Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 12 Mayıs , 2024 Yazar Admin Gönderi tarihi: 12 Mayıs , 2024 Bir Üretim Arabasında Şimdiye Kadarki En Yüksek MPG Volkswagen XL1, toplam 250 MPG'ye ulaşan, dünya çapındaki en ekonomik üretim otomobilidir. Yenilikçi dizel hibrit aktarma organları, hafif gövdesi ve aerodinamik tasarımı, yüksek MPG'ye katkıda bulunuyor. 1 litrelik otomobil fikrinden doğan XL1, verimlilik ve sürdürülebilirliğe odaklanan sınırlı sayıda üretilen bir modeldir. Küçük, hafif ve kelebek kapıların yanı sıra devrim niteliğinde bir güç aktarım mekanizmasına sahip olan şey nedir? Bu, bir üretim arabası için en yüksek mpg'de yer alan bir özellik olduğundan, bunun tam anlamıyla bir spor araba olması muhtemel değildir, ancak kimse bunun geldiğini görmedi. Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 5 Haziran , 2024 Yazar Admin Gönderi tarihi: 5 Haziran , 2024 Sürpriz! Volvo V60 Cross Country'nin arka tamponunun arkasında nelerin gizlendiğine göz atın Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 9 Haziran , 2024 Yazar Admin Gönderi tarihi: 9 Haziran , 2024 Koenigsegg Gemera Darkmatter Motoru 800 HP Üretiyor, 86 Pound Ağırlığında Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 2 Temmuz , 2024 Yazar Admin Gönderi tarihi: 2 Temmuz , 2024 Böyle insanlar da var. Yoldan çıkan bir arabayı kullanan kişi kontrolden çıkıyor (kalp krizi veya başka bir şey nedeniyle) diğer araba kendi arabasını gözden çıkarıyor ve kontrolden çıka arabanın önüne geçerek otomobili güvenle durduruyor. Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 7 Temmuz , 2024 Yazar Admin Gönderi tarihi: 7 Temmuz , 2024 Hennessey Venom F5, Kennedy Uzay Merkezi Pistinde 403 KM Hıza Ulaştı Hız rekorları her zaman takip edilecektir. Mantra daha büyük, daha güçlü, daha hafif ve daha hızlıdır. Elbette inşa ederseniz test etmeniz gerekir. Çünkü eğer bir cihaz testi iddialarınızı doğrulamıyorsa o zaman bunlar sadece iddiadır. Ancak büyük hız, özellikle hiper otomobiller ve süper otomobiller alanında, büyük riskleri de beraberinde getirir. Hennessey Performance'a sormanız yeterli. Teksas merkezli üretici, pazartesi günü Venom F5 hiper otomobili için yeni aerodinamik kurulumun 0 ila 250 mil/saat hıza ulaşma testlerini yürütüyordu ve işler ters gitti. Şirketin kurucusu ve sahibi John Hennessey, bir sosyal medya gönderisinde, Venom F5 prototipinin, yere basma kuvveti sorunu test sürücüsünün kontrolü kaybetmesine neden olduğunda güçlü hızlanma değerleri verdiğini belirtti. Hennessey, ilk müdahale ekiplerine ve olay yerindeki personele teşekkür etmek ve sürücünün "yaralanmadan" uzaklaştığını belirtmek dışında olayla ilgili pek fazla ayrıntı vermedi. Standart coupe'nin pist odaklı yeni versiyonu olan Venom F5 "Revolution" Coupe'nin, 286 mil/saatte 800 poundun üzerinde ve 249 mil/saatte 1.400 poundun üzerinde bastırma kuvveti sağladığı söyleniyor. Hennessey, hangi Venom F5 modelinin test edildiğini söylemedi ancak sürücünün bu yere basma kuvveti rakamlarına uzaktan bile yaklaşabilme yeteneği, aracın genel gücünün ve güvenliğinin bir kanıtı. Yine de muhtemelen üzücü bir deneyimdi. Bir aracı bu kadar yüksek hızlarda test edecek bir yer bulmak başlı başına bir testti. Hennessey Performansı genellikle pistlerde sona eriyor. Bu özel test için Hennessey ekibi NASA'nın Kennedy Uzay Merkezi'ndeki (KSC) Mekik İniş Tesisindeydi. 2017 yılında duyurulan Venom F5, 1,6 milyon dolarlık fiyat etiketi karşılığında 1.600 beygir gücü sunuyordu. Sipariş defterleri nihayet 2021'de açıldığında (ve kapatıldığında) her şey artmıştı. Beygir gücü artık 1.817, fiyatı ise 2,1 milyon dolardı. Ancak iddia edilen 311 mil/saat azami hıza ulaşmak için, üretim otomobili hava yastıkları olmadan ve ABD'li alıcılar için yalnızca "gösteri ve teşhir" karosuyla gönderilecek. Zaten aracın 24 dairelik yeri tükendi. 6,6 litrelik çift turbolu "Fury" V8'e sahip olan Venom F5, karbon fiber şasi ve gövdeye sahip, 3000 pound'dan daha hafif ve 4,7 saniyede 0'dan 194 mil/saat hıza çıkabiliyor. Geçen yıl parça ayarlı bir versiyon duyuruldu. Ayrıca yalnızca 24 araçla sınırlı olan Venom F5 "Revolution" Coupe, standart coupe'nin "Fury" motorunu yeniden kalibre ediyor ve aero geliştirmeler, yeniden ayarlanmış süspansiyon, yeni tekerlekler ve tavana monte hava girişi gibi başka modlar ekliyor. Devrim varyantı size 2,7 milyon dolar geri getirecek. Hennessey, ekibin yere basma kuvveti kaybının "temel nedenini belirlemek için aerodinamik verileri değerlendireceğini" söyledi. Kaynak: The Drive Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 7 Temmuz , 2024 Yazar Admin Gönderi tarihi: 7 Temmuz , 2024 Eğer arabanız kilitli kaldıysa Kilitli Arabanızı Ayakkabı Bağıyla Nasıl Açarsınız? Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 12 Temmuz , 2024 Yazar Admin Gönderi tarihi: 12 Temmuz , 2024 Google nihayet iPhone sahiplerinin aşırı hız cezalarından kaçınmasına yardımcı oluyor İdeal bir dünyada teknoloji hayatımızı kolaylaştırmak ve bizi güvende tutmak için kullanılmalı. Durum her zaman böyle olmuyor ancak uzun zamandır beklenen bir Google güncellemesi, iPhone sahipleri için her ikisini de yapacak gibi görünüyor. Dünya çapında milyonlarca sürücü, A noktasından B noktasına ulaşmak için Google Haritalar'a güveniyor ve 2019'dan bu yana, Android telefon kullananlar, kuralları ihlal etmemelerine yardımcı olan ikinci bir hız göstergesi ve ekrandaki hız limitleri gibi ek avantajlardan yararlanıyor. kanun. Maalesef iPhone kullanıcıları için şimdiye kadar böyle bir yardım yoktu. TechCrunch'a göre Google nihayet güncellemeyi iOS'ta yayınlamaya başladı; bu, sürücülerin hızının bölgeye bağlı olarak saatte mil veya kilometre cinsinden ekranda gösterilmesi anlamına geliyor. Google, TechCrunch'a güncellemenin küresel olacağını doğruladı. Hız göstergesi açıldığında hız sınırları özelliği, sınırı aşarsanız hız göstergesinin renk değiştirmesini sağlayarak sizi yavaşlamaya teşvik eder. Ancak Google, hız göstergesinin 'yalnızca bilgilendirme amaçlı' olduğunu ve sürücülerin gerçek sürüş hızları için aracın kendi hız göstergesine güvenmeleri gerektiğini vurguluyor. Hız göstergesi nasıl açılır Hız göstergesini açmak için Ayarlar > Navigasyon > Sürüş seçenekleri'ne gidin. Ayarlara profil resminize dokunarak ulaşabilirsiniz. Google kullanıcıları ayrıca Haritalar'da gösterilen hız sınırının tek araçlar için olduğunu, ulusal hız sınırının ise araç türüne ve senaryoya göre belirli yollarda değişebileceğinin altını çizdi. Örneğin, karavan veya at arabası gibi bir römork çekmediği sürece, bölünmüş yol veya otoyolda tek bir araba için hız sınırı 70 mph'dir ve bu durumda hız 60 mph'dir. Ağır yük taşıtları için de 60 mil/saattir ve yola bağlı olarak otobüsler, yolcu otobüsleri ve diğer taşıtlar için farklılık gösterir. Bununla birlikte, biletten kaçınmaya yönelik ekstra yardım şüphesiz sürücüler tarafından memnuniyetle karşılanacaktır. Geçen yılın Ocak ve Ağustos ayları arasında 639.042 hız ihlali kaydedilirken, 2022'de bir milyondan fazla para cezası kesildi. Aşırı hız cezalarının çoğu 100 £ para cezasıyla birlikte gelir ve sürücü ehliyetine üç puan eklenir, ancak bu ceza altıya kadar çıkabilir. Ancak saatte 100 milden fazla hız yaparken veya hız sınırının üzerinde saatte 30 mil veya daha fazla hız yaparken yakalanan herkes otomatik olarak sürüş yasağıyla karşı karşıya kalacak. Metro'nun Haber Güncellemeleri bültenine kaydolarak bilmeniz gereken en son haberleri, iyi hissettiren hikayeleri, analizleri ve daha fazlasını alın Kaynak: Metro Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 24 Eylül , 2024 Yazar Admin Gönderi tarihi: 24 Eylül , 2024 İnsan Dokunuşu: Volvo'nun 'Temel' Yenilenebilir Enerji Etkisi Volvo iç mekanlarını bir üst seviyeye taşıyor ve sürdürülebilir malzemeler bunun anahtarı. 2025 Volvo EX90, bu ayın başlarında sürdüğümüzde bizi etkiledi. Markanın yeni amiral gemisi, iyi görünüm ve uygun şekilde dalgalı bir sürüş deneyiminin bir karışımıyla tamamen elektrikli. Lükse geçiş, kabin iyileştirmesi olmadan da olmuyor: Volvo iç mekanları bir süredir konforlu kozalar, ancak malzeme kalitesinde ve tasarım uyumunda fark edilir bir gelişme var. İskandinav köklerini korurken daha sıcak ve daha davetkar hissettiriyor. Ne değişti? Sürüşümüzden sonra, ekibin ilhamını nereden bulduğunu öğrenmek için CMF (renk, malzeme, kaplama) Vision kıdemli tasarım yöneticisi Cecilia Stark ile yazıştık. Stark, "Tekstillerimiz için ilham çevremizdeki her şeyden geliyor, ancak birincil kaynaklarımız doğa, çevremiz ve moda ve iç tasarım dünyaları" diye açıklıyor. "Duygulara ve dokunsallığa güçlü bir vurgu yapıyoruz; doku, dokunuş ve konforun insan refahı için elzem olduğunu anlıyoruz." Moda açısı şaşırtıcı veya yeni değil. Volvo, birkaç yıl önce XC90 ve XC40'ta özel yün karışımı koltukları tanıttı. Yün takım elbise giymiş olan herkes size avantajlarını söyleyecektir: Gerektiğinde sizi sıcak tutarken nefes alabilir ve bu nedenle yazın deriden daha serindir. Başka şekillerde de daha serin olduğunu iddia edebiliriz. Stark, müşterilerin yün karışımından keyif aldığını, "başlangıçta şüpheci olanlar da dahil" teyit ediyor. Burada önemli bir ayrım var: yün karışımındaki polyester geri dönüştürülmüştür. Sürdürülebilirlik, Volvo'nun EX90 tanıtımında ve bir sonraki hafta dijital 2025 XC90 yenileme etkinliğinde vurguladığı bir konudur. Stark, "İyi tasarım, kalite ve sürdürülebilirliğin doğası gereği bağlantılı olduğuna inanıyoruz" diyor. "Geri dönüştürülmüş ve yenilenebilir malzemeler bizim için sadece bir seçenek değil; geleceği şekillendirmek için elzemdir." Volvo, malzeme kaynağını ve elektriğin nasıl üretildiğini hesaba katarak ve alıcıların bilgileri kendilerinin görebilmesi için "pil pasaportu" QR kodlarını ekleyerek "beşikten kapıya" kadar CO2 ayak izlerini ölçüyor. Çeşitli şirket çalışanlarına müşterilerin tüm bunlara açık olup olmadıklarına dair herhangi bir gösterge olup olmadığını soruyoruz. İşaretler cesaret verici: Alıcılar, satın aldıkları yeşil aracın yaratılışı sırasında daha fazla zarara yol açmadığını giderek daha fazla bilmek istiyor. Tüm bunlar ve Volvo, insanların arabalarını daha uzun süre tutmasıyla uğraşmak zorunda, bu nedenle dayanıklılık göz ardı edilemez. Stark özetliyor: "Bizim sorumluluğumuz, bu unsurları kusursuz bir şekilde harmanlayarak lüks ve zamansızlık hissi yaratmak ve tüm bunları yaparken ürünlerimizin zaman testinden geçmesini sağlamaktır." Anna Arasa Gaspar kendi seramiklerini üretiyor. Günlük işi, Volvo'da UX Yöneticisi Sistemi ve burada temel bilgi-eğlence sistemini denetleyen bir tasarımcı grubuna liderlik ediyor. Boş zamanlarına dayanarak, dokunsallığı takdir ettiğini varsaymak güvenlidir, peki bunu EX90'daki fiziksel kontrollerin sayısının azalmasıyla nasıl dengeliyor? "Bu konu için seramiklerden bahsetmeniz hoşuma gitti. Bahsettiğim gibi, bir sürü var ve artık nereye koyacağımı bilmiyorum, çoğunlukla tabaklar, kaseler ve bardaklar," diyor Gaspar e-posta yoluyla. "Bazen, özellikle bulaşık makinem dolduğunda, ihtiyaç duyana kadar ortadan kaybolmalarını diliyorum." Gaspar'ın açıkladığı gibi, dijital kontroller esasen bu özel arzunun gerçekleşmesidir: ihtiyaç duymadığınızda kaybolur, ancak ihtiyaç duyduğunuzda mevcuttur. EX90'ın bağlamsal çubuğunu örnek olarak kullanıyor: bu alttan ikinci sıradaki simge sırası, aracın şu anda ne yaptığına ve sürücünün şu anda hangi ana uygulamayı açtığına bağlı olarak değişir. Bu, dijital düğmelerin dokunsallık eksikliğini ele almasa da, Gaspar bunun sürekli gelişen bir süreç olduğunu belirtiyor. "Fiziksel kontroller konusunda, önemli olan en çok hangi kontrollerin kullanıldığını anlamak ve bunlara öncelik vermektir ve biz bu alanda her zaman öğrenmeye çalışıyoruz." Bizim önerimiz? Lütfen daha fazla fiziksel koltuk kontrolü. Konuşma sonunda güvenliğe geri dönüyor - sonuçta bu Volvo. EuroNCAP yakın zamanda 2026'da tam beş yıldızlı güvenlik derecesi elde etmek için belirli temel fiziksel kontrollerin gerekli olacağını duyurduğunda, Volvo'nun nasıl ilerleyeceğini tartışıyoruz. Gaspar, mevcut tüm modellerin belirtilen yönergelere uyduğunu belirtiyor. "Volvo'da, dikkat dağınıklığının daha güvenli sürüş için ele alınması gereken insan davranışlarından biri olduğuna inanıyoruz," diye açıklıyor Gaspar ve ardından "Arabalarımızdaki kullanıcı arayüzünü, sürücünün ihtiyaç duyduğu temel özelliklere sezgisel bir şekilde hızlı ve kolay erişim sağlaması için tasarladık." diye sonlandırıyor. Kaynak: AutoGuide Alıntı
Önerilen İletiler
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.