Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 29 Mart Admin Gönderi tarihi: 29 Mart Dünyanın en büyük EV üreticisi, 1.300 beygir gücündeki aracın çatısında yaptığı Kung Fu testinde Wing Chun Master, tek ayağı üzerinde bir arabanın üzerinde dengede duruyor. Gösterinin amacı, U7'nin gelişmiş DSUZ süspansiyon sisteminin ne kadar kararlı olduğunu vurgulamak. BYD'nin premium Yangwang markası, son teknoloji ve etkileyici özellikler sunan yüksek performanslı U7 sedan'ın lansmanı ile ürün gamını genişletiyor. U7, Yangwang'ın suda yüzen U8 SUV ve dans eden U9 süper otomobilinden sonraki üçüncü modeli. U7 sedan, dört kapılı, beş koltuklu, yaklaşık 5,3 metre uzunluğunda, dörtlü motorları 956 kW (1.282 hp) ve 1.584 Nm tork üreten bir araç olacak. Yangwang U7, 135,5 kWh batarya ve uzun menzil sunuyor 1.300 beygir gücündeki Yangwang U7, 720 km (447 mil) CLTC menzili sunan 135,5 kWh batarya ile geliyor. Resmi fiyat 27 Mart'ta açıklanacak olsa da BYD, bunu yaklaşık 138.000 dolar civarında bir "milyon yuan" sınıfı otomobil olarak tanımlıyor, CarNewsChina bildirdi. Markanın ilk aracı olan U8 off-road SUV, Eylül 2023'te yaklaşık 150.000 dolarlık bir başlangıç fiyatıyla piyasaya sürüldü. Geçtiğimiz yıl BYD, hız konusunda bir Ferrari'yi geride bırakan Yangwang U9 elektrikli süper otomobilini de piyasaya sürdü. En yeni ekleme olan U7 için denge testi, Yangwang U7'nin 30 mm, 40 mm ve 50 mm olmak üzere farklı yüksekliklerde rastgele yerleştirilmiş hız tümsekleriyle dağılmış bir asfalt pistte sürüldüğü Hebei'deki Zhangjiakou Ningyuan Havaalanı'nda gerçekleştirildi. Test sırasında, bir Wing Chun ustası Yangwang U7'nin üzerinde durdu ve araç 15 km/s (9 mph) hızla hız tümseklerini geçerken tek ayak üzerinde dengede durdu. Kendini savunmaya odaklanan bir Güney Çin Kung Fu stili olan Wing Chun, olağanüstü denge gerektirir; bu da U7'nin Disus-Z süspansiyon sisteminin, aracı mücadele boyunca sabit tutmak için çalıştığı rolü yansıtır. Yangwang U7'nin dört bağımsız e-motoru ile her bir tekerleği ayrı ayrı çalışıyor. BYD, Disus-Z sisteminin gerçek zamanlı olarak yol koşullarını algıladığını ve süspansiyonu buna göre ayarladığını belirtiyor. Yangwang U7, serideki diğer modeller gibi 800V mimariye sahip ve 500 kW'a kadar hızlı şarjı destekliyor, sadece 10 dakikada 300 km (186 mil) menzil ekliyor. BYD, tamamen elektrikli versiyona ek olarak bir de plug-in hibrit (PHEV) varyantı piyasaya sürecek. BYD'nin "Tanrı'nın Gözü" Yangwang U7'ye Seviye 2 otonomi sağlıyor Yangwang U7, BYD'nin gelişmiş "Tanrı'nın Gözü" sürüş yardım sistemi ile donatılmış. Bu sistem, Seviye 2 otonom sürüş yeteneklerini etkinleştiren üç Lidar, beş radar, 13 yüksek çözünürlüklü kamera ve 12 ultrasonik sensör içeriyor. Otomatik Pilotta Gezinme (NOA) gibi ADAS işlevlerine sahip olacak. Nisan 2023'te BYD, sürüş konforunu ve dengeyi artırmak için tasarlanmış çığır açan bir gövde kontrol sistemleri seti olan Disus serisini tanıttı. Seri, her biri farklı performans ihtiyaçlarına göre uyarlanmış üç farklı varyantla piyasaya sürüldü. Disus-A sistemi, değişen koşullar için sürüş yüksekliğini ve sertliği ayarlamak için havalı süspansiyon kullanır. Disus-C sistemi, ayarlanabilir amortisörlerle konforu ve dengeyi optimize ederken, Disus-P sistemi dinamik sürüş sırasında dengeyi korumak için hidrolik mekanizmalar kullanır. Çinli EV devi yakın zamanda Disus gövde kontrol sistemleri ailesinin en son üyesi olan Disus-Z'yi tanıttı. Disus-Z, Yangwang U7'de ilk kez görücüye çıkacak ve bu gelişmiş sistemi sunan ilk otomobil olacak. Sistemin en son varyantı, seleflerinin yeniliklerini temel alarak daha da yüksek performans ve denge sunuyor. Kaynak: IE
Önerilen İletiler
Bir hesap oluşturun veya yorum yazmak için giriş yapın
Yorum yapmak için üye olmak zorundasınız...
Bir Hesap Oluşturun
Forumumuzda üyelik çok basit ve ücretsizdir!
Yeni Bir Hesap OluşturunGiriş Yap
Hali hazırda bir hesabınız var mı? O zaman Giriş Yapın.
Giriş Yapın