Gönderi tarihi: 28 MartMar 28 Admin Honda'nın İddialı Mini EV'si N-ONE BEV Tanıtıldı: 300 Km / 186 Mil Menzil Honda iddialı yeni stratejisiyle elektrikli araç (EV) pazarına önemli ölçüde giriyor. N-VAN e: ile hafif ticari EV sektöründe ilerleme kaydeden şirket şimdi N-ONE BEV ile yolcu EV pazarını hedefliyor. Bu, Honda'nın Japonya'nın kompakt EV alanında Nissan'ın Sakura ve Mitsubishi'nin eK Cross EV'siyle sert rekabete girmeyi amaçladığı için önemli bir hamle. Mevcut N-ONE'ın basit bir elektriklendirmesinden farklı olarak, N-ONE BEV tamamen yeniden tasarlanmış bir model olacak ve dış tasarım, platform ve sürüş performansında önemli yükseltmeler yapılacak. Honda bu modeli kompakt elektrikli otomobil segmentinde yeni bir standart belirleyecek şekilde konumlandırıyor ve mevcut hafif otomobil özelliklerini aşan bir gövde boyutuna ve yaklaşık 300 km'lik (186 mil) bir sürüş menziline sahip. N-ONE BEV, üretimi durdurulan Honda e'nin bıraktığı boşluğu doldurmayı amaçlıyor. Mini Araç Kalıbını Kırmak N-ONE BEV, kompakt bir aracın elektrikli versiyonu olmayacak. Genel genişliğini ve uzunluğunu artırarak Japonya'nın mini araç standartlarının geleneksel kısıtlamalarından kurtulacak. Bu genişleme, tampon uzantıları ve çamurluklarla birlikte geliyor ve yeni N-ONE BEV'i selefinden daha önemli hale getiriyor. Sonuç olarak, bu yeni model sadece bir mini araç değil, daha geniş bir pazara hitap etmek üzere tasarlanmış tamamen yeni bir ürün yelpazesi olacak. Tasarım açısından, N-ONE BEV orijinal N-ONE'ın cazibesini koruyacak ancak daha dinamik ve daha büyük bir gövdeye sahip olacak. Honda, büyük bir etkiye sahip küçük bir EV arayan yeni bir tüketici dalgasına hitap eden kompakt ancak etkileyici bir elektrikli araç sunmayı hedefliyor. Bu değişim aynı zamanda aracın ihracat potansiyelini artırmak için stratejik bir hamleyi de işaret ediyor. Etkileyici Menzile Sahip Pratik Bir EV Yeni N-ONE BEV, yalnızca elektrikli bileşenler eklemenin ötesinde geliştirilmiş bir platform üzerine inşa edilecek. Pil konfigürasyonu, yaklaşık 300 km'lik (186 mil) bir sürüş menzili elde etmek için optimize edilmiş düzene sahip N-VAN e:'den farklı olacak. Bu menzil, N-ONE BEV'i şehir içi sürüş ve banliyö ve uzun mesafeli yolculuklar için pratik bir seçenek olarak konumlandırıyor. Honda'nın bu modelle amacı, tasarımıyla övülen ancak sınırlı menzili nedeniyle eleştirilen Honda e'den sonra gerçek bir dönüşüm. 2025 İçin Stratejik Bir Hareket: Honda'nın Üçgen Formasyonu Honda, N-ONE BEV'i CR-V e:HEV ve Prelude'un dönüşü gibi diğer önemli modellerle birlikte piyasaya sürmeyi planlıyor. 2025'teki bu stratejik lansman, içten yanmalı motorlu araçlar, elektrikli araçlar ve hibritlerden oluşan bir "üçgen formasyonu" yaratacak ve Honda'nın tüketicilere çeşitli seçenekler sunmasına olanak tanıyacak. Honda, kendisini tam bir güç aktarma organları yelpazesiyle konumlandırarak, Güney Koreli üreticilerin bile ciddiye almak zorunda kalacağı güçlü bir açıklama yaparak pazar manzarasını sarsmayı hedefliyor. Honda Yepyeni "N-ONE" Mini Aracının Satışına Başlıyor TOKYO, Japonya, 1 Kasım 2012 - Honda Motor Co., Ltd. bugün, N BOX ve N BOX +'ın ardından yeni N Serisi mini aracın üçüncü modeli olan N-ONE'ın satışına 2 Kasım'da Japonya genelindeki bayilerde başlayacağını duyurdu. N-ONE, 1967'de piyasaya sürülen ilk seri üretim Honda mini binek otomobili olan N360'ın motifinde geliştirildi ve Honda'nın otomobil tasarımının başlangıç noktası olan Honda'nın M/M (maksimum insan, minimum makine) konseptini*1 miras aldı. Honda mühendisleri bu yeni modelle, Japonya'da yeni dönem için kalıcı bir popülerliğe sahip olacak yeni bir araç türü önerme tutkusuyla yeni bir temel araç inşa etmeye çalıştılar. N-ONE'ın temel özellikleri arasında dört yetişkini rahatça barındırabilen geniş bir kabin ve geliştirilmiş bir hızlanma performansı yer alıyor. Ayrıca, hafif ve oldukça sert bir gövde ve özel olarak geliştirilmiş bir süspansiyonun benimsenmesiyle, otoyol sürüşü sırasında bile istikrarlı sürüş performansı ve mükemmel sessizlik sağlandı. Bu temel özelliklere ek olarak, N-ONE 27,0 km/L*2'lik mükemmel yakıt ekonomisi sağlıyor. Dahası, pazardaki tüm mini araçlar arasında ilk kez*3, N-ONE tüm tiplerde standart ekipman olarak Acil Durdurma Sinyali (ESS) sistemine sahip. N-ONE serisinde ayrıca, mini araç kategorisindeki tüm modellerin ötesinde yüksek kaliteli bir dış ve iç mekana sahip daha yüksek sınıf bir model olan N-ONE Premium da yer alıyor. Dahası, bireysel müşterilerin benzersiz zevklerine uyum sağlamak için, toplam 11 gövde rengi ve gövde ve tavan için farklı renklere sahip 2 tonlu bir renk stili ile çok çeşitli dış renkler sunuluyor. Gövde Renkleri (2 yeni renk dahil olmak üzere toplam 16 renk) N-ONE/N-ONE Premium (Toplam 11 renk) Premium Beyaz İnci Alabaster Gümüş Metalik Kristal Siyah İnci Premium Sarı İnci II Milano Kırmızısı Masum Mavi Metalik (yeni renk) Premium Derin Mocha İnci Kiraz Kabuğu Pembesi Metalik Premium Mavi Ay İncisi (yeni renk) Cilalı Metal Metalik Premium Derin Rosso İncisi 2 Tonlu Renk Stili (Toplam 5 renk) <N-ONE> Taffeta Beyazı × Masum Mavi Metalik <N-ONE Premium> Kristal Siyah İnci × Premium Beyaz İnci Kristal Siyah İnci × Milano Kırmızısı Kristal Siyah İnci × Premium Sarı İnci II Yıldızlı Gümüş Metalik × Premium Mavi Ay İncisi İç Renkler (Toplam 3 renk) <N-ONE> Bej × Mocha Grisi, Siyah <N-ONE Premium> Siyah × Bordo [N-ONE'ın Temel Özellikleri] Samimi ve etkileyici, zamansız N tasarımı: N360 motifinde tasarlanan samimi ve zamansız hatchback stiliyle bireysellik ve yenilikçilik ifade ediliyor. Müşterilerin bireysel zevklerini daha etkili bir şekilde vurgulayan 2 tonlu renk stili için beş renk kombinasyonu bulunuyor. İç mekan tasarımı sade olmasına rağmen her ayrıntıda malzemelerin kaliteli hissiyatını sağlamak için büyük özen gösterildi. Büyük boy bank koltukla konfor ve güvenlik hissi sağlandı. Bu faktörlerle, insanların uzun süreli kullanımdan sonra bile sıkılmayacağı konforlu bir kabin alanı elde edildi. Düz ve temiz bir şekilde oturan bir ses sistemi ekranı benimsendi. Honda tarafından geliştirilen orijinal bir navigasyon sistemi uygulaması olan "InterNavi Pocket" kullanılarak akıllı telefon bağlanarak, navigasyon ekranı ses sisteminin ekranında görüntülenebilir (üreticinin seçeneği). En üst sınıf*4 sürüş performansı ve yakıt ekonomisi sağlayan yüksek performanslı güç ünitesi: Yüksek performanslı turbo şarj cihazıyla donatılmış DOHC Turbo motor, tüm sınıflar için mevcuttur ve 1.3L sınıfındaki bir araca eşdeğer sürüş performansı sağlar. Hem pürüzsüz ve güçlü sürüş hem de 27.0km/L*2'lik mükemmel yakıt ekonomisi, en üst sınıf çıkış ve tork sağlayan DOHC motor ve optimum şekilde ayarlanmış CVT (Sürekli Değişken Şanzıman) kombinasyonuyla gerçekleştirildi. *4Mini araç kategorisindeki "yükseklik vagonu" sınıfı (Ekim 2012 itibarıyla Honda'nın dahili araştırması) Mükemmel güvenlik performansı sağlayan gelişmiş güvenlik özellikleri: Piyasadaki tüm mini araçlar arasında ilk kez, ani frenlemeye yanıt veren ve arkadan gelen araçların sürücülerini uyarmak için tehlike lambalarını otomatik olarak hızla yanıp söndüren Acil Durdurma Sinyali (ESS) sistemi, tüm tiplerde standart ekipman olarak sunulmaktadır. VSA (Araç Denge Yardımı) sistemi, tüm tiplerde standart ekipmandır. Aracın yokuş yukarı kalkışta geriye doğru kaymasını geçici olarak önleyen HSA (Yokuş Kalkış Desteği) sistemi tüm tiplerde standart donanımdır. Yan çarpışmalarda baş darbelerini hafifletmeye yardımcı olan yan perde hava yastığı sistemi ve ön koltuk i-side hava yastığı sistemi belirli model tiplerinde standart donanımdır*5. Çarpışma durumunda yayanın başı ve bacaklarına gelen darbeyi emen yapılara sahip Yaya Yaralanma Azaltma Gövdesi benimsenmiştir. Yeni tasarlanan motor ve yeni yük dağıtım yapısıyla sınıfının lideri çok yönlü çarpışma güvenliği performansı elde edilmiştir. *5 Yan perde hava yastığı sistemi L Paket tiplerinde standart donanımdır. Ön koltuk i-side hava yastığı sistemi N-ONE Premium Tourer・L Paketinde standart donanımdır. Çevresel performans: Tüm tipler Arazi, Altyapı, Ulaştırma ve Turizm Bakanlığı tarafından 2005 - %75 emisyon standardına uygun olarak sertifikalandırılmıştır. NA (doğal emişli) motor tipleri, 2015 yakıt ekonomisi standardından %20 daha yüksek yakıt ekonomisi elde eder. Turbo motor tipleri*6, 2015 yakıt ekonomisi standardından %10 daha yüksek yakıt ekonomisi elde eder. Aracın tamamının %90'ından fazlası geri dönüştürülebilirdir*7. *6N-ONE Tourer (4WD) ve N-ONE Premium Tourer (FWD/4WD) hariç *7"Yeni Otomobillerde Geri Dönüştürülebilir Malzemelerin Yüzdesinin Hesaplanması İçin Tanım ve Kılavuz" (Japan Automobile Kaynak: AUTOPOST
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Hemen ileti gönderebilir ve devamında kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, hesabınızla gönderi paylaşmak için şimdi oturum açın.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.