe gününden itibaren Dallas banliyölerinde ABD'de şimdiye kadarki en büyük drone teslimat test programına başlayacak.

Şirket Pazartesi günü yaptığı açıklamada, geçen Ekim ayında Teksas teslimatlarına başlama niyetini açıklayan Wing LLC'nin program için Federal Havacılık İdaresi'nden izin aldığını söyledi.

Şirket, Wing'in bir Walgreens mağazasından ürün satacağını ve ayrıca dondurma, evcil hayvan ilaçları ve ilk yardım çantaları sağlamak için diğer şirketlerle birlikte çalıştığını söyledi.

Wing, Amazon.com Inc.'in Prime Air ve United Parcel Service Inc., diğerlerinin yanı sıra, ürünleri evlere teslim etmek için küçük drone'lar kullanarak perakende satış dünyasını yeniden şekillendirmeye çalışıyor. Ancak rutin drone teslimatlarına hala yıllar var çünkü ABD düzenlemeleri şu anda şirketler tarafından tasarlanan robotik uçuşlar gibi bazı teknolojilere izin vermiyor.

Wing şirketinin CEO'su Adam Woodworth, bir blog yazısında, "Bu, ABD'de Wing ve drone teslimatı için önemli bir kilometre taşı" dedi.

Daha Önce: Alphabet's Wing, Drone-Teslim İşini Genişlettiğinden CFO'yu işe aldı

Şirket, teslimatların Dallas yakınlarında Frisco ve Little Elm'de yaşayan insanlara sağlanacağını söyledi.

İşlerinin çoğunu Avustralya'da yapan şirket, bu yılın başlarında 200.000 teslimatı aştığını söylüyor.

Kaynak: Bloomberg

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

DJI Mini 3 sızıntısı, kompakt drone için yakın bir kalkışa işaret ediyor

AAV4oLL.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Yeni bir DJI Mini 3 sızıntısı, kompakt drone'nun geçen haftaki açıklayıcı videosunun akışına ulaştı ve dahili bir takvim bu ayın sonunda lansmana işaret ediyor.

@DealsDrone tarafından Twitter'da paylaşılan bir DJI ürün eğitim takvimi, personele 28 Nisan'daki olası sürümden önce 20 Nisan'dan itibaren yeni bir ürün (büyük olasılıkla DJI Mini 3) hakkında bilgi verileceğini gösteriyor.

Bu, "çıkış tarihinin 28 Nisan olarak tahmin edildiğini" belirten gönderiyle birlikte kesin bir çıkış tarihi değil, ancak bize yılın en heyecan verici drone sürümlerinden birinin gelişi için olası bir pencere veriyor.

Henüz net olmayan şey ise kaç tane DJI Mini 3 modeliyle ilgileneceğimiz. Perakende ürün ambalajını ve sızdırılan videoyu içeren şimdiye kadarki tüm sızıntılar, bir DJI Mini 3 Pro'ya işaret ediyor.

Bu, DJI'nin geleneksel olarak yeni başlayanlar için giriş seviyesi bir seri olan Mini serisi için piyasaya sürdüğü ilk 'Pro' model olacaktır. Bu, Mini 3 Pro'nun muhtemelen daha pahalı bir ilişki olacağı göz önüne alındığında, standart bir DJI Mini 3'ün de kartlarda olabileceği anlamına geliyor - özellikle de söylentili DJI RC denetleyicisi ile geliyorsa.

Ancak şimdiye kadar, satın alabileceğiniz en iyi dronlardan biri olarak değerlendirdiğimiz DJI Mini 2'nin daha geleneksel halefi için henüz herhangi bir sızıntı görmedik. Mini 3 Pro söylentileri şu ana kadar engellerden kaçınma sensörlerine, daha büyük 1/1.3 inç CMOS sensöre ve yeni bir pile işaret ediyor, ancak sorular hala devam ediyor. Neyse ki, cevaplarını görmek için uzun süre beklememiz gerekecek gibi görünmüyor.

Analiz: DJI Mini 3 gizemleri kaldı
Son DJI lansmanlarında büyük sızıntılar görüldü ve resmi bir duyurudan yaklaşık 4-6 hafta önce söylentiler artmaya başladı - bu nedenle bu yeni sızıntı yalnızca önümüzdeki birkaç hafta içinde bir lansman olasılığını artırıyor.

Durum buysa, perakendeciler stok almaya başladıkça Nisan ayı boyunca daha fazla sızıntı görmeyi bekleyebiliriz. Mini 3, DJI Mini 2'nin aynı felaket lansman modelini takip ederse, tam duyurudan önce birinin Best Buy'da bir tane satın aldığını bile görebiliriz.

Son sızıntılar, 250g'nin altındaki drone'dan neler bekleyebileceğimiz konusunda çok şey ortaya çıkarsa da, hala birçok soru işareti var. Örneğin, DJI Mini 3 Pro'ya standart bir Mini 3 katılacak mı? Değilse, mevcut DJI Mini 3'e ne olacak? Ve Mini 3 Pro, sızdırılmış RC denetleyicisi olmadan satışa sunulacak mı?

İkincisi özellikle önemlidir, çünkü DJI Mini 2'nin (kompakt boyutunun yanı sıra) ana çekiciliklerinden biri fiyat etiketidir. 449 $ / 419 £ / 749 AU $ ile DJI serisindeki uygun fiyatlı kompakt kameradır, bu nedenle DJI'nin daha pahalı bir 'Pro' modeli ile bu fiyat noktasından tamamen vazgeçmesi pek olası görünmüyor.

Standart bir DJI Mini 3'ün gelişi mi, yoksa DJI Mini 3 Pro için farklı paketler mi olduğu, kesin olarak öğrenmek için bu ayın sonlarına kadar beklememiz gereken bir şey.

Kaynak: TechRadar

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...
  • Admin

V-247 Tiltrotor Drone Donanma Gemilerinde Saldırı Rolü İçin Küçültüldü

AAWnXry.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Bell, Deniz Piyadeleri için tasarlanan insansız V-247 Vigilant'ı yeniden canlandırdı ve onu, otonom tiltrotor'un bir MH-60R ile aynı alana sığabileceği ve herhangi birini gerçekleştirebileceği Donanma gemilerinde bir saldırı ve gözetleme uçağı olarak kullanılmak üzere küçülttü. insanlı helikopter görevleri.

Deniz Hava-Kara Görev Gücü (MAGTF) İnsansız Hava Sistemi (UAS) Deneysel veya MUX programı için bir yarışmacı olarak tasarlanan Bell'in V-247 Vigilant, Geleceğin Dikey Kaldırma Deniz Saldırısı (FVL) için daha büyük deniz hizmetine sunuluyor. -MS) geliştirme çabası. Bell'in gelişmiş dikey kaldırma sistemleri satış ve stratejisinden sorumlu kıdemli yöneticisi Todd Worden, bunun, uçağın gövdesinden birkaç bin poundun kesilmesini ve rotor kanatlarını, motor bölümlerini ve uçağın diğer unsurlarını Donanmanın gereksinimlerini karşılamak için "doğru boyutlandırmayı" gerektirdiğini söyledi. Savaş Bölgesi.

Vigilant'ın rotor kanatları ve naselleri, Donanma'nın insansız deniz saldırı kabiliyeti ihtiyacını karşılayan daha küçük, daha hafif bir gövde taşımak için "doğru boyutta" yapıldı. zil resmi

Worden, MUX hakkında “Bu, birçok görevi yerine getirebilecek büyük bir uçaktı” dedi. “Birçoğunun yapılması çok zordu, ancak 247'yi bu görevleri yerine getirecek şekilde boyutlandırdık. Farklı misyonları vardı ve uçağın ne kadar büyük olduğunu yeniden değerlendirdik ve Donanma için uçağı doğru boyuta getirebildik. Bu, boyutu küçülterek kruvazörle, muhriplerle uyumluluğu çok daha iyi hale getirdi, bu yüzden şu anda bu hizmet muharipleri olan 60 Romeo'ya binen bir uçakla çok karşılaştırılabilir.”

Worden, orijinal olarak 30.000 poundun üzerinde maksimum brüt ağırlıkla tasarlanan 247'nin Donanma gereksinimlerini karşılamak için yaklaşık 28.000 pound'a küçültüldüğünü söyledi. Karşılaştırıldığında, bir MH-60R'nin maksimum brüt ağırlığı 23.500 pound'dur. 247'nin ağırlığının azaltılması, öncelikle Marine'ye özgü MUX programının gerektirdiği fazla yakıt kapasitesini ortadan kaldırarak gövdeyi küçülterek yapıldı.

Worden, "Bu ölçeklenebilir bir alan" dedi. "Orada Donanma gereksinimlerinin ne olduğuna bağlı olarak büyütülebilen ve küçültülebilen bir yapı var. Yani uçağın tasarımında hala biraz çeviklik var. … Uçağın kendisinin, kanat yapısının, nasellerin, kanatların ve bunun gibi şeylerin yeniden boyutlandırıldığını, ancak kanat açıklığının gerçekten değişmediğini not etmek önemlidir. Uçağın dayanıklılığını optimize etmek, elimizden gelenin en iyisini yapmak için kanadın uzunluğunu korumak istedik. Mümkün olduğu kadar çok kayma elde etmek istiyoruz. ”

AAWo0NP.img?w=768&h=432&m=6

V-247'nin tasarımındaki itici faktörlerden biri, onu Arleigh Burke sınıfı bir destroyerin hangarına yerleştirmekti; bu, Donanma'nın herhangi bir helikopter yetenekli gemisinde konuşlandırılabilmesini sağlayacaktı. Tasarlandığı gibi 247, Fırkateyn boyutundaki bir gemiye kadar geniş bir operasyon yelpazesinde muazzam yetenek geliştirmeleri sağlayabilir. Worden, Bell'in MUX boyutlu Vigilant'ın temel kanat boyutunu ve katlanabilirliğini korumaya çalıştığını söyledi.

V-247'nin daha önceki bir görüntüsü, dahili silah bölmesinden bir Hellfire füzesi ateşlediğini gösteriyor. zil resmi

"Büyünün çoğunun gerçekleştiği kanat yapısı ve bunların çoğu, MUX'tan nispeten değişmedi çünkü bu, uçağın ve uçağın uzun dayanıklılık ve hız aralığını elde etmenin gerçekten sırrıydı. kanat, bir DDG hangarının boyutuna göre boyutlandırılmıştır.”

MUX başlangıçta bir UH-1Y Venom helikopteri ile aynı fiziksel ayak izine uyacak ve Deniz Piyadelerine bir "Grup 5" insansız hava aracı sağlayacak şekilde tasarlandı - maksimum kalkış ağırlığı 1.320 pound'dan fazla olan ve 18.000 fit irtifada uçabilen dronlar veya daha yüksek. Kongre program konusunda hevesli değildi ve 2020 mali yılında Deniz Piyadeleri bütçesinden MUX fonunun çoğunu kesti.

Deniz Piyadeleri, MUX'un minimum 3.000 pound dahili yük kapasitesine, 3.000 ila 9.000 pound arasında silah veya diğer depoları harici olarak taşıma kabiliyetine, saatte 230 ila 345 mil arasında bir seyir hızına, 350 ila 700 arasında yakıt ikmali yapılmayan bir savaş yarıçapına sahip olmasını istedi. mil ve uçuşta yakıt ikmali yeteneği.

Bell'in Quantic Virginia'daki Modern Day Marine fuarında sunduğu Marine Corps MUX ürününün orijinal tam ölçekli maketi. çan fotoğrafı

Vigilant'ın uzun menzilli seyir hızı artık maksimum sürekli seyir hızı 300 knot olan 240 knot olarak listeleniyor. Yeniden tasarlanan dahili görev yükü 2.000 pound ve 9.000 pound sapan taşıma kapasitesine sahip.

MUX, Deniz Seferi Birimi'ne (MEU) kendi havadan erken uyarı kabiliyetini, hava keşiflerini, elektronik savaşını, iletişim rölesini, saldırı hava desteğini, keşif ve hava eskortunu ve tüm kalkış yapabilen insansız bir uçakla kargo hizmeti sağlamayı amaçlıyordu. bir geminin güvertesinden veya küçük, uzak bir iniş bölgesinden dikey olarak iner.

Donanma, hizmetin hem MH-60R hem de MQ-8C İtfaiye İzcisini değiştirme gereksinimlerini eninde sonunda sağlamlaştıracak bir alternatif analizi kapsamında deniz saldırı sistemleri için seçenekleri değerlendiriyor. Geçen yıl yayınlanan bilgi talebinde, Donanma FVL-MS görevlerini şu şekilde sıraladı:

İstihbarat, Gözetleme, Keşif ve Hedefleme (ISR&T)Yüzey Harbi (SUW)Denizaltısavar Harp (ASW)Mayın Karşı Tedbirleri (MCM)Hava Harbi (AW)Elektronik Harp (EW)Arama ve Kurtarma (SAR)Komut ve KontrolSOF Desteği

Deniz saldırısı görevini yerine getirmek için 247, gövdenin yanaklarına monte edilmiş, dahili bir silah bölmesine yerleştirilmiş veya direkler üzerindeki kanatlardan asılmış çeşitli silah seçeneklerine sahip olacak. MUX versiyonu, elektronik savaş ekipmanı veya AIM-9X Sidewinder havadan havaya füzeler taşıyabilen uyumlu göbek bölmeleriyle geldi. Bell daha önce bir V-247 modelini, yana monte edilmiş bir sonobuoy fırlatıcıya sahip bir denizaltı karşıtı savaş konfigürasyonu göstermişti.

Denizaltı karşıtı savaş görevleri için yapılandırılmış bir V-247 modeli. Joseph Trevithick

Çeşitli savunma fuarlarında sergilenen tam boyutlu bir maket Bell, Hellfire füzeleri ve Textron Fury süzülme bombaları dahil olmak üzere çeşitli kanat altı silah montajı konfigürasyonlarıyla donatıldı. Yeni görüntüler, soğuk hava savunma füzesi ve kara saldırısına karşı seyir füzesi olarak geliştirilen, yanak monteli Müşterek Taarruz Füzeleri taşıyan uçağı gösteriyor. Bu, V-247'ye olağanüstü bir ufuk ötesi savaş gücü verecektir.

Worden, Bell Donanmanın AoA'sını bitirmesini beklerken, V-247 ve diğer gelişmiş tiltrotor yeteneklerinin tasarım ve üretimine yapılan yatırımın devam ettiğini söyledi. MUX sırasında şirket yarım açıklıklı bir model, direkler ve yakıt hücreleri inşa etti ve tasarımların aerodinamiğini bir rüzgar tünelinde doğrulamak için birkaç ay harcadı.

Worden, “Bunların birçoğu, denizcilik greviyle ilerlemekten yararlanabildik” dedi. "Herhangi bir şey varsa, gövde biraz ince olduğu için, aslında performans, muhtemelen sürtünmemiz düştüğü için arttı."

Bell'in gelişmiş askeri programlar satış ve strateji kıdemli yöneticisi Carl Forsling, tiltrotorların ileriye doğru ateşlenen mühimmatlarla donatılmasıyla ilgili sorunların 247'nin otonom uçuş kontrolleri tarafından kısmen çözüldüğünü söyledi. 2014'te başlayan deneyler, bir V-22 Osprey'in göbeğe veya yanaklara monte edilmiş bir düzenleme ile donatılabileceğini gösterdi. O zamandan beri uçak ve silah teknolojisi, füzelerin eksen dışında ateşlenmesi gibi yeteneklere izin vererek, bazı senaryolarda bir tiltrotorun uçak modundan kanat monteli mühimmatlara geçiş yapma ihtiyacını ortadan kaldıracak şekilde ilerledi. Otonom uçuş aynı zamanda Vigilant'ın ileri uçuştan kısmi havada asılı kalma durumuna daha verimli bir şekilde geçiş yapmasını sağlayarak düşman hava savunmalarına karşı savunmasız olduğu süreyi azaltacaktır.

“Bilgisayar hedefin ne olduğunu biliyorsa, o hedefe ulaştığında uçağın durumunun ne olması gerektiğini biliyorsa, o noktaya ulaşmanın en verimli yolunu bulacağız, sonra rotor sistemini ileri uçuş arasında değiştireceğiz. ve ateşleme durumu son derece hızlı bir geçiştir," dedi Forsling. "Geçiş yapabilmek, silah sistemini ateşleyebilmek ve ardından ileri uçuş moduna geri dönebilmek için saniyelerden bahsediyoruz."

Hem Deniz Kuvvetleri hem de Deniz Piyadeleri, yeni ve daha gelişmiş otonom gemi insansız yeteneği oluşturmaya kararlı. Bell'in geliştirilmesinin sonlarında bir düzeyde otonom uçuş sergileyen V-280 Valor ve Sikorsky'nin Defiant X bileşik koaksiyel helikopteri de FVL-MS'nin insanlı versiyonu için potansiyel seçenekler. Savaş Bölgesi, kesinleştikçe ve halka açıldıkça, Donanmanın belirli FVL gereksinimlerinin zirvesinde kalacak.

Kaynak: The Drive

 

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Devasa DJI Mini 3 Pro sızıntısı, hayalimdeki drone olabileceğini gösteriyor

AAWreF9.img?h=373&w=624&m=6&q=60&o=f&l=f

Artık DJI lansmanları için zorunlu olduğu gibi, DJI Mini 3 Pro, gelen drone hakkında her şeyi ortaya çıkaran başka bir büyük sızıntıda ortaya çıktı ve benim ideal uçan kameram olacak şekilde şekilleniyor.

Büyük bir fotoğraf sızıntısı, Mini 2'nin halefinin tasarımını her açıdan ortaya çıkardıktan sadece iki gün sonra, Hollandalı perakendeci TopRC, drone için tüm özelliklerini ve özelliklerini ortaya çıkaran yanlışlıkla bir liste yayınladı (şimdi kaldırıldı).

Liste, söylentili fiyat etiketi dışında, bir drone'da istediğim her şeyin bir yoklamasıdır. DJI Mini 2 ile ilgili dört ana sorunum, engellerden kaçınma sensörlerinin olmaması, ActiveTrack konu takibinin olmaması, biraz küçük sensörü ve sınırlı pil ömrü.

Mini 3 Pro, listeye göre, drone'yu bir şekilde 8.8 ons / 250g sınırının altında tutarken tüm bunları düzeltecek, bu da birçok ülkede kaydetmeniz gerekmeyeceği anlamına geliyor (yapmam gerekse bile). burada Birleşik Krallık'ta).

gökyüzündeki gözler

Ee başka? Sızıntı, drone'nun özellikle benim gibi amatör pilotlar için büyük bir bonus olacak üç yönlü engel algılamaya (ileri, geri ve aşağı) sahip olacağını söylüyor. Mini 3 Pro'nun öncülleri ile dallar ve su ile oldukça yakın tıraşlar oldum, bu nedenle bu yerleşik akıllılar çok değerli olacak - özellikle de muhtemelen pahalı bir dron olduğu için çamaşır ipiyle ipe bağlamamayı tercih ederim. ağaç.

Engellerden kaçınma eksikliği, Mini serisinin geleneksel olarak Litchi gibi üçüncü taraf uygulamalar dışında konu izleme yetkilerinden yoksun olmasının nedenlerinden biridir. Ama görünüşe göre bunlar, ActiveTrack 4.0'ı (tutarlı bir mesafedeki nesneleri takip etmek için), Spotlight 2.0'ı ve İlgi Çekici Nokta 3.0'ı (daha büyük odak noktaları etrafında dolaşmak için) içeren bir mod olan FocusTrack ile birlikte gelecek. Bunlar birlikte, Mini 3 Pro'yu benim gibi usta bir pilot olmaktan çok parlak görseller çekmekle ilgilenen insanlar için güçlü bir araç haline getirmelidir.

Ayrıca gelişmiş görüntü kalitesi vaadi de var. Sızdırılan listeye göre Mini 3 Pro, HDR güçleri ve çift yerel ISO ile 1/1.3 inç CMOS sensöre sahip olacak. İkincisi, drone'nun sensörüne daha yüksek bir ISO'da ikinci bir doğal hassasiyet seviyesi verecek - bunu lensin parlak f/1,7 diyafram açıklığı ile birleştirin ve düşük ışıkta çok daha kullanışlı olmalıdır.

Başka yerlerde, Mini 3 Pro eski Mavic Air 2'nin kompakt bir versiyonu olacak gibi görünüyor. Görünüşe göre 4K/60p video moduna sahip olacak (Mini 2'de 4K/30p'den yukarı), yarı hızlı klipler oluşturuyor ve görünüşe göre 48MP'lik bir ham mod da var. Mavic Air 2'nin benzer modu oldukça hayal kırıklığı yarattığından, soluk, doygunluğu azaltılmış görüntüler ürettiğinden, ikincisini denemeye hevesli olacağım.

Listeye göre, DJI Mini 2'ye kıyasla birkaç dakika ekstra uçuş süresi (31 dakikadan 34 dakikaya kadar) ve ayrıca gizemli yeni Intelligent Flight Battery Plus ile daha da uzun pil ömrü vaadi alacağız. . Bunun, drone'u 8.8 ons / 250g işaretinin üzerine itecek ekstra ağırlıkla birlikte, 47 dakikalık etkileyici bir uçuş süresi üretmesi bekleniyor.

Gecikmeler ve şüpheler

Peki Mini 3 Pro kesinlikle başarılı mı? Hafif seyahat etmeyi seven biri olarak kesinlikle ilgimi çekti. Bu, kamera gövdeleri ve lensleri tam çerçeveden daha hafif ve daha az hacimli olma eğiliminde olan ve çekmeyi sevdiğim şeyler (özellikle sokak ve manzaralar) için ideal olan Fujifilm'in X serisi sistemini kullanmamın ana nedenlerinden biridir.

XF55-200mm lensimle benzer boyutlara sahip Mini 3 Pro, harika dış mekanlara yapılan geziler için mevcut kamera çantama düzgün bir şekilde yerleştirilebilir ve tek soru, hangi denetleyicinin onunla birlikte alınacağıdır. Daha hafif yüklere olan bağlılığım göz önüne alındığında, DJI RC-N1 (telefonunuzu barındıran), yeni, sızdırılmış DJI RC denetleyicisinden ve yerleşik ekranından daha mantıklı.

Ancak DJI'nin bir sonraki drone'u hakkında hala birkaç şüphe var. İlk olarak, güvenilir @DealsDrone'a göre DJI, Mini 3'ün çıkış tarihini daha önce beklenen Nisan ayından sonra Mayıs'a ertelemiş olabilir. Bunun neden böyle olabileceği henüz belli değil, ancak Çin'deki mevcut karantinalarla ilgiliyse, daha fazla gecikme ve stok sıkıntısı kesinlikle mümkün görünüyor.

Sonra dronun fiyatlandırması var. Bu son sızıntı, Mini 3 Pro'yu (RC-N1 kontrolörlü) 829 € için listelemişti ve bu da yaklaşık 789 $ / 749 £ / 1.399 AU $'da çalışıyor. Bu doğruysa, DJI Mini 2'den (449 $ / 419 £ / 749 AU $) önemli bir sıçrama olacak. Bu, beynimin fasulye sayan kısmının, Amazon Prime Day veya Kara Cuma sırasında Mini 2 indirimlerini beklemenin daha iyi olup olmayacağını merak etmeye başlayacağı anlamına geliyor.

Avrupa'dakiler için Mini 3 Pro'yu çevreleyen son soru işareti, beklenen 'CE Sınıfı' etiketinin olmamasıdır. Bazı yeni Avrupa Birliği Havacılık Güvenliği Ajansı (EASA) drone düzenlemeleri, 1 Ocak 2024'te (önceden planlanandan bir yıl sonra) yürürlüğe girecek ve bu, o zamandan önce başlatılan drone'ları hafif bir belirsizlik içinde bırakacak. Bu insansız hava araçlarını 2024 ve sonrasından uçurmak hala mümkün olacak, ancak EASA'nın yeni kategori etiketlerine sahip olmayacaklar - ve bu, Mini 3 Pro gibi hangi kategori dronlarının uçmasına izin verileceği konusunda bazı şüpheler yaratıyor.

Yine de, tüm bu potansiyel sorunlara rağmen, onların benim için tam bir anlaşma bozucu olduğunu göremiyorum. Hareketsiz fotoğrafçılık için DJI Air 2S' 1 inçlik sensörünü tercih etsem de, Mini 3 Pro'nun boyutu ve söylentileri onu kağıt üzerinde ideal drone'um yapıyor. Doğal olarak, herhangi bir acele karar vermeden önce drone'u tamamen test edene kadar bekleyeceğim, ancak benim için asıl soru, satın alıp alamayacağımdan ziyade, onu ne zaman satın alabileceğim.

Kaynak: TechRadar

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...
  • Admin

Sustalı drone: "kamikaze" tanksavar silahı nasıl çalışır?

AAWJBGv.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Savaş alanında yeni bir drone var. Sadece altı aylık, eylem videosu hala gizli. Kanatlarının altında silah taşıyan, fırlatan ve üsse dönen silahlı insansız hava araçlarından farklı olarak, Sustalı "kamikaze" insansız hava aracı kendi savaş başlığını taşıyor ve kendini patlatıyor – onunla birlikte tankları, zırhlı araçları ve topçu yuvalarını da çıkarıyor.

Aerovironment'ı yöneten Wahid Nawabi, "Bu tek seferlik bir drone," dedi ve bizden açıklamamamızı istediği Sustalı'yı güvenli bir konuma getirdi.

Şimdiye kadar büyük ve küçük 700 Sustalı Ruslara karşı kullanılmak üzere Ukrayna'ya gönderiliyor. Switchblade program yöneticisi John Aldana, "Ukrayna'daki insanların ne yaptığını anlıyoruz. Bu, bize yardımcı olmak için bir görevdir" dedi.

CBS News ulusal güvenlik muhabiri David Martin'e, kanatları katlanmış olarak fırlatıcısına yerleştirilen bir füze olan dronun neden Sustalı Bıçak olarak adlandırıldığını açıkladı: "Bu tüpün içine sığıyor. Altta bir gaz jeneratörü olarak bilinen şeye sahibiz. Sustalı bıçağı dışarı iter. Tüpten uzaklaştığında kanatlar otomatik olarak açılır ve tıpkı bir sustalı gibi çok hızlı bir şekilde gerçekleşir."

AAWO7EO.img?w=768&h=432&m=6

Burunda, savaş alanını tarayan ve bir tabletten Sustalı Bıçak'ı kontrol eden bir operatöre video gönderen kameralar var.

Aldana, "Hedefi bulduğunda, operatör esasen hedefe bomba daldırma ve hedefi çıkarma yeteneğine sahip" dedi. "Bu tek yönlü bir görev."

Sustalı içeren kasalar zaten Ukrayna için yükleniyor. Nawabi, "Ukrayna ordusuyla temas halindeyiz" dedi. "Binlercesini kullanabilirler. Bugün uğraştıkları çatışma türü, Sustalı Bıçak yeteneği için neredeyse ideal."

Özellikle ön saflara doğru ilerleyen uzun Rus konvoylarından bahsediyor. "Sustalı, kelimenin tam anlamıyla onları patlamış mısır gibi çıkarabilir" dedi.

Martin, "Düşman bunu duyacak mı?" diye sordu.

"Hayır. Çok, çok sessiz," dedi Aldana.

"Ama yukarı bakarsan görebilir misin?"

"Eh, kolay değil, değil mi? Yani, masada büyük görünüyor, ama gökyüzündeyken görmek çok zor."

Bir Sustalı'nın vurulup düşürülemeyeceği sorulduğunda Aldana, "Bildiğim kadarıyla bu hiç olmadı" diye yanıtladı.

Ancak Sustalı'yı kontrol eden sinyaller sıkışabilir ve şimdiye kadar sadece 100 tanesi savaş alanına ulaştı. Yine de silah, Wahid Nawabi'ye Rusya'nın onayladığı Amerikalılar listesinde (Başkan Yardımcısı Kamala Harris ile birlikte) bir yer kazandırdı.

Ruslarla ilk karşılaşması değil. Nawabi, "Afganistan'da doğup büyüdüm" dedi. "Afganistan'ı 1980'lerin başında Afganistan'daki Sovyetler Birliği işgalinin hemen başında terk ettim, bu yüzden bu bir bakıma benim için de çok duygusal ve kişisel."

Dört çocuğun en büyüğü olan 14 yaşında, Rus ordusu ülkenizi işgal ettiğinde neler olduğunu öğrendi. "Orada bulundum. Nasıl bir şey olduğunu tam olarak biliyorum. Hayat birkaç saniye içinde değişir, tamamen alt üst olur."

Ve bir silahın, Amerikan yapımı Stinger füzesinin, Rusları Afganistan'dan kovalamaya nasıl yardım ettiğini hatırlıyor.

Martin'e "Stinger füzesini çok iyi hatırlıyorum" dedi. "Rus helikopterlerine ne yaptığını gördüm. Muhtemelen yarım düzine kadarını kendi çıplak gözlerimle yerden izlerken gökten vurulduğunu görmüşümdür."

Şimdi Rus tanklarının Sustalı dronları tarafından yok edildiğini görmek istiyor.

"Duyamadığın, göremediğin, nereden geldiğini anlayamadığın bir yetenek ve bum! Bir anda sana çarpıyor" dedi. "Aman Tanrım, bu ne? Bize neler oluyor?"

Kaynak: CBS NEWS

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 3 hafta sonra...
  • Admin

Amerikan Donanması, yakıt ikmali yapmadan bir hafta boyunca uçabilen bir drone deniyor

AAXo5fR.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Gökyüzünde gözlere ihtiyacınız olduğunda, o gözlerin çok uzun süre gökyüzünde kalabilmesine yardımcı olur. Askeri komutanların, bir savaş bölgesi üzerinde yakıt ikmali yapmadan 30 saate kadar istihbarat, gözetleme ve keşif sağlayabilen Hava Kuvvetleri'nin MQ-9 Reaper drone'unu sevmelerinin nedenlerinden biri de budur.

AAXob57.img?w=768&h=432&m=6

ABD Merkez Komutanlığı'nın o zamanki komutanı Deniz Orgeneral Kenneth McKenzie, 2020'de Reapers hakkında Kongre'ye verdiği demeçte, "Onlar için gerçek bir gereksinimimiz olduğuna inanıyoruz… bu bize aksi halde sahip olamayacağımız görünürlük ve istihbarat toplama yetenekleri sağlıyor."

Şimdi McKenzie'nin Reaper'dan yaklaşık sekiz kat daha uzun süre havada kalan bir insansız hava aracından ne kadar fayda sağlayabileceğini hayal edin. Bu, Donanmanın kendi sınıfında yakıtsız sürekli uçuş için dünya rekorunu elinde tutan, insansız hava araçları sınıfında küçük bir drone yapım şirketine bir araştırma sözleşmesi verme hedefi gibi görünüyor.

Vanilya ultra dayanıklı bir karadan fırlatılan insansız hava aracı (UAV), ABD Pasifik Filosunun İnsansız Entegre Muharebe Problemi (UxS IBP) 21 sırasında, Deniz Üssü Ventura County, Point Mugu'da (İnşaat Teknisyeni 2. Sınıf Michael Schutt / ABD Donanması) operasyonel uçuş öncesi kontrollerden geçiyor )

Platform Aerospace şirketi, Ekim ayında 12.200 mil sürekli uçuşta sekiz gün, 50 dakika ve 47 saniye uçarak rekor kıran Vanilla Unmanned adlı bir uçak yapıyor. Hava Kuvvetleri, dronun sunduğu olanaklardan heyecan duydu.

Yarbay Adam Brooks, "Dünya rekoru başlı başına heyecan verici olsa da, kalıcı ISR [istihbarat, gözetleme ve keşif] yeteneklerine acilen ihtiyaç duyan Ortak Servislerimiz için bu dayanıklılık yeteneğinin ne anlama geldiğini anlamamız daha önemlidir." Hava Kuvvetleri'nin Gelişen Teknolojiler Kombine Test Gücü direktörü, o sırada bir basın açıklamasında söyledi.

Bir hafta boyunca havada kalabilen bir drone'a sahip olmak, ISR dünyasında oyunun kurallarını değiştirebilir. Platform Aerospace'in baş büyüme görevlisi Greg Pappianou, geçen yaz Defense News'e komutanların Sigonella, İtalya'dan bir Vanilya İnsansız insansız hava aracı fırlatabileceklerini ve Afrika, Avrupa ve Orta Doğu'da günlerce kapsama alabileceklerini söyledi. Alternatif olarak, böyle bir dron Guam'dan kalkabilir ve Filipinler ile Tayvan arasındaki Luzon Boğazı'nı tek bir sortide beş gün boyunca kaplayabilir; bu, Amerika'nın mevcut drone filosunun gerçekleştirmesi için 13 sorti ve çok daha fazla adam-saat gerektirecek bir başarı. Savunma Haberleri'ne. Çin ve ABD arasında bir savaş, mesafe tiranlığının gerçekten başladığı uçsuz bucaksız Pasifik Okyanusu boyunca gerçekleşirse, bu tür bir menzil gerekli olacaktır.

AAXob5b.img?w=768&h=432&m=6

Vanilla Unmanned, uzun dayanıklılığın yanı sıra 150 pound'a kadar yük taşıyabileceğini iddia ediyor. Bu, muhtemelen her biri yaklaşık 100 pound ağırlığında pek çok Hellfire füzesi taşımayacağı anlamına geliyor. Bunun yerine, komutanlara savaş alanını daha iyi görebilmek için bir dizi gözetleme ve iletişim ekipmanı taşıyabilir. Drone'nun uçuş süresi, taşıdığı her pound yük ile azalır, ancak maksimum ağırlıkta bile birkaç gün boyunca uçabilir. Hepsinden iyisi, drone ucuz: Defense News'e göre sistem başına 2 milyon dolardan az, MQ-9'un bugünün 72 milyon doları ile karşılaştırıldığında.

Vanilya ultra dayanıklı bir karadan fırlatılan insansız hava aracı (UAV), ABD Pasifik Filosunun İnsansız Sistemler Entegre Savaş Problemi (UxS IBP) 21 sırasında, Deniz Üssü Ventura County, Point Mugu, 24 Nisan 2021 sırasında çalışır. (İnşaat Teknisyeni 2. Sınıf Michael Schutt / ABD Donanması)

Yine de Vanilla Unmanned, Hava Kuvvetleri'nin 2035 yılına kadar emekli olmayı umduğu MQ-9 ile rekabet etmeye çalışmıyor. Bunun yerine Pappianou, Vanilla'nın "sıkıcı" görevleri devralacağını ve böylece komutanların daha hassas görevler için pahalı insansız hava araçlarını kullanabilmesini umuyor. , Savunma Haber yazdı. "Sıkıcı" görevler, günlerce arka arkaya bir hedefi gözetlemeyi, uydu iletişimi üzerinde komuta ve kontrol sağlamayı ve düşman denizaltılarına göz kulak olmayı içerebilir. Bu harika, çünkü hava gücü uzmanları, dronların Pasifik ve Arktik Okyanusları üzerindeki bu görevleri yerine getirirken hayati bir rol oynayabileceğini umuyor.

Emekli Air, “Reaper, geniş alan gözetleme, hava ve füze savunması, deniz ve kıyı operasyonları, Arktik alan farkındalığı, anavatanın seyir füzesi savunması ve hatta sivil yetkililerin savunma desteğini içerecek şekilde birçok yeni yolla kullanılabilir” diye yazdı. Tümgeneral Lawrence Stutzriem, Mitchell Havacılık ve Uzay Araştırmaları Enstitüsü için Kasım ayında yayınlanan bir makalede.

Görev ve Amaç'a Bugün Abone Olun. En son askeri haberler, eğlence ve teçhizatı günlük olarak gelen kutunuza alın.

Pazarlamaya dayanarak, Vanilla Unmanned, bu görevlerin bazılarını Reaper'dan daha uzun süre ve daha düşük bir maliyetle gerçekleştirebilir gibi görünüyor. Vanilla drone daha ucuz olmasının yanı sıra farklı bir evrenden bir şeye benziyor. Uçlarında eski zamanlardaki bıyıkların uçları gibi kıvrılan 36 fitlik bir kanat açıklığına sahiptir. Kanatlardan sarkan, arkada bir pervane bulunan iribaş şeklinde bir gövdedir. Bir basın açıklaması, drone'nun tam ağırlığını belirtmedi, ancak 55 ila 1.320 pound arasında olan Savunma Bakanlığı'nın Üçüncü Grup kategorisinde yer alıyor. Reaper, kıyaslandığında, Grup Beş'te yaklaşık 4,900 pound boş. Bir pist gerektiren Reaper'ın aksine Vanilla, sıradan bir yoldan geçen bir kamyonun arkasından fırlatılabilir. Platform Aerospace'e göre bir planör gibi iniyor.

AAXo5g0.img?w=768&h=432&m=6

Kuzey Dakota Ulusal Hava Muhafızları'nın 119. Kanadı'na atanan bir MQ-9 Reaper, Gulfport, Miss., Gulfport, Miss., 19 Nisan 2021'de Gulfport Combat Readiness Eğitim Merkezinde 2021 Southern Strike Tatbikatı sırasında uçuyor. (Teknik Çavuş Jon Alderman) / ABD Ulusal Hava Muhafızları)

Platform Aerospace, Vanilla Unmanned için üç farklı yüklemenin reklamını yapıyor. Çok görevli ağır kaldırma varyantı, 150 pound'a kadar taşırken üç güne kadar uçabilir. Ultra uzun dayanıklılık kurulumu 10 güne kadar uçabilir ve 30 pound taşıyabilir. Ayrıca, 24 saat boyunca 50 pound taşıyabilen ve örneğin bir uçak gemisinin uçuş güvertesinden kalkış ve iniş yapmasını sağlayan dört rotora sahip dikey bir kalkış ve iniş versiyonu da geliştiriliyor.

Platform Aerospace'in Deniz Araştırmaları Ofisi'nden en az beş yıllık Faz III Küçük İşletme Yenilik Araştırması sözleşmesine sahip olduğu için bu gelişme biraz daha kolay olabilir. Bir basın açıklaması, sözleşmenin parasal değerini belirtmedi. Bu SBIR, projenin federal destek aldığı ilk sefer değil: Platform Havacılık, Deniz Hava Sistemleri Komutanlığı ve Hava Kuvvetleri Araştırma Laboratuvarı'ndan da sözleşmeler kazandı.

Donanma Vanilla uçağı satın almasa bile, aynı uzun süreli kapsama alanını isteyen birçok sivil kurum var. Pappianou, Defense News'e, İç Güvenlik Bakanlığı, Federal Acil Durum Yönetim Ajansı, İçişleri Bakanlığı, Dışişleri Bakanlığı ve özel şirketlerin kendisiyle temasa geçtiğini söyledi.

Uzun vadeye gelince, ultra uzun uçuşlar gidilecek yol gibi görünüyor.

Task & Purpose ile ilgili en son Rus birlikleri, savaş bölgelerindeki cep telefonlarının çok kötü bir fikir olduğunu kanıtlıyor. F-22 Raptor neden hava muharebelerinde bir 'canavar' Eski gemimden denizciler intihar ederek ölüyor. nedenini biliyor olabilirim

Kaynak: Task and Purpose

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Eaglet Havadan Fırlatılan Drone, Ana Gemisinin Ordu Testlerinde Hayatta Kalmasına Yardımcı Olmayı Amaçlıyor

AAXuwFM.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Bir şirket yetkilisi The War Zone'a verdiği demeçte, General Atomic'in 'Eaglet' adlı yeni havadan fırlatılan drone'unun bu yaz bir Ordu gösterisine hazır olduğunu söyledi.

Eaglet, şirketin MQ-1C Gray Eagle ER veya MQ-9 Reaper'ından fırlatılmak üzere tasarlanmıştır. Program çalışmaları halen devam ediyor olsa da, ilk uçuşunun bu yıl içinde yapılması planlanıyor ve General Atomics "Bu yaz ABD Ordusu için Eaglet'ı sergileyecek", General Atomics, Havacılık Sistemleri Kıdemli Stratejik İletişim ve Pazarlama Direktörü C. Mark Brinkley, veya GA-ASI, Çarşamba günü The War Zone'a anlattı.

AAXuEIX.img?w=768&h=1024&m=6

Eaglet, Tampa'daki Özel Harekat Kuvvetleri Endüstri Konferansı'nda sergileniyor. (Howard Altman'ın fotoğrafı).

Brinkley Çarşamba günü ayrıca, General Atomics tarafından eski insansız hava varlıklarını modern, çekişmeli hava sahasıyla alakalı tutmak için geliştirilen yeni drone hakkında The War Zone'a özel olarak bilgi verdi.

General Atomics'in geçen yıl varlığını ilk kez ifşa ettiği araç, Pazartesi günü başlayan ve bugün sona eren Tampa'daki 2022 Özel Harekat Kuvvetleri Sanayi Konferansı'nda tam boyutlu maket şeklinde sergilendi.

AAXuell.img?w=768&h=571&m=6

Pervaneyle çalışan Eaglet, 200 pounddan daha hafiftir, açılır kanatları açıkken 10,5 fitlik bir açıklığa sahiptir ve yaklaşık 700 kilometre (1,126,5 mil) veya yaklaşık sekiz saat aralığında maksimum 115 knot hava hızında uçabilir. yaklaşık 20 ila 30 poundluk bir yük ile. Maksimum servis tavanı yaklaşık 15.000 fittir.

AAXuyjJ.img?w=768&h=431&m=6

Model, geçmişte General Atomics'in sergilediği sanat eseri ve daha küçük modellerde görülenle aynı genel düzeni gösterir. Artık tasarımın en azından bazı düşük gözlemlenebilir (gizli) özelliklere sahip olduğu ve drone gövdesinin üst arka kısmında bir gömme egzoz portu gibi göründüğü daha da belirgin. Pervane milinin her iki tarafında ön tarafta iki hava girişi olabilir. Eğimli kenarları ve v-kuyruğu olan gizli bir çeneli gövde, azaltılmış imza tasarımını tamamlar.

Hava Kuvvetleri Birliği'nin 2021 Hava, Uzay ve Siber Konferansı'nda görülen Eaglet'ın pervanesi eksik daha küçük bir modeli. Üste monte gömme egzoz portu da burada görülebilir. (Joseph Trevithick'in fotoğrafı)

Brinkley, Eaglet'ın General Atomics'in gelişmiş UAS konseptlerinin Evrim Serisindeki en yeni girişlerden biri olduğunu söyledi.

Eaglet'ın amacı, şirketin şu anda savunmasız olan eski drone filosunun, düşman erişim önleme/alan engelleme sistemlerinden güvenli bir mesafede keşif ve saldırı yetenekleri sağlamaya devam etmesine izin vermektir.

Brinkley, “MQ-1C Gray Eagle ER veya MQ-9 Reaper ile kullanım için tasarlanmış, hayatta kalabilen, havadan fırlatılan bir efekt (ALE)” dedi. “Eaglet, gelecekteki savaş alanında multispektral algılama ve hayatta kalma yeteneği sağlıyor.”

Geçtiğimiz 20 yılın daha iyi bir bölümünde, Amerika'nın insansız hava aracı filosu, hava savunması veya elektronik savaş sistemleri olmayan düşmanlara karşı izin verilen ortamlarda faaliyet gösterdikleri için, ölüm ve yıkım yağdırarak ve büyük ölçüde rahatsız edilmeden istihbaratı emerek gökyüzüne hükmetti.

AAXuDlK.img?w=768&h=576&m=6

Ancak o günler geride kaldı ve ABD askeri ve savunma müteahhitleri, mevcut sistemlerden yararlanırken bu yetenekleri sağlamaya devam etmenin yeni yollarını arıyorlar.

ABD insansız hava araçları bir süredir devlet dışı aktörlere karşı bile savunmasız durumda. Örneğin 2017'de Yemen'deki Husi isyancıları bir ABD Hava Kuvvetleri Reaper'ını düşürdü. Aşağıdaki videoda anlatılan olayla ilgili daha fazla bilgiyi buradan okuyabilirsiniz.

Rusya'nın Ukrayna'daki savaşı - her iki taraftaki insansız sistemlerin Afganistan ve Irak'taki isyancılar tarafından kullanılmayan hava savunma ve elektronik savaş sistemlerine karşı savunmasız olduğu - sadece bu endişeleri giderdi.

Ordunun ALE programını iki yıl önce başlatmasının nedeni, bu tür bir güvenlik açığının kaçınılmazlığıdır. Amacı, ağa bağlı sürülerde birlikte çalışabilen daha büyük insanlı veya insansız uçaklardan fırlatılabilen daha küçük bir drone ailesi geliştirmektir.

"Ordu Vadeli İşlemler Komutanlığı (AFC), platformların etkin bir şekilde algılama yeteneklerini sağlamak için hayatta kalabilmesi, atfedilebilir veya harcanabilir olması gereken Entegre Hava Savunma Sistemleri (IADS) açısından zengin bir ortamda gelecekteki bir mücadele belirledi: 1) MQ-1C Gri Kartal yarış pistinde uçar 80 km [~50 mil] mesafede IADS tehdidine teğet örüntüler, 2a) ALE'ler, tespit, kimlik, Resmi bir 2020 Ordu sözleşme bildirimine göre, IADS'nin dağılmasını başlatmak için tehdit varlıklarını bulun ve rapor edin (DILR) ve saldırı/bozma/yemin etme tehdidi.

General Atomics, 2021 SOFIC sanal etkinliğinde bir Reaper drone'dan fırlatılan Eaglets'in bu sanatsal yorumunu yayınladı. (Genel Atom resmi)

Ordu, bu yeteneğin ISR, elektronik saldırı ve hatta ölümcül saldırılar sağlamasını istiyor. Bunların hayatta kalabilmelerini, ancak gerektiğinde harcanabilecek kadar küçük ve ucuz olmalarını isteyen Ordu'ya göre, "düşman sensörlerinin ve silah sistemlerinin menzili dışında" kalırken.

ALE dronları ayrıca yeni teknolojilerin hızlı entegrasyonuna izin verecek şekilde tasarlanmalıdır.

Brinkley, The War Zone'a Eaglet'ın bu kriterleri karşılayabileceğini söyledi.

General Atomics, ilk olarak Tampa'daki 2022 Özel Harekat Kuvvetleri Endüstri Konferansı'nda sergilenen Eaglet drone'unun Reaper ve Gray Eagle drone'ları tarafından taşınmak üzere tasarlandığını söylüyor. (Howard Altman'ın fotoğrafı)

"Dört Eaglet taşıyan bir Gri Kartal Acil Servisi'nin, düşmanlıkların yakınında bir ISR göreviyle uçtuğunu hayal edin," diye öne sürdü. "UAS, Eaglets'lerini düşman hava sahasına fırlatabilir, burada bu ALE dörtlüsü, ev sahibi UAS'nin algılama zarfını genişletmek, elektronik veya kinetik savaş seçenekleri sağlamak veya bir düşmanın görev planlamasını bozmak için dört parçalı uyum içinde çalışabilir."

Eaglet, "uygun fiyatlı ve kurtarılabilir" olduğunu ve birden fazla görev için kullanılmasına izin verdiğini ekledi. “Henüz açıklayacak bir fiyatlandırmamız yok, ancak asıl mesele, satın alınabilirliği performansla dengelemek” dedi. “Eaglet'ın fiyat noktasının harcanabilir veya atfedilebilir seçeneklerin bütçesine uymasını bekliyoruz. Eaglet, komutanlara görev ihtiyaçlarını ve risklerini incelerken, daha büyük UAS'yi güvenli bir bekleme mesafesinde tutarken çeşitli seçenekler sunacak."

Brinkley, GA-ASI, "UAS pilotlarının Eaglet'ı görevler sırasında yönetmesine ve kontrol etmesine yardımcı olmak için" çeşitli Yapay Zeka/Makine Öğrenimi geliştirmeleri üzerinde çalışıyor. "Bu ALE'ler ihtiyaca göre teker teker veya hepsi birden başlatılabilir."

Eaglet, Ordunun incelemekte olduğu birkaç ALE sisteminden biridir.

Ordu daha önce, Area-I küçük Çevik-Launch Taktiksel Entegre İnsansız Sistem drone veya ALTIUS adlı küçük bir drone ile deneyler yaptı. Bu sistem, Ordu Gri Kartal'ın yanı sıra bir Hava Kuvvetleri XQ-58A Valkyrie gizli insansız hava aracından zaten başlatıldı.

Ordu, Eaglet'i satın almayı kabul etmese bile, şirketin iddia ettiği şeyi yaparsa, yeni dünyada benzer zorluklarla karşı karşıya olan kendi Reaper'ına sahip olan ABD Deniz Piyadeleri için çekici olabilecek türden bir drone. tartışmalı hava sahası. USAF ayrıca büyük MQ-9 filosundan daha fazla uygunluk elde etmekle de ilgileniyor, özellikle de daha uzun ömürlü bir türe geçiş çalışmaları uzayabileceğinden. Eaglet'ı gemide konuşlandırılmış MQ-9 dönüşümlerinde kullanmak, onları Reaper varyantlarını çalıştıran diğer ülkelere satmak gibi bir başka olası seçenektir. (Gri Kartal'ı işleten tek ülke ABD'dir).

Brinkley, MQ-9A Reaper'ın ABD, İngiltere, İtalya, Fransa, İspanya ve Hollanda tarafından işletildiğini söyledi. MQ-9B SkyGuardian ve SeaGuardian için müşteri listesi, İngiltere, Belçika ve Japonya teslimatı beklerken ve diğer birçok ülkede çeşitli talep ve onay aşamalarında büyümeye devam ediyor. Brinkley, Eaglet'ın bu varyantların her ikisine de uyabileceğini söyledi.

Birkaç yıldır, birçok savaş uygulaması için büyük, gizli olmayan, yavaş dronları kullanmanın geleceği sorgulanabilir hale geldi. General Atomics, Eaglet'ın onları savaşta tutmaya yardımcı olabileceğine bahse giriyor.

Ordu ALE testlerine devam ederken bu gelecek daha fazla odaklanmalıdır.

Kaynak: The Drive

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 ay sonra...
  • 4 hafta sonra...
  • Admin

64 gün sonra Amerikan Ordusunun ölmeyen insansız hava aracı (Drone) öldü

Gökyüzünde 64 gün geçirdikten sonra, birden fazla eyalet ve ülkede, sonunda uçuşta kaldığı her saniye rekorları kıran Airbus Zephyr S drone düştü.

AA109ZyB.img?w=768&h=513&m=6

Görünüşe göre drone gökyüzünden düştü ve Arizona'da yere sert bir darbe aldı. Bu, drone'nun Yuma Deneme Alanı ve Zephyr S'nin uçtuğu diğer yerler üzerindeki uçuşunu izleyen Simple Flying çıkışına göre. 19 Ağustos Cuma günü, yerden yaklaşık 60.000-70.000 fit yükseklikte normal bir şekilde uçmaya devam ettikten sonra, sonunda ve aniden yere düşmeden önce yaklaşık 20.000 fit yüksekliğe düştü. Simple Flying, verilerin yüksek bir hızda düştüğünü ve yıkıcı bir son olduğunu gösterdiğini bildirdi.

ABD Ordusu'nun Ordu Vadeli İşlemler Komutanlığı'nın bir parçası olan Güvenceli Konumlandırma, Navigasyon ve Zamanlama/Uzay Çapraz İşlevsel Ekibi, uçuşun sona erdiğini doğruladı, ancak bir çarpışma olup olmadığını belirtmedi.

64 günlük stratosfer uçuşu ve sayısız görev hedefinin tamamlanmasının ardından Zephyr, mevcut uçuş kampanyasını sona erdiren koşullar yaşadı. Ordu APNT / CFT, Task & Purpose'a yaptığı açıklamada, hiçbir kişisel yaralanma meydana gelmediğini söyledi. "Ekiplerimiz şu anda 1500 saatten fazla stratosferik görev verisini analiz ediyor. Bu prototipin ultra uzun ömürlü uçuşundan elde edilen değerli deneyim, Ordunun yüksek irtifa platform hedeflerine doğru olumlu bir adım olduğunu kanıtladı. Uçak kurtarma ve veri analizi gerçekleştiğinde, daha fazla bilgi mevcut olacak.”

Airbus Zephyr S, inanılmaz derecede hafif olmasını sağlayan 75 fit kanat açıklığına sahip bir tür minimalist iskelet tasarımıyla, stratosfer için tasarlanmış yeni, yüksek irtifa mürettebatsız bir uçaktı. Güneş enerjisiyle çalışan şarj edilebilir bir pille çalıştı ve 15 Haziran'da başlatılan test, kısmen pilin ne kadar dayanabileceğini ve drone'nun genel dayanıklılığını test etmek içindi. Her açıdan oldukça iyiydi. Task & Purpose daha önce Temmuz sonunda 47 günlük kilometre taşını not etmişti. O zaman, Zephyr S, önceden belirlenmiş 25 gün ve 23 saatlik bir uçuş rekorunu kırmıştı. Ve rekorlar kırmaya devam etti. Ordu, onu mümkün olduğunca uzun süre havada tutacağını söylemişti. The War Zone'un bildirdiği gibi, bunun sonunda sona erdikten sonraki takip uçuşunun hedefi, dronun aştığı 60 gün boyunca uçmaktı.

Zephyr, Yuma Deneme Alanının dışına bile çıktı, diğer eyaletlere ve ardından Orta Amerika'ya, Meksika Körfezi'ne ve Belize'ye seyahat etti. Operatörler, uçuşu sırasında Yuma Deneme Alanı üzerinde desenler çizmesini bile sağladı. Zephyr S'nin kendisi, hedeflenen yüksek irtifa operasyonlarının ötesinde, kameralardan ve radarlardan sinyal bozma teknolojisine kadar çok sayıda faydalı yükü barındırabilir.

Task & Purpose, uçuşun sonuyla ilgili olarak Airbus ile de temasa geçti, ancak basın saatinden itibaren bir geri dönüş olmadı.

Daha önce Ordu APNT/CFT, Zephyr S'nin Pasifik Okyanusu üzerinde başka bir test uçuşu yapmasını amaçlamıştı. Şu anda durumun hala böyle olup olmadığı veya böyle bir operasyonun ne zaman başlayacağı belli değil.

Task & Purpose ile ilgili son gelişmeler The Air Force, yeni bir savaş kanadı komutanı için heyecan verici bir video hazırladı. Bir yıl sonra kovuldu Hava Kuvvetleri, Afganistan'da ve ötesinde yabancı hava kuvvetlerini eğiten bir çift kritik programı kapatıyorABD özel operatörleri, bir eğitim tatbikatı ile başka bir Amerikan şehrinde cehennemi şaşırttı 82. Hava İndirme, Kabil tahliyesi için askerleri ödüllendirdi, sonra madalyalar şimdilik geri döndü Bu Ordu birimindeki askerler, molaya doğru puan kazanabilir. Ve hepsi bir E-4'ün fikriydi

Kaynak: Task and Purpose

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...
  • 2 hafta sonra...
  • 4 hafta sonra...
  • 3 hafta sonra...

Bir hesap oluşturun veya yorum yazmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmak zorundasınız...

Bir Hesap Oluşturun

Forumumuzda üyelik çok basit ve ücretsizdir!

Yeni Bir Hesap Oluşturun

Giriş Yap

Hali hazırda bir hesabınız var mı? O zaman Giriş Yapın.

Giriş Yapın



×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.