Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 26 Nisan , 2023 Yazar Admin Gönderi tarihi: 26 Nisan , 2023 2023 Harley-Davidson CVO Street Glide ve Road Glide'ın Nihayet Lansman Tarihi Var Kısa bir süre önce, 2023 CVO Street Glide ve Road Glide fabrika zemininde görüntülendi ve ardından doğrudan şirketin resmi belgelerinden sızdırılan görüntüler geldi. Ancak en son açıklama artık atın ağzından geldi - Harley-Davidson. MoCo, yeni amiral gemisi CVO kruvazörleri hakkında birçok ayrıntıyı, hatta lansman tarihlerini onayladı ve işte bilmeniz gereken her şey. 2023 CVO Street Glide And Road Glide 7 Haziran'da Tanıtılacak Harley-Davidson, güncellenmiş kruvazörleri 7 Haziran 2023'te tanıtacak ve ardından 13-16 Temmuz 2023 tarihlerinde düzenleyeceği Homecoming festivalinde halka açık bir lansman yapacak. Daha da önemlisi, şirket duyurusu her iki kruvazörde de beklenen tüm değişiklikleri doğruluyor. Başlangıç olarak, 2023 CVO Road Glide (RG) ve Street Glide (SG) baştan aşağı yeni bir tasarıma sahiptir. Birincisi, geniş bir LED far ile yeni bir köpekbalığı burnu kaplamasına sahipken, ikincisi, kare şeklinde bir far ve şık DRL'leri barındıran yeniden tasarlanmış bir batwing ünitesine sahip. Bu, daha keskin eyerler ve yeni egzozlarla yenilenmiş bir kuyruk ucu ile tepesinde. Burada ayrıca yeni bir gösterge panelinin varlığı da onaylandı. Harley çok fazla ışık tutmasa da, yeni SG'nin analog kadran donanımlı önceki kurulum yerine devasa bir TFT ekranı benimsediğini zaten biliyoruz. Bu, yeni özelliklerle birlikte büyük olasılıkla iki CVO arasında ortak olacak ve iki yeni renk seçeneği de öyle olacak. Yeni Bir 121ci Motor, 2023 CVO Street Glide ve Road Glide'a Güç Verecek Tasarım kapsamında, 2023 CVO serisi, Harley-Davidson'ın tamamen yeni 121ci (1.982cc) V-twin motorunu piyasaya sürecek. Ekstra 66cc (giden modellere göre), değişken valf zamanlamasının eklenmesi sayesinde, tümü devir aralığına yayılacak olan daha fazla beygir gücü ve torkla sonuçlanacaktır. Benzer şekilde, kruvazörler de artık yukarı doğru ters çatallar ve yeni çapraz kollu tekerlekler içeren yenilenmiş temellere sahip. Bunlar, Brembo radyal kaliperlerle birlikte, Harley'in Custom Vehicle Operations motosikletinde daha önce hiç görülmemiş üç bileşendir. 2023 Harley-Davidson CVO Street Glide And Road Glide - Beklenen Fiyat Güncellemeler göz önüne alındığında, CVO Road Glide ve Street Glide için bir fiyat artışı hiç akıllıca değil. Ancak sorun, giden 2022 RG ve SG'nin zaten çok yüksek bir 41.899 dolara mal olması. Yani zam ile bu, çoğumuz için tam olarak uygun olmayan 50.000 $ işaretine daha da yaklaşabilir. Bu aynı zamanda 35.999 $'lık Indian Challenger Elite ve 32.900 $'lık Honda Gold Wing Tour Airbag varyantı gibi diğer kaslı mil avcılarından oldukça pahalı olacak. Yine de, 7 Haziran'da yeni CVO serisini görmek için sabırsızlanıyoruz ve en son güncellemeler için bizi izlemeye devam etmenizi öneririz. Kaynak: TopSpeed Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 29 Mayıs , 2023 Yazar Admin Gönderi tarihi: 29 Mayıs , 2023 Bir arkadaşa özel kalın lastikli V-Rod yaptım Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 30 Temmuz , 2023 Yazar Admin Gönderi tarihi: 30 Temmuz , 2023 Harley-Davidson'ın Elektrikli Motosikletleri İyi Satış Yapmıyor Harley-Davidson'ın LiveWire markası, hem birinci hem de ikinci çeyrek boyunca garip bir yerdeydi. Evet, elektrik markası 40,7 milyon dolarlık net zarar bildirerek para kaybetmeye devam ediyor, ancak henüz faaliyetlerini tam olarak hızlandırmamış yeni kurulmuş bir şirketten bekleyeceğiniz şey bu. 40,7 milyon dolarlık bir kayıp kulağa çok fazla gibi geliyor, ancak tek başına Harley-Davidson giyim satışlarının 66 milyon doları aştığı (ve o zaman bile 2022'ye göre %14 düşüş) düşünüldüğünde, bu, şirketin bu aşamada almaya istekli olduğu bir kayıp. Tabii ki, bu mazeret sadece bir yere kadar geçerli ve önümüzdeki çeyreğin daha ilginç olacağı yer orası. Şirket, 2023'ün ikinci çeyreğinde, bir önceki yılın aynı dönemindeki 225 adet satışla karşılaştırıldığında yalnızca 33 LiveWire One sattı (bunların 21'i hala Harley-Davidson LiveWires markalıyken geldi). LiveWire CEO'su Karim Donnez, nakit ve nakde eşdeğer 260 milyon doların yanı sıra Harley-Davidson ile 200 milyon dolar değerinde bağlayıcı olmayan bir sözleşmeye erişimin olduğunu, bu nedenle finansmanın mevcut aşamayı geçmek için orada olduğunu söylüyor. İlk iki çeyreği birleştiren LiveWire, 61.9 milyon $ net zarar bildirdi ve şirket, yıl sonu için 115 ila 125 milyon $ arasında bir zarar öngörüyor. Ancak bir noktada, sayıların tersine dönmesi gerekecek. Üçüncü çeyrek, bir dizi önemli gelişme sayesinde şirketin nasıl ilerleyeceği konusunda daha iyi bir barometre olacak. LiveWire, operasyonlarını ikinci çeyreğin sonunda, Haziran sonunda Avrupa'ya genişletti, bu nedenle Avrupa satışlarının mevcut çeyreğe kadar gerçekten bir etkisi olmayacak. S2 Del Mar da bu çeyreğe ertelendi ve LiveWire, ilk birimlerin bu hafta üretim hattından yeni çıkmaya başlamasıyla üretimin başladığını doğruladı. Donnez, sürücülerin daha uygun fiyatlı Del Mar için erteliyor olabileceğini söylediğinden, lansman gecikmesi LiveWire One'ın satış rakamlarının düşmesinde de rol oynamış olabilir. Markanın Del Mar'dan sonraki üçüncü ve S2 platformunu kullanan ikinci modeli için de çalışmalar devam ediyor. LiveWire, önceki görünüm olan 750'den 2.000'e inerek yılda 600 ila 1.000 adet satış öngörüyor. İlk yarıda satılan sadece 96 LW1 birimiyle LiveWire'ın hedefine ulaşması için Del Mar'a güçlü bir yanıt vermesi ve Avrupa'da iyi bir gösteriye ihtiyacı olacak. Kaynak: Motorcycle.com Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 10 Mart , 2024 Yazar Admin Gönderi tarihi: 10 Mart , 2024 Thunderbike SPS 5'i Tanıttı: Gelişmiş Sportster Hızlandırması Geçen yılın sonunda, Avrupa özel yapım Harley-Davidson motosikletleri dünyasına yaptığımız keşif bizi SPS 4 olarak bilinen bir şeyle tanıştırdı. S 1250 çeşidinin bir Sportster'ı olarak ortaya çıkan bu motosiklet, Almanya'da Thunderbike tarafından modifikasyonlara uğradı ve bunun sonucunda Dikkat çeken ve kalıcı bir izlenim bırakan bir sürüş. SPS, Thunderbike'ın izole edilmiş özel yapım bir motosikleti değil, daha ziyade standart Sportster'ların agresifliğini artırmak için zaman içinde hazırlanmış bir bisiklet ailesidir. Son zamanlarda bu aile, SPS 5 olarak bilinen yeni bir üyeyi bünyesine kattı. SPS 4'ün birinci aşama versiyonu olarak tanımlanan SPS 5, selefi gibi Sportster S'yi temel alıyor ancak Thunderbike'ın "mükemmel hızlanma partisi" olarak tanımladığı şeye dönüştürüldü. Bu, daha yüksek hızlara ulaşmak için orijinal motorun daha güçlü bir motorla değiştirilmesi anlamına gelmez. Bunun yerine, özel ikisi bir arada Dr. Jekill ve Mr. Hyde egzoz sistemi gibi geliştirmelerle de olsa orijinal motor kalıyor. Buradaki odak noktası hızlanma hissini arttırmaktır. Bu duyguyu artıran, orta kontrolleri tamamlayan arkaya monteli ayak dayama sistemi ve hız hissini yoğunlaştıran yeni tekerleklerdir. Bu tekerlekler, temel motosikletin orijinal lastiklerine sarılmış basit ama etkili bobber tekerleklerdir ve öndeki orijinal tek diskli freni korur. Thunderbike, sürüş deneyimini geliştirmek için Sportster'ın koltuğunu da yenileyerek kaymayı önlemek için normal koltuğu daha belirgin kenarlı bir koltukla değiştirdi. Daha dar gidonlarla birlikte sürücü daha yüksek kontrol ve konfor deneyimi yaşar. Toplamda Thunderbike, yapıda kullanılan ve toplam değeri 7.000 Euro olan 25 ana satış sonrası parçayı listeliyor. Bu rakama egzoz sistemi, çalışma saatleri ve Parlak Parlak Mavi ile bronz vurguların karışımından oluşan çarpıcı boya işi gibi ek bileşenler dahil değildir. Harley-Davidson SPS 5'in şu anki sürücüsü açıklanmasa da, kendine özgü varlığı, mahallenizde gözden kaçmamasını sağlıyor. Kaynak: DaxStreet Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 14 Mart , 2024 Yazar Admin Gönderi tarihi: 14 Mart , 2024 2024 Honda XR650L Motosiklet (Motokros) Güç kaynağı 31 yıldır sürekli üretimde olan XR650L, olduğu gibi kurşun geçirmezdir. 6.999 $'lık MSRP, bütçede modlar için veya hak ettiği dünya turu için bisikleti Tibet'e gönderme maliyeti için yer bırakıyor. Yol kenarındaki uygun onarımlar için hava soğutmalı ve karbüratörlü. Çıkışlar 37 inçlik koltuk yüksekliği her türlü standarda göre uzundur. Sıkışık sürüş pozisyonu. Küçük gaz tankı menzili sınırlar. Ne, kickstarter yok mu? Karar XR650L macera motosikletini en saf haliyle temsil ediyor. Honda'nın çift amaçlı güçlü makinesinin arkasında otuz yıllık kanıtlanmış güvenilirlik var ve hala kalplerimizde bir yeri var. Genel Bakış 1990 yılı civarında, Amerikan Honda'nın Ar-Ge departmanından bir çalışan, derginin reklam departmanının ev sahipliği yaptığı yıllık sektör gezisi olan Cycle World Trek'e bazı tanıdık donanımlara sahip bir Frankenstein motosikletiyle geldi. Honda'nın "ADV öncesi" NX650'sinden elektrikli marş motoruyla donatılmış bir XR600 arazi motosikleti şasisine sahipti. CW çalışanları aracı sürdükten sonra bunun yalnızca bir Honda çalışanının hafta sonu tutkusu projesi olmadığına ikna oldular; bunun gelecekteki bir üretim modelinin prototipinden başka bir şey olmadığından emindiler. İki yıl sonra Honda, XR650L'yi resmi olarak 1993 modeli olarak tanıttı; şu anda tüm motosiklet dünyasında en uzun süredir devam eden, en az değişen modellerden biri. Otuz bir yıllık üretim, XR650L'yi hava soğutmalı, karbüratörlü bir anakronizm haline getirdi. Bazıları için XR-L bir nostalji yolculuğu; ona büyük Scott Summers'ın ellerinde beklenmedik bir yarış başarısı yakalayan XR600R'yi hatırlamadan bakamıyorlar. Diğerleri için zamansız bir çekiciliği var. Basit, faydacı, son derece güvenilir bir single olarak, dünyayı dolaşmak istedikleri bisiklet bu. Onları kim suçlayabilir? Tibet'in Nyainqêntanglha Dağları'nda bir arıza yaşayacaksanız, muhtemelen bunun bir çekiç, bir J-B Weld tüpü ve birkaç tane ile hayata döndürmeye ikna edebileceğiniz bir XR-L'de gerçekleşmesini tercih edersiniz. yakındaki bir dua çarkının dönüşleri. Geçen yıl, güvenilir XR650L'nin üretiminin 30. yılı kutlandı. Muhtemelen çok az tantanayla geçti. Sadece birisinin ona hak ettiği partiyi vermesini umabiliriz; çok uzakta biri, Tibet Platosu'nda tek yoldaşı olarak klasik gümbürtüyle sürüş yapan biri, inançları haklı olarak onlarca yıllık Honda mühendisliğine dayanıyordu. Sadeliği teknik yenilikten, dayanıklılığı değerlilikten ve işlevsellikten ziyade işlevselliğe değer verenler olduğu sürece, XR650L gibi bir bisiklete her zaman ihtiyaç duyulacaktır. 2024 Güncellemeleri 2024 yılı için XR650L'nin yeni grafikleri var: Tanktaki kırmızı ve mavi şeritler, geçen yılki modeldeki kırmızı ve siyah şeritlerin yerini alıyor. Fiyatlandırma ve Çeşitler Honda XR650L'nin fiyatı 6.999 dolardır. Yarışma Honda XR650L piyasadaki tek basit, uzun ömürlü ikili spor değil. Suzuki DR650S ve Kawasaki KLR650 uzun zamandır XR-L'nin ana rakibi konumunda. Suzuki (7.099 $), XR'den yaklaşık 20 pound daha ağırdır ve 10,4 inç yerden yüksekliğe sahiptir (XR650L'nin 13 inç yerden yüksekliği ile karşılaştırıldığında). DR'nin hafif sokak önyargısının da faydaları var: XR-L'nin 37 inçlik koltuk yüksekliğiyle karşılaştırıldığında, DR, 34,8 inçlik koltuk yüksekliği ve onu 33,2 inç'e indiren isteğe bağlı alçaltma kitiyle önemli ölçüde daha erişilebilir. Bu grupta sıvı soğutmalı, yakıt enjeksiyonlu KLR, saf dual spordan çok ADV-lite'a yaklaşıyor. Yakıtla dolu XR-L'den yaklaşık 115 pound daha ağır olsa da, bu ağırlığın bir kısmı daha büyük kapasiteli yakıt deposundan kaynaklanıyor (6,1 galon ve 2,8 galon). KLR, ABS'li (7.199 $) veya ABS'siz (6.899 $) olarak seçilebilir ve temel DR ve XR ile karşılaştırıldığında lüks gibi görünen bir LCD ekran, kaplama ve ön cam içerir. 8,3 inçlik yerden yükseklik ve 34,3 inçlik koltuk yüksekliğiyle KLR, en cadde odaklı modeldir. Özetle XR650L, grubun en off-road'a layık modelidir; en hafif olanıdır ve yerden en fazla yüksekliğe sahiptir, ancak aynı zamanda en yüksek koltuğa sahiptir. Güç Aktarma Organı: Motor, Şanzıman ve Performans XR650L, 6.120 rpm'de ve 31,42 lb.-ft'de 34,05 hp üreten 644cc SOHC hava soğutmalı tek silindiri kullanır. CW dyno'da en son 5.320 rpm'de tork. NX650'den (uzun süredir üretilmiyor) türetilen motor, artan tork için farklı bir kam kullanıyor. 42,5 mm'lik sabit hızlı (CV) bir karbüratörle beslenir ve beş vitesli şanzımana sahiptir. Kuru karter yağlama sistemi, yağı depolamak için çerçeve borularını kullanır; doldurma kapağı yakıt deposunun önündeki omurgada bulunur. XR-L'nin motoru, sağlam monteli, tırtıklı metal ayaklıklara sadece bir miktar titreşimin sızmasına izin veren dişli tahrikli bir dengeleyici sayesinde nispeten düzgün çalışıyor. Devir aralığı boyunca bol miktarda tork ve son derece geniş bir kullanılabilir güç yayılımı mevcuttur. Bu da iyi bir şey çünkü ne zaman vites değiştireceğinize karar vermenize yardımcı olacak bir takometre yok. Motorun buharı bittiğinde, bir çentik yukarı tıklamanız yeterli. XR-L elektrikli marşlıdır ve marş motoru yoktur. Gidona monte edilmiş bir jikle kolu ve sıkıştırmayı azaltmak için marş devrinde bir egzoz valfini açık tutan bölünmüş loblu bir eksantrik mili yardımıyla ateşlenir. Elektrikle çalıştırma uygun olsa da, kickstarter'ın eksikliği en ıssız yerlere giden sürücüler için her zaman bir sıkıntı olmuştur. Selede uzun oturma pozisyonu, XR-L'nin sürücüye arabaların üzerinde harika bir görüş sunması anlamına gelir. Dezavantajı ise iç dikiş sorunu yaşayan sürücülerin 37 inçlik sele yüksekliğiyle mücadele etmesidir. (Honda/) Şasi ve Kullanım 2024 Honda XR650L, sıkıştırma sönümleme ayarı ve 11,6 inç hareket mesafesine sahip 43 mm'lik geleneksel teleskopik Showa çatal, 11 inç hareket mesafesine sahip tamamen ayarlanabilir Pro-Link Showa şok ve yarı çift beşikli çelik çerçeve kullanıyor. Tam boyutlu arazi tekerlekleri (21 önde, 18 arkada) ve 13 inç yerden yüksekliğiyle XR-L, kir için hazırdır. XR-L, tam kapsamlı sokak ekipmanı ve elektrikli marş motoruyla eski, çok sevilen XR600R'ye çok benzese de, yaklaşık 50 pound daha ağırdır. Bu, örneğin XR-L'nin biraz üst kısmı ağır hissettiği ve bir kamyon gibi yönlendirdiği yavaş hızlı kum yıkamada veya - söylenmesi gerekir - onu bir devrilmeden kaldırırken en çok fark edilir. Tam dolu yakıtla iddia edilen 346 poundluk XR650L, daha odaklı, yüksek performanslı ikili sporlarla karşılaştırıldığında bir tanktır ancak kategorisinde açık ara en hafifidir. Arazi odaklı geometrisi, doğrudan atlamalardan uçması ve tahmin edilebileceği gibi çakıllı yangın yollarında kayması anlamına geliyor. Sokakta yol tutuşu diğer çift amaçlı bisikletlere çok benziyor; yani şaşırtıcı derecede iyi; özellikle geniş bir gidonun sağladığı kaldıraç kuvvetinin ve uzun hareket mesafeli süspansiyonun yumuşaklığının XR-L'ye meydan okuduğu dar ve engebeli arka yollarda. beklentiler. Yakıt deposunun yanlarındaki fil kulakları, uzun vadeli güvenilirlik açısından otoyol hızlarında havayı silindire yönlendiriyor. Her zaman aptal görünüyorlardı. Güzel görünüm, büyük Acerbis veya IMS deposu kadar uzaktadır. (Honda/) Frenler XR650L'de önde 256 mm diskli çift pistonlu kaliper, arkada ise 220 mm diskli tek pistonlu kaliper bulunur. Dünyadaki en yüksek özelliklere sahip kurulum olmasa da kullanım amacına tamamen uygundur. Yakıt Ekonomisi ve Gerçek Dünya MPG'si Honda, XR650L'den 52 mpg tahmin ediyor. Ergonomi: Konfor ve Fayda Bundan kaçış yok: XR-L uzun bir motosiklet. Yerden yüksekliği en üst düzeye çıkarmak için tasarlanmış yüksek ayaklıklar ve alçak bir gidon ile birleştiğinde, çift amaçlı motosikletlerin taviz vermekle ilgili olduğu göz önüne alındığında, ergolar oldukça tavizsizdir. XR650L'nin güzel dolgulu, orta genişlikte, motokros tarzı selesi ve kısa yakıt deposu, pozitif ön uç hissi için sürücülerin ağırlıklarını virajlarda motosikletin ön ucuna vermelerine olanak tanır. Küçük, 2,8 galonluk bir depo şehirdeki patlamalar için uygundur, ancak gerçekten alışılmışın dışında bir yolculuk için sürücüler daha büyük satış sonrası seçenekleri değerlendirmek isteyebilir. Ve evet, XR-L'de bir yolcu tutma kayışı ve katlanabilir yolcu mandalları bulunurken, iki kişilik sürüş en iyi şekilde, sürüş arkadaşınızı ormanın ortasında bisiklet bozulduktan sonra onu bırakmanız gereken acil durumlar için saklıdır. , güvenilir bir XR kullanıyor olsalardı muhtemelen kaçınılabilecek bir senaryo. Çıplak kemikli kokpitte gereksiz hiçbir şey yok. Hız göstergesi 115 mil / saate çıkıyor. Motosikletin azami hızı da buna oldukça yakın. (Honda/) Elektronik Elektronik? Hangi elektronik? Ateşleme ve aydınlatma için gerekenlerin yanı sıra XR650L, modern sürücü yardımlarından, yakıt enjeksiyonundan, ısıtmalı elciklerden vb. yoksundur. Garanti ve Bakım Kapsamı Honda, XR650L'yi bir yıllık devredilebilir sınırlı garantiyle kapsıyor. HondaCare Koruma Planı ile ek kapsam mevcuttur. Kalite Honda'nın güvenilirlik konusunda nasıl itibar kazandığını biliyor musunuz? Bu, XR650L gibi bisikletler üreterek gerçekleşti. XR-L'nizi kış boyunca bir gölete batırıp bir sonraki baharda taradıktan sonra ilk seferde ateşlenmesini bekleyebileceğinizi söylemiyoruz, ancak şehir efsanelerine bakılırsa, çok daha tuhaf şeyler var. olanlar, bu kesin. Şık dönüş sinyalleri, anahtarlama donanımı ve ilkel kaplamalara sahip olabilir, ancak 31 yıllık üretim, bunun bilinen bir miktar olduğu anlamına geliyor. Bir dayak alacak. 2024 Honda XR650L'nin İddia Edilen Teknik Özellikleri Satış Fiyatı: 6,999$ Motor: 644cc, SOHC, hava soğutmalı tek silindirli; 4 valf Çap x Strok: 100,0 x 82,0 mm Şanzıman/Son Tahrik: 5 vitesli/zincir Yakıt Dağıtımı: 42,5 mm diyafram tipi CV karbüratör Debriyaj: Islak, çok plakalı Motor Yönetimi/Ateşleme: Katı hal CD'si Çerçeve: Çelik boru Ön Süspansiyon: 43 mm havayla ayarlanabilen Showa kartuşlu çatal, sıkıştırma sönümlemesi ayarlanabilir; 11,6 inç seyahat Arka Süspansiyon: Pro-Link Showa amortisör, tamamen ayarlanabilir; 11,0 inç seyahat Ön Fren: 2 pistonlu kaliper, 256 mm disk Arka Fren: 1 pistonlu kaliper, 220 mm disk Tekerlekler, Ön/Arka: Telli tekerlekler Lastikler, Ön/Arka: 3,00-21 / 4,60-18 Eğim/Trail: 27,0°/4,0 inç. Dingil mesafesi: 57,3 inç Yerden Yükseklik: 13,0 inç Koltuk Yüksekliği: 37,0 inç Yakıt Kapasitesi: 2,8 gal. Islak Ağırlık: 346 lb. Kaynak: Cycle World Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 22 Mart , 2024 Yazar Admin Gönderi tarihi: 22 Mart , 2024 Harley-Davidson'un En Yeni Elektrikli Motosikleti Geldi LiveWire, S2 Del Mar'ın arkasında S2 Arrow platformunu kullanan üçüncü ve ikinci elektrikli motosikleti olan yeni S2 Mulholland'ı resmi olarak duyurdu. Performans kruvazörü olarak tanımlanan S2 Mulholland şu anda ABD'deki perakendecilerde 15.999 $'dan ve Kanada'da satışa sunuluyor. 21.999 Kanada Doları karşılığında. S2 Mulholland, S2 Arrow'un entegre bataryası, motoru ve aynı zamanda şasisinin merkezini oluşturan yerleşik şarj cihazı ve invertörü de dahil olmak üzere bileşenlerinin çoğunu Del Mar ile paylaşıyor. Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 14 Nisan , 2024 Yazar Admin Gönderi tarihi: 14 Nisan , 2024 Dünyanın En Uzun Menzilli Elektrikli Motosikleti Elektrikli motosikletler sıfır emisyon ve hızlı şarj süreleri sunuyor ancak pil menzili sektörde önemli bir sorun olmaya devam ediyor. Bu kruvazör modeli, 410 mil menzile, hızlı şarj özelliklerine ve elektrikli bisikletler için etkileyici güç çıkışına sahiptir. Evoke'un yenilikçi teknolojisi ve benzersiz pil tasarımı, 6061-GT'yi pazarda öne çıkarıyor ve elektrikli motosiklet endüstrisinde öncülük ediyor. Elektrikli motosikletler harikadır; hızlıdırlar, yağ değişimi gerektirmezler ve emisyonları büyük bir sıfırdır (en azından sürüş sırasında). Ancak pil teknolojisi arka planda bir sorun olmaya devam ediyor. Fosil yakıt menziline veya performansına ya da benzersiz bir durumda veya iki durumda her ikisine de sahip olabilirsiniz; ancak bu durumda, normalde bir öğle yemeğinde yapacağınız hızlı bir mola yerine, bir öğün etrafında yakıt ikmali planlamanız gerekecektir. gaz istasyonu. Ancak her şeyde olduğu gibi elektrikli araçlarda da teknoloji hızla ilerliyor ve pillerin güç yoğunluğu artarken ağırlıkları azalıyor. En iyi ICE sanatçılarını çevreci hale getirebilecek (aynı zamanda kıskançlıkla) performanslar ve yola çıkmadan önce yalnızca bir fincan kahve içmenize izin verecek şarj süreleri (doğru hızlı şarj cihazlarıyla) yaşadık. Bu menzil koşusunda bugün yeni bir şampiyonumuz var. Lightning LS-218 elektrikli motosiklet performansı açısından neyse, bu motosiklet de elektrikli motosiklet yelpazesi açısından odur. Otoyol hızlarındaki en kötü menzili 200 milin üzerinde olarak değerlendiriliyor; optimum menzili ise bunun iki katından çok daha fazla. Doğruluğu sağlamak için bu makalede derlenen bilgiler üreticilerin yanı sıra Electrek ve Visordown gibi diğer yetkili kaynaklardan alınmıştır. Elektrifikasyon giderek yaklaşırken, Amerika pazarı bir avuç güçlü elektrikli motosikletle olgunlaşıyor En Uzun Menzilli Elektrikli Motosiklet Nedir? Elektrikli araçlar, teknolojilerinin çok hızlı ilerlemesi nedeniyle özeldir; kıyaslandığında ICE arenasının yenilikten yoksun olduğu anlaşılıyor. Ancak bu tamamen doğru değil çünkü içten yanmalı motor da teknolojinin ileri sıçradığı benzer aşamalardan geçti. Elektrikli araçlar, farkındalık ve karbon emisyonlarını azaltma ihtiyacı gibi faktörlerin birleşimi nedeniyle şu anda tam da böyle bir aşamada. Evoke, iki tekerlekli araçlar alanındaki bu gelişmenin ön saflarında yer alan şirketlerden biri. Bu spesifik modele dalmadan önce Evoke'un kısa geçmişi: Nispeten yeni bir şirkettir ve resmi olarak on yıl önce Çin'in Pekin şehrinde kurulmuştur. Sadece bir motosiklet şirketi değil; aynı zamanda elektrikli araçları için belirli bileşenlere ihtiyaç duyan herkese yönelik bir hizmet sağlayıcıdır. Yamaha'nın Volvo gibi bir otomotiv müşterisi için çapraz bir V8 geliştirmeye açık olması gibi, Evoke de herkese farklı voltajlara sahip modüler Lityum-iyon akü paketleri sunmaktan mutluluk duyacaktır. Şirket, amiral gemisi ürünü için (Evoke 6061-GT) anlaşılır bir şekilde en iyi pillerini kullanmayı seçmiştir. Bilgilerinizi tazelemek açısından, önceki iki modeli, tasarım açısından oldukça geleneksel olan şehir içi yarış araçlarıdır (kafes çerçevesi, sokak dövüşçüsü stili, dik sürüş konumu) ve EV doğasına dair tek ipucu, arka tekerlekteki göbek motorudur. Ancak 6061-GT, ister menzil, ister şarj, ister başka herhangi bir açıdan öne çıkıyor. Evoke 6061-GT'yi Özel Yapan Nedir? Eğlenceli gerçek: Çerçeve motosikletler arasında benzersizdir 6061-GT, ahır arkadaşlarının tüm geleneklerini alıp pencereden dışarı atıyor. Evoke'un bunun için seçtiği format bir kruvazördür. Artık kruvazörlerin tanımı gereği uzun saatler boyunca eyerde rahat olması gerekiyor, elektrikli motosikletler ise menzil sınırlamaları nedeniyle bunu yapamıyor (birçok otoyolda hızlı şarj ağlarının olmamasından bahsetmiyoruz bile). Ancak Evoke, 6061-GT serisiyle bu formatı seçip bunda başarılı olabileceğini düşünüyor. Onlara inanma eğilimindeyiz. 6061-GT'nin pil paketi, hızlı şarjla 30 dakikada doldurulabilir. Daha iyiye gitmek ister misin? Ultra hızlı DC şarjı kullanın ve 15 dakika kadar kısa bir sürede yola geri dönebilirsiniz. Bu kadar hızlı şarj edildiğinde sıcaklıklar yükselir (hiç şüphesiz telefonunuzu hızlı şarj ederken öğrenmiş olmanız gerekir), bu nedenle pil paketini soğuk tutmak için iki aşamalı katı su soğutmalı bir sisteme sahiptir. Daha iyi verimlilik için 6061-GT'nin elektrik sistemi maksimum 336 Volt voltajda çalışıyor ve Evoke, tasarımında daha fazla PCB ve daha az kablo kullanılmasını sağladı. Bu, uzun ömürlülük için yapılmıştır; teller genellikle ilk önce bozulan ve arızalanan parçalardır, dolayısıyla mantık, arıza noktalarını en aza indirmek için bunları en aza indirmekti. Son olarak, elektrik motorları aldıkları enerjinin yüzde 94'üne kadar aktarmayı başarıyor; bu hem verimlilik hem de performans (ve menzil) açısından her zaman iyi bir haber. Tüm bunlar 120 beygir gücü ve 124 MPH azami hıza neden olurken, 29,7 kWh pil maksimum 410 mil menzile sahiptir. Evet, 410 mil! Kaynak: TopSpeed Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 28 Nisan , 2024 Yazar Admin Gönderi tarihi: 28 Nisan , 2024 128 Bin Dolarlık Bu Elektrikli Motosiklet Artık Yok Startup'lar zordur. 2024'te bir araç üretmek zor. 2024'te şirket kurmak daha da zor. Birinin fiyatı 128.000 dolar olan bu ikisini inşa etmek, cepleriniz sınırsız olmadığı sürece ciddi baş ağrılarının reçetesidir. Tamamen elektrikli göbekten yönlendirmeli Vector motosikletin üreticisi Arc Araç için durum böyle değildi. MCN ve Visor Down'a göre Arc Araç tasfiye sürecine girdi; ikincisi, Birleşik Krallık Şirket Evi'nin Arc V LTD'nin "tasfiye için olağanüstü bir karar" sunduğunu ve "gönüllü bir tasfiye memuru" atadığını belirttiğini aktardı. Raporlar, iflas başvurusu sırasında müşterilere yalnızca 11 motosikletin teslim edildiğini söylüyor; bunlardan biri ünlü motosikletçi Ryan Reynolds'un da aralarında bulunduğu. Ancak 11 bisiklet kesinlikle bir startup'ı ayakta tutmak için yeterli değil, yine de sektördeki diğerlerinin ürettiğinden daha fazlasını temsil ediyor, öksür, öksür Damon Motorcycles. MCN, Arc Araç Kurucusu ve CEO'su Mark Truman ile konuştu ve şunları söyledi: "Sonuçta, yüksek maliyetli, düşük hacimli, kişiye özel ürünler sattığınızda, sizi zor bir duruma sokmak için pek çok kişinin sizi hayal kırıklığına uğratması gerekmez." gayet iyi gidiyordu ama ABD'deki dağıtım sorunları gelirimize gerçekten zarar verdi ve bu da bizi yatırım aramaya zorladı. Şu anda ortaklarla çalışıyorum ve Arc'ı yönetimden çıkarmaya kararlıyım. Ayrıca gelecekte pazardaki müşteri motosikletlerini desteklemek için elimden gelen her şeyi yapacağım." Truman da bu amaçla 11 müşteriye ulaşarak durumu açıkladığını belirtti. "Bunun gerçekleşeceğini anladığımızda yaptığımız ilk şey tüm müşterilere ulaşmak oldu" dedi. Ancak Arc daha önce de buradaydı; şirket 2017'de hayata başlayıp 2019'da yönetime geçmişti. Truman şirketi satın aldı ve 2020'de yeniden canlandırdı ve Birleşik Krallık İşletme, Enerji ve Endüstri Departmanı ile daha fazla fon almak için görüşmelerde bulunuyordu. Düşük Emisyonlu Araçlar Stratejisi ve Ofisi. Açıkçası bu yeterince hızlı olmadı veya olmadı. Peki Arc şapkasından bir tavşan daha çıkarabilir mi? Truman'ın daha önce de belirttiği gibi, sorunu çözmek için çalışıyor ve motosikletin tasarımına bakılırsa belki bunu tekrar yapabilir. Bu çok pahalı bisikletin yeniden gün ışığına çıkıp çıkmayacağını zaman gösterecek. Kaynak: RideApart Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 6 Mayıs , 2024 Yazar Admin Gönderi tarihi: 6 Mayıs , 2024 Çılgın V12 Motorlu Dörtlü Tekerlekli Bisiklet Bugatti Veyron ile Aynı Performansa Sahip Engler, 1.184 beygir gücü ve 884 lb-ft torka sahip V12 motorlu dörtlü motosikleti ortaya çıkarıyor. Dramatik bir tarza sahip dört tekerlekli araç, 250 mil/saat azami hız ile 0'dan 60 mil/saat hıza 2,5 saniyede ulaşıyor. Sadece 20 adet üretilecek ancak fiyatlandırma konusunda henüz bir bilgi yok. Birkaç yıl önce 350 km/s azami hıza sahip olan V10 motorlu süper dörtlüyü hatırlıyor musunuz? Bu çılgın yaratımın arkasındaki şirket Engler, 1.184 beygir gücündeki V12 ile çalışan daha da çılgın bir konseptle geri döndü. Bu, Ferrari SF90 ve Lamborghini Revuelto gibi süper arabaları geride bırakan çok fazla güç anlamına geliyor. Ancak bunu daha da tuhaf kılan şey Engler V12'nin bir araba olmamasıdır. 2024 Ferrari SF90 Stradale Temel MSRP$524.814 Motor4.0L Twin-Turbo V8 Plug-in Hibrit Beygir gücü986 hp Görünüşe rağmen bu bir dörtlü bisiklet. Evet, geleneksel bir iç mekan yok. Bunun yerine sürücü, geleneksel bir arazi aracı, motosiklet veya jet skideki gibi koltuğa oturur. Ancak burası dışında onları iten güçlü bir V12 var. Belirtildiği gibi Engler, aynı derecede etkileyici 885 lb-ft tork ile 1.184 hp üretiyor. Süper Arabaya Rakip Performans Beklendiği gibi, iddia edilen performans etkileyici. Sıfırdan 62 mph'ye 2,5 saniyede ulaşılırken, en yüksek hızın 250 mph olduğu bildirildi. Bunu perspektife koymak gerekirse, bu, Bugatti Veyron ile aynı performansa sahip bir dörtlü bisiklettir. Yalnızca bazı insanlar bu en yüksek hızı kovalayacak kadar cesur olabilir. Engler, V12 motorunu nereden tedarik ettiğini açıklamadı ancak yakında açıklayacağını söylüyor. Motor, özel olarak geliştirilmiş sekiz vitesli çift kavramalı 'mikro kutu' şanzımanla eşleştirildi. Hala rekor kıran elektrikli süper arabalar kadar hızlı değil Rimac Nevera. Yepyeni BAC Mono Süper Araba, Hafifletilmiş Bir Mono R'dir 8.000 rpm'ye ulaşan doğal emişli motoruyla yeni BAC Mono'nun sürüşü mükemmel olmalı. Butik marka, kutunun yalnızca 66 lbs ağırlığında olduğunu ve bunun da onu yaklaşık 1.200 atın yükünü kaldırabilecek en hafif şanzıman haline getirdiğini söylüyor. Beklediğiniz gibi Engler V12 hafiftir ve tartıyı yalnızca 2.645 lbs'ye indirir. Bu, onu Mazda MX-5 Miata'dan yalnızca 200 lbs daha ağır yapar. Engler bu olağanüstü düşük rakamı, 3D baskılı karbon grafit gövde panelleriyle kaplanmış karbon fiber monokok şasi kullanarak elde etti. Dramatik Stil Performansla Eşleşiyor Magnezyumdan yapılmış dövme 20 inç jantlar sayesinde ilave ağırlık tasarrufu sağlanır. Önde ve arkada sırasıyla 245/30 ve 305/30 ebatlarında Michelin Sport Cup 2 lastiklerle sarılmıştır. Tekerleklerin arkasında, ön aksta altı pistonlu, arkada dört pistonlu, havalandırmalı karbon seramik disk frenler bulacaksınız. Bu baş döndürücü bir yaratım. Belirli açılardan Engler V12'nin geleneksel bir süper otomobil olduğunu düşünmeniz affedilebilir, ancak yandan bakıldığında bu yanılsama kayboluyor. Genel olarak bakıldığında akla BAC Mono ve benzeri pist oyuncakları geliyor. Arka kısım, DB9 tarzı stop lambalarıyla Aston Martin'in izlerini taşıyor. Altın rengine boyanmış beş çift kollu jantlar, yeşil boyayla ilginç bir kontrast oluşturuyor. Sadece 20 Adet Üretilecek Peki böyle bir şey inşa edecek birine ne sahip olabilir? Ve bir V12 ile daha az değil. Şirketin CEO'su Viktor Engler'e göre her şey müşterileri memnun etmekle ilgili. "Bazıları 'Neden V6 olmasın? Neden hibrit ya da diğer alternatifler olmasın?' diyebilir. Cevap basit: Müşterilerimize yalnızca en iyiyi sunmaya kararlıyız. Amacımız yalnızca bir V12'nin sunabileceği benzersiz sesi, gücü ve çılgınlığı sağlamaktır." KTM X-Bow GT-XR ile Tanışın: Yollarda 174 MPH Hıza Sahip Bir Yarışçı Bu mühendislik başarısı yeniliklerle doludur. Engler 20 adet üretmeyi planlıyor, ancak CEO'nun kendisi için bir tane saklayacağı için yalnızca 19 tanesi halka sunulacak. Ne yazık ki fiyatlandırma konusunda bir bilgi yok ancak Engler V12'nin ucuz olmayacağını tahmin ediyoruz. Bu kadar güç ve performansla müşteriler bu sıra dışı yaratıma memnuniyetle para harcayacaklar. Kaynak: CarBuzz Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 24 Temmuz , 2024 Yazar Admin Gönderi tarihi: 24 Temmuz , 2024 Motosiklet, scooter veya araba değil, devrim niteliğinde: Kairos EV ile tanışın Fransa'dan elektrikli mobiliteyi teşvik eden ilgi çekici bir konsept geliyor. Mathieu L'Hopitault tarafından tasarlanan, SIREMS Derneği'nin bir projesi olan ve üç tekerlekli bisiklet olarak sınıflandırılabilecek Kairos EV ile tanışın. Yapılan basın açıklamasına göre Kairos EV, araba, scooter veya motosiklet kategorilerine uymuyor. Önde bir ve arkada iki tekerleği bulunan bu araç, üç tekerlekli bisikletin yapısına sahip ancak görünüşe göre daha istikrarlı bir tasarıma ve boyuta sahip. Sürüş pozisyonu, maksimum çekiş ve stabilite için arka tekerleklerden yararlanılarak gidona doğru öne doğru eğilmiştir. Bu şu anda yalnızca eskizlerde ve sanal görüntülerde bulunan kavramsal bir modeldir. Doğal olarak motor elektriklidir ve arka tekerleklere çekiş sağlar. Ön tarafta gidonun altında teleskopik bir çatal var. Güvenlik açısından Çıkarılabilir Yan Elemanların (MLE) yeniliği de var. Bunlar, üç tekerlekli bisikletin hareketleri tarafından kontrol edilen, ön tekerleğin yakınında aracın her iki yanında asılı duran aerodinamik şekilli iki ağırlıktır. Kairos EV yolcularını yan darbelerden koruyor ve önden darbelerden kaynaklanan enerjinin dağıtılmasına yardımcı oluyor. Ek olarak aerodinamik sürtünmeyi azaltmaya yararlar ve hatta kargo bölmeleri olarak da işlev görebilirler. İki tekerlekli arka aks devrilme riskini azaltır. Öte yandan sürücünün önündeki Programlanmış Koruma Cihazı (PRD), önden çarpmalarda ciddi yaralanma riskini önemli ölçüde azaltıyor. Emniyet kemeri gibi davranıyor ancak böyle bir cihazın yaratacağı kısıtlamalar olmadan. Ön şasinin deformasyonu enerjiyi emer. Çarpmanın güçlü olması ve arka tekerleklerin yerden kalkması durumunda PRD, sürücüyü çok daha düşük bir hızda serbest bırakır. Kaynak: Go Ride Alıntı
Önerilen İletiler
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.