Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 7 Haziran , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 7 Haziran , 2022 Energica Experia Elektrikli Macera Motosikletine Bir Göz Atın Maceralar kumsallarda da olur: 2022 Energica Experia Teknik olarak, bir macera her zaman ya iyidir ya da kötüdür. Ama asla sıkıcı değil. Elektrikli motosiklet gelişimi aynıdır; temelde kibir, hırs ve sıkı çalışmanın, finansal hayatta kalmak için bir kafes maçında karşı karşıya gelmesi. Energica, ADV kategorisini yeniden oluşturmak için bir bahiste niş parça hünerini bankalıyor. Energica Experia, kağıt üzerinde dünyada satışa sunulan ilk elektrikli ADV motosikletidir. Bu kazançlı bir kategori. Dahası, elektrikli motosiklet teknolojisi için bir pota. Çok sayıda menzil, özellik ve seyahate hazır kullanılabilirliğe sahip sağlam bir elektrikli ADV bisiklet sunabiliyorsanız, gerçek bir dönüm noktasına ulaştınız. Energica'nın kumarı cesur bir iddiayla açılıyor. Experia'nın bugün piyasadaki herhangi bir elektrikli motosikletin en uzun menzilini sunduğu iddia ediliyor: Şehirde 261 mil ve otoyolda 130 mil. Energica ayrıca Seviye 3/DC hızlı şarj cihazıyla sadece 40 dakikada yüzde 0-80 ile herhangi bir elektrikli motosikletin en hızlı şarj süresi olduğunu iddia ediyor. Seviye 2 veya 1 şarjı yolda veya evde kullanma yeteneği ile birleştiğinde, sürücülere her üç şarj seviyesini de sunan tek elektrikli motosiklettir. Yukarıdaki tüm enerji yeni bir motoru çalıştırır. Kalıcı mıknatıslı senkron motor (öncelikle dahili kalıcı mıknatıslara dayalı) kullanmak yerine, bisiklet, kalıcı mıknatıslar tarafından desteklenen Senkronize Relüktans kullanır. Energica'nın önceki EMCE motorundan 22 libre daha hafif, su soğutmalı, yağla yağlanmış ve şaside daha alçakta yer alarak yol tutuşunu iyileştiriyor. Bu heyecan verici haber. Basın bültenleri hikayenin geri kalanını anlatıyor. Experia, 150 mm (5,9 inç) hareket mesafesine sahip 43 mm ön ZF Sachs'ın ve 150 mm tekerlek hareketi ile 55 mm (2,2 inç) hareket ile tek bir arkaya binen olası 112 litrelik (Amerika dilinde 29.6 galon) bir depolama alanına sahiptir. Ön çatal, ayarlanabilir ön yük, geri tepme ve sıkıştırma özelliklerine sahipken, arka çatallar ayarlanabilir uzatma ve ön yüke sahiptir. Çift 330 mm dört pistonlu Brembos önde, arkada tek bir 240 mm iki pistonlu. Garip bir şekilde, hiçbir yerde ABS'den bahsedilmiyor. Zaman, binici incelemeleri ve anekdot hikayeleri bu hikayenin geri kalanını anlatacak. Seviye 3 DC hızlı şarj istasyonları, büyük şehirlerde her yerdedir, ancak çoğu maceranın yattığı iç bölgelerde çok az ve uzaktır. Bir sonrakini bulmak için o telefonu şarjlı (ve kule aralığında) tutun. Ya da daha iyisi, o haritayı yazdırın ve eski tarz tank stiline bantlayın. Energica bisikleti, pazarlama stratejisini ve parlak broşürleri üretiyor. Ama nihayetinde, biniciler hikayenin sonunu yazarlar. Açıkça 23.250 $ MSRP'de pahalı, Launch Edition ise 25.380 $'a iniyor. Bu, gelişen teknolojinin kendisi kadar eski bir hikaye. Experia, ADV kategorisinde oyunun kurallarını değiştirecek mi? Energica, evet bahsine giriyor ve 10 yıllık geçmişiyle bunu destekliyor. Şüpheciler, homurdanmaya başlayın. Devam edecek. Energica Experia Teknik Özellikleri ve Fiyatı FİYAT 23.250 $ / 25.380 $ Lansman Sürümü MOTOR EMCE Daimi Mıknatıs Destekli Senkron Relüktans Motoru (PMASynRM) AKÜ 22,5 kWh maks.; 19,6 kWh nominal FINAL DRIVE Regina (16/52) 520 O-ring zinciri İDDİA EDİLEN HORSEPOWER Sürekli: 80 hp @ 7000 rpm; Tepe: 102 hp @ 7.500 rpm İDDİA EDİLEN TORK 85 lb.-ft. ÇERÇEVE Ön çelik boru kafes, alüminyum yan plakalar ÖN SÜSPANSİYON ZF Sachs 43 mm, ön yük, geri tepme ve sıkıştırma ayarlanabilir; 5,9 inç seyahat ARKA SÜSPANSİYON ZF Sachs, geri tepme ve önyükleme ayarlanabilir; 5,9 inç seyahat ÖN FREN Brembo 4 pistonlu radyal kaliper, çift yüzer 330 mm diskler ARKA FREN Brembo 2 pistonlu kaliper, 240 mm disk TEKERLEKLER, ÖN/ARKA Dökme alüminyum; 17 x 3,5 inç / 17 x 5,5 inç LASTİKLER, ÖN/ARKA Pirelli Scorpion Trail II; 120/70-17 / 180/55-17 TIRMIK/İZ N/A TEKERLEK 59,5 inç KOLTUK YÜKSEKLİĞİ 33,3 inç MENZİL Şehir: 261 mil; Kombine: 160 mil; Şehir dışı: 130 mil; WMTC: 138 mil ŞARJ SÜRESİ 40 dakikada %0–80. Seviye 3/DC hızlı şarj cihazı ile İDDİA EDİLEN BOŞ AĞIRLIK 573 lb. GARANTİ Araçta 2 yıl; Aküyle 3 yıl/31.000 mil (motosikletin ilk kayıt tarihinden itibaren) HAZİRAN 2022'DE MEVCUTTUR İLETİŞİM energicamotor.com Kaynak: Motorcyclist Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 20 Haziran , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 20 Haziran , 2022 Monotrack Motosikletler Bir Harika Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 20 Haziran , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 20 Haziran , 2022 2023 Ducati Streetfighter V2, Storm Green'de İş Başında Bastırılmış yeni görünüm daha da fazla tavır katıyor. Benzer far kümeleri, gövde panelleri ve tek taraflı salıncaklar sayesinde, Ducati Streetfighter V2'yi Streetfighter V4'ten ayırt etmek, özellikle Ducati'nin imzası olan kırmızı renk grubunda çıplak gözle oldukça zor olabilir. Gizli 2021 Streetfighter V4 ve 2022 Streetfighter V4 SP görünümleri, çoğu meraklıya bu çabada yardımcı oluyor ve yeni 2023 Streetfighter V2'nin Storm Green renk şeması, farklı yolları birleştiriyor. Bazıları için yeni renk seçeneği standart yorgunluk yeşili tonu gibi görünebilir, ancak Ducati'nin Centro Stile (Styling Center) mat metalik tonuyla çok kasıtlıydı. Bologna firmasına göre, "metalik damar çok belirgin bir kontrast oyunu yaratırken" mat kaplama "mekanik parçaların kromatik bağlamı" ile eşleşiyor. Ducati, markanın performans köklerine gönderme yapan kırmızı kenar bandıyla, kırmızı bir dokunuş eklemeden edemedi. Zorlu yeni boya işinin yanı sıra Streetfighter V2 hala aynı yol odaklı ergonomiye ve stile sahip. Sportif motosikletteki muadili Panigale V2 ile karşılaştırıldığında, Streetfighter'ın yüksek ayarlı gidonları bileklerdeki baskıyı azaltırken daha uzun, daha geniş koltuk ve daha alçak ayaklıklar kokpitte konforu ön planda tutar. Sıvı soğutmalı, Desmodromic, 955cc Superquadro V2 de kalır ve 153 beygir gücü (10.750 rpm'de) ve 74.8 lb-ft tork (9.000 rpm'de) dışarı pompalar. Daha kısa bir son oran (15/45), arka tekerleğe daha fazla tork sağlarken aynı zamanda gaz kelebeği tepkisini de iyileştirir. Döküm alüminyum monokok çerçeve, optimum ağırlık tasarrufu için doğrudan bu yüksek performanslı V-twin'e cıvatalanır ve bir Sachs arka amortisörü, gelişmiş çerçeveyi tek taraflı salınım koluna bağlar. Önde, 43 mm Showa BPF çatal ve Sachs direksiyon amortisörü çeviklik ve denge sağlar ve Diablo Rosso IV sarılı beş kollu jantlar uyum sağlamaktan mutluluk duyar. Çift ön Brembo M4.32 monoblok radyal kaliperlerle vurgulanan Brembo fren sistemi şasiyi tamamlıyor. Ducati nadiren teknolojiden tasarruf eder ve V2'nin viraj alma ABS'si, çekiş kontrolü, hızlı vites değiştirme, tekerlek kontrolü, sürüş modları ve motor freni kontrolü hem performansı hem de güvenliği en üst düzeye çıkarır. 2023 Streetfighter V2, yalnızca yeni bir renk yolu kazanmasına rağmen, 17.495 $ 'dan 550 $' lık bir marj alıyor. Kaynak: RideApart Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 25 Haziran , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 25 Haziran , 2022 Honda'nın Yaklaşan Hornet Streetfighter'ından Yeni Çizimler Yeni Hornet'in tasarım konseptleri, adına layık keskin ve agresif bir sokak dövüşçüsü gösteriyor. Bir bisiklet üreticisi için yeni bir modelin önemi, genellikle lansman sürecinin ne kadar uzun sürdüğü ile değerlendirilebilir - ve Honda'nın yeni bir Hornet planlarını ilk kez onaylaması ve motosikletin bayilere ulaşması arasında bir yıldan fazla bir süre olması muhtemeldir. , açıkça şirketin büyük umutları olan bir bisiklet. Honda, geçen Kasım ayında yeni Hornet'i doğruladı ve Milano'daki EICMA fuarında yayınlanan bir videoda, motor notasının kısa bir klibiyle birlikte makinenin stilize edilmiş bir bilgisayar modelini gösterdi, ancak o zamandan beri motosikletin gerçek özellikleri hakkında sımsıkı kapalı kaldı. veya çıkış tarihi. Şimdi Honda, motosikletin ayrıntılarını hala gizli tutarken, daha fazla tasarım çizimi ve motosikletin geliştirme sürecinin ayrıntılarını yayınladı. Kaynak: Cycle World Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 28 Haziran , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 28 Haziran , 2022 Norton, Yeni Komando 961'in Yakında Çıkacağını Duyurdu İlgilenen müşteriler artık markanın e-posta güncellemelerine kaydolabilir. Hindistan TVS, Nisan 2020'de ikonik İngiliz motosiklet markası Norton'u satın aldığından beri, şirket kamuoyundaki imajını onarıyor. Norton'u Birleşik Krallık'ta tuttuktan ve yerel işgücünü genişlettikten sonra TVS, firmanın Solihull genel merkezini açtı ve yeni üst düzey yöneticileri işe aldı. En son Norton'un V4SV ara kapağını gördük, ancak yeniden canlandırılan Commando 961'deki güncellemeler çok azdı. Aralık 2021'de şirket, müşterilerin önceki yönetim sırasında sunulan Commando 961 mevduatlarını iyi yapacağını doğruladı. Norton, modeli halka sunmadan önce bu ön siparişleri yerine getireceğini bildirdi ve yeni duyuru zamanın geldiğini gösteriyor. Elbette, Commando isim plakası İngiliz markasıyla eş anlamlıdır. Orijinal Commando 750 ve 850'ler, 60'lar ve 70'lere kadar uzanırken, Commando 916, Stuart Garner'ın saltanatının bir ürünüdür. O döneme bağlı karışık duygulara rağmen, Komando lakabı her zaman markaya bağlı olacaktır. Norton CEO'su John Russell, "Norton'ın kadroda bir Komando olmadığını hayal edemiyorum, bu yüzden büyük soru modern bir Komandoyu neyin karakterize etmesi gerektiği ve onu ne zaman piyasaya sunacağımızdır," dedi. Neyse ki, Norton'un yakın zamanda şirket web sitesinde bir "Yeni Komando 961" duyurusu yayınlaması sayesinde böyle bir gülünçlüğü hayal etmemize gerek kalmayacak. Açılış sayfası ayrıntılarda hafif ve özde ağırdır, ancak model için "soyulmuş ve sofistike" ve "modern lüksün özü" bina beklentisi gibi açıklamalarla. Ancak marka bu iddiaları sadece iki görselle destekledi. Yeni 961'in kuyruk bölümünün bir görüntüsü, geleneksel kafe yarışçısı tarzı kaporta ve entegre arka lambayı koruyacağını doğruluyor. Yine de üstten bir görünüm birkaç ayrıntı daha ortaya koyuyor. Önceki pazarlama materyallerinde gösterilen karbon fiber kaplı yorumdan farklı olarak, en yeni Komando, siyah ve kırmızı ince çizgili klasik bir gümüş boya tabanını tercih ediyor. Altın çatal ve ikiz şok hazneleri Ohlins askılarının kalacağını gösterirken, ikiz egzoz boruları önceki 961 yinelemeyle aynı hizada. Commando 961 güncellemelerini almak isteyenler, Norton'dan e-posta bildirimleri için kaydolabilir. İngiliz markası için uzun bir kurtuluş yolu oldu, ancak yeni bir Komando kesinlikle Norton'un çok beklenen geri dönüşünü işaret edecek. Kaynak: RideApart Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 9 Temmuz , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 9 Temmuz , 2022 Royal Enfield Yeni 650 Kruvazöre Hazırlanıyor Royal Enfield, son birkaç yılda dikkat çekici bir dönüşüm geçirerek, aynı zamanda arkaik bir dönemden pazar liderine evrildi. Hintli firma, geçen yılki SG650 konseptinden ilham alan bir dizi kruvazör modelini piyasaya sürerek 2023'te bu konumunu sağlamlaştırmayı hedefliyor. Aylardır, Hindistan'da gezicilerden bobberlere kadar çeşitli stiller sergileyen prototip Enfield kruvazörleri test edildi. Halkın bazı üyeleri bisikletlerin videolarını kaydedip YouTube'da yayınlamayı başardı. Hepsi, ikiz şoklu bir şasiye monte edilmiş aynı 650cc paralel ikiz motoru paylaşır ve SG650 konseptinin tasarımını yakından yansıtır. SG650 geçen yılın sonlarında piyasaya sürüldüğünde, firma "geleceğin Royal Enfield'lerinin nasıl görünebileceğini" gösterdiğini söyledi. Görünüşe göre gelecek çok yakın. Tüm prototipler, INT (ABD dışındaki Interceptor) ve Continental'de kullanılan ve 47 hp ve 38 pound-feet tork için çalıştığı bilinen 648cc paralel ikizi içeriyor. Bu sayıların kruvazörler için pek değişmesi olası değildir: Bu basit bir motordur, silindir başına tek bir üstten eksantrik mili tarafından çalıştırılan iki supaplı ve güç seviyesi, daha az deneyimli sürücüleri 47'den fazla olmayan Avrupa lisans kurallarıyla mükemmel bir şekilde uyumludur. hp. Yeni kruvazörlerde kullanılan çerçeve daha çok RE'nin Classic 350 veya Meteor'ına benziyor. SG650 konseptinde ortaya çıkan şasi için mükemmel bir eşleşme. Diğer yeni Royal Enfields gibi, SG650 de şirketin Birleşik Krallık Ar-Ge tesisinde tasarım ve ürün planlama şefi Mark Wells'in dikkatli gözetimi altında geliştirildi ve çerçevenin RE tarafından satın alınan Harris Performance'daki uzmanlar tarafından kaleme alındığı kesin. 2020'de. Yaklaşan kruvazörün casus versiyonları birkaç potansiyel model önerdi. En az üç varyant tespit edildi: ters çatallı ve alaşım jantlı bir tur modeli; daha geleneksel bir kruvazör, telli tekerlekler ve sağa-yukarı çatallar; ve kısaltılmış çamurluklara, USD çatallara ve alaşım jantlara sahip bobber versiyonu. SG650 bobber konseptine çok benzeyen, uzun ekranlar, bagaj ve arkalıkların yanı sıra soyulmuş tekli koltuklara sahip erişimli versiyonlar görüldü. Birkaç potansiyel isim önerildi. Temel versiyonun mevcut tek silindirli Meteor'a görsel benzerliğini yansıtan “Süper Meteor” yaygın olarak kullanıldı. Diğer unvanlar arasında, Enfield'in ana şirketi Eicher Motors tarafından geçen yıl ticari marka olan "Roadster" yer alıyor. "Shotgun" başlığı, 2021'in başlarına kadar uzanan ve geçen yılki konsept motosiklette kullanılan "SG650" adıyla açıkça ima edilen birden fazla ticari markanın konusuydu. INT650'nin esasen Triumph's Bonneville gibi klasiklere indirimli fiyat alternatifi işlevi görmesi ve Continental'in Triumph Thruxton'u arzulayan müşterilere hitap etmesi gibi, yeni kruvazörler de düşük maliyetli, düşük fiyat arayan sürücüler için ideal bir basamak gibi görünüyor. -Bonneville Speedmaster ve Bonneville Bobber'ın güç eşdeğerleri. Triumph'un kendisinin belirlediği bir pazar; aralığındaki bu boşluğu kapatmak için esasen yarım bir Bonneville 1200 motor kullanan bir dizi tek silindirli makine üzerinde çalışıyor. Tüm göstergeler, yeni Royal Enfield ikizlerinin bu yılın sonuna doğru fırlatılmaya hazır olacağı yönünde. Diğer yeni RE modelleri gibi, sade bir çekiciliğe sahip olmaları bekleniyor, bu nedenle TFT ekranların, yüksek güçlü multimedya sistemlerinin ve menü katmanlarının gezinmesini beklemeyin. Bununla birlikte, bisikletler, şirketin birçok bisikletinde halihazırda kullanılan Tripper navigasyon sistemi gibi faydalı teknoloji parçalarına sahip olacak. Kaynak: Cycle World Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 11 Temmuz , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 11 Temmuz , 2022 The Felo FW06'nın Küçük Kardeşi The Felo FW03 ile tanışın Felo'dan iki vitesli şanzımana sahip daha küçük bir elektrikli scooter. Daha küçük 4 kilovatlık bir motora ve eşit derecede küçük boyutlara sahiptir. Muhtemelen Kymco'yu duymuşsunuzdur, ancak ortak markası Felo'yu duymamışsınızdır. Felo, elektrikli scooter sunmak için yakın zamanda Kymco ile ortaklık kuran bir markadır. Dizideki en son model, FW03 adı verilen 4 kilovatlık küçük bir scooter. The Felo FW06 Is A Tech Lover's Electric Scooter Dream'i hatırlarsanız, bu model size tanıdık gelecektir. Lansmandan kısa bir süre sonra Kymco, birlikte yeni modeller oluşturmak için Super SOCO ve FELO Technologies ile ortaklık yapacağını duyurdu. Üç şirket, yeni elektrikli modeller oluşturmak için geliştirme kaynaklarını birlikte paylaşmayı planlıyor. Bir dizi spor scooter olarak konumlandırılan FW serisi, modellerin FW06 gibi kullandığı iki vitesli şanzıman gibi onu bir motosiklete yaklaştıran bazı ilginç teknolojilere sahiptir. FW03, geçen ay piyasaya sürülen FW06 modelinin daha küçük bir versiyonudur. Elektrik motoru, yaklaşık 5,3 beygir gücü anlamına gelen 4 kilowatt güce sahiptir. Tork rakamları 14,7 pound feet'te sabitlenmiştir ve model, 6 ila 8 saatte dolan ve değiştirmeye ihtiyaç duymadan önce beş yıla kadar dayanması garanti edilen 48 Volt, 30 amper saatlik şarj edilebilir lityum pilden yararlanır. Felo'nun FW03'ü küçük, sportif 12 inç ön tekerlekler ve 10 inç arka tekerlekler. Felo'nun modeli ön ve arka için sırasıyla 100/90 ve 130/90 ebatlarında topuz lastiklerle donattığını görmek de ilginç. Frenleme için model, standart bir scooter gibi ön sağda ve arka solda olan bir kombinasyon sistemine sahip. Diğer özelliklerine gelince, modelin her yerinde LED ışıklar ve uzaktan işlevler için özel bir uygulamaya sahip beş inçlik bir dijital gösterge paneli bulunuyor. Modelin iki versiyonu, Strada ve Off-Road olacak. Strada varyantı saatte 31 mil (saatte 50 kilometre) ile sınırlı olacak ve garip bir şekilde Off-road varyasyonu saatte yaklaşık 50 mil (saatte 80 kilometre) hıza ulaşabilir. Yayınlanan menzil rakamları sırasıyla 74,5 mil ve 62 mildir (120 kilometre ve 100 kilometre). Model şimdilik sadece Çin'de mevcut, ancak Kymco'nun küçük e-scoot'u alıp dünyaya pazarlayıp pazarlayamayacağına dair bir bilgi yok. Mevcut döviz kurları göz önüne alındığında, Strada varyantı sizi yaklaşık 2.315 USD (¥15.500 CNY) geri getirecek ve off-road versiyonu yaklaşık 2.800 USD (¥18.800 CNY) tutacaktır. Bunların, bölgeye göre değişebilen yurtdışı fiyatları olduğunu dikkate alın. Kaynak: RideApart Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 11 Temmuz , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 11 Temmuz , 2022 Ultraviyole F77 Elektrikli Motosikletini Yakında Tanıtacak Merakla beklenen elektrikli motosiklet sonunda üretime geçiyor. Ultra-fütüristik Ultraviyole F77 elektrikli motosiklet, 2019'da Hindistan pazarında piyasaya sürülmek üzere ayarlandı. Ancak, gelişimindeki bazı aksaklıklar ve elbette küresel salgının başlangıcı, lansmanın gecikmesine neden oldu. . Bununla birlikte, Ultraviolette hizmet dışı kaldığı süre boyunca boş durmadı. Görünüşe göre, şirket zaten üretime geçebilecek oldukça iyi bir prototipe sahipti. Bu nedenle, daha da geliştirmeye karar verdi. Hindistan'daki birçok EV meraklısı, Ultraviolette'in Hindistan'daki en umut verici elektrikli araç markalarından biri olduğu konusunda hemfikirdir. Çok sayıda diğer Hintli üretici bütçe odaklı, ultra ekonomik iki tekerlekli araçlara odaklanırken, Ultraviolette işleri daha performans odaklı bir yaklaşımla ele alıyor. Yaklaşan F77, 400cc ila 500cc içten yanmalı bir motosikletinkine benzer performans rakamları sunuyor. Bu, motosiklet resmi olarak piyasaya çıktığında çok sayıda mutlu meraklı görmeyi bekleyebileceğimiz anlamına geliyor. Ultraviolette, F77'nin saatte 94 mil azami hıza ulaşabildiğini ve sıfırdan altmışa 7.5 saniyelik bir süreye ulaşabildiğini iddia ediyor. Bunlar, Energica ve hatta Zero'nun en üst düzey elektrikli makineleriyle karşılaştırıldığında hiçbir şekilde yıldız olmasa da, Hindistan'ın sıkışık şehir sokaklarını ayar olarak kullanırken oldukça iyiler. Menzil açısından, 2019'da sergilenen F77 prototipinin menzili 130 ila 150 kilometre (81 ila 94 mil) arasındaydı, motosiklette yapılan revizyonların bu rakamları artık 200 kilometrenin (125-94 mil) ötesine taşıması bekleniyor. mil) işareti. Hint otomotiv web sitesi DriveSpark tarafından yayınlanan bir makalede, Ultraviolette Narayan Subramaniam'ın kurucu ortağı şunları söyledi: “İşlevseldik ve o bir yıl paketleri ve hücre üreticisini agnostik hale getirmekle geçti. Olan bir başka şey de 18.650'den 21.700 formatına geçmekti. İlk dört yıllık pil teknolojimiz tamamen 18.650 için tasarlandı ancak endüstrinin geliştiğini gördü. Başlangıçta planladığımız, ikinci nesil F77'nin 21.700'e girmesiydi, ancak aldığımız bu Covid penceresi, bu gelişmeyi hızlı bir şekilde takip ettik." Ultraviolette F77'nin 2022'de piyasaya sürülmesi bekleniyor ve üretim adetleri başlangıçta 15.000 adetle sınırlı. Bununla birlikte, bisiklet piyasaya girdikçe şirket üretimini talebe göre ayarlayacak. Sonuçta şirketin üretim tesisi yılda 100.000 araç üretim kapasitesine sahip. Kaynak: RideApart Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 23 Ağustos , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 23 Ağustos , 2022 Urbet Lora Elektrikli Motosiklet Üretime Girmeye Hazır Sportif elektrikli çıplak bisikletin 2022'nin sonundan önce piyasaya çıkması bekleniyor. Bu günlerde, elektrikli motosikletler yaygın olarak mevcuttur. Uluslararası üreticiler, ideal tamamen elektrikli iki tekerlekli aracın kendi versiyonlarını yaratmak için yarışıyorlar. Doğal olarak, scooter'lar, günlük taşıtlar düşünülerek tasarlanan elektrikli iki tekerlekli araçların çoğunu oluşturur. Demek istediğim, bu çok rahat platformlar olduğu için aynı zamanda sürmesi de inanılmaz kolay olduğu için mantıklı. Tüm bunları söyledikten sonra, daha keyifli bir sürüş deneyimi sağlamak için yaratılmış elektrikli iki tekerlekli araçları görmek son derece cesaret verici. Bu, İspanyol elektrikli motosiklet girişimi Urbet'in Lora elektrikli motosiklet konsepti için geçerlidir. İlk olarak Mayıs 2022'de bir tasarım çizimi olarak görülen Lora, sokak odaklı elektrikli çıplak bir bisikletten beklediğiniz her şeye sahip. İspanya merkezli Marbella şirketi, daha önce Çinli tedarikçiler tarafından üretilen Nura ve Ego gibi ucuz elektrikli scooter satmıştı. Açıkça sıfırdan bir tasarım olan Lora, kendisini bu uygun maliyetli alternatiflerden farklılaştırmayı hedefliyor. Mayıs ayında tek yapmamız gereken Lora'nın tasarım eskizleriyse, şimdi Urbet tasarımını geliştirdi ve bisikleti gerçekten metalden yaptı. Üretime hazır Lora kesinlikle gerçekten çekici görünüyor ve motosikletin performansını ve donanım seçeneklerini çevreleyen ek ayrıntılar da yüzeye çıktı. Performans açısından bakıldığında, temel model Lora, geleneksel bir motosiklet motorunun yerleştirileceği yere benzer şekilde, çerçevenin içine bir pil ve elektrik motoru yerleştirir. 5 kw veya yaklaşık 6.7 beygir gücü sürekli çıkış ve 11 kw veya 15 beygir gücünde bir tepe güç rakamı paketler. Merdiveni tırmanan Lora S, elektrik motorundaki geliştirmelerle daha da fazla güç sağlıyor. En üst seviye varyantın 19 kw veya 25 beygir gücünde en yüksek güç üretmesi bekleniyor. Menzil açısından, standart Lora'nın tek bir şarjla 120 kilometre veya 75 mil dönebildiği iddia ediliyor. Bu arada S'nin Sport modunda 240 kilometre (150 mil) daha fazla veya Eco modunda takılı kaldığında daha da etkileyici 360 kilometre (225 mil) menzile geri dönebileceği iddia ediliyor. Fiyatlandırma ve bulunabilirlik açısından, Urbet Lora ve Lora S modellerinin her ikisi de L3e onaylıdır, yani Avrupa'daki A1 ehliyet sahipleri tarafından kullanılabilirler. Sportif elektrikli çıplak motosikletin teslimatlarının 2022'nin sonundan önce başlaması bekleniyor ve fiyatların temel model için 8.250 Euro, yaklaşık 8.498 USD ve Lora S için 11.750 Euro veya yaklaşık 12.103 USD olarak belirlenmesi bekleniyor. Kaynak: RideApart Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 13 Eylül , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 13 Eylül , 2022 İşte 230-HP RSV4 XTrenta'nın Neden Şimdiye Kadarki En Aşırı Aprilia Superbike Olduğu Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 27 Eylül , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 27 Eylül , 2022 2023 Honda Monkey Motosiklet Partiye Neşeli Ekose, Renk Uyumlu Çerçeve Getiriyor Geçen yıl yeni bir motor aldı, bu yıl yeni bir gardırop aldı. 27 Eylül 2022'de Honda, Avrupa pazarı için 2023 Monkey 125'i resmi olarak piyasaya sürdü. Model, 2022 model yılı için son büyük motor ve şanzıman değişikliklerine sahip olduğundan, 2023 için önemli bir teknik değişiklik olmaması şaşırtıcı değil. Elde ettiğimiz şey tamamen kozmetik - ancak en alaycı, yorgun moto tutkunlarının bile kabul etmesi gerekiyor. bu özel kozmetik değişiklikler gerçekten iyi görünüyor. Geçen yılki teknik değişiklikten sonra, stil ekibi 2023 için açıkça aşırı hıza geçti. Sözde bir ineğin makyajını içeren 90'ların ortalarında bir gençlik komedisi gibi, Maymun zaten bunun için çok şey yaptı. Şimdi, yine de, stil ekibi görünüşe göre estetik düğmeyi 11'e çıkardı ve daha sonra karıştırılmaması için tamamen kırdı. 2023 Honda Monkey, Pearl Shining Black adı verilen yeni bir renk grubuna kavuşuyor. Aynı zamanda çok sevilen Muz Sarısı ve İnci Bulutsusu Kırmızısı renk gruplarında da mevcut olmaya devam edecek - ancak bu, aynı kalacağı anlamına gelmiyor. Oh hayır. Bakın, Honda bu renkleri 2023 için N. dereceye aldı. Banana Yellow'u sever misin? Bu harika, çünkü Honda, Muz Sarınızla birlikte kullanmanız için size daha fazla Muz Sarısı sağladı. 2023 için kadro, çatal, salınım kolu ve arka yaylar artık hangi rengi seçerseniz seçin Monkey ile uyumlu olacak şekilde renklendirilmiştir. Bu, gözlerinizi heyecanlandırmak için yeterli değilse, Honda da 1960'ların stil kitabına zamanında geri döndü ve kendine biraz eski tartan aldı. Artık 2023 Monkey'in her bir renk grubu, Monkey'in tüm dünyadaki kalpleri sarsmasının başlangıcına geri dönen uyumlu tank dolgularıyla birlikte kendi ekose koltuk kılıfına sahip. Honda, stil bölümünde açıkça "tüm mod eksileri" ifadesinin mod kısmına yaslanmayı seçti - ancak 2023 olduğundan, aslında bu miniMOTO'da kalbinizin arzu ettiği tüm modern kolaylıkları elde ediyorsunuz. Ters ön çatal ve çift arka amortisör süspansiyon görevlerini yerine getirir, her iki uçta disk frenlerin yanı sıra IMU tabanlı ABS'ye sahip olursunuz. Bir LCD ekran size ön tarafta neler olup bittiğini gösterir ve tam LED aydınlatma yolunuzu aydınlatır. Dalga desenli anahtar, klasik Honda Wing motifiyle birlikte gelir, ancak kalabalık bir park yerindeyken bisikletinizi hızla bulmanıza yardımcı olmak için tamamen modern bir "geri yanıt" sistemine sahiptir. Aynı 124cc tek üstten kamlı, tek silindirli motor, 6.750 rpm'de iddia edilen dokuz beygir gücü ve 5.500 rpm'de 8.11 pound-feet tork üretiyor ve beş vitesli bir şanzımanla eşleştiriliyor. 775 mm'lik koltuk yüksekliği, her on yılda bir Monkey'nin imzası olan arama kartlarından biri olan, her zamanki gibi ulaşılabilir ve davetkar olmaya devam ediyor. Kaynak: RideApart Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 15 Ekim , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 15 Ekim , 2022 Volcon ve Torrot, Çocuklar İçin Elektrikli Motosiklet Çeşitlerinde Ekip Oluşturuyor Bu düzenlemeye göre, ilk altı motosiklet Aralık 2022'de piyasaya sürülmeye başlayacak. 13 Ekim 2022'de Amerikan elektrikli güç sporları şirketi Volcon, Torrot elektrikli bisikletlerini ABD'ye, Karayipler Topluluğu ülkelerine ve ayrıca Orta ve Güney Amerika'ya getirdiğini duyurdu. Tüm Torrot bisikletleri, İspanya'nın Barselona kentinde bulunan Torrot tesisinde üretilmeye devam edecek, ancak Torrot ve Volcon makineleri olarak ortak marka olacaklar. Bu elektrikli motosikletler 3-16 yaş arası çocuklara hizmet veriyor ve Volcon ile Torrot arasındaki dağıtım anlaşması şu anda önümüzdeki üç yılı kapsıyor. İşbirliğini başlatmak için Volcon, iki boyutta üç farklı elektrikli gençlik motosikleti sunmaya başlayacak: Motocross Bir ve İki, Supermotard Bir ve İki ve Deneme Bir ve İki. Tek seri bisikletler altı yaşına kadar olan çocuklar içindir, İki seri bisikletler ise altı ila 11 yaş arası çocukları kapsar. Gelecekte Volcon, aynı disiplinlerde Torrot'un Üç ve Dört serisi bisikletlerini de sunacak. Bu iki ek beden 12 ile 16 yaş aralığını kapsayacak. Bu dağılım ne zaman başlayacak? Mevcut zaman çizelgesine göre Volcon, Torrot'un Bir ve İki serisi bisikletlerini Aralık 2022'de piyasaya sürmeye başlayacak. "Güney Amerika'da bisikletlerimizi dağıtırken Volcon ekibiyle son birkaç ay içinde yakın çalışmak, birbirimizi tanıma şansı verdi. Torrot CEO'su John Dixon yaptığı açıklamada, Torrot ve Volcon'un birçok tamamlayıcı sinerjiye sahip olduğu giderek daha belirgin hale geldi" dedi. "Amerika Birleşik Devletleri'ndeki güçlü ve büyüyen bayi ağlarını, dünyanın önde gelen elektrikli çocuk yol bisikleti ürün yelpazemizin satışlarını hızlandırma isteğimizle eşleştirmek, bariz ve zorlayıcı bir sinerji olarak ortaya çıktı" diye ekledi. “Daha önce de belirttiğimiz gibi, elektrikli araçların yaygınlaşmasında başarının anahtarının işbirliği olduğuna inanıyoruz, bu nedenle Volcon markası altında Amerika'ya gençlik odaklı bir elektrikli motosiklet teklifi sunmak için Torrot ile ortak olmak bizim için doğal bir seçimdi. Volcon CEO'su Jordan Davis de aynı açıklamada. Çocuklara yönelik elektrikli motosiklet serisi, genç sürücülerin hem yolda hem de arazi dışında motosiklet kullanma becerilerini öğrenmeleri için harika bir yol sunarken, aynı zamanda çocukların aileleriyle birlikte spora katılmaları için harika fırsatlar yaratıyor. Artık Grunt, Runt, Brat ve Stag'ı içeren tüm EV portföyümüze yüksek kaliteli, gençlere yönelik elektrikli off-road elektrikli motosikletleri getirmek, şimdi bizi her yaş grubu ve ilgi alanı için eksiksiz bir ePowersports çözümleri yelpazesi sunma konusunda hızlandırılmış bir yola koyuyor. seviye,” diye bitirdi Davis. Kaynak: Ride Apart Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 17 Ekim , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 17 Ekim , 2022 Keanu Reeves'in En Yeni Arch 1s Motosikleti Sportif, Yarıştan İlham Alan Bir Kruvazör Keanu Reeves tarafından ortaklaşa kurulan Los Angeles merkezli özel bir motosiklet şirketi olan Arch Motorcycle, ikinci üretim iki tekerlekli aracı Arch 1s'i ortaya çıkardı. "Endüstri kategorisine meydan okuyan" spor bisiklet genlerine sahip bir kruvazör olarak tanımlanan en son Arch teklifi, en azından Arch'ın ilk bisikleti KRGT-1 ile karşılaştırıldığında, estetik bölümünde biraz agresif. Arch 1s, kontroller için arkaya monte pedallar ve aşırı güçlü MTT 420RR Turbine superbike'ı andıran kuyruk stili ile daha öne eğik bir sürüş duruşu sağlar. Arch Motorcycle, 1s modelinin ne kadar beygir gücü toplayabileceğini söylemeyecek, ancak yine de etli bir motorun nezaketiyle yeterli güç var. Bisiklete güç vermek, büyük bir 2.032cc iten bir S&S V-Twin yakıt enjeksiyonlu motordur, arka tekerlek ise 121.77 lb-ft'lik bir tepe torku işleyebilir. Kemerli Motosiklet Tork rakamları Triumph Rocket III'ün beğenilerini gerçekten geçmiyor, ancak yine de beğenilen Kawasaki Ninja H2R gibi sportif hız iblisleriyle aynı oyun sahasına düşüyor. Arch, bu güçlü çift motorlu mimariyi özel bir egzoz sistemiyle eşleştirirken, yakıt deposu yan tarafta entegre bir hava giriş menfezi ve bir filtreleme sistemi ile birleştirilmiştir. Yakıt deposuna erişim, uzay gemisinden ilham alan bir kapı gibi salınarak açılan havalı, menteşeli bir alüminyum panelin arkasına gizlenmiştir. Arch 1s Motosikleti Zarif ve Pahalıdır Özellikle 1s, Arch'ın tek taraflı salınım koluna sahip ilk aracıdır. Arch 1s, tasarım genlerini Method 143 kardeşinden ödünç alır. İkincisi, Reeves'in cehennemi yükseltme aşkıyla Johnny Silverhand adlı bir karakteri canlandırdığı, başlangıçta kötü-şimdi iyi olan video oyunu "Cyberpunk 2077"de göründü. Bol miktarda karbon fiber detaylandırma ve çelik bir ana çerçeveye bağlı makine-kütük alüminyumun ham görünümü var. Arch 1s, boru şeklindeki bir çelik çerçeveye ve Arch ayarlı Ohlins süspansiyon sistemine bağlı altı vitesli bir aktarma organı sunar. Kemer Motorsikleti Arch 1s, hem kruvazör stantlarına hem de spor bisiklet tutkunlarına hitap edecek, türünün tek örneği bir motosiklet gibi görünüyor. Ancak, bir tanesine sahip olmak cüzdanınızda tam olarak affedici olmayacaktır. Arch şu anda model 1'lerin siparişlerini pop başına 128.000 $'dan kabul ediyor ve ünitenizin kişisel olarak test edileceğinin veya internetin en sevilen iyi insanı Reeves tarafından imzalanacağının garantisi yok. Tek teselli - ve Arch Motorcycle'ın çok gurur duyduğu bir şey - her 1'lik motosikletin alıcının özelliklerine ve sürüş gereksinimlerine göre özel olarak tasarlanacak olmasıdır. Kaynak: SlashGear Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 17 Ekim , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 17 Ekim , 2022 UBCO Electric 2x2 Macera Motosikleti Neredeyse Her Yere Gidebilir Elektrikli motosikletler ve moped tipi e-bisikletler son on yılda büyüdü. İşleri başlatan bu cılız, düşük menzilli banliyö tipi bisikletler, bugünlerde tam donanımlı spor bisikletlerden son derece yetenekli arazi canavarlarına kadar her yönden daha büyük bir iki tekerlekli seçenekler yelpazesine dönüştü. UBCO'dan en son bilgileri girin. Büyük mopedlere benzer sağlam ve aşırı inşa edilmiş scrambler'larda uzmanlaşmış Yeni Zelanda merkezli elektrikli macera aracı şirketi, en son girişini, UBCO 2X2 Adventure Motorbike adlı dört tekerlekten çekişli bir çevrimi piyasaya sürdü. UBCO'nun yeni elektrikli motosikletleri, her türlü araziyi geçmek için üretildi - ancak aynı zamanda kullanışlılık sağlayan hafif, sessiz ve sürmesi kolay iki tekerlekli bir araçla. Aracın şasisi, her türlü kargo, alet veya ekipmanı sabitlemek için 19 farklı bağlantı noktasına sahiptir. Daha da fazla donanım eklemek için çok çeşitli isteğe bağlı rafları ve tepsileri kabul edebilir. Ayrıca şirket, özellikle sadece arazi kullanımı için tasarlanmış bir iş versiyonu sunuyor. E-karıştırıcı, size üstün çekiş ve manevra kabiliyeti sağlamak için her bir tekerlek göbeğinde 1 kilovatlık bir motor kullanır. Güce, bisikletin gidon gazının tanıdık bir bükülmesiyle erişilir. Bir dizi başka özellik, ağırlığı 155 pound'a kadar düşük tutan 7027 alüminyum çerçeve, elementlere karşı sağlam koruma için 300'den fazla paslanmaz çelik bileşen ve 75 mile kadar bir dizi için altı saatlik tam şarj ve hızları içerir. 30 mil hıza ulaşacağım. Tüm bunlar, güvenilir dayanıklılığa sahip yüksek kaliteli yapıya (hem donanım hem de yazılım) sahip, eğlenceli ve sağlam bir macera bisikletinde birleşiyor. “Mikromobilite, kısmen, uzun süre dayanacak şekilde üretilmemiş, kötü tasarlanmış donanımın bir sonucu olarak, bir hesaplaşma sürecinden geçiyor. Ürün yaşam döngüsü düşüncesi, UBCO'nun gelişimini, tasarımdan mal sahipleri için bakımın basitleştirilmesine kadar yönlendirir," diyor UBCO'nun baş gelir sorumlusu Phil Harrison. “Bu, yüzde 30 daha iyi pil döngüsel ömrü, sökme için geliştirilmiş tasarım, yüzde 20 daha iyi motor verimliliği, güçlendirilmiş çerçeve ve daha sürdürülebilir paketlemeye sahip yeni modelimiz ile sınırları zorlamamıza yardımcı oldu. Harrison, daha küçük bir form faktörüne sahip olmak ve daha azıyla daha fazlasını yapmak, daha sürdürülebilir tüketimin önemli bir direğidir” diye ekliyor. UBCO 2×2 Adventure Motorbike'ın diğer harika özellikleri arasında her yerde LED aydınlatma, hidrolik sönümleyicili ayarlanabilir helezon yaylı süspansiyon, arazi ve yol kullanımı için çok amaçlı lastikler, dönüş sinyalleri, yan aynalar, direksiyon kilidi ve kilitlenebilir pil, artı bisikletin yazılımını Bluetooth üzerinden güncelleme yeteneği. Siyah veya beyaz olarak sunulan 2×2 Adventure Motorbike, firma ile iletişime geçilerek test sürüşü yapılabilmektedir. Kaynak: Men's Journal Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 19 Ekim , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 19 Ekim , 2022 CFMoto, EICMA 2022'de Çok Beklenen 800 NK'yi Piyasaya Sürüyor mu? Keskin bir tarza sahip çıplak motosiklet, KTM 790 Duke ile pek çok ortak noktaya sahiptir. Son zamanlarda, CFMoto inanılmaz derecede çekici model serisi, özellikle 450 SR spor motosikleti sayesinde bir yükselişe geçti. Yakın zamanda Asya ve Avrupa pazarlarında tanıtılan sportbike, hem stil hem de performans açısından giriş seviyesi sportbike sınıfında tartışmasız çıtayı belirliyor. 800MT ve 700 CL-X gibi modeller de Çin markasını performans açısından yükseltiyor. Ateşe yakıt eklemek için CFMoto, Eylül 2022'de KTM LC8c motora sahip NK-C22 streetfighter konsept bisikletini tanıttı. O zamanlar bu sadece bir konseptti. Ancak artık üretim motosikletinin tasarım çizimleri gün yüzüne çıktığına göre, konsept model gibi görünmüyor ve üretim motosikleti o kadar da farklı olacak. Motorun, tıpkı CFMoto 800MT modeli gibi bir KTM LC8c 799cc sıralı çift silindirli olması muhtemel. Gerçekte, CFMoto, özellikle bazı Asya ve Avrupa ülkelerinde KTM 790 serisi motosikletler de dahil olmak üzere bir dizi pazar için KTM motorları üretmiştir. Yaklaşık 95 beygir gücü ve 54 ft-lbs tork olması beklenen 800NK'nin güç çıkışı, KTM 790 Duke ile karşılaştırılabilir. Şaşırtıcı olmayan bir şekilde, konsept bisiklet ile üretilecek olan gerçek bisiklet arasında çok küçük farklılıklar var. Örneğin, konsept modelin tek taraflı salınım kolu yerine geleneksel bir salınım kolu kullanır. Bu sistemin bakımı daha kolay, üretimi daha ekonomik ve daha iyi kullanım avantajları sunduğu söyleniyor. Sonuçta, CFMoto'nun bir sonraki çıplak bisikleti için rekabetçi bir fiyat sunması gerekiyor. Fabrika modelinde ayrıca SC Project egzozunun yerine bisikletin kuyruğunun yakınına monte edilen yeni bir tekli egzoz sistemi bulunuyor. Üretim modelinde ayrıca yolcu ayaklıkları ve küçük bir arka koltuk gibi görünüyor. Çok daha fütürist bir tarza sahip olan konsept modelde bu özellikler yoktu. Yaklaşan 800 NK, 200 kilogramdan biraz daha ağır olmalı, bu da onu her şey düşünüldüğünde nispeten hafif bir makine haline getiriyor. Sektörün merakla beklenen etkinliklerinden biri olan EICMA'da Kasım 2022'de tanıtılması planlanıyor. Kaynak: RideApart Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 21 Ekim , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 21 Ekim , 2022 2023 Kawasaki KLR650 S İlk Bakış Geçen yıl, Kawasaki KLR650, piyasadan kısa bir süre sonra geri döndü. Team Green, dönüşünden bu yana KLR platformunu genişletmekle meşguldü ve yakın zamanda 2023 model yılı için yeni KLR650 S'yi duyurdu. Kawasaki, 2023 KLR650 S'yi tanıtarak KLR platformunu daha geniş bir sürücü yelpazesine getiriyor. KLR650 S'nin ana yapısı, yüksek gerilimli çift beşik çelik çerçeveye yerleştirilmiş 652cc motoruyla KLR650 dual sport'a benzer, ancak modifiye edilmiş süspansiyon ve alçak sele, onu daha kısa ek yeri olan sürücüler için daha uygun hale getirir. Önde, ayarlanamayan 41 mm geleneksel çatal, standart KLR'nin süspansiyon hareketinden 1,2 inç daha kısa olan 6,7 inç tekerlek hareketine sahiptir. Benzer şekilde, yay ön yükü ve geri tepme sönümleme ayarlı Uni-Trak şoku, standart modellerin 7,3 inç ile karşılaştırıldığında, dibe basmadan önce 7,0 inç hareket eder. Kawasaki'ye göre, çatalın ve şokun yay oranı ve valfi, tümsekleri emmesi, dibe direnmesi ve ön uç dalışını azaltması için S için özel olarak ayarlanmıştır. Kawasaki ayrıca, salınım kolunun ilk aşağı açısını optimize etmek için Uni-Trak şokunun rot uzunluğunun 4 mm artırıldığını söylüyor. KLR650'ye çok benziyor, ancak S versiyonunda koltuk yüksekliğini iddia edilen 32,1 inç'e düşürmek için özel revizyonlar var. (Kawasaki/) Toplam koltuk yüksekliğini KLR650'nin 34,3 inçlik iddia edilen koltuk yüksekliğinden 2,2 inç aşağı çekmeye yardımcı olmak için Kawasaki, S'ye daha ince bir koltuk taktı. Sürücülerin daha düşük bir sele yüksekliği elde etmek için sele köpüğünü kendilerinin oyması veya satış sonrası pazarına bakmaları çok yaygındır, ancak Kawasaki meseleyi kendi ellerine aldı ve S' selesini standart seleden 35 mm daha ince yaptı. Ek olarak, Kawasaki yan ayak uzunluğunu da 30 mm kısalttı. Bir dizi ayak ölçüsüne uyum sağlamak için vites kolu ile ayak pedalı arasındaki mesafe 15 mm artırılmıştır. Sürücüyü ve makineyi dış etkenlerden korumak için standart el korumaları, ön cam ve motor koruması. İşte iki model arasındaki farklı boyutların yan yana karşılaştırması: 2023 Kawasaki KLR650 ve 2023 Kawasaki KLR650 S Ölçüm Özellikleri KLR650 KLR650 S Koltuk Yüksekliği 34,3 inç 32,1 inç Ön Süspansiyon Hareketi 7,9 inç 6,7 inç Arka Süspansiyon Hareketi 7,3 inç 7,0 inç Yerden Yükseklik 8,3 inç 7,3 inç Dingil mesafesi 60,6 inç 59,6 inç KLR650 S hala, günlük işe gidip gelmek için patikalardan aşağı inmeye veya otoyoldan aşağı inmeye hazır, uysal yakıt enjeksiyonlu 652cc tek silindirli motora sahiptir. Büyük bir yakıt deposu, sürüş sırasında yudumlaması için 6,1 galon benzin verir. KLR'deki aynı durdurma gücü S versiyonunda da bulunur, bu, 300 mm ön disk ve 240 mm arka disk olduğu anlamına gelir. Yaratık konforları arasında iki yönlü ayarlanabilir ön cam, çift amaçlı ABS (yalnızca ABS modelinde), LED far ve dijital enstrümantasyon bulunur. S, Pearl Storm Grey veya Candy Lime Green renklerinde gelir. ABS donanımlı döşeme için mevcut tek renk İnci Fırtına Grisidir. (Kawasaki/) KLR macerasını hazır hale getiren her şey de duruyor. Tam boy 21 ve 17 inç telli tekerlekleriyle engellerin üzerinden geçer, sürücüyü el korumalarıyla korur ve bir motor korumasıyla değirmenin alt takımını kayalardan korur. Egzoz, iz için de USFS onaylı bir kıvılcım önleyici ile uygun şekilde donatılmıştır. KLR650 S, İnci Fırtına Grisi veya Şeker Kireç Yeşili renklerinde 6.899$'a, ABS versiyonu ise İnci Fırtınası Gri renginde 7.199$'a temin edilebilir. Kaynak: Dirt Rider Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 24 Ekim , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 24 Ekim , 2022 Harley-Davidson MT500, Şimdiye Kadarki En Nadir Harley-Davidson'dur Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 25 Ekim , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 25 Ekim , 2022 Energica, Experia Electric Platformunda Yeni Bir Motosiklet Yelpazesi Tanıtıyor Şirketin 2027 yılına kadar yan çantalarında büyük planları var. Energica, 2022 Mayıs ayının sonunda Experia ADV'yi piyasaya sürdüğünde, İtalyan elektrikli OEM'i yeni motosikletin rolü konusunda çok netti. Bu sadece tamamen yeni bir bisiklet anlamına gelmiyordu. Bunun yerine şirket, Experia'nın tamamen yeni bir platformdaki ilk bisiklet olması gerektiğini söyledi. Şirketlerin alışkın olduğu gibi, elbette Energica ilgimizi canlı tutmak istedi - ama aynı zamanda çok fazla ayrıntıyı bir kerede vermemek istedi. Yeni Experia platformundan ne tür yeni elektrikli bisikletler bekleyebiliriz? Elbette bekleyip görmemiz gerekecek. Intermot 2022 itibariyle, Energica satış direktörü Giacomo Leone, MCN ile konuştu ve markanın kendisini beş yıl içinde nerede gördüğü konusunda biraz daha kamuoyuna yön verdi. Energica'nın 2027'ye kadar modeller için bir planı olduğunu ve bu planın aynı Experia elektrikli motosiklet platformuna dayanan toplamda dört veya muhtemelen beş modeli içerdiğini söyledi. Experia'nın kalbi, elbette, Energica Mavel Co-Engineering (EMCE) Daimi Mıknatıs Destekli Senkron Relüktans Motoru tarafından desteklenen Energica'nın en yeni güç aktarma organıdır. Eski EMCE motorundan hem daha küçük hem de termal olarak daha verimli—önceki versiyonun ağırlığına göre tam 10 kilogram (veya 2022 pound) kaybetti. Bir bisiklet için, özellikle pillerin ek ağırlığı konusunda endişelenmesi gereken bir elektrik için - bu, verilmesi gereken önemli bir ağırlıktır. Pillerden bahsetmişken Experia, Energica'nın 19,6 kWh nominal kapasite ile maksimum 22,5 kilovat saat pil kapasitesi sunan yeni lityum polimer pil kurulumuna sahiptir. Ayrıca, Experia, Seviye 3 DC hızlı şarj kullanarak sadece 40 dakikada yüzde sıfır ila yüzde 80 arasında bir şarj süresi ile üç şarj seviyesinin tümünü kullanabilir. Ayrıca talep edilen 85 pound-feet tork, 80 beygir gücü ve 102 tepe elektrikli midilli gücü sunuyor. Experia'nın üretim ve teslimatının önümüzdeki haftalarda, 19 Ekim 2022 itibariyle başlaması bekleniyor. Ayrıca Leone, Energica Ego platformunun gelecekte güncellemeler görebileceğini ancak hatta yeni modellerin planlanmadığını da sözlerine ekledi. Etkili bir şekilde yapılır—Experia platformu artık Energica'nın geleceğidir. MCN'nin Leone ile yaptığı röportajın tamamını Kaynaklarımızdaki bağlantıdan okuyabilirsiniz. Ne zaman daha fazlasını öğrenmeyi bekleyebiliriz? Intermot 2022, Energica'nın bisikleti Mayıs 2022'de piyasaya sürmesinden bu yana Experia'nın ilk halka arzı oldu. İtalyan OEM elbette EICMA 2022'ye katılmayı planlıyor - ve web sitesi çok şifreli bir satır sunuyor: “Sonraki durak: EICMA , 8-13 Kasım arasında harika haberlerle!” Bu, Leone'nin daha önce söylediklerine göre oldukça iyi durumda olan Experia sipariş kitaplarıyla ilgili harika bir haber mi yoksa dört gözle bekleyecek başka bir şey mi var? Her iki durumda da, birkaç hafta içinde öğreneceğiz. Kaynak: RideApart Alıntı
Önerilen İletiler
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.