Gönderi tarihi: 10 Kasım , 2021 3 yıl Müşterilerin çevre konusunda hassasiyeti arttıkça, markalar ve şirketler için çevre dostu görünmek gittikçe daha önemli hale geliyor. Buna karşın firmaların "yeşil oldukları" iddiaları her zaman gerçeği yansıtmıyor. Peki müşteriler için, "greenwashing" olarak bilinen Türkiye'ye de "yeşil aklama" ya da "yeşil badana" olarak çevrilen bu göz boyama taktikleri nasıl ayırt edilebilir? BBC Ekonomi Muhabiri Beth Timmins'ın haberi.Habere Gitmek için Tıklayın
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Hesabınız varsa, hesabınızla gönderi paylaşmak için ŞİMDİ OTURUM AÇIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.