Zıplanacak içerik

Featured Replies

Gönderi tarihi:
  • Admin

Elektrikli BMW M3 İçeride Benzinli Bir Araba Gibi Ses Çıkaracak

BMW-M3CS.jpg

BMW'ler herhangi bir EV'nin en belirgin hızlanma seslerinden bazılarına sahiptir, ancak gelecekteki M EV'leri tamamen farklı ses çıkaracak.

BMW, yaklaşan elektrikli M3 eşdeğeri sedan hakkında dizisinde yeni bir bölüm yayınladı.

Bu video, BMW'nin arabayı hevesli sürücüler için nasıl kontrol edilebilir, eğlenceli ve ödüllendirici hale getirdiğine odaklanıyor.

Ayrıca ilk elektrikli M arabasının nasıl ses çıkaracağını da ortaya koyuyor ve sentezlenmiş bir sıralı altı gibi ses çıkarıyor.

İyi sportif arabalar üretme geçmişine sahip otomobil üreticileri, alıcıların onlarca yıldır arabalarına geri dönmesini sağlayan aynı içgüdüsel hissi yeniden üretmekte zorlanıyor. Honda elektrikli bir Type R yapmaya çalışıyor, ancak bunu hak edecek kadar eğlenceli olmayan bir EV'nin arkasına yapıştırarak ikonik performans tanımını sulandırmak da istemiyor. Hyundai Ioniq 5 N bunun yapılabileceğini kanıtladı, ancak sabit bir beklenti kümesiyle çalışıyorsanız bunu yapmanın tartışmasız daha zor olduğu söylenebilir.

BMW, ilk tamamen elektrikli M otomobilini üretmeye geldiğinde çok benzer bir ikilemle karşı karşıya kaldı. Şimdiye kadar çıkardığı performans EV'leri sürüşü keyifli ve gerçekten hızlı, ancak virajlı bir yolda çok ağır ve hantal, BMW'nin canlanması gereken yer burası, ancak şu anki EV'lerinin hiçbiri canlanmıyor. Bunu başarabilen tek model, virajlı bir yolda kesinlikle çok eğlenceli olan orijinal Mini Cooper SE'ydi, ancak şimdi çok daha olgun (ve daha az eğlenceli) yeni bir modelle değiştirildi.

Üretici şu anda ilk özel M ürününü yaratmak için sıkı bir şekilde çalışıyor ve geliştirme döngüsünü bir dizi mini belgesel aracılığıyla takip edebiliyoruz.

Serinin son bölümü, aracı sınıra yakınken veya sınırdayken kontrol etme sorununa odaklanıyor. Bu durumda bir BMW M otomobili gerçekten eğlencelidir, çünkü direksiyon başında biraz yaramazlık yapmanıza izin verir, ancak kontrolü kaybetmek üzere olduğunuzu hissetmezsiniz.

Bol tutuşun tadını çıkarmak için aracı virajlara fırlatmak ve ardından kuyruğu dışarıda bırakarak güç vermek bir M otomobili klasiğidir ve BMW, elektrikli M modelinin bu konuda aynı hissi vermesini istiyor. En son video, BMW'nin İsveç'te yaklaşan elektrikli M3 eşdeğer modeli için bir prototipi test ettiğini ve düşük tutuşlu bir yüzeyde nasıl tepki verdiğini ve neler yapabileceğini görmek için gösteriyor.

BMW'nin birkaç EV'ye M rozeti taktığını belirtmekte fayda var, ancak bunların hiçbiri özel yüksek performanslı M modelleri değil; henüz M3, M4 veya M5'in elektrikli bir eşdeğerini üretmedi. Ancak bunun yakında değişeceği anlaşılıyor.

"Nadine" lakaplı prototip/katır, bir i4 gövdesine sahip ancak Neue Klasse platformunun performans varyantını gizleyen şişkin tekerlek kemerlerine sahip. Bu özel aracın her bir tekerlek için bir tahrik ünitesine sahip dörtlü motor kurulumuna sahip olup olmadığını bilmiyoruz, ancak BMW bunu gelecekteki M3 EV'de sunmayı planladığını doğruladı.

Ancak Nadine'in İsviçre'de donmuş bir gölün üzerinde kaymasını görmek güzel ve iyi olsa da, videonun muhtemelen en büyük ifşası M3 EV'nin nasıl bir ses çıkaracağı. Yakın zamanda bir BMW EV kullandıysanız, Hans Zimmer tarafından yaratılan fütüristik hızlanma sesine aşinasınızdır. Ancak, BMW'nin gelecekteki M EV'lerinde Hans'ı terk ettiği anlaşılıyor.

Prototip, S58 motoruyla çalışan mevcut M arabalarının sesine çok benzeyen sentezlenmiş bir sıralı altı sesi çıkarıyormuş gibi geliyor. Bunun, aracın nihai üretim versiyonunun sahip olacağı sesin göstergesi olup olmadığını bilmiyoruz, ancak muhtemelen Hans Zimmer seslerini korumaktan daha iyi bir uyum.

Sahte motor sesi ve bildiğimiz ve sevdiğimiz M arabaları gibi hissettirmek için ayarlanan yol tutuşu arasında, BMW bizi elektrikli M3'ü deneyimlemek için çok heyecanlandırıyor. Muhtemelen Hyundai Ioniq 5 N'de elde ettiğiniz sahte vites değiştirme özelliğine sahip olmayacak, ancak Hyundai bize borulu motor sesleri ve aşırı savrulmaya yatkın bir EV'nin nasıl olabileceğini gösteriyor.

Kaynak: IEVG

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Hemen ileti gönderebilir ve devamında kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, hesabınızla gönderi paylaşmak için şimdi oturum açın.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.