Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

Önerilen İletiler

  • Admin
Gönderi tarihi:

En Son Motosiklet Haberleri

  • Admin
Gönderi tarihi:

2021 Beta 250 RR

BB1e3xKu.img?h=840&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Hassas yönlendirme, tek yola hakim olmasına yardımcı olur

Yağ enjeksiyonlu olduğu için önceden karıştırılmış yakıt gerekmez

Biraz şaşırtıcı güç

Sağlam dengeleyici sayesinde minimum motor titreşimi

Pürüzsüz hidrolik kavrama

Eksikleri

2,6 galonluk yakıt deposu, daha uzun yolculuklar için biraz daha büyük bir kapasite olabilir

Gidonda biraz rahatsız

Karar

BB1e3tf0.img?h=840&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Beta'nın sürüş kalitesinin, motorunun ve yumuşak kavramanın olumlu yönleri, test sürücümüz Allan Brown'a göre bu motosiklete yüksek puanlı bir A- notu veriyor.

Genel Bakış

Beta 250 RR, İtalyan üreticinin 249cc iki zamanlı arazi motosikletidir. Teknik enduro arazisinden tek yollu veya sıradan yangın yollarına ve aradaki her türlü eğlenceli sürüşe kadar sıradan arazi sürücüleri veya yarışçılar için bir oyun motosikletinden daha fazlası olacak şekilde tasarlanmıştır.

2021 Güncellemeleri

İncelememizde ele aldığımız gibi, güncellemeler arasında daha güçlü bir arka alt çerçeve, çatal ve şoktaki şim istiflerinde değişiklikler, yeni bir koltuk köpüğü ve koltuk tabanı, geliştirilmiş bir hava filtresi muhafazası, yeni yan panel montajı ve kırmızı bir renk bulunmaktadır. düzeni.

a bicycle is parked next to a motorcycle: 2021 Beta 250 RR Race Edition

Fiyatlandırma ve Çeşitler

Temel model Beta 250 RR, 8.799 $ 'lık bir MSRP'ye sahip, ancak aynı zamanda 9.399 $' dan gelen bir Yarış Sürümü'nde de sunuluyor. İkisi arasındaki temel farklardan birkaçı, Race Edition'ın temel modelin Sachs ön süspansiyonunu bir KYB AOS (Air-Oil Separate) kapalı kartuş çatalıyla ve Metzeler 6 Days arazi lastikleri için Michelin Enduro yarışma lastikleriyle değiştirmesidir. Race Edition'da ayrıca el korumaları, yarış grafikleri ve koltuk kılıfı bulunur.

BB1e3uWr.img?h=840&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Güç Aktarma Organı: Motor, Şanzıman ve Performans

Şirket içi dinamomuzda test edildiğinde, 250'lerin rakamları, markanın geçen yıl dinlediğimiz en yüksek yer değiştirmeli arazi modeli olan 300 RR'den çok uzak değildi. 2021 Beta 250 RR'nin zirve rakamları 8.100 rpm'de 38.9 hp ve 6.600 rpm'de 27.3 pound-feet tork idi.

250'yi sürdüğümüzde, gücünün büyük kardeşinin gerisinde çok fazla düşmediğine şaşırdık (0,4 daha az tepe beygir gücü ve 1,1 pound-feet daha az tepe torku). "Daha büyük deplasmanlı kardeşine kıyasla orta kademe torkunda küçük bir azalma olsa da, 250 RR motor çok iyi çalışıyor ve daha hafif ve daha serbest devir yapıyor." Motorun dengeleyicisi, motor titreşimini minimumda tutar.

Altı ileri vitesli şanzımanı süper düşük bir birinci vitese ve altıncıya kadar yeterli aralığa sahip ve Brembo debriyajının sorunsuz çalıştığını bildirdi.

BB1e3Bs5.img?h=840&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Taşıma

Biraz sert bir şasi ve iletişimsel bir ön uçtan gelen doğrult ve ateş benzeri direksiyon, Beta'yı tek yollu bir domine etmek için bir araya geliyor. DOT onaylı Michelin enduro lastikleri, daha sert yüzeylerde de etkileyici bir açılı çekiş ve güven sağlar.

BB1e3tf9.img?h=840&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Test ettiğimiz temel modelin tamamen ayarlanabilir Sachs süspansiyonu, kolay ayar yapılmasına izin verdi ve "bisikletin arkasının iyi olduğunu ve Sachs şokunun çataldan biraz daha fazla tuttuğunu" fark ettik.

Frenler

Frenleme, önde bir Nissin iki pistonlu kumpas ve 260 mm disk kombinasyonu ve arkada bir Nissin tek pistonlu kumpas ve 240 mm disk ile yapılır.

Yakıt Ekonomisi ve Gerçek Dünya MPG'si

Yakıt ekonomisi rakamları şu anda mevcut olmasa da, motosikletin sert sürülmesi durumunda yakıt sarfiyatının en iyisi olmadığını belirttik.

Ergonomi: Konfor ve Fayda

Beta, dar bir şasiye ve kolay vücut pozisyonu ayarlamalarına izin veren açık, düz bir kokpite sahiptir; ancak gidonda daha iyi bir konfor görmek istiyoruz.

Elektronik

Beta, elektrikli bir marş motoruyla donatılmıştır, ancak bir kickstarter ayrı bir seçenek olarak yaklaşık 400 $ 'a satılmaktadır. Yakıt deposunun üzerinde bir ateşleme haritası düğmesi bulunur ve iki harita ayarı arasında geçiş yapmak için kullanılır. Önceden kablolanmış dönüş sinyali bağlantılarına sahip tam bir ışık kiti de dahildir. Sürücüye kullanışlı bilgiler sağlamak için çubuk pedinin önüne kompakt bir çizgi monte edilmiştir.

Garanti ve Bakım Kapsamı

250 RR'nin hem temel hem de Yarış Sürümleri altı aylık sınırlı garantiye sahiptir.

Kalite

Beta 250 RR, çok yönlü sürüş özelliği ve şaşırtıcı gücü nedeniyle Cycle World test sürücüsünden yüksek puanlar alıyor. Güncellenen süspansiyon, paketi de gerçekten iyileştiriyor. Gidon ve yakıt deposu boyutundaki birkaç küçük ihlal, onu A + almaktan alıkoyuyor.

2021 Beta 250 RR İddia Edilen Özellikler

MSRP: 8.799 ABD doları
Motor: 249 cc, sıvı soğutmalı, tek silindirli iki zamanlı
Delik x Strok: 66,4 x 72,0 mm
Şanzıman / Nihai Tahrik: 6 vitesli / zincir
Yakıt Teslimatı: Keihin PXK 36mm karbüratör
Debriyaj: Islak, çok diskli, hidrolik olarak çalıştırılır
Motor Yönetimi / Ateşleme: AC-CDI Kokusan w / dual map switch
Çerçeve: Çelik çift kızak
Ön Süspansiyon: 48 mm Sachs ters çatal, tamamen ayarlanabilir; 11.6 inç seyahat
Arka Süspansiyon: Sachs şoku, tamamen ayarlanabilir; 11.4 inç seyahat
Ön Fren: 2 pistonlu kaliper, Nissin 260mm disk
Arka Fren: 1 pistonlu kaliper, Nissin 240 mm disk
Tekerlekler, Ön / Arka: Telli tekerlekler
Lastikler, Ön / Arka: Enduro rekabeti; 21 inç / 18 inç
Tırmık / Patika: Yok
Dingil açıklığı: 58,3 inç
Yerden Yükseklik: 12.6 inç
Koltuk Yüksekliği: 36,6 inç
Yakıt Kapasitesi: 2,6 gal.
Islak Ağırlık: 228 lb. (yakıtsız)
İletişim: betausa.com
Cycle World Test Edilmiş Teknik Özellikler

KOLTUK YÜKSEKLİĞİ: 37.3 IN.
Islak Ağırlık: 247 lb.
Arka tekerlek Beygir Gücü: 38.9 hp @ 8.100 rpm
Arka Tekerlek Torku: 27.3 lb.-ft. @ 6.600 dev / dak

Kaynak: Motor Cyclest 

  • Admin
Gönderi tarihi:

2021 Indian Chieftain Motosiklete İlk Bakış

Üretim ultra-premium V-twin bagger hayranları için mevcut seçenekler dribletinde, seçiminiz gerçekten sadece iki markaya (Harley-Davidson ve Indian) düşüyor. En azından sağlam elektronik süitler, tam donanımlı gezi olanakları, fabrika desteği ve klasik bir soy gibi şeylerle ilgileniyorsanız, Milwaukee ve Minneapolis çok kısa bir listedeki en iyi yarışmacılardır. Ve H-D, 2021 torbalayıcı serisini çoktan düşürmüş olduğundan, şimdi sahne ışıkları Hintlilerde; markanın bagger portföyünün en üst noktası olarak hizmet veren ultra premium, sınırlı sayıda bir bisiklet olan 2021 Chieftain Elite'e girin.

BB1ecor0.img?h=876&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

BB1ecFDQ.img?h=1361&w=1119&m=6&q=60&o=f&

Yeni, yeniden tasarlanan Chief 2022 modeli olarak geçtiğimiz ay piyasaya sürülmesiyle birlikte, Hintli yeni yıl Chieftain'lerinden hiçbirine aynı düzeyde güncelleme verecek gibi görünmüyor; Örnek olarak, Chieftain Elite 2021 model yılı adını taşıyor ve geçen yıla göre nispeten değişmemiş gibi görünüyor, bu da bisikletlerin hemen bayilerde satışa sunulacağı anlamına geliyor. Ancak bu, Hintli'nin seçkin torbacısının tamamen aynı olduğu anlamına gelmez; stil daha abartısız ve bir şey için "özelden ilham alıyor" ve bir diğeri için, 2021 Chieftain Elite dünya çapında yalnızca 120 birimle sınırlı bir seri elde ediyor ve bu onu Indian Motorcycle'ın şimdiye kadarki en seçkin Elite modeli yapıyor.

BB1ecDjB.img?h=834&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Yeni Elite'teki en belirgin değişiklik, tavrın değişmesidir. Indian, bu yıl bling'i geri çevirdi ve 2021 modeline cömertçe vurgulanmış selefinden daha bastırılmış bir hava verdi, ancak yine de çok lüks iki tonlu bir boya işi alıyorsunuz; Bu, Hintli’nin seçkin formülünün büyük bir parçasıdır. Karbon Kristali üzerinde yeni Thunder Black Canlı Kristal tonları, motosiklete biraz ağırlık veriyor ve galonlarca şeker boyası ve krom parçalarının çok pre-pandemik olduğunu gösteriyor gibi görünüyor; neden bir iki kademe aşağı indirmiyoruz? Ama yine de savaş kaputunu ön çamurlukta tutacağız.

Bu, mevcut Chieftain Elite’in boyama işleminin daha az titiz olduğu anlamına gelmez; Indian, bu renkleri elle dikkatlice yerleştirmenin 24 saatten fazla süreceğini iddia ediyor ve boyanın içine yerleştirilmiş tunç pul, şeylere biraz daha fazla etki ve derinlik veriyor. Bu sefer motor kaplamaları, tüm motosiklete daha fazla sokak havası veren koyu renkli Slate Smoke ile yapılır. Şekiller ve silüetler tanıdık çizgilerini koruyor, ancak bu yeni renk şeması, aerodinamik kaporta ve çarpık yan çantaların daha sert bir kenar kazanmasıyla göze biraz hile veriyor. Alçaltılmış süspansiyon ve açık bir çamurluk altında yuvarlanan 19 inçlik ön tekerleğin daha fazla açığa çıkmasıyla özel hava daha da güçlendiriliyor, ancak bu kendi içinde yeni bir şey değil. Aynısı, iki katlı Rogue koltuk ve dış cepheyi gözetleyeceğiniz renk uyumlu armalar için de geçerli (bunlar da geçmiş yıllara göre daha az şatafatlı görünüyor).

Geçen yılın Chieftain yeni Thunderstroke 116'yı gördü ve Hindistan'ın en güçlü hava soğutmalı motoru bu yıl yine (iddia edilen) 126 pound-feet tork ve düşük hızlarda ısının yönetilmesine yardımcı olmak için arka silindir devre dışı bırakma ile tamamlandı. Ve yine de üç seçilebilir sürüş modu elde edersiniz - Tur, Standart ve Spor - tercihinize göre gaz tepkisini ayarlamanıza izin verir.

Hindistan'ın amiral gemisi modeli olduğu göz önüne alındığında, Chieftain Elite'de bir miktar üst düzey fabrika donanımı beklenebilir, bu nedenle tam Pathfinder LED aydınlatma, düğme gücüne sahip renkli bir parlama ön cam, geniş döşeme tahtaları gibi olanaklar bulacaksınız. ve tümü standart olan büyük bir etkiye ve üstün ses kalitesine sahip entegre bir 400 watt ses sistemi. Ayrıca, mevcut hava durumu ve trafik katmanları ve Apple CarPlay entegrasyonu ile kullanışlı 7 inçlik Ride Command bilgi-eğlence sistemi de merkezde yer alıyor; diğer standart bitler arasında ABS, anahtarsız ateşleme, lastik basıncı izleme ve 18 galondan fazla kargo kapasitesi sunan hava koşullarına dayanıklı ve uzaktan kilitlenen yan çantalar bulunur.

Aksesuarlar? Sorman komik. Indian, bu konuda geri adım atmıyor, turne ve konfor için eksiksiz bir tamamlayıcı eklenti sunuyor (gidonlar ve koltuklar, renk uyumlu, uzaktan kilitlenen gövde ve ayarlanabilir hava delikli renk uyumlu sert alt kaportalar ve daha fazlası ) yanı sıra performansı artırmak için (Thunderstroke 116 Aşama 1 ve Aşama 2 kitleri, Aşama 1 Geçmeli Egzoz Kiti ve Aşama 1 Oval Geçmeli Susturucu Kiti ve çok daha fazlası).

Daha da iyi haber, Hintli'nin yeni modelin fiyatını yükseltmemiş olmasıdır; Chieftain Elite için (hala yüksek olan) 34.999 $ ödersiniz. Ancak bu, işleri aceleye getirecek aksesuarlar eklemenin tavşan deliğinden aşağı inmeye başlamadan önce.

Ancak gerçek bir güncelleme veya bahsedilecek değişiklik olmasa bile, yeni Chieftain Elite yakışıklı, iyi donanımlı bir makinedir ve paranız varsa - ya da sadece merakınız varsa - artık bayilerde.

BB1ecDk4.img?h=818&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Kaynak: Motorcyle Cruser 

  • 3 hafta sonra...
  • Admin
Gönderi tarihi:

Triumph, elektrikli TE-1'in ve güç yoğun EV aktarma organlarının önizlemesini yapıyor

BB1eSNYc.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Triumph, ürün yelpazesine en az bir elektrikli motosiklet eklemeye hazırlanıyor. Elektrifikasyon dünyasına götürmeyi planladığı yolu göstermek için üretime yakın bir aktarma organının konseptinin çizimlerini ve resimlerini yayınladı.

BB1eSCnh.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Eskizlerde tasvir edilen ve TE-1 olarak adlandırılan prototip, "Bana bak, ben elektrikliyim!" Diye bağırmayan sportif bir tasarıma sahip. Bir egzoz sistemi ekleyin ve benzinle çalışan bir bisiklet olarak kolayca geçebilir. Şirkete göre bu kasıtlıydı. TE-1'in şu anda pistonlu bir model kullanan meraklılarına hitap etmesini istiyor.

BB1eSHsR.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Triumph EV projesini Mayıs 2019'da Sıfır Emisyonlu Araçlar Ofisi'nden finanse ederek başlattı, bu da İngiliz vergi mükelleflerinin bisikletin gelişimine katkıda bulunduğu anlamına geliyor. Warwick Üniversitesi'nde Williams Advanced Engineering, Integral Powertrain ve WMG'nin yardımını aldı. Yaklaşık iki yıl sonra dörtlü, güç ve enerji arasında ideal bir denge kurduğu bildirilen bir sistem tasarladı. Triumph, sürekli güç ve hızlı şarj süreleri sağlamak için geliştirilen 15 kilovat-saatlik pil paketine çok dikkat edildiğini belirtti.

BB1eSPKh.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

TE-1 için güç, zirvede 174 beygir gücü ve 107 beygir sürekli güç sağlayan bir elektrik motorundan geliyor. Triumph ek spesifikasyonlar yayınlamamayı seçti, ancak Motorcycle News, bisikletin 485 pound ağırlığında ve 120 mil menzil sunduğunu öğrendi. Hızlı şarj teknolojisi, pil paketini yaklaşık 20 dakikada% 80 şarjla bitirir. Triumph, binicilere içten yanmalı bir motorun performansını elektrikli bir pakette vermeyi amaçladığını vurguladı, ancak gördüğünüz şeyin galerilere inmesi zorunlu değil.

BB1eSHsM.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

riumph önümüzdeki aylarda TE-1 prototipini test etmeye başlayacak, ancak Motorcycle News'e, modeli üretim için onaylamadan önce hala maliyet engelini aşması gerektiğini söyledi. Ne zaman yapacağı havada.

"Bizim için, bunun için para ödemeye istekli yeterli sayıda insanın olduğu bir fiyat noktasında olmalı. Pil maliyetleri düşerken, yine de pahalıdır, bu nedenle indirebildiğimizde bisiklet piyasaya çıkacaktır. insanların ödemeye hazır olduğunu düşündüğümüz bir bedel, "dedi şirketin baş ürün sorumlusu Steve Sargent.

Triumph, elektrikli TE-1'in ve güç yoğun EV aktarma organlarının önizlemesini yapıyor ilk olarak 23 Mart 2021 Salı 11:31:00 EDT'de Autoblog'da göründü. Lütfen yayın kullanım şartlarımıza bakın.

Kaynak: autoblog

  • 3 hafta sonra...
  • Admin
Gönderi tarihi:

Segway (Evet, Segway) Tüm 'Tron' Fantezilerinize Layık Bir Hibrit Motosiklet Yapıyor

BB1frL5c.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Segway'in artık eskiden olduğu şirket olmadığının kanıtı için, en yeni iki tekerlekli aracından başkasına bakmanıza gerek yok.

Şu anda Çinli robotik girişimi Ninebot'un sahibi olduğu marka, Apex H2 motosiklet konseptini açıkladı. Hibrit bir hidrojen-elektrikli güç aktarma organıyla güçlendirilen motosiklet, saatte 93 millik bir en yüksek hıza ulaşabilecek ve bu da tüm zamanların en hızlı Segway'i haline gelecektir.

segwayapexh202.jpg

Apex H2, markanın 2019 elektrikli süper motosiklet konsepti olan Apex'in devamı niteliğindedir. Bu prototip gibi, bir Tron devam filminde yerinde olmayacak, baş döndürücü bir siberpunk'tan ilham alan bir tasarıma sahip. Parlak siyah beyaz motosikletin tamamı cesur şekiller, keskin açılar ve tuhaf tek taraflı ön çataldır. Tasarımın en çarpıcı yönü, dikkatinizi tekerleklerine ve şık motor bölmesine çeken neon ışıklı vurgulardır.

Motor kurulumu da kendi başına kalıyor. New Atlas'a göre Apex H2, gaz halindeki hidrojeni özel bir yakıt hücresi aracılığıyla elektrik enerjisine dönüştürecek hibrit bir güç aktarma sistemine sahip olacak. Ninebot, hidrojen-elektrik kurulumunun 80 beygir gücü üretebileceğini ve bisikleti dört saniyeden kısa sürede sıfırdan 60 mil / saate roketleyebileceğini söylüyor. Orijinal Segway'in - evet, alışveriş merkezi polisleri tarafından tercih edilen kötü şöhretli iki tekerlekli kişisel nakliye aracının - 10 mil / saate ulaştığı düşünüldüğünde, bu, Apex konseptinin alıntılanan 124 millik azami hızından daha yavaş olsa bile oldukça etkileyici. Elbette, iki bisiklet arasında önemli bir fark var: Apex H2, satın alabileceğiniz nadir konsept araçlardan biri olacak.

Ninebot, bisikletin 2023'te üretime gireceğini ve teslimatların aynı yıl başlaması bekleniyor. H2 nihayet satışa çıktığında, bisiklet, tekerlekli bir Wall-E-esque motorlu sandalye ve saatte 25 mil gidebilen yüksek performanslı, Lamborghini onaylı bir go-kart içeren çeşitli Segway serisine katılacak. Sen yap, Segway.

Kaynak: Robb Report

  • Admin başlığı şöyle değiştirdi En Son Motosiklet ve Bisiklet Haberleri
  • Admin
Gönderi tarihi:

Elektrikli scooter yönetmeliği Resmi Gazete'de yayınlandı - 'Akrobatik hareketler yapmak' yasaklandı

Elektrikli scooter'ların kullanımına ilişkin düzenlemeler getiren yönetmelik Resmi Gazete'de. Düzenlemeye göre; elektrikli scooterın izin alınarak yapılan gösteriler dışında, akrobatik hareketler yapılarak sürülmesi yasaklandı.

Elektrikli scooter yönetmeliği bugünkü Resmi Gazete'de yayımlandı.

Düzenleme ile trafikte tehlikeli hareketlerde bulunan e-scooter kullanıcılarının önüne geçilmesi amaçlanıyor. Yayımlanan yönetmelikle birlikte e-scooter kullananlar birçok kurala uymak zorunda olacak. Hız sınırı, kullanma yaşı, hangi yollarda kullanılabileceğine ilişkin detaylar belli oldu.

Düzenlemeye göre; elektrikli scooterın izin alınarak yapılan gösteriler dışında, akrobatik hareketler yapılarak sürülmesi yasaklandı.

ef254b18-4cf4-11ea-95a0-43d18ec715f5?fit

Yönetmeliğin 'amacı' bölümünde, "a) Paylaşımlı elektrikli skuter (e-skuter) işletmeciliği faaliyetlerini ülke ekonomisinin gerektirdiği şekilde düzenlemek, bu faaliyetlerde düzeni ve güvenliği sağlamak, ulaşımın çevre üzerindeki egzoz emisyon ve karbon salınımı gibi olumsuz etkilerini azaltarak çevresel değerleri korumak, hareketliliği artırarak kısa mesafeli seyahatlerde şahsi araç kullanımı yerine paylaşımlı e-skuter kullanımının yaygınlaştırılması ile paylaşımlı e-skuterlerin diğer ulaşım türleri ile entegre, sürdürülebilir bir ulaşım sistemi içerisinde gelişimini sağlamak üzere bu faaliyetlere ilişkin pazara giriş şartlarını ve hizmet üretenler ile hizmetten yararlananların hak, yükümlülük ve sorumluluklarını, b) elektrikli skuter ve kullanımına ilişkin 13/10/1983 tarihli ve 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanununda sayılan hususlar dışında kalan diğer hususları, belirlemektir" açıklaması yapıldı.

Yönetmeliğin kapsamı ise, "Bu Yönetmelik, karayolunda kullanılacak e-skuterler, paylaşımlı e-skuter işletmeciliği faaliyeti yapanlar ile bu faaliyetlerden yararlananlar ve bu faaliyetlerde kullanılan her türlü e-skuterleri kapsar" ifadeleri ile açıklandı.

Sürücülerin uyacakları kurallar

Yönetmelikte, E-skuter kullanımına ilişkin genel hususlarda ise şunlar belirtildi:

"E-skuter sürücülerinin uyacakları kurallar aşağıda gösterilmiştir:

a) E-skuterin;

1) Ayrı bisiklet yolu veya bisiklet şeridi varsa taşıt yolunda sürülmesi,

2) Otoyol, şehirler arası karayolları ve azami hız sınırı 50 km/s üzerinde olan karayollarında sürülmesi,

3) İkiden fazlasının taşıt yolunun bir şeridinde yan yana sürülmesi,

4) Yaya yollarında sürülmesi,

5) Başka bir araca bağlanarak, asılıp tutunarak sürülmesi,

6) İzin alınarak yapılan gösteriler dışında, akrobatik hareketler yapılarak sürülmesi,

7) Manevra için işaret verme halleri dışında tek elle sürülmesi,

😎 Kamu nizamını bozacak, özel mülkiyeti ihlal edecek ve yayalar, engelliler veya hareket kısıtlılığı olan kişilerin güvenli ve bağımsız hareketlerini, araç ve yaya trafiğini engelleyecek şekilde park edilmesi,

b) E-skuterde;

1) Diğer araçlar izlenirken, geçilirken, manevra yapılırken; karayolunu kullananların hareketini zorlaştırıcı, tehlike doğurucu davranışlarda bulunulması,

2) Sürücü dışında başka kişilerin taşınması,

3) Sırtta taşınabilen kişisel eşya harici yük ve yolcu taşınması,

yasaktır.

(2) Kullanılacak e-skuterin; gece diğer araç sürücüleri ve yayalar tarafından rahat bir şekilde fark edilmelerini sağlamak üzere; önde beyaz ışık verecek ve en az 20 metre önü aydınlatabilecek şekilde bir adet far, arkada, kırmızı renkte ışık veren bir lamba ve kırmızı reflektör ile 30 metreden duyulabilecek ses çıkarabilen zil, korna veya benzeri ses aleti ile teçhiz edilmiş olması zorunludur.

(3) E-skuter kullananlar 2918 sayılı Kanunda ve ilgili diğer mevzuatta belirtilen kurallara uymakla yükümlüdürler."

İzin verecek merciler

Yönetmelikte, paylaşımlı e-skuter izni verecek merciler ise şöyle belirtildi:

"Bu Yönetmelik kapsamında yetki belgesi almış olan gerçek veya tüzel kişilerin, paylaşımlı e-skuter faaliyetlerinde kullandıracakları e-skuterler için;

a) Büyükşehir belediyesi kurulu bulunan illerde UKOME’den,

b) Büyükşehir belediyesi bulunmayan illerde il trafik komisyonundan,

c) (a) ve (b) bentlerinde belirtilen mercilerin görevli ve yetkili olmadığı ve özel kanunlar ile belirlenmiş alanlarda, kendilerine yetki verilmiş ilgili kurum ve işletmelerden izin almaları ve 24'üncü maddenin ikinci fıkrasındaki harcı ödemeleri zorunludur."

Kaynak: Birgün

 

  • 4 hafta sonra...
  • Admin
Gönderi tarihi:

Husqvarna Vektorr elektrikli scooter / motosiklet herkesin geçtiği yola katılıyor

Husqvarna'nın motosiklet yapımı bölümü, ürün yelpazesine kademeli olarak elektrikli modeller ekliyor. 2018'de 6.7 beygir gücünde bir minibike piyasaya sürdükten ve 2021'in başlarında E-Pilen adlı üretime yakın bir konsept ortaya çıkardıktan sonra, pille çalışan scooter segmentine nasıl girmeyi planladığını gösteren Vektorr adlı bir tasarım çalışmasının önizlemesini yaptı.

BB1gtdxU.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Çevrimiçi olarak tanıtılan Vektorr, genellikle motorlu testereler ve iki zamanlı enduro arazi motosikletleriyle ilişkilendirilen bir şirket için yeni bir çığır açıyor. Husqvarna'nın adını koyduğu ilk elektrikli scooter ve şirketin şimdiye kadar ürettiği en şehir odaklı model. Doğrudan işlerini yapmak için çevik, sessiz bir scooter arayan şehir kullanıcılarını hedefliyor. Tek bir yuvarlak far, her iki tarafta kaporta ve sarı vurgulu iki tonlu bir boya işine sahiptir. Ortalama bir scooter'dan biraz daha fütüristik, ancak 22. yüzyıldan kalma gibi görünme noktasına kadar vahşi değil.

BB1gt3Eg.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

HUSQVARNA VEKTORR ELEKTRİK SCOOTER KONSEPTİ

Tam teknik detaylar henüz açıklanmadı. Tek bildiğimiz, Vektorr'un maksimum 60 mil sürüş menziline ve yaklaşık 30 mil / saat maksimum hıza sahip olduğu. Bağlam için, 50 cc'lik tek silindirli bir motorla çalışan bir Peugeot Kisbee, saatte 30 mil hızla zirveye çıkıyor, ancak üreticiye göre 1,6 galonluk yakıt deposu 236 millik bir menzil sunuyor.

BB1gtm0D.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Husqvarna, scooter pazarındaki genişlemesinin İspanya, Fransa, İtalya ve Almanya'da yeni bayiler almasını gerektireceğini açıkladı. Vektorr'un üretim versiyonunun ne zaman piyasaya sürüleceğini açıklamadı, ancak meraklı web sitesi Visor Down, scooter'ın geçici olarak 2022'de çıkacağını öğrendi. Amerika'da görüp göremeyeceğimize dair bir kelime yok.

BB1gtdyf.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Kaynak: autoblog

  • 1 ay sonra...
  • Admin
Gönderi tarihi:

LiveWire'ın İlk Elektrikli Motosikleti 21,999 Dolardan Başlıyor, 234 Km Menzilli var

Bu yılın başlarında Harley-Davidson, elektrikle çalışan motosiklet işini kendi alt markasına dönüştürdü. Eskiden şirketin elektrikli bisiklet üreticisinin adı olan LiveWire, şimdi ünlü üreticinin elektrikli motosiklet evi. Yeni LiveWire One, marka altında piyasaya sürülen ilk modeldir.

AALYDRJ.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Kentsel alanlardaki ve dışındaki sürücüler için tasarlanan LiveWire One, 146 mil tamamen elektrikli bir öfkeye sahiptir. DC hızlı şarj cihazı ile 60 dakikada yüzde sıfırdan yüzde 100'e şarj olabiliyor. 45 dakikada yüzde sıfırdan yüzde 80'e çıkabilir.

LiveWire One, Harley-Davidson LiveWire ile neredeyse aynı motosiklettir. Yeni bir isim, rozet ve boya var, ancak bunun dışında aynı şey.

Motosikletin Harley versiyonu, Ewan McGregor ve Charley Boorman motosiklet yolculuğunun son bölümünde destekleyici bir rol oynadı. "Love Way Up", Güney Amerika'nın ucundan Los Angeles'a yolculuklarını anlatıyor. Apple TV+ üzerinden izlenebilir.

LiveWire One motosikletinin fiyat etiketi 21,999 dolardan başlayacak şekilde ayarlandı. Bu, Nissan Kicks'in başlangıç fiyatından 2.000 $ daha fazla, ancak Harley-Davidson LiveWire'ın 30.000 $ fiyat etiketinden çok daha az. Model için finansman bayilik aracılığıyla sağlanmaktadır.

LiveWire One, 18 Temmuz'da Kuzey Kaliforniya'daki Uluslararası Motosiklet Fuarı'nda fiziksel olarak ilk kez sahneye çıkacak.

Motosiklet bu yaz ABD'de piyasaya çıkıyor ve uluslararası pazarlarda bulunabilirlik bunu takip edecek. Müşteriler motosikleti bugün LiveWire.com'da veya California, New York ve Texas'taki 12 LiveWire marka bayisinde görebilirler. Ek LiveWire bayilerinin sonbaharda devreye girmesi bekleniyor.

AALYzFX.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

AALYvO6.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

AALYBlt.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Kaynak: Newsweek

  • 1 ay sonra...
  • Admin
Gönderi tarihi:

2022 Honda Africa Twin And Africa Twin Adventure Sports Storm Avrupa

AANQGhB.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

AANQGhK.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

AANQCWj.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Küçük değişiklikler ve yeni grafikler bu ADV'yi yeni yıl için geliştiriyor.

27 Ağustos 2021'de Honda, Avrupa'da 2022 CRF1100L Africa Twin ve Africa Twin Adventure Sports'u resmi olarak piyasaya sürdü. Değişiklikler küçüktür, ancak her zamanki gibi macera duygusu, herhangi bir sürücünün yapmak istediği kadar büyüktür. Hadi bir bakalım.

AANQCVE.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

2022 CRF1100L Africa Twin artık standart olarak bir alüminyum arka taşıyıcıya sahip. Çoğu sürücü muhtemelen zaten bir tane kuracağından, bu satın alma sonrası endişelenecek bir aksesuar daha az. Bu arada, 2022 CRF1100L Africa Twin Adventure Sports, 110 mm daha alçak, beş kademeli ayarlanabilir ön cama sahip.

AANQyqw.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

2022 Africa Twin modellerinin her ikisinde de DCT, yeni yıl için ayarlarında biraz iyileştirme alıyor. Honda, özellikle ilk iki vitesteki ayarları değiştirdiğini söylüyor, bu nedenle önceki DCT yinelemeleriyle bindiyseniz, ayakta başlamanız ve düşük hızlı manevralar belirgin şekilde daha yumuşak olmalıdır.

AANQyqI.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Doğal olarak, 2022 Africa Twins'in her ikisi de 2022 maceranıza doğru başlamak için cesur yeni grafiklere sahip. Africa Twin Adventure Sports, ön çatal ve DCT kapağı gibi bronz tonlu vurgulara sahip. Bunlar, özellikle sade ve karartılmış yeni Cracked Terrain grafiğine karşı çarpıcı görünüyor. Arkaya doğru “Adventure Sports” yazan küçük metin, 80'lerin dijital çalar saatini andıran bir yazı tipiyle yazılmıştır ve burada kullanıldığı kadar kötü bir şey değildir.

AANQyqR.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Bu arada, normal 2022 Africa Twin, belirli bir renkte olmayan bir Büyük Logo tasarımına sahip. Aksine, yıl boyunca mevcut olan üç renk yolunun hepsinde. Çoğu insanın bir Africa Twin düşündüğünde muhtemelen kafalarında canlandırdığı inci beyazı, mavi ve kırmızı renklerden siyah, kırmızı ve tamamen siyah renk gruplarına kadar, üçü de 2022 için bu yeni Big Logo uygulamasını alıyor. Honda Eve gitmek istemiyorum, bu yüzden Büyük gidiyor ve sizin de yapacağınızı umuyor.

Kaynak: RideApart

  • 1 ay sonra...
  • Admin
Gönderi tarihi:

Bu Yeni Motosiklet, Sıçrayan Mobula Işınından Tasarlanmış

AAPr3Sk.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Bandit9'un yeni Supermarine motosikleti yerüstü seyahati için tasarlanmış olabilir, ancak ilhamı denizin altından geliyor.

James Cameron bilimkurgu destanında yersiz görünmeyecek tek seferlik motosikletler inşa etmek için on yıl harcadıktan sonra, Vietnam merkezli mağaza seviye atlamaya hazır. Bunu şimdiye kadarki en iddialı projesinden daha iyi yapmanın yolu: Sıçrayan mobula ışını gibi görünecek şekilde tasarlanmış, sipariş üzerine üretilmiş bir sokak bisikleti.

Supermarine türünün tek örneği olmayabilir, ancak mağazanın önceki kreasyonları kadar hayali görünüyor. Bunun nedeni, tasarım ipuçlarını mobula ışınından alan aerodinamik bir gövdedir. Halk arasında şeytan ışını olarak adlandırılan deniz canlısı, yüzerken suyun yüzeyini yarıp uçuyormuş gibi görünmesiyle bilinir. Bisikletin ABS plastik, yüksek mukavemetli reçine veya karbon fiberden oluşan yontulmuş gövdesinin akıcı şekli, denizden alınan tek unsur değil. Çerçevesi ayrıca mercan resifinin yapısından ilham almıştır. Askeri sınıf 7075 alüminyumdan yapıldığı için de aynı derecede güçlü olmalıdır.

AAPrb3F.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Mağazaya göre, motosikletin tekno-organik tasarımının kalbinde, iki sıvı soğutmalı, 8 valfli Triumph Twin motordan biri seçiminiz olacak. Daha küçük olan 900 cc değirmen, 7.500 rpm'de 73 hp ve 3.800 rpm'de 59 ft lbs tork üretiyor. Bu, çoğu kişi için fazlasıyla yeterli olacaktır, ancak daha fazla güç istiyorsanız 1.200 cc'lik bir motora yükseltebilirsiniz. Daha büyük değirmen, 7.250 rpm'de 102 hp ve 4.250 rpm'de 83 ft libre büküm üretiyor. Supermarine, hangisini seçerseniz seçin hızlıdır. 900 cc motorla 120 mph maksimum hıza sahipken, 1200 cc bunu 130 mph'ye kadar itiyor.

Diğer özellikler arasında elektronik yakıt enjeksiyonu, titanyuma yükseltilebilen paslanmaz çelik egzoz sistemi ve Nitron veya Ohlins süspansiyon yer alıyor. Bu hızlarda ihtiyaç duyacağınız durdurma gücü, Brembo 4 pistonlu frenler veya daha da güçlü Behringer 6 pistonlu frenler sayesinde gelir. Bisikletin kokpitine özel bir LED ekran yerleştirilmiştir, böylece aslında ne kadar hızlı seyahat ettiğinizi de takip edebilirsiniz.

AAPr8Eb.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Geceleri bir deniz canlısı gibi şehrinizde gezinmeyi hayal ettiyseniz, Bandit9 şu anda Supermarine için sipariş alıyor. Fiyatlandırma için şirkete ulaşmanız gerekecek, ancak geçmiş yapılara dayanarak, 30.000 doları aşan bir başlangıç fiyatı bekleniyor. Teslimatlar Aralık ayında başlayacak.

Kaynak: Robb Report

  • 2 hafta sonra...
  • Admin
Gönderi tarihi:

Tünel Konsepti Motosikleti Dar Alanlarda Acil Durumlara Hazır

AAPO7co.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Tüm kahramanlar pelerin takmaz, bazıları kask ve deri giyer.

Her türlü kaza veya acil durum yaşamak için korkunçtur - ister içinde olun, ister olaya dahil olan bir yakınınızın haberini heyecanla bekliyor olun. Ancak, bu acil durumun bir tünel içinde olması, erişimin otomatik olarak kısıtlanması nedeniyle katlanarak daha kötüdür.

AAPO4aE.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Belirli bir tünelin bireysel özellikleri, farklı türde erişim zorluklarına neden olur, ancak bu Tünel Bekçisi konsepti gibi bir sistem, çoğunu halledebilir gibi görünüyor. Endüstriyel tasarımcı Syu Wei Chen, 2021'de bu tasarımla tasarım ödülleri topladı ve nedenini görmek kolay.

AAPOdmE.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Her şeyden önce: Tünel Bekçisi yalnızca burada gördüğünüz elektrikli acil durum motosikletinden ibaret değildir. Bunun yerine, acil bir durumda bir tünelde optimum verimlilik için tasarlanmış eksiksiz bir sistemdir. Chen, operatörlerin bisikletlerine binmeye hazır oldukları ve bulundukları tünelin içindeki acil bir durumu halletmek için hızla gönderdikleri bir Tünel Bekçi istasyonu hayal ediyor. Bisikletler istasyonda şarj olur ve ihtiyaç duyulana kadar sabırla bekler.

AAPOdmF.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Tünel boyunca duvarlar boyunca yangın hortumları bulunmaktadır. Tünel Bekçisi motosikletlerinde bu hortumlar için kancalar bulunur, böylece bir operatör hortumu anında motosiklete bağlayabilir ve ardından tünel içinde meydana gelen yangınları püskürtebilir. Gerekirse bisikletin arkasında ayrı bir yangın söndürme köpüğü haznesi ve meme düzeni bulunur.

AAPO8Wm.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Diğer özellikler arasında, Tünel Bekçisi bisikleti acil duruma doğru hızlanırken tünel içindeki havanın dolaşımına yardımcı olan bir duman dağıtıcısı bulunur. Ayrıca havadaki partikülleri yakalamaya ve onları yere indirmeye yardımcı olmak için ince bir sis püskürtür, böylece tüneldeki herkes için daha az solunum ve görme sorunu olur. Ayrıca fütüristik bir sepete benzeyen bir sedye de var, bu nedenle bir Tünel Bekçisi operatörü yaralı bir kişiyi bağlayabilir ve uygun tıbbi müdahaleyi alabilecekleri tünelden hızla çıkarabilir.

AAPOdmJ.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Chen, 2021 yılında şimdiye kadar bu proje için dört ayrı tasarım ödülü kazandı ve aynı zamanda Red Dot Tasarım finalisti oldu. Geçmişte motosikletle ilgili olmayan birçok tasarımın yanı sıra 2020'de elektrikli bir evcil hayvan ambulans konseptli scooter ve 2021'de yeni bir tür arazi motosikleti dediği şey yarattı. gelecekte gerçek motosikletler.

Kaynak: RideApart

  • Admin
Gönderi tarihi:

Kawasaki Drapes 2022 Ninja ZX-10R Gizli Yeni Bir Görünümle

AAPNGce.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

AAPNx5Z.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

AAPNuS3.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

AAPNA3D.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Bir ninja layık renk şeması.
İnsanlar Kawasaki motosikletlerini düşündüğünde akla tek bir renk gelir: yeşil. Kirli motosikletlerden spor motosikletlere, kruvazörlerden ADV'lere kadar renk, markanın ürün yelpazesini doyurur. Yakın zamanda piyasaya sürülen Z650RS retro çıplak bisiklette bile Kawasaki, orta büyüklükteki geri dönüşü orman yeşilinin zarif bir tonunda sunmayı seçti.

Üretici, Kasım 2021'de yoğun bir şekilde revize edilmiş ZX-10 süper motosiklet platformunu tanıttığında, renk RR ve KRT Edition görünümlerine hakim olurken, R versiyonu ince yeşil vurgulara sahipti. Şimdi, ZX-10R 2022'ye geri dönüyor, ancak Team Green, imza rengini bir Metalik Mat Grafenesteel Gri/Metalik Diablo Siyahı renk şeması lehine değiştiriyor.

Ducati'nin Panigale V4 SP ve XDiavel Black Stars'ına benzer şekilde Kawasaki, ZX-10R'yi kırmızı vurgulu iki tonlu gri/siyah renk kombinasyonuyla karanlıkta kaplıyor. Kuyruk, tank ve ön panodaki metalik siyah tonlar, mat gri gövde ile ton kontrastı eklerken, yarıştan ilham alan grafikler ve ZX-10R logosu, modelin sportif ruhunu vurgular. 2022 boya işi, 2021 modelinin gizli tavrını koruyor ancak pakete daha fazla yetenek katıyor.

Tabii ki, kaplamaların altında, aynı on altı valf, 998 cc sıralı dört, süper motosiklete 203 beygir gücüne ve 82,5 ft-lb torka güç veriyor. Showa 43 mm'lik ters Balance Free Fork, Ninja'nın kıvrımları kesmesine izin verirken, Balance Free gaz yüklü şok, yatay arka bağlantılı denge sağlar ve ZX-10R'nin çevikliğine uyum sağlar.

2022 Kawasaki Ninja ZX-10R KRT Sürümü

Team Green'in ikonik renginin büyük bir hayranıysanız, 2021 ZX-10RR ve 2022 ZX-10R KRT Edition, tüm marka sadıklarını tatmin edecek kadar yeşile sahip. ABS olmayan versiyon için 17.199 $ ve ABS modeli için 18.199 $ 'dan yeni boya ucuza gelmeyecek. Yalnızca yeni bir gizli görünüm kazanmasına rağmen, ZX-10R 900 dolarlık bir fiyat artışı alıyor. Yine de, Kawasaki yeşilini küçümsüyor olsanız da, tapıyor olsanız da, markanın 2022'de işleri değiştirdiğini görmek güzel.

Kaynak: RideApart

  • 2 hafta sonra...
  • Admin
Gönderi tarihi:

Polis, COP26 İklim Zirvesinde Elektrikli Harley-Davidson Livewires kullanıyor

COP26 olarak da anılan 2021 Birleşmiş Milletler İklim Değişikliği Taraflar Konferansı şu anda dünya liderlerinin iklim değişikliğini ve eldeki bu büyük sorunu ele almak için olası çözümleri tartışmak üzere buluştuğu İskoçya'da gerçekleşiyor. ABD Başkanı Joe Biden de dahil olmak üzere 120'den fazla üst düzey kişinin katıldığı zirvede, sokaklarda yoğun bir polis aracı bulunması bekleniyor. Elbette bu, etkinliğin amacı göz önüne alındığında ters etki olarak yorumlanabilir, bu nedenle Harley-Davidson İskoç polisine Livewire elektrikli motosikletler sağlıyor.

AAQc62F.img?h=643&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Visor Down tarafından bildirildiği üzere, COP26 sırasında Glasgow sokaklarında devriye gezmekle görevlendirilen Polis İskoçya memurları, standart çıkışlı Yamaha FJR'lerini ve BMW R1250 RT'lerini elektrikli Harley-Davidson Livewires için takas ettiler. Elbette bunlar, polise teslim edilmeden önce Harley-Davidson Europe ve yerel bayiler tarafından modifiye edildi, elektrikli bisikletler artık geleneksel ışıklara, PA sistemine ve geleneksel sarı ve mavi renge sahip.

AAQbYLo.img?h=1119&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Rapora göre, Livewires 22 Ekim'de Polis İskoçya'ya teslim edildi ve ilgili memurlara normal motosikletleri ile bu elektrikli üniteler arasındaki farklara alışmaları için bolca zaman tanıdı.

Police Scotland Roads Policeing'den Müfettiş Darren Faulds, Visor Down'a verdiği demeçte, "Mümkün olan yerlerde COP26'nın sürdürülebilir ve çevre dostu bir şekilde denetlenmesini sağlamak için önlemler aldık." "Sürdürülebilirliğimizi iyileştirme çalışmalarımız Harley-Davidson'ın desteği sayesinde geliştirildi ve güvenli ve emniyetli bir etkinliğin gerçekleştirilmesine yardımcı olmak için mevcut yol polisliği varlıklarımıza ek olarak bu elektrikli motosikletleri memnuniyetle karşılıyoruz."

AAQbYLu.img?h=1119&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

2019'da kendi Jonathon Klein'ımız Harley-Davidson Livewire'ı incelerken paylaştığımız gibi, bisiklet üreticisine göre 78kW motor ve 15,5 kilowatt saatlik pil kombinasyonu 146 mil menzil için iyidir. Muslukta 105 beygir gücü ile, elektrikli Harley sadece 3,0 saniyede sıfırdan 60 mil / saat hıza çıkabilir ve sonuçta 110 mil / saat hıza ulaşır.

Devriyenin esas olarak şehir merkezi ile sınırlı olması ve etkinliğin genel merkezi, havaalanı ve diğer güvenli yerler arasındaki kısa rotalar ile nispeten kısa sürüş mesafesi yeni, elektrikli polis kruvazörleri için bir sorun olmamalıdır.

Kaynak: theDRIVE

  • 4 hafta sonra...
  • Admin
Gönderi tarihi:

Honda, 2022 Yeni Hornet Konsept Tasarımını EICMA 2021'de Tanıttı

AAR2FUX.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Şimdilik sadece bir uçuş.

Son birkaç yıldır kalbinizde Honda Hornet şeklinde bir delik var mı? Öyleyse, Honda'nın EICMA 2021'deki duyurularından biri bugün sizi oldukça mutlu etmeli. Kırmızı Takım, "2022 Yeni Hornet Konsepti" olarak adlandırdığı şeyi ortaya çıkarmak için EICMA'nın uluslararası motosiklet sahnesine dönüşünü seçti.

Her zamanki konsept kuralları elbette burada geçerlidir. Şimdilik, herhangi bir spesifikasyonla ilgili olarak kesinlikle sıfır bilgi verilen bir tasarım alıştırması. Hindistan'da daha önce piyasaya sürülen 184cc Honda Hornet 2.0'a aşina iseniz, 2022 New Hornet Concept'in stilinin o motosiklete biraz ailevi benzerlik taşıdığını söyleyebiliriz. İkiz olarak yanılmazlar, ancak ikisini kesinlikle görebilir ve hemen New Hornet Concept'in 2.0'ın ağabeyi olduğunu düşünebilirsiniz.

2022 New Hornet Concept'in çizgileri, modern motosiklet tasarımının durumuna yakışır şekilde keskin, köşeli ve agresif. Orijinal Hornet, 599cc sıvı soğutmalı sıralı dört motorla güçlendirildiğinden, 2022'de kabaca eşdeğer bir şey bekleyebilir miyiz? Orijinal Hornet ayrıca bazı pazarlarda CB600F olarak satıldı ve bugün bu formda piyasaya sürülseydi dizide 2021 CB500F ile CB650R arasında yer alacaktı.

Bu noktada, Honda'nın deplasman veya motor mimarisini kabaca aynı tutma niyetinde olup olmadığını bilmiyoruz. Sonuçta Honda, Hornet adıyla istediğini yapabilir. Deplasman ve/veya motor mimarisi farklı olabilir. Honda'nın mevcut serisine ek olarak piyasaya sürülmesi veya belki de yenilenmesi gereken mevcut bir modelin yerini alması amaçlanan bir model olabilir. Hatta bazıları elektrikli olup olmadığı konusunda spekülasyonlar yaptı. Bununla birlikte, Honda elektrikli motosikletleri kesinlikle boru hattında bir yerde olsa da, bu 2022'de olası bir gelişme gibi görünmüyor.

Kaynak: RideApart

  • Admin
Gönderi tarihi:

11 efsanevi Harley-Davidsons (ve 5 adam)

AARhs1a.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

The Whole Hog

Geçtiğimiz on yıl Harley-Davidson için zordu. Satışlar düştü; CEO'su Matthew Levatich 2020'nin başlarında görevinden ayrıldı; ve hatta korona virüsü Harley hissesinin piyasa kaosundan önce de can çekişiyordu. Ancak motosiklet üreticileri ve nesiller boyunca sadık biniciler arasındaki efsanevi statüsünü hiçbir şey zedeleyemez. Milwaukee merkezli Harley-Davidson, 20. yüzyılın başlarından beri bisiklet üretiyor ve çoğu Amerikan klasiği. İşte Harley-Davidson'ın en ikonik makinelerinden bazıları - iyi bir önlem için atılmış birkaç dud ile.

BB11zCM6.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Efsanevi: 1915 Harley-Davidson 11F

Bunun gibi erken modelleri eklemeden efsanevi Harley'ler hakkında yazamazsınız. 11F, mekanik tahrikli bir yağ pompasına ve oyunu değiştiren üç vitesli kayar dişli şanzımana sahip ilk modeldi. Bunlar hala ara sıra açık artırmaya çıkıyor; bir tanesi 2017'de Sotheby's'de 48.000 dolardan fazla satıldı. Liste, orijinal fiyatın 275 dolar olduğunu belirtiyor (enflasyona göre ayarlanmış, bu, bugünün doları ile yaklaşık 7.000 dolar).

BB11zQoo.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Efsanevi: 1936 Model E

Eski bir Harley hayal etmeniz istenseydi, muhtemelen Model E'ye benzerdi. Bu makine parçası, Harley meraklıları arasında mafsallı motor olarak bilinen şeyi ilk gösteren makineydi. Bu motor Harley'lerde yalnızca 1948'e kadar kullanılmış olsa da, etkisinin, rakamın ima ettiğinden çok daha büyük olduğu ve o zamandan beri yapılan tüm Büyük İkizlerin temelini oluşturduğu kaydedildi.

BB11zGBE.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Efsanevi: 1941 WLDR

Üretimi II. Dünya Savaşı ile kesintiye uğrayan bu motosiklet, hak ettiği değeri asla tam olarak alamadı. Şirket, WLDR popüler hale gelirken üretimi askeri motosikletlere kaydırdı. Ancak bundan önce, efsanevi motosiklet yarışçısı Babe Tancrede, bu bisikletlerden birini sürerek 1940 Daytona 200'ü kazandı; bu yarış, zorluklar nedeniyle tarih kitaplarına geçti: 77 yarışçı yarışa başladı ve sadece 15'i tamamladı.

BB11zEFp.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Efsanevi: 1940'ların WLA "Liberator"

Bu motosiklet, Harley (ve Amerikan) tarihindeki yerini hak ediyor. Sivil WL modeline dayalı olarak, 1941'den '45'e kadar Ordu özelliklerine (dolayısıyla adındaki "A") göre inşa edildi ve II. Dünya Savaşı sırasında (daha sonra Kore Savaşı için de) hem ABD ordusu hem de müttefiklerimiz tarafından kullanıldı . Savaş sona erdiğinde askerler onu işgal altındaki Avrupa'ya sürdükten sonra, Liberator takma adını aldı.

BB11zCMw.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Efsanevi: 1958 ve 1964 Duo-Glides

1958'de Harley-Davidson, FL Hydra-Glide'ı yeniden tasarladı ve salıncaklı ve ikiz şoklu bir arka süspansiyonu tanıttı (dolayısıyla adında "ikili"). Orijinali muhteşem bir bisikletti, ancak Panhead olarak adlandırılan 1964 modeli onu yeni estetik seviyelere taşıdı ve ona bir tur bisikletinin işlevselliğini (ön cam, sert bagaj bölmeleri vb.) verdi.

BB11slwK.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Efsanevi: 1969 'Easy Rider' Captain America Chopper

Belli bir yaşın üzerindeki herkes bu bisikleti Peter Fonda ve Dennis Hopper'ın oynadığı filmden tanıyacaktır. Pek çoğunun bilmediği şey, "Easy Rider"daki bisikletin Fonda, bisiklet özelleştiricisi Tex Hall ve aktör Dan Haggerty tarafından, Fonda'nın müzayededen satın aldığı 1952 Harley-Davidson Hydra-Glide modelinin temeli ile inşa edildiğidir. Kaptan Amerika helikopteri, filmin son sahnesinde düştü, ardından Haggerty tarafından yeniden inşa edildi. 2014 yılında 1,4 milyon dolarlık nihai bir teklifle açık artırmaya çıkarıldı.

BB11zGBN.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Efsanevi: 1969 Electra Glide

Electra Glide, 1966'da Harley'nin elektrikli marş özelliğini (eğer safsanız bisikleti tekmeyle çalıştırabilirsiniz) ve daha güçlü kürek başlı motoru tanıttıktan sonra Duo-Glide'ın yerini aldı. Ancak 1969 yılına kadar şirket, iki yıl sonra standart hale gelecek ve Harley-Davidson tasarımıyla eş anlamlı hale gelecek bir özellik olan yarasa kanadı kaplamasını (aerodinamik kabuk) piyasaya sürmedi. Electra Glide'ın yerini ne aldı diye sorabilirsiniz? Hiçbir şey değil; hala üretiliyor.

BB11zCMD.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Efsanevi: 1977 FXS Low Rider

2009'a kadar üretimde olan Low Rider, 2014'ten 2016'ya kısa bir canlanma ile bir Harley-Davidson çağdaş klasiğidir. 1970'lerin sonlarında, gelişen satış sonrası özelleştirme trendini hedefleyen tanıtıldı. Yaygın modifikasyonlar arasında süspansiyonların düşürülmesi ve alçak koltuklar ile geri çekilebilir gidonların eklenmesi yer aldı, bu nedenle Harley bu özelliklere sahip motosikletleri doğrudan fabrika zemininden sunmaya karar verdi. Üretiminin ilk yılında, diğer tüm Harley modellerini geride bıraktı.

BB11zIFY.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Efsanevi: 1990 FLSTF Fat Boy

Hiç motosiklet kullanmamış olsanız bile, muhtemelen Fat Boy'u duymuşsunuzdur. Milwaukee Wisconsin Journal-Sentinel'in eski bir Harley yöneticisinden alıntı yaparak "Harley'nin şimdiye kadar tanıttığı en havalı motosikletlerden biri" olduğunu ve bu güne kadar şirketin en ikonik modellerinden biri olmaya devam ettiğini kaydetti.

BB11zIG7.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Efsanevi: VRSCA V-Rod

2001'de tanıtılan bu Harley, yüksek devirli bir motoru ve dönüşlü bir arka lastiği ile bir drag yarışçısının hayalidir. V-Rod piyasaya çıktığında, Motorcycle Cruiser dergisi bunun şirketin sadece "kutunun dışında... kutuyu havaya uçurduğunu" düşünmediğini kanıtladığını belirtti. İnceleme, "V-Rod kesinlikle Harley'nin daha önce yarattığı çeşitli nişlerin yakınından geçmiyor ve bizi bir Harley'in teknolojik, estetik ve işlevsel olarak ne olabileceğine dair düşüncemizi genişletmeye zorluyor" diyerek devam etti.

BB11zCMT.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Efsanevi: 2006 VRSCSE2

Screamin' Eagle V-Rod, bakılması gereken bir şey. Sürücüler, kaslı hızlanmasını ve etkileyici yol tutuşunu severler. Harley-Davidson'ın Özel Araç Operasyonları ekibi tarafından yalnızca bir yıl için sınırlı sayıda (2.200'den fazla) üç renk kombinasyonunda üretildi: siyah ve elektrikli turuncu, kömür arduvaz ve kırmızı inci ve krom sarı inci ve platin inci.

BB11zCN2.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Dud: 1981 Sportster

Bu bisiklet, garip tasarımı ve düşük performansı nedeniyle Harley'nin şimdiye kadar yapılmış en kötü motosikletlerinin birkaç listesini yaptı. Ancak 2006 tarihli bir New York Times makalesi, Sportster'ın 1973 gibi erken bir tarihte "hızını kaybettiğini", "hızlı bir şekilde dört silindirli, 900 cc Kawasaki Z-1 gibi sofistike, son derece güçlü Japon motosikletlerinin gerisinde kaldığını" kaydetti.

BB11zEG3.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Dud: 1981 XR750

Açıkça görülüyor ki 1981, Harley-Davidson için parlak bir yıl değildi. Birçok eleştirmen tarafından şirketin en kötüsü olarak adlandırılan bu bisiklet, herkesin bildiği üzere düşük güç ve dengesizlik nedeniyle sürücülerin sola doğru eğilmesine neden oluyor. Bu özel model yılı, AMF'nin Harley-Davidson'ı yönettiği ünlü düşük performanslı on yılda yapıldı. 50 yılı aşan tarihi boyunca 1981 modelinin sadece bir an olduğunu belirtmek gerekir - XR750 aksi takdirde sürekli olarak düz pist yarışlarının efsanevi araçlarından biri olarak anılır.

BB11zGCi.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Dud: 2001 Ultra Klasik

Harley tarihinin bu dönemi, şirketin V-Twin motoruyla ilgili sorunlarla tanınır. 2001 Ultra Classic ile ilgili özel sorun, motorunun, bazı modellerde sadece 15.000 mil kadar sonra onarım gerektiren, endişe verici bir şekilde hızlı bir şekilde aşınan plastik parçalar kullanmasıydı.

BB11zCNr.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Dud: 2014 Electra Glide

Diğer modeller çok sevilse de, 2014 Electra Glide, büyük ölçüde motor ve frenlerle ilgili sorunlardan rahatsız olduğu için değil. Bu sorunlar, 2015 yılında 45.000 bisikletin büyük bir geri çağırma çabasına yol açtı; Bu model toplamda beş kez geri çağrıldı.

BB11zNXw.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Dud: 2017 Projesi Livewire Elektrikli Motosiklet

25 bin dolara, tek şarjla sadece yaklaşık 50 mil giden (dört saate kadar süren) bu elektrikli motosikleti satın alabilirsiniz. Açık yolda yaşam için çok fazla. 2020 sürümü daha iyi istatistiklere sahipti, ancak yaklaşık 30.000 ABD Doları ile daha da yüksek bir fiyatla satıldı. Devam eden kurumsal kayıpları önlemeye yardımcı olmak amacıyla Harley-Davidson, önümüzdeki birkaç yıl içinde e-bisikletler de dahil olmak üzere eksiksiz bir elektrikli araç serisi sunmayı planlıyor.

Kaynak: Cheapism

  • Admin
Gönderi tarihi:

Filipin Merkezli Startup Lycan, 2022'de İlk Modellerini Sunacak

AARk0eD.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Buharlı yazılım mı yoksa bir sonraki büyük şey mi?

Filipinler uzun zamandır birçok otomotiv ve motosiklet şirketi için bir üretim merkezi olmuştur. Hindistan, Endonezya ve Tayland kadar büyük olmasa da, birçok OEM ucuz işgücü sağlamak için Filipinler'e güveniyor. Bu, KTM, Kawasaki ve CFMoto gibi markaların motosikletlerini rekabetçi fiyat noktalarında perakende satabilmeleriyle sonuçlandı.

Güneydoğu Asya ülkesinde birkaç küçük, yerli üretici olsa da, hepsi uygun fiyatlı, giriş seviyesi segmente odaklandı ve çoğunlukla yeniden yapılandırılmış, Çin malı bisikletlerden oluşuyor. Ancak Lycan, kendisini diğerlerinden ayırmaya çalışır. Tamamen Filipinli başlangıç, 2022 gibi erken bir tarihte en son teknolojiyle donatılmış büyük bisikletler üretmeyi planlıyor. Referans olarak, Filipinler'de büyük bisikletler, genellikle 400 cc'den daha büyük deplasmanlara sahip birinci sınıf iki tekerlekli araçlara atıfta bulunur, çünkü yalnızca 400cc ve üzeri motor hacmine sahip bisikletlerin otoyolu kullanmasına izin verilir.

AARk0eH.img?w=768&h=432&m=6

Bununla birlikte, Lycan müşterilerine sadece otoyol erişimi sunmak istemiyor. Ayrıca, bireysel kullanıcılarla son derece kişiselleştirilmiş etkileşim sunarak kullanıcı deneyimini yükseltmek istiyor. Bunu yapmak için Lycan, bisikletin genel sağlığı, sahibinin sürüş tarzı ve yeni işlevleri öğrenme yeteneği ile ilgili çeşitli veri noktalarını izlemek için çok sayıda yapay zeka sistemini bisiklete entegre ediyor. Şirket bunların hepsini henüz ayrıntılı olarak açıklamamış olsa da, gelecek modellerde AI'nın gelişmişliğinin kapsamını görmek kesinlikle ilginç olacak.

Lycan, piyasaya çıktıktan sonra, ilgili alıcıların çevrimiçi bir konfigüratöre giriş yapıp hayallerindeki bisikleti mevcut iki şablona göre tasarlayabilecekleri, sipariş üzerine yapılan bir yaklaşımı benimsiyor olacak. G6 ve Challenger 1 şeklinde seçilebilecek iki model olacak. G6, sportif, modern bir kruvazör şeklini alırken Challenger 1, kafe yarışçı stilinin bir ipucu ile fütüristik bir spor motosiklete benziyor. Alıcılar, konfigüratör aracılığıyla motosikletlerini beğenilerine göre uyarlayabilecek, ayrıca aksesuarlar, özel parçalar ve boya ekleyebilecekler.

DAB Motors, Ultra Sınırlı Konsept E-RS İçin Burberry ile İşbirliği Yapıyor
Tasarım tamamlanıp onaylandıktan sonra, bisikletler tamamen kendi bünyesinde monte edilecek. Lycan'ın bisikletleri için tam motor konfigürasyonu henüz kesinleşmedi, ancak şirketin henüz elektrikli güç aktarma organları kullanmayacağı kesin, çünkü bunlar Filipinler'de henüz ana akıma çarpmadı. Bu nedenle, premium segmentte otoyol erişimi sağlamak için elbette 400cc ile 650cc arasında değişen motor boyutları görmeyi bekleyebiliriz. Lycan, motosikletleri piyasaya sürmenin yanı sıra, motosikletin yapay zeka sistemleriyle entegre olabilen akıllı kasklar geliştirmeyi de hedefliyor.

Kaynak: RideApart

  • Admin
Gönderi tarihi:

Custom Builder Go Takamine Brat Style 2022 Indian Chief'i Sunuyor

AARlOGv.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

İkinci Chief Build-Off yarışmacısı ortaya çıkıyor.

Indian Motorcycle, 2022 için Chief platformunu tamamen yeni bir çerçeve, barebone stili ve markanın Ride Command teknolojisi ile elden geçirdi. Indian, Chief'in özel yapım doğasını göstermek için 2022 Chief Custom Build-Off yarışmasını başlattı. Usta inşaatçılar Paul Cox, Keino Sasaki ve motokros harikası Carey Hart'ın yer aldığı yarışma, kruvazörün stilistik çok yönlülüğünü sergileyecek.

AARlQxS.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Paul Cox ve Keino Sasaki, helikopterden ilham alan Chief'i tanıttıktan sonra, Brat Style muhtarı Go Takamine, markanın köklerini onurlandıran eski tarz bir Chief sunuyor. Takamine, sert kuyruklu, tank vardiyalı eski bir Hintliyi düz takip etmesiyle bilinir ve 2022 Kızılderili Şefi, motosikletçiliğin o altın çağını yakalar.

AARlKu7.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

2022 Chief Limited ile başlayan Takamine, çantaları, ön camı ve stok çamurluklarını kaldırıyor. Kruvazörün stok çift amortisör kurulumu arkada 3 inç hareket mesafesi sağlayabilir, ancak Takamine bu sayıyı sıfıra indirerek Chief'i şasi ve arka aks arasında bir çapraz elemanla zorluyor. Brat Style üreticisi daha sonra arka çamurluk için 1937 Ford Truck yedek lastik çamurluğunu yeniden kullanır. 1940'lardan kalma orijinal bir Indian Chief çamurluk uç parçası, döneme uygun bir dokunuş eklerken, düşük profilli hanım evladı çubuğu, eskinin dikmeye monteli çamurluklarını geri çağırıyor.

AARlM9r.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Önde, pirinç yükselticiler ve alçak gidonlar bobber stiliyle aynı hizada, ancak Takamine, modern bir siluet için dört inçlik yuvarlak dokunmatik ekranı deponun altına yerleştiriyor. Çatal örtüler ön uca daha fazla görsel ağırlık verirken Takamine daha ince bir profil için yakıt deposunu iki inç daraltır. Yaylı solo deri sele, pirinç ayak dayamaları, çift koni uçlu egzoz boruları, geri tepme far ve Shi-Sa arka lambası retro görünümü korur.

AARlKus.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Siyah bir tabana boyanmış Brat Style Chief tankında eski tarz deniz tarağı ve Indian'ın altın rengi klasik yazı logosu bulunur. Kitaplarda üçlü iki yapıyla, Carey Hart'ın platforma son bakışını ve 2022 Kızılderili Şefi gelenekleri arasındaki nihai hesaplaşmayı dört gözle bekliyoruz.

AARlGOJ.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Kaynak: RideApart

  • Admin
Gönderi tarihi:

Suzuki Yeni Başlayanlar İçin GSX-R 125'i 2022 Güncelliyor

AARv4WZ.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

GSX-S 125 de eğlenceye katılıyor.

Avrupa'daki genç, acemi binicilerin küçük hacimli motosikletlerle, özellikle de 15'ten fazla midilli paketlemeyen 125 cc'lik makinelerle başlamaktan başka seçeneği yok. Bunun nedeni, genç motosikletçilerin kurşunu daha hızlı, yüksek performanslı makinelerde yemeden önce küçük bir şeyle başlamasını gerektiren katı lisans düzenlemeleridir.

Hayalinizdeki bisikleti satın alabilmek için birkaç yıl beklemek zorunda kalma fikrini yutmak zor olsa da, kendilerini yeni biniciler için mükemmel bir geçiş yolu ilacı olarak sunan, gerçekten de başlangıç için ilginç bir dizi seçenek var. Suzuki, GSX-R ve GSX-S 125 ile bu segmentteki rekabet üstünlüğünü artırmayı hedefliyor. Bu iki motosiklet, daha büyük kardeşleri olan 750 ve 1000'in değerlerini alıyor ve işleri büyük bir farkla aşağıya çekiyor.

AARvcAA.img?w=768&h=432&m=6

AARv7pJ.img?w=768&h=432&m=6

GSX-R ve GSX-S, mimari olarak genellikle aynıdır ve yalnızca üstyapıları ile farklılık gösterir. GSX-R tam bir kaporta takarken, GSX-S daha geleneksel bir çıplak bisiklet yaklaşımını benimsiyor. Gövdenin altında, 2022 modellerinde 124.6cc, sıvı soğutmalı, yakıt enjeksiyonlu, tek silindirli bir motor bulunur. Giden modellerin aksine, yeni motor şimdi 500 RPM daha yüksek devir yapıyor, 15 beygir gücünde biraz daha homurdanıyor ve elbette, her zaman önemli olan Euro 5 uyumluluğu.

Yeni Suzuki GSX-S ve GSX-R 125 modelleri, 2022'nin başlarında Avrupa bayilerine girmeye başlayacak. Çıplak GSX-S, mavi, siyah ve beyaz olmak üzere üç renkte satılacak; GSX-R, her ikisi de Suzuki yarışlarından ilham alan canlı renklere sahip mavi ve siyah şeklinde iki renk seçeneğine sahip olacak. Yeni bisikletlerin fiyatları henüz açıklanmadı, ancak diğer 125cc rakiplerine benzer şekilde, yaklaşık 3.600 Euro veya yaklaşık 4.100 USD civarında fiyatlandırılması bekleniyor.

Kaynak: RideApart

  • Admin
Gönderi tarihi:

Honda, Hindistan'da H'Ness CB350 Yıldönümü Sürümünü Tanıttı

AARxeJH.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Bu klasik tarzdaki makine, 2022 model yılı için özel bir baskı alıyor.

Ekim 2020'de Honda, Hindistan pazarında çok özel bir motosiklet piyasaya sürdü. CB350, Hindistan pazarında retro tarzı bir çıplak motosiklet olarak yeniden ortaya çıktığında, dünyanın geri kalanı bu şık ve şık motosikletin diğer pazarlara da çıkacağını umarak kıskançlıkla izledi. Ne yazık ki, GB350 biçimindeki Japonya dışında, bisiklet kesinlikle yalnızca Hindistan'a özgü bir model olarak kalacaktı.

Bununla birlikte, 2022 model yılı için Honda motosiklet ve scooter Hindistan, H'Ness CB350'yi süsleyerek dünyanın geri kalanını kıskandırmaya devam ediyor. Özel bir Yıldönümü Sürümü döşemesiyle piyasaya sürülen motosiklet, bazı birinci sınıf öğeler ve yeni bir renk grubu içeren bir stil değişikliği alıyor. Önceki modelle mekanik olarak aynı kalsa da, CB350 Yıldönümü Sürümü, motosikleti önümüzdeki model yılında daha da çekici hale getirmek için kısa revizyonlara sahiptir. Değişikliklere daha yakından bakalım, olur mu?

AARxc2k.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

 

  • Admin
Gönderi tarihi:

2022 Honda Super Cub 125, Amerikan Honda'nın Yeni Motosiklet Serisini Tamamladı

AAREH7y.img?w=768&h=432&m=6

 

  • Admin
Gönderi tarihi:

Graft EV, Hafif Elektrikli Dirtbike E0.12'yi Tanıtıyor

AARK1rT.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Bu bir elektrikli deneme bisikleti mi yoksa elektrikli bir dağ bisikleti mi?

Graft EV, QD.41 ATV ve XC.24 UTV gibi dört tekerlekli araçlar kullanan elektrikli arazi araçları konusunda uzmanlaşmış Tayvanlı bir şirkettir. Serideki iki tekerlekli araç, fazla bakım veya endişe duymadan çıkarılabilen hafif ve az bakım gerektiren bir arazi motosikleti olan E0.12'dir.

AARJYV7.img?w=768&h=432&m=6

AARK9At.img?w=768&h=432&m=6

Kir bisikletçileri ışığın güçlü olduğunu biliyor ve Graft'ın hafif E0.12'sinde bundan tonlarca var. Çerçevenin kendisi, bir 3D yazıcıda yapılmış titanyum bağlantı elemanları ile öğütülmüş alüminyumdan yapılmıştır. Hafif trendi sürdürmek, alüminyum arka salıncak ve 21 inç karbon fiber jantlardır. Sonuç olarak, bisiklet çok kolay yönetilebilir bir 50 kilograma veya yaklaşık 110 pound'a ulaşıyor.

AARK1rV.img?w=768&h=432&m=6

AARJYVb.img?w=768&h=432&m=6

Taşıma, bir dizi teleskopik çatal ve Fox'tan bir merkezi yaylı payanda tarafından gerçekleştirilir. Evet, motosikletler için en iyi bisiklet ve arazi süspansiyonlarından bazılarını yapan aynı Fox. Aynı zamanda ayarlanabilir ve frenler de her yerde disklerdir.

Enstrümantasyona gelince, bir dijital gösterge podu bisikletin çerçevesine yerleştirilmiştir ve size hızınız ve motor devri gibi verileri düzgün ve kolay okunur bir pakette verir.

AARKdGG.img?w=768&h=432&m=6

AARK7zb.img?w=768&h=432&m=6

Arka zincir dişlisi de motosikletin boyutuna göre oldukça büyük. 20 kilovat veya yaklaşık 26 beygir gücü ürettiği için motor sarkık değil, bu da onu diğer 200 ila 250cc motosikletlerle eşit hale getiriyor. Aynı arka dişli, 440 Nm'ye kadar tork veya 324 pound-feet tork elde etmesine yardımcı olur. Motoruna güç sağlamak, her iki tarafa çerçeveye monte edilmiş iki hücreli bir pil takımıdır ve bir artı olarak, aynı zamanda çıkarılabilir. Greft, bu makalenin yayınlandığı tarihte hücresinin pil kapasitesini yayınlamadı.

Dayanıklılık açısından model IP67 standardına göre derecelendirilmiştir, bu da su altında 30 saniyelik bir dalışı hasar görmeden yapabileceği anlamına gelir. Özellikle hafif bir duşun zemini yumuşatmasından sonra, toprak yollar için oldukça faydalı bir derecelendirme.

Yazma sırasında, bu bisiklet henüz mevcut değil. Greft'in kontrol etmeniz için bir web sitesi var, ancak olduğu gibi, dikkat edilmesi gereken en değerli elektrikli endurolardan biri olabilir.

Kaynak: RideApart

  • Admin
Gönderi tarihi:

BMW Motorrad, 2022 Koleksiyonunda Sao Paulo Jet Kaskını (Motosiklet) Tanıttı

AARMt0E.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Başınızı koruyun ve esintiyi hissedin.

Ekipman koleksiyonunuzda yeni bir kaskın zamanı geldi mi? İster yenisini ister sadece 2022 için yeni bir eklenti arıyorsanız, BMW Motorrad ürün yelpazesine Sao Paulo jet kaskını tanıttı. Günlük binicilerin tipik olarak bu tarzda aradığı konfor ve özelliklere sahip basit, havadar bir jet kaskıdır.

Kabuk güçlendirilmiş fiberglastan yapılmıştır ve Sao Paulo'nun sığabileceği kafa ölçüm aralığını kapsayacak şekilde iki kabuk boyutunda gelir. Boyutları 53/54 ile 63/64 arasında değişir ve bu kask unisex bir model olarak tasarlanmıştır.

Uzun, şeffaf bir vizör ile birlikte gelir, ancak Sao Paulo'ya uyacak ek füme ve renkli vizör seçenekleri ek ücret karşılığında aksesuar olarak mevcuttur. Ayrıca entegre bir açılır güneşlik de vardır, böylece durup güneş gözlüğü takmaya veya ana kalkanınızı kapatmaya gerek kalmadan gözlerinizi güneş ışınlarından kolayca koruyabilirsiniz.

İç kask dolgusu, 2021'deki çoğu modern kaskta olduğu gibi hem çıkarılabilir hem de yıkanabilir. Değiştirilebilir havalandırma portları, hem kaskın üst orta kısmında, hem de arka spoylerde arkada bulunur. Bir jet kaskı olduğu için alt kısmı açık ve havadar, bu yüzden bol miktarda havalandırma da almalısınız. Rüzgar gürültüsü bir endişe kaynağıysa, kulak tıkacı takmak isteyebilirsiniz - ancak bu, tüm jet ve diğer birçok motosiklet kaskı türü için de geçerlidir.

2022 için BMW Motorrad, Sao Paulo jet kaskını satıldıkları bölgeye göre değişebilen veya değişmeyen bir dizi renkte sunuyor. BMW Motorrad koleksiyonundaki diğer parçalarda olduğu gibi, tüm parçalar tüm bölgelerde bulunmayabilir. En güncel fiyatlandırma ve bulunabilirlik bilgileri için, bu kask veya zevkinize hitap eden diğer herhangi bir BMW donanımıyla ilgili olarak yerel BMW Motorrad bayinize danışmak en iyisidir.

Kaynak: RideApart

  • Admin
Gönderi tarihi:

KTM ve Husqvarna 2022 Fabrika ve Rockstar Enduro Motosikletlerini Tanıttı

AARTIB8.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Homologasyon gereksinimlerini karşılamak için sınırlı miktarlarda üretilmiştir.
KTM ve Husqvarna, dünya çapında pazardaki en iyi, en performans odaklı arazi makinelerinden bazılarını üretmeleriyle tanınırlar. 2022 model yılı için, iki kardeş şirket şüphesiz daha da iyi makineler çıkardı, Yarışa Hazır. KTM'nin yeni Fabrika sürümü makinelerine ve Husky'nin 2022 Rockstar Energy sürümü bisikletlerine daha yakından bakalım.

KTM 450 ve 250 SX-F Fabrikası

AARTIBd.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

2022 için KTM, yarışa hazır teknolojiyle donatılmış makinelerini kitlelere sunmaya devam ediyor. Red Bull KTM Fabrika Yarış Ekibi tarafından kullanılan makinelerle neredeyse aynı olan yeni 450 ve 250 SX-F Fabrika Sürümü makineleri, daha da iyileştirilmiş motor performansına, daha hafif şasiye ve nihayetinde öncekilerden daha büyük bir rekabet avantajına sahiptir. Hem 450 hem de 250 SX-F'nin her biri yalnızca 400 adet üretilecek ve bu da onları piyasadaki en seçkin arazi yarış makineleri arasında yapacak.

Teknik açıdan bakıldığında, yeni 450 SX-F Factory, masaya daha da hızlı ürünler getiriyor. Geliştirilmiş performans ve genel olarak daha hafif bir ağırlık sunan yeni ve geliştirilmiş 450 cc tek üstten eksantrik mili motoru bulduk. Bu arada 250 SX-F Fabrikası, daha fazla tork ve en yüksek güç sağlayan yeni bir 250cc DOHC motora sahip oluyor. Her iki Fabrika Sürümü makinesi de debriyaj kullanmadan vites değiştirmeyi kolaylaştıran yeni bir hızlı vites değiştirme özelliğine sahiptir. Motosikletler ayrıca çekiş kontrolü, kalkış kontrolü ve standart olarak iki sürüş modu ile bir sonraki seviye elektroniklere sahip.

Husqvarna FC 250 ve FC 450 Rockstar Sürümü

AARTZtB.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Benzer şekilde KTM'nin kardeş şirketi Husqvarna, FC 250 ve 450 Rockstar Edition modelleri şeklinde 250 ve 450 sınıfı homologasyon makinelerini piyasaya sürdü. FC450, KTM 450 SX-F Factory Edition'da bulduğumuz güncellemelerin tümünü içeriyor. Benzer şekilde, FC 250 Rockstar Edition, KTM 250 SX-F Factory Edition'daki iyileştirmeleri taşır. Her iki bisiklet de daha iyi enerji dağılımı, çömelme önleme ve sertlik için optimize edilmiş revize edilmiş bir krom molibden çerçeve alır.

İki bisiklet, KTM Factory Edition makineleriyle aynı motor ve süspansiyon bileşenlerini paylaşıyor. Bu nedenle, AER teknolojisine sahip WP XACT 48 mm ön çatalları alırlar. Arka kısım da aynı derecede etkileyici ve aletsiz ayarlanabilme özelliğine sahip. Benzer şekilde, FC 250 ve 450 de, motosikletin beş vitesli şanzımanlarına entegre edilmiş hızlı vites değiştirme olarak da bilinen Easy Shift teknolojisi ile turuncu makinelerde bulunan sofistike elektronik aksama sahiptir.

Kaynak: RideApart

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.