Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 22 Ekim , 2022 Admin Paylaş Gönderi tarihi: 22 Ekim , 2022 Çin'in sürücüsüz kamyonları Tayland'daki limana eko-verimlilik ve güvenlik getiriyor 19 Ekim 2022'de çekilen bu fotoğraf, Tayland'ın Chonburi Eyaletindeki Laem Chabang Limanı'ndaki otonom Q-Kamyonlarını gösteriyor. Gelişmiş AI makine öğrenimi teknolojisi ve kablosuz şarj sistemi ile donatılmış Çin yapımı Q-Trucks, 24 saatten fazla kesintisiz çalışabilir veya 140 km'ye kadar seyahat edebilir. LAEM CHABANG, Tayland, 22 Ekim (Xinhua) -- Sutirat Tosak, Çin'den yeni ortakları olan 20 elektrikli ve otonom Q-Kamyonun, Tayland'ın en büyük derin deniz limanı olan Laem Chabang limanında yükleme ve boşaltma faaliyetlerine katılmasını görmekten mutlu oldu. Çin'in Şanghay kentinden gelen kamyonlar, limanın konteyner sahası D terminalinde çalışmadan önce test edilecek. 19 Ekim 2022'de çekilen fotoğraf, Tayland'ın Chonburi Eyaletindeki Laem Chabang Limanı'nın bir görünümünü gösteriyor. (Şinhua) 45 yaşındaki Sutirat, Eylül 2020'den bu yana otonom ağır kamyon projesi için Hutchison Ports Tayland'ın operasyon müdür yardımcısı olarak çalışıyor. liman operasyonları. "Q-Trucks, AI, sensörler ve GPS ile çalışan, sürücü gerektirmeyen akıllı kamyonlardır. İki yıl önce geldiklerinden bu yana, rıhtım ve avlu arasında konteynerleri taşımak için mevcut geleneksel kamyon filosuna entegre edilmişlerdir. "dedi Sutirat. Güvenlik eğitimi ile D terminaline giren 30.000'den fazla aracın sürücüsü kısa sürede kamyonları tanıma fırsatı buldu. 24 Ocak 2022'de çekilen hava fotoğrafı, Tayland'ın Chonburi Eyaletindeki Laem Chabang Limanı'nın bir görünümünü gösteriyor. (Xinhua/Wang Teng) Ekibi güvenlik eğitimi veren Sutirat, "Çoğu sürücü, otonom kamyonların çevresindeki her şeyi anında 'görebildiğini' ve kaçınılmaz engellerle karşılaştıklarında acil durdurma yapabildiğini anlıyor" dedi. Q-Kamyonlar, ticari ve endüstriyel ortamlar için yapay zeka geliştirme konusunda uzmanlaşmış Çinli bir şirket olan Shanghai Westwell Information and Technology Company Ltd. tarafından inşa edildi. Gelişmiş AI makine öğrenimi teknolojisi ve kablosuz şarj sistemi ile donatılmış kamyonlar, 24 saatten fazla durmadan çalışabilir veya 140 kilometreye kadar seyahat edebilir. Terminal D'nin işletmecisi Hutchison Ports Tayland'a göre, son 25 ayda Q-Trucks filosu günlük operasyonlar için konuşlandırıldı ve 150.000'den fazla konteyneri başarıyla taşıdı. Yönetim Direktörü Stephen Ashworth, "Özerk Q-Kamyonlarla birlikte halihazırda ve yakında uygulanacak diğer yeniliklerimizle birlikte, ülkenin ilk tam gelişmiş 'akıllı limanı olma hedefimize hızla yaklaşıyoruz" dedi. Tayland ve Güneydoğu Asya Hutchison Limanları Tayland. 19 Ekim 2022'de çekilen bu fotoğraf, Tayland'ın Chonburi Eyaletindeki Laem Chabang Limanı'ndaki otonom Q-Kamyonlarını gösteriyor. (Şinhua) Ashworth, Xinhua'ya verdiği demeçte, "D terminalinde otonom kamyon teknolojisinin geliştirilmesine daha fazla göz atacağız ve grubun dünya çapındaki liman ağına ve gelecek planlarına nasıl fayda sağlayacağını keşfedeceğiz." Liman otoritesine göre Tayland, Laem Chabang limanını bölgesel bir merkeze dönüştürerek terminalin güvenliğini ve verimliliğini artırırken maliyetleri düşürür ve daha yeşil çözümler sunar. Plan, Westwell'in otomasyonu teşvik etme arzusuyla uyumludur. Westwell'in kurucusu ve CEO'su Tan Limin, "Tayland, ticari otonom sürüş açısından ilk denizaşırı pazarımız" dedi. Tan, "Limanda çalışmak, sahadaki olası zorlukları anlamamıza yardımcı oluyor, Çin'deki otonom sürüş uygulamalarındaki deneyimimizden yararlanabiliyor ve çözümleri yerel koşullara uyarlayabiliyoruz." dedi. Kaynak: Xinhua_Economy Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Önerilen İletiler
Bir hesap oluşturun veya yorum yazmak için giriş yapın
Yorum yapmak için üye olmak zorundasınız...
Bir Hesap Oluşturun
Forumumuzda üyelik çok basit ve ücretsizdir!
Yeni Bir Hesap OluşturunGiriş Yap
Hali hazırda bir hesabınız var mı? O zaman Giriş Yapın.
Giriş Yapın