Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 20 Aralık , 2021 Yazar Admin Gönderi tarihi: 20 Aralık , 2021 Brough Superior, Lawrence Tabanlı Nefud Scrambler'ı Tanıttı Yollara çıkmaya hazır. Norton'dan BSA'ya, bir zamanlar feshedilmiş İngiliz markalarının çoğu artık uluslararası üreticilerin elinde. Böyle bir marka Brough Superior. Fransız girişimci Thierry Henriette, Brough Superior adının haklarını aldıktan sonra, o ve yeni CEO Albert Castaigne, Fransa'nın Toulouse kentinde mağaza açtı. Mart 2021'de firma, Lawrence adındaki karbon fiber kaplı bir roadster olan ilk modelini tanıttı. Adını ünlü arkeolog, diplomat, yazar, ordu subayı ve motosiklet sürücüsü T.E. Lawrence, yeni çıplak bisiklet, markanın üstün uyum ve bitişini yeniden yakaladı. Şimdi, Brough Superior'un yeni Nefud Scrambler'ı Lawrence platformu üzerine inşa edildi ve lüks, stil ve bir nebze arazi kabiliyeti sunuyor. Hala T.E.'ye yaslanıyor. Lawrence derneği Brough, yeni karıştırıcısına Suudi Arabistan'daki Nefud çölünün adını verdi. Pas kırmızısı görünüm, Nefud'da bulunan kırmızı kumu bile taklit ediyor. Özel boya işinin yanı sıra Nefud, Lawrence'tan yükseğe monte edilmiş egzoz boruları, bir koruma plakası, koruyucu bir far ızgarası ve bir sineklik ile ayrılıyor. Çoğu karıştırıcı gibi, Nefud da çıplak muadilinden daha uzun gidonlara ve daha alçak ayaklıklara sahiptir. Brough Superior ayrıca modeli Michelin Anakee Wild lastikleriyle donatılmış yeni bir tekerlek seti ile donatıyor. İki modelin farklılıkları olsa da Lawrence ve Nefud oldukça benzer. 88 derecelik, 977cc V-ikiz kalır, 102 beygir gücü ve 64 lb-ft tork pompalar. Bu sıvı soğutmalı değirmen hala şasinin stresli bir parçası olmaya devam ediyor. Fior tarzı çatal, arazi maceralarını yolları yakmakla sınırlayabilir, ancak her iki uçtaki monoşok, cesur kaşifler için geri tepme ve ön yükleme ayarlamaları sağlar. Ne yazık ki, Brough Superior henüz yeni model için fiyatlandırma veya kullanılabilirlik açıklamadı. Bununla birlikte, Nefud Lawrence'ın yakınındaysa, yeni karıştırıcı için yaklaşık 65.000 € (73.350 USD) ödemeyi bekleyin. Kaynak: RideApart Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 21 Aralık , 2021 Yazar Admin Gönderi tarihi: 21 Aralık , 2021 Suzuki Yepyeni 2022 GSX-S1000GT+'yi AIMExpo'da Sergileyecek Yeni yıla doğru başlamak. GSX-S1000GT+'nin yanı sıra Suzuki, 2022 Hayabusa ve GSX-S1000'i de sunacak. Markanın ürün yelpazesi 2022'de büyük ölçüde aynı kalsa da, üç model 2021 boyunca Suzuki'nin en son güncellemelerini aldı. Bayiler ve müşteriler COVID sonrası bir dünyada motosiklet sürmeyi dört gözle beklerken, GSX-S1000GT+ hafta sonu kaçamakları ve uzak mesafeler için harika bir seçenek sunuyor. savrulan yol gezileri. Motosiklet Endüstrisi Konseyi pazarlama ve etkinlikler direktörü Andre Albert, "AIMExpo'nun vizyonu her zaman tüm güç sporları endüstrisini tek bir yerde bir araya getirmek olmuştur" dedi. "AIMExpo, bayilere, OEM'lere ve satış sonrası pazarına bağlantı kurmak ve yaptıkları işin ticari yönüne odaklanmak, gelecek yılın başarılı geçmesini sağlayacak görüşmeler yapmak için benzersiz bir fırsat sunuyor. Suzuki bu Ocak ayında bize katılacak." COVID-19 nedeniyle iki yıllık gecikmeler ve iptallerden sonra, motosiklet etkinlikleri nihayet geri dönüyor. EICMA, iki yıllık bir aradan sonra 2021'de geri döndü ve şimdi, Kuzey Amerika'nın en büyük motosiklet ve güç sporları fuarı olan AIMExpo, 19-22 Ocak 2022'den itibaren konuklarını Las Vegas Kongre Merkezi'nde ağırlayacak. Triumph, Zero ve Sur Ron gibi üreticilerin katılımıyla endüstri liderleri, distribütörler ve bayiler için en yeni ürünleri piyasaya sürecek. Gösterinin öne çıkan noktalarından biri, House of Hamamatsu'nun yepyeni 2022 GSX-S1000GT+'yi piyasaya sürmeyi planladığı Suzuki standı olacak. GSX-R1000 K5'ten türetilen 999cc sıralı dörtlü bir motora sahip olan Suzuki'nin yeni sport-tourer'ı 11.000 rpm'de 150 beygir gücü ve 9.250 rpm'de 79.7 pound-feet tork üretiyor. Marka, bu performansı yeni bir ön kaporta, uzun ön cam ve isteğe bağlı yan çantaların pratikliği ile eşleştiriyor. Suzuki, AIMExpo fuarında yeni GSX-S1000GT+'yı sergileyerek platformun yeni yönünü gözler önüne serecek. Suzuki Motor USA Başkan Yardımcısı Kerry Graeber, "Sektörümüzün bir araya gelmesi her zamankinden daha önemli" dedi. "Güç sporları işinin karşı karşıya olduğu olağanüstü koşullar göz önüne alındığında, bağlı kalmamız ve bağlantıda kalmamız zorunludur. Yüz yüze iletişim gibi hiçbir şey bunu başaramaz ve AIMExpo bunun gerçekleşmesi için mükemmel bir fırsat sunar." Kaynak: RideApart Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 28 Aralık , 2021 Yazar Admin Gönderi tarihi: 28 Aralık , 2021 Honda, 2022 CBR1000RR-R Spa 100. Yıldönümü Sürümünü Tanıtıyor Aynı tasarım, yeni yarış atı. 2022, Honda'nın övülen Fireblade serisinin 30. yıl dönümünü ve marka, özel üretim CBR1000RR-R SP ile kutluyor. Yeni yıl sadece Fireblade'in doğum gününü değil, aynı zamanda Belçikalı Spa Circuit'in 100. yıldönümünü de kutlar. Bu olayı anmak için Team Red, sınırlı sayıda başka bir Fireblade piyasaya sürüyor. Belçikalı pist günü ve etkinlik organizasyonu DG Sports, Honda CBR1000RR-R Spa 100'ü sadece pist silahı olarak üretecek. 2022'de yeni Fireblade, 215 beygir gücündeki sıralı dört, alüminyum elmas çerçevesini ve aerodinamik gövdesini korur, ancak gelişmiş orta menzil gücü, viraj dengesi ve virajdan çıkış hızı kazanır. Spa 100 sürümü tüm yeni iyileştirmeleri içerecek, ancak DG Sports ekibi Honda'yı yoldaki yasal aynalardan, ABS sisteminden ve göstergelerinden arındıracak. Oradan, ünlü yarış bisikleti uzmanı Mario Kupper, CBR1000RR-R'yi daha agresif bir sürüş pozisyonu için ayarlanabilir arka setler ve yeni klipslerle donatacak. Fireblade'in Showa BPF ön ucu, Öhlins 43 mm çatal kartuşlarından ekstra destek alırken, Öhlins TTX arka şok şasiyi tamamlıyor. Bir Öhlins direksiyon amortisörü, teçhizatı sabitlerken, Brembo Corsa Corta ön ana silindir ve yeni çelik örgülü fren hatları, yarışa uygun durma gücü sağlar. Kupper ayrıca sıvı soğutmalı, 998cc sıralı dörtlü yeni bir HRC motor yönetim sistemi ve dokuma tezgahı ile donatacak. Bir Arrow egzozu, ateş püskürten Fireblade'in kilo vermesine ve güç kazanmasına yardımcı olacak ve yapışkan Dunlop kayganlıkları CBR1000RR-R Spa 100'ün pist potansiyelini optimize edecek. Tabii ki, koruma da devrenin anahtarıdır ve yeni bir el freni koruması ve GBRacing motor koruyucuları, yarış pistine uygundur. Elbette, DG Sports'un yükseltmeleri Fireblade'i daha güçlü bir palet aracı yapacak, ancak aynı zamanda onu daha pahalı bir bisiklet yapacak. Neyse ki, müşterilerin özel bir görünüm için fazladan harcama yapmaları gerekmeyecek, ancak standart CBR1000RR-R SP'nin 28.500$'a satılmasıyla, Spa 100 sürümünün MSRP'ye büyük bir fiyat artışı katacağından eminiz. Kaynak: RideApart Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 15 Ocak , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 15 Ocak , 2022 Kawasaki, 2022 Versys-X 250'yi Japonya'da Piyasaya Sürüyor Kaynak: RideApart Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 18 Ocak , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 18 Ocak , 2022 Bimota Japan Enfes ve Sınırlı KB4 İçin Satın Alma Penceresini Açtı Göz kırp ve onu özleyeceksin. Parlak yeni Bimota KB4'ü almak için can atıyorsanız ve Japonya'da yaşıyorsanız, iyi haberlerimiz var! 17 Ocak 2021'de Bimota Japan, KB4 için ilk satın alma başvuru penceresini açtı. Bimota'nın bu türden kaç tane uygulama penceresi sunmayı planladığı şu anda belli değil, sadece birden fazla olacak. 17-31 Ocak 2022 arasında, Bimota Japan'ın ilk KB4 sipariş penceresi başvurular için açıktır. Hem OEM hem de Japon distribütörü Kawasaki, planlanan üretim hacimleri konusunda kararsız kalırken, pencere açıkken kaç satın alma başvurusunun alındığına bağlı olarak bir tür akış şeması var. Bimota Japan, bu ilk KB4 çalışması için planlanan üretim sayısından daha az satın alma başvurusu alırsa, başvuran herkes KB4'lerini satın almak için bir sözleşme imzalayabilir. Ancak, mevcut bisikletlerden daha fazla başvuru alırlarsa, Bimota Japan, alınanlar arasından kazanan uygulamaları seçmek için bir piyango sistemi kullanacak. İlk seferde bir KB4 satın alma hakkını kazanamayan gönderilen tüm başvurular, gelecekte henüz belirlenmemiş bir noktada otomatik olarak bir sonraki satın alma başvuru penceresine aktarılacaktır. Değerlendirmeye hak kazanmak için, tüm satın alma başvurularının belirtilen süre içinde alınmış olması gerekir. Bimota Japan penceresinin dışında alınan başvurular dikkate alınmayacaktır. Bimota Japan, satın alma hakkı kazananları için iki tür sözleşme görüşmesi sunuyor: Yüz yüze veya çevrimiçi. Çevrimiçi müzakereler Microsoft Teams aracılığıyla gerçekleştirilecek ve her iki sözleşme müzakeresi türünün de, garajınızda, oturma odanızda ve hatta geceleri yorganınızın altında düzgün bir şekilde yerleştirilmiş bir KB4 görmek istiyorsanız, uymanız gereken katı zaman sınırları vardır (biz kazandık). t yargıç). Bir KB4 için satın alma başvurusu göndermek için Japonya'da yaşıyor olmanız ve Bimota KB4'ünüzü orada teslim almayı planlamanız gerekir. Her yeni bisiklet alımında olduğu gibi, potansiyel alıcıların karşılaması gereken, elbette ödeme kabiliyeti de dahil olmak üzere bir dizi başka gereksinim vardır. Bimota'nın Japon tüketim vergisi de dahil olmak üzere KB4 için önerilen MSRP'si 4.378.000 ¥ veya yaklaşık 38.207 $'dır. Ancak Bimota Japan, bireysel bayilerin farklı fiyatlar belirleyebileceğini belirtiyor; bu nedenle, yerel bayinizde şahsen bir satın alma sözleşmesi müzakere etmeyi planlıyorsanız bu, bilmeniz gereken bir şeydir. Satın alma başvurusunun yanı sıra tüm ayrıntılar, Kaynaklarımızda bağlantı kuracağımız Bimota Japonya'nın web sitesinde mevcuttur. 17 Ocak 2022'de bu yazı yazılırken, Bimota'nın şu anda ana sitesinde KB4 için bir ön sipariş iletişim formu bulunuyor, ancak şu anda Bimota Japonya'nınkine benzer bir satın alma başvuru sistemi kurulmamıştı. Kaynak: RideApart Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 20 Ocak , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 20 Ocak , 2022 2022 Harley-Davidson Street Glide İlk Bakış Harley-Davidson Grand American Touring serisi, bazı ikonik uzun menzilli kruvazörleri içeriyor ve 2022 için en popülerlerden biri olan Street Glide, üç yeni renk grubuyla geri dönüyor. Biniciler, Vivid Black, Midnight Crimson veya White Sand Pearl arasında seçim yapabilecekler. Vivid Black için başlangıç MSRP'si 22.249$'dır. Fiyat, diğer iki renk seçeneği için 575 dolar daha artıyor. Özellikle son yıllarda daha büyük bir motora ve daha yüksek teknik özelliklere sahip Street Glide Special olarak da sunulduğundan, bu uzun süredir devam eden sokak motosikleti modelinin bir incelemesini yapmayalı uzun zaman oldu. Standart Street Glide, 5.020 rpm'de 93 hp ve 3.250 rpm'de 111 pound-feet tork üretebilen 1.745cc Milwaukee-Eight 107 V-twin'i paketliyor. Destekli ve kaydırmalı debriyajlı altı vitesli Cruise Drive şanzıman kullanır, 49 mm Çift Bükme Valfı çatalı ve alçaltılmış, ayarlanabilir arka süspansiyon ile birlikte gelir. Reflex Linked Brembo fren kiti, 829 kiloluk makineyi durdurur ve bir Boom! Box 4.3 bilgi-eğlence sistemi, sürücülerin melodilerine, aramalarına ve navigasyon bilgilerine kolayca erişmelerini sağlayan eller serbest Bluetooth işlevi sağlar. Döşeme tahtaları, alçak oturma yüksekliği ve dik sürüş konumu, Street Glide'ı olağanüstü bir uzun menzilli bisiklet haline getiriyor ve entegre sert bagaj, bir hafta sonu kaçamağı için bavul hazırlamayı kolaylaştırıyor. Çok çeşitli aksesuar eklentileri, sürücülerin daha fazla yolcu konforu, daha iyi rüzgar koruması ve daha gelişmiş performans özellikleri için Street Glide'ı kolayca özelleştirebileceği anlamına gelir. Sürücülerin sıklıkla tercih ettiği bir paket, çeşitli zorlu sürüş senaryolarında güvenliği ve dengeyi artırmak için şasi, fren ve motor kontrol sistemlerinden toplanan bilgileri kullanan RDRS Güvenlik Geliştirmeleri paketidir. 2022 Harley-Davidson Street Glide White Sand Pearl. (Harley Davidson/) 2022 Harley-Davidson Street Glide Teknik Özellikleri ve Fiyatı Fiyat: 22.249 $ Motor: 1.745cc, hava soğutmalı V-twin; 8 valf Çap x Strok: 100.0 x 111,1 mm Sıkıştırma Oranı: 10.0:1 Yakıt Teslimatı: Elektronik Sıralı Port Yakıt Enjeksiyonu (ESPFI) Debriyaj: Islak, çok katmanlı Şanzıman/Son Tahrik: 6 vitesli/kayış Çerçeve: Hafif çelik boru Ön Süspansiyon: 49 mm Çift Bükme Valfı çatalı; 4,6 inç seyahat Arka Süspansiyon: Alçak, elle ayarlanabilir; 2.1 inç seyahat Ön Fren: 4 pistonlu kaliperler, çift 300 mm yüzer disk Arka Fren: 4 pistonlu kaliper, 300 mm disk Tekerlekler, Ön/Arka: Enforcer II dökme alüminyum; 19 x 3,5 inç/18 x 5,0 inç Lastikler, Ön/Arka: Dunlop Harley-Davidson Serisi; 130/60-19 / 180/55-18 Tırmık/Yol: 26,0°/6,7 inç. Dingil mesafesi: 64,0 inç Koltuk Yüksekliği: 26,1 inç (yüklü) Yakıt Kapasitesi: 6.0 gal. Talep Edilen Boş Ağırlık: 829 lb. Mevcut: 2022 Kaynak: Motorcyclist Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 21 Ocak , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 21 Ocak , 2022 Yamaha, Tayvan'da EMF Elektrikli Scooter'ı Tanıttı Gogoro'dan değiştirilebilir pil teknolojisine sahiptir. Sektördeki çok sayıda tanıtım ve spekülasyonun ardından herkes Yamaha'nın E01 elektrikli scooter'ı piyasaya sürmesini beklerken, şirket bunun yerine EMF'yi tanıttı. Tayvan'da bulunan Yamaha EMF, Team Blue'nun Tayvan'ın en büyük ve en agresif elektrikli iki tekerlekli üreticisi Gogoro ile yaptığı işbirliğinin sonucudur. Gogoro, diğer pazarlarda da hızla ivme kazanıyor. Gogoro'nun değiştirilebilir pilleri Yamaha EMF'de kullanılır. Pil teknolojisinin yanı sıra, Gogoro'nun her yerde bulunan pil değiştirme istasyonu ağıyla da uyumludur. Bu, pilin şarjı biterse, bir Gogoro takas istasyonuna gidip tam şarjlı bir yedek alabileceğiniz anlamına gelir. Küçük boyutuna rağmen EMF, hareketli bir makinedir. Değiştirilebilir pilleri, onu saatte 0'dan 50 kilometreye veya saatte yaklaşık 31 mil hızla 3,5 saniyenin altında hızlandırabilen 7,6 kW'lık orta monte bir motora güç sağlar. Bu, 125cc benzinle çalışan motorlarla karşılaştırılabilir yaklaşık 10 beygir gücüne eşittir. Yamaha EMF, çeşitli teknik özelliklere de sahiptir. Dijital LED gösterge paneli, seçilebilir güç modları, LED projektör ışıkları, NFC özellikli akıllı anahtar, kombine fren sistemi ve hatta ön eşya bölmesi listedeki özellikler arasında. Yamaha EMF'nin modern, agresif stili, tüm bu özelliklerle güzel bir uyum içindedir. Küçük boyutları, 785 mm sele yüksekliği ve 114 kilogramlık kullanıma hazır ağırlığı ile onu çok erişilebilir kılıyor. Açık mavi, koyu yeşil ve koyu siyah, scooter için kullanılabilen üç renk seçeneğidir. Scooter'ın donanımı ve temelleri, standart teleskopik çatallar ve arkada ikiz amortisörlerle donatılmış boru şeklindeki çelik bir şasiye dayanmaktadır. Bu arada, 10 inçlik alaşım jantlar sırasıyla ön ve arka 200 mm ve 190 mm disk frenlerle donatılmıştır. Fiyatlandırmaya gelince, Yamaha EMF e-scooter'ı özel bir tanıtım fiyatı olarak 99.800 $ NTD'ye sunuyor, bu da yaklaşık 3.611 USD'ye denk geliyor. Kaynak: RideApart Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 25 Ocak , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 25 Ocak , 2022 Deluxe Hoverbike Şimdi 770 Bin Dolara Satışta Hiç bir Jet Ski'ye bakıp “Tanrım, keşke bunlardan biriyle uçabilsem?” diye düşündünüz mü? Kuşkusuz, Jedi'nin Dönüşü'nden, Marge'ın çocuklarını hoverbike'ların gerçek olduğuna ikna ettiği Simpsons bölümüne kadar, kişisel hovercraft'ın pop-kültür damgası yüksektir. Ancak bir kez daha bilim kurgu, bilim gerçeği alanına girmeye çalışıyor. Robb Report'un yazdığı gibi, Japon startup A.L.I. Technologies kısa süre önce, üretime girmesi planlanan gazla çalışan kişisel bir hovercraft olan XTurismo Limited Edition'ın piyasaya sürüldüğünü duyurdu. Şirket, bu aracın çalışırken nasıl görünebileceğinin bazı görüntülerini sağladı, ancak Inside Edition tarafından yayınlanan gerçek dünya videosu, sorunsuz, hızlı ve kolay uçuşun hala çok uzakta olduğunu gösteriyor. XTurismo Limited Edition, 660 poundun biraz üzerinde bir ağırlığa sahiptir ve maksimum 220 pound ağırlığı taşıyabilir. Robb Report'un makalesinde belirtildiği gibi, araç için kullanılan motor, başlangıçta rekabetçi motosiklet yarışları için tasarlanmış bir Kawasaki motorudur. Spesifikasyonlara göre maksimum hızı saatte sadece 50 mil kadar utangaç. Şimdilik, üretici A.L.I. Technologies, fiyatının 770.000 dolar olduğu ve yarış pistlerinde kullanılmasıyla sınırlı olacağı bildirilen 200 yapıyor. Bunun yarış yerine eğlence için tasarlanmış bir versiyonunun beklentisiyle ilgilenen insanlar için makale, A.L.I. Technologies, önümüzdeki yıllarda piyasaya sürülmesi planlanan bir tüketici sürümü üzerinde çalışıyor. Kaynak: Insidehook Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 27 Ocak , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 27 Ocak , 2022 2022 Yamaha XSR155, Yeni Renklerle Daha da Retrolaşıyor Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 28 Ocak , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 28 Ocak , 2022 2022 Harley-Davidson CVO Serisi İlk Bakış Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 29 Ocak , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 29 Ocak , 2022 Yeni Vertigo Titanium R, Kazanmak İçin Üretilmiş Hafif Bir Deneme Motosikletidir Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 29 Ocak , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 29 Ocak , 2022 Crispy Club'ın Yamaha Ténéré 700 Gövde Kiti ile Retro Titreşimleri Ekleyin Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 30 Ocak , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 30 Ocak , 2022 2022 Honda CB300R Avrupa'ya Giriyor Onunla birlikte geliştirilmiş süspansiyon getiriyor. Honda, Avrupa pazarında yeni ve geliştirilmiş CB300R'yi tanıttı. Bu bisikletin bölgede yeni başlayan bir bisiklet olduğunu tam olarak söyleyemeseniz de, ilk kez bisiklete binen gençlerin yasal olarak sürmesine izin verilmediğinden, kesinlikle çok daha uysal ve sürmesi kolay bir makine olduğunu söyleyebilirsiniz. onun büyük kardeşleri. Bununla birlikte, sıralamada yükselmek isteyen genç biniciler artık CB300R'de daha sağlam bir seçeneğe sahipler. Yeni başlayanlar için, yeni CB300R, motorda onu Euro 5 uyumlu hale getiren geliştirmeler içeriyor; bu, Big Red'in bisikleti Avrupa'da satmaya devam etmesi için gerekli bir güncelleme. 25 midilli ve 20 ft-lbs tork ile oldukça yaya güç rakamları ortaya çıkarır. Bu arada, hem bir stil güncellemesi hem de Euro 5 uyumluluğu ile bağlantılı olarak yapılmış bir hareket gibi görünen revize edilmiş bir egzoz sistemi alıyor. Küçük kapasiteli neo-retro roadster'ın belki de en büyük ve en dikkate değer güncellemesi süspansiyonu, özellikle ön çatalları. Bisiklet, önceden yüklenebilen arka monoşokunu korurken, ön uç şimdi birinci sınıf Showa Büyük Pistonlu Ayrı Fonksiyon Çatalları ile süslenmiştir. SFF-BP çatalları, daha büyük, daha güçlü CB650R'de bulunanlarla aynıdır ve hafif CB300R'nin canlı performansını artıracağından emin olabilirsiniz. Ancak, CB650R'de bulduğumuz radyal olarak monte edilmiş çift ön disk frenleri almıyor. Bunun yerine, tek ön kaliper kurulumunu koruyor. Özelliklere gelince, 2022 model yılı için yeni olan, şehir içi sürüşü, özellikle dur-kalk trafiğini bir esinti haline getirmek için tasarlanmış bir yardımcı kaydırmalı debriyajın entegrasyonu. Bisiklet, tam bir LED ışık takımı, bir LCD gösterge paneli ve yeni bir IMU sensörü sayesinde yeterince ilginç, viraj ABS ile giden modelde bulunan diğer tüm özellikleri koruyor. Bununla birlikte, Honda, 25 beygir gücündeki bir makinede kesinlikle bunlara ihtiyacınız olmayacağından, çekiş kontrolü ve tekerlek kontrolü gibi diğer şık IMU destekli özellikleri dışarıda bıraktı. Görmediyseniz eğer: Yeni Honda CB300R'nin çok yakında ABD pazarına girmesi bekleniyor. Fiyatlandırmaya gelince, 2022 CB300R İngiltere'de 4,899.00 £'dan başlayan perakende satışları ile yaklaşık 6.559 USD'ye denk geliyor. Ancak kaynaklar, bisikletin Kuzey Amerika'ya girmesi durumunda biraz daha yüksek bir fiyat etiketi getirmesini bekleyebileceğimizi öne sürüyor. Kaynak: Honda Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 31 Ocak , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 31 Ocak , 2022 Cüzdanınızı Bu MV Agusta F4 1000 Tamburini İçin Hazırlayın Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 31 Ocak , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 31 Ocak , 2022 Zongshen Yeni RX1S Macera Motosikletini Tanıttı Yeni motosiklet, giriş seviyesi ADV sahnesini fırtına gibi almak istiyor. Küçük deplasmanlı macera bisikletleri, yolların genişlediği ve otoyolların bol olduğu ABD'de pek bir anlam ifade etmeyebilir. Bununla birlikte, motosikletlerin lüks olmaktan çok kamu hizmetleri olarak görüldüğü Asya'da, küçük kapasiteli makineler egemendir. Son yıllarda, üreticiler yeni küçük bisikletler söz konusu olduğunda daha maceracı hale geldi. Giderek daha fazla yeni spor motosikletler, ADV'ler ve hatta 300cc'den küçük motorlara sahip kruvazörler görüyoruz. Küçük deplasmanlı macera segmentine giren en yeni motosiklet, RX1S ile Çinli motosiklet üreticisi Zongshen'den geliyor. Çin'de, giriş seviyesi ADV'nin yeni baskısı görsel ve mekanik yükseltmelerden geçti ve Honda CRF190L ile rekabet ediyor. Motosikletin tasarımı, kardeşi RX1 ile aynıdır. Öte yandan bu, yeni bir mavi ve gümüş boya şemasına sahip. Ayrıca, RX1'de 170 mm'den 175 mm'ye kadar yerden yükseklik ile daha uzun bir duruşa sahiptir. RX1S, 25 beygir gücü ve 17 ft-libre tork üreten 249cc sıvı soğutmalı tek silindirli bir motorla çalışır. Kilometre sayacı okumalarını gösteren yarı dijital gösterge paneli, saat ve vites konumu gibi teknik unsurlar, iyi performansını tamamlıyor. Önde uzun mesafeli bir USD çatalı ve arkada önceden yüklenebilen bir monoşok süspansiyonu oluşturuyor. Her iki ucunda da çift kanallı ABS tarafından desteklenen tek bir disk kullanır. Bununla birlikte, bisikletin diğer unsurları, bir bütçeye uyacak şekilde yapıldığını gösteriyor. Örneğin, DRL'lere sahip temel bir halojen farın yanı sıra uzun, ancak ayarlanamayan bir ön cam alır. Sürücü ve yolcu odaları, tek parça bir yükseltilebilir koltuktan oluşur. RX1S, bu benzersiz ADV estetiği için 14 litrelik bir yakıt deposu, arka raf ve yukarıya doğru kıvrılmış bir egzoz içerir. Son olarak, RX1S, önde ve arkada sırasıyla 100 ve 130 bölümlü lastiklerle kaplanmış 17 inç alaşım jantlarla donatılmıştır. Kaynak: RideApart Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 1 Şubat , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 1 Şubat , 2022 Indian Motosikleti Yeni 2022 Scout Rogue'u Çıkardı 2022 için hem 1.133cc hem de 999cc çeşitleriyle sunulan Indian'ın yepyeni Scout Rogue'una göz atın. Görünüşe göre, bu günlerde motosikletlerdeki kaportalar yeni ve sıcak bir şey ve sadece spor turları, standartlar ve kafe yarışçıları için değil, görünüşe göre kruvazörler için de. Bu eğilimin en son kanıtı, Indian'ın yepyeni Scout Rogue'u, oldukça standart bir sorun olan Scout, dikkatli bir şekilde yerleştirilmiş bir ön gövde parçası ve bir ek parça sayesinde, stoklayıcının bir şekilde daha özel bir versiyonuna “dönüştürüldü”. daha büyük ön tekerlek. Çok yakından ilişkili temel model kardeşi gibi, yeni 2022 model yılı motosikleti de iki versiyon halinde sunulacak; büyük 1,133cc Scout Rogue ve daha küçük deplasmanlı Scout Rogue Sixty, neredeyse aynı makine (en azından görsel olarak) ama Indian'ın daha küçük, 999cc sıvı soğutmalı V-twin'iyle süslenmişti. Yeni motosikletler ağırlıklı olarak mevcut Scout Bobbers'ı temel alıyor, alçaltılmış duruşlar, karartılmış yüzeyler ve solo koltuklar ile birlikte 19 inçlik bir ön tekerleği de karışıma getiriyor. Indian, yeni motosikletleri "ikonik Indian Scout'un en agresif yinelemesi" olarak adlandırıyor, ancak pazarlama konuşmasına hızlı bir dalış bize bunun yalnızca stilde olduğunu söylüyor. Esas olarak, önde çeyrek kaporta, mini apehanger gidon, yuvarlak spor tarzı koltuk, karartılmış çamurluklar, tekerlekler ve valf kapakları şeklinde yeni gövdeye bakıyorsunuz ve hepsinden önemlisi, bir 19 inç ön tekerlek. Scout Sixty modellerinin önceden karartılmış valf kapaklarıyla gelen tek Scout olduğunu belirtmekte fayda var. 1.133cc motor, büyük 2022 Scout Rogue için değişmeden kalıyor, ancak Indian'ın potansiyelini daha da artırmak için aksesuar performans eklentileri de var. Motor ve süspansiyon açısından Indian yeterince yalnız kaldı, bu nedenle her iki Rogue da temel Scout Bobber bisikletleriyle aynı bileşenlerle yuvarlanıyor, ancak Hintli yeni Rogue'larda Pirelli kauçuğu yerine Metzelers'ı tercih ediyor. Bu, ekstra maliyet seçeneği olarak sunulan tek diskli frenler ve ABS ile aynı inceltilmiş çamurluklar, tekli koltuk ve alçaltılmış duruş (sadece 2 inçlik arka çıkış) anlamına gelir. Motor performansı değişmemiş görünüyor, 69ci Rogue 8.100 rpm'de 100 hp iddia ediyor ve Rogue Sixty, Bobber Sixty kuzeni ile aynı 72 atı, her ikisi de 7.200 rpm'de sunuyor. Kimse buna kafe yarışçısı demeyecek, ancak bu yeni çeyrek kaplama, Scout'a önden daha sportif bir bakış atıyor. Ayrıca mevcut Scout ve Scout Bobber modelleri için aksesuar olarak da mevcuttur. Rogue modelleri, siyah renkte 11,499 $'dan başlayan ve ABS'li Stealth Gray'de 13.399 $'a kadar çıkan büyük Scout Rogue ile temel Scout'unuzdan biraz daha yüksek fiyatlandırılır. Scout Rogue, Black Metallic, Storm Blue, Sagebrush Smoke, Black Smoke, Black Smoke Midnight ve Stealth Gray renklerinde mevcuttur. (Bir not olarak, Indian'ın özelliklerine göre, büyük Rogue modeli yaklaşık 10 pound daha hafiftir, ancak bu bir yazım hatası olabilir.) Sürüş kalitesini etkilemesi en muhtemel değişiklik, yeni 19 inç ön tekerlek. Her iki model de Metzeler kauçuklu siyah dökme alüminyum halkalara sahiptir. Düşük profilli solo koltuk, binicilerin yere kolay erişmesini sağlar. Aksesuar koltukları da mevcuttur. Bu arada Rogue Sixty, cüzdanınızı 9,999 $'a ayarlayacak iyi eski siyah metalik renkte ve Titanium Smoke ve Bronze Smoke'da mevcuttur; ABS'li Bronz veya Titanyum için 11.399 $ ödemeniz gerekecek. Hintliler kesin tarihler vermese de, bisikletler önümüzdeki birkaç ay içinde satışa sunulacak. Storm Blue'daki (ABS) 2022 Indian Scout Rogue, 12.899 $ fiyat etiketine sahip Tabii ki Indian, Rogues için aksesuar açısını da zorluyor, bu nedenle bisikletlerinin stilini ve performansını yükseltmek isteyen sürücüler, performans, aydınlatma, stil ve konfor kategorilerinde Indian Motorcycle aksesuarlarından çeşitli eklentiler seçebilirler. Şirket, markalaşma nedeniyle beraberindeki bir giyim hattını bile çıkardı. Siyah metalik 2022 Scout Rogue Sixty, bu yıl bayilere ulaştığında 9,999 dolara mal olacak. İlginç bir şekilde Indian, Scout Rogue'un stok yan kaporta ve spor tarzı solo koltuğunu Scout ve Scout Bobber modelleri için aksesuar olarak kullanıma sunmuştur, yani bunlardan birine zaten sahipseniz, yeni bir görünümden yalnızca birkaç işlem uzaktasınız. (19 inç ön tekerlek hariç). Çeyrek kaplama, Scout Rogue modelleri, 2015–2022 arası Scout modelleri ve 2018–2022 Scout Bobber modelleri için renk uyumlu olabilir. Diğer küçük İzciler gibi, Rogue Sixty de Indian'ın 999cc sıvı soğutmalı V-twin'iyle donatılmış olarak geliyor. Titanium Smoke'daki (ABS) 2022 Rogue Sixty, cüzdanınızı 11,399 $'a çıkaracak Mini maymunlar ve eklenen çeyrek grenaj, Scout Rogue Sixty'ye tutum bölümünde bir destek sağlıyor. 19 inçlik siyah döküm jant da Scout Rogue Sixty'nin duruşunu değiştiriyor ve onu Scout kardeşlerinden ayırıyor. Rogue için ayarlanabilir sırt amortisörleri ve daha serbest akan borular, Indian'ın aksesuar kataloğunda da mevcuttur. Indian, elbette tamamlayıcı bir Rogue kıyafet ve teçhizat koleksiyonu da çıkardı. 2022 Scout Rogue / Rogue Altmış Teknik Özellikler MSRP: 11,499 $ / 9,999 $'dan başlayan fiyatlarla Motor: DOHC, sıvı soğutmalı V-twin; 4 valf/silindir. Deplasman: 1,133cc / 999cc Çap x Strok: 3.0898 x 2.898 inç / 3.661 x 2.898 inç. Sıkıştırma Oranı: 10.7:1 / 11.0:1 Şanzıman/Son Tahrik: 6 vites, kayış / 5 vites, kayış İddia Edilen Güç: 100 hp @ 8.100 rpm / 78 hp @ 7.200 rpm Talep Edilen Tork: 72 lb.-ft. @ 6.000 rpm / 65 lb-ft @ 5.800 rpm Yakıt Sistemi: Kapalı çevrim elektronik yakıt enjeksiyonu Debriyaj: Islak, çok katmanlı Ön Süspansiyon: 41 mm teleskopik çatal; 4,7 inç seyahat Arka Süspansiyon: Çift sarmal şoklar, önyükleme ayarlanabilir; 2.0 inç seyahat Ön Fren: 2 pistonlu sabit kaliper, 298 mm yüzer disk (opsiyonel ABS) Arka Fren: 1 pistonlu kaliper, 298 mm yüzer disk Tekerlekler, Ön/Arka: Dökme alüminyum; 19 x 3,50 inç / 16 x 3,50 inç Lastikler, Ön/Arka: Metzeler Cruisetec; 130/60B-19 / 15080R-16 Tırmık/Yol: 29,0°/4,7 inç Dingil mesafesi: 62.0 inç Yerden Yükseklik: 5.1 inç Koltuk Yüksekliği: 25.6 inç Yakıt Kapasitesi: 3,3 gal Kuru Ağırlık: 525 lb. / 520 lb. Kullanılabilirlik: 2022 Başı İletişim: indianmotorcycle.com Kaynak: Motorcycle Cruiser Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 1 Şubat , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 1 Şubat , 2022 CCM'nin Mirası '71 Titanyum İmalatında Bir Ustalık Sınıfıdır CCM, 2021'de tamamen yeni Maverick ve bir Golden Jubilee Scramble etkinliğinin yayınlanmasıyla 50. yılını kutladı. Ne yazık ki, firmanın Heritage '71 Ti modeli, top 2022'de düştükten sonra piyasaya çıkmadı, ancak ultra sınırlı model artık yıldönümü kutlamalarını bir yıl daha devam ettirmeye hazır. Bolton merkezli markanın popüler Spitfire platformuna dayanan Heritage '71, hala sıvı soğutmalı, 600cc tek silindirli değirmene sahiptir. Bununla birlikte, mühendisler güç rakamlarını 55 midilliden 62 beygir gücüne ve torku 42,8 lb-ft'den 48,6 lb-ft'ye yükseltiyor. CCM, daha yüksek gerilimli motoru, Heritage'ın boş ağırlığını 300 pound'a düşüren karbon fiber motor bağlantılarıyla tamamlanan, elde üretilmiş ham titanyum şasiyle eşleştiriyor. Titanyum çerçevenin yanı sıra, '71 ayrıca Raptor Titanium ayaklıklara, titanyum cıvata takımına ve elle kaynaklı, 64 bölümlü QD Racing Titanium egzoz sistemine sahiptir. Maxis DTR1 yarış lastikleri, özel yapım 7 kollu Dymag yarış tekerlekleri, Brembo frenler ve tamamen ayarlanabilir Ohlins Blackline süspansiyon şasiyi tamamlarken, elle boyanmış özel Heritage boyası dikkat çekiyor. Şampanya eloksallı üçlü kelepçeler, oyulmuş Monza doldurma kapağı, Clews Competition radyatör korumaları ve kuyruk bölümünde Alan Clews imzalı plaket gibi ek kozmetik dokunuşlar '71 Ti'yi daha da farklı kılıyor. 50. yıldönümü karbon paketi, modelin performansına ve stiline katkıda bulunurken, uyarlanabilir viraj LED far ve sıralı çok işlevli göstergeler güvenliği ön planda tutuyor. CCM, modelin özelliklerini açıklamış olsa da, özel sürüm modelin MSRP'sini henüz açıklamadı. Heritage '71 Ti'nin 71 birimlik sınırlı çalışması göz önüne alındığında, fiyat etiketi CCM Spitfire Six'in 9.995 £ (~12.200$) etiket fiyatının üzerinde yükseliyor. Ancak, ilgilenenler CCM web sitesinde bir yapı noktası talep edebilir. Yarışçı ve mühendis Alan Clews'in CCM'yi kurmasından elli yıl sonra, markanın Heritage '71 Ti'si yalnızca Jeff Smith'in titanyum çerçeveli BSA iş makinesini takdir etmekle kalmıyor, aynı zamanda CCM'nin gelecek 50 yılının temellerini de atıyor. Kaynak: RideApart Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 3 Şubat , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 3 Şubat , 2022 Bu 400 Beygir Gücü Süperşarjlı Suzuki Hayabusa'a Kulaklarınızı Açın Duymak? Bu halkımızın şarkısı! TTS Performance'daki süper şarj uzmanları, yaptıklarını kesinlikle seviyor ve gösteriyor. YouTube kanallarına göz atın ve daha fazla güç ve hızın hizmetinde her türlü harika çalışmayı göreceksiniz (ve duyacaksınız). TTS'nin ilk test turunu yapmak için yakın zamanda en yakın uçak pistine götürdüğü bu 401 beygir gücündeki Suzuki Hayabusa'yı alın. TTS'den Richard Albans'ın videonun başında açıkladığı gibi, burada görülen TTS Performance supercharger, devam eden bir çalışmadır. Tamamlandığında, kayışın üzerinde CNC ile işlenmiş güzel bir örtü olacak - ancak çekim amacıyla, hepimizi bisikletin içinden geçirirken açıkta kaldı. Tankın altına yerleştirilmiş bir intercooler var ve hava akışını desteklemek için tank stok teçhizatının yaklaşık 40 mm üzerine yükseltildi. Ayrıca sola monte edilmiş süper şarj cihazı için yana monte edilmiş küçük bir yağ deposu da var. Supercharger yerindeyken, bu 'Busa'yı ilk test çalışmaları için çıkarmanın zamanı geldi. Yine de, mağazanızda bir dinamo varsa, elbette ne tür bir güç ürettiğinizi görmek için bazı sabit veriler almak isteyeceksiniz. Demek istediğim, neden olmasın? Doğal olarak, Albans'ın yaptığı da tam olarak buydu. Ayrıca Falcons Tarafından Desteklenmektedir: Umarım, bu videodaki sesleri doğrudan kulağınıza ileten iyi bir kulaklığınız vardır, çünkü bir sonraki parça dyno çalışmasıdır. Karlı, beyaz peregrine şahin nasıl yaptı? 401 beygir gücü ve en yumuşak güç eğrisi sizi nasıl yakalar? Beklentiden memnun, biraz hız yapmak ve 'Busa'yı adım adım ilerletmek için uçak pistine gitti. TTS'nin çok önemli testler yapmasına izin veren yakınlarda bir havaalanına sahip olması harika olsa da, bir hava alanını gerçek uçaklarla paylaşmanın tek kötü yanı, onu da kullanmak istemeleridir. Böylece, 'Busa bir helikopter inmeden ve gün için tüm eğlencelerine son vermeden önce çok fazla iyi koşu alamadı. Albans, yaklaşık yarım gazda yaklaşık 145 mil hıza çıktığını bildirirken, bu gün yapılacak çeyrek mil süreleri yoktu. Bu sadece ilk test olduğu için elbette gelecekte daha fazlası olacak. Şu anda, 'Busa, iyi bir sürükleme bisikleti yapmak için henüz uzatılmamış olan stok dingil mesafesi ile kurulmuştur. Aynı zamanda stok sürüş yüksekliğinde oturuyor ve henüz indirilmedi. Ancak Albans, son derece güçlü olmasına ve ön tekerleğin her viteste kaldırmak istemesine rağmen, kontrol edilmesinin de son derece kolay olduğunu bildirdi. TTS'nin gelecekte bazı ek ayarlamalar ve testler yaptıktan sonra bu motosikletin nasıl geliştiğini görmek ilginç olacak. Kaynak: RideApart Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 8 Şubat , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 8 Şubat , 2022 Ducati Lenovo, 2022 MotoGP Görünümünü Tanıttı Yeni Ducati Kırmızısı görünümü daha da fazla performansa işaret ediyor. Favori motosiklet yarış serimiz MotoGP'deki aksiyonun 6 Mart'ta Katar'da yeniden başlaması planlanıyor. Tüm takımların kışı gelecek sezon için sıkı bir şekilde çalışarak geçirdiklerini biliyoruz. Bu, yarış makinelerinden sorumlu mühendisler, tasarımcılar ve teknisyenler arasındaki bir savaş olduğu kadar zihinsel ve fiziksel bir savaştır. Bu noktada, pistte sıkça göreceğimiz renkler hakkında zaten iyi bir fikrimiz var. Elbette MotoGP, güçlü bir kırmızı çizgi olmadan asla tamamlanmaz. Ducati'den başka birinden bahsetmiyorum. İkonik İtalyan üretici, 2022 sezonu için tasarımını açıkladı ve şimdiye kadarkilerin en iyisi olabileceğini söylemekle yetindi. Ducati, Desmosedici GP 22'nin orijinal Ducati Kırmızısı rengini ilk kez MotoGP'de taşıdığını iddia ediyor. Ducati'nin ünlü CEO'su Claudio Domenicali, "Desmosedici GP 22 motosikletlerinin yeni Ducati Kırmızısı görünümü, pist yarışları için geliştirdiğimiz motosikletler ile her Ducatista'nın satın alabileceği motosikletler arasındaki daha yakın bağın bir kanıtıdır." Ducati, 2022 sezonu için cihazlar, hizmetler, altyapı ve çözümlerde dünya çapında bir teknoloji lideri olan isim ortağı Lenovo'dan önemli destek almaya devam edecek. Lenovo, mühendislerin uzaktan çalışırken bisikletten gerçek zamanlı veriler almasına ve garajla bağlantı kurmasına olanak tanıyan Uzak Garaj girişimini pekiştirmek ve geliştirmek için Ducati Corse'nin teknik ekibiyle yakın işbirliğine devam edecek. Bu, yarış mühendislerinin ve teknisyenlerinin motosikleti pite girer girmez hemen ayarlamasına ve motosikletin kurulumuna gelince daha hesaplı kararlar almasına olanak tanır. Elbette serideki en yetenekli iki yarışçı, Ducati Lenovo Ekibi'ni yönetmeye devam edecek. 2021 MotoGP'de dokuz podyum ve dört zaferle ikinci olan Francesco Bagnaia ve geçen yıl beş podyum ve iki galibiyetle dördüncü olan Jack Miller, Desmosedici GP 22'yi zafere götürmek için ellerinden geleni yapacaklar. Her iki sürücü de 2022'de fabrika Ducati takımı için üst üste ikinci yıl yarışmaya devam edecek. Kaynak: RideApart Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 18 Şubat , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 18 Şubat , 2022 2022 Honda CB500F ABS İlk Bakış Ön izlemesi 2022 CB500X orta boy macera bisikletinde olduğu gibi, Honda'nın 2022 CB500F çıplak bisikleti, yol tutuş üzerinde olumlu bir etki yaratmayı vaat eden birkaç önemli şasi güncellemesiyle gelecek. Yeni makine, bu ay Honda bayilerinde, geçen yılki modelden 200 $ daha fazla olan 6,699 $'dan başlayan fiyatlarla satışa sunulacak. Yeni CB500F'de daha hafif bir salınım kolu bulunur. Yeni 41 mm Showa SFF-BP ters çatal dahil olmak üzere, CB500X'te gördüğümüzle aynı değişiklikler, gelişmiş sağlamlık ve yanıt verebilirlik sağlar. Bu değişiklik, daha hafif bir salıncak ve önde güncellenmiş bir fren paketi ile tamamlanıyor; yeni fren kurulumunda iki adet 296 mm disk ve dört pistonlu, radyal montajlı kaliperler bulunur. Güncellenmiş alüminyum döküm jantlar, genel olarak daha iyi yol tutuşu sağlamaya yardımcı olurken aynı zamanda ağırlığı azaltmaya da yardımcı olur. CB500F'ye yapılan büyük güncelleme, yeni bir ters çevrilmiş Showa SFF-BP çatalıdır. Bu popüler sokak motosikleti 471cc paralel ikiz motorunu, kaydırmalı ve yardımcı kavramasını ve dokuz konumlu ön yük ayarlı Pro-Link arka şokunu koruyor. Basit, dijital enstrümantasyon size ihtiyacınız olan tüm bilgileri verir. Bu bisiklet, 2013 model yılı için ilk çıkışından bu yana görünüm bölümünde uzun bir yol kat etti ve daha yetişkin estetiğini tek bir Mat Gri Metalik renk grubuyla 2022'ye taşıyor. 2022 Honda CB500F, 6.699 dolardan başlıyor. (Honda/) 2022 Honda CB500F ABS Teknik Özellikleri ve Fiyatı Fiyat: 6.699$ Motor: 471cc, DOHC, sıvı soğutmalı paralel ikiz; 4 valf/silindir. Çap x Strok: 67,0 x 66,8 mm Sıkıştırma Oranı: 10.7:1 Yakıt Dağıtımı: PGM-FI w/ 34mm gaz kelebeği gövdeleri Debriyaj: Islak, çok katmanlı, terlik/yardımcı Şanzıman/Son Tahrik: 6 vitesli/zincir Çerçeve: Çelik boru Ön Süspansiyon: 41 mm Showa SFF-BP USD çatal; 4,3 inç seyahat Arka Süspansiyon: Pro-Link şoku, dokuz konumlu ön yükleme ayarlanabilir; 4,7 inç seyahat Ön Fren: 4 pistonlu kaliperler, ABS'li çift 296 mm disk Arka Fren: 1 pistonlu kaliper, 240 mm disk ve ABS Tekerlekler, Ön/Arka: Dökme alüminyum; 17 inç/17 inç Lastikler, Ön/Arka: 120/70-17 / 160/60-17 Tırmık/Yol: 25,5°/4,0 inç Dingil mesafesi: 55,5 inç Koltuk Yüksekliği: 31,1 inç Yakıt Kapasitesi: 4,5 gal. Talep Edilen Boş Ağırlık: 416 lb. Mevcut: Şubat 2022 İletişim:powersports.honda.com Kaynak: Motorcyclist Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 21 Şubat , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 21 Şubat , 2022 Moto Morini Özel X-Cape Gold Wheels Edition'ı Tanıttı Moto Morini'nin 85. yıldönümü için İtalyan maceracı bir tutam altın alıyor. İtalyan motosiklet üreticisi Moto Morini, şirketin 85. yıl dönümü şerefine 2022 sezonu için envanterine X-Cape 650 macera motosikletinin benzersiz bir çeşidini sunuyor. Moto Morini, orta sınıf X-Cape 650 macera gezicisine dayanan ve özel modelin neredeyse tüm özelliklerini taşıyan Gold Wheels Edition adını veriyor. Moto Morini, X-Cape'e daha da zarif bir görünüm kazandırmak için Gold Wheels Edition'ı altın renkli telli jantlarla donatıyor. Moto Morini Genel Müdür Yardımcısı Alberto Monni, bu özel modelin önemini şöyle açıklıyor: "Altın rengi, diğer şeylerin yanı sıra 2022'de 85. yılını kutlayan Moto Morini ailesinin prestijini ve enerjisini temsil ediyor." Altın jant seçeneği, siyah döküm veya siyah tel kollu jantları içeren diğer seçeneklerle uyumludur. Yeni özel sürüm çeşidinin teknolojisi ve özellikleri tamamen değişmedi. Gold Wheels Edition, İtalya'da 7.690 Euro'ya (8.690 USD), siyah telli jant versiyonundan 200 Euro ve dökme alüminyum jant versiyonundan 500 Euro daha pahalıdır. X-Cape'in özel baskı Gold Wheels versiyonu, şirketin 85. yıldönümünü ve markanın Çinli şirket Zhongneng Vehicle Group'un mülkiyeti altında olmasının beşinci yılını anıyor. 649cc paralel ikiz, sekiz valfli motor, 8.250 dev/dak'da 60 beygir gücü ve 7.000 dev/dak'da 42 ft-lbs tork üretir. Saatte 108 mil beyan edilen en yüksek hıza sahip ve bir Bosch elektronik yakıt enjeksiyon sistemi tarafından tahrik ediliyor. Bisiklete çelik boru kafes çerçeve, ayarlanabilir Marzocchi çatal, Brembo frenler ve Pirelli Scorpion Rally STR lastikleri dahildir. Kaynak: RideApart Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 24 Şubat , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 24 Şubat , 2022 İlk Sürüş: Kawasaki'nin Z900 SE'si Temel Modeli Yıktı İyi bir şeye sahipseniz, geleneksel bilgelik onunla fazla uğraşmamaktır. Kawasaki'nin yeni Z900 SE ile takip ettiği yol bu. Japon devinin saygıdeğer Z900 ABS çıplak bisikleti, biraz sessiz olmasına rağmen yüksek bir başarı elde etti, ancak hiçbir zaman birinci sınıf bileşenlere sahip olmadı. Temel model eski frenlere ve 948 cc sıralı dört motorun sunduğu canlı ve hareketli performansla çelişen yumuşak, süngerimsi bir süspansiyona sahiptir. 10.699 $ fiyatla satılan Z900 SE, daha iyi bir miras aldı. Kawasaki, ön süspansiyonun yerine tamamen ayarlanabilir 41 mm Showa çatalı ile süspansiyon ve frenlere çok ihtiyaç duyulan dikkati vermeyi uygun gördü ve amortisör, kıyaslandığında çok daha üstün yol tutuşu için parlak altın S46 Öhlins ünitesine yükseltildi. temel modele. Ve frenlerde artık çift Brembo dört pistonlu M4.32 kaliperler ve yeni bir Nissin ana silindir bulunuyor. Fren gücünde gece gündüz fark olmasa da, hissedeceğiniz fark gerçekten fark edeceksiniz. Kolda sıktığınız şey, kaliperde elde ettiğinizle hemen hemen aynıdır, hala uğraşmanız gereken biraz müdahaleci bir ABS sisteminiz olduğunu göz önünde bulundurursak. Önemli olan üstün performans, Z900 puanını kitabımda birkaç basamak yukarı çıkardı. Zaten 5.000 rpm'nin kuzeyinde gerçekten canlanan güzel bir motorla süslenmiş olan Z900 SE, bu çıktıyı yeni süspansiyon aracılığıyla daha yumuşak ve daha kontrollü bir şekilde sağlıyor ve bunu stok Z900'ün rekabet edemeyeceği bir şekilde yapıyor. ile birlikte. Bu çok yönlü bir motosiklet. Ayak işlerini yapmak bir rüya ve aklı başında hızlarda 1000 cc'nin altındaki makinelerin çoğuna ayak uyduracak, ancak olmadığı bir şey olmaya çalışmıyor, bu da BMW, KTM, Ducati gibilerle rekabet eden üst düzey bir çıplak bisiklet. ve Aprilia. SE, temel modele göre ekstra 1,600 $ geri alacak ve frenler ve süspansiyon ile birlikte, Metalik Kıvılcım Siyahı ve Şeker Kireç Yeşili'nin oldukça hoş boya şemasına ve aynı zamanda parıldayan küçük metalik boya pullarına sahip olacaksınız. gece. Buna karşılık, temel model oldukça yumuşak gri ve mor renk tonları alır. Ancak bisikletin eksiklikleri var. Kawasaki, Z900 SE'de hala kablolu gaz kelebeği kullanıyor ve bu nedenle hız sabitleyici mümkün değil. Makine ayrıca, bu günlerde kurs için eşit olması gereken bir hızlı vites değiştiriciden yoksundur. Hâlâ dört değişken motor modu, bir Yüksek ve Düşük güç modu, ABS, çekiş kontrolü ve akıllı telefon bağlantısı alıyorsunuz, böylece elektronik cephede her şey kaybolmuyor. Bir artı, 948 cc motorun güvenilirlik açısından kaya gibi sağlam olduğunu kanıtlamasıdır, bu büyük ölçüde Kawasaki'nin 1970'lerin başlarına dayanan büyük kapasiteli dört silindirli motorlar hakkında ansiklopedik bir bilgiye sahip olmasından kaynaklanmaktadır, bu nedenle emin ellerdesiniz orada. Kawasaki, Z900 SE ile modern bir çıplak bisiklet için gerekli olan birçok kısa bilgiyi doldurdu ve iyi bir tane yaptı. Z900 SE, hız sabitleyici ve hızlı vites değiştiriciye sahip olursa harika olabilir. Kaynak: Robb Report Alıntı
Önerilen İletiler
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.