Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

Önerilen İletiler

  • Admin
Gönderi tarihi:

Toyota GR GT3 Konsepti Yeni Lexus RC F Olacak

AA1cWuWa.img?w=768&h=512&m=6

Nihayet resmiyet kazandı: Toyota GR GT3 Concept üretime girecek ve bunu bir Lexus rozeti ile yapacak. Bu haber, Toyota Dünya Dayanıklılık Şampiyonası takım direktörü Rob Leupen ile konseptin 2026'dan itibaren Avrupa'da WEC'te yarışacak gerçek bir yarış arabası olacağını açıklayan tartışmanın ardından Motorsport.com tarafından ortaya çıkarıldı.

Daha da önemlisi, trafiğe uygun bir üretim versiyonunun kesinlikle üzerinde çalışıldığını söyledi. Leupen, "[2026] tarihi, Toyota'nın yollarda motor sporları yetiştirilmiş bir arabaya sahip olma felsefesini izleyen yol arabası tarafıyla uyumlu. Bu şu anda ilerliyor," diye onayladı Leupen.

Arabanın bir Lexus rozeti ile geleceğine dair söylentilerin doğruluğu sorulduğunda Leupen, "Şu anda öyle görünüyor. Toyota içinde nasıl geliştiğine bağlı, ancak şu anda evet."

Bu, Toyota'nın bu yılın başlarında Toyota Yarış Geliştirme patronu David Wilson'ın konseptin bir sonraki Lexus RC F'nin temelini oluşturacağını şiddetle öne sürdüğü zaman Toyota tarafından sağlanan son bilgilere uyuyor. konseptin bir örneğinin, lüks markanın markasıyla bir Lexus ABD bayi toplantısında sergilenmiş olmasıdır.

AA1cVZq9.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Kısa bir süre önce Toyota, önce pist için yarış arabaları tasarlamaya ve ardından yola çıkan üretim versiyonunu buradan oluşturmaya karar verdiğini duyurdu. Bu, GT3 yarışçısının aşırı ağırlıktan veya ideal olmayan bir düzenden ödün vermeyeceği anlamına gelir. Toyota harika bir yarışçı yapacak ve bu da doğası gereği harika bir sürücü arabasına dönüşecek.

Güç rakamları açısından ne bekleneceğine gelince, takip eden her şey tamamen spekülasyon çünkü henüz hiçbir şey doğrulanmadı ve hatta ima edilmedi.

Mevcut RC F, 472 beygir gücü üreten doğal emişli bir V8'e sahiptir. Performansı biraz uyuşuk ve manşetteki rakamlar mevcut rakiplerle rekabet etmiyor. Bu nedenle, şu anda BMW M4 tarafından sunulan 503 bg'den daha fazlasını ve 671 bg'lik plug-in hibrit Mercedes-AMG C 63'ün ürettiğinin biraz altında olduğunu tahmin ediyoruz. 600 hp'nin kuzeyini tahmin ediyoruz.

Umarız yakında onaylayacak daha çok şeyimiz olur, ancak 2026 lansman tarihine çok yaklaşana kadar bilgilerin Toyota Genel Merkezi'nden yavaş bir hızda akmasını bekliyoruz.

AA1cWgB8.img?w=768&h=512&m=6

Kaynak: CarBuzz

  • Admin
Gönderi tarihi:

En Pahalı 2023 Ford F-150 Pikap Aksesuarı: İnanılmaz güzel

Ford F-Serisi Amerika'nın en çok satan aracı olduğu için birçok bayi aksesuarı mevcuttur. Popüler F-150 aksesuarlarından bazıları arasında yatak örtüleri, döşeme parçaları, tavan ve yatak rafları ve kargo düzenleyiciler bulunur. O kadar popüler olmayan ancak doğru alıcı için önemli olan bazı alışılmadık olanlar da var.

Bu aksesuarlardan biri de Ford F-150'nin en pahalı bayi seçeneği olan çadırdır.

En pahalı 2023 Ford F-150 aksesuarı çadır

Aslında Ford F-150 için birden fazla çadır mevcut. En pahalısı, Yakima HD Skyrise 2 kişilik çadırdır ve 2.989 $'dır. Bu fiyatın çok altında 2 kişilik birinci sınıf bir çadır satın alabilirsiniz, ancak bu, Yakima yatak raflı F-150 için özel olarak tasarlanmıştır.

Ford'un web sitesi bu aksesuarı "her mevsim için en iyi mobil ana kamp" olarak tanımlıyor. Su geçirmez kaplamalı Ripstop polyester kumaştan ve suya dayanıklı yağmur sineğinden yapılmıştır.

Bu çadırın özellikleri arasında çıkarılabilir örtülü duvardan duvara köpük şilte, dokulu yüzeyli aşınmaya dayanıklı zemin ve daha fazla güvenlik için entegre aynı tuş sistemi yer alır.

Açık havadaysanız ve nerede kamp kurmanız gerektiğini asla bilmiyorsanız, bu harika bir aksesuardır. Belki de geleneksel bir kamp alanından başka bir yerde kamp yapıyorsunuz ve biraz sığınağa ihtiyacınız var. Bu Yakima çadırı, kamyonun kabininde kamp yapmak zorunda kalmadan hava şartlarından korunmanın harika bir yoludur.

Diğer Ford F-150 aksesuarları

Özellikle 5,5 fitlik yatak için başka bir bayi seçeneği, yalnızca 319 $ karşılığında Sportz Truck çadırıdır. F-150'nin yatağını 4 'x 4' tente ile tamamlanmış küçük bir sığınağa dönüştürür. Doğaçlama bir kamp macerasında kamyonunuzun kabininde bırakabileceğiniz kadar kompakt. Bunun için yatak rafı gerekmez; F-150'nin tam yatağına kurulur. Bu, Yakima çadırından daha iyi bir anlaşma, ancak o kadar da kaliteli değil.

Ayrıca sadece 2.029 $ karşılığında daha hafif bir Yakima 2 kişilik çadır seçeneği de var. Bu da bir Yakima rafının üzerine tünemiş, ancak Ford'un web sitesi onu "sıcak, berrak akşamlar" için uygun olarak tanımlıyor, bu da onun daha pahalı çadır kadar ağır olmadığını ima ediyor.

Buna değer mi?

Yeni 2023 Ford F-150 Daha Fazla Standart Özelliğe Kavuştu

Bu Yakima çadırının fiyatını haklı çıkarmak biraz zor ama oldukça harika. F-150'niz yanınızda olmasa bile, her yerde kullanabileceğiniz benzer boyutta gerçekten güzel bir çadırı 1.000 doların altına kolayca alabilirsiniz. Ancak o zaman yükseltilmiş çadırınızda yerden yüksekte uyuma lüksüne sahip olmak yerine yerde uyumak zorunda kalırsınız.

Yakima HD Skyrise 2 kişilik çadır, bundan daha fazla alana ihtiyaç duymayan hevesli bir kampçı için fiyatına değer olabilir. Bununla birlikte, normal kamp alanlarında ara sıra kamp yapan ortalama bir hafta sonu savaşçısı, normal bir çadırla daha iyi durumda olabilir.

Kaynak: MotorBiscuit

  • Admin
Gönderi tarihi:

2024 Toyota C-HR, 223 Beygir Güç Üreten PHEV ile Tanıtıldı

2024-toyota-c-hr.webp

 

  • 2 hafta sonra...
  • Admin
Gönderi tarihi:

Ford'un Mütevazi Everest SUV'u Raptor Ekstrasıyla Görüntülendi

AA1dDqi9.img?w=768&h=512&m=6

AA1dDsDW.img?w=768&h=512&m=6

  • Admin
Gönderi tarihi:

2027 Corvette SUV: Yeni Detaylar Ortaya Çıkıyor

Chevrolet'nin tartışmalı Corvette SUV EV'si hakkında yeni ayrıntılar istikrarlı bir hızla geliyor. Bir SUV'da bir Corvette ruhunu yakalamak için üzerinde çalışılan, ince ayar yapılan ve yönetime sunulan bir dizi teklif var. Spekülatif çizimler tipik olarak Corvette C8 işaretini SUV benzeri bir forma dönüştürür. Tasarımcıların kafasında uçuşan şeylere dair ipuçları içeren, yakın zamanda piyasaya sürülen bazı General Motors Tasarım eskizlerini seçtik.

İlk sürpriz, Corvette SUV'nin GM'nin çok lanse edilen Ultium elektrikli platformuna dayanmayacak olması. Bunun yerine, kendi benzersiz EV platformuna sahip olacak. Ve GM Corvette markasını yükseltmek istiyorsa kendine ait olmalı. Ne de olsa Ferrari'den Purosang ve Lambo'dan Urus gibi araçlarla rekabet edebilmesi gerekiyor.

Corvette SUV platformu nasıl olacak?

AA1dYM5W.img?w=768&h=523&m=6

Bu SUV'lerin her ikisi de GM'ye bir SUV'u ilham verici efsanevi bir spor otomobil markasıyla birleştirmenin bir yolu olduğunu gösterdi. Ford bile Mustang'ını Mustang Mach-E ile kabul edilebilir bir SUV EV'ye dönüştürerek iyi bir iş çıkardı.

Bu yeni platform, bir motor önde ve iki arkada olmak üzere üç motorlu dört tekerlekten çekiş düzeni olacak. GMC Hummer 830 hp'ye sahip olduğundan, Z06 V8s 670 hp'yi geçebilmelidir. Corvette SUV muhtemelen daha az aerodinamik ve daha ağır olacak olsa da, Z06 ile 2,6 saniyelik sıfırdan 60'a çok iyi eşleşebilir ve hatta onu geçebilir. Elbette bu Z06 rakamlarını karşılamak veya aşmak performans aracı olarak yerini almasına yardımcı olacaktır.

Corvette SUV ne zaman piyasaya çıkacak?

AA1dYQYB.img?w=768&h=464&m=6

Menzil, teknoloji, sürücü yardımı ve güvenlik özellikleri gibi şeyler son teknoloji olacaktır. Buna GM'nin Ultra Cruise otonom sürüş sistemi UltraVision ve Yüksek Çözünürlüklü Çevre Görüşü dahildir. Bu nedenle, onu desteklemek için sağlıklı dozda radar, kamera ve LiDAR bekleyin.

Başlangıçta, GM'nin Corvette SUV'u 2025'te piyasaya sürmesi bekleniyordu. Bununla ilgili sorun, GM'nin elektrikli araç üretimini artırmada sorun yaşaması. Özellikle de 18 aydır üretimde olmasına rağmen alışılmadık derecede yavaş üretim oranları gören GMC Hummer. Şimdi bir Corvette SUV göreceğimiz en yakın zaman 2027'de olacak gibi görünüyor.

GM gerçekten Corvette'i başka bir marka yapmaya ihtiyaç duyuyor mu?

AA1dYM6e.img?w=768&h=653&m=6

SUV şu anda mevcut olsaydı, Mercedes-AMG EQE, Audi RS Q6 e-tron, Polestar 3, Porsche Cayenne EV, Lotus Eletre ve Tesla Model X ile rekabet edecekti. Ve o zamana kadar Aston Martin, BMW, Bentley ve daha fazlası gibi üreticilerin daha fazla premium modeli piyasada olacak. Ve 2027'de Chevrolet, elektrikli bir SUV fikrini daha da yumuşatmak için Corvette E Ray üretimine birkaç yıl girmiş olacak.

Tamamen iş açısından bakıldığında, Chevrolet, GMC, Buick, Cadillac ve BrightDrop gibi yapılandırılmış bağımsız bir Corvette markası, en başından itibaren büyük değer yaratacaktır. CNBC'ye göre Morgan Stanley, anında 7 milyar dolar ile 12 milyar dolar arasında bir değere sahip olacağını tahmin ediyor. Bu nedenle GM'nin önündeki tek engel, Corvette tutkunlarını favori modellerinin bağımsız bir marka haline gelmesinin spor otomobilin 70 yıllık mirasına içsel bir değer sunduğuna ikna etmektir.

Kaynak: MotorBiscuit

  • Admin
Gönderi tarihi:

Yeni Nesil Mazda MX-5 Miata, İçten Yanmalı Motoru Tutuyor, Ama Bir Bükülme Var

AA1etJXI.img?w=768&h=432&m=6

Mazda MX-5 Miata, tanıtıma ihtiyaç duymayan bir otomobil. Küçük Japon roadster, İngiliz hafif roadster'ın formülünü aldığı ve her yönünü geliştirdiği için şimdiye kadar yapılmış en etkili spor arabalardan biridir. Dahası, diğer eski otomobil üreticilerini kendi kompakt, sportif roadster'larını üretmeye teşvik etti. Mazda'nın destansı hamlesi olmasaydı, BMW Z3, Audi TT ve hatta Honda S2000 gibi otomobiller muhtemelen var olmayacaktı.

Küçük Mazda, 1989'daki başlangıcından bu yana çok yol kat etti, ancak yine de aynı basitlik ve hafiflik formülüne bağlı. ND olarak adlandırılan mevcut dördüncü nesil, 2015'ten beri piyasada ve halihazırda iki makyaj geçirdi - biri 2018'de ve daha sonra 2021'de. Beşinci nesil Mazda Miata'nın sonunda elektrifikasyon trendine boyun eğdiği hakkında raporlar alıyoruz. , ancak Mazda bundan fazlasını söylemiyor. Japon satış mağazası BestCarWeb'den Mazda MX-5 ile ilgili en son güncellemeleri aldık ve işte bunlar.

Gerçekten de Elektrikli Bir Mazda MX-5 Olacak

Mazda, eninde sonunda Mazda Miata'nın elektrifikasyonu benimseyeceğini asla saklamadı, ancak yakın zamana kadar, beşinci nesil MX-5'in ne derecede elektrifikasyona sahip olacağına dair hiçbir yanıtımız yoktu. Elektrikli Miata'nın 2026 model yılı için çıkacağını ve 48 voltluk Hafif hibrit sisteme sahip olacağını biliyoruz. Bir süre önce bunun Mazda MX-5 için tek elektrifikasyon seçeneği olduğundan bahsetmiştik çünkü bundan daha fazlası kompakt roadster'ın çok ağırlaşmasına neden olacaktır.

Geçen yıl, Mazda'nın yeni nesil Miata'yı muhtemelen yeni hibrit aktarma organlarının eklenmesine uyum sağlamak için daha da hafif hale getirmek için çok çalıştığını öğrendik. Bu keşif ilk olarak Kasım 2022'de Japon yayın şirketi BestCarWeb tarafından bildirildi. Kesin ağırlık rakamlarımız yok, ancak Mazda'nın 2.200 pound'un (1.000 kg) altında bir hedef rakamı hedeflediği bildiriliyor, bu rakam daha da hafif olacak. mevcut, açılır kapanır tenteli MX-5.

Hafif hibrit araçların, hemen hemen normal ICE ile çalışan araçlar gibi sürdüğü açıktır. Bu, SKYACTIV motorlarının MX-5'e güç sağlamaya devam edeceği anlamına gelir. Mazda'nın Mild-hybrid teknolojisinin CX-30 ve CX-60 SUV'ler gibi modellerde iş başında olduğunu ve hatta bazılarının silindirlerin yarısını kapatma seçeneğine sahip olduğunu gördük. BestCarWeb'e göre Mazda, litre başına 100 beygir gücü veya daha fazlasını hedefliyor, bu da güç çıkışında yüzde 10 ila 20'lik bir artış anlamına geliyor. Bu, 2.0 litrelik Miata'nın gelecekteki yinelemesinde en az 200 beygir gücüne sahip olacağı anlamına geliyor.

Bonus olarak, Mazda MX-5 halihazırda satın alabileceğiniz en yakıt tasarruflu spor otomobildir. Mazda ND Miata, şehir içinde 25'in üzerinde MPG ve otoyolda 40 MPG alır. Eğlenirken bile yaklaşık 30 MPG elde edilebilir. Hafif hibrit teknolojisinin yakıt ekonomisini en az yüzde beş oranında iyileştirmesi bekleniyor. Düz hat performansı açısından, mevcut Miata 60 mil/sa (97 km/s) hıza 6,2 saniyede çıkabiliyor ve bu hazırlıksız bir yüzeyde. Hafif hibrit Miata'nın yüksek beş saniye aralığına ulaşmak için gerçek bir şansı var.

2026 Mazda Miata'dan Ne Beklenmeli?
Litre başına 100 veya daha fazla beygir gücü
48 Volt Hafif Hibrit
Tanıdık 2.0 litrelik SKYACTIV motor
Daha hafif
Daha da iyi yakıt ekonomisi
6.0 saniye veya daha kısa sürede 0-60 mph

Halihazırda tamamen elektrikli bir Mazda Miata, yakında çıkacak olan Japon spor arabalarından biridir ve bu, bir süre daha gerçekleşmeyecek, yani Miata'yı büyük ölçüde eski okul görünümünde başka bir nesil için kullanabiliriz. Tanıdık SKYACTIV 2.0 litrelik motor, Hafif hibrit kurulumun bir parçası olarak hizmet vermeye devam edecek.

Şanzıman seçenekleri açısından ise mevcut modelin altı ileri manuel ve altı ileri otomatik seçenekleri sunulmaya devam edecek. Mazda'nın MX-5'i yeni, sekiz vitesli otomatik şanzımanla donatması pek olası değil. Küçük ölçüde hibritleşme, Mazda Miata'nın satıştaki en uygun fiyatlı spor otomobil olmaya devam etmesini ve ardından Toyota'nın GR86'sını garanti ediyor.

Kaynak? TopSpeed

  • Admin
Gönderi tarihi:

Kia Seltos yeni bir görüntüyle karşımızda!

Güncellenen model daha kaslı bir stil benimsiyor ve aynı zamanda daha fazla teknoloji kazanıyor.

KIA, Seltos'un gözden geçirilmiş bir versiyonu olan 'Badass 2.0' adını verdiği şeyi piyasaya sürdü. Tüm kutuları işaretleyip işaretlemediğini görmek için ona yakından bakıyoruz. KIA, yeni bir tasarım temasına sahip olduğunu söylüyor - "Opposites United", yeni tasarım temasının ürünlerinin sportif ve kaslı görünmesini sağladığını iddia ediyor. Elbette, tüm bunları daha önce duyduk, ancak bu modelde önceki modele göre gerçekten fark yaratan özelliklere bir göz atalım.

kia_seltos_2024_asset-carousel-1.jpg

Buradaki en büyük değişiklik, Seltos'un artık kökenlerini kardeş şirket Hyundai'nin Verna'sından alan, 160 ps güç ve 235 Nm torka sahip 1.5 litrelik turbo GDi benzinli motorla sunuluyor olması. Bu, onu bu segmentteki en güçlü SUV yapıyor. Doğal emişli 1,5 litre benzinli ve 1,5 litre değişken geometrili turboşarjlı (VGT) dizel motor seçeneği, neredeyse çok çeşitli şanzıman seçenekleriyle sunulacak - 6 vitesli manuel, 6 vitesli akıllı manuel (iMT), geleneksel 6 vitesli otomatik ve 7 vitesli çift kavramalı (DCT)!

kia_seltos_2024_asset-list_torque-vector

İkinci en büyük gelişme, Seltos'un en üst modellerinde uygulanan Seviye 2 ADAS'tır (Gelişmiş Sürücü Yardım Sistemleri). Böylece, şerit tutma yardımı, aracı otomatik olarak yavaşlatabilen veya hızlandırabilen akıllı hız sabitleyici, uzun far asistanı, arka çapraz trafik çarpışma asistanı gibi güvenlik özelliklerine sahip olacaksınız - bunlarda 17 yeni ADAS özelliği var. Ayrıca ABS, BAS, Araç Stabilite Yönetimi, altı hava yastığı ve daha fazlası gibi özelliklere sahip taban da dahil olmak üzere tüm varyantlarda standart bir 15 noktalı güvenlik paketi vardır. Tabii ki, insanların özleyeceği en büyük öğe panoramik sunroof!

desktop.png

Dış kısımda, ilk bakışta çok fazla değişiklik görmüyorsunuz, ancak ön kısımda artık KIA'nın "Yıldız Haritası" olarak adlandırdığı yeni gündüz yanan farlar (DRL'ler), yeni LED farlar, sıralı dönüş göstergeleri var. ve yeni tampon tasarımları. Şimdi, üç yeni alaşım jant tasarımı da dahil olmak üzere beş yeni farklı jant seçeneği var ve en iyi modeller kristal kesimli, parlak siyah tasarıma sahip 18 inç jantlara sahip. Arkada, LED bağlantılı arka lambalar, koruma levhaları ve biraz farklı tamponlarla aynı "Yıldız Haritası" aydınlatma konseptine sahip oluyorsunuz ve artık çift egzozunuz da var. Sonuç olarak, dış cephe, ince ama şimdiki çağa kadar yenilendi. Yeni bir "kalaylı zeytin" rengi de var.

kia_2024-seltos_features-image.png

İçeride, bence en iyi yeni teknoloji özelliklerinden biri olan bilgi-eğlence ve enstrümantasyon için çift ekranlı panoramik ekran, navigasyon ve diğer önemli şeyler için 10,25 inç dokunmatik ekran ve 10,25 inç dokunmatik ekran ile işler çok daha güzel hale geliyor. enstrümantasyon ve diğer bilgiler - yeni Mercs'e çok benzer. Ekran net ve oldukça mantıklı. Artık bir elektronik park freniniz var ve bence bu, günümüzdeki her yeni araçta olması gereken bir özellik. En iyi modeller, 8 inç baş üstü ekranı (HUD) ve sekiz hoparlörlü Bose imzalı ses sistemine sahip olacak. Hava temizleyici, virüs ve bakteri korumalı yenidir ve yukarıda bahsedilen panoramik sunroof ile birlikte Seltos'un iç mekanını kesinlikle içinde olmak için çok daha iyi bir hale getirecektir. Ah, ayrıca havalandırmalı ön koltuklara da sahipsiniz – otomobil üreticilerinin sahip olduğu bir özellik. için giderek daha fazla ısınıyor.

desktop.png

KIA Hindistan Genel Müdürü ve CEO'su Tae-Jin Park, "Seltos, Hindistan'a girdiğimiz ürün ve o zamandan beri KIA Hindistan ve Seltos'un yolculuğu neredeyse aynı. Bu stratejik lansman, bizim için çok önemli. Hindistan yakında yüzde 10 pazar payına ulaşmayı hedefliyor."

Kaynak: Indulgexpres

  • Admin
Gönderi tarihi:

The Genesis X Convertible Concept 

Hikaye 2021 dolaylarında başlıyor. Genesis, dört kişilik bir elektrikli coupe olan büyük ve cesur X Concept'i tanıttı. Genesis markasının küresel başkanı Jay Chang, izleyicileri "markamızın ilerici ve cüretkar ruhunu somutlaştıran bu konsept otomobil aracılığıyla Genesis tasarımının geleceğini karşılamaya" davet etti.

concept-car-genesis-x-convertible-exteri

Herkes SUV'lara yönelirken Genesis, BMW 8-Serisi coupe veya Lexus LC ile rekabet edebilecek şık ve çok alçak lüks bir otomobilde kendini ikiye katladı. Ama konsept otomobildi. O sırada Edmunds, "Genesis'in arabayı üretme planı yok" dedi. "BMW ve Polestar'ın henüz ayakları yere basmıyor olmalı."

concept-car-genesis-x-convertible-side-d

Ama belki de titremeye başlamaları gerekirdi. Geçen yıl, Genesis'in Los Angeles fuarında uzun dingil mesafeli X convertible'ı göstermesiyle destan devam etti. Şık coupe, açılır tavanları içeren katlanır bir hardtop ile geliştirildi. Araba, baş aşağı ve geriye doğru L konfigürasyonunda sürücünün etrafını saran dijital bir çizgiye sahip bir iç mekana sahip bir nakavttı. Ama yine de bu bir konseptti ve basın, üretime ulaşma şansıyla alay etmeye devam etti. Car and Driver, "X Convertible ne yazık ki asla gerçek olmayacak" dedi.

Çok erken konuştular: Şirketin bayilerine, Genesis X Cabrio'nun 2026 model yılı için bir üretim arabası olma ihtimalinin yüksek olduğu söylendi. New Jersey bayisi ve Genesis Ulusal Bayi Danışma Konseyi başkanı Peter Lanzavecchia'ya göre, Genesis'in kreatif direktörü Luc Donckerwolke, yıllık toplantıda üretim amacını açıkladı.

Lanzavecchia, "Bunu birkaç yüz Genesis satıcısının önünde söylemek - bu oldukça iyi bir işaret," dedi. "200.000 ABD Doları'nın mı yoksa 300.000 ABD Doları'nın üzerinde mi olacağını bilmiyorum, ancak showroomlarımız söz konusu olduğunda bu konuda çok sayıda Bentley Continental üstü açılır takas göreceğimizi garanti ederim."

Geçen yıl Cabrio ilk kez gösterildiğinde Donckerwolke, tasarım ekibinin X konseptlerinin bazı versiyonlarının üretime geçmesi için coşkuyla bastırdığını söyledi.

Otomobilin üretildiğini varsayarsak rekabet, BMW 8-Serisi ve Lexus LC (hala), Mercedes SL, Aston Martin DB11 Volante, daha önce bahsedilen Bentley Continental GT ve Jaguar F-Type gibi üst düzey otomobiller olacak. , ancak bunların hiçbiri şu anda EV değil. Eklenti alanında, ilk olarak geçen yıl gösterilen 02 Roadster konseptine dayanan iki koltuklu Polestar 6, 2027 model yılı için yine 2026'da teslim tarihi ile ilginç görünüyor. Polestar 6, 300 mil menzil ve saatte 60 mile 3,2 saniyelik koşularla 872 beygir gücü sunacak. En üst model için 200.000 ABD dolarına mal olmasını bekleyin. Genesis X (iki yerine dört koltuklu) kesinlikle bu alanda da yükselecek. Ayrıca muhtemelen Rolls-Royce Spectre'nin dönüştürülebilir bir versiyonu da gelecek.

Bu noktada Hyundai/Kia'ya karşı bahse giren herkes aptaldır. Şirket birbiri ardına bir home run yapıyor. Ve Yaratılış kesinlikle tektir, ancak muhtemelen az sayıda inşa edilecektir. Bir marka geliştirici olarak - Genesis'i lüks kısma sağlam bir şekilde oturtmak - paha biçilmez olabilir.

Genesis E-GMP platformu, mevcut Electrified GV70 SUV'de 429 beygir gücü ve 236 mil seyir sunuyor. Bu oldukça iyi, ancak muhtemelen X için yeterli değil. Motor Trend bunun yerine geliştirilmekte olan eM platformunda çalışabileceğini düşünüyor. Ya da tamamen yeni ve X'e özel bir şey olabilir.

X tasarımı çok dikkat çekti ve belki de bu, üretim amacını etkiliyor. Cabrio, Nisan ayında Milano'daki Car Design Award 2023 töreninde Konsept Otomobiller kategorisinde Araba Tasarım Ödülü'nü aldı.

Jüri üyeleri, "Genesis son zamanlarda yükselişe geçti," dedi, "Genesis X Convertible'da özetlenen, gerçekten temiz ve birinci sınıf tasarımla. Bu proje, klasik üstü açılır spor otomobillerin tasarım öğeleriyle çağdaş bir yorumda zarif bir şekilde uyum sağlayarak Genesis tasarım DNA'sını güçlendiriyor."

X Concept ve X Convertible, şirketin üç gösteri arabası tasarımından sadece ikisi. Üçüncüsü, geçen yıl Monterey Araba Haftası'nda gösterilen X Speedium Coupe. Genesis, dramatik bir fastback tavanı ve açıkça yarış pistinden ilham alan stiliyle "serbest stil tasarım çalışması" olarak tanımladı.

  • Admin
Gönderi tarihi:

2024 Toyota GR Supra 3.0, Chevrolet Corvette Stingray'den Daha mı Hızlı?

Tarihi isim plakasının Mk5 neslinden 2024 Toyota GR Supra 3.0, spor otomobil pazarında reddedilemez bir varlık değil. Bununla birlikte, en yeni Mk5 Supra, spor otomobil ile süper otomobil arasındaki çizgiyi bulanıklaştıran bazı keskin rekabete sahiptir: C8-jenerasyonu Chevrolet Corvette Stingray. Peki Supra, Kentucky'nin performans kralına karşı durabilecek mi? Yoksa Corvette, bir Toyota rozeti ile uluslararası bir işbirliğine boyun eğmeye mahkum mu?

2024 Toyota GR Supra 3.0 ne kadar güçlü?

2024 Toyota GR Supra'nın kitaplığında iki motor bulunur: 255 beygir gücünde 2.0L dört silindirli değirmen ve üst kaplamalar için 3.0L B58 sıralı altı silindirli. Yine de, hiçbir seçenek Nissan Z veya Chevrolet Corvette gibi rakipleri geride bırakmıyor.

Üstelik Stingray, önceki C7 modelinden farklı olarak performans egzoz seçeneğiyle beş beygir gücü ekliyor. Sonuç olarak, temel C8 Corvette Stingray Z51, sınıfının zirvesindeki Mk5 Supra'yı 113 ortadan motorlu midilli ile geride bırakacak.

Mk5 Supra, C8 Chevrolet Corvette'ten daha mı hızlı?

2024-stingray-visualizer-2.png?imwidth=1

Mk5 Supra'nın gergin, yetenekli platformuna rağmen, ortadan motorlu C8 Chevrolet Corvette Stingray her kategoride daha hızlı.

Hızlanma ve azami hıza ek olarak Stingray, Mk5 Supra 3.0'ı geride bırakır. Car and Driver'a göre, beşinci nesil Toyota GR Supra 3.0, 1,02 g'lik bir patinaj sonucu verirken, C8 Corvette Z51, 0,01 g'lık bir kayma sonucu elde etti.

2024 Toyota GR Supra'nın fiyatı ne kadar?

 

2024 Toyota GR Supra, 2.0 donanım için 45.540 dolardan başlıyor ve daha hızlı, daha güçlü 3.0L modeli için ek 9.000 dolar talep ediyor.

Sonuç olarak, Supra hayranları, 3.0 Premium donanımı, giriş seviyesi C8 Corvette 1LT'den yaklaşık 8.245 $ daha ucuza alabilirler. Tabii ki, spor araba meraklıları neredeyse kesinlikle her iki model için de işaretlemelerle uğraşmak zorunda kalacaklar.

Corvette, Supra'dan daha iyi bir performans arabası mı?

2024 Ford Mustang Dark Horse'un 2023 Toyota GR Supra 3.0'a Göre 3 Büyük Avantajı Var

C8 Chevrolet Corvette Stingray, hızlanma ve viraj alma kuvvetinden kargo kapasitesine kadar neredeyse her ölçümde Mk5 Supra'dan daha iyi performans gösteriyor. Pek çok Supra hayranının lanse edeceği kategori elbette fiyat olacak; 2024 Toyota GR Supra 3.0 ile aynı başlangıç noktasında giriş seviyesi bir Corvette 1LT alamazsınız.

Dahası, Supra'nın manuel şanzımanı, 'Vette hayranlarının vazgeçeceği bir özellik olan' eğlence fabrikalarını kırbaçlamak için parlama yapan sürücüler için hoş bir varlık.

Kaynak: MotorBiscuit

  • Admin
Gönderi tarihi:

Vale GT1 Kitli Porsche Boxster Hayata Geçiyor

Aralık 2021'in sonlarında Vale Automotive adlı bir şirket, GT1 adını vereceği vahşi, genişletilmiş bir Porsche Boxster ile dalga geçti ve şimdi bu rüya nihayet gerçek oldu. Kit bize ilk gösterildiğinde, bu bir dijital renderdı ve şimdi Vale, yükseltmelerle en az bir Boxster'ı tamamladı ve bu süreçte genişliğini iki fit artırdı.

Tasarım, Porsche 911 GT1 Strassenversion'dan açık bir şekilde etkilenmiş, geniş kalçalar, merkezi bir tavan kepçesi ve geniş bir kuyruk eklenmiştir. Vale GT1'in neden Cayman'ı değil de Boxster'ı temel aldığı sorusunu akla getiren sabit bir tavan da var, ancak bunun için basit bir açıklama var.

Anlayabildiğimiz kadarıyla bu forma, sert bir Cayman kardeşi olmayan orijinal 986-nesil Boxster için yapılmış. Çok önemli değil çünkü bu kit, Boxster'ı neredeyse tanınmaz hale getiriyor. Ayarlayıcı, ne yapıldığını soran yorumlara doğrudan yanıt vermese de, kulağa tamamen farklı geliyor. Vale Otomotiv bize geri dönerse, ilk öğrenen siz olacaksınız.

Kaputun altında her ne dönüyorsa, güçlü olmasını umuyoruz çünkü bu tarz bir stilin onu destekleyecek performansa ihtiyacı var. Arkadan, araba neredeyse bir Bugatti Chiron ile karıştırılabilir ve havalandırmalı çamurluklar, geniş arka kanat ve devasa yan hava girişleri ile Boxster GT1'in en azından modern bir 718'e karşı yarışta kendi yerini tutmasını beklersiniz. 

Kaynak: Vale Automotive

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.