Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 1 Ağustos , 2021 Admin Paylaş Gönderi tarihi: 1 Ağustos , 2021 CNBC raporlarına göre Amazon dağıtım şirketleri, sürücülerine sıkışmış kapıları, hasarlı emniyet kemerlerini ve kırık aynaları görmezden gelmelerini söylüyor. CNBC'nin bildirdiğine göre, ABD'deki Amazon teslimat şirketleri, işçilere işçi güvenliğini sağlayan günlük kamyonet denetimlerini atlamamaları talimatını veriyor. Birkaç ABD eyaletinden işçiler, idari cezalandırma korkusuyla güvenlik protokolüne karşı çıktıkları ayrıntılı örneklere sahiptir. Amazon, bu iddiaları ve şirketin üzerinde tam yetkiye sahip olduğu dağıtım ağlarını araştırıyor. Amazon'un anlaşmalı olduğu teslimat şirketleri için mevcut ve eski on sürücü, yöneticilerinin kendilerine, kapıların sıkışması, hasarlı emniyet kemerleri, düşük lastik dişleri, bozuk arka görüş kameraları ve kırık aynalar gibi temel güvenlik sorunlarını görmezden geldiklerini söylediklerini söylüyor. Amazon, ABD'de şirketin günlük sipariş karşılama operasyonlarına yardımcı olan 115.000 sürücüye karşılık gelen DSP (teslimat hizmeti ortağı) programı aracılığıyla 2.000 özel teslimat firmasıyla sözleşme yapıyor. Mevcut ve eski on sürücü, bir Amazon minibüsünü sürerken kendi güvenlikleri için aktif endişelerin olduğu ancak bunu bildiremedikleri durumları anlattı. Yarı zamanlı bir Amazon DSP sürücüsü Nisan ayında Insider'a verdiği demeçte, "Partiye vardığımızda, rotalarımıza atanmadan önce araçlarımız üzerinde kişisel olarak 60 puanlık bir kontrol yapmalıyız" dedi. Illinois'de eski bir DSP sürücüsü olan Chastity Cook, CNBC'ye şunları söyledi: "[yöneticiler] bize her şeyin harika olduğundan emin olun ve gidin. Sadece listeyi kontrol ettik. Okumak ve her şeyin yolunda olduğundan emin olmak için durmuyoruz bile. orada." Cook'un eski DSP işvereni Courier Express One, Insider'ın yorum talebine yanıt vermedi. Amazon, teslimat ağlarında düzenli uyumluluk denetimi, iki günlük araç kontrolü ve bakıma ihtiyaç duymaları halinde teslimat kamyonlarını hizmet dışı bırakma dahil olmak üzere güvenlik mekanizmalarına milyonlarca yatırım yapıyor. Ancak bir DSP'nin potansiyel teslimatlarına ve gelirine mal olabilir. DSP programı broşürüne göre, DSP filo sahipleri, teslimat rotasının uzunluğuna dayalı bir oran ve başarıyla teslim edilen paketlerin sayısına dayalı bir oran üzerinden gelir elde eder. Rutin bakım, hasar ve sigorta dahil olmak üzere araç maliyetleri 'devam eden işletme maliyetleri' olarak düşülür. Amazon, teslimat sürücülerinin rahatsız edici çalışma koşullarını iddia etmesi, sürücülerin eksik ücretler ve yorucu vardiyalar hakkında konuşmalarıyla geçmişte sorunlar yaşadı. Amazon, Insider'a yaptığı açıklamada, "Güvenlik protokolü bozulduğunda, bir DSP ile ilişkimizi garanti altına almak da dahil olmak üzere çeşitli eylemlerde bulunuyoruz" dedi. "CNBC hikayesindeki deneyimleri aktif olarak araştırıyoruz ve bunların her gün paketleri güvenli bir şekilde teslim eden 150.000'den fazla sürücüyü temsil ettiğine inanmıyoruz." Amazon, "Sürücülerin ve toplulukların güvenliği bizim önceliğimizdir ve DSP'lerin ve sürücülerin büyük çoğunluğu bu taahhüdü paylaşmaktadır" diye ekledi. Kaynak: Business Insider Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Önerilen İletiler
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.