Φ muki Gönderi tarihi: 26 Eylül , 2007 Gönderi tarihi: 26 Eylül , 2007 biz de diyoruz ki öyle her önüne gelene müslüman denilmez gerçekten inananlarla gösteriş yapanları iyi ayırtetmek lazım Kur'an bunun için "Vay haline o namaz kılanların ki, yoksulu doyurmayı özendirmez onlar,.................., gösteriş yaparlar" diyerek bunu da açıklamıştır gerçekten ibadet edenlerle gösteriş yapanları ve gerçek müslümanlarla sahtelerini birbirinden iyi ayırtetmek gerekir Bu kan dökenler de müslüman olduklarına yemin ediyorlar. Açın hakkını yiyenler de müslüman olduklarına yemin ediyorlar. Muhammed'de Yaratan'ı kullanıp etrafına tehditler savurmuş. İyi, dürüst bir insan olmanın şartı bu tehditlere kulak vermekle mi olunuyor? Alıntı
Misafir mtmtk5 Gönderi tarihi: 26 Eylül , 2007 Gönderi tarihi: 26 Eylül , 2007 Bu kan dökenler de müslüman olduklarına yemin ediyorlar.Açın hakkını yiyenler de müslüman olduklarına yemin ediyorlar. onlar yemin ediyorlarsa bu yeminlerine inanıp inanmamak size düşer Alıntı
Φ muki Gönderi tarihi: 26 Eylül , 2007 Gönderi tarihi: 26 Eylül , 2007 onlar yemin ediyorlarsa bu yeminlerine inanıp inanmamak size düşer Ben inanmıyorum, ama inanan o kadar çok saf insan var ki. Alıntı
Misafir mtmtk5 Gönderi tarihi: 26 Eylül , 2007 Gönderi tarihi: 26 Eylül , 2007 Muhammed'de Yaratan'ı kullanıp etrafına tehditler savurmuş. İyi, dürüst bir insan olmanın şartı bu tehditlere kulak vermekle mi olunuyor? Peygamberimiz Hz.Muhammed'e her yaptığı hatada Allah'ın uyarısı gelmiştir Bu uyarıların hepsi Kur'anda yazar. Alıntı
Φ muki Gönderi tarihi: 26 Eylül , 2007 Gönderi tarihi: 26 Eylül , 2007 Peygamberimiz Hz.Muhammed'e her yaptığı hatada Allah'ın uyarısı gelmiştir Bu uyarıların hepsi Kur'anda yazar. Tek şahit de Muhammed! Alıntı
Misafir mtmtk5 Gönderi tarihi: 26 Eylül , 2007 Gönderi tarihi: 26 Eylül , 2007 Tek şahit de Muhammed! Hz Muhammed "bana şahit olarak Allah yeter demektedir", uyardı ve işini bitirdi Alıntı
Φ muki Gönderi tarihi: 26 Eylül , 2007 Gönderi tarihi: 26 Eylül , 2007 Hz Muhammed "bana şahit olarak Allah yeter demektedir", uyardı ve işini bitirdi Evet, ****** şahidi... Alıntı
Misafir mtmtk5 Gönderi tarihi: 26 Eylül , 2007 Gönderi tarihi: 26 Eylül , 2007 Evet, ******** şahidi... ona benzer birşey evet Alıntı
Φ xenesx Gönderi tarihi: 26 Eylül , 2007 Gönderi tarihi: 26 Eylül , 2007 Kuranda benim ayetlerim apaçıktır dediği halde onları da anlamazsınız. Tıpkı benim apaçık yazdıklarım gibi.Bu kez altını çizerek yazayımda anla lutfen. Zina; eşe ihanet, eşi aldatma, eşin isteği dışında bir başkası ile cinsel ilişki. "çünkü sana göre 'zina' suç degil, İslam hukukuna göre suçdur. sana göre yanlış mı düşünüyorum..." İslamın erkeklere tavsiyesi zinadır. Tarihte hiç bir kadın eşinin bir başkası ile ilişkisini doğal karşılamaz. Karşı çıkar. Mecbur kalışının sebebi ekonomik bağımlılık ve dayatmadır. Buraya çıkıp bir bayan, "ben eşimin başkası ile birleşmesini normal karşılıyorum" desin bakalım. Bu çerçevede kuranın söylediklerini tekrar yazıyorum: "İkişer üçer dörder kadın albilirsiniz. Hatta elinizin altındaki tüm kadınları da sıraya dizebilirsiniz..." İrdeleyin... sevgili maraba anlama sorunu yaşayan sizsiniz. ben sizden Kur'an'ı nasıl anladıgınızı sormadım. ben sizden kendi dünya görüşünüze göre zinaya veya başkaları ile bir olmayla alakalı durumu soruyorum. sanki Kur'an sadece evlilere zinayı haram kılmış gibi yazıyorsun ve yazdıkça ************. burada yaptıgın zina tanımı geçersizdir, duygusal yaklaşıyorsun konuya. neden zinayı konjöktürel bir durum olan, birden fazla eş durumuna endeksli düşünüyorsun? bu senin konuyu anlamadıgını gösterir. birde ''apaçık mapaçık'' diyerek gülünç olma lütfen. nikah'ın ne demek oldugunu anlamadan zinayı anlamaya çalışıyorsun. dersine iyi çalış derim, yoksa bu tür anlamsız cevaplara söyleyecek bir şey yok. zina sadece biraysel degil, toplumsal bir hastalıkdır ayrıca. sizin derdiniz konjöktürel olan çok evlilik bahsidir, bunu istersen ayrıca tartışırız. şöyle bir etrafına bak ve İslami anlamda kaç tane bu durumda insan var.? ama önce zina meselesini yanlış anladıgını itiraf et.. Alıntı
Misafir maraba Gönderi tarihi: 27 Eylül , 2007 Gönderi tarihi: 27 Eylül , 2007 sevgili maraba anlama sorunu yaşayan sizsiniz.ben sizden Kur'an'ı nasıl anladıgınızı sormadım. ben sizden kendi dünya görüşünüze göre zinaya veya başkaları ile bir olmayla alakalı durumu soruyorum. sanki Kur'an sadece evlilere zinayı haram kılmış gibi yazıyorsun ve yazdıkça ************. burada yaptıgın zina tanımı geçersizdir, duygusal yaklaşıyorsun konuya. neden zinayı konjöktürel bir durum olan, birden fazla eş durumuna endeksli düşünüyorsun? bu senin konuyu anlamadıgını gösterir. birde ''apaçık mapaçık'' diyerek gülünç olma lütfen. nikah'ın ne demek oldugunu anlamadan zinayı anlamaya çalışıyorsun. dersine iyi çalış derim, yoksa bu tür anlamsız cevaplara söyleyecek bir şey yok. zina sadece biraysel degil, toplumsal bir hastalıkdır ayrıca. sizin derdiniz konjöktürel olan çok evlilik bahsidir, bunu istersen ayrıca tartışırız. şöyle bir etrafına bak ve İslami anlamda kaç tane bu durumda insan var.? ama önce zina meselesini yanlış anladıgını itiraf et.. Senle anlaşamıyoruz kardeşim, Benim anladığım zinayı, altını çizerek sana yazmıştım. Tekrar yazayım. Zina; eşe ihanet, eşi aldatma, eşin isteği dışında bir başkası ile cinsel ilişki. İslamın 3-4 kişi ie evliliği beni ilgilendirmez. Ona evlilik değil ahlaksızlık denir, zina denir. Evlilik anlayışı ise; medeni akit ile iki ayrı cinsin anlaşarak bir çatı altında yaşamasına denir. Bunun dışındaki birleşmeler zinadır. Eşe ihanet, aldatma kelimesinin karşılığının arapçada zina olması neyi ifade ederki ? Neticede kişinin cinselliğini hiçe sayma, başkasıyla aldatmadır. Sizler ve islam zina anlayışını bilmiyorsunuz. Zira evlilik dışı (imam nikahı) birleşmeyi zina olarak gören sizler, kölelerle birleşmeyi zina olarak görmüyorsunuz. Onları insan yerine koymuyorsunuz. Farklı davranışta olan, çelişkide olan sizlersiniz. Eve kadınları doldurmanın evlilik olduğunu sizler iddia ediyorsunuz. Bu evlilik değil, se ks arsızlığıdır, harem kurmadır. Geocities: "Zina’nın kelime anlamı, evlilik dışı cinsel ilişkidir. Semavi dinlere göre zinanın tanımı ise, cariyeler hariç evlilik dışı yapılan cinsel ilişkidir. İslam’da da tanımı aynı şekildedir." Tekrarlıyorum: Bana göre zina zina, birlikte yaşamak için sözlü veya yazılı akit yaptığın insanı aldatmadır. İkinci kişiyle birlikte olmaktır. Anlatabildimmi ? Çelişkimi bulabilirmisin ? Alıntı
Misafir mtmtk5 Gönderi tarihi: 27 Eylül , 2007 Gönderi tarihi: 27 Eylül , 2007 Senle anlaşamıyoruz kardeşim,Benim anladığım zinayı, altını çizerek sana yazmıştım. Tekrar yazayım. İslamın 3-4 kişi ie evliliği beni ilgilendirmez. Ona evlilik değil ahlaksızlık denir, zina denir. Evlilik anlayışı ise; medeni akit ile iki ayrı cinsin anlaşarak bir çatı altında yaşamasına denir. Bunun dışındaki birleşmeler zinadır. Eşe ihanet, aldatma kelimesinin karşılığının arapçada zina olması neyi ifade ederki ? Neticede kişinin cinselliğini hiçe sayma, başkasıyla aldatmadır. Sizler ve islam zina anlayışını bilmiyorsunuz. Zira evlilik dışı (imam nikahı) birleşmeyi zina olarak gören sizler, kölelerle birleşmeyi zina olarak görmüyorsunuz. Onları insan yerine koymuyorsunuz. Farklı davranışta olan, çelişkide olan sizlersiniz. Eve kadınları doldurmanın evlilik olduğunu sizler iddia ediyorsunuz. Bu evlilik değil, se ks arsızlığıdır, harem kurmadır. Geocities: "Zina?nın kelime anlamı, evlilik dışı cinsel ilişkidir. Semavi dinlere göre zinanın tanımı ise, cariyeler hariç evlilik dışı yapılan cinsel ilişkidir. İslam?da da tanımı aynı şekildedir." Tekrarlıyorum: Bana göre zina zina, birlikte yaşamak için sözlü veya yazılı akit yaptığın insanı aldatmadır. İkinci kişiyle birlikte olmaktır. Anlatabildimmi ? Çelişkimi bulabilirmisin ? Kadınla Erkeği yaratan Allah, bu ikisinin cinsel ilişkiye gireceğini biliyor, cinsel ilişki günah değildir ama nikahsız olmasın çünkü nikahsız olunca çirkin olur, bunun adına da zina denir islamdaki iki kadınla evlenme zorunluluk halidir, MS 600'lü yıllara ilikin bilgilerimiz çok kısıtlı, tam olarak anlayamayız, günümüz şartlarına uygularsak herkes bir kişiyle evlenmeli zaten birçok erkeğe bir kadın bile fazla geliyor artık, hemen boşanıyorlar, aklı başında erkek iki kadınla evlenmez birlikte yaşamak için sözlü veya yazılı akit yaptığın insandan başkasıyla olmanın adı onu "aldatmaktır" zina değildir, ama o aldattığı kadınla yaptığı cinsel ilişki, eğer diğer eşini boşamadan ve ötekiyle evlenmeden yaptıysa zinadır cariye mariye falan saçma her erkeği aynı kılıfa sokmayın Alıntı
Φ muki Gönderi tarihi: 27 Eylül , 2007 Gönderi tarihi: 27 Eylül , 2007 Kadınla Erkeği yaratan Allah, bu ikisinin cinsel ilişkiye gireceğini biliyor, cinsel ilişki günah değildir ama nikahsız olmasın çünkü nikahsız olunca çirkin olur, bunun adına da zina denir islamdaki iki kadınla evlenme zorunluluk halidir, MS 600'lü yıllara ilikin bilgilerimiz çok kısıtlı, tam olarak anlayamayız, günümüz şartlarına uygularsak herkes bir kişiyle evlenmeli zaten birçok erkeğe bir kadın bile fazla geliyor artık, hemen boşanıyorlar, aklı başında erkek iki kadınla evlenmez birlikte yaşamak için sözlü veya yazılı akit yaptığın insandan başkasıyla olmanın adı onu "aldatmaktır" zina değildir, ama o aldattığı kadınla yaptığı cinsel ilişki, eğer diğer eşini boşamadan ve ötekiyle evlenmeden yaptıysa zinadır cariye mariye falan saçma her erkeği aynı kılıfa sokmayın E ama, Muhammed her erkeği aynı kılıfa sokmuş ya. Erkeğin kadına üstünlüğü aynı kılıf değil de nedir? Cariye mariye saçmaysa, huriler nuriler de saçma o zaman, ne dersiniz? Alıntı
Misafir mtmtk5 Gönderi tarihi: 27 Eylül , 2007 Gönderi tarihi: 27 Eylül , 2007 E ama, Muhammed her erkeği aynı kılıfa sokmuş ya. Erkeğin kadına üstünlüğü aynı kılıf değil de nedir? Cariye mariye saçmaysa, huriler nuriler de saçma o zaman, ne dersiniz? Hz. Muhammed erkeğin kadına hangi anlamda üstünlüğünü söylemiştir? Kuralları Hz. Muhammed koymamıştır, o sadece bir uyarıcıdır, kanunlar Allah'ındır ve kadınla erkeğin eşitliği evrensel bir kuraldır, aksini söylemek bu din işinin hiç birşekilde anlaşılmadığını söylemekle eşdeğerdir cariyeler insanın kurgulamalarıdır, hurilerin veya nurilerin ne olduğuyla ilgili bigi ise Allah katındadır, görmeden birşey söyleyemeyiz değil mi? Alıntı
Φ muki Gönderi tarihi: 27 Eylül , 2007 Gönderi tarihi: 27 Eylül , 2007 Hz. Muhammed erkeğin kadına hangi anlamda üstünlüğünü söylemiştir? Kuralları Hz. Muhammed koymamıştır, o sadece bir uyarıcıdır, kanunlar Allah'ındır ve kadınla erkeğin eşitliği evrensel bir kuraldır, aksini söylemek bu din işinin hiç birşekilde anlaşılmadığını söylemekle eşdeğerdir cariyeler insanın kurgulamalarıdır, hurilerin veya nurilerin ne olduğuyla ilgili bigi ise Allah katındadır, görmeden birşey söyleyemeyiz değil mi? Kadınla erkeğin eşitliği evrensel diyorsunuz da Muhammed'in kitabında bu eşitlikten zerre yok. Neden görmeden diyorsunuz? Muhammed kitabında gayet güzel açıklamış hurilerin ne olduğunu. Yani bu bilgi Allah katında değil sadece. Alıntı
Misafir mtmtk5 Gönderi tarihi: 27 Eylül , 2007 Gönderi tarihi: 27 Eylül , 2007 Kadınla erkeğin eşitliği evrensel diyorsunuz da Muhammed'in kitabında bu eşitlikten zerre yok. Neden görmeden diyorsunuz? Muhammed kitabında gayet güzel açıklamış hurilerin ne olduğunu. Yani bu bilgi Allah katında değil sadece. e ama sadece kitaba bakmayacasınız, hayatın kendisine de bakacaksınız eşit kadınları görürsünüz bazı erkeklerin yanlış düşünceleri dinin kendisini bağlamaz Kur'an Allah'ı kitabı, Hz.Muhammed bir uyarıcı, vahiy alımış ve iletmiş, karşılığında para alıp kimseyi dolandırmamış hurilere gelince, fikrimi söyledim, mutlaka kadınlara da eşler var, olmadığını kanıtlayamazsınız, kanıtlayabilirseniz buyurun Alıntı
Φ muki Gönderi tarihi: 27 Eylül , 2007 Gönderi tarihi: 27 Eylül , 2007 e ama sadece kitaba bakmayacasınız, hayatın kendisine de bakacaksınız eşit kadınları görürsünüz bazı erkeklerin yanlış düşünceleri dinin kendisini bağlamaz Kur'an Allah'ı kitabı, Hz.Muhammed bir uyarıcı, vahiy alımış ve iletmiş, karşılığında para alıp kimseyi dolandırmamış hurilere gelince, fikrimi söyledim, mutlaka kadınlara da eşler var, olmadığını kanıtlayamazsınız, kanıtlayabilirseniz buyurun “Ya Resulallah! Bizim kadınlarımızdan dünyada iki, üç ve dört kocaya varanlar var. Cennette bunların hangisi kocası olacak?” dedim. Resulullah (asm): “Ümmü Seleme! O kadın evlendiği erkeklerden huyu en güzel olanı seçerek: ‘Onu bana eş kıl!’ diyecek. Yani görülüyor ki, kadın orada da bir eşle yetinecek. Ama erkeklere bu eş harici huriler verilecek. Bir soru da benden. Diyelim ki ben evlendim ve kocamı çok sevdim ama kocam vefat etti. Çok gençtim ve tekrar evlendim. İkinci kocamdan da memnundum ve onu da çok sevdim. Ama bu koca da vefat etti. Ben daha hala çok gençtim ve üçüncü evliliğimi yaptım. Bu üçüncü kocadan da çok memnundum ama bu da vefat etti. Üçünden de memnundum, üçünü de seviyordum. Bana sorduklarında hangisini istersin diye üçünü de isteyebilir miyim? Yedi kocalı Hürmüz gibi 'ver Allah'ım ver' diyebilir miyim? Alıntı
Misafir maraba Gönderi tarihi: 27 Eylül , 2007 Gönderi tarihi: 27 Eylül , 2007 Kadınla Erkeği yaratan Allah, bu ikisinin cinsel ilişkiye gireceğini biliyor, cinsel ilişki günah değildir ama nikahsız olmasın çünkü nikahsız olunca çirkin olur, bunun adına da zina denir islamdaki iki kadınla evlenme zorunluluk halidir, MS 600'lü yıllara ilikin bilgilerimiz çok kısıtlı, tam olarak anlayamayız, günümüz şartlarına uygularsak herkes bir kişiyle evlenmeli zaten birçok erkeğe bir kadın bile fazla geliyor artık, hemen boşanıyorlar, aklı başında erkek iki kadınla evlenmez birlikte yaşamak için sözlü veya yazılı akit yaptığın insandan başkasıyla olmanın adı onu "aldatmaktır" zina değildir, ama o aldattığı kadınla yaptığı cinsel ilişki, eğer diğer eşini boşamadan ve ötekiyle evlenmeden yaptıysa zinadır cariye mariye falan saçma her erkeği aynı kılıfa sokmayın Senin saçma dediğin, savunduğunuz Allahınızın ayeti. İstediğiniz kadar cariye götürebilirsiniz demiyormu ? Nasıl saçma olabilir ? Şu zina konusunu son olarak aydınlığa kavuşturalım. Medeni nikah devletin, imam nikahıda dinin değilmi ? Bunlar evliliğin dışındaki soyut kavramlar değilmi. Asıl somut olan eşimle benim evliliğim ve saygımız değilmi ? Bizim evliliğimizin sağlık düzeyini devletmi belirleyecek, yoksa bizlermi ? Toplummu belirleyecek yoksa bizlermi ? Eşimiz başkası ile birlikte olmamın önemini bilmediği için "aldatma" oluyor. Ama devlet yada imam bildiği için o da zina oluyor öylemi ? Bu mu senin mantığın... Somut olan evliliği sadece akitmi belirliyor sence ? Alıntı
Φ xenesx Gönderi tarihi: 27 Eylül , 2007 Gönderi tarihi: 27 Eylül , 2007 Senle anlaşamıyoruz kardeşim,Benim anladığım zinayı, altını çizerek sana yazmıştım. Tekrar yazayım. İslamın 3-4 kişi ie evliliği beni ilgilendirmez. Ona evlilik değil ahlaksızlık denir, zina denir. Evlilik anlayışı ise; medeni akit ile iki ayrı cinsin anlaşarak bir çatı altında yaşamasına denir. Bunun dışındaki birleşmeler zinadır. Eşe ihanet, aldatma kelimesinin karşılığının arapçada zina olması neyi ifade ederki ? Neticede kişinin cinselliğini hiçe sayma, başkasıyla aldatmadır. Sizler ve islam zina anlayışını bilmiyorsunuz. Zira evlilik dışı (imam nikahı) birleşmeyi zina olarak gören sizler, kölelerle birleşmeyi zina olarak görmüyorsunuz. Onları insan yerine koymuyorsunuz. Farklı davranışta olan, çelişkide olan sizlersiniz. Eve kadınları doldurmanın evlilik olduğunu sizler iddia ediyorsunuz. Bu evlilik değil, se ks arsızlığıdır, harem kurmadır. Geocities: "Zina’nın kelime anlamı, evlilik dışı cinsel ilişkidir. Semavi dinlere göre zinanın tanımı ise, cariyeler hariç evlilik dışı yapılan cinsel ilişkidir. İslam’da da tanımı aynı şekildedir." Tekrarlıyorum: Bana göre zina zina, birlikte yaşamak için sözlü veya yazılı akit yaptığın insanı aldatmadır. İkinci kişiyle birlikte olmaktır. Anlatabildimmi ? Çelişkimi bulabilirmisin ? anlaşamamak sizden kaynaklanıyor arkadaşım. öyle alakasız şeyler yazıyorsun ki, neresinden tutacaksınız. senin anladıgın zina seni baglar. zinanın haramlıgı sadece evli olanı degil bekarıda baglar. senin aldatma dedigin herkesin karşılıklı bildigi bir durum. herkesin bildigi bir durumu sen aldatma olarak kabul ettiginde anlaşmak tabiki mümkün degil. böyle bir durum olabilir mi? siz kalkmış tarihin konjöktürel bir durumundan kendine pay biçiyorsun ama temelin sakat temelin. nikah demek, herkesin ilişkiyi bilmesi demekdir, duyurmakdır bu evlilik ilişkisini. aldatma ise nikahda oldugun kişiden habersiz yapılan eylemdir. yani bunları anlattıgıma şaşıyorum. sen kalkmış haberli olan durumu aldatma olarak savunuyorsun..senin çelişkin budur. bizde diyoruz ki, bir ilişki duyurulmamışsa, arada nikah yoksa zinadır. senin neye inandıgın beni baglamaz. çok evlilik bahsi ise dedigim gibi konjöktürel bir durumdur, kaç tane var çevren bu durumda olan, bir say bakalım? senin ahlaklı dedigin şey, kimsenin bilmedigi, sosyal, hukuksal temeli olmayan, biraz onla biraz bunla yaşanan cinsel ilişki galiba.!! *********** *********** *********** imam nikahı, dini nikah, resmi nikah vb. vb. bu işin dinisi falan olmaz, nikah ilan etmekdir, duyurmakdır, 'ey falancalar bakın biz evlendik, ey kanun ilerde buna uygun davran' vb. vb. Alıntı
Misafir maraba Gönderi tarihi: 27 Eylül , 2007 Gönderi tarihi: 27 Eylül , 2007 ................senin ahlaklı dedigin şey, kimsenin bilmedigi, sosyal, hukuksal temeli olmayan, biraz onla biraz bunla yaşanan cinsel ilişki galiba.!! ................ imam nikahı, dini nikah, resmi nikah vb. vb. bu işin dinisi falan olmaz, nikah ilan etmekdir, duyurmakdır, 'ey falancalar bakın biz evlendik, ey kanun ilerde buna uygun davran' vb. vb. Resmi nikah, iki ayrı cinsin birlikteliğinin devamında, yada her hangi bir sebeple ayrılıkta, veya bu birleşmeden dolayı olan çocukları için bir takım sosyal haklar ve düzenlemeler getirmek için vardır. Demokratik düzenlerde evlilik, dışardan veya yaşamdan gelebilecek herhangi bir olumsuzluğa karşı karantinaya alınılmaya çalışılmıştır. "Biraz onunla biraz bununla cinsellik" nitelemelerinden, yazdıklarımı okumadığın anlaşılıyor. Aksine bu "biraz onunla biraz bununla" anlayışının, çok evlilik (ki ben buna zina diyorum) hoş görüsü ile dinlerde olduğunu savunduğum gibi, yaşadığı karşı cinsin izni dışında bir başkası ile ilşkiyi zina olarak görenlerdenim. Yazılarımı dikkatle okumanı öneririm. Anlamıyorsan bir daha açıklamaktan erinmem. Alıntı
Φ xenesx Gönderi tarihi: 28 Eylül , 2007 Gönderi tarihi: 28 Eylül , 2007 Resmi nikah, iki ayrı cinsin birlikteliğinin devamında, yada her hangi bir sebeple ayrılıkta, veya bu birleşmeden dolayı olan çocukları için bir takım sosyal haklar ve düzenlemeler getirmek için vardır. Demokratik düzenlerde evlilik, dışardan veya yaşamdan gelebilecek herhangi bir olumsuzluğa karşı karantinaya alınılmaya çalışılmıştır. "Biraz onunla biraz bununla cinsellik" nitelemelerinden, yazdıklarımı okumadığın anlaşılıyor. Aksine bu "biraz onunla biraz bununla" anlayışının, çok evlilik (ki ben buna zina diyorum) hoş görüsü ile dinlerde olduğunu savunduğum gibi, yaşadığı karşı cinsin izni dışında bir başkası ile ilşkiyi zina olarak görenlerdenim. Yazılarımı dikkatle okumanı öneririm. Anlamıyorsan bir daha açıklamaktan erinmem. sen zinayı aldatma olarak sunuyordun. neden konuyu saptırıyorsun bakalım. nikahla olan bir şeyi sen aldatma olarak savunuyordun, duyurulmuş bir şeyi sen aldatma olarak anlatıyordun. önce bunda bir karar kılalım isterseniz. sana söyledim, sıkıntın çok evlilik bahsi ise tartışırız, ama kurdugun cümlelerde bile çelişki varken başkasına ders verme istersen. ömce bu aldatmaya açıklık getirmelisin. **** Alıntı
Φ xenesx Gönderi tarihi: 28 Eylül , 2007 Gönderi tarihi: 28 Eylül , 2007 Resmi nikah, iki ayrı cinsin birlikteliğinin devamında, yada her hangi bir sebeple ayrılıkta, veya bu birleşmeden dolayı olan çocukları için bir takım sosyal haklar ve düzenlemeler getirmek için vardır. Demokratik düzenlerde evlilik, dışardan veya yaşamdan gelebilecek herhangi bir olumsuzluğa karşı karantinaya alınılmaya çalışılmıştır. " bana bunu niye anlatıyorsun.? nikahı bana niye anlatıyorsun ki? nikahın ne demek oldugunu bana niye anlatıyorsun? kaç kere degindim ben. dini nikah, resmi nikah ayrılıgı olmaz, nikah duyurmakdır, ilan etmekdir. neden duyurmak ve ilan etmektir? galiba senin anlaman için bazı şeyleri çok etraflı açıklamak gerekecek. ******* bu son iletim sayın maraba, yeter diyorum ben... selametler Alıntı
Φ BlackCADY Gönderi tarihi: 30 Eylül , 2007 Yazar Gönderi tarihi: 30 Eylül , 2007 şu anki durumda hangi kadına söz verilmiyor?ailenizde çevrenizde devlette gerçekten size önem verilmiyor mu ve bunun sebebi din mi? bir bayan olarak çogu yerde söz sahibi oldugumu dinlenildigimi biliyorum görüyorum vede yaşıyorum.kısıtlama ve de eşitsizlik dinde degil insanların kafalarında.sadece batıda degil ülkemizde de kadın söz sahibi bu gerçegi görerek konuşun lütfen.kadının konuşmasına gezmesine tozmasına izin verilince eşitlik saglanacak mı gerçekten? kadın fıtratı geregi korunmak ister.madem eşitlik istiyorsuz erkeklerin arkasına sıgınmayın.ya da annenizi karınız kızınızı korumayım bırakın kendi kendilerini korusunlar. bide özgürce barlara gidip içip eylenmek var. bende başortümle özgürce gezmek isterim laik devletizya dinime görünüşüme karışılmasın isterim.Atatürkçüyüz diyip kendi isteklerini Atatürkün arkasına sıgınarak yapan şahsiyetlerin sayesinde özgür degilm malesef. söz açılmışken Atatürk'ün çok iyi savaş stratejileri sayesinde biz burdayız evet ama ona bu güçü ve bilgiyi verenide unutmamak gerekir.birde cephelerde savaşan askerlerin,sedakar kadınların imanları ve vatan sevgileri sayesinde kazanılmıştır bu topraklar.imanları olmasydı o yangın yerinde bir dakka bile duramazlardı. hayatı sorgulamanız çok güzel ama ön yargısız yaklaşırsanız daha güzel sonuçlar alırsınız.siz baştan İslamı kötü görüyorsunuz ve bütün düşüncelerinizede buna göre şekillendiriyorsunuz. yemege tuz atmadan önce bir tadına bakın gerçekten tuzsuz mu? kendinizi bu ülkede özgürce ifade edebiliyor ve istediğiniz ortama girebiliyorsanız bunu Atatürk'e borçlusunuz. çoğunluğu müslüman olan ve yönetim şekli islam hukukuna göre yapılan hangi ülkede kadınlar sizin sahip olduğunuz haklara ve özgürlüğe sahipler? peki madem din bu konuda baskıcı değil neden böyle uygulanıyor? burada başörtüsü yüzünden sıkıntı yaşadığınızı sanıyorsunuz Afganistanda her tarafları burkayla örtülü kadınlar hiçbirşey yaşayamıyorlar ve bunuda orada uygulatanlar dini yönetim anlayışı olarak görenler. aranızdaki farkı iyi gözlemleyin. sizmi sıkıntıdasınız yoksa onlarmı? hayatlarını dini kurallara göre yaşayan kesimde kadın söz sahibi değil sizin bu savınız boş. güneydoğuda ve varoşlarda kadınların konumu ortada. namus cinayetlerini işleyenlerde koyu dindar oluyorlar. bu ayırdımın farkına varın. kadınları töre cinayetiyle öldürenler günaha girdiklerini bile düşünmüyorlar. Alıntı
Misafir maraba Gönderi tarihi: 1 Ekim , 2007 Gönderi tarihi: 1 Ekim , 2007 ............... galiba senin anlaman için bazı şeyleri çok etraflı açıklamak gerekecek. ******* bu son iletim sayın maraba, yeter diyorum ben... selametler Çok etraflıca yazıp uzatmana gerek yok bence. Artık anlaşılmayan görüşlerimi maddeleştireceğim. 1- İmam nikahı adı altında çok evliliğe izin veren arap anlayışı ZİNADIR. 2- "O devirde bayanların ihtiyacı vardı" uydurması ile çok evlilik için kılıftır, ZİNADIR. 3- Eş varken bir başkası ile olmak, onu cinsel olarak aldatmak ZİNADIR. 4- Bekarlıkta da olsa, evlenme vaadi ile kandırılıp birlikte olmak ZİNADIR. 5- Reşit olup bekar iki insanın karşılıklı istekleri ile her hangi bir akit'e ihtiyaç duymaksızın birlikteliği zina DEĞİLDİR. 6- Medeni nikah (akit), evli iki insanın kısaca sosyal yaşamını ve haklarını korumak için olmalıdır, gereklidir. Uygar yasalar (laik hukuk) karşıt cinslerin istekleri ile birlikteliğini suç saymamaktadır. Ancak evlilik dışı birliktelik dinlerde suç sayılmaktadır, zinadır. Ben buna katılmıyorum. Diğer insanlara zararı olmaksızın iki kişinin birlikte olması üçüncü kişiyi ilgilendiremez. O üçüncü kişi diğer kişilerin "namus bekçisi" olamaz. Medeni hukuk dogmatik değil, dinamiktir, sürekli değişen ve gelişen canlı bir yapıdadır. Geçmişte suç olan bir davranışın, gelecekte de suç olmasını ya da her zaman aynı ağırlıktaki cezayı gerektirmesini savunmak, hukuk düşüncesi ile bağdaşmaz. Dinsel kurallar ise dogmatik nitelikte olduğundan, zinanın hala suç olarak varlığını savunmanın gerekçesi, bu dogmatik düşüncede aranmalıdır. Alıntı
Φ BlackCADY Gönderi tarihi: 5 Ekim , 2007 Yazar Gönderi tarihi: 5 Ekim , 2007 Çok etraflıca yazıp uzatmana gerek yok bence. Artık anlaşılmayan görüşlerimi maddeleştireceğim. 1- İmam nikahı adı altında çok evliliğe izin veren arap anlayışı ZİNADIR. 2- "O devirde bayanların ihtiyacı vardı" uydurması ile çok evlilik için kılıftır, ZİNADIR. 3- Eş varken bir başkası ile olmak, onu cinsel olarak aldatmak ZİNADIR. 4- Bekarlıkta da olsa, evlenme vaadi ile kandırılıp birlikte olmak ZİNADIR. 5- Reşit olup bekar iki insanın karşılıklı istekleri ile her hangi bir akit'e ihtiyaç duymaksızın birlikteliği zina DEĞİLDİR. 6- Medeni nikah (akit), evli iki insanın kısaca sosyal yaşamını ve haklarını korumak için olmalıdır, gereklidir. Uygar yasalar (laik hukuk) karşıt cinslerin istekleri ile birlikteliğini suç saymamaktadır. Ancak evlilik dışı birliktelik dinlerde suç sayılmaktadır, zinadır. Ben buna katılmıyorum. Diğer insanlara zararı olmaksızın iki kişinin birlikte olması üçüncü kişiyi ilgilendiremez. O üçüncü kişi diğer kişilerin "namus bekçisi" olamaz. Medeni hukuk dogmatik değil, dinamiktir, sürekli değişen ve gelişen canlı bir yapıdadır. Geçmişte suç olan bir davranışın, gelecekte de suç olmasını ya da her zaman aynı ağırlıktaki cezayı gerektirmesini savunmak, hukuk düşüncesi ile bağdaşmaz. Dinsel kurallar ise dogmatik nitelikte olduğundan, zinanın hala suç olarak varlığını savunmanın gerekçesi, bu dogmatik düşüncede aranmalıdır. benim anlayışıma göre zina aldatmadır hangi şartta yapılırsa yapılsın. kadınların ezildiğinden söz eden kadınlar ikici eş olmakta bir sakınca görmeyebiliyor çünkü kılıfları var din buna müsade veriyor o zina yapmamış oluyor. yine ikinci sınıf olan kadın ve yine kadının sesi çıkmıyor. din o çağda yada bu çağda bir erkeğe 1'den fazla kadınla evlilik izni veriyorsa kadına eşitlik veriyor diyemezsiniz. kadın o inanca göre bir adamın 2,3,4'üncü eşi olabilir. günümüzde bu uygulama özellikle bazı kesimlerde çok yaygın. sonra bir başkası derki dinin kadına tanıdığı hakkı başka kimse tanımamıştır. bu nasıl bir hak kadını paketler içine sarıyor saçını bile haram kılıyor çok eşliliğe göz yumuyor ve kadının hakkı korunuyor. zaman değiştikçe şartlar değişir o şartlara göre hukuk geliştirilir ama dinde değişiklik yapılamaz. o zaman gelişimi nasıl sağlayacaklar yada gelişme diye bir problemleri olacakmı? günaha girmediklerini düşünüyorlarsa gelişmeselerde olur galiba. Alıntı
Φ serdar34 Gönderi tarihi: 6 Ekim , 2007 Gönderi tarihi: 6 Ekim , 2007 İslam'daki zina anlayışı, ilan edilmemiş ve hukuki baglayıcılıgı olmayan cinsi birleşmedir. nikahsız denilen durumdur. zinanın yasaklanmasına gerekçe olarak bir çok sosyal, psikolojik, ekonomik açıklamalar yapılabilir. zina eden kişilerin karşılıklı rızasıda hiç bir deger ifade etmez, zina İslama göre haramdır. başka inanca sahip olan arkadaşların buna inanmak gibi bir durumları söz konusu degildir. arkadaşlar zinayı kendi kafalarına göre açıklamak isterlerse bu yapabilirler, lakin bu tanımıda İslamı katmadan yapmaları gerekir. çünkü baya gülünç kaçıyor. İslam zinayı şu şu şu sebeplerden yasaklamışdır, başka biri kalkıp, hiç bir alakası olmayan ve tamamen duygusal nitelikli 'aldatma' açıklamaları da garip kaçmaktadır. aldatma denilen olay bundan farklı bir durumu yansıtıyor olması lazımdır. adı üstünde aldatma işte, bir aldatmanın ne demek oldugunu heralde sözlüge bakmadan anlayacak bir çok insan, baya bir insan olmalı.. zina en kısa tanımla nikahsız bir cinsel ilişkiyi ifade eder, bekar evli fark etmez, karşılıklı rızanında olması fark etmez. aldatma ise tamamen yalan üstüne bina edilen bir davranışdır... yalan söylenmemiş bir aldatmanında, geniş anlamında ilan edilmemiş olması ve hukuki baglayıcılı olmaması yönünden zina kapsamına girer. saygılar Alıntı
Önerilen İletiler
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.