Jump to content

turkakay

Φ Members
  • Content Count

    56
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Nötr

About turkakay

  • Rank
    Yeni Üye

Profile İnformation

  • Sex
    Erkek
  • Location
    Bolu
  • Interests
    Ekonomi, yaşam

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Çin'in son zamanların en sert hamlesi kriz doğurabilir. Çin git gide batağa sürükleniyor. Çin yuanı ise şu anda 0.8699
  2. İki kere okudum bu kitabı en çok beğendim aklımda kalan birkaç sözü paylaşmak istiyorum.
  3. Sarılı gür saçlara dolu bir büyük masa, saklamaz daha çok sır üzüntülü kafamdan, bu bir ehram, bir mahzen, öylesine kocaman.
  4. Umudunu yitirme şu hayatta bir şeyin bitişi, her zaman başka bir şeyin başlamasına sebep olmuştur.
  5. Gittiği yolun farkında olmayan tesadüfler yolcusudur. En büyük düşman, benliğinizin dışında değil içindedir. Vicdani tertemizdi, çünkü onu hiç kullanmamıştı. S. Lec Ne kadar yakın olursan ol, bazı şeyler hep uzağındadır.
  6. Yanlış bildiğin yolda; herkesle yürüyeceğine, doğru bildiğin yolda; tek başına yürü.
  7. Dolar olmuş: 6.0600 Euro olmuş: 6.5715 bitirmeyin bizi ya. Üç kuruşa çalışıyoruz 5 kuruş her şey üstünden geri alma derdindeler ya. Yazık günah artık her şey neredeyse dolar bazlı olduğu için uzmanların analizlerini ve fiyatları bende her gün buradan dövizleri takip eder oldum 😕
  8. Bende halk ilişkiler hakkında araştırma yapıyorum sizlere edindiğim birkaç bilgiyi paylaşmak istiyorum. Kurumsal Halkla İlişkiler (CPR) Kurum ya da kuruluşun muhatap olduğu ve olacağı bütün hedef kitleler ile ilişkileri düzenleyerek, bu kitlelerin kuruma karşı olan bilgisizliklerini, bilgiye, ilgisizliklerini ilgiye ve de sempatilerini kurumsal kimliğe dönüştürme çabalarının bütünüdür. Kurumsal halkla ilişkiler hedef kitleyle çift yönlü iletişim sürecine girer. Sürecin ilk yönü, mesajın kurumlarca belirlenen iletişim araçları aracılığıyla hedef kitleye iletilmesiyle oluşur. Hedef kitlenin mesaja vereceği tepki de sürecin ikinci yönünü oluşturur. Bu noktada genelde kamuoyu oluşturma tekniklerinden faydalanılır. Yani CPR’de önemli nokta, çift yönlü iletişim sürecinin kullanılmasıdır. Kurumsal halkla ilişkilerin yerine getirdiği işlevler; danışmanlık tavsiye, kurum hakkında yayınlar, kurumsal imaj doğrultusunda reklam ve mesajlar, kamuoyu yaratma, kurumun rakipleri arasındaki mevcut görünürlük ve güvenilirliğini gerçekçi bir şekilde teşhis etme, hedef kitlenin zihnine giden yolları belirlemek üzerine iletişim taktiklerinden yararlanmak olarak belirtilmektedir. Pazarlama Yönlü Halkla İlişkiler (MPR) Satışı ve müşteri memnuniyetini teşvik eden, şirketleri ve ürünleri tüketicilerin istekleri, ihtiyaçları, çıkarları ve özel ilgi alanları ile özleştiren; inanılır, güvenilir, bilgi ve etkileşim iletişimini kullanan toplam bir planlama, yürütme ve değerlendirme programı sürecidir. Dinamik bir yapıda olan MPR, modern pazarlama gereksinimlerine yanıt vermek amacıyla pazarlama stratejileri doğrultusunda yürütülür. MPR şu faaliyetlerde bulunmaktadır: İşletmenin satışını artırma amacı taşıyan çalışmalar, olağan ve kriz dönemlerine ilişkin iki farklı iletişim stratejisi ile hareket eder. Bunlar şu şekilde belirtilmektedir: Proaktif Halkla İlişkiler: Basitçe sorun çözmekten çok fırsat yaratmaya yönelik çabalar olarak belirtilmektedir. Defansif olmaktan ziyade ofansif olma eğilimindedir. En önemli rolü, ürün tanıtımları ve var olan ürün yelpazesinde meydana gelen değişikliklerde oynamaktadır. Diğer pazarlama iletişimi unsurlarıyla beraber ürün-hizmet tanıtımına haber özelliği ve değeri katmaktadır. Genel anlamda pazarlama ile iletişimin birlikteliğini içerir. Reaktif Halkla İlişkiler: Karşılaşılan olumsuzlukların üstesinden başarıyla kurtulabilmeye yönelik çabalardır. Yani genel olarak kriz zamanlarındaki faaliyetleri içermektedir. Kurumun böyle zamanlarda, tüketici davranışlarındaki değişimler gibi etki gücü yüksek durumlara cevaben uyguladığı planlı çalışmalardır. İşletmenin itibarını onarmak, pazar kaybının önüne geçmek, satışları canlandırmak gibi amaçlar taşır. Buradan halkla ilişkiler ile ilgili tüm detayları öğrenebilirsiniz.
  9. Her ne kadar dilimiz dönüp söyleyemek de çok iyi ya
  10. Geçmiyor sadece zamanla o duruma alışıyorsun hepsi bu
  11. İş bulmak için bende çok çabaladım. Birçok iş denedim. Şu yazıya mutlaka ama mutlaka bir göz atın: https://paratic.com/para-kazanma-yollari/ 75'ten fazla iş önerisi var. Elbette bir tanesi işinize yarar. Ben ufak ufak kazanmak için 3 4 tanesini yapıyorum.
  12. Başarılı isimlerim insanların hayatlarına ilham veren o öykülerini okudum bu yazıda kesinlikle sizlerde mutlaka göz atın arkadaşlar...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.