Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 8 Nisan , 2023 Yazar Admin Gönderi tarihi: 8 Nisan , 2023 Dünyanın İlk Basketbol Topu Kadar Doğal Emişli Döner Dizel Motoru Bu, yalnızca iki hareketli parçaya sahip LiquidPiston XTS-210 sıvı soğutmalı doğal emişli döner dizel motordur. Şu anda ABD Ordusu için çeşitli insansız hava araçlarının yanı sıra diğer küçük uçaklarda, deniz ve kara araçlarında da kullanılmak üzere geliştirme aşamasında. XTS-210 ayrıca bir yardımcı güç kaynağı olabilir. Ve evet, basketbol topu büyüklüğünde. Döner dizel motor nasıl çalışır? Ordu, diğer birçok uygulama için ölçeklendirilme olasılığı nedeniyle motorla da ilgileniyor. Ancak XTS-210, gelecekte bir noktada genel halkın kullanımına da sunulacağından Ordu'ya özel değildir. Süperşarjlı motor, tek devir başına altı yanma bölümü olan iki zamanlı bir motordur. Dönen, tek hareketli parçaları olan rotor ve bağlı olduğu mildir. Bu kadar çok yanma olayı, motorun çok düzgün çalışmasına yardımcı olur. Döner dizel motor ne kadar güce sahiptir? 25 hp sağlayan 210cc'dir. 25 hp bir ton homurdanma olmasa da, onun için pek çok uygulama var. Ancak ölçeklendirme potansiyeli, çok daha küçük bir motor boyutundan çok daha fazla güç üretme yeteneği sunar. LiquidPiston şimdiye kadar 4 hp'den 70 hp'ye kadar çıkış gücüne sahip çeşitler üretti. Şu anda olduğu gibi, benzer güç üreten bir dizel motorun XTS-210'dan %80 daha büyük olması gerekecek. Yani 42 lb basketbol topu, bir pistonlu dizel motora göre beş kat daha fazla güç yoğunluğuna ve özgül güce sahiptir. Bu, pound başına 1,5 hp'ye eşittir. Dizel yakıt için yapılandırılmış olsa da benzin, hidrojen ve propan ile de uyumlu olacaktır. Döner motorlar kirli değil mi ve yakıt tüketimi zayıf değil mi? CEO Alec Schkolnik 2020'de NewAtlas'a "Yani temel olarak XTS-210, eski rotatiflerin yanma ve yağlama ile ilgili temel zorluklarını çözüyor" dedi. "Bu yağlama zorlukları hem dayanıklılık sorunlarına hem de emisyon sorunlarına neden oldu. Bu bileşenleri sabit hale getirerek eski dönerin zorluklarını çözüyoruz. Ayrıca çok daha yüksek verimlilik sağlamak için döngüsünü yükselttik.” Mazda'nın artık döner Wankel motorları üretmemesinin nedenlerinden biri, katılaşan emisyon yasaları ve güvenilirlik sorunlarıdır. Tasarlandığı gibi, Mazda döner motoru oldukça kirliydi ve ayrıca gaz kilometresi için özellikle iyi değildi. Dolayısıyla, Wankel motorunun bu yeni versiyonu türe yeni bir soluk getirebilir. ABD Ordusu neden teknolojiye yatırım yapıyor? Tüm farklı konfigürasyonları, Ordunun dikkatini çeken şeydi. Mevcut benzinli motorlardan %30 daha az yakıt tüketen enerji santralleri arıyor. Ayrıca mevcut motorlardan çok daha küçük ve daha hafif, aynı miktarda güce sahip bir dizel motor istiyor. Bu gereklilikleri yerine getirmesi için Bloomfield, Connecticut şirketine 9 milyon $ ödül verdi. LiquidPiston, döner motorun çeşitli araçlar için hibrit sistemlerde ilk kez kullanıldığını görüyor. 2010'dan beri geliştirme aşamasında olan şirket, 70 yıllık Wankel tasarımına modern bir yaklaşım getirerek gerçekten heyecan verici bir şeyin eşiğinde görünüyor. Kaynak: MotorBiscuit Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 9 Nisan , 2023 Yazar Admin Gönderi tarihi: 9 Nisan , 2023 Yeniden Tasarlanan 2024 Toyota Tacoma Neden Orta Boy Pikap dünyasını değiştirecek Toyota, yaklaşmakta olan yeni nesil Tacoma'nın ilk resmi teaser'ını yayınladı. Hiç şüphesiz bu yılın en çok beklenen lansmanlarından biri. Toyota, kamyon ve SUV serisini yeni modellerle revize ediyor. Tam boyutlu Tundra ve Sequoia'nın yeni nesil versiyonları çoktan çıkmışken, otomobil üreticisinin orta ölçekli tekliflerinin de gerekli yükseltmeleri alma zamanı geldi. Yeni 4Runner'ın gelmesi için biraz daha beklememiz gerekse de, Toyota'nın bu yıl yenilenen Tacoma'yı görücüye çıkarmasını bekliyoruz. 2024 modeli olarak gelecek ve pano genelinde bir dizi yükseltme alacak. Yeni aktarma organları, daha iyi arazi kabiliyeti, geliştirilmiş sürüş dinamikleri ve daha fazla teknolojiye sahip daha konforlu bir kabin görmeyi bekleyin. Toyota, 2024 Tacoma ile ilgili belirli ayrıntıları henüz açıklamasa da, bu orta boy kamyonetin revize edilmiş versiyonunun kendi segmentinde ezber bozacağını söylemek yanlış olmaz. Toyota'nın en son teaser'ı, yeni Taco'yu gizlemek için harika bir iş çıkarıyor. Hotcar'ın dijital sanatçısı Rostislav Prokop, yeni çağ Tacoma'nın nasıl görünebileceğinin çarpıcı bir resmini yarattı. Bir Hibrit Güç Aktarma Organı, 2024 Tacoma'nın Verimliliğini Büyük Ölçüde Artıracak Tacoma'nın motor serisi, 2024 güncellemesiyle büyük olasılıkla büyük bir değişiklik görecek. Şu anda 159 hp ve 278 hp V6 ile 265 lb-ft tork üreten bir temel dört silindir sunuyor. Toyota muhtemelen mevcut dört potlu ve doğal emişli V6'yı yeni bir motor seti lehine bırakacak. Bu iki mil, özellikle Tacoma'nın akranlarının sunduklarıyla karşılaştırıldığında yaşlarını göstermeye başladığı için hoş bir değişiklik olacak. Umarız yeni Tacoma manuel şanzıman seçeneğini korur. Ancak mevcut 6 vitesli otomatik gidişi görmekten mutlu oluruz. 2023 Tundra, yeni nesil Tacoma'yı büyük ölçüde etkileyecek. Bu nedenle, orta boy kamyonetin tam boyutlu kardeşi ile aynı 10 vitesli otomatik şanzımana sahip olduğunu görebiliriz. İki kamyon aynı zamanda aktarma organı seçeneklerini paylaşacak. 2024 Tacoma biraz elektrifikasyona sahip olacak ve Tundra'nın yeni hibrit V6 motoru bu tasarıya mükemmel bir şekilde uyuyor. Kurulum, 10 vitesli otomatik şanzımana entegre bir elektrik motorunun yardımıyla tam boyutlu pikapta 437 hp ve 583 lb-ft tork üretiyor. Yeni Taco, yakıt ekonomisini artırmaya yardımcı olacak bu hibrit aktarma organının bir versiyonunu kullanabilir. Tacoma'nın mevcut verimlilik derecelendirmeleri iç karartıcı. EPA, 4WD versiyonunu otoyolda 20 mpg ve şehirde 17 mpg olarak derecelendiriyor ve toplam 18 mpg derece ile derecelendiriyor. Yeni Tundra'daki hibrit kurulum, eski modeline kıyasla verimlilik oranlarını büyük ölçüde artırdı. Tacoma ile de benzer sonuçlar bekleyin. 2024 Tacoma EV Kendi Liginde Olacak Daha iyi yakıt ekonomisine sahip bir hibrit aktarma organı, Tacoma'yı modern çağa taşıyacak. Ancak bu orta boy pikapı geleceğe hazır hale getirmek için Toyota'nın elektrikli bir versiyonunu da vermesi gerekecek. Araba üreticisi bir süre önce Tacoma EV konseptini sergiledi, ancak henüz resmi bir ayrıntı yok. Toyota, tamamen elektrikli modelleri tanıtma konusunda ağır davranıyor. bZ4X, Kuzey Amerika'daki serisindeki tek EV'dir. Tacoma EV geldiğinde, muhtemelen kendi liginde olacak. Şu anda elektrikli aktarma organı sunan herhangi bir orta boy kamyonet yok. Yani Toyota'nın bundan para kazanması için büyük bir fırsat var. Tamamen elektrikli bir Tacoma, muhtemelen en agresif versiyonunda çift motorlu bir kurulum alacak. Aynı zamanda, temel versiyonlar tek motorlu bir kurulumla da idare edebilir. 2024 Toyota Tacoma TRD Pro Şimdiye Kadarki En Sağlam Olacak Tacoma TRD Pro, arazi sürüşü için sağlam ve güvenilir bir pikap isteyen alıcılar için ilk tercih olmuştur. Fabrikadan daha güçlü şoklar, budaklı lastikler ve gövde altı koruması ile gelir. Bu stok yükseltmeleri, onu engebeli arka yolların ve orman patikalarının üstesinden gelmek için ideal bir araç haline getiriyor. Mevcut nesil TRD Pro'nun süspansiyon kurulumu, Tacoma'yı asfalt dışında bir şampiyon yaparken, arkadaki yaprak yaylar, onu asfalt yolda sürmenin o kadar da eğlenceli olmadığı anlamına geliyor. 2024 güncellemesi ile bu durum muhtemelen değişecektir. Tundra'da gördüğümüz gibi, yeni Tacoma TRD Pro, sokakta daha iyi performans için arkada sarmallara sahip olacak. Ancak bu, arazi kabiliyetini azaltacağı anlamına gelmez. Bunun yerine, yeni nesil Tacoma TRD Pro, bu kamyonun standart versiyonuna göre hala çok sayıda yükseltme alacak ve bu da onu şimdiye kadarki en sağlam versiyon yapıyor. Yeniden Tasarlanan Yeni Nesil Tacoma Kabini Büyük Bir Yükseltme Olacak Yeni Toyota Tacoma'nın iç mekanının nasıl görüneceğine dair henüz bir bilgi yok. Ancak muhtemelen Tundra'nın kabiniyle pek çok ortak noktası olacaktır. Bu, daha şık bir düzen, daha iyi malzemeler ve gelişmiş teknoloji anlamına gelir. Her iki kamyon da aynı TNGA-F platformunu paylaşacak, bu nedenle yeni Taco'nun daha geniş bir kabine sahip olmasını bekleyin. Umarız Toyota, özellikle arka sıra için çift kabinli versiyonun ergonomisini geliştirir. 2024 Tacoma, mevcut 8 inçlik bilgi-eğlence sistemini daha büyük bir ekran, tercihen Tundra'nın 14 inçlik birimi lehine bırakacak. Daha yüksek modeller, gelişmiş arazi sürüşü yetenekleri için tamamen dijital bir gösterge paneli ve surround görüş kamerası da alabilir. Apple Car Play ve Android Auto standart donanımlar olacak. Ayrıca daha iyi sürücü yardımı özelliklerine sahip yeni Tacoma'yı da görmeyi bekliyoruz. Kaynak: HotCars Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 13 Nisan , 2023 Yazar Admin Gönderi tarihi: 13 Nisan , 2023 Goodyear'ın yeni prototip lastikleri soya fasulyesinden yapılmıştır ve yakıt tüketiminizi önemli ölçüde azaltabilir Lastik üreticisi Goodyear, 2030 yılına kadar %100 sürdürülebilir malzemelerden üretilmiş bir lastik yaratma taahhüdünde bulundu. Ve bu tür diğer taahhütler her zaman meyvesini vermese de, Goodyear yolunda ilerliyor gibi görünüyor. Bu yılki Tüketici Elektroniği Fuarı'nda (CES), şirket %90 sürdürülebilir malzemelerden yapılmış bir prototip lastik tanıttı. Bu, şirketin geçen yılki CES'te sergilediği, %70 sürdürülebilir malzemelerden yapılmış, zaten etkileyici olan prototip lastiğinden %20 daha fazla. Dahası, Goodyear, yeni prototipin Ulaştırma Bakanlığı testlerini çoktan geçtiğini, yani yol kullanımı için onaylandığını söylüyor. Şimdi tek yapması gereken, yeni lastikleri ticari ölçekte üretmek için yeterli malzemeyi temin etmek ve ardından lastikler yollara çıkıyor olmalı. Lastikler soya fasulyesi yağı (petrol yağı yerine), pirinç kabuğu silikası (pirinç üreten ülkelerde bol miktarda bulunan pirinç öğütmenin bir yan ürünü), tüketim sonrası polyester ve biyolojik olarak yenilenebilir çam katranı reçinelerinden yapılır. Özellikle polyester önemli bir çevre sorunudur ve onu geri dönüştürmenin yollarını bulurken aynı zamanda yeni malzemelere olan ihtiyacı da azaltmak gezegenimiz için harika bir şeydir. Hızlı moda markalarının gözdesi olan polyester, yenilenemeyen yağdan yapılır ve her yıl düzenli depolama alanlarına gönderilen 100 milyon ton tekstil atığının büyük bir bölümünü oluşturur. Düzenli depolama alanlarından, çevredeki toprağa ve suya toksinler sızar. Goodyear'ın daha sürdürülebilir şekilde üretilmiş lastiklere yönelik bazı planları, daha önce pandeminin neden olduğu tedarik zinciri sorunları nedeniyle alt üst olmuş olsa da, şirket yeniden yoluna girmiş gibi görünüyor ve gözünü toptan ayırmıyor. Kıdemli başkan yardımcısı ve baş teknoloji sorumlusu, "[%70 sürdürülebilir lastiği] kutlarken, bunun ilerlemeye devam etmemizin temelini oluşturduğunu biliyorduk" dedi. Sürdürülebilir malzemelere ek olarak Goodyear, yeni lastiklerin daha düşük yuvarlanma direncine sahip olduğunu, bunun da daha iyi yakıt tüketimi ve daha uzun elektrikli araç menzili anlamına geldiğini söylüyor. Bunu azaltılmış karbon ayak izi ile birleştirin ve gerçekten geleceğin lastikleri gibi ses çıkarıyorlar. Kaynak: The Cool Down Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 17 Nisan , 2023 Yazar Admin Gönderi tarihi: 17 Nisan , 2023 Yeni Toyota Corolla Cross Hybrid Sizi Elektrikli Araç Aldığınıza Neden Pişman Ettirecek? Toyota'nın gazla çalışan kardeşini 2022'de piyasaya sürmesinden bir yıldan fazla bir süre sonra, Amerikalı alıcılar yakında 2023 Toyota Corolla Cross Hybrid'e sahip olabilecekler. Toyota'nın en yeni hibrit SUV'si, 2023 yazında Amerikan bayilerinde satışa sunulacak. hibrit, tamamen elektrikli bir aracın fiyatının çok altında, sınıfındaki en iyi kilometre sayılarından birine sahiptir. Corolla Cross'un hibrit olmayan versiyonu da 32 MPG'ye varan birleşik gücüyle etkileyicidir. Toyota, EPA'nın daha tutumlu Hibrit versiyonunu, yeni satın aldığınız elektriği sorgulamanıza neden olacak etkileyici MPG rakamlarında bile derecelendirmesini bekliyor! Corolla Cross Hybrid, Uygun Fiyatlı, Yakıt Tasarruflu Bir SUV 2023 Toyota Corolla Cross Hybrid, bütçesi kısıtlı olan çevreye duyarlı alıcılar için mükemmel bir kompakt SUV. Tamamen elektrikli bir araç olmasa da, tüketiciler, nispeten satın alınabilirliği ve harika kilometre performansı nedeniyle benzer boyuttaki EV'ler yerine hibrit SUV'u tercih edebilir. Hibrit SUV, EPA tarafından tahmin edilen toplam 42 MPG'lik bir mesafeye sahiptir. Karşılaştırma için, gazla çalışan Corolla Cross, EPA tarafından tahmin edilen toplam 32 MPG'ye kadar bir EPA'ya sahiptir. "Toyota Corolla Cross Hybrid'in verimliliği, Toyota'nın karbon nötr bir gelecek taahhüdünü ilerletmesine yardımcı olmakla kalmıyor, aynı zamanda bunu şık bir şekilde yapıyor. Toyota, 2023 Corolla Cross Hybrid basın bülteninde, uygun fiyatlı ve tipik olarak küçük bir crossover'da bulunmayan özelliklerle dolu Corolla Cross, küçük bir arabanın ilgi çekici sürüş deneyimi ve daha büyük bir crossover'ın işlevselliği ile tatlı noktaya vuruyor. MPG sayıları tamamen elektrikli araçların MPGe sayılarını geçemese de, Corolla Cross Hybrid uygun fiyatla bunu telafi ediyor. 2023 Corolla Cross Hybrid, bu yaz bayilere geldiğinde 27.970 dolardan başlıyor ve alıcılara paralarının karşılığını fazlasıyla veriyor. 23.060 dolardan başlayan gazla çalışan Corolla Cross'tan 4.910 dolar daha pahalı. Hibrit SUV, Toyota'nın serisindeki tek tamamen elektrikli SUV olan 42.000 $'lık Toyota bZ4X'ten yaklaşık 14.000 $ daha ucuz. Ayrıca 41.450 Dolarlık Hyundai Ioniq 5, 45.995 Dolarlık Ford Mustang Mach-E, 48.700 Dolarlık Kia EV6 ve 49.990 Dolarlık Tesla Model Y gibi diğer tamamen elektrikli kompakt SUV'lardan önemli ölçüde daha uygun. Corolla Cross Hybrid'in önemli ölçüde daha ucuz fiyatı ve saygın kilometre performansı, emisyonlarını azaltmak isteyen alıcılar için EV'lere göre onu harika bir bütçe alternatifi haline getiriyor. 2023 Corolla Cross Hybrid, Modern Özelliklerle Dolu Nispeten uygun fiyatlı bir kompakt SUV olmasına rağmen Toyota, Corolla Cross Hybrid'i en son teknolojisiyle doldurdu ve onu kaliteli iç donanımlarla donattı. Corolla Cross, verimliliğini Toyota'nın en son hibrit teknolojisine borçludur. Hibrit aktarma organı, toplam 196 hp üreterek ona 8 saniyelik 0-60 mph süresi sağlar. Toyota, kargo kapasitesini en üst düzeye çıkarmak ve araca düşük bir ağırlık merkezi vermek için hibritin lityum iyon pillerini arka koltukların altına yerleştirdi. Yeni Corolla Cross Hybrid üç donanım seviyesinde sunuluyor: S, SE ve XSE. Tüm donanım seviyeleri dört tekerlekten çekiş, Apple Car Play, Android Auto ve Toyota Safety Sense 3.0 ile standart olarak gelir. Hibrit model ayrıca, onu gazla çalışan kardeşinden ayıran, hafifçe revize edilmiş dış tasarıma sahiptir. Yeni Safety Sense 3.0, ilk olarak 2023 Toyota bZ4X'te piyasaya sürüldü ve yaya algılamalı çarpışma öncesi sistemi, direksiyon destekli şeritten ayrılma uyarısı, şerit izleme yardımcısı, dinamik radarlı hız sabitleyici, yol işareti asistanı gibi gelişmiş aktif güvenlik özelliklerine sahip. ve acil sürüş durdurma sistemi. Ayrıca SE donanım seviyesinde 17 inç alaşım jantlar, 8 inç dokunmatik ekran, kör nokta monitörü, arka çapraz trafik uyarısı, yokuşta kalkış yardımı kontrolü, gizlilik camı, tavan rayları ve direksiyondan vites değiştiriciler bulunur. Bu arada, XSE donanım seviyesi, 18 inç alaşım jantlar, birinci sınıf LED farlar ve ısıtmalı ön koltuklar gibi biraz daha üstün standart özelliklere sahiptir. Corolla Cross Paranın Satın Alabileceği En İyi Hibrit SUV mu? Hibrit ve elektrikli araç pazarının giderek kalabalıklaşmasıyla birlikte 2023 Corolla Cross Hybrid, şiddetli bir rekabetle karşı karşıya. Toyota'nın 2023'teki serisinde hibrit modellerinden hidrojen yakıt hücresi ile çalışan Mirai'ye kadar 15 elektrikli araç bulunuyor. Alıcılar Ford, Honda ve Kia gibi üreticilerden birçok seçeneğe sahip olduğundan, hibrit kompakt SUV segmenti kesinlikle kalabalık. Bu üreticiler, Corolla Cross Hybrid ile benzer boyut, performans ve fiyata sahip araçlar sunuyor. Örnekler arasında Ford Escape Hybrid ve Honda CR-V Hybrid bulunur. Escape Hybrid, Corolla Cross'a benzer kilometre ve fiyatlandırma sunuyor ve 29.170 $'lık biraz daha pahalı bir başlangıç fiyatıyla birleştirilmiş 41 MPG ile övünüyor. Bu arada, CR-V Hibrit, 32.400 $'lık başlangıç fiyatıyla birlikte 40 MPG sunuyor. 2023 Corolla Cross Hybrid, Toyota'nın güvenlik ve güvenilirlik konusundaki itibarını tamamen korurken, kompakt SUV, sınıfındaki ne en verimli ne de en uygun fiyatlı araç. Ancak yalnızca kilometre ve fiyata bakıldığında, 2023 Kia Niro Hybrid Toyota'nın teklifini geride bırakıyor. Kia'nın hibrit kompakt SUV'si, 2023 Corolla Cross Hybrid'den daha iyi kilometre performansı ve daha düşük fiyat etiketi sunuyor. Niro Hybrid, Corolla Cross Hybrid'den 11 MPG daha fazla, 26.490 $ gibi biraz daha düşük bir başlangıç fiyatıyla toplam 53 MPG'lik bir kilometreye sahip. Kaynak: HotCars Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 22 Nisan , 2023 Yazar Admin Gönderi tarihi: 22 Nisan , 2023 Çin artık Amerikan arabalarını istemiyor - bu Ford ve GM için kötü haber Amerikan otomobil şirketlerinin Çin'deki satışları sürekli bir düşüş içinde. Ford CEO'su Jim Farley, Çin hakkında "Pazar tamamen değişti" dedi Çin olmadan, Amerikan otomobil şirketleri muhtemelen ABD elektrikli araç satışlarına yönelecek. Çinli otomobil üreticileri, özellikle elektrikli araçların arkasındaki ivme hızlanırken ABD otomobil şirketlerine paralarının karşılığını veriyorlar ve bu, Ford ve GM gibi şirketleri bazı zor kararlar almaya zorlayabilir. Tesla dışında, popüler ABD otomobil markaları, dünyanın en büyük otomobil pazarı olan ve üreticiler için kritik öneme sahip olan Çin'de geçen yıl büyük bir zemin kaybetti. Danışmanlık firması Automobility Ltd.'ye göre, GM'nin buradaki araba satışları 2021'e göre %20 düşerken Ford'unki %33,5 düştü. Ford CEO'su Jim Farley, Perşembe günü Detroit'te düzenlenen bir yardım etkinliğinde gazetecilere verdiği demeçte, "Pazar tamamen değişti" dedi. "Çin gibi bir yerde Ford markasının ne anlama geldiğini yeniden düşünmemiz gerekecek." Farley, EV'lerin merkez sahneye çıkmasıyla özellikle doğru olduğunu belirterek, Çin pazarında en iyi performansı gösteren lüks markaların yalnızca elektrikli araçlar sattığını öğrendiğini belirtti. Çinli EV üreticisinin Çin'deki pazar payı 2022'de %17 artarken, yabancı otomobil üreticilerinin payı %11 düştü. Bunun bir kısmı, Çinli otomobil şirketlerinin, tüketicilerin satın almaya hevesli olduğu, özellikle EV'ler olmak üzere daha iyi ve daha ucuz otomobiller üretme becerisine bağlanabilir. Deutsche Bank analisti Edison Yu, Insider'a verdiği demeçte, "ABD'li otomobil üreticilerinin Çin'de giderek daha önemsiz hale geldiğine dair fikir birliği inancı hemen hemen var" dedi. "EV'ye bu geçişi yaparken, GM'ler, Çin'deki Ford'lar başarıya ulaşmak için gerçekten çok cesur ve agresif olmak zorunda kalacak." Yu, "Bir noktada ya devam etme ya da çekilme kararı verilmesi gerekiyor" diye ekledi. "Birinin geleceği hakkında bir karar vermesi gereken bir noktadayız." Araba şirketleri ABD'li alıcıları ve EV'leri ikiye katlayacak Sektör, Büyük Durgunluktan toparlanırken ve Çin dünyanın en hızlı büyüyen (ve EV dostu) otomobil pazarı haline geldiğinde, Amerikan otomobil şirketleri pazara girmek için acele etti. Ancak Çin ile ABD arasındaki siyasi gerilim arttıkça, Çin'de faaliyet göstermek ABD şirketleri için daha riskli hale gelmeye başlıyor. Buna Çinli markaların son birkaç yılını ABD markalarıyla ortak girişimlerden edindikleri endüstri bilgi birikimini tükettiklerini ve Çin pazarının bir Amerikan şirketi için birdenbire çok daha düşmanca bir yer haline geldiğini ekleyin. Bu, ABD şirketlerinin daha güvenilir ve sadık bir müşteri tabanına güvenebilecekleri evde EV çabalarını iki katına çıkaracakları anlamına geliyor. Bu plandaki tek sapma, Elon Musk ve onun devam eden fiyat savaşı. "Fiyat savaşları her yerde patlak veriyor. Büyüme için kim göz kırpacak?" Farley Perşembe etkinliğinde söyledi. Çin-Amerika karşılaşması bir çıkmazda - şimdilik Amerikan şirketleri Çin'de zemin kaybederken, parlak bir nokta var. Pandemi, otomobil üreticilerini tedarik zincirlerini değiştirerek ve en yüksek kar marjlarını elde ettikleri pazarlara odaklanarak daha azla daha fazlasını yapmaya zorladı. GM, 2017'de Avrupa'dan çekilerek ve daha sonra Rusya, Hindistan ve Avustralya'dan ayrılarak, para kaybeden piyasalardan çıkma sorumluluğunu büyük ölçüde yönetti. Şirket hala Çin'de faaliyet gösteriyor, ancak pazar payını korumak için mücadele ediyor. GM'nin Çin satışları, geçen yıl %20 geriledikten sonra 2023'ün ilk çeyreğinde %25 düştü. Çin'den geri çekilme ve ABD'ye aşırı odaklanma riskli olabilir. Avrupa'da farkı kapatmak, ABD'li otomobil şirketleri için bir seçenek olmayacak - Avrupa, Çinli otomobil üreticilerinin zaten agresif bir şekilde peşinden koştuğu bir pazar ve rekabet giderek daha şiddetli hale geliyor. Şu anda ABD'de satılık herhangi bir Çinli otomobil markası bulunmamakla birlikte, Çinlilerin sonunda ABD pazarını alt üst edecek bir oyun oynayabileceği endişesi var. Automobility CEO'su Bill Russo, Ocak ayında Insider'a "Çin'de olanlar Çin'de kalmayacak" dedi. Kaynak: Business Insider Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 23 Nisan , 2023 Yazar Admin Gönderi tarihi: 23 Nisan , 2023 Karşınızda yepyeni Lexus LM Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 25 Nisan , 2023 Yazar Admin Gönderi tarihi: 25 Nisan , 2023 Deion Sanders Yeni F-650 Super Duty, S.W.A.T'ın salyaları akacak Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 25 Nisan , 2023 Yazar Admin Gönderi tarihi: 25 Nisan , 2023 Ford Oto Galerilerinden Uçan 2 Ford SUV ve Uçamayan Diğer İkisi Ford, dünyanın en tanınmış otomobil üreticilerinden biridir ve Detroit merkezli şirket, uzun harika araba listesi nedeniyle uzun süredir başarılı olmuştur. Bununla birlikte, tüm Ford'lar harika değildir ve bu özellikle satış sayıları için geçerlidir. İşte çok iyi satan iki Ford SUV'a ve çok satan diğer iki Ford SUV'ye bir bakış. Bu iki Ford SUV şu anda çok iyi gidiyor Ford Authority kısa süre önce Ford'un 2023'ün ilk çeyreğine ilişkin satış verilerini yayınladı ve genel olarak SUV segmenti harika gidiyor. Büyüme söz konusu olduğunda, iki model zirvede yer alırken, bir diğer SUV modeli hemen arkasında. Expedition, otomobil üreticisinin tam boyutlu SUV seçeneğidir ve yılbaşından bu yana satışlarda büyük bir artış gördü. Ford şimdiden 19.000'den fazla tam boyutlu SUV sattı. Geçen yılın aynı döneminde otomobil üreticisi yalnızca yaklaşık 9.700 adet sattı. Bu yaklaşık 10.000 birimlik bir fark. Yüzde olarak Expedition, geçen yıla göre satışlarda %99'luk bir büyüme kaydetti. En önemli büyümeyi kaydeden diğer SUV ise Bronco oldu. Geçen yılın ilk çeyreğinde Ford, yaklaşık 23.500 adet Bronco sattı. Bu yıl şu ana kadar 32.400 adetin üzerinde satıldı. Bu neredeyse 9.000 birimlik bir fark. Yüzde bazında, Bronco'nun satışları yıldan bugüne %37'nin üzerinde arttı. Son olarak, Explorer da mükemmel bir ilk çeyrek geçirdi ve satış rakamları 2022'ye kıyasla yaklaşık %36 arttı. Bu iki Ford SUV şu anda çok sıcak değil Yelpazenin diğer ucunda, en kötüsünü yapan Ford SUV sürpriz olmamalı. Ford, 2023'ün ilk çeyreğinde yalnızca yaklaşık 1.600 adet EcoSport sattı. Bu, geçen yılın aynı döneminde sattığı 8.400 adede kıyasla. Bu, satışlarda kabaca %80'lik bir düşüş anlamına geliyor. Otomobil üreticisi 2022 model yılından sonra EcoSport'u durdurduğu için bu büyük düşüş Ford hayranlarını şaşırtmamalı. Satışlarda en kötü ikinci düşüşü yaşayan Ford SUV sürpriz olabilir. Bu onur, Detroit merkezli otomobil üreticisinin kompakt SUV seçeneği olan Escape'e gidiyor. EcoSport'tan farklı olarak, Escape hala ortalıkta dolaşıyor, bu nedenle satışlardaki büyük düşüş kolayca açıklanamaz. 2022'nin ilk çeyreğinde Ford, yaklaşık 40.000 adet kompakt SUV sattı. Bu, onu Ford'un ürün yelpazesinde en çok satan üçüncü araç yaptı. Bununla birlikte, Ford, yıldan bugüne Escape'in yalnızca 21.000 birimini sattı. Bu, %47'nin üzerinde bir düşüş anlamına geliyor. Ayrıca, Maverick ve Bronco gibi seçenekler onu geride bıraktığından, Escape'in artık en çok satan üçüncü Ford aracı olmadığı anlamına da geliyor. Ford çok başarılı bir otomobil üreticisi olmaya devam ediyor EcoSport'un ölümüne ve Escape satışlarındaki dramatik düşüşe rağmen, Ford yine de başarılı bir ilk çeyrek geçirdi. Genel olarak, şirket bu yıl şimdiye kadar 450.000'den fazla birim sattı. Bu, şirketin 2022'nin ilk çeyreğinde sattığı arabadan yaklaşık 40.000 daha fazla otomobil anlamına geliyor. Yüzde olarak, Ford'un satışları geçen yıla göre neredeyse %11 arttı. Şaşırtıcı olmayan bir şekilde, bu satış artışının çoğu Ford'un kamyonlarına atfedilebilir. F-150 ve yepyeni F-150 Lightning'i içeren F-Serisi, otomobil üreticisinin ürün yelpazesinde en çok satan seçenek. 2023'te şimdiye kadar şirket, bu tam boyutlu kamyonlardan 170.000'den fazla birim sattı. Bu, geçen yılın aynı dönemine göre neredeyse 30.000 birim daha fazla. Yüzde olarak, F-Serisi de satışları %21 arttığı için iyi bir büyüme kaydetti. Kaynak: MotorBiscuit Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 27 Nisan , 2023 Yazar Admin Gönderi tarihi: 27 Nisan , 2023 Ford bir basın bülteni yayınlayarak 2023 Ranger ve Bronco Sahiplerini Arabalarını kullanmamalarını telkin etti: Tekerlekler Çıkabilir! Ford'un geri çağırma sorunları devam ediyor. Ford'un Bronco ve Ranger sahiplerini araçlarını sürmeyi bırakmaları konusunda uyarmasının bir başka örneği de bu son geri çağırmanın bir parçası. Bugün otomobil üreticisi, tekerleklerin yerinden çıkması nedeniyle 2023 Broncos ve Rangers'ı geri çağırdı. Bunun olma ihtimali yok, zaten sahip olduğu raporlar var. Bu yüzden Bronco veya Ranger'ınızla yola çıkmadan önce bijon somunlarınızı kontrol edin. Bronco ve Ranger araçların tekerlekleri neden çıkıyor? Bu, son 30 gün içinde Bronco için ikinci araç geri çağırması. 6 Mart'taki ilki, direksiyon dişlilerinin kilitlenmesiydi. Ford, bu geri çağırmanın kökenlerinin Şubat ayında başladığını söylüyor. Bijon somunlarını sıkmakla görevli bir robot, iki modeli üreten Dearborn üretim tesisinde kapandı. Ford'un yedek planı, somunları manuel olarak sıkmaktı. Her ne sebeple olursa olsun, yedekleme planı umulduğu kadar iyi çalışmadı. Sürücü tarafındaki bijon somunları uygun tork spesifikasyonuna ayarlanmamıştır ve bu geri çağırmayı gerektirir. Robot 9 Şubat'tan 11 Şubat'a kadar çalışmıyordu, bu da 442 Korucu ve neredeyse 1.000 Bronco anlamına geliyor. Ford, bunların yaklaşık %20'sinin gevşek bijon somunlarına sahip olabileceğini tahmin ediyor. Otomobil üreticisi, geri çağırma dosyasında, bir garanti talebinin ve iki tekerleğin ayrıldığına dair raporun farkında olduğunu söylüyor. Raporlardan biri, bitişik bir araca da zarar veren müstakil bir tekerleği anlatıyor. Yani bu varsayımsal değil. Ford geri çağırma hakkında ne diyor? Ford, bijon somunları uygun teknik özelliklere ayarlanana kadar Ranger pikabınızı veya Bronco'nuzu sürmemeniz konusunda uyarıyor. Kullanıcı el kitabında bulunan tork özellikleri ile sahiplerin kendilerinin yapması oldukça kolay bir iştir. Tork anahtarınız yoksa veya bunu sizin için Ford'un yapmasını tercih ediyorsanız, bijon somunlarını sıkmak için iş yerinize veya evinize gelebilecek mobil onarım ekipleri vardır. Ne yazık ki, bijon somunlarını sıkan araç sahipleri, prosedürü onaylamak için yine de bir bayiye başvurmalıdır. Ford, Carscoops'a yaptığı açıklamada, "Bazı 2023 Broncos ve Rangers, sürücü tarafında spesifikasyona uygun şekilde sıkılmamış olabilecek bijon somunları ile donatılmıştır." "Müşterilerle temasa geçtik ve bijon somunlarının torkunu doğrulayana kadar araçlarını sürmemeleri talimatını verdik. Bijon somunlarındaki torku doğrulamak isteyen ve bu becerilere sahip olan sahipler için, tork doğrulaması için talimatlar sağlanmıştır. "Bu prosedürü gerçekleştiren araç sahipleri, bu geri çağırmanın bir parçası olarak bayilerinden bir inceleme için randevu almalıdır. Ford, mobil hizmet veya planlı teslim alma ve teslimat veya ücretsiz olarak ayarlanan çekici aracılığıyla araçlarının denetlenmesi ve onarılması için müşterilerin yerel bayilerine bağlanmasına yardımcı oluyor." Ranger veya Bronco'nuz hakkında sorularınız veya endişeleriniz varsa, daha fazla bilgi için Ulusal Karayolu Trafik Güvenliği İdaresi veya Ford'un geri çağırma merkezi ile iletişime geçebilirsiniz. Kaynak: Motorbiscuit Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 28 Nisan , 2023 Yazar Admin Gönderi tarihi: 28 Nisan , 2023 2023'te Para Karşılığına En İyi Orta Boy Araba Toyota Camry Değil? Toyota Camry, yüksek kaliteli tasarımı ve uygun fiyata birçok özelliği ile orta boy sedan segmentindeki en iyi modellerden biridir. Ancak U.S. News & World Report'a göre 2023'te bu paraya en iyi orta boy araba 2023 Toyota Camry değil. 2023 Kia K5. US News'e göre 2023 Kia K5, para için en iyi orta boy otomobil Toyota Camry, orta boy sedan müşterileri için harika bir bütçe dostu seçim olma konusunda uzun bir geçmişe sahiptir. Ancak bu yıl US News başka bir model seçti. Haber sitesi, 2023 Kia K5'i 2023'teki para için en iyi orta boy otomobil olarak adlandırdı. Bu ödül iki unsura dayanmaktadır: değer ve kalite. Değer faktörü için U.S. News, K5, Camry ve orta boy araba segmentindeki diğer modellerin fiyatına ve beş yıllık sahip olma maliyetine baktı. Ve kalite için, medya sitesi en iyi araba sıralamasında genel puanı kullandı. Kia K5: Düşük fiyat ve sahip olunması uygun fiyatlı Diğer Kia modelleri gibi 2023 Kia K5 sedan da oldukça uygun fiyatlı. Başlangıç fiyatı, 2023 Toyota Camry için 26.220 $ MSRP'ye kıyasla yalnızca 25.290 $ MSRP'dir. Enflasyonun yüksek olduğu ve yeni araçların fiyatlarının yükseldiği zamanlarda, K5 bütçe dostu bir seçim olmaya devam ediyor. Düşük fiyatın yanı sıra, U.S. News'in bu paraya en iyi orta boy arabaya sahip olması ekonomiktir. Medya sitesine göre K5, segmentteki en düşük beş yıllık sahip olma maliyetine sahip. Bu düşük sahip olma maliyeti birçok nedenden kaynaklanmaktadır. Birincisi, K5 çok güvenilirdir. J.D. Power, Camry'yi (84/100) geride bırakan 85/100 gibi "mükemmel" bir güvenilirlik derecesi veriyor. Bu üst düzey güvenilirlik, daha düşük onarım maliyetleri anlamına gelir. Ayrıca, K5 çok geniş bir garanti kapsamına sahiptir. 5 yıl/60.000 mil temel garanti ve 10 yıl/100.000 mil aktarma organı garantisi ile desteklenmektedir. Buna karşılık, Camry ve diğer birçok orta boy otomobil, 3 yıl/36.000 mil temel garanti ve 5 yıl/60.000 mil aktarma organı garantisi gibi endüstri standardına sahiptir. K5'in uygun fiyatlı olmasına katkıda bulunan bir diğer şey de, benzin pompasında tasarruf sağlayan yüksek yakıt ekonomisidir. 27 şehir içi/37 otoyol mpg'ye kadar tahmini gaz kilometresi elde eder. Camry (28 şehir/39 otoyol mpg) ve Camry Hybrid (51 şehir/53 otoyol mpg) kadar yüksek olmasa da çoğu arabadan daha iyi. 2023 K5'in kalite unsurları 2023 Kia K5'in U.S. News'in 2023'teki para için en iyi orta boy otomobil ödülünü kazanmasındaki diğer faktör kalitedir. Düşük fiyatın düşük kalite anlamına geldiği düşünülebilir. Ancak Kia sedan için durum böyle değil. US News, K5'in otomotiv müşterilerinin "günlük bir sürücüde" aradığı birçok niteliğe sahip olduğunu belirtiyor. Buna iyi bir sürüş kalitesi ve konforlu koltuklar da dahildir. Ayrıca birçok güvenlik ve sürüş yardımı teknolojisi standart olarak gelir. Ayrıca, bilgi-eğlence sistemi kullanıcı dostu ve pratiktir. Bunun da ötesinde, K5 sedan, özellikle GT donanımında bulunan turboşarjlı 2,5 litrelik dört silindirli motorla iyi bir performans sunuyor. 290 beygir gücü ve 311 lb-ft tork üretir - 5,7 saniyelik 0-60 mil / saat süresiyle sonuçlanır. U.S. News'e göre 2023'te para için en iyi araba 2023 Toyota Camry değil. Düşük fiyatı, güvenilirliği, geniş garanti kapsamı, yüksek yakıt ekonomisi, kaliteli tasarımı ve birçok standart özelliği ile 2023 Kia K5. Kaynak: Motorbiscuit Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 1 Mayıs , 2023 Yazar Admin Gönderi tarihi: 1 Mayıs , 2023 Lüks SUV Lamborghini Urus Montaj Üretimi Anı - İTALYA Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 9 Mayıs , 2023 Yazar Admin Gönderi tarihi: 9 Mayıs , 2023 Bu Modern Pontiac Catalina, 2024 Ford Mustang'i Çizmelerinde Titretirdi Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 9 Mayıs , 2023 Yazar Admin Gönderi tarihi: 9 Mayıs , 2023 İşte Lamborghini Chevy Corvette SUV'den Neden Korkmalı? Birinci sınıf spor otomobil markalarının yanı sıra diğer üst düzey otomobil üreticilerinin SUV'lerine ve elde ettikleri başarıya bakıldığında, Chevy'nin bir Corvette SUV üzerinde çalışıyor olması mantıklı. Ferrari bile Lamborghini Urus'un büyük başarısından sonra pes etti ve olağanüstü ve çok pahalı Purosangue'yi yaptı. Böylece Porsche, yirmi yıl önce Cayenne ile yolu açarken, BMW, Audi ve Mercedes gibi diğer Alman Markaları onu takip etti ve gerisi tarih oldu. Chevrolet Corvette, Amerikan otomobil tutkunlarının değerini kapsayan gerçek bir Amerikan Spor otomobilidir. Malları rekabetçi bir fiyata teslim eder. Corvette'in masaya getirdiği paranın büyük değerini görmek için rakiplerine bir göz atmak yeterli. Yüksek performanslı bir Corvette SUV ile farklı olacağını düşünmek için hiçbir neden yok ve bu nedenle Lamborghini, Urus ile çok endişelenmeli. Aslında, tüm büyük spor SUV markaları, özellikle rekabeti alt üst edeceği için, yakında çıkacak olan Corvette SUV'den korkmalı. Sadelik yanlıları bir Corvette SUV fikrinden ne kadar nefret etse de diğerleri, Chevy'nin bir Corvette SUV'u piyasaya sürmesinin ne kadar uzun sürdüğünü tartışabilir. Corvette SUV'nin Kalbi Corvette C8 ile Aynı Olabilir İşleri bir perspektife oturtmak için, ortaya monte edilmiş 6.2 litrelik doğrudan enjeksiyonlu doğal emişli V-8'e ve sekiz vitesli çift kavramalı şanzımana sahip bir Chevy Corvette 1LT'nin başlangıç MSRP'si 65.895 $'dır. Bu, endüstrinin kendi kategorisinde sunduğu en iyilerden bazılarıyla karşılaştırıldığında arzulanan hiçbir şey bırakmayan bir spor otomobil. Ancak rakiplerinin çoğundan önemli ölçüde daha ucuz, tıpkı bir Corvette SUV'un da umarız olacağı gibi. 2024 Lamborghini Urus için tahmini MRSP 235.000 $'dır. Şimdi, Corvette SUV hakkında düşünürken, fikir birliği, başlangıç MSRP'sinin en düşük 70.000 $'da ve üst donanım modelinde 100.000 $'a kadar olacağı yönünde. Bu, onu oldukça pazarlık eder ve Urus, etraftaki en pahalı performans SUV'u olmaya yakın bile değil. Urus ile bir Corvette SUV arasındaki performans farkının da bu fiyat farkını haklı çıkarabileceği tartışılabilir. 2023 Urus, 6.000 rpm'de 657 beygir gücü ve 627 pound-feet tork sağlayan 4.0 litrelik, çift turbo V-8'i paketliyor. Temel model Corvette SUV'un Corvette C8'deki aynı 6.2 litrelik doğal emişli V-8'i kullanacağını varsayarsak, Corvette SUV kesinlikle performansta geride kalacaktı. Corvette'in 6.2 litrelik motoru, 6.450 dev/dak'da 495 beygir gücü ve 5.150 dev/dak'da 470 pound-feet tork üretiyor. Lamborghini Urus, 0'dan 60 MPH'ye üç saniyeden biraz daha uzun bir sürede çıkarken, giriş seviyesi Corvette SUV muhtemelen düşük 4'lerde aynı şeyi yapacaktır. Hiç fena değil, ama kesinlikle Urus'un arkasında da 190 MPH'lik bir azami hıza ulaşıyor. Sonuçta Urus'un Ne Kadarı Lamborghini? Bununla birlikte, dikkate alınması gereken bir nokta, Lamborghini Urus'un "küçük" 4.0 litrelik motorunda iki turboşarja sahip olmasıdır. Ortaya koyduğu rakamlar, motor üzerindeki stres açısından burada burada bir sınır çizgisine ulaşıyor olabilir ve Lamborghini Urus'un sahip olduğu, halihazırda yeniden tasarlanmış bu VW motorundan daha fazla midilli sağmaya çalışmak tavsiye edilmez. Bu bağlamda, Lamborghini Urus'un normal müşterilerinin düşündüğünden daha az Lamborghini olabileceğini belirtmekte fayda var. Kısa bir süre önce, Carwow adlı YouTube kanalından Mat Watson, bir Urus'un altında ne olduğunu gösterdi ve VW ve Audi'den bir dizi bileşen buldu. Aşağıdaki videoda kendiniz görün. Şimdi, Chevy'nin ana şirketi General Motors, Cadillac Escalade-V'de 6.2 litrelik motorunun süperşarjlı bir versiyonunu kullanıyor. Ve daha büyük bir yer değiştirme ünitesi ve bu konuda çok iyi inşa edilmiş biri olarak, Urus'u yenecek ve Corvette SUV'u sınıfının zirvesine yakın bırakacak rakamlar olan 682 beygir gücü ve 653 pound-feet tork üretiyor. Bu nedenle, Cadillac Escalade adlı tam boyutlu bir SUV'de zaten kendini kanıtlamış olan bu zaten var olan süper şarjlı motoru basitçe kullanmak, Corvette SUV'un üst düzey kaplamalarını Lamborghini Urus'u içebilecek bir konuma getirmek için uygun maliyetli bir çözüm olabilir. , hem Performansta hem de fiyatta daha da geniş bir farkla. Corvette SUV'nin Performansı Urus'tan Daha İyi Olabilir Sanki bu yeterince iyi bir çözüm değilmiş gibi, yükseltme için 3 yıllık, 36.000 mil sınırlı garanti sunarken, Chevy motorunu 708 beygir gücüne çıkarabilen Hennessey Performance gibi üçüncü taraf şirketlere başvurulabilir. Normal Corvette, pratik nedenlerden dolayı bu süper şarjlı motoru fabrikadan kullanmaz. Araba hafif, RWD ve zaten mükemmel performansa sahip. O motorun tüm bu ekstra beygir gücü ve torka sahip süperşarjlı Cadillac versiyonu aşırıya kaçacak ve çekiş kontrolü, sürücü gaz pedalına her bastığında bu arka tekerleklerin zeminde bir delik açmasını önlemek için fazla mesai yapacaktı. Ancak, ne yazık ki, her müşteri ne istediğini biliyor ve tüm bu çılgınlığı arzu etmeleri durumunda C8 sahipleri için Hennessey yükseltmesi mevcut. Corvette SUV ise segmentte standart olarak AWD'yi sunacak ve bu ekstra beygir gücü ve torkla kolayca başa çıkabilecek. Urus ve diğer markaların diğer üst düzey SUV'ları ile performans açısından rekabet etmesi için gerçekten buna ihtiyacı olacaktı. Hepsinden öte, Corvette'in tasarımı muhteşem görünüyor ve izleyici kitlesine tam olarak uyan daha da iyi görünümlü bir SUV yapma olanakları çok geniş. Bu gerçekten de Chevy'nin kaçırmaması gereken bir fırsat. Kaynak: TopSpeed Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 16 Mayıs , 2023 Yazar Admin Gönderi tarihi: 16 Mayıs , 2023 Dünyanın En Hızlı Dodge Durango'su İnterneti Çıldırtıyor Arena Media Brands, LLC ve bu web sitesinin ilgili içerik sağlayıcıları, bu web sitesindeki ürün ve hizmetlere yönelik bazı bağlantılar için tazminat alabilir. Dodge, her zaman performans odaklı araçlar yapmasıyla tanınan bir şirkettir ve hatta bazıları Dodge'u "kasın kardeşliği" olarak etiketleyecek kadar ileri gitmiştir. Onlar işçi sınıfının otomobil markası. Ve şimdi şimdiye kadarki en hızlı Dodge Durango görücüye çıktı ve oğlum, bu çılgınca! İnterneti çılgına çeviren Durango'yu görmek için TikTok kullanıcısı @jalopy_jeff'in bu videosunu izlemeniz yeterli. Dodge Durango uzun zamandır bir SUV canavarı olmuştur, bununla tartışılacak bir şey yok. Ama bu, bu tamamen başka bir şey. Kahretsin, bu kötü çocuk, bir Hellcat'e parasının karşılığını iyi bir şekilde verebilir gibi görünüyor - ve Hellcats, yoldaki mutlak iblisler. (Orada yaptığım gibi mi? Beyzbolun içinde konuşmak eğlencelidir.) Bir düşünce deneyi olarak, o şeyin çocukları futbol antrenmanına bırakmak için otoparka daldığını görmek ne kadar çılgınca olurdu? Takımdaki herkes o çocuklarla eve gitmek isterdi LOL... İşte internetin bu konuda söylediği şey. TikTok kullanıcısı @DankDiggler, "250.000 $ veya daha iyi olan bu motor üfleyici kombinasyonu nedir?" TikTok kullanıcısı @Jalopy Jeff de şaka havasındayken, "FAST antrenmanına FAST gitmeniz gerektiğinde! 0-futbol antrenmanı LOL..." yorumunu yazarken şaka havasındaydı. TikTok kullanıcısı @Fl_Daddy_Dom, bu yorumun ne kadar komik olduğunu düşündükleri konusunda onlara iltifat ederken, "A$$'ımla gülüyorum... Bunu çok komik buldum lol... Adamı öldürmenin yolu." Kaynak: AxleAddict Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 16 Mayıs , 2023 Yazar Admin Gönderi tarihi: 16 Mayıs , 2023 2023 KORVET ÜRETİM GÜNCELLEMESİ İLGİNÇ Z06 SATIŞ İSTATİSTİKLERİNİ SUNAR Alıntı
Önerilen İletiler
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.