Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

Aspark Owl'dan Tesla Cybertruck'a: Yollara Çıkan En Heyecan Verici 26 Yeni EV (Elektrikli Araç)


Admin

Önerilen İletiler

  • Admin

Aspark Owl'dan Tesla Cybertruck'a: Yollara Çıkan En Heyecan Verici 26 Yeni EV (Elektrikli Araç)

AAKYwqP.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Bunu inkar etmek yok: Elektrik devrimi burada. Biraz zaman almış olabilir - ve muhtemelen olması gerekenden daha uzun - ancak son birkaç yılda otomotiv alanında sismik bir değişim görüldü. Esasen her büyük marka, lüks marka ve süper otomobil uzmanı tamamen elektrikli otomobiller üretmeye kendini adamıştır.

Daha da şaşırtıcı olan, bu arabaların ne kadar çabuk geleceği. 2025 yılına kadar düzinelerce elektrikli coupe, sedan, crossover, SUV ve hiper otomobilin piyasaya çıkması planlanıyor. GMC Hummer EV'den Mercedes-Benz EQS ve Lotus Evija'ya, önümüzdeki dört yıl içinde yollarda görmek için sabırsızlandığımız 26 akülü araç.

carsharing-4382651.jpg

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Aspark Owl (2021)

AAOSht3.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Aspark

Ares Design'ın İlk Elektrikli Yol Bisikleti Aynı zamanda Dünyanın En Hafifi
Japon otomobil üreticileri hiper otomobilleriyle tanınmayabilir, ancak bu Aspark Baykuşu'nu daha az heyecanlı kılmaz. Frankfurt Otomobil Fuarı'nda ilk kez duyurulmasından yaklaşık dört yıl sonra fütüristik hiper otomobili hala bekliyoruz, ancak Aspark gerçekten vaat ettiklerini yerine getirebilirse, buna değecektir.

Markaya göre, yeni nesil hız makinesi bu yıl gerçekten geliyor ve beraberinde şaşırtıcı 1.985 hp verebilen dört motorlu bir güç aktarma organı, sıfırdan 60 mil / saate 1.72 saniyede roket atma yeteneği, en yüksek hız 249 ve 280 millik bir sürüş menzili. Şirket, 3.56 milyon dolarlık elektrikli hiper otomobilden 50 adet üretmeyi planlıyor. Bunlardan sadece 10 tanesi Kuzey Amerika'ya bağlı, bu yüzden sizinkini almak için hızlı hareket etmeniz gerekecek.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Audi e-tron GT (2021)

BB1dxNyq.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Audi

Volkswagen Grubu, son birkaç yılda elektrifikasyona odaklandığını açıkça belirtmişti. Bu, lüks marka Audi dahil tüm markaları için geçerlidir. Alman emsalleri BMW ve Mercedes-Benz gibi, marka da e-tron adı verilen özel bir pille çalışan hattı piyasaya sürdü.

Bir SUV olan ilk araç 2018'de geldi, ancak bu yaz şirketin en heyecan verici EV'si e-tron GT'nin gelişini görecek. 99.000 dolarlık grand tourer, meraklıların sevilen A7 sedandan beklediği her şeye sahip olacak – yalnızca emisyonlar olmadan. EV'nin 469 beygir gücü ve 464 ft librelik burgu sizin için yeterli değilse, endişelenmeyin, çünkü bir RS varyantı yolda.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Bentley Electric SUV (2025)

BB1gm3N0.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Bentley

Ayrıntılar hala az, ancak Volkswagen Grubu'nun en lüks markası Bentley, on yılın orta noktasından önce kendine ait bir EV alacak. Bu sadece belirsiz bir vaat değil, aynı zamanda markanın CEO'su Adrian Hallmark'tan başkası tarafından verilen bir söz değil. 2021 baharında yönetici, 2025 yılına kadar pille çalışan bir Bentley olacağına söz verdi.

Bu aracın tamamen yeni mi yoksa önceden var olan bir modeli mi temel alacağı henüz belli değil, ancak zaten kendi hibrit varyantına sahip olan inanılmaz popüler Bentayga gibi bir SUV olursa şaşırmayın (yukarıdaki resimde). . Hallmark'ın dediği gibi, "Eğer SUV'larda değilseniz, hiçbir yerdesiniz."

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BMW i4 (2021)

AAOS4uC.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

BMW

BMW'nin elektrikli araçlarla geçmişi çoğu otomobil üreticisinden daha geriye gider. Şirket, bir dizi hibrite ek olarak, son on yılda iki tam elektrikli araç piyasaya sürdü: ultra kompakt i3 ve sportif i8. Yine de yeni i-Serisi modelleriyle işleri yeni bir seviyeye taşıyor.

Seri, X crossover ve en önemlisi 4 Serisi bir sedan da dahil olmak üzere markanın en popüler modellerinden bazılarının pille çalışan versiyonlarını içerecek. Serinin amiral gemisi olacak i4, 530 hp, 300 mil menzil ve M4'ün devasa böbrek ızgaraları sunuyor. Yazılı olarak, fiyatlar mevcut değildi, ancak heyecan verici EV'nin bu yıl içinde üretime girmesi bekleniyor.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Bollinger B1 ve B2 (2022)

AAOS0BZ.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Yeni Hummer duyurulmadan önce, Bollinger EV, hantal, pille çalışan bir hizmet aracı arayanlar için mükemmel bir seçenek gibi görünüyordu. Ancak yasal bir Hummer EV'nin yolda olması, start-up'ın çıkışını daha az ilgi çekici hale getirmiyor. Geniş bir SUV (B1) veya genişletilmiş yataklı bir kutu kamyon (B2) olarak sunulan şirketin EV'si, çarpıcı, retro bir görünüme sahip sıfır emisyonlu bir araç arayanlar için mükemmel.

Bollinger, elektrikli motorunun 614 hp ve 668 ft lbs tork üretmesini beklediğinden, sayıları da oldukça iyi görünüyor. Kesin bir çıkış tarihi henüz açıklanmadı, ancak şirket şu anda 125.000 dolarlık EV için rezervasyon alıyor.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Cadillac Lyriq (2022)

AAOSem8.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Cadillac

Hummer EV, C8 Corvette'ten bu yana en çok beklenen General Motors aracı olabilir, ancak pille çalışan kuzeni Cadillac Lyriq'te uyumaz. Diğer pek çok otomobil üreticisi gibi, Detroit lüks markası da ilk EV'si için bir crossover ile gidiyor. Gelecek yıl üretime girecek olan zarif SUV, markanın en son tasarım dilini alıyor ve aydınlatmalı bir rozet ve cesur LED farlar içeren "dinamik" geniş ızgara ile geleceğe taşıyor. Araç ayrıca Edward Scissorhands'ın oğlunun bile kullanabileceği son derece gelişmiş bir sürücü yardım paketi gibi heyecan verici teknolojilerle dolu olarak geliyor.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Canoo Pickup Truck (2022)

BB1euEUK.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Kano

Tesla Cybertruck dışında şimdiye kadar gördüğümüz elektrikli kamyonetlerin çoğu normal, gazla çalışan kamyonlara benziyor. Yine de Canoo EV değil. California girişiminin ilk aracı, kapsül benzeri bir tasarıma ve nadir bir kabin ileri yapılandırmasına sahiptir. Sonuç, şık ve modern görünen ama aynı zamanda bir minibüse veya karavana (doğru eklentilerle) dönüştürülebilecek kadar çok yönlü olan, pille çalışan bir pikaptır.

Sürücüler, ikincisi 600 hp ve 550 ft lbs tork üretebilen bir veya iki motorlu aktarma organı seçeneğine sahip olacak. Menzil, 200 mil'de gösterişsizdir, ancak 1.800 pound'luk bir çekme kapasitesi bunu telafi etmeye yardımcı olur. 34.570$'lık araç şu anda ön sipariş için mevcut ve gelecek yıl en kısa sürede piyasaya sürülmesi bekleniyor.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Estrema Fulminea (2023)

AAOS4uH.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Automobili Estrema - evet, İtalyanca "aşırı" kelimesi - kolay yolu seçmiyor. Yeni İtalyan marka, ilk aracı için sadece bir süper otomobil geliştirmekle yetinmedi; tamamen elektrikli bir güç aktarma organı ile yapmaya karar verdi. Fulminea olarak adlandırılan sportif coupe, entegre köpekbalığı yüzgecine sahip bir arka kanadı içeren şık ve aerodinamik dış cephe sayesinde kesinlikle iyi görünüyor.

Göz kamaştırıcı 2.040 beygir gücü sunacak yenilikçi dört motorlu güç aktarma sistemi sayesinde, V-12 paketli emsallerinden beklenen performansı da sunabilmelidir. Bu sayede Estrema, otomobilin 10 saniyeden daha kısa sürede sıfırdan 200 mil hıza çıkmasını bekliyor. Oh, ve tek bir şarjla sağlam bir 325 mil sürebilecek.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Ferrari İsimsiz EV (2025)

BB1fJ6v5.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Ferrari

Tüm otomobil üreticileri, diğerleri kadar hızlı bir şekilde elektrifikasyonu benimsemedi. Bu özellikle Ferrari için geçerlidir. Şirket hibritlerle harika sonuçlar elde etmiş olsa da - SF90 Stradale (yukarıda resmedilmiştir) en güçlü aracıdır - İtalyan otomobil üreticisi, bir Ferrari EV'yi ne zaman görebileceğimiz konusunda kesinlikle belirsiz.

Son olarak, bu yılın başlarında, başkan John Elkann, markanın ilk tamamen pille çalışan aracını on yılın ortasına kadar beklememiz gerektiğini söyledi. Spor araba mı olacak? Ya da belki bir SUV? (Şirketin ilk ürünü olan Purosangue, önümüzdeki yıl piyasaya sürülmek üzere.) Bu noktada kim söyleyecek. Tek bildiğimiz, bir EV'nin sonunda Maranello'da hattan çıkacağı ve bekleyemeyiz.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Ford F-150 Lightning (2022)

BB1gVaJX.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Ford

Lüks denilince akla gelen ilk araç sınıfının pikap olmadığını biliyoruz. Sonuçta kamyonlar konfordan çok güç, çekme kapasitesi ve dayanıklılık ile değerlendirilir. Yine de, Amerika'nın açık ara en popüler kamyonu olan Ford F-150 Lightning'in şu ana kadar ABD'de duyurulan en önemli EV olabileceği inkar edilemez. Popülaritedeki çarpıcı artışa rağmen, elektrikli otomobiller ve SUV'ler henüz Amerika Birleşik Devletleri'nde genel kabul görmedi.

Ancak bunu değiştirebilecek bir araç varsa o da F-150 Lightning olabilir. Bunun nedeni, elektrikli F-150'nin gaz yakan kardeşinden daha fazla güç ve homurtu vaat etmesidir: Gelecek yıl geldiğinde, kamyonun çift motorlu güç aktarma sisteminin 563 beygir gücü üretmesi ve etkileyici 10.000 pound çekmesi bekleniyor. Bu, 40.000 doların hemen altında başlayan (ancak seçeneklerle 50.000 doları kolayca geçebilen) pille çalışan kamyonun yalnızca isim tanımaya güvenmesi gerekmediği anlamına gelir.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Genesis Electrified G80 (2023)

AAOShtz.img?h=631&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Yaratılış

2016 yılında bu kıyılara vardığından beri Genesis, itibarını canlı performans, mükemmel işçilik ve üstün güvenilirlik sunan bir dizi mantıklı lüks araç üzerine inşa etti. Öncülük, zarafet ve sportifliği zahmetsizce bir araya getiren şık bir araç olan G80 sedan oldu.

Bu nedenle, markanın ilk elektrikli otomobilinin temeli olarak sofistike sedanı kullanması mantıklı. Bu yıl içinde piyasaya sürülecek olan dört kapılı model, sadece bir şarj çıkışı ile gazla çalışan versiyon gibi görünecek. Fiyatlandırma da dahil olmak üzere hala son ayrıntıları bekliyoruz, ancak tamamen elektrikli sedan çift motorlu bir aktarma organına, dört tekerlekten çekişe ve 300 kilometreden fazla menzile sahip olacak.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

GMC Hummer EV SUV and Truck (2021 and 2023)

BB1byTSY.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

GMC

General Motors'un ilk büyük EV'sinin büyük ironisi, tüm zamanların en kötü şöhretli gaz meraklılarından biri olan Hummer'a dayanmasıdır. Ama bu aslında Detroit devinin ilk önce elektrik vermeyi seçtiği isim plakası ve oldukça açık olmak gerekirse, ne mükemmel bir seçim. Bir süper kamyon veya bir SUV olarak mevcut olan Hummer EV, yalnızca herhangi bir emisyon olmadan hatırladığınız devasa devdir.

GM'nin Ultium pil teknolojisi sayesinde, üç motorlu güç aktarma sistemi şaşırtıcı bir şekilde 1.000 hp üretebilecek ve tek bir şarjla 350 mil seyahat edebilecek olduğundan, sadece parça gibi görünmüyor. Pille çalışan bruiser ucuza gelmeyecek - kamyon Lansman Sürümü 112,595 dolardan, SUV ise 105,595 dolardan başlayacak - ama buna değecek gibi görünüyor.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Jaguar’s Whole Line (2025)

BB1dJHe7.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Jaguar

Bir otomobil üreticisinin ilk elektrikli otomobilinin en popüler modellerinden birinin tamamen elektrikli bir versiyonu olması alışılmadık bir durum değil. Ancak Jaguar sadece bir araçta durmuyor; marka, 2025 yılına kadar tüm hattının tamamen elektrikli olacağını duyurdu. Gerçekten de bu, markanın artık dört yıl içinde içten yanmalı motorlu veya hatta hibrit güç aktarma organlarına sahip herhangi bir araç satmayacağı anlamına geliyor.

Bu cesur bir adım, ancak şirket bunun doğru olduğundan emin görünüyor. Unutulmaması gereken bir şey, henüz hiçbiri açıklanmadığı için elektrikli hattın bir parçası olarak hangi arabaların dahil edileceğini bilmiyoruz. Markanın ilk EV'si olan I-Pace crossover'ın başarıyı yakalayıp sağlayamayacağı bile belli değil. Bizi izlemeye devam edin.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Lexus LF-Z (2022)

BB1f8miv.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Lexus

Konsept otomobillerin üretime geçtiğini görmek nadirdir. Hatta Lexus, insanları fütürist LF-Z Electrified'ın bu Mart ayında tanıtıldığında prototip aşamasını geçemeyeceği konusunda uyardı. İki aydan biraz daha uzun bir süre sonra, lüks marka sert bir U dönüşü yaptı ve aslında 2022 yaz sonu veya sonbahar başında gelecek olan fütüristik crossover'ın üretim versiyonunu yapacağını duyurdu.

Arabanın tamamen elektrikli bir aktarma organına sahip olacağı gerçeği dışında bildiğimiz tek şey bu. Elektrokromik cam tavan, yapay zeka destekli bilgi-eğlence paketi ve “Direct4” dört tekerlekten çekiş sistemi gibi daha ilgi çekici özelliklerinden bazılarının da üretime girdiğini unutmayalım.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Lordstown Motors Endurance (2021)

AAOScx5.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Lordstown Motors/Facebook

Tesla Cybertruck'ın çok fazla olduğunu mu düşünüyorsunuz? Pekala, kazandığı tüm heyecana rağmen kesinlikle yalnız değilsin. Neyse ki Lordstown'ın elektrikli kamyonu gelenekçiler için tasarlandı. Bakılması çok fazla olmayabilir, ancak 52.500 dolardan başlayan Endurance, meraklıların bir pikaptan isteyebilecekleri her şeyi, güç, güvenilirlik ve çok fazla güç içermeyi vaat ediyor.

Bu yılın sonlarında gelmesi planlanan elektrikli kamyon, güçlü bir dört motorlu güç aktarma organına ve şirkete inanılırsa 250 mil menzile sahip olacak. Ne yazık ki, Ohio, Lordstown'daki eski bir GM fabrikasına dayanan EV üreticisi için, şirketin vaat ettiklerini yerine getirecek paraya sahip olup olmadığı belirsiz.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Lotus Evija (2021)

AAOShuo.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Lotus

Lotus adı bir zamanlar taşıdığı ağırlığı taşımıyor, ancak ilk EV'si bunu değiştirebilir. Çünkü Evija tüm zamanların en güçlü üretim araçlarından biri olabilir. İngiliz marka, akıllara durgunluk veren 2.000 beygir üretebilen, tamamen elektrikli bir aktarma organına sahip fütüristik bir hiper otomobil sözü verdi.

Bu güç aktarma organının, sıfırdan 60 mil / saate üç saniyenin altında bir süre sunabileceği söyleniyor. Ayrıca EV'yi dokuz saniyede sıfırdan 186 mph'ye fırlatacak ve 200 mph'nin üzerinde en yüksek hıza ulaşmasına yardımcı olacak. Dudak uçuklatan şeyler, değil mi? Eşleşmesi gereken bir fiyat etiketi var, çünkü kendi Evija'nıza sahip olmanın maliyetinin, bu yıl satışa çıktığında 2,2 milyon dolardan başlaması bekleniyor.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Lucid Air (2021)

AAOS4uV.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Lucid Motorlar

Tesla, şüphecilerin adil payına sahip olabilir, ancak şirketin piyasadaki en iyi ve en popüler EV'lerden bazılarını ürettiğini inkar etmek mümkün değil. Bu, Lucid'in Elon Musk'ın şirketini devralma arzusunu neden gizlemediğini açıklayabilir. İlk EV'si olan 140.000 $ Air, EV devinin Model S'sine doğrudan bir atış gibi geliyor.

Ve bir grup eski Tesla çalışanından oluşan start-up, söz verdiklerini – 1.080 at, sıfırdan 60 mil / saate 2,5 saniyeden daha kısa sürede ve rekor kıran 517 mil menzil – teslim edebilirse, sadece olabilir. Şu anda piyasadaki en iyi elektrikli sedan olarak Model S'yi yerinden oynatma şansına sahip olun.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Mercedes-Benz EQE

AAOiwXS.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Mercedes-Benz AG'nin izniyle.

Yaklaşan EQS, Mercedes-Benz'in amiral gemisi EV olabilir, ancak EQE, markanın en önemli pille çalışan teklifi olma potansiyeline sahiptir. Bunun nedeni, markanın en çok satan modellerinden biri olan E-Serisi'nin elektrifikasyonunu temsil etmesidir.

Yeni nesil sedan, temel aldığı dört kapılıdan daha cesur bir tasarıma sahip ve 288 hp güç üreten çift motorlu (her aksta bir tane) güç aktarma sistemiyle çalışıyor. Bu, kimsenin kalbini attırmaz, ancak 410 millik bir menzil olabilir. İç mekan, özellikle 56 inç MBUX Hiper Ekranı tercih ederseniz, uzay gemisi gibi görünüyor. EQE'nin gelecek yılın ikinci yarısında piyasaya sürülmesi ve yaklaşık 65.000 dolardan başlaması bekleniyor.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Mercedes-Benz EQG

AAOchG2.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Mercedes-Benz

Yıllarca süren söylentilerden sonra Mercedes-Benz sonunda bu yıl Münih'teki IAA Mobility Show'da elektrikli bir G-Wagen'in geleceğini doğruladı. Hepsinden iyisi, konsept EQG olarak adlandırılan markanın sergilediği prototip, yeni bir ızgara ve çok daha fazla LED aydınlatma dışında, temel aldığı ikonik SUV ile neredeyse aynı görünüyor.

Mercedes henüz güç aktarma organı hakkında bir şey söylemedi, ancak en üst seviye AMG G63'teki çift turboşarjlı V-8 ile olumlu bir şekilde karşılaştırılırsa şaşırmayacağız. Bu etli değirmen, 577 at ve 627 ft libre bükülme üretebilir. Sürüm detayları şu anda mevcut değil, ancak merakla beklenen EV'nin gelecek yıl en kısa sürede piyasaya sürülebileceği bildirildi. Varsa, otomobilin normal G-Serisi ile aynı mahallede (131.750 $) bir başlangıç fiyatına sahip olmasını bekleyin.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Mercedes-Benz EQS (2021)

AAOI499.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Mercedes-Benz AG.

Çok az sayıda lüks otomobil üreticisi, Mercedes-Benz gibi kendilerini elektrik devrimine adadı. Bunun kanıtı için, yaklaşmakta olan amiral gemisi EV, EQS'ye bakın. Marka, görkemli S-Serisi sedanı sadece heyecanlandırmakla kalmadı, onu yeniden icat etti. İlk olarak, 516 hp ve 611 ft libre tork üretebilen, sadece 4,1 saniyede 60 mil hıza ulaşabilen ve tek bir şarjla 400 milden fazla koşabilen tamamen elektrikli bir güç aktarma organı var.

Ardından, dört bölgeli klima kontrolü, ortam aydınlatması ve devasa 56 inç MBUX Hiper Ekranı gibi yüksek teknoloji ürünü konforlarla dolu lüks iç mekan var. Yine de en şok edici olanı, otomobilin bu sonbaharda piyasaya sürüleceği 102.310 $ başlangıç fiyatı olabilir; bu, geleneksel S-Serisi'nden 7.400 $ daha düşüktür.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Pininfarina Battista (2021)

AAOSadW.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Pininfarina

Pininfarina'nın tasarım pirzolaları, araba severler arasında efsanedir. Ünlü karoser üreticisi, güzel bir hiper otomobil tasarlamaktan daha fazlasını yapmaya hazır görünüyor. İtalyan marka bir sonraki projesi için sıfırdan kendi hiper otomobilini inşa ediyor.

Neredeyse tüm ünlü kreasyonlarının kaputunun altında içten yanmalı bir motora sahip olmasına rağmen, Battista tamamen elektrikli bir kuruluma sahip olacak. Arka 120 kwh pil ile çalışan bu güç aktarma organının korkunç bir 1.900 hp ve 1.696 ft lbs tork üretmesi bekleniyor. Yine de Pininfarina gövdeli tamamen elektrikli bir hiper otomobil ucuza gelmeyecek. Şık EV için fiyatlandırmanın 2,5 milyon dolardan başlaması bekleniyor.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Porsche Macan EV (2023)

BB1gEabC.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Porsche AG.

Porsche, bir EV yapabileceğini zaten kanıtladı. 2019 sonbaharında görücüye çıkan Taycan sedan, lüks ve performansı eşit ölçülerde bir araya getirerek satın alabileceğiniz en iyi modellerden biri olmaya devam ediyor (aralığı biraz eksik olsa da).

Bu nedenle, bir sonraki tamamen elektrikli aracı olan Maycan EV ile bu kadar ilgileniyoruz. Taycan'ın aksine tamamen orijinal bir araç olmasa da, Alman markanın sıfır emisyonlu otomobiller için yaptığını pille çalışan SUV'lar için yapıp yapamayacağını merak ediyoruz. Hala Taycan'a takılı kaldıysanız ve öyleyse sizi kim suçlayabilir ki yakında aralarından seçim yapabileceğiniz başka bir versiyon daha olacak: Taycan Cross Turismo spor vagon.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Rimac Nevera (2021)

AAKBF8X.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Rimac

Bazıları için tamamen elektrikli hiper otomobil fikrini bu kadar ciddiye almak zor. Elbette kulağa harika geliyor, ancak herhangi bir otomobil üreticisi gerçekten vaat ettiklerini sunabilir mi? Bizim bakış açımızdan en yakın görünen Rimac. Lotus gibi bir markanın adının tanınmasına sahip olmasalar da, Rimac'ın Nevera'sı geliştirme aşamasında kolayca en uzak olanıdır.

Hırvat şirketin C_Two konseptinin bu yılın sonlarında üretime geçmesi planlanıyor, dört motorlu bir güç aktarma organına sahip olacak ve bu da şaşırtıcı bir 1.914 hp ve 1.740 ft lbs tork veya geleneksel bir içten yanmalı motorun üç katı güç üretecek. süper araba. Bu kurulum sayesinde, 2.4 milyon dolarlık araba, 1,97 saniyede 62 mil / saat hıza fırlayabilir, 250 mil / saat azami hıza ulaşabilir ve tek bir şarjla 340 mil seyahat edebilir. Elektrik açıkça yavaş anlamına gelmez.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Rivian R1T ve R1S (2021)

AAOShuE.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Riviyen

Bugün yollarda tek bir elektrikli kamyonet olmayabilir, ancak bir yıl içinde bu neredeyse kesinlikle değişmiş olacak. Ve sürüye liderlik etmek isteyen Rivian. Şirket, Ford F-150 Lightning gibi yerleşik bir hayran kitlesine sahip olmayabilir ve kesinlikle Tesla Cybertruck kadar meme dostu değildir, ancak markanın alıcısı 67.500 $ R1T, kesinlikle çok umut verici görünüyor.

Standart özellikler arasında dört tekerlekten çekiş, 11.000 pound çekme kapasitesi ve gelişmiş bir sürücü yardım paketi yer alıyor. Ayrıca 300 ila 400 mil arasında menzil sunan iki farklı pil paketi arasından seçim yapabilirsiniz. Marka, fazladan bir koltuk sırası için 4.000 pound çekme kapasitesiyle işlem yapmasına rağmen, 70.000 dolarlık R1S SUV ile bir kamyoncu değilseniz bile sizi kapsıyor.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Bir hesap oluşturun veya yorum yazmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmak zorundasınız...

Bir Hesap Oluşturun

Forumumuzda üyelik çok basit ve ücretsizdir!

Yeni Bir Hesap Oluşturun

Giriş Yap

Hali hazırda bir hesabınız var mı? O zaman Giriş Yapın.

Giriş Yapın
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.