Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

Admin

Önerilen İletiler

  • Admin

İşinizi Yüzde 500 Nasıl Büyütebilirsiniz?

AATPWjT.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Her girişimci başarı ister: Ne yazık ki, formülü herkesin izleyebileceği bir kopyala/yapıştır adımları dizisi değildir. Bununla birlikte, deneyimlerime göre, seçilen endüstriden bağımsız olarak herhangi bir profesyonelin uygulayabileceği bir avuç kazanma stratejisi var.

1. Sadece güçlü bir ürünle değil, kurum kültürüyle de öne çıkın

Sağlam bir ürüne sahip olmak elbette çok önemlidir, ancak yenilikçi ve iyi karşılanmış bir ürün dalgasına binmenin her şey olmadığını hatırlamak önemlidir. Böyle bir başarının kötü organizasyon, kalite yönetimi eksikliği ve var olmayan bir iş-yaşam dengesi gibi iç sorunları maskelemesi bile yaygındır.

Daha iyi ve daha kalıcı olan şey, esnek ve önce insan olan bir kurumsal kültür uygulayarak markanız için gerçek bir isim yapmaktır. Bunun mükemmel bir örneği 1957'de kurulan Fairchild Semiconductor'dır. Şirket, Silikon Vadisi'nin bazı icatlarını ve yaklaşım temellerini atan, dünyayı değiştiren bir efsane haline geldi, ancak bu sadece sıkı bağlardan uzak durduğu için mümkün oldu. , o zamanlar yaygın olan bürokratik ve amansız iş ahlakı. Risk almanın yanı sıra benzersiz bir tutku ve çeşitlilik kültürü yarattığı için en güçlü, en parlak ve en yaratıcı beyinleri kendine çekti. Aynı zamanda, teknoloji girişimleri için bir model haline gelen “sıkı çalış, sıkı oyna” zihniyetini de benimsedi.

Aynı tür saygısız, tutkulu ve insan odaklı kültürü benimsemek, alanında güçlü uzmanları kendine çeker ve onları markanıza sadık kılar.

2. Ürününüzü insanlara teslim edin ve geri bildirimleri dinleyin

Yeni başlayanlarla ilgili yaygın bir sorun, lansmandan önce "mükemmel ürünü" geliştirmeye kendini fazla kaptırmak - küçük ayrıntılara çok fazla zaman harcamak, herkes denemeden hemen önce her şeyi elde etmeye kafayı takmak.

Bu dürtüyü anlıyorum, ama geriye gidiyor. Yapılacak en iyi şey, minimum uygulanabilir bir ürünü (MVP) hedef kitlenin eline almaktır. MVP'ler, şu anda bulunduğunuz yer ile varmak istediğiniz yer arasındaki köprüdür ve pazara ham, uygulanabilir bir ürün sokabilirseniz, belirli şikayetleri veya ihtiyaçları karşılamak için ince ayar yapabilme avantajını elde edersiniz. sattığınız kişiler.

Kurucu ortağı ve CEO'su olduğum Novakid için ilk teklifimiz oldukça ilkeldi. Kavram kanıtını göstermek için yeterli temel özelliklere sahipti, ancak hiçbir yerde mükemmele yakın değildi. Ancak, platformumuzdan neye ihtiyaç duyduklarını daha iyi anlamak için çocuklardan ve ebeveynlerden değerli geri bildirimler alabildim. Kullanıcıların gelecekteki sürümleri nasıl geliştireceğimizi belirlemelerine izin vererek çok fazla zaman, para ve endişe tasarrufu sağladım.

3. En son trendlerden haberdar olun ve genç bir kitleyle etkileşim kurun

Markanız uzun vadeli bir geliştirme stratejisi izliyorsa, o zaman “çocukların” ne yaptığı konusunda güncel kalmalısınız. Evet, 12 ila 16 yaşındakiler şu anda sizin demografiniz olmayabilir, ancak 10 yıl içinde 20'li yaşlarında olacaklar ve tam olarak kime pazarlama yaptığınız olabilir ve şu anda iletişiminiz kopuyorsa, Muhtemelen yolun aşağısında onlara neyin çekici geldiğini aniden anlayamayacaksınız. Bu nedenle, gelecekteki tüketicilerinizi, mevcut müşterileriniz kadar ilgiyle inceleyin; bu, sizi, pazarlanabilir kitleniz olduklarında motivasyonlarını, mücadelelerini ve ihtiyaçlarını daha iyi anlayabilecek bir konuma getirir.

Şirketimin ürünü okul çağındaki çocuklara yönelik olsa da, platformumuzun gelecek nesillere hitap etmesi için hala gelişen teknolojileri ve yeni trendleri takip etmem gerekiyor. Örneğin, ilgiyi sürdürmek istiyorsak Novakid'in AR ve VR yeteneklerini entegre etmesi ve oyunlaştırmaya daha da fazla eğilmesi gerektiğini biliyoruz.

4. Sadece sonuçları değil, gerçek insanları da gösterin

Girişimciler, uzun vadeli başarı için kâr odaklı olmanın önemli olduğunu zaten biliyorlar. Yine de çoğu kişi, bir şirket için tanınabilir bir insan yüzünün olması kadar önemli olduğunu unutuyor. Bu amaçla, yalnızca CEO veya CMO'nun medyada yer alması yerine, niş endüstri deneyimine sahip genç profesyonellerin markanın daha yakışıklı bir yanını göstermelerine izin verin. Mümkünse, kullanıcıların sosyal medyada sizin adınıza konuşmasına da izin verin.

Psikologlar George Newman ve Paul Bloom tarafından yapılan araştırmalar, “Gerçeklik algılarının (ya da orijinal olmama), çok çeşitli alanlarda insanların yargılarını ve davranışlarını etkilediği gösterilmiş” olduğunu ortaya koydu. Basitçe söylemek gerekirse, özgünlük değer yaratır ve müşteriler markanızın arkasında insan katılımını ne kadar çok görürse, işletmenizin o kadar özgün olduğunu düşünürler.

5. Özel çözümler üzerinde çalışın

Kişiselleştirmenin hemen hemen her marka için başarının geleceği olduğuna şüphe yok. Her şey ürün yerelleştirmesi, bireysel kullanıcı özellikleri ve kişisel ilgi alanları ile ilgilidir. Bu, müşteri tabanınız hakkında mümkün olduğunca çok şey bilmeniz gerektiği anlamına gelir ve bu da güçlü dahili analitiklere ihtiyacınız olduğu anlamına gelir. Ekip üyelerinin ayrıca bu analizi hem pazarlamaya hem de ürün geliştirmeye nasıl entegre edeceklerini anlamaları gerekir.

Tüketicilerin yaklaşık yarısı, markaların kendilerini tanımasını ve ihtiyaçlarını birer birey olarak anlamasını bekliyor. Eğitimde bu, hangi eğitim mekaniğinin başarılı, hangilerinin başarısız olduğunu ölçmemize izin veren yetkinlik bazlı çözümler yarattığımız anlamına geliyor. Topladığımız veriler, öğrenciler için daha kişiselleştirilmiş dersler oluşturmak için kullanılabilir, ancak aynı zamanda şirketimin bir platform olarak, öğrettiğimiz çocuklar için daha iyi ve daha kullanışlı bir şeye dönüşmesine olanak tanır.

Yaptığınız işe yönelik bir tutkunun girişimcileri zorlu dönemlerden geçirebileceğine kesinlikle inanıyorum, ancak aynı zamanda kalıcı, gelişen bir şirket yaratmanın tutkudan çok daha fazlasını gerektirdiğini ve bu stratejileri kültürünüze entegre etmenin bunu sağlamaya yardımcı olacağını da biliyorum. olur.

Kaynak: Entrepreneur

germ-2871773.jpg

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 3 hafta sonra...
Tarih 14.02.2022 at 18:32 , Admin dedi:

3. En son trendlerden haberdar olun ve genç bir kitleyle etkileşim kurun

Markanız uzun vadeli bir geliştirme stratejisi izliyorsa, o zaman “çocukların” ne yaptığı konusunda güncel kalmalısınız. Evet, 12 ila 16 yaşındakiler şu anda sizin demografiniz olmayabilir, ancak 10 yıl içinde 20'li yaşlarında olacaklar ve tam olarak kime pazarlama yaptığınız olabilir ve şu anda iletişiminiz kopuyorsa, Muhtemelen yolun aşağısında onlara neyin çekici geldiğini aniden anlayamayacaksınız. Bu nedenle, gelecekteki tüketicilerinizi, mevcut müşterileriniz kadar ilgiyle inceleyin; bu, sizi, pazarlanabilir kitleniz olduklarında motivasyonlarını, mücadelelerini ve ihtiyaçlarını daha iyi anlayabilecek bir konuma getirir.

Şirketimin ürünü okul çağındaki çocuklara yönelik olsa da, platformumuzun gelecek nesillere hitap etmesi için hala gelişen teknolojileri ve yeni trendleri takip etmem gerekiyor. Örneğin, ilgiyi sürdürmek istiyorsak Novakid'in AR ve VR yeteneklerini entegre etmesi ve oyunlaştırmaya daha da fazla eğilmesi gerektiğini biliyoruz.

Burası gerçekten çok önemli. Genç nesile hitap eden girişimler her zaman başarıya ulaşmaya daha yakındır. Diğer taraftan günümüz teknoljileri karşısında gelişen sosyal medya da yeni girişimlerin hedefleri arasında olmalı. Genç nesil sosyal medyada çok aktifler. Onlara ulaşmanın en kolay yolu sosyal medyayı aktif kullanabilmekte.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Bir hesap oluşturun veya yorum yazmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmak zorundasınız...

Bir Hesap Oluşturun

Forumumuzda üyelik çok basit ve ücretsizdir!

Yeni Bir Hesap Oluşturun

Giriş Yap

Hali hazırda bir hesabınız var mı? O zaman Giriş Yapın.

Giriş Yapın
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.