Φ haksöz Gönderi tarihi: 23 Mayıs , 2006 Gönderi tarihi: 23 Mayıs , 2006 SAHTE KELIME-I SEHADET Hem sunniler hemde siiler islami kabul ettiklerini gostermek icin. La ilahe Illahlah Muhamedun Resulallah" Allah dan baska ilah olmadigina ve Muhammedin onun elcisi oldugunu ilan ederler. Sunnilerden farkli olarak Siiiler "ve Aliyi veliullah" yani Ali Allah'in velisidir kelimesini eklerler.. Ehl-I Sunnetci islama gore Sehadet islama girmek isteyen her kisi tarafindan soylenmelidir. Sehadet getimeyen Sunni islama gore Sunni olarak kabul edlimez. Bununla birlikde bu haliyle Kelime-i Sehadet ne Peygamberin gercek ogretisinde nede Kuran da vardir. Sunni islamin temel diregi olan Kelime-i Sehadetin Resulallahin uydugu Kuranda kaynagi yokdur. Sunni islama gore Kelime-i Sehadetin bir kac acidan onemi vardir. Ornegin sunni inanisa gore Kelime-i Sehadet olmadan ibadetler kabul olmaz. Daha da onemli islami yeni kabul eden birisi, musluman oldugunu acikca ilan etmelidir. hatta bazi ulkelerde sehadet getirenlere Sunni islama kabul edildiklerini gostermek icin SEHADET BELGELERI verilmekdedir.. Hatta olaya diger bir sekilde bakarsak bu Sehadet belgeleri, cennet giris belgeleri gibi dusunulebilir. Hallbuki Kuranin emirleri dogrultusunda biliyoruz ki Allah'a birini es kosmak sirkdir ve Allah'in asla afetmeyecegi bir gunahdir. Nisa Suresi ayet 48 de bu acikca ifade edilmekdedir. Nisa 48 İnnellahe la yağfiru eyyüşrake bihi ve yağfiru ma dune zalike li mey yeşa' ve mey yüşrik billahi fe kadiftera ismen aziyma NISA 48 Gerçekten, Allah, kendisine şirk koşulmasını bağışlamaz. Bunun dışında kalanı ise, dilediğini bağışlar. Kim Allah'a şirk koşarsa, doğrusu büyük bir günahla iftira etmiş olur Kuran acikca sürekli olarak bir tek Allah'a iman edilmesini tekrarlar. Tek Allah ve sadece Tek Allah 39:45 Allah, tek olarak anıldığı zaman, ahirete inanmayanların içlerine sıkıntı basar. Ama Allah'tan başkası anıldığı zaman hemen yüzleri güler.. Bu ayet açıkca Ehl-i Sünnetcileri acikliyor. Eger Ehli sünnetcilere sadece Allah'ın adını söylerseniz, hemen kızarlar, küplere binerler. hatta sizi öldurecek kadarda kızabilirler. Acaba bunun sebebi nedir diye hic düşündünüz mü ? Ama Allah ile birlikde Hz Muhammed (sav) ismini andiginizda gözlerinin içi güler. Bu sartlar altinda sunu soyleyebiliriz , elhl-i sunnetci Kelime-i Sehadet islamin girisin dogru yolu olamaz cunku Allah isminin yanina Muhammed (sav) ismi yana yana getirliyor. Ehli sunnetcilerin gorsunun gore Onlar sadece Allah kulluk ederler Hz Muhammedin ismi sadece saygi olarak ibadetlerde ve Kelime-Sehadetde gecer. Ote tarafdanda Eger hz Muhammed ismi gecmezse ibadetlerin ve Sehadetin kabul edilmeyecegini soylerler. Bizce bu sirkdir. Ehl-i Sünnet alimlerini körü körüne takip eden zihniyetin tekrar düşünüp sorgulamadan kabul ettiklerinin nasıl yanlis inançlara yol acabilecegidir. Kelime-i Sehadet de bundan müstesna degildir. Allah'in bu ayeti gecmisde oldugu gibi bugunde gecerlidir. Bu ayete biz uymak zorunda oldugumuz gibi Resullerde uyamak zorunda idi. Isra 36 Hakkında bilgin bulunmayan şeyin ardına düşme. Çünkü kulak, göz ve gönül, bunların hepsi ondan sorumludur. Demeki ne yapacagiz. Delilsiz inanç hüsnü kuruntudan baska birsey degildir. Ögrenecegiz sonra peşine düşeceğiz. Bilmedigimzi şeyin peşine düşmeyecegiz. Bu hadisi degisik rivayetlerini Tirmizi ve Buharide bulabilirsiniz. Ehl-i Sünnetcilerin bugun kabul ettikleri Kelime-i Sehadet Ebu Hureyrenin uydurma hadislerine dayanmakdadir. Simdi kaynagi sadece Ebu Hureyrenin uydurdugu hadisler olan Kelime- Sehadetin gectigi hadislere bir goz atalim. Bu uyurma hadise gore Ebu Hureyre bir gun insanlara gidip Peygamber; bunda sonra Kelime-i Sehedatein essedu enna ilahe ilalalha ve esehedu Muhamedun Resullallah olarak soylenmesi gerektigini bildiriyor. Diger bir rivayete gore Muhammedin Abduhu ve resullu seklindedir. Ebu Hureyre ilk olarak sonradan ikinci halife olacak Hz Ömere sehadet vermeye kalkar. Sonradan Omer bunu duydugunda Ebu Hureyrenin gogsune bir bir yumruk atar ve bir seksen yere serer. Hemen ayagini boynunun uzerine bastirarak nasil boyle bir sahatekarlik yaptigini soyler. Hayati boyunca bir kac defa Hz Ömerden dayak yiyen Ebu Hureyre hemen aglamaya baslar ve kaynaginin Resulallah oldugunu soyler. hz Omer karsi ciktiginda cebinden deri terlik cikararak bunu Hz Peygamber tarafindna kendisine soylediginin dogru olduguna dair delil olarak verildigini soyler. Peygamberin terliklerini taniyan Hz Omer, Kelime-i Sehadet getirmeye baslar. EVet yanlis duymadiniz bugun milyonlarca ehl-i Sunnet ci ve siiler tarafindan okunan Kelime- Sehadetin arkasindaki en guvenilir hikaye budur. Bu tartisma ilk basladiginda ehli sunnetci alimler bu hadisi sorgulamaya basladilar. Isin asil komik tarafi eger alim efendiler islerine gelmeyen hadisleri hemen guvenilir hadis degil diye hemen kenara atarlar. Bu ulema corbasinin en ilginc tarafi islerine gelen hadis sahih, islerine gelemeyen sahih degil. Kuranda Allah derki " 5:54 Ey o bütün iman edenler! İçinizden kim dininden dönerse duysun: Allah onun yerine öyle bir kavm getirecek ki Allah onları sever, onlar Allahı severler, mü'minlere karşı boyunları aşağıda, kâfirlere karşı başları yukarıda, Allah yolunda mücahede ederler, dil uzatanın levminden korkmazlar, işte o Allahın fazlıdır, onu dilediğine verir, ve Allah vasi'dir, alîmdir. Bu ayet apacik oldugu halde, uydurma hadis kitaplari, sahabelerin birbirlerine olan sevgi masallari ile doludur. Bugun bile bir cok cemaaatlerde, hadislere gore kardesce sahabeleri yasayan taklid etmek icin , cemaat uyeleri birbirlerini kucaklar ve operler. halbuku ote yandan bu uydurma hadise gore hz Omer ,Kelime-i Sehadet yuzunden Ebu Hureyreye yumrugu vurmus ve bir seksen yere sermistir. Bir baska rivayet gore, hz Omer Peygambere gider ve gercekden kendisinin Ebu Hureyree Kelime-i Sehadetin o sekilde soylenmesine dair yetki verip vermedigi sorar. Peyagamber efendimiz EVET deyince, Hz omer Kelime- Sehadetin insanlari tembellestirecegini soyler. SImdi bu uydurma hadisdeki mantik nedir aciklayana helal olsun. Inananlar ve Sahabeler icin Kuran derki. NUR 51 Aralarında hüküm vermesi için Allah'a ve Resûlüne davet edildiklerinde, müminlerin sözü ancak "İşittik ve itaat ettik" demeleridir. İşte asıl bunlar kurtuluşa erenlerdir Simdi Peygamber karsi cikan Hz Omer, Ebu Hureyrenin bu uydurma karsinda bu ayete zit dusmuyor mu ? Hatta 6:51 ayet sahabeleri ve duyan herkesi baglamiyor mu ? 6:51 Rablerinin huzurunda haşredileceklerinden korkanları, o vahiy ile uyar ki korunabilsinler. Onların O'ndan başka ne bir dostu vardır ne de şefaatçısı. Bu ayet uyma yerine Ebu Hureyre cebindeki bir cift terligi delil olarak kullanarak kendi soylediklerinin dogrulugunu ispatlamaya calismistir. Simdi dinin temel direkleri boyle sacam masallarami dayanmalidir. Ne Cahiliyye ne de İslam döneminde insanlar, Ebu Hüreyre'ninki kadar hiçbir şahsın ismi üzerinde ihtilafa düşmemiştir. Hiç kimse, ailesinin ona verdiği ismi kesin şekilde bilmemektedir. Görüldüğü üzere Ebu Hüreyre'ye has kesin bir isimden bahsetmek bir nevi tahmin yürütmek olacaktır. Künyesine gelince bunun hikayesini kendi ağzından dinleyelim: "Ailemin sürüsünü otlatırdım. Küçük bir kedim vardı. Gece onu bir ağacın üzerine koyar, gündüz de yanıma alıp oynardım. Bu yüzden bana "Kedicik Babası" (Ebu Hüreyre) künyesini taktılar." Ebu Hüreyre'nin ismi üzerinde nasıl ihtilaf edildiyse, aslı ve İslam'dan önceki hayatı hakkında da, kendi anlattıklarından başka bir şey bilinmemektedir. Kendi anlattıklarıyla bilinense, karın tokluğuna insanlara hizmet eden ve küçük kedisiyle oynamayı seven yoksul bir adam olduğudur. Aslı hakkında bilinen yegane şeyse, Devs Kabilesinden Ezdîler'in bir oymağından oluşudur. Simdi Ebu Hureyrenin Kelime-i Sehadetinin nasil Kurana ters dustugune bakalim. Kuran Allah'in Hz Muhammed araciligi ile sahabeye ve sonrada diger insanlara ulastirdigi mesajdir. Insanlar Kur'ani Peygamberin agzindan duydular. Bunu red eden islami red etmis olur. Peki Allah Peygambere bize ne soylemesi gerektigini bildirdi ? CIN SURESI 12 AYET Şüphesiz ki, mescitler hep Allah içindir, o halde Allah'ın yanında başka birine dua etmeyin! Simdi isin ilginc tarafi Ebu Hureyrenin uydurma hadisine gore olan sehadeti kabul edersek, Allah yaninda Hz Muhammedi de cagirmamiz gerekiyor. Hemde tek cumlede. Simdi bu sirk degilde nedir. Insan oglunun en buyuk sorunu gorunmeyen bir Allah'a iman etmekdir. Hatta Hz Musada boyle bir sorun ile karsilasmistir. ARAF 143 Musa tayin ettiğimiz vakitte (Tûr'a) gelip de Rabbi onunla konuşunca "Rabbim! Bana (kendini) göster; seni göreyim!" dedi. (Rabbi): "Sen beni asla göremezsin. Fakat şu dağa bak, eğer o yerinde durabilirse sen de beni göreceksin!" buyurdu. Rabbi o dağa tecelli edince onu paramparça etti, Musa da baygın düştü. Ayılınca dedi ki: Seni noksan sıfatlardan tenzih ederim, sana tevbe ettim. Ben inananların ilkiyim. Tipki once Hz Isayi Allah'in oglu sonra Tanri yapan hiristiyanlar gibi Insanlar gorulebilen birsey inanmak istiyorlar. Hindular da Rama ve Kirisna dedikleri insan gibi tanrilara iman ederler. Peki ehl-i sunnetciler Sehadet kelimesine Hz Muhammedin adini ekleyerek onu Putlastirmadilar mi ? Bu Sartlar altinda Ehl-i Sunnetcileri Muhammedciler diye cagirmak yanlis olmaz. Bu gercegi onlara hatirlatmak onlari kizdirmakdan baska bir sey yapmaz. Halbuki bilmezler ki Hz Muhammed (sav) sunu ogretmistir. Zummer 45 Allah, tek olarak anıldığı zaman, ahirete inanmayanların içlerine sıkıntı basar. Ama Allah'tan başkası anıldığı zaman hemen yüzleri güler. Simdi Allah'in adini tek basina andigimizda Ehl-i Sunnetcilrin nasil kizdiklarini hepiniz biliyorsunuz. Ama Kelime-i Sehadetin ikinci kisminda Hz Muhammedin ismini aninca gozlerinin ici guler. Simdi bir cok Ehl-i Sunnetci ve Sii olana asil supriz, getirdikleri Kelime-i Sehadetin aslinda munafiklarin getirdigi kelimeyi sehadet oldugunu soylemeniz olacakdir. TEVBE 101 Ve mimmen havleküm minel a'rabi münafikun ve min ehlil medineti meradu alen nifaki la ta'lemühüm nahnü na'lemühüm se nüazzibühüm merrateyni sümme yüraddune ila azabin aziym TEVBE 101 Çevrenizdeki Araplardan ve Medine halkından birtakım münafıklar vardır ki, münafıklıkta maharet kazanmışlardır. Sen onları bilmezsin, biz biliriz onları. Onlara iki kez azap edeceğiz, sonra da onlar büyük bir azaba itileceklerdir. Bu ayetde Allah Resulune onun etrafinda onun bilmedigi munafiklari haber veriyor. Ama Allah soz veriyor. ANKEBUT 11 Ve le ya'lemennellahüllezine amenu ve le ya'lemennel münafikiyn ANKEBUT 11 Ve elbette ki, Allah imân edenleri bilir ve münafık olanları da bilir. Peygamber efendimzin uzuldugu etrafindaki munafiklari da elbetde TEVBE 64 Yahzerul münafikune en tünezzele aleyhim suratün tünebbiühüm bi ma fi kulubihim kulistehziu innellahe muhricüm ma tahzerun TEVBE 64 Münafıklar, kalplerinde olanı kendilerine haber verecek bir sûrenin müminlere indirilmesinden çekinirler. De ki: Siz alay edin! Allah o çekindiğiniz şeyi ortaya çıkaracaktır. MUnafiklar ortaya cikmadimi ? Allah ayrica muafiklarin konusma tarzlarindan taninacagini soyluyor. 47:30 Biz dileseydik onları sana gösterirdik de, sen onları yüzlerinden tanırdın. Andolsun ki sen onları konuşma tarzlarından tanırsın. Allah işlediklerinizi bilir. Allah ayrica onlarin Munafiklarini ortaya koyacagini soyluyor. MINAFUKUN SURESI 1 İza caekelmunafikune kalu neşhedu inneke leresulullahi vallahu ya'lemu inneke leresulullahi vallahu yeşhedu innelmunafikiyne lekazibune. MINAFUKUN SURESI 1 Münafıklar sana geldiklerinde: Şahitlik ederiz ki sen Allah'ın Peygamberisin, derler. Allah da bilir ki sen elbette, O'nun Peygamberisin. Allah, münafıkların kesinlikle yalancı olduklarını bilmektedir. Bu ayet Abu Hureyrenin uydurma Kelime-i Sehadeti de soyledigi kelimeyi tekrar etmesi onemlidir. "neşhedu inneke leresulullahi " ve ALLAH BUNUN MUNAFIKLARIN SEHADETI OLDUGUNU SOYLUYOR. ve Allah munafiklari ortaya cikarmadimi ? Munafiklarin konusma tarzlari degisikdir. Cunku Allah zaten kendisi Hz Muhamedin kendi peygamberi oldugunu biliyor. Munafikin Suresi 1 ayet '.... O'nun Peygamberisin......" Allahin kimin onun Peygamberi oldugunu ona hatirlatmamiza ihtiyaci yokdur. NISA 79 "..... Seni insanlara elçi gönderdik; şahit olarak da Allah yeter." Bu ayetde goruldugu gibi Allah'in bizim sahitligimize ihtiyaci yokdur. Allah resulu insanlara aynen bu ayetleri okudu. Kendisinin Allah elcisi olduguna dair sahitlik etmelerini istemedi, cunku Allah onun elci olduguna sahitdir . Hala anlamayanlar icin Allah mesaji tekrar ediyor. NISA 166 "Fakat Allah sana indirdiğine şahitlik eder; onu kendi ilmi ile indirdi. Melekler de (buna) şahitlik ederler. Ve şahit olarak Allah kâfîdir" Allah Resulu bu ayetleri sahabelere okudu. Allah sahit olarak yeter. Hatta Allah diger elcilerin elci olduklarina dair sahitligi bile yapmamizi istemez. KASAS 44 Musa'ya o işi (ilahi vahyi verip) gerçekleştirdiğimiz zaman, sen batı yanında değildin ve sen şahid olanlardan da değildin Insanlar Peygamberlerin Peygamberliklerine sahitlik edemezler. Allah zaten Elcilerinin elciligine sahitlik ediyor. Biz sahit olmayiz. Ozetlemek gerekirse Allah munafiklari ortaya cikaracagini soyluyor. (29:11) ve Allah ayni zamanda munafiklarin munafikliklarini konusmalarindan bilecegini soyluyor(47:30) Bu durumda Hz Muhammedin elci olacagina sahitlik etmekde israr edenler, munafikliklarini bu ayetlere gore ortaya koyuyorlar. Hayali ve hakkinda kesin bilgi olmayana Ebu Hureyrenin uydurdugu hadis yuzunden 1400 senedir Ehli Sunnetci ve Siileri kadirararak Sehadet adi altinda munafikliklarini hergun tekrar etmelerini saglamistir. Kuran 3:18 aytede Allah kendisinden baska Rab olmadigini kendisinin ve meleklerin ve bilgiye sahip olanrin sahitlik edecegini soyluyor. Allah sahit olarak yeter. Allah bunu tekrar ediyor. ENAM 19 De ki: Hangi şey şahadetçe en büyüktür? De ki: benimle sizin aranızda Allah şahittir. Bu Kur'an bana, kendisiyle sizi ve ulaştığı herkesi uyarmam için vahyolundu. Yoksa siz, Allah ile beraber başka tanrılar olduğuna şahitlik mi ediyorsunuz? De ki: "Ben buna şahitlik etmem." "O ancak bir tek Allah'tır, ben sizin ortak koştuğunuz şeylerden kesinlikle uzağım" de. Allah sahit olarak yeter. Dolayisiyla Ebu Hureyrenin Kemlime-i Sehadeti uydurmadir. Hadisler bu ayetler karsinda yalandir. Daha onemlisi Ebu Hureyrenin Kelime-i Sehadeti Su ayetlere tersdir. 72: ve 39:45. Hz Muhamedin Allah elcisi olduguna sahitlikden etmeden ibadetlerin kabul edilemeyecegini soyleyen Ehl-i Sunnetciler Kuran ayeteri isiginda SIRK kosuyorlar ki, cehennemlerini kendileri hazirliyor. Gercek Sehadet nasil olur. La ilahe Illallah. Allah dan baska ilah Yokdur. Muslumanlar sadece bunu soyleyerek Sehadet getirebilirler. Eger Sahabeler bu soruyu Resulallah asormus olasalarda, buyuk ihtimalle soyle cevaplayacakdi. Enam 114 "(Allah'dan başka bir hakem mi arayacağım? Halbuki size Kitab'ı açık olarak indiren O'dur. Kendilerine kitap verdiğimiz kimseler, Kur'an'ın gerçekten Rabbin tarafından indirilmiş olduğunu bilirler. Sakın şüpheye düşenlerden olma!" Sonuc olarak cevap kesin acik olarak Kuranda verilmistir. Allah'in cevabi gayet net ve acikdir. Ali Imran 18 Allah , kendisinden başka bir ilâh bulunmadığına adâletle kâim olarak şehâdet etmiştir. Melekler de, ilim sahipleri de (şehâdette bulunmuşlardır). O hakîmden başka asla bir ilâh yoktur Bu ayetde olanlar adi gecenlere Hz Muhammed (sav) eklemek Munafiklikdir MUNAFIKIN 1 AYET Münafıklar sana geldiklerinde: Şahitlik ederiz ki sen Allah'ın Peygamberisin, derler. Allah da bilir ki sen elbette, O'nun Peygamberisin. Allah, münafıkların kesinlikle yalancı olduklarını bilmektedir. Ehli Sunnetci ve Sii Ulemasi boylece kendilerini takip edenleri munafiklari izlemeye tesvik etmislerdir. Boylece kendileri munafik olmuslardir. Alıntı
Φ ahirzaman Gönderi tarihi: 24 Mayıs , 2006 Gönderi tarihi: 24 Mayıs , 2006 kardeşim zekeriya beyazla bir alkan varmı yazdığın yorumları benzettimde o açıdan islam girme reçetesini sen veriyon yani ölemi kardeşim La İlahe İllallah demek müslüman olmak demek değildir yani allahı kabul etmek resulünü kabul etmemek kendi yazdığın ayetler sana cevap bu konuda çelişkiye düşüyorsun 150- Onlar, Allah'ı ve peygamberlerini inkâr ederler, Allah ile peygamberlerinin arasını ayırmak isterler. "Kimine inanırız, kimini inkâr ederiz" derler. Bu ikisinin (imanla küfrün) arasında bir yol tutmak isterler. 151- İşte onlar gerçek kâfirlerdir. Biz de kâfirlere alçaltıcı bir azab hazırlamışızdır. 150-151- "Allah'ı ve peygamberlerini inkâr edenler" Bu âyetten anlaşılıyor ki, kâfirler başlıca üç kısımdır. Birincisi: Ne Allah, ne peygamber tanımayan, hiç birine iman etmeyenler. İkincisi: İmanda Allah ile peygamberi birbirinden ayıranlar. Yani Allah'a iman iddiasında bulunup da Allah'ın gönderdiği peygamberlere inanmayanlar. Üçüncüsü: Peygamberlerin bazısını tanıyıp da bazısını tanımayanlardır ki, kitap ehlinden yahudi ve hıristiyanlar bu kısımdandır. Ve bu âyet doğrudan doğruya bunlar hakkında inmiş, iman ile küfür arasında orta bir derece, bir yol bulunmadığı ve peygamberlerden bazısını tanımamak, hepsini tanımamak ve hepsini tanımamak Allah'ı da tanımamak demek olduğunu göstermiştir. Yani Allah'a ve peygamberlerine küfreden (inkâr eden)ler, fakat bunu açıklıyarak değil, fikir ve mezhepleri bu küfrü gerektiren, ve Allah ile peygamberleri arasını imanda ayırdetmek isteyenler, hatta bunu da genel olarak ve umumi şekilde açıklamayıp sözleri bunu gerektiren, biz bazısına inanırız ve bazısına inanmayız diyenler, mesela "Musa, Üzeyr filan ve filan peygamberlere ve Tevrat'a inanırız, fakat İsa'ya ve Muhammed'e, İncil'e ve Kur'ân'a inanmayız" diyen yahudiler; aynı şekilde, "Musa'ya ve İsa'ya, Tevrat'a ve İncil'e inanırız ama, Kur'ân'a ve Muhammed'e inanmayız" diyen hıristiyanlar ve aynı şekilde yahudiler arasında "Muhammed bir peygamberdir ama, bizim peygamberimiz değildir" diye kaçamak yapan, ve bu şekilde iman ile küfür arasında bir yol tutmak isteyenler, işte bütün bunlar muhakkak kâfirdirler ve küfürleri açıkça sabittir. Zira iman ile küfür, hak ile batıl arasında bir mertebe yoktur. Bir peygambere küfretmek, peygamberliğe küfretmektir. Peygamberliğe küfretmek, bütün peygamberlere küfretmektir ve bütün peygamberlere küfretmek, Allah'a küfretmektir. Çünkü Allah'ın bir emrine küfretmek, genel olarak, Allah'a küfretmektir. Biz de üstün kudret ve büyüklüğümüzle bütün kâfirlere alçaltıcı, ihanetli, aşağılatıcı bir azab hazırlamışızdır, sırası gelince tadacaklardır. Şu halde vaad edilen af ve mükafat böyle inkâr ve küfür sahiplerine değildir. (Elmalı Hamdi yazır) Alıntı
Φ haksöz Gönderi tarihi: 24 Mayıs , 2006 Yazar Gönderi tarihi: 24 Mayıs , 2006 islama girme reçetesini carpıtıp insanları Muhammedin kulu kölesi yapmaya çalışanşlar sizlersiniz.Allah islama girme olarak sadece la ilahe illallah demeyi yeterli görüyor siz Allah ile inatlaşıp hayırrrrrrr hayırrrrrrrrr hayırrrrrr Muhammedun resulullah diyecek diye dayatıyorsunuz Konu peygamberlere iman değil sözlü şehadet etmek.Eğer bir insan inanıyorsa siz hiç bir kimseyi şehadt etmeye zorlama yetkiniz yok. verdiğin ayetler peygamberlerin arasına ayırmadan inanmakla ilgili, ve tamda sizleri muhatap alan ayetler Eğer peygambere inanmak, kelime i şahadetin arkasına muhammedun resulullah demeyi de gerektiriyorsa bu demektirki, sizler muhammed peygamberden başka hiç bir peygambere inanmıyorsnuz demektir İsbatmı istiyorsnuz ? Şimdiye kadar siz ve gelenekçilerin tamamı kadar kaç kere kelime i şahadetin sonuna Musa resulullah İsa resulullah İbrahim resulullah Yunus resulullah İbarelerini ekleme gereği duydunuz Kuranın hangi eyetine dayanarak , asırladır bölücülük yaparak diğer peygamberler dışlayarak ezanlarda sadece muhammedun resululah ibaresini haykırma yetkisini aldınız Bak bakalım şimdi peygamberlerin arasını ayıran kimler. Alıntı
Φ suheda Gönderi tarihi: 24 Mayıs , 2006 Gönderi tarihi: 24 Mayıs , 2006 islama girme reçetesini carpıtıp insanları Muhammedin kulu kölesi yapmaya çalışanşlar sizlersiniz.Allah islama girme olarak sadece la ilahe illallah demeyi yeterli görüyor siz Allah ile inatlaşıp hayırrrrrrr hayırrrrrrrrr hayırrrrrr Muhammedun resulullah diyecek diye dayatıyorsunuz Konu peygamberlere iman değil sözlü şehadet etmek.Eğer bir insan inanıyorsa siz hiç bir kimseyi şehadt etmeye zorlama yetkiniz yok. verdiğin ayetler peygamberlerin arasına ayırmadan inanmakla ilgili, ve tamda sizleri muhatap alan ayetler Eğer peygambere inanmak, kelime i şahadetin arkasına muhammedun resulullah demeyi de gerektiriyorsa bu demektirki, sizler muhammed peygamberden başka hiç bir peygambere inanmıyorsnuz demektir İsbatmı istiyorsnuz ? Şimdiye kadar siz ve gelenekçilerin tamamı kadar kaç kere kelime i şahadetin sonuna Musa resulullah İsa resulullah İbrahim resulullah Yunus resulullah İbarelerini ekleme gereği duydunuz Kuranın hangi eyetine dayanarak , asırladır bölücülük yaparak diğer peygamberler dışlayarak ezanlarda sadece muhammedun resululah ibaresini haykırma yetkisini aldınız Bak bakalım şimdi peygamberlerin arasını ayıran kimler. ALLAH rızası için arkadaşlar buna cevap yazmayın hatta açtığı hiç bir topice yorum bile yapmayın çok rica ediyorum.. Alıntı
Φ haksöz Gönderi tarihi: 24 Mayıs , 2006 Yazar Gönderi tarihi: 24 Mayıs , 2006 39:45 Allah, tek olarak anıldığı zaman, ahirete inanmayanların içlerine sıkıntı basar. Ama Allah'tan başkası anıldığı zaman hemen yüzleri güler.. Alıntı
Φ evrensel_mesaj Gönderi tarihi: 24 Mayıs , 2006 Gönderi tarihi: 24 Mayıs , 2006 ALLAH rızası için arkadaşlar buna cevap yazmayın hatta açtığı hiç bir topice yorum bile yapmayın çok rica ediyorum.. insanların cevap vermesini neden engellemeye kalkışıyorsun ki, tüm peygamberler bizim peygamberimiz tüm kitaplar bizim kitabımız. Birde şerli emellere Allah rızası katılıyor ya ne kadar acıklı, tarih boyunca hep öyle olmadı mı tüm karanlık düşünceler Allah rızası adı altında yapılmadı mı, artık kaldırın yüzünüzde ki maskeleri herkes ne amaç için hizmet ettiğinizi anlasın... gerçeği anlamak içinde aşağıda ki ayeti yazıyorum. Bakalım rabbimiz ne diyor? bakara285: Peygamber, Rabbi tarafından kendisine indirilene iman etti, müminler de (iman ettiler). Her biri Allah'a, meleklerine, kitaplarına, peygamberlerine iman ettiler. «Allah'ın peygamberlerinden hiçbiri arasında ayırım yapmayız. İşittik, itaat ettik. Ey Rabbimiz, affına sığındık! Dönüş sanadır» dediler. Alıntı
Φ a.y.h.a.n Gönderi tarihi: 24 Mayıs , 2006 Gönderi tarihi: 24 Mayıs , 2006 ALLAH rızası için arkadaşlar buna cevap yazmayın hatta açtığı hiç bir topice yorum bile yapmayın çok rica ediyorum.. kesinlikle katılıyorum sorun düşüncelerinizden kynaklanmıyo buna emin olabilirsiniz zaten öle olsa allah'a inanmayan arkadaşlara hiç cevap yazılmazdı emin olun sorun şu ki siz yazılanları yalanlayıp aynı şeyleri tekrar tekrar öne sürüyorsunuz gerçi benim size cevap verdiğimden değil(ki cevap verecek kadar bilgi sahibi değilim zaten) cevap veren arkadaşların emeğine ve gözlerime acıyorum belki yazılanlardan bir iki şey kaparım diyorum ama sürekli aynı şeyler tekrarlandığı için ne mümkün... Alıntı
Φ plusbrain Gönderi tarihi: 26 Mayıs , 2006 Gönderi tarihi: 26 Mayıs , 2006 haksöz kardeş doğru şehadeti yaz öğrenelim o halde..... Alıntı
Φ haksöz Gönderi tarihi: 26 Mayıs , 2006 Yazar Gönderi tarihi: 26 Mayıs , 2006 LA İLAHE İLLAALLAH Alıntı
Misafir SÜLEYMAN BİCAN Gönderi tarihi: 15 Ekim , 2014 Gönderi tarihi: 15 Ekim , 2014 SAHTE KELIME-I SEHADET . . . Ehli Sunnetci ve Sii Ulemasi boylece kendilerini takip edenleri munafiklari izlemeye tesvik etmislerdir. Boylece kendileri munafik olmuslardir. Kur' an -ı Kerim' i bir bütün olarak değerlendirdiğimizde, enfal 24 يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ اسْتَجِيبُواْ لِلّهِ وَلِلرَّسُولِ إِذَا دَعَاكُم لِمَا يُحْيِيكُمْ وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ يَحُولُ بَيْنَ الْمَرْءِ وَقَلْبِهِ وَأَنَّهُ إِلَيْهِ تُحْشَرُونَ Yâ eyyuhâllezîne âmenûstecîbû lillâhi ve lir resûli izâ deâkum limâ yuhyîkûm, va'lemû ennallâhe yehûlu beynel mer'i ve kalbihî ve ennehû ileyhi tuhşerûn (tuhşerûne). Ey iman edenler, size hayat verecek şeylere sizi çağırdığı zaman, Allah'a ve Resûlü'ne icabet edin. Ve bilin ki muhakkak Allah, kişi ile kalbi arasına girer ve siz gerçekten O'na götürülüp toplanacaksınız. Nisa 59 يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ أَطِيعُواْ اللّهَ وَأَطِيعُواْ الرَّسُولَ وَأُوْلِي الأَمْرِ مِنكُمْ فَإِن تَنَازَعْتُمْ فِي شَيْءٍ فَرُدُّوهُ إِلَى اللّهِ وَالرَّسُولِ إِن كُنتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللّهِ وَالْيَوْمِ الآخِرِ ذَلِكَ خَيْرٌ وَأَحْسَنُ تَأْوِيلاً Yâ eyyuhâllezîne âmenû atîûllâhe ve atîûr resûle ve ulil emri minkum, fe in tenâza’tum fî şey’in fe ruddûhu ilâllâhi ver resûli in kuntum tu’minûne billâhi vel yevmil âhir(âhiri). Zâlike hayrun ve ahsenu te’vîlâ(te’vîlen). Ey iman edenler! Allah'a itaat edin. Peygamber'e ve sizden olan ülülemre (idarecilere) de itaat edin. Eğer bir hususta anlaşmazlığa düşerseniz -Allah'a ve ahirete gerçekten inanıyorsanız- onu Allah'a ve Resûl'e götürün (onların talimatına göre halledin); bu hem hayırlı, hem de netice bakımından daha güzeldir. daha çok var ama sanırım belirtmek istediğim anlaşılıyor. Elbette hayr ve şer yalnız Allah' tan dır. Ve Yalnız O'ndan yarım bekleyip yalnız O' na ibadet ederiz. Ancak Allah Rasülü nü O'nun kulu ve elçisi olarak kabul etmedikçe nasıl iman etmiş oluruz. Kabul edişimizi dil ile tasdik etmek dile getirmek gerekmez mi? zaten kulu ve rasulü deniyor. Neden ortak koşulsun. Ortak koşanlar baba oğul diyenler değilmi dir? Kabul ediyorsak bunu belirtmenin mahsuru nedir. Hatta belirtilmesi daha efdal değilmidir. Elbette sadece laf olarak söylemek değil ki zaten o söylemi yapabilecek bir yaşantı olması gerekir ki Allah buna izin versin. Muhakkak ki en doğrusunu Allah bilir. Alıntı
Misafir cavus38 Gönderi tarihi: 29 Aralık , 2014 Gönderi tarihi: 29 Aralık , 2014 SAHTE KELIME-I SEHADET Hem sunniler hemde siiler islami kabul ettiklerini gostermek icin. La ilahe Illahlah Muhamedun Resulallah" Allah dan baska ilah olmadigina ve Muhammedin onun elcisi oldugunu ilan ederler. Sunnilerden farkli olarak Siiiler "ve Aliyi veliullah" yani Ali Allah'in velisidir kelimesini eklerler.. . . . MUNAFIKIN 1 AYET Münafıklar sana geldiklerinde: Şahitlik ederiz ki sen Allah'ın Peygamberisin, derler. Allah da bilir ki sen elbette, O'nun Peygamberisin. Allah, münafıkların kesinlikle yalancı olduklarını bilmektedir. Ehli Sunnetci ve Sii Ulemasi boylece kendilerini takip edenleri munafiklari izlemeye tesvik etmislerdir. Boylece kendileri munafik olmuslardir. esselamu aleykum verahmetullahi ve berakatuhu bak arkadasim sen buraya guzel seyler yazmissin kendi kafanca yalniz senin unuttugun birsey var rabbilalemin azle ve celle butun bu yarattiklarini o mubarek insan habibullah peygamberler peygamberi insanlarin ve cinlerin ve butun yaratilmislarin peygamberi muhammed Mustafa a.s yuzu gozu hurmetine yaratmistir ve o olmadan hic kimse cennetede nail olamayacakdir sen bana tutmussun kelimei sahadet yokdur uydurmadir diyorsun soruyum senin sevgilinin adi senin nerende yazili ya kalbinde yada evlilik cuzdaninda eger evliysen iste resulullahin adida allahin adiyla beraber cennetin kapisinda yazili buda hadisi kudsidir bir arstirma yap istersen tabii ki hadislere inaniyorsan saygilarimla Alıntı
Misafir mehmet Gönderi tarihi: 4 Ocak , 2015 Gönderi tarihi: 4 Ocak , 2015 esselamu aleykum verahmetullahi ve berakatuhu bak arkadasim sen buraya guzel seyler yazmissin kendi kafanca yalniz senin unuttugun birsey var rabbilalemin azle ve celle butun bu yarattiklarini o mubarek insan habibullah peygamberler peygamberi insanlarin ve cinlerin ve butun yaratilmislarin peygamberi muhammed Mustafa a.s yuzu gozu hurmetine yaratmistir ve o olmadan hic kimse cennetede nail olamayacakdir sen bana tutmussun kelimei sahadet yokdur uydurmadir diyorsun soruyum senin sevgilinin adi senin nerende yazili ya kalbinde yada evlilik cuzdaninda eger evliysen iste resulullahin adida allahin adiyla beraber cennetin kapisinda yazili buda hadisi kudsidir bir arstirma yap istersen tabii ki hadislere inaniyorsan saygilarimla kardeş bu dediğin tam şirk! İsa peygamber için nasıl oğlu dendiyse sen de Muhammed peygamber için sevgilisi (habibi) diyorsun ve bir de tüm alemleri onun yüzü suyu hürmetine yaratmış diyorsun. Bunları Kur'an ayetleri ile ispatlamanı isteyeceğim yoksa yazdıklarını sil. insanlara yanlış bilgiler sunma. kendi düşüncelerini kendine sakla, Allah'ın ayetleri ile konuş ya da Allah ve peygamberlerine iftira atmış olursun. Kur'an'ın hiç bir yerinde Allah peygamberilerinden herhangii birine HABİBİM dememiştir ve hiç bir yerinde kimsenin yüzü suyuna birşeyi yarattığını söylememiştir. aksinin anlatıldığı çok ayet vardır. Allah tektir ve yalnızca O'na kulluk edilmesini emretmiştir. Peygamberler yalnızca birer elçidir ve beşerdirler...cennete kimin önce gireceğini de yalnız Allah bilir ve vakti gelince bildirecektir. Bu son cümlelerimin hepsi ayetlerden alınmıştır. Senin cümlelerininn hepsi eminim ki uydurma hadislerden alıntılar çünkü biliyorum o palavracı şeytan hadislerini... Allah(CC)'tan af dile ve tövbe et, inşallah Allah(CC) çokça affedicidir. Alıntı
Misafir mecnun Gönderi tarihi: 22 Temmuz , 2016 Gönderi tarihi: 22 Temmuz , 2016 Bunlarin kaynağı sağlam!! Zaman makinasıyla efendimizin zamanına kamera göndermişler ve ebu hureyreyle hz. Ömerin başlarından geçenleri canlı canlı çekmişler!! Şimdi ayetleri de istedikleri gibi evirip çevirip o hikayelerini ekliyorlar!! ALLAH cc bizleri sizin ve sizler gibi olanların şerrinden korusun, AMİN!!! Alıntı
Misafir girgizCh Gönderi tarihi: 31 Ağustos , 2016 Gönderi tarihi: 31 Ağustos , 2016 Bunlarin kaynağı sağlam!! Zaman makinasıyla efendimizin zamanına kamera göndermişler ve ebu hureyreyle hz. Ömerin başlarından geçenleri canlı canlı çekmişler!! Şimdi ayetleri de istedikleri gibi evirip çevirip o hikayelerini ekliyorlar!! ALLAH cc bizleri sizin ve sizler gibi olanların şerrinden korusun, AMİN!!! "" Sevgili kardeşim bu söylediklerin kimin için geçerli bir zahmet rumuz ile açıklayıver. "" "" Mehmet için mi yazdın, cavus38 için mi? "" Alıntı
Misafir sadiqqul Gönderi tarihi: 21 Haziran , 2017 Gönderi tarihi: 21 Haziran , 2017 kardeşim zekeriya beyazla bir alkan varmı yazdığın yorumları benzettimde o açıdan islam girme reçetesini sen veriyon yani ölemi kardeşim La İlahe İllallah demek müslüman olmak demek değildir yani allahı kabul etmek resulünü kabul etmemek kendi yazdığın ayetler sana cevap bu konuda çelişkiye düşüyorsun 150- Onlar, Allah'ı ve peygamberlerini inkâr ederler, Allah ile peygamberlerinin arasını ayırmak isterler. "Kimine inanırız, kimini inkâr ederiz" derler. Bu ikisinin (imanla küfrün) arasında bir yol tutmak isterler. 151- İşte onlar gerçek kâfirlerdir. Biz de kâfirlere alçaltıcı bir azab hazırlamışızdır. 150-151- "Allah'ı ve peygamberlerini inkâr edenler" Bu âyetten anlaşılıyor ki, kâfirler başlıca üç kısımdır. Birincisi: Ne Allah, ne peygamber tanımayan, hiç birine iman etmeyenler. İkincisi: İmanda Allah ile peygamberi birbirinden ayıranlar. Yani Allah'a iman iddiasında bulunup da Allah'ın gönderdiği peygamberlere inanmayanlar. Üçüncüsü: Peygamberlerin bazısını tanıyıp da bazısını tanımayanlardır ki, kitap ehlinden yahudi ve hıristiyanlar bu kısımdandır. Ve bu âyet doğrudan doğruya bunlar hakkında inmiş, iman ile küfür arasında orta bir derece, bir yol bulunmadığı ve peygamberlerden bazısını tanımamak, hepsini tanımamak ve hepsini tanımamak Allah'ı da tanımamak demek olduğunu göstermiştir. Yani Allah'a ve peygamberlerine küfreden (inkâr eden)ler, fakat bunu açıklıyarak değil, fikir ve mezhepleri bu küfrü gerektiren, ve Allah ile peygamberleri arasını imanda ayırdetmek isteyenler, hatta bunu da genel olarak ve umumi şekilde açıklamayıp sözleri bunu gerektiren, biz bazısına inanırız ve bazısına inanmayız diyenler, mesela "Musa, Üzeyr filan ve filan peygamberlere ve Tevrat'a inanırız, fakat İsa'ya ve Muhammed'e, İncil'e ve Kur'ân'a inanmayız" diyen yahudiler; aynı şekilde, "Musa'ya ve İsa'ya, Tevrat'a ve İncil'e inanırız ama, Kur'ân'a ve Muhammed'e inanmayız" diyen hıristiyanlar ve aynı şekilde yahudiler arasında "Muhammed bir peygamberdir ama, bizim peygamberimiz değildir" diye kaçamak yapan, ve bu şekilde iman ile küfür arasında bir yol tutmak isteyenler, işte bütün bunlar muhakkak kâfirdirler ve küfürleri açıkça sabittir. Zira iman ile küfür, hak ile batıl arasında bir mertebe yoktur. Bir peygambere küfretmek, peygamberliğe küfretmektir. Peygamberliğe küfretmek, bütün peygamberlere küfretmektir ve bütün peygamberlere küfretmek, Allah'a küfretmektir. Çünkü Allah'ın bir emrine küfretmek, genel olarak, Allah'a küfretmektir. Biz de üstün kudret ve büyüklüğümüzle bütün kâfirlere alçaltıcı, ihanetli, aşağılatıcı bir azab hazırlamışızdır, sırası gelince tadacaklardır. Şu halde vaad edilen af ve mükafat böyle inkâr ve küfür sahiplerine değildir. (Elmalı Hamdi yazır) burada kimse peyqenberi inkar etmir sadece siz anlamirsiz Alıntı
Φ Radyodj Gönderi tarihi: 1 Temmuz , 2017 Gönderi tarihi: 1 Temmuz , 2017 Hocam biyerden kopyalıyorsun fakat siiler yazıyosun şiiler olmasın o? düzelteydin keşke bilgilendirme için teşekkürler Alıntı
Misafir Mehmet Gönderi tarihi: 7 Temmuz , 2017 Gönderi tarihi: 7 Temmuz , 2017 Kuran da âyetler var Resûlullaha uyulmasi emri var Ayrıca selatu selam getirilmesi ile ilgili âyet var Kulluk yalnız Allah a Peygamber Efendimizin sünneti sayesinde fiili ibadetler Alıntı
Misafir Michael Mohammed Gönderi tarihi: 17 Ekim , 2017 Gönderi tarihi: 17 Ekim , 2017 Misafir_mehmet Salatu selam dedigin şey salat ahazap suresinde geçer oda peygamberi desteklemek amaci ile insanların papagan gibi tekrarladigi (s.a.v) kelimesi degil. Ayrica ayni surede Allah (CC) meleklerin ve kendisininde muminleri salat ettigini söyler. Alıntı
Misafir otopsi Gönderi tarihi: 20 Mayıs , 2018 Gönderi tarihi: 20 Mayıs , 2018 Fetih süresi 29. ayete bakın. Ne diyor Allah: Muhammed Allah'ın elçisidir. Alıntı
Φ Mehdî Gönderi tarihi: 21 Mayıs , 2018 Gönderi tarihi: 21 Mayıs , 2018 BUGÜN mehdi devrandayız buna göre gerçek kelime-i şehadet "YA ALLAH YA MUHAMMED YA ALİ YA MEHDİ SAHİB-İ ZAMANDIR?" Alıntı
Önerilen İletiler
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.