Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

Önerilen İletiler

  • Admin
Gönderi tarihi:

Honda Hornet Konsepti Gerçeğe Yaklaşıyor Gibi Görünüyor

AAR2FUX.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Kırmızı Takım bize yuvanın içinde heyecan verici bir bakış sunuyor.

Kasım 2021'de Honda, dünyaya pek çok kişinin radarında bile olmayan bir konsepte şaşırtıcı bir bakış sağladı. Yeni Hornet Konsepti, kendi adıyla, Honda'nın geçmişinden efsanevi bir isim plakasının - bilgisayarla işlenmiş biçimde - yeniden canlandırılması gibi görünüyordu.

Tarihi Hawk adı kadar geriye gitmese de, Hornet bir süredir ortalıkta dolaşıyor. Aslında yirmi dört yıl.. Honda Motocicletas España'nın (veya Honda Motorcycles İspanya) resmi Instagram hesabında yayınladığı son iki videoda, Honda'nın tam da bu tür düşüncelerden yararlandığı görülüyor.

İlki, Honda Hornet logolarının son 24 yıldaki gelişimini gösteriyor. 1998, 2000, 2003, 2007, 2013 ve tamamen yeni Hornet logoları oldukça hızlı bir şekilde yanıp sönüyor. Buna eşlik edecek biraz fon müziği var, ancak zamanla Hornet'in farklı nesillerinin her birinden gelen motor sesleri için uygun bir temel görevi görüyor.

Honda, New Hornet Concept hakkında henüz herhangi bir teknik detay açıklamadı ve bunları oldukça sıkı bir şekilde gizli tutuyor. Ancak, tamamen yeni Hornet'in kısa pazarlama klipleriyle ilişkili ses, hayranları bunun bir ikiz olduğundan şüpheleniyor. Tabii ki, hayranların Honda'nın Instagram'ında bunu söylemekten çok mutlu olduklarını, ancak sosyal medya sayfalarını kim yönetiyorsa, her şeyi oldukça sessiz tutuyor.

Altyazı, "Hornet Concept—Bir efsanenin yeniden doğuşu. Bu modelle ilgili tüm haberleri almak ister misiniz? Buradan kaydolun: Link bio'da" ve ardından ilgili hashtag'ler. İlginç bir şekilde, Hornet hafıza şeridindeki bu küçük yolculuk, bu listede yer alan diğer tüm Hornets'ten kesinlikle oldukça farklı olan Hindistan'ın Hornet 2.0'ını içermiyor. Kesin olan bir şey var: Bu kısa video kliplerde duyduğumuz Hornet kesinlikle bir single gibi gelmiyor.

Bu Hornet Konseptinin her halükarda sadece bir konseptten daha fazlası olma yolunda olduğu oldukça açık görünüyor. Honda, yeni Hornet'in üretim lansmanı için henüz bir zaman çerçevesi açıklamamış olsa da, Honda'nın - çoğu OEM gibi - bir yıldönümü yılını boşa harcamayacağını söyleyebiliriz. 2022, Hornet isim plakasının 24. doğum gününü işaret ediyor, bu da 2023'ün 25. yıl dönümü olacağı anlamına geliyor. Yeni Honda Hornet, 2023 modeli olarak piyasaya sürülebilir mi? Demek istediğim, pek çok şey olabilir - ama bu kesinlikle onlardan biri.

Kaynak: RideApart

  • Admin
Gönderi tarihi:

Scorpion EXO-1400 Klonlayıcı ve Aranea Grafiklerinde Mevcut Karbon Havası

AAW0mDs.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Bu birinci sınıf karbon fiber kapak için iki yeni grafik.

Scorpion, bir süredir uygun fiyatlı ancak üstün kaliteli kasklar üretiyor. Marka, büyük ölçüde 2021 MotoGP Dünya Şampiyonu Fabio Quartararo'nun kapağında Scorpion kask tercih etmesi sayesinde kısa süre önce küresel beğeni topladı. O zamandan beri kask üreticisi, Quartararo'nun başarısının anısına tam yüz kapaklarının özel sürümlerini piyasaya sürdü.

Scorpion'un kapsamlı kask model listesine en yeni ilavesi, popüler tam yüz kaskı EXO-1400 Carbon Air'de estetik revizyonlar şeklinde geliyor. Yeni renklere dalmadan önce, bu şık kapağın temellerine bir göz atalım. Yeni başlayanlar için, üç boyutta mevcut olan bir Ultra TCT karbon fiber kabuğu kullanır. Kabuğun içinde, bir çarpışma durumunda darbe kuvvetlerini daha da dağıtan çok yoğunluklu bir astar bulunur. Genel olarak, EXO-1400 Carbon Air, orta boyda 1.250 gram tüy gibi hafif bir teraziye sahiptir.

AAVZFGD.img?w=768&h=432&m=6

Diğer olanaklar arasında, hızlı açılan Ellip-Tec mekanizmasına takılı büyük bir çizilmez vizör bulunur. Geri çekilebilir bir dahili güneşlik, kaskı her türlü hava koşulunda kullanım için çok yönlü hale getirirken, gerçekten sıcak, yaz günleri için pakete yedek bir füme vizör dahildir. Siperlikler, pakete dahil olan Pinlock MaxVision buğu önleyici film ile de uyumludur. Kaskın içinde, tüm astarlar yüzünüzü rahat ve kuru tutan Kwikwick 3 kumaşla kaplanmıştır. Scorpion'un Airfit Concept şişirme sistemi de kaskın iç kısımlarına entegre edilmiştir ve sıkı, yarışa hazır bir uyum sağlar.

2022 için, Scorpion EXO-1400 Carbon Air'de iki yeni tasarım görücüye çıkıyor. Birincisi, Aranea keskin, pürüzlü kenarlar ve keskin daralan renkler ile vurgulanan sportif ve agresif grafiklere sahiptir. Bu arada Cloner, daha ince bir tasarıma sahip ve açıkta kalan karbon örgüsünü gururla sergiliyor. Aranea ve Cloner tasarım seçeneklerinin eklenmesiyle, EXO-1400 Carbon Air şimdi toplam 16 varyasyonda mevcuttur. XS'den 2XL'e kadar boyutlandırılmış Scorpion'un birinci sınıf karbon kaskı 399,90 Euro'dan veya 440 USD'den başlayan fiyatlarla satılmaktadır.

Kaynak: RideApart

  • Admin
Gönderi tarihi:

Harley-Davidson 975cc 2022 Nightster İlk Bakış

AAW80YS.img?w=768&h=576&m=6

AAW8A9e.img?w=768&h=512&m=6

AAW8wq2.img?w=768&h=576&m=6

Kaynak: Cycle World

  • Admin
Gönderi tarihi:

2022 Honda CB1000R Siyah Serisi

AAWeAtI.img?w=768&h=576&m=6

Honda'nın CB1000R Black Edition'ı, makul litre sınıfı sokak dövüşçüsü. KTM 1290 Super Duke R veya Ducati Streetfighter V4'ün vahşi aşırılıkları Honda için değil. Hayır, Honda bu motosikletle iddia ediyor gibi görünüyor, litre sınıfı bir yarış replikasının tüm beygir gücüne ihtiyacınız yok. Güçlü, dengeli performansa, güzel görünüme ve cazip bir fiyata ihtiyacınız var. Sonra tam olarak bunu teslim etmeye devam ediyor.

AAWewo8.img?w=768&h=576&m=6

AAWeAtN.img?w=768&h=576&m=6

AAWdYMZ.img?w=768&h=576&m=6

Kaynak: Cycle World

  • Admin
Gönderi tarihi:

2022 Husqvarna TE 300i

AAWk8Ev.img?w=768&h=576&m=6

AAWkjp8.img?w=768&h=512&m=6

AAWkjpo.img?w=768&h=512&m=6

AAWks4u.img?w=768&h=332&m=6

AAWk9Zl.img?w=768&h=576&m=6

AAWks5b.img?w=768&h=512&m=6

AAWkjr0.img?w=768&h=576&m=6

AAWkjse.img?w=768&h=576&m=6

2022 Husqvarna TE 300i Teknik Özellikleri

MSRP: $10.999
Motor: Sıvı soğutmalı, iki zamanlı tek silindirli
Çap x Strok: 72.0 x 72.0mm
Deplasman: 293cc
Şanzıman/Son Tahrik: 6 vitesli/zincir
Dirt Rider Ölçülen Beygir Gücü: 40.0 hp @ 8.600 rpm
Dirt Rider Ölçülen Tork: 25.4 lb.-ft. @ 6.800 rpm
Yakıt Sistemi: 39mm gaz kelebeği gövdesi ile Transfer Portu Enjeksiyonu (TPI)
Debriyaj: Islak, çok tabakalı Sönümlü Diyafram Çeliği (DDS); hidrolik çalıştırma
Çerçeve: Merkezi çift beşik krom çelik
Ön Süspansiyon: WP Xplor 48 mm çatal, sıkıştırma sönümlemesi ve geri tepme sönümlemesi ayarlanabilir; 11,8 inç seyahat
Arka Süspansiyon: WP Xact şoku, yay ön yükü, yüksek/düşük hızlı sıkıştırma sönümlemesi ve geri tepme sönümlemesi ayarlanabilir; 11,8 inç seyahat
Ön Fren: Braktec 2 pistonlu kaliper, 260 mm disk
Arka Fren: Braktec 1 pistonlu kaliper, 220 mm disk
Lastikler, Ön/Arka: Dunlop Geomax AT81; 80/100-21 / 110/100-18
Tırmık/Yol: 26,5°/NA
Dingil mesafesi: 58,5 inç
Yerden Yükseklik: 14,2 inç
Dirt Rider Ölçülen Koltuk Yüksekliği: 37.4 inç.
Yakıt Kapasitesi: 2.25 gal.
Dirt Rider Ölçülen Yaş Ağırlık: 246 lb.
Kullanılabilirlik: Şimdi
İletişim: husqvarna-motosikletler.com

Kaynak: Dirt Rider

  • Admin
Gönderi tarihi:

Peugeot Motosiklet, 2022 için Pulsion 125 Scooter'ı Güncelliyor

AAWm3iG.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Bu şehir banliyösü, sportif ve tur odaklı varyantlar alıyor.
2018'de Peugeot Motocycles, evet, "R" olmadan, üretime geçirmeyi umduğu yeni konseptleri piyasaya sürmeye başladı. Şirketin piyasada zaten bir scooter listesi vardı ve yeni modeller çıkarmanın yanı sıra, model yelpazesindeki mevcut iki ve üç tekerlekli araçları da güncellemeyi dört gözle bekliyordu. Ek olarak, Pulsion scooter piyasaya sürüldü ve markanın en iyi kentsel scooter olarak hizmet etmesi gerekiyordu.

Fransız üretici, 2022'ye hızlı bir şekilde, Pulsion 125'in güncellenmiş bir versiyonunu yayınladı. Şehir içi ulaşımda yapılan yükseltmeler, Peugeot'nun, ürettiği motosikletlerin genel kalitesini iyileştiren fabrikasında bazı değişiklikler yapmasının bir sonucu olarak geldi. Ek olarak, yeni Pulsion 125 scooter, artık Euro5 uyumlu olan 125cc tek silindirli bir motor olan revize edilmiş bir PowerMotion motora sahip. Motorda yapılan güncellemeler, 8.800 rpm'de 14,4 beygir gücünde maksimum güç çıkışı sağlıyor, bu da küçücük bir 125cc değirmen için oldukça etkileyici.

Peugeot Motocycles'dan Daha Fazla:

Şekillendirme söz konusu olduğunda, Pulsion 125 modern, maksi-scooter stilini koruyor. Scooter'a yan profilinden bakıldığında, yeni başlayanlara yönelik 125cc'lik bir scooter'dan daha büyük ve daha güçlü bir şeyle karıştırılması kolay olabilir. DRL ile tamamlanan tam LED aydınlatmadan oluşan yeni bir dizi elektronik özellik de alır. Ayrıca, yeni Pulsion 125m'de, sürücünün akıllı telefonunu arayüzle eşleştirmesine ve yerleşik navigasyon ve telefon bildirimleri gibi özelliklere erişmesine olanak tanıyan i-Connect özelliği bulunur. Dahili bir USB şarj cihazı da standart olarak gelir. Güvenlik özellikleri arasında acil fren uyarı sistemi bulunur.

Pulsion 125'in iki çeşidi mevcuttur - Active olarak adlandırılan temel sürüm, i-Connect özelliğini almaz ve şehir görevi için tasarlanmış daha barebone bir banliyödür. Ancak orta sınıf GT versiyonu, tüm elektronik özelliklerin yanı sıra renkli ön cam ve sportif mat boyadan oluşan tur odaklı olanaklara sahip. Son olarak, en üst düzey Allure varyantı, daha uzun mesafeli yolculuk konforu için standart 39 litrelik bir üst çanta ile daha da premium. Bu, zaten geniş olan koltuk altı saklama alanının üzerinde ek bagaj alanı görevi görür.

AAWlGAh.img?w=768&h=432&m=6

Fiyatlandırma ve bulunabilirliğe gelince, yeni Peugeot Pulsion Active varyantı için 4,549 Euro'dan (4.913 USD), GT versiyonu için 4.899 Euro'dan (5.291 USD) ve Allure için 4.999 Euro'dan (5.399 USD) başlıyor. Scooterlar artık Fransa'daki Peugeot bayilerinde satılmaktadır.

Kaynak: RideApart

  • Admin
Gönderi tarihi:

Elektrikli Motosiklet Markası Horwin, Niyobyum Zengini Pilleri Test Edecek

AAWn4o5.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

10 dakikalık şarj süreleri ve artırılmış enerji kapasitesi sunar.

Elektrikli motosiklet pazarı gelişmeye devam ederken, üreticiler ve yeni başlayanlar benzer şekilde rekabette öne geçmenin yollarını arıyor. Değiştirilebilir pil ağlarından katı hal pillerine kadar, mühendisler ve tasarımcılar EV üstünlüğüne giden birden fazla yol olduğunu keşfediyor. Almanya merkezli elektrikli motosiklet ve scooter markası Horwin için cevap, zamanın çok kısa bir sürede şarj olan daha yoğun pil ünitelerinde yatıyor.

Bu amaçlara ulaşmak için Horwin, niyobyumla zenginleştirilmiş lityum iyon piller geliştirmek için Brezilyalı niyobyum uzmanları CBMM ile ortaklık kuruyor. Esas olarak Brezilya'dan tedarik edilen niyobyum, titanyuma rakip Mohs sertlik derecesi demir benzeri sünekliği sayesinde alaşımları güçlendirmek için sıklıkla kullanılır. Horwin anlaşmasına göre, CBMM ve Toshiba, niyobyum-titanyum oksit (NTO) kullanarak hızlı şarjlı lityum iyon geliştirecek.

Toshiba'nın mevcut lityum titanyum oksit (LTO) anotlarıyla karşılaştırıldığında, NTO üniteleri üç kat daha fazla enerji kapasitesine sahip olacak ve yeniden şarj aralıklarını 10 dakikaya indirecek. Horwin, hazır olduğunda, NTO pillerini CR6 üretim modeline benzer bir prototipte test edecek. Mevcut CR6, 6,2 kW (8,3 beygir gücü) bir motora sahiptir ve tek bir şarjla 93 mile kadar ulaşır. Firma, NTO güç ünitelerinin bu rakamı büyük ölçüde artırmasını bekliyor.

Horwin Brezilya CEO'su Pricilla Favero, "CBMM'nin uzmanlığı ve öncü ruhu, yeni çözümler geliştirme konusunda son derece yetenekli ekibimize eklendiğinde, beklenti, niyobyum pilli motosikletin Brezilya pazarında 2024 gibi erken bir tarihte satışa sunulmasıdır" dedi. “Yakında herkesin ultra hızlı şarjlı bir elektrikli motosiklet kullanabilmesi için çalışıyoruz. Niyobyum piller, bu şarj farklılığına ek olarak, nispeten geniş bir aralıkta 20.000'e kadar şarja izin vermeleri nedeniyle güvenlik ve pil ömrü açısından faydalar sağlar; bu, tek başına son zamanlardaki en büyük ilerlemedir."

Yine de bu, CBMM'nin üstlendiği tek ortak girişim değil. Şubat 2022'de Brezilyalı şirket, yeniden canlanan elektrikli motosiklet markası Lightning ile bir anlaşma imzaladı. CBMM, Lightning için hâlâ niyobyum açısından zengin pil paketleri geliştirirken, ekip, yüksek performanslı uygulamalar için hafif ve yüksek verimli bir pil geliştirmeyi hedefliyor. Horwin'in amaçları doğrultusunda, CBMM güvenilirliğe odaklanacak ve performans ölçütlerinden daha fazlasını kapsayacaktır.

CBMM Batarya Program Yöneticisi Rogério Marques Ribas, "Çok kararlı bir unsur olarak daha güvenli ve daha verimli operasyonlara olanak sağlıyor" dedi. "Ayrıca, lityum interkalasyonunu kolaylaştıran daha açık kristal yapısı nedeniyle, pile zarar vermeden on dakikadan daha kısa sürede tam şarj sağlar."

Kaynak: RideApart

  • Admin
Gönderi tarihi:

Yamaha, Ténéré 700 World Raid ile Afrika Eko Yarışına Katılacak

AAWoyJx.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Birinci sınıf biniciler Alessandro Botturi ve Pol Tarres bu sezon ralli makinesini kullanacak.

Daha yüksek özellikli bir Ténéré 700 World Raid üretim modelinin piyasaya sürülmesinin ve fabrika ekiplerinin 44 yıllık rekabetin ardından Dakar'dan beklenmedik bir şekilde ayrıldığının duyurulmasının ardından Yamaha, yarış dünyasında manşetlere geri döndü, ancak bu sefer yeni modeliyle orta siklet macera bisikleti sahneye çıkıyor.

Şimdi, Japon üretici, üretim modeli yakında piyasaya sürülecek olan yeni Ténéré 700 World Raid makinesiyle WR450 enduro yarış motosikletlerinden ralli yarışlarına geçeceğini doğruladı. 15-30 Ekim 2022 tarihleri arasında, yarış odaklı ralli bisikleti, Monako'dan Dakar, Senegal'e geçecek 12 aşamalı bir ralli olan Africa Eco Race'e katılacak.

Yamaha, "yeni Ténéré World Raid'in istisnai DNA'sını kanıtlamak, aynı zamanda ulusal etkinliklere katılan Ténéré müşterilerinin yarış ruhunu uluslararası uzun mesafe Rally Raid etkinliklerine kadar desteklemeyi amaçlayan kapsamlı bir müşteri programı hazırlamaya çalışıyor. " Bu, yalnızca Yamaha'nın Ténéré World Raid modelini sergilemesi için değil, aynı zamanda bu motosikletin üretim modelini yakında satın alabilecek olan meraklılar için de heyecan verici bir fırsat sunuyor.

AAWo9Wj.img?w=768&h=432&m=6

Yamaha'yı temsil eden Rebel X Sports Ténéré World Raid Takımı, deneyimli bir Rally Raid sürücüsü ve "World Raid" modelinin temel aldığı Ténéré 700 prototipinin Proje Yöneticisi Manuel Lucchese liderliğinde AER'de yarışacak. Deneyimli bir Dakar yarışçısı olan ve etkinliğin son iki raundunu kazanan Alessandro Botturi, yeni T7'yi kullanacak. Ona, iki tekerlekli makinelerin, özellikle de Ténéré 700'ün en iyilerinden biri olduğunu kanıtlayan bir motosikletin pilotluğu söz konusu olduğunda, diğer dünyaya ait becerileri sayesinde aşina olabileceğiniz, deneme şampiyonu İspanya'dan Pol Tarres eşlik edecek. -Çevresinde ADV'ler var.

Zorlu arazinin yoğun taleplerine daha iyi direnmek için yarışa hazır Ténéré 700 World Raid, daha büyük bir yakıt deposu ve KYB süspansiyonu gibi tonlarca Orijinal Yamaha Teknolojisi Yarışı (GYTR) donanımıyla yüklenecek. 21-29 Nisan tarihleri arasında Yamaha Ténéré World Raid Team, sekiz etaptan oluşan ve 2.700 kilometreyi aşan Tunus Çöl Mücadelesi'nde yarışacak. Tunus Çöl Mücadelesi, bu yıl yapılacak Afrika Eko Yarışı için motosikletlerin ve sürücülerin hazırlanmasında önemli bir basamak.

Kaynak: RideApart

  • Admin
Gönderi tarihi:

MV Agusta One-Of-One Superveloce Testalarga ile dalga geçiyor

AAWjwol.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Yine de herhangi bir çıkış tarihi belirtilmedi.

MV Agusta, güzel ve sınırlı üretim modellerine yabancı değil. Superveloce, yakın geçmişte markanın en çok rağbet gören baskılarından bazılarının tuvali oldu.

MV Agusta Ago, sayısı sınırlı olan pek çok modelden biridir. Ago, özellikle, bir 311 üretim çalışmasıyla sınırlıydı. MV Agusta da EICMA 2021'de kendi parçasını sergiledi ve geçen yılki gösteride "En Güzel Bisiklet" ödülünü bile kazandı.

Şimdi, 2022 için marka, İtalyanca'dan "Broadhead"e çevrilen Testalarga adlı türünün tek örneği başka bir sürümle bir kez daha bizimle dalga geçiyor. Bisikletin ilk teaser'ı yaklaşık dört gün önce Instagram'da yayınlandı.

Ana kapak fotoğrafı Superveloce'nin koltuk delikli süet koltuğuna aitti. Diğer ayrıntılı çekimler, motosikletin renk düzenine bir bakışın yanı sıra deliklere sahip olan motosikletin sol kaportasının bir görüntüsüne benzeyen şeyleri içerir. MV Agusta'nın kırmızı, beyaz ve altın ile Ago'nunkine benzer bir renk paleti kullanacak gibi görünüyor. Yakından bakarsanız, MV Agusta'nın en azından önde bir çift sarı tekerlekle gideceğini göreceksiniz.

Bir sonraki çekim, Superveloce'nin İtalyan Tricolore'u gibi ayrıntıların yanı sıra kaportada yazılı olan baskının adını içeren kuyruğunu gösteriyor. Ardından, motosikletin geri kalanıyla bağdaştırılması için altın sıçraması olan yakıt kapağının bir fotoğrafını çekiyoruz. İlk teaser'daki son gösteri, motosikletin arkadan bir görüntüsüdür ve hatta görüntünün altından size sallanan çift egzoz uçlarını bile seçebilirsiniz.

İlk teaserın ardından MV Agusta, hem Facebook hem de Instagram beslemelerinde başka bir resim yayınladı. Bu sefer, arka tekerleğin altın renginde ve Pirelli lastiklerine sarılı olacağını ortaya koyan, motosikletin kuyruğunun arkadan bir görüntüsünü görüyoruz.

Gönderi, Testalarga'nın saatte 0 ila 100 kilometre (saatte 62 mil) zamanının sadece 3,05 saniye ve 0 ila 200 kilometre (saatte 124 mil) zamanının sadece 9 saniye olacağını okuyor.

O zaman şimdilik bu kadar. MV Agusta herhangi bir çıkış veya lansman tarihi belirtmedi. Marka bize basitçe “#Testalarga'nın tam tanıtımı için bizi izlemeye devam edin” dedi. Peki, tamam o zaman, MV, Biraz daha bekleyeceğiz.

Kaynak: RideApart

  • Admin
Gönderi tarihi:

Yamaha TY-E 2.0 Elektrikli Motorkros Motosikletine İlk Bakış

AAWvnHY.img?w=768&h=576&m=6

AAWvx5e.img?w=768&h=576&m=6

Kaynak: DirtRider

  • Admin
Gönderi tarihi:

2022 Suzuki GSX-S1000GT+ İlk Sürüş İncelemesi: Hareket Halinde Minimalizm

AAWA2K4.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

AAWA6jK.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

AAWA6kf.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Kaynak: RideApart

  • Admin
Gönderi tarihi:

Honda, Malezya'da 2022 RS-X Repsol Sürümünü Tanıttı

AAWDotj.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Bu sportif banliyö, günlük işe gidip gelirken MotoGP hayallerinizi yaşamanızı sağlar.

Çoğu Asya şehrinin kentsel yollarına scooter ve alt yapı şeklindeki sportif yolcular hakimdir. Çoğunlukla batı dünyasının gözlerine yabancı olan bu bisikletler, çıplak ve spor motosikletlerin sportif stilini scooterların kullanışlılığıyla birleştiriyor. Neredeyse tüm büyük Japon imalatçıları, Asya pazarına özgü geniş bir sportif taşıt veya alt yapı yelpazesine sahiptir.

Şaşırtıcı olmayan bir şekilde, bu segment, Avrupa ve ABD pazarlarındaki ağırlıklı olarak premium segmentle karşılaştırıldığında bile, satışlarının büyük bir kısmını oluşturuyor. Malezya, Tayland, Endonezya ve Hindistan, Asya'daki çoğu motosiklet üreticisi için kilit pazarlar olarak hizmet ediyor. Özellikle Malezya'da Honda, RS-X Repsol Edition şeklinde MotoGP'den türetilmiş bir görünümde sportif bir banliyö ayakkabısı yayınladı. Sadece 5.000 ünite ile sınırlı olan RS-X Repsol Sürümü, taşıtlara, okula veya işe gidip gelmek için günlük olarak kullanabilecekleri bir MotoGP replikasına sahip olma şansı sunuyor. Aynı zamanda, sadece 9,550 RM veya 2,191 ABD Doları eşdeğeri ile oldukça ucuz.

AAWDotm.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

RS-X Repsol Sürümü, mütevazı RS-X underbone banliyösüne dayanmaktadır. 149.16cc tek silindirli bir motorla donatılmıştır ve 9.000 rpm'de 15.8 beygir gücü ve 7.000 rpm'de 10 ft-lbs tork pompalar. Elbette, bu güç rakamları, bu makinenin Honda RC213V'nin aksine toz içinde kalmasını sağlayacak, ancak hey, gerçekten olduğundan çok daha hızlı göründüğü inkar edilemez ve kentsel ormanda, bence tam olarak doğru . RS-X kesinlikle kendi tarafında hız ve güce sahip olmasa da, tutumlu ve yakıt verimliliğine sahip.

Honda'nın PGM-Fi elektronik yakıt enjeksiyonuna sahiptir ve gücü altı ileri manuel şanzıman aracılığıyla arka tekerleğe aktarır. Diğer özellikler, ilkel bir tek kanallı ABS sistemi ile donatılmış ön ve arka disk frenleri içerir. Standart bir teleskopik çatal, öndeki süspansiyon görevlerini yerine getirirken, önceden yüklenebilen bir monoshock, yükü arkada alır. Dijital bir LCD gösterge paneli, ihtiyaç duyabileceğiniz tüm temel sürüş bilgilerinin yanı sıra banliyö segmentinde birinci sınıf bir özellik olan bir vites konumu göstergesine sahiptir. 4,5 litrelik bir benzin deposu, geniş bir menzil sağlar ve günlük işe gidip gelmenizin kapsamına bağlı olarak muhtemelen birkaç gün sürecektir.

Kaynak: RideApart

  • Admin
Gönderi tarihi:

2023 GasGas ES 700 İlk Bakış

GasGas ES 700 için fiyatlandırma ve bulunabilirlik henüz açıklanmadı; sadece 2023 modeli olacağını biliyoruz.

AAWQQym.img?w=768&h=576&m=6

Halihazırda Husqvarna'nın ana şirketi olan KTM, GasGas'ı satın aldığında ne düşüneceğimizi gerçekten bilmiyorduk. Pek çok yabancı için KTM'leri GasGas makineleri olarak yeniden adlandırma fikri mantıklı gelmiyordu. Ancak otomotiv dünyasına bir göz atın ve bunun çok yaygın bir uygulama olduğunu anlayacaksınız. Chevrolet/GMC, Ford/Lincoln, Hyundai/KIA ve Toyota/Lexus'un hepsi, hemen hemen aynı platformları temel alan çok benzer modelleri paylaşırlar.

KTM, GasGas'ı devraldığından beri, şirket yanıyor - evet, öyle olmalı - çünkü bu modeller, süperkros makineleri, arazi yarışçıları veya Moto3 yol yarışçıları olsun, çevredeki turuncu padok çadırlarının altında zaten kanıtlanmış kazananlar. dünya. Ancak ES 700 ve kardeşi SM 700'ün piyasaya sürülmesiyle birlikte GasGas, muhtemelen ilk kez sokak yasal pazarına girerken bize olacakların bir önizlemesini veriyor.

GasGas'ın önceki model yelpazesine bakıldığında bir şeyin eksik olduğu açıkça görülüyor: sokaklarda yasal olan çift amaçlı bir makine. KTM'nin 690 Enduro R'si hatırlayabileceğimizden daha fazla kez yeniden icat edildiğinden (zaten Husky'de 701 Supermoto olarak bir kamera hücresi oynuyordu) ve 701 Enduro artık Husqvarna'nın serisinde olmadığından, süper single'ı GasGas ES 700 enduro olarak yeniden adlandırmaya ne dersiniz? ? Bu uygulama, Husky'nin pazarda hız kazanmasına iyi hizmet etti ve şimdi kesinlikle KTM markaları çatısı altında kendi kimliğini bulmaya başlıyor. Bu nedenle, ürün hattını biraz daha hızlı hareket ettirmek için biraz Turuncu adrenalin çekme sırası GasGas'ta. Ne yazık ki, ABD'li alıcılar ES 700 ve SM için 2023 model yılını beklemek zorunda kalacaklar, ancak geldikleri konusunda bilgilendirildik ve dünya çapındaki diğer pazarlarda kemerlerinin altında bir yıl geçirecekler.

AAWR37d.img?w=768&h=576&m=6

GasGas' ES 700, yeni satın alınan KTM Group markasının ilk ikili sporudur. (GazGaz/)

ES 700'ün kalbinde, dört valfli denenmiş ve gerçek 692.7cc sıvı soğutmalı SOHC tekli bulunur. Güç, 6.500 dev/dak'da sağlanan 54 pound-feet tepe torku ile 8.000 dev/dak'da 74 hp olarak derecelendirilmiştir. Delik, 80 mm strok ile 105 mm'lik bir kuyruk ölçer. Valfler, giriş tarafında parmak takipçileriyle ve egzoz tarafında külbütör kollarıyla çalıştırılır. Bir çift buji, verimli yanma sağlar. Elektronik yakıt enjeksiyonu, kablolu gaz kelebeği tarafından kontrol edilir. Güç, altı vitesli bir şanzımana hidrolik tahrikli bir APTC kaydırmalı kavrama ile beslenir.

KTM kuzeni ile aynı şasi geliyor. Çerçeve bir krom-molibden çelik kafes ünitesidir, alt çerçeve ise daha düşük bir ağırlık merkezi için koltuğun altında 3,6 galonluk yakıt deposunu da barındıran kendinden destekli bir poliamid parçadır. Son olarak, tek parça, döküm alüminyum salıncak çok sert ve hafiftir ve kaynak gerektirmez.

ES 700 ve SM 700 arasındaki en büyük fark, yürüyen aksamdır. ES, 9.8 inç hareket mesafesine ve 30 tıklama sıkıştırma ve geri tepme sönümleme ayarına sahip 48 mm WP Xplor USD çatal alır, bir ayağında sıkıştırma sönümleme devresine ve diğerinde geri tepme sönümleme özelliğine sahiptir. Şok, Pro-Lever bağlantılı ve 9,8 inç hareket mesafesine sahip tamamen ayarlanabilir bir WP Xplor'dur; hem yüksek hem de düşük hızlı sıkıştırma ve geri tepme sönümlemesi için hükümlere sahiptir. Koltuk yüksekliği 36,8 inçtir. Önde 21 inç ve arkada 18 inç arkada alüminyum telli jantlar, sırasıyla 90/90-21 ön ve 140/80-18 arka boyutlarında Continental TKC 80 lastikleri taşır. Sonuncusu, önde çift pistonlu Brembo ve 300 mm diskli ve arkada tek pistonlu kaliper ve 240 mm diskli frenlerdir.

690 Enduro R'yi bağışçı olarak kullanmanın harika bir avantajı, ES'nin daha iyi güvenlik ve performans için bu motosikletin elektronik sürücü yardımcıları ve modları paketini kullanmasıdır. Standart, yukarı ve aşağı hızlı vites değiştirici ve ABS ile çekiş kontrolünü de kontrol eden bir çift sürüş modudur. ES'de Sokak modu, hem ABS'yi hem de çekiş kontrolünü motosikletin yatış açısına göre optimize etmek için altı eksenli bir IMU kullanır. Ancak köpeğin pislikte yemesine izin vermek istediğinizde, ön tekerleğin kaldırılmasına izin veren (bu size ve benim için tekerlekler), TC'yi keserek arka lastiği döndürebilmeniz ve arka ABS'yi kapatan Offroad moduna geçin. tamamen. Modlar, gidondan anında değiştirilebilir. Basit bir enduro tarzı kısa çizgi, yalnızca ihtiyacınız olan temel bilgileri sağlar.

ES 700 ve SM'nin eklenmesiyle, GasGas artık serisinde bir çift gerçek yol makinesine sahip. Bu onlar için harika ama aynı zamanda sırada ne olduğuna dair merakımızı da artırdı. ADV ve diğer sokak modelleri de master planda mı?

2023 GasGas ES 700 Talep Edilen Özellikler

MSRP: $TBD
Motor: 692.7cc, DOHC, sıvı soğutmalı tek
Çap x Strok: 105.0 x 80.0mm
Şanzıman/Son Tahrik: 6 vitesli/zincir
İddia Edilen Beygir Gücü: 74.0 hp @ 8.000 rpm
Talep Edilen Tork: 54.0 lb.-ft. @ 6.500 rpm
Yakıt Teslimatı: Elektronik yakıt enjeksiyonu
Debriyaj: Islak, çok diskli terlik; hidrolik çalışma
Motor Yönetimi/Ateşleme: Elektronik, kablolu sürüş
Çerçeve: Krom-mol borulu uzay çerçeve, toz boya kaplı
Ön Süspansiyon: 48 mm WP Xplor, sıkıştırma ve geri tepme sönümlemesi ayarlanabilir; 9,8 inç seyahat
Arka Süspansiyon: WP Xplor şok, tamamen ayarlanabilir; 9,8 inç seyahat
Ön Fren: Brembo 2 pistonlu kaliper, yağlanmaya duyarlı ABS ile 300 mm disk
Arka Fren: Brembo 1 pistonlu kaliper, 240 mm disk ve yağlanmaya duyarlı ABS
Tekerlekler, Ön/Arka: Alüminyum jantlı parmaklı jantlar; 21 inç/18. içinde.
Lastikler, Ön/Arka: 90/90-21 / 140/80-18
Tırmık/Yol: 27,7°/4,6 inç
Dingil mesafesi: 59,1 inç
Yerden Yükseklik: 10.6 inç
Koltuk Yüksekliği: 36,8 inç
Yakıt Kapasitesi: 3,6 gal.
Kuru Ağırlık: 322 lb.
İletişim: gasgas.com

Kaynak: Cycle World

  • 2 hafta sonra...
  • Admin
Gönderi tarihi:

Çinli Üretici Keeway, GT270 Maxi-Scooter'ı (mopet) Tanıttı

AAXaqDZ.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Bu orta ağırlıktaki scooter'ın 2022'de Hindistan pazarında piyasaya çıkması bekleniyor.

Çinli motosiklet üreticisi Keeway, çoğunlukla küçük ila orta hacimli makinelerden oluşan birinci sınıf ama uygun fiyatlı iki tekerlekli araçları sayesinde Avrupa ve Asya'da oldukça iyi bir isim yaptı. Qianjiang Grubu altında, Keeway'in bisikleti, Benelli ve QJ Motor'unkine benzer bileşenleri paylaşıyor. Çinli şirketin üretim tesisinden çıkması beklenen en yeni model, Asya pazarında piyasaya sürülmesi planlanan GT270 maxi-scooter.

AAXaYio.img?w=768&h=432&m=6

Bu maxi-scooter, yaklaşık 20 beygir gücü pompalayan 278.2cc tek silindirli, sıvı soğutmalı bir motorla çalışır. Asya'daki banliyö scooterlarının çoğunluğunun motor hacminin 200cc'den büyük olmadığı göz önüne alındığında, GT270 kesinlikle uzun mesafeli tur odaklı bir scooter olarak pazarlanacak ve Yamaha XMAX ve Kymco'nun maxi gibileriyle kafa kafaya gidecek. -scooter teklifleri.

Keeway GT270, oldukça saygın bazı bileşenlerle destekleniyor. Süspansiyon görevleri, 35 mm teleskopik çatallardan oluşan KYB donanımı tarafından yapılırken, arkada ön yük ayarlı çift amortisörler bulunur. Frenlere gelince, GT270, çift kanallı ABS ve J.Juan kaliperleri ile tamamlanmış bir üst sınıf fren sistemine sahip. Keeway, GT270'e DRL'lerle tamamlanmış bir LED projektör farı ve bir takometre, soğutma sıvısı sıcaklık göstergesi, kilometre sayacı ve saat içeren yarı dijital bir gösterge paneli taktı. Anahtarsız ateşleme sistemi, birinci sınıf bir his verirken, yerleşik bir USB bağlantı noktası, hareket halindeyken çok ihtiyaç duyulan bazı kolaylıklar sunar.

770 mm'lik sele yüksekliği, daha kısa sürücüler için bile oldukça erişilebilir olmalıdır, ancak 147 kilogramlık kuru ağırlık, bu boyuttaki tur scooterları için bile biraz ağırdır. Belki de scooter'ın 9,5 litre benzin alabilen hacimli yakıt deposu, GT270'in yakıt yudumlayan tek silindirli motoru göz önüne alındığında oldukça etkileyici bir menzil vaat ettiği için ağırlığını telafi edebilir. Ayrıca, 10 litrelik sele altı saklama alanı, sürücüye hareket halindeyken tüm eşyalarını güvenli bir şekilde saklama rahatlığını sunar.

AAXaCVk.img?w=768&h=432&m=6

GT270, İnci Beyazı, Mat Mavi, Mat Siyah, İnci Beyazı, Mat Mavi ve Mat Siyah olmak üzere altı renkte sunulacak. Fiyatlandırmaya gelince, scooter'ın 3.600 USD'lik basketbol sahası çevresinde perakende satış yapması bekleniyor. Spesifik olarak, Keeway GT270'in 2022'de Hindistan pazarına ve Keeway'in oldukça büyük bir pazar varlığına sahip olduğu komşu Asya ülkelerine girmesi bekleniyor.

Kaynak: BikeDecho

  • Admin
Gönderi tarihi:

Suzuki, 48 Beygir Gücüne Sahip GSX-S950 A2 Versiyonunu Piyasaya Sürüyor

AAXk6EB.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Başlangıç odaklı çıplak sokak dövüşçüsü daha sonra 95 beygir gücüyle sınırlandırılabilir.

Yakın zamanda güncellenen Suzuki GSX-S1000, Japon çıplak litrelik bisiklet segmentinde oldukça popüler bir makine olduğunu kanıtladı. Suzuki'nin keskin ve agresif gövde ile tamamlanan daha modern bir tasarımı benimsemesi sayesinde, selefinden sıçramalar ve sınırlarla ilerleyen GSX-S1000, hem yenilenmiş bir stil hem de performans paketi sunar. Yüksek teknolojili bir elektronik paketinin entegrasyonu ile işlerin performans tarafı da çok ileride.

GSX-S1000 inkar edilemez bir şekilde uzun yıllar ve kilometrelerce geride kalanlar için bir motosiklet olsa da, Suzuki markanın en büyük ve en kötü çıplak sokak dövüşçüsü üzerinde bir bacağını sallamak isteyen genç izleyicisini unutmadı. 1000'e birçok yönden benzer şekilde, GSX-S950, daha yeni başlayanlara yönelik bir yaklaşımla da olsa aynı stil paketini sunar. Değişiklikler, motosikletin güç çıkışını sınırlayan değiştirilmiş elektronikler yoluyla sınırlı performans şeklinde gelir. Daha spesifik olarak, 950 artık gücü yalnızca 48 beygir gücüyle sınırlayan A2 uyumlu bir versiyonda mevcuttur.

AAXjZiw.img?w=768&h=432&m=6

AAXkb7h.img?w=768&h=432&m=6

Kaynak: RideApart

  • Admin
Gönderi tarihi:

BMW 2023 M 1000 RR 50 Years M Yıldönümü Sürümünü Piyasaya Sürüyor

AAXue11.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Özel yıl dönümü paketi sadece boya ve grafikten daha fazlasıdır.
BMW Motorsport GmbH 1972'de kuruldu ve zamanla Motorsport ile o kadar eşanlamlı hale geldi ki “M”den sonra gelen her harfi bıraktı. Böylece, dört tekerlekli araçlarda M rozetinin varlığı, tavizsiz performans ve sürüş deneyimlerini temsil eder hale geldi. BMW her zaman motosiklet üretse de, BMW'nin bazı motosikletleri için ilk M seviyesi özel ekipmanın sunulması 2018'e kadar değildi ve ilk M 1000 RR'nin piyasaya sürülmesi 2020'ye kadar değildi.

Yine de 2022, BMW'nin M bölümünün 50. yıldönümü olduğundan, BMW Motorrad bu sefer M 1000 RR'nin çok özel bir yıldönümü baskısını piyasaya sürmeyi seçti. 2023 BMW M 1000 RR 50 Years M, adında iki Ms taşır ve bu, yalnızca bazı süslü Sao Paulo Sarı boya şeması ve grafiklerden daha fazlasıdır (evet, 50 Years M paketi bu iki şeyle birlikte gelir).

2023 BMW M 1000 RR'nizi isteğe bağlı 50 Yıl M paketi ile sipariş ederseniz, M Karbon Paketi'ne de sahip olursunuz. Buna karbon çamurluklar, üst kaporta yan panelleri, hem sol hem de sağ taraftaki depo kapakları, bir karbon zincir koruması ve bir karbon zincir dişlisi kapağı dahildir. Ek olarak, kütük alüminyum motor koruyucuları, katlanır kütük fren ve debriyaj kollarından, M binici arka setlerinden ve bir ön fren kolu koruyucusundan oluşan M Kütük Paketi'ni pazarlığa alacaksınız.

AAXutkP.img?w=768&h=432&m=6

50 Years M sürümündeki diğer hileler arasında net bir anodize salınım kolu, bir M Endurance zinciri, M GPS tur zamanlayıcı tetikleme yazılımı, bir arka koltuk örtüsü ve yolcu kiti ve tabii ki yeni bisikletinizde özel 50 Years M yıldönümü rozeti bulunur.

BMW M 1000 RR, 13.000 dev/dak'da 205 beygir gücü ve 11.000 dev/dak'da 83 libre-feet tork üreten, sıvı soğutmalı, sıralı dört silindirli titanyum valflerle çalışır. 3.1 saniyenin altında sıfırdan 60'a kadar bir süreye sahiptir. En yüksek hız saatte 189 mil. Boş ağırlık, 423 pound'luk bir incedir ve bu, 50 Years M paketine dahil olan karbon ve kütük uçlarını değiştirmeden önce normal M 1000 RR'dir.

Artık temel gerçekleri öğrendiğinize göre, peki ya fiyatlandırma ve bulunabilirlik? Bisikletlerini dünya çapındaki pazarlarda satan diğer OEM'lerde olduğu gibi, bunlar bölgeye göre değişir. 50 Years M sürümünün 2022'nin üçüncü çeyreğinin sonlarında ABD'de 36.995 $'lık MSRP'den ve 645 $'lık bir varış noktası ücretiyle piyasaya sürülmesi bekleniyor.

Kaynak: RideApart

  • Admin
Gönderi tarihi:

Harley-Davidson'ın Seri 1'i sınırlı sayıda elektrikli dağ bisikletini duyurdu

AAXF9ax.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Yaklaşık iki yıl önce Harley-Davidson'dan ayrılan e-bisiklet şirketi Seri 1, çaresiz teslimiyet içinde cüzdanınızı açmanızı sağlamak için tasarlanmış başka bir premium modeli tanıttı. Bash/Mtn, şirketin ilk elektrikli dağ bisikletidir ve görünüşe göre, bir arazi parkurunu kesinlikle mahvedebilir.

Sert, tek vitesli bir eMTB (elektrikli dağ bisikleti) olan Bash/Mtn, ciddi arazi sürüşleri için tasarlanmıştır ve ayrıca basitleştirilmiş tasarımı sayesinde daha az bakım gerektirmeyi vaat eder. Ancak, önerilen perakende satış fiyatı 3,999 ABD doları ile ucuz olmayacak.

Şirket, "Ayarlanacak telaşlı süspansiyon yok, ayarlanması gereken hassas aktarma organları yok - yalnızca iki tekerlek, bir vites ve sizinle patika arasındaki en doğrudan bağlantıyı sağlamak için tek bir amaç" diyor.

"Ayarlanacak telaşlı süspansiyon yok, ayarlanması gereken titiz aktarma organları yok"
Bash/Mtn tasarımı, Seri 1 mühendisinin kişisel yapısına dayanıyordu ve şirketin giriş seviyesi Mosh/Cty modeline uyarlandı. Bu yeni birinci sınıf model, Gates Karbon Tahrik kayışı, Brose S Mag orta tahrik motoru, TRP hidrolik disk frenler, içten yönlendirilmiş kablolar ve teller ve entegre LED aydınlatma dahil olmak üzere Mosh/Cty özelliklerinin çoğunu barındırıyor.

Mosh/Cty'den tutunan Michelin E-Wild topuz lastikler ve "omurgayı koruyan, şok emici" SR Suntour NCX süspansiyonlu sele direği ile ayrılıyor. Özel Gloss Graffiti grafiklere sahip Yucca Tan boyası, Bash/Mtn'yi Seri 1'in diğer modellerinden de ayırır. Ve Google ile yapılan yeni bir anlaşma sayesinde, Seri 1 uygulaması, kullanıcıların üzerine dökmesi için tüm sürüş verilerini ve diğer ölçümleri aktaracak.

AAXG3eA.img?w=768&h=480&m=6

Seri 1'in eMTB'si, sürüş moduna bağlı olarak bisiklete 30-95 mil güç vermesi gereken entegre, çıkarılabilir 529Wh pil içerir. Gaz kelebeği olmayan 1. Sınıf bir e-bisiklet, yani 20mph'de zirveye çıkıyor. Seri 1, güç derecesini sağlamadı, ancak 90 Newton metre ve 66 fit pound tork ile sizi çok fazla çaba harcamadan dik bir yokuşa çıkaracağınızdan emin olabilirsiniz.

Muhteşem, vintage esintili S1 Mosh/Tribute gibi, Bash/Mtn de sınırlı bir üretime sahip olacak. Sadece 1.050 adet üretilecek: Amerika Birleşik Devletleri için 525 ve Avrupa için 525.

Geçen yıl şirket, ilk teklif olarak Schwinn Sting-Ray'den ilham alan Mosh/Chopper ile 1-OFF serisi markası altında açık artırmaya çıkardığı bir dizi özel, türünün tek örneği e-bisikleti duyurdu. . (Kazanan teklif 14.200 dolardı, ki bu... vay canına.) O zamanlar şirket, motosiklet dünyasında olduğu gibi, kişiselleştirme ve kişiselleştirmenin Seri 1'in e-bisiklet türleri hakkında nasıl düşündüğü konusunda büyük bir rol oynayacağını söyledi. tasarlar.

Kaynak: The Verge

  • Admin
Gönderi tarihi:

Tam Kapalı Üretim Modeli Geliştiren Yıldırım Motosikletleri

AAXFRzp.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Streetliner, Lightning'in mevcut hız rekoru projesinden yararlanabilir.

Lightning Motorcycles, yeni bir hız rekoru çalışması için Niobium uzmanı CBMM ile bir ortaklık ilan ettiğinde, yaklaşık iki yıllık bir aradan kısa süre önce geri döndü. Bu süre zarfında firma, Hollister, California'daki operasyonunu küçülterek, motosiklet eyeri markası Corbin'in genel merkezinin bir köşesine taşındı. Bu küçülen ayak izi, Lightning'in hırsını küçültmedi ve girişimin gelecek için büyük planları var.

Lightning de projeyi gizli tutmuyor. Streetliner olarak kabul edilen tamamen kapalı elektrikli motosikletin çizimleri şimdiden gün ışığına çıktı. Lightning, Haziran 2020'de Streetliner'ın elektrikli araç çıkışı Electrek ile çalışırken bir videosunu bile paylaştı. Görüntüler yalnızca sokakta prototip testini göstermekle kalmıyor, aynı zamanda Lightning'in aerodinamik test aparatını da ortaya koyuyor.

Bu teknoloji yalnızca Streetliner için ayrılmış değil. Lightning ayrıca en son Bonneville projesi olan Lightning 250 için modernleştirilmiş gövdeye yöneliyor. Corbin, elektrikli bisikletin Lightning'in 250 mil hedefine yaklaşmasına yardımcı olacak geniş ön ve arka kaplamayı sergileyerek en son yapının görüntülerini web sitesinde bile yayınladı. Lightning 250 tamamen kapalı bir tasarım olmasa da, hız rekoru denemesi değerli aerodinamik veriler ve geri bildirim sağlamalıdır.

Ancak Streetliner, Lightning'in yakın zamanda dosyaladığı tek ticari marka değil. Firma ayrıca AeroBlade adının hakları için başvuruda bulundu. Takma ad göz önüne alındığında, potansiyel proje Lightning 250'nin yaklaşan Bonneville girişiminden de yararlanabilir.

Bununla birlikte, tüm bu bilgileri bir tuz tanesi ile almalıyız. Lightning'in tuz düzlüğündeki rekoru tartışılmaz olabilir, ancak bu başarıyı tüketici pazarına çevirmek, defalarca tahmin edilenden daha zor olduğunu kanıtladı. Üretim gecikmeleri, markanın LS-218 modelinin piyasaya sürülmesini durdurdu ve bütçe bilincine sahip Strike, eleştirmenler veya müşterilerle başarılı olamadı. Tamamen kapalı bir Streetliner'ın sokağa çıkması için daha uzun bir yol var, ancak Lightning'in hız rekoru gelişmelerini yola uyarlamaya çalışmasını görmek her zaman ilgi çekicidir.

Kaynak: RideApart

  • Admin
Gönderi tarihi:

2022 Honda Super Cub 50, Mavinin Işıltılı Yeni Bir Tonunda Çıktı

AAXJiVE.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Metalikleri seviyorsanız, bir göz atmak isteyeceksiniz.

AAXJ5xc.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Mayıs 2022'de Honda, 2022 model yılı için Super Cub 50'de bazı küçük kozmetik değişiklikleri resmi olarak duyurdu. Alanın önemli olduğu ve trafiğin (hem araç hem de yaya) büyük bir günlük endişe kaynağı olduğu, sıkışık bir kentsel alanda yaşıyorsanız, Super Cub gibi küçük 50cc'lik makineler çok mantıklı - ve neden olmasın? ayrıca iyi görünmelerini mi istiyorsun?

AAXJ5xk.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

2022 Super Cub 50'de mekanik olarak hiçbir şey değişmiyor. Estetik açıdan Honda, hem susturucu korumasını hem de arka tamponun üzerine oturan arka taşıyıcıyı değiştirerek krom yerine siyah yapmayı tercih etti. Bir bakıma Super Cub 50'lere daha ciddi bir hava katıyor ve ayrıca çift tonlu tasarımla güzel bir görsel kontrast katıyor. 2022 Super Cub 50 Pro hala siyah değil, krom bir taşıyıcı alıyor.

AAXJ5xp.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Ayrıca 2022 için yeni olan Super Cub 50, yepyeni bir mavi tonuna sahiptir. Adı Glint Wave Blue Metallic ve elektrik mavisinin oldukça güzel bir tonu. Metaliklerin fotoğraflarda doğru bir şekilde görülmesi çok zor, bu yüzden şahsen görmediğiniz sürece bu yeni gölgede ne kadar metal pul göreceğinizi söylemek zor. Yine de, krem rengi bacak siperleri ve yan kılıflarla birleştiğinde, oldukça hoş bir iki tonlu renk şeması oluşturuyor. 2022 Super Cub 50 ayrıca Virgin Beige ve Tasmanian Green Metallic olmak üzere iki geri dönen renkte geliyor.

AAXJccF.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Tel sepet ve biraz farklı far konfigürasyonuna sahip olan 2022 Super Cub 50 Pro, daha hafif bir Seyşeller Gece Mavisi renk grubunda mevcuttur. Honda'nın 2022 Japon bisiklet sürümlerine dikkat ettiyseniz ve bunun tanıdık geldiğini düşünüyorsanız, bunun iyi bir nedeni var. Nisan ayında Honda, SC50 Pro'nun daha büyük kardeşi SC110 Pro'yu tamamen aynı renkte piyasaya sürdü.

AAXJ9jq.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Bundan kısa bir süre sonra Honda, 2022 Cross Cub serisini hem 110cc hem de 50cc deplasmanlarda piyasaya sürdü. O zaman, Cross Cub 50 için iki yeni rengi ilk kez gördük: Matte Armored Green Metallic ve Pearl Deep Mud Grey. Ayrıca Honda'nın Graphite Black Kumamon Cross Cub 50'yi bu model yılı için sınırlı sayıda değil, tam zamanlı ürün yelpazesine eklediğini öğrendik.

AAXJccM.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

50cc Super ve Cross Cub çeşitlerinin tümü 27 Haziran 2022'de Japonya'da resmi olarak piyasaya sürülecek. Dördü için MSRP aşağıdaki gibidir:

AAXJiVE.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

2022 Honda Super Cub 50: 247.500 ¥ (1,945 $)
2022 Honda Super Cub 50 Pro: 269.500 ¥ (2.117 $)
2022 Honda Cross Cub 50: 308.000 ¥ (2.420 $)
2022 Honda Cross Cub 50 Kumamon Versiyonu: ₺ (2,506 $)

Kaynak: RideApart

  • Admin
Gönderi tarihi:

Malezya Yakında 150cc ve Üzeri Tüm Motosikletlerde ABS Fren Sistemini Zorunlu Kılacak

AAWxZCg.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Malezya hükümeti, ülkenin hareketlilik için motosikletlere güvenmesi nedeniyle güvenliği artırmaya çalışıyor.

ABS, dünyanın her yerindeki tüm motosiklet marka ve modellerinde hemen hemen standart hale geldi. Henüz tüm ülkelerde zorunlu olmasa da, üreticiler genellikle tüm modelleri için en az bir ABS çeşidi sunar. Gerçekten de, trafik ve yol koşulları sokaktaki kadar öngörülebilir olmadığından, beceri seviyemiz ne kadar gelişmiş olursa olsun, ABS bizi güvende tutmakta uzun bir yol kat eder.

Bununla birlikte, Malezya hükümeti 150cc ve üzeri deplasmanlara sahip motosikletlerde ABS'nin standart olması gerektiğini zorunlu kılan bir teklifi düşünüyor. Ulaştırma Bakanı Datuk Seri Wee Ka Siong, Malezyalı motosiklet yayını iMotorbike'ın bir makalesinde alıntılandı. Yeni yetkinin uygulanmasına yönelik çalışmanın şu anda devam ettiğini ve MIRO olarak da bilinen Malezya Yol Güvenliği Araştırma Enstitüsü tarafından yürütüldüğünü açıkladı. Wee Ka Siong, çalışmanın kapsamlı olduğunu ve motosiklet halkı, imalat endüstrisi ve güvenlik uzmanlarından temsilcilerin dahil olduğunu açıkladı.

Dr. Wee, iMotorbike makalesinde, "Daha sonra ABS'nin zorunlu olarak takılmasıyla motosiklet güvenliğinin artacağı ve ölüm olasılığının daha da azalacağı umulmaktadır" dedi. MIROS tarafından devam eden bir araştırmaya göre, Malezya'daki motosiklet kazalarının ana nedenleri arasında, etkisiz frenleme nedeniyle patinaj yapmak ve engellerden kaçmaya veya kaçmaya çalışırken motosikleti düşürmek yer alıyor.

Dr. Wee, “Etkisiz fren sistemleri kazaların nedenlerinden biridir. Bu nedenle, motosiklet kazalarını sona erdirmek için çözüm arayışlarımızda daha iyi ve daha etkili bir fren sisteminin kullanılması şiddetle tavsiye ediliyor ve teşvik ediliyor.”

AAXKPQn.img?w=768&h=432&m=6

Ek olarak, mevcut çalışma, motosikletlerde ABS kullanımının kazaları ve ölümleri yüzde 30'a kadar azaltabileceğini öne sürüyor. Tüm bunları göz önünde bulundurarak, özellikle vatandaşlarının hareketliliği için iki tekerlekli hafif araçlara bu kadar bağımlı olan bir ülkede, daha iyi teknoloji yoluyla motosikletlerin güvenliğini artırmak kuşkusuz mantıklı bir harekettir. ABS'nin dahil edilmesi nedeniyle daha pahalı motosikletlerin şikayetleri kaçınılmaz olsa da, bunun uygulanması durumunda ABS'nin büyük ve küçük motosikletler arasında her yerde bulunan bir özellik haline geldiğini ve şimdi her zamankinden daha uygun fiyatlı olduğunu belirtmekte fayda var.

Kaynak: IMotorbike

  • 2 hafta sonra...
  • Admin
Gönderi tarihi:

Honda, Asya Pazarı İçin Airblade Scooter'ı Piyasaya Sürüyor

AAYafpA.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Fireblade değil, ancak Asya'daki son derece kazançlı scooter segmentinde kesinlikle kendine ait olabilir.

Motosiklet dünyasında, "Blade" takma adı neredeyse tipik olarak Honda'nın amiral gemisi litre sınıfı supersport motosikleti Fireblade ile ilişkilendirilir. CBR1000RR, yarış başarısı, çığır açan teknolojisi ve taraftarların genel olarak spor motosikletlerine olan sevgisinin bir sonucu olarak küresel beğeni topladı. Ya size Honda'nın "bıçak" takma adıyla başka bir modeli olduğunu söylesem, ama bu sefer bir spor motosiklet yerine bir banliyö scooterı mı?

AAYa5yo.img?w=768&h=432&m=6

Bu tam olarak budur ve Airblade 160 olarak bilinir. Honda, bu yeni banliyö scooter'ını Vietnam'da tanıttı ve diğer Asya pazarlarında da piyasaya sürmesi bekleniyor. Honda Airblade 160, muhtemelen yeni CBR1000RR Fireblade'in agresif görünümünden etkilenen şık bir gövdeye sahip. Bölünmüş LED farları ve kompakt dumanlı ön camı, trafikte tam sırt konumunda sürerken sürücüyü rüzgardan uzak tutar. Yan profil de oldukça aerodinamik görünüyor ve genel tasarım onu doğrudan Yamaha Aerox 155 ile rekabete sokuyor.

litre sınıfı ahır arkadaşı. 15,2 beygir gücü ve 9,9 ft-lbs tork üreten 160cc tek silindirli bir motorla çalışır. Honda Airblade 160, sınıfındaki karşılaştırılabilir scooterlardan biraz daha fazla güce sahiptir. LED aydınlatmanın yanı sıra Honda, seyahat ederken kolaylık sağlamak, anahtarsız çalıştırma ve tamamen dijital bir LCD gösterge paneli için Airblade 160'ı bir USB şarj yuvasıyla donattı. Konsolda kilometre sayacı, hız göstergesi, yakıt seviyesi, yakıt kullanımı ve zamanı takip etmek için bir saat gibi çok sayıda okuma vardır.

AAY9Lrh.img?w=768&h=432&m=6

AAYa30i.img?w=768&h=432&m=6

Airblade'in süspansiyonu, ön yükleme ayarlı teleskopik ön çatallardan ve ikiz arka amortisörden oluşur. Bu arada, fren sistemi tek bir ön ve arka disk konfigürasyonundan oluşuyor. Menzil açısından Airblade'in 4,4 litrelik bir benzin deposu kapasitesi vardır, bu nedenle yeniden doldurmaya gerek kalmadan çok fazla mesafe kat edebilirsiniz. Honda, scooter'ı iki model ve dört renk şemasında satıyor: Mavi Gri Siyah, Kırmızı Gri, Mavi Gri ve Siyah Gri. Fiyatlandırma ve bulunabilirlik açısından, Honda Airblade 160 57.190.000 VND'ye (yaklaşık 2.467 USD) mal oluyor.

Kaynak: RideApart

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.