Gönderi tarihi: 16 Nisan , 2022 3 yıl Ticaret Bakanlığı, tüketiciyi yanıltan fiyatlara ve indirimli satış reklamlarına ilişkin kılavuz hazırladı. Kılavuza göre bazı reklam metotlarının değiştirilmesi öngörülüyor. Örneğin tüketicinin ani bir karar vermesine neden olmak amacıyla gerçeğe aykırı olarak bir mal veya hizmetin sadece “çok kısıtlı bir süre içinde belirli şartlar altında sunulacağı” belirtilemeyecek.Haberi Haber Kaynağından Oku
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Hesabınız varsa, hesabınızla gönderi paylaşmak için ŞİMDİ OTURUM AÇIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.