Gönderi tarihi: 20 Mayıs , 2022 3 yıl Moda denilen olgu sürekli değişim geçirse de, yıllar içerisinde kendini tekrar eden bir yapıya sahip olup, tüketicinin satın alma alışkanlıklarını yönetiyor. Zamansız parçalarla düzenlenmiş bir gardırobun ise bu anlamda büyük katkı sağlayacağını söyleyen Dr. Öğr. Üyesi Havva Gülçin Üstün, 'kapsül gardırop' oluşturarak satın alma davranışlarının değiştirilebileceğini belirtti.Haberi Haber Kaynağından Oku
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Hesabınız varsa, hesabınızla gönderi paylaşmak için ŞİMDİ OTURUM AÇIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.